Posty Q Anona, 10 – 12 grudnia 2018

.

Poniższe odpowiedzi dają komfort i uciszą wiele spekulacji – kr

10 grudnia 2018 01:04:22 (EST)

.

„ŚWIAT SIĘ PRZYGLĄDA.”
ZJEDNOCZENI, NIEPODZIELENI.
RAZEM WYGRAMY.
WWG1WGA !!!

10 grudnia 2018, 15.11

 

Q

10 grudnia 2018 13:53

Jeden z anonów umieścił powyższy obrazek, który był kilka dni temu re-tweed przez prezydenta Trumpa.  „Teraz, gdy zmowa (prezydenta) z Rosją (podczas kampanii wyborczej w 2016) okazała się kłamstwem, kiedy rozpoczną się sądy za zdradę?”  Trump tym re-tweedem wyraźnie dał do zrozumienia co będzie się działo w niedalekiej przyszłości – kr

Dziękuję, Patrioto.
Q

12 grudnia 2018, Pytania i Odpowiedzi:

Czy Gitmo będzie użyte dla obywateli USA (kabała)?

(3) przygotowywane więzienia.
Monitoruj finansowanie.  Q

Tylko po to, aby zamknąć tych co wierzą w płaską Ziemię,
Czy Ziemia jest płaska?

Nie. Q

Czy wyborcze oszustwo w Kalifornii zostanie ujawnione?

Tak.
„Obserwuj Kalifornię” było celowe. (wcześniejszy post Q)

Czy mamy złoto?

Tak.  Złoto zniszczy Federalną Rezerwę.  Q

Czy infrastruktura internetowa jest chroniona, aby zapobiec zamknięciu?

Możliwości NSA, aby przejąć hosty są prawdopodobne.  Q

Czy powinniśmy przygotowywać się do wyłączeń infrastruktury?

Nie.  Raporty o  atakach na „sieci energetyczne” (przygotowania na 6 miesięcy) powinny być zignorowane.  Jeśli ataki się pojawią, będziemy chronieni przez „Czarne Oko”.  Q (satelita „Black Eye” – kr)

Czy Julian Assange jest w Stanach?

Nie.  Q

A co ze Snowdenem?

Negocjuje w sprawie powrotu.  Zdrajca.  Miał misję szkodzącą NSA.  Q

Czy John Kennedy Junior żyje?

Nie.  Q

Czy oszustwo wyborcze zostanie ujawnione przed styczniem?

Nie.  W 2019 będzie pchnięcie w stronę dokumentu identyfikacji wyborczej na podstawie zweryfikowalnych informacji o oszustwach.  Wybory w roku 2020 i po będą chronione.

Czy istnieje plan po prezydenturze Trumpa?

Tak. Q

Co było w kopertach ??? ( na uroczystości pogrzebowej Busha, niektórzy kabaliści otrzymali dodatkowo koperty z programem.  Po przeczytaniu mieli wystraszone miny – kr)

Nasza obietnica „kontrataku”.  Q

Skąd znacie przyszłość?

Kontrola. Q

Przełożyła Krystal

https://   qanon.   pub/

42 Komentarze (+add yours?)

  1. Pocionk do Choli Łót
    Sty 20, 2019 @ 00:53:28

    Jakbys tak zaczął pisać po polsku stosując znaki interpunkcyjne i duże litery tylko tam gdzie powinno być to Twój wpis byłby bardziej czytelny bo teraz to tzw. masło maślane, albo jak niektórzy mówią groch z kapustą

  2. Burkinafaso
    Sty 08, 2019 @ 19:02:28

    Polecam posłuchać sobie z uwagą bardzo ładną piosenkę Lady Pank “mniej niż Zero” 😉

  3. Dawid567
    Sty 03, 2019 @ 20:50:52

    Wstawiłem wczoraj link do mamy Qanona ale chyba z powodu zaniku sieci gdzieś go “wcięło”
    Wstawiam go jeszcze raz i koment.
    “wklejam jeszcze link do mapy, bo z jakiegoś powodu się nie wkleił.
    https://www.disclosurenews.it/en/qanon-map-2/
    Dzięki tej mapie zrozumiałem dlaczego Putin jest sytuowany po jasnej stronie mocy.Po prostu “walczy” po stronie zachowania pewnych wartości i występuje przeciwko mafii khazarskiej, iluminatom i NWO
    http://www.pravoslavie.ru/88285.html

  4. taki jeden
    Sty 02, 2019 @ 23:10:01

    Interesuje sie tego typu tematyką juz ponad 35 lat. Czekam na to wydarzenie od kiedy o nim przeczytałem gdzies tam w necie i….mam wrażenie , że wszyscy włącznie z tymi co podaja sie za siły światła robią nas w bambuko. Cały czas juz, juz zaraz bedzie dobrze i za chwile tłumaczenie, że miało byc dobrze, ale te straszne siły ciemności sa tak silne,,,itd,itp. A co przez wieki robiły siły światła, że dopusciły do tego syfu jaki teraz mamy na Ziemii? Jestem poza systemem juz prawie 20 lat tzn. nie pracuje, nie mam żadnego ubezpieczenia, nie płace żadnych składek na ZUS czy inne zmyślne instyutucje, a mimo to zyje i …mam sie dobrze:). Nie mam do nikogo pretensji bo to mój wybór. Na poczatku może nieuswiadomiony, ale z czasem stał sie wyborem w pełni świadomym. I co raz częściej (nie od dzis zresztą) mysle, że jednak jestem pod ochroną i w jakis dziwny sposób jestem zaopatrywany w srodki na codzienną egzystencję. Nie mam długów, rachunki płacę na czas, jem to co lubie (ale akurat pod tym wzgledem nie jestem specjalnie wymagający) Od czasu do czasu jakas rozrywka. Mam doskonałe zdrowie, świetną jak na swoje lata (50+)kondycję, mnóstwo energii zyciowej I chyba tylko z tego powodu jeszcze nie straciłem wiary, że COŚ waznego i wielkiego ma nastąpić. Wyszukuje i czytam w necie wszystko co znajdę na tematy zbliżone do tych na tym blogu. Mam nadzieje, że nie jestesmy wszyscy pionkami w jakiejs kosmicznej grze na wzór naszych gier komputerowych, do której codziennie gdzies tam siadają jacys bardziej od nas rozwinieci technologicznie i byc może mentalnie gracze i dla zabawy decydują: dzisiaj temu damy wygrac w lotto, temu katastrofę w której zginą jego bliscy, a tamtemu nieuleczalną chorobe żeby sie pomęczył jakies 10 lat i zmarł we własnych odchodach bo ma go na dodatek opuścic rodzina i bliscy…..

  5. Dawid567
    Sty 02, 2019 @ 20:38:31

    Nie wiem dlaczego , ale nie wkleił się link do mapy Qanona.
    https://www.disclosurenews.it/en/qanon-map-2/
    Analizując tę “mapę” dowiedziałem się dlaczego Putin sytuowany jest “po jasnej stronie mocy.
    http://www.pravoslavie.ru/88285.html

  6. Dawid567
    Sty 02, 2019 @ 20:00:47

    Myślę,że warto zapoznać się z arcyciekawą mapą opracowaną przez Qanona. Co prawda historia albo wpływ naszego kraju na tej mapie na losy świata nie jest uwzględniany ( rozbiory, WW2, upadek muru berlińskiego czy wiosna ludów w krajach socjalistycznych 1980-1992) ale i tak ta mapa może wiele spraw i konfliktów światowych pomóc ukazać w nowym świetle.

  7. kuba1902
    Gru 30, 2018 @ 13:05:28

  8. Krystyna11
    Gru 27, 2018 @ 19:44:07

    Warto zapoznać się bliżej z tematem nanotechnologii i jakie zagrożenia dla człowieka z sobą niesie. I jak można sobie pomóc i przeciwdziałać we własnym zakresie.

    Zachęcam!

  9. Latarnik
    Gru 26, 2018 @ 08:40:06

    nixael – a dokładnie widac na tym filmie w zwolnionym tempie ze ta nakładka składa sie 5ciu- sekwencji

  10. Latarnik
    Gru 26, 2018 @ 08:01:35

    nixael to jest nałożony obraz i to dosyc nieudolnie, widac jeszcze ślad kwadrat przy zamknietych oczach
    https://zapodaj.net/0c3abd7fb9f01.jpg.html
    Pozdrawiam

  11. nixael
    Gru 25, 2018 @ 13:49:16

    A co powiecie o tym ?

  12. nixael
    Gru 25, 2018 @ 13:47:07

    Ujawnienie ruszyło xD

  13. marmur71
    Gru 25, 2018 @ 02:05:22

    Nic nie wiadomo 😉

  14. marmur71
    Gru 25, 2018 @ 02:01:52

    Droga krysyal ja również życzę w ten czas wolny od praczy 😉 wszystkiego co najsobie wymarzysz . U mnie miłych słów jest Moc . I trochę chciałbym nimi pozarażać (no w sensie pozytywnym oczywiście ) . Cieszę się że prowadzisz jeszcze tego bloga tylko skąd kochana bierzesz na to siłę 😉 Żartuje . Bo siła jest w nas . Wypływa z wnętrza ta moc która teoretycznie nie ma żadnych ograniczeń . W praktyce bywa różnie , jesteśmy na tym planie lekko „upośledzeni ” 😛 ale … co nas nie zabije to wiadomo . Ja jestem orędownikiem duchowego przebudzenia i przemiany ludzkiej świadomości . Czasami skrobnę tu parę słów nie na temat ale przecież mnie znasz . Ja nigdy nie piszę na „obowiązujący” temat po prostu muszę bo inaczej niewytrzymie 🙂 . Dziękuję za wyrozumiałość i jeszcze raz pozdrawiam gorąco 🙂

  15. anna w
    Gru 24, 2018 @ 23:24:57

    tak a ja jestem archontem XDDDDDDD

  16. krystal28
    Gru 24, 2018 @ 19:27:39

    Marmurku, dzięki za Twoje miłe słowa. Życzę Tobie i wszystkim Czytelnikom pogodnych świąt i wspaniałego, przełomowego roku 2019 ❤

  17. krystalowiczfunfan
    Gru 24, 2018 @ 18:53:10

    Nazywam Się Daniel Górka Jestem Plejadianinem Z Polski Kobra Ma Dostatni Kraj Amerykę Ale Chodzi o Interesy Polski Muszą Mieć Przełożenie Zależy Z Ameryki Który To Kraj Obejmuję Najlepsze Dla Polski Ludzie Dawniej Zmierzali Do Plejadian Przejęcie Władzy Rządzącej Przez Wieki To Da Się Zrobić

  18. krystalowiczfunfan
    Gru 24, 2018 @ 09:17:44

    🎄 🎄PLEJADIANIE Pozdrawiają Z Jakich Statków 🙂 Alcyon Pleiades 20-1: The help of the Cosmic Confederation: Crop circles, UFO sightings… https://youtu.be/96lZ-VDVsLk
    🌟 O Gwieździe Betlejemskiej Alaje Było Genialne Dobre Są Też Filmy Samaryt111 Połączonych Tych Samych Tłumaczeń.

  19. galacticjoel
    Gru 24, 2018 @ 06:08:11

    ROZPRZESTRZENIAJCIE TO WIRUSOWO! AKTYWACJA POWROTU ŚWIATŁA 20-01-2019/21-01-2019
    https://meditation539.com/?p=8442

  20. marmur71
    Gru 23, 2018 @ 00:58:09

    Chciałbym pozdrowić Krystal za jej niezłomność i że od tylu już lat prowadzi tego bloga niosąc nadzieje na leprze jutro ❤ . Zaglądam tu bo jestem ciekawy co dzieje się w przemianie naszej świadomości . Jak zmieniają się trendy czasy i przywódcy duchowi . Ciągle słyszę o wyzwoleniu i szczęściu jakie nas za chwilę spotka . Chciałbym żeby nasza rzeczywistość zmieniła się na lepsze . Żeby
    Świat który nas otacza wyszedł już z tego matrixa ale do czego te wyjście nas zaprowadzi ? Czy kiedy poczujemy się fizycznie wolni nie zostaniemy oddzieleni następną kurtyną jeszcze szczelniejszą szczęścia i dobrobytu od Źródła . W końcu przyszliśmy doświadczać tego świata . Nie innego lepszego tylko właśnie tego w którym obecnie jesteśmy . Może to za mało że mam tego świadomość ale co potrzeba mi więcej niż to że wiem . Prawa jakie tu panują są ustalone odgórnie przez istoty którym dobrowolnie pozwoliliśmy się zniewolić . Ważne żeby o tym pamiętać i nieść światło innym nieświadomym . Co potrzebne mi jest do szczęścia oprócz mnie samego . Źródło jest nieskończoną miłością do którego prędzej czy później powrócimy . Jesteśmy doświadczeniem Źródła które przez nas wzbogaca się i poznaje nowe możliwości scenariusze . Co chcemy tu zmienić skoro jesteśmy nieśmiertelnymi potężnymi istotami . Śmierci to iluzja przejście do innego stanu jest nieunikniona dla naszego ciała czy za sto dwieście czy za tysiąc lat . Jeżeli człowiek nie pogodzi się z tym i będzie czul strach przed nieuniknionym wydłuża sobie tylko drogę do "domu". Moc i przemiana wypływa z naszego wnętrza nigdy z zewnątrz . Tyle razy już to słyszałem na tym blogu . Może czas zacząć świadomie doświadczać tego miejsca w którym jesteśmy . Nigdy nie było mi łatwo dogadywać się z ludźmi zawsze czułem że jestem inny (stan schizofrenika 🙂 ) . No i tak mam do tej pory tylko co z tego . Taka jest moja droga na tej planecie i się z tym pogodziłem i się z tego cieszę . Dostaje ostatnio ostro ale co z tego . Mam narzekać jak mi źle jaki jestem tu opuszczony i biedny . Że potrzebna mi pomoc a niby kto ma mi ją dać jak nie ja sam. Jesteśmy kompletni niczego nam nie brakuje nawet wolności i szczęścia tylko trzeba sobie o tym przypomnieć . Pozdrawiam sercowo ❤
    Wielkie dusze
    Problemy rozpuszczają się a nawet nie są istotne
    to tylko taka gra dla wzbogacania duszy
    ale o tym cicho sza … bo w ciszy usłyszysz
    miłości westchnienie mruczącego kota
    ćwiergolenie za oknem gdy poranek wita
    szum wiatru zaczesujący liście grzebieniem powiewu
    komara natrętnego łowcę słodkiej kropli życia
    tętno wyczuwalne wszelkiego stworzenia
    i moje jedyne zrozumienie istnienia
    życie w matriksie nauczyło słuchać
    oddzielając fałsz od prawdy jedynej
    że wszystko przeminie nieuchwytny potok
    słów tworzących rzeczywistość z papieru
    którego iskra świadomości zamienia w popiół
    niczego nie jestem winien nawet kiedy winę czuję
    scenariusz napisało życie na które przychodząc tu
    zgodziłem się by je odegrać
    bogactwo i szczęście beztroskę swawole doświadczają
    słabe dusze opatrzność chroni by nie wpadły w tarapaty
    dla nich problem wielki to sparzony język
    od gorącej herbaty
    gładko miękko przechodzą nie ich są katusze
    jak wcześniej wspomniałem są to słabe dusze
    po drugiej stronie tysiąc spraw zawiłych
    podchody upadki ciągłe maratony
    kiedy widać prostą czy to koniec wierzysz
    tak blisko do mety kamień no i leżysz
    ciągła łezka w oku zdarte znów kolana
    cierpiącego mistrza pecha nocka nieprzespana
    ułożony na plecach cóż mądrego powiem
    jeszcze raz się pie…olnę to coś sobie zrobię
    ale sza to taka gra
    wielkie dusze nie bawią się w drobiazgi
    rzadko patrzą w gwiazdy chcą tu ostrej jazdy
    bo jaki by nie był ustalony plan
    ile cierpienia żalu bólu rozdartych serc co krwawią
    zawsze wstają z kolan

  21. Dawid567
    Gru 19, 2018 @ 22:14:35

    miało być w „działaniach” w Czeczeni.

  22. Dawid567
    Gru 19, 2018 @ 05:35:29

    Skąd wiesz, że Putin jest po właściwej stronie? Ja po jego dotychczasowym działaniu i słowach że największą katastrofą społeczną w XX wieku był rozpad ZSRR i jego “działaniach” nie jestem o tym przekonany.

  23. krystal28
    Gru 18, 2018 @ 23:37:56

    Obserwatorze, dobre pytanie. Niektórzy z nich wyglądają młodo np. Marina Abramo_vic, czarownica czarnej magii, satanistka, ma 70 lat, a wygląda na 40. Wielu z nich, którzy są na wysokich stanowiskach, mają klony i sami są długowieczni. Jeśli mają dostęp do tej technologii, to byłoby problematyczne wyglądać na czterdziestolatka w wieku 120 lat, na przykład. Nawet ci najbardziej uśpieni zaczęliby zadawać pytania.

  24. krystal28
    Gru 18, 2018 @ 23:28:04

    dzięki ,Macieju, za Twoje dobre słowa. ❤

  25. Nobody
    Gru 18, 2018 @ 23:21:19

  26. ElKa
    Gru 18, 2018 @ 19:37:26

    …bo Putin jest po właściwej stronie. A papa Franek ? Różnie się mówi. Zobaczymy….

  27. Maciej
    Gru 18, 2018 @ 17:42:36

    Witaj nieoceniona i niedoceniona KRYSTAL 28.
    Bardzo brakowało mi Twoich wiadomości, dobrze że jesteś.
    Z wyrazami szacunku.
    Maciej.

  28. salama
    Gru 18, 2018 @ 10:11:43

    To byl ten piekny utwor muzyczny nie wiem dlaczego nie nie wkleil za pierwszym razem … Pozdrawiam wszystkich sedecznie ❤

  29. salama
    Gru 18, 2018 @ 10:10:06

  30. Dawid567
    Gru 17, 2018 @ 22:30:26

    Co do Kabała u Cobry pod jednym z postów znalazłem taki coment :
    unknownDecember 14, 2018 at 11:29 AM
    light
    December 11, 2018 at 1:34 AM
    International golden age group plan to create daily Buddhic Column Meditation in these cabal member
    https://www.golden-ages.org/2018/12/10/373737/
    Please all light workers support above activity to create daily Buddhic Column Meditation in these cabal member to accelerate mass arrest
    https://www.welovemassmeditation.com/2018/10/daily-buddhic-columns-meditation-at-330.html
    Henry Alfred Kissinger
    Dick Cheney
    George Soros
    Donald Henry Rumsfeld
    Pope Francis
    Angela Dorothea Merkel
    George Walker Bush
    Queen Elizabeth II
    Hillary Diane Rodham Clinton
    Bill Clinton
    ABE Shinzō
    Zastanawiam się dlaczego tu nie ma Vladimira Putina a jest papież Franciszek?

  31. anna w
    Gru 17, 2018 @ 21:41:39

    niewygodny jakis dla grupy trzymajacej wladze

  32. Janek 3
    Gru 17, 2018 @ 19:59:57

    Kabaliści nie maja technologii odmładzania,ale mają białe kapelusze,ktorzy pomagają wyzwolenia ziemi

  33. Marian
    Gru 17, 2018 @ 18:28:54

    Witam a co to był za film że został usunięty?

  34. Oualander
    Gru 17, 2018 @ 17:55:48

    Janku, nie chcę na tym blogu robić “off topic” opisując jak można wybrnąć z tej sytuacji, więc jeśli chcesz napisz do mnie e-maila, to ci na pewno doradzę coś konstruktywnego. Mój adres znajdziesz u góry w zakładce “Grupy Pr Światła” z Będzina, jednakże adres ten na Interii jest nieaktualny (usunąłem go ponieważ dostawałem zbyt wiele spamu) więc teraz żeby się ze mną skontaktować trzeba po znaku @ dopisać gmail.com.
    Pozdrawiam 🙂

  35. anna w
    Gru 17, 2018 @ 15:37:54

    wchodz przez smartona albo sciagnij wersje “edukacyjne” programow ktore chcesz

  36. Obserwator
    Gru 17, 2018 @ 10:52:09

    Krystal a czy kabaliści korzystają z tej tajnej technologii uzdrawiania? Bo wielu z nich np Soros wyglądają na starych…

  37. Jan
    Gru 16, 2018 @ 22:03:52

    Dziękuję za chęć pomocy. Ja korzystam z Windowsa XP. Ta wersja już nie podlega aktualizacjom. Z uwagi na to, że korzystam z pewnych specjalistycznych programów (dość starych, ale bardzo drogich w nowej wersji) nie mogę tej wersji zmienić na nowszą – na nowszych nie działają. Próbowałem wchodzić na stronę Krystal28 poprzez Mozillę Firefox, ale z obrazkami jest to samo. Muszę poprosić o pomoc jakiegoś znawcę komputerów.
    Pozdrawiam Cię
    Janek

  38. Oualander
    Gru 15, 2018 @ 22:38:17

    Witaj Janku

    Przyczyna nie wyświetlających się obrazków na stronach to najczęściej:

    a) Nie zaktualizowany system operacyjny (Windows, Linux, lub coś innego co tam u ciebie w kompie siedzi)

    b) Nie zaktualizowana Java Runtime (coś co odpowiada za wyświetlanie się obrazków i animacji, o ile jest u ciebie zainstalowana)

    c) Stara wersja przeglądarki internetowej (np Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Safari lub jakaś inna zainstalowana w twoim komputerze) którą trzeba zaktualizować do najnowszej wersji.

    W takich sytuacjach najczęściej przyczyną, problemem jest opcja „c” czyli stara wersja przeglądarki internetowej, trzeba po prostu ją zaktualizować.

    Pozdrawiam 🙂

  39. krystal28
    Gru 15, 2018 @ 21:57:10

    Witaj drogi Janku, nie miałam innych zgłoszeń tu i na FB, ze obrazki się nie pokazują. Ja także bym chciała, aby świat już został uwolniony. Rok 2019 przyniesie nam o wiele więcej ujawnień i aresztowań kabalistów z wyższych instancji. Oficjalne śledztwo w sprawie fundacji Clintonów się rozpoczęło, między innymi. Tajna technologia uzdrawiania zostanie wprowadzona w życie prawdopodobnie za 3 lub 4 lata jeśli nie wcześniej, z tego co czytam, włącznie z możliwością odmłodzenia organizmu. Serdecznie pozdrawiam.

  40. marmur
    Gru 14, 2018 @ 22:18:08

    Jesteśmy kim jesteśmy postaciami powieści
    napisanymi przez codzienne tykanie zegarka
    stworzeni z jednej nici życia wyselekcjonowani
    milionami lat doświadczeń i niepowodzeń
    oceanem w głębi nieodgadnionym jak krople
    będące nierozłączną całością stworzenia
    iskrą co rozbłysła na nieba błękicie
    ożywiając martwą naturę bez ducha
    impulsem bijącego serca i ustami
    które gdy się rodzą łapią pierwszy
    haust powietrza
    Jesteśmy jedną myślą stworzeni
    jednym potencjałem twórczym a żeby
    nudno nie było o zróżnicowanych możliwościach
    wszyscy czerpiemy z nieograniczonej przestrzeni
    duchowych uniesień i mądrości stwórczych
    czas nie istnieje dla wnętrza istoty
    bo tu to chwila mrugnięcie oka
    dla wieczności wszech ogarniającego
    wszechświata
    Problemy rozpuszczają się a nawet nie są istotne
    to tylko taka gra dla wzbogacania duszy
    ale o tym cicho sza …

  41. Jan
    Gru 14, 2018 @ 21:21:12

    Witaj Krystal
    Cieszę się, że znowu jesteś.
    Już tyle czasu czekam z utęsknieniem na dzień, gdy wszystkie publiczne media podadzą do ogólnej wiadomości łajdactwa ciemnej strony…
    To będzie prawdziwy dzień przełomu!
    Tymczasem lata lecą, mam już prawie 76 lat…
    Nie jestem pewny czy tego doczekam…
    A tak nawiasem – zamiast wszystkich obrazków w tym artykule, na moim komputerze wyświetlają się tylko białe prostokąty z malutkim zielonym kwadracikiem w lewym, górnym rogu… Nie wiem, w czym przyczyna. Niektóre obrazki wychodzą normalnie…
    Może to w moim komputerze czegoś brak…
    Niestety nie jestem specem komputerowym.
    Serdecznie pozdrawiam
    Janek

  42. galacticjoel
    Gru 14, 2018 @ 19:38:06

    MEDYTACJA GRUDNIOWEGO PRZESILENIA W PIĄTEK, 21 GRUDNIA O 10:23 PM UTC (23:23 W POLSCE)
    https://meditation539.com/?p=8320

Informacje od Czytelników