Medytacja dla Europy w niedzielę, 20.9.2015 o 19-tej

..

.

Kobra, 18 września 2015
 .

Obecne wydarzenia w Europie potrzebują naszej pilnej uwagi.  Kryzys uchodźców w Europie nasilił się:

http://www.foxnews.com/world/2015/09/18/croatia-is-latest-european-country-to-close-border-to-refugees/
 .
http://www.reuters.com/article/2015/09/17/us-europe-migrants-idUSKCN0RD0P420150917

W związku z tym 
siły Światła zwróciły się z prośbą, aby jak najwięcej osób, jak to tylko możliwe, wsparło ludzi w Europie medytacją.  Czas jest ograniczony i to musi rozejść się wirusowo!  Musimy dotrzeć do mas ludzi tak, aby masa krytyczna osób faktycznie medytujących to osiągnęła.  Jest to czas, aby zjednoczyć się w jednym celu tak, aby Światło odniosło zwycięstwo.  Proszę umieszczajcie to na stronach internetowych i blogach.  Jeśli znacie pewne alternatywne media, możecie to im wysłać.  Możecie podzielić się tym przez iPhone.  Możecie utworzyć grupę na Facebooku dla waszej lokalnej grupy w waszej części świata.  Możecie utworzyć filmik na ten temat i umieścić go na Youtube.
Badania naukowe potwierdziły pozytywne efekty masowych medytacji  na ludzkie społeczeństwo.  Więc każdy z was, kto będzie uczestniczyć w tej medytacji może faktycznie uratować ludzkie życia w Europie i na całym świecie:
.

http://thespiritscience.net/2015/06/18/studies-prove-group-meditation-can-lower-crime-suicide-deaths-in-surrounding-areas/

http://www.worldpeacegroup.org/washington_crime_study.html

.

Będziemy robić tę medytację w niedzielę, 20 września o 19.00 czasu letniego Europy Środkowej.  Odpowiada to godz.19.00 w Kairze, 18.00 w Londynie, 13:00 w Nowym Jorku, 12:00 (w południe) w Chicago, 11:00 w Denver i 10.00 w Los Angeles. Możesz sprawdzić czas medytacji dla twojej strefy czasowej tutaj:

http://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=Meditation+for+Europe&iso=20150920T19&p1=3904

Instrukcje:

1.  Użyj własnej techniki, aby wprowadzić się w odprężający stan świadomości

2.  Ustanów swoją intencję zaprowadzenia pokoju i uzdrowienia sytuacji w Europie

3.  Wyobraź sobie wiązkę światła wysyłanego z czakry Duchowej Gwiazdy [Soul Star], która znajduje się 20 cm nad głową, do czakr Duchowej Gwiazdy wszystkich medytujących.

.

4. Wizualizuj kolektywną wiązkę światła rozszerzającą się do ziemskiej sieci energetycznej i docierającą do Europy, łączącą się z czakrami Duchowej Gwiazdy wszystkich zaangażowanych w tę sytuację, harmonizując ich i inspirując ich do znalezienia pokojowego rozwiązania.  Wizualizuj jak wszyscy uchodźcy otrzymują żywność, wodę, schronienie, pomoc medyczną i humanitarne traktowanie. Wizualizuj jak wszyscy uchodźcy i policjanci, którzy mogą okazać się brutalni, uspokajają się i wybierają pokojowe rozwiązania.  Wizualizuj wszystkich członków sił ciemności, którzy próbują przedostać się do Europy udając uchodźców, aby byli rozpoznani i zatrzymani przez organy porządku publicznego. Wizualizuj Europę utrzymującą pokój i stabilizację, którą osiągnęła w ciągu ostatnich 70 lat.

Jest bardzo ważne dla osób zaangażowanych w tę sytuację w Europie, aby mieli oni świadomość, że będziemy ich wspierać tą medytacją tak, aby wysyłana energia Światła została przyjęta i mogła uzdrowić tę sytuację.  W związku z tym siły Światła proszą, abyście poinformowali za pomocą maila, Facebooka, Twittera i innych środków komunikacji swoje kontakty w Europie, że będziemy im pomagać tą medytacją, Poproszono również, aby ludzie w Europie rozpowszechniali tę informację w swoich sieciach.

Aktualizacje o medytacji dla Europy:

http://2012portal.blogspot.com
 .
Przetłumaczyła Krystal

49 Komentarzy (+add yours?)

  1. NajKasia
    Wrz 27, 2015 @ 19:39:44

    Owl53 ale właśnie w tej medytacji nie chodzi o to „aby wszyscy byli tacy jak ktoś/coś powiedziało, że jest „dobre”” i oczywiście, że każda z tych dwojga dróg jest „dobra” i żadna nie jest „gorsza”…. „. Natomiast wybranie jednej z tych dróg prowadzi do zrozumienia.” Tak oczywiście, pod warunkiem, że wiemy, że mamy wybór między dwiema drogami. Droga 3D i droga 5D a nie tylko 3D. Gra nie toczy się o wpływanie na wybór między drogą 3D i drogą 5D ale o to by ludzie zobaczyli obie drogi i wtedy wybór jest wolną wolą istoty.
    Pozdrawiam z serducha

  2. Ascella
    Wrz 27, 2015 @ 19:06:00

    Drogi Owl – dziękuję za obszerny wpis. Sama jednak odpowiem w punktach, odnosząc się tylko do niektórych kwestii:

    1. Kto mieni się wojownikiem światła, a kto nie utknął nigdy w niskich energiach, nie został zaatakowany przez ciemne siły i nie zareagował nigdy w niskowibracyjny sposób – niech pierwszy rzuci kamieniem. Jeśli patrzysz w ciemność, ciemność też patrzy w ciebie i odciska się w twoich oczach i twoim sercu. My, którzy zostaliśmy w jakiś sposób powołani do obrony „Światła” i pokoju przypominamy często bagienne stwory z mozołem wychodzące na brzeg i oblepione szlamem. Bywamy atakowani 2 razy częściej niż inni i wiele, wiele wycierpieliśmy, zanim nasze światło się obudziło. Naprawdę, nie potrzebujemy dorzucania nam na plecy kamieni, ani zasiewania kolejnych wątpliwości w naszych sercach, na zasadzie, że „a może my też jesteśmy źli, bo próbujemy coś tam zrobić”. Nie żywię do ciemnych urazy, nie ma we mnie nienawiści do nich – ale będę bronić mojej rodziny i mojego domu najlepiej jak potrafię. Bez nadmiernej egzaltacji i zacietrzewienia, bez histerii, ale będę bronić.

    2. Zwracanie uwagi na ciemnych i przeciwstawianie się im niekoniecznie oznacza, że ktoś się boi i dokarmia ich swoim zainteresowaniem, swoją nadmierną asekuracją. Bez przesady. Moim zdaniem zarówno bezmyślny strach, jak i nadmierna pewność siebie granicząca z olewactwem to złe drogi. Nie bój się wroga, bo w ten sposób otwierasz się na niego, ułatwiasz mu dostęp do siebie, ale miej na niego baczenie, ponieważ jest inteligentny.

    3. Jeszcze tego brakuje, byśmy zostali uznani za złych i manipulujących tylko dlatego, że chcemy zaprowadzić porządek w Europie, że chcemy uspokoić tych zagubionych ludzi i uzdrowić sytuację. Najlepiej nic nie róbmy, bo jakiekolwiek działanie jest złe i nieetyczne i możemy komuś zmienić los na lepszy ;).

    Z pozdrowieniami,
    Ascella

  3. Owl53
    Wrz 27, 2015 @ 00:02:43

    Widzę, że po moim małym wpisie, który był tylko i wyłącznie (lub aż) wyrażeniem mojego zdania urządzona została przeciw mnie mała wyprawa krzyżowa 😉 Postanowiłem więc to wszystko wytłumaczyć, sprostować, bo widzę, że niektórzy mnie nie zrozumieli. Nadmienię tylko, że może rozwlekę się nieco w tym wpisie :] ale nie chce już potem kolejny raz poruszać tego tematu, bo uważam, że każdy ma wolną wolę i nie wolno jej naruszać – więc ja nikogo na siłę nie mam zamiaru do niczego przekonywać (absolutnie – wręcz przeciwnie, tylko piszę, co myślę i liczę, że inni tak samo fair mnie potraktują). „Krystal” – nigdzie nie pisałem, tego co mi sugerujesz. Przeczytaj proszę uważnie jeszcze raz mój wpis. Wyobrażanie sobie pokoju i radości jest dla mnie OK. Mi chodziło bardziej o wpływanie na innych ludzi w rodzaju – medytowanie, aby wszyscy byli tacy jak ktoś/coś powiedziało, że jest „dobre” (np. brak agresji, brak spożywania mięsa, brak przywiązania do fizyczności i wiele innych). Tak się składa, że jestem wielkim fanem wolności, a tematem duchowości i rozwoju duchowego interesuję się/pracuję nad tym od już chyba dobrych 15 lat i w większości źródeł jakie przejrzałem oraz w tym czego sam doświadczyłem i do czego doszedłem przejawia się ta sama wskazówka. Rozwinąć się i przejść wyżej – do 4D, 5D itd. – do astralu i wyższych światów można odrzucając panującą tu iluzję i marazm oraz brak zdecydowania i całkowicie poświęcając się albo opcji służenia innym albo sobie. Każda z tych dwojga dróg jest „dobra” i żadna nie jest „gorsza”. Jedynie brak zdecydowania i miotanie się pomiędzy jedną a drugą to duży problem. Natomiast wybranie jednej z tych dróg prowadzi do zrozumienia – czy to poprzez akceptację wpierw siebie a potem innych (służba innym), czy to poprzez kontrolę siebie, a potem innych (służba sobie) – że tak naprawdę wszyscy jesteśmy jednością – każdy z nas to jakby komórka jednego, wielkiego organizmu. Więc aby ten organizm nie walczył z samym sobą i pozostawał zjednoczony, a komórki mogły wzajemnie współpracować i się komunikować (telepatia i inne tzw. „parapsychologiczne” zdolności) musi albo sam siebie i każdą swoją część kochać i akceptować obojętnie jaka by nie była, bez narzucania mu swej woli i zmieniania go siłą, albo właśnie jakaś jego część musi poprzez sztuczki i manipulacje doprowadzić do tego, że reszta dobrowolnie zgodzi się służyć jemu/jej wg jej zasad i wykonywać role mu powierzone. Przypadek pierwszy – ten ze współpracą i akceptacją możemy dostrzec u tych wszystkich wielkich, pokojowych „proroków”. Przypadek drugi – ten z kontrolą i manipulacją widać wyraźnie u tych, którzy zajmują w społeczeństwie tzw. „Power positions” (pozycje władzy) – bankierzy, masoni, illuminaci, politycy, sportowcy, kapłani, królowie, ludzie mediów, „czarodzieje” i im podobni pomagający ale tylko za coś Lu jeśli się ich słucha i postępuje tak, jak tego sobie życzą. To właśnie odróżnia jedną grupę od drugiej. Bezinteresowność i słowo „ALE” (i nie chodzi mi tu o angielskie piwo 😉 ) Pierwsi akceptują swych braci i siostry takich, jakimi są oraz pomagają bezinteresownie, a jeśli inni są wobec nich wrodzy to zwyczajnie zwracają swą uwagę gdzie indziej nie narzucając się nikomu, bo wierzą w wolna wolę i szanują wolność innych – akceptacja jest dla nich wszystkim. Drudzy nie zawracają sobie głowy tym, co myślą inni, tak długo jak myślą tak, jak oni sobie tego życzą. Często więc zdarza się, że te „wilki” chowają się w „owczych skórach” i opowiadają, że komuś pomogą, uzdrowią, dadzą bogactwo i szczęście oraz pokój „ALE” tamci muszą zachowywać się tak, a nie inaczej. A co „najlepsze” to oni sami nieraz sprowadzili te wszystkie problemy na tamtych ludzi dlatego obiecują, że sprawią, iż kłopoty znikną i jest to … prawda. Oczywiście ich ofiary nie wiedzą, jak są manipulowane. Na wyższych poziomach oczywiście obydwie frakcje ostatecznie znów łączą się w Jedność i wracają do Domu/Źródła/Stwórcy, ale to inna historia. Ogólnie to chodziło mi o to – zresztą chyba już to teraz dostrzegasz – że styl „zmienię innych na swój obraz i podobieństwo, bo taki świat jest fajny i tak powinni robić, aby nie być tymi złymi” to właśnie styl tych tzw. „ciemnych” (ja bym ich raczej nazwał służącymi sobie czy negatywnymi). I tak – działania na rzecz pokoju są fajne, ale trzeba uważać, aby nie zapędzić się za daleko i nie wykorzystywać energii do wpływania na ludzi którym żyje się dobrze w tym „matrixie”. Pokazać im inną drogę poprzez czyny, pomaganie innym ludziom, inny styl życia – jestem za, ale być wobec nich namolnym i raz za razem ich nachodzić, albo wpływać na nich energią podczas gdy im ta cała praca w korporacjach, konta w bankach i popołudnie przed TV się podobają to manipulacja i kontrola nad tymi osobnikami. I chociaż ja sam taki styl życia uważam za „nietajny” to jednak wiem, że tyle opinii ile osób i jeśli coś komuś zaproponuję albo pokażę na swoim przykładzie, a ta osoba ma to „gdzieś” i żyje po swojemu to jej nie wchodzę w drogę bo widocznie jej tak dobrze, a ja innych akceptuję i chcę im służyć. No chyba, że ktoś woli nimi manipulować, kontrolować ich dla „ich dobra” jak to mawiają nasi kochani politycy. Wtedy staje się dokładnie takim jak ci na których narzeka. Swoja drogą – chciałem jeszcze dodać, że wszystkie przekazy jakie do tej pory czytałem, że osoby o wysokich wibracjach „pozytywnych” (mocno zorientowane na służbę innym) raczej maja spokój od tych „negatywnych” (zorientowanych ekstremalnie na służę sobie) bo tamci drudzy zwyczajnie nie lubią kontaktu z tymi pierwszymi, gdyż nie chcą przypominać sobie jacy kiedyś byli – że mieli tzw. „serce” (ich wejście w 4D odbyło się za pomocą mocnego rozbudzenia pierwszych trzech czakr, w szczególności 3-ciej – tej od struktur społecznych – w celu manipulacji innymi dla swych potrzeb i przeskoku prosto do czakr tzw. wyższych za pominięciem czakry serca – tzw. promienia zielonego, w przeciwieństwie do pozytywnych, którzy pierwsze 3 rozwinęli na tyle tylko ile trzeba było, a mocno za to czakrę serca) . Innymi słowy – negatywni mogą oddziaływać tylko na tych, którzy mają w sobie chociaż jakiś element podobieństwa do nich, na który można by wpłynąć i wykorzystać to, do przerobienia ich na „swe podobieństwo”. Im mniej tego podobieństwa, tym mniejsza szansa, że taka istota się doczepi do nas, bo jak jakaś mitologiczna „Pani Zima” o sercu z lodu, nie podejdzie zbyt blisko gorącego kominka w obawie o to, że ten kawał lodu, który ma zamiast serca się stopi pod wpływem żaru dobroci i zrozumienia. To powinna sobie przeczytać też „Ascella”, która się boi, że jacyś „ciemni’ na nią wpływają energetycznie jak to pisze. Raz – że to nie do końca żadni „ciemni” tylko istoty, które wybrały inny sposób połączenia się ze Stwórcą (choć wg wielu przekazów na wyższych poziomach często zdarza się im „utknąć” ze względu na koncept tworzenia „elity” która dowodzi i manipuluje resztą co powoduje wewnętrzne rozłamy i kłopoty w utrzymaniu spójności tego wielkiego „organizmu” gdy kontrola choć na moment spadnie), a co najweselsze wiele osób, które tu piszą, a które nawet mi coś zarzucają mają przemyślenia i wibracje bardzo do nich podobne (typu „ja to elita – wznoszę się bo wiem co jest dobre, a ty to – beee, zły, nie uda ci się, no chyba, że mnie posłuchasz, bo myślisz źle”). Dwa – pamiętaj, że podobne wibracje przyciąga podobne – zasada wzajemności. Jeśli ciągle tylko myślisz o „ciemnych”, poświęcasz im tyle czasu, budujesz w myślach ich obraz jako istot wszechpotężnych, które mogą wszystko to dokarmiasz tych tutaj jak i tych w astralu swoją energią strachu i wyobraźni. Poza tym, jeśli komuś naprawdę aż tak załażą za skórę to znaczy też, że ma z nimi sporo wspólnego, bo jak już wspominałem – najlepszą obroną przed nimi jest być dla nich nieatrakcyjnym. Oni nigdy nie „odwiedzą’ kogoś gdy nie będą mocno pewni swego – bo atak na taką osobę to oprócz zużycia energii, której potem nie można odzyskać gdyż ta osoba się nie „nawróciła” ani nie wygenerowała strachu czy nienawiści ryzyko, że samemu się „zachłyśnie” odrobiną emocji takich jak miłość, dobroć, współczucie, tolerancja, akceptacja, co dla tych istot jest tak toksyczne jak dla ciebie np. radioaktywne odpady. Na koniec krótko do „Anaja” i „Princess Woona” – gdy pisałem żartobliwie o tych „wyprawach krzyżowych” na mnie zgadnijcie kogo miałem na myśli? Powiedzenie komuś – ty to chyba nigdy nie medytowałeś, nie masz o tym pojęcia, ale to już twój problem dużo mówi o ego danej osoby i o tym jak traktuje swoich braci i siostry. A jeszcze więcej to co napisała druga osoba – zostań sobie w tym wymiarze, ja spadam na wyższy. Raz, że nikt z nas nie wie czy gdziekolwiek i kiedy pójdzie bo o tym nie decyduje świadomość i logiczny umysł ale nasza dusza. Dwa – powiedzieć takie coś komuś, tak go bezpardonowo ocenić za jego poglądy – powiem krótko polecam stanąć sobie przed lustrem – tak fizycznie jak i mentalnie, przypomnieć, że w innych widzimy tak naprawdę samych siebie i zapytać o to kim jestem, jakie jest moje ego i w jaki sposób traktuję moich bliźnich oraz kto dał mi ich prawo oceniać? To tyle. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam wszystkich serdecznie. Mam nadzieję, że wyjaśniłem wszystkie nieporozumienia. PS – żeby było jasne – nie było moją intencją nikogo oceniać, ani do niczego namawiać. Niech każdy sobie robi i myśli co chce. Ja tylko wyraziłem wcześniej swe zdanie i teraz je „nieco” 😉 rozszerzyłem żeby nie było nieporozumień. Pokój Bracia i Siostry.

  4. B.
    Wrz 23, 2015 @ 13:14:01

    Ot i wiadomość, która mi bardzo pomogła naprostować wiele rzeczy. Dzięki wielkie.

  5. darek
    Wrz 22, 2015 @ 22:57:24

    @marmur 71 ,nawet twoje tłumaczenie jest ..(Krystalek by to skasował) ,zrozum co napisał ART,ale to prawda ‚zgoda buduje niezgoda rujnuje ‚. Jestem tylko po swojej stronie ,na pewno nie po twojej stronie.. rozumowania.Amen.

  6. Ascella
    Wrz 22, 2015 @ 21:35:37

    Widzę, że chyba muszę się wypowiedzieć odnośnie medytacji. Chyba coś w tym jest, że dla niektórych osób mogła być ona trudniejsza, ze względu na „tematykę”, ze względu na tylu ludzi „do ogarnięcia”.

    U mnie było tak: na początku miałam w sobie wielką kulę białego światła, niejako energię do spożytkowania na intencję, ale nieoczekiwanie dosyć szybko zniknęła, jakby coś ją zassało i poczułam pustkę. Ale! Jestem twardym wojownikiem, nie dałam za wygraną i kreowałam dalej pozytywne wizje – już bardziej z poziomu umysłu niż serca, ale nadal mocne. Sami imigranci zajęli mi ok. 15 minut, potem wizualizowałam już ozłoconą Ziemię z podwyższonymi wibracjami. Wtedy też tuż przed czakrą 3 oka pokazał mi się złoty anioł z tarczą i mieczem (takie dość średniowieczne ukazanie anioła). Czyżby Michał?

    Ogółem w czasie tej medytacji chyba napracowałam się więcej niż przy poprzednich, ale z drugiej strony to może być tylko złudzenie, jako że ogólnie męczę się trochę na tej planecie ;).

    Anyway, powiem Wam jeszcze, że na początku września jakaś fala niesamowitej uskrzydlającej energii przebudziła mnie ostatecznie jako Pracownika Światła. Wcześniej otrzymywałam drobne przesłanki na ten temat, że mogę być Lightworkersem, ale teraz wiem na pewno, że nim jestem. To odczucie było…niesamowite. Śmieję się trochę, że dostałam przesyłkę kurierską zakodowaną światłem „prosto pod drzwi”, czyli do serca, z powołaniem i wyłożonymi moimi zadaniami ;]. Jeszcze nie do końca te zadania rozkodowałam, ale czuję mniej więcej, co i gdzie powinnam robić.

    Czy ktoś z Was przeżył coś takiego?

    Przy okazji chciałam podziękować Tobie, krystal, za rewelacyjnego bloga, którego czytam regularnie od ponad roku :). Moja sędziwa, pozaziemska dusza, która jeszcze dość żwawo pomyka o laseczce przesyła Tobie serdeczne pozdrowienia 🙂

    ❤ 😛 kr

  7. marmur71
    Wrz 22, 2015 @ 20:29:43

    @Darek. Pozdrawia cię i czas chyba zakopać topór wojenny . Nie było moim zamiarem cię urazić . Nawet moje wpisy nie były skierowane do twojej osoby . Jakoś tak wyszło że naskrobałem coś pod twoim wpisem o emigrantach „… omyłkowo nazwanych ludźmi…” zrozumiałem tą aluzje ale ty nie zrozumiałeś mojej intencji i przyjołeś to jako atak na swoją osobę . Były między nami jakieś tam spięcia ale chyba już wystarczy . Przepraszam jeśli poczułeś się w jakikolwiek sposub urażony . Jesteśmy po tej samej stronie więc rospuśćmy naszą złość niech zamieni się w konstruktywne działanie dla naszego wspulnego dobra . 🙂 🙂 🙂

  8. B.
    Wrz 22, 2015 @ 18:59:10

    Wiem Krystal… czytałem najpierw tamtejsze komentarze. Dlatego tym bardziej mnie ta cała sytuacja zaskoczyła. Poprzednie medytacje odbierałem pozytywnie i właśnie tak „globalnie”. Może to sprawa „wewnętrzna” .. nie związana z medytacją a ze mną 😉 Może samo się z czasem wyjaśni… Pozdrawiam!

  9. Princess Woona
    Wrz 22, 2015 @ 15:23:16

    ja kiedys w dziecinstwie. a pamietam tyle co ty. sprobuj zapytac wujka google.

  10. Princess Woona
    Wrz 22, 2015 @ 15:16:59

    To Owl zostan sobie na 3 wymiarowej ziemi. ja spadam na 5 wymiar papa.

  11. B.
    Wrz 22, 2015 @ 14:08:42

    Też się z tym gdzieś spotkałem. Ktoś nawet pracuje nad ich przywróceniem. Nie pamiętam nazwiska…
    A tak odnośnie medytacji.
    Jest to tylko moja bardzo subiektywna opinia i odczucie jakie miałem. Bardzo źle się poczułem startując z medytacją i po kilku minutach w ogóle się odłączyłem. Czułem „zasys” z góry.. z rodzaju nieprzyjemnych. Nie nastawiałem się do tej medytacji negatywnie a tu taki „klops”.
    Nie piszę tego, aby czarnowidzieć lub coś z tych rzeczy. Równolegle mam niezłe nerwy przez ostatnie dni.. plus kilkanaście godzin snu. Jestem ciekaw czy to ktoś miał podobne odczucia.. czy może się to nakłada z przesileniem jesiennym?
    Pozdrawiam…
    B
    —–

    B, wg komentarzy na blogu Kobry, medytacja była dla wielu osób wspaniała. Zawsze jest łatwiej medytować w grupie, jeśli nawet ta jest rozrzucona po całym świecie ❤ kr

  12. Aldabra
    Wrz 22, 2015 @ 14:06:47

    w kontekście imigrantów polecam waszej uwadze 56 minuta filmu Harald K.Vella – wtedy wiele aktualnych wydarzeń staje się zrozumiałe ❤

  13. Iza
    Wrz 22, 2015 @ 13:17:30

    Kochana Izo, Twoje komentarze/linki nie są blokowane. Jednak tego samego tekstu nie wklejaj kilka razy, dzięki – kr
    —–

    Kochana Krystal lub moderatorze – nie blokujcie proszę moich komentarzy tj. tekstów zarządzeń ze strony http://www.wolnaplaneta.pl.
    Można je rozpowszechniać w całości i bez zmieniania, a zarządzenia to cudowne narzędzia dla nas:

    http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/01/31/zarzadzenie-dnia-31012013-bezwarunkowe-postawienie-sie-w-swietle/

    Pozdrawiam

    „Oprócz wszystkich codziennych starań, klarowania, pracy nad sobą i nad innymi, od Świata Duchowego dostaliśmy możliwość Zarządzania – z czego korzystamy indywidualnie od prawie dwóch lat. Dziś dostaliśmy nowy Impuls aby połączyć nasze Siły. Tym samym rozpoczynamy cykl codziennych Zarządzeń. Jest Twoją Wolną Wolą czy chcesz połączyć się z nami i z innymi Czytelnikami TERRA G.K.
    Niech to będzie dla Ciebie również inspiracją do robienia użytku z Twojej Boskiej Mocy. Przyciągaj do swojego Życia tylko to co chcesz i z czym jesteś w Rezonansie. Wspólnie tworzymy nową Jakość dla Dobra Matki Ziemi, całego Życia, albowiem:
    MY ZMIENIAMY ŚWIAT, NIKT INNY NIE ZROBI TEGO ZA NAS.
    Team TERRA”

    „Zarządzajcie dla siebie samych – wszystko inne stanie się samo z siebie.”
    St. Germain

  14. Iza
    Wrz 22, 2015 @ 13:11:35

    16.12.2014 Zarządzenie PAT w celu przyspieszenia krachu finansowego i upadku Matriksa Oriona. Dr. Georgi Stankov (PAT Team) [PL]

    Tłumaczem poniższego tekstu jest alleksa.
    Team TERRA dziękuje za możliwość publikacji!

    W przeszłości PAT (Planetary Ascension Team) kilka razy wykorzystywali moc kolektywnych (zbiorowych) Zarządzeń, po to by odwrócić bieg Wydarzeń na rzecz Wzniesienia. Kilkukrotnie byliśmy wzywani przez nasze HS (Wyższe JA) do wymówienia Zarządzeń które okazały się być pełnym sukcesem – co zostało potwierdzone przez ELOHIM.

    Od ponad roku nie korzystaliśmy z tego niezwykle potężnego Narzędzia kolektywnego Tworzenia na rzecz Wniebowstąpienia i nas samych. Teraz doszliśmy do Punktu w Czasie, kiedy raz jeszcze jesteśmy zmuszeni uciec się do zbiorowego (kolektywnego) Zarządzenia w celu przyspieszenia finansowego upadku oriońskiego monetarnego systemu ludzkiego zniewolenia – upadku który rozpoczął się już z pełną mocą w zeszłym tygodniu i kontynuowany jest w tym tygodniu. Mamy teraz do naszej dyspozycji najpotężniejsze Energie Źródłowe i one upoważniają nas do natychmiastowego tworzenia w Teraz.

    Skorzystajmy z nich jako nieograniczeni bogowie-twórcy
    by kształtować przeznaczenie Gai i Ludzkości.

    Proszę abyś to Zarządzenie powtórzył(a) co najmniej trzy razy, preferowane jest jednak wielokrotne powtarzanie go w najbliższych dniach poprzez jego głośną recytację.

    Zarządzenie PAT w celu przyspieszenia krachu finansowego
    i upadku Matriksa Oriona oraz zakończenia tej Holograficznej Rzeczywistości 3D raz na zawsze.

    Niniejszym Ja (podaj tutaj swoje imię i nazwisko),
    Wojownik Światła Pierwszej i Ostatniej Godziny,
    Wniebowstąpiony Mistrz, Bóg-Logos Gai,
    i Strażnik Nowej Złotej Galaktyki zarządzam
    że Matriks Oriona i jego główny Filar:
    System Walutowy Oriona upada teraz
    na tej najwyższej Planecie-Matce.
    W to włączone są wszystkie światowe giełdy akcji i towarów
    zamknięcie wszystkich banków, upadek zachodnich rządów
    oraz wykluczenie nowej wojny światowej.

    W związku z tym Ja,
    z Centrum mojej Obecności JAM JEST, wzywam

    – Fioletowo-Złoty Płomień Podniesienia, Transmutacji i Uzdrowienia
    – Zielony Płomień Uzdrowienia
    – Niebieski Płomień Boskiej Woli Bożej
    – Różowy Płomień Miłości oraz
    – Złoto-Białe Chrystusowe Światło
    w postaci diamentowych cząstek Esencji Boga

    aby zalały moje wielowymiarowe Ciało które obejmuje Gaię i wszystkie jej Linie Czasowe, by spowodować natychmiastowe załamanie Matriksa Oriona i jego systemu finansowego oraz zainicjować globalne Przebudzenie Ludzkości do Boskiej Prawdy Wszystkich Żyć na tej najwyższej Planecie-Matce.

    I niech tak się stanie, i niech tak się stanie, i niech tak się stanie!

    Ja Jestem to Ja Jestem – (podaj swoje imię i nazwisko) – Wojownik Światła Pierwszej i Ostatniej Godziny, Mistrz Wniebowstąpiony, Bóg-Logos Gai i Strażnik Nowej Złotej Galaktyki i niniejszym czynię to Zarządzenie w imieniu Źródła.

    (proszę trzykrotnie powtórzyć to oświadczenie).

    Dr. Georgi Stankov

    PAT (Planetary Ascension Team)

    Źródło: Stankov’s Universal Law Press
    Tłumaczenie z j.ang: alleksa

  15. Ascella
    Wrz 22, 2015 @ 12:53:21

    Owl, tylko zauważ, że „ciemni” wpływają na nas energetycznie, wcale nie pytając nas o zgodę – sieją emocje niszczące – lęk, niepokój, gniew, uzurpują sobie prawo do posiadania całej planety, do narzucania innym swojego zdania. Chciwość, zachłanność, przeświadczenie o własnej nieomylności, nie liczenie się z innymi – żeby wymienić tylko kilka ich cech. To nie jest dobre i my mamy prawo się temu przeciwstawić.
    Czy naprawdę mamy być pokorni jak te barany, i pozwolić, by planetę opanowały istoty nie pragnące pokoju, pozbawione empatii i nienasycone? Chcesz żyć w świecie, w którym np. pogoda będzie manipulowana i elity będą mogły w dowolnym momencie sprowadzić huragan na Twój dom? Bo przecież życie w strachu, pod tyranią, jest takie dobre i wspaniałe.
    Moim zdaniem masz dobre przemyślenia, patrzysz w dobrą bramkę, ale nie w ten róg, co trzeba.

  16. Iza
    Wrz 22, 2015 @ 12:25:36

    »21.02.2015 Uzdrowienie żywej Matki Ziemi. Część I. STWÓRCA i MATKA ZIEMIA

    Uzdrowienie poprzez Łaskę Boga.

    Ukochane Dzieci Boga którym Jestem!
    Ja Jestem Ojcem, Ja Jestem Matką,
    Ja Jestem Źródłem wszystkich Żyć,
    widocznie i niewidoczne Jestem WSZYSTKO-CO-JEST.
    Bogiem.

    Dziś dokonajcie zwrotu w Waszym Życiu, dzisiaj zawróćcie i dzisiaj powróćcie do mnie, bo Ja oczekuję Was jak kochający Ojciec i przygotowuję Wam wielkie powitanie jak kochająca Matka.

    Zmieńcie Wasze Życie jeszcze zanim przeminie ono na tym Świecie i zmienić je oznacza pogodzić się z historią, z Waszą przeszłością, oznacza przyjęcie tego co było, puszczenie tego do Światła. Oznacza poproszenie o wybaczenie tam gdzie spowodowaliście rany i ból.

    I największe ze wszystkich okaleczeń które wyszły ze strony Człowieka zostały uczynione żywej Matce Ziemi. Serce żywej Matki Ziemi jest zranione i Uzdrowienie jej Serca – mimo że jest w toku – jest pilne.

    Dziś, w Łasce Boga którym Jestem zostaną dane dalsze Uzdrowienia i dzięki Intencji Waszego kochającego i otwartego Serca urzeczywistni się to co długo dawało na siebie czekać: Uzdrowienie wszystkich Żyć. Dziś, tu i teraz My będziemy uzdrawiać planetę warstwa po jej warstwie i My z kochającego Serca będziemy prosić Matkę Ziemię o wybaczenie aby wraz z tym ta wielka rana naszych czynów zamknęła się na Wieczność u żywej Matki Ziemi.

    Prośba o wybaczenie
    (na poziomie materialnym)

    My prosimy teraz Matkę Ziemię o wybaczenie wszystkich szkodliwych czynów które uczyniliśmy jej materialnemu Ciału. Proście o wybaczenie teraz dla Was samych, albowiem bardzo często ta szkoda wychodziła bezpośrednio od Was i bardzo często Wy byliście tymi którzy poprzez niektóre czasy życia byliście żywej Matce ciężarem zamiast pomocą.

    JA (podaj tutaj swoje imię i nazwisko)
    PROSZĘ MATKĘ ZIEMIĘ O WYBACZENIE.
    WYBACZ MI TO CO JA UCZYNIŁEM TOBIE
    I WSZYSTKIM ŻYCIOM KTÓRYM DAJESZ DOM
    NA WIDOCZNYM POZIOMIE:
    Z NIEWIEDZY, Z NISKICH POBUDEK, Z NIEDOBORU MIŁOŚCI.
    GÓRY, DRZEWA, ROŚLINY, RZEKI, ZWIERZĘTA
    – WYBACZCIE MI!

    przerwa…

    JA ZMIENIŁEM MOJE ZACHOWANIE.
    JA OTWORZYŁEM MOJE SERCE DLA ŚWIATŁA
    I POŚWIĘCIŁEM JE BOGU.
    JA HONORUJĘ KAŻDE ŻYCIE.
    JA JESTEM WDZIĘCZNY ŻYWEJ MATCE WSZYSTKICH ŻYĆ
    ZA JEJ MIŁOŚĆ.

    przerwa…

    Matka Ziemia zdrowieje, zamykają się rany.

    przerwa…

    Prośba o wybaczenie
    (na poziomie niematerialnym)

    W następnym kroku prosimy o wybaczenie tego co uczyniliśmy żywej Matce Ziemi na niematerialnym poziomie, tego co uczyniliśmy jej niematerialnej Przestrzeni: przez myśli pozbawione miłości, przez słowa pozbawione miłości, przez czyny pozbawione miłości które działały aż do niematerialnego Ciała Ziemi.

    JA (podaj tutaj swoje imię i nazwisko)
    PROSZĘ MATKĘ ZIEMIĘ O WYBACZENIE.
    WYBACZ MI TO CO JA UCZYNIŁEM TOBIE
    I WSZYSTKIM ŻYCIOM KTÓRYM DAJESZ DOM
    NA NIEWIDOCZNYM POZIOMIE:
    Z NIEWIEDZY, Z NISKICH POBUDEK, Z NIEDOBORU MIŁOŚCI.
    DUCHU GÓR, DUCHU DRZEW, DUCHU ROŚLIN,
    DUCHU RZEK, DUCHU ZWIERZĄT
    – WYBACZCIE MI!

    przerwa…

    JA ZMIENIŁEM MOJE ZACHOWANIE.
    JA OTWORZYŁEM MOJE SERCE DLA ŚWIATŁA
    I POŚWIĘCIŁEM JE BOGU.
    JA HONORUJĘ KAŻDE ŻYCIE.
    JA JESTEM WDZIĘCZNY ŻYWEJ MATCE WSZYSTKICH ŻYĆ
    ZA JEJ MIŁOŚĆ.

    przerwa…

    Matka Ziemia zdrowieje, zamykają się rany.

    W następnym kroku prosimy o wybaczenie za to co zostało uczynione Ziemi przez Ciemne Moce Społeczeństwa Oriona: Ciemne Moce na które do dziś wystawiona była Ludzkość i które dziś zostały wydalone z tego Poziomu Bytu.

    Prośba o wybaczenie
    (za Wasz kontynent, za Wasz kraj)

    Prosimy teraz o wybaczenie za ciemne uczynki, za ból który wychodził ze strony rządów i odpowiedzialnych na wszystkich kontynentach. Azji, Afryki, Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Europy i Australii. Proście o wybaczenie w imieniu kontynentu i państwa w którym zostaliście narodzeni w tym życiu:

    JA (podaj tutaj swoje imię i nazwisko)
    PROSZĘ ŻYWĄ MATKĘ ZIEMIE O WYBACZENIE.
    WYBACZ TYM KTÓRZY WIEDZĄ CO CZYNIĄ
    I RÓWNIEŻ TYM KTÓRZY NIE WIEDZĄ.
    WYBACZ IM, NAWET JEŚLI ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    CIĄŻY NA NICH MOCNO I RÓWNIEŻ NAWET JEŚLI ONI
    NIE MOGĄ BYĆ ZWOLNIENI Z TEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
    AŻ DO DNIA SAMOROZPOZNANIA.

    WYBACZ TYM ISTOTOM W … (podaj tutaj państwo
    w którym się urodziłeś i odpowiedni dla niego kontynent)
    KTÓRE CIEBIE BESZCZESZCZĄ
    ABY DROGA TWOJEGO UZDROWIENIA STAŁA SIĘ DOSKONAŁA
    I ABY DROGA UZDROWIENIA LUDZKOŚCI
    MOGŁA ZOSTAĆ UKOŃCZONA
    – WYBACZ IM.

    przerwa…

    JA JESTEM WDZIĘCZNY ŻYWEJ MATCE WSZYSTKICH ŻYĆ
    ZA JEJ MIŁOŚĆ. JA JESTEM W POKOJU ZE MNĄ I CAŁYM ŻYCIEM.
    SUREIJA OM ISTHAR OM.

    Matka Ziemia zdrowieje, zamykają się rany.

    //koniec części pierwszej z trzech//

    Źródło: lichtweltverlag.com
    Tłumaczenie: Team TERRA: wolnaplaneta.pl

  17. darek
    Wrz 22, 2015 @ 11:46:30

    @Elżbieta .Ja zawsze lubiłem Pani wypowiedzi ,są mądre i szczere.Pozdrawiam.

  18. ja
    Wrz 22, 2015 @ 09:08:04

    Masz rację jest to kontrolowany proces , ostatnio greckie służby znalazły w kontenerach „pomocy humanitarnej ” dla uchodźców 5000 ! karabinków szturmowych . Przygotowane jest to do rozpoczęcia rewolty islamskiej w Europie co będzie połączone z wybuchem III wojny św. 😦 Poczytajcie sobie plan 3 wojen św. opublikowany w 1871 roku autorstwa Alberta Pike. Już się sprawdziły 2 mimo tego że nikt z normalnych ludzi tego nie chciał i 3 też się sprawdzi chyba że ludzie się obudzą a na to się nie zanosi . Popatrzcie ile jest przebudzonych a ilu matrixów? To oni są pożywną glebą dla mend iluminackich .

  19. Mori
    Wrz 22, 2015 @ 07:14:30

    Islam też ma piękne dusze…posłuchajcie:

    Pozdrawiam 🙂

  20. Ewa Borkowska
    Wrz 22, 2015 @ 01:49:53

    Widzialam to piekne zjawisko wczoraj , w niedziele ( po wschodzie i przy zachodzie slonca) , gdy wybieralam sie z samego rana na grzyby do Wisconsin Dells. Jechalam busem z 13-sto osobowa grupa i byla godzina ok.7 rano, gdy slonce juz pieknie swiecilo, nie bylo deszczu tylko mgla unosila sie na duzych obszarach, parujac m.in. z malych jeziorek, stawow lub bezposrednio z nad ziemi. Popatrzylam przez okno na niebo a w duzej odleglosci od slonca, po lewej stronie, byla jedna duza chmura a w niej pasma, (jak prostokaty kolo siebie) jadna przy drugiej pieknych kolorow, nie zlewajacych sie ze soba, byl fiolet, niebieski , kolor zolty, pomaranczowy i pasmo koloru czerwonego. Nie moglam oderwac oczu od tej chmury, bo kolory znajdowaly sie tylko w tej chmurze i widzialam to piekne zjawisko ” teczowej chmury” po raz pierwszy, nawet nie wiedzialam, ze takie jest – dopiero teraz , gdy zobaczylam zdjecie opublikowane od Krystal i podpis :teczowa chmura…-chcialam sie wiec podzielic z Wami moja obserwacja.
    Gdy wracalismy z powrotem z grzybobrania, to samo zjawisko zobaczylam przy zachodzie slonca. To bylo niesamowite! .Patrzylam i patrzylam do tego czasu az nie zniknie. Ten obraz zapamietam do konca zycia.
    Pozdrawiam Wszystkich Slonecznie i Teczowo. 🙂 Ewa

  21. Elżbieta
    Wrz 22, 2015 @ 00:05:32

    Darek, to zalezy , czy postrzegasz, Boga , jako coś indywidualnego czy postrzegasz Miłośc jako coś innego od Światła, Może warto, Usiąść I być Sobą, a może warto wysyłac , jeżeki ktoś czyje , napisałam to co Czułam , napisałam od Siebie, Gdy Jedna sie stałam , nie ma we mnie podziałów, Jest Miłośc, Która jest we wszystkim, wibracją na „odpowiednim” poziomie, dopasowanym Dokładnie, a więc Niech promieniuje z kazdego Serca, nawet gdy nie jest zauważana I odczuwana, I Zasila Żywego Boga, którego rozmaitośc jest tak wielka,

  22. darek
    Wrz 21, 2015 @ 22:53:44

    @ kr…no dobra Krystalku zamknę się na jakiś czas ,ale nie ręczę za siebie.pozdrawiam.

  23. NajKasia
    Wrz 21, 2015 @ 22:20:22

    krystal kochana, a ja jestem Tobie niezmiernie wdzięczna za światło i miłość, za Tego bloga i Twoją cierpliwość.

    ❤ kr

  24. Anaja
    Wrz 21, 2015 @ 21:46:11

    Nie rozumiem co masz na myśli, tutaj nikt nie wpływa na czyjąś energię, a tylko kreuje własne otoczenie w harmonii i zgodzie ze wszystkim co jest. Jesteśmy jednością i jeśli chodzi o dobrobyt i harmonie to jest to przywilej każdej istoty na tym świecie, nie tylko istoty ale całej Planety bo ona też
    pragnie spokoju i Harmonii.A wtrącanie się w czyjąś energię to zupełnie inna bajka. Z twojej wypowiedzi wnioskuję że nigdy nie medytowałaś, nie masz pojęcia o dobrodziejstwie medytacji. No ale to już twój problem. Nie chcę się wtrącać w twoja energię,ale mogła być troszkę poczytać o tym i o dobrodziejstwie jakie przynosi..Jeśli masz ochotę to zerknij na to, mówi samo za siebie..
    Pozdrawiam …

  25. darek
    Wrz 21, 2015 @ 20:35:40

    darku, proszę stosuj się do zasad komentowania na tym blogu. Chcemy go utrzymać na wysokich wibracjach – kr

    —-

    @ marmur 71 ,nie zaczynaj wojny ze mną bo nic z tego dobrego nie wyjdzie, jak masz jakieś „bóle napisz wprost.
    @Pani Elżbieto, nie mieszajmy Boga i Miłosci we wszystko ,zdrowy rozsądek też jest na miejscu, pozdrawiam Panią.

  26. marmur71
    Wrz 21, 2015 @ 20:04:51

    Pozdrawiam art. Nie wiem czy rozumiesz na czym polega wyposrodkowanie i nie ocenianie. To jest wielka manipulacja mająca na celu wywołanie strachu i inwigilację europejczyków . Uszczelnianie granic zastraszanie sianie paniki …. celowa akcja nie pierwsza i nie ostatnia . Tylko kto tu jest tego nieświadomy ? Wszyscy to wiedzą więc ja kończę o tym pisać zagrożeniem dla nas samych jesteśmy my sami kiedy dajemy się wciągać w tą manipulację. Pozdro.

  27. Owl53
    Wrz 21, 2015 @ 18:53:33

    Manifestowanie życzenia dla siebie – znalezienie drugiej połówki, zdrowie, wewnętrzna harmonia, spokój, duchowy rozwój, dobra sytuacja materialna – OK, rozumiem. Ale wpływanie myślami na cudze życie uważam za co najmniej NIEETYCZNE. Wszyscy krytykują Kabalistów i ‚ciemnych’ jacy to źli, bo manipulują innymi i chcą zmienić świat na swój ‚obraz i podobieństwo’, bo uważają, że tak będzie dobrze, gdyż są ich zdaniem wg nas mądrzejsi i wiedzą co robią (stąd nazwa – Illuminati – Oświeceni), ale czy ktoś pomyśli, że wpływając myślami na życie innych ludzi staje się taki sam jak ci ‚ciemni’? Też narzuca innym swą wolę. Powinno się pomagać bezinteresownie (nieodpłatnie) ludziom i czynić dobro będąc przykładem dla reszty tak jak to czynił i nauczał Chrystus. A oni już sami widząc to jak nam w życiu idzie wybiorą – czy też tak chcą, czy nie? Nie można wymuszać na kimś bycia ‚dobrym’, pokoju itd. bo w ten sposób samemu staje się tyranem zaprowadzającym niewolnictwo jak ci masoni. Pamiętajcie ognia nie zwalcza się ogniem, lecz gasi spokojną wodą.

    —-

    Owl53, więc Twoim zdaniem wyobrażanie sobie, że ludzie żyją w pokoju, szczęściu i dobrobycie jest nieetyczne? – kr

  28. black butterflies
    Wrz 21, 2015 @ 18:11:47

    a ja na nieco inny temat… ostatnio czytałem artykuł o pewnych organizmach które niegdyś żyły na powierzchni ludzkiej skóry, pozbywając się wszelkich zanieczyszczeń. Dziś ich nie posiadamy rzekomo z racji używania mydła i innych środków czysczących. Ktoś coś słyszał?

  29. P.
    Wrz 21, 2015 @ 09:02:07

    O, tak 🙂 „Poza matriksowy SK” ? 🙂
    Jestem wdzięczny 🙂

  30. art
    Wrz 20, 2015 @ 22:46:47

    @marmur71
    Zobacz ile chleba dawanego uchodźcom ląduje w śmietniku. Uchodźcy podczas II wojny cały swój dobytek mieli w worku na plecach, ci uciekinierzy dobytek zostawiają na autostradach.Trzeba zrozumieć że ci ludzie są narzędziem przeciwko nam i nie ma w naszym myśleniu żadnej nietolerancji.
    Z Polski uciekają bo nasz socjal im nie odpowiada. ktoś kto ucieka od wojny, nie goni prze pół świata do raju, płacąc za to od 6 do nawet 10 tysięcy euro- nawiasem mówiąc kto im dał takie pieniądze- tylko schroni się w pierwszym napotkanym wolnym od wojny kraju.
    Dlaczego oni tego nie robią? Zarzucasz nam głupotę, ale sam w swojej mądrości nie zauważyłeś że cały ten exodus jest starannie zaplanowaną akcją, mającą na celu islamizowanie europy i cofniecie cywilizacyjne o kilka stuleci. W Austrii żądają 2000 euro kieszonkowego i ogłosili strajk głodowy.
    Ich informatory w formie broszur wydrukowała drukarnia należąca do grupy Sorosa. Jestem za pomaganiem ludziom, ale to co się dzieje jest niepojęte. Niepojęte jest również to co się dzieje w krajach, które wyciągnęły rękę do uchodźców. Masz tu poniżej link poczytaj. Obecnie pisząc ten post, jestem w Chorwacji, mam tutaj rodzinę, widzę co się dzieje na własne oczy. Mam naturę optymisty, ale jestem przerażony fałszem podawanym przez media a tym co ma miejsce w rzeczywistości.

    Tutaj masz kilka przykładów manipulacji.


    Tutaj jest wspaniale napisany tekst, na temat tego co dzieje się w Niemczech

    Kronika zagłady Niemiec

    Wiem, choć nie mam pojęcia skąd, wszystko to zakończy się dobrze dla obu stron.
    A my, drodzy kochani czytelnicy, otwierajmy nasze serca i pomagajmy tym, którzy tej pomocy potrzebują.

  31. Alicja
    Wrz 20, 2015 @ 19:51:50

    Witajcie Kochani. pozdrawiam Was z wielką miłością, bo jestem jej pełna po brzegi.
    Właśnie we wrześniu 5-tego urodził się mój pierwszy wnuk Jannis, a 15-go był ślub mojej młodszej córki na Zakynthos. Lecąc z Wrocławia do Grecji 11-go września przez kwadrans widzieliśmy na niebie podwójny tęczowy pierścień. Piękny symbol Miłości 🙂 niestety nie umiem wkleić fotki
    Jestem z Wami od lat, a dopiero teraz ośmieliłam się napisać, może pod wpływem medytacji, bo przecież o to chodzi, żeby serce nie miało ograniczeń w manifestacji ogromu miłości. Z miłością ….. zwłaszcza dla emigrantów 🙂
    —-

    ❤ kr

  32. Elżbieta
    Wrz 20, 2015 @ 18:56:08

    Może najwyższy czas ku temu, aby ludzkość zaczęła urzywac czegoś wiecej niż Głowy, I Jednym sie stała z Moca Miłości w swojej Macierzy, czystej Esencji, pod wpływem której wielu sie zmieni, I bez medytacji a w pełnej swej Świadomości, Być Sobą I promieniowac tą swoją Miłościa tam gdzie Jestes, nawet o umówionej godzinie , bez wysyłania, a gwarantuje , że powstanie potężna naturalna Serca Ziemskiego wibracja, Silniejsza od wysyłanego Światła, Bo Światło ożyje I tańczyć zacznie w rytm Serc Żywych I Prawdziwychm, którym pokłoni sie niejedna wielka Głowa, nazywajaca sie Umysłem Ojcowym, o którym nawet Śnić nie mogła, Przepraszam , jezeli kogoś uraziły me słowa, ale odczucie było silniejsze, niz pomyślała moja Głowa,
    http://www.jestemsoba8.blogspot.com
    tym razem poprawnie,

  33. Eve
    Wrz 20, 2015 @ 17:47:00

    Ewidentnie fala imigrantow jest sztucznie stworzonym zjawiskiem celem ktorego jest wzbudzenie w nas zlosci i poczucia zagrozenia, zamiast agresji emitujmy wspolczucie i wizje pokoju wsrod narodow oraz ze kazdy ma wszystko czego potrzebuje-popsujmy te cwane plany kabala 🙂

  34. krystal28
    Wrz 20, 2015 @ 17:38:03

    Tęczowa chmura nad Kostaryką – 15.9.2015

  35. Eve
    Wrz 20, 2015 @ 17:37:19

    Ewidentnie fala imigrantow to sztucznie wywolane zjawisko ktore ma wywolac w ludziach zlosc i poczucie zagrozenia. Nie pozwolmy sie manipulowac w ten sposob zakulisowym graczom, chca wywolac w nas agresje a my emitujmy wspolczucie i wizje pokoju wsrod narodow oraz obfitosc dobr dla kazdego-zaloze sie ze kabal wlasnie to jest najgorszy koszmar kabala 🙂

  36. Aldabra
    Wrz 20, 2015 @ 14:31:39

  37. Aldabra
    Wrz 20, 2015 @ 14:06:14

    a wokół Słońca ruch, śmigają, latają, oj uwijają się!

  38. Marian
    Wrz 20, 2015 @ 13:42:17

  39. kamaro
    Wrz 20, 2015 @ 09:19:22

    Powinniśmy także medytować nad zbiorową świadomością uchodźców aby zrozumieli że ucieczka nie jest rozwiązaniem. To jedynie odłożenie spraw na później. Medytujmy aby w pełni świadomi swoich praw powrócili do ojczystej ziemi i mieli pomysł oraz odwagę wyrwać ziemię swoich ojców z rąk ciemności. Ucieczka jest przyzwoleniem na działanie mroku. Większość społeczeństw północnej Afryki i nie tylko, stała się przyczółkiem, styczną światła i mroku w tak otwartym starciu.

  40. marmur71
    Wrz 20, 2015 @ 08:16:16

    …pragnący spokoju i życia bez strachu o jutro… ile chleba ląduje w śmietniku ile jest opuszczonych domów . Polska przedwojenna , Polacy , żydzi, Litwini, biołorusini , Ukraińcy itd itp… Rzeczpospolita dla wszystkich . Polskie zalewa fala głupoty i nietolerancji. Szkoda że świadomi widzą zagrożenia ze strony innych ludzi , wszyscy wychodzimy z jednego zrudla . A te źródło to miłość….

  41. darek
    Wrz 20, 2015 @ 02:32:13

    …bo większość z nich to manipulowani idioci omyłkowo tylko nazywani ludzmi…

  42. Tadeusz
    Wrz 20, 2015 @ 00:38:50

    „nuda” kochana, Ty powaznie pytasz? Jesli tak to obudz sie zanim oni Cie obudza….

  43. Anaja
    Wrz 19, 2015 @ 21:45:48

    Medytujmy nie tylko w niedzielę ale każdego dnia do skutku….

  44. Anaja
    Wrz 19, 2015 @ 21:42:45

    Noo to jest ciekawe i może stać się prawdziwe….
    21. Donald T. straci pracę albo będzie miał problemy (2015-2017). To o czym już dziś może marzyć Donald T. to o małej skromnej dobrze strzeżonej i monitorowanej celi przy ul. Rakowieckiej gdzie bezpiecznie będzie mógł sypać swoich kolegów, koleżanki oraz”znajomych królika” , tylko nie wiadomo czy jego pruscy i ruscy oficerowie prowadzący mu na to pozwolą. Czy pozwolą oni na spokojne życie byłego już rezydenta na Polskę Bronisława K. Pewnie nie pozwolą. Czym będzie aresztowanie Donalda T? Będzie to dobry początek.
    http://www.monitor-polski.pl/prognozy-lesnego-na-2015-breivik-nowym-hitlerem-ktory-wybawi-swiat-od-islamistow/

  45. nuda
    Wrz 19, 2015 @ 21:34:51

    dlaczego myslisz ze zdegeneruja cala europe?:(

  46. Princess Woona
    Wrz 19, 2015 @ 21:24:59

  47. Czesław
    Wrz 19, 2015 @ 19:51:16

    Oby migranci dostali wodę i kanapki na drogę powrotną do swoich ziem i tam oby byli szczęśliwi dla pożytku wszystkich. Jeśli zostaną tutaj to zdegenerują całą Europę.

  48. Agnieszka Anna Maria Kubik
    Wrz 19, 2015 @ 15:34:38

  49. NajKasia
    Wrz 19, 2015 @ 11:59:52

    Witam
    🙂 Moc jest w nas.

Informacje od Czytelników