11 – 14 czerwca, posty Q, raport IG, Kim i inne

.

Ujawnienia raportu Inspektora Generalnego, na które czekał cały świat, są w toku. Więcej przetłumaczę po udostępnieniu.  14 czerwca został upubliczniony mocno zredagowany raport.  Według Q, po interwencji Trumpa, zostanie wydany raport oryginalny.  Ten tydzień jest historyczny z powodu tego raportu i szczytu w  Singapurze.  kr

 Adwokat Generalny USA, Jeff Sessions potwierdza aresztowanie 2.300 pedofilów w masowej operacji ‚Złamane Serce’  trwającej 3 miesiące.

https://thegoldwater.com/news/28522-DOJ-Arrests-2-300-Child-Sexual-Predators-in-Operation-Broken-Heart

Rumunia dołącza się do Węgier, Polski, Słowacji i Czech w odrzuceniu akceptacji muzułmańskich migrantów.

26 Komentarzy (+add yours?)

  1. kuba1902
    Czer 19, 2018 @ 16:51:32

  2. anonim
    Czer 19, 2018 @ 16:08:24

    witch to my stworzylismy archontow. wszystko jest w nas i nie ma nic poza nami

  3. Krystyna 11
    Czer 18, 2018 @ 22:37:47

    Dla starych bywalców tego Bloga Krystal dla przypomnienia /nigdy nie zawadzi/, jak i dla nowych gości, dla lepszego zrozumienia:

    ,, Zapytaj pszczoły, ona nie zapomniała, jak kochać… ,,.
    Człowiek jest wyjątkowy. Może zachowywać się, jak pszczoła, lub jak szarańcza.
    Możemy istnieć symbiotycznie, lub jako pasożyty… ,,

    Inner Worlds, Outer Worlds – Akasha – cz. 1-4

    The Spiral – cz.2

    The Serpents and the Lotus – cz.3

    Beyond Thinking – cz.4

    Zachęcam do obejrzenia wszystkich czterech części, ponieważ każda wnosi coś wartościowego. 🙂

  4. krystal28
    Czer 18, 2018 @ 21:45:54

    Ja też czuję się skołowana.

    Nie jesteś sama. Sprawy wydarzają się i zmieniają się na świecie w zawrotnym tempie. Ja tez czuję się czasem skołowana.

    Nowe postacie jak Q, dużo polityki. Osoby które sprawują reżim, znęcają się nad Gają, nad wszelkimi zwierzętami nie mówiąc o ludziach (Kim, Putin) nagle są wspaniali.

    Polityka Putina i Trumpa i innych polega na oczyszczaniu bagna z pajęczyny satanistów. Jest to proces, który wymaga cierpliwości. Ja widzę to wyraźnie i nie mam wątpliwości, ale Ty nie musisz w nic wierzyć, po prostu obserwuj. Jeśli masz pytania poszukuj, czytaj, analizuj i medytuj i otrzymasz odpowiedzi. O Pln Korei przeczytaj jeszcze raz w powyższym artykule. Nie dziwię się, słuchałaś o okropnościach Kima w korporacyjnych mediach przez tyle lat. Trudno nagle uwierzyć, ze Kim był zakładnikiem ciemnych generałów i skorumpowanego CIA.

    Coraz mniej Kobry a więcej jakiś nowych, nieznanych mi i przez to dziwnych dla mnie przekazów od Q

    Umieszczam artykuły Kobry jak zawsze. Wygląda na to, ze mniej pisze.
    Grupa Q jest rzecznikiem dowództwa pozytywnego wojska współpracującego z Białym Domem od października 2017. Miliony ludzi na całym świecie go czyta i interpretuje. Jest on w pewnym sensie początkiem rewolucji Wielkiego Przebudzenia. Których skrótów nie rozumiesz?

  5. Hyakinthos Witch
    Czer 18, 2018 @ 19:35:19

    Nie chodziło mi o to, że wykreowali cały ten nasz świat, ale że stworzyli sobie w istniejącym już stworzonym przez kogoś innego swój własny świat na swoich obrzydliwych i wypaczonych zasadach, opierający się na negatywnych emocjach i cierpieniu, co umożliwia im przetrwanie. Myślę, że matrix jest tutaj dość dobrym określeniem. Wszystko to osiągając głównie poprzez mistyfikacje. Ich marionetki jak i pewnie niektóre ich wcielenia są dość dobre w tzw principle of janus, czyli jedna twarz, ta prawdziwa zła i podła a dla publiki filantropi i dobroczyńcy. Całe szczęście wszystko to się wali i wkrótce legnie w gruzach 🙂

  6. anonim
    Czer 18, 2018 @ 14:54:25

    ” archonci czyli byty pasożytnicze są silne tylku tutaj i tylko dlatego ze wykreowali świat” nie potrafia kreowac tylko niszczyc

  7. IndaFog
    Czer 18, 2018 @ 13:21:28

    Ja też czuję się skołowana. Zaglądam na ta stronę regularnie od końca 2011. Wszelkie przekazy od Kobry były mi bliskie, informacje o zmianach jakie przechodzi Gaja, o tzw pozytywnych cywilizacjach, które nas wspierają, o pracy duchowej jaką musimy wykonać. Ale od jakiegoś czasu nie za wiele rozumiem. Skrócone treści poparte linkami które przenoszą nas nie rzadko do dziwnych, chaotycznie zrobionych stron. Zero meritum. Nowe postacie jak Q, dużo polityki. Osoby które sprawują reżim, znęcają się nad Gają, nad wszelkimi zwierzętami nie mówiąc o ludziach (Kim, Putin) nagle są wspaniali. Wiem że każdy ma szanse na zmianę, ale aż tak? Chcę zaznaczyć, że nie oglądam telewizji bo jej po prostu nie posiadam. Informację czytam z portali które korespondują z moją przestrzenią serca. To że się pogubiłam, nie rozumiem pewnych skrótów infomacyjnych, oraz pewnych zachwytów nad dyktatorami którzy teraz są świetliści, nie znaczy że jestem Trolem. Dla mnie droga Krystal jest to pytanie, czyli poszukiwanie. To że ze wszystkim się zgadzam nie znaczy, że chcę dla Ciebie i twojego bloga źle 🙂
    Ciekawi mnie wiele spraw, zwłaszcza przy tylu zmianach. Coraz mniej Kobry a więcej jakiś nowych, nieznanych mi i przez to dziwnych dla mnie przekazów od Q

  8. Daniel Riegel
    Czer 18, 2018 @ 10:37:26

    Ja od kilku lat cierpię na choroby autoimmunologiczne też, zapalenie stawów i problem z tarczycą, w listopadzie zeszłego roku mój stan się gwałtownie pogorszył dokładnie wtedy, jak zaczęły się brutalne ataki na kluczowych istotach światła, więc moja teoria jest taka, że po prostu jesteśmy uderzani szkodliwą technologią archontów w postaci ataków plazmowych czy broni energetycznej. Uderzają oni w gruczoły, ponieważ od nich zależy nasze zdrowie, np. nieprawidłowo funkcjonująca tarczyca prowadzi do depresji, nadnercza – spowolnienie i zastój limfy co prowadzi do stanów zapalnych, dodatkowo nadnercza produkują np. substancje przeciwzapalne. Dr Robert Morse jest wielkim znawcą w tej dziedzinie, proponuję też napisać na Facebooku do osoby, która się tym zajmuje o więcej informacji i pomoc: https://www.facebook.com/profile.php?id=100022085119263

  9. SzurniętyMędrzec
    Czer 18, 2018 @ 01:17:09

    Również się czymś podzielę, ostatnio pisałem ze znajomym, dyskusja choć krótka zeszła na temat archontów.jeden chyba chciał nabroić na twitterze, wspomniałem mu o „moim” archoncie, którego mam od kilku lat. Znajomy na chwilę zamilkł, to coś próbowało się ze mnie wydostać ale nie mogło, polecił mi dwa filmy na YT które powinienem obejrzeć w całości bez odrywania wzroku:

    Wypadłoby jakoś zakończyć ale nie mam pomysłu, poświęcam sporo uwagi na powstrzymywanie zapędów archonta,który od kilku lat próbuje skrzywdzić innych oraz robić bardzo złe rzeczy używając mnie, mam go zdecydowanie potąd. Szukam sposobu na jego pozbycie się. Chyba, że to część mojego doświadczenia, by obcować z „tym czymś”
    O, jednak jakoś zakończyłem 😀

  10. Hyakinthos Witch
    Czer 17, 2018 @ 22:08:58

    Cześć Szurnięty Medrcu 🙂

    Słuchaj nie jesteś sam, ja również (jeżeli posługujesz sie tymi kategoriami jestem albo indygo albo kryształowym, sam już nie wiem bo mam dużo cech zarówno jednego jak i drugiego, jedyne co jest pewne to, że jestem starseed. Przez ostatnie kilka lat mam problemy ze zdrowiem z chorobami immunologicznymi np zapalenie stawów, ale też ogólnie cierpię na brak energii i zniechęcenie i zmagam się ze stanami depresyjnymi, a przedtem byłem wysportowany i bardzo lubiłem wysiłek fizyczny przez co tym większy to dla mnie cios. Choć „wiem, że nic nie wiem” uważam się za dość mądrą osobę, która przez ostatnie lata bardzo rozwinęła swoją świadomość i zdobyła sporo wiedzy zarówno tej duchowej jak i ogólnie. Oprócz tego jestem empatą co też jest dość trudne ;/ a w ciągu kilku ostatnich lat wielokrotnie rozważałem samobójstwo. Jednakże piszę do Ciebie bo pojąłem (choć powodów jest wiele) dlaczego od tylu lat tyle było w moim życiu negatywnych emocji. Po pierwsze jako empatą naturalnie zasysam i oczyszczam (część automatycznie a część na tyle na ile potarfię) energii bólu, smutku, gniewu cierpienia itd. Nie wiem czy masz podobnie, ale jak dobrze wiesz archonci czyli byty pasożytnicze są silne tylku tutaj i tylko dlatego ze wykreowali świat, w którym mają prawie nieograniczoną ilość pożywienia w postaci negatywnych energii. Zrozumiałem, że jako empata byłem dla nich idealnym celem bo ucztę mieli niesamowitą kiedy byłem przepełniony tymi negatywnymi energiami i bólem zarówno świata jak i własnym. Wciąż długa przede mną droga ale wiem, że kluczem jest zmiana myślenia polecam artykuł opublikowany niedawno na prepareforchange https://prepareforchange.net/2018/06/15/archons-plant-negative-voices-in-your-head-to-make-you-generate-negative-emotional-energy-stop-them-with-this-program/, w którym autorka wspaniałe opisuje jak archonci targetują swoje ofiary przy czym my jako pracownicy światła, którzy mają ogromne możliwość manifestacji i transformacji (np energii) są przez nich „tresowani” abyśmy myśleli w sposób negatywny co z kolei wytwarza im pożywienie. Nie wiem być możę to oczywiste dla Ciebie i dla innych ale pomyślałem, że napiszę bo czasem człowiek niby wie ale bardziej podświadomie. A jest szansa, że jakoś Ci to pomoże. Pozdrawiam 😉
    P.S. Polecam ten artykuł wszystkim czytelnikom bloga, gdyż w bardzo prosty sposób(który jednak wymaga wytrwałości) można zagłodzić tych archońskich sukinsynów 😀

  11. krystal28
    Czer 17, 2018 @ 18:43:52

    Droga Elu,
    Czy przeczytałaś ostatnie artykuły, często poparte linkami? Nie jest fair wpaść na czyjś blog z takim tekstem bez sprawdzenia, czy zrobienia dogłębnego poszukiwania wczesnej. Niestety to co tu przekazuję to jest tylko kilka kropel w morzu tego co się tak naprawdę dzieje publicznie i za kulisami. Musisz robić własne poszukiwania, tłumaczyć sobie liczne artykuły, słuchać wywiadów, itd., aby wiedzieć więcej dla własnego komfortu. Oglądanie kabalistycznej telewizji i czytanie ich prasy dokładnie zamydla obraz tego co się dzieje i powoduje u ludzi depresję i bezsilność. Tymi negatywnymi uczuciami karmią się satanistyczne elity.
    Trump i am. pozytywne wojsko nie mogą wszystkiego zmienić w jednym dniu na całym świecie , gdyż opozycja jest jeszcze silna, ale robią doskonałe postępy. Przykłady są przytoczone tu w artykułach. Warto je przestudiować i przemyśleć. Czasem pewne decyzje mogą wydawać się niekorzystne ze względu na złożoną sytuację, gdyż niebezpieczny kabał nie przebiera w środkach. Czy to ma sens? Ktoś powiedział, że gdyby pozytywne wojsko teraz usunęło wszystkich winnych z rządu amerykańskiego, cały rząd by się zawalił, gdyż tych winnych jest ok 80%. Działanie musi być metodyczne, bardzo dobrze przemyślane. Następny jest Iran. Według źródeł, Europa będzie niestety ostatnia. Szach mat będzie po stronie Światła.
    Te epokowe zmiany, w tej chwili zachodzące, mogą potrwać jeszcze kilka lat, gdyż
    pajęczyna ciemnych elit jest mocno zarzucona na ten świat. Wszystko jest płynne i zmienne z sekundy na sekundę, dlatego tak ważne są pozytywne wibracje każdego z nas.
    I tak, zgadzam się z Tobą, aby weryfikować i nie wierzyć na słowo.
    I tak, z powodu tych zmian mój entuzjazm rośnie każdego dnia, czego wszystkim życzę. I będę nadal dostarczać pokrzepiających informacji z wiarygodnych źródeł, kierowana wyższym Sercem i intuicją.

  12. tess33
    Czer 17, 2018 @ 15:59:59

    “zwiastuni apokalipsy”
    mysle, ze film fart obejrzenia w kontekscie istniejacych zmian
    https://youtu.be/PN2ChfcJitY

  13. Artur
    Czer 17, 2018 @ 13:59:51

    To nasuwa sie samo, tj przesycenie polityka przekazów z ostatniej prostej do… Śledze dosc dlugo te procesy ale ostatnio umieszcza sie coraz wiecej informacji kto jest dobry a kto zły, do tego zastrzega sie wyjatki jak ktos byl zly ale teraz jest dobry i na odwrot. To zamieszanie w ktorym nic nie jest tym czym sie wydaje.
    No i kiełbasa wyborcza pt “nie bawem cos sie wydarzy”. Analogie są, czy trafne – nie wiem.
    W kwesti 2 pytania to nie znam drugiego podobnego bloga, osoby ktora robi to co Pani. Sukcesywnie tworzyla latami cos co istnieje do dnia dzisiejszego bez jakiegos wielkiego widowiska ktore predzej czy pozniej rozpadloby sie.
    ps doczytałem ze wyzej pisze sie o trolach i ich atakach wiec moge zostac i jednym z nich

  14. STRUMYK
    Czer 17, 2018 @ 13:57:11

    Witam!
    Mnie w tym tygodniu bardzo ucieszyło spotkanie Trumpa z Kimem. Kiedyś bardzo nie lubiałem reżimu w Korei Północnej, ale teraz jest znaczny postęp. Trzeba pamiętać, że Bóg ma swój plan na uzdrowienie sytuacji na Ziemii, także ja się tym nie martwię. Zasadniczo nie oglądam w tv polityki, ale zdarza mi się obejrzeć Teleexpress po 17, bo wiadomości wieczornych na TVN, Polsacie, w TVP 1 i 2 nie oglądam dla zasady, by się nie przejmować złymi wiadomościami, jakimi karmią nas dziennikarze. Jak się chcę czegoś dowiedzieć to od tego mam internet.
    Pozdrawiam, STRUMYK

  15. Obserwator
    Czer 17, 2018 @ 05:11:40

    Odnośnie moich poprzednich spostrzeżeń. Co z wolnością słowa? Niby jest taka strona gdzie można ocenić i opisać pracodawcę. Tylko co z tego? Nie daj Boże tam napisać prawdę a już usuwają opinię. Jak strasznie musi ich boleć ta prawda? To straszne bo wszystkie opinie dotyczące wypadku śmiertelnego który miał tam miejsce zostały usunięte. Pan kierownik zakładu chciałby żeby nie rozprzestrzeniać plotek. To naprawdę straszny i zły człowiek. Nic nie można z tym zrobić w XXI wieku? Proszę siły światła o pomoc bo na to całe zło… ciężko jest z tym walczyć. Pan Wojtek który tam zginął w 2016 roku to był bardzo miły Pan. Ten zakład to firma Nowel w Legionowie pod Warszawą. Mam nadzieję że tego nie usunięcie. Tam się dzieje wiele innych złych rzeczy także. To po prostu bandytyzm 😂

  16. Ela
    Czer 17, 2018 @ 00:02:58

    Czy ty nie widzisz co się dzieje naprawdę? Co się dzieje w Polsce? Jakie Tramp decyzje podejmuje dotyczące Polski? Raczej mam dobrą intuicje i czuję że coś nie jest w porządku, więc skąd to Twoje ach i ech związane z Trampem. Mam nadzieję że opublikujesz ten post , niech każdy się wypowie co na ten temat myśli, czuję że nie jest tak kolorowo jak to opisujesz…. niestety i nie chodzi o to że jestem pesymistką, staram się myśleć pozytywnie, ale w przeciwieństwie do Ciebie widzę cały obraz sytuacji, a nie to co chcę widzieć. Obudźcie się, weryfikujcie, czujcie nie wierzcie na słowo….
    —–

  17. krystal28
    Czer 16, 2018 @ 23:13:37

    Przez ostatnie dni jest nowy napływ trolli, którzy chcą zdyskredytować ostatnie wiadomości na tym blogu. Oznacza to, że są to super ważne wiadomości. Nowym Czytelnikom i nowym trollom polecam zapoznać się z zasadami komentowania w zakładce (starzy trolle już wiedzą, gdzie ich komentarze trafiają)

  18. krystal28
    Czer 16, 2018 @ 23:03:09

    Dzięki Marto za Twoje dobre słowa. Tacy świetliści ludzie jak Ty zachęcają mnie do działania 🌸

  19. Marta
    Czer 16, 2018 @ 22:06:30

    Przytulam Cię Szurnięty , szczerze do serca.:-))

  20. SzurniętyMędrzec
    Czer 16, 2018 @ 21:11:28

    Och, napiszę wam, ze ostatnio jestem skołowany taak bardzooo
    Przez cztery lata byłem zamknięty w sobie, oraz zamknięty w czterech ścianach domu. Nie powiem,żebym był z siebie dumny, od tygodnia czuję (zwłaszcza wieczorami) te nowe energie, które które właściwie co one robią, nie potrafię się przez to skupić na lekturze.
    Od jakiegoś czasu nie jestem na bieżąco z intelami ale zamierzam nadrobić zaległości, tak bardzo chciałbym znaleźć się na nowej ziemi ponieważ tu nie mam życia. O jako takie zawsze mogę się postarać, mogę liczyć na wsparcie rodziny i wielu osób, ale skoro ja jestem noworodkiem (w co wątpię).
    Uważam siebie za dorosłego (duchowo) otoczonymi dziećmi, uważam że jestem kryształowy lub indygo choć pewności nie mam i że mógłbym być potężnym pracownikiem światła, który został powiedzmy przytłumiony by nic nie robił (albo to moje ego). Naprawdę się obawiam życia, któremu niestety będę musiał stawić czoła przez te siedem lat, już dawno bym ze sobą skończył ale nie przyniosło to by nic pozytywnego a nie chcę przysparzać innym smutku
    Czuję się taki samotny, niech mnie ktoś przytuli ;_;

  21. Turi Dredy
    Czer 16, 2018 @ 20:42:44

    Witajcie.Jakiś czas temu pojawiłem sie na poziomie wielkich szaraków i chodz ja jak na człowieka mam 180cm wzrostu to byłem przy nich naprawde mały i musiałem patrzeć na nich do góry. I chodż od dziecka robili na mnie eksperymenty i za żadne skarby nie można było z nimi sie porozumieć na dodatek mnie zaczipowali, to ta wizyta była zobaczeniem wszystkiego z innej perspektywy.Zostało pozwolone żebym z nimi poprzebywał między nimi musze powiedzieć że internet i zdjęcia ich są sztuczne ponieważ nie czuć od nich energi.Było ich kilkunastu na ich poziomie była wszędzie mgła jak dym z papierosa jak chciałem dalej spojrzeć w przestrzeń nic nie widziałem oni poruszali się w tej mgle ja chodzilem swobodnie obok nich i z wielkiej ciekawośći podszedłem do jednego bardzo blisko nie nie odchylali głowy itp ale odczułem energie żebym sie nie zbliżał, popatrzyłem sie mu glęboko w oczy i zobaczyłem jak oni długo żyją tzn egzystują ci wszyscy na nasze kryteria wieku sa nieśmiertelni można by rzecz oni widzą wiele pokoleń ludzi i sami sie nie zmieniaja nie starzeją sie. itp.Ale sa w iluzji tego przeżywania zamknięci.No chyba że taka jednostka inkarnuje na ziemi jako człowiek wtedy rusza w ewolucji to samo tyczy sie istot z tzw wyższych wymiarów ewolucja trwa jak zchodzą na takie planety jak ziemia aby dalej się szkolić.Nie mieli żadnego uzbrojenia ani broni oczywiśće nie obeszło sie bez zczytania ze mnie nformacji jak z dyskietki.Jak powraca sie do żeczywistośći naszej czuje sie niesmak i niefizyczne zimno charakteryzujace obcowanie z tymi rasami.Wyższe wymiary a niższe są jednocześnie wszystko działa jak suwak którym jest wasza świadomość tak samo niebo ono od zawsze jest na ziemi tylko ukryte przez brak połonczenia.

  22. Obserwator
    Czer 16, 2018 @ 10:58:19

    Witajcie. Wspaniale jest dowiadywać się codziennie tylu pozytywnych informacji. Chciałbym zapytać o pracę i rynek pracy w Polsce. Czy nie jest przypadkiem tak że kabał zbyt mocno tutaj namieszał? Sam pracuję już w większości z Ukraińcami. Kiedy szukam pracy i przeglądam ogłoszenia dużo ofert pracy jest już tylko w języku Ukraińskim. Kiedy idę do sklepu lub fryzjera… Tam także zostaję obsłużony przez urocze Ukrainki. Na ulicach wszędzie słychać język naszych sąsiadów zza wschodniej granicy. Jest to wszystko dziwne do tego stopnia iż nie mogę się nadziwić. Czy to wszystko będzie możliwe do uporządkowania dopiero po “wydarzeniu”? Czy istnieje szansa że sytuacja się poprawi jeszcze przed “wydarzeniem”? Na popularnym serwisie z ogłoszeniami widać nawet ogłoszenia firm które chcą sprowadzić i pewnie sprowadzają do Polski pracowników z Nepalu czy Bangladeszu… Jak to będzie z nieuczciwymi pracodawcami i lawirantami po “wydarzeniu”? Jest jeszcze tyle do zrobienia. Czy nie powinno być tak iż każdy człowiek we własnym państwie czuje się bezpieczny (także pod względem finansowym bo przecież póki co pieniądze mają ogromne znaczenie)? Czy to będzie w najbliższych latach jakoś rozwiązane czy “diabeł” będzie tak mieszał strasznie cały czas? Chciałbym zauważyć jakieś pozytywne aspekty i rozwiązanie tej sytuacji. Zresztą nie tylko tej opisanej powyżej. Cieszę się ze spotkania Donalda Trumpa i Kim Dzong Una. To jest coś co nie mieściłoby mi się w głowie jeszcze parę lat temu, podobnie jak to że Donald Trump będzie prezydentem USA. Dzieją się rzeczy wspaniałe i dziękuję Bogu że mogę to obserwować. Dziękuję za ten blog i autorkę tego dzieła. Zaglądam tu często. Jestem zawsze jakoś pozytywnie podbudowany. Pozdrawiam

  23. marta
    Czer 16, 2018 @ 09:01:15

    Nie znam języka angielskiego i bez Ciebie Kryształowa Dziewczyno chodziłabym “po omacku” odbijając się od jednej prawdy do drugiej, nie wiedząc, która jest tą bliską sercu. Dziękuję Ci za światło i nadzieję, którymi nas doświadczasz!

  24. krystal28
    Czer 15, 2018 @ 21:01:59

    Witaj Arturze,

    Czyżby channelnigi stały sie bronia polityków?
    Czy mógłbyś podać przykłady tych channnelingow? Jestem ciekawa.

    ps czy mamy “polska” Krystal gdzies w odmetach internetu?
    Czy mógłbyś bardziej sprecyzować, co masz na myśli? dzięki

  25. Edit
    Czer 15, 2018 @ 14:27:19

    Krystal Kochana wspaniałe wieści nadal płyną dzięki Tobie do nas ❤ choć ocean nas (pozornie) dzieli… 🙂
    Niechaj łączy nas cały czas Ocean Miłości i Prawdy oraz Zrozumienia, w jak niesamowitych czasach żyjemy! Nie ustawajmy w wierze w Dobro i kreowaniu Nowej Rzeczywistości w swoich Sercach ❤ Wtedy dopiero damy szansę, aby prawdziwe Ujawnienie i Przejawienie nastąpiło w widzialnym wymiarze…

    ❤ kr

  26. Artur
    Czer 15, 2018 @ 11:18:01

    Historia stanów pokazuję że zawsze należy poczekać z szybką oceną danego zdarzenia, zbyt wiele grup interesów. Na razie rzuca się w oczy proces ocieplania wizerunku usa przez wskazywanie i proby eliminacji ciemnych grup. To znany zabieg wystepujący w każdym panstwie równiez w polsce. Czyżby channelnigi stały sie bronia polityków?
    ps czy mamy “polska” Krystal gdzies w odmetach internetu?

Informacje od Czytelników