Isis Astara opuściła płaszczyznę fizyczną

.
Całym sercem jestem z Wami, kochany Kobra i Isis Astara ❤
 .
Drodzy Czytelnicy, sprawy posuwają się do przodu w przyspieszonym tempie.  Proces oczyszczania bagna trwa.  Ostatnie dobre wiadomości:  500 pedofilów aresztowanych w Kalifornii.  Podczas wizyty Papieża w Chile były masowe demonstracje i spłonęło 11 kościołów.  Papież traci głowę i czasem zaczyna wypowiadać się bez sensu.  Przemówienie Trumpa podczas Stanu Unii, 31 stycznia, było wielkim sukcesem [obejrzałam całe 1.5 godziny].  Aprobata Trumpa szybko rośnie. Gospodarka USA poprawia się szybko.   Memorandum oficjalnie wydane 1 lutego o korupcji i zdradzie FBI, DOJ, itd. rozpoczyna proces pociągania do odpowiedzialności kabała za ich przestępstwa, w tym zdradę stanu.  Kilka fałszywych flag zostało zneutralizowanych.  Chociaż większość kanałów telewizyjnych w USA jest jeszcze w rękach kabała, to jeden wyraźnie działa dla dobra ludzkości i przeciw iluminatom, nawet dziś słyszałam tam słowo kabał o FBI.  Jest to kanał Fox News. To tylko takie najważniejsze wydarzenia, które mi przychodzą do głowy.  Jest wiele, wiele więcej. Codziennie nawał pozytywnych informacji dla przebudzonych.  Ogólna atmosfera w Stanach zaczyna się polepszać.  Ta sytuacja będzie się rozprzestrzeniać po całym świecie.  To tylko sprawa czasu. Chociaż Kobra nie podaje terminów, optymistycznie spekuluję, że Wydarzenie będzie szybciej niż myślałam wcześniej.
Bądźmy radośni i entuzjastyczni!  kr
 .
Kobra, aktualizacja sytuacji, 3 lutego 2018
 .

Isis Astara, moja ukochana bratnia dusza, opuściła fizyczną płaszczyznę.  Była często brutalnie atakowana ukierunkowaną bronią energetyczną.  I atak 25 stycznia był jednym atakiem za dużo.  Nie mogliśmy jej ochronić, jej serce nie wytrzymało. Ruch Oporu nie mógł interweniować bezpośrednio, gdyż bomby topletowe byłyby uaktywnione.

Z powodzeniem przeszła przez płaszczyznę plazmową i jest teraz z jej duchowymi przewodnikami, otoczona Miłością, radosna, że wreszcie jest wolna.  Po Wydarzeniu powróci do sklonowanego ciała, które będzie wyglądać dokładnie tak samo, jak wyglądało jej fizyczne ciało w tym życiu.  Będzie żyła w obszarze Światła, zakotwiczając energie Bogini i prowadząc radosne życie w Złotym Wieku, w którym zawsze pragnęła żyć.

 .

Był to bezpośredni atak na miłosną, kobiecą obecność Bogini z poważnymi konsekwencjami egzo-politycznymi.

Do tej pory siły Światła stosowały powolne, ostrożne podejście do wyzwolenia planetarnego, aby nie spowodować zabicia zbyt wielu zakładników (populacja powierzchniowa) przez siły ciemności.  W sytuacji zakładników, ta faza jest nazwana  fazą negocjacji (lub fazą impasową):

 .
Podczas fazy negocjacji niewiele widać postępów i jest wiele opóźnień, ponieważ im dłużej trwają negocjacje o zakładników, tym jest większe prawdopodobieństwo, że zakładnicy przeżyją bez szwanku:
 .
 .

Po zabiciu kluczowej osoby, takiej jak Isis Astara, wyzwolenie zakładników przesunęło się do końcowej fazy.  Podczas fazy końcowej dojdzie do szybkiego działania fizycznego, aby uwolnić zakładników.

27 stycznia rano, Wysokie Dowództwo Galaktyczne zdecydowało rozmieścić swoją flotę na Średniej Orbicie Ziemi:

 .

Informacje te pochodzą niezależnie z dwóch źródeł, od Plejadian i od Ruchu Oporu. Potwierdzają to źródła Smoka, mówiąc, że „rozpoczęła się inwazja istot pozaziemskich”.

Średnia Ziemska Orbita to ciekawa strefa pomiędzy Niską Ziemską Orbitą i Wysoką Orbitą z niewielką ilością umieszczonych tam  satelitów.  Wyjątkiem jest kilka satelitów na orbicie Molniya, w tym rosyjskie satelity telekomunikacyjne i trąbkowe klasy satelitów rozpoznawczych, ELINT:

 .
Powód, dla którego Średnia Ziemska Orbita jest prawie pusta jest taki, że obszar na wysokości od 1000 mil (1600 km) do 8000 mil (12750 km) jest regionem, w którym w wewnętrznym pierścieniu flota Drakonów kontrolowana przez Chimerę pilnowała kwarantanny na Ziemi od ich przybycia w roku 1996.

Ten obronny pierścień floty Drakonów został przeniknięty 27 stycznia wieczorem przez flotę Galaktycznej Konfederacji i w ciągu następnych dni większość sił Drakonów została wyeliminowana.
.


Tutaj można zobaczyć statki kosmiczne, które są zamaskowanymi statkami macierzystymi Konfederacji, które brały udział w „operacjach specjalnych” 28 stycznia w kluczowym regionie  Europy Środkowej.

 .
 .
Konfederacja Galaktyczna usunie wszystkie negatywne frakcje z możliwością podróżowania w kosmosie, te pozaziemskie i tajnego programu kosmicznego, które nie akceptują Kodeksu Galaktycznego w ciągu najbliższych dwóch tygodni.

Następnie metodycznie i systematycznie usuną wszystko, co znajduje się pod powierzchnią planety i następnie rozpoczną się operacje powierzchniowe.
Ze względu na zmienioną dynamikę sytuacji zakładników, pierwotny plan dla Wydarzenia został rozszerzony i teraz jest silniejszy.  Skontaktowano się i wydano instrukcje z najwyższym kierownictwem pozytywnego wojska w USA, Chinach i Rosji.
 .
Do tej pory było zbyt wiele tajnych informacji o operacjach związanych z Wydarzeniem krążących w Internecie.
.
Sytuacja zakładników na powierzchni jest po prostu zbyt delikatna i od teraz będzie zachowana całkowita cisza radiowa (EMCON) dotycząca operacji na powierzchni.  Będzie wiele spekulacji, ale żadne informacje na temat operacji powierzchniowych nie zostaną ujawnione przez siły Światła.

Jedynie, co mogę powiedzieć, jest to że Wydarzenie nadal będzie zawierać:

–  Usunięcie kabała
–  Pełne ujawnienie i pełna ekspozycja
–  Finansowy Reset

Masowe aresztowania kabała mogą, lecz nie muszą się wydarzyć.  Będziecie informowani o Wydarzeniu w czasie rzeczywistym za pośrednictwem środków masowego przekazu.

W tym krytycznym momencie planetarnej transformacji najważniejsze jest to, aby połączyć się z żeńską obecnością Bogini i pielęgnować cechy miłości, współczucia i czułości.  Aby ustabilizować przejście i przeciwdziałać okrucieństwu tak rozpowszechnionemu na powierzchni planety.

W tym celu będzie zadedykowany  specjalny wpis na blogu.

Bogini pragnie miłości i miłość zaistnieje.

Przetłumaczyła Krystal
 .

137 Komentarzy (+add yours?)

  1. Test Test
    Mar 06, 2018 @ 16:08:34

    Nie masz bogactwa w Twoim obecnym życiu? Cierpisz na niedostatek?
    A co robiłeś w poprzednich inkarnacjach?
    Może ci, co żyja skromnie, w poprzednich wcieleniach pławili się w luksusach?
    Prawo przyczyny i skutku mówi, że nic nie dzieje sie bez przyczyny. Kto wie jaka jest przyczyna, że pewni ludzie nie umieją wyjść ze swojego schematu biedy? Każdy powinien przepracować indywidualnie swoje problemy by uzdrowić relacje finansowe z materią.

  2. Oualander
    Lu 25, 2018 @ 18:01:33

    Pawle, czytając w połowie lat 90 tych stare książki ezoteryczne natknołem się na ten termin i wydaje mi się że chodzi o ludzi zajmujących się zawodowo łącznością ze światem umarłych (tak zwane „Medium”) którzy cieszyli się ogromną popularnością w pierwszej połowie 20 go wieku. Niestety nie jestem w temacie, a ponad to minęło prawie 25 lat, więc mogę się mylić. 🙂

  3. Paweł Giszczak
    Lu 25, 2018 @ 15:16:55

    Hm, czyli w stronę nosicieli wiedzy , ale to chyba coś innego , jakies bardziej skomplikowane , bo dostęp do wiedzy na ich temat jest bardziej ukryty.
    Ale dziękuję bardzo.

  4. Naj Kasia
    Lu 24, 2018 @ 20:22:33

    Ja słyszałam tylko o ludziach, którzy są łącznikami informacji, łącznikami wiedzy.

  5. Paweł Giszczak
    Lu 24, 2018 @ 20:08:42

    Odpowiedź dla sesa
    mam dwa zdjęcia fajne jak siedzą w tych smugach , ale fakt faktem sfilmować się nie dali jak tylko uruchomiłem nagrywanie to było czmyk i już ich nie było

  6. sesa
    Lu 24, 2018 @ 16:41:59

    sypia i to jeszcze jak . mowisz, ze przjaciele dzwiekiem i falami …. no coz fajnie by bylo, ale nie jest. nalezy byc uwaznym i nie dawac sie zwodzic opowiastom, poniewaz jedynie wetdy mozemy cos zmienic. poniewaz gdy cos jest ukrywane przed naszymi oczami lub klamstwem a my uznajemy to za prawde to nie mozemy juz miec wpywu na to by sie zajac ta sprawa. nasza uwaga i oberwacja powoduje, ze zaczyna sie zmian.

  7. ale
    Lu 23, 2018 @ 19:30:44

    mam dość specyficzne pytanie, ale z pewnoscia jest tu ktos specjalizujacy sie w takim temacie. Chcialbym móc zawiesic sobie kamien na szyj, ale nie wiem w jaki, w miare przystepny sposob, zrobic zawieszke, by byl wisiorkiem. Jak Wy sobie radzicie ?

  8. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 20, 2018 @ 01:41:06

    czuje sie tak samo jak wczesniej nic sie do mnie nie przyczepilo

  9. papaver
    Lu 19, 2018 @ 21:56:44

    ,,tylko w porównaniu z innymi stajesz się nieszczęśliwym”

  10. Paweł Giszczak
    Lu 19, 2018 @ 20:09:05

    Witajcie ,
    Jescze jedno pytanie skierowane do wszystkich uczestników forum.
    Czy ktoś z Was słyszał lub wie kim są Istoty , które są nazywane Łącznościowcami.
    Bardzo bym prosił w takim wypadku o jakieś informację z góry dziękuję.

  11. Wita
    Lu 19, 2018 @ 19:35:31

    Wierzę, że jest tak jak piszesz przyjacielu. Pozdrawiam Cię

  12. Paweł Giszczak
    Lu 19, 2018 @ 18:13:05

    Witam,
    Wiem ,że są , ale nie szkodzą już zadbano o to. Wszystko co z siebie wyrzucają te samolociki od razu jest zmieniane odpowiednia częstotliwością nadaną dźwiękowi .
    Pozdrawiam Wszystkich

  13. Turi Dredy
    Lu 19, 2018 @ 17:24:41

    Ja wam coś powiem,ogólnie takie miejsca to masakra energetyczna jak tamta strona wchodzicie na takie strony dziwne podpinaja sie pod was rózne syfy energetyczne itp. skupcie sie na miłośći do siebie samego. Jeszcze coś im wiecej sensacji chodz nawet sie dzieją tym gorzej dla was sensacje każa wam sie skupiac na wszystkim prucz miłośći i harmoni. Miłość zawsze wie co sie dzieje i wy wiecie tyle na ile wam jest potrzebne do waszego poziomu świadomośći wiecej nie potrzebujecie do życia.

  14. Wita
    Lu 19, 2018 @ 15:56:38

    Niestety jeszcze są przyjacielu, dzisiaj widziałam 3 samoloty nad moją miejscowością, jak wypuszczały smugi (Opolskie).

  15. Paweł Giszczak
    Lu 19, 2018 @ 13:21:39

    Nie ma smug na niebie !!!!!!!! Istoty z Aldebarana spełniły swoją obietnicę. Wszystkie takie akcje ze smugami będą zmieniane za pomocą dźwięku i fali. Nie będą już szkodzić.

  16. Piker
    Lu 18, 2018 @ 23:51:36

  17. Ramzes
    Lu 18, 2018 @ 23:17:02

    „Ten , co w nic nie wierzy,
    wykazuje ubóstwo swej myśli …
    Ten, co wierzy we wszystko,
    wykazuje swą głupotę …”
    o. Klimuszko

  18. Ramzes
    Lu 18, 2018 @ 23:01:32

    Śmieci …

  19. Krzysztof
    Lu 18, 2018 @ 21:26:57

    Halfdan7 czytałem Twój artykuł co zamiesciles i powiem Ci ze słucham jak omawiają warsztaty kehe i on mówił ze do marca tego roku wiele złych ludzi zniknie i niby ma sie cos stac nowego ,ale zobaczymy cos moze w tym jest

  20. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 18, 2018 @ 21:16:57

    gdyby faktycznie tyle ludzi umarlo to by o tym trabiono prawda?

  21. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 18, 2018 @ 21:10:51

    to moze byc czesc ciebie

  22. Berry
    Lu 18, 2018 @ 20:50:34

    Halfdan – nie mnie oceniać, każdy musi poczuć, zapytać siebie, ja po przeczytaniu paru zdań zrezygnowałam 😀

  23. B.
    Lu 18, 2018 @ 15:00:49

    Hej Halfdan,
    Wkleiłeś niezłego kwiatuszka. Sam jestem niezmiernie ciekaw. Obserwuję od kilku tygodni ten portal i tak jak myślałem, że nic mnie nie zadziwi, to z artykułu na artykuł oczy mi się robią jak spodki. I nadal nie wiem co o nim sądzić. Albo koleś ma fiksum dyrdum, albo jest genialnym trollem, albo no .. cóż.. ma niezłe kontakty i odwala się jeszcze więcej niż sądziłem.
    Artykuły to jedno, ale w komentarzach się dopiero dzieje 😉
    Staram się podchodzić wg. zasady “question everything”. Wtedy nie angażujesz się emocjonalnie i nie zasilasz ani w jedną ani w drugą stronę.

  24. Halfdan7
    Lu 18, 2018 @ 14:36:30

  25. SzurniętyMędrzec
    Lu 18, 2018 @ 13:37:56

    Tak kurna, skoro tak podają źródła, co to w ogóle za pytanie? Weź się odczep. I tak jestem miły z odpowiedzią.

  26. Paweł Giszczak
    Lu 18, 2018 @ 13:27:47

    Witam,i pozdrawiam,Was wszystkich.
    Mam pytanie, czy jest ktoś z Lublina ?
    Na razie tyle napisze może nieśmiało ale takie jest moje skromne zapotrzebowanie na dzisiejsze czasy. Zapewniam , że mam bardzo dużo do ofiarowania Wszystkim Istotom, mam też bardzo dużo pytań.
    Pozdrawiam

  27. Weronika
    Lu 18, 2018 @ 13:05:14

    Podzielę się z Wami dzisiejszym snem:
    Byłam w jakimś nieokreślonym budynku, gdzie byli ludzie poszukujący samotności, spokoju. Każdy był w swoim pokoju i ja też. Poszukiwałam środka do oczyszczania organizmu.
    Nagle znalazłam się w innej sytuacji. Wchodziłam do jakiegoś nieokreślonego środka komunikacji, w środku przypominającego samolot, lecz bez siedzeń pośrodku. Usiadłam pod ścianą i przyglądałam się wsiadającym. Było to zaledwie kilka osób z „wyższą świadomością”. Jedna z nich usiadła obok mnie i zaczęłyśmy rozmawiać. Padało na nią światło. Rozmawiałyśmy o trudnościach, jakich doznajemy i jak sobie z nimi radzimy. Zapamiętałam jedno zdanie, które znacząco wypowiedziałam: „Ja wołam Boga do skutku”.
    Koniec snu.

    Rzeczywiście miałam kiedyś fizyczny atak zła i wołałam Stwórcę do skutku. Dostałam pomoc.
    Pozdrawiam.

  28. Naj Kasia
    Lu 18, 2018 @ 12:22:08

    No link nie przeszedł, zobaczymy teraz:

  29. Turi Dredy
    Lu 18, 2018 @ 09:46:28

    Miałem kiedys sen jak oglądnołem filmikm z tą panią. mianowicie urządziła wiekie spotkanie rożnych duchowych ludzi impreza była w zamku co akurat klimatycznie bardzo było dużo czerwonych wstawek chustek dywanów ogólnie czerwony klimat.Siedzieli przy dużym stole ludzie wszelkiej maśći i każdy miał cos do powiedzenia ja ogladałem wszstko z góry. i dopiero jak zaczoł przemawiać Tadeusz Owsianko sekwencja spowolnila i zaczoł mówić z tymi swoimi karteczkami i jak sie to zaczeło wszyscy z tego stołu zaczeli sie podśmiechiwac i śmiać akurat mnie wyłonczyło. Tak sobie mysle jakby to była moja dziewczyna to zamroziła by mnie jak sub zero z mortal kombat.

  30. krystal28
    Lu 18, 2018 @ 04:16:10

    🌻

  31. Krystyna11
    Lu 17, 2018 @ 20:27:36

    Wykład Wiedźmy Anji, moim zdaniem bardzo interesujący. O duchowości, rozwoju, odkrywaniu talentów. I wiele innych ciekawych tematów.
    https://www.youtube.com/watch?v=ymuOV5ObJmE – cz.1
    https://www.youtube.com/watch?v=ymuOV5ObJmE – cz.2
    Pozdrawiam!

  32. Naj Kasia
    Lu 17, 2018 @ 19:30:05

    Krystal sprawdź proszę czy moje komentarze nie lądują w spamie. Wysłałam trzy o tej samej treści wczoraj i dzisiaj i nic. Ostatnio znikają jak kamfora albo są komunikaty, że zostały uznane za spam, co nie tylko na tej stronie mnie się zdarza. 🙂 ❤

  33. Naj Kasia
    Lu 17, 2018 @ 19:22:14

    Przecież wystarczy zrobić badania genetyczne, czy dziecko ma ojca czy nie.
    Polecam wysłuchać ciekawego wykładu, a jak komuś się nie chce słuchać całego, to od 2,57 jest o tym mowa. I jaki ambaras, nie musi być obojga na raz :-0 🙂 ❤
    Pozdrawiam serdecznie

  34. Ella
    Lu 17, 2018 @ 17:28:59

  35. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 16, 2018 @ 19:19:17

    Moze i kobiety same moga rodzic ale po pierwsze tylko dziewczyny a po drugie kto bedzie polowal? kobieta? przeciez niektore kobiety uwielbiaja sie klocic a jaka kobieta wniesie ci szafe? chyba ze jakas kulturystka ale to juz za bardzo testosteronem zalatuje. skoro zrodlo stworzylo kobiete i mezczyzne to widzocznie tak jest lepiej dla wszystkich.

  36. Berry
    Lu 16, 2018 @ 18:30:51

    Śniło mi się, że obudziliśmy się w świecie, gdzie nie było mężczyzn” – mówi Albert Starski. „Same baby?” – upewnia się Maksymilian Paradys. „I proszę sobie wyobrazić, rozmnażały się z probówek” – dodaje Albert. Haha…kto pamięta ten dialog? 😀 Wizja świata bez mężczyzn w Seksmisji. A może dzieworództwa u człowieka to nie s.f. bo jeśli samice rekina mogą zapładniać swoje jajeczka i rodzić potomstwo bez udziału samców to partenogeneza inaczej dzieworództwo mógłby zostać wykorzystane do rozmnażania się ludzi. Mimo że nie ma dowodów na potwierdzenie dzieworództwa to naukowcy, uważają, że kobieta byłaby zdolna do poczęcia dziecka bez pomocy mężczyzny na dwa sposoby. Po pierwsze możliwe samozapłodnienie, jeżeli kobieta posiada również chromosom Y. Innym sposobem jest samoistny podział komórki żeńskiej, co może powodować urodzeniem córki z genami niemal takimi samymi jak matka. hmmm….ciekawe to wszystko. Tixie- póki co jak na razie zapłodnienie następuje poprzez święte połączenie kobiety i mężczyzny. 😀 Pozdrawiam 😀

  37. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 15, 2018 @ 21:50:21

    “To kobieta jest twórcą na ziemi, bo z jej łona rodzi się życie.” ale ktos ja musi zaplodnić no nie?

  38. Berry
    Lu 15, 2018 @ 20:53:47

    Bogini to jest Istota Życia. Jest Światłem Świata. To kobieta jest twórcą na ziemi, bo z jej łona rodzi się życie. Posiada moc transformowania wszystkiego. Wszystkie kobiety są Boginiami, tylko muszą to sobie uświadomić, bez tego Wzniesienia nie ma. To kobiety rządziły dawniej, później rządy przejęli mężczyźni. Obecnie z powrotem wracamy do potężnej miłości i światła, wracamy do Bogini. Oddajemy z powrotem tę cześć , która została zabrana przez męską energię. Pojęcie fenomenu energii żeńskiej pięknie wyjaśnia wspaniały Marek Taran. 🙂

  39. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 15, 2018 @ 16:35:13

    tak miala naprawde na imie?

  40. SzurniętyMędrzec
    Lu 15, 2018 @ 06:39:52

    tysiu to zdjęcie Isis Ashtar chciałem ci pokazać wcześniej, ale nie mogłem go znaleźć. Przed chwilą na nie trafiłem zatem publikuję 😉

  41. Turi Dredy
    Lu 14, 2018 @ 19:30:26

    To prawda.Wojownicy światła i wszyscy kochający ludzie wchodzą w nowy świat który zacznie się na innych zasadach nowych opierających się na miłośći i poszanowaniu harmoni.Wiem że ludzie co się beda przed tym wzbraniać i uciekać nie uciekna a pozostana w starym świecie który własnie rozpada się.Niema czego żałować ani nic do stracenia nowe będzie o wiele ciekawsze i przepełnione światłem niby to samo ale zupełnie inaczej bo tętni życiem z każdej strony.LOVE LIGHT..

  42. Jarek Kefir
    Lu 13, 2018 @ 22:43:42

    Coś wielkiego się zbliża, i wielu „wiedzących” lub po prostu mających intuicję to czuje. Widać to nawet w procesach geopolitycznych, gdzie wszystko stanęło na głowie. Ale nie tylko tam.

  43. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 13, 2018 @ 09:53:28

    powinienes myslec nie zeby wygrac ale zeby juz je miec i wyobrazac sobie co z nimi robisz

  44. emin
    Lu 12, 2018 @ 23:08:17

    hej, kiedyś wiele przekazów było zafałszowanych. Były z astralu, a podszywały się pod Galaktyczną Federację lub pod Asztara Szerana. Po prostu osoby odbierające nie były zbyt czyste i nie potrafiły wyczuć z kim mają kontakt.

  45. Marek 35
    Lu 12, 2018 @ 16:44:13

    pomyślałem, żeby wygrać w totka miliony i czemu tego nie mam :-)??

  46. Weronika
    Lu 12, 2018 @ 00:37:03

    Podobne przesłanie było podawane już nie raz. Przedstawiają się jako Galaktyczna Federacja. Dobrze byłoby aby wszyscy to przeczytali. Moglibyśmy wspólnie podyskutować? Co Wy na to?

  47. Daniel Riegel
    Lu 11, 2018 @ 23:02:27

    Kamienie Czintamani są silnymi wzmacniaczami i służą jako soczewki wzmacniające, aby pokazać, co jest w nas, abyśmy mogli to przekształcić, więc być może nastąpił kryzys oczyszczający w celu oczyszczenia się z negatywnych energii. Ja sam kilka dni po założeniu na sobie kamienia Czintamani też się gorzej czułem, ale potem zaadaptowałem się do jego energii. Pozdrawiam.

  48. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 11, 2018 @ 22:08:11

    Ciesze sie ze opowiedzialas sen a takze ze moglem pomoc tobie i mam nadzieje innym

  49. AL.
    Lu 11, 2018 @ 21:11:48

    WItajcie Kochani,

    mam pytanie do ludzi, ktorzy sa w posiadaniu kamienia Cintamani. Chce zapytac czy on jest na pewno bezpieczny.
    Mialem pewien czas temu taka sytuacje, ze mnie”poruszyl” ale zamiast sie wznosic, to zaczalem wpadac w nostalgie, amok, jeszcze wieksze leki, nie moglem zrozumiec siebie, swoich dzialan, czulem w sercu duzo negatywizmu. To wszytsko w jednym czasie bylo tak silne, ze nie moglem zlozyc wlasnych mysli do kupy. Bardzo ciezko.

    Jakbyscie ocenili taka sytuacje?

    Pozdrawiam cieplo.

  50. Mika
    Lu 11, 2018 @ 20:13:50

    Nie lubię się uzewnetrzniac jestem typem który pozostaje na uboczu i oberwuje. Ale odpowiem Ci dlaczego mi pomogles tym tekstem otóż śniło mi się że obserwowałam ludzi których zachowanie głęboko mnie zawstydzalo w którymś momencie powiedziałam do „nich” że chce już odejść a oni dali mi grupkę malych dzieci i powiedzieli że nie zakończyłem jeszcze misji za powinnam im tym dzieciom pomoc na co się rozplakalam i powiedziałam że nie chce już dźwigać tej odpowiedzialności za innych. Jak przeczytałam ten tekst zrozumiałam że jestem od dziecka głęboko manipulowania.

  51. IŚKA-8
    Lu 11, 2018 @ 16:23:11

    To prawda bo wszystko jest ze sobą połączone więc jeśli nam się uda fala rozprzestrzeni się i kto będzie chciał z niej skorzysta.DUŻO MIŁOŚCI DLA WSZYSTKICH,i cierpliwości w pracy nad SOBĄ .Jeśli DUSZA tego chce pracujmy dla ogółu.

  52. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 11, 2018 @ 12:23:04

    okej dzieki za odpowiedz

  53. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 11, 2018 @ 12:22:32

    jaki to sen jesli mozna wiedziec?

  54. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 11, 2018 @ 12:20:21

    serio komus pomoglem? kurcze ja tylko chcialem poznac wasze opinie a tu taki zonk

  55. Mika
    Lu 11, 2018 @ 10:56:41

    Dzięki za artykuł pomógł mi zrozumieć sen który nie dawał mi spokoju pozdr.

  56. Marian
    Lu 10, 2018 @ 21:44:19

    Kochani znalazłem dość interesujęcą stronę -blog podaje namiary
    http://www.przeslanie.com/

  57. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 10, 2018 @ 21:34:27

  58. galacticjoel
    Lu 10, 2018 @ 21:03:44

    Tu można kupić kamienie Cintamani

    https://www.etsy.com/search?q=cintamani%20stone

  59. Daniel Riegel
    Lu 10, 2018 @ 12:50:50

    To jest ciekawa istota. Na płaszczyźnie fizycznej żywi się m.in. jakimiś roztworami radioaktywnych pierwiastków i grzybami, które podobno też są radioaktywne w pewnym stopniu. Dzięki temu ciemne istoty nie są w stanie nią manipulować, bo nie znoszą tego promieniowania. Wyczuwa, widzi i słyszy radioaktywność z minerałów, nagrała i zobrazowała sporo z nich, różne dźwięki można tutaj posłuchać: https://soundcloud.com/irradia Po prostu z radia puszczała nagrane wcześniej dźwięki z tych minerałów 😉 Pozdrawiam

  60. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 10, 2018 @ 11:29:37

    ” ona zaczęła puszczać z radia różne dźwięki wydobywające się z radioaktywnych pierwiastków” to w koncu te dzwieki zaczely wydobywac sie z radia czy pierwiastkow bo nie wiem

  61. Elunia
    Lu 10, 2018 @ 10:24:00

    Dziękuję

  62. Turi Dredy
    Lu 10, 2018 @ 09:13:29

    Hah no rózne sa istoty, Tutaj ziria na płaszczyznie fizycznej ma swoje wniki dużo pamieta z poprzednich życ na innych planetach i tez sie to przekłada na jej obecne życie. raz sie z nia jeszcze na płaszczyznie astralnej spotkałem to mnie głaskała po włosch chyba sie jej spodobałem i zobaczyłem jakie ma postrzeganie na pewne sprawy hehe no to zostanie między nami;) LOVE LIGHT…:):*

  63. salama444
    Lu 10, 2018 @ 00:34:35

    Ale jesteś super mądry Mr Nie 😍

  64. Daniel Riegel
    Lu 09, 2018 @ 20:51:19

    Ziria miała kiedyś swój kanał na youtubie, na jednym z filmików pamiętam, jak ze swoim mężem byli na polu i nagle zza krzaków momentalnie przybiegły do niej krowy, ona zaczęła puszczać z radia różne dźwięki wydobywające się z radioaktywnych pierwiastków, a krowy zaczęły dosłownie płakać ze szczęścia.

  65. Turi Dredy
    Lu 09, 2018 @ 19:55:45

    Witam,było mi dane poznać zirie wspaniała istote światła pojawiła sie u mojego boku jak strzała białego światła odrazu zaczeliśmy porozumiewać się telepatycznie przez elektromagnetyczną aktywowaną szyszynke.Niema słów ab opisać jej potężna istote jestem pod wielkim wrażeniem cos pieknego!! nie spotykam tutaj takich istot często wiec śle wielka miłość w jej kierunku bo wiem że niema kolorowo w tym świecie matrixowym.LOVE LIGHT…

  66. SzurniętyMędrzec
    Lu 09, 2018 @ 17:39:51

    Tam było kilkanaście jeśli nie kilkadziesiąt społeczności, każda z opisem o sobie w mniejszym lub większym. Poszukam w postach z czerwca ech…

  67. Elżbieta Halina
    Lu 09, 2018 @ 16:31:32

    jest takowa spolecznosc 🙂 prosze link https://www.facebook.com/groups/DomyKopulowe/

  68. SzurniętyMędrzec
    Lu 09, 2018 @ 16:22:13

    Hej wam! Szukałem w postach z ostatniego półrocza linku do strony poświęconej społecznościom kopułowym w polsce, w komentarzach albo przegapiłem, albo tego linku nie było, jeszcze poszukam w tłumaczonych publikacjach, jakby ktoś znał tą stronę bardzo proszę o podesłanie, poratuje ktoś?

  69. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 09, 2018 @ 11:15:17

    przeciez to wszystko jest w twojej glowie. o czym pomyslisz tak bedziesz mial. jestem zywym przykladem na to 🙂

  70. KoniIczynka728
    Lu 09, 2018 @ 09:36:59

  71. Obserwator
    Lu 09, 2018 @ 01:22:00

    Witam. Ja tutaj kiedyś czytałem że Chimera miała upaść w 2016 roku. To być może też miał być ostatni rok w tym systemie. Ciekawa sprawa bo lata mijają a wielkich zmian jak nie było tak nie ma. Już w 2017 roku miało być tyle cudów np przyszłe projekcje Manuela Pinedy. To się wspaniale czytało niemal jak bajkę i co? Z tych przewidywań nie spełniło się NIC. Słownie NIC. Nawet jeden postulat. Ten blog też jest piękny, czyta się to wszystko wspaniale. A rzeczywistość? Jest nadal twarda i archaiczna. Tak piszę to niestety ze swojej perspektywy. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia mój jest jaki jest. Zresztą nic nie dzieje się bez przyczyny. Jeśli o mnie chodzi jestem bardzo, bardzo umiarkowanym optymistą z pograniczem pesymizmu.

  72. bartek
    Lu 08, 2018 @ 13:19:42

    Bo Mieszko I pomyślał sobie, że lepiej trzymać z Rzymem no i tak wyszło jak wyszło;-)

  73. Turi Dredy
    Lu 08, 2018 @ 11:08:16

    Nowy system bedzie musiał iść w parze z nowa energia która przechodzi poprzez planetarne pole nowej ziemi dlatego impuls i rozbłysk energi światła jest kluczowy aby utrzymać nowy system na fundamencie miłośći. Już po 2020 roku na lini wzniesienia to sie dzieje na pełna skale i jest totalna zmiana paradygmatu widoczna na całej ziemi.w tym roku przebije sie dużo zmian być może to ostatni rok w takim systemie wiec i ciemne energie postaraja sie wyłonczyć ten system bankowy i ludzie bedą mogli masowo chcieć wybierać pieniądze jak zobacza co sie dzieje a wiadomo wtedy pieniądze zniknoł.

  74. marmur71
    Lu 07, 2018 @ 23:16:44

    Moja cisza pokazuje gdzie zaczynam się Ja .

  75. dalmat
    Lu 07, 2018 @ 22:34:56

    To nie tak, skoro mają dom którego nie da sie spłacać, bo nie ma pieniędzy, to czy uważasz że ci ludzie są szczęśliwi?, Nie, woleliby biedę niejednego, byleby nie mieć problemów. Jak więc widzisz,., życie ponad stan jest okupione stresem.

  76. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 07, 2018 @ 21:45:00

    ze co?

  77. Berry
    Lu 07, 2018 @ 20:00:51

    Rav : nie prorokuj w ten sposób, nikt nie wie jak to będzie się działo, ale na pewno będzie Sprawiedliwie, Jasno, Przejrzyście i Pięknie dla Całej Ludzkości. Każda osoba na planecie będzie miała dostępne fundusze w celu polepszenia swojego życia. 🙂

  78. Mr. Nie
    Lu 07, 2018 @ 19:47:01

    rav
    Bardo słuszna uwaga i logicznie ujęta myśl – rozumując w TERAŹNIEJSZY sposób! Trudno odpowiedzieć właściwie na taki „zarzut” jaki stawiasz. Spróbuję.
    Królestwo niebieskie podobne jest do właściciela winnicy, który o świcie wyszedł z domu, by zatrudnić ludzi do pracy. Uzgodnił z nimi dniówkę i wysłał na pole.
    Gdy wyszedł o dziewiątej, zobaczył na rynku innych ludzi bez pracy. „Idźcie pracować w mojej winnicy”, powiedział. „Uczciwie wam zapłacę”. Poszli więc pracować.
    Właściciel zrobił to samo około dwunastej i trzeciej po południu.
    Gdy wychodził około piątej, spotkał kolejnych ludzi i zapytał: „Czemu staliście tu bezczynnie cały dzień?”. „Ponieważ nikt nas nie zatrudnił” – odpowiedzieli. „No to idźcie szybko do mojej winnicy!”.
    Wieczorem właściciel powiedział zarządcy: „Zwołaj pracowników i wypłać im należność – zaczynając od tych ostatnich, a kończąc na pierwszych”.
    Podeszli więc ci, którzy przyszli o piątej, i dostali całą dniówkę.
    Gdy przyszła kolej na pierwszych zatrudnionych, spodziewali się, że dostaną więcej. Ale oni również otrzymali dniówkę. Wzięli pieniądze, ale robili właścicielowi wymówki: „Jak to? Ci ostatni pracowali tylko godzinę, a dałeś im tyle samo co nam, którzy przez cały dzień ciężko pracowaliśmy w upale!”.
    „Przyjacielu, PRZECIEŻ CIĘ NIE SKRZYWDZIŁEM” – zwrócił się do jednego z nich właściciel. „Czy nie umówiliśmy się na dniówkę? Weź swoje pieniądze i wracaj do domu! Chcę temu ostatniemu pracownikowi dać tyle samo, co tobie. Czy nie mam prawa wydawać swoich pieniędzy tak, jak chcę? Nie podoba ci się, że jestem dobry?”

    Powyższa przypowieść nie jest do końca adekwatna wobec Twojego „problemu”, skojarzyła mi się ze względu na zdanie „Przyjacielu, przecież cię nie skrzywdziłem” – dlatego ją napisałem.
    Tobie rav nikt nic nie odbierze, nie będziesz „stratny” – pamiętaj!
    Od siebie jeszcze dodam, że po resecie, po wprowadzeniu dochodu gwarantowanego, nikomu niczego nie zabraknie, a NAJWIĘKSZA pomoc zostanie udzielona tym, którzy jej będą najbardziej potrzebować, w kwestii materialnej także – a więc tym, którzy żyjąc skromnie, biednie – trzeba będzie „coś” dodać aby poprawić warunki ich bytu (ale nie po to aby zrównywać kogoś do kogoś, takiego rozumowania w ogóle NIE będzie).
    Poza tym będą inne, najważniejsze, kryteria oceny człowieka!!!
    Życie skromne, uczciwe, bez cwaniakowania, bez wywyższania, bez chciwości, życie wewnętrzne, duchowe, wzniesiona osobowość, przepracowane lekcje Ziemskie – to będzie od razu predysponowało do „uprzywilejowanej” pozycji w Nowym Świecie.
    A właśnie wszyscy ci cwaniacy i oszuści – dopiero będą musieli przejść swój proces zrozumienia, uzdrowienia, wzniesienia i w tym względzie będą „z tyłu” wobec tych, którzy już tego dokonali.
    Dlatego Twoje rozumowanie jest ODWROTNE od właściwego! Ty żyjąc uczciwie – już swoją lekcję odrobiłeś i będziesz mógł bardziej cieszyć się swobodnym życiem i szczęściem, a oni dopiero będą musieli pójść do duchowego „szpitala” – aby przejść proces uzdrowienia.
    To Ty więc jesteś na dobrej drodze, i to dla Ciebie reset będzie nagrodą, a nie karą. Dla nich też nie będzie nagrodą – jak napisałeś, ale też i nie karą – tylko OKAZJĄ do PODŹWIGNIĘCIA się z życia w błędzie.
    A jakie będą m.in. efekty tego podźwignięcia się? Zobaczymy :). Może takie, że oni sami zrezygnują ze swych “wielkich domów na kredyt” i życia “ponad stan”, bo będą tego potrzebować dla wzniesienia swego Ducha i zrobią to z ochotą…
    Wszystko będzie dobrze i się wszystko poukłada!
    pozdrawiam

  79. Eve
    Lu 07, 2018 @ 15:21:34

    Tutaj są ogólne informacje i zarys tego co się bedzie działo w trakcie Wydarzenia i po. Bardzo pocieszające jest to, że przewidziane jest, że każdy człowiek otrzyma 100 tysięcy dolarów z kont zabezpieczonych http://przygotujsienazmiany.blogspot.com/2017/08/reset-finansowy-podczas-wydarzenia.html

  80. Weronika
    Lu 07, 2018 @ 15:04:20

    „Wlaśnie miłość bezwarunkowa i dobre serce jest kluczem do wyższej świadomości”.

    To prawda. Miłość nas łączy i podnosi naszą świadomość poprzesz serce. Dziękuję Wszystkim Obecnym za to, że tu jesteście. Lączy na Miłość.

  81. Turi Dredy
    Lu 07, 2018 @ 08:35:52

    tak wojtku też sie dzieje zwodzenie to podstawa ciemnych sił proponuja rózne żeczy od materialnych po moce duchowe naprzykład mi proponowali na statku zebym z nimi pracował co mnie zdziwilo wiecie ile ludzi zwanych pracownikami światla z nimi pracowało byście sie zdziwili.Ale przebudzony bóg w ludzkim ciele nie przystaje z ciemnymi energiami bo wie jakie są konsekwencje przyczyna i skutek takich czynów.

  82. Turi Dredy
    Lu 07, 2018 @ 08:16:29

    Tylko ja stwierdzam fakty które już sie dokonują,Każdy dostaje to na co zasługuje i jak wibruje jak system zostanie zmieniony automatycznie te jednostki dostają życie na jakie zasłuzyli godne Bogów na ziemi.Tym bardziej w nowym chologramie nie ma miejsca na ciemnych i ludzi o nieodpowiednich parametrach świadomości a wiec oni zostana przeniesieni do innych miejsc w bycie jest nieskonczona ilośc planet i poziomów szacuje na ten moment ze wiekrzej cześći ludzi nie bedzie w nowych pasmach energi podniesionej planety i to będzie naturalne zawsze taki proces obowiazuje od tysiecy milionow lat.Wlaśnie miłość bezwarunkowa i dobre serce jest kluczem do wyższej świadomośći.

  83. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 07, 2018 @ 01:53:08

    Alez idz swoja droga skoro rezonujesz z Jezusem. Chodzilo mi tylko o poznanie odpowiedzi dlaczego to robisz i juz wiem. Niestety ze mna nikt nie rezonuje.

  84. IŚKA-8
    Lu 06, 2018 @ 23:30:48

    oj TURI DREDY znów podział na lepszych i gorszych tylko ze coś zrobili to nie miłość bezwarunkowa, cała LUDZKOŚĆ ma żyć w dobrobycie. pozdrawiam Wszystkich i myślmy GLOGALNIE a działajmy lokalnie na miarę własnych możliwości.

  85. rav
    Lu 06, 2018 @ 21:49:42

    Ten reset będzie w pewnym sensie nagrodą dla tych którzy żyli ponad stan, wielki dom na kredyt, którego już nie daje się spłacać, samochód, wakacje za pożyczone pieniądze itp. a karą dla tych którzy żyli skromnie w wynajmowanym mieszkaniu bo bali się lub nie mogli wziąć kredytu i zawsze starali się nie wydawać więcej niż mają,
    Dziwne to trochę dla mnie

  86. Ewa
    Lu 06, 2018 @ 20:33:55

    narzędzie do pracy z energią Mjolnir (jakby ktoś chciał skorzystać):
    http://recreatingbalance1.blogspot.com/2018/02/working-with-mjolnir.html

  87. Wojtek
    Lu 06, 2018 @ 20:22:27

    Witam, tak zgadza się. Ale zaczynają być poddawani próbie i zwiedzeniu. Aktualnie dobrobyt matriksowy zaczyna do nich napływać, a to nie o to chodzi.
    Pozdrawiam Wojtek.

  88. greg
    Lu 06, 2018 @ 20:00:48

    10-12 lat temu czytałem dokładnie te same informacje, wątpliwości, oczekiwania,, etc. nawet zapasy na dni ciemności z żoną zrobiliśmy … i nic:) mamy teraz dostęp do innych przestrzeni … a pracę należy wykonać samemu… cuda potrzebują okoliczności, nastawienia, rozpoznania, świadomości, konto samo się nie napełni:) itd……. poznanie i praca nad sobą i przestrzenią to cud….. naiwność przyniesie rozczarowanie:) serdecznie pozdrawiam tych którzy szukają….. i KRYSTAL 🙂 za tyle lat pięknej pracy:) … dziękuję ( za to że samo się nic nie robi 🙂 ) światło ma siłę i moc i świadomość …odkryjcie TO… ( 🙂 )

  89. Turi Dredy
    Lu 06, 2018 @ 16:48:21

    Dodam jeszcze coś ważnego.po resecie natychmiastowo wszyscy wojowncy światła pierwszej i ostatniej godziny dostają dobrobyt jako 1 dlaczego?ponieważ byli atakowani ponad miare i poświęcili swoje życie dla miłośći nie patrząc na system matrixowy.Wszyscy oni wiedzieli co robią i co jest najważniejsze oni wszyscy natychmiastowo zostaja zlokalizowani przez plejadian i zostaje im dostarczony dobrobyt oparty o nowe zasady systemu.Niektórym specjalne pojazy kosmiczne ale to bedzie mała grupka na początku.

  90. tysia
    Lu 06, 2018 @ 16:47:48

    To co mówił i co czynił pozostaje ze mną w najsilniejszym rezonansie. Mam tez osobiste doświadczenia. Rezonans wzbudza u mnie też m.in. Saint Germain i Wingmakers. Jeżeli nauczyciele których wymieniłaś rezonują z Tobą, to nie znaczy że ja muszę odczuwać podobny wewnętrzny impuls. Pozwól że będę szła swoją drogą ufając sercu i moim przewodnikom. pozdr

  91. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 06, 2018 @ 10:55:54

    Dlaczego tylko Jezus a nie Wisznu albo Sziwa? sory nie znam sie na indyjskich bostwach? Dlaczego nie Swiatowid? albo Pierun? Dlaczego porzucilismy nasze wierzenia?

  92. STRUMYK
    Lu 06, 2018 @ 09:28:54

    Witam!

    Szkoda mi tej Isis Astary, ale pewnie jest teraz szczęśliwa. Jeśli chodzi o reset finansowy, to jestem za. Każdy człowiek powinien mieć jakiś dochód gwarantowany, choćby minimalny, tak samo powinno być z opieką zdrowotną, bo to co się teraz dzieje w służbach zdrowia, to jest tragedia. Zastanawia mnie jeszcze fakt, to że ludzie w Afryce, w Azji i w Ameryce Południowej żyją biednie, za marne grosze teraz, i tak nie powinno być.

    Moje oczekiwania względem sytuacji na Ziemi:

    1. Zmiana systemu finansowego na lepszy.
    2. Opieka zdrowotna bezpłatna dla każdego
    3. Nowy system nauczania od małego innych wartości, przydatnych w życiu
    4. Dostęp do internetu i mediów dla wszystkich
    5 Rozbudzenie świadomości ekologicznej ludzi na Ziemi, ale tak, że nie tylko garstka ekologów i pasjonatów się tym zajmuje.
    6 Jawne i uczciwe rządy kazdego państwa, stop biurokracji w rządach i urzędach

    To na razie tyle mi wpadło do głowy, pozdrawiam 🙂

  93. tysia
    Lu 06, 2018 @ 08:47:34

    Nie już nie traktuję Go jako bóstwo, lecz jako tego który przyszedł zrobić wyłom w zbudowanym wokoło nas murze, jako istotę na którą zstąpił Chrystus, dlatego jest moim Mistrzem, do czasu aż sama nie uzyskam bezpośredniego kontaktu ze Żródłem. Jest światełkiem naprowadzającym, starszym bratem.

  94. tysia
    Lu 06, 2018 @ 08:32:46

    Dziękuję odp. Gugolandia i Kinken. Cieszę się że rozumiecie o co mi chodziło.

  95. Weronika
    Lu 05, 2018 @ 20:40:20

    Proponuję zajrzeć na stronę: https:https://independenttrader.pl/kategoria,emerytury.html
    Kilkakrotnie słuchałam wywiadu Tradera w Niezależnej telewizji. Wg. mnie ten człowiek orientuje się w światowych finansach.
    Ale nikt nie może być pewny przewidywań. Jeżeli już trzymać pieniądze to tylko w polskim banku.
    Pozdrawiam.

  96. Gugolandia
    Lu 05, 2018 @ 20:33:24

    No właśnie, Kinken ma rację, też to poczułam, że Kobra przemyca coś bardzo osobistego i prywatnego używając słowa “bogini” (oczywiście nie podważam tego
    że ta Istota miała/ma bardzo wysokie wibracje :-).
    Agnieszka

  97. Weronika
    Lu 05, 2018 @ 20:29:53

    Nikt w dzisiejszym świecie nie jest w stanie domyślać się co wydarzy się w światowych finansach. Proponuję zajrzeć na stronę: https:https://independenttrader.pl/kategoria,emerytury.html
    Kilkakrotnie słuchałam wywiadu Tradera w Niezależnej telewizji. Wg. mnie ten człowiek orientuje się w światowych finansach.
    Ale nikt nie może być pewny przewidywań. Jeżeli już trzymać to tylko w polskim banku.
    Pozdrawiam.

  98. Turi Dredy
    Lu 05, 2018 @ 20:17:57

    w taki o to sposób system babiloński matrix zostanie pozostawiony i wyłoni się świat ze światła:)Nie martwcie sie o mamone bo ona doprowadziła do zguby ten świat w rękach nieodpowiednich ludzi.Będzie nowy zupełnie inny system wartośći oparty na zrozumieniu i miłośći.W nowym systemie nie bedzie możliwe oszustwo ani manipulacja nie bedzie dopuszczone do nierównośći nie będzie bogatych ani bieddnych wszyscy z otwartymi sercami tam przechodza bez szwanku matrixowcy doznaja szoku i opuszczaja planete w tym dniu kiedy jeden dzień zacznie przemijać w kilka godzin.LOVE LIGHT…

  99. niesforna
    Lu 05, 2018 @ 19:25:22

    Poczytaj o NESARA. Z resetem finansowym jest związany bezwarunkowy dochód podstawowy dla wszystkich ludzi i bez żadnej łaski ze strony rządu i tzw. emerytura obywatelska jednakowa dla wszystkich.
    Jeśli chodzi o OFE to w moim przypadku, ale chyba dotyczy to wszystkich obecnie przechodzących na emeryturę, pani w zus zagroziła nie przyjęciem wniosku emerytalnego jak nie zgodzę się przekazać całego OFE na skarb państwa czyli zostałam okradziona zgodnie z obecnym złodziejskim „prawem” z części mojej emerytury. Moi znajomi też.
    Jeśli możesz to wypłać i schowaj do skarpety.

  100. STRUMYK
    Lu 05, 2018 @ 19:21:52

    Ja nie mam zmartwień jeśli chodzi o trzymanie pieniędzy w banku. Mam na koncie niewielką kwotę i się nie martwię. Mam tylko marzenie, aby mieć więcej pieniędzy na koncie :).

  101. Wita
    Lu 05, 2018 @ 19:20:34

    Z tego co wyczytałam na różnych stronach to trzymaj sobie w domu jakąś kwotę pieniążków, gdyż możne być, że przez jakiś czas (od 1 tyg do 3 tyg) banki będą zamknięte i nie będzie dostępu do środków finansowych. Gdyż system pieniężny zostanie na początku oparty na kruszcach. Do tego dojdzie redominacja pieniądza a wiec wyrównanie wartości pieniążków 1:1 (1zł do 1 dolara). Wraz ze wzrostem świadomości ludzi odejdziemy od pieniędzy. Lecz na czas przejściowy, system finansowy będzie odzwierciedlał prawdziwą wartość w kruszcu a nie w papierach. Oczywiście, nikt z nas nie wie, jak to naprawdę zostało zaplanowane i jak to będzie wyglądało. Będzie dobrze mój przyjacielu, i nie martw się. Gdyż to co zaplanowało dla nas ukochane źródełko, uwolni Nas od zmartwień natury materialnej. Pozdrawiam Cię

  102. Ewa
    Lu 05, 2018 @ 17:59:11

    do Tysia i Gugolandia:
    wiecie, myślę, że wszystko jest kwestią naszego podejścia do sprawy,
    do tej pory tak mieliśmy zakodowane, że słysząc pojęcie ‘bóg/bogini’ automatycznie zginaliśmy kark, ponieważ tak nas nauczono.
    A czy my nie jesteśmy bogami? Przecież posiadamy takie same umiejętności. A że zrobiono nam ‘wodę z mózgu’ to już nie nasza wina 😉 Teraz kwestia przypomnienia sobie, co umiemy i kim jesteśmy i uwierzenia w swoją wartość.
    Myślę, że dobrze by było przyswoić sobie, że jesteśmy dla kosmitów czy fizycznych, czy niefizycznych partnerami, braćmi/siostrami, współpracownikami.
    A co tam: bogini…
    Ja też jestem boginią, a muszę zapierniczać codziennie do roboty i zmywać gary 😀

  103. Edvige
    Lu 05, 2018 @ 16:54:19

    Niepokoję się o reset finansowy. Czy stracę wszystkie oszczędności gromadzone wiele lat w OFE? Czy są jakieś bezpieczne banki? Wiem, że nie należy trzymać kasy w bankach, które mają siedzibę w bankrutujących krajach. Czy zatem niemieckie banki są bezpieczne? Czy banki z udziałem kapitału polskiego są bezpieczne? Banki spółdzielcze – jeszcze niedawno można było liczyć na fundusz gwarantowany (np.upadły SKbank wypłacił kasę wszystkim klientom) ale dowiedziałam się od pracownika jednego z banków, że fundusz wyczyściły SKOKi po bankructwach. Tak czy inaczej duże banki zaspokoją prawdopodobnie tylko dużych wierzycieli. Od jasnowidzącej dowiedziałam się, że WSZYSTKIE banki są w rękach Rothschildów. Piszę o tym, bo nie można tylko żyć marzeniami o Wydarzeniu ale mieć baczenie na obecne reality. Poradźcie coś!

  104. Serenity
    Lu 05, 2018 @ 15:29:39

    Zwycięstwo Światła ! Chwała Bogini ! Chwała Ashtarowi !

  105. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 05, 2018 @ 13:52:54

    “Moim mistrzem jest Jezus Chrystus i trudno mi zrozumieć promocję tej istoty jako bóstwa.” ale Jezusa traktujesz jak bostwo? ty jestes mistrzynia dla siebie a nie Jezus. wszyscy stanowimy jedno wiec nie rozumiem twojej wypowiedzi

  106. Sympatyczny
    Lu 05, 2018 @ 11:16:27

    Mam pytanie odnośnie ” Resetu finansowego ” – na czym tak dokładnie będzie polegał ? Gdzie mogę się więcej o tym dowiedzieć ? Czy pieniądze z banku powinno się wypłacić ?

  107. Kinken
    Lu 05, 2018 @ 07:50:32

    Przychodzi mi, że to indywidualny sposób traktowania kobiety przez mężczyznę, który określa ją po prostu „boginią” i linia czasu pamięci staroegipskich oraz atlantydzkich wierzeń. Kobra to analityk z typowo angielskim akcentem, człowiek może nie tyle hermetyczny, co bardzo ułożony i kalkulujący, więc „bogini” była i jest balsamem dla Niego. Kwestia zjawiska klonowania po Wydarzeniu jest natomiast niezbyt pocieszna. Trzeba na trzeźwo obserwować wydarzenia przy pomocy wszystkich dostępnych zmysłów i metod, przekładając je na pojawiające się wiadomości, żeby nie dać się złapać na haczyk energetyczny.

  108. Tera
    Lu 05, 2018 @ 05:48:59

    I to tylko filmy, oprawa bardziej kolorowa,luz napewno wiekszy,zyczliwosc tez,ale wynika to z mentalnosci ,nie zduszonej komuna I butelka octu na pustej polce. Ludzie sa dobrze I zli pod kazda szerokosc geograficzna,ale mnie lub wiecej stlamszeni odgornie.Polacy stlamszeni bylo dlugo,amerykanie,lata ostatnie.ot I tyle

  109. SzurniętyMędrzec
    Lu 05, 2018 @ 00:35:28

    Nie przepraszaj, cieszę się że pomogłem, ot taką drobną poradę dałem… Nie jestem niczym dotknięty, z tą boginią chodzi raczej o żeńską energię miłości, bóg czyli źródło to bliźniacze dusze, jedna męska druga żeńska. I dzięki za szybką odpowiedź.

  110. planetariusz
    Lu 04, 2018 @ 23:38:46

    Nareszcie milowy krok do przodu, dziękujmy Isis , jej różowa poświata energii miłości została, mam nadzieję na zawsze, jesteśmy jej wdzięczni i oczekujemy jej powrotu. Dziękujemy Kobrze i wszystkim wojownikom Światła . Victory.

  111. Gugolandia
    Lu 04, 2018 @ 23:09:18

    Tysia, jestem tego samego zdania co Ty.
    Po pierwsze, to już było, całe to oddawanie czci “bogom” służące manipulacji nami, (ludźmi) i mające oddzielać nas od Źródła. Po drugie, też nie rozumiem użycia tego określenia (“bogini”) w stosunku do tej Istoty. Być może, na to wygląda, że była to Istota, która mogła przyjąć i emanować znacznie większą dawką Miłości niż My, ale to tylko kwestia naszej duchowej ewolucji kiedy i My staniemy się tacy jak Ona.
    Szczerze pisząc to razi mnie użycie słowa “bogini” w stosunku do tej Istoty,
    o wiele lepszym określeniem jest po prostu Anioł, Istota z wyższych wymiarów, itp.
    Pozdrawiam Was
    Agnieszka
    😉

  112. Sringha
    Lu 04, 2018 @ 22:39:47

    Jeśli jutro Trump upubliczni “Raport Nunesa”, to niniejszym ogłaszam, że oto rozpocznie się proces WIELKIEGO UJAWNIENIA. To, co się dzieje teraz w USA, nie miało jeszcze nigdy miejsca. Afera jest na niewyobrażalną skalę! Dość powiedzieć, że komisja kongresowa obradowała w specjalnym atomowym bunkrze wybudowanym jeszcze przez Ike’a, a i tak próbowano ich zastraszyć- patrz incydent z pociągiem. Trump zwolnił wice szefa FBI, bo tego w ostatniej chwili zastraszono. Z Niunesa próbują zrobić szpiega Rosji i są potworne naciski, by raportu nie ujawniono. Jednak jeśli to nastąpi, to totalnie upadnie kabała, a wtedy, kochani, stanie się jasność, czego z głębi serca Wam wszystkim życzę. JAM JEST!!!

  113. Marian
    Lu 04, 2018 @ 22:09:31

  114. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 04, 2018 @ 22:01:42

    Zazdroszcze ze mieszkasz w Stanach. Za duzo sie amerykanskich filmow naoglodalem i zauroczylem USA

  115. Kinken
    Lu 04, 2018 @ 21:27:14

    Dzięki za odp.Tede, monitorowanie m.in smug akurat teraz, gdy jest tyle tak „wspaniałych” doniesień, ciekawe, czy z wiosną i latem to zjawisko zacznie rzeczywiście zanikać. Pozdro.

  116. Tede
    Lu 04, 2018 @ 21:05:42

    Newsy moze i dobre, ale – przykro mowic – nie bardzo przekladaja sie na rzeczywistosc. Pytasz o smugi – nad poludnowym UK bez zmian – lataja dzien i noc. Jesli byloby tak dobrze to powinno to zanikac -do tego czasu ostroznie podchodze do wszelkich rewelacji. Robmy swoje ,kazdy na swoim podworku, nie czekajac na “innych”. Pozdrawiam serdecznie

  117. tera
    Lu 04, 2018 @ 21:02:19

    Do MajiWali27
    Mieszkam w Stanach wiele lat, ale Polska zawsze jest dedzie moja ojczyzna.
    Wiele dzieje sie w Stanach ale zupelnie analogicznie dzieje sie w Polsce.Podzielone spoleczenstwa, napady wulgarne wrecz na obecne rzady, Chastwo, klamstwo .Tutaj Donalt Duck,tam Kaczor. Musi sie dokonac .. do konca. I wiem ze jest coraz wiecej nas wiedzacych ze jest lepiej i dzieje sie OGROMNIE duzo i w Stanach i w POLSCE.Ida zmiany ,WSZEDZIE ! I witajmy je z radoscia ! Pozdrawiam cieplo.

  118. MajaWalia27
    Lu 04, 2018 @ 20:42:51

    Kochany Kosmiczny Bracie,,,,,wyrazy MILOSCI dla Ciebie i Twojej Ukochanej. Bardzo smutno mi sie cztalao o tym…..ogromne wyrazy wdziecznosci dla WAS, szkoda,ze tak to sie potoczylo, tak to nie powinno wygladac,ale wierze ,ze MILOSC jest WIECZNA, tak ajk to ujal Kobra w swoim blogu gdy umiescil zdjecie tych dwoch pieknych Istot- delfinow.

    Co do panu fizycznego to mam odczucie,ze w Posce rzadza zdrajcy. W USA tak jak pisze Krystal proces ”czyszczenia” sie nasila. Ogolnie mialam odczucie ,ze ostatnia faza super kseizyca byla dla nas energetycznie bardzo trudna,…..jestesmy juz ”za tym”. Mysle,ze wielu ludzi czuje sie juz zmeczonych tymi grami ciemnych sil i czekamy na jakis progres….

  119. Sringha
    Lu 04, 2018 @ 19:57:39

    Niechaj wreszcie będzie ten reset finansowy, bo mnie te kredyty wykańczają. Każdej osobie, która walczy nawet symbolicznie z siłami ciemności ślę pozytywną iskierkę swojej mocy….. Czujecie? To właśnie ode mnie. Niech moc będzie z Wami!

  120. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 04, 2018 @ 18:06:23

    Co takiego zlego zrobili eskimosi?

  121. tysia
    Lu 04, 2018 @ 17:47:12

    Dziękuję bardzo i przepraszam za fatygę. Nie chciałam nikogo dotknąć tym pytaniem, a jedynie próbuję zrozumieć. Dalej jednak nie rozumiem funkcji “bogini”. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z istot które walczą o wyzwolenie Ziemi, która (wg informacji Cobry) straciła życie w tej walce. Co oczywiście jest najwyższym poświęceniem i ze strony nas uciskanych ziemian może płynąć jedynie niewysłowiona wdzięczność za najwyższy dar. Myślę że w obecnych czasach wiele istot nam pomaga i zapewne też inni giną. Chciałabym jednak wiedzieć o co chodzi z tą “boginką”. W każdym z nas podróżuje Bóg, wszyscy jesteśmy częścią jednej wspaniałej istoty, nieskończonej istoty, której naturalnym środowiskiem jest bezgraniczna miłość i akceptacja. Dlaczego więc boginka, nie prościej powiedzieć że to istota z wyższych wymiarów, anioł. Boginka ma pejoratywny wydźwięk, bo oznacza oczekiwanie oddawania czci następnym bóstwom, a wyzwolenie polega przecież na uwolnieniu się tego, a nie zmianę panteonu bóstw. Czym innym jest wdzięczność, a czym innym zginanie karku i budowanie ołtarzy. Moim mistrzem jest Jezus Chrystus i trudno mi zrozumieć promocję tej istoty jako bóstwa. Pozdrawiam

  122. tysia
    Lu 04, 2018 @ 17:44:19

    Dziękuję bardzo i przepraszam za fatygę. Nie chciałam nikogo dotknąć tym pytaniem, a jedynie próbuję zrozumieć. Dalej jednak nie rozumiem funkcji “bogini”. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z istot które walczą o wyzwolenie Ziemi, która (wg informacji Cobry) straciła życie w tej walce. Co oczywiście jest najwyższym poświęceniem i ze strony nas uciskanych ziemian może płynąć jedynie niewysłowiona wdzięczność za najwyższy dar. Myślę że w obecnych czasach wiele istot nam pomaga i zapewne też inni giną. Chciałabym jednak wiedzieć o co chodzi z tą “boginką”. W każdym z nas podróżuje Bóg, wszyscy jesteśmy częścią jednej wspaniałej istoty, nieskończonej istoty, której naturalnym środowiskiem jest bezgraniczna miłość i akceptacja. Dlaczego więc boginka, nie prościej powiedzieć że to istota z wyższych wymiarów, anioł. Boginka ma pejoratywny wydźwięk, bo oznacza oczekiwanie oddawania czci następnym bóstwom, a wyzwolenie polega przecież na uwolnieniu się tego, a nie zmianę panteonu bóstw. Czym innym jest wdzięczność, a czym innym zginanie karku i budowanie ołtarzy. Moim mistrzem jest Jezus Chrystus i trudno mi zrozumieć promocję tej istoty jako bóstwa. Pozdrawiam

  123. SaBa
    Lu 04, 2018 @ 17:25:10

    Dzięki IZIS!!!

  124. bAsia
    Lu 04, 2018 @ 17:14:49

    Ujawni też prawdziwe oblicze dobrej zmiany😊

  125. SzurniętyMędrzec
    Lu 04, 2018 @ 15:06:12

    Tu proszę:

    Na przyszłość radzę spróbować szukać informacji na własną rękę, tak jest szybciej.

  126. alleksa
    Lu 04, 2018 @ 15:06:02

    I dzięki za bieżące informacje z mediów USA ❤

  127. Ewa
    Lu 04, 2018 @ 14:55:06

    Tak.
    I wygląda na to, że dzięki jej odejściu sprawy bardzo przyspieszyły.
    Wielki szacunek i wdzięczność dla Isis.

  128. B.
    Lu 04, 2018 @ 13:41:50

    Hej wszystkim.
    Baardzo dawno nic nie pisałem ale mam wrażenie że u nas też dużo się zadzieje. Jedna mała ustawa ile bulgotu wywołała. I to międzynarodowego. Mam nadzieję, że nie odpuszczą Eskimosom 😉 i to ujawni globalnie ich prawdziwe oblicze i plany.

  129. konki
    Lu 04, 2018 @ 12:22:04

    Ja sądzę, że chodzi po prostu o zwykłą miłość 😉

  130. tysia
    Lu 04, 2018 @ 12:11:44

    Czy ktoś może mi powiedzieć o jaką boginę tu chodzi (Izydę !?)??? albo podesłać link
    Myślałam że etap bóstw mamy już za sobą. Przecież jesteśmy jednością ze Źródłem. Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich

  131. Jurek Lachowiecki
    Lu 04, 2018 @ 12:09:47

    Wyrazy Współczucia

  132. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lu 04, 2018 @ 11:12:54

    “Ruch Oporu nie mógł interweniować bezpośrednio, gdyż bomby topletowe byłyby uaktywnione.” Nalezy jej sie szacunek za to ze poswiecila wlasne zycie zeby ocalic miliardy istnien.

  133. Anastazja
    Lu 04, 2018 @ 10:12:19

    Wspaniałe wiadomości, otulmy się miłością.

  134. Kinken
    Lu 04, 2018 @ 10:05:09

    Witam. W obliczu i na podstawie napływających wiadomości proszę Was o informacje na temat stanu operacji rozpylania smug chemicznych (nad Europą). Jak to według Was w oparciu o newsy teraz wygląda ?
    https://pl.sat24.com/HD/pl/eu/visual
    dziś np.są tylko jak na razie naturalne chmury nad Europą.

  135. STRUMYK
    Lu 04, 2018 @ 09:54:09

    No i fajne wieści od Kobry 🙂 Pozdrawiam wszystkich 🙂

  136. Mikado
    Lu 04, 2018 @ 09:04:22

    Dziękuję Ci Krystal oraz Wam wszyscy Wspierający Jan Jest Serce Wszechswiata we mnie. Bądźcie zdrowi i pełni mocy współtworzenia. Ahoooo ❤

  137. Halfdan7
    Lu 04, 2018 @ 06:10:06

    Dziękuję Krystal za przetłumaczenie tych bardzo ważnych informacji. Dużo miłości dla wszystkich.

Informacje od Czytelników