Kobra i Corey Goode o medytacji podczas zaćmienia Słońca, 21 sierpnia 2017

.

.

Transkrypcja wywiadu z Cobrą i Coreyem Goode przeprowadzonego przez Lynn z Prepare for Change i Justina Deschampsa ze Stillness in the Storm.

29 lipca 2017 r.

Kobra jest Plejadiańskim kontaktem (ma kontakt z Plejadianami) i od ponad 35 lat ma kontakt z podziemiem. Powiedziano mu przez Opór, by pozostał anonimowy i ma stałą komunikację z istotami z Planety X, które pomagają Ruchowi Oporu. Jako ziemski przedstawiciel sieci Agarthan i Sił Światła, stara się przygotować ludzkość do nadchodzącego Wydarzenia.

Naszym zamiarem jest rozproszenie strachu, wyjaśnienie wszelkich nieporozumień i dodanie informacji na temat tego, co naprawdę dzieje się za codziennymi nagłówkami. Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z jego archiwum bloga obejmującego łącznie 874 wpisów.          Zobacz:  2012portal.blogspot.com

 

Corey – Nigdy dotąd nie było tak ważne dla nas, aby nauczyć się koncentrować naszą kreatywną nadświadomość na uzyskaniu optymalnej doczesnej rzeczywistości. Zbyt długo, negatywne siły używały naszej wspólnej twórczej nadświadomości przeciwko nam. Wielu z całego świata dowiedziało się o swoich kreatywnych umiejętnościach i koncentruje się na tych umiejętnościach i intencji pozytywnej przyszłości dla ludzkości.

21 sierpnia, podczas zaćmienia o godzinie 11:11 am PDT, Pracownicy Światła na całym świecie połączą się w masowej medytacji na rzecz pokoju i wolności dla ludzkości. Zapraszamy do udziału na odległość lub osobiście w Mt. Shasta. Zapoznajcie się ze szczegółami na EclipseofDisclosure.com. Znajdźcie informacje, których potrzebujecie, aby zwiększyć swoje zdolności medytacyjne i zwiększyć skuteczność swojej kreatywnej nadświadomości na http://www.cosmiccocreation.com.

Lynn – dzisiaj tworzymy po raz pierwszy PrepareForChange.net/StillnessInTheStorm.com /SphereBeingAlliance.com i 2012Portal.Blogspot.com. Cztery strony internetowe są obecnie reprezentowane w celu promowania prawdy dla społeczności. Łączymy siły w zjednoczonym wysiłku, aby stworzyć coś większego niż my sami jesteśmy . Nadszedł czas, abyśmy wszyscy zjednoczyli się. Więc dzisiejszy wywiad będzie prowadzony przez Lynn z Prepare For Change i Justina Deschampsa ze “Stillness in the Storm“. Nasi goście to Corey Goode ze Sphere Being Alliance i Cobra z serwisu 2012Portal.Blogspot.com. Mamy nadzieję, że będziecie czerpać radość z tej życzliwej wymiany informacji. Nasz cel jest prosty. Dzielimy się informacjami, które mamy nadzieję, ułatwią wam rozeznanie. Naszym celem jest stworzenie jedności w naszej społeczności.
Justin – Pytania, nad którymi koncentrujemy się podczas tego wywiadu to te, na które Corey i Cobra potrafią odpowiedzieć najlepiej jak potrafią. Pozostałe pytania zostały zarezerwowane na przyszłe wywiady, powinny się tam znaleźć. Chociaż istnieją różnice w relacjach i dowodach dostarczanych przez Cobrę i Coreya, będziemy skupiać się na pytaniach, które lepiej służą budowaniu jedności, wspólnoty i wspólnej płaszczyzny. Wszelkie konkretne pytania dotyczące różnic w ich indywidualnych oświadczeniach zostały zatrzymane dla przyszłych wywiadów, kiedy tylko stworzone zostaną solidne podstawy dla jedności, chociaż są one nie mniej ważne.

Lynn – witajcie Cobra i Corey Goode.

Justin – w porządku, zadam pierwsze pytanie:

Czy istnieje sposób, na sformułowanie jednolitej medytacji aby mogła mieć zastosowanie do wielu grup, aby wspólnie zwiększyć udział? Zacznijmy od Cobry.

Cobra – w porządku, idea zjednoczonej medytacji jest w istocie podstawą tego, co przekazują mi Siły Światła. To jest podstawowy temat, który może najskuteczniej zjednoczyć różne grupy, a jednocześnie ma maksymalny pozytywny wpływ na wyzwolenie planety. Musicie zrozumieć, jeśli chcecie być bardzo skuteczni w tym procesie, wszystkie grupy muszą przeprowadzić tą samą medytację, i trzeba to zrobić w tym samym czasie.

Nie jest tak ważne, jaka jest to medytacja. Jest ważniejsze, że istnieje bardzo silna, skupiona wiązka laserowa, zsynchronizowane wydarzenie, które zawiera. . . może to obejmować różne grupy niezależnie od ich ideologii, niezależnie od ich systemów przekonań. Jedyne, co jest potrzebne to ich motywacja do zjednoczenia i motywacja do pomocy w wyzwoleniu planety. Tak więc sformułowanie takiej medytacji musi być starannie dobrane.
I moja propozycja polega na tym, byśmy połączyli się, więc mogę mieć mój pomysł, Prepare for Change mogą mieć swoje pomysły, Corey może mieć swoje pomysły. Sugeruję, abyśmy zgodzili się na te trzy różne pomysły – można wysłać je Justinowi, a następnie Justin może wtedy uśrednić te trzy grupy. A potem po osiągnięciu konsensusu, który może zostać zrealizowany za kilka dni, inne grupy mogą dołączyć do nas i mogą tworzyć własne filmy. Mogą tworzyć filmy wideo dla własnych sieci, za pośrednictwem Facebooka, niezależnie od tego, czy korzystają z nich, bo jest to naprawdę potężna okazja do zjednoczenia nas, ponieważ nasza zjednoczona świadomość jest potrzebna na powierzchni planety dla Przełomu, dla Ujawnienia, dla Wydarzenia, niezależnie od tego, co chcemy nazwać przełomem, ale przełom to jest to, czego wszyscy chcemy i czego wszyscy potrzebujemy.

Justin – Wspaniała odpowiedź. Dziękuję, Cobra.

Corey – Cóż, myślę, że możemy, jak przypuszczam, stworzyć wspólny temat, na który mogą zgodzić się ludzie wszystkich ideologii. Myślę, że najczęściej poszukiwany temat to wezwanie do Jednego Nieskończonego Stwórcy, jak największej części populacji, jak to możliwe. Teraz nie widzę. . . Nie widzę ideologii, która w ogóle jest problemem. Uważam, że możemy powiedzieć, że są bardziej globalne, ale to bardzo ważne, że skupiamy uwagę na tym samym rezultacie.

Justin- W porządku, następne pytanie: Cobra, czy to może być coś, z czym możesz zgodzić się ty, Ruch Oporu, Corey i wszystkie zainteresowane strony?

Cobra – tak, to jest dokładnie to, co zaproponowałem. Mam moje . . . Mogę stworzyć moją propozycję, Prepare for Change ma swoją propozycję, i prawdopodobnie Corey ma coś do powiedzenia na ten temat. W ciągu kilku dni nasza trójka może po prostu dopasować się, a potem możemy ustalić wspólne stanowisko. To może być bardzo potężne, ponieważ pokaże. . . Będzie to przykład, który pokaże innym, że taka koordynacja i komunikacja jest możliwa i jest czymś, co można zrobić. A potem inni dołączą.

Justin – Dziękuję, Cobra. Czy chcesz dodać coś Corey do tego?
Corey – Nie, całkowicie się zgadzam. Im bardziej skupimy się na jednym temacie, tym więcej energii będzie szło za tym. Więc wiecie, kreatywna świadomość może nas poprowadzić przez te linie czasowe, na które zdecydujemy się jako świadomość zbiorowa. I jeśli postaramy się zebrać jak najwięcej z nas i przeprowadzić medytacje, modlitwy czy ideologię jakiejkolwiek osoby, to skupiona intencja może nas poprowadzić do najbardziej optymalnej doczesnej rzeczywistości .

Justin – Dziękuję, Corey. I wreszcie: jaki wpływ miałoby to na istoty na Ziemi, czy przed Wydarzeniem czy przed pełnym Ujawnieniem, czy to na ludzi, czy zwierzęta, rośliny czy Ziemię? Cobra?

Cobra – okej, każda medytacja, która osiąga masę krytyczną ma ogromny wpływ na sytuację, stan rzeczy, na tej planecie. Ma wpływ na ludzkie królestwo. Ma wpływ na królestwo zwierząt, królestwo roślinne, królestwo mineralne. Ma wpływ na całą sferę planetarną. Może przyspieszyć proces pełnego Ujawnienia lub Wydarzenia.

I może przyspieszyć nasze wyzwolenie. Może uczynić proces łatwiejszym i bardziej harmonijnym, mniej gwałtownym. Badania naukowe potwierdziły, że zsynchronizowana medytacja znacznie zmniejsza liczbę przestępstw bardziej niż jakakolwiek inna technika, która została wypróbowana. Więc to jest coś, co na pewno zmniejsza ilość przemocy na tej planecie i jest to coś, do czego warto dążyć. To coś, w co warto włożyć naszą energię, znacznie bardziej niż w inne rzeczy, które robią ludzie.

Justin – Dziękuję, Cobra. Corey, czy chcesz coś dodać?

Corey – Chcę powiedzieć, że Ziemia ma wokół wibrujące węzły, które mają bardzo podobne, jeśli nie takie same częstotliwości, jak organizm człowieka, ciała zwierząt, rośliny i zwierzęta. Tak więc połączenie, które mamy z tą planetą jest dużo bardziej skomplikowane niż zdajemy sobie sprawę. Interakcja z tymi polami podczas medytacji jest niezwykle silna. Kiedy zaczynamy uczyś się jak kierować tymi współtwórczymi umiejętnościami, zaczynamy zdawać sobie sprawę z tego, jak potężni możemy być i jak te zdolności i jak ta moc może być skierowana ku Światłu.

Justin – Dziękuję, Corey. W porządku, Lynn, teraz twoja kolej.

Lynn – Okay, ten czytelnik-słuchacz ma swego rodzaju pytanie retoryczne. Mówi: mam tylko jedno pytanie dla was dwóch facetów. Corey i Cobra, czy jest jakiś szczególny powód, dla którego przebudzona społeczność czekała tak długo, zanim wy dwaj zechcieliście się spotkać i wspomóc masową medytację? Corey, kiedy myślałeś o tym?

Corey – cóż, to coś. . . Za każdym razem, gdy widzę kogoś ogłaszającego jakiś rodzaj medytacji masowej, rozumiem, że wszyscy musimy się skoordynować, ale skupiałem się na kilku innych sprawach, ostatnio zarówno Anshar i Blue Avians stwierdzili, że rzeczy nie poruszają się tak dobrze, jak to tylko możliwe, że masowe medytacje skoordynowane i skoncentrowane na tej samej intencji, były dla nas bardzo ważne, aby spróbować zorganizować je teraz. Więc zdecydowanie zwróciłem na to uwagę i zmotywowałem się do spróbowania dotarcia do tych, którzy robili masowe medytacje i sprawdziłem, czy możemy wszyscy się skoordynować.

Lynn – dziękuję. Cobra, jakie są twoje myśli na temat zjednoczonej medytacji?

Cobra – zasadniczo odpowiedziałem na to pytanie. Ideą zjednoczonej medytacji, lub połączonej medytacji, lub medytacji jedności jest po prostu robić to, co medytacja daje nam, ponieważ medytacja zawsze przybliża nas do jedności z samym sobą, ze swoim Źródłem i ze sobą nawzajem. Dlatego każda medytacja jest rzeczywiście medytacją jedności. Ale kiedy jej użyjemy. . . kiedy zastosujemy tę koncepcję w medytacji masowej, może stać się bardzo silnym katalizatorem ewolucji człowieka – faktycznie najsilniejszym katalizatorem ewolucji człowieka.

Lynn – dziękuję za ten dodatkowy opis. Ok, Justin.
Justin – Czy możesz określić,na ile bardziej skuteczna jest fizyczna grupowa medytacja od niefizycznej grupowej medytacji? Więc zasadniczo o co chodzi pytającemu, czy medytacje grupowe są silniejsze, gdy ludzie gromadzą się w tej samej przestrzeni fizycznej?

Corey – Nie musisz być w tym samym pomieszczeniu, aby osiągnąć ten sam efekt. To mechanika kwantowa. Niezależnie od tego, gdzie jesteś w przestrzeni i czasie, wciąż jesteśmy połączeni w tym polu- to pole świadomości. Wiesz, jest to dodatkowe wsparcie gdy jest się w jednym miejscu, ale dla każdego z nas jest to tak samo skuteczne, niezależnie od miejsca, w którym jesteśmy na planecie, aby wnieść swój wkład do tej energii.

Justin – Dziękuję, Corey. Cobra, czy chciałbyś się czymś podzielić?

Cobra- Zasadniczo, jeśli chcesz wpływać na fizyczną płaszczyznę energii, bardziej skuteczne jest, aby grupy medytowały razem na płaszczyźnie fizycznej. Jeśli chcesz wpływać tylko na plany o wyższej energii, to w ogóle nie ma znaczenia. Ale co tutaj robimy, to tworzymy efekt fizyczny. Jeśli więc fizyczne grupy znajdują się na węzłach, na węzłach energetycznych planety, taka medytacja z pewnością będzie bardziej skuteczna. Wiem, że wielu ludzi będzie medytować wzdłuż pasa zaćmienia, a wielu ludzi będzie medytować w miejscach gdzie są wiry energetyczne, takich jak Mt. Shasta, to zwiększy efekt tej medytacji.

Justin – Dziękuję, Cobra. Lynn?

Lynn – odnosząc się do ostatniego pytania, na temat Kosmicznego Ujawnienia Heather Sartain powiedziała, że ​​gdy troje lub więcej ludzi umieszcza ich szyszynki w fizycznej bliskości w czasie medytacji, szyszynka działa jako przekaźnik sygnału. Czy możesz nam powiedzieć o mechaniźmie, jak to działa? Cobra, możesz zacząć?

Cobra -to co się dzieje jest pewnym bardzo ważnym efektem, który nazywa się triangulacją. Triangulacją jest połączeniem energii w trójkątny wzór świętej geometrii, który jest najpotężniejszym geometrycznym kształtem we wszechświecie. Kiedy trzy lub więcej osób medytuje w tym samym obszarze aktywując swoje szyszynki i nie tylko szyszynki, ale powiedziałbym pole energetyczne między szyszynką a przysadką mózgową, jest tam bardzo szczególne, bardzo specyficzne pole elektromagnetyczne, które łączy nasze mózgi fizyczne z wyższymi wymiarami, tworzy się ono poprzez napięcie między szyszynką a przysadką mózgową.
A gdy te zostaną uaktywnione w kształcie trójkąta, tworzy to bardzo silną energię, która może być następnie przesyłana przez sieć energetyczną, a także pionowo przez wymiary. Więc jest to jedna z najpotężniejszych rzeczy, które mogą się zdarzyć w medytacji i grupie.

Lynn – dziękuję, Cobra. Corey, jak możemy zobaczyć, twoja Konferencja w Mt. Shasta na pewno zjednoczy ludzi i dowiedzie tego. Czy jeszcze coś innego chcesz dodać?

Corey – Tak, jest wiele osób kontaktujących się ze mną, mówiąc, że są na różnych etapach ich rozwoju, jeśli chodzi o medytację. Będziemy mieli osobę, Gerald O’Donnell, który wniósł istotny wkład w widzeniu na odległość, oddziaływaniu na odległość, próbując wywierać wpływ na współkreatywną świadomość. Będzie miał sesję na Mt. Shasta, gdzie będzie nauczał ludzi. Mamy też adres URL, pod którym można znaleźć jego informacje, aby ludzie mogli ćwiczyć, rozwijać swoje umiejętności medytacyjne i znajduje się to na stronie www.CosmicCo-Creation.com. Naprawdę nie możemy się doczekać, aby zobaczyć go uczącego ludzi medytacji w Mt. Shasta, aby zebrać tak wielu ludzi jak tylko można skupionych na tej samej intencji.

Justin – OK, dziękuję Corey.

Następne pytanie dotyczy konkretnego rodzaju medytacji zwanej Trójsferyczną Medytacją. Corey, słyszałeś o tym wcześniej?

Corey – nie, nie słyszałem.

Justin – a Cobra, słyszałeś o tym wcześniej?

Cobra – Tak, słyszałem.

Justin – chciałbyś to skomentować?

Cobra – to jest bardzo szczególna medytacja, która została przekazana przez pewną grupę Smoków, która dostosowuje grupę ludzi na podstawie, powiedziałbym, ich obrazu astrologicznego i innych czynników, to jest bardzo skuteczny sposób aby wykorzystać siłę małej, wydzielonej grupy, by pozytywnie wpłynąć na sytuację planetarną.

Justin – dziękuję. Czy możesz również powiedzieć, że jest to skuteczniejsze niż inny rodzaj medytacji?

Cobra – nie chciałbym porównywać, ponieważ każda medytacja jest idealna dla własnego celu.

Justin – dziękuję. Mam nadzieję, że pojawienie się Wniebowstąpionego Maitreji, jak powiedział Benjamin Creme, za pośrednictwem Share Intel Foundation, nastąpi po Wydarzeniu. Czy istnieją jakieś różnice pomiędzy Medytacją Transmisyjną praktykowaną przez tą grupę a cotygodniową medytacją Wzniesienia, przygotowaną przez Prepare for Change? Cobra?

Cobra – Dobra, medytacja transmisyjna, która została wydana przez Benjamina Creme, jest częścią projektu tej samej grupy Wniebowstąpionych Mistrzów. Zasadniczo idea Medytacji Transmisyjnej polega na wzmocnieniu sieci energetycznej na naszej planecie, a Cotygodniowa Medytacja Wyzwolenia robi to samo z pewnymi dodatkowymi funkcjami. Tak więc obie medytacje mają mniej więcej taki sam cel, ale dotyczą różnych osób z różnymi systemami przekonań i różnych struktur osobowości, ponieważ nie wszyscy wierzą w Wydarzenie, a nawet nie wszyscy wierzą w istnienie Kabała. Ale nadal mogą medytować i być skuteczni. Wiele takich osób przyłączyło się do grup Medytacji Transmisyjnej na całym świecie w ostatnich dekadach.

Justin – Następne pytanie: czy Share International Foundation jest grupą Światła? Cobra, możesz to skomentować?

Cobra – Tak, to jest grupa Światła. Właściwie, Benjamin Creme kontaktował się pewną ilość razy z Wniebowstąpionymi Mistrzami, ale jego kontakt oczywiście nie był doskonały. Nie wszystkie jego informacje są poprawne. Niektóre z nich są bardzo precyzyjne, ale niektóre z nich są całkowicie niepoprawne. Jest to sytuacja mieszana, ale mimo to pracował dla Sił Światła

Justin – Dziękuję, Cobra. W porządku, następne pytanie jest o rozeznaniu: jak można rozpoznać czy grupa jest pozytywna czy negatywna? Corey?

Corey – No cóż, myślę, że przede wszystkim musisz być w stanie odczytać ich energię. Ostatnio stwierdziłem, że po owocach poznasz drzewo. Słyszysz dużo pustosłowia i dużo propagandy od różnych grup, a kiedy poświęcasz czas naprawdę używając nie tylko rozeznania, ale logiki i umiejętności śledczych, musisz połączyć wszystkie te rzeczy razem i kierować się uczuciami, a wraz z tym, czego dowiesz się w trakcie wcześniejszego badania, myślę, że podejmiesz decyzję, co sądzisz, czy są życzliwi czy złośliwi.

Justin – Dziękuję, Corey. Cobra, jak byś odpowiedział na to pytanie?

Cobra – w zasadzie, co musisz zrobić, to mieć kontakt z własnym Wyższym Ja. A kiedy masz kontakt z własnym Wyższym Ja, będziesz w stanie rozpoznać wyższe ja u innych. Będziesz mógł zobaczyć jasno, kto jest związany ze Światłem – kogo głównym programem jest oddanie dla Światła – a kogo głównym programem jest Ciemność. Będziesz w stanie to wyraźnie zrozumieć poprzez swój wewnętrzny głos. I wtedy łatwo będzie rozpoznać, kto pracuje dla Światła, a kto nie pracuje dla Światła.

Druga rzecz, trzeba zrozumieć, że większość grup jest mieszanych. Ciemność ma tendencję do przenikania grup Światła. A także Światło ma skłonność do umieszczania pewnych swoich ludzi w ciemnych grupach, aby przekształcić sytuację tam. W zasadzie większość grup na tej planecie jest mieszanych.

Justin – Dziękuję, Cobra. A w następstwie tego pytania: czy powiedziałbyś, że połączenie zarówno intuicyjnego, jak i logicznego procesu rozeznania jest dobrym pomysłem? Corey?

Corey – absolutnie. Często jesteśmy w stanie zaplątać się lub pomylić się jeśli chodzi o nasze zdolności lub gdzie jesteśmy na naszej drodze. To może przyjść do głowy od fałszywych istot. Może to przyjść od nas samych, jak sądzę, naszej zniekształconej osobowości. Więc ważne jest, aby nauczyć się komunikować z własnym wyższym ja i korzystać z tej empatycznej zdolności. Musimy również zweryfikować rzeczy na ile to możliwe, tu, na płaszczyźnie fizycznej, poprzez badanie i logikę, aby spróbować wyznaczyć najbardziej prawdopodobny scenariusz.

Justin – Dziękuję, Corey. Cobra, do pewnego stopnia już odpowiedziałeś, ale czy chciałbyś coś skomentować?

Cobra – zasadniczo zgadzam się.

Justin – dziękuję. Następne pytanie: Na jakie płaszczyzny wpływa medytacja?

Cobra – medytacja wpływa na wszystkie płaszczyzny tworzenia, a właściwie każde działanie, ponieważ żadna płaszczyzna i żadna część rzeczywistości nie jest odizolowana od innych części rzeczywistości. Więc niezależnie od tego, co się dzieje na płaszczyźnie fizycznej, wpływa to na płaszczyzny wyższej energii, a cokolwiek dzieje się na płaszczyznach wyższych energii, również ma to wpływ na płaszczyznę fizyczną. Więc energie zawsze stale poruszają się i mają stały wpływ we wszystkich kierunkach naraz. Cały wszechświat jest ze sobą połączony. Wszystko jest ze sobą połączone.

Justin – Dziękuję, Cobra. A ty Corey, jak byś odpowiedział na to pytanie?

Corey: Tak, nawet naukowcy zauważyli dawno temu, że obserwowanie eksperymentu zmieni jego rezultat. To jedna z głównych rzeczy, które nauka starała się trzymać z dala od głównego nurtu. Dlatego oddzielają duchowe od tego, co nazywają pragmatycznym.

Justin – dziękuję. Kto lub co odbiera sygnały, które wysyłamy podczas medytacji?

Cobra – każdy, kto jest nastawiony na tą samą częstotliwość, może odbierać te sygnały. Jeśli jest świadomy tych sygnałów, może je otrzymać. Kluczem tutaj jest więc zjednoczenie świadomości i postrzegania, a następnie mogą się pojawić komunikaty od tych sygnałów.

Justin – Dziękuję, Cobra. A Corey, jak byś odpowiedział na to pytanie?

Corey – tak, wszystko w czasie i przestrzeni jest połączone. Więc jeśli . . . Musisz po prostu wiedzieć, jaka jest częstotliwość, aby uzyskać lub rozwinąć możliwość dotarcia do tej częstotliwości. Tak, tak, to morficzne pole jest dostępne dla wszystkich, tak jak wszystkie informacje w nim zawarte.

Justin – Dziękuję, Corey. I dalsze pytanie: Czy Ruch Oporu słyszy lub odbiera te myśli bezpośrednio jako rzeczywiste słowa lub obrazy, czy też jako bardziej zamglone wrażenia? Cobra?

Cobra – Zasadniczo Ruch Oporu nie łączy się telepatycznie z ludnością na powierzchni. Ich celem jest uwolnienie planety od Kabała. Są pewni członkowie Ruchu Oporu, którzy to robią, ale są w mniejszości.

Justin – Dziękuję, Cobra. Poproszę bardziej dosadnie o te informacje, Corey: czy Sojusz Istot Sferycznych lub Anshar, a nawet Tajny Program Kosmiczny, słyszy rzeczy bezpośrednio jako wyraźne myśli i obrazy, czy bardziej jako zamglone?

Corey – Cóż, to zależy od różnych poziomów tych istot. Niektóre z nich . . . Informacje, gdy je wypowiadamy, lub gdy projektujemy je mentalnie, stają się informacją i informacja wchodzi w pole. Sądzę, że to jest rozszyfrowywane i interpretowane jako dane. Więc niekoniecznie będzie to odbierane jako głos osoby mówiącej, ale mogą odtworzyć wizerunki i wszystkie dane powiązane z tą energią, która została wysłana.

Justin – Dziękuję, Corey.

Justin – Cobra, wielu z nas jest chętnie wnosi wkład najlepiej, jak to możliwe, za pośrednictwem medytacji grupowych, ale brakuje nam doświadczenia i instrukcji. Byłoby niezwykle korzystne dla naszej sprawy, gdybyśmy mogli uzyskać jakieś dobre, rzetelne instrukcje, aby zmaksymalizować skuteczność naszych medytacji. Czy możecie wskazać nam pewne, sprawdzone źródła, zarówno filmy YouTube, dokumenty, czy rzeczy do czytania, które pomogą nam stać się bardziej skutecznymi w naszej medytacji? Zacznę od Cobry.

Cobra – Nie szukamy tutaj ekspertów. Potrzebujemy tutaj tylko poświęcenia i chęci uczestnictwa. Możecie robić to tak dobrze, jak tylko możliwe, i to jest wystarczająco dobre. Są kursy medytacji, które są dobre. Istnieją techniki, które są skuteczne. Jedną z nich jest Vipassana – po prostu medytacja, którą wykonujesz, obserwując oddech. Obserwowanie oddechu automatycznie wyrówna Twoją osobowość i uspokoi umysł. To jest coś, co jest bardzo łatwe do wykonania. Każdy może po prostu obserwować oddech przez chwilę. To jest podstawowa instrukcja, którą mogę teraz przekazać.

Justin – Dziękuję, Cobra. A Corey, wspomniałaś o tym wcześniej. Chcesz dodać coś innego lub wspomnieć o tym ponownie?

Corey – w porządku. Myślę, że wiele razy ludzie wprowadzali zbyt wiele tajemnic w to, jak medytować. Każdy, kto siedzi i wpatruje się w ścianę i śni na jawie, w zasadzie medytuje. Jeśli wejdziesz. . . Jeśli masz przygotowanie w innej, szczególnej religii i wejdziesz w stan głębokiej modlitwy, to medytujesz. To nie jest wielka tajemnica. Każdy może brać w tym udział, skupiając swoje myśli i intencje, starając się skupić na tym całkowicie. To wszystko, co naprawdę musisz zrobić, aby medytować.

Teraz, jak stwierdził Cobra, istnieje wiele metod, dzięki którym można nauczyć się rozpocząć dostrajanie swoich umiejętności tak, jak chcesz. . . Jak wspomniałem wcześniej. Zawsze możesz pracować nad tym i dostrajać się, ale jeśli skupisz swoją intencję, w tym czasie, na tej medytacji, to wnosisz wkład.

Lynn – Pamiętajcie o stronach internetowych wspierających dzisiejszy wysiłek z naszej strony jako służby dla społeczności. Zapraszam do wspierania pracy, którą wykonujemy w witrynie PrepareForChange.net, StillnessInTheStorm.com, SphereBeingAlliance.com i 2012Portal.Blogspot.com.

Lynn – Czy medytacja podczas zachodu słońca i wschodu słońca będzie lepsza niż w innych porach? Cobra, czy możesz na to odpowiedzieć?

Cobra – Właściwie, zachód słońca, wschód słońca, południe i północ, to, powiedziałbym, cztery główne punkty mocy w ciągu dnia. Wtedy medytacja jest najskuteczniejsza.

Lynn – Czy zaleciłabyś medytację związaną z pewną pogodą?

Cobra – to jest, chciałbym powiedzieć, osobista preferencja osoby medytującej.

Lynn – w porządku. A Corey, czy możesz skomentować to pytanie?

Corey – tak, zgadzam się w większości, a także uważam, że preferencje są ważne. Wiele razy widzicie te metody do wycinania ciastek za pomocą foremek przedstawiane lub sprzedawane ludziom, często są dobrym, jak przypuszczam, punktem wyjścia. Ale każdy z nas jest zupełnie inną istotą i musimy mieć inne, rozwijać różne metody ochrony duchowej i medytacji, które pasują do tego, kim jesteśmy jako osoba.

Lynn – Dziękuję bardzo, obojgu. teraz ty Justin.

Justin – Czy masowa medytacja, czy to w grupach fizycznych, czy łączenie się ze sobą za pośrednictwem Internetu, pozwala nam faktycznie stworzyć własną rzeczywistość? Cobra?

Cobra – Tak, to jest, powiedziałbym, najbardziej potężna grupowa lub globalna technika manifestacyjna. Wykorzystuje ona bardzo podstawowe zasady procesu manifestacji. Medytacja, medytacja grupowa, faktycznie objawi się jako Wydarzenie i jako Ujawnienie. Objawi się jako Pierwszy Kontakt. To wszystko wyzwoli z naszej strony wszystkie te rzeczy . To jest moc jaką posiadamy jako przebudzona zbiorowość, aby zmienić rzeczywistość na tej planecie. I tak zmieniała się rzeczywistość na innych planetach w całej galaktyce, które zostały wyzwolone. Tak, oczywiście, fizyczne działanie jest konieczne i potrzebne, ale medytacja jest wyzwalaczem powodującym zmianę.

Justin – Dziękuję, Cobra. Corey, chciałbyś to skomentować?

Corey – Tak, absolutnie. Nasze kreatywne zdolności są numerem jeden rzecz, którą Kabał starał się utrzymać w naszej nieświadomości. Używają nas przeciwko nam. Tworzą filmy, które pokazują straszne skutki dla naszej przyszłości, te filmy rzeczywiście wprowadzają nas w stan medytacji, kiedy oglądamy je, one współdziałają z naszą kreatywną świadomością, aby zwiększyć prawdopodobieństwo wystąpienia tego typu rzeczy. Teraz, jeśli wszyscy razem zbierzemy się razem, zażądamy tej zdolności i mocy, i skoncentrujemy ją na bardziej pozytywnej rzeczywistości, tak, wszyscy wspólnie stworzymy tą rzeczywistość razem poprzez intencję.

Justin – Dziękuję, Corey. Dalszy ciąg tego pytanie: czy powiedziałbyś, że rzeczywistość stworzona w ten sposób może zastąpić osobistą rzeczywistość osoby trzeciej, czy też więcej, że te rzeczywistości, które tworzymy przez medytacje grupowe, czy mogą naruszyć wolną wolę innej osoby? Corey?

Corey – Wszyscy wspólnie tworzymy tą rzeczywistość. Nawet nie-ziemscy, którzy nie są cześcią naszej świadomości zbiorowej, że tak powiem, ale znajdują się w naszym Układzie Słonecznym współdziałając z nami, są współtworzącą świadomością mającą wpływ na naszą wspólną rzeczywistość. Więc istnieje pewien punkt, w którym rzeczywistość w pewnym sensie rozwidla się, ale jest wspólną rzeczywistością, którą razem tworzymy. Nie jest sprzeczne z wolą innej osoby korzystanie z naszej własnej.

Justin – Dziękuję, Corey. I Cobra, po prostu powtórzę pytanie jeszcze raz: czy powiedziałbyś, że ta masowa medytacja wpływająca na rzeczywistość ma możliwość zastąpienia wolnej woli innej osoby?

Cobra – nie zastępuje wolnej woli osoby. Przedstawia po prostu alternatywę. Więc jeśli wystarczająco dużo osób może teraz wybierać między Kabałem a Kabałem, nagle zostanie im przedstawiony innym wybór. Będzie im przedstawiony wybór Ujawnienia, Pierwszego Kontaktu, nowej rzeczywistości, nowego systemu finansowego, lepszych warunków życia i oczywiście, większość ludzi wybierze taką lepszą rzeczywistość z własnej wolnej woli. Reszta będzie musiała dostosować się do tej nowej rzeczywistości. Nie narusza to ich wolnej woli, ale będzie to po prostu część kosmicznego procesu kosmicznej restrukturyzacji, w której rzeczywistość musi się zmienić, musi dostosować się do nowej częstotliwości. Musimy ewoluować jako planeta, jako gatunek, jako Układ Słoneczny, jako galaktyka.

Justin – Dziękuję, Cobra. I wreszcie: czy możesz wytłumaczyć mechanikę czy proces naukowy, jak to się dzieje? Cobra?

Cobra – zasadniczo jest to proces manifestacji. Proces manifestacji składa się z trzech głównych kroków. Pierwszy to twoja decyzja. Drugą jest inwokacja. A trzecia to działanie fizyczne. Medytacja jest w istocie drugim krokiem. Więc pierwszym krokiem jest decyzja. Korzystasz ze swojej wolnej woli, aby wybrać, co chcesz manifestować. Następnie używasz medytacji, aby magnetycznie narysować ten wybór, tę decyzję w rzeczywistości. I numer trzy, wtedy działasz według tego magnetycznego wyboru. Więc wszyscy dokonaliśmy wyboru. Dokonaliśmy wyboru pełnego ujawnienia, pierwszego kontaktu, wyzwolenia, Wydarzenia. Teraz medytujemy by magnetycznie narysować ten wybór na płaszczyźnie fizycznej, a potem będziemy działać w tym kierunku. Ponieważ ta medytacja spowoduje zmianę. To spowoduje fizyczne przesunięcia na naszej planecie. Spowoduje to, co będzie niezaprzeczalne. I wtedy, oczywiście, będziemy bardziej swobodnie działać fizycznie, aby wesprzeć ten proces.

Justin – Dziękuję, Cobra. I jeszcze raz zadam pytanie dla Coreya. Czy możesz wytłumaczyć lub dać wgląd w to, jak ten proces medytacji grupowej wpływa na rzeczywistość na poziomie naukowym lub mechanicznym? Corey.

Corey- Cóż, zgodziłbym się całkowicie ze wszystkim, co właśnie stwierdził Cobra. I dodam, że fizyczny 3 krok jest bardzo ważny. Więc wszyscy, którzy wspólnie zebraliśmy się by medytować zdecydowanie pchamy sprawy naprzód, jak to mówią, ale w końcu wszyscy będziemy musieli się spotkać i znaleźć sposób na zrobienie, nie demonstracji, ale bardzo spokojnego spaceru po głównych miastach i zażądać uwolnienia utajnionych technologii. Rozmawialiśmy już wcześniej o tym, że gdy energia zmienia się podczas takich medytacji, wiele osób otwiera się, aby mówić o uwolnieniu tych technologii. Myślę, że jest to coś z czym możemy zbliżyć się do ludzi, dużo łatwiej niż z nieziemskimi informacjami. Myślę więc, że ta medytacja będzie katalizatorem dla ludzi, aby zaczęli wychodzić na ulicę i mówić otwarcie o wszystkim, co jest ukryte przed nami, zarówno technologicznie, jak i duchowo.

Justin – Dziękuję, Corey. Lynn?

Lynn – tak. Kiedy zsynchronizujemy nasze medytacje, zaczynając dokładnie w tym samym czasie na całej planecie, skupiając się na tym samym obrazie i słuchając tej samej muzyki, jednocześnie wizualizując to samo w tym samym czasie na całym świecie w naszych różnych językach, czy to wzmacnia sygnał, który wysyłamy do wszechświata z naszych szyszynek? Cobra, czy możesz zacząć od tego?
Cobra – Tak, zdecydowanie wzmacnia sygnał, który wysyłamy. Co więcej, tworzy on tryb spójności. To jak laserowa wiązka. Promień lasera jest bardzo spójnym światłem. Wszystkie cząstki, wszystkie fotony, drgają w ten sam sposób, kiedy mamy laser. I wiecie, jak silny jest laser. W ten sposób tworzymy laser energetyczny, bardzo silny sygnał, z powierzchni planety, który rozprzestrzenia się poprzez wszechświat i na pewno. . . to zdecydowanie wywoła odzew.

Lynn – dziękuję. Corey, twoje komentarze proszę.

Corey – Tak, zdecydowanie. . . Im większa moc, jaką można włożyć w transmisję tym lepiej, tym mniej będzie tłumienia, tym większy dystans można osiągnąć z punktu widzenia czystej fizyki . To samo dotyczy innych poziomów spektrum, jeśli chodzi o poziomy duchowe, eteryczne. Więc im więcej energii, którą wkładamy w te medytacje w tym samym dokładnie przedziale czasowym, to ma. . To ma ogromny wpływ. To na pewno ma ogromny wpływ.

Lynn – w porządku. Dziękuję Ci. Justin, możesz kontynuować.

Justin – Ilu ludzi musi być w większych grupach uczestniczących w masowych medytacjach, abyśmy mogli dostrzec jakiś zauważalny efekt medytacji? Cobra?

Kobra – zależy od zakresu, w jakim oglądasz efekt. Na przykład, jeśli masz miasto liczące milion mieszkańców, potrzebujesz grupy około dwóch tysięcy osób, aby zmienić rzeczywistość tego miasta. To tylko przykład. Istnieje pewne równanie, które może pokazać dokładnie, ile osób potrzebujesz aby zmienić rzeczywistość pewnej grupy lub określonej struktury społecznej.

A dla planety, całej planety liczba ta wynosi około 105 000 osób. Ale jeśli wziąć pod uwagę, że nie wszyscy uczestnicy medytują z pełnym zaangażowaniem, można uzyskać bardzo symboliczne szacunki 144 000 osób, które muszą medytować, aby zmienić, kształtować rzeczywistość na całej planecie. Udało się nam to zrobić kilkakrotnie i znowu to zrobimy.

Justin – Dziękuję, Cobra. Corey, jeszcze raz zadam Ci pytanie. Ilu ludzi musi być podczas większych grupowych medytacji, aby wywrzeć dostrzegalny wpływ na rzeczywistość?
Corey- Cóż, zdecydowanie zgadzam się z tym, co Cobra mówi, że każda osoba ma inną zdolność … będzie miała inne zaangażowanie, ile energii skupi. Tak więc liczby mogą. . . W tej sytuacji mogą być trochę, jak sądzę, oszołamiające. Musimy mieć do czynienia z . . . To znaczy, bardzo niewiele osób może dokonywać ogromnych zmian w rzeczywistości, jeśli są bardzo skoncentrowane.

Lynn – Corey, czy możesz wytłumaczyć więcej na temat tego, co Ra Tear Eir opowiadał o znaczeniu ludzkiej populacji, która robi masowe medytacje?

Corey – tak, ostatnio zabrał mnie do jednej z olbrzymich sfer i pokazał mi resztę naszego Układu Słonecznego. A pozostała część Niebieskich Sfer była prawie całkowicie przezroczysta i wyglądało na to, że otrzymują bardzo ciężkie wstrząsy energii. I stwierdził, że wkrótce te sfery znikną, a cały impet tych energii uderzy w nas . Przypuszczam, że jesteśmy przygotowani do tego.

Stwierdzono również, że w tym okresie czasu, gdy te energie wzrastają, zwiększają także nasze współtwórcze zdolności. I to może być użyte przeciwko nam przez Kabał, albo możemy wykorzystać to na naszą korzyść. I stwierdził, by wykorzystać je dla naszej korzyści i pomóc poprowadzić nas do najbardziej optymalnej rzeczywistości doczesnej, że musimy zebrać się razem i skupić się na tej samej intencji i wezwaniu. A jeśli wszyscy możemy się spotkać i wysłać wezwanie, myślę, że ze wskazań, które mi dał, ujrzymy ogromny obrót spraw.

Lynn – dziękuję.

Lynn – Czy miałeś jakieś doświadczenia w “Tajnym Programie Kosmicznym” lub gdzie indziej, związane ze zmianą fizycznej rzeczywistości własnymi myślami lub medytacjami?

Corey – tak, jest to coś, co można by zrobić w eksperymentach, jak również z ludźmi. Wykonywali je elektronicznie z polami, gdy badali świadomość. Więc tak, zdecydowanie zmiana stanu świadomości za pomocą woli, a także poprzez technologię, a także postrzeganie rzeczywistości inaczej ze względu na powstałe pola . Wiele z tych rzeczy miało miejsce w programach.
Lynn – dziękuję. Cobra, czy masz coś do dodania na ten temat?

Cobra – W zasadzie, jeśli wrócę do własnych doświadczeń poza powierzchnią planety, kiedy miałem kontakt z Plejadjanami, kontakt z Plejadjnami bardzo zmienił moją świadomość, ponieważ było to bardzo silne doświadczenie.

Lynn – Dziękuję bardzo, Justin?

Justin – tu Justin ze Stillness In The Storm. Cieszę się, że mogę przeprowadzić ten wywiad z Prepare For Change. Chciałem tylko zająć chwilę by podziękować wszystkim za wsparcie przez te wszystkie lata, które zapewnialiście dla “Stillness In The Storm”. Gdyby nie wasze wsparcie, nie bylibyśmy w stanie zrobić tego, co robimy. Teraz jest kilka różnych sposobów wspierania naszej pracy. Jeśli przejdziecie na naszą stronę internetową, możecie użyć linku Paypal i wysłać w ten sposób dotacje. Możecie także wysłać datki poprzez Patreon, którego link znajdziecie na stronie internetowej, a także pozwolić zarabiać tej stronie, która ma tam reklamy, które mogą być kliknięte, co również daje niewielki wkład w nasze wysiłki. Więc gdyby nie wsparcie, nie bylibyśmy w stanie zrobić tego, co robimy i dziękujemy Wam za wszelkiego rodzaju wsparcie, które otrzymujemy energetyczne, finansowe i inne. Dzięki wielkie. Trzymajcie się.

Lynn – Czy można wzywać E.T. z wyższych wymiarów i anielskie istoty, aby usunąć implanty i podczepione byty z pola energetycznego podczas medytacji? Czy możesz zacząć Cobra?

Cobra – Zasadniczo można łączyć się z istotami o wyższej energii i mogą w tym pomóc, ale usunięcie implantów nie jest takie łatwe. Ale usunięcie bytów jest o wiele łatwiejsze, tak, mogą w tym pomóc. Jest wiele istot Światła, w tym anioły, pozaziemskie pozytywne istoty, które pomagają wielu ludziom w usuwaniu energii, obcych bytów a przede wszystkim pomagają w rozwoju duchowym, a także w podnoszeniu poziomu jakości życia. Wszystkim na powierzchni planety, którzy łączą się z tymi istotami o wysokiej energii.

Lynn – dziękuję. Twoje komentarze Corey?

Corey – tak, zdecydowanie można wezwać przez medytację pomoc inną niż ludzka na wielu różnych poziomach. Tak, tak, na pewno możecie wezwać za pośrednictwem tej metody. Teraz usunięcie. . . Usuwanie tych implantów i usunięcie podczepionych bytów zazwyczaj wymaga trochę bardziej zaangażowanego procesu. Więc to nie jest coś, co będziecie w stanie po prostu oczyścić podczas medytacji, ale na pewno możecie wezwać. Są tam istoty, które odpowiedzą.

Lynn – Dobra, dziękuję, Corey. Justin?

Justin – w porządku. Następne pytanie, na które odpowiedzieliśmy po częsci, ale mam dalszą cześć: Czy powiedziałbyś, Corey, że trzeba uważać na rodzaj istot, które się wzywa, szczególnie uważając na podstępne byty?

Corey – tak. Podstępne byty są bardzo dużym problemem. Jest ich wiele. . . Będą mówić, że jesteście w kontakcie ze swoimi przewodnikami i dawać wam naprawdę dobre informacje. I wiele z tych sztucznych istot da wam naprawdę dobre informacje, ale najważniejsze rzeczy będą przekręcać, aby utrzymać was z dala od właściwej drogi.

Im więcej pracujesz. . . Pracując w realiach siebie osiągając wyższe ja, łatwiej będzie Wam wykryć te typy. . . ten rodzaj sztuczki. Istnieje wiele różnych istot, które mają takie zdolności, więc zdecydowanie musimy ćwiczyć rozeznanie i być otwarci na to, że nasi zaufani przewodnicy czasami mogą nie mieć dla nas najlepszego zamiaru. Trzeba zobaczyć z czasem, jak oni was prowadzili, czy osiągacie postępy w życiu. Jeśli pozostaniecie tacy sami lub nie osiągacie postępów, nadszedł czas, aby zapytać, co się dzieje, to moje zdanie.

Justin – Dziękuję, Corey. A Cobra, jak byś odpowiedział na to pytanie, jak rozpoznać, czy istoty, które wzywamy, podczas medytacji pomagają nam lub czy można im zaufać, czy nie?

Cobra – Znowu, jeśli masz powiązanie z własnym Wyższym Ja, będziesz w stanie dostrzec bardzo wyraźnie swoje pole energetyczne. Będziesz czuć, czy pracują dla Światła lub czy są częścią programu ciemności. Poczujesz pole energetyczne i uzyskasz odpowiednią odpowiedź.

Justin – Dziękuję, Cobra. Lynn?

Lynn – Jaki jest najlepszy sposób, aby Pracownicy Światła wykorzystywali energie zaćmienia Słońca? Cobra, czy możesz to skomentować?

Cobra – Zasadniczo energia każdego zaćmienia jest energią decyzji. A gdy mamy zbiorową medytację, to jest bardzo dobra okazja, abyśmy podjęli jednolitą zbiorową decyzję, która stworzy nam nową rzeczywistość. Energie zaćmienia są bardzo silne. A jeśli ludzie nie podejmą decyzji, energia zaćmienia może zwiększyć zamieszanie, nasilić wszystkie wychodzące stłumione stany emocjonalne – całą tą zbiorową histerię .

Tak więc zaćmienie będzie bardzo silnym momentem z silnymi przełomami, ale także z bardzo silną, bardzo dużą ilością emocjonalnego i fizycznego dramatu wydarzeń na całym świecie, a zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Więc jest to bardzo potężny moment z dużym potencjałem, ale który musi być użyty mądrze.

Lynn – dziękuję. Corey, możesz to skomentować?

Corey – zdecydowanie najlepszym sposobem na wykorzystanie energii jest ta zbiorowa medytacja. Reszta świata stara się . . . Kabał próbuje utrzymać ich w stanie zamieszania, dlatego też nie przyczyniają się do współtworzenia rzeczywistości, a także zniekształcają to współtworzenie propagandą, o której rozmawialiśmy wcześniej, jak filmy, różne fabuły science fiction, które zawierają kataklizmy dla naszej przyszłości.

Lynn – dziękuję, Corey. Justin?

Justin – czy nasze teleskopy będą mogły zobaczyć wszystkie statki Galaktycznej Konfederacji lub Błękitnych Sfer łatwiej podczas tego całkowitego zaćmienia 21.08. Corey?

Corey – Te jednostki są. . . Wiele z tych jednostek jest albo poza zasięgiem, który widzimy, albo mają techniczne środki kamuflażu. Więc te jednostki nie są normalnie czymś, co będziemy mogli zobaczyć przez teleskop. Nawet jeśli jakiś statek będzie przelatywał przez pole widzenia teleskopu lub stacji, będą musieliby skupić się na tym małym, co by był. . . co z perspektywy wyda się niewielkim statkiem. Jest mało prawdopodobne, aby zobaczyć statek przez jakikolwiek typ teleskopu.

Justin – Dziękuję, Corey. Cobra, czy będziemy mogli zobaczyć statki Federacji Galaktycznej lub Ruch Oporu podczs zaćmienia?

Cobra – jak Corey powiedział, te statki są ukryte i pozostaną ukryte do czasu Wydarzenia, ponieważ po prostu ujawnienie się statków spowodowałoby mechanizmy odwetowe przez Kabał lub grupę Chimery, a to po prostu nie jest coś, co byłoby rozsądne na tym etapie. Nie chcemy, aby ta planeta została zniszczona. To główny powód, dla którego statki nie są odkryte. . Wielu ludzi prosi naszych gwiezdnych braci, aby się ujawnili ale nie ujawnią się, dopóki nie będzie to bezpieczne dla populacji na powierzchni. Więc najpierw Kabał musi zostać usunięty, a potem ujawnią się.

Justin – Dziękuję, Cobra. Corey chciałabyś dodać coś innego?

Corey – Tak, te grupy. . . Bardzo ściśle szanują prawo kosmiczne. I pojawienie się przed tym, co przechodzimy – przed zmianą – miałoby bezpośredni wpływ na ten świat, który współtworzymy – powinniśmy sami go współtworzyć. Tak więc istoty tego kalibru nie pokażą się masowo i nie wpłyną na to, co powinniśmy sami zrobić.

Justin – Dziękuję, Corey. Lynn?

Lynn – To jest komentarz czytelnika. Dlaczego nie używamy wszystkich nadchodzących weekendów przed zaćmieniem jako kampanii, aby uzyskać 144 000 medytujących, o których mówimy? Czy macie jakieś uwagi na ten temat?

Corey – myślę, że przekroczymy tę liczbę, jeśli będziemy gromadzić grupy razem, tak jak teraz. Myślę, że 100 000 ludzi na całym świecie. . . Myślę, że liczba ta nie jest trudna do osiągnięcia.

Lynn-Cobra, jakieś komentarze?

Cobra – zgodziłbym się, że my. . . Nie ma trudności z uzyskaniem tej liczby, jeśli się zjednoczymy. Więc nie martwiłabym się o jakieś specjalne przygotowania, tygodnie przed. Będziemy musieli tylko przygotować to ostrożnie, a następnie rozprowadzić to wirusowo przez media. I po prostu chciałbym zaprosić wszystkich, aby do nas dołączyli i to wszystko.

Lynn – dziękuję. Justin?
Justin – Ten komentarz: Czuję, że medytacja, która ma się odbyć w dniu 21 sierpnia, jest wyborem populacji na powierzchni, w przeciwieństwie do prośby Ruchu Oporu lub Sił Światła, aby pomóc przyspieszyć sprawy. Jeśli to prawda, to czy obaj moglibyście opublikować te informacje na swoich blogach? Innymi słowy, pytanie brzmi: czy ta medytacja. . . Czy to jest prośba od każdej z waszych poszczególnych grup czy czy jest to coś, z czym populacja na powierzchni sama wyszła na przeciw? Corey?

Corey – Cóż, jest to zdecydowanie żądanie, które zostało wysunięte. Istoty pozaziemskie, które odwiedzały nas od lat pięćdziesiątych, deklarują “żądanie uwolnienia utajnionych technologii i wzrostu duchowego lub poszerzenia naszej świadomości”. Tak, tak, myślę, że poszerzając naszą świadomość i skupiając się na poszerzeniu naszej świadomości i osiągnięciu masowego efektu , będziemy mieli. . . Myślę, że to co dzieje się teraz na Ziemi to dość duże wydarzenie dla wielu różnych grup pozaziemskich. To Wydarzenie, do którego zmierzamy, jest czymś, z czym są w bardzo duży sposób połączeni i są bardzo zainteresowani wyborami jakich dokonujemy.

Justin – Cobra, czy powiedziałbyś, że ta medytacja jest jedynie tworem populacji na powierzchni czy też jest prośbą Ruchu Oporu czy Sił Światła?

Cobra – właściwie obydwa, jest tak dlatego, że energie zaćmienia są tak silne, że odczuwają je zarówno Opór, jak i inne grupy populacji na powierzchni i odpowiadają na Galaktyczne wezwanie. Zarówno grupy na powierzchni, jak i grupy nie z powierzchni są. . . odpowiadają na Galaktyczne wezwanie. To zaćmienie będzie miało bardzo silne powiązanie z Centrum Galaktycznym. Opiszę to bardziej szczegółowo na swoim blogu, kiedy opublikuję. . . Kiedy opublikuję wezwanie do medytacji na moim blogu. Opublikuję informacje o roli i związku z Galaktycznym Centralnym Słońcem w tym procesie . Tak więc Centrum Galaktyczne. . . Galaktyczne Centralne Słońce to żywa istota. Jest to bardzo silna istota o wysokim poziomie świadomości i ta istota wzywa poprzez wszechświat, i połączenie to dotarło do powierzchni planety i dotarło do grup w Układzie Słonecznym, które działają na rzecz wyzwolenia planety. Wszyscy oni odpowiadają teraz na to wezwanie.

Justin – Dziękuję, Cobra. Kontynuując: Czy którykolwiek z was byłby skłonny opublikować na waszych stronach internetowych szczegóły dotyczące tego, jak to żądanie nastąpiło , aby zwiększyć wiarygodność tego wezwania? Corey, chciałbyś zacząć?

Corey – Tak, już to zrobiłem.

Justin – Dobra, dziękuję. A Cobra, czy chcesz odpowiedzieć?

Cobra – Zasadniczo już wyjaśniliśmy, jak to się stało. Ruch Oporu. . . przed każdą medytacją wysyła do mnie intel i prosi, abym opublikował to na blogu. I to robię. Właściwie to dlatego, że tak wielu ludzi czyta mój blog, po prostu dlatego, że stoi za tym bardzo potężna grupa. To nie tylko ja. Jest 70 milionów osób żyjących pod powierzchnią planety stojących za energią tego bloga.

Justin – Dziękuję, Cobra. Lynn?

Lynn – Czy Kabał także w jakiś sposób spróbuje wykorzystać tą energię zaćmienia? A jeśli tak, to co zechcą osiągnąć? Corey, możesz odpowiedzieć?

Corey – Tak, niestety, odpowiedź brzmi “tak”. W tych czasach grupy Kabała, grupy szatana, spotykają się razem. Wykonują wszystkie ciemne rzeczy, które widzieliśmy w Internecie. Nie musimy naprawdę wchodzić w szczegóły. Tak, tak, to jest bardzo ciemny czas dla ciemnych ludzi. Próbują wykorzystać te same energie, aby przejawić inny rezultat. Więc absolutnie, będą na pewno pracować tak ciężko, jak my próbując objawić coś, co nie jest ze Światła. Ale na szczęście, teraz, sposób w jaki energie działają, wygląda na to, że będziemy mieli przewagę, jeśli będziemy mogli zebrać te liczby, aby medytować i pokonać ten bufor, który negatywni próbują stworzyć, ten ciemny bufor.

Lynn – dziękuję, Corey. Cobra, czy masz coś do dodania do tego?

Cobra – po prostu zgodzę się z Corey’m, że ciemni będą mieli własne rytuały, negatywne rzeczy, które robią. Będą próbować tłumić wibracje w dniu zaćmienia. Ale chciałbym powiedzieć, że wola Centrum Galaktycznego, wola Pleromy jest silniejsza. To nie tylko my na powierzchni, którzy robimy medytację. To jest cały wszechświat, który chce, aby Ciemność zniknęła, a Światło zwyciężyło na zawsze, a cierpienia mają się zakończyć na tej planecie. Cały wszechświat chce, aby ta planeta została wyzwolona i to się stanie prędzej czy później – im szybciej, tym lepiej.

Lynn – dziękuję.

Corey – Cobra ma absolutną rację, że ​​nie jesteśmy jedynymi medytującymi w tej kwestii. Dostajemy dużo pomocy od Sił Światła. Anshar stwierdził, że jako grupa będą medytować z nami. Mamy też inne nienazwane grupy, które obserwują nas, które medytują z nami, aby osiągnąć bardziej pozytywny wynik. Te pozytywne siły przewyższają negatywne.

Lynn – To świetnie. Dziękuję bardzo. Justin?

Justin – Czy medytacja na pasie zaćmienia poprawi efekty medytacji jako całości? Cobra?

Cobra – tak, ponieważ będzie zakotwiczać energię medytacji wewnątrz pasa zaćmienia. Więc jeśli możecie to zrobić, to jest godne polecenia.

Justin – Dziękuję, Cobra. A Corey?

Corey – Tak, zdecydowanie będąc na pasie zaćmienia dodajemy energię, albo będzie można lepiej wykorzystać energię, a także różne węzły lub wiry na naszej planecie. Są to również dobre miejsca, aby móc korzystać z tej energii.

Justin – Dobra, dziękuję, Corey.

Lynn – Okay, Corey, czy weekendowe wydarzenie na Mt. Shasta przed zaćmieniem Słońca pomoże przygotować grunt dla Pracowników Światła, aby wykorzystać energie Zaćmienia dla wyzwolenia planety?

Corey – Cóż, na pewno mamy nadzieję, że to dobry przykład dla innych, którzy medytują. Nie sądzę, że będziemy przewodzić w żadnej mierze. Każda osoba, która słucha tego teraz ma tak samo duży wpływ na to, co się dzieje, jak wszystko inne, co robimy. Wszyscy są tak samo ważni niezależnie od tego, gdzie są na tej planecie. Jeśli zjednoczą się w tym czasie z nami i skupią się na intencji, nastąpi wkrótce zauważalna zmiana, która nastąpi wkrótce potem, po tym, jak energia zostanie wysłana do wszechświata, a wszechświat usłyszy i odpowie na to wezwanie.

Lynn – nie mogę się doczekać tego. Cobra, czy masz jakieś uwagi na ten temat?

Cobra – zasadniczo zgadzam się. Każdy, kto w jakikolwiek sposób wnosi wkład do Światła, współtworzy tę zmianę. I grupa, którą Corey ma w Mt. Shasta jest jedną z grup, które mogą w tym pomóc, tak.

Justin – W odniesieniu do “Jedności we wspólnocie”, jakbyś się czuł i jakie byłoby najlepsze podejście do pracy z kimś, z kim nie zgadzasz się w pełni i nie masz wspólnej podstawy? Cobra?

Cobra – zasadniczo musimy zrozumieć, że wszyscy mamy wspólną podstawę. Każdy, kto jest w Świetle i pracuje dla Światła ma wspólną płaszczyznę. Wspólną płaszczyzną jest to, że wszyscy chcemy, aby ten świat był lepszym miejscem. Wszyscy chcemy być szczęśliwi. Wszyscy chcemy, aby inni byli zadowoleni. Wszyscy chcemy ujawnienia, pełnego ujawnienia. Chcemy pierwszego kontaktu. Chcemy wyzwolenia. Chcemy Wydarzenia.

To jest to, czego wszyscy chcemy. To jest nasz wspólny grunt. I wszystko inne, wszystkie te małe rzeczy nie są tak ważne. Możemy połączyć się na tym podstawowym wspólnym gruncie. To możemy zrobić. Musimy jednak pamiętać, że istnieją siły, siły niefizyczne i siły fizyczne, które próbują nas podzielić. Robią to, naciskając swoją technologią, swoimi energiami na nasze słabości, tłumione emocje, tłumione. . . Wszystko, co w nas nie przemieniło się.
I mają bardzo wyrafinowaną sieć, która posiada zaawansowaną technologię, która może sprawić, że inni wydają się być tym, kim nie są. Jeśli więc współpracujesz z kimś, kto wydaje się mieć dziwną energię, to może nie dlatego, że mają dziwną energię. Może to być pole energetyczne wokół nich, które zostało stworzone za pomocą zaawansowanej technologii skalarnej, aby stworzyć podział między tymi osobami. Archonci używają tej technologii szczególnie wtedy, gdy są niewielkie grupy lub osoby, które są bardzo silne w pracy dla Światła, i to właśnie wtedy atakują najbardziej. A kiedy jest największy potencjał jedności, właśnie tam atakują najbardziej, aby stworzyć podziały, ponieważ wiedzą, że jeśli naprawdę uda nam się zjednoczyć, to będzie koniec gry. Gra skończy się. To nasze zwycięstwo.

Justin – Dziękuję, Cobra. To świetna odpowiedź. Zamierzam kontynuować pytanie po przekierowaniu pytania do Coreya. Corey, jak byś ty. . . Czy zaproponowałbyś jakąś radę lub techniki dla osób próbujących znaleźć wspólną płaszczyznę z ludźmi, z którymi nie zgadzają się we wszystkim?

Corey – Cóż, jest idealny przykład, który ma miejsce teraz. Są informacje z którymi Cobra i ja nie zgadzamy się. Prawdopodobnie się nie zgadzamy w wielu kwestiach. Ale co ważniejsze, to, z czym się zgadzamy. A z czym się zgadzamy, to że chcemy wyzwolenia, chcemy prawdy, bez względu na to, jaka jest. Gdyby prawda wyszła na jaw, dowiedzielibyśmy się, że wszyscy myliliśmy się. Ale wszyscy chcemy prawdy.

Jeśli wszyscy zgodzimy się, że tego chcemy, i odrzucimy wszystkie nasze różne ideologie, systemy przekonań i perspektywy, możemy mieć olbrzymi wpływ. Właśnie dlatego wprowadzają agentów podziałów, gdy ktoś próbuje zjednoczyć potężną społeczność taką jak ta. Nikt tak naprawdę nie próbował zjednoczyć społeczności takiej jak ta. Każdy jest jakby nieobecny w swoich małych sektorach i koncentruje się na tym, co myśli, że jest rzeczywistością. Jeśli jednak wszyscy się zjednoczymy i postaramy się skoncentrować na tworzeniu pozytywnej rzeczywistości, a także uzyskaniu prawdy nie tylko dla nas, ale dla mas, to myślę, że to wszystko, z czym wszyscy możemy się zgodzić stanie się potężną siłą stojącą za tym .
Justin – Świetnie. Dziękuję, Corey. W następnym pytaniu chcę poruszyć temat emocjonalnej manipulacji. Badając na własną rękę odkryłem, że zdecydowana większość populacji ma nierównowagę prawej części mózgu, co oznacza, że ​​używają. . . opierają się mocno na swoich emocjach podczas postrzegania i poruszania się po życiu. I biorąc pod uwagę, jak łatwo można nimi manipulować elektromagnetycznym pożywieniem i innymi środkami, czy powiedziałbyś, że dobrym pomysłem jest rozwinięcie mistrzostwa umysłu i “poznanie siebie samego”? Cobra?

Cobra – Tak, oczywiście. Powiedziałbym, że kluczem jest, po pierwsze, rozwinąć Twoje połączenie z własnym Wyższym Ja. Po drugie, trenuj swój umysł, kształtuj swój umysł, ponieważ jeśli wykształcisz sobie umysł, nie będzie w stanie cię oszukać, ponieważ będziesz wiedział, będziesz zbierać fakty, połączysz fakty. I po trzecie, uzdrowienie własnych emocji. Uzdrowione emocje są bardzo silnymi narzędziami do rozeznania, ponieważ uzdrawione emocje są lustrem duszy. I dopóki emocje nie zostaną uzdrowione, oczywiście, inne siły mogą nimi manipulować. Ale twoje emocje są kluczem do twojej wolności. Są kluczem do całkowitego i pełnego rozeznania. Więc chciałbym powiedzieć, że połączenie w całość twojego wyższego ja, umysłu i emocji jest kluczem do kompletnego i pełnego rozeznania, a wtedy już nikt cię nie oszuka.

Corey – Tak, absolutnie. Nasze emocje są zwykle katalizatorem zmian. Dlatego Kabał będzie próbował manipulować nami poprzez różnego rodzaju propagandę, aby nie tylko umieścić to w naszej świadomości – rzeczy takie jak potężne trzęsienie ziemi. Będą umieszczać je w naszej świadomości za pośrednictwem tego rodzaju mediów, ale również będą próbowali wyzwolić nasze emocje, które katalizują i dają energię do tego, na co są skierowane.

Więc na pewno musimy nauczyć się jak opanować nasze emocje i “poznać siebie”. To jest komunikat numer jeden Błękitnych Avians – to, że nie musimy być na kolanach, szukając kogoś, kto przyjdzie z nieba, aby nas zbawić, musimy skupić naszą energię na wnętrzu i wprowadzić zmiany, które są potrzebne, aby podnieść wibracje i przynieść nam renesans świadomości, który opisałem, przez który ludzie Miki przechodzili. To było ich Wydarzenie. Mieli świadomość renesansu, który rozszerzył się tak, że patrzyli na wszystko w mgnieniu oka. Tak, tak, samoopanowanie jest bardzo ważną rzeczą. Poznanie siebie i miłowanie siebie, są niezwykle ważne.
Justin – Doskonale. Dziękuję, a ja tylko zadam ostatnie pytanie o Jedność we Wspólnocie i przekażę głos Lynn. Rozwinięcie tolerancji jest czymś, co jest bardzo pomocne, gdy próbujesz dotrzeć do kogoś, z kim się nie zgadzasz, lub masz nawet żal. Czy macie jakąś radę, jak rozwijać tolerancję do ludzi? Cobra?

Cobra – właściwie rozwijasz tolerancję, kiedy wreszcie zdajesz sobie sprawę, że wszyscy zostaliśmy poddani wielkiemu uciskowi Kabała – ja, ty, wszyscy. A kiedy to wiesz, bardzo łatwo jest tolerować zachowanie innych osób, ponieważ rozumiecie, że były pod wielką presją. Masz takie głębokie zrozumienie. Oznacza to, że czasem trzeba jeszcze ustalić granice. Czasami trzeba powiedzieć “nie”, ale nie wplątasz się do walki o władzę czy emocjonalny dramat z ludźmi tak bardzo, bo zrozumiesz, że były pod tą samą presją, co ty.

I to manifestuje się w ten sposób, cała planeta, cały cyrk, były pod bardzo dużą presją. I właśnie dlatego ludzie reagują tak, jak reagują. To dlatego ludzie czasem mogą działać dziwnie lub nieoczekiwanie. A kiedy zdasz sobie sprawę z tego, wtedy pojawi się tolerancja.

Justin – Dziękuję, Cobra. A Corey, czy powiedziałbyś, że rozwijanie tolerancji jest dobrą rzeczą w próbie pokonania luki między osobami, które mogą się nie zgadzać, a jeśli tak, to jakieś rady?

Corey – Tak, rozumiem, rozwijanie tolerancji jest bardzo ważne. Jeśli rozwijasz własne opanowanie i mistrzostwo swoich emocji, musisz nauczyć się, jak rozpoznać pewne rzeczy. To nie oznacza apatii, ale np. gdy jesteś w takim stanie, jak Cobra czy ja, jesteś naciągany i atakowany. Wiesz, na początku trudno jest nie odpowiadać. Trudno nie oddawać tej energii, ponieważ pociąga Cię to za sobą emocjonalnie.

Więc po pewnym czasie rozwija się apatia wobec tego do miejsca, w którym to tolerujesz. Musimy więc. . . Jest tam równowaga. Trzeba rozwijać. . . To się wydarzy naturalnie – tego rodzaju apatia – jeśli rozumiesz, ludzie odsłaniają się dzięki temu typowi aktywności i identyfikują ją, swoją energię. Wtedy zazwyczaj można zaszufladkować. . . Zacząć zaszufladkowywać emocjonalne przywiązanie do tego konkretnego tematu.

Justin – Dziękuję, Corey. A Lynn, czy chcesz się włączyć z jakimś pytaniem?

Lynn – chciałabym zadać jedno ostateczne pytanie o Jedność we Wspólnocie, a następnie uzyskać obiektywne komentarze od obydwu naszych dżentelmenów. Ponieważ misją nadrzędną jest “Jedność we Wspólnocie”, chciałabym zapytać zarówno o to, jakie są wasze myśli dotyczące gospodarki opartej na zasadzie zasobów, gospodarki bezpieniężnej, społeczeństwa opartego na mocy produkcyjnej automatyki z jednej strony, a Ziemi i Jej zasobów będących wspólną własnością wszystkich jej mieszkańców z drugiej strony. Corey, czy mógłbyś zacząć?

Corey – tak. Wiesz, to jest coś, co zostanie wprowadzone gdy Kabał zostanie ‘wyprowadzony’. To jest coś, co każde społeczeństwo na każdej planecie. . . To jest proces, który przechodzą. W końcu kończy się w miejscu, w którym się zbliżają i żyją w równowadze ze swoją planetą. Ci, którzy nie zginęli. Tak, tak, ważne jest, abyśmy osiągnęli równowagę.

Lynn – dziękuję, Corey. Czy macie jakieś komentarze końcowe, którymi chcielibyście teraz podzielić się?

Corey – Tak, myślę, że to wspaniałe, że wiele z tych grup medytujących zdecydowało, że zjednoczymy się razem, odłożymy na bok nasze różne punkty widzenia i pracujemy nad wspólnym wynikiem, wspólnej, ale pozytywnej współtworzonej rzeczywistości. Zachęcałbym wszystkich, którzy planują wziąć udział do wyjścia i porozmawiania z innymi, którzy medytują w społeczności , którzy są na duchowej, wiesz, są uduchowione i medytują oraz modlą się i sprawdź, czy można przyciągnąć więcej ludzi by przyłączyli się. I możesz przyciągnąć ludzi z Twojej okolicy by przyłączyli się.

Wiem, że jeden z naszych ludzi w zespole, z którym pracuję, pracuje nad podobną grupą typu “spotkać się” dla osób takich jak my, aby się nawzajem spotykać. Myślę, że jest to bardzo istotne nie tylko dlatego, że zbliżamy się teraz do tej medytacji, ale myślę, że ważne jest, abyśmy wszyscy we wspólnocie nawzajem zaczęli się wzajemnie spotykać, spotykać i wspierać się wzajemnie, ponieważ Energie będą trochę burzliwe.

Lynn – bardzo dobrze. Świetna propozycja. Dziękuję Ci. Cobra, czy chciałbyś, żebym powtórzyła dla ciebie pytanie?

Cobra – To nie jest konieczne. Zasadniczo zgadzam się z tym, co powiedział Corey. Musimy wyjść poza ten babiloński system monetarny, jaki mamy teraz, plany są wprowadzane przez pozytywne grupy na całym świecie i poza nią, które zmienią system finansowy. W pewnym momencie osiągniemy harmonię pomiędzy technologią a naturą, a pieniądze nie będą już potrzebne, ponieważ będziemy mogli zmaterializować wszystko, czego potrzebujemy z pomocą replikatorów. W tym momencie dojdziemy do końcowej równowagi. Stamtąd nie ma granic. Tylko niebo ogranicza. Ewolucja wykracza poza to, co znamy teraz. To jest moja odpowiedź na pytanie.

Lynn – dziękuję za ten wkład. Czy możesz dodać komentarz końcowy?

Cobra – Tak, najpierw chciałbym powiedzieć, że Ruch Oporu jest bardzo szczęśliwy, że ten wywiad odbył się, i że w końcu osiągamy poziom, w którym współpraca jest możliwa. Chciałbym zaprosić wszystkie inne grupy, a szczególnie o silnych wpływach, aby umieściły tą medytację na własnych blogach i stronach internetowych dla własnych sieci. Ludzie tacy jak David Wilcock, Benjamin Fulford i inni mają spore poparcie, a jeśli będą wspierać tą medytację, może to dodatkowo przynieść korzyści dla sytuacji planetarnej. Mam nadzieję, że zrozumieją to.

Lynn – dziękuję, Cobra. To było bardzo wartościowe. Chciałabym podziękować obojgu za dzisiejszy udział i opierając się na wielu pytaniach, które otrzymaliśmy, moglibyśmy z łatwością przeprowadzić część 2 i część 3. Chciałabym, aby obaj z was rozważyli tę myśl. Może zrobimy coś innego po zaćmieniu, ale wrócimy do tego później. Justin, chciałbyś teraz coś powiedzieć?

Justin – Nie, jestem po prostu bardzo szczęśliwy, że wszyscy to robimy i stwarzamy tu wspólny grunt, a ja naprawdę patrzę na to, że co możemy się ze sobą skoordynować w przyszłości. Bardzo ekscytujące.

Lynn – Dziękuję wszystkim za wasz dzisiejszy wkład . Na zakończenie chciałabym podziękować całemu zespołowi, który przeprowadził ten wywiad. Cobra, jego strona internetowa 2012Portal.Blogspot.com, Corey Goode i jego strona SphereBeingAlliance.com, Justin Deschamps, mój dzisiejszy współprowadzący ze StillnessInTheStorm.com i wszystkim naszych wspaniałym słuchaczom. I pamiętajcie zawsze, wszyscy jesteśmy głosami świata.

Transkrypt przetłumaczył galacticjoel

https://meditation539.wordpress.com/2017/08/09/transkrypcja-wywiadu-z-cobra-i-coreyem-goode-29-lipca-2017/

Źródło: http://prepareforchange.net/cobra-corey-goode-prepare-change-july-2017-interview/

58 Komentarzy (+add yours?)

  1. Cosmic
    Sier 14, 2017 @ 00:05:16

    Odpowiedz

  2. Zamknij się ze swoimi pseudonaukami... Jesteś ignorantem skoro WIERZYSZ w jakieś aury, zamiast zaakceptować naukę...
    Sier 13, 2017 @ 21:12:04

    jak się czyta w internecie taki komentarz pod tematem gdzie pisałem o wpływie emocjonalnym człowieka na człowieka to można sobie uświadomić jak ogromnie ludzie znajdują się na różnych poziomach samoświadomości.
    „Zamknij się ze swoimi pseudonaukami… Jesteś ignorantem skoro WIERZYSZ w jakieś aury, zamiast zaakceptować naukę…”

    Odpowiedz

  3. Daniel Daniel Daniel
    Sier 13, 2017 @ 17:03:59

    rozpuszczanie istoty yaldabaoth powinno znacznie szybciej postępować

    Odpowiedz

  4. Karol
    Sier 12, 2017 @ 13:53:48

    Witam,czytam od niedawna tego bloga i podoba mi się wizja którą przedstawia jednak nie mogę dopasować rzeczywistości do tych informacji.Wiele się tutaj pisze o tym,że wydarzenie jest coraz bliżej,i że wszystko zmierza we właściwym kierunku. Jednak mi nie podoba się co się dzieje a jednocześnie próbuję sobie tłumaczyć że to jest dobre i wpadam przez to we frustrację ponieważ widzę,że panuje straszny chaos,łamana jest konstytucja,niszczenie niezależności sądowniczej,i co najważniejsze wolność nam jest odbierana itd.. Nie wiem czemu ja imam wrażenie jakby wszystko się waliło właśnie i strasznie mnie to dołuje.Czy jeśli własnie tworzy się “nowe” to znaczy,że np.w Polsce obecny rząd to co dobre tworzy?Jeśli tak to chyba wolę stary porządek.

    Odpowiedz

    • Piker
      Sier 12, 2017 @ 18:08:35

      Witam. Chaos i dołujący odbiór rzeczywistości bierze sie z doświadczania okresu przejściowego, w którym wieją różne prądy także przeciwstawne. Klarowności sytuacji możemy się spodziewać dopiero jakiś czas po wydarzeniu.
      Życzę łapania pozytwnych aspektów obecnej rzeczywistości. Pozdro

      Odpowiedz

    • Renamed_User_13
      Sier 13, 2017 @ 01:11:28

      Panie Karolu. Mi jak na razie wolności nikt nie odbiera. Niezależność sądownicza od dziesiątek lat jest fikcją, więc o co się martwić? Mafia sądowa jest taka sama na całym świecie i tak samo broni swoich interesów. Dobrze pokazał to przypadek śp. Charliego (sąd skazał chłopczyka na śmierć, zakazując jego leczenia). Jak tacy ludzie próbują kogokolwiek pouczać o przestrzeganiu prawa, to coś tu jest mocno nie halo. A konstytucję to każda władza interpretuje po swojemu. Jaki stary porządek Pan woli? Piramidy finansowe i eksmisje ludzi z domów w biały dzień były OK? Wiem, nie jest wiele lepiej. Np. ten typ od zdrowia za chwile będzie wsadzać do więzienia za brak wiary w uzdrawiającą moc szczepionek, za to medyczna marihuana to wg niego bzdura. Tylko po co ciągle się żalić? Nie lepiej robić coś pożytecznego jak np. poseł Liroy? Jeszcze 2 lata temu wyśmiewany, a przez ten czas sam w kilku sprawach zdziałał więcej niż połowa „wielce szanowanego towarzystwa” przez 20 lat.

      Druga sprawa, z tego co ja rozumiem, to przed Wydarzeniem na tzw. planie fizycznym (czyli w realnym życiu) niestety nie mamy co liczyć na większe fajerwerki. Póki rządzą nami agenci ciemnych sił, więc niewiele możemy poradzić. Dopóki nie zrobimy im Norymbergi v2.0 i nie powsadzamy towarzystwa do paki, to znajdą sposób i przekabacą prawie każdego albo skończy jak Kennedy. Dobrze pokazuje to przykład Trumpa. Niby taki był „wolnościowy” (w opozycji do psychopatki Clintonowej), nawet Assada uznawał, a potem false flag pt. atak chemiczny i się skończyła sielanka. Jeszcze rok temu obiecywał koniec rozlewu krwi pt. „USA strażnikiem demokracji w krajach ze złożami ropy naftowej”, a dzisiaj już krzyczy że trzeba najechać Wenezuelę (którą od kilku lat podpala CIA). Ale ja to rozumiem. Ktoś zaszantażował faceta, przystawił lufę do głowy żony i syna, to teraz tańczy jak mu zagrają. Oni mają biliony na kontach, ogromne wpływy i dostęp do niezbędnych informacji. Jedyne co możemy robić to patrzeć im na ręce i próbować jakoś powstrzymywać. Ujawniać przekręty, dociekać prawdy (nawet ryzykując zdrowiem i życiem). Tylko jak cały świat pozna rzeczywistą sytuację to będziemy mogli ruszyć w dobrym kierunku. Mam nadzieję, że pomogłem.

      Odpowiedz

    • Weronika
      Sier 13, 2017 @ 12:17:57

      Karolu
      Wszyscy przechodzimy teraz bardzo trudny okres. Jesteśmy bardzo blisko wyzwolenia się od Mtrixa. Zbliża się jego koniec, dlatego jest teraz coraz trudniej. Tonący brzytwy się chwyta. Już bliżej, niż dalej. Postaraj się jak my wszyscy przetrwać. Czytaj posty, z których dużo się dowiesz. Każdy z nas tak samo poszukiwał drogi. Ważne jest by myśleć pozytywnie, pomimo trudnych sytuacji dlatego, że myśli realizują się. Przyciągamy to o czym myślimy – dobrze czy źle. Co siejesz, to zbierasz. Dlatego pomimo trudnych sytuacji trzeba zmieniać myśli na pozytywne.
      Nigdy nie trać nadziei. Pozdrawiam.

      Odpowiedz

    • Rafał anioł
      Sier 13, 2017 @ 23:00:43

      Panie Karolu Stary system musi się załamać, żeby powstał nowy.jeśli byśmy zostali przy tym starym systemie to byśmy mieli nowy porządek świata i byłoby jeszcze gorsze niewolnictwo,a 90% ludzkości zostałaby wymordowana,a reszta byłaby zachipowana i by była niewolnikami jeszcze gorszymi jak my teraz jesteśmy,zostałoby pogwalcone wszystko co ludzkie i dobre.a wszystko byłoby zapoczątkowane fałszywa inwazja obcych.a tego niechcemy wiadomo.proszę myśleć pozytywnie.pozdrawiam.

      Odpowiedz

  5. Turi Dredy
    Sier 12, 2017 @ 09:23:46

    Witam. Nowa rzeczywistość JEST na ziemi lecz dopasowanie sie do niej nie jest takie proste i nie dzieje sie od razu tylko stopniowo.Przez całe życie czegoś sie uczymy przez różne doświadczenia,znam wielu któży mówili że oni już są ukończeni itp; a naprawde daleko im było do poziomu Przebudznego Boga a ci co do tego doszli byli zawsze cicho i zwracali sie tylko do żródła.Teraz trwa cyklon polega to na tym że kto jak wibruje tam się znajduje,światy wysoko wibrujace nie dotykaja tych co upadają lecz dzieje sie to jednocześnie dla wszystkich i jak kurtyna opadnie całkiem każdy zobaczy to gdzie się obecnie znajduje.Wtedy ostatecznie każdy zbiera co zasiał i wielu będzie w szoku że musi opuscic ziemie w momencie kiedy zaczyna być juz dobrze.O to toczy sie gra do końca…Bo Miłośc i światło zaczną królować nad materia i materializmem tego świata raz na zawsze.

    Odpowiedz

    • Rafał anioł
      Sier 13, 2017 @ 23:07:11

      Witam.w jakim sensie opuści ziemię?? Zniknie tak to poprostu rozumieć. A co z osobami które są dobre pozytywne,ale nie mają pojęcia o matrixie w którym żyją. Rozumiem że w pierwszej kolejności znikną wszelcy źli ludzie którzy dopuszczali się złych czynów.

      Odpowiedz

  6. galacticjoel
    Sier 11, 2017 @ 18:15:58

    MEDYTACJA JEDNOŚCI W CZASIE ZAĆMIENIA 2017-8-21

    Odpowiedz

    • Turi Dredy
      Sier 13, 2017 @ 08:48:34

      Jestem Pdekscytwany tym zdarzeniem Bo wiem że to będzie w końcu dobry efekt.Dzięki temu już pod koniec tego roku Pojawi się ożywcza energia nowej substancji i oby ten impuls najpotężniejszy jaki odebrałem spowodował nasze wyzwolenie globalnie.LOVE LIGHT.

      Odpowiedz

  7. Cosmic
    Sier 11, 2017 @ 17:13:37

    A to video do medytacji:

    Odpowiedz

  8. Dominika
    Sier 11, 2017 @ 12:15:13

    Witam, nie mam z kim porozmawiać wiec napiszę to tutaj. Miesiąc temu skończyłam studia które wywołały u mnie głęboka depresje, jednakże zawsze miałam jakieś mniejsze lub większe plany, cele i marzenia. Ukończenie studiów które miało być dla mnie wybawieniem okazało się być pogłębieniem depresji, wciąga mnie wie tak negatywnych emocji, nigdy nie praktykowałam tych wszystkich medytacji świetlnych, w ogóle to ze mną nie rezonuje, za to np obserwacja myśli typu medytacja vipassana i jakieś metody typu the work – katie byron owszem jednakże ostatnio nie działa kompletnie nic, nie mam żadnych planów marzeń, do niedawna jedyne co chciałam robić to malować lecz kiedy w końcu mam czas żeby chwycić za pędzel wyrzucam prace za praca, mam w sobie zero kreatywności, nic nie potrafię wymyślić, odsunęłam się od wszystkich znajomych, cały świat jakby się rozpadł. Przeczytałam o symptomach wzniesienia i zgadzają się szczególnie depresja, poczucie ze nie ma sensu nic robić bo zmierza coś nowego, dużo myslalam o śmierci ale teraz nie chce odchodzić jednakże niw chce kompletnie bawić się w ta materie – praca związki podróże kompletnie mnie to nie interesuje mam poczucie ze chce wrócić do domu czymkolwiek to jest. Jednakże nie mam żadnych paranormalnych zdolności nawet mi sie nic nie śni co miałoby wskazywać na jakiś kontakt z przewodnikiem, jedyne co mi się zdarza to widzieć liczbę 37 d codziennie ale nei wiem czy sobie niw wkręcam podświadomie wzniesienia bo naczytałam się o tym bardzo dużo i ciagle śledzę tego bloga czy powinnam iść na psychologa bo nie mogę wyjsc z braku motywacji do życia, presja otoczenia wymaga tez na mnie wyprowadzenia się do dużego miasta szukania pracy itp co na sama
    Mysl mnie skręca. Nie wiem jak mam. Funkcjonować w codziennym życiu mija dzień za dniem a ja zmierzam do nikad nie wiem jak mam sobie z tym
    Radzić te uczucia wydają się nie do przeskoczenia brak wiary w siebie i chęci do życia jest zerowy. Czy ktoś mógłby ze mną porozmawiać lub odczuwa coś podobnego i wyszedł z tego ? Pozdrawiam i dziękuje.

    Odpowiedz

    • Obserwator
      Sier 11, 2017 @ 18:08:26

      Dominika. Moja rada jest taka. Zatrudnij się w Polsce jako osoba do najprostszych prac fizycznych. Może to być piekarnia pieczywa mrożonego NOWEL pod Warszawą. Zobacz jak traktuje się pracowników, zacznij wykonywać najprostsze prace, zobacz różnicę jak zarabiają prezesi tej firmy a jej pracownicy. Dostrzeżesz różnicę. Jakie to w Polsce są straszliwe dysproporcje między pracodawcami a pracownikami. Zobaczysz wtedy że Twoje dotychczasowe życie było sielanką. Gwarantuję. 🙂 Tylko Dominiko nie rezygnuj po tygodniu czy po dwóch. Zostań przez miesiąc czy kilka w tym kołchozie wtedy zrozumiesz. Poważnie. To naprawdę działa na nie jednego któremu się „coś wydaje”. Będziesz wtedy wiedziała wszystko i jak ten nasz matrix naprawdę działa. Oczy Ci się otworzą i stworzysz dzieła większe niż Bareja swego czasu. Mogą to być np dzieła o absurdach w Polskiej rzeczywistości w 2017 roku (a co?). To taki mój mały pomysł na Twoją „depresję”. 🙂

      Odpowiedz

    • Omstan
      Sier 11, 2017 @ 19:36:12

      Witaj,
      nieodparta chęć powrotu do domu wskazywałaby, że jesteś nasieniem gwiezdnym słabo zakorzenionym w naszej ziemskiej rzeczywistości, które galaktyczna superfala uderzyła bardzo mocno powodując zaburzenia w ciele psychicznym, mentalnym i duchowym. Musisz złapać azymut, (po coś tu przyszłaś w tym czasie). Proś o pomoc swoje gwiezdne rodzeństwo obojętnie kim ono jest, niech cię wesprze w tej misji i ufaj że będzie lepie,j bo lęk powoduje dalsze zagubienie a nawet ciężkie choroby z rakiem włącznie. Jesteś w oku cyklonu, przeczekaj to. Zamęt nic nie znaczy bo najciemniej jest zawsze przed świtem, a ten jest już tuż tuż.
      Pozdrawiam

      Odpowiedz

      • Dominika
        Sier 11, 2017 @ 21:01:32

        Omstan dziękuje za odpowiedz ❤ co do rady obserwatora i pracy w kołchozie – czepiałam się w swoim życiu różnych prac od tyrania w polu za marne grosze po pracownika fizycznego w sklepach traktowanym jak śmiecia przez ludzi na wyższych stanowiskach, wiec nie jest mi to obce i nie wplywalo to na mnie aż tak negatywnie tylko motywowało do walki o swoje marzenia, to co odczuwam teraz uderzyło mnie nagle i jest to całkiem inne uczucie, raczej ochota wyjścia z ciała i nie bawienia się w ten cały cyrk niż użalanie się nad sobą, ale dziękuje za odpowiedz, pozdrawiam.

        Odpowiedz

        • Obserwator
          Sier 12, 2017 @ 00:13:54

          Dominika ale ten cały cyrk nadal trwa a Ty jesteś wybitną osobowością. Może to właśnie wykorzystać? Marzy mi się jakaś współczesna komedia na kształt ,,Misia” z lat 80tych tyle że opowiadająca o aktualnych czasach. Zresztą każdy z nas po coś tu jest. Mi też nie podoba się to wszystko, powiem Ci że kiedyś też myślałem o tym żeby „wyjść z ciała” i dość sobie z tym wszystkim spokój. Ale w pewnym momencie powiedziałem: trudno jeśli nie jest tak jakbym chciał niech dzieje się już co chce. Później jakoś dziwnie, chyba prowadzony przez wyższe siły trafiłem na tego bloga. TO co tu czytam, wszystkie porady… TO daje jakąś nadzieję na przyszłość. Zresztą któregoś dnia pomyślałem sobie: będzie co będzie, te nasze aktualne życie to taka podróż w nieznane. Życzę Ci Dominiko wszystkiego najlepszego.

        • Dominika
          Sier 12, 2017 @ 15:31:48

          Obserwator – No właśnie to jest dobry wniosek, że rzeczywistość narazie jest jaka jest i nawet jak nie widzimy jaki jest tego sens czyli próbujemy to ogarnąć umysłem to z góry spalona walka i jak się zwolni ten wewnętrzny opór i historię jaką umysł o tym opowiada to łatwiej to akceptować i ufać, że jest jak ma być. Pana komentarze i innych mimo wszystko zdjęły mi zasłonę tego negatywizmu i jakoś się otrząsnęłam od wczoraj 😉 Dziękuję, ja również życzę Panu wszystkiego najlepszego ❤

        • Obserwator
          Sier 13, 2017 @ 03:41:19

          Dominika. Pan? Jaki Pan? Nie no taki stary już jestem? Marcin jestem jakby co ☺

      • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
        Sier 12, 2017 @ 16:15:26

        “które galaktyczna superfala uderzyła bardzo mocno powodując zaburzenia” a mnie nic nie uderzylo. nie mam zadnych objawow opisanych przez pania Dominike. co jest ze mna nie tak?

        Odpowiedz

    • kurara
      Sier 11, 2017 @ 21:05:00

      Raczej idź do psychologa . braku motywacji do życia , presja otoczenia , depresja poczytaj też o DDD/DDA

      Odpowiedz

      • Dominika
        Sier 12, 2017 @ 15:33:05

        Omg DDA.. to ja. Te objawy i problemy rodzinne. Nigdy o tym nie słyszałam, o tym syndromie, a pasowuje jak ulał z tego co czytam. Dziękuje!

        Odpowiedz

    • Szołim
      Sier 11, 2017 @ 22:40:18

      Dominika,jeśli chcesz to zadzwoń do mnie,miałem to samo, mój numer 533022109 Pozdrawiam 😉

      Odpowiedz

    • Mr. Nie
      Sier 11, 2017 @ 23:25:33

      Hej Dominika!
      Napiszę króciutko, bo nie mam czasu.
      Pierwsze co mi na myśl przyszło odnośnie Twojego stanu to – zaczyna się u Ciebie „ciemna noc duszy” (specyficzny czas/okres).
      Czasem, kiedy dusza powoli się przebudza i zdobywa świadomość istnienia wokół szeroko pojętego (także negatywnego) matriksa, i co gorzej – dusza nagle „orientuje” się, że: „o rany przecież ja w tym matriksie żyję, jestem WEWNĄTRZ tego chorego systemu, nie tak miało być, ja chcę stąd spadać jak najprędzej” – to wtedy zacząć się mogą różne stany psychiczno – duchowe, które nie należą do komfortowych.
      Dochodzi do tego jeszcze oczywiście przewartościowywanie swojego życia i priorytetów, stare sprawy nie cieszą jak dawniej, nie dają satysfakcji ani nadziei na przyszłość (bo zaczynamy sobie zdawać sprawę, że nie tędy droga).
      To wszystko jest (raczej) normalne. Bardzo długo by pisać.

      Moja noc duszy trwała latami (wszystko mi się zawaliło), jeśli zechcesz – Twoja może być b. krótka. Trzeba trwać na posterunku (tu na Ziemi) z pogodą ducha – nie ważne w jakim to systemie akurat przyszło duszy inkarnować. To my (dusze) rozświetlamy świat, bez znaczenia wokół jakiej gwiazdy ten świat (planeta) krąży, ani w jakiej galaktyce znajduje się owa gwiazda. Ani jakiego rodzaju chory matriks się tam akurat zagnieździł.

      Co do liczby 37.
      Ja także widuję tą liczbę (na zegarku, w adresach, na ulicy, wszędzie). Jestem urodzony 7 marca (73 w zapisie daty europejskim, 37 w amerykańskim). Liczby 37 i 73 są lustrzane. 37 razy 73 = 2701, 2701 + 1072 (lustro) = 3773. 37 i 73 spotykają się w heksagramie, który to ponoć symbolizuje merkabę (lub budulec przyrody – patrz podobieństwo heksagramu do płatków śniegu, a więc do wody, a więc do życia). W gematrii biblijnej – także sporo te liczby znaczą.

      Wiele ważnych wydarzeń miało miejsce w moim życiu 3 lipca (37) – aż wreszcie zauważyłem tą liczbę/liczby. Spędziłem dosłownie setki (wiele setek) godzin, aby odkryć ich tajemnicę – i konia z rzędem temu, kto odpowie, o co tu do końca chodzi.

      Napiszę Ci tylko – zwróć uwagę na świętą geometrię oraz na ciąg Fibonacciego. Bez wdawania się w szczegóły – w ciągu Fibonacciego jest 60 cyfr STALE powtarzających się. Obejrzyj koniecznie na youtube film „Dziwne liczby Lucasa. Rodzina złotych ciągów” – tam jest wyjaśnione o co chodzi.
      Niby nic, ale nie sposób nie zauważyć, że w tym ciągu występują cztery zera (moja interpretacja zera w tym ciągu – „brama”), a przy zerach są takie oto liczby: 37077, 73033 oraz 91011 i 19099. Dla mnie to był szok. W arkuszach kalkulacyjnych rozpisywałem ten ciąg 60 cyfr na setki sposobów i sporo o tym ciągu wiem (wiem, że nic nie wiem o tym ciągu) ;). Uzbierałem wiele gigabajtów danych w tym temacie, i doszedłem do wniosku który można by określić „teorią wszystkiego”. Wszystko to jest generalnie powiązane ze światem nas otaczającym i interakcją między nami a tym światem (czyli mamy duchową Moc aby go zmieniać).

      Liczby przy zerach są „kluczem” (tak apropo – biblijny klucz Dawida: „Ten, co ma klucz Dawida, Ten, co otwiera, a nikt nie zamknie, i Ten, co zamyka, a nikt nie otwiera.” (Apokalipsa rozdział 3, akapit 7).
      Kluczem, który Wszechświat daje każdemu, czyli temu kto dojrzy, zdoła wziąć – i użyć.

      Konkluzja (moja mała) odnośnie liczby 37, którą widujesz: Wszechświat mówi Ci: „przebudź się ostatecznie, wyzwól, uzdrów, wznieś swoją istotę i poprzez swoje wnętrze rozświetl ten matriks, promieniuj dawno zapomnianymi wibracjami, które potrafisz sobie przypomnieć – one zmienią świat, wróci Złoty Wiek, także w Twoim wnętrzu.”

      Gdy to zrobisz – nie będzie potrzeby uciekania z matriksa, bo to on odejdzie, zniknie.
      I nawet jeśli przyjdzie „czekać” na to długo – będziesz uzbrojona by „czekanie” nie było już więcej czekaniem. Będziesz po prostu żyła swoim „odzyskanym” duchowym światłem, spokojnym, bezpiecznym, silnym duchowym wnętrzem, którego nie powali żadna burza, ani nie wpędzi w depresję żaden otaczający matriks.
      Bezpieczna przystań jest w Tobie, i z tego „miejsca” wyruszasz, niczym rycerz, zmieniać świat, a świat (negatywny matriks) – nie ma do Ciebie przystępu, już nie szkodzi Ci, nie dołuje, bo już dojrzałaś duchowo, wzniosłaś się.

      To matriks ma mieć depresję przez Twoje udane wzniesienie Siebie, a nie odwrotnie :).
      Pozdrawiam i życzę powodzenia!

      Odpowiedz

      • Dominika
        Sier 12, 2017 @ 15:38:34

        Wow, dziękuję pięknie za wytłumaczenie znaczenia tej liczby!!!! Również szukałam długo jej znaczenia, ale w internecie żadna odpowiedź jakoś nie rozjaśniła mi tego. Bywa, że ta liczba mnie zalewa, widzę ją co godzinę na zegarku i również na ulicach itd. Często mam również synchronizacje, a jak się skupię, że je mam to bywa ich mnóstwo… również telepatycznie ktoś mówi o czymś o czym pomyślałam kilka sekund przed. Zgadzałoby się więc to z tym co Pan napisał, co wszechświat chce mi powiedzieć, dziękuję za przypomnienie tego wszystkiego, często wypadam z wnętrza w zewnętrze i się tak gubię. Pozdrawiam serdecznie ❤

        Odpowiedz

    • MajaWalia27
      Sier 12, 2017 @ 00:49:59

      Hej Domniko! Czytajac Twoj komentarz momentalnie przypomnialam sobie o filmie, ktory dzis widzialam na ”porozmawiajmy tv”. Jest tam wywiad z ludzmi, ktorzy zajmuja sie praca duchowa zwiazana z odwolywaniem umow. Opowiadaja takze o roznych zakusach ”ciemnych”, ktorzy poprzez technologie i magie probuja zatruc ludziom zycie, czesto objawia sie to depresja i chorobami. Natomiast jest takze taka szkola, ktora mowi,ze rezonujesz z tym co do Ciebie ”podobne” – czyli ”podobne ” przyciaga ”podobne” Jak masz chec to obejrzyj sobie ten flm- mozesz nawet pomyslec o zgloszeniu sie o pomoc do tych ludzi- zostawam te kwestie Twojejmu wnetrzu- Duszy-:). Mysle,ze ludzim swiadomym, wrazliwym bardzo trudno sie czasem odnalzesc w tym matrixie. Ostatnio Kobra podal kilka sposobow na to by moc trwac w wyzszych stanach wibracyjnych. Nie pamietam wszystkiego,ale na pewno bylo tam unikanie mediow, bliskosc kontaktu z natura, przebywanie z ludzmi,ktorzy sa pozytywni, wdziecznosc, umiejetnosc zachwycania sie malymi rzeczami ( jestes artystka wiec na pewno je dostrzegasz). Moge CI takze napisac,ze ja tez maluje obrazy olejne. I malarstwo samo w sobie jest terapia Duszy- gdy uzewnetrznaisz poprzez kreacje swoje wnetrze to jest to jak medytacja. Powiem Ci jedno- ja prawie NIGDY nie jestem zadowolona z moich obrazow. Poprawiam je i porowiam. Ciagle sa ”nie takie” jak bym chciala,ale to dobrze, bo ciagle jest droga do przejscia, ciagle doskonale swoj warsztat. Ty tez nie wyrzucaj swoich prac. Schowaj je na dnie szuflady i wyjmij za jakis czas…i kiedys odwaz sie pokazac je swiatu-:) I nie osadzaj sie surowo. Nie dopasowuj sie do presji spolecznej. Sluchaj sie swojej Duszyczki i serca. Moze taki czas,ze potrzebujesz spojrzec na wszystko z dystansu. Kazdy z nas ma chwile zwatpienia. Ale spojrz na Kobre- on 35 lat pracuje wierzac w powoedzenie swojej misji. To jest dopiero niesamowite- przeciez on jest swiadomy jak funkcjonuje ta planeta bedaca ciagle ”zakladnikiem” ciemnosci, a mimo tego nie ulega flustracji….

      http://porozmawiajmy.tv/magia-umowy-wolna-wola-i-czipy-energetyczne-beata-drzas-i-slawomir-wolski/

      Odpowiedz

      • Dominika
        Sier 12, 2017 @ 15:44:41

        Dziękuję bardzo, film obejrzę jeszcze dzisiaj. Mam dokładnie to samo z obrazami, żaden mi się nie podoba, ale przez to mam ochotę malować więcej i więcej, przerzucać się na większe formaty, jakby coś się chciało ze mnie wylać i to mi nie daje spokoju od dziecka, za cokolwiek bym się nie wzięła to ciągle we mnie siedzi ten glos, ktory drze się coraz głosniej – MALUJ, MALUJ, MALUJ, ale jest jeszcze przyblokowane brakiem mojej wiary w siebie, ale każda inna czynność mi tak uwiera, ze doszlam do punktu w ktorym musze robic głownie to. Dziękuję pięknie za odpowiedź, pozdrawiam serdecznie ❤

        Odpowiedz

    • najkasia
      Sier 12, 2017 @ 00:50:51

      Dominiko, przechodzisz przez proces oczyszczania, transformacji swojej istoty i nie w każdym przypadku jest to przyjemne uczucie. Od objawów fizycznych, (jak boli, to w większości przypadków już z górki), po umysłowe, (chce się płakać, nikt mnie nie rozumie, za dużo tutaj cierpienia, nienawiści, złośliwości i co ja tutaj robię itd.) po materialne, choć z perspektywy całego świata, naprawdę żyjemy w luksusie itd Uczucie niedopasowania do miejsca, czasu, ciała, myśli, ludzi, okoliczności i wydarzeń to normalne dla budzących się. A to dobra wiadomość dla Ciebie. Mogę tylko napisać na podstawie swoich doświadczeń a więc wiedzy. Bądź dla siebie dobra, traktuj jak najlepszą przyjaciółkę, która przyszła do Ciebie ze swoimi rozterkami. Nie rozkminiaj przeszłości, nie bój się przeszłości i nie zwracaj uwagi na oczekiwania otoczenia. To nie tak, że nie masz żadnych zdolności paranormalnych, masz tylko albo nie jesteś na nie gotowa, albo za mało uważności, informacji, skupienia, tolerancji, percepcji i wiedzy. Sny masz co noc, tylko są blokowane i ich nie pamiętasz. Może spróbuj przed snem, jak już będziesz ledwo przytomna, powiedz: zapamiętam swój sen. Trenuj pozytywne myślenie, nie każda a właściwie żadna z negatywnych myśli nie jest od Twojej istoty, nie jest Twoja, więc wybieraj mądrze na których się skupiasz. Czasami jest tak, że ciało emocjonalne wciska po prostu łzy do oczu, wypłacz je, kilka minut wystarczy, jakbyś pozwalała wypłakać się przyjaciółce i potem zrób coś miłego dla siebie. Posprzątaj swoje otoczenie, dosłownie posprzątaj energie, te materialne i te subtelne. Szukaj informacji, wiedzy, to pomoże zrozumieć i przejść przez ten proces jak najłagodniej. I wiedz jeszcze jedno, że tutaj, w tym czasie wcieliły się wyjątkowo kochające, odważne i waleczne dusze. Poproś siebie o wskazówki, informacje, bądź uważna, zawsze przychodzą. Ściskam ❤ Serdeczne pozdrowienia dla naszego Kryształka i dla Was kochani

      Odpowiedz

      • Dominika
        Sier 12, 2017 @ 15:53:12

        Tak, mam dokładnie te wszystkie objawy. I z jednej strony jest to na prawdę ekscytujące, a z drugiej trochę dopiero uczę się jak z tym postępować i płynąć z tym a nie pod prąd, lęki dosłownie paraliżują, jakby jakaś zasłona na umysł wpadła, wyrzuty sumienia, że nie doceniam tego co mam pogłębiają jeszcze to wszystko, właściwie materializm przestał mieć całkowicie dla mnie znaczenie i to jest niesamowicie uwalniające a z drugiej strony męczące, bo ten świat się na tym opiera. Ma Pani rację, przede wszystkim łagodność wobec siebie. Daje się już temu wszystkiemu ponieść, nic tak nie szkodzi jak blokowanie emocji, płacz jest pięknym uwalnianiem tego wszystkiego, dziękuje serdecznie i pozdrawiam ❤

        Odpowiedz

    • Piker
      Sier 12, 2017 @ 11:12:17

      Droga Dominiko widać masz już sporo komentarzy 🙂 Przechodziłem te okropne uczucie przyszło nagle to wyglądało jak jakiś atak bądź swego rodzaju proces przez który przechodziłem. Podobieństwo do Twojego przeżycia była myśl może pora do domu, uczucie było bardzo duże podobnie jak zniechęcenie do życia. Nie raz miałem łzy w oczach z tego powodu. Był nawet dzień gdzie wiẹkszość dnia czułem to okropne uczucie a reszte dnia czułem błogość, lekkość. Pozdrawiam ciepło i życzẹ twórczego malowania piẹknych obrazów.

      Odpowiedz

    • konki
      Sier 13, 2017 @ 20:45:05

      Hej Dominika, to może jeszcze coś dodam od siebie.

      Przez ostatnie lata też borykałem się ze swoją depresją i problemami. Bardzo mi w tym pomogła ceremonia ayahuasci. Jest to medycyna pochodząca od amazońskich szamanów. Pomaga ona uleczyć się ze swoich problemów. W polsce niestety jest nielegalna ale wystarczy pojechać chociażby do Czech gdzie są polskie grupy organizujące ceremonie.

      Poza tym pomogło mi też rapee, jest to amazońska tabaka, też pochodząca od tych szamanów. Pomaga ona uziemić ciężkie energie i wyciszyć umysł. Rapee na szczęście jest legalne w Polsce i można zamówić sobie do domu przez internet ale wybrać się na spotkanie jakiejś grupy, która organizuje ceremonie.

      No i ostatecznie pomogły mi też olejki eteryczne w oczyszczaniu własnych czakr.

      Odpowiedz

    • konki
      Sier 13, 2017 @ 20:47:33

      Hej Dominika, to może jeszcze coś dodam od siebie.

      Przez ostatnie lata też borykałem się ze swoją depresją i problemami. Bardzo mi w tym pomogła ceremonia ayahuasci. Jest to medycyna pochodząca od amazońskich szamanów. Pomaga ona uleczyć się ze swoich problemów. W polsce niestety jest nielegalna ale wystarczy pojechać chociażby do Czech gdzie są polskie grupy organizujące ceremonie.

      Poza tym pomogło mi też rapee, jest to amazońska tabaka, też pochodząca od tych szamanów. Pomaga ona uziemić ciężkie energie i wyciszyć umysł. Rapee na szczęście jest legalne i można zamówić sobie do domu przez internet ale wybrać się na spotkanie jakiejś grupy, która organizuje ceremonie.

      No i ostatecznie pomogły mi też olejki eteryczne w oczyszczaniu własnych czakr.

      Odpowiedz

    • Rafał anioł
      Sier 13, 2017 @ 23:02:32

      Pani Dominiko nie tylko pani to przeżywa.proszę podążać za głosem swojego serca,posłuchać swojego ja.

      Odpowiedz

  9. tysia
    Sier 11, 2017 @ 09:15:59

    Nie podano na tej stronie że medytacja w Polsce będzie o 20:11 a nie o 11:11, myślę że to ważne.

    Odpowiedz

  10. Przygotuj się na zmiany
    Sier 10, 2017 @ 13:03:47

    Super że tłumaczycie te wywiady. Zamieszczam artykuł opisujący jak będzie wyglądał reset finansowy podczas wydarzenia „The Event”
    https://przygotujsienazmiany.blogspot.com/2017/08/reset-finansowy-podczas-wydarzenia.html
    – Chyba najważniejszy z moich postów oprócz medytacji zaćmienia słońca

    Victory of the Light

    Odpowiedz

    • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
      Sier 11, 2017 @ 12:08:41

      „Nie wszystkie długi zostaną zapomniane, co znaczy, że jeśli użyłeś kart kredytowych do kupna dóbr, myślenie że twoje długi zostaną zapomniane – nie będzie to tolerowane

      Każdy otrzyma $100,000 z kont kolateralnych (zabezpieczonych)
      Długi do $100,000 zostaną zapomniane.

      Jedyny podatek będzie w wysokości 14% na nowo zakupione przedmioty

      Spekulacje nie będą tolerowane, nie możesz nabić długu na swoich kart kredytowych, oczekując, że będą anulowane w późniejszym okresie bez dokładnej analizy. Istnieją finansowe raporty

      Kiedy zostaniemy w pełni „wyleczeni”, przestaniemy jeść mięso (zwierzęta będą doceniane za to jakimi są)”

      ale gupoty. bedzie reset finansowy ale dlugi i podatki zostana? i to wieksze? z10% na 14%? lol. poza tym ktos napisal ze z komorki macierzystej mozna zrobic mieso wiec po co mam je przestac jesc?

      Odpowiedz

  11. BeataSławek
    Sier 10, 2017 @ 12:53:37

    Jeśli ktoś jest zainteresowany jak wygląda czyste światło, jak się porusza to proponujemy zobaczyć wywiad z nami w telewizji internetowej Porozmawiajmy TV, tytuł ” Magia, umowy, wolna wola i czipy energetyczne”. Pozdrawiamy

    Odpowiedz

  12. Margo
    Sier 10, 2017 @ 11:12:20

    Dziękuję, serdecznie pozdrawiam.

    Odpowiedz

  13. Al
    Sier 10, 2017 @ 10:22:11

    Jakis czas temu musieliśmy zakopać nasze kamienie Cintamani. Tak też poczyniłem, choc nasuwa mi się pytanie:

    Czy Te kamienie mozna jeszcze nosić?

    Czy te dwie kwestie nie kolidują ze sobą?

    Odpowiedz

  14. Amarantus
    Sier 10, 2017 @ 08:28:56

    Im więcej uda nam się wprowadzić zmian samodzielnie, tym wyższy status będziemy mieli jako rasa wobec obcych cywilizacji. Już dziś jesteśmy u progu technologicznego przełomu, który może wyzwolić ludzi spod bata ekonomicznego przymusu pracy, co jest warunkiem wejścia na wyższy poziom organizacji życia na Ziemi. Kluczem jest standard samowystarczalności, czyli zapewnienie każdemu człowiekowi fizycznego przetrwania, bazując na właściwej dystrybucji dóbr i wysokich technologiach. Wystarczy zadać sobie pytanie, co jest warunkiem przetrwania fizycznego.
    1/ WŁASNE MIEJSCE DO ŻYCIA. Ziemia nie powinna być własnością rządów, bo to nie one tworzyły kontynenty. Wszystko to, co powstało w sposób naturalny należy do ludzkości i nie powinno podlegać handlowi (ropa naftowa, węgiel, ziemia, woda pitna, złoto itp.) Władza może handlować tym, co sama wyprodukowała. A więc każdy powinien dostać na własność ZA DARMO kawałek ziemi w miejscu, które wskaże. Reszta ziemi byłaby dzierżawiona pod konkretne projekty służące lokalnym potrzebom. Handel ziemią byłby zabroniony. Można by się zamieniać wcześniej wybraną działką, gdyby obie strony wyraziły wolę.
    2/DOM. Firma Apis Cor wydrukowała w ciągu 24h dom o powierzchni 36m2 i trwałości 175 lat. Optymalnym projektem byłby dom w kształcie kopuły. Centralnie umieszczony szyb wentylacyjny, od którego odchodziłyby ściany działowe (połówka pomarańczy). Kopuła byłaby wykonana z lekkiego, trwałego i półprzezroczystego materiału, który doświetlałby wnętrze na całej powierzchni zapewniając intymność. Powierzchnia kopuły mogłaby być jednocześnie panelem słonecznych. Trwałość bez remontu co najmniej kilkaset lat.
    3/DARMOWA ENERGIA. Jest to temat dobrze opisany w sieci. Już Tesla wiedział jak to zrobić. Testowane na razie urządzenia E. Musk’a dają oszczędność rzędu 93%, ale gdy sieć obejmie całą planetę, będzie całkiem za darmo. Ta energia zasilałaby domy, systemy ogrzewania, transport itp.
    4/ROBOTYZACJA PRODUKCJI. W skrócie – roboty zastępują ludzi w pracy. Linie produkcyjne byłyby w pełni zautomatyzowane przy niewielkim udziale projektanckim i konserwatorskim ze strony ludzi. Ludzie wykonywaliby tylko drobne prace na rzecz lokalnych społeczności, w których żyją. Również transport towarów byłby autonomiczny. W Norwegii trwają prace nad pierwszym bezzałogowym kontenerowcem Yara Birkeland. Można też wykorzystać drukarki 3D, które drukują już inne drukarki 3D, organy do przeszczepów, rowery, części do czegokolwiek itp.
    5/TRANSPORT. Dopóki nie pozyskamy lub nie zostaną ujawnione technologie antygrawitacyjne, pozostają pojazdy elektryczne. Pełen komfort stanowiłyby osobiste statki o napędach antygrawitacyjnych, które nie wymagają budowy dróg i nie mogą się zderzyć z przeszkodą. Niedawno E. Musk dostał zgodę USA na budowę kolei magnetycznej, która osiągnie prędkość do 1200km/h. Rozwój będzie dynamiczny w najbliższych latach.
    6/JEDZENIE. Każda lokalna społeczność miałaby w dzierżawie odpowiednio dużo ziemi pod uprawy. Ludzie zwolnieni z przymusu pracy, mieliby wystarczająco dużo czasu, aby się zając produkcją żywności. Dziś marnuje się 30% żywności w wyniku zaporowych wymagań hipermarketów dotyczących wyglądu głównie owoców i warzyw oraz zbyt dużych porcji w restauracjach. Sporo też marnują ludzie ogarnięci szałem zakupów. Każda społeczność powinna mieć bank nasion do dyspozycji. Uprawy mieszane przy użyciu ręcznych narzędzi są do 10 razy wydajniejsze niż stosowane przemysłowo monokulturowe. Część jedzenia można drukować z odpadów organicznych. Opracowano technologię pozyskiwania mięsa z komórek macierzystych zwierząt. Mięso nie zawiera krwi ani hormonów. Z jednej komórki krowy można namnożyć nawet 10t wołowiny. Znika problem masowych rzezi zwierząt.
    Zmiany muszą dotyczyć całej planety, aby skończyć z budową enklaw dobrobytu kosztem reszty świata. Ludzie muszą się zjednoczyć wokół nowych idei. Kolejna rzecz to przeludnienie planety, kreowane przez zależność „pracujący utrzymują niepracujących”. Stała liczba ludzi zahamuje wycinkę lasów pod inwestycje i rozwiąże problem dachu nad głową. Stała liczba ludzi równa się stałej potrzebnej liczbie domów. Przełom będzie jak otwarcie wrót ziemskiego więzienia, ale wolność musimy stworzyć sami. Przyjazne kosmiczne rasy mogą nam tylko pokazać, jak oni urządzili swoje światy, ale nie mogą nas niańczyć, bo to wbrew prawom rozwoju. To czego teraz potrzebujemy to śmiałe wizje, jak ma wyglądać NOWA ZIEMIA.

    Odpowiedz

    • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
      Sier 11, 2017 @ 11:57:56

      ” Władza może handlować tym, co sama wyprodukowała. ” czyli niczym. zeby cos wyprodukowac najpierw nalezy wziasc cos co nie nalezy do nas. czyli zeby zrobic zeszyt trzeba wyciac drzewo ktore do nas nie nalezy. poza tym bardzo fajnie sie to czyta i zgadzam sie z toba.

      Odpowiedz

    • Suweren
      Sier 13, 2017 @ 12:03:50

      Amarantus, to wszystko o czym piszesz juz powstaje za nasza wschodnia granica.
      Natomiast najpierw male sprostowanie do transportu E. Muska. To co on proponuje to jest transport w tubie z wykorzystaniem podcisnienia, ktore jest bardzo niebezpieczne dla zdrowia czlowieka, widzialem to rok temu na targach Innotrans w Berlinie, gdzie pokazali plakaty i jedna makiete z tektury. Zostalo to 42 lata temu testowane przez wynalazce i naukowca, ktory obecnie tworzy transport i projekty developerskie w technologii transportu strunowego. Wspominasz o kolei magnetycznej,jest to technologia, ktora Simens tworzyl przez 20 lat i wydal na to 6 mld$, zbudowali w Chinach jedna trase za 1,5mld$ i zrezygnowali z tej technologii gdyz jest bardzo kosztowna. Technologia transportu strunowego po 40 latach prac i problemow jakie byly po drodze tworzone przez wladze i oligarchow wreszcie 2 lata temu znalazla wlasciwe miejsce na Ziemi na jej znakomity rozwoj. Wczesniej w roku 2010 zniszczono pierwszy poligon doswiadczalny jaki powstawal kolo Moskwy. 3 lata temu na zlecenie politykow zablokowano w bankach litewskich finansowanie kolejnego projektu ktory powstawal w tym kraju.
      Teraz, juz w tym wlasciwym miejscu na Bialorusi od 2 lat powstaje Eco Techno Park dla tej technologii, gdzie obecnie jest na ukonczeniu certfikacja 4 rodzajow transportu.
      Jest to transport nowej generacji, ktory zostaje wyniesiony na 5-20 metrow nad ziemie. 100% bezpieczny, bezkolizyjny, ekologiczny, predkosc do 500 km/h, 10 razy tanszy od zwyklych drog.
      Razem z tym transportem beda powstawac linearne miasta, morskie porty przeladunkowe 5-10 km od ladu gdzie jedynym napadem pojazdow bedzie energia elektryczna z wlasnej produkcji, a nadwyzka bedzie sprzedawana.W indiach obecnie rusza budowa 3 tras, kolejne 37 jest w przygotowaniu. Wladze Indii napisali pismo, ze w najblizszych 10 latach planuja kolene ponad 300 projektow.
      Ta technologia najszybciej bedzie uzyta w Azji, Australii, krajach arabskich, Ameryce poludniowej. Unia europejska i USA, jak na razie blokuja rozwoj tej technologii.
      3 lata temu jak banki zablokowaly finansowanie technologii, tworca postanowil zwrocic sie o finansowanie tej technologi do spoleczenstwa swiata. Okazalo sie to przelomowym krokiem w rozwoju technologi i na dzien dzisiejszy jest juz ponad 350 tys ludzi z ponad 200 krajow, ktorzy chca tej technologii na Ziemi.
      Kazdy czlowiek ktory poprzez crowdinwesting dolozy swoja cegielke na finansowanie kolejnych etapow inwestycji, w zamian zostaje wspolwlascicielem tej technologii i otrzymuje certfikat udzialowca, ktory daje prawo do otrzymywania dywidendy przez 100,lat gdyz taka bedzie zywotnosc tras jakie powstana na calej Planecie.
      Pod tym linkiem znajdziesz udokumentowane 40 lat jak ta technologia powstawala, a teraz sie materializuje. Po otwarciu mozna sobie wybrac jezyk polski i poznac fakty.
      Na bazie tej technologii powstaje nowa ekonomia na Planecie oraz od przyszlego roku wlasna kryptowaluta.
      Rewolucja w swiecie transportu juz sie zaczela.
      https://sw.skyway-capital.com/?partner_id=120561

      Odpowiedz

    • Rafał anioł
      Sier 13, 2017 @ 23:12:39

      Bardzo mądrze napisane oby udało nam się to zrobić jak najszybciej.

      Odpowiedz

  15. Bella
    Sier 10, 2017 @ 08:00:23

    Jestem wdzięczna, dziękuję za ekspresowe tłumaczenie tak obszernego materiału. I za każde tłumaczenie.

    Odpowiedz

Informacje od Czytelników

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
%d blogerów lubi to: