Wywiad z Kobrą, 20 grudnia 2016

.

Kochani Czytelnicy, życzę Wam i Waszym bliskim wspaniałego, niezwykłego i  radosnego roku 2017.  Nie mam wątpliwości, że będzie on o wiele lepszy niż rok 2016 i  wydarzenia w kierunku Złotego Wieku będą przyspieszone i bardziej oczywiste dla ludzkości.  I dziękuję Wam za Wasze życzenia ❤  kr

*

Pełne czy częściowe Ujawnienie  – Spotkanie na Antarktydzie – Planeta X –  Trump –  Aresztowania w Europie –  Afryka po W. – Fidel Castro – Edukacja we wzniesionej cywilizacji – Finanse po Resecie – Sytuacja w Syrii – Prezydent Duterte – Pomoc przez sny  i afirmacje –  Porady dla starszej osoby – Pisma wedyjskie – Kriszna – Numerologia – Proces Wzniesienia – Cel wielorybów i delfinów  –  Elektryczny szum i więcej

.

Aaron –  Raport Beniamina Fulforda w tym tygodniu mówi, że David Rockefeller i Nathaniel Rothschild zostali zabici w ubiegłym tygodniuKobra, czy twoje źródła to potwierdzają?

KOBRA   Nie, właściwie pogłoski o tych i pozostałych członkach kabała, ze zabici lub aresztowani, pojawiają się przez cały czas.  Gdy to się stanie, będzie bardzo blisko do Przełomu i kiedy to się zacznie dziać bardziej masowo, będzie o tym mowa w głównych mediach.

Lynn –  Corey Goode & David Wilcock zgadzają sie i podkreślają , że pozytywne „Ziemskie Przymierze” postanowiło i negocjowało z ciemnym kabałem i różnymi „tajnymi kontrolującymi grupami syndykatu”, że ludzkość nie poradzi sobie z pełnym Ujawnieniem, bo to przyniesie, według nich totalny chaos z powodu „szoku emocjonalnego” i dlatego wszyscy oniwspólniezgodzili się, aby zrobić „Częściowe i Kontrolowane Ujawnienie, i że proces ten będzie wdrażany powoli i zajmie wiele lat, a nawet jedno pokolenie lub dwa, aż do ostatecznego pełnego Ujawnienia.  Czy nie mamy prawa poznać całej prawdy?

KOBRA –  OK.  Nie mogę potwierdzić tych roszczeń i nie zgadzam się z nimi.  Ludzkość jest więcej niż zdolna i gotowa do poradzenia sobie z  pełnym Ujawnieniem.  Właściwie ludzkość jest bardziej przygotowana do pełnego Ujawnienia niż częściowego Ujawnienia, ponieważ częściowe Ujawnienie wnosi paradoksy do umysłu i tworzy stres psychiczny podczas, gdy pełne Ujawnienie zapewni przejrzystośćFrakcje, które nie popierają pełnego Ujawnienia nie są ze Światła.  Planem sił Światła jest bezwarunkowe i pełne Ujawnienie jak najszybciej, gdy tylko sytuacja na to pozwoli, bez drastycznych konsekwencji odwetu ciemnych sił.  Pełne Ujawnienie jest jedyną agendą, jaką możemy tu mieć.  Wszystko inne jest nie do przyjęcia.  Nie widziałem, że David Wilcock i Corey Goode wspierają częściowe Ujawnienie, więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat.

Aaron –  Wedlug twojej opinii, kiedy sądzisz pieniądze, jakie istnieją dzisiaj, będą miały zastosowanie jako narzędzie obfitości lub zniewolenia na tej planecie?  Czy uważasz, że pieniądze będą nadal istnieć za 10 lat?  Jeśli nie, to czy możesz wyjaśnić, dlaczego i jaki będzie nowy zamiennik?

KOBRA –  Nie mogę mówić tu o czasie.  Chciałbym tylko powiedzieć, że po Wydarzeniu bardzo szybko pieniądze staną się zbędne, ponieważ będziemy mieli najpierw zaawansowane technologie, które zmaterializują wszystko to czego potrzebujemy (replikatory) i po drugie, duchowa świadomość ludzkości osiągnie taki punkt, gdzie pieniądze nie będą już potrzebne.  Więc powiedziałbym, wkrótce po Wydarzeniu te rzeczy się wydarzą, ale przed Wydarzeniem jest to niemożliwe.

Lynn –  Więc wygląda na to, że Ujawnienie będzie zaraz po Wydarzeniu?

KOBRA –  Ujawnianie i Wydarzenie współistnieją.  Gdy impuls Wydarzenia dotrze, w tym momencie będzie już wysypisko intela w głównych mediach, które będzie eskalować i przyśpieszać po Wydarzeniu całkiem, całkiem szybko.

Aaron   Jakie nowe aktualizacje i informacje możesz podać w odniesieniu do nadchodzącegoimpulsu słonecznego” znanego jako „Wydarzenie„, Kobra?

KOBRA –  Pojawiły się plotki w Internecie w ciągu ostatnich kilku dni, że Wydarzenie nastąpi w ciągu najbliższych kilku dni, co nie jest prawdą.

Lynn –  Kobra, czy możesz podzielić się z nami jakimiś informacjami dotyczącymi głów państw, rodzin królewskich i innych ważnych osobistości, które ostatnio odwiedziły Antarktydę?

KOBRA –  Nie tak wielu z nich odwiedziło Antarktykę.  Tylko kilka z tych osób i  jedna rzecz, która się działa to tajne spotkania kabała z niektórymi frakcjami odłamowymi na temat, jak rozwiązać problem z masowymi aresztowaniami, bo chcieliby przeżyć transformację, ale nie znaleźli żadnego rozwiązania dlatego powrócili na Antarktydę, skąd pochodzili.

Aaron –  Gdzie jest obecnie Planeta X w stosunku do naszej planety Ziemi i co jest jej celem w tym momencie w stosunku do naszej przyszłości?

KOBRA –  Planeta X jest  dokładnie tam, gdzie była do tej poryW orbicie poza Plutonem i tam pozostanie.  Nie zbliży się do Ziemi.  Jest domem Ruchu Oporu, który walczy o wyzwolenie naszej planety.

Lynn –  Czy sztuczna inteligencja (A.I.) kontroluje większość naszych rządów światowych, systemów finansowych i giełdy?

KOBRA –  Do pewnego stopnia.

Lynn –  Czy usunięcie Zasłony Chimery spowoduje pełne Ujawnienie?

KOBRA –  Tak.

Lynn   Czy myślisz, że Trump w ogóle działa na rzecz Światła?

KOBRA   Jest w nim pewien potencjał dla Światła.  Ale nie byłbym zbyt optymistyczny.

Lynn –  Siły pracujące dla sprawiedliwości w szerokiej sieci międzynarodowych organów ścigania i wywiadu zaczęły aresztowania Europejczyków na wysokich stanowiskach z powodu wykorzystywania dzieci, handlu ludźmi i pedofilii.  Pomimo wysiłków w celu powstrzymania tych aresztowań w U.S. poprzez upieranie się, że dowody tego to „fałszywe wiadomości”, czy sądzisz, że aresztowania istotnych postaci biorących udział w tych aktywnościach w Ameryce przez funkcjonariuszy organów ścigania w USA będą miały miejsce?

KOBRA –  OK, to jest coś, co nie może być zatrzymane.  Może to być opóźnione, ale w pewnym momencie siły Światła będą miały tyle mocy w tej sytuacji, że te aresztowania będą kontynuowane i zwiększone w kierunku Wydarzenia.

Aaron –  Kiedy my, jako suwerenne osoby, będziemy mogli wezwać i fizycznie przywołać naszych duchowych przewodników i braci z przestrzeni bez zagrożenia kary lub zabicia przez obecnych ciemnych kontrolerów?

KOBRA –  Po Wydarzeniu.

Lynn –  Jakie są imiona głównych, opiekuńczych ras pozaziemskich, które fizycznie przybędą, aby asystować i poprowadzić ludzkość natychmiast po impulsie słonecznym znanym jako  Wydarzenie?

KOBRA –  Pierwsi oczywiście Plejadianie a potem Syriusze, Andromedanie, Arkturianie i niektóre inne rasy, które są nieco mniej znane.

Lynn –  Kobra, powiedziałeś, że pozytywne istoty pozaziemskie nie pozwolą na wojnę nuklearną na pełną skalę, ani nie pozwolą na III wojnę światową.  Czytając między wierszami, czy to oznacza, że jakiś rodzaj ograniczonego konfliktu nuklearnego na małą skalę może być dozwolonyCzy siły Światła mają gotowy plan na uniknięcie wszystkich rodzajów konfliktu nuklearnego?

KOBRA –  W miarę możliwości będą zapobiegać wszystkim głównym konfliktom nuklearnym, ale jak możecie widzieć w przeszłości, były już ograniczone wymiany, ograniczone użycie broni jądrowej.  Więc po prostu odpowiem na pytanie, że coś takiego jak Hiroshima nigdy nie będzie ponownie tolerowana.

Aaron –  Czy Wydarzenie wpłynie na wszystkie istoty i formy życia w tym Układzie Słonecznym Jeśli tak, to jak?  Jak rasy żyjące pod powierzchnią Ziemi doświadczą Wydarzenie?

KOBRA –  Tak, oczywiście Wydarzenie wpłynie na wszystkie istoty w całym Układzie Słonecznym.  Istoty, które żyją pod powierzchnią planety będą miały wielkie święto.

Lynn –  Czego mogą czarni ludzie spodziewać się w wyniku pełnego Ujawnienia?

KOBRA –  Pierwszą rzeczą jaka się stanie to sytuacja w Afryce poprawi się znacząco.  Sytuacja w Afryce jest bardzo stresująca przez wiele, wiele tysiącleci, ponieważ szczególnie Reptylianie  używali Afrykę za swoją główną bazę.  A teraz kabał w ciągu ostatnich kilku dziesięcioleci korzysta z afrykańskich zasobów, więc Wydarzenie będzie ogromną ulgą dla Afryki i czarnych ludzi tam zamieszkujących.

Aaron –  Czy możesz dać nam wyobrażenie, jak duchowa technologia lub proces wykorzystywany przez Drakonów pozwala im rodzić się w ludzkiej postaci?

KOBRA –  Myślę, że masz na myśli komory teleportacji, albo powiedziałbym, komory inkarnacji, które wysyłają esencję duszy do ciała fizycznego.  Jest to technologia, którą mają, lub powiedzmy, którą mieli w przeszłości, ale teraz mają ją w bardzo ograniczonym stopniu.

Aaron   Czy ludzka wersja drakońskiej świadomości jest wynikiem  ludzkiej/hybrydowej technologii klonowania?

KOBRA –  W większości nie.

Lynn –  Czy Fidel Castro był częścią sił ciemności?

KOBRA –  Tak.

Aaron –  W odniesieniu do istot pozaziemskich, czy możesz dać nam przykład, jak funkcjonuje system edukacyjny wzniesionej cywilizacji?

KOBRA – To nie taki system edukacji jaki rozumiemy go tu na tej planecie.  To bardziej duchowa transmisja, które odbywa się poprzez duszę, gdyż dusza jest zdolna do wyższego zrozumienia dość skutecznie i dość szybko.  Istoty w innych, bardziej zaawansowanych cywilizacjach nie muszą chodzić do szkoły, aby uczyć się w taki sposób, jak mamy tu na tej planecie.  Oni mają wewnętrzne doświadczenia duchowe, które ujawniają im naturę rzeczywistości i są asystowani przez wyższych przewodników duchowych, którzy wspierają  ich w procesach uczenia się.

Lynn –  Czy istnieją pozaziemskie bazy w Afganistanie?

KOBRA – Tak, istnieje kilka z tych baz w Afganistanie.

Lynn –  A więc istnieją różne rasy które w nich mieszkają?

KOBRA   Tak.

Aaron –  W odniesieniu do spraw finansowych: Po Resecie, czy każdy otrzyma taką samą ilość, czy te dotacje będą różne, w zależności od wieku, narodowości lub innych czynników?

KOBRA –  Tak, przydziały będą różne.  Będzie pewna ilość dana dla każdego, ale także będą pewne dodatkowe kwoty dane ludziom, którzy mają zasługi i ludziom, którzy mają pewną misję do wypełnienia z tymi pieniędzmi.

Lynn   Kobra, czy system finansowy zawali się w najbliższym czasie?

KOBRA –  Jeszcze nie.

Aaron –  Czy możesz nam dać aktualizację na temat Syrii?

KOBRA –  Jeszcze nie.  Są pewne rzeczy w przygotowaniu.

Aaron –  Czy to prawda, że w ciągu ostatniego tygodnia (drugim tygodniu grudnia) około 14 przywódców lub agentów, w tym co najmniej 1 z USA, 1 z Kataru, kilku z Arabii Saudyjskiej, którzy dowodzili rebeliantami Islamskiego Państwa, zostali przechwyceni przez armię syryjską w podziemnym bunkrze w Aleppo?

KOBRA –  Tak, niektórzy z nich zostali schwytani.

Aaron –  A co się stanie z tymi ludźmi?

KOBRA –  To zależy od tego, jak się będą zachowywać.

Aaron –  Czy mógłbyś dać nam aktualne informacje na temat postępów misji dotyczącej regionu syryjskiego Pentagram?

KOBRA –  Był postęp, w tym samym czasie było zyski i były straty.  Siły Światła zdobyły Aleppo i straciły Palmyrę.  Nie mogę mówić o przyczynach jeszcze dlaczego  stracili Palmyrę, ale może będę mógł mówić o tym wkrótce, w zależności od sytuacji.  bardzo konkretne powody, dla których Palmyra została utracona.

Aaron –  Czy powinniśmy ponownie uruchomić wizualizację obracającej się starożytnej ceramiki, Halafian nad Pentagramem Syrii?

[link do wizerunku ceramiki:  https://krystal28.wordpress.com/2015/09/23/raport-po-medytacji-dla-europy/  – kr]

KOBRA –  Tak, to byłoby bardzo zalecane.

Aaron   Filipiny:  Czy prezydent Duterte jest oświecony lub prowadzony przez siły Światła?

KOBRA –  Nie, on nie jest oświecony.

Aaron –  W odniesieniu do sił Światła:  Czy siły Światła zamierzają przeprowadzać ten proces tak długo, jak będzie trzeba, czy w pewnym momencie zostanie podjęta decyzja, aby kontynuować proces naturalnie i przestaną czekać na miliardy ludzi, którzy mogą lub może nie będą gotowi przez bardzo długi czas?

KOBRA –  Siły Światła nie czekają na gotowość ludzi.  Siły Światła czekają na usunięcie bardzo niebezpiecznej, egzotycznej broni, a następnie oni po prostu nacisną przycisk.

Aaron –  Ta osoba chce wiedzieć, jak sie mają ludzie w Ruchu Oporu, którzy przegrali w swoim wysiłku?  Jak są oni uhonorowani i respektowani?

KOBRA –  Oni nie są straceni.  Mogą reinkarnować ponownie, lub mogą ponownie wykorzystać ciało klonaWięc to nie jest tak samo, jak na powierzchni.  To nie jest koniec.

Lynn –  Czy siły Światła mogą być wezwane w celu zablokowania NSA i innych sił ciemności od szpiegowania naszej komunikacji?

KOBRA –  Tak, jest dobrze wezwać siły Światła i to pomoże, ale w tym momencie, chciałbym powiedzieć, że żadna komunikacja elektroniczna nie jest w 100% prywatna.

Aaron –  Kobra, co można zrobić i jak możemy pomóc w czasie naszego snu?

KOBRA –  Ci, którzy naprawdę chcą pomagać siłom Światła w trakcie snu, muszą nauczyć się świadomego śnienia, a następnie mogą skontaktować się z siłami Światła na wyższych płaszczyznach, jeśli wiedzą, jak to zrobić, i pomagać.

Aaron –  Czy archonci wpływają na zawartość naszych snów?

KOBRA –  Niestety, tak.

Aaron –  Im więcej się modlę i integruję zrozumienie JA JESTEM, Boga wewnątrz, tym mam więcej koszmarów.  Dlaczego tak się dzieje?

KOBRA –  Ponieważ archonci próbują atakować tych, którzy są silni w Świetle.

Aaron –  Ponadto, czy możemy przeprogramować nasze myśli i działania afirmacjami, takimi jak „Jestem współczuciem, jestem szczęśliwy, jestem dzieckiem Jedności”?

KOBRA –  Afirmacje nie przeprogramowują umysłu.  Mogą one pomóc w skupieniu krótkiej uwagi na pozytywnym, ale nie przesuną lub magicznie nie przekształcą twojego umysłu.

Aaron –  Ta osoba zapytała: Czy powinienem to zrobić w nocy przed snem?

KOBRA –  Możesz robić afirmacje, jeśli chcesz, przed pójściem spać i to może pomóc w lepszym, łatwiejszym spaniu i może pomóc w pewnym stopniu na skupieniu się bardziej na pozytywnym.

Aaron –  Czy zła osoba, która rozpoczęła wędrówkę od anielskich królestw, może być odesłana do Galaktycznego Centralnego Słońca, aby zacząć od nowa?

KOBRA   Tak.

Aaron –  W jakim punkcie dusza powróci do Źródła?

KOBRA   Po tym jak nasza ewolucja w tym wymiarze i Wszechświecie jest kompletna.

Lynn –  Kobra, ta osoba pisze:  Jestem w podeszłym wieku, niewiele mam czasu.  Co Kobra poleca jako najlepszy cel dla mojej duszy?

KOBRA –  Warto wykorzystać ten czas, aby łączyć się ze Światłem jak najwięcej, aby łączyć się z własnym, wyższym JA jak najczęściej i niech wyższe JA będzie przewodnikiem w procesie twojej transformacji.

Lynn –  On pyta:  Czy będę miał możliwość przejść do sfery plejadiańskiej, lub 5W Ziemi, czy mam udać się gdzie indziej?

KOBRA –  Po Wydarzeniu, tak, ale nie wcześniej.

Lynn   Jeśli nasza dusza jest z 6. wymiaru lub 6. poziomu świadomości, jak to jest, że możemy nadal ryzykować uwięzieniem po śmierci zamiast powrócić bezpośrednio do Wyższej Jaźni lub Źródła?

KOBRA –  To jest po prostu dlatego, że po śmierci nie przekształciłeś swojej osobowości całkowicie.  Masz jeszcze przywiązania i nadal poddany statusowi kwarantanny tej planety, która rozciąga się poza jej płaszczyznę fizyczną.

Lynn –  Jak mogę wizualizować, gdzie moja dusza  zapewni moje bezpieczne przybycie?

KOBRA –  Tak jak powiedziałem, jest dobrze, aby połączyć się z duszą, a także, gdy jesteś wciąż we wcieleniu, możesz komunikować się ze swoimi duchowymi przewodnikami po drugiej stronie. Więc kiedy nadejdzie czas przejścia, to połączenie będzie nieprzerwane i mogą poprowadzić cię przez cały proces.

Lynn –  Dalej pyta:  Czy mogę kontynuować jako dorosły , czy zaczynanie ponownie jak dziecko jest konieczne?

KOBRA –  Jeśli osoba mówi o kolejnym wcieleniu po Wydarzeniu, będą inne opcje.

Lynn –  Ta osoba mówi:  Uczono mnie, że Serafin byli odpowiedzialni za podjęcie opieki nad moją duszą, aż do zmartwychwstania. Czy mogę o to poprosić?

KOBRA –  Jeśli czujesz się tak prowadzony, tak.

Aaron   Kobra, niedawno stwierdziłeś, że Chimera nie może odczytywać prywatnych myśli.  Czy możesz powiedzieć wiecej, kto może, a kto nie może czytać prywatnych myśli?

KOBRA –  Chimera można odczytywać prywatne myśli do pewnego stopnia w pewnych okolicznościach, ale gdy twoja częstotliwość wibracji twoich prywatnych myśli wykracza poza pewien poziom, nie mogą do nich dotrzeć.

Lynn –  W odniesieniu do wzniesionych mistrzów i aniołówKrąży informacja, że wszyscy  archaniołowieaspektami Lucyfera.  Dlatego nie powinniśmy kontaktować się z nimi o jakąkolwiek pomoc i ochronę.  Czy mógłbyś pomówić o tym, Kobra?

KOBRA   To jest kompletny i absolutny nonsens.

Lynn –  Kobra, czy alchemiczna przemiana węgla w diamenty jest równoznaczna z konwersją 3. wymiarowego organizmu człowieka opartego na węglu do 5. wymiarowego krystalicznego ciała?

KOBRA –  Tak, to jest symboliczna wykładnia tego samego procesu.

Aaron –  Kobra, kto jest autorem pism wedyjskich?

KOBRA –  Wysoko rozwinięte duchowe osoby w Indiach po upadku Atlantydy, ale potem te pisma były zniekształcone przez archontów przez tysiąclecia.

Aaron   Czy możesz podzielić się swoimi przemyśleniami na temat Kriszny?  Kim naprawdę był i jaki był jego wpływ?

KOBRA   Pochodził z systemu Syriusza i jego zadaniem było doprowadzenie ludzkości do oświecenia.

Lynn –  Kto lub co dało nam numerologię?

KOBRA –  Numerologia jest jedną z najstarszych nauk, nauk duchowych, która była wysoko praktykowana na Atlantydzie i numerologia, jaką mamy teraz jest tylko jednym fragmentem, który został zachowany w szkołach misteryjnych po potopie Atlantydy.

Aaron –  Kobra, aby wznieść się, powiedziano mi, że muszę zrównoważyć i wyczyścić moje czakry i otworzyć moje trzecie oko.  Czy istnieje na to prosty sposób i co możemy zrobić, aby to osiągnąć?

KOBRA –  Wzniesienie nie jest tak proste, jak tylko zrównoważenie kilku czakr.  Wzniesienie się jest dość głębokie i jest jak najbardziej transformacyjnym procesem i to zajmie trochę czasu.

Aaron –  Również, czy nadchodząca fala energii podczas Wydarzenia pomoże nam zrównoważyć i oczyścić nasze czakry i otworzyć nasze trzecie oko?

KOBRA –  Tak to pomoże.

Lynn –  Czy istnieje „duchowa” część DNA, która przenosi się pomiędzy wcieleniami?

KOBRA –  Tak, ale nie poprzez fizyczne DNA.  Jest zawsze część, która pozostaje w istocie duszy, która znowu odtwarza się w następnym wcieleniu.

Aaron –  Czy magnes zakłóca sygnał biochipa czołowego?

KOBRA –  Niestety nie.

Aaron –  Czy magnesy pomagają podczas medytacji?

KOBRA –  Mogą pomóc, tak.

Lynn –  Kobra, skąd pochodzą wieloryby i delfiny i jaki jest ich cel na Ziemi?

KOBRA –  Przybyli z systemu Syriusza, a ich celem jest zakotwiczać energie lekkości i radości w planetarnej sieci energetycznej, zwłaszcza w oceanach.

Lynn – Czy będą wznosić się z nami ludźmi, z Ziemią Gają do 5W?

KOBRA –  Będą bardzo głęboko zaangażowane w planetarny proces wznoszenia się.

Aaron –  Każdego ranka budzę się i słyszę elektryczny szumWydaje się, że idzie za mną Słyszę go w mojej sypialni, słyszę go w mojej piwnicy.  Moja żona nigdy go nie usłyszy.  Gdy jestem zajęty, nie słyszę go, ale kiedy spowalniam szum wraca.  To trwa już od około 6 miesięcy.  Co to jest?

KOBRA –  Jest to część zawoalowanej technologii infra i ultra dźwięku Chimery, która kontroluje populację na powierzchni.  To faktycznie jest cały czas.  Niektórzy ludzie mogą go słyszeć, niektórzy ludzie nie.  Ponieważ jest on na górnych i dolnych progach ludzkiego słuchu-  infradźwięki na około, powiedziałbym, 10-50 Hz i ultradźwięki, gdzieś pomiędzy 15-20 kHz.

Lynn –  Kobra, osoba ta stwierdza:  Zauważyłem, że wiele kanałów pojawia się na YouTube publikujące twoje wywiady.  Niektóre z tych wywiadów na tych kanałach mają również dziwne dźwięki, echa i niezgodne częstotliwości, które są dla mnie niepokojące.  Wielu wydaje się celowo umieszczać błędne daty wywiadów, co frustruje słuchaczy.  Czuję, że to mogą być bardziej kabałowe środki dezinformacyjne (które są na całym YouTube) starające się zniechęcić pracowników Światła.  Myślę, że mogą one zawierać negatywne komunikaty podprogowe.  Czy zgadzasz się z tym, Kobra?

KOBRA –  OK, powiem w ten sposób: Mój blog i tylko mój blog jest oficjalnym rzecznikiem Ruchu Oporu, więc wszystko to, co jest tam umieszczone jest OK.  Nie mogę niczego zagwarantować, co zostało zamieszczone gdzie indziej pod moim nazwiskiem, ponieważ niektórzy ludzie zmieniają moje słowa i manipulują w innych miejscachWięc jeśli masz wątpliwości, idź na mój blog i sprawdź tam.  Za to mogę gwarantować.

(Kobra zatwierdza wszystkie wywiady, które przeprowadzamy (PFC) oraz publikujemy tu: PrepareforChange.net)

Lynn   Dziękuję za to, że dziś jesteś z nami.  Zawsze cieszymy się z tych wywiadów.  Wszyscy nasi słuchacze czekają na twoje słowa.

Kobra –  Tak, dziękuję za zorganizowanie tego i umożliwienie ludziom usłyszenia wszystkich tych odpowiedzi.

Lynn –  Wesołych świąt dla ciebie, Kobra i zobaczymy się w przyszłym miesiącu.

Aaron Jeszcze raz dziękuję, Kobra.

Kobra –  Tak, wesołych świąt dla wszystkich i zwycięstwo Światła!

 

Fragmenty przetłumaczyła Krystal

http://prepareforchange.net/2016/12/27/cobra-prepare-for-change-december-interview/

27 Komentarzy (+add yours?)

  1. daniello
    Sty 15, 2017 @ 17:35:57

    Dziękuje ❤

  2. Małgorzata Drożęcka
    Sty 06, 2017 @ 01:10:39

    Polecam przeczytać książkę Dr Rauni Kilde – Jasne światło w ciemności tunelu (BRIGHT LIGHT ON BLACK SHADOWS)

    Spis Treści :
    Wstęp
    Rozdział I: Jak to się wszystko zaczęło
    Rozdział II: Badania psychologiczne
    Rozdział III : Psychiatria i polityka
    Rozdział IV: Przestrzeń i kontakty kosmiczne
    Rozdział V: Nowy porządek świata i terrorystyczne akcje
    Rozdział VI: Operacje fałszywej flagi
    Rozdział VII: Światowa Organizacja Zdrowia i szczepienia
    Rozdział VIII: Nadużycia w medycynie
    Rozdział IX: Chemiczne smugi i choroba Morgellonsa
    Rozdział X: Kontrola ludności żywnością i Kodeksem Alimentarius
    Rozdział XI: Kontrola umysłu
    Rozdział XII: Anti-Zensur-Koalition Koalicja
    Rozdział XIII: Nanotechnologia , mikro chipy i broń bezpośredniej energii
    Rozdział XIV: Telefony komórkowe i mikrofalowa plaga
    Rozdział XV: Promieniowanie
    Rozdział XVI: Metody pracy tajnych służb i wywiadu wojskowego
    Rozdział XVII: Militarne badania
    Rozdział XVIII: Przegląd metod nękania przez Cointelpro Gladio, ukrytych lokalnych rekrutów i „stojących z tyłu”.
    Rozdział XIX: Doświadczenie osobistego nękania. Rozdział XX: Kościół Katolicki i pedofilia
    Rozdział XXI: Uzdrawianie fakt czy fikcja?
    Rozdział XXII: Miłość jest kluczem do wszechświata

  3. Krystyna11
    Sty 04, 2017 @ 18:26:36

    Kochani! Cieszę się, że mogłam sprawić Wam radość na początku Nowego Roku. 🙂

  4. Omstan
    Sty 04, 2017 @ 18:15:11

    Krystyno dzięki za piękną modlitwę.
    Na portalu przygotowanie do zmiany jest ciekawy wpis dotyczący początku bieżącego roku. Chociaż po translatorze rozumiem ten tekst po japońsku, to jednak wydaje mi się, że warto się nad nim pochylić.Mój kontakt z angielskim to ok. pół semestru na poziomie podstawowym, po czym szybko ewakuowałem się na niemiecki, a teraz może by się przydało
    Wklejam link do strony http://prepareforchange.net/2017/01/04/co-creating-a-new-paradigm-for-2017/.

  5. Maria W.
    Sty 04, 2017 @ 09:55:46

    Piękne ! Cudowne ! Dziękuję. ❤ 🙂

  6. Krystyna11
    Sty 03, 2017 @ 22:21:12

    Witam wszystkich! Odnoszę wrażenie, że warto sobie przypomnieć na ten Nowy Rok 2017 to, o czym mowa w tej Modlitwie Tolteków. Znamy ją, lecz zawsze dochodzą nowe osoby. Ja przynajmniej chętnie się w nią zagłębiam, szczególnie w trudnych dla mnie momentach.Przesłania w niej zawarte mogą stać się naszymi noworocznymi życzeniami zarazem. 😀

    Modlitwa Tolteków:

  7. woona
    Sty 03, 2017 @ 19:39:40

    zbyt duzo ludzi kreuje to czego nie chce. nie wiedzac o zasadach zycia

  8. Marian
    Sty 03, 2017 @ 17:39:04

    sory Aventais to jest fałszywa wiadomość

  9. Evaa
    Sty 03, 2017 @ 17:36:41

    Skoro Kreujemy w czasie dokonanym = Rok 2017 – niesie wszystkim Istotom – pełnię Boskiej Obfitości – Miłość, Harmonię, Spełnienie we wszystkich dziedzinach życia – wszystko Jest w nas i wokół nas… otwórzmy tylko Serca ❤
    Dziękuję Krystal ❤ …dziękuję wszystkim <3…

  10. rafał
    Sty 03, 2017 @ 09:07:47

    rówznież życze wszystkim wszystkiego najlepszego.zdrowia i spokoju duchowego w 2017 roku.
    mam nadzieje ze w koncu nastąpi te ujawnienie,bo inaczej to nas wykoncza i całą planete.

  11. awentais
    Sty 02, 2017 @ 20:51:47

  12. Dorota
    Sty 02, 2017 @ 19:39:30

    Miałam na myśli osobe, ktora pisala ten tekst w oryginale, bo jak rozumiem tylko tlumaczyleś 😉 rowniez pozdrawiam :))

  13. woona
    Sty 02, 2017 @ 15:07:18

    nie odebralem tak. co przekazac? dziele sie swoja wiedza. chce pomoc ludzkosci ale nie wiem jak najlepiej pomoc wiec pomagam na swoj sposob a ktos moze z tego skorzystac. Pozdrawiam Pania .

  14. Dorota
    Sty 02, 2017 @ 09:48:03

    Nawet przez mysl mi nie przeszlo ze jest inaczej 😀 ale skoro tak odebrales to masz ciekawy temat do przepracowania 😀 a apropo tych bilionow lat to skoro dusza nie zna pojecia czasu jest w tu i teraz wszystkim i wszedzie to pytanie co dana osoba pisząc taki przekaz chce przekazac ?? 😀 😀

  15. selena
    Sty 01, 2017 @ 23:42:27

    Czekałam na tłumaczenie tego wywiadu i nie zawiodłam się. Dziękuję Krystal za Twój wysiłek dla nas. Ogromna WDZIĘCZNOŚĆ dla Ciebie 🙂 ❤

    Niech rok 2017 przyniesie nam wszystkim SPEŁNIENIE i dalszy wzrost świadomości ❤ A każdemu, kto planował i czynił zło, niech przyniesie konsekwencje jego działania.

    Zwycięstwo Światła !

  16. woona
    Sty 01, 2017 @ 19:51:25

    „bycia w istnieniu bezwarunkowej milości w samym sobie” mam milosc do siebie. nie krzywde ciala.

  17. woona
    Sty 01, 2017 @ 19:48:06

    ” ukradłeś mi telefon i w ramach rekompensaty wymalujesz mi dom” no ale niech tez odda telefon. to co mowisz jest bardzo madre

  18. Dawid56
    Sty 01, 2017 @ 18:45:22

    Nie mogę potwierdzić tych roszczeń i nie zgadzam się z nimi. Ludzkość jest więcej niż zdolna i gotowa do poradzenia sobie z pełnym Ujawnieniem. Właściwie ludzkość jest bardziej przygotowana do pełnego Ujawnienia niż częściowego Ujawnienia, ponieważ częściowe Ujawnienie wnosi paradoksy do umysłu i tworzy stres psychiczny podczas, gdy pełne Ujawnienie zapewni przejrzystość. Frakcje, które nie popierają pełnego Ujawnienia nie są ze Światła.
    Oczywiście popieram z całego serca stanowisko Kobry.Jet to o tyle ważne że Mieszkańcy Ziemi powinniśmy dowiedzieć się o różnicy kontaktów pomiędzy Ziemianami a istotami 3 gęstości, a Ziemianami a istotami co najmniej 5 gęstości.
    To bardzo ważne gdyż oficjalne wyprawy będą cały czas starać się nawiązać kontakty z istotami z 3 gęstości podobnej do naszej.Skądinąd wiemy ,że w trzeciej gęstości mogą przebywać istoty o niekoniecznie pokojowych zamiarach.Dla Ziemian będą bardzo ważne właśnie kontakty z istotami z 5 gęstości i wyższych.
    Istoty z 5 gęstości i wyższych bardzo często kontaktują się z Ziemianami za pomocą chanellingów różnego rodzaju „objawień” czy w czasie snu.

  19. Amarantus
    Sty 01, 2017 @ 15:45:24

    Tylko pełne ujawnienie! Ludzie mają prawo poznać pełną prawdę o zakresie kontroli i manipulacjach, zbrodniach i gierkach systemu kontroli. Częściowe ujawnienie jest pułapką, bo kto miałby decydować, czego nie ujawniać? Wysoko rozwinięte społeczności opierają się na pełnej przejrzystości. Ujawnienie będzie dla wielu terapią szokową, szczególnie w kwestiach związanych z demaskacją religii. Tak, jak nie można być częściowo w ciąży, tak nie można być częściowo społecznością wysoko rozwiniętą. Nie wystarczy dokonać ujawnienia, aresztować członków ciemnych elit, a reszta sama się zadzieje. Rzeczywistość ziemska wymaga zaaranżowania na nowo w prawie każdym elemencie.
    EKONOMIA: Zniesienie niewolnictwa, czyli ekonomicznego przymusu pracy, poprzez dochód gwarantowany, waluty lokalne, aż do całkowitej eliminacji pojęcia pieniądza i wartości materialnej. Zapewnienie każdemu mieszkańcowi planety gwarancji przetrwania poprzez przekazanie za darmo kawałka ziemi, dostępu do darmowej energii, swobodnej wymiany usług i dóbr bez podatków. Jeśli stajesz się samowystarczalny, nie potrzebujesz opieki rządu, a skoro tak, to nie musisz płacić podatków. Dopóki nie pozyskamy technologii, które stwarzają przedmioty, a nie produkują, trzeba oprzeć się na w pełnej automatyzacji produkcji (roboty zastępują ludzi). Trzeba też zastanowić się, których przedmiotów naprawdę potrzebujemy, a które to tylko zbędna zachcianka. Rozwiązaniem może być rynek wtórny, czyli wymiana używanych, ale sprawnych przedmiotów. Wiele przedmiotów można już dziś wydrukować na drukarkach 3D. Zamiast zastanawiać się, jak tworzyć miejsca pracy dla ludzi, lepiej stworzyć świat, w którym ludzie nie muszą pracować.
    PRAWO: Zmiana systemu prawnego na prosty i zrozumiały, oparty na arbitrażu. W razie przestępstwa społeczność powołuje arbitra (osoba szanowana w społeczności, nie musi to być prawnik), który negocjuje między ofiarą a sprawcą. Ofiara proponuje rodzaj zadośćuczynienia na swoją rzecz, na przykład, że sprawca wykona jakiś rodzaj konkretnej pracy (np. ukradłeś mi telefon i w ramach rekompensaty wymalujesz mi dom). Inna gradacja wykroczeń. Największe przestępstwa to te, które niszczą ekosystem. Zatrucie rzeki jest większym przestępstwem niż zabójstwo, bo może doprowadzić do upadku cywilizacji. Obecne przepisy są świadomie komplikowane, aby tylko wtajemniczona kasta je rozumiała i interpretowała, jak chce.
    EDUKACJA: Dziś uczy się rzeczy zbędnych, albo fałszywych, a edukacja oparta jest na powtarzaniu oficjalnej wersji prawdy (zazwyczaj ma to niewiele wspólnego z prawdą przez duże „P”). Każdą informację można znaleźć w ciągu kilku minut w sieci, więc wkuwanie faktów nie ma sensu, poza absolutnie podstawowymi informacjami. Zamiast tego nauka o emocjonalności i duchowości człowieka, wolna swobodna wymiana myśli, w której każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie i jest ono szanowane. Kiedy zniknie przymus pracy, nie będzie konieczności zdobywania konkretnego zawodu. Jedyną nauką, którą warto rozwijać jest nauka związana z wysokimi technologiami: darmowe źródła energii, osobiste pojazdy latające, które nie wymagają styku z ziemią, urządzenia do materializacji, medyczne komory uzdrawiania, technologie oczyszczania pożywienia itp. Likwidacja ocen i tytułów naukowych, które służą wymuszeniu posłuszeństwa i tworzeniu fałszywych autorytetów (to jest profesor, więc on wie lepiej). Gra w autorytet, to jeden z ulubionych trików Matrixa.
    MEDYCYNA: Dopóki medycyna nie zrozumie, że człowiek to coś więcej niż kupa kości, mięsa i krwi i że całość ciała to spójny i zależny system, to będzie szkodzić. Większość leków maskuje problem, a nie leczy i prowadzi do uzależnień farmakologicznych. Koncerny blokują rozwój terapii tanich i skutecznych w chorobach masowych, bo tam jest zysk. Dlatego produkcja leków powinna być objęta społeczną kontrolą i przestać być traktowana jak biznes. Kiedy pozyskamy komory uzdrawiania, jak w filmie „Elizjum”, medycyna w obecnej formie zniknie. Dużo zależy od samoświadomości ludzi i zdrowego trybu życia, ale tego nie da się zadekretować przepisami. Długość życia będzie się wydłużać wraz z mutacjami w DNA w kierunku 12 pasm, jak to było pierwotnie.
    Kolejna sprawa to przeludnienie planety. Ziemia wraz z mieszkańcami to całościowy ekosystem. Przeludnienie doprowadzi do jego rozchwiania. Skąd weźmiemy wodę pitną (już jej brakuje)? Gdzie będą składowane śmieci? Gdzie ci ludzie będą mieszkać? Każda społeczność świadoma potrafi ustabilizować liczebność na optymalnym poziomie. Nawet pszczoły, czy mrówki to potrafią. Warto się zastanowić planując kolejne dziecko, dokąd to zmierza…
    Przebudowa ziemskiej cywilizacji po Przełomie zajmie 15-30 lat, w zależności od stopnia zaangażowania i dynamiki rozwoju ludzi i musi być prowadzone w ramach całej planety. Nawet jeśli dziś ludzi gotowych do życia w takim modelu jest 6-8 %, to będzie ich przybywać. Część ludzi zaakceptuje przemiany, widząc ich dobroczynny charakter i przystosuje się.

  20. Dorota
    Sty 01, 2017 @ 13:25:54

    Wiesz Woona kazdy wierzy w to co mu w duszy gra , nie wiem skąd te słowa ale w moim odczuciu nie warto sie juz na tym etapie swiadomości martwic co bedzie za biliony lat a skupic się na tu i teraz , tym źyciu , tym wcieleniu a by tu i teraz osiągac maksimum swojej moźliwosci zycia, bycia w istnieniu bezwarunkowej milości w samym sobie 😉 ja wierze ze moja dusza czyli ja poradzi sobie w kazdej sytuacji, skoro radzila sobie w wcieleniach pelnych cierpienia, niewoli itd itp to w świetlistym promieniu milosci i aktywacji boskosci ze Źrodła cokolwiek by sie kiedyś mialo stać bedzie najlepszym co mialo dla niej być :)))) kiedys pewnie byloby to dla mnie utopią 😀 😀 teraz poprostu mam tą wiare w sobie i to pozwala mi na tu i teraz zyc calkiem milo lekko i przyjemnie :)))) bo czy nie o to wlasnie chodzi abysmy wreszcie tak smakowali źycie ?? 🙂

  21. ania
    Sty 01, 2017 @ 00:38:06

    A JA MAM TAKIE ZYCZENIE—-BRON ,WIRUSY ,ZARAZKI ,SZCZEPIONKI WSZYSTKO CO KABAL WYMYSLIL PRZECIWKO NAM LUDZIOM–NIECH ZMIENI KIERUNEK I ATAKUJE TYCH KTORZY NAM TO SERWUJA–.ENERGIA PODAZA ZA UWAGA— WIEC NIECH TAK SIE DZIEJE……………

  22. Rozsądna Anna
    Sty 01, 2017 @ 00:13:41

    A ja Wam wszystkim życzę w Nowym Roku 2017 abyście wszyscy zostali obdarzeni najmocniejszą bronią jaka kiedykolwiek istniała, która niszczy wszystko co jest złe, a przy niej pięknie zakwita wszystko to co jest dobre, każdy kto taką broń posiądzie, będzie najbogatszym człowiekiem nie tylko na świecie….a tą bronią jest MIŁOŚĆ, ślijmy więc wszyscy wszystkim wokoło energię MIŁOŚCI w wielkich ilościach, a z nowym rokiem zmienimy ten obecny zepsuty świat na nowy, piękny i przez każdego z nas wymarzony. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  23. Bratek
    Gru 31, 2016 @ 23:47:50

    W Nowym 2017 Roku niech nam towarzyszą nieustannie Miłość, Światło, Pokój,
    Spokój, Jedność, Harmonia, Boska Obfitość, Boskie Błogosławieństwo.
    Proponuję, abyśmy te słowa powtarzali jak najczęściej.
    Życzę pięknego roku Wszystkim.
    Irena

  24. love energy
    Gru 31, 2016 @ 23:38:30

    Witacie ci co wytrwali do tego TRAZ KOCHAM WAS:) MIŁOŚĆ JEST. Wszystko inne na marne niech zostanie rozwalone i pozostawione.Ciepła energia twórcza była jest i bedzie i ona teraz wchodzi do naszego świata i ogarnia wszystko, kobra nazywa to wydarzeniem reszta musi ustapić lub sie przemienić.LOVE LIGHT…Nie macie nic do stracenia w nowym wszystko jest piekniejsze pulsuje żywym światłem.:)

  25. woona
    Gru 31, 2016 @ 23:15:08

    „When people are sent to the Galactic Central Sun the lower self is disintegrated and also the higher self is also disintegrated. It is the end of existence of that particular being” czyli wymazanie z egzystencji. a tutaj „the twin soul continues with the existence and needs to wait for however millions and billions of years for the other half to start the evolution again ” ze blizniaczy plomien musi czekac na ta zdezintegrowana istote biliony lat. I tu moje pytanie. To mozna zostac wymazanym z egzystencji czy nie mozna?

  26. woona
    Gru 31, 2016 @ 23:01:14

    „Pleiadians are not future versions of humanity.” czyli plejadianie nie sa nami z przyszlosci. Przyznaje sie do bledu i przepraszam was za wprowadzenie w blad.

  27. woona
    Gru 31, 2016 @ 22:25:38

    Zycze wam wszystkim aby 2017 byl duzo lepszy niz 2016 a kazdy kolejny rok jeszcze lepszy

Dodaj odpowiedź do Bratek