Projekt Nowej Atlantydy

.
Kobra, 4 stycznia 2017
.
Nowa Atlantyda to kryptonim sieci energetycznej wokół powierzchni planetarnej, która będzie wspierać Przełom Kompresji, a także nazwa kodowa dla nowego społeczeństwa po Wydarzeniu.
.
W Starej Atlantydzie przed przesunięciem bieguna polarnego 75.000 lat temu, położenie równika było inne, a tym samym pozycja całej planetarnej sieci energetycznej była także  inna.
.
 .
75.000 lat temu i wcześniej, siatka energetyczna wokół planety była kompletna, pod pełną kontrolą wzniesionych istot i z wieloma sakralnymi świątyniami usytuowanymi wokół równika.  Możecie zobaczyć stary atlantydzki równik na tym wizerunku jako czerwoną linię przechodzącą przez Amerykę Południową i Afrykę:
 .
 .
Ciekawe jest, że wiele wirów energetycznych wokół planety nadal jest umieszczonych wokół starego atlantydzkiego równika:
 .
http://sitsshow.blogspot.com/2016/11/There-Is-an-Alignment-Between-Ancient-Sites-That-Will-Blow-Your-Mind.html
.
http://home.hiwaay.net/~jalison/
 .

Projekt Nowej Atlantydy w rzeczywistości dostosowuje wiry Starej Atlantydy do nowej sieci energetycznej, która będzie wkrótce zakończona

Nowa Atlantyda to projekt sił Światła, który już trwa od tysiącleci.  Saint Germain jest jednym z najważniejszych istot pracujących nad tym projektem.  Ujawnił części tego projektu dla ludzkości w swoim wcieleniu jako Francis Bacon w powieści pod tytułem „Nowa Atlantyda”, gdzie opisane jest utopijne społeczeństwo oparte na merytokracji.  W swym kolejnym wcieleniu, jako Hrabia de Saint Germain, usiłował współtworzyć nowe społeczeństwo w Ameryce poprzez asystę w niepodległości USA i będąc główną siłą duchową stojącą za Konstytucją.

.
 .

Tutaj jest bardzo dobry artykuł na temat historycznego rozwoju sytuacji projektu, Nowa Atlantyda, która powinna być lekturą obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych Nową Atlantydą, gdyż stawia ona wiele tajemnych doktryn we właściwej perspektywie:

http://cosmicconvergence.org/?p=13901

Tutaj muszę dodać, że hrabia de Saint Germain utworzył tajną szkołę misterium w Paryżu w 1775 roku, która była ukrytą ręką dla niepodległości USA.

Ta tajemna szkoła składała się z członków Bractwa Gwiazdy, która następnie dołączyła do trzech głównych pozytywnych masońskich loż w Paryżu, wpływając na ich członków, a więc w konsekwencji wpływając na globalny przebieg wydarzeń.

Jedna grupa dołączyła do loży masońskiej, Les Neuf Soeurs w Paryżu i przez Benjamina Franklina, który był członkiem tej loży masońskiej, wpłynęła na utworzenie Stanów Zjednoczonych:

https://en.wikipedia.org/wiki/Les_Neuf_S%C5%93urs
.
Druga grupa dołączyła do loży masońskiej, Philalethes w Paryżu, przez którą Bractwo Gwiazdy próbowało rozpowszechniać prawdziwą wiedzę okultystyczną.  Wiedza okultyzmu z tej loży jest źródłem ogromnej części współczesnej zachodniej duchowości i okultyzmu:
 .
 http://freimaurer-wiki.de/index.php/En:The_Philal%C3%A8thes
 .
Trzecia grupa dołączyła do loży Izydy Cagliostro’a w Paryżu.  Ta loża jest głównym źródłem  tajemnic Izydy, które zostały później fragmentarycznie zachowane w niektórych lożach Memphis Misraim.
.
Cagliostro był jednym z niewielu ludzi na powierzchni planety, który miał zrozumienie pewnych aspektów tajemnic Izydy, a które muszą pozostać jeszcze ukryte.  Nic więcej nie można powiedzieć o tej sprawie przed Wydarzeniem.
.
Teraz Hrabia de Saint Germain poprosił mnie, aby pomóc mu w realizacji projektu, Nowa Atlantyda.  Planetarna sieć energetyczna Nowej Atlantydy jest jedną z głównych narzędzi energetycznych, która zamanifestuje Przełom Kompresji, Wydarzenie i Nowe Społeczeństwo.
.
Siatka Czintamani wokół planety jest jednym z głównych narzędzi w manifestowaniu tego celu. Ilekroć kamień Czintamani jest zasadzony w ziemi gdzieś na planecie, ogromna anielska istota jest także zakotwiczona w tym miejscu, tworząc energetyczny wir o wielokilometrowej średnicy:
.
 .
Gdy pewna masa krytyczna tych anielskich istot zostanie zakotwiczona wokół planety, głowa istoty, Yaldabouth zacznie się rozpuszczać.

Kamienie Czintamani są słynnymi, niebieskimi kamieniami Atlantydy.  Niebieskie Kamienie, zwane także Niebieskimi Jabłkami, były wykorzystywane przez Katarów do otwierania portali:
.
http://www.bibliotecapleyades.net/sumer_anunnaki/esp_sumer_annunaki13.htm
.

Nie trzeba wspominać, że Katarowie otrzymali  swoje Czintamani od Templariuszy, a ci otrzymali swoje pierwsze próbki od Hubertusa Kocha z Untersberga.  Otrzymał on kamień bezpośrednio od Bogini Isais (aspekt Izydy) w Niniwie w pobliżu Mosulu w Iraku.  Niniwa jest jednym z najważniejszych wirów Bogini na naszej planecie:

http://www.ancient.eu/nineveh/

 To nie jest przypadek, że Daesh chce go zniszczyć:
.
http://news.nationalgeographic.com/2016/11/iraq-mosul-isis-nimrud-khorsabad-archaeology/
.
To wszystko sprowadza się do walki o sieć energetyczną. I tu, Światło będzie zwycięskie i Nowa Atlantyda będzie błyszczeć jak nigdy przedtem.
.

.

Zwycięstwo Światła!

 .
  Przetłumaczyła Krystal
.
 http://2012portal.blogspot.com/2017/01/new-atlantis.html

75 Komentarzy (+add yours?)

  1. krystal28
    Sty 26, 2017 @ 21:10:01

    Dzięki kochana Amaranth

  2. Wojtek
    Sty 25, 2017 @ 14:35:29

    Witam, ja osobiście to pozwalam ssać energie ze mnie przez telewizor, ale swoją energię programuje harmonizacją i natychmiastowym wypełnieniem karmy, nie pozwalam na zerwanie połączenia, wręcz wpompowuje im energię, próbują zerwać połączenie, widzę to po zakłóceniach w tv (jakość i poziom sygnału 100% a zrywa transmisję) . Oni ukrywają że to połączenie jest dwukierunkowe. Nie ważne skąd są podlegają karmie.

    Tadeusz Owsianko wie wszystko, ale jeszcze nie wszystko rozumie, postrzegam go jakby stał jedną nogą w 5 a drugą 3 i 4.

    Teresa, proszę zauważ jeżeli ktoś podaje że jest JEDYNY to znaczy moje ego jest pierwsze.

    Pozdrawiam Wojtek.

  3. Janina Halasiewicz
    Sty 25, 2017 @ 11:49:47

    Jestem z Gliwic ,chcę nawiązać z Tobą kontakt ,mój e-mail :jhalasiewicz06@interia.pl

  4. love energy
    Sty 25, 2017 @ 08:03:07

    Ja nie jestem autorytetem ani autorytetów nie posiadam.Certyfikaty i inne zeczy nic nie znaczą lecz światło przebudzonego boga twórcy.JAk mówiłem jest garstka ludzi na ziemi co sa w nowej matrycy 5 nie pisze czegoś bez powodu lecz daje ostrzezenie i to nie ja ntylko moje wyzsze JA.Bo kto miecza nie uzywa i nie promieniuje sam przyzwala na takie energie. 🙂 POZDRAWIAM.

  5. Piker
    Sty 25, 2017 @ 00:20:56

    Witam serdecznie i pozdrawiam. Żyjemy wydawałoby się w wyjątkowych czasach od niedawna czytam tłumaczenia Cobry i niektóre kwestie przechodzą moje najśmielsze oczekiwania. Niech moc będzie z Wami. Parówkowym skrytożercom mowimy stanowcze Nie.

  6. Amaranth
    Sty 24, 2017 @ 21:37:38

    Dzisiaj Krakowie zakopałam piękny kamień w kształcie serca. Związana jest z nim ciekawa historia :-).
    Zanim zdecydowałam się kupić kamień Cintamani, zapytałam moją WJ czy powinnam to zrobić. W odpowiedzi podczas medytacji zobaczyłam sylwetkę człowieka, który ze swojej czakry serca emitował niezwykłe światło – najbardziej zbliżonym porównaniem będzie rodzaj światła jakie emitują robaczki świętojańskie lub błyskawica. Chciałam także dowiedzieć się jaki kamień powinnam kupić
    i ujrzałam krystalicznie czysty, górski potok z pięknymi otoczakami na dnie. Z wody wyłonił się wąż- żółtobiała kobra z wyraźnie widocznym otwartym kołnierzem, który swoim ciałem zaczął trzeć o kamienie znajdujące się w wodzie.
    W liście do Cobry podałam mój znak zodiaku oraz liczbę numerologiczną i poprosiłam, aby wybrał odpowiedni dla mnie kamień. W międzyczasie gdy oglądałam zdjęcie z kamieniami na stronie internetowej, uwagę moją przyciągnął jeden z nich. W kopercie od Cobry znalazłam kamień, który wybrałam :-).
    http://www.cintamani.space/Cintamani.html
    (dziesiąty od licząc od lewej)
    Kochana Krystal, dziękuję za wszystko co robisz w imię zwycięstwa Światła.
    Pozdrawiam cieplutko Ciebie oraz czytelników Twojego bloga. 333
    Z Miłością.

  7. gs
    Sty 24, 2017 @ 19:55:14

    Dziekuje:) Wspanialy odcinek… i decydujace wskazowki…. 🙂 bardzo trafne.

  8. Teresa
    Sty 24, 2017 @ 18:48:42

    Witaj love energy

    Dlaczego tak osądzasz człowieka, czy go znasz , masz niezbite dowody na to że jest oszustem ? Ten człowiek bardzo ciężko nad sobą pracuje, aby osiągnąć większą doskonałość, bo od jego poziomu człowieczeństwa zależy moc uzdrawiania. Wykonał wręcz tytaniczną pracę.Wiedza , którą przekazuje była dotąd niedostępna dla zwykłych ludzi, a on nie zbija na tym majątku, przekazuje ją za darmo i pomaga ludziom.
    A tak ogólnie, nie każdy kto przekazuje kontrowersyjne treści musi być oszustem, czasem można się po prostu pogubić. Najważniejsze są intencje.

    Pozdrawiam ❤

    Ps. Kiedyś pisałeś, że masz skrzydła i widziałeś takie same u innej osoby. On mówi, że faktycznie mamy po bokach takie pasma energii, które właśnie widzimy jak skrzydła.

  9. Rozsądna Anna
    Sty 24, 2017 @ 10:51:43

    Woona zajrzyj do głębi swego jestestwa ,serca, tam znajdziesz ukrytą prawdę, wszystko jest w nas , wszystko co przychodzi do nas z zewnątrz i nie współgra z naszym sercem nie jest Boską prawdą. Tylko MIŁOŚĆ jest prawdą i lekarstwem na całe zło tego świata. Kiedy to wreszcie wszyscy pojmiemy, staniemy się prawdziwymi dziećmi Boga Wszechrzeczy. ♥♥♥

  10. love energy
    Sty 24, 2017 @ 10:08:31

    Dzięki Janku za ten filmik.Chciałbym żeby tacy ludzie jak P. Tadeusz zasiedli w radzie 9. Piękny człowiek i wielka miłość dobra praca.LOVE LIGHT. 🙂

  11. Jan
    Sty 23, 2017 @ 23:55:02

    Witam
    Tym razem proponuję wysłuchanie Tadeusza Owsianki.
    Mówi inaczej niż zwykle ale bardzo ciekawe rzeczy.

    O kanałach energetycznych którymi kradziona jest nasza energia pisał już dość dawno temu Robert Monroe. Owsianko opisuje jak temu się sprzeciwić, jak to odciąć.
    Pozdrawiam
    Janek

  12. gs
    Sty 23, 2017 @ 23:06:13

    Cudne wiesci… dziekuje 🙂

  13. love energy
    Sty 23, 2017 @ 23:04:21

    Witam ten kto ma jeszcze serce widzi i wie kto jaki jest naprawde. I dla takich oszóstów 100 leci jest przygotowane specjalne miejsce. ten czlowiek uciekł by jak tchórz przed światłem Boga Twórcy i zbladł by jak śćana. LOVE LIGHT… Bądzcie uważni miłość przejmuje dowodzenie…

  14. krystal28
    Sty 23, 2017 @ 19:32:18

    RT: W poniedziałek, 23 stycznia 2017, prezydent Donald Trump wycofał się z kontrowersyjnego paktu o wolnym handlu, PTT. Bez udziału Waszyngtonu, TPP musiałby być renegocjowany lub całkowicie zlikwidowany.

    Trump obiecał obniżenie podatków i obciążeń regulacyjnych dla prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium kraju. Jego administracja zlikwiduje wolny handel na rzecz sprawiedliwego handlu.

    Przepisy będą obcięte masowo, a podatki zostaną przez to obniżone. Trump ostrzegł, że ci, którzy przenoszą fabryki do innych krajów staną w obliczu znacznego podatku granicznego.

    Trump podpisał dwa kolejne zarządzenia zamrażające całkowicie zatrudnianie w rządzie federalnym – z wyjątkiem amerykańskiej armii oraz zakaz federalnego finansowania organizacji amerykańskich promujących aborcję za granicą.

    https://www.rt.com/usa/374819-trump-orders-tpp-repeal/

  15. krystal28
    Sty 23, 2017 @ 18:13:29

    Drogi Janku, wiele mam innych obowiązków ostatnio. Na blogu skupiam sie teraz bardziej na konkretnych wiadomościach prowadzących do Przełomu. Ostatni artykuł Kobry postanowiłam nie tłumaczyć, gdyż nie ma w nim rewelacji. Fragmenty ostatniego wywiadu przygotowuję do tłumaczenia w obecnej chwili.
    Dzięki Tobie i Omstanowi za miłe słowa ❤

  16. Omstan
    Sty 23, 2017 @ 17:23:44

    Masz rację, translator tłumaczy bezdusznie a Krystal wkłada w to swoją duszę nie mówiąc o świetnym warsztacie i znajomości niuansów obu języków. Gdy czytam jej tłumaczenia czuję pozytywne wibracje emanujące z tekstu. To się czuje i dlatego zbiera tyle pochwał nie mówiąc o szacunku, którym jest obdarzana.
    Teraz jest wszystko w porządku, ale poprzednimi razami w moich komentarzach widoczne były inne filmiki, których nie wklejałem. A na slimjecie wszystko w porządku. Nie wiem co się dzieje.

  17. Jan
    Sty 23, 2017 @ 17:09:40

    Witam
    Pytasz, więc odpowiadam.
    Korzystam z google. W górnym prawym rogu mam opcję „tłumacz” i z niej korzystam.
    Niemniej tłumaczenie naszej drogiej Krystal a takie komputerowe to niebo i ziemia.
    Trochę oczywiście można zrozumieć ale niektóre fragmenty są zupełnie niejasne.
    Pozdrawiam
    Janek

  18. Omstan
    Sty 23, 2017 @ 15:42:07

    Złośliwość rzeczy martwych. Znów jakiś inny filmik, ten o którym pisałem jest na blogu Kochane zdrowie w zakładce Dobre wieści.Dziwne, że kiedy wkleję link to jest dobry filmik, a jak zresetuję przeglądarkę to pokazuje się coś innego.

    Janku nie wiem jaką masz przeglądarkę, bo ja mam slimJeta i Firefoksa w których
    mam włączone dodatki translatory,, które automatycznie tłumaczą mi strony z angielskiego na polski. Z translatora średnio się rozumie ale zawsze to coś i lepsze niż nic.

  19. Omstan
    Sty 23, 2017 @ 15:16:17

    Przepraszam, ale wkleił mi się jakiś obcy link w moim komentarzu.
    Roman Nacht jest tutaj

  20. Omstan
    Sty 23, 2017 @ 15:09:08

    Ponieważ mind controll staje się coraz powszechniej faktem zainteresowanym proponuję wysłuchanie Romana Nachta w jaki sposób bronić się przed tym atakiem.

    Janku, czytałem teksty Cobry z translatora, ale nie zauważyłem w nich rewelacji na skalę światową.

  21. woona
    Sty 23, 2017 @ 14:24:58

    Krystal na pewno zajeta jest ich tlumaczeniem. spokojnie. ukaza sie wkrotce

  22. Omstan
    Sty 23, 2017 @ 10:04:35

    Bush senior ma niewydolność oddechową (mówi się o zapaleniu płuc).

  23. Jan
    Sty 22, 2017 @ 22:27:39

    Witam
    Droga Krystal.
    Mam takie drobne, trochę niedyskretne pytanie.
    Na stronie Cobry są już dwie nowe wiadomości z 13-go i z 20-go.
    Dziwi mnie trochę, że do tej pory nie ma ich na Twoim blogu jak to zwykle bywało.
    Dlatego zastanawiam się jaka może być tego przyczyna. Czy uważasz, że nie ma tam nic ciekawego i nie są warte tłumaczenia? A może masz inne zajęcia i zwyczajnie nie masz czasu? A może źle się czujesz i nie masz siły aby się tym zająć? (To byłaby niedobra opcja)
    To tylko takie moje luźne myśli na ten temat.
    Przepraszam, jeśli Cię zaniepokoiłem tym pytaniem.
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Janek

  24. Marian
    Sty 22, 2017 @ 18:33:40

    Wyszukalem przeslanie od Naszych Braci z Universum jest ono ciągle aktualne.

  25. krystal28
    Sty 21, 2017 @ 23:09:19

    Ostatnie wiadomości od Simona:

    20 stycznia, 2017 – – starszy Bush i żona anulowali swoją obecność na inauguracji prezydenta mówiąc, że nie czują się dobrze. Bush senior skomentował: „Jeśli pójdę, mogłoby mnie to zabić”

    Dwie sygnatury promieniowania zostały wykryte przez satelity NRO w Waszyngtonie – 5 i 10 przecznic od budynku Kapitolu. Potencjalne bomby zostały zaprojektowane tak, aby zakłócić dzień inauguracji. Specjalistyczne zespoły je demontują.

    19 stycznia 2017 — Przewidywany upadek banków. Banki zwiększają czas notyfikacji od 24 godzin do 48 godzin przy wybieraniu ponad £ 2500. Ma to na celu utrudnienie szybkiego wyciągnięcia pieniędzy, co zapobiegnie bankowemu opróżnieniu z pieniędzy.

    W Wielkiej Brytanii, firma, która dostarcza bankomaty „link” ma rozpocząć pobieranie opłat za wypłaty pieniędzy – i zacznie także zmniejszać liczbę maszyn w celu utrudnienia klientom wyciąganie gotówki.

    Pozostała część stycznia, a przede wszystkim luty i marzec będą ekstremalnymi punkami zagrożenia bankowych „bail-ins”. Termin określający, kiedy banki opróżniają konta klientów, aby utrzymać się na powierzchni.

    15 stycznia 2017 — W mojej audycji na żywo tego wieczoru na WolfSprit Radio, która wychodzi na kanale YouTube studio9jam, zazwyczaj następnego dnia, rozmawiałem w detalach o projekcie, nad którym ja i Win pracujemy – systemem barterowym na telefony komórkowe. Proszę posłuchać tego wywiadu: https://www.youtube.com/watch?v=5hVf77P78W4

  26. woona
    Sty 21, 2017 @ 17:05:38

    Pani Anno. skoro jestesmy tacy super i w ogole to dlaczego dalismy sie zmanipulowac

  27. Rozsądna Anna
    Sty 20, 2017 @ 20:47:36

    Witam Cię pięknie „Mr,Nie” nie odpisałam Ci na Twój miły dla mnie komentarz, ale dopadła mnie jakaś dusząca grypo zaraza i dusi do dzisiaj, leżę, i mam dużo czasu na czytanie z pisaniem jest już gorzej, ale dzisiaj znów mnie Twój wpis obudził trochę do życia, a zwłaszcza słowa o nas SŁOWIANACH.
    Nie wiem skąd, ale wiem to w swoim sercu, że my Słowianie jesteśmy Rasą Centralną tej naszej pięknej Matki Gai, zmanipulowaną przez obcych których przyjęliśmy z otwartym sercem na Ziemi. Zmanipulowali nasze DNA pozbawiając nas pierwotnej Boskiej Świadomości czyniąc nas swoimi niewolnikami, i tak trwa to do dzisiaj.
    Rządzący Światem obecny niby stwórca, a ja bym określiła twórca zła i złych zniewalających religii czyni wszystko by unicestwić białą rasę, nas Słowian.
    Zna bowiem naszą MOC daną nam przez Prawdziwego Boga Stwórcę Wszechrzeczy, jest to moc Ducha Miłości, a który został przez manipulację uśpiony, ale budzi się powoli i to dlatego w ostatnich 25 latach jest zewsząd na nas taka nagonka.
    Duch Słowian jest już obudzony i jest już naszym płaszczem ochronnym, my musimy MU tylko pomagać poprzez czynienie dobra i miłości.
    „Tyle jest pokoju na świecie , ile miłości jest w nas”
    „Największą mądrością życia, jest dobroć i miłość ”
    My Słowianie powstaniemy z kolan i Ducha Miłości roześlemy po całej Matce Gai.
    Mr.Nie pozdrawiam Cię serdecznie, lubię czytać Twoje mądre przemyślenia. ♥♥♥

  28. woona
    Sty 19, 2017 @ 18:04:48

    Tez mnie interesuje Polska. Zastanawia mnie natomiast rzecz ze niektorzy wybrali Polske a niektorzy inne kraje na swoje miejsce urodzenia,

  29. Aldabra
    Sty 19, 2017 @ 16:22:03

    Fantastyczne!! Świetna strona i kawał dobrej roboty – absolutnie chylę czoła i doceniam. Dzięki ❤

  30. Elzbieta Halina
    Sty 18, 2017 @ 15:53:15

  31. woona
    Sty 18, 2017 @ 11:46:24

  32. woona
    Sty 18, 2017 @ 11:35:19

    mam znalazlem https://alaneiz.wordpress.com/walk-in/ i po polsku

  33. Teresa
    Sty 18, 2017 @ 11:04:14

    Naprawdę wszystko zaczyna się w Polsce, jest człowiek który powoli zbliża się do mocy Jezusa, tu jest wszystko czego potrzeba by wzrastać, by stać się prawdziwym człowiekiem. ❤

    http://www.popko.pl/

  34. Oak
    Sty 18, 2017 @ 10:28:17

    Jeden kamień Cintamani jest zakopany w Świdniku, zapraszam też na grupę:
    https://www.facebook.com/groups/prepare.for.change.polska/
    Pomimo trudnej historii jest już na niej porządek i tłumaczenia artykułów Kobry które nie były przetłumaczone przez krystal28 (artykuły przed rokiem 2014) a wymienione na stronach ruchu Prepare for Change jako istotne.

  35. ania
    Sty 17, 2017 @ 22:08:10

    troche smiechu nie zaszkodzi—po obejzeniu tego mialam lzy w oczach ale od smiechu https://youtu.be/1wq6hT65PBU

  36. Ja
    Sty 17, 2017 @ 18:17:32

    Kochani a Jam mam pytanie „walk-ins“
    Czy ktoś może powiedzieć coś więcej na temat? Albo wstawić link – z polskim, niestety należę do pokolenia jednojęzycznego i bardzo dziękuje wszystkim tłumaczom na wszystkich stronach za tłumaczenia.Dzięki Wam moja wiedza się pogłębia i wiele rzeczy mi się wyjaśnia.

  37. Leonarda Kolondra
    Sty 17, 2017 @ 17:03:31

    Chętnie też bym zakopała w Cieszynie,w moim ogródku, ale gdzie kupić prawdziwy kamień cintamani??

  38. Elżbieta
    Sty 17, 2017 @ 09:30:26

    To jest odpowiedź dla Woona. Jestem Polką więc interesuje mnie Polska i Polacy oraz nasza rola.

  39. EwaB
    Sty 17, 2017 @ 01:43:02

    Polecam do przesłuchania :
    Jasnowidz Renata Engel – ” Eksperyment Coach ” cz. 1 i cz. 2
    You Tube , 7 sty 2017

  40. woona
    Sty 16, 2017 @ 19:00:51

    „Każdy Polak jest tą iskrą.” Pani Elzbieto a czym sa inne narody?

  41. Aldabra
    Sty 16, 2017 @ 16:04:00

  42. Elżbieta
    Sty 16, 2017 @ 15:41:28

    Ta iskra już wyszła. To nie jest przypadek,że my Polacy rozjechaliśmy się po całym Świecie. Taka jest nasza misja. Każdy Polak jest tą iskrą.

  43. woona
    Sty 16, 2017 @ 15:22:08

    „Bardzo zadbano o to – aby Słowianie wiedzieli jak najmniej,” wlasnie zastanawia mnie to dlaczego. kto tak bardzo nie lubi Slowian?

  44. Elżbieta
    Sty 16, 2017 @ 13:58:20

  45. Mr. Nie
    Sty 15, 2017 @ 23:46:02

    Jolanta
    Dzięki. Niewiele, ale odrobinę znam już sposób myślenia Pani Piepiórki. Czytałem kilka artykułów o niej (i od niej) na stronie „Ufo i ludzie wszechoceanu”, widziałem też jakiś film na youtube. Kilka informacji jest interesujących, niektóre może idą już dla mnie za daleko, albo nie w tą stronę…
    O ile dobrze pamiętam – Pani ta twierdzi, że generalnie Polska jest b. ważna, że w Polsce zakopane są piramidy zbudowane przez, jak to nazywa, „pierwszą cywilizację”. Że są to podziemne bazy z pradawną Mocą, technologią.
    Czy one istnieją? Bardzo możliwe! Czy są w Polsce? A czemu nie? Co my „gorsze” dzieci Boga?
    Ja także wierzę, że Polacy (i Słowianie) są bardzo ważni dla zachodzących na Ziemi przemian – wszyscy są ważni, ale nie wszyscy mają identyczne możliwości działania w każdej kwestii, i w wymaganym momencie – odpowiednie. Ważni – ze względu na to co w nas tkwi, na naszą Moc. Jak zbudzą się Słowianie – to ich przebudzenie da impuls do przebudzenia innych (na poziomie energetycznym). Ktoś w końcu musi zacząć, a jeśli nawet nie zacząć – to wzmocnić znacząco pozytywną tendencję, kierunek…
    Bo w końcu za naszą i waszą… Tacy to już jesteśmy, choć historia często odpłacała nam bardzo niewdzięcznie, i staliśmy się odrobinę przez to zgorzkniali. Ale jak nam wróci werwa, siła, Moc i weda o wszystkim – to zgorzknienie zniknie jak mgła poranna i możemy być wtedy faktycznie Światłem Dnia zarówno dla siebie, jak i dla dobra ludzkości.
    Ja już odrzucam wszelkie polskie kompleksy, bo są celowo wywoływane przez ciemnych, pora powrócić do Normalności.

  46. Mr. Nie
    Sty 15, 2017 @ 23:20:12

    Geric
    Czyli generalnie trudno powiedzieć – czego się spodziewać. Sprawa wydaje się jakby „otwarta” co do szczegółowego dalszego przebiegu.
    Zostawmy esencję tekstu:
    KOBRA: – Prawdziwy Intel o przesunięciu bieguna jest nadal klasyfikowany. Nie mogę powiedzieć nic na ten temat. Nie ma niebezpieczeństwa drastycznego kataklizmu w przyszłości. To wszystko, co mogę dodać.
    (Czyli nie ma niebezpieczeństwa drastycznego kataklizmu, ale czy nie ma w ogóle niebezpieczeństwa? Czy mniej drastyczny kataklizm – wchodzi w grę? Który kataklizm jest drastyczny, ale który nie jest? Kobra nie chce wchodzić w szczegóły i rozwijać tematu)

    KOBRA – Bieguny magnetyczne już się przesuwają i nie spowoduje to jakichś ogromnych kataklizmów. O fizycznym przesunięciu biegunów nie będę jeszcze mówił.
    (Choć oba zjawiska są, być może, powiązane, to Kobra mówi więcej o przesunięciu biegunów magnetycznych, a o fizycznym przesunięciu, czyli geograficznym – „nie będzie jeszcze mówił”.)

    Rob – Czy odwrócenie biegunów spowodowałoby wiecej fizycznym wstrząsów? (Nie)
    (Ale o odwrócenie których biegunów – magnetycznych, czy geograficznych, w powyższym pytaniu chodzi?, bo te ostatnie to po prostu przesunięcie skorupy ziemskiej)

    Rob – Więc możemy mieć przesunięcie magnetyczne, gdzie biegun południowy stanie się biegunem północnym, a biegun północny stanie się biegunem południowym i nie będzie ogromnych ruchów w obrębie płyt tektonicznych, czy trzęsień ziemi. Czy to prawda? (Tak).
    (Powyższe pytanie jest tak skonstruowane, że dotyczy tego, czy w przypadku odwrócenia biegunów magnetycznych – dojdzie jednocześnie do ruchu płyt tektonicznych, czyli przesunięcia geograficznego – i Kobra odpowiada, że nie. Wcześniej Kobra powiedział, że przesunięcie biegunów magnetycznych już się dzieje, co wiemy także i my, że bieguny magnetyczne wędrują cały czas, a i może mogą się nawet zamienić miejscami (przeskoczyć). Kobra mówi, że odwrócenie biegunów magnetycznych nie spowoduje ruchu płyt tektonicznych i nie będzie trzęsień Ziemi – i świetnie! Ale to pytanie NIE dotyczy przebiegunowania geograficznego (całkowitego) lub przesunięcia skorupy ziemskiej (częściowego). Na ten temat Kobra wyraźnie mówić nie chce.)

    W powyższym wywiadzie wygląda to tak:
    1.Odnośnie przebiegunowania magnetycznego – tu nie ma się czym martwić bo nic złego się nie stanie (kiedy\jeśli się wydarzy).
    2.Odnośnie przebiegunowania geograficznego – intel jest nadal klasyfikowany, drastycznie nie będzie, ale nic więcej powiedzieć nie mogę, o fizycznym przesunięciu nie będę jeszcze mówił.

    Musimy odróżnić od siebie te dwie kwestie (bieguny magnetyczne i geograficzne), tak jak odróżnia to Kobra.
    Mnie wcale na duchu powyższe info nie podnosi.
    Wolałbym przeczytać jasną i IDENTYCZNĄ deklarację odnośnie przebiegunowania geograficznego – jak przeczytałem odnośnie magnetycznego. A identyczne nie są. Ale rozumiem dlaczego Kobra jeszcze o tym mówić nie chce, bo zapewne i od nas wiele zależy – pozostaje nam nad tym tematem popracować, pomedytować, aby ta zmiana była całkowicie bezpieczna! Dzięki za info Geric!

  47. Mr. Nie
    Sty 15, 2017 @ 23:13:02

    Dawid56
    Co do Herodota, to on usłyszał to od egipskich kapłanów (wtajemniczonych), a tamci jakieś pojęcie o tych sprawach mieli… Hopi twierdzili , że nasz świat jest czwartym z kolei (poprzednie zostały zniszczone). Aztekowi twierdzili, że nasz jest piątym.
    Cytat ten zastanawia mnie on od dawna, ponieważ jest prosty w odbiorze. Oni „walnęli prosto z mostu”, czy też wyłożyli „kawę na ławę”, i świetnie – prosty język jest najlepszy w niektórych zagadnieniach.

    Odnośnie odwrócenia kierunku ruchu obrotowego Ziemi (Słońce wstawać będzie na zachodzie, a zachodzić na wschodzie), to zapewne znasz ten filmik:

    Film jest w jęz. rosyjskim, nie przetłumaczę, bo nie znam tego języka, na szczęście, w tej sytuacji, można się wszystkiego domyśleć.
    Pomijam kwestię autentyczności, bo to jest dla nas nie do sprawdzenia. Wydaje się, że dyskusja (w filmie) dotyczy autentycznego zjawiska zaobserwowanego w Kosmosie. Teraz zwróć uwagę, Dawid56, na ruch tej nakrętki. Ona obraca się cały czas w tym samym kierunku, ale jednocześnie wykonuje FIKOŁKA, czyli jakby zamienia się „do góry nogami”. Kręci się w tą samą stronę, ale po fikołku jest już inaczej „zwrócona” do kierunku „lotu”.
    A teraz wyobraźmy sobie, że tą nakrętką jest Ziemia i dokonuje takiego samego fikołka. Dla obserwatora z Ziemi – Słońce wschodziłoby i zachodziło po przeciwnej stronie nieba, niż przed fikołkiem, choć kierunek ruchu obrotowego Ziemi by się nie zmienił. Co natomiast działoby się na Ziemi wtedy, to ja sobie potrafię wyobrazić, powyżej trochę wspominałem na ten temat. Wszystko zależy od tego jak szybko by fikołek przebiegał. Jeśli powoli – mogłoby być dobrze. Jeśli bardzo szybko – skutki byłyby bez porównania drastyczniejsze, niż przy przesunięciu skorupy ziemskiej o kilka tysięcy km (mowa wtedy o przebiegunowaniu geograficznym całkowitym)! Wtedy już nie byłoby na Ziemi miejsc bezpiecznych (według mnie). W takiej sytuacji to tylko ewakuacja z Ziemi na czas kataklizmu i potem powrót: „Przeminął potop. Kiedy potop przeminął, królestwo po raz wtóry zstąpiło z nieba.” (babilońska lista królów).
    Choć można oczywiście dyskutować czy fikołek takiego rodzaju by nas jednak nie ocalił, ze względu na zachowanie kierunku ruchu obrotowego. Modele matematyczne, używając superkomputerów – powinni wykonać naukowcy, zakładając fikołka powolnego i bardzo szybkiego i prognozując zachowanie całej litosfery, oceanów i atmosfery. Ja powątpiewam czy byłoby „spokojnie”…
    A na marginesie to pewnie taki fikołek zmieniłby na Ziemi choćby klimat. Dziś ze względu (także) na nachylenie osi Ziemi i ruch obiegowy wokół Słońca – mamy (upraszczając) na półkuli północnej trochę mniej upalne lata (ale za to dłuższe) i odrobinę cieplejsze zimy – wobec tych na półkuli południowej, gdzie lata są bardziej gorące, a zimy zimniejsze (Peryhelium i Aphelium). Wtedy wszystko by się odwróciło i tak jak dziś jest na półkuli północnej – byłoby na południowej i odwrotnie. Można powiedzieć – że to by była sprawiedliwość matki natury, która swym dzieciom, faunie i florze, zapewnia te same warunki „co jakiś czas” je odmieniając. No i widzielibyśmy wtedy na niebie gwiazdozbiory widoczne teraz na półkuli południowej (żegnaj Wielki Wozie). To nawet dość interesująca koncepcja jeśli spojrzeć na to z tego tylko punktu widzenia. Ciekawostką jest fakt – że równik wciąż pozostałby „nienaruszony”, niezmienny przy takim fikołku zarówno klimatycznie, jak i jeśli chodzi o widok nieba (te same ciała niebieskie byłby obserwowane, tylko po przeciwnej stronie nieba). No, ale to „tylko” jakaś nakrętka, nie ma się co „nakręcać” 😉

    Całkiem niedawno natknąłem się też przypadkowo na ciekawą wzmiankę w książce, po której bym się tego nie spodziewał, wziąłem do ręki i otworzyłem żeby „zerknąć” na tekst. Znakomity polski historyk Aleksander Krawczuk, w książce „Pan i jego niewolnik” traktującej o dziejach kultury greckiej w IV wieku pne, pisze (skróciłem):
    „…zapytałem wskazując model kosmosu:
    – Zrobiłeś to w ten sposób, że kręgi poruszają się w jedną lub w drugą stronę. Dlaczego?
    Saturnin zaczął się usprawiedliwiać:
    – Ja oczywiście wiem doskonale, że krąg nieba toczy się tylko ze wschodu na zachód, ale jednostronny obrót trudno byłoby wykonać.
    – Ależ ja całkiem tego nie chcę! Właśnie dobrze zrobiłeś. Obrót bowiem wszechświata nie zawsze jeden ma kierunek – ten do któregośmy przywykli. Bywa też odwrotny.
    – Jak to odwrotny? Nigdy o czymś takim nie słyszałem!
    – Bo też wiedzą o tym tylko prawdziwi filozofowie, pilnie studiujący nauki Platona. Posłuchaj czego naucza on w swym dialogu zatytułowanym Politikos.
    Zdarza się to bardzo rzadko, w odstępach kilku lub kilkunastu tysięcy lat, ale jednak się zdarza. Kula kosmosu nagle zatrzymuje się i potem rozpoczyna obrót wsteczny. Zjawisko to jest połączone ze straszliwym kataklizmem, który sprawia, że ginie większość istot żywych, a ludzie przede wszystkim. Mimo to niektóre stworzenia, także i ludzie, utrzymują się przy życiu…”.

    Potem następują krótkie rozważania odnośnie tego, że zmianie towarzyszy… cofanie się czasu (pominąłem ten fragment).
    Także starożytni Grecy mieli jakąś wiedzę (może od Egipcjan głównie) o tych zjawiskach. Wiedzieli, że dochodzić może do przemieszczeń skorupy ziemskiej powodującej odmienny ruch pozorny Słońca na niebie od poprzedniego, a w sytuacji skrajnej – że Ziemia zacznie obracać się w „drugą” stronę. Wiedzieli więc o tym Indianie, wiedzieli Grecy, czyli cywilizacje, które nie mogły wtedy się ze sobą stykać – i przekazywali podobne informacje.
    Generalnie – wielki żal powstaje w człowieku, że podobnej wiedzy Słowiańskiej nie przetrwało wiele. Bardzo zadbano o to – aby Słowianie wiedzieli jak najmniej, ale to już inna historia… Ale my budzimy się, wiedza powraca, świadomość powraca – i jak Bóg wesprze – to i my pomożemy odmienić ten świat, i niech już ta Iskra wyjdzie z Polski, co wyjść ma…

  48. krystal28
    Sty 15, 2017 @ 22:28:41

    Ontario, Kanada – filary światła, 6 stycznia 2017 o 1.30 rano, o których było wspomniane kiedyś w jakimś przekazie

    http://www.livescience.com/images/i/000/088/816/original/light-pillars-ontario.jpg?interpolation=lanczos-none&fit=inside|660:*

  49. krystal28
    Sty 15, 2017 @ 22:05:15

  50. Salama
    Sty 15, 2017 @ 15:58:30

    Hej Danka super wychowlalam sie z Zabrzu – pozdrawiam serdecznie ❤ ❤ ❤

  51. Jolanta
    Sty 15, 2017 @ 11:45:41

    Ten komentarz miał dotyczyć wpisu Mr. Nie. Nie wiem czemu się pojawił tam gdzie nie planowałam. Pozdrawiam

  52. Jolanta
    Sty 15, 2017 @ 11:42:41

    Witam
    Odnośnie Pana spostrzeżeń jest ktoś kto od kilkunastu zajmuje się badaniem kamiennych kręgów na terenie Polski, głównie w rejonie Gdyni ale i nie tylko. Sporo ciekawych informacji, które mogą scalać to czego Ty się domyślasz. Proszę poszukać Zofia Pieiórka lub Zofia Eleonora Piepiórka. Pozdrawiam

  53. Geric
    Sty 15, 2017 @ 10:12:17

    Wypowiedź Kobry o przesunięciu biegunów:
    Rob – Słyszałem od ciebie i od innych bardzo ważnych źródeł, że przesunięcie bieguna nie będzie takim poważnym procesem oczyszczania, ale raczej niewielkim przesunięciem, i że ten cykl co sto tysięcy lat w rzeczywistości był tak niszczycielski w przeszłości ludzkości ze względu na jej świadomość.
    KOBRA – Prawdziwy Intel o przesunięciu bieguna jest nadal klasyfikowany. Nie mogę powiedzieć nic na ten temat. Nie ma niebezpieczeństwa drastycznego kataklizmu w przyszłości. To wszystko, co mogę dodać.
    Rob – Czy to prawda, że duży obiekt spowodował ostatnie przesunięcie bieguna?
    KOBRA – Nie. Właściwie przesunięcie bieguna, ostatniego i wielu innych wcześniej, były wynikiem impulsu galaktycznego. Impuls galaktyczny jest wydarzeniem, które staje się mniej więcej raz na 25.000 lat w wyniku zwiększonej aktywności Galaktycznego Centralnego Słońca. Kiedy Centralne Słońce staje się aktywne, emituje różnego rodzaju cząsteczki, które zwykle powodują zwiększenie aktywności słonecznej i oczywiście zwiększoną aktywność w środowisku słońca, który obejmuje naszą planetę.
    …..
    Rob – Ktoś mówił o przechyleniu osi Ziemi i ludzkiej świadomości. Czy przechylanie planety i aura są ściśle związane z ludzką świadomością? (Tak, jest.) Czy zgadzasz się, że będzie zmiana biegunów?
    KOBRA – Już jesteśmy w procesie magnetycznej zmiany biegunów. Więc to już się dzieje.
    Rob – Czy możesz opowiedzieć o tym, jak bieguny się przesuną?
    KOBRA – Bieguny magnetyczne już się przesuwają i nie spowoduje to jakichś ogromnych kataklizmów. O fizycznym przesunięciu biegunów nie będę jeszcze mówił.
    Rob – Czy odwrócenie biegunów spowodowałoby wiecej fizycznym wstrząsów? (Nie) Ciekawe. Więc możemy mieć przesunięcie magnetyczne, gdzie biegun południowy stanie się biegunem północnym, a biegun północny stanie się biegunem południowym i nie będzie ogromnych ruchów w obrębie płyt tektonicznych, czy trzęsień ziemi. Czy to prawda? (Tak). Bardzo dobre wiadomości.

  54. Bella
    Sty 15, 2017 @ 09:05:39

    …i Jedlina-Zdrój. Dolny Śląsk Ukochani Krystal, Aldabra , Cobra , wszyscy wojownicy Światła i czytający tego bloga dziękuję

  55. Zabka
    Sty 14, 2017 @ 23:22:46

    Witaj Krystal, ten link o kamieniach Cintamani znalazlam na niemieckiej stronie, jest tez odnosnik do strony angielskiej.
    http://bewusstseinsreise.net/und-wieder-eine-cobra-warnung-cintamani-steinblack-goo/
    Pozdrawiam serdecznie Wiesia

  56. krystal28
    Sty 14, 2017 @ 22:54:12

    Kobra odpowiada na pytania na spotkaniu węgierskiej grupy „Cobra” (90 osób) w Budapeszcie, 29 grudnia 2016. Link ang.

  57. PeKa
    Sty 14, 2017 @ 20:42:33

    …jest także w Poznaniu..:)

  58. krystal28
    Sty 14, 2017 @ 17:41:18

    fantastycznie ❤

  59. Danka
    Sty 14, 2017 @ 13:38:31

    Cintamani zakopany został przeze mnie Zabrzu. Pozdrawiam

  60. Aldabra
    Sty 14, 2017 @ 10:59:03

    blog Untwine i kilka postów o kamieniach w j. angielskim http://recreatingbalance1.blogspot.com/#uds-search-results

  61. Aldabra
    Sty 14, 2017 @ 10:55:53

    Elu, napisz jeszcze do UNTWINE, który rozporządzał kamieniami cintamani. Nadal są miejsca na Ziemi, gdzie trzeba zawieźć kamienie, więc jeśli ktoś planuje podróże to warto o tym w e-mailu wspomnieć. ❤ untwine1@yahoo.com

  62. Ela
    Sty 14, 2017 @ 10:55:28

    Dzięki za informację

  63. Marian
    Sty 14, 2017 @ 10:43:36

    Cintamani możnz kupić jeszcze na stronie portalu 2012 podaję link
    http://www.cintamani.space/Cintamani.html

  64. ania
    Sty 14, 2017 @ 01:34:43

    pieknie to napisales ==wielkie dzieki

  65. krystal28
    Sty 13, 2017 @ 22:55:11

    Elu, poszukaj w Internecie, na pewno są gdzieś w sprzedaży. Niektore osoby otrzymały go wiele miesięcy temu za cenę przesyłki, ale takiej opcji obecnie nie widzę.

  66. krystal28
    Sty 13, 2017 @ 22:51:39

  67. gs
    Sty 13, 2017 @ 19:52:56

    Pragne pozdrowic Krystal i czytelnikow tego pieknego Bloga 🙂 Swiatlo dla wszystkich ludzi… 🙂 serdecznie pozdrawiam 🙂

  68. Dawid56
    Sty 13, 2017 @ 19:17:50

    Mr Nie bardzo ciekawa wypowiedź 🙂 Mnie też nurtują dwa pytania.Co to znaczy tyle mogę powiedzieć „na razie” i co oznacza de facto Compression Breakthrough , jeśli chodzi o zmiany fizyczne na Ziemi.Kolejne pytania też wydają się istotne.Według przepowiedni Hopi Ziemia ma zacząć się ponownie obracać w ruchu zgodnym ze wskazówkami zegara patrząc od strony bieguna północnego.
    Dlaczego Herodot twierdził że:
    „w owym czasie zdarzyło się cztery razy, że Słońce opuściło swe zwykłe miejsce – dwa razy wzeszło tam, gdzie obecnie zachodzi i dwa razy zaszło tam, gdzie obecnie wschodzi”.
    Jak wiemy na Atlantyku powstała ogromna anomalia atlantydzka, jeśli chodzi o biegunowość magnetyczną.
    Zmiana położenia bieguna magnetycznego znacznie przyspieszyła w ciągu ostatnich 10 lat
    Po drugie podczas gdy lodu na biegunie północnym stale ubywa , na biegunie południowym go przybywa.
    Podobny stan pokrywy lodowej( ubywanie jej na półkuli północnej, a przybywanie na południowej ) przewidywał tuż przed przebiegunowaniem geograficznym Hapgood- zapoznał ze swoja teoria nawet Alberta Einsteina.
    Istnieje jeszcze jedna korelacja- przebiegunowanie magnetyczne może poprzedzić przebiegunowanie geograficzne- nigdy odwrotnie.

  69. Ela
    Sty 13, 2017 @ 18:24:09

    gdzie mozna kupić kamień cintamani?

  70. Marian
    Sty 13, 2017 @ 17:37:19

    Dziękuję 🙂

  71. krystal28
    Sty 13, 2017 @ 17:13:13

    Tak, ja zamierzam zakopać swój w ogródku.

  72. Mr. Nie
    Sty 13, 2017 @ 17:08:06

    Odnośnie zaprezentowanej grafiki przedstawiającej usytuowanie dawnego równika Ziemi – uwagę moją zwracają dwie informacje:
    1. Równik Ziemi przebiegał dawniej przez Egipt.
    2. Przesunięcie równika, z dawnej pozycji na współczesną, miało miejsce 75 tysięcy lat temu.

    Widzimy więc, że wielkie piramidy „egipskie” zbudowano dokładnie na dawnym równiku ziemskim, co oczywiście ma sens. Wokół równika przebiega bowiem „oś życia”, czyli pas Ziemi w pobliżu którego możliwe jest podtrzymanie życia biologicznego, nawet w czasie wielkich zlodowaceń, epok lodowych, kiedy to wielkie tereny północne i\lub południowe pokrywać mają lody.
    Prawdopodobnie piramidy zbudowano nie tylko na dawnym równiku, ale także na dawnym południku zerowym – czyli jakby w „centrum” Ziemi. Kiedyś czytałem, że piramidy zbudowano w miejscu szczególnie bezpiecznym, stabilnym i trwałym geologicznie.

    Dziś, oczywiście, piramidy nie znajdują się już na równiku. Są od niego oddalone o około 3320 km. O tyle też kilometrów przesunęła się skorupa ziemska w w wyniku uskoku (geograficznego przesunięcia skorupy ziemskiej, podobnie jak przesunąć „można” skórkę pomarańczy). Więcej na temat uskoków skorupy ziemskiej poczytać można na świetnej stronie „U Leszka” – wtedy możemy sobie dopiero wyobrazić jak potworne musiały być kataklizmy, które doprowadziły do obecnego położenia równika (polecam poczytać).

    Od Równika do Zwrotników Raka i Koziorożca jest mniej więcej 2600 km. A to by znów pokazywało, że 75 tyś. lat temu Polska znajdowała się dokładnie na Zwrotniku! Mi wyszło, że linia Zwrotnika znajdowała się wtedy mniej więcej – na wysokości dzisiejszej Warszawy (chyba nawet dokładnie)! Ktokolwiek więc mieszkał wtedy na terenach dzisiejszej Polski, czy byli to już Słowianie, Lechici – mieli znacznie przyjaźniejszy, przyjemniejszy klimat do życia. Gdyby przetrwały nienaruszone dawne, kamienne obserwatoria astronomiczne (choćby kamienne kręgi) na naszych terenach – wtedy można byłoby, po ich wskazaniach udowodnić tezę odnośnie górowania Słońca w Zwrotniku (ustawienie kręgu i kamieni by to wskazywało) na naszym obszarze.

    Potem przyszła globalna katastrofa – wysokie na setki metrów fale morskie (może i kilometr wysokości) przetoczyły się przez (większość) lądów. Wybuchły prawie wszystkie wulkany, nastąpiły niewyobrażalne trzęsienia Ziemi. W wyniku przemieszczenia skorupy ziemskiej i mas wody oraz podgrzania atmosfery wulkanami – następowało wyrównywanie ciśnień w atmosferze pomiędzy różnymi obszarami Ziemi, a co za tym idzie do dzieła zniszczenia dołączyły potężne cyklony, huragany, tajfuny. To był koniec tamtejszej cywilizacji z wielkim hukiem. To był RESET!

    I faktycznie – naukowcy twierdzą, że Polska znajdowała się kiedyś na Zwrotniku, tyle tylko, że zgodnie z ich teoriami – miało to miejsce 360 milionów lat temu, nie zaś 75 tyś. lat temu. Oczywiście jedno nie przeczy drugiemu, Polska mogła być w strefie Zwrotnikowej zarówno 360 milionów lat temu, jak i 75 tyś. lat temu. Mnie ciekawi co innego. Czy znaleziono skamieniałości fauny i flory, na terenie Polski i naszej części Europy – z okresu klimatu Zwrotnikowego, ale o okresie datowania 75 tysięcy lat? Nie słyszałem o takich znaleziskach z podobnym datowaniem. To zagadnienie tworzy kolejne pytania o skalę manipulacji w nauce odnośnie okresów geologicznych i w ogóle datowania. Ale wiemy jak wszystko oni zakłamują…

    Co do datowania to przypomniała mi się jedna rzecz. W książce „Wielcy wizjonerzy. Nostradamus i inni” (wydana w 1995 roku przez CIR) czytamy:
    „Arabski pisarz Abu Said el-Baki cytował w swych dziełach inskrypcję, podług której Wielka Piramida (egipska) powstała przed 73000 lat! Dla klasycznej nauki jest to niewyobrażalne. Mimo to podczas pomiarów dokonywanych metodą węgla radioaktywnego C14 stwierdzono wiek przekraczający 71000 lat. Wynik był tak nieprawdopodobny, że został po prostu zignorowany”.
    Niestety w książce brak dodatkowych szczegółów odnośnie tego co poddano datowaniu w związku z Wielką Piramidą – jakiego rodzaju były to próbki, co się z nimi stało, kto przeprowadzał badania, czytelnik musi zadowolić się tylko tą wzmianką. Widać tu jednak zbieżność. Piramidy wybudowano więc w okresie (mniej więcej) kiedy to znajdowały się one na dawnym Równiku (według Kobry).

    Można też zastanowić się nad przyszłą zmianą klimatu w Polsce, o której mówił Ojciec Klimuszko: „Będzie ciepło jak na równiku, a za waszymi oknami będą rosły owoce południowe”. Czyżby Polska miała wrócić do dawnego położenia geograficznego – do strefy Zwrotnikowej? Dziś moglibyśmy powiedzieć, że chodzi po prostu o forsowaną przez ciemnych teorię o globalnym ociepleniu klimatu. Jednak jeżeli nie chodzi o tego rodzaju zmianę klimatu globalnego na cieplejszy, tylko o przesunięcie skorupy ziemskiej wraz z powrotem Równika i Zwrotników do dawnego położenia – to wtedy mówimy o zmianie której towarzyszą kataklizmy.
    Chyba że, jakimś nadzwyczajnym cudem, Ziemia powróciłaby do dawnego ustawienia bez jednoczesnych kataklizmów. Mnie trudno to sobie wyobrazić!
    Ziemia obraca się na Równiku z ogromną prędkością 1600 km\h, a wraz z nią oczywiście obraca się wszystko to, co na niej się znajduje – także oceany. Jednak oceany nie są „przytwierdzone” do gruntu na stałe. Jeżeli nastąpiłoby nagłe wielkie przesunięcie skorupy ziemskiej o tysiące kilometrów – to oceany „ruszą” z ogromną prędkością ze swych dotychczasowych „rozlewisk” gnane prędkością obrotową Ziemi. Jeżeli jedziemy szybko samochodem i mamy na kolanach miskę z wodą i gwałtownie zmienimy kierunek jazdy lub zahamujemy – to co się stanie z wodą z miski? To samo będzie\było z oceanami! Tego nawet nie można sobie dokładnie wyobrazić – skali potęgi żywiołu jaki wtedy będzie szalał!

    W filmie Rolanda Emmericha „2012” mamy przedstawiony scenariusz globalnej katastrofy, nie wnikam w szczegóły tego filmu, bo jest tam trochę zamącone, ale chodzi mi o zachowanie oceanów. W tym filmie pada informacja, że „skorupa ziemska uległa przesunięciu o 2540 km” i „tsunami dotrą na każdy kontynent”. W filmie scenarzyści założyli więc mniejsze przesunięcie, aniżeli miało to, wg Kobry, miejsce 75 tyś. lat temu. W filmie jest to 2540 km wobec 3320 km jakie – prawdopodobnie – miało miejsce faktycznie w dawnych czasach…

    W jaki więc sposób zmieni się w Polsce (i w innych obszarach geograficznych) klimat? Czy za sprawą ponownego przesunięcia skorupy ziemskiej, czy w inny sposób?
    Możemy tylko mieć nadzieję, że cokolwiek się zdarzy – to żadne kataklizmy nie nastąpią – podobne do tych jakie miały miejsce w przeszłości!
    Dobrze byłoby gdyby Kobra wyraźnie powiedział, że nie dojdzie do ponownego przesunięcia skorupy ziemskiej, lub jeśli do niego dojdzie – to jakimś cudem, przy użyciu jakiejś nadzwyczajnej technologii – nie dojdzie do żadnych katastrof.

    Generalnie temat dotyka częściowego geograficznego przebiegunowania, a więc zmiany położenia lądów w przeszłości oraz zapowiedzi niektórych jasnowidzów (jak Klimuszko) o zmianie klimatu na Ziemi w przyszłości, które to zmiany nie wiadomo na jakich zasadach miałyby zaistnieć. Tego mi trochę brakuje w tym artykule. Bo jest wyraźnie powiedziane, że miało miejsca katastrofalne w skutkach przesunięcie skorupy ziemskiej (Równik w innym miejscu), i nie ma wyraźnej deklaracji – że do podobnych zjawisk więcej nie dojdzie… Co raz się wydarzyło – może się powtórzyć… A może wydarzyło się to w przeszłości nie tylko jeden raz…

    Mamy więc w artykule wyraźną informację od Kobry, że jeden z resetów ludzkiej cywilizacji wiązał się z przesunięciem skorupy ziemskiej, i że miało to miejsce 75 tyś. lat temu. Informacja cenna sama w sobie…

  73. Marian
    Sty 13, 2017 @ 16:12:16

    Mam pytanie czy te kamienie cintamani które niektórzy zakupili na stronie Cobry trzeba oszdzić w ziemi?

  74. krystal28
    Sty 12, 2017 @ 21:30:45

    poprawione, dzięki

  75. Kasia
    Sty 12, 2017 @ 21:04:42

    Czy chodzi o datę sprzed roku, czy to po prostu pomyłka?

Informacje od Czytelników