Rozpuszczanie pierwotnego implantu

.

Ten artykuł został przetłumaczony przez „black butterflies” 27 czerwca 2015 r. i jest uzupełnieniem do ostatniej aktualizacji Kobry.  Dzięki, galacticjoel, za przypomnienie swoją publikacją.

Protokół Usuwania Implantów  https://krystal28.wordpress.com/2015/06/27/protokol-usuwania-implantow/

===================

Kobra, Powrót do Światła, 21 lipca 2017

Jest znaczny postęp i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, będę mógł wydać nową aktualizację o stanie istoty Yaldabaoth i Czarnego Kamienia w ciągu około tygodnia.

Został otwarty ważny kanał komunikacyjny pomiędzy Oporem i ludnością na powierzchni Ziemi:

http://prepareforchange.net/letters-resistance-movement/

.

.

Opór przeczytał wszystkie te listy i teraz zdają sobie sprawę, że cierpienie ludności na powierzchni jest nawet większe, niż sobie to wyobrażali.

 Z tego powodu przygotowali kilka instrukcji, które mogą ułatwić czas przed Wydarzeniem dla przebudzonej części populacji na powierzchni.

Po pierwsze, zdecydowana większość cierpienia ma swoją główną przyczynę w tak zwanym pierwotnym implancie. Wszyscy otrzymaliśmy ten pierwotny implant podczas naszego wejścia w strefę kwarantanny Ziemi wiele tysięcy lat temu.  Implant ten jest umieszczony w przedniej płycie mózgu na płaszczyźnie plazmowej i eterycznej.  Jest on wypełniony naładowaną, obracającą się plazmową anomalią i posiada główną wiadomość, że jesteśmy oddzieleni od Źródła, Miłości i Światła. To główne odłączenie od Źródła przyciąga sytuacje, które odzwierciedlają takie odłączenie i stwarzają więcej cierpienia.  Ponieważ nasza wolna wola jest zrównana z implantem, siły Światła nie mogą interweniować w nasze życie.  Modlitwy nie otrzymują odpowiedzi, ochrona jest utracona.  Nie ma zaufania.

Te implanty zostały stworzone przez grupę Chimery miliony lat temu i zostały wzmocnione przez Chimerę podczas Wielkiego Zapomnienia w 1996 roku, aby zapobiec planetarnemu Wzniesieniu.  Kiedy masa krytyczna tych implantów zostanie rozpuszczona, cały konstrukt dwoistości tej rzeczywistości , zła i cierpienia zapadnie się i powróci Światło.

W skali indywidualnej i zbiorowej kluczem do rozwiązania tej sytuacji jest przede wszystkim świadomość istnienia tych implantów.  Sama świadomość o implancie i związanego z nim programu umysłu przyspieszą jego rozpad. Wtedy siły Światła będą mogły bardziej bezpośrednio interweniować w nasze życie i nasze prośby i modlitwy, taka jak ta, będą łatwiej odpowiedziane:

http://www.loveinactionnow.com/another-collective-request-source-us/
 .
Najprostszym i najskuteczniejszym sposobem na jego rozpuszczenie (a właściwie także innych) programu umysłowego jest technika oczyszczająca, którą Charles Berner (Yogeshwar Muni) udostępnił dla  ludzkości:
 .
https://www.amazon.com/Mind-Clearing-Key-Mindfulness-Mastery/dp/1849053073 
.
Podsumowując, możemy rozpuścić ten program umysłu poprzez odłączenie naszego Ja od tego programu.  Można to zrobić, umieszczając nasz umysł alternatywnie w stan związany z programem (Jestem oddzielony od Źródła) i jego przeciwieństwem (Jestem jednym ze Źródłem).  Jeśli alternatywnie napiszesz te przeciwstawne afirmacje (być może 10 minut każdego dnia), twój umysł oddzieli się od tych przeciwstawnych stanów mentalnych (oddzielony od Źródła, jednym ze Źródłem) i ten program umysłu zacznie się rozpadać.  Obracająca się plazma rozproszy się.  Implant zacznie rozpuszczać się i twoje połączenie ze Źródłem / Miłością / Światłem zostanie naturalnie przywrócone.
.
Musisz być świadomy, że także pozytywna, dwoista polaryzacja tego programu w twoim umyśle (jestem jednym ze Źródłem) zostanie rozpuszczona i zostanie zastąpiona autentycznym połączeniem ze Źródłem. Jest ogromna różnica pomiędzy mentalną wiarą w związek ze Źródłem, a rzeczywistym połączeniem się.
 .
Opór przekazał również, że aby zmniejszyć cierpienie, codziennie należy tworzyć pozytywne momenty.  Te proste metody obejmują: 1) spędzanie czasu w przyrodzie, 2) skupianie się na rzeczach pięknych i inspirujących, 3) zajmowaniem sie swoim hobby, 4) zmniejszenie ekspozycji na media elektroniczne, co także zmniejszy ekspozycję na alternatywne strony internetowe, 5) słuchanie muzyki , 6) spędzanie miło czasu z innymi ludźmi.
.
Opór jest również świadomy trudnej sytuacji finansowej wielu pracowników i wojowników Światła. Z tego powodu poprosili mnie o poświęcenie dużej części mojej konferencji Wzniesienia, aby przekazać narzędzia do manifestacji obfitości.  Zrobiłem to na Tajwanie w tym roku w marcu i jeśli ktoś ma notatki z drugiego dnia tej konferencji, proszę o przesłanie ich na adres cobraresistance@gmail.com i wtedy opublikuję je na moim blogu.  Te narzędzia są wystarczające, aby rozwiązać sytuację finansową, jeśli poświecisz czas i wysiłek na ich realizację.
.
 .
Opór jest świadomy ilości ataków, jakie napotykają pracownicy i wojownicy Światła.  Oto kilka użytecznych wskazówek na te sytuacje:
 .
https://www.returntoyourtruth.com/single-post/2017/05/11/The-3-Operational-Protocols-For-Lightworkers-How-to-Spot-and-Shut-Down-Darkness-Conduits-in-Your-Network-To-Protect-Your-Relationships-Operations
.
Najważniejszej rzeczy, jakiej Opór NIE rozumie to dlaczego pracownicy i wojownicy Światła wciąż atakują siebie nawzajem, zamiast zjednoczyć siły przeciwko kabałowi, który najwyraźniej nie ma na uwadze ich najlepszych interesów.  Z perspektywy Oporu, oni nigdy nie atakują swoich towarzyszy walczących o tę samą ideę i oni naprawdę nie rozumieją, dlaczego populacja na powierzchni Ziemi nadal to robi. Zapraszają populację na powierzchni do podzielenia się swoją perspektywą na temat tej sytuacji tutaj:
.
http://prepareforchange.net/letters-resistance-movement/ 
.
Zwycięstwo Światła!

.

Przetłumaczyła Krystal

.

http://2012portal.blogspot.com/2017/07/return-to-light.html

81 Komentarzy (+add yours?)

  1. krystal28
    Lip 31, 2017 @ 03:58:06

    Ten artykuł został przetłumaczony przez „black butterflies” 27 czerwca 2015 r. i jest uzupełnieniem do ostatniej aktualizacji Kobry. Dzięki, galacticjoel, za przypomnienie swoją publikacją.

    Protokół Usuwania Implantów https://krystal28.wordpress.com/2015/06/27/protokol-usuwania-implantow/

    Odpowiedz

  2. Krystyna11
    Lip 30, 2017 @ 21:43:42

    Bem,wszystko na temat metody opisane jest w książce ,,Soul Body Fusion,,
    A tu wklejam link, gdzie Jonette Crowley przekazuje SBF tym, którzy zechcą ją przyjąć. Zachęcam!

    Soul Body Fusion:

    Himalajska Aktywacja Serca:

    https://www.youtube.com/watch?v=khTnt3ieIKU

    Rozmowa z Jonette Crowley:

    https://czastworzenia.wordpress.com/2013/04/07/nasza-rozmowa-z-jonette-crowley/

    Pozdrawiam serdecznie! 🙂

    Odpowiedz

  3. Daniel Riegel
    Lip 30, 2017 @ 01:16:59

    Zrobiłem jeszcze rysunek pokazujący minimalny zasięg oddziaływania kamieni Czintamani w woj. Pomorskim jeśli ktoś jest zainteresowany: https://zapodaj.net/bec6a6400418a.bmp.html Na tej mapce widać, jak zasięg oddziaływania trzech kamieni nakłada się na siebie w najbardziej zaludnionej części Gdańska (w trakcie ich zakopywania nie wiedziałem, że będą się na siebie nakładać, dopiero jak wróciłem do domu i zrobiłem rysunek to zobaczyłem to), zaraz po zakopaniu tam trzeciego kamienia pozytywne energie były tak mocno odczuwalne jak nigdy, ale nie chce kłamać, że to pochodzi od tych kamieni, bo tego nie wiem, może Siły Światła mi się odwdzięczyły, ale jeśli to pochodzi od tych kamieni, to dopiero teraz sobie uświadomiłem, jaka siła może tkwić w nakładaniu się na siebie energii kamieni, więc wcale się nie dziwie, że poleca się właśnie ich układanie np. w kwiat życia. Tak więc jeśli komuś by się podobało takie zakopywanie kamieni w celu uformowania np. kwiatu życia to jak najbardziej polecam.

    Odpowiedz

    • ewa
      Lip 30, 2017 @ 21:39:51

      Co Wy na to?

      Odpowiedz

      • ewa
        Lip 30, 2017 @ 21:44:38

        Nie poszło tak jak chciałam, nie wiedziałam że wejdą wszystkie filmiki tej Pani. Chodziło mi o filmik nr 75 pt. „Kwiat życia…. a może Śmierci? Co o tym sądzicie?

        Odpowiedz

        • Daniel Riegel
          Lip 30, 2017 @ 23:57:08

          Z tego co czytałem to stachionizowanych kamieni Czintamani NIE da się negatywnie zaprogramować i Siły Światła wszystko mają pod kontrolą podczas ich zakopywania, więc w tym przypadku myślę, że jest to całkowicie bezpieczne, natomiast w innych przypadkach trzeba rzeczywiście uważać, bo można sobie i innym narobić kłopotów. Warto to wiedzieć.

        • Daniel Riegel
          Lip 31, 2017 @ 00:11:28

          Chcę też podziękować za zwrócenie uwagi na tą bardzo istotną rzecz, o czym wiem, ale pisałem z rozpędu jak zwykle i mi umknęło 🙂

      • Litecoin Long Term (@lg1500)
        Lip 30, 2017 @ 22:50:24

        Tylko określenie kwiat życia kwiatowi życia nie równe. Tutaj widzę układają tak jak być powinno

        Odpowiedz

    • Agula
      Wrz 16, 2017 @ 22:13:42

      Witam. Znajomy bardzo chce zakupić ten kamień. Proszę o pomoc bo niestety wiem jak tego dokonać. To bardzo ważne dla niego. Dziękuję

      Odpowiedz

  4. Daniel Riegel
    Lip 29, 2017 @ 21:22:49

    Planuję również dalsze zakopywanie kamieni, tak więc, jeżeli ktoś zakopał kamienie w poniższych miastach lub planuje tam zakopać to informujcie mnie:
    Kościerzyna, Lębork, Słupsk, Koszalin, Elbląg, Olsztyn, Grudziądz.

    Odpowiedz

    • Daniel Riegel
      Lip 30, 2017 @ 11:32:07

      Mała poprawka, zamiast Kościerzyny dodam duży kamień do Wieżycy, co obejmie Kościerzynę i wzmocni efekt nałożenia się fal energii do pozostałych dużych kamieni.

      Odpowiedz

    • Daniel Riegel
      Lip 31, 2017 @ 20:43:04

      Jeszcze dodaję miasta: Bytów, Czersk, Sławno, Szczecin, Bydgoszcz, Toruń, Kwidzyn, Chojnice i Poznań oraz jeszcze w niektórych miejscach mocy na Pomorzu, m.in. Odry k. Czerska i Węsiory k. Sulęczyna. Czuję, że muszę to zrobić, bo potem będę tego żałował, że mogłem pomóc, a nie pomogłem. Narazie to tyle, co mogę zrobić. Jeszcze dodam, że dzisiaj podczas planowania zakopywania tych kamieni praktycznie przez cały dzień doznaję naprawdę solidnych ataków energetycznych, których jeszcze nie doświadczyłem, ale nie mają na mnie większego wpływu. Przede wszystkim objawia się to dużym ciśnieniem w uszach (jak zjazd kolejką wysokogórską) oraz silnym i niskowibracyjnym dźwiękiem.

      Odpowiedz

  5. Daniel Riegel
    Lip 29, 2017 @ 19:11:49

    Witam. Zakopałem 3 duże kamienie Czintamani (15-20 gram) wczoraj w Rekowie Górnym k. Redy, a dzisiaj w Gdańsku Zaspie i w Tczewie. Wczoraj zaraz przed zakopaniem kamienia w sercu poczułem ogromny napływ pozytywnej energii, nie wiem czy to Siły Światła mi pomagały czy sam kamień to spowodował, tak samo dzisiaj, i po zakopaniu przez kilka godzin to uczucie się we mnie utrzymywało. Pozdrawiam.

    Odpowiedz

  6. galacticjoel
    Lip 29, 2017 @ 15:57:59

    Odpowiedz

  7. galacticjoel
    Lip 29, 2017 @ 09:57:56

    Odpowiedz

  8. Przygotujsienazmiany
    Lip 28, 2017 @ 17:37:27

    Czesc,
    Fajnie ze znalazlem cos do czytania po polsku w tej tematyce. Zapraszam do mnie gdzie prowadze bloga o tematyce nadchodzacego wydarzenia „The Event” i szykujacych sie zmian na ziemi: http://przygotujsienazmiany.blogspot.com/

    Odpowiedz

  9. STRUMYK
    Lip 28, 2017 @ 16:18:37

    Witam!

    Jestem pewny, że jakieś zmiany nastąpią niebawem, może nie katastroficzne, ale dające do myślenia ludziom, Planeta potrzebuje ludzi świadomych i przebudzonych, wg mnie dotyczy to wszystkich mieszkańców Ziemii (chyba, że ktoś ma inny plan rozwoju duchowego).

    Kiedy pojawią się nowe wpisy dotyczące Kobry?

    Pozdrawiam

    Odpowiedz

  10. Anastazja
    Lip 27, 2017 @ 19:39:20

    Zakopałam kamień cintamani w Łodzi

    Odpowiedz

  11. MAŁGORZATA
    Lip 27, 2017 @ 11:00:02

    *

    Odpowiedz

  12. galacticjoel
    Lip 26, 2017 @ 18:31:51

    Odpowiedz

  13. ben...
    Lip 25, 2017 @ 19:18:07

    Żyjemy w Prawie Totalnego Podporządkowania, zatem byliśmy i dalej jesteśmy kontrolowani przez istoty, które nas zniewoliły a które stosują róże techniki kontroli poprzez instytucje mające wpływ na społeczeństwo : religie, politykę, banki, korporacje, prasę w tym internet i inne instytucje oddziaływania na stan umysłu. Czy są jakikolwiek teksty zagrażające systemowi (pisane, mówione….) udostępniane do publicznej wiadomości bez kontroli, która jest zakamuflowana i niedostrzegalna dla zwykłego Kowalskiego ?

    Ben, zrelaksuj się i mów za siebie. Nie każdy uważa, ze żyje w Prawie Totalnego Podporządkowania, itp. i Kowalskiemu nie trzeba wkładać niczego do głowy, sam poszerza swoją świadomość ze swojego poziomu. Każdy człowiek tworzy swoje życie według swoich wibracji i inni tak naprawdę nie mają na to wpływu — kr

    Odpowiedz

  14. galacticjoel
    Lip 25, 2017 @ 18:32:18

    Odpowiedz

    • Omstan
      Lip 26, 2017 @ 16:44:35

      Trochę późno wstawiłeś, ale jeszcze zdążyłem. Ciekawe ile osób wzięło udział i czy odniosła skutek. Gdyby tak byłby to milowy krok ku Wydarzeniu.

      Odpowiedz

      • Weronika
        Lip 27, 2017 @ 11:30:28

        Ja też zdążyłam. Nie jest za późno, ponieważ nie ma czasu przeszłego i przyszłego. Jest tylko teraz. Bierzmy jeszcze udział w tej medytacji. Jesteśmy blisko wydarzenia, dzięki pomocy Wszystkich Boskich Istot i Ruchowi Oporu.
        Ogarniajmy miłością Matkę Ziemię.
        Pozdrawiam.

        Odpowiedz

  15. galacticjoel
    Lip 24, 2017 @ 17:30:54

    Odpowiedz

  16. marek Pera
    Lip 24, 2017 @ 13:09:10

    Aby zmniejszyć cierpienie podstawową czynnością jest wypierdolenie telewizora.

    Odpowiedz

    • marek Pera
      Lip 24, 2017 @ 13:10:41

      Przepraszam za wulgaryzm ale taki mam stosunek do judeosatanistycznej propagandy.

      Odpowiedz

      • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
        Lip 25, 2017 @ 18:22:45

        oj tam od razu wyrzucenie telewizora. trzeba programy dobierac z glowa. mnie denerwuje kiedy moj ojciec oglada „doroslych” ludzi ktorzy wchodza sobie w slowo (wyjsc z pokoju nie moge bo oglada u mnie a mama oglada co innego na drugim tv) w „prymitywnych” osadach ten kto ma patyk czy kamien ten mowi. kto mu przerwie wylatuje ze zgromadzenia. proste a jakie skuteczne.

        Odpowiedz

    • Marek 38
      Lip 25, 2017 @ 12:03:09

      Dobrze prawisz Marku:) ostatnio zauważyłem, że jak go nie włączam lepiej się czuje:) moi znajomi, którzy na przykład oglądają politykę są tak naładowani emocjonalnie, że chodzą zdenerwowani i wkurzeni:) mogliby błyskawicami ciskać gdyby mogli:)

      Odpowiedz

    • agi
      Lip 26, 2017 @ 14:26:03

      :)juz 10 lat jak przestalam ogladac to pudelko:)ojoj!:)zdrowsza, mlodsza, nie dajaca sie zastraszyc i manipulowac:)spie spokojnie a co ma byc to i tak bedzie…jesli podwyzki to i tak dostane to do skrzynki, jak wojna to i tak beda syreny wyly a ludzie krzyczeli:)oszczedzilam sobie 99%niepotrzebnych emocji a ten 1% to jeszcze moje stare przyzwyczajenia nad ktorymi intensywnie pracuje:)pzdr

      Odpowiedz

  17. kuba1902
    Lip 24, 2017 @ 10:09:16

    Odpowiedz

  18. Turi Dredy
    Lip 24, 2017 @ 10:07:16

    Witajcie Kochani 🙂 Ważną sprawa jest aby nie skupiac się na negatywnośćach tego niskiego świata bo napreawde tak to działa że gdzie sie skupiacie tam sie znajdujecie natychmiastowo,w tym wielkim przyśpieszeniu zwolnijcie wejdzcie w otaczający was Spokój,Charmonie,Miłość skupcie się na Obfitśći ktora zawsze jest do dyspzycji, łonczcie sie w pary i twórzcie nowe życie o to teraz chodzi.skupcie się na tej pięknej białej energi która jest w atmosferze i otacza wszystko taka biała mgiełka to nowa energia z poza kurtyny zobaczcie jak wpływa na ludzi sa sppokojni bardziej niz kiedykolwiek.Cyklon trwa lecz my znajdujemy sie w jego centrum i unikamy wszelkich zaburzeń.LOVE 🙂

    Odpowiedz

    • Wanda
      Lip 24, 2017 @ 18:13:36

      Witam Turi Dredy i dziękuję za głębokie duchowo treści Twoich wpisów. Wiele przeszedłeś i wspaniałe jest to, że dzięki wewnętrznej mądrości nie wyciągasz na zewnątrz negatywnych ataków na Ciebie które miały miejsce w przeszłości.Wiele osób przez to przeszło. Każdy taki powrót myślowy czy słowny w jakiś sposób łączy z tamtymi energiami. 26 lipca zaczyna się Nowy Rok Planetarny. Wierzmy że nastaje szczęśliwy dla nas wszystkich przebudzonych czas.

      Odpowiedz

      • Turi Dredy
        Lip 25, 2017 @ 11:22:45

        Dziękuje Wando za miłe słowo.:) Dokładnie jest tak jak napisałaś.Zawsze sam i osamotniony w tym świecie lecz nigdy sie nie poddawałem wiele razy na dnie ale zawsze słuvhałem się głosu serca i ojca i zawsze byłem podnoszony na nowo.Teraz wiem że jedyne prowadzenie to słuchanie się wewnętrznego dziecka i głosu serca.Kilka dni temu moja rodzina mnie odwiedzila z gwiazd zlecieli na wysokość bloku 3 piętrowego i dali znak że sa tutaj z nami czekaja na mnie i na WAS 🙂

        Odpowiedz

    • ali
      Lip 28, 2017 @ 13:49:13

      Wybacz, ale ta biała mgiełka to raczej jest nasz/ludzki/ produkt. Dlaczego mówisz ,że jest z poza kurtyny? Widzę tę energię od dawna jak wychodzi od człowieka a nie go otacza.

      Odpowiedz

      • Turi Dredy
        Lip 28, 2017 @ 17:03:24

        Bo ja mówiłem o czym innym niz ty myślisz,nie bede naukowo teg opisywał prostu Białe światło z centralneg słońca poprzez fizyczne słońce wchodzi do atmosfery ziemskiej.PZDRAWIAM.

        Odpowiedz

  19. xinirek
    Lip 24, 2017 @ 08:49:46

    test

    Odpowiedz

  20. Bzikus0964
    Lip 24, 2017 @ 08:16:30

    Witam serdecznie
    Cobra podał technikę rozpuszczania pierwotnego implantu gdzie większość cierpienia ma swoją główną przyczynę w tym implancie.
    Polega na:
    1. Świadomości istnienia implantów.
    2. Zastosowanie techniki oczyszczającej: „możemy rozpuścić ten program umysłu poprzez odłączenie naszego Ja od tego programu. Można to zrobić, umieszczając nasz umysł alternatywnie w stan związany z programem (Jestem oddzielony od Źródła) i jego przeciwieństwem (Jestem jednym ze Źródłem). Jeśli alternatywnie napiszesz te przeciwstawne afirmacje (być może 10 minut każdego dnia), twój umysł oddzieli się od tych przeciwstawnych stanów mentalnych (oddzielony od Źródła, jednym ze Źródłem) i ten program umysłu zacznie się rozpadać.”
    Czy dobrze rozumiem że należy afirmować poprzez pisanie „Jestem oddzielony od Źródła” 5 min. i potem pisać „Jestem jednym ze Źródłem” przez 5 min ?
    Jeszcze czekam z dużą nadzieją na techniki dającą obfitość finansową.

    Pozdrawiam w Świetle
    Zwycięstwo Światła

    Odpowiedz

  21. kwiatek
    Lip 23, 2017 @ 23:54:57

    Gdyby każdy miał taką świadomość jak tu na tym blogu, życie na Ziemi szybko byłoby Rajem. Ale niestety, świadomość większości ludzi jest jaka jest, dlatego potrzebne są też działania, powiedzenie złu STOP. Na przykład sprawa szczepień. Wiem dużo na ten temat, myślę że jestem na bieżąco w tym temacie,i choć spędzało mi to sen z oczu i budziło emocje lęku i strachu, i trochę trwało zanim znów powracała jakaś równowaga i spokój, ale czytałam, informowałam innych, itp. Teraz już jestem w miarę spokojna, bo sprawy te idą w dobrą stronę, ludzie mówią stanowczo NIE, – jest ryzyko, musi być wybór-. I tak jest w wielu sprawach ( leczenie, żywność, powietrze). Nie da się zakryć uszu i zamknąć oczy na wszystko z postawą „niech zrobi to ktoś inny”. Wiem, że energia podąża za uwagą, że myśl tworzy…i czasami zastanawiam się co robić. Oczywiście nie słucham państwowej tv. Raz na 3-4 tyg. słucham wiad,, P. Zagórskiego, przeglądam filmiki p. Zięby, wieści p. Nachta, czyli samych pozytywnych istot z tego świata, którzy tworzą nowy Dobry Świat. To już nie wiem, czy według Was, Drogie Dusze, lepiej nic nie wiedzieć?
    Tak trudno jest w tych czasach być zupełnie bez emocji, ważne jest tu chyba by nie przesadzać, prosić ciągle o ochronę… a jak Wy Kochani sobie radzicie?

    Odpowiedz

  22. IŚKA-8
    Lip 23, 2017 @ 22:48:01

    Kochana Kristal i Wszyscy którzy czytają tego bloga :unikanie ekspozycji na stronach internetowych nieśledzenie tv i tym podobnych jest bardzo zasadne ponieważ w tym czasie mamy być do wewnątrz skupić się na wewnętrznej ciszy na swoim sercu aby nasze emocje nie były narażone na zewnętrzny chaos aby nie ulegać temu co nas atakuje. Nie jest to łatwe ale można to osiągnąć stosując proste techniki :nie dotykać pilota tv stosować ćw. oddechowe i medytować to nic nie kosztuje a efekt to zależy od stopnia osoby w to zaangażowanej. Do tego rano witać dzień z uśmiechem a do snu dziękować Bogu za to że mogliśmy go przeżyć. Tego Wszystkim Nam życzę i pozdrawiam .

    Odpowiedz

    • Mirka
      Lip 23, 2017 @ 23:22:14

      A ja chcialam dodac, ze nie ogladam TV juz od 12 lat😊
      Wole przeznaczyc ten czas na wiele innych wspanialych i pozytywnych rzeczy i zajec😊
      A zaczalo sie od tego, ze chcialam zrobic sobie miesieczna przerwe od telewizji i to trwa do dzis😊

      Sciskam wszystkich serdecznie

      Mirka

      Odpowiedz

  23. anna
    Lip 23, 2017 @ 19:24:04

    Kochani, szukam wiedzy i pomocy gdzie tylko się da. Tutaj jestem regularnie, choć nie udzielam się w komentarzach. Ciemni atakują bezlitośnie. Mój ukochany tydzień temu dostał psychozy i jest teraz w szpitalu. Dowiedziałam się przy okazji, że już wcześniej leczyli go na schizofrenię. Nie mam z nim kontaktu. Znamy się od niespełna roku, to było wielkie wydarzenie kiedy się poznaliśmy. Oboje przekonani że spotkały się bratnie dusze. A teraz on tam, a ja zagubiona. Jestem świadoma, że to atak. Ale co mogę zrobić żeby to szaleństwo przerwać?

    Odpowiedz

    • Naj Kasia
      Lip 24, 2017 @ 12:11:12

      Anna jedyne co mogę polecić, to poznaj 5 Praw Natury i zacznij studiować tą wiedzę.

      Odpowiedz

    • Weronika
      Lip 24, 2017 @ 16:01:44

      Anno
      Może to być atak psychotroniczny. Dobrze żebyś skontaktowała się z międzynarodową organizacją „STOPZET” w Polsce, która zajmuje się takimi atakami. Kontakt:
      http://stopzet.org/kontakt/
      Ponadto podaję ich stronę, która zajmuje się również wspieraniem osób zaatakowanych, wyjaśniając na czym polegają takie ataki, oraz jak sobie pomóc.
      http://stopzet.org/2016/03/25/marihuana-kasuje-programy-kontrola-umyslu/
      Te sprawy nagłaśnia również Niezależna Telewizja-Janusz Zagórski.
      Zyczę powodzenia, walcz – nie rezygnuj.

      Odpowiedz

    • Turi Dredy
      Lip 24, 2017 @ 17:34:39

      Witam,W tym momencie jest wiele ludzi budzących się oni sa narażeni na takowe ataki psychotroniczne bardzo dużo bardziej niż wytrenowani mistrzowie,ja równiez tym byłem uderzony ale staram sie nie pisac takich zeczy,uczucie towarzyszące temu jest nachalne wbijanie najrózniejszych pół myślowych do waszej głowy to jest taki nachalne i przytłaczające że ludzie warjują bo nie wiedzą co sie z nimi dzieje,dużo sławnych ludzi w ten spsób jest atakowana lecz kto medytował szkolił sie w utrzymywaniu charmoni i miłośći odrazu rozpoznaje i usuwa od korzenia te nachalne wiązki.LOVE LIGHT

      Odpowiedz

    • Edvige
      Lip 28, 2017 @ 18:47:29

      Anno, zachęcam cię do zastosowania Soul Body Fusion. Kilka razy zastosowałam tę metodę (z rodzaju technik uważności) wobec pacjentów szpitala psychiatrycznego w którym pracowałam. Efekty były zdumiewające! Wykonałam dwukrotnie 2x po 10 min to ćwiczenie w intencji pacjentki z otępieniem czołowo-skroniowym, która była kompletnie zdezorganizowana, zdezorientowana, bez kontroli nad zachowaniem. Jest to ciężka neurodegeneracja (przeczytaj o tej chorobie w internecie). Po przyjściu do oddziału na kolejny dyżur – nie było śladu po zaburzeniu! A podręczniki mówią o jego nieuleczalności. Inny przykład z zaburzeniem zachowania – wycie, ucieczki, halucynacje – u upośledzonej, też sukces. W ciężkiej schizofrenii po 2 sesjach udało się uzyskać kontakt słowny z tą chorą – 20% poprawy. Pacjenci ci nie wiedzieli o tym, że to zrobiłam. Twórczyni metody Jonette Crowley opisuje w książce liczne przykłady wyleczenia np z ciężkiej depresji, zaburzeń urojeniowych itd! Np osoba bliska choremu na ciężką depresję, przebywającego po próbie samobójczej w szpitalu, wykonywała SBF całą noc – rano jej partner – jak skowronek, bez śladu depresji.

      Odpowiedz

  24. Anato
    Lip 23, 2017 @ 14:36:35

    Do powyższego dodam jeszcze kilka myśli. Kwarantanna, o której tu tak często mowa, to okres zmiany buntowniczej postawy wobec Źródła. Ziemia to planeta renegatow, zesłańców z innych systemów gwiezdnych, którzy chcieli wędrować po swojemu. Mają dany im „czas” na uświadomienie sobie, że tylko posłuszeństwo wobec woli Źródła (ewolucja zgodna z boskim prawem), daje gwarancję szczęśliwego istnienia. Oczywiście, należało stworzyć odpowiednie warunki dla doświadczenia skutków buntu. Tym zajęła się Istota, która także chciała poeksperymentować. W naszym systemie gwiezdnym takim miejscem jest Ziemia. Mamy tu dokładnie to, co niezbędne żeby zrozumieć, że współistnienie z każdą formą życia oparte na miłości gwarantuje wzrost świadomości a tym samym zbliża nas do prawdy, że to my jesteśmy Źródłem. Problem w tym, że nasz „protektor” trochę przesadził z eskalacją cierpienia jako skutku naszych wyborow. Trudno Mu się dziwić – zawsze dawaliśmy Mu fory. W końcu uwierzył, że to on decyduje o ludzkim losie. Źródło określiło „czas” trwania tego eksperymentu. Kryterium określajace jego powodzenie jest proste – ile ludzkich istot osiągnie stan mistrzowski w tak trudnych warunkach istnienia? Jaki jest wynik?

    Tak wielu nam kibicuje! Chcieli by pomóc w jak największym stopniu. Polecają nawet specjalne sposoby na „skróty” – różne techniki podnoszenia osobistej wibracji. Owszem, można i tak. Pamiętajmy jednak, że w krytycznym dniu zostaniemy zmuszeni do określenia swojej postawy wobec Źródła.
    Warto już dziś zadać sobie pytanie, czy jestem w stanie powiedzieć, z pełną świadomością konsekwencji, „Panie, nie moja wola ale Twoja niech się stanie”.
    Bóg nie zmienił swoich planów wobec Ziemi, ta planeta przeznaczona jest dla Mistrzów. Postanów już dziś: to moja planeta!

    Odpowiedz

  25. MAŁGORZATA
    Lip 23, 2017 @ 14:21:21

    Mam pytanie związanie z pisaniem afirmacji….czy piszę tylko jedną alternatywną do programu z implanta tj. Jestem jednym ze Źródłem….???

    Odpowiedz

    • Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
      Lip 23, 2017 @ 18:49:17

      jest napisane ze nalezy napisac przeciwienstwa

      Odpowiedz

    • Bella
      Lip 24, 2017 @ 07:37:05

      ..obie afirmacje jednocześnie, żeby połączyły się dwa przeciwstawne bieguny, a umysł stanął z boku

      Odpowiedz

    • Anato
      Lip 31, 2017 @ 16:17:31

      Afirmacja nie działa jeśli jest mechanicznym powtarzaniem treści. Znaczenie ma intencja – musi płynąć z serca. Zanim Wszechświat usłyszy nasze wołanie poprzedzi je wibracja. To jakość wibracji uruchamia mechanizm realizacji celu afirmacji. Proponuję zwrócić się bezpośrednio do Źródła z prośbą o uwolnienie od kodów energetycznych. Nigdy nie zawodzi!
      Pozdrawiam serdecznie☺

      Odpowiedz

  26. Anastazja
    Lip 23, 2017 @ 11:45:07

    Jeśli chodzi o ekspozycje na strony internetowe, to chodzi zapewne o to, że niektóre strony maja bardzo złą energię, treści, które są tam zawarte i energia, którą emanują ma bardzo zły wpływ na nasza psychikę i zdrowie. Programują nas jak komputer wprowadzając wirusy,aby wyzwolić w nas złe emocje i myśli. To są własnie te nisko wibracyjne treści, które nie są zamieszczane na tej stronie dzięki Krystal. Jest kilka sposobów na to , aby sprawdzić czy dana strona nie jest korzysta. Jeżeli otwieramy jakąś stronę i nagle poczujemy jakieś ukłucie czy ból głowy jest to znak, że strona ma niska wibrację i trzeba ja zamknąć. Pozdrawiam serdecznie

    Odpowiedz

  27. planetariusz
    Lip 23, 2017 @ 00:16:53

    Piękno jest wokoł nas, po prostu trzeba je zauważać ,starajmy się odprężać nie myśleć o niczym po prostu być z sobą – jam jest . I trochę cierpliwości, nie zapomnijmy o wielkiej medytacji globalnej 21 08 2017 . unikać ekspozycji na stronach internetowych, czyli nie czytajcie tego blogu . Oczywiście,nie da się nie czytać najlepszego blogu od wielu lat. Nie zapominajcie aktywować ochronnej tarczy Plejadan.

    Odpowiedz

  28. Anastazja
    Lip 22, 2017 @ 17:08:55

    Te pozytywne momenty są związane z prawem przyciągania, o czym myślisz to masz to wokół siebie, o czym myślisz to przyciągasz to w swoje życie , innymi słowy co w głowie to na zewnątrz. Dziękuje za kolejna bardzo ważna informację na temat implantów

    Odpowiedz

  29. Roman
    Lip 22, 2017 @ 15:37:47

    Nad czym się Krystal zastanawia? Pójdzie mój komentarz?

    Odpowiedz

    • krystal28
      Lip 22, 2017 @ 17:50:05

      Hej Romanie, podczas, gdy Ty się zastanawiasz, dlaczego Krystal się zastanawia, ona może sobie słodko śpi w innej strefie czasowej, albo po prostu zajmuje się swoim prywatnym życiem z dala od Internetu 😉

      Odpowiedz

  30. Fuwa
    Lip 22, 2017 @ 14:47:11

    Krystal- gdy pojawią się narzędzia do manifestacji obfitości – uprzejmie proszę o zamieszczenie na blogu. Serdeczności Jacek.

    Odpowiedz

  31. Arturek
    Lip 22, 2017 @ 13:53:09

    „Te proste metody obejmują: 1) spędzanie czasu w przyrodzie, 2) skupianie się na rzeczach pięknych i inspirujących, 3) zajmowaniem się swoim hobby, 4) zmniejszenie ekspozycji na media elektroniczne, co także zmniejszy ekspozycję na alternatywne strony internetowe, 5) słuchanie muzyki , 6) spędzanie miło czasu z innymi ludźmi.”
    Ja ostatnio byłem 2 tygodnie w lesie nad jeziorem:) bez tv, bez internetu tylko Ja, przyroda, znajomi i ulubiona muzyka 🙂 zdałem sobie sprawę ile to media, internet wprowadzają chaosu i niepotrzebnych informacji, które do niczego nie są mi potrzebne, a codziennie czytam:):) a ten zarabia tyle, a tamten to się rozwiódł, a tamta ma nową sukienkę:):) chyba mógłbym tak żyć w tym lesie;)

    Odpowiedz

  32. Trixie B Lulamoon (@TrixieBLulamoo4)
    Lip 22, 2017 @ 12:03:24

    niech opor sie wcieli na ziemie to zrozumie dlaczego sie atakujemy

    Odpowiedz

  33. Roman
    Lip 22, 2017 @ 09:21:03

    To są najważniejsze informacje: (…)Opór przekazał również, że aby zmniejszyć cierpienie, codziennie należy tworzyć pozytywne momenty. Te proste metody obejmują: 1) spędzanie czasu w przyrodzie, 2) skupianie się na rzeczach pięknych i inspirujących, 3) zajmowaniem sie swoim hobby, 4) zmniejszenie ekspozycji na media elektroniczne, co także zmniejszy ekspozycję na alternatywne strony internetowe, 5) słuchanie muzyki , 6) spędzanie miło czasu z innymi ludźmi.(…)
    A ja bym dodał: Nie zapomnieć o świadomym oddychaniu: wdech przez nos wydech przez usta. 10 wdechów.
    .I myślę sobie też, ze nasza najmniejsza komórka ciała ma dostęp do źródła tylko trzeba mieć tego świadomość. Moim zdaniem też wszechświat jest na zewnątrz, a także jest wewnątrz nas, także światło i miłość płynie także do nas z głębi. No ale to jest moja rzeczywistość:)

    Odpowiedz

  34. Roman
    Lip 22, 2017 @ 09:08:54

    gdyby, pracownicy światła byli do końca przebudzeni, to nie atakowali by siebie, widocznie ktoś im mąci w głowach:)

    Odpowiedz

    • Anato
      Lip 22, 2017 @ 15:08:22

      Ktoś? Obecnie nie ma usprawiedliwienia dla ignoracji i buntu. Rosnaca wibracja wpływa na wszystkich tak samo – pobudza do autorefleksji i zmusza do przyjrzenia sie sobie. Żaden ciemny byt nie ma na nas wpływu o ile sami mu na to nie pozwolimy.

      Odpowiedz

Informacje od Czytelników

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
