Czas Decyzji

.

Chcę prosić wszystkich pracowników światła, aby każdego dnia przez 1 minutę przesyłali wszystkim innym pracownikom światła tej Ziemi myśli pełne miłości i siły. Jak weźmiecie sobie to do serca to wszyscy objęci będziecie natychmiast miłością i wzmocnieni siłą grupy!

 

.

Tu Uriel, Światło Boga.

Moje Ukochane Światła. Przychodzę dzisiaj z ważnymi wiadomościami, ponieważ zaczął się czas decyzji dla każdej z dusz.

Wraz z rozpoczęciem wiosny na północy i jesieni na południu, w momencie kiedy słońce stało w równiku, Ziemia wstąpiła w nową fazę która ukazuje teraz pierwsze rezultaty. Ukierunkowania i przygotowania do przejścia przez welon wielowymiarowy są ukończone.

Podróż nie rozpoczyna się dopiero podczas jazdy; potrzebne są plany i przygotowania i podróż w jedną stronę –bez powrotu– wymaga dbałości. Opiszę Wam teraz, w której fazie podróży się znajdujecie. Wybiorę obraz waszej rzeczywistości i powiem iż pociąg z pełną parą stoi na dworcu. Zwrotnice są ustawione i sygnał jest zielony. Drzwi są jeszcze otwarte i podróżnicy zajmują swoje miejsca. Niektórzy dawno temu zajęli miejsca i czekają, inni wyglądają przez okna niecierpliwie, ponieważ oczekują jeszcze innych współpodróżnych. W przejściu stoi ktoś, kto odprowadził tylko kogoś na dworzec i teraz nie może się rozstać z nim i zastanawia się właśnie, czy by jednak nie dołączyć do tej podróży.

Na peronie stoją ludzie ze łzami w oczach – oni nigdzie nie pojadą, ponieważ musieliby pozostawić swój majątek (swoją własność) i nie są w stanie tego zrobić.  Jakaś grupa stoi na peronie i dyskutuje na temat za i przeciw decyzji o tej podróży:  – „Jest to podróż w niewiadome, ja zostaję tu – tu wiem gdzie jestem”, –„Ja pojadę, gorzej tam nie będzie”, –„Ja słyszałem od przewoźnika (organizatora podróży), że to wszystko to oszustwo”, –„Nie to jest jednorazowa szansa, tak szybko i tanio nigdy stąd nie wyjedziesz”.

Tak mniej więcej wyglądałyby dyskusje w naszym obrazie. Panuje jeszcze wiele niejasności jak ta podróż będzie wyglądać. Dlatego spójrzmy na plan podróży. Rozpoczniemy małą podróżą przez znane miasto z postojami w ważnych punktach, aby umożliwić innym wsiadanie. Ta mała podróż umożliwi jeszcze raz spojrzenie z innej perspektywy naszego pociągu na stare miasta działań.

Podczas tej podróży otrzymamy od personelu pociągu specjalne oczyszczanie i zabezpieczenie, które w widoczny sposób odmieni podróżnych. Będzie to dla niektórych pozostałych powodem, aby szybko wskoczyć do pociągu i dołączyć kiedy ujrzą zmiany w podróżnych właśnie przejeżdżających. Ostatni postój znajduje się na granicy miasta – ostatnia możliwość na decyzję. Teraz będzie jasne dla każdego, że jest to ostatnia szansa zanim drzwi zamkną się definitywnie.

Kochane istoty – to tylko obraz, opowiadanie, jednak niesie ono w sobie prawdę o waszej drodze do siebie. Ten pociąg wkrótce ruszy, jak ktoś już w nim siedzi poczuje może małe szarpnięcie. Sam zobacz, czy siedzisz już w pociągu, czy też stoisz na peronie. Nadszedł czas na decyzję serca, na uwolnienie strachu i niepewności, zwrócenie ku miłości i na zaufanie sobie samemu – to odpowiada wykupieniu biletu.

Często powtarzałem – miłość do siebie samego, do Boskiego Rdzenia, które wszystkim stworzeniom własnym jest – jest kluczem. Zaufanie do siebie samego, do mądrej, nieśmiertelnej duszy jest jedynym pewnikiem w tym czasie przemian. Wiara w siebie ukarze Ci drogę, ponieważ twoje jestestwo, Twoja dusza jest prowadzona i chroniona.

Było ostatnio wiele powtarzających się ataków na pracowników światła (lightworkerów) w celu zasiania niepewności, podziału i zwątpienia. Te ataki nie powiodły się i zostały skierowane z powrotem do atakujących (sprawców). Strona duchowa nie pozwoli na żadne szkody i każdy atak zniweluje. Wy Kochane Światła, jesteście pod moją opieką. Wkrótce widoczne będą dla wszystkich oznaki przemian i będzie ich coraz więcej; proszę was jednak o utrzymanie w dalszym ciągu skupienia na swoim wnętrzu.

Nie ma nic ważniejszego od Ciebie – patrz w siebie i pozostań w równowadze. Kto kieruje swoje spojrzenie tylko na zewnątrz, łatwo popadnie w iluzję tego świata i zagubi się w lęku, zwątpieniu i złości. Boskie prawa są sprawiedliwe, zaufaj miłości i mądrości, która wszystko wyrównuje. Nie popadaj w nienawiść i zemstę teraz kiedy siły ciemności będą obnażone. Chcę prosić wszystkich pracowników światła, aby każdego dnia przez 1 minutę przesyłali wszystkim innym lightworkerom tej Ziemi myśli pełne miłości i siły. Jak weźmiecie sobie to do serca to wszyscy objęci będziecie natychmiast miłością i wzmocnieni siłą grupy! Nieście tę myśl do świata, rozpowszechniajcie ją, odczuwajcie jej działanie i bądźcie świadomi waszej siły!

Ja Uriel, światło Boga, będę Wam towarzyszył i rozsiewał Moje błogosławieństwo w Waszych myślach. Ochrona i miłość Jedynego Źródła Jestestwa jest z Wami.

Ja jestem Uriel.

Channeling od Günther Wiechmann, Archanioł Uriel, 16.04.2012

www.guentherwiechmann.de

Z niemieckiego przetłumaczyli Alicja i Sławek

20 Komentarzy (+add yours?)

  1. Planetariusz
    Kwi 29, 2012 @ 02:06:57

    Byłem przekonany,że to my którzy przechodzą do 5 wymiaru razem z Gaią zostają na wzniesionej Planecie.3 wymiar wyjeżdża pociągiem do jakiegoś Matrixu gdzie oczekuje ich podobne życie jak teraz mamy wszyscy.Gdzie mamy wyjechać skoro wzniesiona ziemia jest tu?

  2. Kuba
    Kwi 28, 2012 @ 18:50:46

    Cudowny przekaz,nie znałem go.Bardzo dziękuję:)

  3. alleksa
    Kwi 27, 2012 @ 20:52:00

  4. alleksa
    Kwi 27, 2012 @ 20:48:34

    Kochani, zapasowy adres Wolnej Planety
    http://wolnaplaneta.com/

  5. filpat
    Kwi 27, 2012 @ 20:35:26

    Ja tez sie niczego nie boje, i nie zal mi zostawic ,wszystkiego , od jakiegos czasu siedze w tym pociagu, i cierpliwie czekam, moze moi bliscy ,tez uwieza…

  6. grabaszcz
    Kwi 27, 2012 @ 19:46:19

    Nie opuszcza nie radość ostatnio 😀 chodzę rozhahana i cały czas się uśmiecham a czasem płaczę z radości 😀 nie mam pojęcia co się dzieję ale fajne to jest 😀 😀 😀

  7. AndrzejB
    Kwi 27, 2012 @ 14:19:03

    Witam serdecznie i przepraszam, że piszę nie na temat, ale chcę poinformować, że znikła strona http://wolnaplaneta.pl/, która również niosła wiele światła i miłości jak ta. Czy nie wiecie co się stało ??? Czy nastąpił jakiś zamach na domenę? Proszę o przekazanie dalej tej informacji.

    • vadera8
      Kwi 27, 2012 @ 16:25:18

      Andrzeju, u mnie działa bez zarzutu 🙂 pod tym linkiem http://wolnaplaneta.pl/terra/2012/04/
      Pozdrawiam z wielkim sercem
      Ewa

    • LanceLot
      Kwi 27, 2012 @ 16:26:12

      U mnie po kliknięciu linka jest taki komunikat:


      Strona główna portalu

      Portal pomyślnie przeszedł fazę BETA testów. Projekt Bazy Artykułów (AKASZA) został jednak wstrzymany i przesunięty na czas nieokreślony. Do tego czasu część jej funkcjonalności przejmuje TERRA. O dalszych zmianach będziemy Was niezwłocznie informować.

      TERRA Galaktyczna Kawiarenka zaprasza już teraz…
      Znajdziesz w niej najnowsze przekazy/chanellingi. Kliknij tutaj…
      Aktualna lista naszych Serwisów:

      » TERRA: Galaktyczna Kawiarenka TOP!
      » AKASZA: Baza Artykułów
      » YOUTUBE: kanał wolnaplanetaPL

      » Chanelling: przeczytaj nowe przekazy
      » Opublikuj swój artykuł
      » Skontaktuj się z nami

    • beza
      Kwi 27, 2012 @ 17:10:46

      Witaj Andrzeju.Też to zauważyłam.Zastosowałam się do wskazówek i napisałam do Nich.Ale nadal nie można odwiedzić tej stronki.

    • freeheart
      Kwi 27, 2012 @ 19:39:18

      Andrzeju. U mnie też działa. Jakiś czas temu domena miała kłopoty z powodu blokowania niektórych adresów IP. Podano wtedy taki komunikat: „Drogi Czytelniku, jeśli chcesz sprawdzić czy nasza domena jest online
      i czy Twój adres IP nie jest blokowany, proszę spróbuj przez stronę proxy
      wpisując nasz adres na stronie:
      http://www.hidemyass.com/
      Spróbuj.

  8. Andżelika Kościesza
    Kwi 27, 2012 @ 13:22:37

    A ja siedzę w tym w pociągu i siedzę… już dawno pomachałam ręką tym i temu, co na peronie… ech, tak się cieszę na tę podróż….

  9. Arkija
    Kwi 27, 2012 @ 12:34:00

    Swoje mejsce w tym pociągu już dawno zajęłam, jest obok mnie moja plejadjańska córeczka, razem czekałyśmy chwilę na tatę i męża i już jest, siedzi obok, są też nasze zwierzaki. Jak wspaniale!!!
    Z łatwością i wdzięcznością pożegnałam się ze wszystkim co już straciło swoją przdatność. Jedyną i najcennejszą rzeczą jaką mam jest Miłość we mnie, a dokładniej Miłość którą jestem i każdy nią jest (choć może jeszcze nie być tego w pełni świadomy), tak więc jedziemy bez bagażu.
    Zostawiam też swoje wspomnienia o wszelkich cierpieniach, urazach i krzywdach. Wybaczyłam z głębi serca i szanując doskonałość każdej chwili Istnienia, siłą swej intencji zamieniłam to wszystko z powrotem w Światło by wróciło do Żródła I tak się stało.
    Jest we mnie nieopisana radość, błogość i nie mająca granic Ufność w doskonałość tej podróży. Czuję ekscytację tą wyjątkową chwilą a jednocześnie jest we mnie nieopisany spokój.
    Zachwyca mnie Nowa Ziemia, tętniąca życiem, zdrowiem i dostatkiem. Zachwycają mnie towarzysze podróży tak piękni i odważni, wszyscy tu uwolniliśmy się z władania egotycznego umysłu oddając swe istnienia Światłu Miłości swojego Serca. To najdonoślejsze zwycięstwo naszego życia.

    Posyłam Wam Milość drodzy towarzysze podróży.

    Arkija.

  10. Józef
    Kwi 27, 2012 @ 12:07:03

    Wspaniałe przesłanie Archanioła Uriela . Trafiło mi do serca szczególnie to aby sobie nawzajem przesyłać myśli miłości i siły, nic nie kosztuje a mogą byś wspaniałe efekty. Intuicja mówi mi , że już siedzę w pociągu i spokojnie czekam . Oczywiście Chciałbym aby jak najwięcej ludzi zdecydowało się wybrać tę podróż. Wiem , że jest to podróż w stronę Stwórcy i dlatego jestem spokojny i pełen ufności.

    Życzę wszystkiego co najlepsze.

  11. Czakamrati
    Kwi 27, 2012 @ 09:20:51

    Puk puk, przywitam się z Wielkim Buziolem dla Was wszystkich :* 😀

    przeniesione na stronę główną – dzięki! -Kr

  12. VEGETA
    Kwi 27, 2012 @ 08:35:16

    Ja nie czuję strachu, a to dzięki temu, że lubię od jakiegoś czasu postrzegać siebie jako kogoś nieugiętego. Poczucie pewności siebie wzmacnia moja duma. Gdy wcześniej czytałem przekazy na tej stronie to powiedziałem sobie samemu, że będę słaby jeśli nie pozbędę się tej psychozy jaką miałem na myśl o Illuminati. Dziś w pełni ufam temu przedsięwzięciu (że tak się wyrażę). Mnie można porównać do tego, co właśnie siedzi w pociągu i patrzy przez okno w oczekiwaniu na tych, o których najbardziej myśli. Nie nie ma we mnie rozpaczy etc., bo jest mi to zupełnie obce.

  13. Nel
    Kwi 27, 2012 @ 08:22:51

    🙂 posyłam….

  14. beza
    Kwi 27, 2012 @ 07:40:35

    Kiedy człowiek jest malutki i musi coś zrobić (np.iść na zastrzyk) to często się boi. Ale rodzic bierze za rączkę i mówi : ja będę z tobą. Zobaczysz,że wszystko będzie dobrze. I malutki człowiek wkłada swoją rączkę w dłoń rodzica i idzie. Nadal jeszcze trochę się boi,ale idzie…Ja się dziś podobnie czuję. Wprawdzie nie jest to strach sensu stricto,ale „takie dziwne coś” : ciekawość z refleksją,że nareszcie koniec już tych ciągłych rozstajów dróg,że teraz tylko prosta przede mną….Może dlatego,że właściwie tylko gradobicie było w moim życiu na tym ostatnim odcinku?Jeszcze wczoraj miały miejsce sytuacje , które klarowały moje spojrzenie…
    Przesyłam Wam wszystkim to co we mnie najlepsze.
    Pozdrawiam.

    • freeheart
      Kwi 27, 2012 @ 14:02:34

      Kochana beza. Dobrze to ujęłaś. Wielka radość i szczęście + trochę niepewności. Jako istoty dualne nie mamy wglądu i tej oczekiwanej pewności. Twoja ostatnia prosta jest również wspólną drogą nas wszystkich. Bardziej lub mniej. Wciąż będą się klarować nasze emocje, postrzeganie. I tak aż do końca.
      To jest cudowne. Jesteśmy w tej szczęśliwej sytuacji, że WIEMY. I jesteśmy razem. Przesyłam Tobie, wszystkim zdecydowanym i niezdecydowanym oraz Pracownikom Światła dużo Miłości. Dłużej niż przez 1 min.
      ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :-*

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
