Streszczenie raportu B. Fulforda, 9 lipca 2018

.

.

W sierpniu nastąpi nowa fala masowych aresztowań, oficjalnego rządowego ujawnienia o 9/11 we wrześniu i pewnego rodzaju “ważne ogłoszenie gospodarcze w październiku”.

Ogólny konsensus:  Są negocjacje i przygotowania gruntu pod gospodarcze obwieszczenie o nowym systemie finansowym.

Kluczem może być rychłe przejęcie Sądu Najwyższego przez amerykańskiego prezydenta Donalda Trumpa, co utoruje drogę dla procesów o zbrodnie wojenne i do prawnego uznania nowego systemu finansowego w październiku.

Nie zdziwcie się, jeśli żandarmeria wojskowa wkrótce zajmie się biurami zdradzieckiej gazety, New York Times, który karygodnie stłumił prawdę o morderstwie 3.000 nowojorczyków 11 września 2001 r.

Leon Paneta:  Europejscy przywódcy “są śmiertelnie przerażeni“, że amerykańskie wojska zostaną wycofane z Europy.

Bono ostrzega setki urzędników ONZ, że Organizacja Narodów Zjednoczonych, UE, NATO i Grupa Siedmiu są “pod ostrzałem“.

Oczywiście, jak zwykle, mafia chazarska próbuje mordować, kłamać i przekupować, aby pozostać u władzy.  Ostatnim ofiarą był chiński przewodniczący Grupy HNA, Wang Jian, który według doniesień “upadł śmiertelnie po tym, jak pozował do zdjęcia we Francji“, w zeszłym tygodniu.

Japoński niewolniczy rząd Shinzo Abe jest przerażony, że prawda o ataku gazowym w metrze, a także o masowym nuklearnym i tsunami morderstwie w Fukushimie, zostanie wkrótce ogłoszona publicznie, ponieważ Korea Północna odcina swoje kontakty z chazarską mafią.

Nowo wybrany prezydent Meksyku, López Obrador rozważa komisje prawdy, aby rozwiązać wojnę narkotykową w tym kraju.

Legalizacja i regulacja narkotyków przy jednoczesnej amnestii dla lordów narkotykowych zadałyby wielki cios mafii narkotykowej Busha. Meksyk jest teraz najświeższą kostką domina, która upada, podczas gdy Chazarzy tracą kontrolę kraj za krajem.

Następnym dominem do upadku może być Brazylia. Tam kleptokratyczny rząd prezydenta Michela Temera trzęsie się pod ciężarem 10-dniowego strajku kierowców ciężarówek, który jest teraz wspierany przez pracowników naftowych.  Armia nie wykonała rozkazu przerwania strajku. Wściekłość z powodu grabieży Brazylii w imieniu zagranicznych panów (mylnie określana jako “prywatyzacja”) jest głównym powodem tego strajku.

Jeśli brazylijski przestępczy reżim upadnie, pozostałym oporem czołowych Chazarów będzie niemiecki reżim Angeli Merkel, reżim francuskiego prezydenta niewolnika Emmanuela Macrona, niewolniczy reżim Shinzo Abe w Japonii i oczywiście arcykryminalista i nazista Benjamin Netanyahu z Izraela.

Gdy oni zostaną zdjęci, będzie to koniec gry.

Na tym froncie musimy przypomnieć czytelnikom, że za jego czasów jako biznesmena, za każdym razem, gdy Donald Trump bankrutował, to Rothschildowie go wykupywali.

Nie wszyscy agenci Mosadu są źli.  Są tacy, którzy sterują wydarzeniami na korzyść Trumpa i pomagają mu w osuszaniu bagna.  Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, czy naprawdę są “dobrymi facetami“. Ich działania to pokażą.

W obecnej sytuacji, zgodnie ze źródłami Pentagonu, “oparty o aktywa kwantowy system finansowy jest gotowy, ale czeka na szczyt Trump-Putin, globalny reset walut, masowe aresztowania i rezolucje geopolityczne“.

Kwarantanna na planecie Ziemia może wkrótce zostać zniesiona i że “siły kosmiczne Trumpa mogą mieć kosmiczną straż do patrolowania cywilnych lotów kosmicznych“.

W końcowej, niepowiązanej notce zwróciliśmy naszą uwagę na wiadomości o pająkach latających “tysiące kilometrów za pomocą elektryczności“.

Wiele lat temu pewien rosyjski naukowiec powiedział mi, że odkrył, że owady stosowały antygrawitację.  Właśnie dlatego trzmiele mogą latać, mimo że obecna teoria aerodynamiki mówi, że nie mogą.  Jeśli owady mogą używać antygrawitacji, powinniśmy także być w stanie to zrobić.

Redakcja Krystal

Pełny raport po polsku tutaj:

https://meditation539.com/2018/07/10/benjamin-fulford-aresztowania-w-sierpniu-ogloszenie-o-9-11-we-wrzesniu-i-jubileusz-w-pazdzierniku/

Źródło: https://benjaminfulford.net/2018/07/09/arrests-in-august-9-11-announcement-in-september-and-jubilee-in-october/

62 Komentarze (+add yours?)

  1. szpila
    Lip 19, 2018 @ 23:54:59

    jestesmy zarowno kroplami jak i oceanem 🙂

  2. Weronika.
    Lip 18, 2018 @ 15:52:30

    Sama nie dowierzam czy to jest TO?
    Poza tym codziennym spokojem, o jakim pisałam, wszystko jest tak samo. Bywa, że się zdenerwuję ale zaraz powracam do równowagi. Wiem, że spokój to najwyższa wartość – słowa pewnego mistrza. Warto popracować by go osiągnąć. Czy to się utrzyma? Zobaczymy.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę Wszystkim tego SPOKOJU.

  3. Weronika.
    Lip 18, 2018 @ 15:04:00

    Bardzo dziękuję. Przytulam z wzajemnością.

  4. sandixei
    Lip 18, 2018 @ 08:33:42

    Była nie tak dawno rzeź w Rwandzie pomiędzy Tutsi i Hutu. Już pewnie nie każdy pamięta ze to Rwanda ale ze Afryka na pewno. Nieważne ze akurat tam, ze się pożarły po raz któryś te plemiona, Na pewno mieli powód równie dla nich ważny co dla ludów w Europie ostatnia czy poprzednia wojna. Ale patrząc na Afrykę, na bratobójczy konflikt wewnątrz tej samej rasy, dla mnie był on dokładnie czymś takim jak mamy u nas, Oni przyglądając się wojnom w Europie pewnie tyle samo w pierwszym odruchu z nich pojmują – jak to w ogóle możliwe. I tak samo jak my nie umielibyśmy wskazać kto tam jest Hutu a kto Tutsi, tak samo rdzenna a przecież tak skonfliktowana Europa jest przecież tym samym. A nad tym wszystkim jesteśmy wszyscy po prostu ludźmi ale to można poczuć najbardziej z perspektywy uprowadzień.

  5. Radosław
    Lip 17, 2018 @ 21:12:19

    Weronika już wie, że nic nie przyjdzie wyzwolić Nas z zewnątrz. Ona Już, w jedynie Istniejącej chwili TERAZ Jest szczęśliwa, Jest wolna, Jest Miłością. To, ten stan, przychodzi nieuchronnie z wnętrza Człowieka, indywidualnie. Wtedy odkrywamy PRAWDĘ, że to MY mamy wpływ Na odwzorowującą stan Naszego Ducha Matrycę, a nie odwrotnie.

  6. Mirka
    Lip 17, 2018 @ 19:48:58

    Witaj Weroniko😊
    Ty nie jestes kroplą w oceanie Miłości, Swiatłości, Swiętości, lecz OCEANEM
    Miłości, Swiatłości i Swiętości 😇 nie pomniejszaj swojej wlasnej boskiej iskry w tobie 😊
    Sciskam serdecznie
    Mirka😇

  7. Weronika.
    Lip 17, 2018 @ 10:04:34

    Bardzo ciekawy artykuł. Przypomniał mi pewien epizod z przed kilkunastu lat.
    – Siedziałam w pokoju medytując. W pewnej chwili usłyszałam w mojej głowie: “Wszystko w okół mnie jest święte”. Pomyślałam: jak to, wokół mnie? To niemożliwe. Ale głos był bardzo wyraźny, więc zaczęłam rozglądać się po pokoju -co to takiego? Wszystko było normalne. Pomyślałam: podejdę do okna, zobaczę co tam jest? Podeszłam i zobaczyłam:
    Zamiast domów, które stoją na przeciw mego okna zobaczyłam nieskończoną przestrzeń żółto-pomarańczowej, falującej energii. Kolor żółty oznacza miłość. Nie mogłam wtedy tego pojąć, więc zapomniałam.
    Po przeczytaniu tego artykułu przypomniałam sobie powyższy fakt i skojarzyłam, że Bóg jest wszystkim – Miłością, Swiatłością, Swiętością. Wszystko w okół nas jest w takim razie Bogiem a więc MIłością, Swiatłością i Swiętością, tylko my musimy w to uwierzyć i przystosować się. A więc wyjść z matrixa i wchodzić w w tę przestrzeń.
    Ja to zaczęłam stosować od 2 m-cy i od tej pory mam ciągły SPOKOJ. Jak wchodzę? Mówię: jestem kroplą w oceanie Miłości, Swiatłości, Swiętości i to sobie wyobrażam -nurkuję- kreuję i wchodzę z stan miłości. Powtarzam kiedy sobie przypomnę.
    Pozdrawiam.

  8. Turi Dredy
    Lip 17, 2018 @ 09:20:13

    hej hej, no jest jak jest powiem ci że nieda sie oszukac promieniowania ten kto czuje odrazu wie z kim ma doczynienia.Zwiedzam rózne statki kosmiczne z róznymi istotami ciałem świetlanym lub fizycznym zależy,i owszem te technologie które ostatnio widziałem moga manipulowac niemal że wszystkim czasem przestrzenią materia całkowicie i totalnie i tak robili non stop aż praktycznie doprowadzili do zagłady całego wszechświata przez te durne zabawy,dokładając do tego wiedzieli jak unikac kary defacto przyczyna skutek bo działali z za kilku kurtyn.Teraz kiedy czas i przestrzen poszeżają sie coraz szybciej do momentu TERAZ beda natychmiastowe zwroty i w końcu do tamtych z za kurtyny tez to dojdzie.Ostatnio zostałem wzięty na test,na wielkim tronie siedziała istota szara z berłem to berło było specjalną technologia wytwarzało sztuczne światy.I zaczął mnie wrzucać do sztucznie wytworzonych zeczywistośći ale bez problemu wydostałem sie z każdej projekcji sztucznej po tym pojawiłem sie przy tronie ale tej istoty już nie było i wruciłem do domu.Więc bądzcie mistrzami iluzji.

  9. Mophun
    Lip 16, 2018 @ 20:06:54

    Po dzisiejszej nocy stwierdzam że wciąż się w astralu dobrze bawią i działa wszystko. Fake wspomnienia, fake scenariusze. Wszystko ma po prostu trzymać uwagę świadomą w gierkach oraz drenować z energii, zamykać serce. Trzeba naprawdę się nieźle uszczelnić żeby nie łapać się na tym że nagle w pełni świadomy sen zamienia się w zwykłe gierki z botami.

  10. Omstan
    Lip 16, 2018 @ 19:14:42

    Mr. Nie
    Prorok Elija (Eliasz) kilkakrotnie dyktował Janowi Kaslowi, że z obecnego świata kamień na kamieniu nie pozostanie, czyli że w nowym świecie nie będzie niczego co mamy obecnie. Myślę, że już wkrótce a może na dniach Trump ogłosi wyjście Stanów z NATO i rozpad tego tworu, który już dzisiaj niczemu ani nikomu poza kabalistom nie służy. Bo jeżeli ma porozumienie z Rosją i Chinami z którymi podzielił świat to przed kim ma się bronić? Pieniądze ze zbrojeń pójdą na rozwój utajnionych technologii służących ludzkości. Takie rzeczy jak Trójmorze są to konstrukty ze starego świata czyli dualności, a świat zmierza w kierunku globalizacji (nie mylić z NWO) w wyniku której powstanie jeden rząd światowy np. Rada Ziemi lub Ziemian zajmująca się rozwojem planety w kierunku powszechnego dobrobytu i wejścia Ziemi do konfederacji Galaktycznej na zasadach pełnego partnerstwa. Już przewiduje się, że po rozwiązaniu NATO Rosja wejdzie do Unii Europejskiej i powstanie unia od Portugalii po Kamczatkę. Będzie jeszcze unia azjatyka albo w skrócie Azja od Morza Śródziemnego po Daleki Wschód, Afryka, Ameryka (połączona od alaski po Patagonię) a co z Australią to nie wiem.
    PS
    Wlaśnie słyszę , że Trump osiągnął porzumienie z Putinem w sprawie powszechnego rozbrojenia, czyli scenariusz zaczyna się sprawdzać.
    Nie zależy mi specjalnie a nawet wcale gdzie będę mieszkał w Polsce, Trójmorzu Eurazji czy po prostu na ziemi. Dożyliśmy Nowej Ery i to jest fantastyczne. Codziennie dziękuję Ojcu za możliwość obejrzenia procesu wyzwolenia zarezerwowanego dla nielicznych.

  11. Radosław
    Lip 16, 2018 @ 18:31:33

  12. Omstan
    Lip 16, 2018 @ 17:47:46

    Stalin wydał rozkaz, gdyż mordował kogo popadło nawet najbliższych współpracowników. Taką miał naturę. Niektórzy specjaliści podejrzewali, że chorował na zaawansowaną kiłę, która porobiła spustoszenia w jego mózgu. Istnieją ponoć uzasadnione podejrzenia, że przyczyną śmierci Piłsudskiego również była kiłła czwartorzędowa. Nie są to moje wymysły,ale interesuję się od młodości historią dlatego lubię oglądać dokumentalne filmy historyczne i stąd te informacje. Dlaczego kazał Berii zamordować Polaków rękami żydowskimi już się nie dowiemy, gdyż nie ma kogo o to spytać. Twórcy filmu uzasadniali to wrodzoną nienawiścią żydów do gojów, a w szczególności do Polaków, którą Stalin wykorzystał.

  13. Turi Dredy
    Lip 16, 2018 @ 15:52:35

    Witaj tutaj masz racje,trzeba rozróżniać światło od cienia od tego jest serce.:)od pewnego czasu jest nowa możliwość połonczenia z OJCEM żródlem informacje płyna z predkośća światła można to porównac do pradu elektrycznego,Zeczywiśće ciemne istoty maja przerózne manipulujące technologie ale to juz końiec lada dzień kurtyna opadnie i zamknie się dla tych co zadecydowali dalsza gre.LOVE LIGHT

  14. Bożena Zagórska
    Lip 16, 2018 @ 13:42:57

    “gdyż Stalin nie chcąc aby Słowianie mordowali Słowian kazał Berii skompletować oddział egzekucyjny z nkwudzistów pochodzenia żydowskiego”
    Gdyby nie chciał, to by nie wydawał takiego rozkazu.

  15. Weronika
    Lip 16, 2018 @ 12:16:43

  16. Mophun
    Lip 16, 2018 @ 08:49:27

    Nie wierz w zbyt wiele co doświadczasz, chyba że prosto z serca. Repti sobie tak pogrywa w astralu. Że mogą ci pokazać wizje, scenerie pare razy bardziej realistycznie niż w ciele fizycznym. Zaawansowane manipulacje gdzie wszystko na umysł ma sens. Ale nie ma w tym światła i prawdy z serca, jedynie fake światło

  17. Mophun
    Lip 16, 2018 @ 08:35:13

    Te boty nie mają znaczenia bo są jak program komputerowy bez obserwatora. Reptilianie, strażnicy, boty to wszystko istnieje bo jest podtrzymywane przez wszelkie istoty co posiadają łącze świadomosci ze źródłem. Boty istnieją w świadomościach ludzi co mają podłączenie do źródła, są jak wirusy komputerowe. Mają wpływ na nasze programy ale prawdziwy świat przyczynowy źródła jest poza zasięgiem

  18. Mr. Nie
    Lip 16, 2018 @ 08:20:44

    Szurnięty Mędrzec
    „Zaciekawiła mnie wzmianka o Unii Słowian, czy obecna współpraca Polski, Wyszehradu oraz bałkan to coś na jej wzór?”.
    I tak i nie.
    Obecny rząd jest skrajnie antyrosyjski. Nie można więc spodziewać się, że podobne inicjatywy są czymś na wzór przyszłej Unii Słowiańskiej. Wręcz przeciwnie! Obecnie podobne działania Polski na arenie międzynarodowej są realizowane głównie dla doraźnych celów politycznych (jak np. szukanie poparcia, aby przeciwstawić się polityce migracyjnej UE, czyli multikulti), gospodarczych, oraz oczywiście są skierowane przeciw Rosji. A skoro są skierowane przeciw Rosji – to o jakim zalążku Unii Słowiańskiej możemy mówić? Nie będzie Unii Słowiańskiej bez Rosji (to znaczy może zaistnieć, ale czy przetrwa?, nie sądzę).

    Spójrzmy na politykę Polski wobec banderowskiej Ukrainy. Polska wspiera Ukrainę gospodarczo, finansowo, dostarcza jej za darmo gaz, dostarcza broń, fachowców i doradców (także wojskowych). Polska przyjmuje miliony ukraińskich migrantów ekonomicznych, co psuje rynek pracy w Polsce i powoduje, że wynagrodzenia w Polsce nie będą rosły, bo Ukraińcy będą pracować poniżej kosztów utrzymania (mieszkając gromadą na kupie i żywiąc się przysłowiowymi zupkami, czyli żyjąc często tak jak polscy migranci na Zachodzie, którzy zresztą także psują rynek pracy właśnie na owym Zachodzie, ale to już inny temat).

    Oczywiście w wyniku owej polityki migracyjnej i sprowadzenia do Polski milionów Ukraińców, co jak wspomniałem psuje rynek pracy w Polsce – to do Polski nie powrócą Polacy, którzy milionami wyemigrowali na Zachód. Bo po co mieliby wracać, skoro pensje są i nadal będą niskie, ponieważ pracodawcy nie muszą ich podnosić, bo Ukraińcy wezmą pracę za (prawie) każde pieniądze? To jest więc zbrodnia na własnym narodzie.
    I w jaki sposób rząd to uzasadnia? Już pominę banały o tym, że Ukraińcy są niby Polsce potrzebni, bo nie ma komu pracować. Gdyby były w Polsce wyższe pensje, to miliony Polaków powróciłoby do Polski i by pracowało. Uzasadniają więc to jeszcze w ten sposób, że trzeba Ukrainie pomóc, bo zagraża jej Rosja, i to Rosja jest winna sytuacji gospodarczej na Ukrainie.

    Jak więc widać obecny rząd traci instynkt samozachowawczy w swej ślepej nienawiści do Rosji. W Polsce jest wielka bieda, ale pieniądze na pomoc dla Ukrainy są, bo Rosja jej zagraża, więc trzeba pomóc. Z Polski miliony Polaków wyjechało, i grozi nam katastrofa demograficzna, czyli upadek Państwa już za jakieś 20 do 40 lat, bo zostanie nas docelowo kilkanaście milionów, a to oznacza KONIEC, ponieważ takie słabe państwo i naród – wystarczy już tylko dobić. Rząd jednak woli wpuścić miliony tanich obcych pracowników niż stworzyć korzystne warunki, aby w Polsce mogli pracować Polacy (czyli powrócić z emigracji).
    I dlaczego to robią? Bo trzeba niby pomóc Ukrainie, bo zagraża jej Rosja.
    I nie przeszkadza rządowi to, że Ukraina buduje swoją narodową tożsamość (której nie ma, więc szuka na czym by tu zbudować) na kulcie Bandery i jemu podobnych. Ważne jest to, żeby dowalić Rosji. Skoro więc takie jest podejście rządu do spraw fundamentalnych dla przetrwania narodu polskiego – to o jakim zalążku Unii Słowiańskiej możemy mówić?

    Kwestia demograficzna jest zresztą jedną z najważniejszych obecnie dla Polski! Także dlatego drastyczne zmiany na świecie MUSZĄ nastąpić. Jeżeli nie nastąpią, to najpóźniej za 50 lat zakończy się istnienie państwa polskiego, a z narodu polskiego pozostaną nic nie znaczące strzępki (rozpłyniemy się, ponieważ Polacy za granicą, w większości, w drugim, najpóźniej trzecim pokoleniu, nie będą już Polakami, zasymilują się). I nawet 500 plus nie pomoże, którą to inicjatywę zresztą absolutnie popieram. Bo cóż z tego, że w Polsce urodzi się więcej dzieci, jeśli te dzieci po osiągnięciu określonego wieku wciąż będą z Polski wyjeżdżać? A przecież emigracja Polaków trwa cały czas. Trzeba stworzyć godne warunki życia, pracy i płacy w Polsce dla Polaków, wtedy dopiero emigracja ostro wyhamuje i problem demograficzny osłabnie. Ale chciało się Unii Europejskiej, chciało się Zachodu – to się ma… Nasi przodkowie się w grobach przewracają na tą bezmyślność! Komuna była negatywnym ustrojem, jednak w 1946 roku było nas 23 miliony, a w 1989 roku 38 milionów (czyli za czasów PRL przybyło nas 15 milionów). A teraz? Teraz ubyło w Polsce Polaków między 3 a nawet 7 milionów (są różne dane na ten temat). W tym tempie za kilkadziesiąt lat będzie po wszystkim! Oto efekt przystąpienia Polski do bloku Zachodniego. Całkowita anihilacja. I to wszystko jest robione, aby złudzeń nie było – celowo. Tak, tak, to jest spisek przeciw narodowi polskiemu! Wystarczy otworzyć oczy, aby dostrzec. Dlatego musi nastąpić interwencja potężnych Sił Duchowych. Bez tego – wiele tysięcy lat historii naszego narodu zakończy się! Ale ludzie są wciąż ślepi, bo przecież dolary, funty, euro, odebrały im rozum… Co za durne czasy!
    Każdy Polak, który wyemigrował, a NIE był do tego zmuszony ostatecznie ciężką materialną sytuacją życiową – będzie musiał zdać rachunek duchowy (tak czuję), ponieważ przyczynił się do upadku państwa polskiego i zakończenia bytu narodu.
    Bo wielu Polaków, którzy wyemigrowali, rozumuje następująco: „ja wyjadę bo chcę mieć więcej w portfelu, ale jestem do Polski przywiązany, kocham Polskę, więc co jakiś czas, aby tęsknotę za Ojczyzną ułagodzić – powrócę na urlop, na wakacje. Będę miał do czego wrócić, bo przecież nie wszyscy wyjadą, inni pozostaną Polsce.”
    A tymczasem społeczeństwo w Polsce szybko się starzeje, młodzi powyjeżdżali, i nadal wyjeżdżają, na ich miejsce przyjeżdżają obcy. Za kilkadziesiąt lat w Polsce będą żyli Polacy głównie w starszym wieku, a młodsi to będą obcy. Do takiej Polski właśnie będziecie wracać na swoje urlopy i wakacje. I przyjdzie dzień, że będzie wielkie zdziwienie – kiedy to się stało, że ten kraj tak się zmienił? Że na ulicy słychać głównie obcą mowę, że Polaków tak mało widać? Gdzie się podziali? Ano wyjechali. Ty przyznałeś sobie prawo do porzucenia Ojczyzny dla dolarów, euro, funtów, a inni mieli zostać w Polsce i biedować? Nie, inni też wyjechali. Skoro Ty mogłeś wyjechać, dlaczego inni mieli zostać? Chciałoby się powrócić po latach emigracji do Polski, ale wtedy tej Polski może już nie być (będzie tylko z nazwy). Wtedy pośród tych Polaków, którzy wyemigrowali, będzie wielki płacz i lament – bo cóż się stało z tym krajem! Ja chciałem wrócić na wakacje do Polski, na emeryturę do Polski, a Jej już w zasadzie nie ma. Polska skończyła się. Dlaczego? Boże dlaczego? Bo chciałeś mieć więcej portfelu – dlatego.
    Oczywiście wiem, że czasem (często) wyjazd jest koniecznością uzasadnioną i wtedy jest w porządku, w innych wypadkach jest egoizmem i porzuceniem Ojczyzny na zgubę (szczególnie w obecnych dramatycznych czasach). Kiedy powstaje wolne miejsce – przychodzi ktoś i je zajmuje…
    Bo jeśli jeden Polak może wyjechać – to wszyscy mogą. Pamiętajcie o tym!
    A polski naród nosi w sobie Iskrę i nie wolno się temu sprzeniewierzać, tracąc swą tożsamość, skazując państwo i naród na koniec istnienia – w zamian za dolary, funty, euro. Nie będzie (łatwego) tłumaczenia się, tak czuję. Jesteśmy starożytnym narodem, który żył na Ziemi zgodnie z Prawami Stwórcy, mając wielką wiedzę duchową. Taką rolę pełniliśmy – dzieci Ziemi, żyjących w harmonii, nieugiętych, bezkompromisowych, nie do ruszenia przez szeroko pojęte zło. Byliśmy latarnią i Światłem i mamy być. A tymczasem co jest teraz? Upadek!
    Mnie cały czas chodzi po głowie liczba 3 miliony Polaków. Nie wiem, co ona oznacza. Czy tyle nas „ubędzie” w wyniku zmian na Ziemi? Czy też tylko tyle nas zostanie? Jeśli tylko tyle miałoby nas pozostać, to wielka tragedia, ale jeśli będą to Polacy (a będą) o wielkich sercach, słowiańskiej duszy i prastarej mądrości – to wszystko odbudujemy bez problemu… Odbiegłem od tematu, przepraszam.

    Takie inicjatywy jak Międzymorze, ścisła współpraca z Ukrainą – mają jedną główną przyczynę i i budowane są na jednym głównym fundamencie – antyrosyjskości. Nawet za cenę utraty instynktu samozachowawczego. A skoro tak, to nie ma mowy o Unii Słowiańskiej (bo i Polski nie będzie). Zresztą wszelkie obecne plany polityczne i gospodarcze dla Polski są bez żadnego znaczenia wobec problemu demograficznego. O czym mamy dyskutować, co planować, jaką przyszłość rozważać – jeśli samego narodu ubywa w dramatycznym tempie? Ja mieszkam w wielkim polskim mieście. Chodzę i patrzę na te nowo budowane bloki mieszkalne, i wciąż zadaję sobie to samo pytanie – dla kogo oni to budują, skoro Polaków tak szybko ubywa? Czuję dysonans poznawczy! Czuję się jak aktor w komedii Barei. To wszystko jest irracjonalne!

    Ale chwileczkę! Coś pozytywnego teraz. Los bywa bardzo przewrotny! To dość ważne, co teraz napiszę. Te struktury polityczne i powiązania, które obecnie są tworzone – mogą właśnie zostać w przyszłości wykorzystane do utworzenia Unii Słowiańskiej! Kiedy budujesz wielki gmach w pewnym określonym celu, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby po zbudowaniu owego gmachu – wykorzystać go już do zupełnie innego celu. Kiedy budujesz linię kolejową, aby wesprzeć gospodarkę, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby w pewnym momencie, wykorzystać ową linię do przewozu transportów wojska, gdyby wybuchła wojna. Zapewne rozumiesz, co mam na myśli?!
    Kiedy zmieni się koniunktura polityczna na świecie i Zachód osłabnie, to wtedy będzie można wykorzystać owe struktury polityczne i utworzone powiązania, o których wspomniałeś, i na ich bazie znacznie szybciej utworzyć Unię Słowiańską, ponieważ podstawowe struktury będą już istniały. Wtedy wystarczy nadać im tylko rozmach. Dlatego na początku napisałem, że odpowiedź na Twoje pytanie jest – i tak, i nie. Obecnie nie. W przyszłości – tak. Musi się zmienić koniunktura polityczna na świecie. Muszą zdarzyć się pewne dramatyczne przemiany na świecie. Wtedy ten gmach zostanie wykorzystamy w zupełnie innym celu, niż jest obecnie budowany. I będziemy mieli własną Unię, Unię Słowiańską. Albo nas nie będzie (jeśli nic się nie zmieni).
    pozdrawiam
    PS.
    Pisałem powyżej, że rząd prowadzi taką i taką politykę, i jest to oczywiście uproszczenie, ponieważ, co też już pisałem, nie jesteśmy krajem niepodległym, i na to co dzieje się w Polsce wielki wpływ mają czynniki i siły zewnętrzne.
    Zaś problem demograficzny w Polsce jest z całą pewnością zaplanowany z zewnątrz dawno, lata temu, i jest konsekwentnie realizowany. To jest wojna z naszym narodem, wojna cicha, bez wojska, broni, wystrzałów. Kiedy ta wojna się skończy ubędzie nas o ponad 20 milionów…

  19. krystal28
    Lip 16, 2018 @ 00:35:19

    Droga Ziemio, Parkes mniej więcej potwierdza w swoich filmikach (co 2 tygodnie) to co mówi Fulford, poza tym niestety nie tłumaczę filmików. Kiedyś to robiła Aldabra.

  20. Mr. Nie
    Lip 15, 2018 @ 19:52:00

    Krystal
    „Dla jasności: woona i anonim to ten sam komentator.”

    He, he, poprawiło mi to humor! Świat jest mały ;)!
    Dzięki Krystal za tą informację, bo wyjaśnia ona BARDZO wiele. Cieszę się, że to napisałaś! Ktoś mógłby uznać, że postąpiłaś niedyskretnie zdradzając, że lisek się przefarbował, czyli że woona przemienił się teraz w anonima. Ja jednak uważam, że postąpiłaś właściwie, bo dzięki tej informacji wiem, z kim mam do czynienia (być może i inni użytkownicy także skorzystają z tej informacji) i mogę uniknąć zupełnie niepotrzebnych dyskusji z tym użytkownikiem. Innymi słowy – dzięki temu, że podałaś tą informację – może zmniejszyć się ilość śmieciowych komentarzy, ponieważ po zdemaskowaniu anonima jako woona – może da on sobie spokój z dalszym pisaniem. Ewentualnie zacznie pisać znowu pod innym nickiem, ale może jednak odpuści…
    Teraz już rozumiem, dlaczego użytkownik anonim zaczął się do mnie troszkę dziwnie czepiać (bo to dawny użytkownik woona, z którym to miałem już ciężkie „dyskusje” i najwyraźniej pozostała w nim jakaś uraza do mnie) i nie będę miał już potrzeby, aby jak to ktoś tutaj kiedyś określił – „prostować jego ścieżek”. Woona nie odznaczał się zbyt dużą ilością dobrej woli w dyskusji, co powodowało, że owa dyskusja była bez sensu. Teraz wiem więc – aby nie dyskutować także z anonimem. Dzięki Krystal!

  21. krystal28
    Lip 15, 2018 @ 17:21:39

    Dla jasności: woona i anonim to ten sam komentator.

  22. Mr. Nie
    Lip 15, 2018 @ 17:06:15

    anonim
    „Przeciez ona dala usmieszek czyli żartowała”.
    I cóż z tego, że dała uśmieszek, czyli żartowała?
    Przecież ja właśnie odpisałem Jej także na ten temat – czyli wzywania Boga dla jaj, czyli dla żartów. Nie zauważyłeś? Kolejny Twój komentarz napisany po przeczytaniu bez zrozumienia? Albo chodziło Ci o to, aby po prostu stanąć po określonej stronie, nie zaś o sens…

    „poza tym Ty, Mr. Nie, masz spaczone poczucie boga. to nie jest nasz ojciec. to jestesmy my”
    Spaczone powiadasz?
    Na powyższy temat już kiedyś wyczerpująco pisałem na tym blogu w komentarzach, nie będę się więc powtarzał. Jeśli interesuje Cię moje zdanie w tej materii – to odszukaj moje dyskusje z użytkownikiem „woona” (o ile dobrze pamiętam).
    Napiszę tylko, że uważam inaczej niż Ty. I każdy z nas pozostaje przy swoim zdaniu. Absolutnie nie zamierzam Cię przekonywać, ani wchodzić z Tobą w żadne dyskusje w tym temacie. Informuję tylko, że już na ten temat kiedyś pisałem. I to samo co napisałem woonie, napisałbym i Tobie.
    Pozdrawiam

  23. Mr. Nie
    Lip 15, 2018 @ 16:48:11

    anonim
    Mr. Nie napisał: „W tzw. „katastrofie” smoleńskiej zginęło 96 osób, w tym […] i wielu innych.”
    anonim odpisał: „ ” nic o ” w tym 88 pasazerow i 8 czlonkow zalogi nie ma. tylko wielu innych”.

    O co dokładnie Ci chodzi? Czy Ty w ogóle zrozumiałeś kontekst związany z powyższym? Przeczytaj raz jeszcze wypowiedź Grażyny, a potem moją odpowiedź.
    Ale pomogę Ci, bo skoro nadal wałkujesz to samo, to po ponownym przeczytaniu może nie być efektu…

    Od samego początku więc:
    1. W artykule Fulford napisał:
    „Podobno Tusk otrzymał najwyższą europejską posadę w zamian za zamordowanie większości czołowych polskich przywódców”.
    2. Następnie Grażyna skomentowała powyższe zdanie Fulforda następująco:
    „Tak naprawdę przywódca był jeden – prezydent Kaczyński, który…”.
    Po słowie „który” następuje dalej w komentarzu Grażyny ostra krytyka Prezydenta Kaczyńskiego.
    3. Następnie ja odpowiedziałem Grażynie pisząc:
    „Nie bardzo rozumiem, co oznaczać ma Twoje stwierdzenie, że przywódca był tylko jeden? Jaką intencją kierowałaś się pisząc to zdanie? To trochę tak jakbyś napisała, że w czasie II wojny światowej zginęło (oficjalnie) 6 milionów Polaków, ale inteligencji już tylko kilkadziesiąt tysięcy, zaś pozostali to „zwykłe” chłopstwo.
    Czy to oznacza, że pozostałe ofiary były mniej ważne, mniej cenne – według Ciebie? Ty wyraźnie deprecjonujesz, umniejszasz wagę i rangę ofiar, a także, przez to – samej „katastrofy”. Po co to robisz?
    W tzw. „katastrofie” smoleńskie zginęło 96 osób, w tym oczywiście Prezydent RP, Prezydent na uchodźstwie, wicemarszałkowie Parlamentu Polski (Sejmu i Senatu), Prezes NBP, Prezes IPN, szef BBN, sekretarze i podsekretarze stanu w Kancelarii Prezydenta i ministerstwach, Posłowie i Senatorowie, szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego, dowódca Wojsk Lądowych RP, dowódca Sił Powietrznych RP, dowódca Marynarki Wojennej RP, dowódca Wojsk Specjalnych RP (czyli dowódcy wszystkich rodzajów sił zbrojnych RP), i wielu innych. To mało?
    Jeżeli tak bardzo razi Cię – w kontekście Prezydenta Kaczyńskiego – określenie „polscy przywódcy”, to proponuję zastąpić je „polskim kierownictwem”, lub ostatecznie może to brzmieć następująco: „…otrzymał najwyższą europejską posadę w zamian za zamordowanie dużej części najwyższego kierownictwa państwa polskiego”. Może wtedy nie będziesz już taka małostkowa?!”.
    4. Następnie Ty odpisałeś mnie:
    „Wspomnieć o załodze to już ci sie nie chcialo, bo po co? ważniejsi wojskowi i politycy niż pospólstwo”.
    5. Dalej ja odpisałem Tobie, że:
    „W katastrofie smoleńskiej zginęło 96 osób, jak napisałem, w tym 88 pasażerów i 8 członków załogi. Czyli razem 96 osób. Nikogo nie pominąłem.
    6. Ponownie napisałeś Ty:
    „ ” nic o ” w tym 88 pasazerow i 8 czlonkow zalogi nie ma. tylko wielu innych”.

    Teraz przeczytaj to wszystko raz jeszcze, i ponownie, i zastanów się, o co Ci chodzi?
    Czy Ty dostrzegasz ESENCJĘ „sporu” między mną a Grażyną w powyższym – czy nie dostrzegasz?
    Chodziło o to, że Grażyna pisząc o „tylko jednym przywódcy” w kontekście Prezydenta Kaczyńskiego – próbowała przez to umniejszyć „wagę i rangę ofiar, a także przez to – samej katastrofy” – jak to ja Jej następnie odpowiedziałem.
    Wymieniłem najważniejsze osoby, które w katastrofie zginęły po to, aby pokazać, że przywódców państwa polskiego było na pokładzie więcej, niż tylko jeden Kaczyński (choćby wicemarszałkowie Sejmu i Senatu oraz dowódcy wszystkich rodzajów Sił Zbrojnych RP). Po to ich wymieniłem, bo taki był kontekst.
    Czy uważasz, że gdybym, w tym powyższym kontekście, wymienił mniej ważne osoby na pokładzie samolotu – to miałoby to sens? Przecież tutaj była mowa o przywódcach! Miałbym więc w kontekście przywódców wymieniać osoby z załogi samolotu? Załoga samolotu, to załoga samolotu, ale nie przywódcy państwa polskiego! Rozumiesz w końcu?
    Dopiero nie miałoby to żadnego sensu, gdyby Grażyna napisała, że „Tak naprawdę przywódca był jeden – prezydent Kaczyński”, na co ja odpisałbym Jej, że przecież to nie prawda, że na pokładzie samolotu był tylko jeden przywódca Polski (Kaczyński), bo przecież była też załoga samolotu. Wtedy miałoby to sens – według Ciebie? Czy załoga samolotu – to przywódcy państwa?

    Nikogo zaś nie pominąłem, bo wyraźnie napisałem o wszystkich ofiarach, czyli razem 96 osób – 88 pasażerów i 8 członków załogi. Ty jednak zacząłeś wałkować temat ZUPEŁNIE BEZ SENSU, chyba tylko, aby zaatakować, przyczepić się, lub po prostu nie potrafisz czytać ze zrozumieniem (jedno albo drugie, trzeciej opcji nie ma).
    Aby Cię zadowolić – to miałbym wymienić z imienia, nazwiska i piastowanej funkcji wszystkie 96 ofiar? Nie ma miejsca na blogu Krystal na aż tak długie komentarze – poza tym jaki byłby w tym sens?
    Bo zapytam ponownie – czy gdybym wymienił z imienia, nazwiska i funkcji – wszystkie 96 ofiar, a część z nich to NIE byli oczywiście najwyżsi przywódcy Polski – to jaki byłoby w tym sens wobec kontekstu w jakim wszystko to było pisane?
    Gdybym tak zrobił, to wtedy dopiero Grażyna mogłaby mi odpisać na zasadzie: „ale co Ty Mr. Nie za bajki wypisujesz, przecież część z tych osób, które wymieniłeś, choćby osoby z załogi samolotu, to nie byli przywódcy państwa polskiego!”. I miałaby wtedy rację!
    Rozumiesz już czy jeszcze nie?

    Nie gniewaj się, ale dam Ci dobrą radę na przyszłość: zanim coś napiszesz dobrze się wczytaj w temat i zrozum poprawnie sens tego, co czytasz. Następnie dobrze przemyśl swoją wypowiedź – i dopiero pisz. Teraz zmarnowałeś mój czas, bo nie przeczytałeś ze zrozumieniem, zmuszając mnie do prostowania rzeczy oczywistych. Robisz śmietnik z tego tematu, a ja nie jestem od tego, aby po Tobie sprzątać!
    Chyba, że przeczytałeś ze zrozumieniem, a więc po prostu Twoje wpisy są objawem złej woli, czyli atakiem. Wtedy, oczywiście, jakakolwiek dyskusja moja z Tobą, teraz i w przyszłości, jest wykluczona (z mojej strony).
    PS.
    Na innym blogu, gdzie ludzie są bardziej konkretni (i może mniej tolerancyjni) – po takich wpisach jakie zamieściłeś – nazwano by Cię trollem internetowym!
    Zresztą także i tutaj (jak wszędzie), tolerancja powinna mieć swoje granice… Inaczej ten blog utonie w śmieciowych komentarzach…
    Pozdrawiam

  24. Turi Dredy
    Lip 15, 2018 @ 11:26:12

    Witam witam:) bezduszna część ludzkośći wraz z robotami klonami pozostaje w hologramie upadku.I nie ważne co sie bedzie wydarzało nowa ziemia musi zostac zasiedlona na nowo wraz z wszystkimi ludzmi z sercami.Astralnie ich technologie również sie nie przedostana,łapanki dusz itp.Tej ciemnośći która trwa tutaj miliony lat nie da sie nawet wyobrazić więc przebudzenie musi być szokujące żeby jeszcze ci ostatni nieliczni sie wybudzili z koszmaru.Żyje sie łatwo jak służy sie matrixowi i nie chce sie widzieć nic po za tym ci co utorowali droge i mimo wszystko zdecydowali sie postawic wszystko na karte miłośći beda jako 1 zasiedlą nowe poziomy harmonijnej ziemi oplecionej złotym światłem które obejmuje wszystko. juz po 2030 roku wszędzie będzie to widoczne dla wszystkich.Kiedyś zobaczyłem siebie w komorze swojego klona w jakiejs bazie moje cialo było takie samo w wieku około 18 roku życia ale zwruciłem uwage że ten klon mnie jest juz odłonczony i nie byo już w komorze płynu i widziałem samo ciało nieaktywne.Nie udało im sie mnie zabić więc klon został uśmiercony.Zobaczenie na własne oczy takich zeczy potrafi szokować i taki szok musi uderzyć w ludzkość aby mogła co kolwiek zrozumieć.

  25. Omstan
    Lip 15, 2018 @ 08:37:28

    Mr. Nie
    dzięki za dobre słowo. Cieszy fakt, że Polak z Polakiem w sytuacji zagrożenia potrafi się dogadać. A taka sytuacja ma obecnie miejsce, gdyż Polska jest teraz totalnie niszczona od przyrody poczynając a na ludziach kończąc). I na koniec wyjaśnienie dlaczego jewrej też jest wrogiem Polski i Polaków. Te kanalie aby dać upust swym zakodowanym od stuleci na podstawie swoich religijnych ksiąg skłonnościom garnęli się zawsze tam gdzie mogli mordować, gwałcić i rabować czyli np. do czeki, nkwd, ub itd. Polaków w Smoleńsku rozstrzeliwali żydzi, gdyż Stalin nie chcąc aby Słowianie mordowali Słowian kazał Berii skompletować oddział egzekucyjny z nkwudzistów pochodzenia żydowskiego. Niektórzy historycy oceniają, że wujowie Kalksztajna, jeden jako naczelny prokurator wojskowy i drugi jako minister sprawiedliwości kazali zamordować po wojnie więcej Polaków niż Wermacht i GESTAPO w czasie wojny. A gdy dodać do tgo nkwd to Polaków zginęło z ich rąk więcej niż żydów w holokauście.
    Uważam, że skoro tak się działo i dzieje to Polacy zbiorową świadomością i karmą na taki los sobie zasłużyli, ale niemniej jednak prawdę należy przedstawiać taką jaka jest. I na koniec ciekawostka. Amerykański instytut zbadali kiedyś na podstawie DNA populację w Izraelu i co się okazało? Otóż żydów czyli semitów w tym państwie jest poniżej 5% a reszta to chazarzy. Dlaczego? Bo w talmudzie bądź kabale ( nie jestem specjalistą od tej literatury) było zapisane, że państwo Izrael powstanie, gdy naród żydowski złoży daninę krwi.. Dlatego chazarzy rękami Hitlera, który notabene po babce i matce też był chzarem wymordowali żydów i dzisiaj żyda czyli semitę trzeba ze świecą szukać.
    Pozdrawiam Cię Mr. Nie

  26. anonim
    Lip 15, 2018 @ 02:49:24

    Napisales “W tzw. „katastrofie” smoleńskie zginęło 96 osób, w tym oczywiście Prezydent RP, Prezydent na uchodźstwie, wicemarszałkowie Parlamentu Polski (Sejmu i Senatu), Prezes NBP, Prezes IPN, szef BBN, sekretarze i podsekretarze stanu w Kancelarii Prezydenta i ministerstwach, Posłowie i Senatorowie, szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego, dowódca Wojsk Lądowych RP, dowódca Sił Powietrznych RP, dowódca Marynarki Wojennej RP, dowódca Wojsk Specjalnych RP (czyli dowódcy wszystkich rodzajów sił zbrojnych RP), i wielu innych. ” nic o ” w tym 88 pasazerow i 8 czlonkow zalogi nie ma. tylko wielu innych”

  27. anonim
    Lip 15, 2018 @ 02:42:17

    wszechswiat moze jest elektryczny dla niektorych ale nie patrzcie na zewnatrz. patrzcie wewnatrz. to wy jestescie wszechswiatem. nie jestescie w nim. on jest w was

  28. Mr. Nie
    Lip 15, 2018 @ 01:24:40

    Omstan
    Dzięki za wyczerpujący komentarz! Tak jak ja to widzę – to jest więcej kwestii, w których się zgadzamy, niż takich, w których są różnice. I to cieszy.
    Myślę, że gdybyśmy usiedli przy piwie (jak Polak z Polakiem) – to szybko byśmy się dogadali, ponieważ dostrzegam tutaj to, co jest najważniejsze aby podobne porozumienie zaistniało – czyli wspólny fundament jakim jest troska o dobro naszej Ojczyzny, Polski. Reszta to już „szczegóły”. O trosce o cały świat już wspominać nie będę – bo to jest przecież oczywiste… Pozdrawiam

  29. Szurniety Medrzec (Alukard)
    Lip 15, 2018 @ 01:01:53

    Lancelot, nie ma takiego czegoś ja post nisko-wibracyjny, każdy post zamieszczony na tym blogu jest w takiej samej wibracji jak pozostałe, gdyby wibrował inaczej czy znalazłby się w naszej rzeczywistości?

  30. Q.
    Lip 14, 2018 @ 23:12:20

    Mój błąd, przyznaję się bez bicia 😉 Sądziłem że można wstawiać komentarze z przerwami między wierszami, ale edytor pewnie sam automatycznie je zsuwa, więc będę musiął pamiętać o oddzielaniu linią ciągłą lub przerywaną.

    🙂

    ❤ kr

  31. krystal28
    Lip 14, 2018 @ 22:46:41

    Q, jeśli Twoje słowa są skierowane do mnie – nigdy nie usuwam, ani nie wstawiam odstępów do czyichś komentarzy.

  32. kuba1902
    Lip 14, 2018 @ 22:31:59

  33. Elektryczny wszechwiat
    Lip 14, 2018 @ 20:09:13

    W Polsce w okresie zmiany ustrojowej zamknięto liczne fabryki, stocznie, cukrownie, mleczarnie w tym samym czasie pozwalając na rozwój tej samej działalności w Niemczech. To jest fakt historyczny, który wpłynął na losy wielu rodzin polskich. Niestety, ale każda mi znana opcja polityczna ma swoje przewinienia. Odnośnie pana Tuska, byłem zdziwiony, że taki ktoś mało znaczący został powołany na główne stanowisko unijne i rzeczywiście wygląda to jak nagroda. Przypadek z samolotem w 2010 pozostawia wiele niewyjaśnionych kwestii, tym bardziej, że w pobliżu czasowym wystąpił fenomen “seryjnego samobójcy”. Istnieje wiele dociekań, ale nie znamy prawdy, przynajmniej ja jako zwykły obywatel nie wiem co się dzieje, ale skoro tak giną ludzie, to nie jest to nic dobrego. Jest to bardzo brudna, bezpardonowa walka różnych grup interesów. Pozostawanie w ukryciu, jest tym co tym przestępcom pozwala działać. Uchodźców z krajów muzułmańskich, w których panuje inna kultura i moralność niż u nas nie przyjęliśmy i to był przypadek, w którym politycy ulegli ludziom, by zachować autorytet władzy, przez chwilę zajęli poprawną postawę polityczną: służbę narodowi. Powszechny jest też stan taki, iż Polacy pracują w UK, w Polsce pracują Ukraińcy, rynek pracy jest przesunięty.
    Według mnie trzmiele latają gdyż każde ze skrzydeł dopasowuje formę i prędkość do gęstości i lepkości powietrza, tak iż efekt turbulencji działa na korzyść lotu trzmiela. Zupełnie jest inny lot ptaków, a inny trzmieli. Mam wrażenie, że newsy tworzone przez “informatorów” nie są informacjami dobrze sprawdzonymi.
    Zrozumienie zjawiska grawitacji pozostawia wiele do życzenia. Teoria względności właściwie nie jest wyjaśnieniem, a opisem tego zjawiska. Osobiście skłaniam się ku teorii elektrycznego wszechświata jako tej, która nam pozwoli lepiej zrozumieć grawitację i kosmos. Bynajmniej ta teoria również wymaga wielu dalszych badań. Rozważam też ogólniejszą teorię oddziaływań, która obejmuje również tak zwany świat duchowy. Stwierdzenia Kobry, że OTW (teoria grawitacji) jest dokładna w określonych przypadkach, a ogólnie jest niedokładna, że materia to fale stojące uważam za poprawne. Z kolei zaś gdy pisze o bombach kwarkowych (toplet) zastanawia mnie, czy rzeczywiście otrzymuje skrawki wiedzy, czy on wyszukuje ciekawostki naukowe i wychodzi z nimi do ludzi, którzy nie są pasjonatami nauki, do publiczności, która przyjmie te przekazy bezkrytycznie. Podobnie gdy pan Fulford wypowiada się na różne tematy, czy to Niebieskie Ptaki (rasa Blue Avians) czy inne tematy czytamy te informacje z ciekawością. Należą one do niesprawdzalnej sfery, czasem zbliżając się do tego co jest dla nas sprawdzalne, jak polityczne zagrywki, czy fenomeny takie jak lot trzmieli. Zaletą tych “ujawnień” jest to, iż pobudzają nas do wychylenia nosa przez okno i spoglądania na podwórko, a zarazem na ogół nie mamy zbytniej mobilności, by wyjść cali na to podwórko i zobaczyć co tam naprawdę się dzieje. Podobnie jak rząd i przeróżne opcje polityczne w Polsce, tak i w Brazylii, oczywiście są działania wahające się między interesami osobistymi, pojedynczych frakcji, partii, ich uleganie międzynarodowym grupom, a odpowiedzią na od czasu do czasu wychylające się przez okno ludzkie tłumy. Bądźmy bardziej ciekawi, sprawdzajmy! Wszelakiej maści politycy wyprzedają nie swoje własności, póki im się bacznie nie przyglądamy. Biznesmeni, korporacje tracą zahamowania i w tym ludzie, którzy je tworzą, gdy nikt nie powoduje w nich sumienia. Sumienie nie jest automatyczne, ono również pojawia się, dopiero gdy jest zauważone. Absorbujące jest ludzkie podwórko, a co dopiero kosmiczne.

  34. galacticjoel
    Lip 14, 2018 @ 19:21:24

  35. Q.
    Lip 14, 2018 @ 17:38:00

    Prosiłbym o nie usuwanie odstępów między wierszami, ponieważ treść komentarza traci na przejrzystości. Rzadko wstawiam długie komentarze, tutaj jest wyjątek, jednak sądzę, iż ten nie jest aż tak długi, aby trzeba było go skracać przez usuwanie odstępów. Jest to drobny szczegół, który jednak ma znaczenie dla dobra nas wszystkich 🙂

  36. Omstan
    Lip 14, 2018 @ 17:07:21

    Mr. Nie
    Na uchodźstwie w Londynie nastąpił po wojnie rozłam i obie strony twierdziły o tej drugiej że jest władzą nielegalną. Czy Juliusz Nowina Sokolnicki był prawomocnym prezydentem Rzeczypospolitej nie jestem w stanie rozstrzygnąć, ale gdyby przyjąć że tak, to Jan Zbigniew Potocki jest jednak prezydentem bo urząd ten formalnie przekazał mu wlaśnie Sokolnicki. Mnie nie dziwi, że potomek znamienitego polskiego rodu jest hrabią. U nas tytuł ten jest zniesiony ale gdzie indziej może być jeszcze honorowany i Pan Potocki może go używać. Mam kolegę, który po rodzicach nazywa się Orłowski Radziwiłl ale nie każe się tytułować ani hrabią ani księciem choć jest następcą hrabiów orłowskich i książąt Radziwiłłów. Zależy to pewnie od miejsca i towarzystwa w jakim się aktualnie przebywa. Dla mnie Juda, który twierdzi że jest prezydentem Polaków ale interesy ma żydowskie jest właśnie uzurpatorem wybranym na podstawie nieprawomocnej konstytucji Stolzmana z 1997 roku, ponieważ konstytucja ta nie uzyskała aprobaty społeczeństwa polskiego (w referendum wzięło udział tylko 42,8 % uprawnionych, a żeby była przyjęta musiałoby być 50% plus jedna osoba).
    Mój negatywny stosunek do parchów chazarskich jest negatywny ze względów rodowych. Mój dziadek weteran wojny bolszewickiej który wraz z ojcem wspierali polską partyzantkę AK na Nowogródczyźnie byli zdania, że Polska ma trzech wrogów i są to niemiec, ruski i jewrej (żyd). Bankster Morawiecki (nie znam rodowego nazwiska) chełpi się, że swoje dzieci posyłał do szkół żydowskich, a 35 milionową Polską z tylnego siedzenia rządzi sierżant mosadu Daniels. I nie mów że parch to coś obraźliwego bo było to powszechne określenie żyda od osiemnastego do dwudziestego wieku. Tzw. prof. Geremek, ponoć dewiant seksualny oświadczył kiedyś że Polaków ma być około 20 milionów i to siły chazarskie realizują. Tęsknię za dniem kiedy całą tą polską mafię chazarską czyli tzw. POPIS skutecznie i nieodwracanie szlag trafi.
    Zgadzam się, że Kaczyński Lech żadnym przywódcą nie był, gdyż znałem go osobiście i wiem że był w 100% podległy bratu gdyż sam nie potrafił podjąć nawet najprostszej decyzji.
    Ten blog nie jest blogiem politycznym więc na tym kończę dyskusję na temat chazarstwa w Polsce, która jest upodlona tym faktem do granic możliwości..

  37. LanceLot
    Lip 14, 2018 @ 14:13:29

    Dziękuję, też głosowałem przeciw ue.
    Post Grażyny jest bardzo niskowibracyjny, aż przykro się robi czując taką nienawiść z postu.
    Co takiego złego zrobił PiSw Polsce? Zredukował skrajne ubóstwo dając 500+ i wyprawkę szkolną, obniżył wiek emerytalny, żeby ludzie mieli trochę życia dla siebie, a nie dla korporacji, odbudował stocznię, uratował LOT, który stał się jednym z większych przewoźników w europie, nie wpuścił zakamuflowanego islamskiego wojska, walczy z mafią, m.in. Gronkiewicz, gdzie setki osób zostały wyrzucone na bruk i ile z nich popełniło samobójstwo, itd…
    Nie oglądam żadnej TV od ponad 10 lat, ale jak to czytam to założę się, że takie tvn i inne jest non stop włączone u osób wypowiadających się jak Grażyna, bo to jest ta sama narracja.
    Pozdrawiam i mniej polityki na tym blogu proszę, bo to bardzo nie w duchu Złotej Ery.

  38. Q.
    Lip 14, 2018 @ 13:59:17

    Przypomnienie czym jest Miłość:
    Miłość jest to zupełnie inny Wymiar Egzystencji dla ciała i duszy, któremu towarzyszą takie odczucia jak: przeogromna: euforia, radość, podniecenie, niewymowne szczęście, błogość ekscytacja, spokój, stan Ducha. Jeśli ktoś może sobie przypomnieć swoje pierwsze zauroczenie/zakochanie to jest to tylko malutka namiastka czegoś co nazywa się prawdziwą Miłością. Miłość to przede wszystkim UCZUCIE oraz ENERGIA, która przenika każdą komórkę naszego ciała i ducha, która jest odczuwalna fizycznie !!!
    Jeszcze raz: Miłość jest to inny Wymiar Egzystencji od tego, którego obecnie doświadczamy. Jest to o wiele wyższy wymiar od tego obecnie nam znanego.
    I najważniejsze : Miłość nie jest emocją tak jak to przedstawiają nam rożne pisemka psychologiczne czy też media tylko po to abyśmy nigdy Jej nie doświadczyli !!! (matriks na to nie pozwoli 😉
    Miłość przenosi nas do innego wymiaru rzeczywistości, pomimo iż jeszcze fizycznie, nadal możemy doświadczać obecnego.. dlatego mówi się : żyć w tym świecie ale być nie z tego świata.
    Miłość jest Uczuciem i Energią stale odczuwaną fizycznie na ciele oraz Duszy.
    Miłość to Wszystko co Jest.
    Miłość jest Rzeczywistością.
    Miłość jest Bogiem.
    Miłość jest Życiem.
    Miłość jest Prawdą.
    Miłość jest ostateczną Drogą, ostatecznym Celem człowieka.
    Miłość jest Szczęściem (bez Miłości NIE MA Szczęścia !!! to dla tych tzw. ezoterycznych inspirujących innych – wszystkim, tylko nie Miłością)
    Miłość jest Niebem.
    Miłość jest Przeznaczeniem.
    Miłość jest Nieskończona.
    Miłość jest 5-tym wymiarem egzystencji.
    Bóg jest Miłością.
    Dusza jest Miłością.
    Matriks mylnie nazywany przez dużą większość ludzi Życiem, jest Iluzją/Grą czyli w Rzeczywistości nie istnieje.
    Miłość jest Prawdą , Matriks jest Kłamstwem.
    W rzeczywistości wszystko jest Miłością.
    Zatem jak przejść Grę zwaną Życiem ?

  39. anonim
    Lip 14, 2018 @ 10:52:34

    przeciez ona dala usmieszek czyli zartowala. a poza tym ty panie nie masz spaczone poczucie boga. to nie jest nasz ojciec. to jestesmy my

  40. Wita
    Lip 14, 2018 @ 09:57:16

    Kochani, najważniejszy jest spokój, harmonia i miłość. Każda dusza ma swoją rolę do odegrania w tym teatrze ziemskim ;). Pozdrawiam WAS i życzę wszystkiego najlepszego.

  41. Art
    Lip 14, 2018 @ 05:28:24

    Powyższy komentarz do Mr. NIE wpadł pod anonima. Nie wiem dlaczego.

  42. Art
    Lip 14, 2018 @ 05:25:24

    Przyjacielu, nie zasługujesz na dyskusję. Opanuj nerwy, uśmiechnij się do siebie a humor ci się poprawi. Blog w założeniu ma charakter pokojowy a ja z szacunku do admina nie zamierzam tego zmieniać. Ze mną nie powalczysz. :):):)

  43. Szurniety Medrzec (Alukard)
    Lip 14, 2018 @ 03:30:43

    Mr. Nie, podchodzę do pańskich komentarzy na wpół poważnie, na wpół będąc nimi rozbawiony. Chciałbym mieć taką moc jak pan, by bardziej wyrażać swoje zdanie i co mi leży na sercu, niestety jestem milczkiem Zaciekawiła mnie pańska wzmianka o unii Słowian, czy obecna współpraca Polski, Wyszehradu oraz bałkan to coś na jej wzór? Czekam niecierpliwie na wnikliwą odpowiedź lub analizę 😉

  44. Mr. Nie
    Lip 14, 2018 @ 00:21:49

    Marta
    “…PiS to najlepsze co mogło przytrafić się Polsce, “….- Boże , wybacz Mu…”
    Marta, nie uważasz, że Twój wpis, w którym to zwracasz się bezpośrednio do Boga, to biorąc pod uwagę kontekst – jest bezpośrednim angażowaniem przez Ciebie Boga do tych spraw politycznych o których piszemy (czyli dyscyplinowania ludzi popierających PiS, bo o to tutaj konkretnie chodzi)?
    Myślisz, że to przystoi dziecku tak Ojcu zawracać Głowę? I to jeszcze zawracać tą Głowę (według mnie) po wątpliwej stronie, posługując się przy tym pewnego rodzaju protekcjonalnością (wobec LanceLota)?
    A co z “nie będziesz wymieniać imienia Pana Boga na daremno”? Zastanawiałaś się kiedyś o co w tym zdaniu chodzi? Czy aby wezwałaś Boga teraz w uzasadnionym celu?
    Ja osobiście zanim zwrócę się do Najwyższego to staram się wszystko dogłębnie przemyśleć i odpowiednio ułożyć prośbę, na poważnie, bez jaj.
    Ty zaś zwracasz się do Boga teraz robiąc sobie właśnie takie jaja, zwracasz się do Niego tylko po to, aby w ten sposób dowalić temu kogo wpis – skomentowałaś.
    Uważaj, bo Bóg także ma poczucie humoru, ale nieco inne od naszego, i kiedy odpowie na Twoje wołanie, to efekt może Cię zaskoczyć…
    pozdrawiam

  45. Mr. Nie
    Lip 14, 2018 @ 00:02:55

    LanceLot
    Serdecznie pozdrawiam!
    Nie dodam nic od siebie do Twojego komentarza, bo nie mam co, a nie powinno się na siłę “upiększać” tego, co jest już i tak całkiem niezłe!
    pozdrawiam

  46. Mr. Nie
    Lip 13, 2018 @ 23:59:14

    Omstan
    „Na towarzystwo, które teraz rządzi Polską prezydent hrabia Potocki mówi parchy chazarskie.”
    Być może ten Pan jest hrabią – kto jednak normalny uznaje w dzisiejszym świecie feudalne tytuły? To już nie te czasy! Zadam jeszcze inne pytanie – kto normalny tak się tytułuje? Ale jeżeli Pan Potocki lepiej się z czuje, kiedy zwracają się do niego ludzie „per hrabio”, to już tylko świadczy o jego ego…
    Odnośnie zaś Prezydenta Potockiego – to zapewne chciałeś powiedzieć samozwańczego Prezydenta. Bo, o ile pamięć mnie nie myli (a nie myli), to Pan ten nie startował w wyborach prezydenckich i takowych nie wygrał. Niech wystartuje, niech wygra, wtedy i ja będę Go tak tytułował (Panie Prezydencie Potocki). A póki co to pozostaje jedynie Panem Potockim, przepraszam, „hrabią” Potockim.

    „Jeżeli chodzi o katastrofę to samolot zestrzelił ktoś kto chciał rozpętać wojnę światową poprzez skonfliktowanie Polski z Rosją ale to nie wyszło.”
    Tutaj się całkowicie z Tobą zgadzam Omstan! To znaczy może celem nie było samo wywołanie wojny między Polską a Rosją, bo Polska sama w sobie jest oczywiście za słaba aby wojować z Rosją, może więc chodziło Ci o konflikt na linii NATO (a Polska jest członkiem NATO) – Rosja.
    Ja odrobinę, może, „uproszczę” Twoją myśl i powiem, że głównym celem owej „katastrofy” (według mnie) było po prostu wbicie potężnego klina między Polskę a Rosję. Czyli zwyczajnie chodziło o poróżnienie tych dwóch krajów między sobą. Poróżnienie narodu polskiego z narodem rosyjskim. Po co? Dlaczego?
    Odpowiedź będzie krótka i konkretna: aby nie powstała Unia Słowiańska!
    Powtórzę: aby nie powstała Unia Słowiańska.
    Bo Słowianie się nie zjednoczą jeżeli dwa największe i najsilniejsze słowiańskie narody – będą żyły w nie zgodzie. Tego właśnie bardzo boją się, jak to zacytowałeś Pana hrabiego – parchy (zjednoczenia Słowian).
    Myślę, że oni zajrzeli w przyszłość dzięki swoim zabawkom (technologii to umożliwiającej) i zobaczyli zjednoczone narody Słowiańskie, których już nie mogli ruszyć (kiedy zaczęły działać wspólnie). I postanowili temu zjednoczeniu zapobiec zawczasu poróżniając Polskę z Rosją.

    „Myślę, że wiedza na ten temat jest u Amerykanów.”
    Oczywiście, że ta wiedza jest u Amerykanów. A także u Rosjan. I kilka innych państw (rządów, służb specjalnych) – doskonale wie co się stało. Można więc zadać pytanie – dlaczego Rosjanie tego nie ujawnią, przecież to oni (politycznie) stracili najwięcej (poza Polską rzecz jasna)? Ano dlatego, że Rosjanie się potrafią targować. Czyli: my Rosjanie nie ujawnimy tego tematu w zamian za to i za to od was. I tak to się kręci ta karuzela na świecie od setek lat. Ale jak to kiedyś powiedziała moja mama, kiedy jej tłumaczyłem jak to mocarstwa się nawzajem szantażują i targują, to powiedziała: „ten wrzód kiedyś pęknie”. I ja także tak uważam.
    Z drugiej strony – to kto by Rosjanom obecnie uwierzył? Przecież antyrosyjska propaganda jest wszechobecna. Zaraz by powiedziano, że to kłamstwa, że rosyjskie (kacapskie) bzdury. I co mieliby Rosjanie z tym dalej zrobić? Wywołać wojnę z Zachodem? Mieliby wywołać III wojnę światową dlatego, że na ich terytorium rozwalono samolot? Zaryzykować przez to śmierć miliardów ludzi? Rosjanie są pragmatyczni. Starają się, jak każdy kraj, ugrać dla siebie jak najwięcej przy każdej sposobności. Ale ta gra musi się zakończyć. Ten wrzód kiedyś pęknie, musi!
    Pozdrawiam Omstan!

  47. Mr. Nie
    Lip 13, 2018 @ 23:54:48

    Art
    „Zastanów sie i odpowiedz na pytanie dlaczego ta partia nie sprowadziła do Polski uchodźców, podpowiem tylko, że nie zrobili tego dla nas, dla społeczeństwa. Cel był inny, jak odpowiesz poprawnie, to uznam że wiesz co mówisz.”
    Ja zaś uznam, że masz coś sensownego o powiedzenia, kiedy będziesz miał coś sensownego do powiedzenia, bo póki co, to próbujesz się ze mną bawić w jakieś dziecinne zgadywanki. Chcesz mi coś przekazać – to pisz wprost, albo nic nie pisz. Chcesz zadać mi pytanie – to zadaj, ale bez dziwacznych zabaw w zgadywanki. Z Twojej wypowiedzi NIC nie wynika!
    „Obserwuj najbliższe miesiące.”
    Tak – będę obserwował zarówno najbliższe miesiące, jak i lata, oraz dekady (jak Bóg nakaże tyle mi żyć). Dziękuję za poradę, ale ponownie – nic z niej nie wynika, jak i z całości Twojej wypowiedzi.
    pozdrawiam

  48. Mr. Nie
    Lip 13, 2018 @ 23:47:09

    anonim
    Może najpierw sprawdzisz, zanim coś napiszesz?
    W “katastrofie” smoleńskiej zginęło 96 osób, jak napisałem, w tym 88 pasażerów i 8 członków załogi. Czyli razem 96 osób. Nikogo nie pominąłem.
    O co więc Ci chodzi?

  49. Art
    Lip 13, 2018 @ 22:40:37

    Podszedłeś do tego bardzo emocjonalnie, wręcz naiwnie. Nie byłbym taki pewny twoich przekonań. Zastanów sie i odpowiedz sobie na pytanie dlaczego ta słuszna twoim zdaniem partia nie sprowadziła do Polski uchodźców, podpowiem tylko, że nie zrobili tego dla nas, dla społeczeństwa. Cel był inny, jak odpowiesz poprawnie, to uznam że wiesz co mówisz. Przyjacielu, żadna, ale to żadna partia polityczna w Polsce nie działa w interesie społeczeństwa. Obserwuj najbliższe miesiące.

  50. anonim
    Lip 13, 2018 @ 21:47:09

    “W tzw. „katastrofie” smoleńskie zginęło 96 osób,” zeby wspomniec o zalodze to juz ci sie nie chcialo bo po co? wazniejsi wojskowi i politycy niz “pospolstwo”

  51. Marta
    Lip 13, 2018 @ 21:38:31

    …” PiS to najlepsze co mogło przytrafić się Polsce, “….- Boże , wybacz Mu…:-))

  52. Ziemia
    Lip 13, 2018 @ 20:55:34

    Krystal, dawno nie gościł u Ciebie Simon Parkes. Dlaczego?
    A za całą Twoją pracę, czas, chęci i wiarę – serdecznie dziękuję!!!

  53. Mr. Nie
    Lip 13, 2018 @ 19:05:31

    Grażyna
    “Podobno Tusk otrzymał najwyższą europejską posadę w zamian za zamordowanie większości czołowych polskich przywódców.”. Tak naprawdę przywódca był jeden – prezydent Kaczyński.
    Nie bardzo rozumiem, co oznaczać ma Twoje stwierdzenie, że przywódca był tylko jeden? Jaką intencją kierowałaś się pisząc to zdanie? To trochę tak jakbyś napisała, że w czasie II wojny światowej zginęło (oficjalnie) 6 milionów Polaków, ale inteligencji już tylko kilkadziesiąt tysięcy, zaś pozostali to „zwykłe” chłopstwo.
    Czy to oznacza, że pozostałe ofiary były mniej ważne, mniej cenne – według Ciebie? Ty wyraźnie deprecjonujesz, umniejszasz wagę i rangę ofiar, a także, przez to – samej „katastrofy”. Po co to robisz?
    W tzw. „katastrofie” smoleńskie zginęło 96 osób, w tym oczywiście Prezydent RP, Prezydent na uchodźstwie, wicemarszałkowie Parlamentu Polski (Sejmu i Senatu), Prezes NBP, Prezes IPN, szef BBN, sekretarze i podsekretarze stanu w Kancelarii Prezydenta i ministerstwach, Posłowie i Senatorowie, szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego, dowódca Wojsk Lądowych RP, dowódca Sił Powietrznych RP, dowódca Marynarki Wojennej RP, dowódca Wojsk Specjalnych RP (czyli dowódcy wszystkich rodzajów sił zbrojnych RP), i wielu innych. To mało?
    Jeżeli tak bardzo razi Cię – w kontekście Prezydenta Kaczyńskiego – określenie „polscy przywódcy”, to proponuję zastąpić je „polskim kierownictwem”, lub ostatecznie może to brzmieć następująco: „…otrzymał najwyższą europejską posadę w zamian za zamordowanie dużej części najwyższego kierownictwa państwa polskiego”. Może wtedy nie będziesz już taka małostkowa?!

    „…prezydent Kaczyński, ktory, nawiasem mówiąc zaprosil do Polski w 2006 roku loże Chabad Lubawicz”
    I cóż z tego, że zaprosił? Dziś jest duża moda na popieranie Trumpa, prezydenta USA. A czy w USA to nie ma żydowskich lóż? Oczywiście, że są! Czy w Rosji rządzonej przez „srogiego” Putina nie ma żydowskich lóż? Oczywiście, że są!
    Każdy kraj próbuje sobie ułożyć z Żydami własne, poprawne i równorzędne stosunki. Poza tym lóż żydowskich nie trzeba nigdzie zapraszać, oni sami pojawiają się wszędzie tam – gdzie mają w tym swój interes. Lepiej więc starać się takie stosunki ułożyć zawczasu jak najlepiej, aby wypracować zrównoważone relacje. I właśnie taki mógł być cel Kaczyńskiego zapraszając tą lożę. Bo i cóż innego mógł on uczynić? Zabronić im czegokolwiek? Zabronić działalności na terenie Polski? NIE MA takiego prawa w Polsce, które by tego zabraniało! Skoro nie można im zabronić działalności, to lepiej udawać przyjaźń i mieć ich pod kontrolą, niż by mieli działać w „pół ukryciu” (co zresztą i tak robią jak nie mogą inaczej). Ale to są już bardziej skomplikowane polityczne sprawy i rozgrywki, których możesz Grażyna, bez urazy – nie rozumieć.

    „…chazarów pierwszej wody, ktorzy maja do powiedzenia w Polsce wiecej niż Polacy, ponieważ rząd prezesa Kaczyńskiego jest w jakimś opętańczym tańcu wykonywanym do żydowskiej kapeli.”
    Bardzo łatwo, Grażynka, przychodzi Ci wyciąganie wniosków z bieżącej sytuacji w Polsce i na świecie (ponieważ sytuacja w Polsce jest pochodną sytuacji na świecie, innymi słowy, gdyby nie siła międzynarodowego żydostwa, to i w Polsce nie mieliby oni tyle do powiedzenia).
    Nie da się rozpatrywać sytuacji Polski bez szerokiego międzynarodowego tła! A Ty postrzegasz chyba Polskę jako oderwaną od świata wyspę, tak nie jest! Żydzi trzęsą połową świata, a szczególnie tzw. Zachodem (do którego Polska dołączyła poprzez wstąpienie do UE). Jak głosowałaś w referendum akcesyjnym? Byłaś za przystąpieniem Polski do UE, czy przeciw? Byłaś więc za, de facto, rezygnacją z suwerenności Polski na rzecz Zachodu (w którym to, przypomnę, wielką siłę mają Żydzi), czy byłaś przeciw? Oj, ludzie! Chcielibyście zjeść ciasto i mieć je równocześnie! Ja głosowałem przeciw, ponieważ uważałem (nadal uważam), że Polska powinna iść własną drogą, ewentualnie szukać przyjaciół i sojuszników wśród krajów Słowiańskich, ale to inny temat…
    Polska NIE jest obecnie krajem niepodległym, trzeba to sobie powiedzieć szczerze i wyraźnie!
    I biorąc to pod uwagę, trzeba powiedzieć, że uchwalenie ustawy o IPN, przeprowadzone przez rząd Prezesa Kaczyńskiego, który to rząd tak krytykujesz – było wręcz czynem SZALONYM, heroicznym i bardzo odważnym! To była pierwsza, tak odważna decyzja polskiego rządu służąca interesom polskiego narodu, w najnowszej historii Polski, czyli od roku 1989! To zaś co stało się później – było do przewidzenia. Czyli wściekły atak międzynarodowego Żydostwa na tą ustawę doprowadził do jej nowelizacji, czyli, de facto, do wycofania się rządu z tego prawa. Ale chwała im za to, że chociaż spróbowali! Przynajmniej otworzyły się oczy Polakom odnośnie tego wszystkiego. Teraz już wiemy, kto jest wilkiem w owczej skórze! Kto jest przyjacielem Polski, a kto nim nie jest! Ja natomiast wierzę – że to jeszcze nie koniec! Kiedy przyjdzie lepsza koniunktura polityczna na świecie, to Polacy pokażą owym wilkom kto rządzi w Polsce, i tak jak szybko została owa ustawa wycofana, tak i szybko można ją będzie przywrócić i jeszcze zaostrzyć, a także dodać zapisy o penalizacji antypolonizmu (także antypolonizmu żydowskiego)! Jednak aby do tego doszło Zachód musi… stracić swą siłę, potęgę. Inaczej Polska się nie wyzwoli.

    „Nie sądzę, żeby Tusk mial jakiekolwiek powiązania z katastrofą smoleńską.”
    Masz prawo do własnego zdania. Wielu ludzi, jednak, postrzega to inaczej niż Ty. Bowiem Ty jesteś wyraźnie uprzedzona do PiSu i Kaczyńskich – to prawdopodobnie efekt wdrukowany przez antypolskie media.
    Tak na marginesie to opowiem Ci teraz o kluczowym momencie, kiedy to postanowiłem przestać oglądać telewizję. To było chyba w roku 2006. W telewizji mówiono coś wtedy o Kaczyńskim (nie wiem którym), w tonie, jak zwykle wtedy, krytycznym. Ja jedynie kręciłem się po mieszkaniu, telewizję zaś oglądał ktoś inny. Następnie poszedłem do swojego pokoju, usiadłem i zorientowałem się, że w wyniku tego biernego, niejako „przy okazji”, słuchania telewizji – zacząłem odczuwam niechęć do Kaczyńskich. Zastanowiło mnie to! Pomyślałem sobie – zaraz, zaraz, ale dlaczego ja tak odczuwam, przecież ja do nich nic nie mam, nawet na nich głosowałem, a teraz taka niechęć jest we mnie? Skąd to przyszło? I dotarło do mnie, że wdrukowały mi to media. Pożegnałem więc manipulującą, hipnotyzującą, telewizję raz na zawsze! Ostrożny jestem także czytając artykuły w prasie czy w Internecie. Teraz już bacznie przyglądam się swojemu wnętrzu – co odczuwam, co myślę i jak myślę, i dlaczego. Sam kształtuję swój światopogląd, bez sterowania z zewnątrz…
    Wracając do Twojego stwierdzenia, że „nie sądzisz, żeby Tusk mial jakiekolwiek powiązania z katastrofą smoleńską”, to powiem, że wielu ludzi uważa inaczej niż Ty! Pominę już fakt, że w wyniku wdrukowanej Tobie niechęci do PiSu i Kaczyńskich – to nawet gdyby przebiegło to w ten sposób, że ludzie ci otrzymaliby strzał w potylicę, i zostałoby to sfilmowane – to Ty, być może, wciąż uważałabyś, że nic się nie stało, a PiS jest sam sobie winny!
    Istnieją jednak ludzie, którzy rozumują w inny sposób. A tacy jak Fulford nawet wprost wskazują winnych! Katastrofa Smoleńska musi być wyjaśniona! To jest takie polskie WTC. Taka japońska Fukuszima. Kurtyna musi być odsłonięta, prawda ukazana, winni – pociągnięci do odpowiedzialności! W każdej sprawie na świecie!

    „Katastrofa Smoleńska to był efekt pisowskiego zarządzania, tłuką na przykład teraz bez litości te auta, i nie było tygodnia, żeby któryś z ministrów, nie wyłączając premier Szydło i hiperprezydenta Dudy nie mieli kolizji. Jakieś fatum. Oni już tak mają. Może powinni konno jeździć?”
    Wiesz, Grażynka, kiedy przykładowo jakiś bandzior napadnie Cię na ulicy i Cię okradnie z torebki (pieniędzy) i biżuterii, przy okazji robiąc Ci krzywdę (nie życzę Ci tego, to tylko przykład, metafora), to ktoś „inteligentny” będzie mógł skomentować to następująco: „to był efekt wychodzenia z domu Grażynki z portfelem i pierścionkami na ręku, ona sprowokowała złodzieja, powinna siedzieć w domu, ale ona już tak ma, ciągle gdzieś chodzi poza domem i szuka wrażeń, więc się doczekała, i nie ma tygodnia, żeby ktoś z jej rodziny, nie wyłączając dzieci i Jej hipermęża, nie miał przy sobie pieniędzy będąc poza domem. Czyli cała ta rodzina Grażynki prowokuje złodziei! Jakieś fatum. Oni już tak mają. Może powinni siedzieć zawsze w domu?”
    Bo jak inaczej skomentować te banialuki, które napisałaś? Uważasz, że rząd nie powinien używać samolotów – bo nie potrafi? Ani używać samochodów – bo nie potrafi? Że nie ma w Polsce, według Ciebie, świetnych pilotów, świetnych kierowców, odpowiednich procedur bezpieczeństwa? To wszystko JEST w Polsce, zaś rząd, jak to każdy rząd, w tych sprawach zapewnia sobie to, co najlepsze! Kiedy zaś dochodzi do „wypadków” – to należy im się bacznie przyglądać i zbadać, nie zwalając natychmiast winy na pilotów, kierowców, polityków czy procedury – bo jest to błędne uproszczenie, mające zresztą podtekst polityczny. Bo kiedy podobny „wypadek”, czy też wypadki, przydarzyłyby się INNEJ opcji politycznej – Ty już rozumowałabyś zapewne inaczej, szukała innych wyjaśnień!
    Jeśli chodzi o mnie, to kiedy spadł śmigłowiec z Premierem Millerem (SLD), czyli opcji politycznej, której nie popieram, to nawet przez myśl mi nie przeszło aby winę zwalać na Millera, czy partię SLD (media też tego, o dziwo?, w przypadku tej opcji politycznej – nie robiły). Ale najwyraźniej mój sposób rozumowania jest zupełnie inny niż Twój!
    Przecież w Twoim rozumowaniu aż czuć TVN-ami i innymi podobnymi mediami, które taki sposób myślenia Polakom wszczepiają! Bo jeśli uważasz, że katastrofa smoleńska to „efekt pisowskiego zarządzania” – jak napisałaś, to przykładowo wojna w Syrii jest efektem zarządzania Syrią Prezydenta Asada. I to jest wszystko jego wina – zgodnie z Twoją logiką. A tymczasem to przyszło (wojna), jak wszyscy wiemy, z zewnątrz. Podobnie było z katastrofą smoleńską, to zostało SPOWODOWANE z zewnątrz, nie było zaś efektem „zarządzania” wewnętrznego.
    Dalsze zaś porównania katastrofy smoleńskiej do wypadków rządowych samochodów – są manipulacją czystej wody, i nie mają nic ze sobą wspólnego. Takie porównania zresztą, mające na celu jedynie próbę przerzucenia winy na Polaków (pilotów choćby) są obrzydliwe, a także dziecinne, na zasadzie – zobaczcie było kilka wypadków samochodów rządowych (z winy rządu według Ciebie), więc i z winy rządu (pisowskiego) spadł samolot w Smoleńsku. Ty już wiesz najlepiej, jak widać, że wszystkim wypadkom rządowym, czy to samolotów rządowych, czy to samochodów rządowych – winny jest PiS. Oni tak lubią sami sobie krzywdę robić, według Ciebie. Normalnie kamikadze są oni – według Ciebie. Doprawdy trudno to komentować! Przecież to jest właśnie chazarska NARRACJA, chazarski sposób myślenia! Nie zauważyłaś tego?!

    Skrytykowałaś w swoim wpisie (także) Chazarów i ich zgubny, negatywny, wpływ na Polskę – i świetnie! Szkoda tylko, że nie dostrzegłaś, że te same siły, które krytykujesz, zawładnęły jednocześnie, ukradkiem, Twoim sposobem myślenia. To jest zresztą pewien, bardzo ciekawy, paradoks. Krytykujemy zło samo w sobie, ale myślimy, rozumujemy w danej kwestii, w sposób, w jaki to samo zło – by sobie życzyło.
    PS.
    To już jest któryś z kolei wpis na tym blogu w podobnej materii i tonie.
    Niby taki komentarz jest wartościowy, krytykujący szeroko pojęte zło na świecie, ale jednocześnie ten sam komentarz przemyca ukradkiem zmanipulowane treści i rozpowszechnia zatruty matriksem sposób myślenia.
    Taki komentarz jest też antypolski, oraz antyludzki – ponieważ przerzuca winę ze sprawców, na ofiary! I to jest obrzydliwe!
    Tak, tak, Grażyno. Powiedzmy sobie to szczerze. To jest obrzydliwe co napisałaś! Ofiara nie jest sprawcą. Ofiara nie ponosi winy za to, co jej uczyniono!
    Jeszcze powiem, już o tym kiedyś pisałem, że obecnemu rządowi wiele można zarzucić, i ja także zarzucam. Jest to jednak najlepszy rząd od 1989 roku (w mojej ocenie). Czyli taki, który chociaż trochę stara się realizować polską rację stanu. Jednak na prawdziwie patriotyczny, odważny, i proludzki (w szerokim rozumieniu) rząd – musimy jeszcze w Polsce poczekać. To dopiero nadejdzie. Jednak najpierw musi się zmienić koniunktura polityczna na świecie. Bo co z tego, jeśli w Polsce mielibyśmy taki świetny rząd – skoro zagraniczne, negatywne i potężne siły – by ten rząd, w ten czy inny sposób, zniszczyły? W obecnej sytuacji na świecie, gdybyśmy taki rząd mieli – to zrobiliby z Polski najpierw drugą Wenezuelę (wywołaliby sztucznie miażdżący kryzys gospodarczy, połączony z medialną propagandą sterowanych przez siebie mediów), a jak to by nie przywróciło w Polsce „praworządności” (wiemy o co chodzi), to nawet drugą Syrię (wywołaliby w Polsce wojnę). Polska się wyzwoli wtedy, kiedy upadnie Zachód, i nie będzie już mógł Polsce zaszkodzić, nie będzie już miał sił ku temu, ani możliwości. Przykre, ale prawdziwe. Tam gdzie wielu Polaków wciąż upatruje nadziei, tam tkwi zagrożenie i zguba. Oczywiście ja pragnę aby owy „upadek” Zachodu był po prostu przemianą na lepsze.
    Jak będzie – zobaczymy.

  54. LanceLot
    Lip 13, 2018 @ 12:44:35

    To nie jest fatum, tylko nienawiść totalnej, która oszalała z nienawiści i do tej pory nie może pogodzić się z przegraną. Ta nienawiść zalega nad naszym krajem i demokratycznie wybranym rządem, powodując “wypadki”. PiS to najlepsze co mogło przytrafić się Polsce, chwała bogu, że mordercy z PO zostali odsunięci. Tak samo jak Fulford uważam, że za zamachem stoją Niemcy we współpracy z m.in. z wyżej wymienionym mordercą.

  55. Omstan
    Lip 13, 2018 @ 10:28:12

    Na towarzystwo, które teraz rządzi Polską prezydent hrabia Potocki mówi parchy chazarskie i ja się z nim całkowicie zgadzam Jeżeli chodzi o katastrofę to samolot zestrzelił ktoś kto chciał rozpętać wojnę światową poprzez skonfliktowanie Polski z Rosją ale to nie wyszło. Myślę, że wiedza na ten temat jest u Amerykanów i wkrótce może wyjść na wierzch

  56. Szurniety Medrzec (Alukard)
    Lip 13, 2018 @ 07:44:34

    A co z premierem Turcji? Brazylia może być “robiona” w przyszłym roku, tak wewnętrznie przewiduję

  57. Grażyna
    Lip 12, 2018 @ 23:14:55

    W porzednim raporcie z 2 lipca Fulford pisze, cyt. : “Podobno Tusk otrzymał najwyższą europejską posadę w zamian za zamordowanie większości czołowych polskich przywódców.”. Tak naprawdę przywódca był jeden, prezydent Kaczyński, ktory, nawiasem mówiąc zaprosil do Polski w 2006 roku loże Chabad Lubawicz, więc chazarów pierwszej wody, ktorzy teraz razem z naczelnym faszystą Natenjahu maja do powiedzenia w Polsce wiecej niż Polacy, ponieważ rząd prezesa Kaczyńskiego jest w jakimś opętańczym, chocholim tańcu wykonywanym do żydowskiej i jezuickiej kapeli. Ale cenię i lubię Fulforda i te nieścisłości mu wybaczam :-). Nie sądzę, żeby Tusk mial jakiekolwiek powiązania z katastrofą s. To był efekt pisowskiego zarządzania, tłuką na przykład teraz bez litości te auta, i nie było tygodnia, żeby któryś z ministrów, nie wyłączając premier Szydło i hiperprezydenta Dudy nie mieli kolizji. Jakieś fatum.Oni już tak mają. Może powinni konno jeździć? Pozdrawiam Wszystkich czytelników tej niezykłej strony. Kristal, nie mam słów, uznania dla Twojej pracy, tak jest wielkie 🙂 Pięknę dzięki 🙂

    —-
    🌷kr

  58. krystal28
    Lip 12, 2018 @ 18:13:38

    Też mnie to zdziwiło, że Fulford to napisał. Może to pomyłka, albo Gates rzeczywiście nie żyje i jest zastąpiony klonem. W obecnych czasach wszystko jest możliwe.

  59. krystal28
    Lip 12, 2018 @ 18:06:21

    Robercie, czasami Q Anon robi kilkudniowe przerwy, także nie tłumaczę postów na temat wielu amerykańskich polityków i agentów FBI, DOJ, CIA wplątanych w skomplikowane afery i zbrodnie, którzy nie są znani dla czytelników polskich. Jednak jestem na bieżąco z postami i ich interpretacjami. Wszystko idzie według planu i Świetlni mają kontrolę. Wiele jeszcze nie może być ujawnione zanim zaistnieje pewien porządek w jeszcze skorumpowanych agencjach i sądownictwie. Do października, listopada większość rzeczy będzie wyjaśnionych i ujawnionych i w następstwie będą aresztowania. Jest obecnie ponad 40 tysięcy zamkniętych oskarżeń.

  60. anonim
    Lip 12, 2018 @ 17:50:04

    „Gdy oni zostaną zdjęci, będzie to koniec gry.” *kaszle* rotszildowie*kaszle. chyba ze koniec gry dla nich to tak. skoro trzmiele uzywaja antygrawitacji to na co im skrzydla? dlaczego sa tak zbudowane? jak jej uzywaja?

  61. szczęście
    Lip 12, 2018 @ 17:47:07

    niestety w poście z 5 lipca są zablokowane komentarze to umieszczę tutaj pytanie. Jest napisane w tym poście , że ” Widzieliśmy także śmierć wielu czołowych chazarskich mafiozów, w tym Billa Gatesa ” czy założyciel Microsoft nie żyje, bo chyba ktoś podaje fałszywe informację. Proszę o wyjaśnienia 😉

  62. Robert
    Lip 12, 2018 @ 17:43:26

    Droga Krystal, czy wiadomo coś czemu Q-anon już nie publikuje żadnych nowych tweetów?

Informacje od Czytelników