NESARA / GESARA, cz.1 i 2

.

Hanna Kazahari, cz.1 – na początku aktualizacja o Ghislaine Maxwell

cz.2

16 Komentarzy (+add yours?)

  1. nixael
    Sier 23, 2020 @ 00:36:09

    Nie chodzi o wiarę w kogoś tylko czyjeś słowa potrafią pomóc odkryć prawdę o samym sobie.

  2. anna w
    Sier 19, 2020 @ 11:45:59

    dlaczego wierzycie w jakichs aronow skoro sami jestescie tworcami swojej rzeczywistosci? jesli uwierzysz w czyjes slowa to tak bedziesz miec w zyciu. nikt nie ma nad toba wladzy oprocz ciebie

  3. Omstan
    Sier 12, 2020 @ 17:45:39

    Konkret, forum służy do wymiany poglądów. Na temat Arona masz takie zdanie , ja inne. Pisząc o ładnym opakowaniu miałem na myśli, że gładkimi słówkami lukruje rzeczywistość, a pod spodem promuje NWO i inne niefajne rzeczy. Oglądałem go do czasu gdy nie powiedział kiedyś, że pan Kaczyński gdy zdobył władzę ma prawo mścić się na tych którzy zabili mu brata. W tym momencie stał się dla mnie zerem lub mniej niż zero. Ciebie nie atakowałem tylko chciałem zwrócić ci uwagę że nie wszystko złoto co się świeci, Każdy ma prawo do swojego zdania i postępuje wg. swojego uznania. Jeżeli poczułeś się urażony Przepraszam.

  4. Konkret
    Sier 11, 2020 @ 19:24:40

    Selena masz 100% racji. Omstan pisze negatywne komentarze które totalnie nic nie wnoszą do dyskusji. Mówi o jakimś współczuciu dla mnie, pisze że ktoś jest moim guru a przecież nic o mnie nie wie. Omstan jak nie lubisz Arona to nie oglądaj w czym problem? Mnie też nie odpowiada wielu ludzi którzy się udzielają publicznie w tych czasach ale to nie znaczy że wszystkich hejtuje i komentnuje… a jak już bardzo chcesz komentować to postaraj się pisać coś, do czego można się odnieść a nie rzucasz prowokującymi hasłami. Pozdrawiam

  5. Omstan
    Sier 11, 2020 @ 17:34:21

    Zbłądzić jest rzeczą ludzką, trwanie w błędzie jest głupotą. Wszystkiego dobrego Seleno.

  6. Ewelina
    Sier 11, 2020 @ 11:52:27

    Witam serdecznie,
    Dostałam namiar do Pani. Chodzi mi o anulacja długów z tytułu nesara gesara. Proszę o kontakt. Bo na tel który dzownie nikt nie odbiera.
    Pozdrawiam,
    Ewelina Mikielewicz

  7. jantar
    Sier 11, 2020 @ 11:15:48

    Każdy ma dostęp do źródła,
    jeśli tego tylko chce.
    Ten kto zna drogę ma dostęp
    do złotonośnego pokładu
    obfitującego w dobre owoce.
    Droga ta nie łatwa,
    ale każdy kto cierpliwy,
    kto chce osiągnąć zwycięstwo nad złem,
    być wolny musi piąć się po szczeblach życia,
    które nam przynosi los.
    Jak mówi pismo, musimy swój krzyż
    nieść z godnością.
    Wówczas, gdy dotrze do nas, że to nasza powinność.
    Wówczas będziemy czerpali ze źródła owoce,
    które są zbawieniem dla nas i naszych braci.

  8. selena
    Sier 11, 2020 @ 11:01:04

    Witaj, z całego serca PRZEPRASZAM za tę sytuację, którą sprowokowałam. Przede wszystkim źle odczytałam, do czego odnosi się Twój komentarz ponieważ był odnośnikiem do filmu, a nie jako odpowiedź do Konkret 😦 Do tego jeszcze pomyliłam Twój nick z nickiem kogoś, kto jest nieznośny i stale daje negatywne komentarze. Szczerze PRZEPRASZAM ❤

  9. Omstan
    Sier 11, 2020 @ 06:44:33

    Ogarnij się. Mój komentarz był do Konkreta i jego guru jasnowidza, Arona. Hanny nigdy jeszcze nie komentowałem chodziarz obserwuję ją od kilku lat i bardzo ją poważam, jest ona też moją znajomą na FB. Na głupie uwagi na temat nicka nie odpowiadam bo nie warto.

  10. selena
    Sier 10, 2020 @ 19:20:45

    To ciekawe, bo zauważyłam, że gdziekolwiek umieszczane są filmy Hanny Kazahari, zawsze robisz negatywne komentarze…
    Nie lepiej skupić się na tej swojej części “om” ??? Po co śledzić i nękać kogokolwiek z kim się nie zgadzamy ??? Niech każdy trzyma się swojej PRAWDY.
    I powiem szczerze: W Twój OMstan nie wierzę”…

  11. Miracle
    Sier 05, 2020 @ 17:15:32

    Jaki sens jest, aby uważać, że w tym wyśnionym, matrixowym świecie istnieją jakieś chroniące i dające nam bezpieczeństwo prawa zawarte w konstytucji lub innych księgach uważanych nawet za święte? W iluzji szukamy rozwiązań na wyjście z iluzji, zamiast po prostu obudzić się z niej.

    Ten sen może przybierać coraz bardziej katastroficzny obraz, ale tylko pozornie, ponieważ cały ten zewnętrzny świat jest tylko pozorny i wynika z naszego podążania uwagą za również pozornym ego-umysłem, który nam to w takiej formie ukazuje. My zaś nadajemy temu pozorne znaczenie a iluzja ma się wtedy coraz lepiej, ale to też tylko pozory, gdyż śnimy właśnie pozorny sen o świecie iluzji i pozorów.

    Tak można by to wszystko określić, ale to nie o nazwy lub słowa w tym wszystkim chodzi. Najprościej jest te iluzje całym sobą zobaczyć, zatrzymać się i pozwolić im odejść. Stać się bezstronnym wobec tych pozornie szalejących burz i wichrów, błogosławiąc wszystkich tych, którzy biorą w tym udział; jednocześnie trwale uświadamiając sobie, że to, co zwykliśmy nazywać wolnością, miłością, bezpieczeństwem, prawdą itp. jest w nas a nie na zewnątrz nas.

    Czyli de facto TYM jesteśmy i nikt ani nic nie jest w stanie nas tego pozbawić… ❤️

  12. Miłosz Siwiak
    Sier 04, 2020 @ 18:43:52

    Witam 🙂 W ubiegłym roku byłem tutaj zapytany,jak pracować nad sobą. Nie doceniłem wówczas tego pytania,które świadczy o tym,że jest się gotowym,a jesteśmy gotowi wtedy,gdy zaczynamy rozumieć,że świat zewnętrzny powstaje w naszym wnętrzu. Jesteśmy gotowi,gdy czujemy pod skórą,że musi być coś jeszcze,że życie boskich dzieci nie może być tak ograniczone. Jesteśmy gotowi,gdy czujemy,że mamy ochotę uruchomić w sobie boski potencjał. Podam teraz kilka wskazówek,które w mojej pracy uznałem za pomocne,może i Tobie się przydadzą. Wyobraź sobie dwa wymiary, dwie przestrzenie,zewnętrzną i wewnętrzną. Pierwsza,to ta,którą widzisz na zewnątrz. Z tą przestrzenią splątany jest Twój umysł mentalny,czyli ten aktualny. Druga,to przestrzeń wewnętrzna, emocjonalna, emanująca, czująca. Pierwszy wymiar,to Twoje mentalne człowieczeństwo,drugi,to Twoja stwórcza emocjonalna boskość. Pierwszy wymiar,to wymiar stworzony widzialny,drugi,to wymiar źródłowy, stwarzający,emanujący. Wyobraź sobie obie te przestrzenie naprzemiennie jak najwyraźniej. Przeskakuj uwagą z jednej przestrzeni w drugą jak najczęściej,a wówczas przestrzeń emocjonalna będzie coraz wyraźniejsza i czystsza. Jeśli na początku nie czujesz swojego wnętrza,to nic nie szkodzi. Ja też miałem ten problem. Myślałem nawet,że jestem pozbawiony emocjonalności,bo niczego nie odczuwałem. Ktoś mi kiedyś powiedział posłuchaj swego serca,ale ja nic nie słyszałem. Usłyszenie serca to była dla mnie jakaś abstrakcja, aż w końcu wpadłem na pomysł,by kupić sobie stetoskop i posłuchać serca w stereo 🙂 . To był strzał w dziesiątkę. Polecam,bo słuchanie własnego serca w stereo, to jest niesamowita muzyka. Od początku zauważyłem,że mam arytmię,którą wyleczyłem przez samo słuchanie już po miesiącu. Wsłuchując się w dźwięk,możesz wyodrębnić i poczuć moc serca i wchodząc coraz głębiej w tę moc,wchodzisz i poszerzasz przestrzeń emocjonalną. Jak już będziesz w tej przestrzeni emocjonalnej,zwanej ciałem emocjonalnym,to przywołuj stan wdzięczności, miłości,ekscytacji,radości,szczęścia,którykolwiek wybierzesz. Czasami będziesz mógł poczuć przetrenowanie,jak po treningu na siłowni. Czasami możesz poczuć mdłości, mieć już dość i próbować rzucić to wszystko,bo oczyszczanie emocji często nie jest przyjemne. To normalne. Zrób sobie przerwę. Po przerwie wrócisz i poczujesz różnicę. Do pewnego momentu jest to ciężka praca,jak jazda rowerem pod górę,później,jak jesteś uparty,to staje się przyjemnością,jakby się jechało z górki i wtedy zaczynasz czuć w sobie boską moc. Pozdrawiam 🙂

  13. eile
    Sier 04, 2020 @ 14:15:37

    Poruszane tematy; pandemia, Alister Crowley i okult jaki stworzył z wykorzystaniem adrenochoromu to bestia z ziemii opisana w Apokalipsie !!
    — odcinek wart obejrzenia, to wszystko co sie dzieje, to nie przypadek…
    https://www.youtube.com/watch?v=JpQgZm1wrik&feature=youtu.be

  14. Omstan
    Sier 03, 2020 @ 17:57:59

    Nie zawsze ładne opakowanie świadczy o zdrowej zawartości w nim. Póki co współczuję.

  15. Konkret
    Lip 31, 2020 @ 13:12:18

    Zobaczcie sobie faceta który wprowadził dużo pozytywnej energii w moim życiu
    https://www.youtube.com/watch?v=LfyrAEGsapA

  16. krystal28
    Lip 30, 2020 @ 23:09:11

    Ostatni filmik z kanału Prawda Istnieje. Jet w nim opinia na temat Resetu, XRP i BTC, między innymi. Moim zdaniem papierkowa (tęczowa?) waluta będzie wprowadzona, ponieważ wiele osób na całym świecie nie ma dostępu do komputera, albo po prost nie chce mieć nic wspólnego z walutą wirtualną.

Informacje od Czytelników