Rothschildowie negocjują

.
 
24 czerwca 2016.  Zwycięstwo dla Światła! Wielka Brytania wyszła z Unii, rezygnacja Camerona, giełdy światowe w dole.  Czytając nagłówki prasy, kabał panikuje, jednak nie oczekujmy, że łatwo się podda – mogą zacząć uruchamiać wrogą propagandę, ataki na funta szterlinga, ekonomię Anglii i opóźniać cały proces.  Obserwujmy sytuację bez negatywnych emocji i medytujmy na rzecz szybkiego Resetu  ❤ kr
——-
Kobra, aktualizacja sytuacji, 22 czerwca 2016
.

Usuwanie grupy Chimera jest w toku. Usunięcie pozostałych plazmowych bomb toplet okazało się trudniejsze niż oczekiwano, ponieważ są one chronione przez kwantowe, potencjalne komory w całym Układzie Słonecznym.  Kwantowe, potencjalne komory są kierowanymi skalarnymi, skrętnymi polami, które generują wir akrecyjny tak, aby jak najwięcej pierwotnej, plazmowej anomalii było zebranej wokół pozostałych bomb toplet. Komory te są bardziej zaawansowaną wersją kwantowej, potencjalnej broni, która jest już znana od dziesięcioleci:

.
http://www.cheniere.org/misc/qp.htm
 .
http://www.rense.com/general30/voro.htm
 .

Plazmowa pierwotna anomalia obejmuje wszystkie możliwe kombinacje negatywności jako logiczne przeciwieństwo Absolutu, ale tylko niewielki procent z tych kombinacji jest manifestowany na płaszczyźnie fizycznej, gdyż siły Światła w większości je anulują, zanim mogłyby urzeczywistnić się z pianki kwantowej.  Siły Światła wykorzystują zaawansowaną technologię słonecznych pilarów (ATVOR) w celu rozwiązania nie-liniowej, pierwotnej anomalii plazmowej przy użyciu matematycznych zasad iteracji:

.

https://en.wikipedia.org/wiki/Iterative_method
 .
http://revisionmaths.com/advanced-level-maths-revision/pure-maths/algebra/iteration
 .
Technologia ATVOR opiera się na konwersji:
 .
http://recreatingbalance1.blogspot.com/2016/05/an-conversion.html
 .

Nawet przy użyciu tych zaawansowanych metod, pozostaje mała nierozwiązana porcja pierwotnej anomalii, która zapada się w wir akrecyjny wokół bomby toplet.  Siły Światła ponownie stosują technologię ATVOR aż do czasu, gdy masa krytyczna pierwotnej anomalii nie zostanie rozwiązana.  I następnie unicestwią pozostałe bomby toplet raz na zawsze.

.

To będzie moment Kompresji  Przełomu, Wydarzenie.  Gdybyście mogli zobaczyć eteryczne i plazmowe ciało Ziemi w chwili Wydarzenia, moglibyście zobaczyć coś takiego:

.

https://www.youtube.com/watch?v=kLlILnQjGfc
 .

Chociaż powyższa symulacja przedstawia eksplodującą supernową, energetyczna dynamika Kompresji Przełomu na Ziemi będzie bardzo podobna.

.Ponieważ jesteśmy coraz bliżej Przełomu, rzeczy zaczynają być ciekawe na płaszczyźnie fizycznej.

Rothschildowie skontaktowali się z pewną grupą Smoka i zaczęli negocjować:

 .
http://benjaminfulford.net/2016/05/25/the-rothschilds-have-contacted-the-white-dragon-society-so-the-1-ton-gold-offer-has-been-suspended-negotiations-are-proceeding/
 .

Negocjacjew toku i inne grupy są obecnie zaangażowane w ten proces. Po raz pierwszy w historii, negocjacje te osiągnęły punkt, w którym można osiągnąć niektóre porozumienia.

.Kluczową postacią w tych negocjacjach jest Nataniel Rothschild:

.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nathaniel_Philip_Rothschild
 .
Istnieje wiele tajemnych powodów, dla których  jest on w centrum procesu negocjacji.  Pozwolę sobie napomknąć fakt, że jego matka, Serena Dunn Rothschild, należała do rodu Graala St. Clair z Rosslyn:
 .
https://en.wikipedia.org/wiki/Serena_Dunn_Rothschild
 .
 .
Rothschildowie zaczynają zdawać sobie sprawę, że ich bezpieczeństwo nie jest pewne i mogą być pociągnięci do odpowiedzialności.  Luka w ich bezpieczeństwie była wyraźnie widoczna już w 2003 roku, kiedy to gang typu „Robin Hood” włamał się na posesję Rothschildów, Waddesdon na dwie minuty i ukradł złote skrzynie warte miliony, nigdy później nie odnalezione:
 .
 .
 .
 .

To najwyraźniej zaszokowało Rothschildów, ponieważ  zawiesili handel złotem na początku następnego roku:

.

http://www.telegraph.co.uk/finance/markets/2883029/Rothschild-to-pull-out-of-gold-market-after-200-years.html

.Następnie w 2012 roku, Opór usunął wszystkie rezerwy złota Rothschildów i przeniósł je do miejsca niedostępnego dla mieszkańców na powierzchni Ziemi.

.Od tego czasu Rothschildowie skupili swoją uwagę i nadzieję na rozmytej logice sztucznej inteligencji komputerowego programu globalnego systemu finansowego. Teraz, w 2016 roku, nawet te nadzieje upadają, ponieważ ten system jest narażony:

 .
 .
 .

https://www.superstation95.com/index.php/world/1384

.Rothschildowie mają nadzieję na przetrwanie w procesie wyzwolenia planetarnego bez szwanku.  Dążą do częściowego Ujawnienia i obwiniają Rockefellerów, Bushów i innych członków Kabała za wszystko to, co się stało:

.
 .
Kabał wyraźnie boi się zagrożenia swojego status quo z kosmosu:
 .
 .
Częściowe Ujawnienie nie jest opcją i możecie zobaczyć przyspieszony proces Ujawniania w mediach głównego nurtu i we wzmiankach o tajnych programach kosmicznych:
 .
 .
 .
 .
Publiczne, prywatne programy kosmiczne postępują szybko:
 .
 .
 .
Nie wspominając o cichym, ale ultra szybkim postępie programów kosmicznych w Azji:
 .
 .
Wschodni Sojusz będzie używał te kosmiczne programy dla własnych korzyści:
 .
 .
Nauka głównego nurtu zaczyna akceptować rzeczywistość hiper-wymiarowych tuneli czasoprzestrzennych i teleportacji:
 .
 .

Jesteśmy u progu wielkich przełomów w technologii, które  na zawsze zmienią nasz świat:

.

http://www.space.com/33130-3d-printing-rock-world-author-interview.html

 .
 .

Wyżej wymienione zmiany to tylko wierzchołek góry lodowej, który jest widoczny przez środki masowego przekazu.  Znacznie więcej nadchodzi.

Do tego czasu, możecie łączyć się z innymi Pracownikami Światła i Wojownikami Światła w tej ogromnej  planetarnej sieci Światła:

 .
 .
Zwycięstwo Światła!
 .
Przetłumaczyła Krystal
.
http://2012portal.blogspot.com/2016/06/situation-update.html

81 Komentarzy (+add yours?)

  1. krystal28
    Lip 06, 2016 @ 06:14:12

    Kochani, jutro idę do szpitala na zabieg. Nic takiego poważnego, jednak będę potrzebowała trochę czasu, aby wydobrzeć po fakcie. Dlatego robię przerwę od moderowania komentarzy. Serdecznie pozdrawiam.

  2. Karolina
    Lip 05, 2016 @ 21:56:21

    13 letni chłopiec zbudował generator darmowej energii. Co o tym myslicie?
    Urzekła mnie jego wypowiedz: „Może zabrzmi to tandetnie, ale od pierwszego dnia na tej planecie wiedziałem, ze znalazłem się tu dla jakiegoś powodu. Ten powód to wynalezienie czegoś, co zmieni naszą przyszłość”

    Czy to juz? Start? Czas na zmiany? Godzina W wybiła? :))) ❤

    http://dobrewiadomosci.net.pl/11839-13-letni-chlopiec-kierujac-sie-badaniami-tesli-zbudowal-generator-darmowej-energii-za-mniej-niz-13-euro/

  3. Ja
    Lip 05, 2016 @ 20:45:17

    seihim podaj swoja pocztę chętnie z Tobą popisze mamy te same „jazdy” walczymy z nimi (wiesz chyba o kogo chodzi) już od 1,5 roku , dużo rzeczy poznaliśmy ale im więcej takich osób tym lepiej, rusz dusze a odnajdziesz swe źródło . Pozdrawiam

  4. Omstan
    Lip 05, 2016 @ 20:23:06

    Ascello, fajnie piszesz, dlatego muszę się zastrzec, że nie jestem specjalistą od świata astralnego. Kiedyś doświadczałem ataków na mój splot słoneczny, miałem dzwonienia w jednym, a później w obu uszach i tak trwało to kilka lat. Jaka była tego przyczyna nie dochodziłem, a później, tj. kilka lat temu samo przeszło. Z tego co wiem to byle jakie łajzy astralne nie atakują osób o wyższych wibracjach bo nie są w stanie przebić się przez ich aurę i dlatego przyklejają się do istot o zmierzwionej i postrzępionej aurze. Jeżeli zaś chodzi o egzorcystów, to im absolutnie nie wierzę i wątpię w ich umiejętności. Kiedyś miałem osobiscie do czynienia z jedną znaną w Polsce egzorcystką od wypędzania duchów, ale szybko uznałem, że jest to przede wszystkim sposób na robienie szybkiej i dużej kasy i straciłem do nich jakikolwiek sentyment. W moim przypadku może był to MC, ale dzisiaj mam z tym już spokój.
    Życzę wszystkim tym dotkniętym spokoju ducha i ustąpienia objawów. Pozdrawiam

  5. Amanda
    Lip 05, 2016 @ 19:44:07

    ataki energetyczne na mnie – trwało to ok. 9 lat – momentalnie skończyły się , po wykonaniu „podłączenia do źródła” w/g metody Erica Pearla – oczywiście to kosztuje – ale mnie to pomogło – to nie jest technika dla każdego – najlepiej pytać się swojego wewn. przewodnika – pozdrawiam

  6. M'
    Lip 05, 2016 @ 13:33:14

    Jeśli chcesz- podaj e-mail, to postaram się pomóc. Piszesz, że niedawno zmarły Ci matka i siostra,to też ważna wiadomość,pewnie od nich. Może konieczne jest uzdrowienie energii Twoich i domu.
    Każdy z nas zszedł na Ziemię i przybrał ciało fizyczne, aby doświadczać- rozdzielenia, samotności, zagubienia.I w końcu zobaczyć, że JEST się JEDNIĄ, ze WSZYSTKIM co JEST.
    W zasadzie wszyscy mamy Dusze- Świadomości, no i wszyscy gubiliśmy się przeżywając kolejne lekcje. A teraz nadszedł Koniec Cyklu i należy zrównoważyć swoje działania.(właściwie są jeszcze zazębione- Stary Cykl i Nowy Cykl). Dlatego tak ważne, bardzo ważne jest przebaczenie innym i sobie, bez tego niemożliwe jest przejście.
    Masz rację – wszystkie dawne działania energetyczne- bioterapia, reiki, dwupunkt, karty – nie działają, bo maja stare wibracje- jeszcze nie są napełnione nowymi wysokoenergetycznymi, ponieważ większość używających tych energii, sama jeszcze nie poradziła sobie ze swoją drugą stroną

  7. Tess33
    Lip 05, 2016 @ 10:21:50

    Seihim – proponuje skontaktowac sie z Ewa Pawela – moze ma to zwiazek z Mind Control. Pozdrawiam wszystkich

  8. Weronika
    Lip 05, 2016 @ 06:32:24

    Do Seihim
    Może to Ci pomoże:
    http://wolnaplaneta.pl/terra/2015/04/01/28-03-2015-droga-oddania-stworca/
    http://wolnaplaneta.pl/terra/2014/07/13/12-07-2014-wojownik-swiatla-uzywa-miecza-swiatla-asana-mahatari-saint-germain/
    oraz:
    JA (podaj tutaj swoje imię i nazwisko)
    PROSZĘ ARCHANIOŁA MICHAŁA O TO ABY
    WPROWADZIŁ MNIE W GŁĘBOKIE ZAUFANIE DO BOGA
    ABYM STOPIŁ SIĘ Z BOGIEM I ABYM BYŁ JEDNYM
    ZE ŹRÓDŁEM WSZYSTKICH ŻYĆ,
    Z PRA-ŹRÓDŁEM WSZYSTKICH BYTÓW.
    I JA JESTEM GOTÓW/GOTOWA BY OTWORZYĆ SIĘ TERAZ
    NA TĄ RZECZYWISTOŚĆ I NA TO
    BY OTWORZYĆ SIĘ CAŁKOWICIE NA WIBRACJĘ ODDANIA.
    JA JESTEM GOTÓW BY CAŁKOWICIE ODDAĆ SIĘ TERAZ BOGU.
    Pozdrawiam.

  9. seihim
    Lip 04, 2016 @ 23:53:09

    dziękuję za wszystkie artykuły,,kazdy wnosi jakąś dobrą informację..zaznaczam–nie chcę wzbudzać sensacji…dzisiaj po raz pierwszy to mi się zdarzyło,chciałem pospać w dzień i ktoś złapał mnie za rękę i syknął (w domu jestem sam,niedawno zmarły matka i siostra) ale nie przestraszyłem się–dodam że całe życie żyłem lękiem i nienawiścią..od kilku lat dostaje strzały energetyczne w czoło w nocy przed snem jakby ktoś polał wodą po głowie(dosyć mocne)..bałem się tego ale ktoś powiedział że to moja dusza tak robi–może mnie budzi…tutaj pomocny chyba jest artykuł–dźwięki w głowie z vismaya…..dodam ze dużo przeczytałem stron duchowo-ezoterycznych i tak mi wyszło że jestem anioł ale na ziemi długo–od atlantydy albo jeszcze dłużej,,niektóre inkarnacje przypomniałem-trochę szalałem zabrudziłem się i teraz trzeba się oczyścić…..ważne że te paraliżujące lęki giną,odchodzą to jest + … dwupunkt bartleta robiłem kilka lat wcześniej,,,na mnie nie zadziałało,,wcześniej robiłem reiki też nie zadziałało,byłem w egipcie w piramidzie cheopsa(2004r)miałem tylko 20 min.na medytacje-ale prawie wtedy lewitowałem…postawiłem u siebie na podwórku piramidę 5,5 m.wysoką wtedy jakby ustawiała mnie do pionu..ale przyszedł rok 2012 i następne i energia z piramidy zniknęła całkowicie…później przeczytałem że księżyc kontroluje energie żeńską dla ciemności a piramidy rozlokowane po całej ziemi kontrolują energie męską też dla sił ciemności…dzisiaj połowa stron już pisze że reiki to też demoniczna istota,,,ktoś napisał też negatywnie o dwupunkcie..oczywiście to nie musi być prawda…pewne techniki niektórym pomagają ale na wielu to nie działa….wydaje mi się że trzeba znaleźć coś swojego co zadziała,,ktoś coś odkryje pomocnego dla niego ale inni być może mają inne wibracje ciała duszy itp…..
    dodam jeszcze że na dzisiaj mam na głowie jakby trzy blokady–energetyczna obręcz na czole1,energetyczna korona z wężem2,słuchawki na uszach+ łączący je półkolisty kabłąk3…nie widzę tego ale to czuję i to mocno…albo to światło a ja reaguje lękiem,,,albo w przeszłości nazbierałem czegoś co teraz wyszło i trzeba uwolnić się od tego……
    dziękuje za pomocne wypowiedzi
    pozdrawiam wszystkich

  10. Suweren
    Lip 04, 2016 @ 23:37:09

    Czas na oddolne działania.

    Narzekamy, bo to jest nasze prawo i obowiązek. Ale wraz z narzekaniem powinny iść działania z naszej strony, a tych jest bardzo malo.

    Spójrzmy chociaż na alternatywne media, które odważyły się publicznie mówić prawdę.

    Prawo Morskie i Państwo Handlowe. https://vimeo.com/164690260
    Do kogo należysz niewolniku ?

    Jedyny kredyt, jaki powinien zaciągnąć uczciwy człowiek, to kredyt zaufania wobec drugiego człowieka. http://ligaswiata.blogspot.cz/2016/01/do-kogo-nalezysz-niewolniku.html?m=1

  11. Omstan
    Lip 04, 2016 @ 20:43:29

    Podaję link do wykładu Marka Tarana adresowanego do kobiet, ale nie tylko.

    Moim zdanie warto wysłuchać, a inna rzecz, że jeżeli kościół przez setki lat gnębi i spycha na dalszy plan kobiety, to musi w tym coś być.

  12. Oualander
    Lip 04, 2016 @ 19:48:59

    Nałogi ma każda osoba, choć większość wogóle nie zdaje sobie z tego sprawy, można się uzależnić od setek nawet bardzo prozaicznych elementów oraz czynników naszego życia, kłopot zaczyna się kiedy nie zdajemy sobie sprawy z naszego uzależnienia brnąc w nie coraz bardziej.

    Umysł ludzki jest tak samo ważny jak serce, inaczej by nie istniał, problem stanowi jego wykorzystanie.

    🙂

  13. Tess33
    Lip 04, 2016 @ 16:50:53

    w odpowiedzi na pytanie „Seihim”, proponuje do przeczytania artykul pt.”Dziwne dzwieki w glowie” na stronie http://www.vismaya-maitreya.pl

  14. Ascella
    Lip 04, 2016 @ 14:58:34

    Moc władzy nad złymi duchami nie jest każdemu dana. Bo nie każdy takie brzemię udźwignie. Prawdę mówiąc nie wiem, co Ci poradzić, bo sama się zmagam z problemem ataków energetycznych. Na pewno warto zachować spokój, pogodę ducha, myśleć pozytywnie, nie bać się, nie dawać satysfakcji tym, co atakują. Szukać sposobu, albo osoby, która nam pomoże. Wysłać intencję z prośbą o wyklarowanie sytuacji/pomoc.

  15. Ascella
    Lip 04, 2016 @ 14:55:29

    Niekoniecznie przechodzeniu na wyższe wibracje towarzyszą piski w uszach. Każdy przeżywa to inaczej. U mnie efektem wchodzenia na wyższe wibracje było (i jest nadal) wywalanie „na wierzch” starych chorób i lęków – np. wysypki i swędzące bąble na skórze, nieokreślony strach etc. Jednym słowem było to czyszczenie.
    Owszem, zgadza się, miłość i pozytywne myślenie pomagają. Jednak lepiej być wojownikiem w ogrodzie, niż ogrodnikiem na wojnie – i być świadomym pewnych zagrożeń. Są takie sytuacje, że żadna generowalna przez człowieka porcja miłości nie pomoże, ale szybka, wręcz mechaniczna reakcja – tak. Jesteśmy różni, każdy z nas ma inne predyspozycje, inne potencjały. Sądzę, że na chwilę obecną wymaganie od każdego obrony tylko za pomocą miłości jest nierealistycznym podejściem.

  16. Ascella
    Lip 04, 2016 @ 14:46:30

    Omstan, chciałabym, żeby było tak fajnie i kolorowo, jak mówisz, że wysoka wibracja chroni przed atakami. Niestety, na planie ziemskim tak nie jest. Z moich obserwacji wynika, że nawet człowiek przebywający już na na bardzo wysokiej częstotliwości w przedziale 3 456 Hz-27 648 Hz jest w dalszym ciągu atakowany. Bo im bardziej idziesz w plus, tym potężniejsze „minusy” Cię atakują (demony wyższej rangi, ujmijmy to tak). Akurat mam wśród znajomych zawodowego egzorcystę, więc trochę prawidłowości zaobserwowałam. Poza tym np. wampiry energetyczne (wysysacze życia) idą tam, gdzie jest dużo żarcia, czyli dużo energii witalnej, wysoka wibracja. Możesz tego unikać, ale jak jesteś 15 centymetrów od wampira, to i tak zacznie od Ciebie ciągnąć energię, a Ty odczujesz to jako zmęczenie/ból. Wiem, bo doświadczyłam. I autentycznie, jedynie ciągła modlitwa (tworzenie tarczy np. z psalmu 23) tu pomaga.

    Możliwe, że istnieją ludzie o tak wysokiej wibracji, że ich nic nie dotyka, nie atakuje, ale muszą to być jacyś nadludzie. Nie spotkałam jeszcze takiej osoby, ani jednej.

    Co do pisku i świdrowania w uszach – facet jest osobą niezwykle sensytywną i u niego pisk w uszach oznacza:
    – obecność duchów w pobliżu (o ich obecności świadczy też nagłe kichanie, wodnisty, niekontrolowany katar z nosa)
    – miejsce o wysokiej/silnej wibracji.
    Oczywiście, że istnieją też przyczyny medyczne/fizjologiczne pisku w uszach. Tylko, jak się je wykluczy, to pozostaje ten astral. Lub HAARPY, chemtrailsy i negatywne energie przychodzące z kosmosu.

  17. Krystyna11
    Lip 03, 2016 @ 23:16:33

    Seihim, jeśli masz problem z wejściem w przestrzeń Serca , to mogę Ci polecić m. in. Metodę Dwupunktową. Tam łatwo nauczysz się wchodzić w tę przestrzeń i o wiele więcej.
    A na uzależnienia są również Kody Uzdrawiania, które są u Krystal w nagłówku umieszczone..Jest ich bardzo dużo. Widziałam również na uzależnienia. Jeśli naprawdę Tobie na tym zależy , to dasz radę. 😀
    Mówią, ,, nie próbuj, lecz rób!,,

    Pozdrawiam Cię i życzę powodzenia!

  18. seihim
    Lip 03, 2016 @ 22:46:43

    chciałbym wierzyć że jest to podniesienie wibracji ciała i duszy,,miałem i mam wiele uzależnień(nałogów),,nad wieloma panuje,,nie usunąłem ich ,,tylko kontroluję je,,ale na dzisiaj nie panuje nad uzależnieniem od internetu,nie mogę bez tego żyć to chyba będę musiał wyjechać na bezludną wyspę i tam puścić to uzależnienie…..ktoś napisał że trzeba przejść z życia umysłem na życie-(mięśniem sercowym,sercem wewnętrznym,sercem duszy)to podobno to samo…ja żyłem umysłem a umysł zaprojektowali stwórcy ludzkich ciał-więc niewolnictwo…próbuje przestawić się na serce–ale na razie bezskutecznie,,może w przyszłości to serce się otworzy……

    pozdrawiam

    chyba tak mi się wydaje że to złote światło z serca to najlepsze lekarstwo

  19. love energy
    Lip 03, 2016 @ 21:03:38

    Witaj seihim:) Nie myśl takich myśli bo i po co?? dzwonienie w uchu,uszach piski odczuwanie jakby ktoś dostrajał radio w głowie i wiele wiele innych czynników to procesy dostrajania do wyższych wibracji twojego ciała i duszy.To co nazywacie Archontami bytami demonami to jedno i to samo są grozne jeśli ich zasilasz i właśnie tak myślisz bo sam kreujesz je w swoim matrixe i sa realne.Skup sie na pozytywnych żeczach sytuacjach a zaczniesz w takim świecie egzystować dobrze jakbys promieniował miłośćą z serca wtedy jesteś chroniony.Na ziemi są 2 światy które sie od siebie odłonczą i każdy znajdzie sie na swoim poziomie który stworzył.Love-Light…

  20. Omstan
    Lip 03, 2016 @ 20:52:57

    A skąd przypuszczenie, że przyczyną jest byt z innego wymiaru? Nasza medycyna zna wiele przyczyn tego zjawiska i może warto poszukać wokół siebie tradycyjnych sposobów, np. świecowanie uszu. Byty astralne atakują ludzi o niskich wibracjach o poszarpanej aurze. Do istot o wyższych wibracjach z mocną aurą nie mają dostępu. Jeżeli jednak masz przekonanie o ataku z astralu to udaj się do fachowca od aury, który Ci ją odbuduje i nie doprowadzaj w przyszłości do jej uszkadzania. A może to objaw transmutacji ciała związany z rozwojem ciała świetlanego? Na razie doradzam spokój i rozważne działania.

  21. Dawid56
    Lip 03, 2016 @ 19:16:51

    Dzwonienie w uchu może być też związane z reakcja organizmu na burzę geomagnetyczną.

  22. jwst
    Lip 03, 2016 @ 18:39:17

    Odpowiedz jest prosta, wyślij tej istocie miłość, albo ją odgoni lub podniesie wibracje i pozwoli przenieść się do źródła. Wszystko co do Ciebie przychodzi znajduje w Tobie haczyk z podobną wibracją do swojej. Pozdrawiam.

  23. gabriel33
    Lip 03, 2016 @ 18:34:26

    sprawdzałeś, czy nie jest to związane z kręgosłupem szyjnym-skrzywienie. Nie wiem, jakie szumy słyszysz?,Dlaczego uważasz, że jakieś istoty cię zasiedliły? Ja od 40 lat mam szum w jednym uchu, gdy jest b.wysokie ciśnienie to w obu.(kręgosłup szyjny). A gdy Istoty chciały się ze mną porozumieć- to dźwięk jakim zwracały moją uwagę na siebie, mógł, jak to się mówi i umarłego zbudzić.Wysokość i wibracje zależały od Istoty, która chciała się porozumieć. Sprawdź szyję.

  24. VeronVB
    Lip 03, 2016 @ 16:33:17

    U mnie gdy nastepuje dzwonienie/pisk w uchu (głównie w prawym) to zatrzymuje się na chwilę, wchodzę w stan alfa, dzięki medytacji wyuczyłem się to robić na zawołanie. Poczym skupiam się na przepływie energii między czakrami, u mnie to uczucie jakby mrówienia/ciarkami, po sekundzie/dwóch pisk w uchu znika równie szybko co przychodzi. Może pomaga mi przy tym również autosugestia, że jestem panem mego ciała i nikt obcy nie będzie w nie ingerować. Może i wam to pomoże 😉

  25. seihim
    Lip 03, 2016 @ 12:45:15

    dzwonienie w uchu-trochę o tym tutaj napisano,ale mało,załóżmy że jest to jakiś byt ze świata astralnego–ale konkretnie jak go się pozbyć nikt nie napisał…sam nie umiem go usunąć,zneutralizować lub pozbyć się..szukałem pomocy u uzdrawiaczy ale to działało krótko,czy jest jakaś metoda by samodzielnie poradzić sobie z tym i na tyle skuteczna by nie przejęły mnie inne byty istoty astralne lub archonci czy coś takiego???
    pozdrawiam…

  26. Halfdan Svart
    Lip 02, 2016 @ 15:14:24

  27. Halfdan Svart
    Lip 02, 2016 @ 15:09:30

    OMNIA (Official) – Earth Warrior
    Jestem wojownikiem, Wojownikiem Ziemi… 💜💜💜

  28. Krystyna11
    Lip 02, 2016 @ 13:20:05

    Nassim Haramein – Przekroczyć Horyzont Zdarzeń cz.1, a potem są dalsze części.Pojawiał się już, lecz dla przypomnienia, jak również dla nowych forumowiczów.

    https://www.youtube.com/watch?v=qy0aLDOv2Qc – dodatek

    Pozdrawiam! 😀

  29. krystal28
    Lip 01, 2016 @ 22:25:19

    Kochani, komentarze kontrowersyjnych Czytelników będą wpadały do kosza do moderacji.

  30. canou
    Lip 01, 2016 @ 19:05:40

    @Weronika, po znaczku przy nazwie użytkownika wnosze, że Ktoś tam czy … to ten sam co wcześniej dręczył Salame
    wygląda jak jakiś rasowy troll, chyba nawet myśli, że jest mondry czy coś.

  31. Weronika
    Lip 01, 2016 @ 09:14:24

    Do: …
    Kim jesteś i komu zalecasz wizytę u psychiatry? Wyrażaj się jasno.
    Pozdrawiam.

  32. Agata Stajuda
    Czer 30, 2016 @ 20:16:15

    Ten blog – bardzo DOBRZE – upublicznia informacje o technologiach i cywilizacjach pozaziemskich… Jednak ONE nie popelnia bledow przeszlosci, aby dac NIEPRZYGOTOWANYM istotom technologie i dobrobyt… nauczyli sie na bledach… dlatego odciagaja wydarzenia … licza, ze bedziemy dzielic wiedze i ksztalcic jeden drugiego jako LUDZIE.. ta strona jest sledzona przez naukowcow rowzniez… kazde doniesienie o funkcjonujacych technologiach poza Ziemia jest analizowane i naukowo chca doscignac … jako Ludzie. O to tez chodzi tym innym cywilizacjom, aby ludzie sami doszli do tego… daja nam wskazowki.. jak dorosli dzieciom aby same zaczely uzywac swojego mozgu 😉 Pozdrawiam Was wszystkich Kochani ;).

  33. grindi1988
    Czer 30, 2016 @ 19:56:58

    Bardzo fajny filmik, polecam wszyskim i dziekuje.

  34. Elżbieta
    Czer 30, 2016 @ 00:11:27

    Kupą Mości Panowie, Kupą, razem raźniej,. i wygodniej. Przepraszam Jeżeli kogos uraziłam, Może warto, pozdrawiam,

  35. xylotet
    Czer 29, 2016 @ 20:55:37

    @Ktoś tam ,,,,czy Ty zdajesz sobie z tego sprawę co oznacza Suwerenność ,,, dla tzw. polityków ???? ,,, tu już nie wystarczy Nepotyzm ,,, czyli kuzyn wujka na czele dyplomacji ,,,, albo polonista od gospodarki i finansów ,,,, Niezależność to Odpowiedzialność za Siebie ,,, a nie chowanie się za jakimiś Instytucjami tylko po to aby móc jak kundelek za PŁOTEM poszczekać sobie na niedźwiedzia na Wolności ,,,, Oni to doskonale wiedzą dlatego nie czekaj na Wolność Przyniesioną Ci przez tzw, Polityków 😀 ,,,, dlatego taki kac po tym nastąpił i to po obu stronach kanału La Manche ,,, 😀

  36. pono
    Czer 29, 2016 @ 18:45:54

    czas na przebudzenie…:)

  37. Ktoś tam
    Czer 29, 2016 @ 13:29:32

    Tak wrzucam o Unii

    myślę, że warto rozpowszechnić by w końcu Polska również się obudziła i zaczęła postulować o wyjściu z UE.

  38. Salama
    Czer 29, 2016 @ 00:39:36

    NajKasiu – ja juz zaczelam ogladac 5 praw natury -dzieki !! A z mama to bylo tak ze : bardzo jej ” spuchl brzuch” i myslelismy ze to sa jelita po prostu sie zatakalo no i probowalismy wszystkich sztuczek jadla tylko warzywa i owoce przez ok 3 tygodnie do tego srodki przeczyszczajace cos tam puscilo ale nie do konca.. ! zrobilismy Tomografie
    Komputerowa oczywiscie platnie bo kolejka ok miesieczna …. tam wyszly cuda na kiju lacznie z czyms co ma 18 cm dlugosci i 3.5 szerokosci 😦 Koniec koncow jutro o 9 operacja ktora moze potrwac nawet do 7 godzin :/ potem bedziemy se leczyc … wyciskarka do sokow jest .. przepisy na mieszanki ziolowe sa witamina c jest witamina b 17 do tego wyciag z grzybow shitake i jeszcze olej konopny w czopkach …. mama nadzieje ze bedzie wszystko dobrze jutro – trzymajcie kciuki kochani …

  39. NajKasia
    Czer 28, 2016 @ 01:01:30

    Kochany Kwiatuszku, wcale mnie to nie dziwi. Poszukaj mój kanał Naj Kasia na youtube, tam jest 25 filmów z 5 Praw Natury. ❤

  40. kwiatek
    Czer 28, 2016 @ 00:09:20

    Droga „NajKasia”, chciałam udostępnić Twój filmik ma F., ale nie da się tego zrobić, nie ma jak go skopiować. Dziś oglądałam pewien serial tv. w którym, w bardzo bezczelny sposób krytykują naturalne metody leczenia (stosowanie wit.C, sody oczyszczonej, ziół}, a takie „seriale” ogląda mnóstwo ludzi. Dziwię się grającym tam aktorom że godzą się szerzyć takie kłamstwa. Dlatego, jeśli byłoby to możliwe, proszę, wstaw ten filmik tak, żeby można się było podzielić tą wiedzą z innymi.
    Oczywiście już sporo podobnych filmików powklejałam, w różnych okresach czasu,
    ale o tych tematach trzeba chyba „trąbić” na okrągło, żeby ludzie w końcu się obudzili i zaczęli „Zdobywać Wiedzę”- jak mówił Jezus.

  41. Agnieszka
    Czer 27, 2016 @ 23:51:58

    Bardzo ciekawe informacje od Arona :
    co z Polską i Europą po rozpadzie Unii ,plany na wrzesień 2016,połączenie rzeczywistości i droga obudzonych

  42. Teresa
    Czer 27, 2016 @ 21:13:24

    Dziękuję ❤

  43. Rafcio
    Czer 27, 2016 @ 16:04:41

  44. love energy
    Czer 27, 2016 @ 08:09:33

    Witajcie to oczywiste że zostało zblokowane ciemne siły do ostatniego gwizdka bedą robili swoje ale ostatni gwizdek właśnie nadchodzi.Mnie prubowali usunąc wszystkimi możliwymi sposobami z ziemi ale ostatecznie legły w grózach ich starania, posiadaja niezłą technologie widziałem przerózne żeczy eksperymenty które prowadza na swoich statkach i ostatecznie uciekaja i sa rozpuszczeni w świetle bo egzystuja na specyficznym poziomie bytu który jest iluzją.Ten czas co został jest czasem dla ludzi aby coś zobaczyli i sie uwolnili ostatecznie z sidła bo po co mają znowu rodzić się na 3d planetach.Po za iluzja jest wieczna świeża i płynaca nieustannie miłość i ona jest najpotężniejsza w całym wszechświecie.

  45. NajKasia
    Czer 26, 2016 @ 23:16:51

    Salamo polecam zapoznać się z wiedzą zawartą w tej książce: http://www.ezosfera.pl/9231/uzdrawianie-biologia,
    albo w tej: https://merlin.pl/zrozum-swoje-choroby-obissier-patrick/6881542/?gclid=CjwKEAjw-r27BRCzsNyzrMrM-j0SJACp2TiB4xno_ZZyb4zTqvXie-LX-pDNFcyMeFk7y7cDNQOarhoC8ADw_wcB
    Zanim mama postanowi jakiekolwiek inwazyjne działania. polecam zapoznać się ze wszystkimi linkami jakie podałam.
    Nie przyszło wam do głowy, że diagnozy są następstwem manipulacji wielkiej farmacji?
    https://radtrap.wordpress.com/tag/dr-ryke-geerd-hamer/

    http://5prawnatury.pl/
    http://germanska.pl/index.php/medycyna-wspolczesna/czytaj-uwaznie
    Pozdrawiam wszystkich i dziękuję Krystal

  46. linkuje
    Czer 26, 2016 @ 22:52:01

    Projekt POCUS wstrzymany(silnik magnetyczny) … Tragedie rodzinne.
    https://linkuje.wordpress.com/2016/06/26/project-pocus-wstrzymany/

  47. elfka
    Czer 26, 2016 @ 21:13:57

    To też piękne i budujące.

  48. elfka
    Czer 26, 2016 @ 21:00:17

    Likwidacja światowych rynków finansowych-kolejny wykład pani Izabeli Litwin.
    Ci którzy spali,śniąc koszmarne sny,budzą się i idą za tymi,którzy oświetlają drogę
    do naszego wspólnego domu.
    O tych wszystkich prognozach czytam już od kilku lat na blogu Krystal i mam nadzieję,że moje oczy są już co najmniej na wpół otwarte.
    Podziękowania dla naszej wspaniałej LIDERKI,za te cudne przekazy/i ogrom pracy włożonej w zbieranie materiałów i tłumaczenia/ i za możliwość wymiany doświadczeń i za możliwość spotkania w przestrzeni wirtualnej tylu wspaniałych istot o otwartych umysłach i sercach.
    Brexit,nowa ekonomia,………….oj dzieje się,dzieje.

  49. Weronika
    Czer 26, 2016 @ 19:44:01

    Piękny sen. Moim zdaniem zwiastujący bliskość wydarzenia, którego oczekujemy.
    Ja też wczoraj miałam ciekawy sen. Próbowałam latać. Początkowo trochę się obawiałam (mam lęk wysokości), lecz odważyłam się, puszczając zabezpieczenie. Najdziwniejsze było to, że nie odczuwałam zupełnie wagi ciała. Widziałam tylko jego kontury. Unosiłam się szczęśliwa, odczuwając totalną wolność.

  50. Salama
    Czer 26, 2016 @ 01:15:11

    Ciekawostki z U.K 24.06.2016 Premiera filmu Independence Day -dzis widzialam na autobusie hehe tak zwany” przypadek” systemowy

  51. Leo
    Czer 25, 2016 @ 23:45:17

    Piękny sen. Zdaje się być podróżą astralna. ..
    Może otwiera się 3ecie oko
    Pozdrawiam serdecznie

  52. Salama
    Czer 25, 2016 @ 20:12:43

    ” burzyc niczym dziecko ” -czyli odpowiedz jest burzeniam sie weglug ciebie Panie kropka ok … 🙂 Ps jakos tak wlasnie zawsze jak obserwuje komanarze na blogach to Polacy w Polsce sa powiedzmy lagodnie uszczypliwi wzgledem rodakow sa za granica i nie wiadomo z czego to wynika… czyzby zazdrosc ? Pozdrawiam

  53. Salama
    Czer 25, 2016 @ 20:05:08

    Dzieki Omstan 🙂

  54. Omstan
    Czer 25, 2016 @ 19:43:36

    Żeby Ci nie było przykro, to polski wiceminister MSZ wypowiedział się , że przynajmniej na razie Polakom w GB nic nie grozi czyli będzie dalej tak jak jest. Na razie więc się nie przejmuj, a później może jakoś się ułoży. Niech ktoś kupi mamie CBD i niech się kobieta kuruje, bo zmiana jest już za drzwiami.

  55. djembe
    Czer 25, 2016 @ 16:25:14

    Wiem, że być może nie do końca w temacie posta, ale chciałam się podzielić moim snem, bo może ktoś z Was będzie umiał go zinterpretować. Śniło mi sie, że położyłam się na trawie patrząc na prawie bezchmurne niebo, które po chwili znikło i zobaczyłam Wszechświat. Widok był niesamowity, gdzieś po lewej stronie była taka duża świetlna kula, która przypominała Słońce i z niej sie wydobywaly takie mniejsze kulki, które leciały w różne miejsca zmieniając się po drodze w strzałki. Jak docierały do ‚celu podróży’, to się rozprzestrzeniały w tym miejscu taką jasnością, wchodziły do środka i ogarniały całe ‚miejsce’ światłem. Była też taka różowa galaktyka i jakaś zielona mgiełka. Na koniec cała świetlna kula sie rozprysła na wszystko…jakby rozsyłając energię (takie było moje skojarzenie). Inne to: nastała jasność 🙂

  56. Marian
    Czer 25, 2016 @ 15:09:35

    Witajcie Kochani dokładnie tak jest jak podaje Krystal totalna panika nawet wśród Polaków mieszkających na wyspach brytyjskich .Gdy spotykak znajomych tu w Birmingham to widzę jaka jest w nich niepewność i strach co będzie dalej ,a ja im mówię spokojnie ty tylko wielka panika ciemnej strony i ich strach jest okazywany przez media głównego nurtu.
    Pozdrawiam Cieplutko wszystkich
    Marian

  57. ...
    Czer 25, 2016 @ 13:57:28

    Obczaiłem troszkę, co potrzebne do zdobycia obywatelstwa:

    Podstawowe warunki

    musisz mieć ukończone 18 lat;
    mieć “dobry charakter” – co oznacza, że nie możesz mieć na koncie poważnego przestępstwa;
    być osobą zrównoważoną psychicznie;
    musisz zamierzać zostać na terytorium UK;
    musisz mieszkać w UK przez 5 lat przed datą złożenia wniosku;
    nie możesz przebywać poza terenem UK przez okres dłuższy niż 450 dni w ciągu tych 5 lat i nie przebywać poza terenem UK przez okres dłuższy niż 90 dni w ciągu ostatniego roku;
    musisz posiadać status rezydenta przez okres 12 miesięcy przed złożeniem wniosku (co dla obywateli EOG oznacza pobyt 6-letni, czyli 5 lat + 12 miesięcy po uzyskaniu automatycznej rezydentury);
    twój pobyt nie może być ograniczony przez prawa imigracyjne lub wizowe (nie możesz także podczas pobytu prawa imigracyjnego);
    musisz potwierdzić znajomość angielskiego i zdać test z wiedzy o Wielkiej Brytanii.

    co do kosztów:

    Przy złożeniu wniosku o przyznanie obywatelstwa musisz zapłacić 1005 funtów. Do tego dochodzi koszt testu Life in the UK, czyli 50 funtów oraz dodatkowe opłaty za przesyłki.

    Jeżeli twój wniosek zostanie pozytywnie rozpatrzony, zostaniesz zaproszony na ceremonię otrzymania obywatelstwa. Zazwyczaj uroczystości odbywają się w lokalnym councilu, koszt ceremonii wynosi 80 funtów.

    No to chyba jakoś tak. Czyli jak ktoś nie mieszkał tam ileś tam lat to zapraszamy do Polski. 😀

  58. ...
    Czer 25, 2016 @ 12:14:51

    Chyba komentarz się ten zagubił, bo wydaje mi się być odpowiedzią na mój. 😛
    Nie chcę Cię oceniać, tylko wiedzieć czemu nie miałaś zrobionego obywatelstwa. Czy to powód by się burzyć niczym dziecko?

    Pozdrawiam jeszcze cieplej niż uprzednio 😀

  59. ...
    Czer 25, 2016 @ 12:10:20

    Zawsze też można wrócić do pięknego kraju jakim jest Polska 😀

  60. ...
    Czer 25, 2016 @ 12:08:40

    A jak jest z tym obywatelstwem? Chętnie się dowiem 🙂

  61. Omstan
    Czer 25, 2016 @ 10:14:04

    B. dzięki za podpowiedź, ale jeżeli dobrze zrozumiałem to gen Dunford nie wypowiadał się prywatnie tylko w imieniu całej armii jako szef połączonych sztabów i miał na to napewno zgodę pentagonu i Obamy.cytat:
    „Generał Joseph F. Dunford, Przewodniczący Kolegium Połączonych Szefów Sztabów ) skierował swoje przemówienie podczas Szczytu Pokojowego ONZ w celu omówienia przejścia wojsk USA w globalną siłę na rzecz pokoju. Siły USA będą teraz zastępować zepsute i słabo wyszkolone wojska pokojowe ONZ, które spowodowały liczne skandale z udziałem gwałtu, kradzieży itp.

    Wystąpienie ambasadora Samanthy Power i Generała Joseph F. Dunforda na ONZ Zgromadzeniu o Pokoju
    Urzędnicy Pentagonu powiedzieli, że oprócz tego, co powiedział Dunford w ONZ, oznacza to również, że wojsko USA zostanie teraz koncentrując swoją energię na „Izraelu , kartelach narkotykowych i Chin na morzu Południowochińskim.” oni będą także walczyć o ochronę ekosystemów i by wytropić kłusowników zagrożonych gatunków,
    Rodzina Rothschild, tajni władcy Izraela, ze swej strony powiedzieli, White Dragon Society „Chcemy naprawić swoje postępowania”. Oni obiecują, osiągnąć porozumienie w sprawie utworzenia i finansowania nowej przyszłej agencji planowania w trakcie spotkań, które odbędą się w lipcu, według źródeł WDS .

    Jeżeli to nie zagrywka pokerowa w trakcie negocjacji, to wahadło wychyla się w drugą stronę.

  62. Salama
    Czer 25, 2016 @ 09:15:30

    … Wiesz twoja zgrizliwa odpowiedz w niczym mi nie pomogla wrecz przeciwnie – myslalam ze tu na blogu u Krystal moge sie poczuc bezpiecznie i ktos mnie zwyczajnie po ludzku pocieszy a nie bedzie ocenial . Zycie pisze rozne scenariusze .. Twoich cieplych pozdrowiem tez nie odczulam – cieplo … Ale nic kazdy jest w tym miejscu w ktorym byc powinien…..

  63. rav
    Czer 25, 2016 @ 00:25:09

    No nie wiem czy zaczną opóźniać proces z tego co mówi juncker to chcą się pozbyć uk jak najszybciej sie da i z brukseli płynie przekaz żeby brytyjski parlament nie zwlekał z uchwaleniem odp ustawy

  64. MajaWalia27
    Czer 24, 2016 @ 23:03:20

    Czy sobie pomyślałam,że jestem Boginią? Hm….w jakimś sensie tak,ale to trochę bardziej skomplikowane. Pomyślałam sobie,że w nas kobietach może faktycznie istnieć pierwiastek kreacji. O tym mówi bardzo ciekawie Pan Marek Taran,którego wykład Ktoś tu wstawił i jestem bardzo wdzięczna tej Osobie-:). Myślę także,że szczególnie w kobietach- jeśli mają ‚uruchomioną” przestrzeń serca bardzo pięknie może manifestować się to co w nas najpiękniejsze, czyli takie cechy jak łagodność, troskliwość, czułość, opiekuńczość,empatia, harmonia. Oczywiście nie wykluczam bynajmniej mężczyzn- wręcz przeciwnie. Uważam,że z nich także ten system zrobił niewolników – wyrobników korporacji, a także ‚mięso armatnie” na wszelkich wojnach. Więc mężczyźni poza rozwijaniem męskości mogą w sobie także pielęgnować wrażliwość, empatię. Uważam jednak,że kiedyś nasz świat z tym pięknym naturalnym podziałem na rolę męską jako opiekuna rodziny, kogoś kto zapewnia jej byt i rolę kobiecą jako Kogoś, kto tworzy piękną, spokojną atmosferę był bardziej harmonijny. Dziś wszystko zostało pomieszane, i wypaczone. Kobiety stają się zbyt agresywne, zimne, wyrachowane. To uważam jest wielkim odejściem do naszej potrzeby wewnętrznej. Myślę,że energia Bogini została prawie całkowicie wykluczona z planety, o czym pisze też Kobra- po prostu rozwijając naszą prawą półkulę całkowicie zaniechaliśmy rozwoju tej prawej półkuli mózgu- związanej z intuicją, kreatywnością,sztuką. Wszystkim tym czego nie można pojąć logicznie.
    Ja zgadzam się bardzo mocno z tym co pisze Saint Germain,że my WSZYSCY – kobiety i mężczyźni- Istoty Ludzkie jesteśmy „Bogiem w działaniu”., jednak ostatnio mam takie odczucie intuicyjne,że to kobieta jest KLUCZEM do wykreowania nowego paradygmatu i ma w sobie coś – jakiś czynnik, który bardzo zagraża władcom matrixa- dlatego tak usilnie i od wieków próbują totalnie zablokować kobiecą moc- myślę,że był okres gdy kobiety zaczynały to ‚czuć” i widzieć więcej. Zaczynały odkrywać w sobie, poprzez intuicję i powiązanie z matką ziemią ten klucz- i pewnie za to palono je na stosach. Dziwnym trafem to często kobiety przez wieki interesowały się ziołami, umiały leczyć…
    To są moje luźne refleksje.Nie jestem w żadnym razie feministką. Uważam,że Istoty ludzkie są równe, i myślę,że w wielu inkarnacjach byliśmy różne spolaryzowani jeśli chodzi o płeć….po prostu- zastanawia mnie jedno. czy w tym szczególnym czasie kobiety nie mają jakiejś ‚misji specjalnej” do odegrania, by pomóc w wyzwoleniu naszej Gai.

  65. weganowo
    Czer 24, 2016 @ 23:02:52

    Z obywatelstwem wcale nie jest tak latwo i pieknie jak piszesz. Nie ladnie tak osadzac ludzi i byc uszypliwym.

  66. Gugolandia
    Czer 24, 2016 @ 23:01:36

    A ja się chciałam podzielić tym, w jak ciekawy sposób przychodzą informacje. Otóż zaciekawił mnie zespół indie-rockowy alt+J, tydzień temu kupiłam ich płytę (tak w ogóle to chciałam inny album tego zespołu), a tam utwór „Choice Kingdom”, który choć nie najfajniejszy na tej płycie, nie dawał mi – nie wiedzieć czemu – spokoju, a tu wklejam tłumaczenie tego utworu z tekstowa:

    Wybrałeś królestwo
    Słyszę ich głosy
    Nasz wybór to królestwo
    Wybrałeś królestwo
    Nasze głos koronuje władce
    Nasz wybór to królestwo
    Chwała Brytanii
    Dobre pomysły kryją się w jaskiniach
    Chwała Brytanii
    Zmiażdżmy niewolnictwo
    Chwała Brytanii
    Zostaw nas zabitych deskami przed grobami
    Chwała Brytanii
    Władca fal

    Dodam, że nie interesowałam się tym co się dzieje w polityce na świecie

    Your choice kingdom
    Their voice hear them
    Our choice kingdom
    Your choice kingdom
    Our voice crowns men
    Our choice kingdom
    Rule Britannia
    Bright ideas hide in caves
    Rule Britannia
    Break a stock into a slave
    Rule Britannia
    Leave us planked before the graves
    Rule Britannia
    Ruler of the waves

    Zastanawiam się tylko nad interpretacją słów
    „Zostaw nas zabitych deskami przed grobami”.

    Pozdrawiam!

  67. M'
    Czer 24, 2016 @ 22:42:48

    Ponieważ chimera chce zniszceń, a nie negocjacji

  68. M'
    Czer 24, 2016 @ 22:40:29

    Maju, czy pomyślałaś, że Ty jako kobieta właśnie jesteś Boginią?

  69. krystal28
    Czer 24, 2016 @ 20:52:17

    Mam wciąż naglące, niespodziewane sprawy do zakończenia, proszę o cierpliwość.

  70. love energy
    Czer 24, 2016 @ 20:49:47

    Witaj Ewo:) Tak naprawde wszystko zostało dokonane W TERAZ. Po za tym że gra toczy się do końca i jest to najwiękrze wyzwanie wszystkich czasów to też najwiekrzy dar życ w tym świecie TERAZ.Nie wszyscy mogli przyjsc na ten czas na ziemie miłość z góry ustaliła kto sie nada i jesteśmy na ziemi !.Tak naprawde wiele istot z wyzszych poziomów nie miało doświadczen z ciemnośćą nie ma pojęcia o tym co sie tu dzieje w żeczywistośći światła jest światło i wszystko z niego pochodzi .Iluzja i ten świat ego rozpuści sie w taki sposób że nikt nie moze sobie tego wyobrazić duża część ludzi zostanie przeniesiona do nieba nie wieddząc tego co my wiemy bez takich informacji a jednak przejda bo ich serca beda promieniowały miłosćą a ci co prowadza piękne oczarowujące mowy o przejśću a w ich sercu nie ma nic to nic nie wiedzą i nie widzą.Nowy świat jest stwarzany z sekundy na sekunde z jednej chwili na druga i na nic niema już tam miejsca wszystko promieniuje czystą miłośćą.Miłość jest kluczem.:):)

  71. ...
    Czer 24, 2016 @ 19:12:06

    Mam pytanie, bo o tym często się słyszy. Podobno Polacy w Angli pojechali tam dla zasiłków, czy tak samo jest z Tobą?

    Dalsze pytanie, gdzieś tam była mowa o tym, że można było zrobić obywatelstwo brytyjskie, wystarczyło tylko podejść do specjalnego testu językowego.

    Rozumiem że o tym pomyślałaś i jeśli masz obywatelstwo brytyjskie to nic Ci nie grozi.

    Pozdrawiam ciepło 😀

  72. Salama
    Czer 24, 2016 @ 15:22:45

    Nie wiem czy dla mnie to dobry znak przynajmnie w mojej osobistej histori mieszkam w U.K Jestem samotna matka 2 corek …. nie wiem co bedzie dalej ….!!!! 2 dni temu wiadosmosc o nowotworze mojej mamy dzis to … nie chce zanizac niczyich wibracji ale chwilami ciezko sie opanowac … Piekna wiadomosc od AA Michala spadla z nieba … jak to sie mowi ps jak ktos powiedzial na samym kocnu wszystko bedzie dobrze a jesli nie jest to znaczy ze to jeszcze nie koniec ….<3

  73. B.
    Czer 24, 2016 @ 13:06:35

    Wiem, że pytanie do Krystal, ale wrzucę swoje 3 grosze odnośnie US Army. Biorąc pod uwagę to co Kobra pisze na ich temat.. to nie można generalizować całej armii. Są w niej jednostki i ciemne i jasne. Pomiędzy nimi są tam tarcia.. Tak samo jak w innych mundurówkach na całym świecie. To dokładnie pamiętam bo kilkakrotnie się na ten temat wypowiadał.

    Troszeczkę odbiegając od Twojego pytania.. jestem bardzo bardzo ciekaw.. kto w zeszłym roku jakoś.. w swoich przekazach/wywiadach zapowiedział to co się teraz dzieje z państwem R. .. jedni na drugich zwalają winy.. wybielają się, chcą negocjować. Ten moment był wyraźnie zaznaczany. Tak chciałbym kurcze odnaleźć ten wywiad/przekaz… Utkwił mi ten moment bardzo wyraźnie w pamięci.. i czekałem czekałem.. aż normalnie nie wierzę że się doczekałem 😉 (tak samo z brexitem.. wczoraj powiedziałem sobie – eh..pewnie znowu oszukają ludzi jak z odłączeniem się Szkocji… a tu taka totalna niespodzianka 🙂 ) Ruszyła maszyna … 🙂

  74. Wiatr1000
    Czer 24, 2016 @ 11:26:53

    Anglia wyszła z UE. Czyżby to był właśnie wpływ tych zmian? To są dobre znaki? Bo to sprawi, że teraz Ci z Unii mniej będą się narzucać Anglii w wielu kwestiach w tym i przyjmowaniu imigrantów.

  75. Omstan
    Czer 24, 2016 @ 11:18:10

    Krystal,
    wyjaśnij może o co chodzi w sprawie gen. Dunforda, bo na stronie Fulforda jest wpis, że gen Dunford wygłosił w ONZ przemówienie jakoby armia USA miala zmienić swoją politykę i podjąć nowe zadania zupełnie inne od tych dotychczasowych. Czyżby US Army przeszła na jasną stronę mocy? Z translatora trudno to dokładnie wywnioskować. Jestem pod wrażeniem tłumaczenia bieżącego tekstu, który też czytałem wcześniej w tłumaczeniu translatora. Chylę czoła. Dzięki.

  76. Weronika
    Czer 24, 2016 @ 07:39:09

    Ewa: „Dlaczego chimerę zwalczamy, a z Rotszyldami mamy negocjować?”

    – bo Miłość – Absolut każdemu daje szanse.
    Zwycięstwo zbliża się wielkimi krokami. Radujmy się.
    Pozdrowienia.

  77. MajaWalia27
    Czer 24, 2016 @ 01:10:26

    Przepraszam autorkę tego bloga i wszystkich Was za literówki i błędy….jak zawsze pisałam szybciej niż myślałam-:)

  78. MajaWalia27
    Czer 24, 2016 @ 01:07:35

    Piękne informacje….jak zawsze w przypadku Kobry- bardzo dużo faktów, i zarys tego wszystkiego co dwoją zieje się na naszej planecie. Kochani a ja myślę,że negocjacje z Rotschildami są tylko ‚sygnałem”,że ‚panowie” tego świata zaczynają czuć się lekko niepewnie…być może po raz pierwszy w historii tej planety. Nie wierzę,że te negocjacje będą miały jakąkolwiek rację bytu- myślę,że są ‚sygnałem” i nadzieją dla nas,że struktura ‚ciemnych” powoli zaczyna wymiękać,że tak się wyrażę. Co do ‚Wydarzenia” to Kobra powiedział,że jedna z kumulacyjnych fal energii z centralnego słońca przyczyni się do aktywacji tego kosmicznego przełomu. Mi osobiście się czasem wydaje,że dużą rolę odegra nasz poziom świadomości…w tym procesie. Czy ‚poczuliście” genialny przypływ Boskiej Energii 21 czerwca? Ja poczułam tak silną euforię i po raz pierwszy PEWNOŚĆ,że to wszystko się wydarzy,że dojdzie do tego historycznego przełomu …nie umiem tego opisać,ale po raz pierwszy na bardzo głębokich warstwach intuicji i serca ‚odczułam” że to się REALNIE wydarzy. Mam taki apel- byśmy starali się kotwiczyć Energię Bogini na tej kochanej planecie. Ja odczułam to bardzo mocno,że ta energia, która była mocno wykluczona,że ten rodzaj energii WRACA na ziemię i będzie bardzo istotny w tym roku i następnych latach….Myślę,że zbliżamy się do czasu przełomu- ja ten czas wyczuwam w okresie lata 2017 roku….mam ostatnio takie dziwne wrażenie,że wszelkie matriksowe ‚gry”. które kiedyś były ważne nagle stają się nudne, niepotrzebne, powtarzalne…chodzi mi tu o tak „poważne” rzeczy jak polityka, ekonomia, tudzież inne…..
    DZIĘKUJĘ Krytalku za PIĘKNE tłumaczenie. Za Twoją PRACĘ i KREACJĘ, Stworzyłaś coś tak cudownego,że myślę,że TYLKO Kobieta mogła to wykreować. Kobiety jesteśmy POTĘGĄ mocy, Mam coraz silniejsze wrażenie,że to nasza energia i nasza kreacja zburzy matrix.

  79. Teresa Stephen
    Czer 24, 2016 @ 00:31:22

    ajajaj jakie dobre pytania ! tez bym chciala !…. rozjasnienia !

  80. Ewa
    Czer 24, 2016 @ 00:11:11

    witam,
    czy możecie mi naświetlić jedną rzecz (może ktoś bardziej to ogarnia):
    czy moment kompresji przełomu jest równoznaczny z tą galaktyczną superfalą, która ma dotrzeć do Ziemi i dokonać przemiany? a jeśli ma to nastąpić dopiero po usunięciu chimery to znaczy, że jest to sztuczny twór wywołany przez kogoś (coś) w tym wyznaczonym momencie? myślałam, że jest to cykliczne naturalne zjawisko, które gdy nadejdzie to będzie, a nie czeka aż chimera odejdzie w niebyt żeby się uskutecznić :/
    no i ta nieszczęsna chimera- dlaczego chimerę zwalczamy, a z rotszyldami mamy negocjować?
    pozdrawiam 🙂

  81. andrzejp
    Czer 23, 2016 @ 22:51:00

    Jestem pod wrażeniem, kochani. Dobra robota.

Informacje od Czytelników