Medytacja podczas tranzytu Wenus

.

Połączmy się w intencji dla nowej, pięknej i żyjącej w pokoju planety.  Szczegóły na temat tej medytacji, która przypada na 6 czerwca o 3.30 rano czasu polskiego są na blogu Tu i Teraz.    Częściowe zaćmienie Księżyca (i pełnia) będzie 4 czerwca o 13.00

 

.

Pomówmy dziś na temat tranzytu Wenus.  Wszyscy rozprawiają na ten temat i po prostu chcielibyśmy dołączyć do tej dyskusji.

Naszym pragnieniem w tym czasie jest, abyście dokonali dokładnie tego samego, co osiągnęliście w trakcie ostatniej globalnej medytacji (wejście w portale 5-5-5) i zaćmienia Słońca. W tym czasie zostało zaplanowanych i przeprowadzonych bardzo wiele medytacji.  I, tak naprawdę, nieważne było, czemu te medytacje były poświęcone, ponieważ wielu z was, a może raczej powinienem powiedzieć – większość z was, odkryła spokojne i pełne miłości zmiany, płynnie przenoszące was do nowego życia.  Namawiamy was – zróbcie to raz jeszcze, Kochani.  Prawdę mówiąc, skupienie spokojnej i pełnej miłości uwagi na waszej wymarzonej przyszłości będzie wystarczające, aby przyśpieszyć jej nadejście.

Możecie również chcieć pozostawić pewne aspekty swojego życia za sobą w czasie, kiedy poruszacie się z najwyższą prędkością ku końcowi tej zmiany – niektóre pozostałe lęki i wątpliwości, pewne ograniczające przekonania.  Właśnie takie rzeczy możecie sobie uświadomić podczas medytacji. Wystarczy je zauważyć ten ostatni raz. Przyjrzyjcie się im i zbadajcie je. Zdecydujcie, że już ich nie potrzebujecie i uwolnijcie je do światła.

Teraz chcielibyśmy, abyście wypełnili tę wolną, pozostawioną po uwolnionych aspektach, przestrzeń w waszej świadomości, światłem i miłością z samego Źródła.  Umieśćcie jej tam tak dużo, jak tylko możecie.  Istnieje wiele sposobów.  Weźcie głęboki oddech.  Dziękujcie Stwórcy za ten dar i powróćcie do wizji nowego życia.

W czasie medytacji wyciągnijcie ramiona i chwyćcie dłonie milionów innych, którzy robią to samo. Połączcie się w intencji dla nowej, pięknej i żyjącej w pokoju planety. Pozwólcie tej energii przepełnić całą Ziemię. Niektórzy z was zobaczą zmiany w innych ludziach. Niektórzy zobaczą jak rosną drzewa. Niektórzy zobaczą morza, stające się znów pełne obfitości. Przekonamy się, że wszyscy ci, którzy na to pozwolą, poczują ogromne energie tej chwili.

Jesteście już tak daleko na waszej ścieżce, dalej, niż możecie to sobie w tej chwili wyobrazić.  I zapewniamy was, że rzeczy i wydarzenia, które wkrótce zaskoczą was tak całkowicie to te, na które pracowaliście tak długo, by się zamanifestowały.
Rozejrzyjcie się teraz i znajdźcie tych, z którymi chcielibyście połączyć się w medytacji tego dnia.

Do następnej rozmowy jutro.

Michał przez Rona Head, 1 czerwca 2012

Przetłumaczyła Ewa

http://oraclesandhealers.wordpress.com/2012/06/01/venus-transit-michael-channeled-by-ron-head/

16 komentarzy (+add yours?)

  1. astroflesz.pl
    Czer 05, 2012 @ 23:26:07

  2. From Zero To Nothing
    Czer 05, 2012 @ 10:54:00

    Światło księżyca źle wpływa na jakość snu i praktyk sennych. Wczoraj byłem zbyt rześki i rozbudzony mimo zasłoniętych żaluzji, miotałem się na łóżku jak szalony.
    A zresztą znalazłem takie coś (autorem jest Uzuli Undine):

    „Sztuczna kula „Księżyc” zostanie opisana. Niestety nie jest to ciało mające oddziaływanie pozytywne dla mieszkańców tej kuli Ziemi, aktywnych w jej częstotliwości trzeciego wymiaru. Powierzchnia kuli „Księżyc” zawiera ruiny miast zbudowanych przez przedstawicieli cywilizacji Atlantydy oraz poprzedzających ją innych cywilizacji tej kuli Ziemi, a także cywilizacji z pozostałych kul skalisto-kryształowych. To sztuczne ciało jest wyposażone w urządzenie kontrolujące jego aktywność w przestrzeni tego wymiaru. Wiązki generowane przez zgromadzenie nadajników rozlokowanych wewnątrz kuli „Księżyc”, oddziałują na pęki czerwone istot ludzkich, wzmagając syndromy uchodzące za agresywne. Istoty ludzkie wówczas czują przypływ „energii/mocy”, nabierając ochoty na współżycie seksualne o charakterze karmiącym dany kolektyw bieguna negatyw, to jest często „dewiacyjnym”. Redukowane są także elementy zwane magnez i potas w ciałach pęków czerwonych – masach pierwiaskowych. Aktywność psycho-fizyczna wzmaga się przy równomiernym inicjowaniu blokad poszczególnych pęków czakr, to jest, czerwonego, pomarańczowego, żółtego i zielonego. Aktywność pęku niebieskiego jest sztucznie stymulowana, istoty wystawione na emanację tej kuli, podejmują bardzo ożywione dyskusje, jednakże z uwagi na blokady poprzedzających niebieski pęków, dyskusje te/wymiany energii produkują pożywną mieszankę dla danego kolektywu bieguna negatyw. Osobiście lubię określać tą sztuczną kulę „komarem” kąsajcym i wysysającym krew z istot ludzkich aktywnych w polu kuli Ziemi, która nie jest w tej kwestii wyjątkiem. Wiele sztucznych kul o niewielkich gabarytach jest celowo umieszczanych w pobliżu danych kul świadomych z zadaniem wpływania na energetykę ogólną istot je zamieszkujących.

    Sztuczna kula „Księżyc” jest otoczona niepozornym kloszem atmosferycznym, wspomaganym przez szereg odpowiednio ustawionych stożków piramidalnych kryształowych oraz mechanizmów ektolitowych, umieszczonych tam przez istoty szare sztuczne i prawdziwe oraz kilka innych typów istot aktywnych w częstotliwości wymiaru czwartego oraz gościnnie w częstotliwości wymiaru trzeciego. Regulowane jest w danych obszarach ciśnienie odpowiednio do danych zamierzeń. Większość asortymentu opartego o mechanizację i budulec ektolityczny, znajduje się pod jej powierzchnią ciała mineralnego o ściśle kontrolowanym składzie cząsteczkowym. Niektóre obszary obfitują w wodę stanu ciekłego – sztuczne zbiorniki służące do nawadniania gruntu celem utrzymywania systemów hydrologicznego i hydrolitycznego, związanego z aktywnością mechanizmów ektolitowych. Hodowane są także specjalne odmiany monolitów roślinnych i kryształowych, gdzie poniekąd wykorzystuje się tam kombinaty zbudowane w epoce świetności chaotycznej mocy cywilizacji Atlantydy, chociaż większa część z nich uległa zniszczeniu.
    Wiele różnych obiektów należących do rozmaitych cywilizacji uczestniczyło tam w licznych starciach. Kula ta od początku swej aktywności w polu tego systemu kul świadomych, pełni rolę enklawy laboratoryjnej oraz swego rodzaju „poligonu”. Ciało „mongoidalnej” kobiety wspomniane przez Amitiel, wygląda na okaz rasy hybrydowej, ludzko-gadziej, trójokiej, o twarzy zawierającej pozostałości po operacji transferu sił witalnych – ogniskowej przytomności zniewolonej. W większości są to nieudane próby wszczepiania koncentracji świadomości do rozmaitych ciał. Kolektywy bieguna negatyw lubiące takie zabawy, postępują tak popychane pragnieniem przetrwania i stworzenia rożnego typu „doskonałych” ciał.

    Główna aktywność istot szarych sztucznych i prawdziwych oraz innego rodzaju istot, odbywa się we wnętrzu kuli „Księżyc”, która uważana jest za gigantyczny „pojazd kosmiczny”, jednak występują o wiele większe tego typu pojazdy niż kula „Księżyc” i są to pojazdy o znacznie lepszym stanie zaawansowania technologicznego. Sztuczna kula „Księżyc” uchodzi już za dosyć przestarzały model, a jej aktywność dobiega powoli „końca”.

    Przy pomocy „domowych”, odpowiednich urządzeń służących do obserwacji tej kuli, można zanotować w obecnej częstotliwości wiele oznak aktywności, jaka ma tam miejsce.

    c.d.n”
    źródło: http://davidicke.pl/forum/ksi-yc-t8207.html

    I to niestety naprawdę się sprawdza :/ . Księżyc jest niekorzystny.

    • emin
      Czer 05, 2012 @ 23:16:02

      Witam,
      Trochę poczytałem tekstów tego Uzuli i doszedłem do wniosku, że są tam przekłamania i to dużego kalibru, więc przestałem czytać aby nie zrobić sobie śmietnika w głowie. Namaste

      • From Zero To Nothing
        Czer 06, 2012 @ 23:21:54

        Witam. Niestety nie mogę się zgodzić z tym pochopnym wnioskiem, gdyż po prostu moje doświadczenia pokrywają się informacjami, jakie zawarte są w treściach Uzuli Undine. Nie rozumiem gdzie tu może być przekłamanie skoro się pokrywa z moim doświadczeniem. Pewnie odstraszył cię specyficzny język. Zapewne… 🙂

  3. Jakob
    Czer 04, 2012 @ 22:17:19

    dodam jeszcze, że w trakcie przejścia tej energii czy co to było , nie odczuwałem żądnego dyskomfortu , czyli bólu w mięśniach przy kręgosłupie . Później wrócił , ale i atak wydaje się mniejszy 😉

  4. Jakob
    Czer 04, 2012 @ 22:14:05

    Witajcie 🙂
    Chciałem podzielić się z Wami moimi odczuciami , kiedy po raz pierwszy wczoraj skupiłem się na medytacji. Wcześniej czytałem o tym i próbowałem ale wczoraj pierwszy raz tak naprawdę się skupiłem i skoncentrowałem na ciszy. A kiedy przychodziły jakieś myśli wypowiadałem słowo Marana tha . I przyszedł moment , kiedy wypowiedziałem 3 x słowa , które dostałem od Naszej przyjaciółki „M” treści : ochraniam swoje światło , lecz jestem kanałem dla światła. I doznanie , które przyszło odrazu po tych słowach było niesamowite. To było jakby mrowienie , gęsia skórka, nie wiem jak to nazwać. Czułem jakby energia napełniała mnie od spodu wzdłuż kręgosłupa aż po głowę. Wchodziła z dołu , jakby z ziemi. Wizualizowałem sobie to jakbym ją wysyłał do góry. A energia ta jakby zaczęła krążyć we mnie. Z góry na dół i tak kilka chwil. To było niesamowite , bo wtedy czułem takie zadowolenie , tak się cieszyłem , uśmiechałem się. Dla mnie to było niesamowite pierwszy raz coś takiego doznałem. Nie wiem co to było, ale chcę więcej 🙂

    Pomogę Naszym braciom w medytacji tego szczególnego dnia (akurat mam wolne od pracy 🙂 )
    Będzie to mój pierwszy raz , kiedy będę uczestniczyć w takim wydarzeniu .

    Pozdrawiam w pokoju i miłości

    • Ana
      Czer 05, 2012 @ 19:15:52

      Witaj Jakobie 🙂
      Ja też stosuję tę mantrę „chronię swoje Światło, lecz jestem kanałem dla Światła” i mam związane z nią podobne odczucia, jakby mrowienie/dreszcze. Taki stan wywołuje we mnie także m.in. czytanie przekazów Dajamantiego 🙂
      Pozdrawiam

  5. aurelia
    Czer 04, 2012 @ 19:12:46

    Bentinho Massaro – całkowita akceptacja

  6. aurelia
    Czer 04, 2012 @ 18:59:21

    oświecone ego – świetny wykład – pozdrawiam cieplutko
    https://picasaweb.google.com/104375611327815743405/AdyashantiOswieconeEgo#5732818246962878354

    • Oualander
      Czer 04, 2012 @ 23:05:42

      Dziękuję ci za ten filmik Aurelio, to b.ważne aby zdawać sobie sprawę z egotycznych pułapek konstruowanych przez nasz umysł, podczas wzrastania duchowego. W tym filmie jasno i wyraźnie określa się przyczynę oraz sposób w jaki możemy ostatecznie pozbyć się egotycznych elementów naszej natury głęboko ukrytych w zakamarkach umysłu.
      Teraz już wiem dlaczego codziennie przykuwa moją uwagę w podziemnym przejściu dla pieszych napis sprayem na murze „BĄDŹ SZCZERY” wskazując mi prostą drogę do wolności.

      Serdeczności dla ciebie.

      Piotr 🙂

  7. Bialy Mag
    Czer 04, 2012 @ 15:47:15

    Wczoraj gdy juz szedłem spać, zabrałem się za kilka czynności które wykonuje. Jedną z nich jest technika wzniesieniowa Dajamantiego. Podczas niej wykonywałem regularne glebokie wdechy i wydechy. Gdy skonczyłem odczuwałem swoje rece i głowe jako pulsujące czy tez mrowienie (w zasadzie to juz nie pamietam jakie to było uczucie) pamietam jedynie ze moje rece były bardzo lekkie i ogolnie czułem sie bardzo radosny. Istna euforia. Wysyłałem wtenczas tą energie wszedzie gdzie się dało. Gdy wyjrzałem przez okno, miałem wrazenie ze widze statki galaktycznej konfederacji swiatła, ktorych wibracje nie są wystarczająco obnizone aby mogli ich widziec „zwykli” ludzie. Było ich duzo i poprostu miałem takie przeczucie wewnetrzne ze to oni. To co jeszcze zauwazyłem to to ze w oddali widziałem błekitne, choc raczej granatowe niebo, a nad swom domem było jakies białe. Nie wiem czy to wzrok mi sie odbijał czy tez (jak sam sobie zakładałem) ze to była pozytywna energia ktorą stworzyłem. 😄

    • Aldebaran
      Czer 04, 2012 @ 18:45:35

      Tak sobie myślę że też powinienem zabrać się do roboty i zacząć stosować technikę Dajamantiego:)
      Ja znowuż kładę się w ciągu dnia, nawet gdy nie jestem zmęczony i mówię sobie – „a teraz moja duszyczko kochana podnieś wibracje mojego ciała” koncentrując się na tym przedsięwzięciu. W przeciągu kilku minut moje ciało robi się ciepłe, zaczyna pulsować-wibrować a ja zapadam w jakiś letarg który czasem trwa po 2h. Widzę wtedy różne rzeczy, wyświetlane są mi obrazy coś na zasadzie projekcji mentalnej, przeżywam też wtedy stany świadomego śnienia lub oobe w zależności od dostrojenia lub po prostu kontempluję myśl. W każdym bądź razie lubię te podróże aczkolwiek wszystko to jest takie „przypadkowe” i nie zawsze mam nad tym kontrolę. Często tez mam wrażenie jakby ktoś mnie wyrywał z ciała i typowo nim kręcił, obracał, początkowo się tego bałem ale teraz traktują to jak zabawę bo zdałem sobie sprawę że jestem nieśmiertelny i nic mi nie grozi poza powłoką cielesną. Po wszystkim występuje dość nieprzyjemne uczucie odrętwienia i „paraliżu „ciała(zwłaszcza stóp)…ale nie ma tego złego….:)

      Jestem Światłem
      Jestem Miłością
      Jam Jest…w TERAZ

      Pozdrawiam w Miłości:)

  8. Smoother
    Czer 04, 2012 @ 11:58:55

    Cześć Kochane Duszyczki 🙂
    Odkryłem wczoraj świetny shoutcast, w którym dają kapitalną muzykę do medytacji
    http://91.121.72.50:9106
    Gorąco polecam. Można ten link otworzyć w winampie, a kto nie ma to polecam sobie zassać 🙂

    Życzę Wam mnóstwo Światła i radości z przeżywania kolejnych 6 miesięcy tego magicznego roku. Ogarniam Was Sercem jako że Wy jesteście cząstką mojej energii, a ja waszej. W Miłości i połączeniu oczekujemy cudu Wzniesienia.
    Pozdrawiam

  9. Tao
    Czer 04, 2012 @ 10:58:28

    Witam serdecznie
    Dzisiaj 04.06. dojdzie do częściowego zaćmienia Księżyca podczas pełni.
    Bardzo dobre warunki do jego obserwacji panować będą na Oceanie Spokojnym.
    Zaćmienie półcieniowe rozpocznie się o 10:48:09 i potrwa do 15:18:17 naszego czasu, a cieniowe zaćmienie częściowe – od 11:59:53 do 14:06:30.
    Maksymalna faza, wynosząca około 0,37, wypadnie o 13:03:13.
    Zjawisko w całości widoczne będzie na Pacyfiku, Antarktydzie i we wschodniej Australii. Początek zjawiska zobaczą mieszkańcy obu Ameryk, a jego koniec wschodnia Azja.

    Właściwie już od dzisiaj otwiera się wielki kosmiczny portal do przejścia
    narazie naszych jaźni, co do tej pory było nie możliwe.
    Wędrówki, spotkania będą odbywać się głównie podczas snu.
    To początek do wniebowstąpienia, wstęp do kontaktu z naszą gwiezdną rodziną.
    Należy odpoczywać, spacerować, zachować spokój wewnętrzny.
    Doprowadzić wnętrze do równowagi i utrzymywać przez cały czas.
    Życzę wszystkim wysokich wibracji.
    ***********************************************************************************
    http://profilaktyka.uzdrawianie.org/

  10. bel
    Czer 04, 2012 @ 10:06:45

    Witam serdecznie! Bardzo lubię te zbiorowe medytacje. Może ta 6 czerwca przyczyni się do wielu takich sukcesów jak w Brazylii. http://wolnemedia.net/ekologia/zielone-pluca-swiata-na-razie-ocalone/ Życzę tego nam i naszej kochanej Gai. Pozdrawiam.

    • zrozumienie
      Czer 04, 2012 @ 15:51:53

      suuuuuper 🙂 nasze weta tez sie przydały bardzo sie ciesze, ze drzewa ocaleja, kocham Was wszystkich i wszystkie istoty czujace i nie czujace 🙂

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
