Jesteście Zalewani Pomocą i Błogosławieństwem

.

 

.

Kochani, wiemy, że oczekiwaliście, iż wiele się wydarzy dnia 11.11.2011 i wielu z was odczuwa rozczarowanie.  Możemy was jednak zapewnić, że wiele się wydarzyło.  Energia tego, co nowe i wzniosłe jest teraz łatwiej dostępna dla wszystkich a w szczególności dla tych którzy wybrali, by stać się częścią nowego świata.  Wielu z was odczuwa oddziaływanie tej nowej energii jako zmęczenie, brzęczenie w uszach i nowe postrzeganie otaczającego świata.  Duch nie pojawia się w formie, której często oczekuje trzeciowymiarowa świadomość.  Nadchodzi cicho i łagodnie a jednocześnie w stały i pełen mocy sposób.

.
Wiele osób, które są otwarte i dostrojone odpowiada na tę energię poprzez doświadczenia: nowej inspiracji, poczucia wzniesienia i głębszej świadomości miłości uniwersalnej.  Spróbujcie nie wyjaśniać sobie działalności ducha i tego, jak myślicie, że duch powinien wyglądać lub jaki powinien być, przykładając  ziemskie kategorie.  Wiele waszych koncepcji pochodzi z filmów albo spektakli telewizyjnych i jest po prostu nieprawdą.  W większości są one zaledwie ludzkimi interpretacjami duchowości, biorącymi się z braku świadomości.
Wydajcie zgodę na to, by wszystko, co się już zakończyło zostało uwolnione.  Wasza praca, jako przebudzonych dusz, polega na pozostawaniu w prawdzie, zezwalaniu na to, by proces się rozwijał i życiu zgodnie z tym, co odczuwacie jako najwyższą miłość.  Dostrzegajcie iskrę bożą wewnątrz każdej żywej istoty, niezależnie od tego jak ona sama postrzega siebie czy innych.  Opracujcie sobie metody, by  o tym pamiętać w ciągu całego waszego dnia.  W ten sposób wzrastacie w prawdzie i pogłębiacie swoją ewolucję – poprzez praktykę i uwalnianie starych nawyków, z których już wyrośliście, a które powstały w oparciu o fałszywe nauki.  Nawyk osądzania i krytycyzmu płynie z wiary w dualizm i oddzielenie. Koncepcje te utrzymują się w zbiorowej świadomości tak długo, jak długo ludzie w nie wierzą.   Są uwieczniane przez tych, którzy mienią się nauczycielami lub przywódcami duchowymi i tych, którzy akceptują te  nauki.

.
Przez eony czasów ludzkość była zalewana sztywnymi naukami i protokołami mówiącymi o tym jak być „świętym”.  Obwołano „świętymi”  niektórych ludzi, którzy wdrażali w życie te koncepcje i teraz wielu się do nich modli i oddaje im cześć.  To nie są żadni „święci”!  CAŁOŚĆ życia jest manifestacją Boskości.  Tak zwani „święci” mogą być daleko za wami na  ścieżce prowadzącej do urzeczywistnienia (albo i nie) ale niczym się od was nie różnią, to takie proste.
Przestańcie oddawać własną moc, własną tożsamość, własną prawdę.  Nadszedł czas, abyście zaczęli wierzyć w samych siebie- w  SIEBIE.

.
Wszystko, co obserwujecie w świecie zewnętrznym, jest odbiciem prawdy, która zaczyna zakorzeniać się u mas a nie u garstki ludzi.  Nowa energia jest jak miękki, łagodny deszcz światła spadający z nieba  na wszystkich.  Niektórzy biegną po parasol, żeby się przed nim osłonić a niektórzy unoszą głowy i rozpościerają ramiona, żeby przyjąć tak dużo światła, jak to tylko możliwe.  A co wy wybieracie?
Kochani, wybór należy do was.  Wybór zawsze należy do was i dlatego przestańcie obwiniać cokolwiek lub kogokolwiek innego za swoje decyzje – „jestem zbyt zajęty”, „mam za dużo na głowie”, „jestem zbyt chory”, „to jest zbyt trudne”.  Nie, kochani, wymówki nie pomogą wam w nowo-energetycznej przemianie. To właśnie z jej powodu wybraliście pobyt na Ziemi w tym pełnym mocy czasie.  Czy powrócicie do domu, mówiąc tym, co tam na was czekają, że byliście zbyt zajęci, żeby zrobić na Ziemi to, po co na nią przyszliście?

.
Ten czas właśnie nadszedł, jesteście zalewani pomocą i błogosławieństwem, ale od was zależy, czy je przyjmiecie, czy nie.  Nie osądzamy tych, którzy zdecydowali się opóźnić swoją podróż, jako że wszyscy w końcu się przebudzą, ale teraz jest wasz czas na dokonanie wyboru i to chcemy wam powiedzieć.  Nie oglądajcie się na waszych braci z kosmosu, jak to robią niektórzy, oczekując, że zostaną przez nich uratowani. Otrzymujecie od kosmicznych braci pomoc i prowadzenie ale wykonanie pracy należy do was i po to właśnie tu jesteście.
Zacznijcie myśleć sercem, tak aby pozwolić energii waszej czakry serca was prowadzić a waszemu ludzkiemu umysłowi nieco się zrelaksować. Nauczono was polegać we wszystkim na umyśle i proces ten doprowadził was do utraty kontaktu z sercem, które jest prawdziwym źródłem intuicji i prowadzenia. Zaufajcie energiom, które płyną z serca.
Idźcie na łono natury i pozwólcie sobie doświadczać serca; poczuć energię życia we wszystkim, co was otacza. Łagodnie wyciszcie umysł, odpoczywając w dostrojeniu do swojej czakry serca.  Pozwólcie, by ta świadomość prowadziła was każdego dnia. Niech ją w tym wspiera umysł ale nie  jako jedyne centrum odpowiedzialne za podejmowanie decyzji, jak to było do tej pory.

.
Mówimy wam wszystkim, czytającym te słowa, że wykonujecie świetną robotę.  Postarajcie się nie przykładać w waszym duchowym rozwoju zbyt wielkiej wagi do różnego rodzaju technik: technika do osiągnięcia tego, technika do osiągnięcia tamtego…Większość książek i kursów w tych czasach poświęcona jest dotarciu do punktu, w którym wy już się znajdujecie i w niczym się nie przyda tym, którzy poszli już w swojej ewolucji daleko naprzód.  Wielu z was tego nie rozumie i ciągle wraca do przedawnionych obrzędów i rytuałów, które nie są już dziś przydatne. Pozwólcie, by wasza intuicja doprowadziła was do odpowiedniej  książki lub kursu ale nie podejmujcie decyzji w oparciu o to, co jest modne albo co ktoś inny uważa, że byłoby dla was dobre.  Kończycie swoje nauki i już posiadacie wszystko, co jest potrzebne do podjęcia swoich własnych decyzji. Jedynym przydatnym teraz rytuałem jest wejście w swoje wnętrze, słuchanie serca, po to by móc w pełni i całkowicie zaakceptować fakt, że jesteście manifestacją Źródła, która odkrywa czym w istocie jest.
Cóż za cudowną grę wymyśliliście dla siebie,
Zawsze z miłością

Arkturianie przez  Marilyn Raffaele,  13 listopad 2011

Przetłumaczyła Emilka

http://lifeafteryear2012.blogspot.com/2011/11/arcturian-group-november-13-2011.html

7 Komentarzy (+add yours?)

  1. Teresa
    List 20, 2011 @ 12:54:39

    Dziekuje za ten deszczyk swiatlosci..niecha pada i nie ginie w nicosci:))

  2. Margot
    List 20, 2011 @ 12:22:26

    Jeszcze kilka lat temu czytałam bardzo dużo. Od jakiegoś czasu praktycznie nie czytam książek, ponieważ w którymś momencie uświadomiłam sobie, że cała potrzebna mi w danym momencie wiedza jest we mnie – w moim duchowym sercu. Wystarczy, że się wsłucham w jego głos, a otrzymam odpowiedź na każde nurtujące mnie pytanie. I tak właśnie jest 🙂

    Inna rzecz, że pytań mam coraz mniej i obecnie bardziej jestem Obserwatorem zdarzeń niż Poszukującą prawdy…

    Macieju dziękuję za słowa, które zamieściłeś na zakończenie swojego komentarza – otuliły ciepłem moje serce 🙂

    Światło i Miłość z Wami, kochani 🙂

  3. Bożena Stenszke
    List 20, 2011 @ 12:13:31

    Zawsze zastanawiałam się po co ja tu jestem i czułam jakąś pustkę w sobie,ale odkąd zaczęłam czytać przekazy (co prawda od niedawna) poczułam spokój i teraz już wiem.Jestem tu po to by dawać miłość,którą jest wypełnione moje serce:)!Dziękuję!
    Z miłością i światłem
    Bożena

  4. Eve09
    List 20, 2011 @ 12:10:16

    Nic dodać, nic ująć, wspaniały przekaz, dziękuję.
    Nie pozwólmy dłużej Kochani aby ego wodziło nas za nos, ono istnieje, tylko w 3W i ma własny interes (przetrwać). 🙂

  5. emin
    List 20, 2011 @ 10:28:11

    Ja również najbardziej cenie ich przekazy oraz Mateusza 🙂
    Pozdrawiam serdecznie

  6. Perła
    List 20, 2011 @ 00:23:22

    Uwielbiam arkturiańskie przekazy 🙂

    Dziękuję.

  7. Ja i Ty to Jedno
    List 19, 2011 @ 12:18:43

    Niech no teraz ktoś tylko spróbuje napisać w komentarzu, że czegoś nie rozumie, coś nie jest dla niego jasne, lub ma jakieś wątpliwości !
    Pamiętaj, masz w sobie wszystko czegokolwiek byś nie zechciał. Temu co do Ciebie nie pasuje pozwalaj zwyczajnie odejść.

    Na zawsze jestem przy Tobie,
    bardzo Cię kocham… nie da się by było inaczej.

    Maciej

Informacje od Czytelników