21 września: Największa Globalna Medytacja dla Pokoju

.

September 21: Largest Global Meditation for Peace

.

Organizacje z całego świata zbierają się wspólnie z wizją współtworzenia największej w dziejach ludzkości Globalnie Zsynchronizowanej Medytacji i Modlitwy o Pokój.

Te wydarzenia będą na żywo w setkach miast na całym świecie.

Począwszy od godziny osiemnastej w lokalnych strefach czasowych, stworzymy ogromną falę pokoju przesuwającą się przez naszą planetę.

Będą również trzy szczególne momenty w ciągu dnia, kiedy wszyscy na świecie będą łączyć się w tym samym czasie:  12 rano, 12 w południe i 12 o północy  EDT (czas nowojorski; w Polsce 6 godzin później, czyli o 6.00 rano, 18-tej i 6.00 rano) , tworząc trzy głębokie planetarne Impulsy Pokoju.

BeThePeace zaprasza ludzi z każdej kultury, każdej tradycji duchowej i każdej perspektywy politycznej do połączenia się razem w Jedność.

Zapraszamy lokalne organizacje do współpracy i stworzenia tych wydarzeń w waszych miastach. Zapraszamy globalne organizacje do rozpowszechniania tych słów i zainspirowania mas do przyłączenia się.

Wspólnie tworzymy świat, w którym wewnętrzny i zewnętrzny pokój jest normalnym sposobem życia. Razem tworzymy historię!

Dołącz do nas!

Strona: www.BeThePeace.com

Przetłumaczyła Krystal, udostępnił Soszkin, dziękuję!

http://galacticchannelings.com/english/peace-meditation.html

73 Komentarze (+add yours?)

  1. krystal28
    Wrz 23, 2012 @ 04:00:59

    dzięki drogi Soszkinie, codziennie odwiedzam kilka angielskich stron wzniesieniowych i Portal2012 jest jedną z nich 🙂

  2. Perła
    Wrz 22, 2012 @ 10:52:08

    ….. i nikt się nie pojawił 😦 …. ale nas były trzy a potem pięć 🙂 a Sopot w nocy piękny!!!!

  3. Roman Miezień
    Wrz 21, 2012 @ 14:01:53

    Wyobraź sobie, wielkie jak Gaja, gorące Serce. Wejdź do niego i słuchaj jego muzyki. Po prostu tam BĄDŹ. A muzyka zewnętrzna…może łagodna ballada rockowa, blues, muzyka relaksacyjna no i oczywiście muzyka klasyczna, szczególnie barokowa: Bach, Haendel, Vivaldi…a także Mozart, Beethoven, Chopin i inni. Wybierz to co lubisz. :} Z miłością. Roman z Gdyni

  4. Perła
    Wrz 21, 2012 @ 13:58:48

    A ja już jestem w Oliwie i wybieramy się z BUZIOLAMI i krakersami na deptak w stronę sopockiego molo około godziny 16. 🙂 Zielona kurtka z czerwonym buziolem na serduszku 🙂

  5. zdzich
    Wrz 21, 2012 @ 12:09:17

    Witaj Jimi
    Jesteś cały czas z wszystkimi i wszystkim zjednoczony, to tylko ego mówi ze jesteśmy czymś osobnym, podczas medytacji wyraz taka intencje, a tak się stanie.
    Jeżeli potrzebujesz podkładu muzycznego to myślę ze jakaś odpowiadająca Tobie muza relaksacyjna, Najważniejsze skup się na swojej czakrze serca, a wszystko samo się potoczy.
    Pozdrawiam Światłem Miłości

  6. Robert S
    Wrz 21, 2012 @ 10:43:36

    Co znaczy że zaczyna się o 18godz? Cytat z oryginału wiadomości przetłumaczonej:/ Te wydarzenia będą na żywo w setkach miast na całym świecie.

    Począwszy od godziny osiemnastej w lokalnych strefach czasowych, stworzymy ogromną falę pokoju przesuwającą się przez naszą planetę./ Więc dlaczgo jako start podajesz północ?

  7. MIZIAFORUM
    Wrz 21, 2012 @ 09:31:25

    KTO CHCE WYWOŁAĆ SPEŁNIENIE SIĘ PROROCTWA – NOSTRODAMUSA

    polecam – KTO SIEJE DZIŚ NIENAWIŚĆ DO MNIEJSZOŚCI WYZNANIOWEJ W POLSCE

    CZYM TO GROZI – ??? SPRAWA JEST ŚMIERTELNIE POWAŻNA

    BIORĄC POD UWAGĘ SZEROKI ODDŻWIĘK W ŚRODOWISKACH POLSKICH TATARÓW

    „CZY TATARZY ZAMORDOWALI K.S POPIEUSZKĘ ” – WSTYD I CHAŃBA !!!

    O CAŁEJ SPRAWIE JUŻ WIEDZĄ

    http://www.planetaislam.com/

    http://miziaforum.wordpress.com/2012/09/20/polscy-muzulmanie-tatarzy-prowokowanie-do-agresji-przeciw-k-r-k/

  8. wika
    Wrz 21, 2012 @ 00:04:55

    A tu dla wszystkich jeszcze jedna wzniesieniowa kołysanka 😛

  9. wika
    Wrz 20, 2012 @ 23:56:13

    A tu jeszcze kołysanka do tej matmy:

    😀

  10. wika
    Wrz 20, 2012 @ 23:33:57

    Ależ to świetny objaw! ta gęsia skórka to był przecież ewidentny dreszcz rozkoszy na myśl o matmie 😀 Po prostu się jeszcze nie przyzwyczaiłaś, dlatego nie wiesz, jak tę niezwykłą a nieznaną przyjemność interpretować… 🙂 To samo podobno mamy z wzniesieniem (w naszych ostrosłupach i w ogóle:), trzeba się przyzwyczaić do tych nowych przyjemności… 😛 Tak, tak, daj buzi książce z matmy, połóż ją pod poduszkę, a jak wstaniesz, to już wszystko się ułoży, i być może od jutra przy wielomianach będziesz dostawać wypieków z wrażenia, tak jak ja zazwyczaj… 😉 czego Ci serdecznie życzę! 😀 :***

  11. jimimanagement
    Wrz 20, 2012 @ 23:28:02

    Jaką muzykę proponujecie? Na każdą godzinę inna? Jakieś wskazówki, aby początkujący jak ja miał szansę na wspoluczestnictwo? Jakieś jasne porady?

    Pozdrawiam 🙂
    Jimi

  12. jimimanagement
    Wrz 20, 2012 @ 23:20:50

    Jaką muzykę polecacie? Jak najlepiej zjednoczyć się ze wszystkimi? Jasny opis dla raczkującego?

    Pozdrawiam :-)))
    Jimi

  13. Czakamrati
    Wrz 20, 2012 @ 23:00:56

    Ahhh….Droga Wikusio jak zaczęłaś pisać o tych ostrosłupach…to aż gęsia skórka się pojawiła mi na plecach i nagle zbladłam 😀 ale jeszcze żyję…..czekaj żyje to zbytnie powiedziane….hmm…może lepiej będzie jak napiszę: „ale jeszcze dycham” 😀 ooo tutaj to strzał w dziesiątkę 😀 bosieee użyłam słowa: „dziesiątka” a to może tylko oznaczać liczby dziesietne 😀 a matko katuję samą siebie 😀

    Ale jak to mówią myśl pozytywnie albo daj buziola, jutro wszystkich wycałuję i na pewno pomoże 😀 jak mnie nie zamkną jutro to….napiszę jak mi poszło 😀

    :*

  14. wika
    Wrz 20, 2012 @ 22:45:51

    Wiesz, ja udzielam świetnych korepetycji z matmy.. syna przyjaciółki uczyłam do matury już trzy lata z rzędu, w tamtym roku wytrzymał półtora miesiąca ze mną i dostał chyba 11punktów, za to w tym roku przed egzaminem spotkaliśmy się tylko dwa razy, i chłopak PRAWIE zdał… 😛 (tym razem kazałam mu pomedytować przed zaznaczaniem ‚na czuja’ rozwiązań w tej części testowej, no i wysyłać dobre życzenia dla tych wszystkich siedzących obok niego niedoinformowanych młodych istot, które myślą, że jak nie zdadzą matury, to świat może się zawalić… ;))
    No więc jest dla mnie całkiem oczywiste, że jeśli ja NIE BĘDĘ Cię uczyć tej matmy, to NA PEWNO ZDASZ! 😀 😀 😀 No widzisz, to już masz załatwione, bo choć uwielbiam uczyć matmy, do Sopotu mi jak na razie jakby nie po drodze… 😛 (trochę szkoda, kombinacja ostrosłupów foremnych z krakersami musi być powalająca… ale lepiej nie zapeszać, może się kiedyś tam przejadę na samego krakersa :)) :D:***

  15. Goldenbrown
    Wrz 20, 2012 @ 22:44:07

    Szkoda, ze tak daleko ode mnie, bo tez bym sie chetnie krakersika zalapala! Ale moze, za niedlugo, odleglosci nie beda przeszkoda?

  16. Perła
    Wrz 20, 2012 @ 22:35:48

    🙂 Będzie duuuużo krakersów 🙂 KAŻDY NIECH PRZYJDZIE PO BUZIOLA Z KRAKERSAMI 🙂

  17. Czakamrati
    Wrz 20, 2012 @ 22:35:44

    Ciekawy pomysł 😀 Dlaczego ja jeszcze nie słyszałam o tej metodzie pytam się hę? 😀

    A więc dzisiaj wycałuje książkę z matematyki, zeszyt też a jutro nawet Pana z matematyki 😀 powiem mu że jeżeli nie dostanę za to piątki, to nie wiem co będzie 😀 no i……nie wiem co będzie 😀

    :*

  18. Roman Miezień
    Wrz 20, 2012 @ 22:24:51

    A może dasz matematyce łobuziarskiego cmoka? 🙂 Ona to lubi, jest bardzo łobuziarska. Kiedyś obsypywała mnie za całusy piątkami. A Ciebie już może nawet szóstkami… 🙂 Szepnij jej na ucho…albo ją cmoknij w to ucho… 🙂 ❤

  19. Czakamrati
    Wrz 20, 2012 @ 22:23:41

    hmm…..na krakersa mówisz? 😀 hm…..bardzo kusząca propozycja 😀 Prawie mnie już kupiłaś 😀 Jak to mówią, że wystarczy przy Ali ( Czyli mnie 😀 ) pomachać krakersem a biedna Ala idzie za tym kimś nawet na koniec świata, oczywiście do tego momentu, do którego krakersy nie ulegną wyczerpaniu 😀 no chyba że ten ktoś posiada moc materializowania krakersów w nieograniczonych ilościach 😀 taaaak….to jest prawdziwy piąty wymiar 😀 drzewa z krakersów, budynki z krakersów, nawet książka z matematyki jest z tworzywa zwanego: „krakers” 😀 ale się rozmarzyłam 😀 mmmm…… 😀

    Jak nie zostanę „po kozie” jutro w szkole, czuję się zaproszona na krakersa 😀 Tak tak pamiętam: „Pani z wielkim całuśnym buziolem na koszulce” 😀

    A gdy zostanę „po kozie” to nie jest moja wina tylko najpewniej przez matematykę 😀

    :*

  20. Czakamrati
    Wrz 20, 2012 @ 22:10:34

    Witaj Agnieszko 😀 A masz :* 😀

    Bolą „gnaty” bolą, bo pogoda pewnie u Ciebie jest niepewna 😀 Ale zawsze możemy troszkę podciągnąć siłę życiową wprowadzając się w dobry nastrój 😀 A siła życiowa jest podciągana wtedy gdy robimy coś czystego, na przykład pijemy czystą wodę lub mamy fajne pragnienia, oczywiście bez żadnych: „Ale…..” 😀 Ale to ale tamto 😀

    Możesz pocieszyć się tym, że jak Ciebie bolą „gnaty” to ja się w tym czasie męczę nad matematyką 😀 gwarantuję, że humor Ci się poprawi i gnaty wrócą do normalnej pracy 😀 A ja…..dalej się będę męczyć nad matematyką 😀

    Buziak :*

  21. Agnieszka
    Wrz 20, 2012 @ 21:41:05

    Witam Ciebie Kochana Czakamrati, Ciebie Kochana Krystal i Was wszystkich Kochani :). Jaki radosny nastrój tutaj panuje:):):):):):). Ja też dziś od rana w „dziwnie” radosnym nastroju, śpiewam, tańczę-chociaż BOLĄ jak to się mówi potocznie wszystkie”gnaty”-nie wiedzieć czemu??? Ale tak sobie myślę, że wychodzi wszystko do uzdrowienia i mimo tego dyskomfortu czuję radosne podniecenie i na jutrzejszą medytację i na PRZYSZŁOŚĆ , która jest już TERAZ :). Jak dobrze być wśród Was , jak dobrze żyć w tych uzdrawiających czasach.

    Z Miłością .

  22. Soszkin
    Wrz 20, 2012 @ 21:23:42

    Droga Krystal, kolejna interesujaca informacja: http://2012portal.blogspot.com/2012/09/fixing-wolrd-call-has-been-issued-from.html
    Wybacz, ze ograniczam sie do podawania linkow i nie uczestnicze w tlumaczeniach.. google translator mym przyjacielem.. 😉

    pozdrwiam serdecznie

  23. Roman Miezień
    Wrz 20, 2012 @ 21:16:03

    A Ty Kimba kim jesteś? Skoro „oni” są Kornelem, to Kornel chyba jest też Tobą. Więc kto tu zamyka drzwi i za kim…? 🙂 A ja kim dla Ciebie jestem? Czy Krystal, Wika i „inni”? JAM JEST i jest ok 🙂 Raduj się więc Rodzinko 🙂 Z miłością… Roman z Gdyni

  24. elzbieta
    Wrz 20, 2012 @ 21:15:37

    Witaj Kochana Buziolko Czakamratinko, wspaniale że wreszcie jesteś. Pozdrów Kochanego Dajamantiego. Bardzo Was tu brakowało! Dużo Buziooolków dla Was oraz dla Wszystkich Blogowiczów Światło Miłości !!! oczywiście równiez dla naszej Wspaniałej Krystal !!!

  25. Perła
    Wrz 20, 2012 @ 21:10:53

    No to łobuzujmy Czakamratinko, tak się składa, że jutro jadę do Gdańska i zamierzam około 16 spacerować deptakiem do Sopotu w okolicach mola i …… będę miała na ZIELONEJ kurtce takiego dużego, soczystego, czerwonego BUZIOLA :* Nawet myślałam, żeby te buziole rozdawać ludziom, jednak nie zdążę się na taką ewentualność przygotować technicznie …. może załapiemy się na krakersa? Zapraszam … będę już w doborowym towarzystwie, a nawet będzie ze mną Gaja, przecudna istota, no to do zobaczyska ….. 🙂

  26. Czakamrati
    Wrz 20, 2012 @ 20:16:16

    O jejciuuuuuu 😀 ile dostałam wiadomości od Moich Kochanych Łobuziaków 😀 Dziękuję :* A macie :* :* :* Całusów nigdy dość 😀 :* :* :* :* Ja nigdy się nie zmęczę :* :* :* :* :* :* ufff…. 😀 Ale Was wycałowałam, po wszystkie czasy 😀 To takie całuśne podziękowania na teraz no i na potem 😀

    Wiedziałam, że będziemy razem znów łobuzować wspólnie na tej stronie łącznie z Szefową Krystal :* 😀
    Płomyczek kiedyś mi powiedział, że gdy chcę porozmawiać z Bogiem, powinnam porozmawiać z innymi ludźmi 🙂 A gdy rozmawiam z Wami, to tak jakbym łobuzowała z Bogiem i wcale nie uważam tego za dziwne 😀

    Od łobuzowania głowa nie boli, a raczej przestaje boleć 😀 Dlatego połobuzujmy sobie ile się da, aż sama Gaia przyłączy się do łobuzowania i wtedy nie będziemy widzieć nic, oprócz samych łobuzów chodzących po łobuzowej Planecie 😀

    Taaak taaak wiem wiem….ja chyba nigdy nie dorosnę 😀 a pal licho z tym 😀

    A teraz…Wielka Chwila…Wielkie odliczanie :D…3….2…1… DO ŁOBUZOWANIA!!! 😀

    :*

  27. kimba70
    Wrz 20, 2012 @ 20:00:28

    Na szczęście mam ogródek 🙂

  28. kimba70
    Wrz 20, 2012 @ 19:59:06

    Miłość Boska jest nie skończona, tak naprawdę zamkniesz drzwi sobie przed sobą, bo oni są tobą . Tam walizek się nie zabiera.Po 12 ym mają jeszcze szansę sie poprawić. Mam kontakt z młodzieżą dosłownie chłonie moje opowieści jest bardzo inteligientna i uduchowiona rozumieją w mig. Czasami mam wrażenie że rozmawiam z dużo starszą duszą od siebie. Muszę powiedzieć że zeszło na ten świat mnóstwo wspaniałych duszyczek co by światu pomóc. Lepiej mi sie rozmawia z młodymi, gorzej z starszymi .Młodzi mają otwarte umysły , starzy są uwarunkowani tym co wbito im do głów ale daje radę jak nie słowami to sobą. A ja sobie jestem w swoim wnętrzu i ok. Pozdrawiam was.

  29. Roman Miezień
    Wrz 20, 2012 @ 19:46:46

    Moi kochani. Zagrożenia istnieją tylko dla tych, którzy bardzo chcą pozostać na starym świecie. Umysł a za nim strach zanika. Rośnie SERCE. Naszym zadaniem jest tu i teraz BYĆ i radować się jak dzieci i nic więcej… Z miłością. Roman z Gdyni

  30. Renata
    Wrz 20, 2012 @ 19:21:25

    A ja w niedziele byłam z rodziną na wycieczce w Krasnobrodzie i odwiedziliśmy min. stara kapliczkę na wodzie Matki Boskiej Krasnobrodzkiej znana ze względu na uzdrawiające właściwości. Kiedy ludzie modlili się o uzdrowienie swoich bolączek ja zastanowiłam się co dla mnie jest teraz najważniejsze i stanęło na pokoju na świecie i pomyślnym wzniesieniu naszej planety. Tym bardziej dołączę się do medytacji.

  31. kornel
    Wrz 20, 2012 @ 19:01:00

    tak medytacja no takie połączenie jest ważne gdy wiele osób łączy się w miłości i radości szkoda że nasza polska reżimowa tv nie promuje takich wydarzeni które są pozytywne a nie tylko ciągle katastrofy i reklamy. ja jestem zwami i popieram ten projekt. wierze że ten świat ma szanse zmienić się na leprze a na pewno zmieni się ziemia. jeśli są ludzie którzy nie chcą nowego świata ja szanuje ich wybór dla mnie mogą odejść daje im wolność jak i rodzinie i znajomym sami za siebie decydują są wolni mogę im nawet walizki spakować dać miłość i podziękować że i ch spotkałem zamknąć za nim drzwi i cieszyć się wewnętrznym szczęściem które niema końca. ja uważam że przekonywanie na siłę nie ma sensu skoro bóg tego nie robi ja też nie akceptuje wybór każdego i życzę mu powodzenia na jego drodze przez wieczność

  32. Jolanta
    Wrz 20, 2012 @ 18:02:10

    Czakamrati-witam Cie serdecznie nasze Sloneczko!!!Bardzo sie ciesze,ze wrocilas.Jestes taka Kochana!Dziekuje Ci,ze jestes:)Pozdrawiam goraco wszystkie Promyczki:)))

  33. alexirin
    Wrz 20, 2012 @ 17:32:58

    Szokujące wyniki badań nad skutkami spożywania GMO

    Puszczajcie to w obieg
    http://alexirin.wordpress.com/gmo-nowe-zagrozenie-dla-ludzi/#comment-4529

  34. Karol
    Wrz 20, 2012 @ 16:49:46

    Też jestem z Sopotu i tylko kilka lat starszy od Ciebie Czakaramti, pozdrawiam! 😀

  35. freeheart
    Wrz 20, 2012 @ 15:59:35

    No i ja Cię witam dorosła Czakamrati!
    Teraz wiem czemu tak myślę o Tobie od kilku dni. Czaił się pan od internetu aż nasze myśli rozruszały mu rączki. Superusio. W stronę Krakowa było mi nie po drodze. W Trójmieście jestem raz w miesiącu. Już się cieszę na szansę spotkania. Będę pilnie przyglądać się 17-latkom. I zawsze będę zamawiać na wszelki wypadek dwa gofry. Może jakoś Cię wywabię z tłumu. 🙂
    Całuski.

  36. wika
    Wrz 20, 2012 @ 15:00:52

    O, podglądaałeś?… Czakamrati tak wygląda, z tymi złotymi loczkami?…super! 😀 (że skrzydła to wiadomo od początku;)

  37. M.
    Wrz 20, 2012 @ 14:32:47

    No to buzior Czakamrati ! Witamy w Trójmieście ! Dobrze Ci u nas będzie :)))
    Fajnie, że jesteś :*

  38. ramzes
    Wrz 20, 2012 @ 14:22:14

    Czakamrati ?
    Wiesz co ?….
    Tak się cieszę, że znów z nami jesteście
    (Ty i Dajamanti – no i obiecywał innych przyprowadzić :))
    aaa macie prezent :))

  39. Wieslaw Ochocki
    Wrz 20, 2012 @ 13:39:44

    drogi Wiesławie, wstajesz wcześniej w Polsce, dlatego, gdy w Nowym Jorku jest np. 12-ta w południe to w Polsce jest wtedy 6-ta pod wieczór, czyli o 6 godz. później. Czas jest podany poprawnie — Kr

  40. Wojtek
    Wrz 20, 2012 @ 13:33:45

    … i wcale nie ucieknę!

  41. Wojtek
    Wrz 20, 2012 @ 13:32:48

    O, jeżeli przeprowadziłaś się do australijskiego Sopotu to zapewne spoglądamy sobie w oczy na ulicach! Bywam na australijsko-sopockich ulicach. Teraz już wiem, że jak dostanę buziaka od australijskiej nastolatki-kobiety to będziesz TY!

  42. Chriss87
    Wrz 20, 2012 @ 13:26:46

    Hahahaha padłem jak to przeczytałem… naprawdę pocieszna jesteś Czakamrati. :D:D Nie wiem wogóle skąd się zjawiłaś ale jesteś jednym z bezcennych klejnocików na stronce Krystal. 🙂 Pozdrawiam gorąco naszą super śmieszkę. 🙂 ;p

  43. Roman Miezień
    Wrz 20, 2012 @ 13:21:02

    Dzieci moje kochane. Nie musicie nosić już masek .Miłością przecież jesteście…Nikt nam nie zrobi nic, nikt nam nie zrobi nic…bo z nami jest, bo z nami jest……. 🙂 Kocham Was ❤ Roman z Gdyni

  44. ramzes
    Wrz 20, 2012 @ 12:51:36

    Witaj Bracie

    Mnich Astui jest żywym dowodem na to, że można być wzniesionym mistrzem
    nawet żyjąc w rzeczywistości 3D.
    Jedyną godną odpowiedzią jaka mi się nasuwa są słowa z nauk Siddhi, które
    staram się codziennie powtarzać i które jednocześnie polecam Wam wszystkim :

    »W głębi mnie przebywa boski alchemik – prawdziwa boska miłość
    wyjawiona w wiecznej młodości.
    W mej duchowej świątyni boski alchemik buduje nieustannie
    nowe i piękne komórki-dzieci.
    Duch młodości w moim ciele, to moja ludzka postać boskości
    i wszystko we mnie jest zawsze zdrowe, piękne i młode.
    Mam doskonały kształt boski,
    teraz jestem tym, czym pragnę być – uwidaczniam codziennie moje boskie istnienie, które wyrażam życiem.
    Jestem dzieckiem Boga, wszystkie moje potrzeby są zaspokajane teraz i zawsze.
    Bezgraniczna miłość nasyca mój umysł i przepaja moje ciało
    swym doskonałym życiem.
    Niechaj miłość, mądrość i spokój rozleją się ze mnie na całą ludzkość. Posyłam dobre myśli całemu światu.
    Niechaj cały świat i cała ludzkość będą szczęśliwe i błogosławione.
    Aum.Aum. Aum. Spokój, spokój, spokój«.

    Łączę się z Wami w medytacji.

  45. bel
    Wrz 20, 2012 @ 12:51:31

    Witam Cię Czakamrati! Fajnie jest znowu czytać Twoje wpisy. Jak od razu podniósł się nastrój na blogu. Zostań już z nami, a na następną przeprowadzkę weź przenośny internet! Pozdrawiam wszystkich i miłego dnia!

  46. ramzes
    Wrz 20, 2012 @ 12:24:49

    Noo – w końcu jesteś z powrotem :))
    Stęskniliśmy się :)))
    Dajamantiego to już czułem od dłuższego czasu, a Ty to mi się jakoś
    zmyślnie ukrywałaś bestyjko :)))
    Czyli Ty jesteś nad morzem a on w górach ?
    (no bo Kraków to już prawie góry no nie ? :)))
    No to ładnie żeście Polskę „ogarnęli”
    Ja też czasem wysyłam moje drugie JA nad morze – uwielbiam
    te klimaty, no a w górach o tej porze też piknie :))
    Czyli jedyny sposób to się „rozdwoić” :)))
    Pozdrów Dajamantiego ode mnie albo czekaj –
    sam go pozdrowię :))
    Przecież myśl nie ma żadnych ograniczeń,
    ciągle o tym zapominam :)))

    Buziolki

  47. emin
    Wrz 20, 2012 @ 12:24:09

    Witaj kochana Czakamrati 🙂
    Chyba wszyscy tęskniliśmy za Tobą i za Twoim Płomyczkiem.
    Powiedz gdzieś Ty była na tych wakacjach?
    I co się dzieje teraz z Płomyczkiem?
    Cieplutko pozdrawiam Ciebie i Dajamantiego 🙂
    Buziaki ❤
    Eugeniusz

  48. wika
    Wrz 20, 2012 @ 10:53:39

    No no…i kto by się tego spodziewał?!… 😀

  49. tacjanna
    Wrz 20, 2012 @ 10:51:53

    z wielka radoscia i miloscia polacze sie w tym szczytnym celu:)

  50. Czakamrati
    Wrz 20, 2012 @ 09:49:51

    Zawsze mogą być jeszcze większe 😀

    :*

  51. Grzegorz
    Wrz 20, 2012 @ 09:31:19

    Oczywiście chodzi o dzień jutrzejszy , czyli wrzesień a nie październik. Przepraszam.

  52. Grzegorz
    Wrz 20, 2012 @ 09:12:23

    Witam ciepło

    Medytacja
    czas nowojorski 12 a.m. – czyli zaczyna się u nich 21 października (mają północ) – w Polsce będzie to 6.00 rano 21 października, 12 p.m. – w Polsce będzie to godz.
    18.00 tego dnia, i w końcu 12 midnight EDT w Polsce będzie to 6.00 rano 22 października.

  53. aurelia
    Wrz 20, 2012 @ 08:53:45

    oooo! wróciłaś do nas , to super- twoje wpisy zawsze wprowadzają mnie w dobry humor , cudownie , że jesteś – pozdrawiam cie cieplutko A.

  54. Goldenbrown
    Wrz 20, 2012 @ 05:19:53

    Witaj, Czakamratinka! Wszyscy sie cieszymy, ze sie pojawilas! Podobnie jak Sabrinka, myslam o Tobie i o Dajamanti a tu masz! Ja czesto sie nie odzywam ale czytam wszystko i sledze, i wielka radosc mam w sercu. Pisz, Kochana, pisz! Pozdrawiam Ciebie cieplutko! Zlotobrazowa

  55. wika
    Wrz 20, 2012 @ 01:49:49

    No jaka zdolna dziouszka z Ciebie!…szarlotkę to bym zrobiła, ale torby izolacyjnej to chyba nie…dzięki! 😀 (ekstra duże kawałki nie są chyba większe od jabłka, hmmm?… ;))

  56. aniolek
    Wrz 20, 2012 @ 00:46:24

    Super, że wróciłaś! Bo baaaaardzo lubię czytać Twoje komentarze ;).
    Pozdrawiam! Moc buziaków!

  57. planetariusz
    Wrz 20, 2012 @ 00:42:26

    Wszyscy za jednego,jeden za wszystkich – jesteśmy jednym,jam jest,jedna wielka medytacja pokoju tu i teraz .Dzieci ziemi siła w jedności wspierajmy Gaje ,światło miłości i pokoju.Medytujmy w jednym czasie potęga wspólnych wibracji nas podniesie na skrzydłach wolnej woli do 5 wymiaru.

  58. Czakamrati
    Wrz 20, 2012 @ 00:34:46

    Australia? hmm…..jeżeli Australia jest w Sopocie, to tak, jestem w Australii 😀 Tylko nie wiem czemu tu nie ma krokodyli i palm, i wszyscy mówią po polsku 😀
    Oszukali mnie 😀 Zamiast do Australii przenieśli mnie do Sopotu 🙂 Teraz zamiast kąpać się w morzu w Zimie, ja będę tyłkiem jeździła po tafli lodowej 😀

    P.S. Szarlotkę wyśle pocztą w torbie termoizolacyjnej, mojej własnej roboty 😀 Aha uważaj na te „Ekstra Duże kawałki Owoców” 😀

    :*

  59. wika
    Wrz 20, 2012 @ 00:14:00

    W takim razie ja biorę wszystko, czego on nie chciał 😀 Szkoda, że to aż Australia, a nie Kraków, jak przedtem, bo byłam tam ostatnio, a krakersa też bym zjadła, choć wolałabym loda…w porywach do szarlotki przy dzisiejszej pogodzie 😉

  60. Czakamrati
    Wrz 20, 2012 @ 00:00:30

    yyyy….ten pan już nie chcę więcej buziaków 😀 gdy go pocałowałam za to że założył mi ten kabelek, nagle dał drapaka a ja biegnę za nim i wołam: „niech pan zaczeka, mam mnóstwo znajomych i oni też dadzą panu buziaka” 😀 i wtedy włączył turbodopalacze i poruszał się z prędkością własnych myśli 😀 supermen przy nim wymięka 😀 Od tego czasu już go nie zobaczyłam 😀

    Dzięki za całusia Wikusio 😀 Ty też masz ode mnie buziolka :* :* 😀

    :*

  61. Czakamrati
    Wrz 19, 2012 @ 23:55:13

    Więc Kochana Sabrinko myśl tylko o tym czego chcesz, a wtedy będą do Ciebie lgnąć same fajowskie sytuacje 🙂 na przykład któregoś dnia spotkasz mnie na ulicy i pójdziemy na krakersa….yyy…to nie był dobry przykład 😀 W każdym bądź razie spotkasz fajnych ludzi i koniec kropka 😀

    :*

  62. wika
    Wrz 19, 2012 @ 23:46:58

    No wreeeeszcie… 😀 ten urlop to chyba miałaś na Neptunie, a przeprowadzka do Australii?… 😉 To dodatkowe buziaki dla tego pana, co Ci założył w tej Australii internet 😛 A dla Ciebie cała reszta oczywiście! 😀 :***

  63. Sabrina
    Wrz 19, 2012 @ 23:36:24

    Ja przyłączę się do tej medytacji (jak do każdej zresztą), ale nie wiem czy o tych konkretnych godzinach.

  64. Sabrina
    Wrz 19, 2012 @ 23:34:01

    Witam, jakoś 2 dni temu pomyślałam sobie o Tobie… no i… się „zmaterializowałaś” 🙂 😉 Pozdrawiam 🙂
    P.S. Zauważyłam, że jak sobie tylko o czymś pomyśle, to szybko następuje materializacja tych myśli.

  65. Mariannav
    Wrz 19, 2012 @ 23:26:00

    Bardzo sie ciesze , taka medytacja ma ogromna moc-z miloscia i swiatlem Mariannav

  66. Taki
    Wrz 19, 2012 @ 22:24:47

    Wiedziałem, że coś się święci ! 😀

  67. Czakamrati
    Wrz 19, 2012 @ 22:24:15

    Ja tez się bardzo cieszę Kochana Krystal że znów mogę do Was wysyłać buziaki :* 😀 a i przedtem nieco denerwowałam się na pana który zwlekał mi założenie internetu w nowym miejscu…aj 😀 ale w końcu to zrobił….ale potem żałował bo dostał ode mnie buziaka i zaraz uciekł 😀 hehe.

    :*

  68. krystal28
    Wrz 19, 2012 @ 22:12:51

    Witaj kochana Czakamrati, jak to dobrze, ze już jesteś z powrotem, bo bardzo się za Tobą stęskniliśmy ❤ ❤ ❤

  69. Elunia
    Wrz 19, 2012 @ 22:10:14

    Schodami do nieba: http://vimeo.com/48985098#
    Pozdrawiam

  70. Czakamrati
    Wrz 19, 2012 @ 21:47:43

    Puk Puk, Czakamrati Wróciła 😀 CMOOOOK DLA WSZYSTKICH :* ale taki DUZI z wielkim BUZIEM 😀

    Co tam słychać u moich Kochanych Łobuzów? Gadać mi tu zaraz po kolei, bo Was po kolei zjem 😀

    Po moim meeeega wielkim urlopie i przeprowadzce w nowe miejsce na tej wspaniałej planecie, nareszcie mam zainstalowany internet… JUPI 😀 😛
    Więc pomyślałam sobie że odwiedzę Wspanialutką Krystal i sprawdzę czy ekipa jest w komplecie i z tego co widzę to nie dość że wszyscy jesteście, to jeszcze jest Was więcej 😀 plus ja łobuziara Czakamratińka zgłasza się w pełnej gotowości 😀

    A co u mnie? Plus to że przemieściłam się w nowe miejsce razem z rodziną która musi się ze mną męczyć, to raczej wszystko jest po staremu 😀 Płomyczek się ode mnie wyprowadził. Zabrał swoje graty i dał nogę 😀 i kto mi teraz będzie rozwiazywał zadania z matmy? 😀 Już po mnie że tak powiem…..leże i kwiczę….ale jakoś to będzie. (może po przejściu do 5D wycofają matmę ze szkoły i wtedy mniej dzieci będzie umierać na zawał serca i padać w męczarniach ze stresu w szkole przy tablicy) 😀
    Aaaaa….i w czerwcu skończyłam 17 lat i jestem już nareszcie Duuuuziaaaa 😀 i od teraz będę do Was gadać jak przystało na dorosłą i ułożoną Kobietę. Będę bardzo spokojna i ułożona. Wręcz czerstwa i sztywna….hmm….w życiu… 😀 Mam to gdzieś to całe sztywniactwo 😀 mam ochotę Was uściskać i wycałować… a gdy ktoś z Was mi zarzuci że zachowuję się jak dziecko, to nie dość że za karę tego kogoś uściskam to jeszcze wycałuję 😀 i będzie miał za swoje. już drugi raz będzie siedział cicho 😀

    A teraz uciekam, bo w przerwie gdy do Was piszę robi mi się jajecznica….oczywiście sama się robi bo nikt przy niej nie stoi 😀 A logicznym jest że jajecznica sama się nie zrobi, a moja się robi, to wiadomym jest że dzisiaj zjem fige a nie jajecznice 😀 mmmm…..czuję ten zapach spalonych jajek…albo podwędzanych… 😀 w każdym bądź razie wątpie czy ktoś kiedykolwiek będzie chciał mnie za żonę, jak takie będzie wyglądać moje gotowanie lub przyrządzanie smakołyczków 😀

    Pa pa

  71. Fin2
    Wrz 19, 2012 @ 21:15:56

    Rozumiem ze chodzi o 6:00 i 18:00 dnia 21.09.2012 r. oraz o 6:00 dnia 22.09.2012 r. ….. tak ?

  72. Ortal
    Wrz 19, 2012 @ 20:44:59

    „Czym jest pokój? Pokój jest ciszą w głębi twojej prawdziwej istoty. Jest głębią oceanu wszystkich twoich wcieleń i doświadczeń. Jest pustką od której wszystko zaczyna się i kończy swój bieg. Jest każdą cząstką w ruchu i energią w milczeniu. Jest twoim najlepszym przyjacielem, gdy przyjaciół zabraknie. Jest tym co pokazują twoje oczy i skrywa serce twoje. Gdy kiedykolwiek osiągniesz stan ciszy, i medytacyjnej pustki, osiągniesz stan pokoju którego prawdziwe znaczenie, możesz tylko odczuć w twojej prawdziwości i teraźniejszości”.

    Mnich – Astui

  73. Ortal
    Wrz 19, 2012 @ 20:18:20

    Uwielbiam takie medytacje o pokój, o miłość. One zawsze dużo dają w czasie globalnego TERAZ. Jednak to o czym powinniśmy pamiętać to aby jak najdłużej utrzymać to uczucie pokoju po medytacji. Bo technikę wizualizacyjną możemy przyjąć dowolną, jednak uczucie musi być uczuciem symbolizującym pokój.
    Bo pamiętajmy to WIBRACJE są modlitwą, na które odpowiada otaczający nas świat, a wibrację to uczucia.
    Pozdr.

Informacje od Czytelników