Scalanie się z Obecnością Jam Jest – medytacja

.

Dzięki, droga Aldabro, za szybkie i niespodziewane przetłumaczenie linku podanego przez Kobrę w ostatnim jego artykule  ❤   Cytat:  „Ogromnie ważnym jest, aby wszyscy pracownicy i wojownicy Światła przywoływali i zakotwiczali Światło tak mocno, jak to tylko możliwe, chociaż jestem w pełni świadomy, że jesteśmy  testowani do granic.  Oto bardzo dobry i skuteczny przykład tego, jak to robić:” 

 

.

Z blogu „Wyższa Gęstość” https://higherdensity.wordpress.com/tag/merging-with-i-am-presence/

Oryginalnie z blogu Archaniołów i Dewów. Podnoszenie waszej wibracji przez Filar czystego białego Światła – Łączenie się z obecnością  Jam Jest przy tronie Jam jest, który Jest.  2 listopada 2013

—-

Moi Bracia Światła, Ja Jestem Michał,

podczas waszej podróży ku oświeceniu może się okazać, że trudności i przeszkody są umieszczane na waszej drodze, aby was przetestować.  To sprawi, że będziecie silniejsi i przyniesie Wam to mądrość.

Po przejściu tych testów będziesz ewoluował dalej.  Przeszkody są jak zgniłe jajka.  Lęk przed przeszkodą jest jak zapach zgniłego jajka.  Możesz pozbyć się zapachu, gdy pozbędziesz się tego jajka.  Przewidywanie, jak i co zrobisz, strach i niepokój związany z przeszkodą sprowadza cię na dół i obniża twoje Światło.  Problemy i przeszkody służą temu, aby rozpraszać i odwracać uwagę ludzkości od Światła.  Jednak dzięki rozproszeniom sprawiają, że jesteś silniejszy.  Starając się je usunąć, zyskujesz impet i stajesz się bardziej zdecydowany, aby dążyć do Światła.  Im masz więcej Światła, tym większą masz zdolność radzenia sobie z przyszłymi przeszkodami i rozpraszaniem.  Gdy ewoluujesz duchowo, stajesz się wartym większego Światła i wraz z tym przychodzi zdolność do pokonywania wszystkich przeszkód.

Gdy jesteś w stanie widzieć przeszkodę jako zwykłe rozproszenie uwagi, a rozproszenie uwagi jako sposób na opóźnienie ciebie, możesz zauważyć, że nie jesteś ani rozproszony, ani opóźniony.  Aby to osiągnąć, nauczę was jak wezwać Filar Czystego Białego Światła, aby was otoczył.  Zadaniem tego Filaru jest podniesienie waszej częstotliwości wibracyjnej, abyście czuli się połączeni ze Źródłem.  Wtedy nie jest łatwo was rozproszyć lub dotknąć problemami lub przeszkodami.  Przeszkody mogą mieć niekorzystny wpływ na ciebie, tylko wtedy gdy na to pozwolisz.  A pozwalasz im mieć taki wpływ, gdy czujesz się samotny, zostawiony, bojaźliwy i straciłeś chęć na radzenie sobie.

Kiedy Filar jest w pełni ukształtowany, a ty mieszkasz w nim na stałe, możesz pozostać oddzielony od obawy przed niepowodzeniem i poczuciem samotności, separacji i odrzucenia.  Kiedy znajdujesz się w Filarach Świata, łączysz się z Doskonałą Obecnością Jam Jest, który Jest,  Bóg w Formie.  Jest to zindywidualizowana obecność Boga, która powstała i zamieszkuje w trzynastym wymiarze rzeczywistości.  Przez czakrę dwunastą możesz łączyć się z tym wymiarem i doświadczać perfekcji obecności Jam jest, który Jest, łącząc się  i jednocząc się z Obecnością.

To chyba najważniejszy krok w powrocie do doskonałości naszego Pierwotnego Boskiego Planu.  Boski Plan, jak pierwotnie zamierzał Bóg, miał pozwolić ci pozostać w kontakcie z Bogiem i Czystym Białym Światłem przez cały czas i we wszystkich okolicznościach.  Wtedy nie było obawy przed separacją lub samotnością.  Doskonała Obecność Jam jest, który Jest, znana także jako Obecność Jam Jest lub po prostu Ja Jestem, nazywana jest Magiczną, Świetlistą, Wspaniałą, Zwycięską Obecnością.

Aby zmieniać energię w tobie i wokół ciebie i wzbudzić własne wibracje w Wyższym Świetle, każdego ranka, gdy się obudzisz, wezwij Filar Czystego Białego Światła, aby utworzył się wokół ciebie.  Wejdź do Światła i idź, aby zjednoczyć się z Obecnością Jam Jest.  Zrób to jeszcze raz  wieczorem, zanim zaśniesz.

Medytacja otrzymania i utrzymania Czystego Światła i zjednoczenia z Obecnością Jam Jest.

Teraz proponuję ci procedurę podniesienia twojej wibracji do Wyższego Światła, bycia chronionym i pozostania w Czystym Białym Świetle, Jam Jest przez cały czas.  Teraz weź głęboki oddech i usiądź lub połóż się w wygodnej pozycji, aby rozpocząć to ćwiczenie medytacyjne.

Powiedz tę inwokację:

„Wzywam Filar Czystego Białego Światła, aby zstąpił na mnie i otoczył mnie. Wzywam Obecność Jam Jest, który Jest.  Proszę Obecność Jam Jest, który Jest,  aby przyłączyła i połączyła się ze mną”.

Na początku możesz mieć trudność w odczuwaniu zmiany lub przesunięcia twojego własnego pola energetycznego.  Ważne jest, aby wytrwać i nadal prosić, aby Filar Światła cię otoczył.  Czasami wasze wibracje stały się tak powolne, że Obecność Jam Jest, który Jest nie może do ciebie dotrzeć.  Wynika to z faktu, że poniżej pewnego poziomu wibracji energia nie rozprzestrzenia się.  Dlatego musisz podnieść własne wibracje do takiej częstotliwości, która osiągnie Obecność.  Filar Światła wzbudzi wibracje wokół ciebie.  Kiedy staniesz w środku Filaru Światła, niższe wibracje rozpuszczą się i zaczniesz zbierać więcej Światła i energii.

Poproś o Kolumnę Światła, Cylinder Światła, Tunel Światła; to nie ważne jak to nazwiesz.  Ważne jest, aby otoczyć się Światłem i pozwolić mu, aby zwiększyło twoje wibracje.  Wizualizuj Obecność czekającą na ciebie na górze tego Filaru, Cylindra lub Tunelu.  Wyobraź sobie, że ta Obecność tam jest.  Niech twoje serce przekona twój umysł, że tam jest.  W tym momencie zacznij przenosić energię w górę przez Koronę Czakry na czubku głowy.

Przesuń się w górę wewnątrz tego Filaru Światła w kierunku Wyższego Światła.  Ponad twoja głową są czakry  ( od ósmej do dwunastej)  Wizualizuj jak energia przechodzi w górę ku ósmej czakrze, zatrzymuje się i energetyzuje tę czakrę, a następnie podąża ku dziewiątej czakrze.  Powtórz to dla dziesiątej, jedenastej i dwunastej czakry.  W ten sposób energia przechodzi z czakry na czakrę, aż osiągnie dwunastą czakrę w trzynastym wymiarze rzeczywistości na tronie Jam Jest.  Tam powinieneś spotkać się z Obecnością Jam Jest.  Obecność Jam Jest, która jest esencją Boga objawionego w formie, siedzi na tronie Jam Jest, który Jest.

Teraz wyobraź sobie, że zbliżasz się, aby spotkać się z Obecnością Jam Jest.  Połącz i zjednocz się z nią.  Obecność ma ciało eteryczne emitujące Czyste Światło.  Światło lśni w dół w każdym kierunku.  Zatrzymaj się i medytuj przez chwilę, gdy kąpiesz się w energii Obecności Ja Jestem.

Za każdym razem, gdy będziesz ćwiczyć ten poziom, będziesz mógł pochłaniać wyższy poziom Światła, aż będziesz mógł zaczerpnąć i urzeczywistnić Światło Obecności Jam Jestem który Jest.  Wtedy możesz zostać zaproszony, aby usiąść na tronie Jam Jest, który Jest i wchłonąć Światło.  Kiedy poczujesz się w pełni połączony i zjednoczony z Obecnością, możesz poprosić o to, aby powróciła z Tobą do twojego ciała.  Zrób tak trzy razy.  Trzy rundy.

Runda 1:  Spotykasz się, łączysz się i jednoczysz się z Obecnością Ja Jestem.  Sprowadź Obecność i napełnij swoje ciało Obecnością od góry od głowy, aż do dolnej części stóp, a następnie aż do rdzenia Matki Ziemi.

Runda 2:  Znów wejdź do Filaru Białego Światła w Obecność Jam Jest, który Jest; mieszając się , łącząc się i jednocząc się w Jedności.  Popchnij tę wibrację energii w dół i wprowadź ją w każdą czakrę swojego ciała i istnienia, na sam dół do twoich stóp i  od twoich stóp, aż do rdzenia Matki Ziemi.

Runda 3:  Wracaj do góry w ten sam sposób, a po połączeniu z Obecnością Ja Jestem, który Jestem, zadaj pytania.   Po zakończeniu pytań słuchaj odpowiedzi.  Pozostałe odpowiedzi przyjdą w momencie, gdy będą potrzebne.  Aby uzupełnić swoje ciało, weź ze sobą zjednoczoną i połączoną esencję Jam Jest, który Jest w twoje ciało.

Praktyczne zastosowania tego ćwiczenia:  Gdy jesteś w trakcie spotkania: rozmowa grupowa, rozmowa z klientem, pacjentem, członkiem rodziny lub dzieckiem i czujesz się tak, jakby twoje słowa nie były przenikliwe, do nikogo nie docierały lub tracisz koncentrację, przeproś go na chwilę, aby się zebrać w sobie.  Idź do toalety, jeśli jest to jedyny sposób, w jaki możesz mieć chwilę prywatności.  Miej tę drogocenną chwilę Jedności, aby się zregenerować i ćwiczyć powyższe ćwiczenia.  Zajmie ci to kilka minut na początku, aby przejść przez kolejne etapy ćwiczenia.  Możesz chwilę poczekać, aż poczujesz wpływ.  Gdy będziesz ćwiczyć i będziesz swobodnie wykonywać kolejne kroki, poczujesz zmianę znacznie szybciej.  Możesz dotrzeć do miejsca, gdzie wpływ, działanie staje się natychmiastowe.

Aby wrócić do Jedności i uwolnić się od rozłąki, najpierw należy połączyć się i zjednoczyć z tym aspektem Boga, który ma formę, Obecność Jam Jest, który Jest.  Oświecona Obecność Boga w formie może wydawać się podobna do człowieka.  Może wydawać się androgyniczna, lub pojawiać się jako mężczyzna lub kobieta.  To twoje osobiste indywidualne doświadczenie.  Jeśli nie widzisz istoty, możesz odczuć błyski Światła lub odczucie spokoju i pokoju w ciele.  Możesz poczuć ciepłe, rozmyte uczucie, jakbyś wrócił do kochającego domu.

Obecność Jam Jest, który Jest jest twoim Boskim Prawem.  Obecność Ja Jestem, który Jestem niesie w sobie esencję Jedności.  Powrócisz do Jam Jest, aby poznać i zapamiętać tę Jedność.

Droga Bożej Jedności i Ostatecznego osiągnięcia Oświecenia przechodzi przez tę Obecność.

W Świetlistej  Obecności Jam Jest

Jestem waszym bratem Michałem i tak jest.

Przetłumaczyła Aldabra

Fragmenty z książki „Ścieżka do Oświecenia”, Filar Światła – str. 48-60.  Zobacz więcej na: http://www.nasrinsafai.com/angels/archangel-michael/

Http://archangelsanddevas.wordpress.com/2013/10/02/raising-your-vibration-through-the-trust-pure-white-light-merging-with-the-i-am-presence-at- The-tron-of-the-i-am-that-i-am /

10 komentarzy (+add yours?)

  1. Greg
    Kwi 24, 2017 @ 22:08:17

    Witaj ukochana rodzino to o czym Wam chce opowiedzieć jest cudownym doświadczeniem. Ostatnie posty Kobry oczywiście czytałem i widziałem link do strony gdzie Michał podaje technikę medytacyjną jak zakotwiczyć tubę białego Światła Obecności JAM JEST. Otóż nie znam angielskiego ale próbuję korzystać z translatora. Wczoraj było już późno w nocy by to czytać więc zostawiłem sobie całość na dzisiaj. Ale zanim planowałem sen wszedłem w medytację .Która okazał się identyczna jak ta proponowana przez Michała ,którą właśnie teraz przeczytałem .Czułem prowadzenie w tej medytacji przez moje wyższe JA ,które powiedziało żebym wszedł do świętej przestrzeni serca i obok ołtarza z potrójnym płomieniem usiadła na krześle po lewej stronie. Gdy umysłem zeszyłem na wysokość serca wdzięcznością otworzyłem bramy serca. Ukłoniłem się i jak zwykle poprosiłem święty potrójny płomień by wszedł we mnie i mnie oczyścił. Potem wyższe JA pokierował mną do krzesła po lewej stronie. Usiadłem na nim i usłyszałem,że bym mu się dobrze przyjrzał i po obserwował go minutę gdyż na nim odbędę swoją podróż.
    Później niczym windą popłynąłem w górę przez czakrę gardła ,trzeciego oka ,korony i tak do 12 czakry. Przez ną zatrzymałem się i tak jak by w podłodze otworzyła się klapa przez którą przedostałem się do środka. 12 poziom był piramidą wypełnioną diamentowymi cząsteczkami kryształków światła, które obsiadały mnie całego i przenikały moje ciało. Proces ten mógł przypominać pewnego rodzaju oczyszczanie oraz energetyzowanie mojego ciała świetlistego. Po jakiejś chwili zacząłem wzbijać się ku górze gdzie znajdowały się wiszące kryształy. Przeniknąłem te kryształy i znalazłem się na 13 poziomie obecności JAM JEST. W pierwszej chwili przestrzeń przypominała pustkę nic szczególnego ale po chwili w niej zobaczyłem starszego siwego mężczyznę o specyficznym wyglądzie. Poprosiłem go ,żeby opieczętował mnie tubą białego światła obecności JAM JEST w celu ochronnym.
    To niesamowite przeżycie staje się aż nie do uwierzenia że zrobiłem to wszystko przed przeczytaniem tej instrukcji od Michała. Sam doświadczyłem wielu ataków przeważnie w nocy. Dziś powtórzyłem ten proces i całość dokonał się znacznie szybciej a doświadczenie otulającego mnie białego puchu energii stało się coraz silniejsze.

  2. Ewa
    Kwi 24, 2017 @ 21:27:33

    A tak na marginesie: kto jeszcze Majki nie widział?

    😀 😀 😀

  3. kuba1902
    Kwi 24, 2017 @ 13:23:23

  4. Ziemia
    Kwi 24, 2017 @ 12:01:01

    Kochani, po informacjach od Kobry lub Simona Parkes’a zawsze miałam wrażenie, że w zasadzie wszystko rozumiem, ale niekoniecznie elementy układały mi się w spójną całość. Po obejrzeniu poniższego filmiku z Davidem Icke’m mam uczucie, że wreszcie wszystkie klocki ułożyły się w zrozumiały obrazek. Jeśli chcecie, obejrzyjcie: https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DiSrP_a86v2I&h=ATNlh9k2ptaTGTaiuC3w5mdW3MVU8feOv469hUBzyWJmt5ZpdZduU8kKU0yGmNaug4AlmYl1LxKUOWrO3Q-00k0_vRY2kdZVP8Okf0cy8B3hjQBDk11wVIkwkuGNKtAbXeVEpng&s=1

    A od siebie serdecznie dziękuję Krystal, Aldabrze i wszystkim gościom tego bloga – jesteście wspaniali, wiele się od Was uczę!

  5. alleksa
    Kwi 24, 2017 @ 10:38:40

    Dziękuję ❤

  6. Bella
    Kwi 24, 2017 @ 08:13:40

    Dziękuję Aldabro, dziękuję Kochana Krystal, jesteśmy silni. Nic już nas nie zatrzyma. Już się nie da.
    ❤ ❤ ❤

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
