Moich kilka myśli na temat Fulforda i Kobry

.

Ostatnie artykuły Kobry zrobiły trochę zamieszania w społeczności ludzi Światła, którzy szukają klarowności.  Kobra przez lata przysporzył się do przebudzenia wielu osób i dostarczył nam wiele cennych informacji.  I jestem mu za to bardzo wdzięczna.  Próby jego zniesławienia przez ciemne siły są niestrudzone.  Nic nowego, wszyscy wojownicy Światła , którzy mają wielkie znaczenie w usuwaniu kabalistycznych sił są szykanowani przez trollów, zabijani itp.  Nawet Ben Fulford  nie zaoszczędził Kobrze okrutnego ataku porównując oczyszczający prysznic przed wejściem do Ruchu Oporu do obozów koncentracyjnych.  A tak naprawdę,  ile Fulford  wie o działalności Kobry na rzecz Światła?

W swoich raportach przez lata Fulford umieszcza nie tylko w większości wyjaśniające, polityczne informacje, ale i wiele dezinformacji na temat sytuacji i innych osób.  Nawet w ostatnim,  podważanie intencji  Prezydenta Trumpa.  Nigdy nie widziałam, aby swoje błędy prostował, wyjaśniał lub kogoś przepraszał.  Pytania nasuwają się samoistnie. W jakim celu to robi?  Może, abyśmy nie byli zbyt entuzjastyczni z powodu ostatnich widocznych, fantastycznych zmian na świecie na rzecz pokoju (PK, Iran i wiele innych).  Może chce nas upewnić, że tak naprawdę wszystko jest po staremu i w istocie będzie tak jak zawsze było, bez nadziei w tym ziemskim więzieniu.  Dlatego do dzisiaj nie jestem pewna, czy Fulford jest „kontrolowaną opozycją”, czyli agentem kabała, czy działa dla dobra ludzkości.

Ostatnich artykułów Kobry nie zamieściłam na moim blogu, ponieważ miałam kilka niewyjaśnionych pytań, choć jak najbardziej wierzę, że intencje Kobry są dobre. Poniższe urywki z komentarza na blogu Kobry odzwierciedlają moje wątpliwości:

„Moje pierwsze myśli są, dlaczego to wszystko będzie otoczone tajemnicą?  Dlaczego tylko 5-15 minut na podjęcie takiej monumentalnej decyzji bez wiedzy na temat, aby przemyśleć  tę decyzję?  Dlaczego stracony kontakt z bliskimi?  A jeśli ktoś „już” podjął tę decyzję przed przyjściem na Ziemię w tym życiu, to dlaczego formalność wyboru teraz?  I dlaczego  upubliczniać to szeroko i daleko, gdy tylko stosunkowo „bardzo nieliczni” mają to szczególne przeznaczenie, dharmę i powołanie?  Jaki jest cel lub powód, aby teraz przyłączyć się do Ruchu Oporu?  Czy proces rekrutacji nie trwa już od 26 000 lat?  Dlaczego Opór i / lub inne inteligencje galaktyczne potrzebują WIĘKSZEJ populacji ludzkiej w Ruchu Oporu w obecnym czasie? Jak można się o tym dowiedzieć?

Czy nie sensowniej byłoby, aby ludzie, którzy mają zaproszenie do opuszczenia Ziemi i przyłączenia się do Ruchu Oporu zrobiliby to cicho i prywatnie?

Dla mnie ta publikacja wywołuje więcej strachu i niepewności niż Miłości i Pokoju.

Ci ludzie nie będą w stanie powrócić na Ziemię, aż do Wydarzenia.  Wydarzenie może nastąpić teraz lub może za wiele lat.  Nawet samo Wydarzenie NIE musi się odbyć tak, jak Kobra opisał to jako Przełom Kompresji.  Dlaczego?  Ponieważ nikt nie ma pełnej historii, pełnej inteligencji poza Najwyższym Źródłem, „Bogiem”.

Jest więcej powodów, dla których nie powinno się przyjąć zaproszenia (oczywiście jeśli ktoś jest zaproszony w pierwszej kolejności!), niż szybko podjąć decyzję o przyjęciu zaproszenia.

Ktoś może tylko podjąć tę decyzję na podstawie swojej intuicji, swojej wewnętrznej wiedzy.  Więc po co to cale zamieszanie?  Po prostu niech Ruch skontaktuje się z odpowiednimi duszami  i zakończy ten proces rekrutacji.  Naprawdę nie rozumiem ogłaszania tego tak szeroko na blogu Kobry.”

Przetłumaczone artykuły, do których się odnoszę  znajdziecie w Internecie: FB, Kochane Zdrowie, Meditation539, itd.

 

 

 

 

 

 

 

23 Komentarze (+add yours?)

  1. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Maj 21, 2018 @ 16:00:00

    cos kiedys slyszalem jak ksiadz mowil “zrodzony a nie stworzony”

  2. Omstan
    Maj 18, 2018 @ 17:39:48

    Nigdy nie mogli i nadal nie mogą, gdyż dusza jest zrodzona a nie stworzona czyli współistotna Ojcu i nikt nie ma nad nią władzy. Wola duszy jest wolą boską.

  3. Omstan
    Maj 18, 2018 @ 16:47:29

    A na co ci przechodzone ciuchy. Dostaniesz z replikatora nówki o jakich nawet nie myślałeś.

  4. Omstan
    Maj 18, 2018 @ 16:40:54

    Nigdy nie mogli i nie mogą. Człowiek (dusza) jest istotą zrodzoną a nie stworzoną czyli współistotną Ojcu- Bogu dlatego nikomu nie podlega i nikt nie może jej do niczego zmusić. Można ją tylko skołować i wyprowadzić na manowce, ale to już będzie jej wola.

  5. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Maj 18, 2018 @ 13:36:14

    ” A nie możemy zobaczyć całości ponieważ jest to niebezpieczne dla końcowego efektu.” tak sobie wmawiaj

  6. SzurniętyMędrzec
    Maj 17, 2018 @ 21:37:30

    Czy ciemni obecnie również nie mogą ingerować w wolną wolę ludzi, tak ogólnie pytam?

  7. xylotet
    Maj 17, 2018 @ 21:20:49

    Kiedyś świat był prostszy ,,, dzielił się na Real ,,, dla większości siermiężny i ciężki ,,, i Astral ,,, jako nagroda dla ciemiężonych a kara dla ciemiężców ,,, (Jezus nawet do tego nawiązywał w tym ,,, wielbłądzie i uchu igielnym) ,,, ale może Opaczność ,,, albo ciemiężcy bojący się swego losu ,,,, Stworzyli Nowy Level Rzeczywistości ,,, mianowicie VIRTUAL ,,, i to dzięki Technologii ,,, i teraz to co było tylko fantazją i uciekaniem z Realu ,,, dla wszystkich których w jakiś sposób Real Uwierał ,,, nie muszą czekać na Astral w postaci pośmiertnych doświadczeń ,,, albo męczyć się w Realu ,,, Medytacje ,, Wizualizacje ,,, Świadome Sny,,, Obe ,,, itd. itp. (bo to uczciwie do tego podchodząc ,,, nie takie łatwe jest ) ,,, mają namiastkę tej prawie, w Rzeczywistym Czasie Wymiany Informacji ,,,( jak w astralu ),,, a przede wszystkim to Doświadczenie (typowo astralne i mentalne) ,,, Że Podobne przyciąga Podobne ,,
    A wszystko to dzięki TECHNOLOGI ,,,, Real ani Astral nigdy nie były Apogeum Obiektywnej Prawdy ,,,, więc VIRTUAL jako hybryda i łącznik między nimi odziedziczył to po nich ,,, i nie Oczekujcie siedząc w Nim( virtualu) za wiele Od Niego ,,,,

  8. Ewa
    Maj 17, 2018 @ 20:58:49

    Całe to zamieszanie wynika z tego, że nie widzimy całości. A nie możemy zobaczyć całości ponieważ jest to niebezpieczne dla końcowego efektu.
    Pozostaje wiara, ta tfu-niuejdżowska wiara i zaufanie- tfu-dziadostwo dla naiwnych.
    A jak- może ktoś podpowie- inaczej sprawdzić, czy to ściema czy nie ściema.
    Moja intuicja podpowiada, że ten gość jest ok. I tego się trzymam.
    To wszystko jest bez sensu- jasny, ciemny czy w ciapki. Bo albo jestem ze sobą całkowicie szczera i ufam podpowiedziom swojej intuicji i sercu i wtedy wiem, ze mam rację i czyjeś argumenty mnie nie zepchną z tej ścieżki; albo nie ufam sobie i wtedy każdy, kto ma odpowiednią siłę przekonywania zasieje we mnie wątpliwości- a to już prosta droga żeby dać sobą manewrować (może ten ma rację, a może tamten). Myślę, że już nie ma czasu na debatowanie, albo zepniemy pośladki i postawimy na jedną kartę, albo będziemy się tak kisić w wątpliwościach w nieskończoność.
    ps. na zagrychę: https://prepareforchange.net/2018/05/16/notes-of-the-budapest-cobra-ascension-conference-april-2018/

  9. Paweł Giszczak
    Maj 17, 2018 @ 19:36:49

    Pomogą pomogą, teraz jest oczekiwana bardzo ważna decyzja odnośnie Wzniesienia , jest z tym zwiazany pewien problem , bo nie wszyscy tego chcą,
    Wyłamało się kilka cywilizacji obecnych na Ziemi, a to ich wyłamanie sie zwiazane jest z przerwaniem programów genetycznych na ludziach, drugi problem stanowia cywilizacje podziemne , które podejmą decyzję o dalszych rozmowach w chwili uwolnienia ich przywódców ( maja ich Cabaliści i Niemcy z Black Sun), Cabał już sie właściwie prawie nie liczy , gorzej wygląda sprawa Black Sun , sa bardzo niezadowoleni z kwarantanny całego Układu Słonecznego .

  10. MajaWalia27
    Maj 17, 2018 @ 15:53:43

    Mi sie kiedys snil taki sen,ze wielu z nas, wielu ”lightworkerow” bylo na roznych planetach, w roznych okolicznosciach kims kogo moglabym nazwac wojownikiem sil specjalnych. W tym snie widzialam.”czulam” w jak wielu programach i misjach bralismy udzial. Mysle,ze to o czym pisze Kobra jest takim rodajem misji specjalnej. I mysle,ze Ruch Oporu potrzebuje udzialu tych ludzi. Mysle,ze beda to Osoby samotne, niekoniecznie majace rodziny i dzieci. Ja nadal UFAM Kobrze i nie odczulam niepokoju. To sa po prostu takie srodki bezpieczenstwa jakie sa wymagane. O czyms podobnym pisal Corey Goody. My jestesmy w stanie powaznej rozgrywki z ciemnoscia. Ruch Oporu musi sie chronic a ludzie….mam nadzieje,ze CI LUDZIE beda w stanie im zaufac.
    Co do Bena. takze wielokrotnie mialam mieszane odczucia. Mam wrazenie,ze On czasem bywa dezinformatorem…..czasem chyba Jego rola polega troche na ”uspeiniu” naszych dzialan. Nie wiem , mam wrazenie,ze Ben albo jest zbyt optymistyczny czasem,albo zbyt ”zyczeniowy”…..

  11. Paweł Giszczak
    Maj 17, 2018 @ 15:50:34

    Nie oceceniajcie działań sił Światła, słuchajcie swojego serca, to co teraz ma miejsce to czysta , najczystrza w swojej wymowie dezinformacja, z którą do tej pory mieliśmy do czynienia w czasie działań naszych Służb Specjalnych ( Ziemskich ). Widocznie coś zostało odkryte co przeszkadza i dlatego takie dziwne działania zostały podjęte. W takiej sytuacji , gdy najprawdopodobniej mamy do czynienia z kretem można działać tylko poprzez dezinformację, angażując w ten sposób siły ciemnych(Cabal) w jałowe poszukiwania WYBRAŃCÓW , że tak powiem.
    Trzeba teraz zachować całkowity spokój .
    Tym bardziej ,że wydarzyło się w ostatnim czasie bardzo dużo w przestrzeni naszego Układu Słonecznego. o czym nie omiszkam Was wszystkich poinformować w najbliższym czasie , ale dopiero bo bardzo dokładnym sprawdzeniu tych wiadomości.

  12. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Maj 17, 2018 @ 15:47:37

    ” twoje oryginalne ubranie zostanie zdezintegrowane, a twoje rzeczy osobiste będą czekały w torbie, zdezynfekowane i wolne od nanitów.” dlaczego jedne rzeczy zostana zniszczone a inne zdezynfekowane? czy nie mozna obu zdezynfekowac?
    https://meditation539.com/2018/05/10/portal-protokoly-wejscia/

  13. Daniel Riegel
    Maj 17, 2018 @ 14:43:54

    Ja kilka dni przed publikacją odebrałem pewnego rodzaju energie, które były takie same jak wchodząc na blog Cobry, tylko że były one osobiste, skierowane do mnie i odebrałem to w taki sposób, jakby ruch oporu zapraszał mnie do podziemia. Dwa ostatnie aktualizacje Cobry odbieram jako sprzeczne ze sobą, możliwości są według mnie takie: chciał on specjalnie wywołać chaos, żeby namieszać ciemnym w głowach; namieszać również w głowach istotom światła, żeby zaczęli polegać na sobie i zaczęli podchodzić krytycznie do tego co Cobra pisze, żeby nie dać się zmanipulować przypadkiem jakimś fałszywym agentom, bo jeśli własne wewnętrzne odczucie jest takie, że czuję się zaproszony, a potem czytając ostatnią aktualizację daję się zmanipulować i zaczynam podważać swoje odczucia to znaczy, że coś jest ze mną nie tak i że nie jestem wystarczająco gotowy do tego, żeby wstąpić do takiej organizacji. Pierwsza aktualizacja o wejściach dobrze ze mną rezonowały, natomiast ostatnią aktualizację odbieram w sposób lekko podejrzany.

  14. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Maj 17, 2018 @ 14:12:57

    mam znajomego na fb i on dal mema w ktorym bylo napisane ze zadne ufo nas nie uratuje. ze sami mamy sie uratowac. i ja w to wierze. nie czekajmy na te wydarzenie czy cos. dzialajmy

  15. Turi Dredy
    Maj 17, 2018 @ 12:44:36

    Witam.1 dzień przed publikacją o wezwaniach do przyłonczenia do cywilizacji ruchu oporu miałem taka sytuację.Mianowicie chodziłem od mojego mieszkania do mieszkania siostry przenosiłem pewne rzeczy, po czym natychmiast rzucił mi sie w oczy chłopak bardzo pozytywny wrecz nie spotykany w moim mieśće jeśli chodzi o rodzaj energi jaka od niego wychodziła.Ku zaskoczeniu siedział na ławce i patrzył przed siebie skupiony spokojny i non stop patrzył w dal. dostałem impuls żeby koło niego usiąść ale nie zrobiłem tego oczywiśće czekał ale nie chciał ingerować w nic.Ja do niego nie podszedłem i nie usiadłem koło niego jak poczułem. najprwdopodobniej to był pozytywny agent a miałem styczności już z róznymi agentami w życiu.:) nikt ani nic co jest pozytywne nie zaingeruje w wasza wole.

  16. Janusz 41
    Maj 17, 2018 @ 11:11:36

    Fulforda doskonałe opisał David Icke w swojej książce Iluzja Percepcji cz.2 Demaskowanie bzdur. Jak dla mnie Pan Fulford jest dezinformatorem rzuca nam tylko piękne słowa bez pokrycia, zainteresowanych odsyłam do książki i rozdziałowi poświęconemu dezinformatorom

  17. SzurniętyMędrzec
    Maj 17, 2018 @ 08:27:12

    Ok, ciała dałem znaczy najpierw wszedłem w ulubione, dopiero potem do filmu z którego skopiowałem (zasyfiony) link, teraz powinno zaskoczyć:


    sorry za zamieszanie

  18. SzurniętyMędrzec
    Maj 16, 2018 @ 23:18:42

    Ktoś mnie tu kiedyś zjechał, że podchodzę do postów z bloga Cobry sceptycznie. „Ależ nie rób tak, ja całkowicie mu wierzę i w ogóle nie mam takiego podejścia jak ty, jak w ogóle tak możesz” co mnie zabolało.
    Dodam, że byłem po silnym ataku energetycznym ze strony mojego krewnego, gdy wtedy pisałem, i potrzebowałem regeneracji. Co do mojego sceptycyzmu miałem na myśli terminy które wtedy czytałem, na przykład sprawdzenie kim są i co robią białe kapelusze, towarzystwo azjatyckiego smoka czy arkturianie itd. to mnie wtedy bardzo ciekawiło i inspirowało.
    Brakuje mi wywiadów z Cobrą i innymi, tęsknię za tym i cierpliwie czekam na następne. :purple_heart:

    A tu z kolei fajne linki 😀

    Gorąco zachęcam też do obejrzenia dwóch sezonów Mobile Suit Gundam, przyszłość i społeczeństwo jakie sobie wywalczyli/zbudowali, to jest po prostu piękne, chciałbym by i nam tak się ułożyło

  19. Marian
    Maj 16, 2018 @ 21:52:29

    Ja od roku 2012 wiedziałem że takie coś ja rekrutacja do RO będzie właśnie w ten sposób.I jestem na to gotowy ww każdej chwili.:-)
    Pozdrawiam cieplutko

  20. Omstan
    Maj 16, 2018 @ 20:46:02

    Kobra wyjaśniał tę sytuację informując, że nie jest to jakiś wielki zaciąg do RO ale oferta skierowana do niewielkiej grupy 20 do 2oo osób w skali całego świata. Ponadto trzeba spełniać określone wymagania np. brak powiązań rodzinnych lub gotowości porzucenia rodziny (rozumiem, że chodzi chyba o singli: kawaler, wdowiec lub ludzie luźno związani z rodziną). Ponadto chodzi przede wszystkim o fachowców głównie w dziedzinie psychologii różnych specjalności. Ja osobiście gdybym otrzymał taką propozycję to bym ją przyjął z prostej przyczyny, jeżeli chcę pomóc ludzkości to więcej mogę zrobić w Ruchu Oporu niż jako emeryt w tzw. IV RP.
    Ale faktycznie, jeżeli chodzi o tak małą grupkę to można to było zrobić to po cichu po indywidualnym wyjaśnieniu wszystkich wątpliwości w bezpośrednim kontakcie.

  21. Berry
    Maj 16, 2018 @ 20:39:46

    Masz rację Krystal, nie musiało to odbyć się w ten sposób, można to było zrobić po cichu, zaznaczyć, że coś takiego się dzieje ale nie wchodzić w szczegóły. Nic nie dzieje się bez powodu. Być może zostało to ujawnione z jakiegoś powodu, o którym na dzień dzisiejszy nie mamy pojęcia , bądź jeszcze nie możemy wiedzieć. Co do twoich wątpliwości nt. Fulforda wszystko jest możliwe. Pozdrawiam serdecznie. 🙂

  22. Fuwa
    Maj 16, 2018 @ 20:34:28

    Umiejętność zadawania właściwych pytań. Brawo. W Projekcie Cheops już mieliśmy ,,wspaniałego,, Enkiego z braciszkiem. A co jeśli to wszystko to wał i służy do dojenia energii. Kolejny naród wybrany – dzięki ale odpadam. Dziękuję Krystal za zdrowy rozsądek. Nic na wiarę. Wszystko ,,Sprawdzam,,.

  23. galacticjoel
    Maj 16, 2018 @ 20:26:44

Informacje od Czytelników