Medytacja Jedności w czasie Równonocy, 22 września 2017 o godz. 22.02

.

.

Teraz, gdy nagła medytacja huraganu odniosła sukces … i obecnie robimy codzienną medytację o godz. 14:30 czasu UTC, aby uspokoić sztormy Talim (który w najbliższy weekend uderzy w Chiny, Tajwan i Japonię) oraz Doksuri (znany jako Maring na Filipinach, który na początku tego tygodnia przyniósł ciężkie ulewy na Manila i pobliskie prowincje, powodując poważne powodzie i osunięcia)…

https://www.facebook.com/events/120801351872371/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2223%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D

nadszedł czas, aby przygotować się na Medytację Jedności w czasie Równonocy, która będzie odwoływała się do głównej przyczyny wszystkich tych burz – samej o plazmowej ośmiornicy.

“Musicie zrozumieć, że ta planeta nie jest jeszcze wyzwolona, ​​a warunki planetarne nie poprawią się znacząco przed Wydarzeniem. Dlatego wciąż bardzo ważne jest, abyśmy dalej wzmacniali sieć energetyczną Nowej Atlantydy wokół planety za pomocą kamieni cintamani i medytacji “.

Cobra, 5 września 2017 r

—-

Przejdźmy teraz do całkowitego rozpuszczenia istoty Yaldabaoth.

Sprawdź czas Medytacji Jedności w czasie Równonocy w Twojej strefie czasowej tutaj:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?iso=20170922T2002&msg=September%20Equinox%202017

Oto Medytacja audio z przewodnikiem w języku angielskim

z większą liczbą zsynchronizowanych wersji w innych językach wkrótce!

Oto wydarzenie Facebook:

https://www.facebook.com/events/278889389182904/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2223%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D

 

INSTRUKCJE DO MEDYTACJI

1. Użyj własnej techniki, aby wprowadzić się w zrelaksowany stan świadomości.

2. Ustanów intencję aby użyć tej medytacji jako narzędzia by przynieść całkowite uzdrowienie, wyzwolenie i prawdę dla Planety Ziemia i jej mieszkańców.

3. Wizualizuj słup światła emanujący z Galaktycznego Centralnego Słońca, przechodzący przez wszystkie istoty Światła wewnątrz naszego Układu Słonecznego, przez Statek Matkę Galaktycznej Konfederacji, a następnie przez twoje ciało do środka Ziemi.

4. Wizualizuj kolejny słup światła, który wychodzi ze środka Ziemi, a następnie przez twoje ciało do góry w kierunku nieba, przez Statek Matkę Galaktycznej Konfederacji, w kierunku wszystkich istot Światła w naszym Układzie Słonecznym i naszej galaktyce.

5. Teraz siedzisz na dwóch filarach Światła, Światło płynącego jednocześnie ku górze i w dół. Utrzymuj te filary Światła aktywne przez kilka minut.

6. Teraz wizualizuj delikatną, różową uzdrawiającą boską kobiecą energię,

7. Zobacz to piękne, różowe światło jak rozpuszcza całkowicie istotę pierwotnej plazmowej anomalii, a także wszystkie pozostałe plazmowe bomby toplet.

8. Wizualizuj plazmę wszędzie w pełni przekształconą, przywróconą do pierwotnego celu i uzdrowioną.

9. Wizualizuj białe światło wlewające się do sieci energetycznej Nowej Atlantydy i wzmacniające ją, z korzyścią dla całej Ziemi i wszystkich, którzy tu żyją.

10. Zobacz ludzi na Ziemi w pełni uzdrowionych, podejmujących zdrowe, szczęśliwe i silne wybory, podczas gdy wykorzystują swoje zdolności twórcze do manifestowania Nowej Ziemi.

Zwycięstwo Światła!

Przetłumaczył galacticjoel

https://meditation539.wordpress.com/2017/09/14/medytacja-jednosci-w-czasie-rownonocy-22-wrzesnia-802-pm-gmt-2202-w-polsce/

Źródło:  http://prepareforchange.net/2017/09/14/equinox-unity-meditation-september-22nd-at-802-pm-gmt/

118 Komentarzy (+add yours?)

  1. galacticjoel
    Wrz 29, 2017 @ 18:47:28

    Odpowiedz

  2. galacticjoel
    Wrz 29, 2017 @ 09:59:06

    Odpowiedz

  3. Naj Kasia
    Wrz 28, 2017 @ 16:36:26

    Szurnięty Mędrcu, moim zdaniem, sama myśl o tym jest już rozpoznaniem. A wszelkie informacje i doświadczenia wskazują na to, że większość tak właśnie czuje, zablokowanie, utknięcie, że ktoś to robi albo my sami. Myślę, że to dobry sygnał, bo trzeba to zauważyć, rozpoznać, aby być tego świadomym i jeśli nam się nie podoba zmienić.
    Marianie, dziękuję za linka, w wywiadzie poruszane są ciekawe tematy i informacje, do przemyśleń.
    Danielu Riegel, nie myśl o atakach, bo może samą myślą dajesz przyzwolenie? A swoją drogą przyszło mi na myśl, że robisz taką świetną pracę i myślisz, że nie masz wsparcia? Ja pomyślałam, że sam kontakt z taką ilością kamieni, ich energią i Twoimi intencjami wpłynęły tak na Twoją istotę, że oczyszczasz się w trochę przyspieszonym tempie. No zauważyłeś, że zaczynasz świecić? Nie przyszło Tobie do głowy, że właśnie się oczyszczasz, podnosisz swoje wibracje, nie blokuj ich przez negatywne myśli. Poczuj tą siłę w sobie w ciągu dnia, a i sny będą coraz lepsze. Masz rację, popraw jakość swoich myśli. Kiedyś powiedziałam do swojej córci: ty masz łatwiej, jesteś młodsza i tych programów i tego syfu masz mniej, masz łatwiej, ja mam tego o ponad dwadzieścia lat więcej. Odpowiedziała: mamo, a może sama sobie to wmawiasz i sama się właśnie programujesz?
    Trixie czepiłam się tego cytatu, bo też to łyknęłam, że tworzymy sobie doświadczenia. I zgodzę się z tym ale do pewnego momentu. Uważam, że są pewne granice i zrozumiałam to, gdy zobaczyłam prawdziwe niewyobrażalne dla mnie cierpienie ludzi a zwłaszcza dzieci i zwierząt. Jaka rozwinięta istota potrzebuje zadawać sobie czy innym takie cierpienie dla własnego rozwoju? Tutaj na ziemi mamy na takich diagnozy i specjalne miejsca izolacji. A porównywanie nauki czytania i pisania do zadawania cielesnych, umysłowych i innych tortur, to już jakaś farsa dla mnie. Uważam, że są granice. Jeśli my ludzie nie musimy zadawać sobie bólu, by wiedzieć, że nie chcemy takiego doświadczenia, to po co takie doświadczenie wyżej rozwiniętej istocie? Jeszcze z wcielenia na wcielenie powtarzane? Przecież wystarczy jedno doświadczenie, by wszyscy tego doświadczyli, skoro w wyższych wymiarach jesteśmy nieoddzieleni i odczuwamy siebie? A Kronika Akaszy to moim zdaniem biblioteka, każdy z nas ma tam swoje własne zapisane książki, jest tam wszystko, ale jak zwykle od nas zależy po jaką książkę sięgniemy. Dlatego ten cytat kompletnie ze mną nie rezonuje.
    Bezimienna a teraz na poważnie, czy słonia obchodzi mrówka? Moim zdaniem, czy masz na myśli istoty o wyższych energiach, czy niższych, to tak, obchodzimy i jednych i drugich. Jedne istoty się nami żywią poprzez prowokowanie nas do wytwarzania niskich energii, ( jak w bajce „potwory i spółka” ) a wysoko rozwinięte istoty wiedzą, że musi być równowaga, jeśli jej nie ma, to odczuwa to cała reszta. Wszechświat jest fraktalny, wszechświat jest mentalny. Ukłuj się w oko a zareaguje cały organizm. Jak się śmiejesz także reaguje cały organizm. Ja widzę coraz więcej wspaniałych przebudzonych istot. Teraz się oczyszczamy, przechodzimy transformację, to może być odczuwalne jako trudny okres dla nas, nawet Matula Ziemia się oczyszcza, widzieliście grzyby w tym roku? To transformacja toksyn w produkty odżywcze. Jak napisali BeataSławek „Nie dajcie się wmanewrować w zwątpienie i załamywanie się. Naprawdę my jako grupa wykonujemy bardzo ważną i potrzebną pracę. Zewrzeć szeregi i do przodu !”
    Mam propozycję kochani, która chodzi mi po głowie od dłuższego czasu. Co powiecie aby ustalić datę na „dzień pozytywnych myśli i działań”, dzień bez narzekania, smucenia się, inwigilacji itd w miarę swoich możliwości, śmiech, zabawa, relaks, pozytywnie na maxa. Co wy na to?

    Odpowiedz

    • Daniel Riegel
      Wrz 29, 2017 @ 10:36:31

      Dzięki za komentarz. Właśnie mam problem z pewną osobą w rodzinie, która jest pasożytem energetycznym i z tego co zauważyłem, to jeśli nawet przez chwilę moja uwaga jest skierowana na tą osobę to zaraz się czuję gorzej i odbierana jest mi energia, więc to pewnie lekcja dla mnie, żebym nauczył się odpowiednio przekierowywać swoją uwagę. Nawet teraz widzę, że jeśli np. całkowicie skupię się na na czymś innym to od razu wszystko ustępuje i wszelkie negatywne energie ze mnie wyparowują, a moje energie wracają spowrotem. To, że się oczyszczam to już u mnie trwa przynajmniej od kilku dobrych lat, najpierw bardziej fizycznie a teraz przede wszystkim energetycznie, od kilku miesięcy praktycznie dzień w dzień, kiedy to poprosiłem istoty czystego światła o jak najszybsze oczyszczenie mnie i teraz czuję się jak zombie, ale sam tego chciałem 🙂 Najważniejsze, że każdego dnia jest duży postęp i z tego co czuję to w zasadzie pozostała mi sama głowa do oczyszczenia, a jeszcze kilka miesięcy temu miałem bardzo dużo nagromadzonych złych energii w brzuchu, ale ten problem mam już za sobą i teraz zajmuję się szyją i głową. Staram się rozluźniać tyle ile się da żeby jak najwięcej czystego światła we mnie wniknęło. Jak zakopywałem kamienie Czintamani to zawsze zaraz przed i jakiś czas po czułem się o wiele lepiej, dlatego lubię to robić 🙂 Pozdrawiam.

      Odpowiedz

    • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
      Wrz 29, 2017 @ 11:54:09

      Zgadzam sie z pania ze wystarczy doswiadczyc raz. W takim razie powinnismy przestac jesc i pic no bo juz tego doswiadczylismy prawda? skoro wystarczy doswiadczyc nam raz zle doswiadczenie to dlaczego mamy wciaz doswiadczac dobrych doswiadczen? troche mi hipokryzja zalatuje. skoro juz pani mowi o nie zadawaniu bolu to zmartwie pania bo sa ludzie bdsm ktorzy lubia bol. skoro jestesmy tu na ziemi to znaczy ze albo nie doswiadczylismy wszystkiego albo po prostu chcemy dalej doswiadczac. to tak jak z grami. przeszlem jedna gre i biore sie za nastepna ale po jakims czasie wroce do tej gry ktora przeszlem bo sprawia mi to przyjemnosc. tak samo jest z doswiadczeniami. to my nadajemy im znaczenie zla albo dobra. one sa neutralne same w sobie
      Pozdrawiam.

      Odpowiedz

    • Daniel Riegel
      Wrz 29, 2017 @ 13:51:19

      Chcę jeszcze napisać, bo może innych to też zainteresuję: ja poprosiłem Jezusa Chrystusa o to, żeby był moim przewodnikiem duchowym i proszę go o wysyłanie mi czystego światła, a ja się wtedy skupiam na czakrze serca i przyjmuje jego energię. Wyraźnie przy tym czuję napływające ciepło do mojego serca i odblokowywanie kolejnych elementów w moim ciele jak również od czasu do czasu spływ „chłodnego wiatru” o którym kiedyś pisałem, że występuje przy szczelnie zamkniętych oknach. Ten „chłodny wiatr” spływa do różnych części mojego ciała i już teraz wiem, że chodzi tutaj o przywrócenie moich energii, które zostały mi zabrane. Wiem to, ponieważ ta osoba z rodziny co kradnie mi energie jak się zdenerwuje albo pójdzie do innej ofiary to ja czuję wtedy wielki spływ tej „chłodnej” energii, ale to jest tylko chwilowe. Żebym mógł na stałe odzyskać to co utraciłem, to konieczne jest napełnienie się czystym światłem do pewnej masy krytycznej.

      Odpowiedz

  4. Existence
    Wrz 28, 2017 @ 06:51:29

    Już ponad 100 komentarzy, nieźle. Nie pamiętam kiedy ostatnio tyle było. Ja wchodzę w sekcję komentarzy i czytam je, przeglądam, głównie dlatego, że nie ma jeszcze raportu po medytacji.. zakładam, że niektórzy z was robią podobnie „skoro wciąż nie ma raportu, a już jestem na stronie, to spojrzę co nowego w komentarzach” i tak bijemy rekord 😀

    Odpowiedz

  5. Naj Kasia
    Wrz 27, 2017 @ 22:59:23

    Bezimienna, ależ obchodzi słonia mrówka, jak wlezie mu w oko, no a jak go jeszcze użre. A im tych mrówek więcej, to i zeżrą słonikowi liście, którymi się żywi. 🙂

    Odpowiedz

  6. EwaB
    Wrz 27, 2017 @ 16:21:41

    Robi się coraz ciekawiej 🙂 Posłuchajcie :
    Odpowiedzi ojca Pio
    Zobacz ten film w YouTube:

    Odpowiedz

  7. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Wrz 26, 2017 @ 19:47:42

    „Musisz zrozumieć, że jesteśmy fragmentami energii WSZYSTKIEGO, które upadły bardzo nisko, ale wciąż stanowimy integralny aspekt wspaniałości Najwyższego Stwórcy. A jeśli zostaliśmy posłani z rozkazem stwarzania w imię Stwórcy, ponieważ pragnieniem Stwórcy było doświadczanie siebie za naszym pośrednictwem, dlaczegóż miałby nam podpowiadać, co mamy tworzyć? Otrzymaliśmy błogosławiony boski dar współtworzenia – tak jak i każdy z was. Jesteś boginią / bogiem współtwórcą, który tworzy na własnych prawach, a to nie jest świętokradztwo – to uniwersalna prawda. Musisz zrozumieć, że jesteś tu na Ziemi tym, kim jesteś. Nie pozwól nikomu mówić inaczej. Pamiętaj, że jesteś także odpowiedzialny za własne dzieła zgodnie z prawami przyczyny i skutku.”

    http://aamichal.blogspot.com

    Odpowiedz

    • BeataSławek
      Wrz 27, 2017 @ 18:48:20

      Odnośnie pracy – stwórz wizualizację i zawsze rób taką samą ,afirmacje bez słowa nie (wszystko już mam). Masz prowadzącego z czystego światła , zwracaj się do niego z prośbą o pomoc w znalezieniu pracy i o rozwiązanie Twojej trudnej sytuacji. Pracuj z tzw. modlitwą z ukierunkowaniem na ten cel, podziękuj zawsze, że to już otrzymałeś, Z tym wszystkim pracuj nawet kilka godzin dziennie.

      Odpowiedz

  8. Aneta
    Wrz 26, 2017 @ 17:11:00

    Hej Kochani dziękuję z tą stronę włącznie z komentarzami ❤ Pewnie niektórzy z Was widzą energię, dlatego pragnę zapytać co może oznaczać jeśli wokół swoich rąk i dłoni (może wokół całego ciała) zobaczylam cieniutką srebrna nitkę w kształcie rozciagnietej sprężyny, mogłybyc dwie obok siebie.
    Pozdrawiam ciepło Aneta

    Odpowiedz

  9. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Wrz 26, 2017 @ 15:35:18

    „Zdałem pytanie do Kroniki Akashy o to oddzielenie ? K.A : poczucie oddzielenia to program.
    Ja: Ok, ale skąd on się wziął, że prawie wszyscy ludzie mają poczucie oddzielenia ?
    KA. Ten program został celowo wkopiowany do umysłów, aby każdy mógł tworzyć swoją rzeczywistość i zbierać własne doświadczenia.
    Ja: nie rozumiem jak to do umysłów do każdego z osobna umysłu ?
    KA. Nie, do świadomości zbiorowej i inkarnując w tą przestrzeń każda świadomość nabywa ją automatycznie.
    Ja. No, ale ten program powoduje wiele konfliktów, bratobójcze wojny itd…
    KA. Konflikty, wojny są tylko pozorne. Wiele jest konfliktów i wojen we Wszechświecie. Wszyscy zgodzili się na ochotnika, aby doświadczyć wojen i konfliktów, tylko wchodząc w tą gęstość nie pamiętają tego.
    Ja. Ok, ale skoro się zgodziliśmy, to jaka była tego motywacja ?
    KA. Chcieliście tego doświadczyć, po to, aby to doświadczenie pomogło wam zdobyć kolejne doświadczenie.
    Ja. Jakie kolejne doświadczenie.
    KA. To tak jak z doświadczeniem choroby, albo głodu. Jedno i drugie stanowi punkt odniesienia, po to by docenić i zadbać o zdrowie, jak i docenić to że masz co jeść, a inni głodują. Przecież nie zrozumiesz w pełni głodujących, gdy sam nie zaznasz. Nie docenisz pokoju, harmonii i jej w pełni nie pojmiesz, jeżeli nie doświadczysz stanu przeciwnego.
    Ja. Rozumiem, ale jest jakieś wyjście z tego dualizmu (oddzielenia ?)
    KA. Jeżeli Ty jako (świadomość) nazbierasz tyle doświadczeń i uznasz, że nie potrzebujesz więcej tych doświadczeń, to już nigdy nie będziesz tego doświadczał. To tak jak z nauką i pisania i czytania. Wiesz i doświadczasz, że umiesz pisać i czytać, to nie potrzebujesz już lekcji czytania i pisania.”

    http://porozmawiajmy.tv/jestesmy-nieoddzieleni-victor-truviano/

    Odpowiedz

  10. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Wrz 26, 2017 @ 00:36:58

    tutaj mowia o wyjsciach z ciala Darka Sugiera http://porozmawiajmy.tv/eksperymenty-z-dusza-czesc-2-pan-heniek/
    a czyz on tu nie pisal komentarzy?

    Odpowiedz

  11. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Wrz 25, 2017 @ 21:12:18

    Szanowna pani Krystal. „Jeśli bezwarunkowo zaakceptujesz wszystko w swoim życiu, włącznie siebie, wtedy Twoja moc twórcza się zwiększy” ja myslac akceptacja rozumiem to jako poddanie sie, wiec ja sie poddaje. (mam depresje wiec niech sie dzieje co chce, odpuscilem walke) a niech mi pani powie co sadzi o tym http://porozmawiajmy.tv/ego-zapetlenia-umyslu-i-blizniacze-dusze-anna-mikolajczyk/

    Pozdrawiam.

    Odpowiedz

  12. Daniel Riegel
    Wrz 25, 2017 @ 20:23:36

    Chciałem podziękować panu Józefowi z Kołobrzegu za doskonałe wsparcie związane z zakwaterowaniem podczas zakopywania kamieni. Gdyby nie to wsparcie, nie byłbym w stanie zakopać tylu kamieni, a tak mogłem dojechać do kilku miejsc w okolicy. Na tą chwilę niestety nie będę miał wystarczająco czasu aby to kontynuować ze względu na studia, pierwszy możliwy termin dopiero w przerwie świątecznej. Zachęcam innych do podjęcia się tego zadania, jest jeszcze sporo miejsc, gdzie kamienie są potrzebne: https://meditation539.wordpress.com/2017/06/02/mapa-kamieni-cintamani-w-polsce/
    Poszerzając swoje doświadczenia na ten temat, w dalszym ciągu jednoznacznie potwierdzam skuteczne oddziaływanie tych kamieni. Po zakopaniu kamieni w okolicy wyczuwam pozytywne energie, które są silniejsze im większy kamień zostaje zakopany. Te dobre energie są uniwersalnym lekarstwem i ludzie ich bardzo potrzebują. Pomóżmy im chociaż trochę ulżyć w ich cierpieniu. Przy okazji wzmocni się również pozytywna siatka energetyczna naszej planety i przyspieszymy w ten sposób pozytywne zmiany. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

    Odpowiedz

  13. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Wrz 25, 2017 @ 12:16:50

    Ja tylko zycze wam i sobie aby kazdy mial jak najlepsza zyciowa sciezke. staram sie byc coraz lepszy i naprawde mi to wychodzi. Pozdrawiam

    Odpowiedz

  14. Marian
    Wrz 24, 2017 @ 20:38:56

    Kochani zapraszam na tę stronkę jest bardzo ciekawa
    http://gaja.tv/sa-dzieci-perlowe-dlaczego-schodza-ziemie-luboswieta-radalowa/

    Odpowiedz

  15. Wita
    Wrz 24, 2017 @ 18:26:46

    Dziękuję, że jesteście

    Odpowiedz

  16. Czarnobiały
    Wrz 24, 2017 @ 13:22:44

    Wiara przychodzi do człowieka w głębokim spokoju. Uzyskanie tego spokoju jak sądzę wiąże się z puszczeniem. To trochę jak skok w przepaść bez nadziei, że ktoś Cię złapie a jednak nieoczekiwanie jest to coś co trzyma i kocha.

    Odpowiedz

  17. Daniel Riegel
    Wrz 23, 2017 @ 22:41:02

    Witam. W moim przypadku ataki energetyczne są z dnia na dzień coraz silniejsze, żeby to opanować musiałbym obserwować swój umysł 24h na dobę, a jest to niemożliwe, więc wstając rano jestem zmuszony to usuwać. Mam nadzieję, że to się jak najszybciej skończy, bo to naprawdę nie jest nic przyjemnego. Chciałem jeszcze dodać, że ostatnio zacząłem widzieć wokół siebie ledwo zauważalną, białą poświatę, szczególnie wokół swoich rąk i nóg, ale tylko wtedy kiedy jest ciemno wokół. Dzisiaj rzeczywiście nastąpiła jakaś zmiana, czuję się lepiej. Pozdrawiam.

    Odpowiedz

    • Weronika
      Wrz 25, 2017 @ 10:09:39

      Podzielę się z Tobą tym co ja robię dla mego bezpieczeństwa. Zamykam się bańce Chrystusowej Miłości, gdzie jest: wybaczenie, uzdrowienie, błogosławieństwo, miłość, obfitość i bezpieczeństwo. A na zewnątrz tworzę ścianę światła, która spala ciemne energie.
      Zyczę pokoju i bezpieczeństwa.

      Odpowiedz

      • Daniel Riegel
        Wrz 25, 2017 @ 20:57:50

        Dziękuję bardzo za poradę. Dzisiaj sobie uświadomiłem, że to są umysłowe spięcia, przez które mnie atakują energetycznie, a te spięcia powstają podczas nieprzyjemnych snów, w których wytwarzam negatywne energie. Chyba najlepszym dla mnie sposobem będzie po prostu puszczenie tego wszystkiego, poddanie się i dalsza uważna obserwacja w coraz głębszych warstwach szczególnie mojego umysłu.

        Odpowiedz

        • Lilianna
          Wrz 26, 2017 @ 20:24:57

          Witaj! Idąc spać, podziękuj za każdą chwilę dnia,za słońce,deszcz,chmury,ptaki (za wszystko co Ci wpadnie na myśl). Ja tak robię,to wycisza umysł i zmienia wibracje pokoju. I moja rada na tych atakujących- podziękuj Im, że Ciebie wzmacniają w Twojej drodze i zaakceptuj Ich- bo to jest taka droga jeszcze dla Nich. Powinni odejść.

  18. Gugolandia
    Wrz 23, 2017 @ 21:17:24

    Jeśli chodzi o wczorajszą medytację, to jakoś bardzo łatwo w nią weszłam (zawsze mam problem). Jak nigdy wcześniej czułam bardzo mocno czakrę korony. Po godzinie jednak moja głowa stała się bardzo ciężka i mnie rozbolała. Trwało to prawie przez całą sobotę. Mimo wszystko jakoś to wszystko odbieram neutralnie. Oprócz tego dziwne odczucie w czasie medytacji, że „coś potężnego wisi w powietrzu’ i „jakoś tak gęsto” :-).

    Odpowiedz

    • p.s.
      Paźdź 02, 2017 @ 22:44:23

      W sobote okolo 17 mnie tez dopadlo cos, okropne mysli ktorych nie potrafilem nawet zignorowac, wciagaly mnie jak bagno. Nawet slyszalem-zabij sie po co si emeczyc tu. Chwile pozniej rozmawialem z przyjaciolka ktora tez sieklo w tym samym czasie, po paru telefonach okazalo sie ze wszyscy znajomi z tej samej bajki mieli takie doswiadczenie w sobote.

      Odpowiedz

      • Daniel Riegel
        Paźdź 03, 2017 @ 10:18:22

        Jak to słusznie powiedział Turi Dredy, najważniejsze jest teraz pozostawać na jak najwyższych wibracjach. Chodzi o to, że z dnia na dzień następuje coraz większe przyspieszenie, a to powoduje coraz szybsze manifestowanie naszych myśli. W związku z czym zależnie od tego, czy będziemy myśleć negatywnie czy pozytywnie te myśli będą się coraz szybciej materializować, więc proponuję pozostawać bardzo ostrożny i panować nad sobą. Pozdrawiam serdecznie.

        Odpowiedz

      • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
        Paźdź 03, 2017 @ 11:34:15

        Ja mam „zabij sie” od wrzesnia 2013 a w sobote ogladalem sobie MLP wiec mnie nic nie sieklo. Ale faktycznie cos sie dzieje. Prosze was myslcie o tym czego chcecie a nie o tym czego nie chcecie

        Odpowiedz

  19. Marian
    Wrz 23, 2017 @ 11:13:22

    Dokladnie tak ,energetyka wczorajszej medytacji byla bardzo silna a zmiany nastąpią bardzo szybko i będą bardzo intensywne że niektóry ludziom będzie trudno za nimi nadążyć

    Odpowiedz

  20. BeataSławek
    Wrz 23, 2017 @ 09:26:26

    Medytacja była mocna i czekamy na zmiany, które będą jej następstwem. Zapewne wiele osób myśli podobnie.

    Odpowiedz

    • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
      Wrz 23, 2017 @ 12:48:57

      moze ja jestem jakis nienormalny ale nic nie poczulem

      Odpowiedz

      • Andrzej Mik
        Wrz 24, 2017 @ 14:00:28

        Jesteś jak najbardziej normalny Trixie nic nie poczułeś bo nie mogłeś niczego poczuć. Wydarzenia płyną powoli ale nieubłaganie torem spektaklu z otwarcia tunelu św Gotarda ale to dopiero za kilka , kilkanaście lat więc spokojnie można planować przyszłość 🙂

        Odpowiedz

      • BeataSławek
        Wrz 24, 2017 @ 16:14:47

        Nie opieraj wszystkiego na odczuciach, obserwuj uważnie siebie – może poczujesz większy spokój, lepsze uziemienie, może poczujesz się inaczej w tym świecie. To są malutkie kroczki, naucz się je zauważać i doceniać , a zrobisz wielki krok.

        Odpowiedz

  21. Turi Dredy
    Wrz 22, 2017 @ 16:55:12

    IMPULS PRZYBĘDZIE DO KOŃCA TEGO ROKU! lecz jego manifestacje każdy odbierze wedle swojego poziomu postrzegania.Ci co wchodza do nowego bytu odbiora to tak jakby z ciemnego lasu weszli do pięknego kolorowego LEcz każdy bedzie świadkiem Zmian które beda zachodziły w tym świecie i te wydarzenia w przeciągu kilku lat zmienią całkowicie ten system bo siła światła bedzie narastała w zaskakującym tempie.

    Odpowiedz

    • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
      Wrz 22, 2017 @ 17:52:25

      skad wiesz? jakies zrodlo?

      Odpowiedz

      • Turi Dredy
        Wrz 22, 2017 @ 18:49:35

        Już na początku tego roku odebrałem ten impuls.Energia wejdzie do naszej atmosfery reszta bedzie sie już wydarzała na swój sposób w materi.Będziemy świadkami tych zmian na samym sobie:)

        Odpowiedz

    • Daniel Riegel
      Wrz 23, 2017 @ 21:39:11

      Dobrze wiedzieć, lubię jeździć impulsami, chociaż starsze pociągi też są dobre!

      Odpowiedz

    • krystal28
      Wrz 25, 2017 @ 03:10:46

      Interesujące. Bashar powiedzial, że od roku 2012 linie czasowe ludzi zaczęły się rozchodzić podobnie jak światło przez pryzmat. Więc po czasie znajdziemy się zupelnie w innej rzeczywistości niż na przykład nasz sąsiad.

      Odpowiedz

      • Turi Dredy
        Wrz 25, 2017 @ 20:23:13

        Dokładnie od 2013 zauważyłem magnetyczne rozdzielenia ludzkośći i ludzi na drodze pojawiło sie z nikąd dużo zoombie tzw żywe trupy było tego mnóstwo ale od nas zalezy w jakiej przestrzeni chcemy wibrowac więc szybko pozostawilem te poziomy z trupami i TERAZ nawet spotykam istoty z gestosci które sa w różnych miejscach na raz nigdzie tego nie przeczytacie ale to jest FAKT DOKONANY.W nowej żeczywistosći która JEST stwarzamy z jednej chwili następną ale nie ma w niej miejsca na ciemność! LOVE LIGHT

        Odpowiedz

  22. Daniel Riegel
    Wrz 22, 2017 @ 16:02:15

    Reszta kamieni Czintamani została zakopana:
    1. Włocławek, Gorzów Wlkp.: 6-10 gram
    2. Iława, Inowrocław, Szczecinek, Białogard, Kołobrzeg, Piła, Wałcz, Świnoujście, Choszczno: 3-6 gram.
    Zwycięstwo Światła!

    Odpowiedz

  23. BeataSławek
    Wrz 22, 2017 @ 13:49:47

    My również mamy nadzieję na wydarzenie w tym roku, jak będzie to się okaże. Pracujmy dla świata i dla nas samych. Nie dajcie się wmanewrować w zwątpienie i załamywanie się. Naprawdę my jako grupa wykonujemy bardzo ważną i potrzebną pracę. Zewrzeć szeregi i do przodu ! Pozdrawiamy wszystkich.

    Odpowiedz

    • MajaWalia27
      Wrz 22, 2017 @ 14:46:42

      Bardzo piekne i wazne slowa. Pamietam,ze sam Kobra kiedys powiedzial,ze gdybysmy czekali z ”Wydarzeniem” az ludzkosc obudzi sie na masowa skale to zajeloby setki lat. W jakims sensie katastroficzne wydarzenia moga byc katalizatorem tych duchowych przemian, bo ludzia zaczna zdawac sobie sprawe,ze cos sie ”dzieje” i jest to niepokojace. Ale wlasnie, by nie bylo tak,ze masy zareaguja strachem i panika, bo wtedy ta energia poplynie wiadomo do kogo. I zasili negatyw. Z ostatniego wywiadu z Corey’em Goodym wynika,ze rok 2012 byl przelomem, i ze przyspieszamy. Z tego co opublikowal Kobra to nasza ostatnia medtacja, gdy przekroczylismy mase krytyczna po raz drugi ropzuscila czarny kamien ( zostaly pozostalosci do wyczyszczenia)i w polowie zlikwidowalismy glowe ”osmiornicy”, co spoeodowalo po raz pierwszy w historii ludzkosci reakacje i przegrupowania w grupie ”chimera”. Mysle,ze robimy duze postepy. Mysle tak,ze ”Wydarzenie” i zrzut danych na skale ogolnoswiatowa ( a pamietajmy,ze te dane SA JUZ FIZYCZNIE w komputerach. Informacje o wsyzstkich zbrodniach kabala, o tajnych programach kosmicznych, kontaktach z innymi rasami zatajonych przez rzady,itd) przyczyniloby sie do budzenia swiadomosci ludzi na o wiele wieksza skale niz kataklizmy, i anomalie pogodowe. Bo taka wiedza bylaby blyskawicznym katalizatorem zmian swiadomosci.

      ”DW: No cóż, pierwszy informator Projektu Camelot o pseudonimie Mr X powiedział, że przeglądał dokumenty z lat p pięćdziesiątych podwykonawcy dla armii, z tego spotkania które nazywano Niebiescy i Eisenhower. Jest w nich napisane, że rząd odrzucił ich propozycję udzielenia nam pomocy w doprowadzeniu nas do ery pokoju, która wiązała się z pozbyciem arsenału nuklearnego.
      Istoty te powiedziały im wtedy: “Jeśli tak zadecydujecie to będziecie mogli to ukryć tylko do 2012 roku; po tym czasie czy wam się to podoba czy nie powrócimy do was. Nie ma nic co moglibyście zrobić, aby nas powstrzymać.”
      Wszystko obraca się wokół tego roku 2012-go, czyli Kalendarza Majów końca czasów. Pojawiły się nawet kręgi zbożowe, które również o tym mówiły. Powiedz nam Corey, skoro podawałeś nam datę gdzieś pomiędzy 2018 a 2023 rokiem to wygląda na to, że przedłużono nam nieco czas od pierwotnych założeń?

      CG: Nie wiem tego dokładnie, ale ze względu na wysoki poziom paniki i tego jak szybko rzeczy się zmieniają w programach (kosmicznych) wygląda na to, że rok 2018 został przesunięty.
      Rzeczy dzieją się bardzo szybko. Wydaje mi się, że wszystko to rozegra się zanim te wszystkie grupy Kliki (Cabal) coś zaplanują. Używały one różnych technik w celu podpatrzenia prawdopodobnej przyszłości oraz nazbierania informacji od Istot Pozaziemskich i wszystkie swoje plany zrobiono tam w oparciu o te dane. ”

      Czy moge miec do Was osobiste pytanie? Co sadzicie o ludziach z grupa krwi Rh minus? Kobra napisal,ze bylo bardzo wiele ingerencji obcyh ras kosmicznych w ludzkie DNA i grupy krwi, a takze koleracje pomiedzy naszym genotypem i grupa krwi wlasnie. Szczegolnie w czasach Atlantydy. Czy ludzie z Rh minus sa kosmitami? Czy sa hybryda kosmitow i Istoty Ludzkiej? Czy tez sa Istotami Kosmicznymi,ktore wcielily sie tutaj na ziemii w tym szczegolnym czasie? Czy sa ”wytworem” Annunaki?

      Odpowiedz

      • Ramzes
        Wrz 22, 2017 @ 18:40:17

        Jeśli znajdziesz jednoznaczną odpowiedź na Twoje pytanie będę wdzięczny za info :))
        Tymczasem przesyłam link do ciekawego artykułu :

        https://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_krew_czlowieka_cz6.html

        Pozdrawiam Cię Światłem

        Odpowiedz

        • MajaWalia27
          Wrz 27, 2017 @ 20:15:36

          Bardzo Ci dziekuje za ten link. Generalnie po przeczytaniu tego wszystkiego sprawa wyglada na bardziej skomplikowana. Jednak mysle,ze sam fakt wcielenie sie na ziemii jest najwazniejszy w tym momencie. Byc moze wielu z nas ma jakas ”tozsamosc kosmiczna” tylko nie jestesmy tego swiadomi.

      • Existence
        Wrz 23, 2017 @ 08:54:51

        Sam mam Rh minus i wygląda na to, że jednak jestem człowiekiem w 100% z duszą ludzką. Wiele mnie w życiu spotkało i coś próbowało mnie ograniczyć, zatrzymać mój rozwój duchowy. Podobno mam też dużą moc sprawczą i siłę uzdrawiania, ale nie mam pojęcia czy to Rh minus ma na to jakiś wpływ

        Odpowiedz

        • BeataSławek
          Wrz 24, 2017 @ 16:01:40

          Strony nie mamy, podajemy tel. do nas (nie zawsze odbieramy telefony, gdy pracujemy) 601 95 99 64

      • BeataSławek
        Wrz 23, 2017 @ 09:10:35

        Witaj, lepszy jest brak informacji niż dezinformacja – w tym zakresie mamy wiedzę nie potwierdzoną, dlatego nie będziemy się wypowiadać.

        Odpowiedz

        • Existence
          Wrz 23, 2017 @ 16:03:20

          Prawda, ja łapię strzępki wiedzy z różnych źródeł i zcalam w całość, próbuję zrozumieć. Szukam na własną rękę, bywa, że dopiero po czasie mogę zweryfikować co jest prawdą a co dezinformacją, ale co do grup krwi, na pewno Rh – ma coś pozaziemskiego.

      • Ramzes
        Wrz 29, 2017 @ 08:40:12

        Ludzie się budzą – to jest fakt ….
        Proces przyspiesza … i to też jest fakt …
        Czy w tym roku czy w przyszłym … co za różnica … TO nastąpi …
        Wchodzą już następni pomocnicy, którzy nie chcą czekać i zaczynają głośno nazywać rzeczy po imieniu i nie dadzą się uciszyć :

        http://www.eioba.pl/a/36tf/glos-nowego-pokolenia

        Odpowiedz

    • Mirka
      Wrz 22, 2017 @ 17:21:27

      Witaj Beatko i Slawku,

      robicie naprawde super prace poprzez oczyszczanie w czasie procesu uwalniania od wszystkiego co nam nie sluzy, w bardzo glebokich strukturach i zamieniacie to,w czyste swiatlo i czysta milosc.
      Jeszcze nigdy w zyciu nie spotkalam, zebym ktos tak gleboko i dokladnie pracowal.
      Wasza praca jest bezcenna. Jestem ja i nie tylko, „zywym swiadectwem” co sie uwolnilo i jeszcze uwalnia. A przede wszystkim ten wewnetrzy spokoj…

      http://porozmawiajmy.tv/magia-umowy-wolna-wola-i-czipy-energetyczne-beata-drzas-i-slawomir-wolski/

      Juz sie ciesze na wasze warsztaty w Niemczech, ktore beda organizowane w najblizszej przyszlosci dla Polakow mieszkajacych takze w Austri i Szwajcari.

      Sciskam wszystkich serdecznie i do milego i owocnego spotkania dzisiaj wieczorem na medytacji o 22:02😇

      Zwyciestwo Swiata!

      Mirka

      Odpowiedz

      • BeataSławek
        Wrz 23, 2017 @ 09:19:59

        Dziękujemy, faktycznie tak pracujemy i jest nam bardzo miło, że są osoby, które naszą pracę doceniają.Sądzimy, że dla uczestników tych warsztatów będzie to droga do ogromnych zmian w życiu.

        Odpowiedz

        • Existence
          Wrz 23, 2017 @ 16:05:39

          Prosiłbym o stronę na której są informacje o waszych warsztatach 🙂 jeśli byłoby coś w Polsce to jestem zainteresowany.

  24. Danka
    Wrz 22, 2017 @ 12:51:52


    Przewodnik w języku polskim do medytacji jedności

    Odpowiedz

  25. galacticjoel
    Wrz 22, 2017 @ 09:31:31

    Medytacja dla Meksyku 23 września o godz. 5 pm czasu GMT ( 19:00 w Polsce)

    https://meditation539.wordpress.com/2017/09/22/medytacja-dla-meksyku-23-wrzesnia-o-godz-5-pm-czasu-gmt-1900-w-polsce/

    Odpowiedz

  26. Marian
    Wrz 21, 2017 @ 18:59:03

    Moim zdaniem Wydarzenie już się zaczeło wystarczy obserwowac co się dzieje do okola jedni stają dobrzy drudzy źli i tych dobrych bedzie coraz wiecej niz tych złych.
    Bo cały nasz Uklad Słoneczny zaczyna wchodzić w pas fotonowy naszej Galaktyki czyli zaczyna przemierzać równik galaktyczny i w tym czasie będą się dziać różne rzeczy od kataklizmów po jeszcze większe uduchowienie ludzi czyli ciało fizyczne zleje się z ciałem świetlistym.A jak już cały proces przejścia sie zakończy to ludzie doznają długowieczności.

    Odpowiedz

  27. SzurniętyMędrzec
    Wrz 21, 2017 @ 02:17:13

    Aaa, mam pytanie. Co się ostatnio działo na blogu Cobry, najpierw pojawił się wpis o PPN czarnym alercie 504, następny był o alercie systemu 504, w kolejnym alert był już czerwony. Chimera coś kombinuje?

    Tak, cały czas kombinują i takie komunikaty dla wtajemniczonych są od dłuższego czasu – kr

    Odpowiedz

  28. Rafał aniol
    Wrz 21, 2017 @ 02:07:33

    Sam też osobiście czekam na wydarzenie ale jak widzę jaka jest świadomość innych ludzi oraz ich podejście do innych osób oraz planety to momentami wątpię aby to szybko się wydarzyło. Myśl e pozytywnie bo tak trzeba inaczej człowiek zadlawi się tym wszystkim. Chcę bardzo żeby te zmiany nadeszły za mego życia poki jeszcze młody jestem

    Odpowiedz

  29. E. O.
    Wrz 20, 2017 @ 20:07:22

    Powiem szczerze jak wydarzenie nie nastąpi w ciągu na oko 2-3 miesięcy to nie widzę dla siebie życia jedynie piekło

    Odpowiedz

    • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
      Wrz 21, 2017 @ 00:10:00

      to moze zacznij dzialac a nie czekaj az sie samo zrobi?

      Odpowiedz

    • SzurniętyMędrzec
      Wrz 21, 2017 @ 02:11:01

      O co chodzi, napisz co cię trapi.

      Odpowiedz

    • krystal28
      Wrz 21, 2017 @ 05:10:29

      Okoliczności nie mają znaczenia, tylko nasz stan umysłu ma znaczenie (ma moc tworzenia) — Bashar

      Zmień swoje myśli i emocje na pozytywniejsze i Twoje życie się polepszy. Takie jest prawo kosmosu.

      Jedyny powód, dla którego przyszliśmy do tego 3W konstruktu jest, aby doskonalić umiejętność tworzenia swojej rzeczywistości.

      Jeśli teraz nie jesteś szczęśliwy, bądź pewny, że Wydarzenie nie poprawi Twojego nastroju. Powodzenia!

      Odpowiedz

      • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
        Wrz 21, 2017 @ 11:29:51

        moze jednak wydarzenie poprawi mu i nam nastroj? to tak jakby mi dac milion dolarow. na pewno poprawilo by mi to nastroj. ciekawi mnie co znaczy te 504 ale wiem ze to tajne dla dobra ludzkosci

        Odpowiedz

        • Existence
          Wrz 23, 2017 @ 16:14:44

          Też myślę, że wydarzenie poprawi nam wszystkim nastrój 🙂 zdejmie z nas resztki ciemnych energii, kontraktów, tego zniewolenia, odprowadzi negatywne istoty, zmieni system finansowy, da nowe technologie, ułatwi życie. W końcu wielu z nas przez te czynniki ma/miało problemy.

        • krystal28
          Wrz 23, 2017 @ 22:31:17

          Zgadzam się, że na chwilę to poprawiłoby jego nastrój, jednak w stosunkowo krótkim czasie powróciłby do swoich negatywnych nawyków. Utrzymywanie szczęśliwości, radości i równowagi bez względu na to, co nam zewnętrzny świat oferuje jest oznaką postępu duchowego.

          Podałeś przykład nagłego bogactwa. Miałam okazję kiedyś przeczytać dobry artykuł z przykładami, jak potoczyło się życie nagłych milionerów, dzięki wygranej. Wielu z nich utraciło te pieniądze w stosunkowo krótkim czasie i niektórzy zbankrutowali. Ich życie było wypełnione konfliktami z bliskimi, nieudanymi interesami i uzależnieniami. Niektórzy stwierdzili, że ich los byłby lepszy, gdyby nigdy nie wygrali loterii. Nie możemy oczekiwać cudów nie stosując się do praw kosmicznych. Stawianie wozu przed koniem nigdy nie działa.

          Polecam szczególnie nowym Czytelnikom poważnie wziąć do serca materiały Bashara, Abrahama-Hicksa, Hathorów i in. na temat tworzenia swojej rzeczywistości, jeśli chcecie osiągnąć pozytywne, trwale doświadczenia życiowe, bez wiecznego oczekiwania na obiecane przez innych wydarzenia. Obserwujmy stoicko zewnętrzne wypadki (które są projekcją naszego wewnętrznego stanu) przebywając jednocześnie w swojej osobistej bańce szczęśliwości.

        • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
          Wrz 24, 2017 @ 00:23:07

          stracili kase bo nie byli milionerami w umysle.

          tak na boku: skoro Polacy to niby taki narod wybrany jak twierdza niektorzy to dlaczego zydzi(ktorzy tez sie maja za narod wybrany) nas pokonali?

        • Obserwator
          Wrz 24, 2017 @ 10:17:47

          Krystal28. Chciałbym wtrącić tutaj swoje trzy grosze. Pomyślałem sobie że każdy z nas jest inny. Ja np w pracy spotykam osoby które w 99 procent palą papierosy. Czy to oznacza że ja się z nimi zadaję i też palę? Otóż nie. Pozostaje dzięki Bogu sobą ☺ OK zgadzam się wiele osób może nawet 99 procent wydarzenie czy nagłe bogactwo nie przyniesie pozytywnej odmiany i nadal te osoby będą „palić papierosy”. A co np z tym jednym procentem który tylko czeka żeby uwolnić się od papierosowego dymu? Może takie wydarzenie będzie dla kogoś takiego jak powiew świeżego powietrza i wiatr w żagle? Często w życiu bywają różne sytuacje gdzie np jakieś zdarzenia powodują poprawę sytuacji. Np jeżdżę starym autem, marzę od długiego czasu o nowym. Przychodzi ten czas, to wydarzenie. Kupuję. I co? Odkrywam że to auto jest jeszcze lepsze niż w moich marzeniach, następuje mocna poprawa sytuacji na dość długo (dość długo a nie na zawsze bo samochody nie Są wieczne). Są przecież rożne osobowości i każdy człowiek jest indywidualnoscią. Okoliczności może i nie mają znaczenia ale jak to powiedzieć osobie która była np wieziona w latach 40 stych w obozie i została zagazowana lub zlikwidowana w inny sposób? Nie uważasz że wrzucanie wszystkich do jednego worka to zaniżanie wibracji? Pozdrawiam ☺

        • krystal28
          Wrz 25, 2017 @ 01:25:03

          Obserwatorze, oczywiscie, pewien procent ludzi radzi sobie pozytywnie z nagłą fortuną, czy sławą i mój poprzedni komentarz wcale tego nie neguje. Każdy z nas jest unikalny w wyborach w swoim osobistym Wszechświecie.

        • Existence
          Wrz 25, 2017 @ 10:37:46

          Ok Krystal, nie przekonam Cię i nic mi to nie da. Jednak wiedz, że są takie rzeczy jak silna magia, klątwy, przekleństwa, ciężkie energie, czy demony, które skutecznie macą umysł i wpływają na myśli, emocje, uczucia, blokują czucie energii, postrzeganie świata, mogą zkłócic ze sobą ludzi, a nawet więcej, a to tylko czubek góry lodowej. Miałem wszystko powyższe i więcej, ale o reszcie nie będę teraz pisał, byłem tak silnie zablokowany energetycznie i wręcz wysysany z życia, że zwyczajnie umierałem, żadne rady Bashara mi z tym nie pomogły, po latach trzymania się jego rad oraz Abrahama musiałem z nimi skończyć raz na zawsze i dopiero wtedy znalazłem oczyszczenie duchowe u pewnych osób. Zwykłe teorie Bashara nijak się sprawdzaly, a tylko pograzaly mnie w świecie teoretycznym, który nie istniał, natomiast moje problemy się pogłębiały. A Twój blog czytam dwa lata, to trochę więcej niż dwa tygodnie, więc myślę, że mogę się wypowiadać. A prawdy, tak jak prawa kosmosu, są jednakowe dla wszystkich, tylko tworzymy sobie własne prawdy i dopiero z czasem poprzez własne doświadczenie dochodzimy do tego co jest naprawdę prawdą, co nam szkodzi a co pomoga, a to bywa dość czasochłonne w tym matrixowym świecie, gdzie pełno kłamstw i zatajeń. Wygląda na to, że wszyscy zmierzamy w jednym kierunku, ale różnymi drogami. A te istoty na H nie są z 10 tylko z 4 wymiaru, znam osobę, która widziała je na żywo, czuć było od nich chłód.

        • krystal28
          Wrz 25, 2017 @ 17:27:44

          Nie ma potrzeby przekonywania innych o swoich wierzeniach. Opisujesz swój świat i nie ma on nic wspólnego ze światem innych. Przez ostatnie 7 lat filmiki Bashara w moim doświadczeniu (i tysięcy innych osób) były prawdziwym przebudzeniem i poszerzeniem świadomości ponad moje najśmielsze oczekiwania.

        • Obserwator
          Wrz 25, 2017 @ 11:39:19

          Naj Kasiu. Dziękuję za Twój komentarz i za komentarz krystal. Jeśli chodzi o mnie to daleko mi na pewno do przebudzonej istoty. Ten blog i to co tutaj można przeczytać w olbrzymim stopniu z pewnością mi osobiście pomaga. Komentarze no cóż. Są różne mi zawsze pomaga gdy napiszę jakieś swoje luźne przemyślenia. Jeśli ktoś (a już szczególnie gdy są to komentarze osób dużo bardziej przebudzonych) mi na to odpowiada, otwiera mi oczy i wyprowadza mnie z błędu to nic tylko się cieszyć. Wiadomo każdy ma swoją ścieżkę…

      • Existence
        Wrz 24, 2017 @ 21:11:58

        Krystal, też znam osobę co wygrała pełną pulę w totka, wiele lat temu, a dziś już tego nie ma, ale gdyby trafiło na kogoś kto ma pomysł, plan, a brak mu funduszy to na pewno rozmnożyłby te pieniądze. Czemu zakładasz, że ktoś po Wydarzeniu miałby powrócić do negatywnych nawyków? To jest wgl temat na grubszą dyskusję 🙂 a jeśli chodzi o osoby które tu wymienilas jako autorytety, w mojej ocenie mam wątpliwości co do niektórych, nie chcę Cię już zniechęcać, ale radziłbym posłuchać siebie przede wszystkim a ich rady traktować z przymrużeniem oka, dopóki sama ze swojego doświadczenia się nie upewnisz, mi kiedyś zaszkodziły.

        Odpowiedz

        • Naj Kasia
          Wrz 25, 2017 @ 00:47:49

          Zgadzam się z Krystal w 100%, że wydarzenie nie naprawi nikomu nastroju jeśli nie zrozumiemy, że to zależy od stanu naszej świadomości i nawet gdyby wygrał każdy na tej planecie.
          Ludzie w latach czterdziestych mieli najpierw sukcesywnie obniżane wibracje, poprzez strach i odpowiedź napisał Turi Dredy. A jeśli chodzi o prawa kosmiczne to jesteśmy w jednym worze.
          Obserwatorze, uważasz siebie za przebudzoną istotę, ale palących za takich nie uważasz, a jednak przebywasz z nimi sporą część swojego życia. Może to odpowiedź, że palący, to nie koniecznie nieświadomi, może tylko mają inną drogę, inną wiedzę a może to znak dla ciebie, że skupiasz się na czymś czego nie lubisz i to przysłania coś albo kogoś wartościowego?
          Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4) Ja widać budzą się Lachy, więc nas nie pokonano.
          Existence naprawdę myślisz, że Twoja wypowiedź może zniechęcić Krystal, po tylu latach tworzenia i prowadzenia dla nas tej przestrzeni? Są tutaj różne teksty dla własnego rozeznania i Krystal nie polecałaby niczego, gdyby się nie upewniła albo, gdyby nie rezonowałoby to z nią samą. A teksty Bashara, Abrahama-Hicksa, Hathorów i in. na temat tworzenia swojej rzeczywistości są trudne i mogą zaszkodzić jeśli się ich nie zrozumie.

        • krystal28
          Wrz 25, 2017 @ 01:13:09

          Dzięki Naj Kasiu, wcześniej proponowałam, aby nowi Czytelnicy najpierw przez przynajmniej dwa tygodnie studiowali ze zrozumieniem materiały na tym blogu zanim zaczną komentować.

        • krystal28
          Wrz 25, 2017 @ 01:14:29

          Existence, dzięki za porady, jednak Twoje i moje prawdy nie spotykają się i to jest w porządku. Nie wiem, czy miałeś już okazję przeczytać ten przekaz:

          https://krystal28.wordpress.com/2015/04/14/czy-moja-prawda-jest-najprawdziwsza/

        • Anastazja
          Wrz 25, 2017 @ 13:34:05

          Krystal zgadzam się z Tobą absolutnie
          Zwycięstwo Światła

        • Piker
          Wrz 25, 2017 @ 23:34:52

          Każdy ma swoje prawdy które odkrył na swojej ścieżce życia. Wiec dla jednych jakieś przekazy od znanych nazwisk będą pomocne dla innych będzie to mało znaczące. I nie ma co wartościować że coś jest lepsze albo gorsze, gdyż jest to najczęściej z poziomu naszego subiektywizmu.
          Odnośnie wydarzenia i tym co może być po, to najważniejsze chodzi o prawdę. Tą prawdę w skali makro kosmosu. Żyć w prawdzie to już jest ogromna zmiana. Nawet jak wygrana na loterii. A jeszcze do tego dochodzi szereg innych aspektów życia. Czyli większa harmonia z życiem. Było o autach i palaczach to można pójść tym rozumowaniem. Redukcja smogu na chwilę obecną jest niełatwa po wydarzeniu mądrzejsze podejście do eksploatacji środowiska przejście na ekologiczny transport zmniejszy ryzyko chorób i zwiększy komfort w miastach. Większy komfort lepszy nastrój a to tylko jeden z przykładów.

        • Q.
          Wrz 26, 2017 @ 09:31:02

          Drogi Piker,

          Nie chodzi tutaj o to, że każdy ma swoje prawdy, tylko o to, że każdy jest na innym poziomie świadomości. Podaje linka do informacji na temat tego, jakie poziomy świadomości wyróżniamy i czym różnią się od siebie ludzie. To ma być studiowane i analizowane na wszystkie możliwe sposoby. Udostępniać to w swoich rodzinach i znajomych.

          https://www.easypaste.org/file/NV4O7DLB/poziomy.swiadomosci.doc?lang=pl

    • Turi Dredy
      Wrz 21, 2017 @ 10:14:35

      Tak jak wibrujesz tam sie znajdujesz.

      Odpowiedz

  30. Poranek
    Wrz 20, 2017 @ 14:08:04

    Jesli chcemy zmienic swiat to musimy zmienic sposob dzialania.

    Odpowiedz

  31. kuba1902
    Wrz 20, 2017 @ 12:12:27

    Odpowiedz

  32. rav
    Wrz 19, 2017 @ 10:36:06

    Krystal pamietam że kiedyś napisalas, że masz nadzieję, ze wydarzenie nastąpi
    przed końcem 2017. Czy ta nadzieja sie teraz osłabiła czy wręcz przeciwnie?

    Odpowiedz

    • Marian
      Wrz 19, 2017 @ 15:41:58

      Witaj może ja ci odpowiem zamiast Krystal .Ajak wedlug Ciebie kiedy Wydarzenie może nastąpić? Opowiedz sobie sam .Acha jeszcze jedno nie patrz na czyjeś odczucia i nadzieję tylko obserwój wszystko do okoła siebie i siebie samego to będziesz wiedział kiedy Wydarzenie nastąpi.
      Pozdrawiam Bardzo cieplutko

      Odpowiedz

      • Omstan
        Wrz 21, 2017 @ 18:09:07

        Nie jestem profetykiem ale spróbuję na logikę. Jeżeli medytacja równonocy osiągnie masę krytyczną i w jej wyniku reszta glowy Yaldaboth rozpuści się wraz antymaterialnymi bombami toplet, to nic już nie stoi na przeszkodzie, aby przygotować i wprowadzić reset finansowy, a dalej to już pójdzie jak efekt domina.

        Odpowiedz

    • krystal28
      Wrz 20, 2017 @ 00:29:36

      Rav, obecnie nie widzę, aby Wydarzenie nastąpiło do końca tego roku. Z tego co czytam i słyszę, to musimy przejść przez czas narastających wstrząsów w polityce i naturalnych kataklizmów. Jak widzisz to już się zaczęło: Houston, Floryda, Karaiby, Meksyk. Jest to konieczne dla przebudzenia, gdyż jak sam widzisz, większość populacji jeszcze śpi i nie widzi.

      Wedlug Plejadian z 5W przez Barbarę Marciniak, te intensywne przemiany z przerwami będą trwać do roku 2025 – 2027 i nastepnie nadejdą w pełni korzystne czasy dla ludzkości. Podobnie mówi Bashar. Krach giełd zacznie się w latach 2020 – 2022, choć spadek powinien już się rozpocząć we wrześniu, październiku tego roku (astrologowie Merriman i Mahendra). Simon Parkes kilkakrotnie powiedzial, ze oczekuje krachu i wstrząsających wydarzeń w październiku tego roku. Z tego powodu się przeprowadza do niezidentyfikowanej lokalizacji dla własnego bezpieczeństwa.

      Zaćmienie Slońca z 21 sierpnia naznaczyło USA na trudne doświadczenia na następne przynajmniej 6 miesięcy i to odczuje cały świat. Niefizyczni Plejadianie z 9W przez Wendy Kennedy przekazali, aby przygotować się duchowo na przejścia pomiędzy czasem obecnym i majem 2018 roku. Musimy te zawieruchy przyjąć możliwie ze spokojem i być podporą dla tych, którzy są jeszcze nieświadomi. To tyle pamiętam. Zobaczymy jak te wszystkie prognostyki się sprawdzą.

      Odpowiedz

      • Turi Dredy
        Wrz 20, 2017 @ 09:20:56

        Witam.Teraz nastąpi energetyczne przesunięcie i przejsće dla niektórych pracowników światła wraz z przybyciem impulsu światła,przesunął sie ci którzy zaliczyli swoje testy i moga iśc dalej do wyzszych wibracji zaczyna sie 23 września i stopniowo te jednostki beda wkraczac na nowe terytoria nowej ziemi!Reszta ludzi bedzie przechodzila szybsze lekcje wraz z wydarzeniami do 2022.Wszystko jest perfekcyjnie rozplanowane i jak mówiłem przez najgorsze ciemnosci ziemia juz przeszła teraz zostaja pozostałośći aby jeszcze ludzie mogli sie przebudzić.Bo po co macie znowu sie błonkac po takich poziomach przez setki tysiace lat? lepiej wybrac juz TERAZ SWIATŁO!!!

        Odpowiedz

        • Margo
          Wrz 20, 2017 @ 16:48:40

          Oby sie spełniło to dobre dla Tych, co sobie tego życzą, pozdrawiam, dzięki 🙂

        • Daniel Riegel
          Wrz 20, 2017 @ 19:10:03

          Dziękuję za ten bardzo pozytywny komentarz, naprawdę podnosi na duchu. Mam nadzieję, że w końcu nadejdą konkretne zmiany w najbliższych dniach i skończy się łamanie praw Wszechświata raz na zawsze. Pozdrawiam.

        • Margo
          Wrz 21, 2017 @ 11:51:07

          Słowo „oby” Proszę zastąpić, „niech się spełni”….
          Pozdrowienia dla Wszystkich. …

      • Turi Dredy
        Wrz 20, 2017 @ 12:22:09

        To co teraz nastąpi nazywa sie również przejśće poprzez substancje czasową!!! To było wyczekiwane przez nas wszystkich któży tu sie urodzili na ten czas.W nowej czasoprzestrzeni wasze ciała nie ulegna starzeniu się bo aktywne stanie sie ciało świetliste które JEST nieśmiertelne.Wszystkie negatywne rasy zazdroszcza ludziom własnie ciała świetlanego które one utraciły.Wchodzimy do wiecznej substancji pełna parą my którzy poświęcili całe życie i wszystko co mamy w tym świecie dla naszego OJCA.TERAZ jest wynagrodzenie.

        Odpowiedz

      • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
        Wrz 20, 2017 @ 12:48:09

        ” gdyż jak sam widzisz, większość populacji jeszcze śpi i nie widzi.” mielismy tyle wstrzasow a ludzkosc nadal spi. prosze wyprowadzic mnie z bledu ze ludzkosc nigdy sie nie przebudzi

        Odpowiedz

        • Existence
          Wrz 22, 2017 @ 11:39:57

          Osobiście dostrzegam coraz większą świadomość wśród ludzi i bardzo mnie to napawa optymizmem. Cobra powiedział, że ludzie są już gotowi na Wydarzenie, to jego słowa, tylko trzeba usunąć ostatnie przeszkody, wcześniej były to bomby dziwadełko, czarny kamień i bomby toplet, teraz zostało to ostatnie, inaczej Galaktyczna Konfederacja nie mogła tu wkroczyć. Potem już tylko pełne Ujawnienie i Wydarzenie.

      • Existence
        Wrz 21, 2017 @ 08:03:13

        Cobra pisał, że jedyną przeszkodą dla wydarzenia są bomby toplet, które znajdują się w pozostalosciach głowy plazmowej ośmiornicy, tej samej, którą ma rozpuścić medytacja 22 września, ja bardzo chciałbym wydarzenie w tym roku i wierzę, że tak będzie 🙂 więcej wiary

        Odpowiedz

      • Bezimienna
        Wrz 27, 2017 @ 12:37:41

        Swoje lata już mam, nie jestem osobą,która skacze z kwiatka na kwiatek bo może tu coś wiedzą więcej a może tam, ta teoria mi pasuje , ta nie ….. czytam ten blog już na tyle długo, że pragnę zauważyć ,iż coś się faktycznie dzieje…
        Na pewno widać to w komentarzach.
        Coraz więcej w Nas wątpliwości i coraz więcej pytań – pomimo pogłębiania wiedzy – niż odpowiedzi. Pomimo, że staramy się robić wszystko jak najlepiej jak potrafimy, zgodnie z wszelkimi informacjami z “różnych” stron efektów ani widu ani słychu. Tłumaczymy sobie , że pewnie później… jeszcze to ma się wydarzyć …a jeszcze tamto….
        Wychowałam piątkę dzieci i wiem, że nie można za długo im czegoś obiecywać, zresztą każdy z nas zapewne przeszedł jakieś “obiecanki cacanki a głupiemu radość” Tym bardziej gdy ktoś komuś zadaje pytanie a ten ktoś ,jest kompetentny albo wmawia , że jest , że ma wiedzę ale na odpowiedzi nie odpowiada bo jeszcze nie czas…. nie pora….. nie ma pełnomocnictwa….i takie tam .
        A może to ma upłynąć 40 biblijnych lat gdy to Mojżesz ….. ale czy to nie oznaczałoby “dyplomacji”? ( dyplomacja według mnie – prawda ale nie cała, najważniejsze informacje zostają ukryte aby Ci co nie powinni nie podważali naszej kompetencji, nie buntowali się… i takie tam inne)
        Już Sama zaczynam się pytać siebie czy wierzę w to co wierzę?
        Proszę nie myśleć, że oto przyszedł jakiś troll i mąci tu nam. Czytając komentarze – a jest ich 88 – a przynajmniej tyle było gdy zaczęłam pisać – zapytałam Siebie jak to wreszcie z tym wszystkim jest – i wiecie jak przyszła mi pierwsza myśl, sama się zdziwiłam – Czy Słonia obchodzi Mrówka?
        I tym to dziwnym pytaniem – odpowiedzią zostawiam i Siebie i tych ,którzy przeczytali mój komentarz – do przemyśleń

        Odpowiedz

Informacje od Czytelników

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
