Wywiad z Alexem Collierem – 10.1.2016

.

Fragment  – Planeta X – Niburu [wg Kobry Nibiru nie jest planetą X], zmiany na Ziemi, przygotowania.

.

.

dzięki, Aldabro za tłumaczenie i udostępnienie

20 Komentarzy (+add yours?)

  1. canou
    Mar 27, 2016 @ 13:25:05

    @Waluś,

    Z Węgier !? 😦 a może jednak z Bośni i Hercegowiny?? :/

    A to zdjęcie wykonano we Francji z odległości 260 km??
    Dla porównania mam drugie wykonane z miejsca Etang de Canet-Saint Nazaire jakiś zbiornik wodny zaraz u podnóża gór. Wyglądają bardzo podobnie?? te łódki to jeszcze.. ale nawet linia drzew na drugim planie, po lewej stronie jest taka sama. Już całkiem by było jeśli okazałoby się, że są wykonane z tego samego miejsca 😉
    Ale krajobrazy śliczne.. ja lubię.. miałam trochę łatwiej ..to nawet nie jest strata czasu.. i teraz jeszcze poznałam nowe miejsca.. jakie ładne Canigou prawie jak mój nick 🙂

    „Dlaczego Gerlach jest wyższy od Łomnicy, a jednocześnie na zdjęciu widać jego upadek wysokości o 50%” No właśnie dlaczego?? Wiesz ja też czasem korzystam z painta..
    „Dlaczego ten upadek wysokości następuje, jeśli odległość między szczytami wynosi tylko .. 6km???” pewnie ktoś mający moc władania nad materią wziął i podniósł tą pierwszą 🙂
    Skoro szczyt jest 6 km dalej.. zakładając jednak, że jesteśmy na kuli. obserwator stoi na wysokości 200m n.p.m a horyzont kończy się w tym przypadku na ok. 50km odległość przy 200km daje wygięcie łuku powierzchni kuli 1,79 stopnia [z 360], przy 206km już 1,85 stąd różnica widoczności z punktu obserwacyjnego, zależna od perspektywy Na 236km jest 2,12 stopnia i gdyby tam stała góra o wysokości 2655m n.p.m to by jej nie było widać całkiem. Czy teraz już wiadomo dlaczego??

    Analizy w paincie nie są miarodajne. Poprzednia moja wypowiedź to wizualne uzewnętrznienie w postaci porównania dwóch panoram dla ukazania Tatr. Obliczenia i rysunki były przeprowadzone wcześniej na własny użytek dla sprawdzenia prawdziwości Twych słów w programie typu AutoCad w skali rzeczywistej. Choć nie są idealnie dokładne to i tak potwierdzają prawdziwość krągłości. Dlatego pozwoliłam sobie wypowiedzieć tu swoje zdanie na rzucony niedbale temat.
    Więc na dzień dzisiejszy nadal jestem pewna, że Ziemia po której stąpam na co dzień na zewnętrznej jej części jest okrągła. Nie przekonuje mnie to o czym piszesz. Mało tego uważam, że nadinterpretujesz wypowiedzi, masz ciut agresywny i natarczywy styl wypowiedzi 😦 Tak więc zostawię już Twoją wklęsłą kulę… w ogóle mi się nie podoba Twe nastawienie.. i to o dezinformatorach itp. może robisz to celowo albo wyglądasz tylko tak jakbyś zabił sobie umysł bzdetami 😦 i bawisz się paintem 🙄

  2. Waluś
    Mar 26, 2016 @ 13:32:32

    Właśnie tymi fotkami udowodniłeś że żyjemy nie na zewnątrz ale wewnątrz Ziemi,w linku którego podałeś mamy fotki tatr widziane z Węgier razem z podstawą.Także twoje wyjaśnienie się kupy nie trzyma,dowody chłopie,dowody się liczą.Przy zewnętrznej Ziemi horyzont obserwatora kończy się przy ok.20 km patrząc z powierzchni Ziemi.Po co w ogóle się męczysz nie mając dowodu tylko wyjaśnienie które nic nie wnosi.Na fotce którą zalinkowałeś widać podstawę Tatr więc sobie walnąłeś sam w kolano.Od takich dezinformatorów jak ty aż roi się w necie.Są piękne fotki Pirenejów widziane z wybrzeża Francji ok.260 km.Tu masz link do fotki https://redoctobermsz.wordpress.com/page/4/#jp-carousel-219 którą sam zalinkowałeś i wyjaśnienie prawidłowe.A tu Pireneje http://canigou.allauch.free.fr/Presentation.htm Pięknie widoczna podstawa gór.


    Waluś, proszę o więcej szacunku dla innych Czytelników. Każdy ma swoją prawdę i nie musisz na siłę nic nikomu udowadniać. Twoja prawda nie musi być prawdziwsza od innych. Dzięki i miłych świąt – kr

    AA Uriel o prawdzie: https://krystal28.wordpress.com/2015/04/14/czy-moja-prawda-jest-najprawdziwsza/

  3. canou
    Mar 15, 2016 @ 19:21:09

    @Waluś
    „Czy wiecie że z Sandomierza można zobaczyć w piękną pogodę Tatry..”
    Oto i zdjęcie, o którym wspominasz [Tatry z Sandomierza]..
    „..co jest nie możliwe gdybyśmy żyli na zewnątrz ziemi.Wewnątrz kuli można zobaczyć tak odległe miejsca i nie tylko wierzchołek góry ale i podstawę.”
    Wierzchołek pierwszej góry od lewej znajduje się zaraz przy linii horyzontu Huncowski Szczyt o wysokości 2352m…
    A tu jeszcze drugie dla porównania [Tatry z Bukowiny Tatrzańskiej]
    Szczyty z pierwszej panoramy na drugiej znajdują się po lewej.. te bardziej wyraźne i najwyższe to: 7.Łomnica 2634m 10.Lodowy 2630m [n.p.m]
    To co widzimy na panoramie wykonanej z Sandomierza to ledwie 300m górnej części najwyższych szczytów nie wspominając już o widoczności podstawy gór 💡
    Wszystko można sobie też wyliczyć….
    Żyjemy na kuli… z zewnątrz ❗

  4. kwiatek
    Mar 15, 2016 @ 15:46:25

    weszłam w link, ale…filmu nie ma…usunięty. , pewnie był za dobry dla ludzi. Czy można w inny sposób odszukać te informacje, które w tym filmie były zawarte?

  5. David P
    Mar 15, 2016 @ 06:03:05

    Witaj. Ostatnio właśnie sporo myślałem o tym jak porozumieć się z samym sobą, z wewnętrznym Ja, czy jakkolwiek to nazwać, wiadomo o co chodzi. Jak to działa z wahadełkiem? Czy mógłbyś podać tą lub podobną metodę do porozumiewania się? Będę wdzięczny za odpowiedź tutaj lub na mail: davd199022@gmail.com .
    Z góry dziękuje i pozdrawiam z miłością 🙂

  6. Yurasss
    Mar 14, 2016 @ 13:52:58

    Ty tak na serio ? :O

  7. Dawid56
    Mar 13, 2016 @ 22:13:44

    Słyszałem o tej hipotezie że żyjemy wewnątrz a nie na zewnątrz Ziemi, ale to się kupy nie trzyma, podobnie jak teoria o płaskiej Ziemi.
    Jeśli byśmy żyli wewnątrz Ziemi trzeba sobie zadać pytanie dlaczego z tej wewnętrznej niby Ziemi widać gwiazdy ?
    Jaki jest promień Ziemi według tej hipotezy o wewnętrznej Ziemi
    Czym jest Księżyc, w jakiej odległości jest Słońce, Jak powstają zaćmienia

  8. woona
    Mar 13, 2016 @ 00:19:12

    pod ziemia odkryto zloza wody 3 razy wieksze niz na ziemi plus mnostwo tlenu. mozna to znalezc na stronie cultureofawareness. jeszcze mi powiedz ze ziemia jest plaska cx

  9. Omstan
    Mar 12, 2016 @ 19:37:38

    Nie zgadzam się z tym i opiszę zdarzenie jakie miałem w dzieciństwie. Gdy miałem już zasypiać poczułem nagle, że się unoszę i wylatuję na zewnątrz bydynku przez zamknięte okno. Będąc już nad ulicą nie wiedziałem co się ze mną dzieje, ale w tedy poczułem koło siebie czyjąś obecność i głos: nie obawiaj się gdyż nic ci nie grozi a potem zapytanie: czy chcesz zobaczyć ziemię z kosmosu? Zaraz po tym jak odpowiedzialem tak zaczęliśmy unosić się w górę z coraz większą prędkością aż ziemia stała się mała jak piłka tenisowa. Dokoła była ciemność i w oddali było widać naszą małą ziemię ale bardzo piękną, świecącą niebieskim blaskiem, ale z udziałem na powierzchni również innych kolorów. Gdy obejrzeliśmy to piękne zjawisko mój przewodnik duchowy powiedział czas wracać i znów z wielką prędkością polecieliśmy z powrotem i po chwili znalazłem się na powrót na wersalce w pościeli. Mając takie doświadczenie nigdy nie uwierzę, że Ziemia jest pusta w środku, i taki obraz uważam właśnie za matriks czyli fałszywą rzeczywistość. Chcę dodać , że lecąc nie odczuwałem żadnych wrażeń typu wiatr, zimno czy coś innego. Nie czułem też żadnego strachu czy nawet niepokoju, gdyż od mojego przewodnika emanował głęboki spokój i poczucie bezpieczeństwa.

  10. Waluś
    Mar 12, 2016 @ 16:28:13

    Spokojnie,Nibiru to nie planeta.Trzeba się zapoznać z wiedzą starożytnego Sumeru oraz z ich językiem.Nibiru to po naszemu niebo.To czym karmi nas Nasa(Satan)to matriks.Nie żyjemy na żadnej planecie tylko na Ziemi ale od wewnątrz.Na zewnątrz jest pustka czyli to co opisuje biblia szeol,tartar itp.Cały kosmos nie jest tak wielki i nieskończony jak podaje Nasa czyli mur autorytetu.Ziemi nie można zobaczyć z kosmosu jest to opisane w biblii że żaden człowiek nie zobaczy nigdy podstaw ziemi.Wszystkie planety Słońce i Księżyc obraca się nad naszymi głowami czyli wewnątrz.Ziemia stoi w miejscu to niebo sie obraca.To co nam mason Kopernik zaserwował to bzdury nie poparte dowodami można to sprawdzić w Wikipedii gdzie napisano że heliocentryzm to teoria a nie fakt udowodniony naukowo.Czy wiecie że z Sandomierza można zobaczyć w piękną pogodę Tatry co jest nie możliwe gdybyśmy żyli na zewnątrz ziemi.Wewnątrz kuli można zobaczyć tak odległe miejsca i nie tylko wierzchołek góry ale i podstawę.https://redoctobermsz.wordpress.com/

  11. Evaa
    Mar 12, 2016 @ 16:13:16

    Np. – wodę, w szklanych słojach, dodać po kropli srebra/ew. wody utlenionej czy płynu lugola/….mieszkając w mieście, w bloku – myślę, że jedyny sposób.
    / plastik jest toksyczny- jest o tym w internecie sporo/.

  12. canou
    Mar 12, 2016 @ 00:24:44

    „Mąka, kasze i inne sypkie produkty często są zakażone jajami bądź larwami różnych insektów które niszczą i zanieczyszczają je” – dla ścisłości to mogą być ewentualnie nimi zanieczyszczone, ta grupa organizmów w np kaszach nie wywoła choroby np. u człowieka więc nie jest to zakażenie. Właściwie jest to bardziej niemięsożerny motylek, który pierwszy usiadł do stołu 😉

    ps1. dlatego mąki, kasze i inne.. poddaje się obróbce termicznej (przemrożenie, gotowanie) i szczelnie zamyka, a jak przeoczysz to nieświadomie przyjmiesz dodatkową porcję białka pochodzenia (mimo wszystko) zwierzęcego ^^’

    ps2. ładnie pada w tym roku na wiosnę, równomiernie i powoli zasila wody gruntowe, -tak mi się coś zdaje.. , że suszy u nas w tym roku nie będzie

  13. woona
    Mar 12, 2016 @ 00:14:23

    Wiesz ja wierze ze jesli mam umrzec to umre. niewazne co zrobie i ile zapasow bede miec.

  14. woona
    Mar 11, 2016 @ 17:40:40

    no wlasnie skoro nie wierzysz w to i wierzysz ze to na jego lini czasowej jest to tak ci sie stanie. proste

  15. Salama
    Mar 11, 2016 @ 12:26:22

    Coz przezorny zawsze ubezpieczony jak to sie mowi mam troche zapasow ale na pare miesiecy to napewno nie !! jak to zrobic najbardziej mnie zastanawia jak to zrobic z woda ?

  16. Omstan
    Mar 11, 2016 @ 09:56:53

    Bardzo enigmatyczna zapowiedź. Pojęcie ekstremalna pogoda jest bardzo pojemne i może zawierać ogromne huragany, ulewne deszcze, opady śniegu bądź upały i suszę. Nie ma też wzmianki jakiego obszaru dotyczy, czy tylko USA, czy całej powierzchni ziemi. Robienie zapasów na kilka miesięcy jest dla zwykłego człowieka mało wykonalne, bo do tego potrzebne są odpowiednie pomieszczenia i urządzenia typu zamrażarki, lodówki, wentylowane pomieszczenia magazynki, bo inaczej ta żywność się popsuje. Mąka, kasze i inne sypkie produkty często są zakażone jajami bądź larwami różnych insektów które niszczą i zanieczyszczają je.
    Ja na wszelki wypadek wolę w takie przepowiednie nie wierzyć. Gdyby coś było na rzeczy Kobra wiedziałby o tym bo planeta to nie igła i widać ją już z bardzo daleka i ostrzegł by ludzi. Może ktoś Collierowi coś wrzucił do mózgu i to powtarza nawet w dobrej wierze. Do 16 marca kilka dni, więc pożyjemy i zobaczymy.

  17. STRUMYK
    Mar 11, 2016 @ 08:37:06

    Witam!

    Od co najmniej 3 lat używam wahadełka do codziennych rozmów z Duszą. Na początku odpowiadała mi Podświadomość, potem Dusza, a teraz także Bóg, Stwórca i Wyższa Świadomość.

    Oto co na pytanie o planetę X odpowiedziała moja Duszyczka :):
    „Planeta X jest 10 planetą w Układzie Słonecznym”

    Według mojej starej Duszy planet w Układzie Słonecznym jest 12.

    Pozdrawiam

  18. gs
    Mar 11, 2016 @ 01:37:53

    Kochani , dziele sie z Wami bardzo skutecznym narzędziem do uzdrowienia, oczyszczenia i pokochania swoich czakr… przeczytajcie info pod filmikiem , polecam przez słuchawki ale działa tez przez kolumny https://www.youtube.com/watch?v=gFfaOZ2j6Eg&list=PLg4H182iR6CznLjIjKR_2jayoHblvJQqV

    zapraszam do przekazywania linkow dalej …niech sluzy wszystkim 🙂

  19. Elunia
    Mar 10, 2016 @ 23:47:33

    Tak krótko. Nie wierzę w to co głosi Collier, może to na jego linii czasowej istnieje.

  20. alleksa
    Mar 10, 2016 @ 22:53:27

    O, dzięki wielkie!

Informacje od Czytelników