Miotają wami emocje

.

.

Emocje wami miotają, a wam się wydaje, że zupełnie nie macie nad nimi  kontroli.

W miarę jak zbliża się czas przebudzenia ludzkości, odkrywacie, że macie do czynienia z „rzeczami” lub „sprawami”, które od bardzo dawna były pogrzebane głęboko w waszej podświadomości.  Może to być niezły szok, kiedy nagle wyrasta coś, z czym, jak sądzicie, poradziliście sobie przez laty.  Nie przejmujcie się tym; ego jest mistrzem kamuflażu i podstępu i dla własnej ochrony ukrywa przed wami wasze lęki i wątpliwości, które, o ile są właściwie przez was określone, nie będą się was dłużej trzymały.  Ego chce, abyście pozostawali pod kontrolą i reagowali emocjonalnie, jak za wciśnięciem guzika, a to prowadzi do przeświadczenia, że macie do czynienia z czymś, z czym jeśli poradzicie sobie, osłabicie tylko jego władzę nad wami i w ten sposób pogrzebiecie to w głębinach nieświadomości waszego podświadomego umysłu, gdzie będzie jątrzyć się tak długo, aż zacznie domagać się waszej uwagi, zmuszając was do odkrycia i uwolnienia go.

Jednym z zadań, dla których zostaliście istotami ludzkimi jest poradzenie sobie z iluzją i przerobienie lekcji, których ona dostarcza.  Nikt na Ziemi nie jest wolny od „rzeczy”, które wzbraniają mu kochania w całej pełni, chociaż tak świętym może się wydawać, a dla potrzeb przebudzenia, które wnet nastąpi, trzeba sobie z tym poradzić i uwolnić to.   Poprzednio  mogliście  określić i uwolnić sprawy, które was zaprzątały w wolnej chwili, kiedy czuliście się poruszeni jakąś sytuacją lub wydarzeniem w swoim życiu. Teraz jednakże jest nacisk na uwolnienie wszelkich pozostałych rzeczy ukrytych pozornie bez dostępu, które są wszelkiego rodzaju brakiem miłości, osądzaniem, obwinianiem lub brakiem akceptacji i które nadal zakotwiczają was w iluzji.

Czasami wydaje się wam, że to, co urasta w waszej świadomości, wywierając na was nagły oraz intensywny wpływ, nie ma nic wspólnego z wami. „Co to jest?” – pytacie siebie zadziwieni, kiedy zaprzątają was i żenują emocje, nad którymi, jak się wam wydaje, zupełnie nie macie kontroli.  Rozluźnijcie się.  Uwolnijcie potrzebę zrozumienia, co się dzieje i obserwujcie, jak te sprawy rozgrywają się, przechodząc przez wasz umysł i ciało. Nie musicie nic robić; w rzeczywistości, jeżeli robicie coś, one ustawią się tak, by dłużej przez was przechodzić, zanim rozpadną się w nicość.

W świadomości zbiorowej, która jest udziałem nas wszystkich, jest duża liczba spraw, które mają być uwolnione przed waszym przebudzeniem i każdy z was powinien wybrać pracę nad niektórymi z nich, aby zapewnić to, że one wszystkie zostaną uwolnione na czas, aby przebudzenie stało się faktem.  Wiele spraw i sytuacji, których doznajecie, wywodzi się z nieokreślonych źródeł, i dlatego są one dla was dziwne i niezrozumiałe, i pozornie nie mają związku z wami.  Lecz właśnie one stanowią element wielkiego uwolnienia, w które zaangażowana jest ludzkość i na które dała przyzwolenie, aby mógł się zakończyć obecny cykl ziemski.

Nowa Era będzie całkowicie nowym czasem i dlatego wszystkie sprawy, wątpliwości, konflikty i samolubne rządy, które nękają iluzoryczne środowisko waszej egzystencji, muszą się rozpaść i obrócić w nicość, co powinniście wywołać.  Owo uwolnienie i rozpad postępują szybko, ponieważ wy wszyscy zgodziliście się odegrać swoje zasadnicze role i fakt, że w waszym obecnie mocno ograniczonym stanie świadomości, wydaje się wam, że jest to bez sensu, nie pociągnie za sobą żadnych następstw.

Idziecie ścieżkami przebudzenia i jeśli waszym zamiarem jest przebudzenie się, a to jest sprawą o największym znaczeniu dla większości ludzi, wtedy nic nie uniemożliwi wam robienia tego.  Wasze tempo rozwoju na tych ścieżkach jest nadal przyspieszane, skoro stajecie się stopniowo coraz bardziej świadomi potrzeby uwolnienia wszystkich postaw i zachowań, które wykluczają bezwarunkową miłość do wszystkich istot i macie tę niezaprzeczalną wiedzę, że wszyscy są dziećmi Boga, bezgranicznie kochanymi przez Niego i że wszyscy są zatem jednością z każdym z was.  Nie ma oddzielenia i tak naprawdę ten  proces zaczyna się od was, świadomie czyniąc was zdolnymi do oferowania miłości dla wszystkich i wszystkiego bez wyjątku.

Z ogromną miłością, Saul

Saul  przez Johna Smallmana, 05/23/2012

http://johnsmallman.wordpress.com/

Przetłumaczyła Anna Bogusz-Dobrowolska

28 Komentarzy (+add yours?)

  1. Gabriel
    Czer 06, 2012 @ 10:16:09

    Witaj Aniu!
    Jeśli zechcesz, napisz postaram się pomóc email – gabriel3333@wp.pl
    Pozdrawiam – M’

  2. domi
    Czer 05, 2012 @ 21:13:48

    dziękuję, pozdrawiam 🙂

  3. zdzich
    Czer 05, 2012 @ 20:29:24

    Chętnie się przyłącze, go Twojej propozycji dla Vegety:)
    Pozdrawiam Światłem Miłości

  4. anna
    Czer 05, 2012 @ 20:10:41

    slicznie dziekuje Adello za zainteresowanie napisal maila Do Ciebie:)

  5. Ana
    Czer 05, 2012 @ 20:10:11

    Dzięki Kosmito i Freeheart za filmiki z mantrami! I znowu mam te specyficzne dreszcze… 🙂

  6. freeheart
    Czer 05, 2012 @ 19:38:05

    Dziękuję miły Kosmito. Trafione w punkt. Skoro dopadł mnie + i – to oczekuję (pożądam) „0” do kompletu. Nie próżnujesz … 🙂

  7. freeheart
    Czer 05, 2012 @ 19:34:43

    Oprócz podanej mantry przez Ciebie, polecam też tę: http://www.youtube.com/watch?v=Sl_ExU46KXE
    Różnica subtelna, ale dla mnie bardziej przyjazna. Może komuś spodoba się także.

  8. beza
    Czer 05, 2012 @ 18:51:06

    Drogi Bracie,chodzi o niedobór.Wiem,że gdzieś sama go spowodowałam,ale nie wiem kiedy i jak?Wybacz,że piszę tak enigmatycznie,ale nie chcę tego cudnego miejsca paskudzić wibracjami tegoż niedoboru.Jeżeli trzeba powiedzieć coś więcej to napisz do mnie rena067@wp.pl.

  9. adela
    Czer 05, 2012 @ 17:42:27

    doskonale cię rozumiem – bo miałam podobnie – napisz do mnie to odpowiem prywatnie adelamops@gmail.com

  10. Nathaniel
    Czer 05, 2012 @ 15:11:03

    Witajcie Przyjaciele.
    Emocje z siłą wodospadu 🙂 rzucają mną codziennie. Lecz wczoraj stałą się rzecz ciekawa. Przed treningiem odbywamy medytację i w trakcie ujrzałem rozchodzące się świetliste kręgi. Poczułem się uwolniony od wszystkiego co stare. Po chwilce ujrzałem łąkę, cała była wypalona, czarna, jak po wypalaniu traw, a pośród tego wszystkiego piękny, niebieski krokus. O takich barwach jakich nie ma tu na ziemi.
    W ciągu dnia, gdy gonitwa jest nieustanna, zdarzyła się kolejna sytuacja. Rozmawiając pewną Panią, o rzeczach zwykłych, czas jakby się zatrzymał i w sercu odczułem siłę miłości, tej boskiej, wszechogarniającej. Patrzyłem na osoby z którymi rozmawiam i widzę w nich dzieci, nieustannie bawiące się w przebieranki, chowanego, stawiające „piaskowe” babeczki naszego życia. Poczułem ogromne wsparcie, ciepło i niesamowitą radość. Wieczorem gdy ułożyłem się wygodnie na swoim łóżku, odczułem obecność negatywnych istot. Zobaczyłem, że są to istoty tak nieszczęśliwe, pragnące żyć, a że nie potrafią inaczej jak „wysysać” enerię z innych przesłałem czystą miłość i po chwili rospóściły się wniej.
    Zdecydowanie tak, przestańmy się przejmować i zajmować negetywnymi, ich ścieżka jest inna. Podnieśmy głowy wysoko popatrzmy w przyszłość i z uśmiechem i pełni szczęścia pójdźmy dalej.
    Pozdrawiam Nathaniel.

  11. elzbieta
    Czer 05, 2012 @ 15:01:26

    Czuję podobnie do Ciebie.Wybraliśmy-stworzyli na swój urzytek , każde doświadczanie.Czs aby je uwolnić i rozpocząć tworzenie w ŚWIADOMOŚCI 5 wymiaru.TY JESTEŚ STWÓRCĄ swoich warunków-bo je przyjąłeś jako własne, swojego życia , bo go przyjąłeś jako własne,
    Po Ziemi chodzi tylu Jezusów, Buddów,i INNYCH wzorców.
    A gdzie w TYM WSZYSTKIM JESTEŚ TY?
    Odnajdź siebie w swym SERCU.
    z MIŁOŚCIĄ Elżbieta

  12. D3D3
    Czer 05, 2012 @ 14:24:19

    Serdecznie polecam książkę „Świadomość Emocjonalna” Garego Zukova. Imho super pomaga w uświadamianiu i przerabianiu „drogowskazów” jakimi są nasze emocje.
    Pozdrawiam!

  13. Bożena
    Czer 05, 2012 @ 14:10:40

    ooo… dzięki, przypominajmy ciągle to sobie nawzajem … dzięki

  14. Agrafa
    Czer 05, 2012 @ 11:22:14

    Dzięki za przesłanie Droga Krystal! Myślałam, że uporałam się już z pewnymi sprawami, a tu nagle ,,wychylają” się, potrzebują uwolnienia…. i dajesz receptę, oby skutecznie zadziałała… a teraz to moja kolej działania z serca pełnią miłości, akceptacji, radości, tolerancji, wiary, odwagi, wytrwałości.
    Pozdrawiam cieplutko

  15. agata
    Czer 05, 2012 @ 10:31:43

    Witaj:) tez tak mam:(ale od pewnego czasu zaczelam sobie mowic: a co ja sie bede przjmowac…i jakby to byly magiczne slowa bo za chwile dostaje cos, pojawiaja sie pomocni ludzie i wszystko sie dobrze dzieje:)
    Pozdrawiam

  16. KOSMITA
    Czer 05, 2012 @ 10:10:24

    Najszybsza metoda transformacji – prezent dla Was wszystkich kochani… 😀

    http://whitedevas.eu/?p=723

  17. KOSMITA
    Czer 05, 2012 @ 10:04:03

    Tadeusz Owsianko – moja wiedza o wszechświecie.
    http://niezaleznatelewizja.pl/2012/05/oblicza-duchowosci-31-05-2012/
    ——————————–
    Harmonia Kosmosu 2011 – Pojednanie Wszechświata — hiperkonwergencja
    Tadeusz Owsianko (1).m2ts

    Tadeusz Owsianko (2).m2ts

    Tadeusz Owsianko (3).m2ts

    Tadeusz Owsianko (4).m2ts

    Tadeusz Owsianko (5).m2ts

  18. kasik
    Czer 05, 2012 @ 09:57:55

    jestem tego samego zdania,wszystko jest przejawem Boskiej Energii, tak dla przypomnienia przeslania od Boga :
    „jesli chcesz przyciagnac milosc-kochaj siebie
    jesli chcesz byc otoczony prawda- badz prawdziwy ze soba tak, jak tylko mozesz,
    jesli chcesz byc szanowany przez tych wokol ciebie- najpierw uszanuj siebie
    czy doskonalosc jest tym, czego szukasz? zdaj sobie sprawe w twoim calym jestestwie, ze WSZYSTKO JEST DOSKONALE, chociaz tak moze nie wydawac sie na powierzchni.
    Stworc”
    wspaniale slowa, bo kto nam dal prawo do oceniania kogokolwiek? jak to Jezus powiedzial:
    „kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamien”
    MILOSC do wszystkich wszystkiego i najwazniejsze do siebie samego i na koncu obserwacja, bez emocji bez zlosci czy tez radosci, tak jak Jezus
    juz kilka razy mowilam , jest on moim wzorem staram sie byc jak On, ucze sie tego
    MILOSC Z WAMI

  19. hama
    Czer 05, 2012 @ 09:46:44

    Ja mam z kolei tak, że jak inni mówią mi o przyziemnych sprawach to mam wrażenie, że jestem poza tym wszystkim i udaję, że jestem w ogóle zainteresowany. Mógłbym zachować się inaczej, lecz wiem, że wyzwoliłbym niepotrzebnie smutek albo nienawiść jakie w nich się gnieżdżą.

  20. anna
    Czer 05, 2012 @ 09:17:11

    witajcie kochani mam pytanie jesli dostane odpowiedz bede wdzieczna.. z gory przepraszam bo troche zbocze z tematu… ale jak najbardziej jest tez on o emocjach od dziecinstwa spotykam sie ze skrajnymi emocjami w stosunku do mojej osoby spotlako to moje siostry a teraz moja corke jestesmy obwiniane o wszystko tzw kozly ofiarne.. plotki pomowinia oszczerstwa wyzwizska czy to moze byc klatwa?:( jestem na skraju zalamania nerwowego co ja mam robic? nie mam z niakd pomocy ….najpierw szukalam winy w sobie zaiteresowalam sie pedagogika szerokopojeta psychologia… okazalo sie z biegiem lat i doswiadczeniem zyciowym ze raczej naleze do normalnych osob.. z corka chodzilam po pedagogach psychologach wszystko wporzadku przestalam szukac WINY w nas dlaczego ludzie tak bardzo nas nienawidza? wiem ze jestem inna niz wikszosc nich, interesuje sie ezoteryka jestem kosmopolitka spolecznikiem kocham ludzi zwierzeta rosliny caly wszechswiat .. tyle zalu rozpaczy i niemocy sie we mnie zgromadzilo:( cale zycie probuje poznac odpowiedz dlaczego skad ta nienawisc jad… a najbardziej zal mi mojej coreczki:( bo ja sie juz przyzwyczailam ale kiedy patrze jak cierpi moja corkeczka to serce mi peka

  21. Brat
    Czer 05, 2012 @ 09:02:57

    Do Vegeta
    Zobacz ilu przyjaznym Ludziom zależy na Tobie i jak stawiają się za Tobą, za Twoją Duszą.
    Vegeto napisz jak można Tobie Pomóc.
    Jak chcesz dużą Grupą będziemy Przekazywać Ci Światło

    Jeżeli się zgodzisz mogę skontaktować się Tam z Tobą

    Jeżeli się zgodzisz wystarczy napisać TAK

    Z góry mówię że to z mojej strony może potrwać kilka dni albo dłużej i niczego nie obiecuję
    Z Twojej strony liczyłbym chociaż na Akceptację Siebie takim jakim Jesteś

  22. zdzich
    Czer 05, 2012 @ 08:45:52

    Witajcie
    Zanim przeczytałem, powyższe przesłanie, rano chwilę napełniałem się Boska energią Miłości i Światła, w pewnym momencie, jakby pękły tamy i rozlała się z serca energia w kosmos i do innych galaktyk, coś jak kręgi na wodzie po wrzuceniu kamienia. Wyższa Świadomość przekazała, nie” walcz ” ( to słowo to zamiennik z braku innego do określenia) z nikim: sobą, swoimi słabościami, Reptiljanami, Szarakami, Kabała itd. ale otaczaj Światłem Miłości, to wszystko jest tez mną wiec” walcząc ” to tak jak by walczyć z sobą samym, wszystko ma swój czas i porę dla każdego.
    Pozdrawiam Światłem Miłości

  23. Brat
    Czer 05, 2012 @ 08:42:54

    DO Beza

    Zadałaś pytanie

    cze 03, 2012 @ 13:28:46

    Witaj Bracie. Mam prośbę.. tzn. pytanie: czemu wraca to co wraca?
    Pozdrawiam

    Jeżeli chodzi o podejście filozoficzne można odpowiedzieć tak

    Dwa Konie ciągną pług
    choć ziemia jest sucha

    Albo jezeli chcesz bardziej szczegółowej odpowiedzi dokładniej określ pytanie

  24. sylla118
    Czer 05, 2012 @ 07:26:33

    Oj kochany nie tylko TY. Mnie tez miotały i jeszcze pewnie mam wiele do zrobienia i pracuję nad tym. dzięki medytacja dajamantiego i łączeniu się z procesem wzniesienia i ziemią widzę dużo rzeczy , które ode mnie odchodzą. Ale artykuł jest świetny i dopowiada wiele moich pytań w tej kwestii. Ostatnio właśnie ten temat emocji u siebie przerabiam. Dzięki Krystal 🙂

  25. Anna BD
    Czer 05, 2012 @ 06:59:41

    Dziękuję!

  26. freeheart
    Czer 04, 2012 @ 23:12:36

    Oj miotają mną emocje. Z „-” na „+” w jednej chwili i zaraz potem na odwrót. Są dni kiedy nie można przestać wyciągać i przekształcać. Jest tak wielkie parcie na pracę. Ostatnio jednak zauważam częste zniechęcenie, szukanie sensu, składanie broni. A niech się dzieje co chce. Teraz zastanawiam się czy zdążę?

  27. domi
    Czer 04, 2012 @ 22:43:15

    Witam, mam pytanie, co oznacza używany przez Ciebie termin kabał?

    tzn iluminaci, elity rządzące itp.

  28. Cahetel
    Czer 04, 2012 @ 22:41:22

    Droga Anno ! Droga Krystal !
    Dziękuję Wam serdecznie za tłumaczenia i wybory przekazów. Jesteście wspaniałymi duszami – aniołami, wspomagacie tak dzielnie nasze wspólne uwolnienie, wspólną transformację ku światłu, wolnemu istnieniu. Wielu z nas zanurza się teraz w oczyszczającym strumieniu samoświadomości. Traumy wielu wcieleń uwalniają się z nas jak dym z gasnących ognisk a żar powoli wszystko spopiela…Wszystko zmierza do jedności.
    Kłaniam się Wam dziewczyny nisko w podzięce za wasz trud.
    Z Serca – Pozdrawiam

    🙂 –kr

Informacje od Czytelników