Manifestowanie życzeń ze szklanką wody

.

.

„Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie coś czego pragniesz, chcesz tego co sobie wyobrażasz i na końcu tworzysz to co chcesz.”  – George Bernard Shaw

Prawdopodobnie pragnąłeś czegoś na którymś etapie swojego życia.  Niektóre rzeczy zmaterializowały się, a niektóre nie.  Czemu tak się dzieje?  Czy jest odpowiedni algorytm lub technika manifestacji, której możesz się nauczyć, aby twoje życzenia się spełniały?  Czy w manifestowaniu chodzi o Prawo Przyciągania, czy chodzi o coś więcej?  Przez lata studiowania nowej duchowej nauki zwanej infosomatyką, jak i prowadzenia badań na innych polach budzenia świadomości nauczyłem się i zastosowałem w praktyce wiele różnych kreatywnych wizualizacji i technik manifestacji (włącznie z techniką opartą na świątyni w Myanmar, która spełnia życzenia).

Podczas zbierania informacji do seminarium online pt. „Jak sprawić zaawansowanymi technikami manifestacji, aby spełniły się marzenia” natrafiłem na bardzo interesującą metodę „manifestacji własnych życzeń” Vadima Zelanda i chciałbym się nią z wami podzielić.  Przetestowałem ją i poprosiłem też moich przyjaciół o to samo.  Namawiam was abyście przetestowali ją sami.  Technika manifestacji „Szklanka Wody” potrafi otworzyć wasze wewnętrzne umiejętności manifestacji/materializacji, pomóc rozwiązać najróżniejsze problemy i zwiększyć energię w osiągnięciu tego co chcecie, aby się spełniło w waszym życiu.

Weź kawałek papieru, albo kartkę-naklejkę i napisz na niej w formie afirmacji coś czego potrzebujesz, albo chcesz, aby się spełniło.  Jeżeli pracujesz nad jakimś projektem i potrzebujesz nowatorskich pomysłów, możesz napisać coś na wzór:  „Jestem pełen inspiracji i kreatywności.  Pozwalam swojej kreatywnej energii przepływać przez cały czas.  Kreatywność przychodzi do mnie naturalnie.  Przyciągam kreatywne pomysły przez cały czas.  Moje kreatywna istota pomaga mi wykorzystać cały mój potencjał.”   Może to brzmieć nieco naiwnie, jednak twój mózg i serce potrzebują usłyszeć o twoich potrzebach, aby znać kierunek, w którym podążać (więcej o tym, jak ludzki mózg i serce współgrają ze sobą jest w „Jak jest tworzone pole energetyczne ludzkiej aury i co zachowuje jego równowagę”.  Tytuł ang. – “How Human Aura Energy Field is Created and What Keeps it in Balance”).

Każdy rodzaj techniki kreatywnej wizualizacji lub manifestacji jest tylko szablonem myślokształtu, który pomaga ci lepiej komunikować się z wyższymi poziomami świadomości, aby osiągnąć twój cel.  Niemniej jednak nie musisz ograniczać się tylko do zdobycia kreatywnych pomysłów.  Możesz znaleźć wiele różnych afirmacji skierowanych na przyciągnięcie partnera, którego potrzebujesz w życiu, znalezienie lepszej pracy, stabilności/obfitości finansowej, a nawet rozwiązanie problemów zdrowotnych (włącznie ze schudnięciem).   Po prostu wybierz afirmację z obszaru życia, który chcesz poprawić i napisz ją.  Następnie weź ten kawałek papieru z afirmacją i przyczep go do szklanki z wodą (przypomnij sobie o eksperymentach z wodą przeprowadzonych przez Masaru Emoto).  Upewnij się że woda jest dobrej jakości.  Możesz również użyć swojego ulubionego kubka, lub filiżanki.  Jednak szklanka jest najbardziej odpowiednim naczyniem do tej techniki. Potrzyj swoje dłonie, aby zaktywować energię przepływającą w twoich rękach i umieść je dookoła szklanki z wodą (jest to jedna z łatwych metod, aby uaktywnić przepływ energii w twoich rękach). 

Wypowiedz afirmację na głos lub w myślach (jeżeli wypowiadasz ją na głos, nadajesz jej więcej mocy).  Powinieneś również wizualizować to, co zamierzasz osiągnąć podczas wysyłania energii do wody w szklance.  Energia płynie tam gdzie skupiasz swoją uwagę.  Więc, gdy kierujesz uwagę na szklance z wodą podczas wizualizowania swojego życzenia, ładujesz ją myślokształtem twojego życzenia.  Woda jest bardzo potężnym przewodnikiem energii informacji.  Następnie wypij tę wodę.  Powinieneś przeprowadzać tę technikę manifestacji każdego ranka i każdego wieczoru zanim pójdziesz spać.

Ponadto wielu dietetyków zaleca, aby wypić jedną szklankę wody zaraz po przebudzeniu, więc możesz potraktować tę technikę manifestacji jako twoją poranną rutynę.  Dwa tygodnie powinny być wystarczające na małe życzenia, a większe mogą potrzebować do trzech miesięcy, lub dłużej w zależności od ich złożoności.  Twoja pozytywna intencja będzie ładować wodę w szklance i twoje ciało po tym jak wypijesz wodę (które nota bene składa się w 60-70% z wody) będzie naładowane energią, która pokieruje cię ku manifestacji twojego życzenia. Technika ta jest bardzo potężna.

„Żywe ciało nie jest rzeczą stałą, lecz czymś co płynie jak płomień lub wir wodny:  Kształt sam w sobie jest zachowany, jednak jego substancja jest strumieniem energii wpływającej przez jeden koniec i wypływającej przez drugi” – Alan Watts 

Kluczem jest to, aby być jak najbardziej konkretnym w swoich afirmacjach i celach.  Jeżeli chcesz kreatywnych pomysłów do projektów, wypowiedz to.   Jeżeli chcesz przyciągnąć partnera do swojego życia, powinieneś być w tym szczegółowy (jednak zapisanie więcej niż 7-miu cech osoby, którą chcesz przyciągnąć to już przesada).  Bądź realistyczny!  Chociaż twoje życzenie, aby zamanifestować milion dolarów do jutra może się spełnić po użyciu techniki „szklanki z wodą”, nie zapominaj, że musisz przynajmniej kupić los na loterię i również pamiętaj o syndromie nagłego bogactwa [stress wywołany nagłą zmianą stylu życia z powodu wygranej – kr].

Jeżeli masz kilka życzeń, które chciałbyś żeby się spełniły, to sugeruję przygotowanie osobnej szklanki wody na każde życzenie.  Mądrze jest też upewnić się, że nikt inny nie pije z tej samej szklanki przynajmniej do zakończenia okresu przeprowadzania tej techniki.  Twoje ręce posiadają 26 kanałów energetycznych i umieszczając dłonie dookoła szklanki z wodą lokalizujesz i zasilasz intencję, aby manifestować to co sobie życzysz.  Woda zapisuje informację, którą wysyłasz.  Po wypiciu wody, cząstki energo-informacyjne rozprzestrzenią się po całym twoim ciele i nastroją pole morfologiczne do nadawania intencji którą wprowadziłeś.  Nie przejmuj się, jeżeli na początku nie poczujesz wiązki energii pomiędzy dłońmi.  Odczuwanie przyjdzie wraz z praktyką.  Istnieje wiele technik, które pomogą ci w wyczuwaniu energii.  Woda jest bardzo delikatnym elementem i bardzo łatwo na nią wpłynąć energią z twoich rąk (nawet gdy świadomie jej jeszcze nie odczuwasz).  Życzę ci wszystkiego dobrego przy praktykowaniu tej potężnej techniki manifestacji i nie zapomnij podzielić się nią z twoimi bliskimi!

Fragment  przetłumaczył Bartosz, edycja Krystal

http://www.learning-mind.com/how-to-make-a-wish-come-true-with-a-powerful-manifestation-technique/
 

26 komentarzy (+add yours?)

  1. agnieszka2o13
    Wrz 19, 2015 @ 16:05:29

    Spróbuję 🙂
    A ta afirmacje to przed każdym piciem wody muszę pisać czy wystarczy raz i zostawić naklejone na szklance ? 🙂


    raz zostawić napisane na kartce i za każdym razem najlepiej głośno wypowiadać afirmację – kr

  2. Beax
    Wrz 18, 2015 @ 21:17:08

    W manifestacjach wszelkiego rodzaju jest jeden mankament nie można wszystkiego przewidzieć.Ją prosząc o coś dodaje „niech stanie się to lub coś lepszego dla mnie i wszystkich zaangażowanych w to stron”.

  3. darek
    Wrz 18, 2015 @ 16:44:11

    Taka opowieść z mojego życia wzięta.Moja kuzynka chciała wyjść za mąż za naprawdę przystojnego faceta ,nawet chodziła do kościoła i się o to modliła i Bóg nieoczekiwanie spełnił Jej prośbę..tylko rzeczywistość okazała się trochę inna od wyobrażeń.Dlatego sobie lepiej nic nie wyobrażać,tylko bardziej zaufać ,że otrzymamy to co dla nas najlepsze.Pozdrawiam

    Darku, nie bój się używać swojej wyobraźni dla tworzenia lepszej rzeczywistości. Realia Twojej kuzynki modlącej się w kościele o przystojnego faceta nie dotyczą innych ludzi. Bashar i Abraham-Hicks, między innymi, opierają swoje nauki na pozytywnym wyobrażaniu, czyli tworzeniu. Wypróbuj coś najpierw w praktyce zanim zaczniesz wypowiadać swoje opinie. Na koniec swojej afirmacji zawsze dodaj: „To albo coś lepszego dla wszystkich zaangażowanych się teraz pojawia w moim życiu”, czy coś takiego – kr

    • darek
      Wrz 18, 2015 @ 18:26:45

      Krystalku bardzo Cię szanuję,ja bym się określił człowiekiem „umiarkowanego optymizmu”,ja już się wszystkiego naczytałem,tylko ŻYCIE pisze swoje scenariusze i to chciałem podkreślić ,pozdrawiam Cię naprawdę serdecznie.


      a może życie pisze swoje scenariusze wg naszej wyobraźni? ❤ kr

      • darek
        Wrz 18, 2015 @ 18:56:29

        …jakby Życie pisałoby scenariusz według wyobrażni człowieka to nie przetrwalibyśmy nawet do jutra,jeszcze raz ukłony dla Ciebie.

        • Princess Woona
          Wrz 18, 2015 @ 20:41:32

          i wlasnie dlatego na ziemi mamy cos co sie nazywa bufor czasowy po to abys mogl zmienic zdanie

        • Rozsądna Anna
          Wrz 18, 2015 @ 22:17:30

          Witam Cię Darku ,chciałam Ci tylko powiedzieć,że przy wpełnianiu swoich marzeń i pragnień nie można być ani trochę niepewnym,że się nie spełnią.Moje się spełniają,mam jeszcze jedno ,najważniejsze i wiem że musi się spełnić , gdyż nasza piękna planeta i wszystkie dobre istoty ją zamieszkujące, nie mogą już dłużej znosić niewoli i cierpienia od złych masońskich kreatur,to musi się skończyć,a oni muszą opuścić naszą Matke Gaję,ja tego pragnę i tego życzę dla siebie i innych.Oddałabym dla TEGO nawet moje życie,gdyby to było konieczne.I wiem,że w niedługim czasie TO nastąpi.Ja tego bardzo chcę.Darku bądź w swoich pragnieniach gorący a nie tylko ciepły.Serdeczne dzięki dla Ciebie Krystal,jesteś wielka,pozdrawiam Anna.

          —-

          ❤ kr

        • Elżbieta
          Wrz 18, 2015 @ 23:58:18

          Oj zdaje sie że masz całkowita racje , Pozdrawiam
          http://www.jestemsoba6.blogspot.com

        • Elżbieta
          Wrz 19, 2015 @ 00:00:05

          Ponownie
          wkradła sie literówka w nazwie bloga, bez poprawek, byc może to juz kreacja Człowieka,

        • darek
          Wrz 19, 2015 @ 09:01:39

          @Elżbieta …tak rzeczywiście wkradła Ci się literówka z tym blogiem który podałaś

  4. Transformator2015
    Wrz 18, 2015 @ 11:19:01

    Vadim Zeland – autor wielotomowego dzieła „Transerfing Rzeczywistości” objaśniający jak działa rzeczywistość i w jaki sposób ją kreować. Praktykuję od wielu lat i działa w moim doświadczeniu wyśmienicie. Polecam!
    Pozdrawiam w Świetle.

  5. Wiatr1000
    Wrz 17, 2015 @ 22:39:36

    Za namową znajomej napisałem list z mnóstwem cech osoby. Od wyglądu po cechy charakteru, wiek, zainteresowania itd. Jedyne co zmieniłem mentalnie po napisaniu listu wsadzeniu do koperty zawiązaniu kokardką to wiek, różnica wieku w drugą stronę. Teraz gdy to się ziściło… Żałuję… Bądźcie ostrożni w kwestii manifestacji sobie połówki 😛 Ja nie wiem co teraz zrobić 😦 Opis się nawet zgadza ale nie brałem tej osoby pod uwagę i nawet o tym nie myślałem, wręcz traktowałem tą osobę zupełnie jako znajomą bez możliwości dalszego rozwoju i teraz wyszło, że to nie ja a ona pewnie zainteresowana 😦

    • aga1226
      Wrz 18, 2015 @ 10:57:19

      bo zapewne zapomniałeś dodać wpis o tym ze uczucie ma byc obopólne 😉

      • Wiatr1000
        Wrz 18, 2015 @ 19:35:23

        Raczej Ja od początku gdy ją spotkałem czułem przerażenie, lęk, strach i jakby dominację. Każde jej przyjście do sali studentów to zastanawianie się co tym razem. Kolejne nieuregulowane wpłaty w szkole? Bardziej się czułem jakby mnie do tablicy brała… Nie jest to zbyt miłe.

        Pamiętać. Mniej precyzyjne a dać „luzu” w takich życzeniach. Materialne ok, ale jeśli chodzi o ludzi i podobne rzeczy, wydarzenie związane ze zdrowiem, sytuacjami, lepiej ogólnikowe.

  6. ania
    Wrz 17, 2015 @ 21:45:42

    napewno przetestujemy mam jedno wielkie zyczenie ABY SWIAT WOKOL MNIE BYL PIEKNY ABY DOBROC I ,MILOSC NA ZIEMIE WSTAPILA–I tak juz na zawsze zostala

  7. Princess Woona
    Wrz 17, 2015 @ 18:31:47

    bedac na twojej stronie uslyszalam nagly szum w prawym uchu jakby ktos wlaczyl lub wylaczyl szum w telewizorze. w lewym takie normalne piiiiiii. co sie ze mna dzieje?

    • lifelectric
      Wrz 18, 2015 @ 01:05:24

      Tez tak mi sie przydarzylo ostatnio kilka razy ale nie tu. Może nasza czlowiecza maszyna sie dostraja he 😉

    • Halfdan Svart
      Wrz 18, 2015 @ 01:32:45

      Też tak ostatnio miałem. W ogóle ostatnio dzieją się dziwne rzeczy. Medytowałem przy muzyce 432Hz i przypomniałem sobie kilkadziesiąt snów z różnych okresów mojego życia. I to nie były strzępy, czy fragmenty, po prostu przypomniałem sobie wszystko. Płynąłem jak przez rzekę oczywistości. Po kolejnym śnie pojawiał się następny i następny. Niesamowite uczucie. Od zawsze pamiętałem swoje sny, tzn. z ostatniej nocy, ale przypomnieć sobie nagle, a właściwie zobaczyć ze szczegółami kilkadziesiąt snów naraz to coś wyjątkowego. Czy sny mają jakieś znaczenie? Trzy razy udało mi się mieć świadomy sen, tzn w środku snu zdałem sobie sprawę, że to tylko sen. Za pierwszym razem zacząłem zwiedzać świat w którym byłem, był tak namacalny i prawdziwy, ale w końcu z podekscytowania obudziłem się. Drugi raz zdarzył się wiele miesięcy później jak zacząłem zgłębiać temat. Po tym jak zdałem sobie sprawę, że śnię zobaczyłem na moment swoje ciało z góry i powróciłem do snu. Tym razem próbowałem kreować przebieg snu, ale się nie udało, straciłem świadomość i sen trwał dalej. Za trzecim razem i to było naprawdę dziwne, sen nagle się zmienił. Siedziałem przed ekranem, chyba komputera. Poczułem się w pełni świadomy, nawet się wystraszyłem, bo ekran zaczął mnie tak jakby wciągać do środka. Jednak zanim się obudziłem zobaczyłem napis na ekranie. A było napisane: „Jupiter”, następnie jakieś trzy litery których nie pamiętam i ciąg liczb, których też nie jestem w stanie sobie przypomnieć. Obudziłem się z szybkim biciem serca i chwile trwało zanim się uspokoiłem. Dodam, że nie miewam koszmarów, moje sny są zazwyczaj podróżą. Raz, czy dwa zdarzyło się, że powróciłem w śnie do miejsca z innego snu, tak jakby to był jakiś świat. Hmm. Mam też silne przekonanie, że już kiedyś żyłem. Podczas wykonywania zwykłych codziennych czynności pojawią się nagle obrazy tak oczywiste, ale po chwile zapominam o tej oczywistości. Także w snach, (ale czy to były sny?), które się powtarzają widzę fiordy, skandynawskie krajobrazy. Gdy w ciągu dnia się na tym skupiam mam takie dziwne uczucie. Takie prawdziwe, jakby było częścią mnie. Trudno to opisać, po prostu to czuję. Pojechałem nawet do Norwegii w 2012 i to było jeszcze dziwniejsze. Miałem jakby deja vu, ja już tu kiedyś byłem. Czułem, że wróciłem do domu. Mam nadzieję, że kiedyś wszyscy poznamy prawdę o tym kim jesteśmy, skąd pochodzimy i o co w tym wszystkim chodzi. Z miłością. Namaste.

      • nuda
        Wrz 18, 2015 @ 09:02:39

        :)oczywiscie ze znacza:)to jezyk boga:)jak chcesz mozemy porozmawiac na prv napisz do mnie agatasweeney@interia.pl
        pzdr

      • Ziemianka
        Wrz 18, 2015 @ 12:10:19

        Wisz co, każdy sen, nawet najbardziej zwariowany ma nam coś do przekazania. Warto nauczyć się odróżniać kategorie snów: oto co wpływa: to, czego doświadczyliśmy ostatnio, to czego się obawiamy, czego pragniemy, co nas blokuje. Również ma wpływ to, co spożywamy! Dalej: sny to mogą być OBE itp, światy równoległe i nasze życie tam, podróże w atsralu, sny prorocze (ostrzegające nas). Tego można się nauczyć intuicyjnie. Ja dlatego np olewam sny gdzie mam misz masz z miniętego dnia, zjem coś śmieciowego i do tego dorzucone są moje obawy czy pragnienia 😀 Filmy można by kręcić na podstawie moich snów. W astralu np spotykam świadomości ludzi żyjących oraz tych już nie i świadomie z nimi rozmawiam – czasem tak jest łatwej komuś obok coś przekazać na temat tego co się dzieje niż osobiście w 3d 🙂

        • Halfdan Svart
          Wrz 19, 2015 @ 00:10:25

          Dzięki za odpowiedź:) Sam doszedłem już do pewnych teorii, ale chciałem poznać zdanie innych. Bo jak to mówią: „Ile ludzi tyle opinii”. Jedni uważają, że OBE jest niebezpieczne inni wręcz przeciwnie itd. Różne kultury inaczej interpretują znaczenie snu, więc chyba najlepsze rozwiązanie, przynajmniej z mojego punktu widzenia to zaufanie własnej intuicji. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź.

      • Princess Woona
        Wrz 18, 2015 @ 14:16:30

        „zobaczyć ze szczegółami kilkadziesiąt snów naraz to coś wyjątkowego.” ja tak mam od dziecka dla mnie to normalne. tez mialam swiadome sny i moja dusza opuscila cialo co doskonale pamietam i czuje do dzis.

        • Halfdan
          Wrz 18, 2015 @ 23:38:37

          Wyjątkowego dla mnie:) Nie miałem zamiaru przechwalania się, czy czegoś w tym rodzaju. Uważam, że każdy jest tak samo ważny i wyjątkowy. Dlatego zawsze staram się poznać jak najlepiej drugiego człowieka i nie oceniać. Dziękuję za odpowiedź.

    • Darjiik
      Wrz 18, 2015 @ 06:23:36

      Jak w prawym to dobrze 😃 podobno z prawej strony to zawsze dobre energie 😛

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
