Wywiad Międzynarodowej Grupy Złotego Wieku z Kobrą, 29 czerwca 2017

.

Chimera – Płeć duszy – Nauki wedyjskie – Tachionizowanie poza Zasłoną – Czintamani –  Rola Agarthy  – Głowa Yaldabaoth – Galaktyczna Superfala – Żółty Cesarz – Relikwie – Istnienie pierwotnej anomalii – Powstawanie wymiarów we Wszechświecie – Kontrakty duszy – Karma – Budda – Nawiedzenia – Płeć planet – I Ching – Grupy Wydarzenia i Wzniesienia – Libijskie Szkliwo Pustyni – Bliźniacze Dusze – Wizje w snach – Czytanie Kroniki Akaszy – Dalajlama – Leczenie raka – Siły Światła stosują plan B – Notowane spółki po W. – Problem czekania – Współpraca w zespole i więcej

Przetłumaczył: galacticjoel   https://meditation539.wordpress.com/  (podziękowania za udostępnienie!)

Edycja i redakcja: Krystal

——

Witajcie wszyscy!  Jesteśmy Międzynarodową Grupą Złotego Wieku.  Nasza grupa jest ukierunkowaną  na mandaryński (grupa języków w Chinach) Grupą Prepare For Change, więc nasi członkowie są na całym świecie.  Jesteśmy bardzo oddani Wydarzeniu, ujawnieniu, pierwszym kontaktom i Wzniesieniu.  Mamy wiele platform, zasobów i działań, które możesz wykorzystać i podzielić się nimi z jak największą liczbą osób.  Poniżej znajduje się nasza oficjalna strona internetowa: www.golden-ages.org.  Można znaleźć tutaj informacje o Kobrze w języku chińskim.

Pierwsze sześć sieci Czintamani w kształcie kwiatu życia zostało ukończonych  przez nas na Tajwanie przed Konferencją Wzniesienia Kobry w dniach 11-12 marca, 2017

Po zakończeniu  sieci Czintamani w kształcie kwiatu życia, 31 maja, wiele pięknych i rzadkich obłoków pojawiło się na południowym, środkowym, wschodnim i północnym Tajwanie tego samego dnia!

Zwycięstwo Światła!

.

.

.

.

Witamy z powrotem, Kobra, to jest nasz  wywiad z 29 czerwca 2017.  Naprawdę chcemy przeprowadzać wywiad z tobą co dwa miesiące, ale od marca do maja, sytuacja jest tak intensywna i nadal jesteśmy w stanie najwyższej gotowości.  OK, dziś Untwine, ja Patrick, i Jedi, zadamy kilka pytań.  Zacznijmy od pierwszego:

Untwine:  Kobra, powiedziałeś, że twój lot nad Zasłoną doprowadził do odkrycia Chimery.  Czy tak?

Kobra:  Właściwie to niebezpośrednio, ale powiedziałbym, że intel, otrzymany tam, doprowadził do odkrycia Chimery.

U:  Czy  Opór, Galaktyczna Konfederacja i Wzniesieni Mistrzowie wiedzieli o Chimerze przed tym okresem?

C:  Wiedzieli o Chimerze, ale nie znali szczegółów na temat bomb dziwadełko i toplet

U:  Ok, więc interakcja z tobą, gdy dostałeś się  poza Zasłonę, doprowadziła do tych odkryć?

C:  To była jedna część, niejedyna.  Była to jedna z części sytuacji.

U:  Czy dusza ma ustaloną płeć czy może wcielać się w obie  męską i żeńską?

C:  Dusza może wcielać się w obydwie

U:  Czy oryginalne nauki wedyjskie pochodziły z kontaktu z ET lub Agarthą, czy też obydwoma?

C:  W rzeczywistości większość dawnych duchowych nauk pochodzi z tajemniczych szkół, włączając w to nauki wedyjskie pochodzące z tajemnych szkół Atlantydy, a po tym, jak Atlantyda zatonęła był pewien okres, kiedy części tych nauk były, powiedziałbym, w pewnym stopniu, zostały zniekształcone, ale  również zachowały się  w pewnym stopniu i to jest część tamtej przeróbki.

U:  OK.  Czy miał miejsce również  jakiś kontakt ET i Agarthan w tamtym okresie po zatonięciu Atlantydy?

C:  Tak

U:  Kiedy obiekt wykracza poza Zasłonę, czy jest automatycznie tachionizowany?

C:  Nie jest automatycznie tachionizowany, jeśli ten okres nie jest wystarczająco długi, ale otrzymuje pewną ilość tachionów.

U:  A jeśli okres jest wystarczająco długi, to jest na stałe tachionizowany?

C:  Tak, jeśli okres jest wystarczająco długi, to jest na stałe tachionizowany, ale stężenie tachionów nie jest zbyt wysokie, ponieważ powiedziałbym, że stężenie tachionów w otoczeniu, na przykład na niskiej orbicie Ziemi, nie jest zbyt wysokie.

U:  Ok. Więc na przykład Czintamani, które wysyłasz poza Zasłonę, miałyby więcej czy mniej tachionów niż to, na co te, które tachionizujesz na Ziemi?

C:  Miałyby mniej, ale różnego rodzaju tachionów, więc połączenie tachionizacji na Ziemi i wysyłanie kamieni za Zasłonę jest doskonałym połączeniem, które daje im większą skuteczność w rozpuszczaniu anomalii tutaj na powierzchni.

U: Ach, są też tachionizowane na Ziemi.

C:  Oczywiście wszystkie moje kamienie Czintamani są tachionizowane na Ziemi.

U:  Ok. Czy są jakieś technologie na  satelitach i międzynarodowych stacjach kosmicznych zbudowanych przez ludzi, które blokują tachiony, ponieważ są ponad zasłoną?

C:  Zasadniczo jest ta technologia  Zasłony, technologia jonosfery HAARP, która również ma na celu zminimalizowanie wpływu tachionów na powierzchnię.

U:  Więc, dla ludzi na przykład, którzy są na ISS [International Space Station – Międzynarodowa Stacja w Przestrzeni – kr], czy mają więcej energii niż na Ziemi?

C:  Oczywiście

U:  Czy istnieją jakieś technologie zlokalizowane na ISS w celu zminimalizowania tego?

C:  Kabał stojący  za NASA programuje umysły astronautów w celu zminimalizowania pozytywnych efektów czasu przebywania poza Zasłoną.

U:  Czy chimera zaczyna zdawać sobie sprawę, że nie mogą zbyt długo opierać się Konfederacji Galaktycznej?

C:  Nie powiedziałbym, że zdają sobie sprawę, że nie mogą się opierać, ale zdają sobie sprawę, że mogą przegrać walkę w dłuższej perspektywie.

U:  Więc jaki jest ich długoterminowy plan?

C:  Nie chciałbym omawiać tego publicznie w tym momencie, może będę w pewnym momencie, ale jeszcze nie teraz.

U:  Czy Putin i czołowi rosyjscy żołnierze są  świadomi głębszego intela, jak status więzienia planety Ziemia, Chimery, Galaktycznej Konfederacji?

C:  Są w pewnym stopniu świadomi, znowu zależy to od tego, kogo masz na myśli.  Mówiąc  o rosyjskich wojskowych lub Putinie, Putin świadomy jest oczywiście Plejadian, więc powiedziałbym, że ma o wiele więcej intela niż Trump.

U:  Czy wie, na przykład, że Ziemia jest w stanie więzienia?

C:  Ma pewne ograniczone zrozumienie tej sytuacji.

U:  Czy w Agarcie jest  kilku kluczowych kapłanów i kapłanek?

C:  Tak są rzeczywiście pewne grupy, które można opisać w ten sposób.

U:  Czy  są to wzniesione istoty?

C:  Nie, nie są wzniesieni, ale są wysoce duchowo rozwinięci i są w pewnym sensie bardzo czyści i bardzo zaawansowani.

U: Jaka jest ich rola w procesie wyzwolenia?

C:  Zakotwiczają energie o charakterze galaktycznym, które są bardzo potrzebne, w rzeczywistości  za pomocą tych  energii utrzymują równowagę na planecie, więc ta planeta nie ulegnie zniszczeniu przez negatywne  siły.  I robią to przez ostatnie 25000 lat.

U:  Więc zakotwiczają ją od dołu do siatki Ziemi

C:  Zakotwiczają ją od dołu do siatki Ziemi, ale również  poza zasięgiem tej planety

U:  Czy są w określonej lokalizacji, czy rozrzuceni wokół planety?

C:  Są w pewnych konkretnych lokalizacjach, które są strategicznie najbardziej skuteczne w stosunku do tego, co robią.

U:  Ok, dziękuję

Patrick:  Ok, Kobra miło cię spotkać, najpierw zadajmy kilka pytań dotyczących aktualizacji sytuacji.  Pierwszym z nich jest wir gromadzenia anomalii plazmowej w pobliżu powierzchni planety w obrębie jej zewnętrznej krawędzi około 3 promieni Ziemi od środka planetarnego, czy to znaczy, że głowa Yaldabaoth jest szersza niż zasłona zlokalizowana w zakresie stratosfery Ziemi?

C:  Właściwie głowa Yaldabaoth ma prawie taki  sam zasięg, jak  zewnętrzna zasłona, która rozciąga się na  3 promienie Ziemi z centrum planetarnego.  Musisz zrozumieć, że istnieją różne granice zasłon z różnymi zagęszczeniami anomalii, a zewnętrzna jest około 3 promieni Ziemi od środka i jest to rozmiar głowy Yaldabaoth.

P:  W ostatniej aktualizacji z lutego wspomniałeś, że siły Światła zdołały wyeliminować większość anomalii plazmy z Układu Słonecznego i poza nią, czy to stwierdzenie oznacza, że ​​ciemna flota, wszystkie kolonie niewolników i stacje implantacji poza orbitą księżyc-ziemia przestały istnieć?

C:  W zasadzie, co pozostawało do lutego były  to kolonie niewolników, które były połączone bezpośrednio z grupą chimery, a nie jakieś związane z tajnymi programami kosmicznymi, zostało to oczyszczone wcześniej, a teraz jedyną rzeczą, która pozostała, jest rdzeń chimery biorąc pod uwagę tą sytuację, wszystko inne zostało usunięte.

P:  Więc nie ma ciemnej floty, nie ma stacji implantów?

C:  Już nie.

P:  Bardzo dobrze.  Podczas ostatniej Konferencji Wzniesienia w Tajpeju w marcu wspomniałeś, że na północy Tajwanu znajduje się ogromna pozytywna baza i zostanie rozbudowana, aby pomieścić 3 miliardy ludzi, czy jest bezpiecznie dla ciebie i Sił Światła, aby porozmawiać o celu tej podziemnej bazy?

C:  Nie w tej chwili. Ale jest to jedna z najważniejszych kotwic dla sił Światła na tym obszarze planetarnym, ale nie chciałbym podawać dokładniejszych informacji o tym, jaki jest cel tego miejsca

P:  Czy ta baza została rozszerzona na centralny Tajwan?

C:  Nie

P:  W zeszłym miesiącu Tajwan stał się pierwszym krajem azjatyckim, który zalegalizował małżeństwa tej samej płci, kto stoi  za światową tendencją małżeństw tej samej płci, Siły Światła czy Ciemności?

C:  Właściwie powiedziałbym, że Kabał promuje to, ponieważ ma agendę, a ta agenda ma dezorientować i programować populację w pewnym kierunku.

P:  Czy siły Światła zgadzają się z takim trendem?

C:  Siły Światła mogą wykorzystać tę tendencję w pozytywny sposób, ponieważ każdy ma prawo do samooceny, ale chciałbym powiedzieć, że motywem obecnego trendu nie jest Światło.

Jedi:  W porządku, kolejne  jest o historii Ziemi. Galaktyczna Superfala, która miała miejsce 13.000 lat temu, była wystarczająco silna, aby spowodować zatopienie Atlantydy, dlaczego nie wyczyściła wszystkich anomalii plazmy i Zasłony wokół Ziemi?

C:  Ponieważ ilość anomalii w tym czasie była tak ogromna w tym lokalnym kwadrancie galaktyki, że ta Superfala nie była wystarczająco silna.

J:  Czy Japonia, Korea i Tajwan należały do kontynentu Lemurii dawno temu?

C:  Nie były właściwie częścią Lemurii, ale miały  silne powiązania z Lemurią

J:  Ok, więc Tajwan nie był wcześniej na kontynencie Lemurii?

C:  Nie, nie.

J:  Ok. Co spowodowało zniszczenie cywilizacji Lemurii?

C:  To były naturalne kataklizmy w wyniku przesunięcia płyt tektonicznych w tym punkcie.

J:  Czy  ciemne siły były odpowiedzialne za to?

C:  Ciemne siły nie były za to odpowiedzialne.

J:  OK.  W swoim raporcie “Uwolnić kolonie i krótka aktualizacja sytuacji planetarnej” wspomniałeś, że Izraelici byli plemieniem arabskim żyjącym na terytorium Arabii Saudyjskiej i Jemenu i nigdy nie postawili stopy w Palestynie.  Jeśli Izraelici nie postawili stopy w Palestynie, gdzie na Ziemi Mojżesz wyprowadził ich z Egiptu?

C:  Po prostu wyjechał z Egiptu do pewnego obszaru, który jest teraz w Arabii Saudyjskiej.

J:  Ok. Czy Żółty Cesarz jest gwiezdną istotą  czy członkiem wschodniej cywilizacji Agarty?

C:  Przybył z pewnego systemu gwiezdnego w konstelacji Draco, był związany z  Drakonami z Thuban, pozytywnymi Drakonami, którzy pomogli sprowadzić  wysoką kulturę w Chinach, ponad 5000 lat temu.

J:  WOW wspaniale.  Jaka była jego misja w starożytnych Chinach?

C:  Jego misją było stworzenie cywilizacji, stworzenie wysokiej kultury, wprowadzenie pisarstwa, wprowadzenie w tamtych czasach technologii rolniczych i innych rzeczy do rodzimych plemion w Chinach.

P:  Ok następne pytania dotyczą religii i mitów. Jaka jest esencją Sariry, legendarnej relikwii buddyjskiej?  Czasem, kiedy umarł mnich buddyjski, palono jego ciało a  pozostawała po nim podobna do paciorków relikwia.

C:  Tak, muszę najpierw powiedzieć, że większość z nich jest fałszywa, a te, które są autentyczne, są czymś, co ktoś mógł  pozostawić po sobie  podczas procesu Wzniesienia  jako zmaterializowana esencja Światła, więc na przykład, jeśli mnich osiągnie taki poziom Świadomości i umrze, czasami ciało może zniknąć, a nawet jeśli nie zniknie i   zostanie  skremowany, jest pewna  podobna do perełek esencja, która zawiera w sobie obecność jego  duszy jako kotwicy na płaszczyźnie fizycznej.  Powtarzam jednak, że ponad 98% z nich jest fałszywych.

P:  Czy Zachodni Raj Buddyzmu jest narodem gwiezdnym z wyższego wymiaru?  Jeśli tak, czy możesz nam powiedzieć w którym wymiarze istnieje?

C:  W zasadzie odnosi się do tak zwanego szóstego wymiaru lub płaszczyzny buddyjskiej.  Jest to wymiar oświecenia, wymiar szczęścia.

P:  Czy mięsożerca jest formą szczególnej anomalii w kwarantannie Ziemi czy niezbędną funkcją w uniwersalnym łańcuchu pokarmowym?

C:  Jest częścią łańcucha pokarmowego pewnych nierozwiniętych planet, gdy żywność jest nadal częścią ewolucji, ale na Ziemi została nadużyta przez Archontów.

P:  Mówiłeś, że wszechświat fizyczny jest współtworzony przez  Źródło i pierwotną anomalię. Czy 4D (4-ty wymiar) współtworzony jest także przez Źródło i pierwotną anomalię?

C:  Wszystkie wszechświaty są takie.

P:  Szacuje się, że ten fizyczny wszechświat ma już 13,7 miliardów lat.  Czy to oznacza, że ​​pierwotna anomalia istniała dłużej niż ten wszechświat?

C:  Pierwotna anomalia istniała również w minionych wszechświatach, w przeszłych cyklach kosmicznych.  I to zawsze istniało jako potencjał. I ten potencjał objawił się podczas interakcji  pomiędzy Źródłem a  potencjałem  pierwotnej anomalii, więc gdy wszechświat narodził się w przestrzeni kosmicznej i   continuum czasowym, to wynikało z tej interakcji, że przeszedł z potencjału do rzeczywistości.

P:  Czy wszechświat istniał tylko powyżej 5-ego. wymiaru zanim powstały trój- i czwarto- wymiarowe wszechświaty?

C:  Tak.  Wszechświaty o wyższych wymiarach powstały wcześniej, a następnie  wszechświaty o niższych wymiarach rozwinęły się  z   wszechświatów  z wyższych wymiarów, w zasadzie materia została zagęszczona w niższe wymiary.

P:  Czy Yggdrasil, drzewo 9 światów w mitologii norweskiej w rzeczywistości jest alegorią kosmicznej sieci plazmy?

C:  To nie jest opis, który jest podobny do kabalistycznego drzewa życia, i jest w rzeczywistości mapą różnych wymiarów we wszechświecie.

P:  Jeśli możliwe jest podróżowanie w czasie, dlaczego siły Światła nie interweniowały w działaniach ciemnych sił poprzez  podróże w czasie?

C:  Podróżowanie  w czasie nie jest takie proste, jak większość ludzi uważa,  ​​podróżowanie w czasie jest możliwe tylko wtedy, gdy masz punkty wejścia i wyjścia na tym samym poziomie świadomości, więc musisz mieć odbiorcę na powierzchni planety z wystarczającą świadomością by otrzymał tę pomoc. I tak Siły Światła interweniują, ale samo to nie wystarczy, aby rozwiązać problem ciemności w tym Wszechświecie.

P:  Teraz, kiedy Siły Światła mają technologię teleportacji, czy nie są w stanie rozmieścić globalnej sieci Czintamani przez teleportowanie kamieni Czintamani na całym świecie?

C:  Zasadniczo, czego potrzebują siły Światła to ludzkość na powierzchni, która umieści kamienie Czintamani z ich własną energią na powierzchni planety, ponieważ to, co uzdrawiamy, jest pierwotną anomalią związaną ze świadomością ludzkości. Siły Światła same w sobie  na przykład w sieci Agarthy i Ruch Oporu, dbały o własne sieci Czintamani dawno temu i mają się dobrze.  Potrzebna jest jednak sieć kamieni Czintamani, która jest połączona z ludzkością na powierzchni planety.   Ponieważ energia, którą otrzymują te kamienie Czintamani, musi przejść do ludzkiej sieci energetycznej.

P:  Ach, więc w jakiś sposób tworzymy własną sieć kompresji.

C:  Dokładnie tak się dzieje.

P:  Czy Gryfin, legendarne zwierzę, naprawdę istniał?

C: Istniał w Atlantydzie, a wcześniej istniało wiele dziwnych stworzeń, które istniały jako rezultat inżynierii genetycznej i te rodzaje stworów nadal istnieją, ale nie na tej planecie.

P:  Czy rodziny Smoków są ograniczone do płaszczyzny fizycznej, czy niektóre z nich żyją na planach energetycznych Ziemi?

C:  Są zarówno fizyczne, jak i niefizyczne.

P:  Czy naprawdę istniały smoki podobne do węży w stylu chińskim?

C:  Ten rodzaj smoka istniał, zwłaszcza w różnych systemach gwiezdnych konstelacji Draco,   także istniały również  w fizycznej formie, a także istniały pod powierzchnią tej planety.

P:  Jeśli Zasłona  utrzymuje cząstki tachionu z dala od Ziemi, jak możemy utworzyć sieć tachionową Światła na Ziemi?

C:  Za pomocą sieci komór tachionowych.  I za pomocą sieci każdego tachionizowanego produktu, który działa jako węzeł w tachionowej sieci energetycznej na powierzchni planety.

P:  Czy korzystne jest noszenie kryształów tachionizowanych lub zakopywanie ich w punktach energetycznych i w miastach?

C:   Zasadniczo kryształy  tachionizowane, większość z nich przeznaczona jest do użytku osobistego, ale istnieją pewne konkretne kryształy, które są rzeczywiście przeznaczone do umieszczania w pewnych punktach i to już się dzieje.

P:  Gdzie i jak ciemne siły sprawiły, że podpisywaliśmy kontrakty duszy przed naszym wcieleniem?

C:  W zasadzie pierwsze kontrakty duszy zostały podpisane zanim my  gwiezdne istoty weszliśmy do ​​strefy kwarantanny Ziemi.  Każdy, kto wszedł, podpisał taki kontrakt w taki czy inny sposób.  A przed każdym wcieleniem podpisano kolejną umowę, musisz zrozumieć, że podpisanie kontraktu nie jest podobne na płaszczyźnie fizycznej, gdy podpisujesz kartkę papieru, była to bardziej energetyczna zgoda, kiedy powiedziałeś tak w pewnej sprawie.

P:  Jaka jest różnica między przyczynowością a karmą?

C:  Przyczynowość to po prostu prawo przyczyny i skutku.  Jest to tylko prawo fizyczne, na fizycznych i wyższych płaszczyznach energetycznych.  Jeśli dokonasz pewnych działań, które wywołają pewną reakcję, to tylko prawo fizyki.  Karma jest ideologią, która chce przekształcić rzeczywistość przyczynowości w coś innego i wytłumaczyć, że to, co się teraz dzieje, jest wynikiem twoich wcześniejszych działań, podczas gdy w rzeczywistości większość tych działań została zaprojektowana przez kabała i przez Archontów.

P:  Do którego wymiaru wzniósł się do tej pory Budda?

C:  W tym momencie jest on  gdzieś pomiędzy 8 a 9 wymiarem, zgodnie z używaną  przeze mnie terminologią. Musisz jednak zrozumieć, że inni użytkownicy używają różnych terminologii dla różnych wymiarów lub gęstości.

P:  Istnieje wiele nawiedzeń w ludzkiej historii, takich jak Bell Witch (Legenda „Bell Witch” opowiada o złowrogiej istocie która dręczyła rodzinę amerykańskich pionierów na terytoriach zachodnich Tennessee w latach 1817 – 1821).  Czy znasz przyczynę tych zdarzeń?

C:  Nawiedzenia mają miejsce, kiedy jest pewien portal, który otwiera się między płaszczyznami fizyczną i niefizyczną, a wiele z nich potrafi się wydarzyć , gdy niektóre portale plazmowe są otwarte, niektóre z nich naturalnie, a niektóre z nich sztucznie  z użyciem technologii, ponieważ musisz zrozumieć, że niektóre bardzo ograniczone grupy miały zaawansowane technologie w całej historii ludzkości i używały tych technologii plazmowych do otwierania portali, przez które niektóre jednostki mogły wejść z płaszczyzny eterycznej przez plazmę i wywołać efekty fizyczne.

P:  Dlaczego te przerażające wydarzenia rzadko zdarzają się po latach 90-tych?

C:  Zdarzają się, ale większość ludzi ma dla nich różne wyjaśnienia.

P:  Czy możesz opisać  program 20 lat i z powrotem w tajnych programach kosmicznych ?

C:  Nie zgadzam się z tą szczególną częścią intela, więc chciałbym stwierdzić, że tak się nie stało. Podróże w czasie  nie zdarzają  się w ten sposób.

J:  Ziemia i Wenus są ogólnie uważane za planetę żeńską, podczas gdy Słońce i Mars są ogólnie uważane za gwiazdę i planetę płci męskiej.  Chcę wiedzieć, co naprawdę determinuje płeć planety, a nawet galaktyki.

C:  Zasadniczo podpis energetyczny anielskiej istoty zakotwiczonej na planecie, ponieważ planeta jest zwykle anielską istotą, która ma planetarne ciało fizyczne.  Sfera jest fizycznym ciałem pewnej wysoko rozwiniętej anielskiej istoty, a te istoty mogą mieć więcej męskiej lub więcej żeńskiej biegunowości, a w przypadku Ziemi jest bardziej żeńska.

J:  Dlaczego złote jabłka są wspomniane w wielu różnych mitologiach?

C:  Jest to po prostu symbol, który pochodzi z czasów Atlantydy, kiedy złote jabłko było symbolem duszy, a złoto jako metal wiązało się z duchowym Światłem duszy.

J: Jaki jest początek I Ching i jego pierwotny cel?

C:  To jest część, chciałbym powiedzieć wiedzy, jaką przyniósł na planetę Żółty Cesarz i kultura Thuban.  I 64 kombinacji I Ching są częścią kosmicznego kodu DNA, a te 64 kombinacje mogą opisywać większość wydarzeń zachodzących w tym wszechświecie.  Permutacje 64 kombinacji powiedziałbym są uniwersalnym kodem, uniwersalnym językiem.

J:  Och ok. Bardzo fajnie.

C:  Tak

J:  Jak powinniśmy utworzyć grupę Wzniesienia?

C:  Jest jeszcze za wcześnie, aby mówić o grupach wzniesienia, ponieważ sytuacja nie jest jeszcze gotowa na tej planecie.  Kiedy sytuacja będzie gotowa, udzielę instrukcji, ale jeszcze nas tam nie ma.

J:  Czy powinniśmy teraz ustanowić grupy Wzniesienia?

C:  Nie, jeszcze nie.

J:  Ale grupy wsparcia Wydarzenia są bardzo OK.

C:  Tak, to jest doskonałe.

J:  Więc grupa Wzniesienia jest następnym etapem, tak.

C:  Jest to kolejny etap, kiedy ludzie będą gotowi i kiedy warunki energetyczne na naszej planecie będą gotowe, ponieważ jeśli założysz taką grupę przed odpowiednim czasem, nie wzrośnie prawidłowo, będzie zbyt wiele ataków i zbyt wiele przeszkód i niewystarczające działanie. Każda sytuacja ma odpowiedni moment, a właściwa chwila tego jeszcze nie nadeszła.

J:  Więc grupy wsparcia Wydarzenia staną się później  grupami Wzniesienia?

C:  Tak

J:  OK, bardzo dobrze.  Czy oprócz Larimara jest jakiś kryształ, kamień szlachetny lub meteoryt w zgodny z cywilizacją Atlantydy?

C:  Akwamaryn zawiera podpis energetyczny Atlantydy.

J:  Czy możesz powiedzieć coś  o gwieździstym kamieniu o nazwie Healdsburgites?

C:  Pochodzi z systemu gwiezdnego Oriona.

J:  Czy wiesz, jak wykorzystać Libijskie Szkliwo Pustyni?

C:  Libijskie Szkliwo Pustyni jest bardzo unikatowym rodzajem kamienia, ponieważ to, co robi,to transmutuje negatywne części ciebie, negatywne części, którym zaprzeczasz. Pomaga ci radzić sobie z twoją wewnętrzną ciemnością, ale to tylko dla ludzi, którzy są gotowi i gotowi stawić czoła własnym, wewnętrznym, ujemnym negatywom.

J:  Czy jest to odpowiednie dla osób, które mają w sobie wiele negatywności?

C:  Tylko jeśli są gotowi do tego by stawić czoła i uzdrowić to.  Jest to kamień, który nie jest dobry dla osób, które mają zbyt dużo negatywności i nie chcą się z tym uporać, tylko sprawi, że będą bardziej niestabilne.

J:  Czasami czuję niewidzialną kulę energii między moimi dłońmi, i odczuwam jej kontrakcję, kiedy próbuję ją ścisnąć.  Czy wiesz, co to za  zjawisko?

C:  Zasadniczo jest prąd plazmowy, który  przebiega przez palce z meridianów, i eteryczne prądy przechodzą przez palce, a gdy palce są w pewnym położeniu, mogą tworzyć kulę, plazmową lub eteryczną kulę i można to poczuć. To bardzo realny obiekt, który pojawia się  szczególnie, jeśli robisz silne specjalne praktyki, to się dzieje znacznie częściej.

J:  Czy para bliźniaczych dusz  może wcielać się na  dwóch różnych planetach?

C:  Tak zdarza się to często w tym Wszechświecie.  Planeta Ziemia jest wyjątkową sytuacją, w której proces ten jest kontrolowany przez Archontów.

J:  Mówi się, że prawie 10 milionów gwiezdnych ziaren zostało wcielonych do Ziemi.  Czy wiesz, ile z nich procentowo to bliźniacze dusze?

C:  Musisz wyjaśnić co masz na myśli. Każda osoba ma bliźniaczą duszę.

P:  Mają bliźniaczą duszę, ale czasem nie są wcieleni na tej planecie Ziemi?

C:  Czasami są  ale nie za często, a nawet  są rzadko się spotykają, a nawet jeśli się spotykają, to zwykle są zakłócenia, co sprawia, że ​​bardzo trudno im się jakkolwiek komunikować.

J:  OK.  A ponieważ ludzie pytają mnie o ich bliźniaczą duszę, mówią, że nasze bliźniacze dusze nie są na tej planecie, są teraz na gwieździstym statku albo są w Plejadach.  Czy tak się dzieje?

C:  Tak.  Powiedziałbym, że 95% osób nie ma tu swoich bliźniaczych dusz,  nie na płaszczyźnie fizycznej.  Są w innych miejscach, na statkach kosmicznych lub pod ziemią, gdzie indziej w Układzie Słonecznym lub w Plejadach, czy gdziekolwiek indziej.

J:  Dobrze, to dobra wiadomość?

C:  To zależy od tego, jak to interpretujesz.

J:  Co to znaczy być dzieckiem niebieskiego promienia lub dzieckiem Indygo?

C:  Są to po prostu różne opisy różnych typów gwiezdnych istot, które wcieliły się jako dzieci na tej planecie.

J:  Jaki jest pochodzenie ‘gwiezdnych nasion’?

C:  To anielskie istoty, my jako anielskie istoty, które przybyły z różnych systemów gwiezdnych i wcielone tutaj na tę planetę.

J:  Czy jest wiele populacji niegwiezdnych , które biorą udział w grupach Wsparcia Wydarzenia i medytacji Wzniesienia?

C:  Nie

J:  To dlatego ludzi nie jest teraz tak dużo.

C:  Tak właściwie odsetek ludzi, którzy są przebudzeni, nie jest jeszcze w tej chwili bardzo wysoki.

J:  Mówi się, że niektóre gwiezdne nasiona decydują się żyć jako single z powodu ich wzniesienia  i wzniesienia planetarnego w tym ostatnim życiu fizycznym.  Czy zgadzasz się z tym stwierdzeniem?  Czy to w rzeczywistości jest programem przed narodzinami, aby zapobiec gwiezdnym nasionom  ponowne zjednoczenie z bratnimi duszami i bliźniaczymi duszami?

C:  Jest to program, który zapobiega zjednoczeniu się bratniej duszy i bliźniaczej duszy.

J: Och, OK.  Oznacza to, że singiel nie jest dobry, czy tak?

C:  Może to być osobisty wybór, ale w wielu przypadkach nie jest to osobisty wybór, to sytuacja inżynieryjna.

J:  Czy Budda i Jezus osiągnęli własne Wzniesienie w ciągu ich życia?

C:  Tak osiągnęli wzniesienie w momencie ich śmierci, lub chciałbym powiedzieć transformację, gdy ich publiczne życie fizyczne   skończyło się , przenieśli  się na wyższy stan świadomości.

J:  Dlaczego te dwie wzniesione istoty odeszły jak śmiertelnicy?

C:  Po prostu by dać  przykład.  A właściwie Jezus specjalnie zmaterializował się w swoim świetlistym ciele kilka dni po tym.

J:  OK, więc kiedy żyją, nie są tak zwanymi wzniesionymi  mistrzami?

C:  Po przejściu przez tą  transformację są wzniesionymi mistrzami

J:  Dlaczego większość przekazów channelingowych ma pochodzenie na zachodzie, a nie na wschodzie?

C:  To dlatego, że channeling w obecnym kształcie był wynalazkiem zachodu i nie jest tak popularny na wschodzie.  Większość z nich została skomercjalizowana przez sieć New Age i niewielka ich część jest autentyczna.

J:  Jak mogę mieć pewność, że pewien przekaz channelingowy rzeczywiście wywodzi się  z pozytywnej, wysoko duchowej istoty?

C:  Po prostu używając swojego rozeznania.  Wysoka pozytywna istota duchowa zawsze pozostawi cię bardziej zainspirowanym, nigdy nie zmniejszy stanu świadomości, zawsze poprawi stan.

J:  Jak powstają wizje w snach?

C:  Twoja własna dusza może przekazać ci wizję w stanie snu.

J:  Dlaczego niektóre sny pomagają ludziom rozwiązywać problemy w życiu codziennym?

C:  Ponownie, ponieważ twoja dusza mówi ci przez twoje sny, gdy nie jesteś w stanie usłyszeć przesłania w stanie przebudzenia.

J:  Jakiego duchowego treningu muszę się  podjąć, aby odczytać Kroniki Akaszy?

C:  Jest bardzo niewiele osób, które mogą to zrobić, pomimo wielu twierdzi, że mogą to zrobić, właściwie nie mogą, więc to jest coś, co zazwyczaj przychodzi naturalnie spontanicznie po osiągnięciu twojego Wzniesienia.

J:  Teraz tak naprawdę trudno nam to zrobić.

C:  To bardzo trudne zadanie i wymaga dużo treningów, a większość ludzi, którzy twierdzą, że mogą to zrobić,  naprawdę nie mogą

J:  Dlaczego Dalajlama może wybrać wcielenie się  w określoną osobę?

C:  W rzeczywistości instytut Dalajlamy został przejęty przez archontów dawno temu, i oni są tymi, którzy decydują o wcieleniu. [B. Fulford kilkakrotnie mówił, że D. pracuje dla kabała – kr]

J:  Czy ludzie na innych planetach  pamiętają swoje poprzednie życie po wcieleniu się?

C:  Oczywiście.

J:  Och. To tylko  Ziemia w stanie kwarantanny  ma ten problem, nie możemy sobie przypomnieć.

C: Tak, teraz tak jest.

J:  Co to znaczy, jeśli wielokrotnie napotykamy się na  liczby takie jak 1111, 1212, 222 i 333?

C:  Jest to część kosmicznych synchronizacji, jest częścią kosmicznej sieci pochodzącej od Źródła, przebudzającej ludzi przez te synchronizacje.

J:  Jaką technikę uzdrawiania poleciłbyś  pacjentom z chorobami nowotworowymi?

C:  Zasadniczo istnieją pewne kliniki na całym świecie, które posiadają pełne protokoły, jak leczyć raka. Wielu z nich nie jest bardzo ogólnodostępnych, ponieważ Kabał zaszczuwa je, ale są ludzie, którzy mają stworzone kompletne protokoły.  Nie są proste, ale leczenie raka jest czymś, co można zrobić i mam kontakt z osobami zdolnymi do pomocy w tej dziedzinie.

J:  OK.  Czy warto zaprogramować  DNA z intencją  samouzdrawiania  podczas przeprowadzania sesji leczniczej?

C:  To może pomóc, jeśli zostanie to zrobione we właściwy sposób z odpowiednią ilością świadomości.

P:  Ok następna część dotyczy wyzwolenia planetarnego.  Jak powiedziałeś wcześniej, jeśli jeden człowiek może uwolnić Planetę, łącząc się z pełną obecnością JAM JEST, dlaczego St. Germain nie wyzwolił naszej planety, powołując się na swoją obecność JAM JEST przed 200 laty?

C:  Zasadniczo nie zdawał sobie wystarczająco sprawy z  sytuacji na planecie, chociaż nawet nie zdawał sobie z tego sprawy, miał ogromny wpływ na zachodnią cywilizację, który nadal jest odczuwalny i będzie odczuwany. Aby odnieść  pełny sukces w tej misji, musisz mieć świadomość wielu faktów, których nie był   świadomy w tamtym czasie. Jak również  sytuacja nie była jeszcze gotowa.

P:  Jeśli celowo budujemy tachionową komorę uzdrawiającą  na leyline (linia energetyczna), czy tachiony przepłyną przez całą leyline?

C:  Tak.

P: Biorąc pod uwagę fakt, że Izrael posiada kluczowy kod Światła Atlantydy, w jaki sposób powinniśmy aktywować ten kod dla dobra Nowej Atlantydy?

C:  OK, to nie jest  czas, aby to zrobić, ponieważ jest to bardzo delikatny obszar i to się stanie w zasadzie w czasie Wydarzenia i po Wydarzeniu.

P:  Odkryłem, że zakopywanie kamieni   czintamani  może blokować działalność kabała poprzez różne prywatne fundacje.  W związku z tym proszę wymień pięć fundacji lub organizacji pozarządowych, wobec których my pracownicy Światłą  powinniśmy interweniować tak szybko jak to możliwe.

C:  OK, byłoby dużo łatwiej skorzystać z internetu, szukać organizacji finansowanych przez Sorosa i to będzie bardzo dobre wytypowanie.  I oczywiście można dodać Światową Organizację Zdrowia, Organizację Narodów Zjednoczonych i tego typu organizacje i będziesz  miał ogromną listę.

P: Minęło prawie cztery lata, odkąd Siły Światła rozpoczęły operację Pandora.  Czy powinniśmy robić  kilka razy więcej medytacji wyzwolenia eterycznego by przyspieszyć proces?

C:  Zasadniczo potrzebujemy tego, aby zwiększyć liczbę osób, które medytują w niedzielę, ale zdaję sobie sprawę, ponieważ  po prostu brak jest wystarczającej współpracy na tej planecie, aby to się stało, więc Siły Światła teraz używają Planu B, który trwa dłużej, ale jest bardziej bezpieczny.  I to jest jeden z powodów, dla których to wszystko trwa tak długo.

P:  Jak powinniśmy stworzyć obszar Światła w naszych dzielnicach?

C:  Zasadniczo najpierw musisz mieć grupę świadomych ludzi, którzy są w stanie współpracować w zespole, to jest krok nr 1.   Sugerowałbym utworzenie grup świadomych ludzi, którzy mogą pracować jako zespół, który może pracować ponad wszystkimi wewnętrznymi nieporozumieniami, a kiedy wystarczająca ilość tak zostanie utworzona, następna faza tworzenia obszarów Światła zostanie wprowadzona.  Wcześniej nie ma sensu robić tego, ponieważ jest to fundament.

J:  OK, teraz ostatnia część, dotycząca wydarzeń po Wydarzeniu. Czy Pracownicy Światła lub nasiona gwiazd mogą pracować na statkach kosmicznych  lub galaktycznej konfederacji po Wydarzeniu?

C:  Oczywiście w pewnym momencie, kiedy będzie wystarczająca interakcja i kiedy przejdziemy przez pewien proces, będą mogli żyć na statkach lub pracować na statkach.

J:  Masz na myśli od razu lub wkrótce po Wydarzeniu?

C:  To zajmie trochę czasu, ponieważ musi zaistnieć proces integracji.  Ale to nie musi trwać  zbyt długo.

J:  Och, nie za długo?

C:  Może rok, tak sądzę,  pierwsi ludzie z powierzchni zaczną pracować na statku.  Ale to tylko bardzo przybliżony szacunek.

J:  OK. Więc po pierwszym kontakcie?

C:  Po pierwszym kontakcie  stopniowo tak.

J:  Po resecie finansowym, wiele notowanych  spółek  będzie zobowiązanych  do odkupienia swoich akcji. Co powinny robić te firmy, jeśli nie mają wystarczającej gotówki lub kapitału, aby zakończyć takie rozliczenie?

C:  Wiele firm zbankrutuje, a pozostanie tylko zdrowa część firm, więc część firm, które mogą wykazać, że są w stanie wyprodukować coś wartościowego, pozostaną, a pozostałe oddziały tych firm po prostu będą zmuszone do bankructwa. I będzie to użyte do oczyszczenia firm z całej biurokracji i wszystkich działań opartych na  Kabale.

J:  Jaki jest standard ceny dla  takiego planu wykupu?

C: Musisz ponownie sformułować, co masz na myśli standard cen.

P:  Aby kupić akcje, musisz znać tę cenę, więc kiedy firmy angażują się w swoje własne plany awaryjne, jaka jest cena, jeśli chodzi o takie rozliczenia?

C:  OK.  Cena będzie określona przez różne czynniki, jednym z czynników będzie obecna wartość akcji na giełdzie, to będzie to wskaźnik  majątku  firmy, istnieją różne indeksy, które określają sposób działania firmy I jak to działa, będzie to dość złożony algorytm, który zostanie uzgodniony, a to określi ostateczną cenę akcji.

J:  Po Wydarzeniu, kiedy wszystkie zaawansowane technologie staną się dostępne dla populacji na  powierzchni?

C:  Ludzkość nie jest gotowa na wszystkie technologie.  Niektóre rasy mają technologie, które są znacznie bardziej zaawansowane niż cokolwiek można sobie wyobrazić, ludzkość otrzyma następny krok, który będzie w stanie zintegrować, a następnie niektóre osoby otrzymają więcej. Ale chciałbym powiedzieć, że kwantowy skok, jaki doświadczy ludzkość, będzie ogromny.  Będzie wspaniale.  Ale wciąż ludzkość musi przejść przez wewnętrzny proces duchowego wzrostu, aby otrzymać pełne korzyści z transformacji.

J:  Kiedyś powiedziałeś, że Pierwszy Kontakt odbędzie się rok po Wydarzeniu.  Czy możemy skrócić taką lukę czasową, wprowadzając wszelkie zaawansowane technologie, w tym te, które są wykorzystywane w tajnym programie kosmicznym?

C:  Ten roczny plan  już to obejmuje .  I powiedziałbym, że głównym problemem nie jest technologia, głównym problemem jest ludzka świadomość.  Po Wydarzeniu ludzie będą musieli zrozumieć związek między świadomością a technologią, a tylko duchowo dojrzałe istoty będą miały dostęp do większej liczby technologii.  Ponieważ w przeciwnym razie powoduje to zaburzenie, które może być niewłaściwie wykorzystane.

J:  Czy inkarnacja przestanie istnieć po tym, jak Ziemia zakończy swoje Wzniesienie?

C:  Inkarnacja będzie tylko opcją dla tych, którzy chcą tego doświadczyć, ale większość ludzi nie będzie tu istnieć na tej planecie po tym, jak Ziemia zakończy swoje Wzniesienie.

J:  Czy nocne niebo ulegnie drastycznej zmianie po tym, jak Ziemia zakończy swoje Wzniesienie?

C:  Tak wiele się zmieni, ponieważ fotony nie będą już nośnikami informacji, ponieważ gdy patrzymy w niebo, patrzymy w przeszłość, ponieważ światło potrzebuje  trochę czasu, aby dotrzeć z różnych systemów gwiezdnych  na Ziemię.  Ale wtedy  tachiony będą nośnikami informacji, więc zobaczysz niebo, które jest właśnie teraz w tej chwili, co nieco różni się od tego, co widzisz, gdy patrzysz na niebo w nocy.

J:  Więc zobaczymy coraz więcej gwiazd na niebie?

C:  Zobaczysz, jak są teraz, nie tak, jak były w czasie, gdy Światło opuściło te gwiazdy podróżując na Ziemię.

J:  Czy cała populacja na powierzchni zjednoczy się ze swoimi bliźniaczymi duszami po Wydarzeniu?

C:  Nie od razu, ale stopniowo proces ten będzie kontynuowany.   Znowu muszę powiedzieć, że proces duchowej ewolucji dla ludzkości nie będzie chwilowy, zajmie trochę czasu.  Będzie bardzo szybki, ale nie wszystko się zdarzy w ciągu jednej nocy.

J:  Wielu pracowników Światła wolałaby raczej zaczekać na technologie uzdrawiania dostępne po Wydarzeniu, niż nauczyć się od teraz  jakiejkolwiek techniki uzdrawiania.  Jaki jest twój komentarz na ten temat?

C:  Gorąco polecam wszystkim, aby żyli w obecnej chwili i nie czekali na Wydarzenie, ponieważ jeśli czekasz na Wydarzenie, twoje życie będzie sfrustrowane i nudne i zawsze czekasz na moment nadchodzącego Wydarzenia.  Jeśli żyjesz swoim życiem w obecnej chwili i aktywnie uczestniczysz w przyspieszeniu procesu, wtedy twoje życie będzie pełne i bardzo interesujące, a wtedy, gdy Wydarzenie nastąpi będziesz  bardziej przygotowany.

J:  OK świetnie.  Czy zaawansowane technologie lecznicze zastąpią uzdrowicieli po Wydarzeniu?

C:  Nie całkiem, ponieważ zawsze istnieje ludzki element, który istnieje w procesie uzdrowienia.

J:  Więc uzdrowiciele wciąż są ważni w swojej technologii uzdrawiania.

C:  Tak uzdrowiciele pomogą dużo.  I w ciągu kilku tygodni po Wydarzeniu będzie duża potrzeba  uzdrowicieli.

J:  Dobrze. Więc teraz nadal jesteśmy w podwyższonej gotowości?

C:  Niestety tak.

J:  Czy sytuacja jest lepsza?

C: Sytuacja poprawia się powoli, ale Siły Światła wciąż są w podwyższonej gotowości.  Sytuacja nie została rozwiązana, ale poprawia się powoli.  Idzie naprawdę powoli, ale tak, jest lepiej.

P:  Jesteśmy na  ostatnim  kilometrze w wyzwoleniu planetarnym, Kobra, czy masz coś do powiedzenia, aby zachęcić ludzi lub cokolwiek do dodania?

C:  Powiedziałbym kilka rzeczy.  Pierwszą z nich jest, chciałbym prosić wszystkich, aby utrzymywali wizję.  Aby wiedzieć, co chcesz stworzyć, utrzymuj wizję.  Drugą rzeczą jest nauczenie się współpracy w zespole.  W tym momencie są to dwa podstawowe czynniki, z którymi  przechodzimy przez tę konkretną fazę do następnej.

P:  Ok dziękuję, Kobra.

J:  Dziękuję

U:  Dziękuję

C:  Dziękuję, zwycięstwo Światła!

 

http://prepareforchange.net/cobra-interview-international-golden-age-group-29th-june-2017/

32 Komentarze (+add yours?)

  1. Omstan
    Lip 08, 2017 @ 16:07:02

    Poniżej trochę inna wersja medytacji 12 wymiarowej Tarczy..

  2. kuba1902
    Lip 07, 2017 @ 21:17:38

  3. krystal28
    Lip 06, 2017 @ 19:49:05

    Te słowa są dla burzana:

    Ponieważ czeka na mnie tłumaczenie nowej aktualizacji Kobry, napiszę krótko.

    Zadaj sobie pytanie: Dlaczego za wszelką cenę chcesz zmienić myślenie innych ludzi swoimi kontrowersyjnymi, negatywnymi wywodami włącznie z kłamstwami? Co tak Cię motywuje? Czy jesteś kierowana przez Źródło, z pozycji otwartego Serca? Myślę, że nie, gdyż Źródło nigdy nie manipuluje ludźmi i nie wymusza na nich swoich wierzeń. Jeśli nawet ktoś leży krzyżem przed obrazem powieszonych zwłok w kościele, kajając się w poczuciu winy i w innych niskowybracyjnych emocjach, to Źródło cierpliwie, łagodnie, z miłością na to pozwala, gdyż wie, że każdy ma swoją własną drogę, własny czas w odkrywaniu siebie i w poszerzaniu świadomości. Wpadłaś w pułapkę pychy uważając, że tylko Ty jesteś najmądrzejsza i tylko Ty wiesz najlepiej, a inni błądzą w ignorancji, jeśli myślą inaczej niż Ty i Twoją misją jest ich nawracanie na Twój tok myślenia. Czy to widzisz?

    Znajdź tu na blogu przekaz „Siewcy zwątpienia”, który kiedyś opublikowałam dla osób takich jak Ty. To są moje jedyne słowa dla Ciebie. I nie mam nic do tego jakie są Twoje opinie. Oczywiście, rozumiesz dlaczego Twój ostatni komentarz nie może być udostępniony na moim blogu.

  4. Arek 30
    Lip 06, 2017 @ 15:41:33

    a to 4 lipca nie może już być Wesoły:)?? tu nie chodziło raczej o święto Państwowe tylko o zwykły dzień Moim zdaniem:)

  5. galacticjoel
    Lip 06, 2017 @ 08:01:29

    [Benjamin Fulford] 2017-07-04: Sprzątanie kazarskich brudów jest kontynuowane w USA w Japonii i wszędzie indziej

    https://meditation539.wordpress.com/2017/07/06/benjamin-fulford-2017-07-04-sprzatanie-kazarskich-brudow-jest-kontynuowane-w-usa-w-japonii-i-wszedzie-indziej/

  6. krystal28
    Lip 06, 2017 @ 06:13:49

    “tylko tyle i aż tyle mój kochany Obserwatorze, jeżeli tego dokonasz to już jesteś po WYDARZENIU, ot i cała tajemnica i ekstaza szczęścia”

    SłowiAnko, dajesz innym rady, jak dzieciom z przedszkola z taką pewnością, gdyż tak naprawdę nie możesz wiedzieć co dla innych zadziała najbardziej pozytywnie w ich rozwoju. I co ma do osobistej ekstazy i szczęścia, globalne Wydarzenie i finansowy Reset, które są tylko sprawą czasu, obserwując tegoroczne ujawnienia? Czy możesz poprzeć swoją pewność, ze Wydarzenia nie będzie w przyszłości faktami, linkami, itp.? Wiem, że tego nie możesz zrobić, ponieważ nawet osoby mające pewien wgląd do Rejestru Akaszy nie mają odwagi, aby powiedzieć co sie wydarzy lub nie wydarzy na Ziemi w 100%. Poza tym, którą linię czasową masz na myśli, swoją osobistą na której możesz tworzyć swoją rzeczywistosc do woli, czy jakąś inną?

  7. krystal28
    Lip 06, 2017 @ 05:34:44

    „…czy on rzeczywiscie jest wolny czy jeszcze wciaz pracuje dla elit.”

    burzany, wypowiadasz się kontrowersyjnie, próbując zniszczyć czyjś charakter. Bardzo proszę dostarcz konkretne dowody / linki na wsparcie powyższego stwierdzenia. Jeśli nie jesteś agentem ciemnych, nie powinno Ci to sprawić trudności, dzięki.
    Długo się nie wypowiadałeś/łaś tu na blogu. Co spowodowało, ze ponownie się pojawiasz?

  8. xylotet
    Lip 05, 2017 @ 20:59:33

    Matrix ,,, to taki HUMBUG ,,, istniejący w Zbiorowym Umyśle Ludzi ,,, to taka suma lęków ,,, zbiorowo projektowanych ,,, pod różnymi historycznie nazwami ,,, dziś modny jest ,,, Matrix ,,,, 😉 ,,,, na wschodzie nazywano to Samsara ,,,, w świecie zachodnim ,,, była Odwieczna Walka Dobra i Zła ,,, (to taki manicheizm ,,, choć wyklęty przez chrześcijaństwo,,, ) ,,, ale do rzeczy 🙂 ,,,,,
    Real ,wiadomo ,, ,ale ,, Astral i Mental ,,,, to też Matrix!!! ,,,, bo ten Humbug jest tam Gremialnie Obecny ,,,, ci wszyscy co otarli się o doświadczenia ,,, astralne lub mentalne ,,,, doskonale o tym wiedzą 🙂 ,,, bo bardzo łatwo jest tam wpaść w tzw. Negatywne Dekoracje ,,,, ale po przełamaniu lęku ,,,,i przy zachowaniu Świadomości Tego ,,, one Przemieniają się na powrót w Pozytywne ,,,, Astral to szybka ścieżka ,,, lęki i tak samo przyjemności są tam o wiele bardziej Spotęgowane niż w Realu ,,,, ale za to szybciej można połapać Mechanizm tego ,,
    oczywiście jak ktoś Pragnie Tam świadomość zachować ,,, a nie tylko rzucić się w wir wydarzeń 😉
    w Realu wszystko biegnie Wolniej a sam akt Woli nie przekłada się Natychmiast na Dekoracje ,,,, i to jest jego PLUS ,,, bo daje ci Czas ,,, na Skupienie ,,, na ćwiczenie
    tego ,,,bo tu nic nie Oszałamia cię zmianami z każdą chwilą Poluzowania Koncentracji ,,,,,, dlatego nie należy ,, tak bardzo na to pluć ,,, ten Krótki czas ,,, między narodzinami a śmiercią ,,, należy Konstruktywnie ,, KAŻDY DLA SIEBIE SAMEGO ,,, Wykorzystać !!! ,,, a nie cały ten czas strawić na intelektualnych deklaracjach ,,, i pieprzonym czekaniu na jego efekty ,,,

  9. SłowiAnka
    Lip 05, 2017 @ 19:51:11

    Obserwator pisze:
    “Mój Boże. Czytam, czytam. Powstaje tylko pytanie: kiedy? Już nie mogę się doczekać. To po prostu jak oczekiwanie na Wigilię Bożego Narodzenia gdy było się dzieckiem. Czekasz i już wiesz że to nastąpi. Już niedługo. Wielkie, zapowiadane przez wszystkich i utęsknione ,,Wydarzenie”.”
    Agent Chuck Bartkowski pisze:
    Można to jeszcze prościej wytłumaczyć:
    Żadne wielkie „Wydarzenie” – zmiany nie pojawią się w naszym życiu,
    nawet gdyby nam o nich powiedzieli najwięksi ludzie tego świata czy też sam Bóg,
    bez:
    – odnalezienia siebie
    – poznania siebie
    – zmiany siebie
    – pokochania siebie
    Bez tych czynników życie będzie w kółko powtarzane: zmienia się tylko scenografia, ludzie pozostają ci sami. Oczywiście mogą pojawiać się jakieś małe „Wydarzenia” ale na pewno, nikt nie będzie nimi zachwycony. Bez tych czynników marzenia o Wolności i o Miłości pozostają tylko w sferze marzeń.
    burzany pisze:
    “mieszkam w Holandii i to co on/Cobra/ pisze jest prawda lecz zastanawiaja sie ludzie czy on rzeczywiscie jest wolny czy jeszcze wciaz pracuje dla elit.
    Wyslylanie swiatla milosci poprzez matrix nie ma sensu poniewaz wtedy nasze intencje zostaja manipulowane poprzez matrix. jesli chcesz komus pomoc bez pytania, poniewaz nalezy zawsze miec pozwolenie inaczej jest to ingerancja.
    Kobra jak juz czesto mowilam jest z matrixa i pracuje dla matrixu . Zobaczcie to wreszcie.
    Mozna komus pomoc skupiajac sie na swym sercu , poniewaz poprzez serce mamy kontakt z polem zycia, polem , do ktorego zaden matrix nie ma dostepu – w sercu nie ma matrixa, poniewaz matrix to hologram stworzony poprzez sztuczna inteligencje czyli nie sercem a glowa-intelektem- w sercu mozemy sobie wybrazic ta istote , ktorej pragniemy pomoc i wyslijmy swiatlo z naszego serca ( nasze serce jest jedynym organem w tym matrixiemajacym polaczenie z polem mocy zycia czyli energia stwarzania. W swym sercu jestesmy nie osiagalni poprzez matrix i istoty, ktore wspolpracuja z nim. i tam mozemy tworzyc i stwarzac w suwerennosci. wysylanie nawet milosci idzie poprzez matrix i jest manipulowane przez istoty( np. anunaki) ktore wykorzystuja nasze uczucia do wlasnych interesow. wiec nieopatrznie mozemy byc marionetkami w rekach istot , ktore nie sa nam życzliwe.”
    Po pierwsze zgadzam się z tym co pisze “burzany”
    Po drugie Agent Chuck Bartkowski zawarł celnie sens tego tak oczekiwanego WYDARZENIA min przez “Obserwatora” i ja tez uważam, że nie należy wyczekiwać CUDU, gdyż takiego na pewno nie będzie, będzie tylko ujawnienie to co do tej pory jest zakryte dla nie przebudzonych, bowiem przebudzeni znają tą prawdę w swoich sercach, bo tylko tam może ona być, nie warto czekać na sensację , tylko wziąć się ostro za pracę wewnętrzną “siebie” :
    – odnalezienia siebie
    – poznania siebie
    – zmiany siebie
    – pokochania siebie
    tylko tyle i aż tyle mój kochany Obserwatorze, jeżeli tego dokonasz to już jesteś po WYDARZENIU, ot i cała tajemnica i ekstaza szczęścia w Twoim życiu nastąpi Tu i Teraz czego życzę Ci z całego serca. ❤

  10. Marcin Maj
    Lip 05, 2017 @ 19:34:09

    Mam pytanie.
    Kiedyś, w zasadzie w 2015 roku i to chyba, po śnie, który opisywałem: “pocięcie ciała i ponowne złączenie przez Opiekunkę”, miałem sny nocne oraz wizje dziennie i to kilka odnośnie związku i relacji. W nich byłem w związku i oprócz obrazów, były też emocje i uczucia, że JESTEM. Żadnej konkretnej twarzy itd. Od sama treść, JESTEM W ZWIĄZKU. Plus, że to też na odległość w innym mieście.
    Znam kogoś od prawie 2 lat, tylko internetowo, gg. Jest młodsza o prawie 12 lat!! :O Dla mnie to ciut ciężkie mieć tego typu myśli itd, gdy dana osoba kończy liceum…. Dobrze się dogadujemy i rozumiemy. W ostatnim czasie ciut ją wspieram i jeszcze po ex chłopaku. Była rozmowa długa do 2 w nocy, gdzie ja sobie pozwoliłem przed Bożym Ciałem trochę pobalować przy %%. tematy poważne o rodzinie, niż głupoty.
    I teraz pytanie, zagwozdka, co to w ogóle było. Bo poszedłem się kąpać i pod prysznicem…. O.O Wizja! Przeczucie, jak deja vu. Coś jakby to było “zaklepane”, tak miało być, tak jakby forma dokonała, przeszła (nie wiem, z przyszłości?) w teraźniejszości, plan… cokolwiek. Dziwne odczucie. I na końcu samowolne rozpłakanie się O.O Żadnego smutku… tylko chyba… hmm.. ze szczęścia? Nie wiem… Samo bez niczego…

  11. Marian
    Lip 05, 2017 @ 17:44:12

    witaj chyba ci się święta pomyliły w Polsce obchodzimy 11/11
    pozdrawiam

  12. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lip 05, 2017 @ 12:31:52

    „Kobra jak juz czesto mowilam jest z matrixa i pracuje dla matrixu . ” prosze o jakies dowody bo ja tak na slowo nie uwierze

  13. Arek 30
    Lip 05, 2017 @ 12:13:26

    Dokładnie:) a większość ludzi dalej ma go za wariata, który wymyśla teorie spiskowe:)

  14. Trackback: Planetary Grid – july 2017 | Livia Flow
  15. Obserwator
    Lip 04, 2017 @ 15:35:00

    Ja zgadzam się w pełni. Trzeba żyć życiem dzisiejszym tu i teraz. Jednak są w tym świecie 3W rzeczy na które często się czeka. Może to być np. wypłata, urlop, zaplanowane wcześniej wakacje. Po prostu często jest tak że mówimy: o doczekałem się (np urlopu). Wiadomo że czekając na ten urlop trzeba normalnie żyć, wykonywać swoją pracę itd. Ale bądźmy szczerzy. Jesteśmy tylko ludźmi i bywa że myślami już tam jesteśmy (na urlopie), chociaż kalendarz i czas który ponoć jest iluzją mówią inaczej. Np zamawiasz sobie nowy samochód i czekasz na jego odbiór. Niestety trzeba czekać. Ale kiedy już go odbierasz mówisz: o doczekałem się, jak super. O to mi w tym czekaniu chodziło. 😉 Pozdrawiam wszystkich. 🙂

  16. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lip 04, 2017 @ 13:46:37

    Wesolego 4 lipca. Dzialajmy i myslmy pozytywnie. Pozdrawiam

  17. burzany
    Lip 04, 2017 @ 13:39:47

    Witaj Maju,
    mieszkam w Holandii i to co on piszesz jest prawda lecz zastanawiaja sie ludzie czy on rzeczywiscie jest wolny czy jeszcze wciaz pracuje dla elit.
    Wyslylanie swiatla milosci poprzez matrix nie ma sensu poniewaz wtedy nasze intencje zostaja manipulowane poprzez matrix. jesli chcesz komus pomoc bez pytania, poniewaz nalezy zawsze miec pozwolenie inaczej jest to ingerancja.
    Kobra jak juz czesto mowilam jest z matrixa i pracuje dla matrixu . Zobaczcie to wreszcie.
    Mozna komus pomoc skupiajac sie na swym sercu , poniewaz poprzez serce mamy kontakt z polem zycia, polem , do ktorego zaden matrix nie ma dostepu – w sercu nie ma matrixa, poniewaz matrix to hologram stworzony poprzez sztuczna inteligencje czyli nie sercem a glowa-intelektem- w sercu mozemy sobie wybrazic ta istote , ktorej pragniemy pomoc i wyslijmy swiatlo z naszego serca ( nasze serce jest jedynym organem w tym matrixiemajacym polaczenie z polem mocy zycia czyli energia stwarzania. W swym sercu jestesmy nie osiagalni poprzez matrix i istoty, ktore wspolpracuja z nim. i tam mozemy tworzyc i stwarzac w suwerennosci. wysylanie nawet milosci idzie poprzez matrix i jest manipulowane przez istoty( np. anunaki) ktore wykorzystuja nasze uczucia do wlasnych interesow. wiec nieopatrznie mozemy byc marionetkami w rekach istot , ktore nie sa nam zyczliwe.

  18. Arek 30
    Lip 04, 2017 @ 12:12:33

    Ciekawe pytanie:) też jestem tym zainteresowany jakie ma zdanie na ten temat Kobra:)

  19. Transformator2017
    Lip 04, 2017 @ 11:01:11

    David Icke od lat szczegółowo pisze o tego typu przerażających praktykach w swoich książkach („Ludzka raso powstań z kolan” czy „Iluzja percepcji”).

  20. agent Chuck Bartowski
    Lip 04, 2017 @ 08:18:57

    Można to jeszcze prościej wytłumaczyć:

    Żadne wielkie „Wydarzenie” – zmiany nie pojawią się w naszym życiu,
    nawet gdyby nam o nich powiedzieli najwięksi ludzie tego świata czy też sam Bóg,
    bez:

    – odnalezienia siebie
    – poznania siebie
    – zmiany siebie
    – pokochania siebie

    Bez tych czynników życie będzie w kółko powtarzane: zmienia się tylko scenografia, ludzie pozostają ci sami. Oczywiście mogą pojawiać się jakieś małe „Wydarzenia” ale na pewno, nikt nie będzie nimi zachwycony. Bez tych czynników marzenia o Wolności i o Miłości pozostają tylko w sferze marzeń.

    I to musi być dogłębnie zrozumiane przez każdego człowieka.

  21. MajaWalia27
    Lip 03, 2017 @ 21:51:44

    BARDZO CI dziekuje Krystal,ze dzielisz sie swoimi spostrzezeniami, Ja ten film obejrzalam wczoraj, I uwierzcie mi byl dla mnie WSTRZASAJACY. Czlwiek plakal , bo kazano mu rytualnie zabic dziecko. To go po prostu ”zlamalo”,. Powiedzial takie zdanie,ze byl trenowany by byc psyhopata a jednak nie dal rady. I to jest pocieszajace. On duzo przecierpial za ”gry” z ciemna strona. Caly organizm mu sie ”wylaczyl”’ – cialo przestalo funkcjonowac, byl torturowany ( o czym nie chce opowiadac, czemu sie nie dziwie). Pomimo tego,ze wydawac by sie moglo,ze ten film jest bardzo nisko wibracyjny…..moim zdaniem WSZYSTKO zalezy od tego co ucznimy. Nie tracmy ducha i tak jak piszesz wysylajmy wsparcie takim ludziom. Oni ryzykuja zycie by przekazac nam te truudne tresci….tak jak KOBRA.

  22. xylotet
    Lip 03, 2017 @ 19:49:16

    I to jest bardzo dobra odpowiedź ,,, ludzie od zarania swoich dziejów na Coś Czekają ,, a mianowicie na to ,,, że jakaś siła Zewnętrzna za nich załatwi ich Wewnętrzne Problemy ,,, a ten tzw. Zewnętrzny Świat ,,, jest niczym jak tylko Projekcją ich Wnętrz ,,, więc jak coś z zewnątrz może ci TO Zmienić ,,, i to jeszcze przy Zachowaniu i Poszanowaniu twojej Wolnej Woli !!! ,,, nawet kiedy umierasz ,, nic nie umiera z tobą dla towarzystwa ,,, nawet twoi Bliscy ,,, morał z tego jest taki ,,, że tu chodzi o CIEBIE ,,, nie o oświat zewnętrzny i To jak go Pojmujesz ,,, Zmienić ,,, Zbawić ,,, Wznieść ,,, itd. … możesz TYLKO SIEBIE ,,, więc nie czekaj na zmianę Świata jako ewentualnego warunku do zmiany Siebie ,,, czekanie na zmianę Świata z Zewnątrz jest bardzo kontrproduktywne i szkodliwe ,,, bo jest odwiecznym Tematem Zastępczym ,,, rodzajem Alibi ,,, dla tak naprawdę braku chęci do zmienienia Siebie ,,, najlepiej jest wszystko włożyć w ręce INNYCH ,, i Czekać na wyniki ,,, rezerwując sobie Ich Ocenę !! ,,, a jak wynik Końcowy będzie różny od Oczekiwań !! ,,,, to CO ????? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, znowu czekać ???? ,,,, 😉

  23. krystal28
    Lip 03, 2017 @ 18:37:08

    Właśnie przesłuchałam ten pełen informacji i do głębi poruszający wywiad, który otrzymałam od Czytelniczki. Dopiero teraz zauważyłam, ze jest on także zamieszczony w Twoim komentarzu, MajoWalio. Udostępniam go jeszcze raz z uwagi na jego ważność. Bernard był torturowany i jego życie jest wciąż zagrożone, po tym jak zaczął mówić. Przesyłajmy mu ochronne Światło Miłości. Filmik ten wstrząsnął szerszym gronem internautów na całym świecie około 2 tygodnie temu.

    Ronald Bernard ujawnia sekrety światowej finansjery

  24. krystal28
    Lip 03, 2017 @ 17:15:08

    Drogi Obserwatorze, te negatywne uczynki dzieją się od wieków, są regularnymi rytuałami wybranej rządzącej jeszcze elity, którymi karmili swoich pozaziemskich bogów i siebie (obecnie już nie mają przewodnictwa od tych „bogów” wg pewnych źródeł i coraz bardziej pogłębiają się w swoich desperackich ruchach). Ofiary George’a Pella składały skargi od lat 1970-tych. I teraz jest ten czas, że Pell i inni nie mogą być już ponad prawem. Te wiadomości są bardzo pozytywne, gdyż ujawniają w końcu te nikczemności w przyspieszonym tempie. I tak jak piszesz, czym więcej ujawnień, tym lepiej (bliżej Wydarzenia). Serdecznie pozdrawiam ❤

  25. krystal28
    Lip 03, 2017 @ 16:57:17

    Odpowiedź Kobry na temat czekania 😉

    Gorąco polecam wszystkim, abyście żyli w obecnej chwili i nie czekali na Wydarzenie, ponieważ jeśli czekasz na Wydarzenie, twoje życie będzie sfrustrowane i nudne i zawsze czekasz na moment nadchodzącego Wydarzenia. Jeśli żyjesz swoim życiem w obecnej chwili i aktywnie uczestniczysz w przyspieszeniu procesu, wtedy twoje życie będzie pełne i bardzo interesujące, a wtedy, gdy Wydarzenie nastąpi będziesz bardziej przygotowany.

  26. krystal28
    Lip 03, 2017 @ 16:52:28

    Droga Seleno ❤

    Oczywiście, wielkie podziękowania ode mnie dla galacticjoel za szybkie przetłumaczenie i udostępnienie.

  27. MajaWalia27
    Lip 02, 2017 @ 23:06:56

    Mysle,ze prawda bywa czasem bardzo trudna do zaakceptowania. Jesli staramy sie nie krzwydzic innych Istot. Jednak caly system kontroli i manipulacji jaki mamy na ziemii, a takze poza ziemia o czym pisze Kobra ( nawet w tym wywiadzie mowi o tym,ze karma jest takze w jakims stopniu manipulacja archontow, ktorzy cierpienie i traumatyczne sytuacje tlumacza karma,a w duzej mierze sa one rezyserowane).Artykul o ”systemach odwroconych” dokladnie tlumaczy czym jest matrix, jak dziala, i dlaczego ciagle jestesmy wmanewrowywani do ”wtwarzania” energii ”loosh”- energii niskowibracyjnej, ktora generujemy gdy cierpimy, boimy sie, nie czujemy sie bezpiecznie,itd…Mysle,ze te trudne wiadmosci..choc moga wydawac sie przerazajace. MUSIMY je znac, Nie bac sie. Musimy to wiedziec, by miec swiadmosc jak wyglada rzeczywistosc. Ta wiedza pomoze nam po ”Wydarzeniu” – nie doznamy takiego szoku, jakiego byc moze dozna duza czesc mniej swiadomej ludzkosci. Bedziemy mogli wtedy pomoc ludziom wokol siebie. Tak by ten szok minal jak najszybciej. Kobra, i nie tylko On napisal,ze zarzadcami i kontrolerami matrixu sa psychopaci. Ja chcialabym wstawic wywiad z czlowiekiem,ktory byl genialnym finasista – brokerem i pracowal dla samego ”czubka ” piramidy zarzadzajacych ta planeta. Oczywiscie im sie wydaje,ze zarzadzaja wszystkim. A tak naprawde zarzadzaja glownie pieniadzem i swoimi niewolnikami, ktorych przekupuja lub szantazuja. Nie wszsytkich da sie przekupic. I nie kazdego da sie zlamac. Coraz wiecej ludzi zaczyna budzic sie i widziec ze zyjemy w sztucznym , iluzyjnym swiecie. Juz nie wierzymy tak mediom, juz nie wierzymy tak kosciolowi. Oby bylo nas wiecej i wiecej. Tych budzacych sie. Najtrudniej z tego co widze jest nam pracowac zespolowo. Tak pisze Kobra pracowac odlozywszy na bok wszelkie podzialy, roznice, oceny. I pracowac pomimo naszych wewnetrzynych blokad, trudnosci. ZJEDNOCZYC sie po prostu przeciwstawiajac sie zasadzie ”dziel i rzadz”.

  28. Obserwator
    Lip 02, 2017 @ 18:48:45

    Wiesz Krystal28 te Twoje wiadomości mogą wydawać się takie strasznie negatywne. Ci wszyscy ludzie którzy od wieków wykorzystują innych ludzi. Pedofilia, homoseksualizm, straszne zbrodnie Watykanu itp. Ale to wszystko już dziś wypływa i to nawet w mediach głównego nurtu w Polsce. Myślę że to dobrze. Ludzie mają prawo znać pełną, niczym niezmąconą prawdę. Im więcej tej prawdy tym lepiej. Prawda nas wyzwoli. Pozdrawiam serdecznie założycielkę tego bloga.

  29. Obserwator
    Lip 02, 2017 @ 18:33:54

    Mój Boże. Czytam, czytam. Powstaje tylko pytanie: kiedy? Już nie mogę się doczekać. To po prostu jak oczekiwanie na Wigilię Bożego Narodzenia gdy było się dzieckiem. Czekasz i już wiesz że to nastąpi. Już niedługo. Wielkie, zapowiadane przez wszystkich i utęsknione ,,Wydarzenie”. Piękna perspektywa, powstaje tylko pytanie: kiedy? Ja nie mogę oderwać wzroku od tej pomarańczowej tabelki autorstwa Pana Pinedy (Future Projections). Jeśli wierzyć tym przepowiedniom to jeszcze w tym roku. Mam nadzieję że tak będzie, czego wszystkim tutaj czytającym życzę. Zwycięstwo światła jak mawiał Kobra! 😉

  30. Al
    Lip 02, 2017 @ 11:32:46

    Czy Kobra wypowiadał się kiedyś na temat Ayahuaski?

    Pozdrawiam

  31. Selena
    Lip 02, 2017 @ 10:24:41

    Ogromna WDZIĘCZNOŚĆ za ekspresową pracę nad przetłumaczeniem tego Wywiadu, dla galacticjoel oraz dla Krystal, za umieszczenie materiału na blogu ❤ ❤ ❤
    Zawsze, z ogromną niecierpliwością, czekam na kolejne materiały i potem dzielę się nimi z innymi 🙂 Kosmiczne pozdrowienia ❤

  32. krystal28
    Lip 02, 2017 @ 04:41:53

    Wiadomości z ostatniego tygodnia

    http://wiadomosci8.blogspot.com/2017/07/107-2017.html

Informacje od Czytelników