Czas od 21 kwietnia do 21 czerwca, 2012

.

.

Purnaham Purnahamtaram.  Om.  Pozdrawiam, tu Maitreya. Przemawiam do wszystkich poziomów waszej świadomości.  Jestem Maitreja – 9. inkarnacja Pana Wisznu.  Przychodzę do was z miejsca w waszym Wszechświecie, które istnieje w waszej przyszłości. W tym miejscu zmiany, które wy przewidujecie na Ziemi, już miały miejsce.  Jesteśmy tu po to, by PROWADZIĆ was przez etapy przechodzenia do tego miejsca w czasie.

Rok 2012 będzie waszym rokiem i jest to w waszym najlepszym interesie, abyście byli czujni w sercu.  Są zalecenia, abyście rozpoczęli uwalnianie się od wszystkich starych nakazów, które stworzyliście jako zbiorowa cywilizacja.  Nie bądźcie przywiązani do tego, co znacie, kiedy będziecie opuszczać waszą przestrzeń czasową.  Pozostawcie to.  Musicie zaufać całym swoim ciałem, umysłem i duchem.  Nie zagłuszajcie tego zaufania.  Zaufajcie całkowicie.  Odrzucenie, obawa i ucieczka są egocentrycznymi czynnikami, które trzymają was z dala od postępu, do którego dążycie.  Dostrójcie się do informacji i dostrójcie się do waszych serc.  Poświęćcie czas, aby oddychać nowym i połączyć się z Jednością.

Kosmos przyzywa was, abyście zmieniali się razem z nim.  Alcyone, Słońce Centralne zasiada w Słonecznym Trybunale i jest gotowe do odbycia rozprawy.  Wasza zbiorowa świadomość wzrosła wraz z ilością dusz wystarczającą by wołać o sprawiedliwość w gospodarce, rządach, administracji publicznej, własności gruntów, suwerenności, zdrowiu, wojsku i przestrzeni, aby wymienić tylko kilka dziedzin.  Wymaga to wysłuchania zapisów dokonanych okrucieństw i skazania niesprawiedliwych.  Jest to następny krok we wzrastaniu Ziemi jako Planety – członka naszej Galaktyki.  Wejście na ten nowy poziom jest usunięciem ciemnych sił, które chcą posiąść Ziemię na własność.  Alcyone, Słońce Centralne, Źródło Energii, posyła impulsy ze Źródła poprzez wasze Słońce.  Widzicie te wspaniałe impulsy energii jako wyrzuty mas koronalnych.  Wyzwalają one do przestrzeni kosmicznej miliardy jonów, które spływają w dół, by bombardować Ziemię jako promieniowanie kosmiczne.  Te jony są naładowane miłością i schodzą jako protony, neutrony, elektrony, i mniejsze cząsteczki, aby zmienić wszystko.  Wasza wiedza nie może wyjaśnić wam, jaki wywiera to skutek dla waszej inteligencji, emocji i samej istoty waszej natury.  Pragniecie lekkiego jedzenia, świeżego powietrza i wyważonych relacji z przyjaciółmi, rodziną, zwierzętami i Ziemią.

Aniołowie, wzniesieni Mistrzowie i wszelkie cywilizacje galaktyczne zbierają się w tym czasie, aby wykonywać swoje obowiązki w tym procesie rozpadu starego układu.   Czas się skończył.  Od wielu lat pojawiały się ostrzeżenia na każdym poziomie, abyście się obudzili i dokonali wyboru na rzecz Światła, wyboru miłości.  Czekanie skończyło się.  Narysowana została linia, której w żadnych okolicznościach nie da się przekroczyć. Ziarno zostało raz na zawsze oddzielone od plew.  Decyzja została podjęta i jest w toku realizacji.  Sygnał trąbki biegnie w Kosmos i zaczynają się oddzielenia.  Jest to jak próżnia, która wciąga wibracje, które mają ten sam rezonans.  Jesteście wciągani na wasz następny poziom na kolejne dziesiątki tysięcy lat.  Całe życie spędziliście na przygotowywaniu się do tego.

Czas od 21 kwietnia do 21 czerwca jest znaczący dla przemiany planetarnej.  To pójdzie bardzo szybko.  Aresztowania, zamknięcia banków, redystrybucja dostatku, uzdrowienia i jeszcze dużo więcej wydarzeń pojawi się masowo.  Bądźcie teraz czujni i zważajcie na swoje serca.  Nie reagujcie na zmiany.  Przejmijcie kontrolę nad swoim ego, tak aby wibracje mogły wywodzić się ze Światła i miłości, które będą pociągać was do wyższych sfer, których pragniecie.   Połączcie się z planetą i gwiazdami, które dostosowują się do waszego największego dobra wznoszenia się poprzez tę nagłą paradę (taka parada planet to dosyć rzadkie zjawisko astronomiczne. Praktycznie każde z nich jest inne, ponieważ różni się konfiguracja. Najbliższa będzie dokładnie 6 czerwca tego roku. Dojdzie wtedy do ustawienia w rzędzie Wenus, Ziemi i Słońca), a od nowiu 21 kwietnia – poprzez zaćmienia Słońca 20 maja, pełnię z częściowym zaćmieniem księżyca – 4 czerwca i niedługo potem przesilenie słoneczne z 21 czerwca.  W ciągu zaledwie ośmiu tygodni Ziemia odmieni się i Ciemni nie będą już mieli środków, aby funkcjonować.  Te ostatnie wystrzeliwania rakiet są żałośnie patetycznymi, egoistycznymi, ostatnimi działaniami rasy Drakonów, których czas się skończył.  Powiedzcie im: Adieu!  Nie pozostawajcie w osądzaniu ich postępowania.  Dostosujcie swoje działania, by postawą wyrażać Wdzięczność.  Wprowadzajcie nowy styl życia, który powiedzie was naprzód.  Puśćcie i porzućcie to, co wam już nie służy.  Bądźcie nieustraszeni.

Jak zawszę, stoję gotowy, by PROWADZIĆ was. Jestem tutaj z wami chętny do pomocy. Przesyłam wam energię i miłość.  Maitreya

Maitreya poprzez Elizabeth Trutwin, 19. 4. 2012

Przetłumaczyła Anna Bogusz-Dobrowolska

http://lifeafteryear2012.blogspot.com/2012/04/time-from-april-21-june-21.html

29 Komentarzy (+add yours?)

  1. INSPEK
    Kwi 29, 2012 @ 12:49:06

    Potwierdzam, 21 kwietnia nastąpił ważny przełom w procesie historycznej transformacji naszej Planety.

  2. jaga
    Kwi 28, 2012 @ 02:48:20

    Zawsze wsłuchuj się w SIEBIE, a tam znajdziesz odpowiedź co robić. Obserwuj co się dzieje na zewnątrz Ciebie, ale decydować za SIEBIE zawsze masz TY SAM. Takie jest Prawo naszej planety wolnej woli. pozdrawiam jaga

  3. Ola
    Kwi 27, 2012 @ 10:37:43

    Czakamrati dziękuję za tyle radości ♥ ….. Błogosławieństwa dla Krystal i tłumaczy, dla Was wszystkich Kochani ♥♥♥ 🙂 Trwamy w prawdzie wewnętrznego spokoju – tak jest 🙂

  4. zrozumienie
    Kwi 27, 2012 @ 00:42:33

    bardzo wesole, intrygujace a zarazem dajace do myslenia 🙂

  5. Elunia
    Kwi 26, 2012 @ 23:40:00

    Dziękuję 🙂

  6. zacznijmyslec
    Kwi 26, 2012 @ 23:30:58

    Takie oto gwałtowne zmiany towarzyszą marcowi

  7. golabeq
    Kwi 26, 2012 @ 22:54:58

    jestesmy juz bardzo blisko… oby wszyscy napelnili sie miloscia i swiatlem…

    Ostatnio udalo mi sie zauwazyc cos niesamowitego na niebie i chcialabym sie tym podzielic. Pisze cos bo nie chce nikomu nic sugerowac.

    pozdrawiam Was z miloscia

  8. Biały Mag
    Kwi 26, 2012 @ 22:47:21

    Wasza rzeczywistość jest wspaniała, podziwiam to u was. U mnie rzeczywistość ma sie zupełnie odwrotnie i troche szkoda, że to co sobie postanowiłem mi się nie uda.

    Pozdrawiam was cieplutko i życzę wam aby wasze najradośniejsze marzenia sie spełniły ;*

  9. elzbieta
    Kwi 26, 2012 @ 22:14:50

    OK! bardzo czekamy na wspólne świętowanie z Naszą Rodziną z Gwiazd ! Dziękujemy za wszelką pomoc, Światło i Miłość. Czakamrati dzięki za te wesołości! Czekamy! Światło i Miłość dla Wszystkich !!!

  10. ramzes
    Kwi 26, 2012 @ 22:07:40

  11. mary_celeste
    Kwi 26, 2012 @ 21:48:07

    Radosny przekaz, radosna Czakamrati, radość w serduchu. Z miłością dla Was wszystkich kochani;

  12. Franek
    Kwi 26, 2012 @ 21:16:30

    Pozdrowienie dla pracowników światła.

  13. adela
    Kwi 26, 2012 @ 21:09:34

    dzięki za ten tekst – było mi trochę smutno z powodu choroby mojej mamy – ale po przeczytaniu tego wesołego tekstu – poczułam jak wypełnia mnie radość – a smutek sobie poszedł w siną dal.Proszę o więcej Czakamrati i pozdrawiam cię cieplutko A.

  14. Antylanser
    Kwi 26, 2012 @ 20:54:14

    Mi się podobało 🙂 uchichrałem się tą zabawną opowiastką., mimo że nie zbyt chętnie przemęczam gałki oczne.

  15. Cierpliwy do przesady
    Kwi 26, 2012 @ 20:38:59

    Sekret?

  16. Elunia
    Kwi 26, 2012 @ 20:10:57

    Mam prośbę. Czy może mi Ktoś podać linka na film Sekret, nie mogę znależć.
    Z góry dziekuję.
    Serdeczne uściski dla Wszystkich, zwłaszcza dla Kochanej Krystal i Tych, którzy z nią pracują 🙂 :).

  17. Cierpliwy do przesady
    Kwi 26, 2012 @ 19:44:26

    Zobaczcie co znalazłem 🙂

  18. Czakamrati
    Kwi 26, 2012 @ 19:20:22

    No proszę jak pięknie mnie przyjęliście 🙂 :* i Krystal nie wykasowała mojego komentarza 😀

    DZIĘKUJĘ :* :* :* heh jak skończą mi się buziaki będę Was przytulać 😀 mogę? 😀 żartuję nie skończą się 😀 :*
    Dobra a teraz do rzeczy! tak ja do rzeczy 🙂 no to ładnie mnie pogieło.
    Piszę bo mój wszechwiedzący mędrzec plujący mi do ucha, kazał się wypowiadać tutaj jak najczęściej, no nie wiem czy to dobry pomysł jak wytrzymacie to, to i ja wytrzymam 😀 hah.
    Jako bliźniaczy płomyk ( heh zabawne płomyk to ja mam na zapałce 😀 ) ufam jak pokochaliście mojego szanownego mądralińskiego mędrca 😛 to i mnie pokochacie co? albo przynajmniej pół z tego 🙂 albo ćwiartkę 😀 no dobra zróbcie co chcecie 😀 Nie będę was do niczego zmuszać 😛

    W każdym bądź razie, piszę tutaj aby wpędzić was Wszystkich do piątego wymiaru 🙂 jeżeli nie pójdziecie ze mną obiecuję że użyje przemocy 🙂 żartuję może lekko klepne w tyłek 😀
    do czego zmierzam, ano do tego że któregoś dnia moje „plujące ucho” 😀 powiedziało mi że ja już jestem w piątym wymiarze i kazało was tam wciągnąc ponieważ na tej stronie z Wami ma mi pójść gładko 😀 Czy pójdzie gładko?
    Ufff ale ja się wymądrzam i jestem taka mądra 😀 ahhhhhh….

    Dobra a więc dzisiaj chcę wprowadzić do waszego Serducha trochę Radochy. Co wy na to? 😀

    A więc opowiem Wam teraz jak ja sobie wyobrażam piąty wymiar 😀

    Dzwonię do Krystal…. ( 😛 )

    Ja: Halo, jest tam kto? Krystal Halo?
    Krystal: No słucham, Kto dzwoni i budzi mnie o tej porze?
    Ja: No Ja.
    Krystal: Jaki Ja? wyrażaj się jasniej. ( 😀 )
    Ja: No Ja Czakamrati, bliźniaczy płomyk Dajamantiego, kojarzysz?
    Krystal: A tego łobuza 😀 co mamy go w zakładce, no coś tam kojarze 😀 a tak wogóle to po co dzwonisz? masz jakiś interes do mnie?
    Ja: Tak chciałabym Ci coś zaproponować, obiecuję że się opłaci 😀
    Krystal: Heh jak opłaci się, no to wal, o co chodzi? 😀
    Ja: Chciałam Cię zabrać w podróż do piątego wymiaru, chcesz ze mną pojechać?
    Krystal: Pewnie, kto by nie chciał, a co trzeba zrobić?
    Ja: Stawić się na miejsce o wyznaczonej porze. 🙂 Przyjdziesz?
    Krystal: Pewnie już się pakuję. 😀
    Ja: (Milczy…)
    Krystal: A czemu teraz milczysz? Halo jesteś tam?
    Ja: (Nadal Milczy…. 😀 )
    Krystal: Halo, halo co tam robisz? Ty Czaka… coś tam… Jesteś? 😀
    Ja: No poszłam przygotować Ci rachunek 😛
    Krystal: Co?????
    Ja: No słuchaj nic za darmo, to będzie trochę kosztować 😀 wiesz benzyna poszła w górę i koszty przejazdu… sama wiesz 😛
    Krystal: (Milczy)
    Ja: Halo Krystal jesteś tam?
    Krystal: ….. ( Obecnie abonent ma wyłączony aparat, lub jest poza zasięgiem sieci)…. 😀

    Wprowadziłam trochę radochy w Wasze Serducha ? 😀 Jeżeli tak to JiiiHaaa 😛 udało się 😛 Jesteśmy już jedną nogą tam gdzie na was czekają te wszystkie pięciowymiarowe kochane łobuziątka 😀 Przepraszam Cię Krystal że posłuzyłam się Twoim przykładem 🙂 dla celów sprostowania i iskierką nadziei że ten mój niby komentarz zostanie na tej stronie, pragne Krystal ucałować, a masz :* :* :* 😀 jeszcze ? Łohoho :* :* :* :* ujdzie w tłoku? 😀 A tak na marginesie płomyk w „plującym uchu” powiedział że Krystal jest porządną Dziewczyną i mam się nie czepiać, więc obiecuję że było to ostatni raz 🙂 (Krystal Psieplasiam jeźeli obraziłam) 😛 (mam nadzięję że mędrzec sie nie pogniewa, zresztą pewnie i tak już to zrobił bo mówię na niego „mędrzec” 😀 )

    A teraz….bębny biją…robi się gorąco bo pragnę przemówić 😀 Wiecie co planują Mistrzowie? Chcą Was wszystkich na siłę wpędzić do piątego wymiaru, ale obawiają się jak się tam zachowacie 😀 wiecie, czy będziecie grzeczni czy nie 😛 Tak sobie pomyśleliśmy z płomykiem że będziemy szybsi od tych Wszystkich Mistrzów i zanim Planeta wejdzie w ten piąty wymiar wy już tam będziecie 😀 A więc jak chcecie? 😀 Chcecie być w moim świecie? dobrze się zastanówcie 😀 Macie dużo czasu….. zaraz zaraz…. płomyk mówi że nie tak dużo….. no to kapine 😀 dalej pluje mi ucho 😛 DOBRA DECYDOWAĆ SZYBKO 😀 uuuuuu Las rąk 😀 A więc razem z płomykiem bierzemy was wszystkich. 😀 Nie ma teraz odwrotu 🙂 Zacznijcie zapominać pomalutku o waszym nuuuudnym trzeciowymiarowym świecie i witajcie w Moim 😀 ahh ten płomyk!!! No dobra niech Ci będzie ( i przestań mi pluć po moim biednym usiu 😀 ), to znaczy miałam powiedzieć: Witajcie w naszym Świecie 😀

    Obiecuję że jak tylko Was dorwę poprzytulam i wycałuję wszystkich gorąco :* :* :*
    O! Płomyk też chce Was poprzytulać 😀 ale Was męczymy. Czy na pewno tego chcecie tego przytulania? 😀 (oczywiście pytam od strony płomyka, bo od mojego na pewno nie odmówicie 😛 ) Wiedziałam Kocham Was, a płomyk niech ciska się z zazdrości, bo po mojej stronie będę miała więcej przytulania niż u niego hahaha 😀

    Dobra rozpisałam się trochę, zakończę teraz pożegnajcie się ładnie z płomykiem: Pa Pa Panie Płomyczku 😀 no i poszedł 🙂

    A ja Wam tak pocichutku mówię: że Was Kocham 🙂 i wrócę po Was Wszystkich, Macie to jak w banku, a zaraz banki zlikwidują 😛 hmmmm no to macie to jak u Czakamratińki 😛 A więc Warto 😀

    :*

    hahaha! -Kr

  19. masarraksz
    Kwi 26, 2012 @ 18:52:28

    Drogi Oczekujący!
    … Niektórzy piszą iż będziemy Piękni, Idealni. Inni że “nic wielkiego” oprócz poszerzenia świadomości i zaniku konfliktów na świecie się nie wydarzy…
    To „bardzo dużo”.

  20. Mariusz
    Kwi 26, 2012 @ 18:32:59

    To Twoje życie, nikt za Ciebie nie powinien wybierać. To też część procesu Transformacji, żeby przejąć stery. Co Ci mówi intuicja? 🙂

  21. sonnyy5
    Kwi 26, 2012 @ 17:08:38

    W powietrzu utrzymuje sie aura miłości, czuje to … Jest to bardzo silne 🙂 Powodzenia wam, życze wiele spokoju i dużo miłych niespodzianek tego roku jak i następnych :* Złoty wiek nadchodzi …

  22. oczekujacy
    Kwi 26, 2012 @ 11:41:18

    Mnie ciekawi jedna rzecz… Jak to wszystko ma się do naszych planów… planować, nie planować? Udać się na specjalne leczenie do szpitala, czy poczekać aż wyższa gęstość sama mnie uleczy? Niektórzy piszą iż będziemy Piękni, Idealni. Inni że „nic wielkiego” oprócz poszerzenia świadomości i zaniku konfliktów na świecie się nie wydarzy…
    I bądź tu mądry w życiowym wyborze…

  23. Izabela Karwot
    Kwi 26, 2012 @ 11:25:52


    Gregg Braden – Wylecz wszystkie choroby w 3 min.
    Pozdrawiam Wszystkich świetliście

  24. ana
    Kwi 26, 2012 @ 10:45:25

    Ufam i czekam 🙂 ♥

  25. Agnieszka
    Kwi 26, 2012 @ 10:23:10

    Aż serce rośnie od takich przekazów.

    Pozdrawiam wszystkich z Miłością.
    Agnieszka

  26. planetariusz
    Kwi 26, 2012 @ 09:50:18

    Łzy szczęścia w oczach się pojawiły,to już tak blisko ,czas pędzi i zbliża nas do transformacji.Jak mało ważne i próżne są codzienne wiadomości tv.Zmiany za progiem a tu jakiś nierealny świat,kamuflaż lub nieświadomość.Chciałoby się krzyczeć z radości, obwieszczać nowiny z Nowego Świata.Lecz naokoło zagonione twarze niezrozumiale patrzące na nas.

  27. VEGETA
    Kwi 26, 2012 @ 09:26:09

    W zasadzie to ja już wcześniej odrzuciłem to, co zostało uznane przeze mnie, że nie jest dla mnie. Mi to pozostaje czekać na te nadchodzące zmiany. A czasami jak rozmowy u mnie w domu przyciągają zbyt niskie wibracje i do tego moje przez to spadają, to wtedy albo idę do pokoju na gorze i nie słucham ich lub też wychodzę po prostu na dwór.

  28. Jakub Mateusz
    Kwi 26, 2012 @ 09:15:41

    Niech się stanie:)

  29. bodzio
    Kwi 26, 2012 @ 09:12:55

    Uff! Nareszcie!-
    do domciu coraz bliżej.

Informacje od Czytelników