Oto sekret, najdrożsi przyjaciele

.

Nasza dzisiejsza wiadomość dotyczy tego, abyście w czasie najbliższych trzech tygodni utrzymali swoje ześrodkowanie. Będą miały miejsce bardzo potężne dostrojenia, kosmiczne koniunkcje i fale energii, które zmienią was szybciej, niż cokolwiek innego, czego doświadczyliście do tej pory.

Oczywiście każdy ma wybór i może zaakceptować te zmiany albo się im opierać, ale i tak się one wydarzą. Akceptacja i powitanie ich wywołają jeden rodzaj przemiany, a opór – inny. Będzie to znakiem początku niezbędnych zmian struktury fizycznej waszych ciał. Niekoniecznie coś dostrzeżecie, ale bez tych zmian wasze wzniesienie w tym ciele nie byłoby możliwe.

Wraz z energiami, które przybywają na Ziemię, energie waszych własnych Wyższych Jaźni zaczną się manifestować w waszej fizyczności. Bez tych zmian, o których mówimy, nie byłoby to dla was możliwe. Zmiany te nie wydarzą się przez jedną noc. Kosmiczne dostrojenia oraz energia, jaka zainicjuje te zmiany, mogą spowodować pewien dyskomfort, ale pozwólcie, by energie te mogły się w was ustabilizować. Niedługo potem stanie się to całkiem przyjemnym doznaniem. Jak to często mówicie, „Popłyńcie z nurtem”.

Jaźń, którą zawsze intuicyjnie znaliście, przejawi się w taki sposób, że wszyscy będą mogli to zobaczyć. Zapewne będziecie tym tak zaskoczeni i zachwyceni, jak i wszyscy inni. Świadomość niektórych osób nie zezwoli jednak na to. Ich reakcje na to, co się dzieje, mogą okazać się dla was nieprzyjemne. Radzimy, abyście pogodzili się z ich niewygodą i dolegliwościami, a waszą uwagę skupili na przyjęciu tego daru, otrzymanego od waszego Stwórcy i waszych Wyższych Jaźni. W pewnym momencie odkryjecie, że jesteście inną osobą niż ten ktoś, za kogo siebie dzisiaj uważacie. Ale osoba, którą się stajecie, istnieje w was z całą pewnością, tak samo jak wielkie drzewo istnieje w żołędziu. Dajcie tej sadzonce, którą jesteście, możliwość wzrośnięcia i zadziwienia was. W ten właśnie sposób zrodzi się nowy świat, który wam został obiecany.

Najważniejsi zbawcy Ziemi właśnie teraz lądują. Lądują oni w waszych sercach i ciałach. Są oni naprawdę wami. Tak, dołączą do was i inni, ale najpierw musicie się stać tymi, którzy zbudują świat, jaki powołaliście do istnienia swoimi marzeniami. Podziękujcie swemu Stwórcy za to, kim jesteście, gdyż w sobie samych odkryjecie największy możliwy dar. Wiemy o filmie, który zatytułowaliście „Sekret”. Oto jest ten sekret, najdrożsi przyjaciele. Dobrze ukryty przez was przed wami samymi. Zaś teraz nadszedł czas, żebyście go rozpakowali. Podziękujcie swemu Stwórcy, podziękujcie sobie samym, i podziękujcie sobie nawzajem. A potem dobrze się bawcie, gdy będziecie wszystko zmieniać.

A teraz miłego dnia wam życzę i do jutra.

Michał, przekazał Ron Head, 24 kwietnia 2012

http://oraclesandhealers.wordpress.com/

Przetłumaczyła Wika

22 Komentarze (+add yours?)

  1. bramin
    Kwi 26, 2012 @ 16:09:53

    Witaj drogi Czakamrati.
    Mam wrażenie jakbyśmy się znali od wielu wcieleń 🙂
    Pozdrowionka i światełko dla Ciebie i całej rodziny Krystal 🙂

  2. Ametyst
    Kwi 26, 2012 @ 11:12:04

    Dziękuję Czakamrati za ten prosty, klarowny i wspaniale zrozumiały przekaz. Rzadko udzielam się [pisemnie, słownie] na tym wspaniałym blogu,który niemal zastępuje mi wszystkie książki, które dotąd studiowałam. Jestem tu codziennie i mentalnie uczestniczę w każdym wydarzeniu . Twój przekaz i Ty sam bardzo mi się podoba. To wspaniale, że są tacy ludzie jak Ty. Pozdrawiam Ania

  3. VEGETA
    Kwi 26, 2012 @ 08:34:15

    To ostrzeżenie co do niewłaściwych reakcji znanych mi osób w sporej mierze może dotyczyć właśnie ich. Będę udawał, że nic takiego się nie dzieje. Wydaje mi się, że wcześniej było coś takiego, że stary układ nerwowy został wyłączony w wielu nas, a działają nowe, co przejawiało się nietypowymi bólami głowy, które miałem w kwietniu 2011. Na samą przemianę fizyczną czekam i to bardzo.

  4. Tomek Cwiek
    Kwi 25, 2012 @ 22:14:20

    Kochana Krystal doceniamy Twą świetlaną pracę i dziekujemy Ci za nia razem z Emilką. zapraszamy wszystkich chetnych na naszegonowego bloga http://transformacjaswiadomosci2012.blogspot.com/

    • krystal28
      Kwi 26, 2012 @ 07:14:06

      Kochany Tomku i Emilko, ja też bardzo doceniam waszą działalność wzniesieniową, świetna stronka! Życzę wiele sukcesów i duchowej satysfakcji w jej prowadzeniu 🙂

  5. Czakamrati
    Kwi 25, 2012 @ 22:07:56

    Witajcie Wszyscy użytkownicy i Ciebie Krystal o której tak dużo słyszałam :*

    Na początku pragnę zachować się jak mały ludzik, skacząc z radości z uśmiechem na twarzy aby móc ucałować Kochaną Krystal, za to że jest tutaj z nami i pozwoliła nam trochę podoświadczać siebie nawzajem. Krystal Wielki Buziak dla Ciebie :* a masz jeszcze jeden :* 🙂
    A teraz troszkę poważnieje aby móc zachować pokorę dla tych użytkowników którzy nie lubią tego typu wygłupów 🙂
    Jest sobie taki Pan którego macie tutaj w zakładce a z którym utrzymuję stały kontakt, który jest kontaktem chyba telepatycznym, albo moim chorym uronieniem 😛
    powiedział mi o tej stronie, więc zawitałem, albo zawitałam.
    przepraszam piszę w taki sposób,ale sam nie wiem kim jestem bo urodziłem się Ten i Ta. rozumiecie co mam na myśli?
    Nie wstydze sie wam o tym mówic bo i tak mnie nie znacie, wiec co mi tam zalezy. 😀
    Moje pytanie jest takie czy zaakceptujecie mnie mimo wszystko?
    Nazwał mnie Czakamrati, i czystym stanem umysłu Boga, czy czysty umysł Boga może być taki jak ja? to znaczy taki popranie inny? jezęli tak to wszystko musi być popranie inne 🙂 Coraz bardziej mi się to podoba 😛 😛
    Dobra teraz do rzeczy i przepraszam za moją absurdalność 😀
    Zara zara co ja to miałam przekazać….. a już wiem…. 😛
    Mój osobisty niewidzialny i mądraliński wychowawca o którym nic praktycznie nie wiem powiedział mi abym wam przekazała właśnie tutaj coś o tym całym zwariowanym świecie 5D, hehe jak to fajnie brzmi 🙂 5D jak gra Komputerowa, tylko tyle mi przychodzi na myśl 😀 hehe taka ze mnie pusta głowa 🙂
    Ale przepraszam za to że się tak rozpędziłam/dziłem 😛 hehe…
    Dobra no to jedziem z tym koksem 😀
    Nie będę wam wklejała tego jego cytatu, tylko powiem własnymi słowami chcecie? 😀 no pewnie że NIE. 😛 Pewnie bym go tylko rozgniewała i tyle 🙂 i tak już sobie zjadł tyle nerwów ze mną że Ho HO 😀 zaraz czy on wogóle ma nerwy, jeżeli tak to gdzie 😀 hehe.,
    Dobra przepraszam chciałam się z Wami trochę pobawić. 😛 i Wam podokuczać 🙂 Udało się???? 😀

    Macie ten Cytat:

    „Każdy z Was jest ześrodkowany w ciele fizycznym. Ześrodkowanie oznacza Boską świadomość jednostki scentrowaną w materii ciała. Jak dostać się do piątego wymiaru i jak w nim pozostać? Miłość jest kluczem ale wymaga wytlumaczen aby móc ją lepiej zrozumieć. Każdy z Was jest Boską świadomością. Nikt nie jest lepszy ani gorszy od drugiego. Każdy przynależy do jedności i jesteście identycznymi kawałkami całości. Gdy szukacie Boga jako istoty najwyższej nie odnajdziecie go. poniewaz taka istota najwyższa nie ma swojego miejsca w bycie. Ale gdy zauważacie Boskość we wszystkim co jest, jesteście na dobrej drodzę do waszego osobistego wzniesienia. Kamień wcale nie jest czymś gorszym, tylko dlatego że jest kamieniem. Zwierze nie jest czymś niższym, tylko dlatego że jest zwierzęciem. Złoczyńca nie czymś godnym potępienia, tylko dlatego że jest nieświadomy swojej boskosci. Gdy postanowicie patrzeć na życie i wypatrywać i znajdować istotę najwyższą we wszystkim, osiągniecie szybciej to co jest tak drogie waszemu sercu, na co inni muszą jeszcze czekać. Dlatego Wielką prawdą jest to, że wszystko co istnieje jest sobie równe i nic nie wyodrębnia tej równości. Kwestią następną którą potrzebujecie wiedzieć jest wiedza o Energii. Wiedza ta wiąże się z osobistym tworzeniem własnej rzeczywistości jak i wzniesieniem. Wszystko jest Energią i nie ma nic, co by tą energią nie było. Wasza boska ześrodkowana energia świadomości, którą nazywacie imieniem: Ja, jest stale podłączona pod energię wszystkiego co istnieje. A więc krótko rzecz ujmując energia która znajduje się obok was jest podłączona pod waszą świadomość i zachowuje się w zgodzie z nią. Jeżeli jesteście zdenerwowani energia ta również zachowuje się gwałtownie. Jeżeli jesteście szczęśliwi energia zachowuje się w zgodzie z Wami. A teraz dochodząc do sedna tego przesłania, chciałbym wam powiedzieć rzecz najważniejszą prowadzącą do waszego osobistego wzniesienia. Prawdziwym, najwyższym i naturalnym stanem Boga jest Miłość do wszystkiego. Co przez to rozumiemy? To że Bóg kocha wszystko co istnieje. A dlaczego? Ponieważ jak mógłby czegoś nie kochać skoro wszystko jest Nim? Myślisz że kamień cię nie kocha, ponieważ nie ma ust aby to wyrazić? Myślisz że zwierze które nic nie mówi nie darzy cię uczuciem miłości? Myślisz że roślina która tak pieknie rośnie nie napaja Cię Miłością gdy na nią patrzysz? Myślisz dla kogo to robi? Dla Ciebie przekazując swoją czystą miłość. Czy ty tego nie dostrzegasz? Pomyślcie jak Bóg może kogokolwiek nienawidzić? Czy ty nienawidzisz swojej ręki tylko dlatego że jest ręką? Albo oka tylko że jest okiem i pełni inną funkcję od ręki? Wszystkie części twojego ciała spełniają jakąś rolę i razem działają znakomicie. Czyż tak nie jest? Tak samo dzieje się z całością Wszystkiego co istnieje. Bóg widzi to jako doskonale działający mechanizm we wnętrzu jego ciała, czy wy tego jeszcze nie dostrzegacie? A teraz, jak zachowywała by się energią gdy wy jako jednakowe części Boskie pokochalibyście się nawzajem, lub spróbowaliście pokochać drugiego człowieka tylko dlatego ze jest człowiekiem, zwierzaka tylko dlatego że jest zwierzakiem i roślinę tylko dlatego ze jest rośliną? Energia która znajduje się obok was i jest wszystkim co istnieje zamieniłaby się w Boskie cząstki w waszym życiu i dostarczyłaby wszystko czego potrzebujecie. Wasze życie przekroczyłoby granicę zdrowego rozsądku. Wasze wzniesienia było by pewne i szybkie. Dotarlibyście do piątego wymiaru i jeszcze dalej. To takie proste. To takie sprawiedliwe i naturalne.
    Proszę rozważcie to co tutaj przeczytaliście”.

    I co ? Ktoś wogóle to zrozumiał? 😀 nieco pogmatwane co nie? 😀
    pewnie i tak Krystal skasujesz ten komentarz, wcale Ci się nie zdziwię 😀
    Dobra ja spadam bo teraz czuje że na dobre go rozgniewałam i za chiny ludowe sie do mnie już nie odezwie 😀
    Narka łobuziaki :* :* :* a jeszcze jeden :* 😛

    • zrozumienie
      Kwi 25, 2012 @ 22:56:40

      suuuuper! nareszcie cos lekkiego, zabawnego a zarazem ciekawego 🙂 🙂 🙂

    • Antylanser
      Kwi 25, 2012 @ 23:27:46

      Masz bardzo mądrego nauczyciela „Czakamrati” 🙂 nie przejmuj się odmiennością, wszyscy w jakiś sposób jesteśmy odmieńcami (unikatami) dlatego wszyscy jesteśmy niepowtarzalnie piękni. 🙂

    • ramzes
      Kwi 26, 2012 @ 00:05:20

      Jeśli o mnie chodzi akceptuję Cię całym sercem Wspaniała Istoto
      i kłaniam się Twojej Boskości :)))
      I gdybyś nie przedstawił(a) się jako ktoś nowy,
      to przysięgałbym, że to nasz Dajamanti wrócił do nas
      w formie … hm …powiedzmy luzackiej :)))
      Zawsze czułem i lubiłem Jego myśli i przesłania …
      I wiecie co ?
      Czytając Twój wpis znów to czuję :)))
      Pozdrawiam Cię Światłem

      • Anajka
        Kwi 26, 2012 @ 00:30:32

        …Gdybyś kiedyś spotkał się w cztery oczy z Mistrzem Wzniesionym, mogło by Ci się na pierwszy rzut wydawać, iż rozmawiasz z niewinnym, słodkim dzieckiem…”
        Prawda, że pasuje? 😉

      • Czakamrati
        Kwi 26, 2012 @ 18:00:08

        Strzał w dziesiątkę Ramzesku :* 😀
        Jak to się mówi?
        Bingo !
        Baja Bongo!
        Ptasie Mleczko 🙂 o trochę się zapędziłam 😀
        W każdym bądź razie Całusek :* zobacz jaki soczysty 😀

        • ramzes
          Kwi 26, 2012 @ 21:44:10

          Dzięki :))
          Podzieliłem się tą słodyczą ze znajomymi :))
          I wiesz co ?
          Tyle tego jest, że już wszystkim zrobiło się słodko :)))
          Twój humor jest bardzo pozytywnie zaraźliwy :)))
          Dzięki, że jesteś …
          A do Wzniesienia stoję pokornie i cierpliwie z „łapką” w górze :)))
          Choć …
          Jak już przyleci ten statek, to niech ma przynajmniej ze 20 metrów :))
          Bo już obiecałem niektórym znajomym z tego blogu przejażdżkę –
          głupio by było gdyby się wszyscy nie zmieścili :)))

    • Anajka
      Kwi 26, 2012 @ 00:22:49

      Witaj wśród nas Czakamrati 🙂 Pierwszy wpis i proszę 🙂 Nieźle zaczęłaś 😉 Nie jak to zwykle bywa – komentarz do przekazu, ale od razu własne ziarno posiałaś i to nie byle jakie 🙂 To bardzo proste, piękne i dokładne wytłumaczenie tak trudnego dla wielu pojęcia Jedności Wszystkiego. Buziak ode mnie 🙂 :-* a nawet dwa :-*

    • krystal28
      Kwi 26, 2012 @ 07:16:53

      I dla Ciebie tez dużo buziaków za przesłanie i humor, Czakamrati 🙂

    • ana
      Kwi 26, 2012 @ 10:50:45

      Świetny post, Czakamrati 🙂 Zabawny, a jednocześnie pouczający.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :))

    • M.
      Kwi 26, 2012 @ 11:00:00

      Buzior dla Ciebie Czakamrati :*. Uśmiałam się niemalże do łez… :-))))

    • Gami
      Kwi 26, 2012 @ 17:17:46

      CZAKAMRATI …już to kiedyś czytałam,że jesteśmy częściami jednego Organizmu.Tylko dlaczego jeszcze tak wielu czuje oddzielenie?…pewnie nie są na odpowiednich poziomach ewolucji..i tak tym sposobem odp.sama sobie 🙂

    • freeheart
      Kwi 26, 2012 @ 17:27:34

      Witaj Kochany/na. Powiało miłością 🙂 Buziaki dla Ciebie i Dajamantiego.

  6. Dorota
    Kwi 25, 2012 @ 16:19:22

    Kochana Krystal prosze napisz gdzie moge znalezc wczesniejsze wpisy z kolumny po prawej – pomiedzy Przeslaniami Jezusa a Blogiem AA Uriela- , tu gdzie teraz jest „co by bylo gdyby…”

    Kochana Dorotko, zachowuję je, jednak nie tutaj. Dałaś mi pomysł, aby może te wszystkie myśli umieścić na blogu — Kr

  7. aurelia
    Kwi 25, 2012 @ 15:48:20

    tak, ciału też trzeba pomóc – nie zaszkodzi przyjmować preparatów zawierających krzem no i dużo mineralnej wody – przynajmniej 1 szklanka na 10 kg wagi ciała ,pozdrawiam serdecznie A.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
