Wywiad Nieznanego Wojownika Światła z Michaelem Salla i Kobrą, 26 października 2017

.

.

Część I

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Jesteśmy z powrotem! Słuchacie Radia Ground Crew Command.  Mówi do was Nieznany Wojownik Światła, no to ruszamy!  Mamy Michaela Sallę i Cobrę na linii, panowie bardzo dziękuję wam za to, że poświęcacie swój czas, bo wszyscy wiemy, jak cenny jest czas, więc Michael chcę zacząć od ciebie, oglądałem twoje DVD z prezentacji MUFON( Mutual UFO Network) w Vegas. Czy wymawiam to poprawnie? Oglądałem to i chociaż nie było w tym dla mnie nic nowego i dla wielu z nas, ponieważ niektórzy z nas siedzą w tym głęboko. Jedną z rzeczy, którą zauważyłem i naprawdę doceniam jest to, że jesteś bardzo staranny i kładziesz duży nacisk na dowody na to o czym tu mówimy, dopracowane, trzeźwe, przyziemne, wiesz, co do joty, dokument po dokumencie, które to pokazywałeś na swoich slajdach i wtedy, wtedy naprawdę zrozumiałem, czym naprawdę zajmuje się Instytut Exopolityczny i popraw mnie, jeśli się mylę lub dodaj coś do tego, jeśli uznasz za stosowne, ale zauważyłem, że ten drobiazgowy nacisk na udowodnienie tego, widzę, że Instytut Exopolityczny naprawdę stara się potwierdzić istnienie ET w idealnie 3W sposób tak, że nie można temu zaprzeczyć w żaden sposób – i naszym związkom z nimi – nieświadomemu głównemu nurtowi. Okay i to jest coś, z czym strony takie jak moja i Cobry będą borykać się, moim zdaniem, ponieważ mamy tendencję do prezentowania rzeczy, które są  tak głęboko ukryte, że ​​nieświadomy główny nurt nie jest naprawdę zdolny w sposób zrozumiały przyjąć tego. Nie można na raz zrobić skoku na tak wysokie poziomy świadomości i wiesz, chociaż wszyscy znamy tak passé , że ET istnieją i mimo to wiemy również, że Kabał i NSA szpiegują nas, prawda? Wszyscy wiemy o tym od wielu lat i dziesięcioleci, ale patrzymy na wpływ, kiedy Snowden i ta frakcja NSA ogłosili w głównym nurcie – ogłosili publicznie i głównym nurcie – nadal miało to ogromny wpływ, mimo że już o tym wiedzieliśmy. To nadal uczyniło wiele dla nieświadomej większości, która jest, sztuczka polega na tym, nie sądzę, że przesadzam wcale w tym, że Exopolitics.org pełni dominującą rolę w budzeniu nieświadomej większości w taki sposób, że ludzie na stronach internetowych takich jak moja i Cobry nie mogą naprawdę, bo kładziemy największy nacisk na naprawdę głęboko ukryte sprawy, które wiesz, gdzie twoje tematy są ściśle fizyczne, trójwymiarowe, trzeźwe, więc czy możesz rozpocząć, dodać to, co chcesz dodać do tego i opowiedzieć nam i publiczności czym Instytut Exopolityczny naprawdę zajmuje się, jaki jest twój cel.

MICHAEL SALLA

Dobrze. Cóż, ważne jest, wiesz, że podkreślałem, że mój obszar jest bardzo różny od Cobry i innych, którzy interesują się tym tematem. Właściwie nauczałem polityki międzynarodowej na dużej uczelni – jestem w Stanach Zjednoczonych. Kiedy zaangażowałem się w ten materiał i dowiedziałem się, że – po dokładnym zbadaniu dowiedziałem się, że jest bardzo realny, byłem podekscytowany tym, że jest to naprawdę nowe pole polityki międzynarodowej – nauki politycznej – i wiesz, naprawdę chciałem przekonać moich kolegów po fachu, ludzi, z którymi pracowałem lub studentów, których uczyłem, że ten materiał był prawdziwy. Nie odniosłem sukcesu kiedy po raz pierwszy przedstawiłem to. Właściwie przedstawiłem ten materiał w klasie na amerykańskim uniwersytecie w 2001 r. I wiesz, nie przekonałem nikogo z uczniów, że to było rzeczywiste, z klasy liczącej 25 studentów, którzy byli swego rodzaju liberalnie postępowi, którzy mieli bardzo humanistyczne wykształcenie w kontekście tego, co robili przed rozpoczęciem studiów wyższych w zakresie rozwiązywania konfliktów – tylko dwie osoby z klasy liczącej 25 osób uważały, że materiał, który pokazałem w ramach Konferencji Prasowej Projektu Ujawnienia Stephena Greera, był prawdziwy, więc było to wyzwaniem, by przekonać, jak mówiłeś, swego rodzaju nieświadomy główny nurt, że jest to bardzo realne, a więc moja witryna Exopolitics.org i Exopolitics Institute, które stworzyłem w 2005 r. – wiesz, obie naprawdę próbują przekazać ten materiał do nieświadomego głównego nurtu i nadal zajmuję się tym szczególnym obszarem.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobra, więc składam ci uszanowanie i wyrazy uznania za to, że starasz się to pokazać te sprawy środowisku akademickiemu zorientowanemu ściśle na lewą półkulę mózgu – to jest nie lada wyczyn. I szczerze chylę przed tobą czoło. To nie jest łatwe, ponieważ są naprawdę – są jednymi z najbardziej – to może działać komuś na nerwy i przypuszczam, ale mówię to z całym szacunkiem – są to jedne z najbardziej zaprogramowanych osób, które dostały się na najwyższy poziom akademicki i wiecie, David Icke powiedziałby, że istnieje powód, dla którego struktura akademicka Kabała należy ściśle do lewej półkuli – dla kontroli – to zrozumiałe. Wiesz, że mieliśmy … mam na myśli, że zapewne uważnie śledzisz Białe Kapelusze rozkładające kontrolę Kabała w mediach, Hollywood, środowisku akademickim, nawet NFL i innych sportach według źródeł Bena Fulforda i wiem, jestem pewien, że na pewno alternatywne media, w szczególności te większe, takie jak Infowars, Daily Caller, Brightbart, a nawet Fox … robią dobrą robotę ujawniając Tajne Państwo. Gdyby nie byli tak zajęci i pogodni, skupiając swój czas antenowy i uwagę na zniszczeniu, wiesz, Tajnego Państwa, ujawnieniu wszystkich tych rzeczy, które ostatecznie doprowadzą do masowych aresztowań, które wierzę, gdyby nie było dla tego i, no wiesz, całe to oddanie, wierzę, że chcieliby mieć kogoś takiego jak ty, ponieważ prezentujesz to w taki sposób, że nieświadoma większość może dobrze zrozumieć to idealnie w 3W, ściśle na płaszczyźnie fizycznej i oczywiście jeśli chodzi o prezydenta Stanów Zjednoczonych, wiesz, w końcu ogłaszającego, miejmy nadzieję w najbliższej przyszłości tak, ET istnieją, zgadnij, kogo będą googlować, ok? Będą googlować strony internetowe takie jak Twoja.
Teraz, czy kiedykolwiek … co powiesz na to – czy kiedykolwiek myślałeś o sprawach w ten sposób?

MICHAEL SALLA

Cóż, zdałem sobie sprawę, że Alex Jones ma wiedzę na temat tego rodzaju materiału, jaki prezentuję, ale myślę, że jest bardzo świadomy, że jego publiczność nadal nie jest do tej pory otwarta, co w zasadzie pokazuje, że nawet pośród tej grupy, która zdaje sobie sprawę z takich rzeczy jak operacje fałszywej flagi i takich rzeczy jak pedofilia i korupcja elity politycznej, nawet ta część ludzkości jak publiczność Infowars, która nawet wtedy z taką otwartością, nadal jest całkiem zamknięta na zjawisko istot pozaziemskich, a więc był on bardzo ostrożny, jeśli chodzi o to, jak prezentuje ten materiał. Wiem, że w swoim show gościł takich ludzi jak David Icke i Jim Mars, ale nigdy nie zachęcał ich do głębszego zaangażowania w całą sprawę ET, chociaż obaj byli bardzo kompetentni. Oczywiście, Jim Mars niedawno zmarł. Ale tak wyobrażam sobie, że w przyszłości prawdopodobnie będę rozmawiał z Alexem Jonesem na temat tych spraw i przedstawię je w ramach, które jego publiczność będzie akceptowała.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak, właściwie miałem wspomnieć o Infowars. Chodzi mi o to, że całkiem bezpiecznie można powiedzieć, że Alex Jones wie o tym, również wszyscy reporterzy InfoWars. Nie ma co do tego wątpliwości, ale dobrą wiadomością jest to, że jeśli on rzeczywiście – jeśli ktoś, kto rzeczywiście ogląda InfoWars – chciałbym powiedzieć około raz na trzy lub cztery miesiące – pozytywne wojsko … spójrzmy na to poprzez Info Wars, czasem zanurzają tylko palec u stóp w wodzie, aby zobaczyć reakcję publiczności na niektóre ezoteryczne sprawy, aby zobaczyć, co się stanie, czy ich zwolennicy są gotowi, czy nie. Przykład pierwszy z brzegu- odkryli istnienie Atlantydy na Oceanie Atlantyckim – zrobili dużo w tym temacie- a potem zostawili to w spokoju. Wiesz, więc jeśli zwrócisz uwagę, zobaczysz, że od czasu do czasu zanurzają palce u stóp, aby zobaczyć, kiedy ludzie są gotowi – ale znowu jest to zrozumiałe, że mają dużo pracy i muszą skoncentrować cały swój czas antenowy na ujawnieniu zwykłych przekrętów Kabała poprzez tajne państwo więc robią ich kawałek układanki, bez wątpienia. Cobra, przejdźmy do pewnej historii, panowie, ponieważ przez długi czas my w przebudzonej i świadomej społeczności – do niedawna z Corey’em lub Davidem Wilcockiem – z ich informacjami w ciągu ostatnich kilku lat, wielu z nas po prostu założyło lub myślało to głównie reptyliańskie lub draco – wiecie – że to było reptoidalne przejęcie planety, przynajmniej na płaszczyźnie fizycznej i wiesz, to pomija eteryczne płaszczyzny i archontów itd. a ostatnio … dzięki Coreyowi Goode i Davidowi Wilcockowi, którzy popularyzują, muszę powiedzieć, świadomość tego, że to są tak naprawdę, jeśli nie przede wszystkim, tzw. Pre-Adamici – ci olbrzymi ludzie z wydłużonymi czaszkami, oni są prawdziwymi przodkami trzynastu rodzin linii krwi więc proszę o dodanie czegoś do tego, panowie, po zadaniu tego pytania: …. kiedy pojawiła się każda z tych grup …. i możecie zacząć od jakiejkolwiek grupy, której chcecie, Cobra lub Michael .

COBRA

W porządku. Więc tak zwani pre-Adamici, rzeczywiście wiele osób mówiło o tym na różne sposoby i to jest nazwa grupy, która faktycznie utworzyła Iluminatów – to jest – rdzeń grupy pochodzi z galaktyki Andromedy. Mówiłem o tej grupie, używając innej nazwy, wiele razy na moim blogu – więc nie jest to coś nowego – jest to coś, co było omawiane przez wiele ostatnich kilka dekad.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Cóż, jaką nadajesz temu nazwę, tak aby ludzie mieli punkt odniesienia?

COBRA

Rodziny Archontów.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Rodziny Archontów?

COBRA

Tak lub czarna szlachta. To jest to samo – to samo źródło – te same grupy.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Okay, jak powiedziałem, aby naświetlić tych archontów- te rodziny archontów, czy są one wcielone na płaszczyźnie fizycznej, jako te olbrzymy z wydłużonymi czaszkami?

COBRA

Ok, mamy fizycznych i niefizycznych, fizyczni mają tendencję do wcielania w określonych liniach krwi – określonych rodzinach – a większość z tych rodzin koncentruje się we Włoszech, więc znajdują się w hierarchii … wysoko powyżej wszystkich zwykłych podejrzanych w sieci Kabała i kontrolują je, a niektóre z tych sięgają do Cesarstwa Rzymskiego, a nawet dalej, więc mają dowód genetycznego pochodzenia, gdzie niektórzy z nich sięgają do starożytnego Egiptu. I w zasadzie te same rodziny kontrolowały Atlantydę i byli tak zwanymi ciemnymi magami Atlantydy.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Ok, więc to są prawdziwi potomkowie tych gigantów – tych Pre-Adamitów o wydłużonych czaszkach …  aby wyjaśnić ….

COBRA

Właściwie w Atlantydzie, rasa gigantów występowała znacznie częściej niż teraz, a następnie zostali powoli zlikwidowani, a z pokolenia na pokolenie zmienił się kod genetyczny i wzrost tych istot zmniejszył się i można jeszcze zobaczyć w niektórych starożytnych wykopaliskach – można zobaczyć zdjęcia tych gigantów i ludzi o wydłużonych czaszkach – widać to bardzo wyraźnie.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobra i są to – na podstawie twoich informacji – ogólnie inkarnowani archonci? Czy może wszyscy, niektórzy z nich lub …?
COBRA

W zasadzie wszyscy. To jest grupa. Jest to bardzo specyficzna, odrębna grupa, która w pewnym sensie nie nawiązuje kontaktu z zewnętrznym światem. Mają swoje własne – zachowują się w określony sposób, myślą w określony sposób. To właściwie gatunek.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Cóż, nie ma wątpliwości, że z pewnością udoskonalił sztukę socjopatii – tyle możemy powiedzieć na pewno.

COBRA

Tak, tak, dokładnie. Jedną z rzeczy, która się z nimi stała, gdyby były … um …to co nastąpiło – powiedziałbym zły bieg ewolucji – a następnie w konsekwencji socjopatia stała się jedną z ich głównych cech.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Hmm. Bez wątpienia. Dobra, opierając się na informacjach Coryea, dosłownie ścigano ich tutaj kilkakrotnie – podobnie gdy mieszkali na Marsie, była wojna, która spowodowała całkowite zniszczenie Maldek znanej również jako Tiamat, Super Ziemia, a następnie uciekli do ​​pierścienia Saturna, zostali zaatakowani tam, a potem uciekli na Księżyc, przez długi czas mieli bazę na Księżycu – najwyraźniej setki tysięcy lat – zostali zaatakowani tam, a potem uciekli na Antarktydę, której wielu z was zna historię do teraz i tylko trzy statki pozostały i dosłownie rozbili się pośród bujnej roślinności, ale zanim przejdziemy do wyjaśnienia tej historii lub dodania jakiejś korekty … .. teraz, to wydarzyło się około 50-60 tysięcy lat temu, więc teraz, inwazja nie-fizycznych Archontów miała miejsce z tego, co zostało nam powiedziane 26 000 lat temu …. Więc możecie to zsyntetyzować  jeśli chcecie, dla publiczności, Cobra …. i Michael czujcie się swobodnie, jeśli macie też jakieś informacje na ten temat …

COBRA

Zasadniczo było wiele … były fale inwazji archontów, które miały miejsce przed okresem, o którym wspomniałeś. Pierwszą było przybycie sił ciemności do Układu Słonecznego, które nastąpiło nieco mniej niż milion lat temu – i wkroczyli z konstelacji Oriona. Rigelianie z konstelacji Oriona. Rigelianie w rzeczywistości pochodzili z galaktyki Andromedy, a archonci przybyli już na planetę Ziemię w czasach Atlantydy, jak już mówiłem. Właściwie to byli … niektórzy byli nawet władcami Atlantydy lub władcami ciemnej loży na Atlantydzie.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Więc te pierwotni archonci – przybyli tutaj wcześniej niż 26 000 lat temu?

COBRA

Tak, ci pierwotni archonci przybyli tutaj trochę mniej – powiedziałbym około 900 tysięcy lat temu. Weszli do Układu Słonecznego, postawili swoje bazy na księżycach Saturna, postawili swoje bazy na Marsie. Miały miejsce walki ponieważ w Układzie Słonecznym były inne grupy z własnymi interesami. Postawili swoje bazy na Księżycu, wylądowali na Antarktydzie i wreszcie dotarli do Atlantydy. W istocie jedna grupa zstąpiła do Konga, jedna grupa opuściła Antarktydę, a następnie powoli migrowali do Atlantydy, ponieważ Atlantyda była wówczas tropikalnym rajem. Oczywiście w ciągu ostatnich milionów lat miała miejsce bardzo dynamiczna historia, w której zarówno frakcje Światła jak i ciemności czasem wygrywały, czasem przegrywały. Dopiero 25 000 czy 26 000 lat temu była ostatnia – powiedziałbym – miała miejsce ostateczna inwazja, która zapieczętowała losy planety przez ostatnie 26 tysięcy lat, ponieważ ukończyli kwarantannę. Uczynili z Planety Ziemia w rzeczywistości ciemną planetę, ze wszystkimi przechodzącymi po prostu przez recykling w procesie inkarnacji, gdzie nikt nie mógł wejść ani wyjść, o ile nie pozwolili mu na to archonci i grupa Chimery. Grupa Chimery zasadniczo przez większość czasu obserwowała to za kulisami i nie interweniowała w historię ludzką. Interweniują tylko wtedy, gdy istnieje realna możliwość przerwania stanu kwarantanny. I tak właśnie się dzieje.
Przez cały czas kontrolowali całą narrację.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Przepraszam, czy możesz powtórzyć to ostatnie?

COBRA

Przez cały czas kontrolowali całą narrację. Grupa Chimery była na szczycie i nadal jest na szczycie.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Ok, więc przez około milion lat miała miejsce bitwa o system słoneczny i o Ziemię, ale dopiero 26000 lat temu wielka inwazja, jak ja to rozumiem, miała miejsce przez niefizycznych archontów….

COBRA

Okay były znaczące inwazje, ale nie były totalne. Inwazja 26 000 lat temu była całkowitą inwazją. To była inwazja na dużą skalę, która była zarówno fizyczna, jak i niefizyczna.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Ok, ciekawe. Okej teraz rasy reptylian, Draco i Reptylianie – kiedy przybyli na tę planetę i …

COBRA

To właściwie Archonci i Chimera przewodziły i w rzeczywistości importowały niewolników Reptylian-Draco z systemów gwiezdnych Oriona. Widzisz, Draco byli jak pośrednicy, podobnie jak stratedzy, dowódcy wojskowi, właściciele niewolników …

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

… którzy doglądają spraw…
COBRA

Tak.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Okay, archonci i Chimera byli nad nimi, dowodząc nimi w zasadzie, naprawdę dyktowali warunki.

COBRA

Tak.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobra, więc w zasadzie wszyscy oni przybyli do Układu Słonecznego w podobnych okresach czasu przez ostatnie milion lat … i Chimera … Proszę mów.

MICHAEL SALLA

Tak. Chciałbym dodać, jak rozumiem, są swego rodzaju trzy frakcje w odniesieniu do całego zagadnienia pozaziemskiego i wiesz,  to moje zrozumienie, a Cobra może to skomentować, jak to łączy się z jego…. ale myślę, że obecność Reptylian była prawdopodobnie na Ziemi najdłuższa spośród każdej formy życia – są  tutaj od dawna. Spójrz na dinozaury i dość dokładnie archeolodzy byli w stanie ustalić, że prawdopodobieństwo inteligentnego rodzaju dinozaurów czy raptorów, że te istoty mogły naturalnie ewoluować na Ziemi miliony lat temu i sądzę, że jest dobry powód by powiedzieć, że wiesz, że Reptylianie byli prawdopodobnie jednym z pierwotnych inteligentnych gatunków na Ziemi, z jakiegoś powodu dinozaury wyginęły, jakiś kataklizm i myślę, że wtedy pojawiły się ludzkie istoty pozaziemskie i zasadniczo zaczęły zasiewać ludzkość na planecie. Być może zmienili niektóre z gatunków wczesnych hominoidów na planecie i zaczęły wiele eksperymentów. Alex Collier i Corey Goode obaj rozmawiali o 22 długoterminowych eksperymentach genetycznych w okresie około pół miliona lat i wiesz, że istnieje wiele danych, które potwierdzają, że istnieje wiele grup ET, które ingerowały. Arthur Horne napisał książkę zatytułowaną “Pozaziemskie pochodzenie ludzkości”, w której odnosi się do różnych grup ET, które w pewnych kwestiach interweniowały genetycznie, a ostatecznie uważam, że ostatnia grupa, wiesz, ludzie nazywają je Anunnaki, można nazywać je pre-Adamici – ale istnieją dobre powody, aby sądzić, że są to istoty, które pojawiły się 50,000 lat temu i ustanowiły nową elitę rządzącą. Mieli hybrydy i stworzyli wiele małżeństw i jak Księga Enocha opisuje , są to upadłe anioły i myślę, że jest dobry powód – myślę, że być może są to ci, Corey Goode o tym mówił,  którzy przybyli tutaj poprzez księżyc, ale wcześniej z Marsa lub z Maldek i że te trzy grupy rywalizowały ze sobą o wpływ i dominację nad planetą. Myślę, że istoty pozaziemskie podobne do ludzi działają bardziej zza kulis – zwykle mają tendencję kształtowania ludzkiej genetyki i patrzą, w jaki sposób jesteśmy w stanie reagować na bardziej jawną ingerencję Reptylian, a potem ci pre-adamici  którzy – zgadzam się z Cobrą, że ​​są to rządzące elity, a przynajmniej ich genetyka – to jest to, z czego korzysta Kabał.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak, tak, z pewnością, więc …

COBRA

Okej, muszę coś powiedzieć – wyjaśnić coś – o Reptylianach. Są różne typy Reptylian. Są tzw. rdzenni Reptylianie, którzy byli częścią ewolucji Ziemi, którzy ewoluowali tutaj, aby pozostać w epokach geologicznych, a dinozaury były częścią tego – powiedziałbym – rodzimą grupą, która była na tej planecie. To prawda, że ​​zostały zniszczone przez kataklizm, ale była jedna frakcja tych rodzimych Reptylian, która przetrwała pod powierzchnią planety i zamieszkiwała wiele podziemnych jaskiń … zajęły tereny wzdłuż podziemnych rzek i jezior, a następnie około miliona lat temu, jak powiedziałem, była inwazja, a wraz z rodzinami Archontów i Draco przybyło wielu Reptylian z Oriona i Reptylianie z Oriona są o wiele bardziej wojowniczy i porazili całą podziemną populację Reptylizn tą wojowniczą mentalnością. Tak więc rdzenni reptylianie, którzy byli tu wcześniej, nie są już tacy sami. Dołączyli do tej … um … wielkiej wojennej memy, która istniała wśród rasy Reptylian i uważają, że jest to ich planeta … i uważają ludzi za najeźdźców i jest to główny konflikt pomiędzy rasą Reptylian a rasą ludzką i w zasadzie niełatwo rozwiązać ten konflikt, ale wreszcie zostanie rozwiązany, ponieważ na planecie pozostało niewielu Reptylian – prawie zero na powierzchni i bardzo niewiele poniżej powierzchni, a rasa Reptylian – część rasy Reptylian zreformuje się z powrotem do Światła. Staną się pokojowi i będą istotami, które będą szanować wolną wolę innych, ale reszta gatunku Reptylian będzie musiała udać się do Centralnego Słońca, więc jest to jeden z problemów, które należy tu rozwiązać.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak. Cóż, tak, wielu z nas słyszało … o skargach w zasadzie od frakcji Reptylian i Draco, mówiących,  “nie, oni byli tu pierwsi”, robiąc swoje genetyczne eksperymenty i ich własną wersję wielkiego eksperymentu, jak nazywa to Corey Goode – wiesz – co się tyczy wielkiego eksperymentu, jaki rozpoczęły ludzkie ET najwyraźniej po tym. Więc, Michael, chyba że masz coś do powiedzenia …

MICHAEL SALLA

Wiesz, myślę, że to ważna kwestia w kategoriach … co Reptylianie robią na tej planecie? Myślę, że istnieje wiele zmiennokształtnych Reptylian, którzy żyją między nami i że będzie to część problemu, z którym musimy zmierzyć się jako gatunek, gdy nastąpi ujawnienie , gdy ci Reptylianie ujawnią się, i wiesz,  zażądają starożytnego prawa do planety. Kiedyś mieszkali na powierzchni i będą nawoływać do tego i powiedzą dobrze, wiecie, chcemy żyć otwarcie na powierzchni i myślę, że ludzkość będzie musiała nauczyć się współistnienia z tą obcą rasą, co będzie prawdziwym wyzwaniem dla wielu ludzi, ponieważ myślę – i zgadzam się z Cobrą – że istniały jakieś gatunki Reptylian nie z tego świata, które przybyły – Draco – i że oni stworzyli wiele problemów. Są bardzo agresywną imperialistyczną rasą . I wiecie, ludzie zakładają, że wszyscy Reptylianie są jak Draco, barbarzyńskimi istotami, które tylko wykorzystały ludzkość ale myślę, że istnieje pewna liczba zmiennokształtnych Reptylian, którzy żyją wśród nas i że gdy ujawnienie nastąpi to ludzie będą musieli przyzwyczaić się do idei, że niektóre z tych istot będą chciały zintegrować się z tym nowym społeczeństwem – z tą nową Ziemią – że to nie będzie tylko jednorodna ludzka populacja, że będziemy musieli współpracować z Reptylianami, ludźmi i innymi istotami z kosmosu, że nagle taki gatunek wychodzi z cienia i mówi: “nie ma już potrzeby, abyśmy się ukrywali – teraz jesteśmy i jak zamierzacie współpracować z nami?”

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Cóż, oto coś – ci Reptylianie – niezależnie od tego, ilu pozostało ich na fizycznej płaszczyźnie nawet ci przebrani za ludzi, czy jest to zrobione z pomocą technologii czy jest to rzeczywista zmiana kształtu, jeśli można to zrobić w jakikolwiek fizyczny sposób …

COBRA

Właściwie muszę coś powiedzieć. To nie tak – że, nagle pojawią się istoty chodzące po planecie z ogonami i zmieniające kształt, ale jest pewna część rasy Reptylian, która wcieliła się – więc dusza Reptyliańska jest wcielona w ciało humanoidalne, więc wygląda jak normalny człowiek, ale jego psychologiczny wzór – uczucia, emocje, myśli, percepcja jest Reptyliańska i można spotkać wielu tych Reptylian wśród najemników. Mają skłonność do tego rodzaju zawodu.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak czy inaczej, będą musieli zaakceptować fakt, że jeśli nie szanują i honorują wolnej woli, dostatku, wolności i ludzkiej skłonności do miłości itd. – nie obchodzi nas jak długo tu byli – albo szanują wolną wolę, wzrastają w świadomości i czakrze serca – ośmielę się powiedzieć – albo będziemy nadal w stanie wojny z nimi.

COBRA

Właściwie, każdy, kto nie będzie szanował wolnej woli, będzie musiał odejść. Będzie to planeta poszanowania wolnej woli. To nie będzie eksperyment, gdzie wszystko jest dozwolone. To koniec. To już nie będzie dozwolone.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak. Nie widzę wszystkich pozytywnych frakcji na powierzchni – nie mówiąc o Sojuszu SSP – nie mówiąc o Konfederacji Galaktycznej i Istotach Sferycznych tolerujących naruszanie wolnej woli. Otwarcie lub ukrycie. Jestem pewien, że wszyscy się zgodzimy z tym…

MICHAEL SALLA

Czy mogę dodać coś do tego? Zgadzam się, że będzie to planeta wolnej woli i tylko stopień, w jakim nasza planeta czy ludzkość są kontrolowane, tak że ludzie są w pewnym sensie ogłupieni – jest to jedna z rzeczy, o której rozmawiałem trochę z Williamem Tompkinsem – i powiedział, że wiesz, w zasadzie to, czego Marynarka Wojenna była świadoma – Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych – to, że głównie Reptylianie mają te statki cysterny w górnej atmosferze, celowo rozpylając wszystkie te szkodliwe gazy w atmosferze wokół obszarów zaludnionych lub gdziekolwiek indziej, jest to coś w rodzaju przebudzenia, i po prostu tłumią ludzi, więc nagle zapominają o jakichkolwiek rozwojowych pomysłach czy eksperymentach, które mogłyby zostać wprowadzone. Myślę, że wiesz, kiedy będziemy mieli pełne ujawnienie, to będzie powstrzymane i myślę, że kiedyś taka manipulacja się skończy, wiesz, te szkodliwe trucizny nie będą wpompowywane do powietrza, do wody i do żywności, myślę, że ludzkość obudzi się z tego długiego snu i myślę że możemy naprawdę wkroczyć w swego rodzaju raj w porównaniu z tym, gdzie teraz jesteśmy – wiesz, kiedy mamy te negatywne wpływy ze strony Reptylian,   tych grup kontrolnych … tych rodzin linii krwi.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobra, więc, um … weźmy … Cobra dostajesz dużo, wiesz, regularnego intela z pierwszej ręki na ten temat bezpośrednio z Ruchu Oporu – należąc do grupy nie z tego świata, którą reprezentujesz tu na powierzchni. Czy dużo jest takich statków – Reptylian czy Chimery, a nawet statków Czarnej Floty, które robiły tego rodzaju rozpylania w górnej atmosferze – czy wiele z nich zostało usuniętych?

COBRA

Tak, tak – widzisz, liczba ciągle się zmienia. Jest dynamika. To jest rzeczywiście walka – wojna, która ma miejsce- zwłaszcza na niskiej orbicie Ziemi, która nie jest wykryta, ponieważ wszystkie te statki są ukryte – a liczba ta stale się zmienia, ponieważ niska orbita Ziemi nie została jeszcze wyzwolona. I większość tych statków jest – powiedziałbym – niektóre z tych statków są dowodzone przez personel Draco – niektóre z nich są różnych frakcji Tajnego Programu Kosmicznego, ale wszystkie są kontrolowane przez Chimerę. I celem – głównym celem Chimery jest obrona statusu kwarantanny. Nie chcą, aby ta planeta została wyzwolona. Widzą to jako inwazję. Widzą siły Konfederacji Galaktycznej jako najeźdźców, którzy atakują ich planetę i ingerują w sposób, w jaki radzą sobie z tak zwanymi niewolnikami. W ten sposób to widzą.

Część II

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak. Cóż, chcę przejść do tego… uh … wkrótce, odnośnie różnych flot, które wciąż są tam zarówno dobre, jak i złe. Ale co chcę zrobić najpierw to przedstawić nam trochę historii i wiesz, jedno z najpopularniejszych powstań przeciwko rządom linii krwi,   tym potomkom pre-Adamitów, jeśli wolisz, była Rewolucja Amerykańska z 13 koloniami, bardzo otwarcie odważnie stanęli i powiedzieli “nie” rządom linii krwi prowadzeni przez pozytywnych Wolnych Masonów, będących Ojcami Założycielami, ale jedną z rzeczy, o której nie mówiono i nie została ona uwzględniona w kategoriach uznania – bardzo niedoceniona, zapomniana rzecz, to wojna domowa w Anglii, która miała miejsce w latach czterdziestych XVII-ego wieku – Oliver Cromwell i jego armie parlamentarne przeciwko rządzącemu królowi z linii krwi, Cobra, może masz odpowiedź na to. Czy jest jakiś związek między … po pierwsze był Oliver Cromwell po stronie angielskiej wojny domowej … czy rzeczywiście byli oni pod wpływem białej szlachty lub pozytywnych Wolnych Masonów zza kulis i czy którakolwiek z tych rodzin białej szlachty i lub pozytywnych Wolnych Masonów mają jakiekolwiek powiązania z Rewolucją Amerykańską i tamtejszymi pozytywnymi Wolnymi Masonami i Ojcami Założycielami?

COBRA

Tak. Właściwie najpierw powiem o Rewolucji w Anglii. Miał tam miejsce pozytywny wpływ niektórych grup Różokrzyżowców zza kulis i niektórych pozytywnych rodzin białej szlachty. Chcieli zrobić dokładnie to – aby zakończyć rządy linii krwi. To był ich cel – i to nie było tak skuteczne, jak się spodziewali. To wywołało coś …

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

To się udało, ale potem osiem lat później – prawdopodobnie za sprawą czarnej magii, przekupstwa, zamachów, uroków, przekleństw, zaklęć …. wiemy, jak to się kręci … udało im się powrócić na ścieżkę wpływów i wetknąć ponownie- w tym przypadku do linii Saxo-Coburg –

COBRA

Zasadniczo nie było to wystarczająco skuteczne, ponieważ linie krwi nadal rządziły za kulisami, a czasem nawet bezpośrednio – nie było to, czego się spodziewali, więc – Siły Światła – stworzyły dokładniejszy plan, który zrealizowały poprzez pewne pozytywne grupy Wolnej Masonerii i to rzeczywiście rozpoczęło się we Francji – w roku 1775. Był to decydujący rok, ponieważ w Paryżu istniały pewne loże a St. Germain był siłą stojącą za tymi lożami – w połączeniu z Benjaminem Franklinem- który rozpoczął ten ruch niepodległościowy w Stanach Zjednoczonych, a Konstytucja Stanów Zjednoczonych została uchwalona w sposób, który gdyby był całkowicie respektowany, usunąłby Kabał ze Stanów Zjednoczonych. I dlatego Kabał jest tak uczulony na Konstytucję, ponieważ chroni suwerenną jednostkę i chroni państwo suwerenne w oparciu o grupę suwerennych jednostek, a ten konkretny projekt Sił Światła odniósł sukces w pewnym stopniu i bez tego projektu bylibyśmy w średniowieczu.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak. Dobrze powiedziane. Więc, to dobrze pasuje do mojego następnego pytania, którym jest – Napoleon Bonaparte – dla kogo naprawdę pracował? Wiesz, czy to rzeczywiście były autentyczne próby przez – jak rozumiem – pozytywną francuską Lożę Wolnej Masonerii, aby odrzucić rządy linii krwi w Europie – a potem na świecie – ponieważ linie krwi skolonizowały wtedy wszystkie inne kontynenty? A może pracował tylko dla jezuitów …

COBRA

Właściwie to była wojna między jezuitami a Rothschildami – właściwie pracował on dla Rothschildów. Rothschildowie byli przeciw Kościołowi, chociaż pracowali dla Kościoła – zbierali pieniądze dla jezuitów – ale mieli silne napięcia z jezuitami i mieli swoją ideę zjednoczonej Europy. To zasadniczo pomysł Rothschilda i to właśnie było to co Napoleon chciał stworzyć – Unię Europejską, która byłaby również unią walutową, która zbierałaby pieniądze dla Rothschildów, które w większości musieliby przekazać Jezuitom, ale zawsze były silne napięcia między jezuitami a Rothschildami, co znalazło odzwierciedlenie w wojnach napoleońskich. Były oczywiście grupy Wolnej Masonerii, które wspierały Napoleona i były inne grupy nie … które wspierały jezuitów … i tam również było stałe napięcie.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

W porządku. W porządku. Ciekawe. Cóż, oczywiście, że udało im się z ich Unią Europejską, jak wszyscy wiemy już teraz.

COBRA

Trzeba powiedzieć, że Siły Światła również skorzystały z tego planu, ponieważ Unia Europejska jest mieczem obosiecznym. To nie jest złe czy dobre. To promuje … może promować … w pewnych okolicznościach może promować wzrost i rozwój, ale to może być również wykorzystane. Więc to co teraz dzieje się w Hiszpanii, wszyscy widzą, jak to może odwrócić się na niekorzyść.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

W porządku. Teraz ty, Michael.

MICHAEL SALLA

Och, tak, chciałbym powiedzieć, że lubię patrzeć na swego rodzaju historyczną ewolucję sił jako bardziej trywialny rodzaj dynamizmu, jako opozycja dwóch grup … dwóch dominujących grup i myślę, że jedna grupa – wiecie, bardziej pozytywna grupa – ma tendencję do pracy poprzez po prostu zaszczepianie pewnych pomysłów lub ideałów do ludzkiej świadomości i pracy z ludźmi zdolnymi do promowania tych idei i, jak myślę, zacznę od, myślę, że Napoleon był oświecony przez te bardziej pozytywne grupy, tymi ideałami samostanowienia i republikanizmu, które naprawdę inspirowały miliony na całym kontynencie europejskim. To dlatego udało mu się osiągnąć te wspaniałe sukcesy wojskowe, bo otrzymał tak wiele poparcia od narodów w całej Europie i miał potencjał, aby go przenieść na Bliski Wschód itd. Chodzi o to, że wkroczył do Egiptu, ale reakcyjne siły zrobiły krok i myślę, że Napoleon – z …. często…. miał po prostu dobre intencje, myślał, że dobrą odpowiedzią byłby on  rozszerzający wpływy wokół siebie, a więc stał się cesarzem i myślę, że to prawdziwe, kiedy przeszedł na ciemną stronę, ale myślę, że od samego początku odgrywał rolę jako rozpowszechniającego te bardziej ewolucyjne idee i pomagał w republikańskiej polityce i swego rodzaju samostanowieniu zakorzenić się w Europie i na całym świecie w XIX wieku.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak. Ponieważ słyszałem pokrótce, tu i tam, że był to ruch, który usunąłby rządy z całej Europy tych kazirodczych rodzin królewskich …. z których większość jest, potomkami tak zwanych – a niektóre z nich, jeśli nie większość z nich potomkami tak zwanych preadamitów. Więc powiedziawszy, po prostu chcę przejść do innego pytania dla was obu. Czy 13 linii krwi – czarna szlachta – stracili kontrolę nad nazistami i Hitlerem, w szczególności nad, ich cytat, bez wątpienia, “wrogami” Draco? Ponieważ wiemy o wpływie Draco – jeśli nie głównej kontroli – nad nazistami. Powodem, dla którego zadałem to pytanie było, przez dłuższy czas myśleliśmy, że te trzy statki preadamitów- tych olbrzymów z wydłużonymi czaszkami – które wylądowały na Antarktydzie pięćdziesiąt sześć … sześćdziesiąt tysięcy lat temu … my … Wiesz, przyznaję, że nawet założyłem, że to pozytywne ET ścigały ich przez Układ Słoneczny, starając się ich wykończyć. Zrozumiałe, że jestem pewien, że ​​wielu z nas założyło tak. Ale nie, to właśnie Draco ścigali ich wszędzie… i ścigali ich również tutaj … i wtedy wielu z nas zrozumiało … okej, to jest długa trwała rywalizacja między dwoma negatywnymi grupami ET – i ich potomkami. Dlatego właśnie zadaję to pytanie każdemu z was. Czy chodziło o to, że ​​trzynaście linii krwi … czarna szlachta …. czy rzeczywiście …. Ponieważ początkowo popierały Hitlera … najpierw finansowały go, ale potem Hitler zaczął robić … wiesz … nie popierał niczego co było z nimi związane na litość boską, ale wtedy zaczął drukować własną walutę, więc nie grał już według ich reguł, następnie oczywiście wiemy o ścisłych powiązaniach między nazistowskim tajnym programem kosmicznym i wpływem Draco z tym i tam właśnie oba łączą się. Więc wiem, że jest to długotrwały sposób zadawania tego pytania komukolwiek z was – czy tak było? Czy 13 linii krwi straciło kontrolę? Czy mieli kontrolę, a potem stracili kontrolę nad Hitlerem i nazistami na rzecz swoich wrogów Draco?

COBRA

W porządku. Sytuacja jest nieco bardziej skomplikowana. To nie chodzi tylko o Hitlera. Chodzi o wszystko, co działo się w Niemczech. Niemcy to bardzo szczególny przypadek w historii XIX i XX wieku – faktycznie istniało … zanim Niemcy zjednoczyły się, był kraj zwany Prusy. Prusy były częścią późniejszych Niemiec, kraj ten miał bardzo silny przemysł – był on bardzo zaawansowany naukowo i właśnie tam powstały pierwsze tajne programy kosmiczne już w XIX wieku.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Mówisz o latach 1800-ych?

COBRA

Jest to 1820-1830 rok, pierwsze rzeczy już funkcjonowały- na długo zanim utworzyli, to było tajne – to był dział wojskowy – był to tajny program wojskowy, o którym niewiele osób wiedziało.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Czy to było jeszcze przed wojną francusko-pruską w 1871 roku?

COBRA

Tak. To było dużo wcześniej- wojsko pruskie było wtedy jednym z najbardziej zaawansowanych wojsk – i co się stało, Plejadianie zobaczyli okazję do wprowadzenia nasion pozytywnego tajnego  programu kosmicznego i telepatycznie kontaktowali się z wieloma ludźmi w Niemczech inspirując ich do rozpoczęcia budowy własnych statków kosmicznych. I to się działo już w XIX wieku. I oczywiście pierwsze prototypy były bardzo prymitywne – nie działały. A potem na początku XX wieku, skontaktowali się z Marią Orsic – i mam nadzieję, że wiesz,  znamy historię Marii Orsic. Była medium. Była kanałem. Ona przekazywała informacje od Plejadian z systemu gwiezdnego Aldeberan i została zaproszona do pewnej grupy, która nazywało się Towarzystwo Thule, a później Towarzystwo Vril – i tak rozpoczął się niemiecki tajny program kosmiczny i po raz pierwszy Rothschildowie zinfiltrowali grupę poprzez Hitlera. Był jeden człowiek, który był częścią grupy – faktycznie jednym z założycieli grupy – był to Rudolph Glauer i nazywał siebie Baron von Sebottendorff i był związany bardzo mocno z różnymi siłami okultystycznymi w Turcji i te siły były – nie chciałbym wchodzić zbyt głęboko w to – ale te siły sterowały narracją od tego czasu a potem mamy Karla Haushofera – jednego z tych Niemców, który dużo podróżował na Wschód i kiedy grupa Chimery – grupa Chimery oczywiście doglądała wszystkiego, kiedy zobaczyli, że ten niemiecki program, który miał potencjał dla przełomu – istniała możliwość, że rozpoczną budowę gotowego do użycia statku kosmicznego, który skontaktuje się z Plejadianami i nawiąże pierwszy kontakt, który może być publiczny – zdecydowali się interweniować. Wysłali więc frakcje Draco z Tybetu by skontaktowały się z Haushoferem. Haushofer wrócił do Niemiec – skontaktował się z Hitlerem i tak zaczęli- zieloni ludzie- kontrolować Hitlera. To byli Draco. Hitler podpisał pakt z Draco. I oczywiście nie była to jedyna grupa, która miała wpływ na Hitlera. Rothschildowie byli w grze – jezuici byli w grze – prawdopodobnie wiecie o wielkim pentagramie obozów koncentracyjnych jezuitów, więc każda z tych frakcji miała swój własny pomysł, co się stanie w trakcie tej wojny. Jezuici chcieli mieć obozy koncentracyjne, Rothschildowie chcieli zarobić pieniądze. Draco chcieli kontrolować planetę poprzez Hitlera. Grupa Chimery chciała kontrolować kwarantannę, a potem Plejadianie …. jest opowieść dotycząca Plejadian. Plejadianie wiedzieli, co się dzieje i chcieli zapobiec ludobójstwu, przed II wojną światową Plejadianie podpisali umowę z Hitlerem. Obiecali mu technologię w zamian za to, że Hitler nie rozpocznie ludobójstwa, ale była to ich ostatnia próba zapobiegnięcia ludobójstwu. Gdy to się nie udało, zakończyli wszelkie kontakty z Hitlerem i nazistami. Myślę, że to było w 1941 lub 1942 roku, a potem Draco przekazali technologię Hitlerowi. Więc to była właściwie zdalna wojna między Draco a Konfederacją. Poprzez tą zdalną wojnę, drugą wojnę światową, większość galaktyki została oczyszczona. To było jak część galaktycznej wojny, która miała kotwicę na płaszczyźnie fizycznej na planecie Ziemia. Konfederacja częściowo zwyciężyła, a hitlerowcy musieli podzielić się Ziemią, więc część z nich udała się na Antarktydę, a część z nich udała się do Stanów Zjednoczonych za pośrednictwem operacji spinacz, a teraz mamy kluczowych nazistów kontrolujących Stany Zjednoczone. To się dzieje i jest to tak zwany Kabał. I są oczywiście połączeni z liniami krwi. Wielu z nich należy do linii krwi lub teraz, oczywiście, pracują z liniami krwi.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Rozumiem. Michael, zanim przejdziesz do tego… Zawsze miałem, nazwijmy to, Hitler po prostu wykazywał zbyt dużą niezależność, mimo, że był w jarzmie Draco – jeśli nie pod całkowitą kontrolą Draco … i że … jak … Chcę wiedzieć jaka jest pozycja aktualnych 13 linii krwi w tym wszystkim, ponieważ zawsze podejrzewałam, że straciły kontrolę nad Hitlerem i nazistami, wtedy zaczęli finansować i wkładać wszystko co mieli w sojusz- USA, Wielkiej Brytanii, ZSRR – aby zmiażdżyć coś, nad czym stracili kontrolę. Czy tak jest? Czy tak dokładnie jest ?

MICHAEL SALLA

Czy uważasz, że Hitler w zasadzie odszedł od scenariusza … że rodziny linii krwi go wystawiły? Elity – przemysłowcy z Towarzystwa Vril, którzy umieścili Hitlera u władzy, myśleli, że mogą go kontrolować, a gdy okazało się, że nie mogą – że był gotowy do rozpoczęcia tych agresywnych wojen – byli gotowi stanąć przeciwko niemu- udokumentowano, że np. Wilhem Canaris, admirał odpowiedzialny za niemiecki wywiad wojskowy i inni przemysłowcy z Niemiec, byli gotowi usunąć Hitlera z powodu kryzysu w Czechach i że byli zaskoczeni osiągniętym porozumieniem pokojowym między Chamberlainem a Hitlerem, ponieważ w gruncie rzeczy umacniało panowanie Hitlera, a więc Hitler – teraz jego pozycja na niemieckiej scenie politycznej była niezachwiana , a potem najechał na Polskę, a reszta to historia. Ale ja myślę, że to, co się stało, to z powodu jego agresywności – i myślę, że podążał za scenariuszem, który Draco przekazali mu, rodzinom linii krwi lub Towarzystwu Thule – tak naprawdę umieścili cały swój kapitał do programu Antarktyda i przenieśli tam dużą liczbę ludzi i zasobów i tam rozwijali wiele prac z dala od Hitlera i na pewno nie dzielili się większością najbardziej zaawansowanych technologii, które tam mieli, wiesz, które Hitler zamierzał wykorzystać dla celów wojny. Więc oni w pewnym sensie wyparli się go … i w tym sensie, przyczynili się do przegranej Niemców w tej wojnie, ale potem hitlerowcy przeprowadzili operację Spinacz … wiesz, byli w stanie infiltrować Stany Zjednoczone i zasadniczo ustanowili Czwartą Rzeszę przy współpracy niemieckich elit lub niemieckiego programu kosmicznego z Antarktydy.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Ok, Cobra, ostatnie słowo … co to było? Przypadek 13 linii krwi – czarnej szlachty – tracących kontrolę nad Hitlerem i nazistami, a następnie wykorzystujących USA, Zjednoczone Królestwo i ZSRR, aby go zmiażdżyć. Czy to się stało? Czy tak było?

COBRA

Nie widzę tego w ten sposób. Widzę to … jak zawsze … oni chcieli wojny. Chcieli konfliktu. Chcieli…. bo Rothschildowie zarabiali na tym. Wszyscy zyskiwali coś dla swoich celów. Chcieli tej wojny i nie dbali o Hitlera czy nazistów. Dla nich to tylko jedna strona konfliktu. Wiedzieliście, że na przykład w fabrykach w Stanach Zjednoczonych produkowano broń dla Niemców … takie rzeczy się działy … więc to co się działo było w ich interesie. Wydaje się, że kiedy zobaczyli, że Niemcy przegrają wojnę, zmienili scenariusz. Po prostu stworzyli plan poddania się Niemiec … infiltracji nazistów w Stanach Zjednoczonych …. przeniesienia najbardziej wrażliwych programów na Antarktydę i wszyscy byli zadowoleni.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobra, więc oni nie byli … czarna szlachta, z ich punktu widzenia, nie zdenerwowali się na Hitlera i nazistów, zawładniętych i pracujących dla Draco … ich długotrwałych rywali, Bóg wie, jak długo?

COBRA
Nie byli zdenerwowani, ponieważ mieli taki sam cel, choć z innej perspektywy. To jak zawsze rywalizacja pomiędzy Draco a czarną szlachtą, ale ta rywalizacja nie jest kwestią przetrwania. Są po tej samej stronie. Prawdziwy konflikt … prawdziwa polaryzacja … jest między siłami Światła i ciemności. Ciemne frakcje faktycznie wielokrotnie zgadzają się lepiej niż frakcje Światła.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak tak. Miałem zamiar powiedzieć, że często pracują razem, gdy odpowiada to ich celom.

COBRA

Dokładnie.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

W porządku. Jedną rzeczą, którą chcę się upewnić, że nie odejdziemy  zanim nie poruszymy,  kto konkretnie – Holocaust, jak rozumiem, był prawie wyłącznie operacją jezuitów …

COBRA

Tak.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Jeśli tak, to dla kogo specjalnie złożono te wszystkie jezuickie ofiary Holocaustu?

COBRA

Czcili istotę zwaną Moloch. I to jest … chcieli faktycznie stworzyć portal, z pomocą którego przemieniliby planetę Ziemię w planetę ciemności. Chcieli ponownie wprowadzić Mroczne Wieki …  średniowiecze.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Hmm. Tak, zdecydowanie. W porządku, ruszajmy dalej. Michael, czy masz jakieś aktualizacje statusu lub najnowsze informacje na temat niższego poziomu – jak David Wilcock nazywa tajny program kosmiczny kompleksu militarno-przemysłowego(MIC SSP), a także o roli marynarki wojennej w tym wszystkim? Mam na myśli, czy oba są tym samym, czy są odrębnymi frakcjami?

MICHAEL SALLA

Sądzę, że tak jest – że MIC lub “Tajny Program Kosmiczny” prowadzony przez Siły Powietrzne różni się znacznie od tego,  co stworzyła Marynarka Wojenna. Myślę, że program Sił Powietrznych naprawdę koncentruje się bardziej na swego rodzaju obserwacji Ziemi i monitoruje ruch w pobliżu i może trochę na misjach na Księżyc … może na Marsa …  wiesz, używając swoich pojazdów TR3 … ale nie sądzę, że mają najbardziej zaawansowane technologie, technologie wykorzystujące międzygwiezdną przestrzeń kosmiczną i wiesz, z załogami, które są w tych programach “20 i wstecz”, to jest to co marynarka robi od dziesięcioleci, ale myślę, że to, co widzimy w tej chwili jest to powolne wdrażanie programu SSP Sił Powietrznych, to jest to, co chcą zrobić, ponieważ myślę, że czują, że przy opracowywaniu tego programu otrzymają dodatkowe środki finansowe i będą mogli uzyskać lepszą technologię, ponieważ wierzę, że każdy … ze względu na podziały … że ludzie programu z Tajnego Programu Kosmicznego Sił Powietrznych nie są świadomi tego, co osiągnęła marynarka wojenna. I wiesz, chociaż myślę, że ze względu na rywalizację między służbami i podziały, nie wierzą, że marynarka ma program kosmiczny. Myślę, że istnieje podejrzenie, że to prawda – były wiarygodne osoby, które ujawniły się, a ostatnio pojawiła się osoba, która dopiero co ujawniła się – mam na myśli wczoraj rzeczywiście – pierwszy wywiad, video z wywiadem został opublikowany przez Michela Gerloffa, który w rzeczywistości był częścią Kosmicznej Marynarki –   on służył w programie “20 i wstecz:, a co wyróżnia go spośród innych “20 i wstecz”, którzy ujawniają się, to że ma wiele dokumentów, które udostępnił do opublikowania a więc w trakcie tej serii filmów, które robię z nim, opublikuję więcej z tych dokumentów i pokażę, że był kimś, kogo powinno traktować się poważnie i myślę, że jest katalizatorem dla wielu innych osób, które służyły w programie kosmicznym marynarki wojennej aby ujawniły się i myślę, że doprowadzi to do ujawnienia informacji o Siłach Powietrznych, pewnego rodzaju przesunięcia horyzontów, ponieważ myślę, że zdadzą sobie sprawę, że były one również manipulowane.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Rozumiem, w porządku. Cieszę się, że nadal zbierasz dowody, a następnie pokazujesz je na wideo i tak dalej. To naprawdę wspaniałe widzieć to.

COBRA

Mam tu kilka rzeczy do powiedzenia na temat tej  sytuacji. Po pierwsze o tym nowym informatorze, który pojawił się i jego dokumentach …. był pewien dokument o nazwie Mars-GRAM i muszę powiedzieć, że nie ma to nic wspólnego z planetą Mars – jest to po prostu wojskowy radiowy system pomocniczy. Jest to system radiowy, który niektórzy amatorzy radiowi mogą używać do wspierania operacji wojskowych i nie ma to nic wspólnego z planetą Marsa. Muszę to powiedzieć. Również inną rzeczą, którą muszę powiedzieć, jest to, że Tajny Program Kosmiczny Marynarki był wspierany i nadal jest wspierany przez Konfederację Galaktyczną. Powiedziałbym, że koncentracja stosowana w programie przestrzeni kosmicznej marynarki wojennej jest znacznie wyższa niż w programie kosmicznym Sił Powietrznych, a więc znów mamy to napięcie, które jest częścią …. powiedziałbym zdalnej wojny pomiędzy Chimerą a Konfederacją – grupa Chimery próbuje sterować narracją za pomocą programu kosmicznego Sił Powietrznych i powodem dlaczego Siły Powietrzne tak bardzo koncentrują się na zwiększeniu aktywności na niskiej orbicie Ziemi i zwiększeniu obecności wojskowej na orbicie Ziemi jest to , że obawiają się ponownie końca stanu kwarantanny. Obawiają się tak zwanej, cytat, “inwazji” Konfederacji Galaktycznej. W rzeczywistości wydali jakieś notatki służbowe na ten temat.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Ok ok. Czy to prawda, że ​​niższy poziom MIC SSP, który uważam, że jest kontrolowany przez pozytywną frakcję, niedawno zbudował i użył w walce, zaawansowany statek kosmiczny, tak samo dobry jak flota Ciemnych i flota Draco? I przykład, o którym obaj wiecie – myślę, że to było w styczniu 2016 r. – kiedy Mroczna Flota próbowała wystartować z Antarktydy, mając na pokładzie znaczną liczbę członków Kabała, którzy próbowali uciec z planety – i zostali zaatakowani przez te statki w kształcie litery V, które uważa się za niższy poziom MIC SSP.

COBRA

Ogólnie rzecz biorąc, USA nie są jedynym krajem, który posiada Tajny Program Kosmiczny. Również Rosjanie i Chińczycy mają własny program kosmiczny. Powiedziałbym, że pozytywny Sojusz wspiera chińskie i rosyjskie programy kosmiczne.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Ok ok. Michael, czy masz jakieś …

MICHAEL SALLA

Tak. Otrzymałem podobne informacje, że te statki, które były używane na Antarktydzie przeciwko Mrocznej Flocie, należą do Sojuszu Ziemi, a Rosjanie i inne narody w ramach Sojuszu BRICS byli za to odpowiedzialni. Ale to bardzo się różni od programu Sił Powietrznych. Powiedziałbym, że Siły Powietrzne nie mają takiej zaawansowanej technologii – ich technologia jest nadal bardzo prymitywna w porównaniu do tego, co mają korporacje i co posiada Marynarka, ale chcę wskazać że program kosmiczny Sił Powietrznych lub osoby zaangażowane w narrację ujawnienia pochodzącą z Sił Powietrznych – w tym roku nastąpiła znaczna zmiana. Pojawił się dokument, który wyciekł z Agencji Wywiadowczej ds. Obrony i po raz pierwszy społeczność Sił Powietrznych i Agencji Wywiadu Obrony – mówiły o istotach pozaziemskich podobnych do ludzi. To się nigdy nie zdarzyło z innymi Majestatycznymi 12 dokumentami. Żaden z nich nigdy nie mówił o istotach pozaziemskich innych niż Szaraki, ale teraz wraz z tym nowym dokumentem, który wyszedł na jaw-teraz Agencja Wywiadu Obrony mówi o Tesli i mówi o podobnych do ludzi istotach pozaziemskich, które – które utrzymywały stosunki dyplomatyczne z Eisenhowerem i tak dalej więc myślę, że to, co widzimy, jest rodzajem zbieżności pod względem rodzaju inicjatywy informacyjnej, którą marynarka stara się i co siły powietrzne są gotowe zaakceptować, co jest bardzo zachęcające. Bo myślę, że wiesz, że ludzie z Sił Powietrznych zaczynają akceptować niektóre relacje marynarki wojennej.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Ok, to ciekawe. Cóż, to jest zachęcające. Teraz, Cobra, wiem, że nie lubisz mówić o liczbach i procentach, a wszystko to … ale po prostu nie mogłem się oprzeć – według każdego z was- jaki jest wasz ostatni intel na temat rzeczywistych liczb w odniesieniu do Ciemnej Floty i floty Draco? Podobnie jak … czy są to nadal znaczące siły bojowe – jeśli chodzi o niską orbitę Ziemi?

MICHAEL SALLA

Dobrze, zgodnie z informacjami Coreya Goode, Mroczna Flota została zdziesiątkowana z powodu szerokiej kwarantanny systemu słonecznego, która uniemożliwiała przybycie posiłków i to właśnie jest Międzyplanetarny Konglomerat, który dominował i miał najbardziej zaawansowane technologie, które ciemna strona czy frakcje Rothschildów rozmieściły tam. Ale wiesz, tracą moc Mam na myśli to, co … co opisałeś w kategoriach Antarktydy w 2016 r. Myślę, że byłem dla nich wielkim szokiem, że istniał ludzki program kosmiczny, który nie był kontrolowany przez korporacje czy ciemną Flotę, który był równie zaawansowany. To nie było coś, co …

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

I to był sojusz Ziemski, o którym mówimy, prawda? Czy to był Sojusz Ziemski, który ich zaatakował?

MICHAEL SALLA

Prawda, ​​zgadza się.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Ponieważ to jest zdanie z Sojuszu SSP. Wiesz, były program Strażnik Słońca, jak rozumiem – więc to wielka sprawa.

MICHAEL SALLA

Zgadza się, tak. Program “Słoneczny Strażnik” marynarki wojennej funkcjonuje tylko w głębokiej przestrzeni – nie mają żadnej znaczącej roli w grze, jeśli chodzi o to, co się dzieje wokół Ziemi. To było zazwyczaj … … wiesz, Siły Powietrzne przeprowadzają najwięcej operacji, ale Siły Powietrzne nie mają żadnej technologii, aby przeciwdziałać temu, co Międzyplanetarna Korporacja może uczynić, lub to, co robi Mroczna Flota, a więc mieli swobodę panowania, mogli robić co im się podoba, ale teraz wraz z tym Ziemskim Sojuszem coś … dynamika zmieniła się znacząco.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak. Proszę, Cobra.

COBRA

Dobra, nie podam żadnych liczb …. z oczywistych powodów…. powodem, dla którego nie chcę podawać żadnych liczb jest to, że nie jesteśmy jedynymi, którzy słuchają tego programu, niektóre informacje są wrażliwe chcę powiedzieć, że coraz bardziej skupiamy się na operacjach na niskiej orbicie Ziemi – wiele będzie się działo na niskiej orbicie i stanie się to coraz bardziej publiczne. Różne grupy interesów, różne frakcje wprowadzą … będą chciały umieścić tam swoją obecność, ponieważ jest to ostatnia linia obrony przed wyzwoleniem planetarnym. W najbliższym czasie ujrzymy wiele informacji na ten temat, wiele tak zwanych frakcji Tajnych Programów Kosmicznych zacznie – będzie musiało zacząć – komunikować się ze sobą nawzajem ze względu na to, że wiele z nich zostało już ujawnionych. Wyciekło to i  zostało opublikowane dla ogółu społeczeństwa, tak więc ludzie na różnych stanowiskach w ramach tych programów zmuszeni są do sytuacji, w której zaczynają współpracować w ten czy inny sposób, więc wszystko to będzie częścią procesu ujawnienia w taki czy inny sposób.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobra, więc przynajmniej na razie Mroczna Flota i Flota Draco, są nadal znaczną siłą na niskiej orbicie i powierzchni Ziemi? Zgadzasz się z tym?

COBRA

Powiedziałbym, że jak dotąd ciemna flota i flota Draco są pod pełną kontrolą Chimery, ale maleje to bardzo szybko.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

W porządku. Ludzie są wdzięczni słysząc to – nie ze strachu – ale z powodu tego wszystkiego co się dzieje do tej pory, tak więc dla inspiracji i motywacji, jak sądzę, jest to z pewnością  to czym Ground Crew Command zajmuje się… Teraz sama Chimera … czy wciąż mają jakąkolwiek znaczną flotę czy pozostali tylko z portalami, czy też są tymi, którzy mają ścisłą kontrolę nad Flotą Draco i Mroczną flotą?

COBRA

Dobra, są na samej górze. Mają kilka elitarnych jednostek i mają kilka komór teleportacyjnych, tyle jeśli o to chodzi. Nie mają wiele. Oni mają tendencję do bycia za kulisami – nie bezpośrednio zaangażowanymi – ile tylko mogą, ponieważ za każdym razem, gdy podejmują działanie … robią coś …. ujawniają się . Wolą ujawnić swoich sługusów Draco i pozwolić im robić brudną robotę.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak. Tak. Słusznie. Teraz, w swojej ostatniej aktualizacji przekazałeś, Cobra, że ​​znaczna część grupy Chimery – mam na myśli, że liczba ich spadła do około 80, to było jakiś miesiąc temu, albo coś, a potem ostatni post … znaczna część została usunięta z planety przez siły Światła. Jeśli tak, to czy możesz podać jakieś zaktualizowane liczby ile ich pozostało … wciąż na wolności?

COBRA

Znowu z oczywistych powodów nie podam nowych liczb, ale chciałbym powiedzieć, że grupa …. wiesz, najtrudniejsze zostaje na koniec, więc mamy teraz bardzo silną, bardzo małą grupę, która jest technologicznie na samym szczycie i uh … ale poradzimy sobie z nimi w krótkim czasie w ten czy inny sposób. Nie podam żadnych przybliżonych liczb … jakichkolwiek liczb lub ram czasowych … z różnych powodów.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobrze, dobrze. Teraz ktokolwiek z was wie, czy niższy poziom MIC SSP i Amerykańska Marynarka współpracują ściśle i lub bezpośrednio z Konfederacją Galaktyczną? Pozostawmy były program Strażnik Słoneczny aka Sojusz Tajnych Programów Kosmicznych?

COBRA

Okay, mogę mówić o Flocie Plejadiańskiej. Flota Plejadiańska ma bezpośredni kontakt z Putinem i najwyższym dowództwem wojskowym w Rosji. I jest to jedyny kraj, który ma bezpośredni kontakt. Planuje się to również w Chinach, ale w Stanach Zjednoczonych sytuacja jest trochę trudna, ponieważ w każdej grupie jest po prostu zbyt dużo infiltracji, więc flota plejadiańska jest bardzo ostrożna. Czasem przekazują wiadomości ostrzegawcze niektórym frakcjom, że idą za daleko – ale to tyle na ten moment.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobra, brzmi nieźle. Proszę, Michael.

MICHAEL SALLA

Tak, według informacji Williama Tompkinsa – mam na myśli – on jest …. historycznie istniała bardzo ścisła współpraca między nordyckimi istotami pozaziemskimi a marynarką, a obecnie Nordycy pomagają Marynarce w opracowywaniu nowej generacji kosmicznych grup bojowych, jak powiedział Bill Thompkins …. że obecnie jest osiem grup bojowych, które są częścią programu Marynarki “Słoneczny Strażnik”. Został on opracowany w latach osiemdziesiątych i przebudowany, ale budowane jest zupełnie nowe pokolenie – w latach dwudziestych XXI wieku ma zostać wdrożone – i że zostały one zbudowane w pełnej współpracy z Nordykami, którzy pomagali marynarce wojennej i myślę że związek ten jest bardzo bliski. Tajny Program Kosmiczny Sił Powietrznych …. współpracowali ściśle z Reptylianami, z Szarymi, z Czwartą Rzeszą, więc jest znacznie ograniczonym programem, jak powiedziałem. Ograniczonym do operacji na Ziemi. I zgadzam się z tym, co Cobra powiedział, że ​​jest to zdecydowanie informacja jaką otrzymałem o Putinie współpracującym z tą Grupą Nordycką. Poza tym, otrzymał zaawansowaną technologię i dlatego Sojusz Ziemi rozwinął tak zaawansowane technologie,  równolegle do tego co korporacje  skrycie zbudowały na Antarktydzie.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

W porządku.

COBRA

Okej, chciałbym w tym miejscu coś wyjaśnić. Plejadianie … mocno współpracowali z Tajnym Programem Kosmicznym Marynarki Wojennej od lat pięćdziesiątych i trwało to aż do 1996 roku. Nastąpiła inwazja Archontów i ta współpraca została zerwana. Połączenie zostało zerwane. To co teraz robią to, że … mają pewien kanał komunikacji,  nie będę mówił o tym, jak to robią … ale robią to … mają możliwość dostarczania intela do niektórych osób w marynarce, ale ta linia komunikacji jest inna. To nie to samo jak przedtem … Struktura … sposób, w jaki wpływają pozytywnie na Tajny Program Kosmiczny Marynarki jest teraz inny.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

W porządku. Po prostu chcę … ponieważ wiem, że ludzie są ciekawi tylko by ukierunkować ich umysły, jakiego rodzaju struktura dowodzenia istnieje w związku z Konfederacją Galaktyczną, Marynarką Stanów Zjednoczonych … również odnośnie do … wiesz … Sojuszu Tajnych Programów Kosmicznych, a niższym poziomem MIC SSP, do których nawiązywałeś w zasadzie jako Siły Powietrzne. One wszystkie są… czy nadal działają niezależnie w odniesieniu do MIC SSP Sił Powietrznych i Tajnego Programu Kosmicznego Marynarki USA? Czy są one nadal bardzo niezależne, czy też wywierają wpływ na drugiego?

COBRA

Tak więc, jak powiedziałem, Tajny Program Kosmiczny Marynarki Wojennej otrzymuje informacje od Plejadian i wskazówki od Plejadian oraz wskazówki od Konfederacji Galaktycznej, ale nie jest to bezpośrednie. To nie jest struktura dowodzenia. To bardziej inspirujące wskazówki. Siły Powietrzne otrzymują … występuje to bardziej w grupie Chimery. Powiedziałbym, że wielu pozostałych członków Chimery znajduje się w siłach powietrznych – amerykańskich siłach powietrznych – a także w wojskach innych krajów …. można ich znaleźć nawet w Chinach i Rosji – musicie wiedzieć, że Tajne Służby… System dowodzenia jest bardziej bezpośredni od grupy Chimery do pewnego najwyższego personelu dowodzenia w Siłach Powietrznych. Jest to bardziej  bezpośrednia struktura dowodzenia. I oczywiście Szarzy, Reptylianie, Draco byli bardziej zaangażowani w ten program w przeszłości i teraz, gdy liczba ich maleje, ich moc maleje. To bardziej jak bezpośrednia transmisja mocy z Chimery do najwyższych szczebli dowodzenia w Siłach Powietrznych.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Ok, ciekawe. Chcę … przepraszam, Michael, proszę.

MICHAEL SALLA

Chciałem tylko dodać, zgadzam się z tym, co powiedział Cobra. Chcę dodać … lub podkreślić to, co powiedziałem wcześniej, że wiesz, że ten rozwój jest realizowany w ramach Tajnego Programu Kosmicznego Sił Powietrznych – za pośrednictwem tego dokumentu, który został ujawniony na początku tego roku – dokument Agencji Wywiadu Obrony, gdzie ta nowa narracja wyłania się od podobnych do ludzi istot pozaziemskich faktycznie współpracujących z Siłami Powietrznymi … zaangażowanymi w stosunki dyplomatyczne. Więc przedstawiają nową narrację i myślę, że dlatego, że są tacy w hierarchii Sił Powietrznych, którzy uważają, że chociaż proces ujawnienia będzie się rozwijał, nacisk zostanie położony na humanoidalne istoty pozaziemskie, które będą nam przedstawione … wszelkiego rodzaju scenariusze inwazji obcych – nie mają szans na sukces – dlatego też będą rozwijać poszukiwania humanoidalnych istot pozaziemskich i proces ujawnienia … i pytanie brzmi czy Siły Powietrzne będą pracować z … Watykanem i Jezuitami … w promowaniu grupy humanoidalnych istot pozaziemskich, które naprawdę nie są sprzymierzone z pozytywną grupą Konfederacji czy też będzie to rzeczywiście pozytywna grupa Konfederacji. Wiesz, Corey Goode uważa, że ​​Watykan jest gotowy ujawnić grupę humanoidalnych istot pozaziemskich, które należą do Konfederacji. Pytam, czy dane mogą … czy naprawdę mogą to zrobić, ale na pewno myślę, że jest to możliwe.

COBRA

Powiedziałbym, że Plejadianie nie zrobią tego, Konfederacja tego nie zrobi. Nie zwrócą się do ludzkości poprzez Watykan. Watykan oczywiście będzie potrzebny lub będzie towarzyszyć temu procesowi pełnego ujawnienia, ponieważ będzie musiał, ale chciałbym powiedzieć, że pozytywne rasy pozaziemskie kontaktują się z kimkolwiek, w jakikolwiek sposób, ponieważ chcą, aby ta planeta była wolna, więc ludzie ze wszystkich dziedzin życia otrzymają kontakt telepatyczny, energetyczny, a także fizyczny, kiedy nadejdzie czas.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak, miałem zamiar wspomnieć o Watykanie … z oczywistych względów muszą być obserwowani naprawdę cholernie uważnie i jestem pewien, że plan istnieje … plan, o którym mówisz lub o którym mówią w Siłach Powietrznych, Michael, ale martwię się … nie wiem, jak dobrze znają Watykan … jak dobrze znają Jezuitów. I po prostu pytam … tak … jak dobrze znają Jezuitów i tych, którzy sprawują kontrolę … proszę zaczynaj.

MICHAEL SALLA

Oni właściwie.. Watykan od dawna współpracuje z Siłami Powietrznymi w tych sprawach. Watykan był, wiesz, kluczową siłą w zakresie pozyskiwania funduszy na tajne programy kosmiczne niższego szczebla, czarny budżet, pranie pieniędzy oraz wiele nielegalnych mechanizmów, które tam istnieją. Watykan był w to zaangażowany. Ponadto Watykan uczestniczył w dzieleniu się niektórymi zaawansowanymi technologiami z Siłami Powietrznymi, na przykład Technologia Chronowizji (Chronovisor Technology), gdzie można spojrzeć w przyszłość. Jest książka ojca Pellegrino Ernetti pod tytułem “Chronovisor”,  on … opisuje, jak Watykan opracował tę technologię Chronowizji, a Andrew Basiago mówi, właściwie przypomina, że ​​ksiądz Ernetti został uhonorowany przez CIA za odegranie roli w dzieleniu się tą opracowaną przez Watykan technologią z CIA , więc, Watykan od dawna ściśle współpracuje z Siłami Powietrznymi … dlatego myślę, że taka możliwość ogłoszenia istnienia podobnych do ludzi istot (pozaziemskich), procesu ujawnienia danych sankcjonowany przez Watykan i Siły Powietrzne jest prawdziwą możliwością. Niezależnie od tego, czy jest to pozytywna grupa czy rodzaj grupy oszustów, to jest coś o czym musimy się dowiedzieć.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak, coś, co musimy obserwować… bo mam opory by zaufać Jezuitom.

COBRA

Muszę powiedzieć, że ujawnienie – prawdziwe ujawnienie nie nastąpi w Watykanie. To się nie wydarzy.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobrze rozumiemy panowie, że … jest … jest sporo frakcji zaangażowanych. To znaczy, wydaje się, że połowa … wiesz …. większość przedstawicieli galaktyki jest tutaj, nie mówiąc już o wszystkich frakcjach na Ziemi, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych, i jest to dość zawiłe. I jestem pewien, że istnieje wiele pozytywnych frakcji, które są chętne do pracy lub by udobruchać Watykan i istnieją inne pozytywne frakcje, które na pewno nie … nie chciałby dotknąć Watykanu i Jezuitów nawet z odległości 10.000 stóp – i to byłoby zrozumiałe ze względu na ich historię … lepiej ruszajmy dalej …  chcę rozwiązać ten problem dla publiczności. Czy szefowie sztabu Pentagonu i generał Dunford pełniący obowiązki głównodowodzącego lub czy faktycznie mają skuteczną lub dosłownie kontrolę nad niższym szczeblem MIC i SSP Marynarki w tej sprawie?

MICHAEL SALLA

Nie, nie mają żadnego realnego wpływu … to znaczy, że Kolegium Połączonych Szefów Sztabów to właściwie tylko organ administrujący, który nie ma żadnej skutecznej kontroli nad … wiesz, jest dziesięć Komend wojskowych które Stany Zjednoczone mają na całym świecie, a Kolegium Połączonych Szefów Sztabów nie kontroluje żadnej z nich … podlegają bezpośrednio Sekretarzowi Obrony i Prezydentowi, więc Kolegium Połączonych Szefów Sztabów nie kontroluje ani Tajnego Programu Kosmicznego Sił Powietrznych ani Tajnego Programu Kosmicznego Marynarki. Oba te programy, ludzie w nich zaangażowani, potrzebują dostępu do odpowiednich oddziałów Sił Powietrznych i Marynarki Wojennej, aby skutecznie określać politykę w tym zakresie. Wiesz, jedną z rzeczy, które William Thompkins powiedział, że był częścią tego, że Marynarka Wojenna korzystała z tych Spotkań Zachodnich … spotkań Zachodnich Marynarki w San Diego co roku, na których mieli dużo pomysłów … dzielili się, duża burza mózgów i że wpływali na to, co planowała zrobić marynarka wojenna.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Mm-hmm, w porządku, tak. Cóż, dzięki za wyjaśnienie tego, ponieważ ludzie zrobili coś w rodzaju bohatera z generała Dunforda w szczególności i – z ważnego powodu – wydaje się być silnym liderem, wiesz … prawdziwym Białym Kapeluszem, konstytucyjnym patriotą i … ale wiecie, potrzebowaliśmy uzyskać tą informację pod kątem szerszego schematu spraw w kategoriach tego, za co są w rzeczywistości odpowiedzialni i co oni kontrolują. Okej, przejdźmy do sedna… przejdźmy do sedna tej całej sprawy z Lożą P2 Wolnej Masonerii we Włoszech, o której powiedziano nam, że sprawuje kontrolę nad Watykanem. Teraz czy, … Loża P2 Wolnej Masonerii jest tym, gdzie głowy czarnej szlachty z 13 rodzin linii krwi spotykają się lub czy składa się  faktycznie Wolnych Masonów 33 stopnia, którzy nie są członkami trzynastu rodzinach linii krwi i działają niezależnie od rodzin linii krwi?

COBRA

Właściwie ta Loża jest po prostu pojazdem dla rodzin linii krwi – nie jedynym – wielu członków należy do rodzin, ale wielu jest zwykłymi masonami, którzy spotykają się i nie mają pojęcia, co się dzieje za kulisami, więc jeśli jesteś … na przykład ludzie, którzy są … wspinają się po drabinie hierarchii Wolnych Masonów, poniżej … zanim osiągną poziom 32 nie mają pojęcia, że ​​jest coś złowieszczego na samym szczycie, nie mają pojęcia o infiltracji, ale potem zaczynają zdawać sobie sprawę w co wdepnęli, a Loża P2 to tylko jeden z instrumentów – jeden z pojazdów – który prawdziwe rodziny Archontów używają … mają inne tajne grupy również w Rzymie, gdzie spotykają się bardziej otwarcie.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

W porządku. 13 członków linii krwi? Tak zwani potomkowie tych starożytnych gigantów preadamitów, prawda?

COBRA

Tak.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobra, brzmi nieźle. Czy są powyżej czy poniżej Jezuitów?

COBRA

Prawdziwe rodziny Archontów są ponad jezuitami … organizacja jezuitów jest jednym z ich tworów, na przykład inkwizycja była jednym z ich tworów, na przykład Rycerze Malty są ich tworem.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Rozumiem. Zrozumiałe. Dzięki za to wyjaśnienie. Komitet 200 …. w jakim są teraz państwie?

COBRA

Ponownie jest to jedna z partii, którą organizuje Kabał … jak Komisja Trójstronna …. podobnie jak różne grupy, które są ze sobą połączone … i tak właśnie są w sieci Kabała. Mają sieci takie jak związki zawodowe, podobnie jak wiele innych grup sieciowych po pozytywnej stronie. Mają własne grupy sieciowe … to nie … nie ma jednej grupy na górze, która kontroluje wszystko – to jest sieć – to połączona sieć.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobra, brzmi nieźle. Okej, przejdźmy dalej. Corey mówił, że Kabał miał niedawno kłopoty z użyciem AI (sztucznej inteligencji) do obliczenia prawdopodobnych linii czasowych … gdzie mogliby przeciąć pozytywne linie czasowe tuż przed tym, jak planeta dotarłaby tam, za pomocą jakichkolwiek środków, które mieli do dyspozycji – jednym z nich są fałszywe flagi. Czy którykolwiek z was ma jakieś najnowsze informacje na temat tej sytuacji, gdzie wpływają na wybór linii czasowej?

COBRA

Mają problemy z tym od 2012 roku. Problemy będą się utrzymywać, ponieważ nie rozumieją Światła. Naprawdę nie rozumieją, że Światło zwycięży… że to się skończy i nie będą w stanie zrozumieć, aż się skończy.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dobra, Michael, czy masz coś na ten temat, zanim ruszymy dalej?

MICHAEL SALLA

Dobrze. Myślę, że dlatego, że wchodzimy w ten region galaktyki, gdzie napływają wyższe promienie kosmiczne, które podnoszą świadomość – a przynajmniej przyspieszają świadomość, w której ludzie w zależności od orientacji stają się bardziej pozytywni lub bardziej negatywni. Jest to prawdopodobnie jeden z czynników powodujących, dlaczego tego typu technologia nie odnosi sukcesu w przewidywaniu linii czasowych, a tym samym jest trudniej negatywnym grupom, aby przewidzieć, co … jakie pozytywne zmiany nadchodzą.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

I zasadniczo problemy ze zdolnością odcinania tego od przeszłości, by tak to ująć, tuż przed tym jak planeta wchodzi na tą pozytywną linię czasu, jak rozumiem. Dobra, było sporo ciekawych … powiedzmy … komentarzy, uwag … przez, na przykład, David Wilcock i jego ostatni post … streszczając chodzi o to, że jest cicho przed burzą, mamy źródła Fulforda, a nawet Trumpa mówiącego, że coś nadchodzi. Julian Assange niedawny tweetował publikując klucze szyfrujące, a także Sean Hannity z Fox News mówiący, że będzie duże obwieszczenie … Co to jest? Czy ma to związek z wielkim Lucyferiańskim zgromadzeniem, w ich najświętszy dzień Halloweenem i 4 listopada … i innymi pozytywnymi frakcjami próbującymi ich pokonać, czyniąc coś … powiedzmy … bardzo ważnego?

MICHAEL SALLA

Są różne sposoby patrzenia na ten spokój przed burzą. Wiem, że jedna z rzeczy, o której mówił Trump, polega na tym, że tajny program kosmiczny niższego szczebla zgromadził wiele swoich aktywów wojskowych nad Koreą Północną i jest gotowy rozlokować infrastrukturę wojskową bardzo szybko. To znaczy, że wojna powietrzna z Irakiem trwała około trzech tygodni, aby upokorzyć system obrony powietrznej irackiego narodu, irackiego wojska. Będą musieli zrobić to samo w Korei Północnej, ale w ciągu kilku minut … i tak … wiesz, to co powiedział Trump brzmiało jak technologia Różdżek Boga, satelity w kształcie czary, swego rodzaju broń energetyczna i inne rodzaje zaawansowanych systemów broni, które po prostu zniszczyłyby wojskowy arsenał, jaki ma Korea Północna. Oczywiście – i to byłby właściwie sposób na ujawnienie tajnego programu kosmicznego – niższego poziomu – ale oczywiście wiesz, że to nie jest bardzo pożądany sposób na to. Ale to jest to, jak myślę, co Trump miał na myśli o tym spokoju przed burzą.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

W porządku. Cobra, co możesz powiedzieć na ten temat?

COBRA

Tak, chciałbym powiedzieć, że wiele rzeczy jest przygotowywanych za kulisami. Nie wolno mi o tym mówić – ale jesienią będzie bardzo interesująco, bardzo dynamicznie. Wiele rzeczy się dzieje, zarówno z dobrej strony, jak i złej strony. Będzie mnóstwo niespodzianek. Powiedziałbym tylko, że trzeba zachować spokój i skupienie się na sercu … cokolwiek się stanie … i bądźmy przygotowani na wszystko. W tym momencie muszę już iść, więc chciałbym podziękować wszystkim panom za ten interesujący wywiad i życzę wszystkim najlepszego i … Zwycięstwo Światła.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Dziękuję bardzo, Cobra, za twój czas. Doceniamy to. I po prostu zakończmy, ponieważ jest to wspaniałe przejście w prawdziwą moc, którą mamy nie zdając sobie z tego sprawy… bez pełnego zrozumienia. I to jest fundamentalne zjawisko energetyczne, kiedy podróżujemy do niefizycznych planów z naszych ciał fizycznych – mamy o wiele więcej mocy niż gdybyśmy wtedy byli, gdybyśmy umarli fizycznie, a potem po prostu przenieśli się na płaszczyznę plazmową lub płaszczyznę eteryczną. I to jest coś, co wiesz, odkryłem także przez moje własne doświadczenia, analogia, którą podjął się później Julien Wells, to jak Superman, kiedy opuścił planetę – a także niektórzy źli faceci w jednym z tych filmów … starszych z lat 80-tych… gdzie ścigano go i wszyscy przybyli na Ziemię i stwierdzili, że mają te niesamowite moce, przebywając w innej rzeczywistości. Odkryłem też nie tak dawno temu, że istotna technika uzdrawiania odzyskiwania fragmentu duszy jest czymś, co można zrobić gdy jest się w dalszym ciągu na planie fizycznym – lub z poziomu fizycznego – a więc do czego zmierzam to, że my Pracownicy Światła na powierzchni wciąż mamy ogromny potencjał, z pomocą podstawowych praktyk możemy nauczyć się projektować tę świadomość na plan fizyczny … i na plany niefizyczne i po prostu naprawdę wykorzystać to, co z natury jest w nas – co jest nadal niewykorzystane – czyli to, wokół czego koncentruje się reaktywacja 144 000. Więc …. przede wszystkim, Cobra, ponieważ tyle wiesz o niefizycznych aspektach rzeczy … co masz do powiedzenia na ten temat?

COBRA

Tak, kluczem do naszej mocy jest połączenie fizycznego i niefizycznego, aby zrealizować plan – sprowadzić Światło – istniejące już w niefizycznym przez wszystkie płaszczyzny, przebić przez plazmę, zakotwiczyć w ciele fizycznym, i wykonać nasze misje. 144 000 … urodziliśmy się z misją. Każdy z nas ma misję. Zróbmy to. Wykonajmy to i odniesiemy sukces – i będziemy zwycięzcami. Zwycięstwo Światła – i dziękuję.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Wspaniale powiedziane, jakieś ostatnie słowa, Cobra i Michael?

MICHAEL SALLA

Czuję, że nasza siła, aby wspólnie manifestować rzeczywistość naszych największych marzeń, staje się czymś, co jest w naszym wewnętrznym zasięgu, ponieważ coraz więcej osób przyjmuje informacje, którymi dzieliliśmy się dziś wieczorem, przez internet i filmy, i tak dalej omawiając to wszystko, ponieważ coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z tego, jak istotne jest zaangażowanie się w ten poziom informacji, będziemy wspólnie spotykać się i manifestować coś, co naprawdę jest niesamowite i nie mogę się doczekać. I dzięki za zorganizowanie tego programu i zaproszenie Cobry by być częścią tego.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

Tak. No cóż, Michael. Trzymaj się, rób to, co robisz i to była prawdziwa przyjemność spotkać ciebie podczas konferencji zaćmienia słońca w Mount Shasta … to było … 21 sierpnia? Przy pełnym ujawnieniu podczas zaćmienia Słońca – nieważne jak to nazywało się. Ciągle zapominam o pełnym tytule tej konkretnej konferencji z Corey Goodem. I w ogóle pozostań w kontakcie, jeśli będziesz miał coś nowego … interesującego … lub jakieś aktualizacje. I dziękuję za Twój czas.

MICHAEL SALLA

Nie ma za co. Aloha.

NIEZNANY WOJOWNIK ŚWIATŁA

W porządku. Aloha w rzeczy samej. To był Michael Salla z Exopolitics Institute – Exopolitics.org. Micheal, jeśli nadal jesteś na antenie… po prostu podaj swoją stronę. Myślę, że to Exopolitics.org – sądzę, że jest to poprawne – i oczywiście strona Cobry – 2012portal.blogspot.com –  ludzie, no i proszę. Obiecałem, że będzie to wichrem dyskusji i wywiadu, a my zadamy największe pytania i będziemy kopać głęboko – a więc to zrobiliśmy – więc tu Nieznany Wojownik Światła. Słuchacie Radia Ground Crew Command. Zobaczymy po tej krótkiej przerwie na muzykę po porcję wiadomości, więc nie zmieniajcie stacji …

 

Źródło: https://www.returntoyourtruth.com/single-post/2017/10/26/Transcript-of-Michael-Salla-Cobra-Unknown-Lightwarrior-on-Ground-Crew-Command-Part-I-and-II

Transkrypt przetłumaczył galacticjoel  https://meditation539.wordpress.com/2017/11/02/transkrypcja-wywiadu-nieznanego-wojownika-swiatla-z-michaelem-salla-i-cobra/

40 Komentarzy (+add yours?)

  1. Isa
    List 12, 2017 @ 19:18:22

    Dobrze jest to czytać! Dobre wiadomości 😊😊 Dziękuję! !!

  2. SzurniętyMędrzec
    List 11, 2017 @ 12:29:49

    By zadziałało musisz wpisać w wyszukiwarkę frazę marciniak barbara

  3. SzurniętyMędrzec
    List 11, 2017 @ 12:27:18

  4. SzurniętyMędrzec
    List 11, 2017 @ 01:32:17

    Centrum galaktyki, yep.

  5. Myrek
    List 10, 2017 @ 16:51:39

    „…ale reszta gatunku Reptylian będzie musiała udać się do Centralnego Słońca, więc jest to jeden z problemów, które należy tu rozwiązać.” Co to jest to Centralne Słońce??

  6. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    List 08, 2017 @ 23:14:36

    ja jestem zainteresowany poprosze link dziekuje

  7. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    List 08, 2017 @ 23:12:53

    Droga Krystal dziekuje za porade ktora udzielilas Emilowi bo i mi sie przyda. Drogi Emilu. tez mam pisk w uszach 24 na dobe 7 dni w tygodniu zwlaszcza przy elektronice. przyzwyczailem sie juz nie przeszkadza mi.

  8. SzurniętyMędrzec
    List 08, 2017 @ 13:30:34

    W sumie nie jest to takie złe, taki stukot w pustym korytarzu. Ostatnio było trochę przydługie co przeszkadzało zasnąć

  9. Daniel Riegel
    List 08, 2017 @ 11:48:28

    Trzeba myśleć o takich istotach jak najbardziej pozytywnie, to jest dla mnie najlepsze wyjście 🙂 Zobaczysz, że jak zmienisz swoje nastawienie i przestawisz swój umysł na to, że stukot obcasów będzie dla ciebie najprzyjemniejszym dźwiękiem na świecie, to ta Pani przestanie to robić 🙂 Dzięki Krystal za wartościowe rady, będę o nich pamiętał. Wczoraj przed przeczytaniem Twojej odpowiedzi dostałem właśnie impuls z góry o tym, że mam traktować ojca jak najbardziej pozytywnie. Pozdrawiam.

  10. SzurniętyMędrzec
    List 08, 2017 @ 10:38:28

    Dzięki Weroniko, na chomiku znalazłem bibliotekę RAR z linkami do poszczególnych rozdziałów, czyta się zdecydowanie szybciej. Piszę, jakby ktoś nie był zainteresowany filmami, wielkość pliku nie przekracza 5mb, można pobrać bez rejestracji.

  11. SzurniętyMędrzec
    List 08, 2017 @ 10:35:07

    U mnie to samo, do tego czasem słyszę stukot obcasów, jest to denerwujące.

  12. Emil
    List 08, 2017 @ 10:29:17

    Niesamowite , ja do tego od paru dobrych lat słyszę pisk w uszach. Dodam że dzieje sie to odkąd postanowiłem być lepszym człowiekiem. Pozdrawiam 🌞

  13. Emil
    List 08, 2017 @ 10:20:39

    Dziękuję 🌞

  14. Weronika
    List 08, 2017 @ 09:10:44

    Nigdy za wiele zabezpieczeń, więc i ja dorzucę moją metodę bezpieczeństwa, którą znalazłam i stosuję z powodzeniem.
    Wybaczam, wysyłam miłość i zamykam mentalnie negatywną osobę lub sytuację w bańce Chrystusowej Miłości, gdzie jest wybaczenie, uzdrowienie,błogosławieństwo pokój, miłość, jedność, obfitość i bezpieczeństwo a na zewnątrz otaczam ją ścianą światła, która spala ciemne energie. Pomaga.
    Zyczę spokoju.

  15. Emil
    List 07, 2017 @ 23:13:55

    Dziękuję ❤❤❤

  16. krystal28
    List 07, 2017 @ 21:19:07

    Emilu, przeczytaj mój komentarz dla Daniela i Ciebie. Powodzenia.

  17. krystal28
    List 07, 2017 @ 21:17:08

    Danielu i Emilu,

    Abraham-Hicks zaproponowałby Wam, abyście korzystali z prawa kosmicznego – Na czym się skupiasz to do siebie przyciągasz.

    Spróbujcie o negatywnych cechach ojca i żony myśleć i mówić jak najrzadziej i bardzo ogólnie i koncentrujcie sie na ich pozytywnych cechach w szczegółach. Na pewno coś znajdziecie. Możecie też napisać list do nich dziękując im za wszystko co możecie sobie wyobrazić mają w sobie pozytywnego, nawet jeśli jest to fantazja i bez ich wiedzy włóżcie go do metalowego pojemniczka, który umieśćcie zaraz po prawej stronie po wejściu do domu – w kącie pomocnych ludzi wg feng shui. Tak samo możecie potraktować swój pokój.
    W ten sposób po czasie przeskoczycie na linię czasową, gdzie taka pozytywna ich wersja już istnieje. Jest to metoda sprawdzona nie tylko prze ze mnie.

    Opisując ich cechy w negatywnych szczegółach uaktywniacie je jeszcze bardziej.

  18. Daniel Riegel
    List 07, 2017 @ 14:48:41

    I proszę się nie martwić, jeśli jest to wampir energetyczny, to nic Ci nie zrobi. Im chodzi tylko o energie. Wampiry energetyczne nigdy nie zabijają, ponieważ sami by sobie zaszkodzili, a nawet w wielu przypadkach sami by się unicestwili. Są mocni tylko w słowach. Życzę miłości i spokoju.

  19. Daniel Riegel
    List 07, 2017 @ 14:38:32

    Obserwuję mojego ziemskiego ojca już bardzo długo, wiele rzeczy stało się dla mnie jasne w ostatnich kilku miesiącach i tygodniach. Ziemski ojciec nienawidzi energii bezwarunkowej miłości. Natychmiast po tym, jak mi jest wysyłana bezwarunkowa miłość albo ja ojcu wysyłam bezwarunkową miłość to od razu zaczyna się denerwować i mówi np. takie słowo „Fuuu”. Ojciec wykorzystuje każdą sytuację, żeby mnie negatywnie sprowokować, szczególnie nasiliło się to po tym, jak całkowicie rozpadła się ciemna siatka energetyczna naszej planety. Kiedy zasypia, energie do mnie natychmiastowo wracają, ale kiedy się budzi, znowu się podłącza pode mnie. Kiedy ojciec się budzi a ja jeszcze śpię, to mam koszmary senne, w których daję się sprowokować negatywnie i wtedy po przebudzeniu w okolicach głowy czuję pełno ucisków, które są nałożonymi negatywnymi elementami. Podczas odłączania negatywnych elementów ojciec się zaczyna coraz bardziej denerwować. Czasem udaje mi się całkowicie odłączyć od niego przez krótki okres czasu. Wtedy jego twarz się szybko zmienia i zaczyna przypominać twarz reptylianina, czuć przy tym specyficzny odór również charakterystyczny dla tej rasy. Najskuteczniejszym dla mnie sposobem jest odpuszczenie, poddanie się i pozostawanie na jak najwyższych wibracjach. Ciemne istoty żywią się negatywnymi energiami, więc będą robić wszystko, żeby nas negatywnie sprowokować niepotrzebnie, to jest właśnie ich głównym celem. Pozdrawiam.

  20. Emil
    List 07, 2017 @ 10:28:28

    Danielu jak to sprawdzileś? Ja przechodzę straszy czas i moje dzieci też. Matka dzieci z ktorą obecnie przechodzę proces rozwodowy. Próbuje zniszczyc mnie i nasze dziec.
    Pozdrawiam

  21. Rafał aniol
    List 06, 2017 @ 22:28:05

    Może stawiał opór i został zabity,lub uciekał.niestety czasem trzeba korzystać i z takich metod.niejestem ich zwolennikiem,ale i też nie żałuję takich ludzi.to co dał dla świata to zwróciło się do niego.jakby postępował jak należy to wszystko nie miałoby miejsca.

  22. Turi Dredy
    List 06, 2017 @ 21:44:00

    JA cos jeszcze wam powiem:) nie martwcie sie wszystko ruszyło bo ruszyć musiało wy nie musicie sie tym przejmować po za swoim zyciem i tym co wy macie tworzyc i robic na ziemi.i tak wszystkiego sie nie dowiecie co zachodzi w tym momencie i nawet za 200 lat jak planeta bedzie mistrzowska dopiero zakumacie co sie właściwie stało i o co chodziło w tym przedstawieniu.po wniknięciu światla i usunięciu cienosci wielu ludzi zostanie z kochajacym sercem i oni wcale nie beda wiedzieli nic o takich zeczach a jednak zostaną i beda zyc godnie jak przystało na bogów w ludzkim ciele.Nie musicie nosic ciężaru który nie jest waszym balastem.Odpoczywajcie i cieszcie sie bo nowa ziemia własnie sie stwarza i mozna juz z niej korzystac na całego.:)

  23. SzurniętyMędrzec
    List 06, 2017 @ 21:23:07

    Miało dojść do masowych aresztowań, a tu ludzie giną, nie podoba mi się to. Kevin Spacey nie wystąpi w 6 sezonie „House of Cards”, szkoda byłoby zawiesić serial, moim zdaniem przyczynia się do do przebudzenia Amerykanów.

  24. Daniel Riegel
    List 06, 2017 @ 17:53:48

    W moim przypadku likwidacja negatywnych elementów i powrót do zdrowia bardzo znacząco przyspieszyło w ciągu ostatnich kilku dni, trwa proces demaskowania mojego ziemskiego ojca, który okazał się być negatywnym humanoidalnym reptylianinem i przyczepiał energetyczne pasożyty niemal przy każdej możliwej okazji, przez co ciężko chorowałem przez ostatnich kilka lat. Pewne osoby w rodzinie zaczynają sobie zdawać powagę z sytuacji, będą działy się cuda w ciągu najbliższych kilku dni.

  25. krystal28
    List 06, 2017 @ 17:23:30

    Drugi saudyjski książę został dziś zabity podczas próby aresztowania.

  26. selena
    List 06, 2017 @ 14:20:22

    Serdeczne dzięki, Krystal, za to potwierdzenie 🙂 Jak wiadomo, co dzieje się w USA, potem zaczyna dziać się na świecie. Pewnie Polski ta fala też nie ominie. Chcę tu zwrócić szczególną uwagę na końcową wypowiedź Kobry w tym wywiadzie:

    „Tak, chciałbym powiedzieć, że wiele rzeczy jest przygotowywanych za kulisami. Nie wolno mi o tym mówić – ale jesienią będzie bardzo interesująco, bardzo dynamicznie. Wiele rzeczy się dzieje, zarówno z dobrej strony, jak i złej strony. Będzie mnóstwo niespodzianek. Powiedziałbym tylko, że trzeba zachować spokój i skupienie się na sercu … cokolwiek się stanie … i bądźmy przygotowani na wszystko”.

    Więc NIECH SIĘ DZIEJE WSZYSTKO DLA NAJWYŻSZEGO DOBRA 🙂

    Zwycięstwo Światła !

  27. Turi Dredy
    List 06, 2017 @ 09:20:38

    Tekst nie wszedł ale podobno teraz bedzie obrada głownych zarządzających bankami centralnymi i beda mieli spotkanie z TRUMPEM i jak dobrze pujdzie to zeczywiśće pieniądze nie beda drukowane z powietrza a wejdzie nowy system wartośći.

  28. Turi Dredy
    List 06, 2017 @ 09:17:50

    Do tych wiesći jeszcze z wywiadu Benjamina Fulforda.Wszystko bedzie musiało skaskadować wydarzeniem i to szybko.

  29. Rafał aniol
    List 06, 2017 @ 08:55:26

    Dzieje się dzieje.szkoda że w polskich mediach,w TV o tym głośno nie mówią,a,przydałoby się,ludzi uświadomić.a do dopiero kawałek góry lodowej.

  30. krystal28
    List 06, 2017 @ 01:45:56

    Dzięki MajoWalio za te informacje.

    Jestem pod wrażeniem! W tych dniach dzieją się rzeczy, na które czekaliśmy od lat!

    „Oczyszczanie bagna” zaczęło się w przyspieszonym tempie. Trump napisał pod koniec października na Twitterze, że „jest teraz cisza przed burzą” I zaraz po tym zaczęli być demaskowani i ujawniani pedofile i gwałciciele (Harvey Weinstein, Kevin Spacey i inni). w Hollywood i także w polityce tzw.demokraci. Clintonowa jest polityczne skompromitowana już publicznie.

    Wczoraj zostało aresztowanych 12-tu książąt w Arabii Saudyjskiej, a dziś jeden zginął w wypadku helikopterowym ze swoją ekipą. Pewnie nie chciał się poddać. . Jeden z aresztowanych jest właścicielem najwyższych pięter Hotelu Mandalay w Las Vegas, z którego ostatnio została przeprowadzona akcja fałszywej flagi i przekazał 20 milionów dolarów na kampanię wyborczą Clintonowej.

    Tak wiele się dzieje, że trudno za tym nadążyć. Przygotujmy się emocjonalnie na więcej i bądźmy świadomi, że ten 3W konstrukt jest hologramem. Śledzę wydarzenia na Twitterze (ang), gdyż w głównych mediach jest podawana tylko znikoma część tych informacji.

    Zwycięstwo Światła jest tylko sprawą czasu.

  31. MajaWalia27
    List 05, 2017 @ 21:06:15

    Dzis chodza jakies ”sluchy” w internecie,ze Johnowi Podescie odebrano paszport i mozliwosc ucieczki z USA ( jest to glowny oskarzony przez Juliana Assange w aferze ”pizzagate” – okrutny pedofil i glowny doradzdzca Hillary Clinton). A odnosnie Hilary pojawiala sie informacja amerykanskiej dziennikarki Liz Corkin mowiaca o tym,ze na komputrze pewnego Pana Anthoy’nego Weinera ( meza domniemanej kochanki Hilary i czlowieka, ktory zostal uznany za przestepce seksulanego) znaleziono film, na ktorym Hillary Clinton wraz z kochanka uprawiaja seks z nieletnia dziewczyna. Z materialu dowiadujemy sie,ze sa tam ohydne magrania obrazujace tortury i gwalty seksualne. Tak straszne,ze dorosli mezczyzni oficerowie NYPD gdy ogladali to plakali.

    AMERYKAŃSKA DZIENNIKARKA: Policja ujawni pedofilską sekstaśmę z Clinton (FILM)

    I jesli te inforacje sa prawdziwe to Kobra mial racje mowiac,ze juz jesienia zacznie sie bardzo dynamiczny czas…

  32. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    List 05, 2017 @ 20:57:17

    >pozytywni reptilianie
    >uwazaja nas za najezdzcow
    >stworzyl nas enki
    >nie najechalismy ziemi
    >keklem hardo

  33. Weronika.
    List 05, 2017 @ 17:52:09

    „Co to znaczy, że pozytywni reptilianie uważają ziemię za swój dom, a ludzi za najeźdźców? Czy ta planeta do kogokolwiek należy, lub powinna należeć?”

    Odpowiedź jest w tym ebooku – (dokładnie w II rozdziale).

  34. SzurniętyMędrzec
    List 05, 2017 @ 09:13:09

    I jeszcze, Chimera posiada urządzenie zdolne do manipulacją linią czasową wedle swoich potrzeb, mam pewne przypuszczenie dlaczego nie działa, wolałbym nie napisać niczego, co mogłoby pomóc ciemnym. To urządzenie działa tylko na konkretnej planecie, czy też danej lokalizacji we wszechświecie. W innym miejscu nie wpływałoby na linię czasową na ziemi, czy tak?

  35. SzurniętyMędrzec
    List 05, 2017 @ 09:04:19

    Co to znaczy, że pozytywni reptilianie uważają ziemię za swój dom, a ludzi za najeźdźców? Czy ta planeta do kogokolwiek należy, lub powinna należeć. Co z zakotwiczonym do niej energetycznym bytem, który posiada własną świadomość i wolę, no chyba że się mylę.

  36. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    List 04, 2017 @ 21:03:31

    czy w zyciu nie chodzi o to aby odnosic porazki? no bo jak patrze na ludzi ktorzy odniesli sukces i ten sukces trwa az do ich smierci to mnie to dziwi.

  37. Aman
    List 04, 2017 @ 14:15:51

    czy Polska jest sercem świata, z ktorego pompowana jest ‚krew’ w postaci ludzkiej energii,z której Polacy emigrują po całej kuli ziemskiej zasiewając swoją energie????

  38. kuba1902
    List 04, 2017 @ 11:58:01

  39. Bella
    List 03, 2017 @ 14:14:36

    Doskonały wywiad, potężne tłumaczenie. Wdzięczność w imieniu swoim i innych czytelników

  40. Turi Dredy
    List 03, 2017 @ 13:26:40

    Witam do wszystkich wojowników świetlanych,Skrzydła duchowe są dawane dopiero gdy przejdziecie swoja drogę pełna róznych wyzwań nie zawsze sa to miłe doświadczenia nie zawsze jest tak że macie dobrobyt od razu,i jeśli patrzycie poprzez pryzmaty korzyści materialnych nigdy nie dojdziecie ponieważ bądz nikim jesli chcesz dostąpić całosći.Przychodzi taki moment kiedy juz jesteśće na skrawku swoich sił kiedy myslicie że już przegraliśće całe zycie i wszystko straciliśće co mogliśće wtedy przychodzi ten dzień OJCIEC pokazuje palcem i dostajecie skrzydła i zaczynacie rozumiec cały trud włozony w ta drogę zaczynacie rozumiec jak tworzyć ten dobrobyt i jak stac sie BOGIEM TWORZYCIELEM, zaczynacie promieniowac światłem przebudzonego boga i zaczynacie rozumiec jak duch króluje ponad materia i wtedy dostajecie wszystko cego potrzebujecie do swojego rozwoju na dany moment.Tylko poprzez miłość można stwarzać radosć w swoim zyciu i jak niema tej energi czy to w związku czy w pracy czy w życiu na marne wasze życie.

Informacje od Czytelników