Wywiad Kobry, 26 maja 2016

.

Starzenie się i śmierć po W. – Egyptair – Linie ley –  Cykle ewolucji –  Zakładnicy –  Angela Merkel – Uchodźcy w Europie – Jezus – Negatywność w ewolucji –  Wymiary – Shiva – Prawo Karmy – Płaszczyzna Eteryczna, Astralna, Przyczynowa, Mentalna i Sat Nam – Wzmożone chorowanie –  144,000 – Niebieski Klejnot i więcej

 

.

Richard –  Czy możesz oszacować procentowo ilość planet, które posiadają formy życia 3 wymiaru?

KOBRA –  Powiedziałbym może 10% lub 20% systemów gwiezdnych w galaktyce posiada planetę, która ma warunki do życia.   Nie mówię o humanoidalnym typie, ale o każdym.

Lynn –  Kobra, powiedziałeś, że Wydarzenie oczyści pierwotną anomalię co spowoduje natychmiastową zmianę wszystkich istot i samej Ziemi i rozpocznie proces Wzniesienia.  Powiedziałeś również, że zanim sieć, która ich wspiera, zostanie kompletnie zdezaktywowana, nasze implanty odnawiają się każdego dnia.  Więc, czy pierwotna anomalia jest oczyszczana kiedy doświadczamy ciemności i świadomie decydujemy się wybaczyć jej i pokochać ją?

KOBRA –  Każdy świadomy akt, który podejmujemy, oczyszcza jeden aspekt pierwotnej anomalii. Każdy pozytywny akt oczyszcza jeden aspekt pierwotnej anomalii.

Richard –  Kobra, czy to prawda, że rasy pozaziemskie i podziemne cywilizacje wychodzą na powierzchnię od czasu do czasu i przedstawiają się jako bogowie lub wzniesieni mistrzowie?

KOBRA –  Nie, to nieprawda.

Richard –  Czy możesz opisać jak przejście, które nazywamy obecnie śmiercią zmieni się po Wydarzeniu?

KOBRA –  Będzie o wiele więcej zrozumienia.  Wszyscy zrozumieją ten proces i będą wiedzieli, gdzie zmierzają.  Nie będzie strachu związanego z tym procesem.

Lynn –  Ostatnio powiedziałeś, że wszystkie pozostałe wszechświaty zjednoczyły się w jeden.  Co miałeś na myśli?

KOBRA –  To znaczy, że ten wszechświat przeszedł proces integracji, proces unifikacji, gdzie wszechświaty zespoliły się i przez to zespolenie, wyższa świadomość, wyższe zrozumienie i wyższa ewolucja została osiągnięta.

Lynn –  Czy wszystkie poziomy wymiarów zawsze obecne są w stworzeniu?

KOBRA –  Tak.

Richard –  Czy Wingmakers (Twórcy Skrzydeł) to Centralna Rasa, o której wspomniałeś w ostatnim wywiadzie?

KOBRA –  Tak.

Lynn –  Czy prawdą jest, że po Wydarzeniu ludzkie ciała 3 wymiaru nie będą się już starzeć i umierać jak dotychczas?

KOBRA – Ludzi wciąż będzie dotyczyć proces starzenia, ale będzie to o wiele łatwiejsze i pojawią się technologie, które w znacznym stopniu wspomogą odwrócenie tego procesu.  Więc Wydarzenie nie jest końcem wszystkiego.  Nie będzie to nagła cudowna zmiana.  Będzie to początek procesu, którego rezultatem będzie lepsza egzystencja dla wszystkich.

Richard –  Kobra, czy możesz pomówić o MS804 linii Egyptair, który „zniknął z radaru” nad Morzem Śródziemnym w zeszłym tygodniu?

KOBRA – Uwikłane były w to pewne frakcje z Izraela i innych krajów, które chciały stworzyć konflikt.  Mieli nawet pewne nadzieje, że wzniecą międzynarodowy konflikt lub wojnę, ale oczywiście te nadzieje były złudne.

Lynn – Kobra, czy możesz powiedzieć nam czym są linie ley?

KOBRA –  Linia ley jest strumieniem energii.  W większości przypadków, eterycznej lub plazmowej energii, która płynie jak rzeka przez sieć energetyczną planety.  Linie ley są jak żyły energetyczne, które niosą energię przez ciało energetyczne Ziemi.  Linie ley w większości przypadków są eterycznymi i plazmowymi biegunami pomiędzy dwoma punktami wirów, gdzie linie siatki są także takie same.  W innym kontekście, dla przykładu, życie w wyższych płaszczyznach stworzenia i także przepływ energii przez linie sieci jest nieco inny.

Lynn –  OK.  Czy linie ley są powiązane z wirami?

KOBRA –  Tak, oczywiście.

Richard –  Co to jest cykl w odniesieniu do ewolucji planetarnej?

KOBRA –  Istnieje wiele kosmicznych cykli i ewolucji planet… Skala ewolucji liczona jest w miliardach lat.  Jest wiele pomniejszych cykli w obrębie cyklu.  Mamy dla przykładu 225 milionowy galaktyczny cykl.  Jedna galaktyczna rotacja i wszystkie planety w galaktyce synchronizują się z tym galaktycznym cyklem, rozwojem geologicznym planet.  Jest to połączone z galaktycznym cyklem.

Richard –  Co określa ewolucyjny cykl planety?

KOBRA –  Jak już powiedziałem jeden aspekt to galaktyczny cykl, innym aspektem jest zachowanie i ewolucja słońca, podwójnej gwiazdy lub mnogich gwiazd w danym systemie słonecznym gdzie ta planeta jest zlokalizowana i istnieją również kosmiczne prądy, które wpływają na ewolucję planety.

Lynn –  Czy politycy mogą się pojawiać jako klony?

KOBRA –  W zasadzie istnieją klony umieszczone w określonych lokalizacjach jako zamienniki, jednak politycy są prawdziwi i nie są to klony.  Narodzili się jako istoty Drako w ludzkich ciałach.

Richard – Wspominałeś o zakładnikach lub niewolnikach na innych planetach w naszym systemie słonecznym i wszechświecie.  Jak wygląda postęp wyzwalania tych zakładników?

KOBRA –  Sytuacja w naszym systemie słonecznym znacznie się poprawiła. Ilość zakładników jest znacznie mniejsza, ale na powierzchni Ziemi cała populacja służy niewolniczo w pracach od godz. 5 do 9.  Nie jest to tak ciężki żywot jak w przypadku niewolnictwa w czasach Rzymu, ale wciąż istoty ludzkie nie są wolne i jest czas by wyzwolić planetę.

Lynn –  Kobra, pojawiła się wzmianka, że Angela Merkel jest córką Hitlera.  Czy możesz to potwierdzić?

KOBRA – Tak, jest powiązana z tą istotą.

Lynn –  Czy Angela Merkel jest klonem, Reptylianem czy czymś innym?

KOBRA –  Ona nie jest klonem, jest  reptyliańskim, drakońskim, ludzkim hybrydem zinkarnowanym w ludzkim ciele.

Lynn –  Dlaczego rządzi ona Niemcami i czy możesz powiedzieć nam coś więcej o niej?

KOBRA – Po prostu ponieważ Iluminaci umieścili ją na tej pozycji.  Istnieje silny ruch oporu w Niemczech przeciwko jej działaniom i miejmy nadzieję, że nastaną zmiany w Niemczech.  Na pewno będą miały miejsce zmiany po Wydarzeniu z tym związane.

Richard –  Kobra, jak wygląda postęp jeśli chodzi o sytuację uchodźców w Europie?

KOBRA –  Napływ uchodźców do Europy został znacznie zmniejszony i siły Światła rozwiązują problem infiltracji, ponieważ to nie są jedynie uchodźcy.  Niewielki procent tych ludzi to właśnie członkowie sił ciemności.  Siły światła zidentyfikowały ich i powstrzymują 99.99% ich działań.

Richard –  Kobra, czy kraje mogą odesłać uchodźców tam skąd przyszli?

KOBRA –  To zależy od ich decyzji i wpływów kabała w tych krajach.  Ten proces równoważenia sytuacji będzie całkowicie rozwiązany jedynie po Wydarzeniu.

Richard –  W naszym ostatnim wywiadzie powiedziałeś, że Jezus myślał, że zmiana świadomości będzie miała miejsce w jego czasie, 2000 lat temu.  Jaki rodzaj wiedzy chciał przekazać by wprowadzić tę świadomość dla mas?

KOBRA –  Nie chodzi tutaj o wiedzę ale o obecność miłości.  To jest jego wiadomość i to będzie jego wiadomością po Wydarzeniu.

Lynn –  Czy Jezus medytował?

KOBRA –  Tak

Lynn – Czy nauczał on różnych praktyk medytacji?

KOBRA – Tak, wybrane grupy jego uczniów.

Richard –  Wielu ludzi twierdzi, że jest to konieczne dla ewolucji by doświadczyć negatywności, zgodzisz się z tym?

KOBRA –  Absolutnie się nie zgadzam.  Te nauki zostały szerzone przez archontów, aby zniewalać ludzi.  W żadnym wypadku nie jest to konieczne i wręcz jest to szkodliwe dla rozwoju.

Lynn –  Kobra, czy inne gatunki na innych planetach, które rozumieją genetykę i tworzą życie sprowadzą życie na Ziemię?

KOBRA –  Tak, bardzo zaawansowane gatunki tworzyły formy życia i planeta Ziemia niegdyś była kluczowym punktem ich eksperymentu.

Richard –  Kobra, czy możesz proszę wyjaśnić jak działają wymiary?  Jak wiele jest wymiarów?  Jak świadomość jest połączona z wymiarami?

KOBRA –  Wymiary są opisem stanów wibracji materii.  Materia i duch są dwoma aspektami tej samej rzeczy i tego samego pola energetycznego. I jeśli to pole energetyczne zostanie jeszcze bardziej zagęszczone otrzymamy fizyczną materię, którą pewni ludzie nazywają 3 wymiarem i jeśli zostanie rozrzedzona mamy 4 wymiar eteryczny i astralny. Jeśli zostanie rozrzedzona jeszcze bardziej mamy 5 wymiar mentalny i ten proces może trwać dalej, dopóki nie dojdziemy do absolutnie rozproszonej materii ducha, która jest absolutnie połączona ze Źródłem. I istnieje wiele manifestacji Jedności.

Richard –  Jak ewolucja ducha odnosi się do wymiarów i świadomości?

KOBRA –  Wymiary są jedynie placem zabaw, ponieważ są przestrzenią do ekspresji, możliwymi sposobami manifestacji świadomości lub Źródła.  Ewolucja ducha nie jest określona przez wymiary.  Jest określona poprzez poziom zjednoczenia ze Źródłem i ten poziom integracji może manifestować się w każdym wymiarze.

Lynn –  Czy są lub istnieli ludzcy uzdrowiciele na Ziemi, którzy potrafili leczyć każdą chorobę, dolegliwość fizyczną a nawet powodować odrost kończyn?

KOBRA –  Istniało wiele wzmianek o takich uzdrowicielach, ale jedyni uzdrowiciele, którzy potrafili to uczynić to wzniesione istoty i wzniesione istoty bardzo rzadko manifestowały swoją obecność w fizycznym wymiarze na Ziemi.

Richard –  Czy prawdą jest, że Jezus był w stanie uzdrawiać?

KOBRA –  Tak, był w stanie uzdrawiać całkiem dobrze.  Miał wsparcie bardzo zaawansowanej technologii pozaziemskiej, więc nie był to tylko on, był to wspólny projekt naszych gwiezdnych braci i sióstr.

Richard –  Więc nie miał on rzeczywiście tej zdolności kiedy przybył tutaj.  Nauczył się jej w czasie swojej inkarnacji?

KOBRA –  Tak, nauczył się jej w czasie swojej inkarnacji.  Miał wsparcie.

Richard –  Czy możliwe jest dla przeciętnego człowieka uzdrawiać w taki sposób jak on?

KOBRA –  Jest to możliwe dla każdego, kto poświęci swoje życie na ten cel, ale wymaga to czasu i praktyki.

Richard –  Czy jest możliwe by ludzie przywracali do życia zmarłe zwierzęta?

KOBRA –  Jest to możliwe, jeśli nie minęło zbyt dużo czasu od śmierci i jeśli źródło, które spowodowało odejście zostało usunięte.  Wtedy dusza zwierzęcia może w pewnych określonych warunkach powrócić do ciała.

Lynn –  Jacy byli ludzie na Ziemi przed pojawieniem się anomalii lub ciemności?

KOBRA – Był to raj na Ziemi i wszystkie legendy, z wielu, wielu plemion i grup etnicznych na całej planecie pamiętają ten czas.  Egzystencja ta  była bez wielkiego cierpienia, bez konfliktów, których doświadczamy w dzisiejszym wieku.

Richard – Kobra, kim jest Shiva?  I czym jest jego połączeniem z tym Wszechświatem?

KOBRA – Shiva jest jednym ze Stwórców.  Powiedziałbym, Stwórców z czasu stworzenia tego systemu słonecznego i stworzenia pewnych aspektów galaktyki.  I celem tej Istoty było stworzenie pewnych aspektów kreacji, nauczyć się poprzez to stworzenie i wtopić to stworzenie z powrotem w Źródło.

Richard –  Kobra, czy możesz wyjaśnić początek, cel i wagę Praw Karmy?

KOBRA –  Odpowiadałem na to pytanie już wiele razy.  Prawo Karmy jest sztucznym tworem, który został stworzony przez archontów, aby kontrolować i zniewalać duchowo stworzenia, istoty w tej kwarantannie i popularnym wyjaśnieniem Prawa Karmy jest fakt, że cokolwiek zrobisz pojawią się konsekwencje w taki czy inny sposób.  Jest to zniekształcona interpretacja Prawa Manifestacji.  Oczywiście twoje czyny mają konsekwencje, ale nie jest prawdą, że doświadczamy teraz pewnych, złych rzeczy, ponieważ zrobiliśmy coś w jednym z naszych ostatnich żyć.  Doświadczamy złych rzeczy, ponieważ ta planeta jest okupowana i ktoś robi te złe rzeczy.  I musimy wyzwolić tę planetę, aby te rzeczy się już nie wydarzały.

Lynn –  Kobra, czasy w których żyjemy, czy jest to koniec ‘cyklu’, czy jest to czas całkowitego resetu całego Wszechświata?

KOBRA –  Jest to koniec cyklu.  Nie jest to absolutny reset Wszechświata, ale powiedziałbym restrukturyzacja pewnych aspektów Wszechświata.  Jest to restrukturyzacja pierwotnej anomalii, która jest istotną częścią kosmicznej ewolucji, ale nie jedyną jej częścią.

Richard –  Czy możesz opisać czym są płaszczyzny astralne i eteryczne i jak są używane?

KOBRA – Eteryczna Płaszczyzna to płaszczyzna energii.  Jest to miejsce, gdzie wrażliwi ludzie odczuwają wszystkie te energie, odczuwają je w Eterycznej Płaszczyźnie.  Jest to płaszczyzna naszych czakr, naszych Nadi, naszego pola energetycznego.  Płaszczyzna Astralna jest płaszczyzną naszych emocji, naszego emocjonalnego ciała i jest to płaszczyzna, który zazwyczaj odwiedzamy, kiedy śpimy.

Lynn –  Czym jest Płaszczyzna Przyczynowa?

KOBRA –  Płaszczyzna Przyczynowa jest wyższą płaszczyzną mentalną.  Jest to płaszczyzna archetypów, z których nasz fizyczny świat i wszystkie inne światy zostały stworzone.

Richard –  Kobra, możesz opisać dla nas Płaszczyznę Mentalną?

KOBRA –  Płaszczyzna Mentalna jest płaszczyzną form myślowych idei.  Po tym jak umieramy i po tym jak przechodzimy przez Płaszczyznę Eteryczną i Astralną przez pewien czas, spędzamy również pewien czas w Płaszczyźnie Mentalnej.   Jest to tak zwany raj pomiędzy dwoma wcieleniami.

Richard –  Wiem również, że istnieje spokój, gdzie twoja wyobraźnia jest tworzona lub twoje myśli gdzie możesz manifestować.

KOBRA –  Zgadza się, dokładnie.

Lynn –  Czym jest Płaszczyzna ‘Sat Nam’?

KOBRA –  Niektórzy ludzie opisują to jako płaszczyznę prawdy. Część ludzi nazywa go Buddyjską Płaszczyzną, Duchową Płaszczyzną lub 6 wymiarem. Jest to płaszczyzna czystej Miłości i Światła.

Lynn –  Żelazo jest ważnym składnikiem naszej krwi. Czy zmieni się to kiedy wkroczymy w złoty wiek?

KOBRA –  Zmieni się to kiedy osiągniemy pewien poziom częstotliwości wibracyjnej, ale jeszcze tam nie dotarliśmy.

Richard –  Pytanie:  Dlaczego tak wielu ludzi jest chorych cały czas. Byłem chory przez kilka dni, poczułem się lepiej i tydzień później sytuacja się powtórzyła.  Trwa to od kilku lat.  Chodziłem do lekarzy, wielokrotnie zażywałem antybiotyki i nigdy się to nie poprawiało.  Ćwiczyłem i jadłem zdrowo.  Dziwną rzeczą jest, że wielu ludzi ma podobnie.

KOBRA –  Podstawowym powodem jest anomalia plazmowej płaszczyzny, która przechodzi intensywne oczyszczanie przez kilka ostatnich lat, więc zatrucie plazmą, powiedziałbym, jest głównym powodem dla większości chorób na tej planecie.  Sytuacja jest o wiele gorsza niż kilka lat temu.  I musi zostać ona oczyszczona kompletnie zanim pewne stany będą w pełni uzdrowione.

Lynn – Zastanawiam się z bogatą wiedzą Kobry, czy wiedziałby czy konopie (lub marihuana) pochodzą z Ziemi czy zostały sprowadzone z innej planety?

KOBRA –  Zostały sprowadzone dawno temu z innego miejsca.

Lynn –  Może tez inne rośliny jak Aloes, który posiada znakomite właściwości lecznicze, zostały sprowadzone?

KOBRA –  Tak, oczywiście.

Richard –  Kobra, czy prawdą jest to, co Zeta mówią, że planeta X nadejdzie i spowoduje przebiegunowanie?

KOBRA –  Nie, w żadnym wypadku.

Richard –  Kobra, jaki mniej więcej procent populacji Ziemi osiągnie Wzniesienie?

KOBRA –  Nie odpowiem na to pytanie z różnych powodów, #1 wchodzi tutaj w grę wolna wola i nie chcę ograniczać ludzkiej wolnej woli do określonego procentu. #2 nawet jeśli znałbym odpowiedź na to pytanie, byłaby to tajna informacja.

Lynn –  Po Wydarzeniu jak długo zajmie przejście z obecnego systemu pieniężnego do sprawiedliwego systemu finansowego?

KOBRA –  W rzeczywistości przejście będzie bardzo szybkie.  Po Wydarzeniu, powiedziałbym będą  1-2 tygodnie, kiedy banki będą zamknięte i kiedy zostaną ponownie otwarte będziemy mieli o wiele bardziej sprawiedliwy i zrównoważony system finansowy, ponieważ jest on już teraz w trakcie przygotowań.  Następnie będziemy mieli pewien okres przejścia, gdzie wyniesiemy się ponad potrzebę posiadania systemu finansowego, kiedy zaczniemy zdawać sobie sprawę, że mamy technologię do produkcji i materializacji wszystkiego czego zapragniemy na fizycznej płaszczyźnie.  Pieniądze staną się przestarzałe.

Lynn –  Następne pytanie jest z grupy Prepare for Change w Japonii. Chcieliby wyjaśnienia o liczbie 144,000.  Jest wspomniana w Biblii, historii Sanat Kumary, masy krytycznej i w wielu innych miejscach.  Dlaczego akurat ta liczba, Kobra?

KOBRA –  12 x 12 x 1000.  Jest to symboliczny numer, który posiada bardzo silne znaczenie w świętej geometrii i jest to również ilość ludzi wybranych, dusz, które w pewnych określonych punktach wkroczą w tę planetarną kwarantannę i zmienią ją.  Jeden, powiedziałbym mały procent tych ludzi już się przebudził do swojej misji i coraz więcej ich się przebudzi w przyszłości.

Richard –  Jak inne rasy nazywają ten Układ Słoneczny i naszą planetę?

KOBRA –  Każda rasa i cywilizacja ma swoje własne nazwy dla tego systemu słonecznego i tej planety.

Richard –  Jak Plejadianie nazywają tę planetę i system słoneczny?

KOBRA –  Nazywają tę planetę Niebieskim Klejnotem.

KOBRA –  Niebawem odbędzie się konferencja Wzniesienia na Krecie.  W rzeczy samej rozpoczynamy pod koniec następnego tygodnia i oczywiście zapraszam wszystkich do uczestnictwa.  Będzie to bardzo interesujące. Będzie to następny krok po konferencji w Szwajcarii. Jak powiedziałem w ostatnim wywiadzie, sprawy stają się ciekawsze w maju i to oczywiście odzwierciedla nadchodzące nowe energie, także każdy jest mile widziany.

Lynn –  Dziękuję ci bardzo.  Na zakończenie chciałabym podziękować całemu zespołowi, który umożliwił powstanie tego wywiadu:

Danell, za jej biegłość transkrypcji,

Mojemu współ-wywiadowcy – Richard,

Aaron – za dźwięk

Untwine za modulację & edycję

Streszczenie transkryptu przetłumaczył black butterflies, redakcja i edycja Krystal

http://prepareforchange.net/2016/05/31/05-26-16-cobrapfc-may-interview

82 Komentarze (+add yours?)

  1. Kiara
    Czer 12, 2016 @ 23:59:30

    Witaj Kiaro na naszym blogu, jeśli bardziej skupisz się na tym, jak tworzyć swoją własną rzeczywistość/linie czasowe i podnosić swoje wibracje, będziesz miała mniejszą potrzebę, aby obwiniać innych ludzi, blogi i systemy władzy i manipulacji za stan rzeczy jaki obserwujesz. Wiele informacji na temat Wydarzenia [i także reguły komentowania] znajdziesz na tym blogu w wielu publikacjach.
    Krystal ❤

    Witaj Krystal ❤

    Moim celem nie jest obwinianie nikogo…. każdy ma swój system wartości , postępuje wedle niego, ale .. nasze systemy wartości często bardzo się różnią. Dla jednych kłamstwo jest naturalnością istnienia, dla innych obrzydliwością w nim.

    Ja staram się nie oceniać ludzi , ale oceniam zdarzenia, sytuacje ,czyny… wypowiedzi.. bo każdy ma określoną wartość.
    Jednym po drodze z niższą wibracją, która dla nich jest wysoką, a innym z wyższą , która dla nich również jest wysoka.

    I to wszystko jest normalne i naturalne.. (bo jesteśmy bardzo rożni) do momentu nie wymuszania swoich wartości na innych pod wieloma pretekstami i wieloma kłamstwami, (czym ja się brzydzę), bo to nie jest mój system wartości, ale nikogo z tego powodu bym nie linczowała i nie będę tego robiła, to pewne.

    Moim zadaniem jest przekazywanie informacji, odkrywanie jej z utkanych kłamstw, komu po drodze z tym rodzajem wiedzy skorzysta z niej , a komu ona nie pasuje, to ją ominie.
    Tak…. i tak….. jest dobrze jeżeli są to osobiste wybory bez żadnej presji.

    Pozdrawiam Cię serdecznie Krystal i wszystkich blogerów również. 🙂 ❤

    Kiara.

  2. krystal28
    Czer 12, 2016 @ 20:49:14

    Poniższy tekst dostałam prywatnie, jeśli ktoś chciałby skorzystać. Nie promuję tego wydarzenia, gdyż nie znam tej organizacji:

    21 czerwca 2016 od 18:00 w klubokawiarni „Jaś & Małgosia” w Warszawie
    możesz dowiedzieć się jak:

    – poznać lub odzyskać partnera/kę
    – jak dobrze i łatwo zarabiać
    – jak zrealizować swoje marzenia

    Możesz to wykreować w jednej chwili. Wystarczy, że zapiszesz się na
    spotkanie Od Nowa (https://www.facebook.com/events/745559798918960/),
    bilety: http://kobietyodnowa.evenea.pl/?source=directory

    Ty decydujesz czy skorzystasz z tej szansy. Takie jest Prawo.

    Kup bilet tutaj: http://kobietyodnowa.evenea.pl/?source=directory

    Pozdrawiamy,
    Abraham-Bank.

  3. Kiara
    Czer 12, 2016 @ 17:59:59

    Witaj Kiaro na naszym blogu, jeśli bardziej skupisz się na tym, jak tworzyć swoją własną rzeczywistość/linie czasowe i podnosić swoje wibracje, będziesz miała mniejszą potrzebę, aby obwiniać innych ludzi, blogi i systemy władzy i manipulacji za stan rzeczy jaki obserwujesz. Wiele informacji na temat Wydarzenia [i także reguły komentowania] znajdziesz na tym blogu w wielu publikacjach.
    Krystal ❤
    —-

    WYDARZENIE….. wszyscy od dawna je zapowiadają, mówią o nim bardzo wiele, ale nikt tak naprawdę nie mówi czym ono jest, jakie skutki przyniesie, z czym jest związane ani kiedy będzie…..

    WYDARZENIE……. o którym mówią wszystkie channelingi, dawne przypowieści i współczesne odczyty zdarzeń… ale CO, TO JEST.. i na czym polega?

    Dlaczego raptownie zaczęły się dziać tak dziwne i niesamowite rzeczy szczególnie na poziomie manipulacji ludzkim mózgiem ( bronie psychotroniczne) , dlaczego pojawiło się takie zatrzęsienie różnych opcji niewidzialnych "opiekunów" ….. 😉 😆 informujących ludzi telepatycznie o przeróżnych tajemnicach…. tajemnej wiedzy i sekretach dla nich, oraz o ich wyjątkowości wybraństwa….. i wybraniu ich opcji jako gwarancji naszego bezpieczeństwa.., czytaj dalszego zniewolenia!
    Zawsze mnie to zadziwiało, budziło niepokój oraz niesmak, bo ci ludzie w imię swoich tajemnych opiekunów i ich "wyjątkowych " przekazów … tworzyli tylko dezinformację i walki między sobą o priorytety.
    Dzielili się na grupy zwolenników i przeciwników .. czego efektem nie jest większy spokój i wysoka wibracja, a , zwyczajnie niska i bratobójcze walki , sianie nienawiści między ludźmi.
    Ludzie jakoś tego nie zauważają, nie czują i nie są w stanie analizować faktów…. idą jak zahipnotyzowane stado za wgranym wewnętrznie sposobem myślenia i odbioru rzeczywistości!

    Bardzo niewielu jest LUDZI , którym udało wyrwać się z tej mentalnej matni i zrozumieć zasady jej perfidnej manipulacji , oni starają się nie ujawniać, bo rozszalałe ludzkie stado w imię swoich przeróżnych ideałów duchowych, społecznych, politycznych czy religijnych …. jest w stanie wszelkimi sposobami , okaleczyć, poniżyć, zepchnąć na dno biedy i zabić takich LUDZI!

    Nie wiele osób jest tak silnych ,że może poradzić sobie fizycznie,mentalnie i energetycznie z siłami zła w wielu pięknych maskach, wykrzykującymi wzniosłe i uroczo mądre hasła przeciwko nam.

    Ale…. jedno jest pewne w tym tyglu ludzkich myśli i uczuć , tą zagwarantowaną wartością JEST ZMIENNOŚĆ…. naprawdę nie ma nic stałego…. wszystko jest czasowe!

    Zatem TO .. CO JEST TYM ZAPOWIADANYM WYDARZENIEM bez wątpienia nastąpi !
    Pomimo że siły zła resztkami swoich sił ( jadą już na oparach) doprowadziły do wprowadzenia wszelakich ustaw niszczących LUDZKOŚĆ I ZIEMIĘ ,ogranicza się nam maksymalnie prawa i możliwości sprzeciwu, pomimo że wprowadzono zamieszanie prawie na całej ziemi i bratobójcze walki w bardzo wielu krajach.

    Pomimo że kłamstwo , bezprawie w imieniu prawa i oszustwo udające prawdę oraz matactwa w systemie wiedzy i duchowości obejmują nas swoimi mackami… i jest postawione na pierwszym miejscu wpisanych wartości w świadomość i mózgi ludzi.

    Myśl CZŁOWIEKA ….. TO NAJWIĘKSZA ENERGIA KOSMICZNA … nie ma i nigdy nie było większej!

    Jedyne czym ją okaleczono i ograniczono, to odebranie o niej wiedzy LUDZKOŚCI.
    Myśl CZŁOWIEKA to energia twórcza…. zależnie od wibracji tej energii powstaje określona rzeczywistość, z większą lub mniejszą zawartością światłości mocy i DOBRA.
    Zatem utrzymywanie LUDZI w określonych kanonach myślowych,narzucanie im określonych wartości i priorytetów , tworzenie systemów ograniczających naturalny rozwój w granicach wyznaczonych przez władców ZNIEWOLIŁO NASZĄ CYWILIZACJĘ.

    Czym zatem może być to zapowiadane WYDARZENIE…… ono JEST zdjęciem blokad ze świadomości LUDZKOŚCI, zdjęciem ograniczeń z korzystania przez CZŁOWIEKA ZE SWOJEGO MÓZGU, CAŁKOWITYM ODBLOKOWANIEM PAMIĘCI!
    I naprawdę niczym więcej…. jest to wejście ziemi w wibrację wyższą od wibracji zapisanych w nas kodów myślowych.. ograniczających naszą pamięć oraz możliwość samodzielnych analiz!
    To również zdjęcie z nas CUDZEGO widzenia rzeczywistości….. bo możemy ja oglądać WYŁĄCZNIE PRZEZ NAŁOŻONY NA NAS FILTR WIBRACYJNY.. ON ZNIKNIE….. ROZPUŚCI SIĘ W MOCY WIBRACJI ŚWIATŁA !

    Ponieważ wszystko dokładnie wszystko JEST ZAPISYWANE ŚWIATŁEM…. gdy wejdziemy w wyższą wibrację (a, wiadomo że jest to większa świetlistość) , która rozświetli wszystkie nałożone na nas blokady… czyli zwyczajnie zaciemnienia dawnych zapisów!
    To jest niezmiernie prosty, skuteczny i nie odwołalny proces związany ze zmianą magnetycznego bieguna ziemi.

    Ziemia ustawia TERAZ swój okrąg osi magnetycznej w stosunku do Słońca i GWIAZDY MATKI w 100% zestrojeniu ich środkowych punktów, a to znaczy maksymalny przepływ światła w maksymalnej mocy , który całkowicie rozświetli wszystkie blokady energetyczne w nas i w MATRYCY III WYMIARU.

    Oczywiście jest to proces , który rozpocznie się latem tego roku.

    Jako materiał dydaktyczny ułatwiający zrozumienie że tak naprawdę wszystkie cywilizacje III wymiaru mają blokady pamięci ( teraz jesteśmy IV Cywilizacją III Wymiaru) proponuję obejrzeć film "DAWCA PAMIĘCI"….
    To co jest teraz .. już nigdy więcej nie zaistnieje w naszej przyszłości…. bo przy odblokowaniu pamięci , nikt nigdy nie będzie więcej chciał powtórki takiego życia!

    Możemy sobie pogratulować…. mimo wszystko wytrwaliśmy i daliśmy radę… 🙂 ❤

    Film "Dawca Pamięci"
    http://www.cda.pl/video/59743639

    Kiara.

  4. Tess33
    Czer 10, 2016 @ 08:23:11

    Na stronie bloga Romana Nachta – romannacht.blogspot.com – pojawil sie bardzo interesujacy artykul zatytuowny „Czy chcecie abysmy sie ujawnili? – polecam

  5. Krystyna11
    Czer 09, 2016 @ 22:22:28

    Miałam niedawno, ponad tydzień temu dziwny sen już rano właściwie.Niewiele z niego pamiętam, lecz zapamiętałam sytuację,,ze znajduję, się w pomieszczeniu, jakby na jakimś spotkaniu. Są tam ludzie siedzący w rzędach na krzesłach, a ja stałam za nimi, za ich plecami. Mój brat / taki pomysłowy majsterkowicz z Niego/ ,stał po lewej stronie wszystkich i jak bym otrzymała skądś przesłanie, że wszyscy od teraz mamy wysyłać częstotliwość 432 Hz w przestrzeń na Gaję i Wszechświat.Mój brat nie ,,siedzi,, w tych tematach, co my tutaj, jest taki, jak większość ludzi /.I wszyscy zwrócili oczy ku niebu, żeby to uczynić. Miałam taką niepewność, jak to zrobić praktycznie.Obudziłam się i pomyślałam,, jaki dziwny sen,,, o co w tym chodzi? Z tego, co wiem wszystko wokół rezonuje, 432 Hz / lub to jest rezonans natury/ Może chodziło o to, aby znów przywrócić równowagę w nas i otoczeniu? Zaczęłam częściej słuchać tych dźwięków o częstotliwości 432 Hz. 😀

  6. wladek
    Czer 09, 2016 @ 21:03:54

    Witam wszystkich. Mam pytanie do Was. Bo z prawej sttrony jest informacja że jest medytacja na rzecz wydarzenia. O jakie to wydarzenie chodzi i kiedy ono ma nastąpić. Może dla Was to jest oczywiste ale ja dopiero zaczynam się wgłębiać w informację które są na tej stronie. Proszę o odp

    • Weronika
      Czer 10, 2016 @ 10:31:43

      Wladku – to na początek:

      Po nitce do kłębka dowiesz się wszystkiego.
      Pozdrawiam.

      • Inafog
        Czer 12, 2016 @ 08:41:00

        Dawno nie słyszałam takiego wytłumaczenia na wydarzenie. Zabrakło mi tu energii miłości, energii z przestrzeni serca. Jakbym o Wydarzeniu pierwszy raz usłyszała w ten sposób, to miałabym obawy. To nie jest najlepsze źródło na początek. A przecież nie chodzi o to by straszyć.

  7. Omstan
    Czer 09, 2016 @ 18:51:27

    Jan Taratajcio uchyla rąbka tajemnej wiedzy ukrywanej przed ludzkością, a wykorzysywanej przez ciemnych. Zapowiada też ujawnienie tej wiedzy w niedalekiej przyszłości

    • Dawid56
      Czer 12, 2016 @ 20:57:40

      Nie lubię jak Ktoś miesza w sprawy duchowe tematy polityczne, a Pan Aaron właśnie to robi 😦

  8. Kwantowaaaa
    Czer 08, 2016 @ 14:35:13

    moze walka na poziomie plazmowym rozgrywa sie wlasnie na sloncu pod postacia innego wymiaru ! My z nizszego wymiaru widzimy slonce jako wysoką temperature ale to moze byc tak ze jest taka wysoka poniewaz są tam wysoko energetyczne istoty moze i my sami jako wyzsze ja.

  9. Kwantowaaaa
    Czer 08, 2016 @ 14:31:07

    Przepraszam ze chaotycznie 😀 biorąc pod uwage to ze jest taka mozliwosc iz to co teraz niby pojelismy jest niczym przy tym co sie dzieje na prawde! Zalozmy ze jestesmy podzieleni na umysl wyzsze ja i cialo fizyczne. Gdzie jest to wyzsze ja ? Moze tak naprawde jestesmy na sloncu i dajemy projekcje prosto z niego tutaj ? Przeciez temperatura to wibracja a slonce ma bardzo duza tą wibracje wiec jako „wyzsze” ja musi byc wyzsza wibracja! 🙂 moze ten symbol oka slonca na szczycie to projekcja nas samych z gory az tutaj. To mialoby sens. Jestem pewien ze tak jak i na Twojej skorze zyje wiele istnien roznych tak i wszedzie gdzie sie da jest cos co zyje nie koniecznie pod postacia fizyczną.. Natura slonca jest nam znana tylko poprzez nasza wiedze o materii fizycznej a co jesli tam jestesmy wszyscy z calego ukladu slonecznego i tworzymy projekcje planety poprzez wysylanie sygnalu (nie radiowego nie mysl o fizyce aktualnej) a sygnalu kwantowego.

    Z mojej strony wierze w to. Symbol elity wskazuje nawet na to. Wierze rowniez ze stworzyli duuuzo dezinformacji przez ktora w nie wierzymy przez lata i to ich jedyna bron. Poniewaz zmiana siebie zmieni wszystko wiec wierzac w to jestesmy w tym! Nie warto wierzyc w teorie spiskowe bo wedlug kwantowej sa jednoczesnie prawda i nie. Zacznijcie od siebie powoli.

    Pozdrawiam i oby nas bylo coraz wieeeecej! Prosze to rozwaznie przestudiowac co w tym filmie pokazane.

  10. Kwantowaaaa
    Czer 08, 2016 @ 14:11:07

    http://www.cda.pl/video/55091027

    Zastanawiam się czy ziemia nie jest jednocześnie płaska i eliptyczna.
    Płaska poniewaz jest tylko to co odbieramy zmyslami czyli bedac danej wielkosci w danym miejsu przemieszczajac sie do przodu biorac pod uwage mechanike kwantowa (eksperyment ze szczelinami) projektujemy sobie tę ziemię po plaskiej plaszczyznie a wychodzac gdzies daleeeeeko w gore moze sie okazac ze jest okragla poniewaz taki mamy zmysl odbioru rzeczywistosci. To jest bardzo ciekawy temat. Pozdrawiam

    • canou
      Czer 09, 2016 @ 16:03:12

      W tym filmie podany jest przykład (ok.24 min) i sobie go sprawdziłam, wyszło że, taka 1,5 metrowa łódka obserwowana z 15-20cm wys., na kanale -byłaby widoczna na 10 km, nie cała ale prawie metr tj. 92-95 cm jej wysokości. I na takim odcinku ziemia opada o 80cm.
      ..a nie jak mówią w filmie że 4,8m (na wikipedii podano 3,4m https://en.wikipedia.org/wiki/Bedford_Level_experiment zresztą tam w zakładce „method” też jest coś napisane nt. nieprawdziwości tego doświadczenia)

      pozdrawiam

      • Kwantowaaaa
        Czer 09, 2016 @ 17:02:57

        A jak to sprawdziles ? Wierzyc wikipedii to tez lipa ;/ dzisiaj jedynym wiarygodnym zrodlem jest sie samemu.

        • canou
          Czer 09, 2016 @ 17:13:28

          .. 😀 policzone na komputerze,
          to nie kwestia wiary, na wiki to tylko potwierdzenie, zresztą to już nie pierwszy taki potwierdzony przykładzik tych pseudo spiskowych płasko ziemskich olśnień.
          trzymaj się koleżanko 😀

  11. Roman
    Czer 08, 2016 @ 07:52:12

    Witajcie Kochani,
    Dokładnie przed trzema laty mieliśmy w Warszawie doniosłe wydarzenie,było to spotkanie Ankanate,pojednanie,spotkanie z miłością,droga do pokoju,ważne w odniesieniu co dzieje się teraz w Europie i na Ziemi.Matka Ziemia kocha nas,przywołuje do siebie i żegna z wdzięcznością.Chciłbym Was o takim pożegnaniu poinformować,Michael Amira odszedł od nas wczoraj,7.6.2016.Jego dusza jest między nami.

    Roman

    • Omstan
      Czer 08, 2016 @ 11:37:30

      Romanie, on nie odszedł. Ankanate znaczy opiekun Matki Ziemi. On jest cały czas z Nią, i tylko na jakiś czas zmienił formę bytu. Gdzieś w innej formie wykonuje inne zadanie na jej rzecz i na rzecz nas ludzi, a jednak szkoda, że własnie teraz.

      • Ela Thiel-Walasek
        Czer 09, 2016 @ 13:39:37

        Kochani, w jednej ze swoich wypowiedzi wspomnial, ze ludzie beda odchodzic, ale tak na prawde to beda tylko znikali z pola widzenia innych, ktorzy beda mysleli , ze im sie nie udalo i umarli, Wg. niego ludzie beda po 2012 zyli w roznych swiatach, wiec chyba on przeszedl do tego lepszego.

        Pozdrawiam,

        Ela

        • love energy
          Czer 09, 2016 @ 21:17:16

          Dokładnie tak 🙂 ten matrix jest super iluzja stworzoną dla róznych doąświadczeń teraz kiedy sie rozpuszcza ludzkie przejśća w światło mogą odbywać sie w różnoraki sposób.jedni moga umrzeć i narodzą sie od nowa inni przejdą z ciałami które sie przekształca w kryształowe ale powłoka zostanie ta co teraz i takich możliwośći jest napreawde sporo.Wszyscy co idą do światła pokonuja śmierć na zawsze bo ona egzystuje w światach ego.Widziałem w wizji że około 20 roku beda mówili w tv że ludzie umierają masowo i że nie wiadomo co sie dzieje a to już bedzie koniec naszego cierpienia.Love light.

    • Weronika
      Czer 08, 2016 @ 12:04:04

      Romanie dzięki za wiadomość. Mam nadzieję, że jest szczęśliwy i będzie nas wspierać z wyższego wymiaru.
      Pozdrawiam.

  12. Tomasz
    Czer 07, 2016 @ 21:11:19

    Witajcie , najnowsze info , aktualny rezonans Schumanna http://novamera.ru/tag/chastota-vibracij-zemli/
    Pozdrawiam Serdecznie T.

    • Rafcio
      Czer 08, 2016 @ 12:31:33

      Witaj Tomaszu, nie wiem jak Ty ale ja widzę trochę nie aktualny, ponieważ ostatni wpis z 23 maja ? (23.05.2016 – 23.05.2016 17.26 Hz – 17,27 Hz). Może ja coś źle kliknąłem (?)

  13. Omstan
    Czer 06, 2016 @ 21:32:02

    Wioletto,
    absolutnie nie rozumiem twojej wypowiedzi, gdyż wcale nie pisałem o ewakuacji ziemi, o walce, bo niby kto z kim i o co ma walczyć? Nie pisałem też o przenoszeniu kogokolwiek w inne niechciane przez niego miejsce. Napisałem o możliwych scenariuszach wznoszenia się ludzi czyli o kosmicznym prawie przyciągania. W kosmosie podobne przyciąga podobne i dlatego ludzie wznosząc się trafiają zawsze w miejsce o odpowiadających im wibracjach. Jeżeli tak podoba ci się ten okrutny dualny świat to na pewno w nim pozostaniesz, gdyż prawo wolnej woli nie pozwala na zbawianie kogoś na siłę. Ja osobiście wolę świat podobny do raju niż do piekła, ale każda istota ma wolny wybór.

    • Wioletta Reniferek
      Czer 06, 2016 @ 21:37:22

      Ten swiat nie zasluguje na pieklo ktore sie tu dzieje…..ja .chce zostac zeby podnosic swiadomosc innych ,ratowac zwierzeta ,gdy sie wzniose (jesli wogole) to bede miala poczucie winy ze ich zostawilam …..

      • love energy
        Czer 07, 2016 @ 10:44:18

        Oj Wioletto:) masz dużo współczucia do ludzi i to sie rozumie :).Ale powiem wam coś z poziomu nieba tysiące lat takich żyć w iluzji mijaja jak jeden dzień w oczach Ojca.To wyjątkowy poziom niema już nigdzie takiego jak ten.I mówie wam jak znajdziecie sie w niebie to tak jakby tych ludzi nie było jakby tego zycia nie było okaże sie że to wszystko było najwiękrza iluzja wszechczasów.I tak stał sie cud bo tej ziemi mogło by juz nie być my ja uratowaliśmy.Tak chciała miłość i nic nie mogło tego zmienić.Jeszcze chwilka temu była baza z niewolnikami na księżycu żyli pod kopułami tam jest już wolnosć i teraz nadchodzi wolnośc na wieki dla tej ziemi.Love light.

      • Wiatr1000
        Czer 07, 2016 @ 11:14:07

        Chodzi z pewnością o to, że twoje spojrzenie będzie inne. To tak jakbyś śniła i miała cudne sny w trakcie spania a gdy się budzisz zapamiętujesz tylko strzępki tych snów, że coś się takie działo.

        Co do pomagania innym. Jakie masz prawo pomagać i uczyć kogoś? Oni mają taką drogę i tyle. Tutaj pomoc i ich szkolenie, podnoszenie, będzie raczej szkodą niż pożytkiem jeśli temu odmawiają. Ci co chcą się podnosić sami znajdą to co sprawi, że się podniosą.

        Jak koleżanki i koledzy piszą. Swoje przyciąga swoje. Tak samo nauka odpowiednia do naszego poziomu też zostaje przyciągnięta. Ani za słaba ani za mocna. Taka jaka pasuje i jest odpowiednia i w odpowiednim czasie.

    • Weronika
      Czer 07, 2016 @ 12:03:02

      Omstan napisał: ” Ja osobiście wolę świat podobny do raju…”

      Ja też. Trzy lata temu podczas medytacji na moment zobaczyłam NOWĄ ZIEMIĘ i odczułam: błogość, radość i jedność ze wszystkimi stworzeniami, które żyją w tej atmosferze błogości i w teraz. To był „RAJ”.
      Pozdrawiam wszystkich w jedności i oczekiwaniu…

  14. xylotet
    Czer 06, 2016 @ 20:40:30

    @Omstan to do Twojego Ps. ,,,, „Ziemia istnieje już we wszystkich wymiarach z wszystkimi ich poziomami.” ,,,,,, Drogi Omstanie nie ,,,, JUŻ ,,,,, tylko ZAWSZE ,,,, i to jest coś czego nie rozumiecie ,,, bo tak bardzo opieracie swoje dywagacje na euklidesowskiej 3-wymiarowej geometrii przestrzennej z jej pojęciem tzw. Czasu ,,, że nie potraficie sobie nic innego wyobrazić ,,, jak tylko Lwa kopulującego z Barankiem ,,,,, 😉 ,,,, jako symbolu nowych czasów i Namacalny Dowód ,,,, Miłości 😉 ,,, dobra kończę i streszczam się ,,,, tzw. Ziemię trzeba najpierw zobaczyć w jej TAKOŚĆI ,,,, wtedy wszystko co na niej Jest Zaczyna Nabierać Logicznych Kształtów ,,,,, Pozdro 😀

    • Omstan
      Czer 07, 2016 @ 09:02:27

      Xylotet, skoro posiadacie tak piękną wiedzę i widzicie ziemię w jej TAKOŚCI, to dlaczego zwodzicie baranki i owieczki na manowce? Nie przypuszczam żebyś nadal chodził w sukience, ale to jakieś „filozoficzne” zacięcie pozostało.
      Do MonMarii
      Bardzo pięknie to ujęłaś. Znam tę prognozę ale wydaje mi się ,że lepiej byłoby gdyby wymiary się rozdzieliły od razu i każdy znalazl by się w swoim docelowym miejscu. Informacje na ten temat mam z Galaktycznej kawiarenki, z przekazów od Istot Światła. Ojciec wie jaki scenariusz jest dla nas najlepszy i taki się zrealizuje.

      • Elżbieta
        Czer 07, 2016 @ 21:00:37

        To tk jakbyś swojego Palca rozłożył na kawałki i chciał jako TY nim Pracować, Jest rada, oczyścić głowie, i rozpocząć tworzyć obrazy, Anastazja pokazuje piękny przykład, Prosząc władimira , aby odtworzył budowę samochody, a On Tę swoją Moc , wykorzysta na pokazanie dla Niego Obrazu, który zawiera wszystko bez rozdzieleń na wymiary, Życie, którym Jestes Jest Toba Teraz, i coś może warto w Sobie zobaczyć już bez lamentowania, Każdy Jest na innym poziomie, Świadomości, która Jako Matka Ziemska Energia, wzrasta, bo któraś ze Świadomych matek w kształcie Męzczyzny , Kobiety, zapoczątkowała top mądre rozprowadzanie Jego Mocy, Bez Świadomego Życia, Ta Planeta umiera, bo zabijana jest produkcja, w której oddajemy Moc, przekazaną dla Życia, Pracujac a On Tą swoją Moca nas wysysa , do końca, I co z Tym zrobić , zacząć wyciszać wzorce, aby w czystym Ekranie wyobraźni oddać Mu Obraz do wykonania, Obraz, zdarzenia dla Siebie Życia, Tworzyć będziesz Sam , jako To Życie, Źródło przemiany, ale Świadome i Ziemskie, Dlaczego Ziemskie bo Moc Jest energia Męską Ziemskiej macierzy i Świadomości Energii Żeńskiej , odmienna od Siebie po prostu czy zabija wchłania ale na zewnątrz, kolejne takie małe , może być podpowiedzią, Ziemski Umysł Jest wielki, przybyliście Tutaj aby wesprzeć Ten który już Jest, poprzez budowę, z naturalnej Materii, jak? poprzez obrazowość, ale w czystym ekranie wyobraźni, Męzczyzna , ma dar techniczny, Kobieta piękna, łączenia Żywej Energii, połaczenie jest Pięknem Tej Ziemi, i wiele możliwości, które rozwijać można aby Moc Miała zajecie, w każdym „Żywym” Rozpoznanym wymiarze, Ziemia jest nietykalna, Ona zostanie, Czy z ludźmi, życiem Roślinnym i zwierzęcym na pewno dochodzi teraz jeszcze Świadome, Czas zatem na kreatora i rysownika bez kredek i farbek, aby Moc przyjęła wykonanie tego co jej wskażesz, a serce dopilnuje , aby każde Tworzenie, było Godne i sprzyjało wszelkiej wygodzie Życia, i Jego najlepszemu dobru, komfortu i czystości powietrza, którym Życie oddycha,

      • Elżbieta
        Czer 07, 2016 @ 21:44:45

        Jest jeszcze Jedno, to najważniejsze, Piszesz o Ojcu, On Jest u Siebie, Ty Jesteś na Ziemi, Jezus, i symbol „Ojca” w kształcie Męzczyzny przybity do krzyża i Słowa Ja i Ojciec Jednym Jesteśmy i Pokłon Człowieka w Stronę Kobiety, Maria Magdalena, Symbol też Kobiety Planety, Ziemi, Czasem może warto usiąść i zobaczyć, odczuć, bez ślepego słuchania co Ojciec powiedział, bo być może już dawno zmienił zdanie, a może przysłał Cię tutaj abyś był wsparciem do przywrócenia Rytmu Tej Ziemi, Rytmu Planety, a to jest związane z każdym indywidualnym rozpoznaniem i Ziemia Jest ukończona z Nami czy Bez Nas, Ona się rozwija w swoim Rytmie, zaburzenie powstało w Życiu, w kształcie, który teraz staje się Siebie Świadomy w tej Prawdziwej Jedności, wpierw swojej Przepraszam jeżeli kogoś uraziłam, ale wierzcie, każdy z nas od czegos zaczynał To swoje „Przebudzenie” podobnie zaczynałam sama, dlaczego o tym mówię , bo jestem Kobieta zgodnie z kształtem i czuje Moc, która jest potęga do uwolnienia w Matce, ale Świadomej w dwóch kształtach, nadwyżka jest we wszystkie zrodzone Życia rozdana, aby ta cała energetyczna burza tą moca wywołana była w miarę łagodna dla Ludzi, dla Życia i była przyczyna Świadomości odrodzenia, obudzenia, przyjęcia a może się stania,

        • miau_9999
          Lip 16, 2016 @ 16:39:16

          Zgadzam się z Elżbietą o opowiem Was swoją historię:
          Historia budzenia sercem..
          Dnia pewnego pięknego, gdy mrok pokrył mą duszę wydawało by się doszczętnie, zjawił się w moim życiu KTOŚ, kto postanowił mnie obudzić.. i z choroby przy okazji wyciągnąć i uzdrowić.. Początek historii jest ważny, bo zjadały mnie strach, gniew i nienawiść – czyli wszystko to, za pomocą czego można nami tak łatwo manipulować.. Historia jakich wiele, może trochę bardziej doświadczona i cierpiąca, w międzyczasie rodziców pożegnała.. ale czy rodziców?
          O wielkiej miłości będzie to opowieść, bo ona zmienia wibracje naszej Matki-Ziemi.. Spotkałam i nie spotkałam jeszcze na swej drodze człowieka, który bardzo zapragnął mojego przebudzenia i wyzdrowienia.. Ja pragnęłam tego samego dla niego. I tak spotkały się nasze dusze, o czym ja dowiedziałam się dopiero teraz.. Ja doświadczam sercem rzeczy, których on nie doświadcza.. i tak się uzupełniamy, wcale się nie spotykając.. Taka bliźniacza dusza, która od wieków nam pisana.. pradawna i moja i jego. On większość pamięta, mi nie jest na razie dane.. Ja dostałam tylko dwa obrazy – jego twarz i doświadczenie wizyty we śnie-na jawie u samego Stwórcy bez podróży.. było jak u Tatusia na kolanach.. Zaczęłam od tego momentu bardzo szybko doświadczać nowych rzeczy, ale i pokus, manipulacji, np. żebym popsuła pogodę na większe spotkanie w Wawie.. Intuicja (serce) nakazało mi natychmiast wyjechać, ale przed wyjazdem doświadczyłam wizyty Archanioła Rafała – tak teraz wiem, nie pytajcie skąd, moje wyższe JA wie lepiej.. Tych wizyt było już trzy.. Może dlatego, że cały czas potrzebuje wsparcia, które powinno już być, a go nie ma.. Ale nie mogę naciskać, bo moje wybory to moje wybory i wpływać na innych mi nie wolno.. Mogę radzić, polecać, sprytnie manipulować , ale to wszystko.. Robiłam tak, ale do czasu, kiedy zło zaczęło się mieszać z dobrem, gdy intuicja była już zbyt mocno nadwyrężona.. Facebook jest świetnym narzędziem dla dotarcia do ludzi budzących się, ale jest też ogromnym zagrożeniem dla nas.. Dwukrotnie już znikałam.. a może trzykrotnie, już nie pamiętam nawet.. w pewnym momencie zatracasz granicę dobra i zła.. To znak, żeby się szybko wycofać.. Posłuchać serca..
          Miłość Cię odnajdzie, prędzej czy później, to jest zbyt silne uczucie, żeby je zlekceważyć, te wspólne plany i marzenia, takie same właściwie, aż wydawać się mogą w pewnym momencie nierealne.. Aż się w pewnym momencie przestraszyłam, że to wszystko jest czystą manipulacją umysłu.. Ale na szczęście nie jest – serce dało odpowiedzi, spokój i cierpliwość..
          Bo czyż nie spłycono nam w dogmatach miłości do ohydnego minimum? A gdzie nasz delikatny i zwierzęcy instynkt (seksualność), o której się w ogóle nie mówi? O odczuwaniu ekstaz w brzuchu na samą myśl o NIM.. Myślisz sercem, a tu prawie orgazm na środku drogi.. ech mówię Wam, to wszystko co nam się wmawia jest o kant tyłka potłuc..
          Każda wątpliwość, każdy strach – będzie powodować właśnie symptomy złego samopoczucia, zmęczenia, depresji czy wewnętrznego rozdarcia, a nawet myśli samobójcze..
          U mnie na szczęście kończyło się na strachu i bólu..
          Ale na to jedynym lekarstwem jest radość, radość z każdego nadchodzącego dnia.. uwierzcie w siebie – każdą złą emocję można pokonać, zamienić w dobrą, kolorową – wystarczy tylko chcieć !!! Kochajcie i dzielcie się swoją miłością do drugiego człowieka, proście o obudzenie innych, a będziecie obudzeni..
          Jeśli odczuwasz sercem, czujesz serce drugiego człowieka, jeśli dajesz – dostajesz..
          I tu ważna rzecz o dawaniu.. Moja intuicja nie zgadzała się z namowami, żeby się uzdrawiać, żeby napełniać się światłem, itp. Moja intuicja mówiła zawsze: „dawaj, a będzie Ci dane”, więc dawałam i dawałam.. ale wiecie co? To wróciło i wraca cały czas, bo ktoś tak samo chce mnie obdarować, a to już wyższa sztuka miłości.. On widzi, ja nie widzę, ja dostaję odpowiedzi, on mądrze zgłębia wiedzę, ja w wymiarze duchowym, on w rzeczywistym doświadcza, on podróżuje, ja sypiam… I taka nasza kolej rzeczy – taka równowaga, która powinna się uzupełniać, bo już zsynchronizowana..
          Ale dzisiaj – nie chcę nadal leczyć kaca, gdy on pije, a on pewnie nie chce się dusić, jak ja palę, choć wiara wzajemna w nasze wzajemne uleczenie.. Ale kiedyś musi w końcu nastąpić połączenie światła i technicznej siły zniszczenia – czyli energii męskiej i żeńskiej, żeby wszystko w naturze się wyrównało..
          I muzyka – muzyka jest bardzo ważna, wspólne rytmy, bity – jak to tam nazwiecie – częstotliwość przekazu robi swoje.. Wszak muzyka łagodzi obyczaje, prawda?
          I rację ma Aaron, i rację ma Taratajcio, tyle, że oni chcą to jakoś wytłumaczyć naukowo, a ja mówię prostym językiem i mówię Wam tylko, co czuje moje serce.
          Wczorajsze moje katharsis miało jakiś związek z wibracją Ziemi, nie wiem jaką, wiem, że miało..
          Mocą stworzenia go obdarowałam.. Ale co z tego wyjdzie… nie powiem na razie..
          i prosiłam o obudzenie wszystkich śpiących, o naprawę plazmy, o olśnienie dla tych, co w kopalniach, niech się wszystko wyrówna tak jak trzeba.. niech zło się w dobro zamieni.. niech Watykan naprawi krzywdy głodującej Afryki.. prosiłam też o brak pieniądza w naszym świecie.. i nie zgadzam się z warunkami kapitulacji.. niech przegrani mogą tylko rozdawać to, co rozkradli, a odejdą w chwale czynienia dobra, jakby byli nawróceni.. Taka chwała w nie-chwale..
          Proście w imię Stwórcy i za jego przyzwoleniem, bo próżnością jest twierdzić, że to wszystko sami możemy..
          Opisała AM Kochani tę moją historię, żebyście się uczyli, żebyście coraz więcej doświadczali, żebyście się budzili, bo tutaj tez natkniecie się na mylne informacje.. A moja rada jest jedna: kierujcie się tylko i wyłącznie SERCEM..
          BÓG-OJCIEC-MATKA-JAM JEST
          Kocham Was i dzielę się z Wami wszystkimi co mam. Co moje, to i Wasze..
          Bo nasza czysta miłość jest rytmem dla naszej planety Ziemi..

      • xylotet
        Czer 08, 2016 @ 20:08:02

        @Omstan 😀 ,,,, „,,, zwodzicie baranki i owieczki na manowce ,,, ” ,,,, drogi Omstanie nikt nikogo nie przymusza do niczego ,,,,, to Wolny Wybór Jest ,,,, a tylko tak można dać warunki realizacji tego co tu nazywa się Wolną Wolą ,,,, gdyby Judasz nie zdradził i nie wskazał Jezusa ,,,, nie było by ukrzyżowania a w dalszej kolejności zmartwychwstania ,,,, jak sam widzisz ktoś musi odwalać taką robotę ,,,,, każdy bez Wyjątku ma szansę stać się Samodzielny ,,,, a nie tylko pasiony i wprowadzony do stajni pasterza ,,,, bo za stajnią rzeźnia jest ,,,, ale jeśli ktoś z lenistwa ,,, głupoty ,,,, itd. itp. ,,, chce tylko do stajni ,,,, (przepraszam! owczarni ),,,, to też nikt na siłę nie będzie mu stawał na drodze ,,,,, i to właśnie jeden z b. ważnych aspektów owej TAKOŚCI jest ,,,, pozdrawiam 😀

        • B.
          Czer 10, 2016 @ 16:40:34

          Do tego co piszesz trzeba by założyć, że Jezus w ogóle umarł 😉 … co od 2 tysięcy lat wmawia pewna firma 😉 …
          Judasz nie zdradzając Jezusa umożliwiłby mu dalsze nauczanie (co i tak czynił..po emigracji z mniej przyjaznego terytorium 😉 ) Ot cała „tajemnica wiary” .. hehe.

        • xylotet
          Czer 10, 2016 @ 20:36:06

          szanowna B’ ,,,,, gdybyś choć raz w życiu zauważyła w że wszystko co doświadczasz rozgrywa się na płaszczyźnie Duchowej ,,,, ale Ty nazywasz ją Fizyczną ,,,, Realną itd. bo TAK ją tylko jesteś w stanie jesteś postrzegać i ZAAKCEPTOWAĆ ,,,, to świat który ma Jezusa ,,,, w Tybecie ,,,, Japonii ,,, Iranie ,,, Iraku ,,,, ma go też w południowej Francji ,,, i będąc potomkami MEROWINGÓW
          mają prawo smagać i używać twego tyłka ,,,, jak im się podoba ,,,,, 😉 ,,,,, no chyba że zmądrzejesz i pokarzesz im Pingwina na to całe Fizyczne Objawienie ,,, Dziedziczenie ,,,, i konsekwencji z tego wynikających ,,,, oni i tak znają prawdę ,,,, a Ty jesteś tylko wyznawcą (naiwnym 😉 ,,, dlatego jesteś tam gdzie jesteś a energię tracisz na walkę z wiatrakami ,,,, a to dla nich dobre jest ) ,,, tzw. wiedzy którą oni Ci podsuwają ,,,,,
          Ps. to teraz może po raz Pierwszy zadasz sobie pytanie ,,,, ??? na Jakiej Właściwie Płaszczyźnie rozegrał się ten Dramat ,,,,,

        • xylotet
          Czer 11, 2016 @ 00:31:32

          Droga K ,,,,, 😀 ,,,, dziwny jest ten świat ,,,, no nie ,,,,, ale inaczej byłby nudny 😀

        • B.
          Czer 11, 2016 @ 03:39:53

          Xylo.. po raz pierwszy w życiu zadam sobie pytanie „o czym człowieku piszesz” aniżeli to o czym wspominasz.. bo jest to chciał nie chciał mieszanina fiksum dyrdum. Ale żyj sobie na swojej płaszczyźnie … 😉 .. odbieraj mnie jak chcesz .. jako smagany tyłek..czy naiwnego wyznawcę (czego.. tego jestem ciekaw.. bo osobiście nie wyznaję nic, ale może wiesz lepiej ). Ojj na podstawie dwóch zdań pisać taką laurkę.. Xylo.. oj Xylo.. A nawet płeć pomyliłeś 😛 …

      • M'
        Czer 10, 2016 @ 22:04:26

        trudno uwierzyć, że te baranki i owieczki, mające WOLNĄ WOLĘ, CHCĄ ŻYĆ JAK DOTYCHCZAS. Dlatego nikt i chyba nic nie zmieni ich nastawienia. Jak wiesz śmierci nie ma, więc każdy znajdzie się tam, gdzie jego ŚWIADOMOŚĆ- WIBRACJE- CZĘSTOTLIWOŚĆ, będzie zgodna z daną „Ziemią”

        • xylotet
          Czer 10, 2016 @ 22:24:24

          @M’ ,,,, dam Ci odpowiedź u Roberta ,,, bo tu wyląduję w koszu ,,,, jak mój poprzedni post ,,,, 😉

        • krystal28
          Czer 10, 2016 @ 23:49:09

          ?

        • xylotet
          Czer 11, 2016 @ 00:26:10

          to co ,,, post był do B’ ,,,, i o Jezusie ,,,, ??????? ,,,, droga K ,,, mam znowu to napisać ?

        • krystal28
          Czer 11, 2016 @ 00:36:45

          X, dobrze sprawdź komentarze i na pewno znajdziesz ten, o który Ci chodzi.

          Drodzy Czytelnicy, nie jestem przy komputerze 24 godz. na dobę, a czasem komentarze wpadają do kosza lub spamu. Proszę o cierpliwość. W dodatku mój komputer przegrzewa się ze starości i staram się go obecnie używać jak najmniej – kr

        • xylotet
          Czer 11, 2016 @ 01:02:19

          @M’ ,,,, 😀 ,,,, drugie podejście ,,,, 🙂 ,,,,,,,, ,,, ich nastawienie zmienia się ,,, ale strasznie wolno ,,,, ja wiem to ,,, w,, urwia ,,,,, bo ile razy można dać złodziejowi klucz do sejfu ,,, i dziwić się że cię znowu okradł ,,,, ile setek ,,,, tysięcy lat ,,,, może milionów lat ,,,, można dywagowć o nieśmiertelności Duszy i bać się śmierci ciała ,,,,, mówiąc o nieśmiertelności Duszy ,,,, Bogów ,,,, a to ponoć twórcy tego dziwactwa , itd. itp . ,,,,, czyli oni wieczni (Bogowie ,, Dusza ) ,,, a tu lęk przed jutrem ,,,, czy przetrwam do niego czy nie ! ,,,, to tak jakby jabłko było zaprzeczeniem jabłoni ,,,,, kiedy jabłoń zaraz wyda nowe jabłka ,,,,, może hibernowanie pierwszego jej jabłka ma jakiś sens ,,,, bo jabłko boi się spaść na ziemię z owej jabłoni i dać początek nowemu drzewu ,,,, pewnie tak można bez końca ,,, bać się i trzymać własnej gałązki ,,,,
          aż się całkiem zwiędnie ,,,,,
          Ps. Droga M” ,,,,, różnimy się tylko semantyką w opisie pewnych symboli ,,,,, ale merytoryczną treścią na pewno nie ,,,,,, 😀

  15. ANAJA
    Czer 06, 2016 @ 14:27:07

    Trochę ujawnienia prawdy, i bardzo ważne przesłanie..
    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2016/06/kosmiczne-ujawnienie-tumaczy-davida.html

    • M'
      Czer 11, 2016 @ 23:08:44

      Xylotet- nie rozumiem o czym piszesz- wyjaśnij – bo Ktoś się zapętlił.
      A o kosmicznym ujawnieniu czytałam- wiedziałam już gdzieś z 10 lat temu i ja jestem przeciwna( nie o ujawnieniu- bo znam ) lecz chodzi mi o skutki ujawnienia.
      Wyobrażasz sobie POKOJOWE Ujawnienie? -bo ja nie.

      • Omstan
        Czer 12, 2016 @ 08:55:25

        „M” ja sobie wyobrażam i wręcz przeciwnie trudno mi sobie wyobrazić ujawnienie w scenariuszu wojny, chyba że będzie to teatr odgrywany przez ciemne wojsko.

        Jeżeli zaś chodzi o Xyloteta, to nie wiem dlaczego nie pisze normalnie tylko w taki właśnie sposób. Ciekawe czy podobnie wysławia się na ulicy, w biurze czy u rodziny bądź znajomych. Dla mnie to jest bełkot lub pozerrstwo, chyba że w grę wchodzi choroba, to wtedy z góry przepraszam.

        • B.
          Czer 12, 2016 @ 17:58:54

          Hyh.. mój komentarz nazywający to wprost „fiksum dyrdum” nie przelazł 😉 … A nie miałem nic złego na myśli. Poczułem się po prostu trochę nie tegez, że ktoś na siłę ćwiczy na mnie psychoanalizę, twierdzi, że wie do czego jest używany mój tyłek.. i na koniec wisienka z byciem naiwnym.. No kurde WTF?… ;D ;D …
          I to było najbardziej neutralnie napisane jak tylko się da..
          Pozdro.

          Znów brak cierpliwości — kr

      • xylotet
        Czer 14, 2016 @ 20:44:26

        @M’ ,,,, tu nigdy nic w pozytywny sposób w wyniku Pokoju się nie zmieniło ,,,, zawsze po nim następowała wojna i dopiero Po Niej ,,,, (ale bardziej w wyniku konsekwencji ,,, nie pokoju ,,,, tylko wojny ) ,,,, właśnie coś się zmieniało ,,,,, chyba wiesz o tym że ludzi najbardziej i na trwałe zmienia ,,, przeżycie bliskości śmierci ,,,, to pozostawia trwałe zmiany po sobie ,,,, dlatego moim zdaniem Wszystko się Odbędzie właśnie w takich Dekoracjach ,,,, (bo to tylko gwarant szczerej i trwałej zmiany jest ) ,,,,,a ja tylko staram się ,,,,, zwracać na to uwagę ,,,, Mam nadzieję że teraz mnie zrozumiałaś ,,,,, 🙂 ,,,,,, to bardzo rozpowszechnione ,,,,, choć Fałszywe ,,,,, powiedzenie jest ,,, ” raz się żyje ” ….. a ja nie martwię się z góry za jego wyznawców ,,,, że doświadczą że w Błędzie Byli ,,,, i to obojętnie ilu ich będzie ,,,, nikomu i tak nic się nie stanie ,,,, 😀

  16. Krystyna11
    Czer 05, 2016 @ 21:45:46

    Pamiętacie to jeszcze?
    SEKRET NIEWINNOŚCI – historia Dajamantiego 😀

    http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2016/06/sekret-niewinnosci-historia-dajamantiego.html

    • woona
      Czer 06, 2016 @ 12:30:32

      Bardzo Pani dziękuje za link no i Dajamantiemu za opowiesc. Za przypomnienie tego co utracilismy

    • darek
      Czer 06, 2016 @ 16:03:10

      gdy byłem jak dziecko mówiłem jak dziecko czułem jak dziecko myślałem jak dziecko,kiedy stałem się mężem wyzbyłem się tego co dziecięce,święte słowa

  17. Agnieszka
    Czer 05, 2016 @ 19:42:22

    Kochani myślę, że informacje od Grzegorza Słaickiego będą pomocne, dla tych , którzy kiepsko się czują ….
    Co się z nami dzieje? – Grzegorz Sławicki.
    Grzegorz Sławicki w swoim wystąpieniu skoncentrował się na pojawiających się ostatnio u różnych osób symptomach złego samopoczucia, zmęczenia, depresji czy wewnętrznego rozdarcia, a nawet myśli samobójczych. Ilość tego typu doniesień napływających do autora skłoniło go do powiedzenia publicznie na antenie NTV o tym problemie. Wiele wskazuje na to, że ma to związek z ostatnimi fluktuacjami ziemskiego pola magnetycznego.
    http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2016/06/co-sie-z-nami-dzieje-grzegorz-sawicki.html

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  18. Evaa
    Czer 05, 2016 @ 13:59:35

    Budzenie się na Nowej Ziemi – symptomy – obserwuję je w moim życiu. Może komuś też przyda się ta wiedza…..

    „…coraz bardziej będziemy odczuwać odłączanie się ze starej ziemi i przejście w „Nowe”. ”
    „… trudniej będzie się porozumiewać z ludźmi ogarniętymi logiczną i emocjonalną sferą bycia. Dzielenie się z nimi naszymi odczuciami, sensualnością będzie coraz trudniejsze w akceptacji z ich strony, „

    • Evaa
      Czer 05, 2016 @ 14:03:41

      To str. na fb – Klub Wcielonych Mistrzów.
      Nie chce się wkleić….

      • Monmaria
        Czer 05, 2016 @ 17:02:29

        – ” Wielokrotnie możemy usłyszeć, że Nowa Ziemia, zamiast spoić się ze starą, oddziela się od niej. Może ze starą ziemią współistnieć, ale raczej idzie w kierunku oddzielenia. ”
        -” Adams w ciąż pyta na różnych spotkaniach, czy nowa ziemia i stara się połączą, czy raczej rozdzielą i będą dwiema różnymi rzeczywistości w doświadczeniu, z całkowicie odmiennymi punktami świadomości na tej samej planecie? Coraz bardziej Adamus skłania się do tej drugiej możliwości w swej odpowiedzi.”
        Całkowicie rezonuję z powyższymi wypowiedziami i sądzę (i czuję!!), że już tego lata zaczną istnieć obok siebie dwie rzeczywistości (Nowa i stara Ziemia) i rozwijać się w zupełnie innym kierunku. Cały proces energetyczny (na poziomie ciała eterycznego) przygotowujący do zaistnienia Nowej Rzeczywistości (z dwoma odmiennymi energetycznie rzeczywistościami na tej planecie, co wynika z różnych poziomów świadomości ludzi) domknął się 30 kwietnia 2016.
        Serdecznie wszystkich pozdrawiam 🙂 ❤

        • Elżbieta
          Czer 05, 2016 @ 19:43:51

          Gdy popatrzysz na To jako na całość, ten hologram „Nowej Ziemi: był już dokonany, co teraz, Jest ktoś , kto wyraźnie pokazał jak być Życiem, przyjmującym pozostawiona Energie Tego co nazwano „Stara Ziemią” Życia, podstawy na Niej Kobiety i Mężczyzny przez Serce i łączenia tego napływu wraz z Mocą Tej Planety, bo w niej była zatrzymana na to połączenie , przyjęcie i To czy odrodzenie? Prawdziwe Życie E,Tool, którego tak wielu czyta, i czy ktoś dokonał tego i cos wdrożył z Tego czytania, Jest to połączenie, tego co wielu odpycha, odcina lub stara się Siebie uzdrawiać, ponownie kodować, Matka Jest w dwóch kształtach, Energia Żeńska Jest w wielu Ziemskich kształtach, które staja się Jednością Ziemską w połączeniu przez Świadomego Mężczyznę , który czyni pokłon w stronę Syna Ziemi, Człowieka , Umysł, Odkrywany w Mocy, która wypływa z Serca Matki niosąc w sobie Energię Matczyna dopasowaną wibracyjnie dla Kobiety i Męzczyzny i rozpoczęcie tej Prawdziwej na Tej Planecie „Pracy” jakiej, każdy odnajdzie w Sobie swoje zdolności, które rozwijając przyczyni się do połączenia tego co już nie da Się połączyć, bo wibracje Życia, zostały uzupełnione przez Tych , którzy umierali, I Teraz odtwarzanie Światów, w kształcie Rośli, Zwierząt, i połaczenia pomiędzy, a więc Owadów, wyrażenia ich piękna, i barwy, Tej Prawdziwej i Żywej, ze wsparciem ludzi, którzy stając się Świadomi pozostają Życiem na Tej Starej Ziemi, takie małe, może pomocne, wyjaśnienie i doczucie, Tej Jedności w Ziemskiej Już połączonej Całości, Energia Ziemska zawsze Jest Żywa, zmienia tylko kształt , aby forma nowa powstała z Tego Nowego dwóch połączenia przez Życie dokonana, Pozdrawiam, Przypomnienie Sobie, ta Planeta, Jest Żywa i ma swoją Moc, Moc Ojca, Moc Energii Męskiej a Synem Jest Jej Umysł Ziemski, który zrodził się z Ziemskiego Życia, które było w harmonii Ojca i Matki, aby rozpocząć się dalej Rozwijać Ona nie popuści, a tym bardziej Jej Moc, uznanie tego co było pierwsze poszanowanie wiedzy, która wielu odkrywa, a która znaleźć można tez w internecie, wiedzy o Roślinach, żywieniu, i Mocy, która te rośliny pobudza do wzrostu, Jedność Umysłu Tej Ziemi w odkryciu i rozpoznaniu przez Ludzi, którzy już wyraźnie podają ja wszędzie na tacy, aby Ta Macierz w której Jest ludzkość, rozpoczęła się zmieniać z Uznanie Pracy Ojca, Tego Ziemskiego drżenia, ciepła, Mocy, która w Życiu, Życie odradza, od najmniejszej Komórki Macierzy, Żywej Biologii, Przygotowanie do kontynuacji Procesu Ziemia na Matce z Moca Która uzdrawia Przez Serce, Żołądek, Oddech, Płuca, i to wszystko jest czymś poruszane Tobą i Jego Mocą, a wiec wszystkie Części Życia, Całość, połaczenie wielu, w Jedną Dziejącą się Prawdę, Na Tej Planecie Matce, a Gaja cała, będzie ponownie z Matką połaczona, jako Jedna Ziemia, Co Piekna drżeniem rozświetlać zacznie tę część galaktyki, w której teraz Jest i w swojej Mocy jako Życie Ziemskie wzrasta, bezwarunkowo słuchając bicia i rytmu Matczynego Serca w Ojca Mocy, Inne spojrzenie, takie Moje,

        • Monmaria
          Czer 06, 2016 @ 14:39:17

          Elżbieto 🙂 dzięki za podzielenie się swoim spojrzeniem na rzeczywistość! Serdecznie Cię pozdrawiam 🙂 ❤

        • Omstan
          Czer 06, 2016 @ 19:11:52

          Monia, jest jeszcze jedna ewentualność. Mianowicie taka, że nastąpi rozdzielenie wymiarów tzn. że w pewnym momencie każdy znajdzie się na ziemi w tym wymiarze z którym rezonuje. Człowiek o wibracjach na poziomie 3D pozostanie tutaj, ten którego wibracje są na poziomie wyższego poziomu 4D zostanie momentalnie tam przeniesiony, a ci najwyżej wibrujący przeskoczą na ziemię piątowymiarową i stamtąd będą się inkarnować na 4D by dalej prowadzić ludzkość do wzniesienia. Inaczej mówiąc każdy wymiar przyciągnie te świadomości które mają zgodne z nime wibracje. Jest podobny zapis w biblii o czym mówią też Świadkowie Jehowy, tylko oni twierdzą że tych wybrańców będzie tylko 144 tysiące. Ja nie wiem ile, ale wiem że każdy trafi tam gdzie jest jego miejsce. Czasami odnoszę wrażenie, że już jesteśmy w 4D ale poniżej środkowego poziomu i większa część ludzkości będzie musiała przez ten 4 wymiar przejść doskonaląc się by wreszcie dotrzeć do bram raju w 5 wymiarze.Nie uzurpuję sobie prawa do nieomylności, ale tak to jakoś widzę. Nie martwię się o przyszłość, gdyż Ojciec osobiście mnie prowadzi i gdybym nawet musiał stąd odejść przed Wydarzeniem to i tak trafię tam gdzie powinienem i na miejsce na które zasłużyłem. Gorzej będą mieli ci którzy znajdą się na poziomie 3D czyli np.zostaną tutaj i będą doświadczać dalej tych okropności z którymi mamy do czynienia obecnie.. Przepraszam za przydługi tekst ale coś mnie ponioslo.
          P.S. Ziemia istnieje już we wszystkich wymiarach z wszystkimi ich poziomami. Na tych którzy są niewinni jak Dajamanti czeka Raj 5D.

        • Wioletta Reniferek
          Czer 06, 2016 @ 19:49:32

          ….. nie moge zniesc mysli ,ze ”nagle znajde sie zupelnie gdzie indziej ”…….nie chodzi mi tu o materialne rzeczy lub cialo (ktore kocham) ….ale kocham innych ludzi,zwierzeta Matke Ziemie i chce z nimi zostac tutaj i ”walczyc” o nich …nie zostawie ich samych .Kocham Ducha tej Planety i nigdy nie watpilam ze sily ciemnosci ”wygraja” a Planeta bedzie ”ewakuowana” ….jak bedzie trzeba zejde z nimi do samego piekla zeby dac im swoja milosc ……ale i za was trzymam kciuki Kochani Wolni Bracia i Siostry….obyscie wrocili do naszego ukochanego ZRODLA
          zycze Wam z calego serca Pokoju

        • Monmaria
          Czer 06, 2016 @ 21:50:15

          Cześć, Omstan 🙂 Napisałeś, że „w pewnym momencie każdy znajdzie się na ziemi w tym wymiarze, z którym rezonuje.” Wydaje mi się, że to jest sedno Twojej wypowiedzi . Moje przypuszczenia też idą w tym kierunku. Jasne, że nowa rzeczywistość może się rozszczepić nie tylko na dwa, ale i na kilka wymiarów (poziomów) świadomości. Nikt z nas nie wie, jak na prawdę będzie. Możemy wszyscy tylko spekulować. Natomiast chyba nikt, kto aktywnie zajmuje się duchowością, nie ma wątpliwości, że w chwili obecnej dzieją się rzeczy niezwykłe. Tak jak napisałam wcześniej, według moich odczuć i konkretnych doznań z energią kundalini, proces rozdzielania się światów na poziomie eterycznym (czyli w naszych ciałach eterycznych, gdzie są czakry, kanały i cały system nadis) dopełnił się z końcem kwietnia. W czerwcu i pozostałych miesiącach letnich będzie ostateczne domknięcie procesu podwyższania się wibracji ziemi, a potem każdy z nas zacznie doświadczać na trójwymiarowej fizycznej ziemi tego, co rezonuje z wibracjami energii jego ciała eterycznego, jakie wypracował sobie wcześniej w procesie rozwoju świadomości. Może podam konkretny przykład, żeby zobrazować moje przypuszczenia. Ci, którzy w swojej świadomości są wciąż zakotwiczeni w 3D będą kontynuować swoje życie na tym poziomie ze wszystkimi jego dramatami. Inni, którzy opuścili tę płaszczyznę, zaczną życie nie tylko pełne spokoju, szczęścia, miłości i spełnienia (ich piękna świetlista aura będzie dla nich ochroną), ale zaczną również względnie szybko otwierać 3 oko i rozwijać parazmysły, dzięki temu postrzegać cały bogaty świat na poziomie eteru z jego istotami, kolorami, dźwiękami i całym pięknem! I tu możliwe jest, że w obszarze eteru powstanie więcej poziomów (a więc wymiarów) z duszami rezonującymi z określonymi wibracjami. Im „wyżej” i bardziej delikatny i wysublimowany eter, tym piękniejsze będą doznania. Osoby z 3D i z wyższych wymiarów będą patrzeć na siebie jak przez szybkę, niby obok siebie, ale już rozdzieleni…. W nadchodzących latach, dziesięcioleciach osoby ze świadomością 3D będą opuszczać ziemię i inkarnować się gdzieindziej, a na ziemi będą się wcielać już tylko osoby z wyższą świadomością. Dzięki temu procesowi na ziemi powstanie Złota Epoka bez wojen i cierpienia. I jestem dość pewna, że te osoby, które teraz przejdą ze swoją świadomością na poziom eteru, będą doznawać rzeczy, które dzisiaj brzmią fantastycznie. Tak to mniej więcej „widzę”.
          Krystal, dzięki za Twój wspaniały blog, jedyny ze znanych mi, gdzie rzeczywiście niskie wibracje nie mają szans na to, aby zaistnieć 🙂 ❤ 🙂

    • Wiatr1000
      Czer 05, 2016 @ 17:00:50

      „A mianowicie jednym z wielu „dowodów” w przejściu na nową ziemię jest rozrzedzanie się połączeń w relacjach z innymi. Można tego doświadczyć, choćby w naszym braku zainteresowań bliskimi, ich życia, tematów, czy opinii itd. Co więcej, coraz częściej dostrzec można ucięcie kontaktów z innymi, tak po prostu. Bez powodu, bez jakichś czynów. Nawet nie dążymy do utrzymania ich, jak to bywało wcześniej. Nie czujemy już tego. Inne relacje sami ucinamy, ze względu na męczący nas z nimi charakter.”

      To mnie od dawna, że tak powiem spotyka 🙂 Nic nowego dla mnie xD

      „Idąc dalej, coraz częściej przestajemy być brani pod uwagę w spotkaniach czy to rodzinnych, czy znajomych, czy w kupowaniu jakichś artykułów, czy czegokolwiek innego. Czasem nas to zaskakuje, czujemy się pominięci, lub zlekceważeni, odrzuceni. Ale bynajmniej, tak nie jest. To efekt odłączenia się ze starej świadomości i wejście w Nową — własną samoświadomość.”

      Moje odczucie samotności 😉

      ” Przyzwalamy coraz bardziej na Mistrzowskie Zmysły, które są odłączone zupełnie od świadomości społecznej. Inaczej mówiąc mentalne, psychiczne energie nie mają wpływu na nie. Hipnoza i manipulacja nie mają wpływu. Nadal możemy korzystać ze starych połączeń zmysłów i umysłu, ale coraz bardziej dostrzegamy w tym ograniczoność i nudę.

      Te doświadczenia mocno nas frustrują, irytują. Czasem czujemy się bardzo samotni, pogubieni, źli na innych i siebie. Wtedy często myślimy o sobie w karcący lub przygnębiający sposób. A to nie jest efekt jakiegoś złego naszego postępowania, czy innych. To efekt zmiany naszej świadomości, podjętej świadomej decyzji dawno temu, jeszcze w innych wcieleniach, że wniesiemy ów potencjał Nowej Ziemi właśnie w tym czasie.” mhmm Zgadza się xD

      I pewnie jeszcze wiele wiele innych 🙂

  19. ja
    Czer 05, 2016 @ 09:38:32

    Co do negatywności chodzi o to że nie trzeba doznawać cierpień , krzywd upokorzeń itd w danym wcieleniu. Wystarczy czynienie dobra ale niestety dusze są programowane w astralu i traktują te programy jak naturalne stąd ta karma. Bardzo ciężko jest uświadomić im że to błąd ale jest to możliwe ( moja metoda którą właśnie próbuje to wysyłać im miłość intencje żeby pozbyć się tych programów) Ilość przebudzonych (na różnym stopniu) wg mnie to max 5-7 % wystarczy popatrzeć na otoczenie . Mam nadzieje że nadchodzące wydarzenia wyrwą ich tego stanu.

  20. love energy
    Czer 05, 2016 @ 09:05:07

    Witajcie:) w świetle 5 wymiarowym poprostu się pojawiacie nie rodzicie się i nie umieracie.Każdy juz w nim JEST tylko czeka na swoje urzeczywistnienie i spełnienie w wiecznym TERAZ.Materia jest płynna i można formować jak sie zechce bo wszystko jest światłem.Ekstaza o której z tego punktu widzenia nie można nic powiedzieć z tego świata ego. Nasze królestwo jest nie z tego świata.Love Light…

  21. Eve
    Czer 04, 2016 @ 22:06:27

    Tak ten czas sie dluzy nam, ktorzy czekamy na Wydarzenie mimo ze jednoczesnie ucieka przez palce jak piasek. Ja mam wrazenie dekadencji, tj. takiego przeterminowania sie naszej obecnej rzeczywistosci – to co dawniej zawieralo jakis sens i tresc teraz zdaje sie niewazne i puste. Nie wiem czy inni tez podobnie to czuja, ale mnie juz nie ciesza swieta, tradycje, codzienne nasze drobne rytualy jakby ich energia wyczerpala sie jak bateria. Sasiedzi urzadzaja komunie dzieciom albo kupuja prezenty pod choinke a ja mysle jakie to ma znaczenie w kontekscie zblizajacego sie resetu finansowego, o ktorym ci ludzie nie maja pojecia i nadal robia nieswiadomie to co reszta i to co wypada. Polecam na youtube: Igor Witkowski Instrukcje Przebudzenia tom 4 i 5.

    • Iśka-8
      Czer 05, 2016 @ 14:11:22

      droga EVE w pełni podzielam twoje postrzeganie tego w czym żyliśmy,tradycja mam takie same odczucia lecz jeśli w rodzinie są wnuki 10 7 6 lat jak im powiedziec że nie ma świat dnia dziecka mamy itp one w tym w tym żyją sa tym otoczone do tego dochodzi wpływ reklam-pełna elektronika itp one tego nie przyjmą .Do tej akceptacji potrzebna jest globalna informacja.Mozna drobne wiadomości przekazywać ale dzieci żyja wszkołach a ,presja otoczenia otoczenia jest ogromna my sobie radzimy ale tak młode pokolenie chyba nie w tym czasie ale nie traćmy nadzieji.

  22. Krystyna11
    Czer 04, 2016 @ 21:19:09

    Kwantowe Przejście. Fizyka Kwantowa.
    O mechanice kwantowej w sposób bardziej zrozumiały i wizualny.

  23. Wielebny
    Czer 04, 2016 @ 15:34:53

    Co Kobra miał na myśli mówiąc, że doświadczanie negatywności jest szkodliwe dla rozwoju :)? Oczywiście się z tym zgadzam, jednak chciałbym rozwinąć myśl… Krystal pomożesz?

    • Oualander
      Czer 04, 2016 @ 22:40:02

      Nie wiem co miał na myśli Kobra, ale ja postrzegam to tak:

      Doświadczenie strachu (w jakiejkolwiek formie) powoduję dysharmonie, wycofywanie się z życia i regres w rozwoju, natomiast miłość (bezwarunkowa) działa dokładnie przeciwnie powodując jedność, poczucie szczęścia, chęć do życia i tym samym szybszy rozwój całej osobowości.

    • darek
      Czer 05, 2016 @ 02:15:02

      ..doświadczanie negatywności jest jak najbardziej dobre,ponieważ budzi świadomość.

      • woona
        Czer 05, 2016 @ 20:51:14

        zrodlo na poczatku nie doswiadczalo negatywnosci a bylo swiadome.

      • woona
        Czer 05, 2016 @ 20:52:25

        „.doświadczanie negatywności jest jak najbardziej dobre,” okej podaj adres przyjde i cie okradne. zobaczymy czy wtedy powiesz ze to dobre

    • krystal28
      Czer 06, 2016 @ 00:55:00

      Drogi Wielebny,

      według teorii psychologa Maslowa, jeśli nie masz zaspokojonych podstawowych potrzeb takich, jak pożywienie, bezpieczeństwo, nie możesz myśleć o wyższych potrzebach takich, jak samo-urzeczywistnienie. Wpajano nam od kołyski według programu archontów, że cierpienie daje nam ważne „lekcje”, a po śmierci zostaniemy wynagrodzeni. Taka indoktrynacja była wygodna dla iluminatów, gdyż ludzie się nie buntowali, wierząc święcie w prawdziwość tych programów. Szkodliwość cierpienia/negatywizmu jest oczywista – jeden z przykładów; dziecko molestowane, statystycznie, też będzie powtarzało takie same zachowania.

      • Wielebny
        Czer 07, 2016 @ 11:12:47

        Dziękuję uprzejmie Krystal za odpowiedź na mój komentarz 😉

      • Oualander
        Czer 07, 2016 @ 23:20:08

        Teoria Maslowa dla mnie osobiście jest nie tylko teorią, doświadczyłem obydwu stanów istnienia (zaspokojone wszystkie podstawowe potrzeby, oraz niepewność i strach spowodowane brakiem zaspokojenia tych potrzeb) i wiem że to o czym piszę ten pan jest 100% prawdą. Powiem więcej, jeżeli człowiek nieustannie żyję w poczuciu dostatku i bezpieczeństwa, uczucia wyższe oraz połączenie z Nadświadomością nie są dla nas jakimś tam „rarytasem” mozolnie wypracowanym lecz „naturalnie błogim stanem codzienności”. W takim stanie istnienia nie są nam potrzebne żadne techniki i zabiegi podnoszące nasze wibrację, ponieważ mamy to „z automatu” a nasz rozwój duchowy jest wtedy wielokrotnie szybszy (a co najważniejsze zgodny ze swoimi indywidualnymi predyspozycjami oraz wewnętrznym wzorcem). Kiedy wiele, wiele lat temu zauważyłem różnice, zrozumiałem że tzw „wyścig szczurów”, „kult pieniądza” i wszystkie religie to sztucznie stworzone narzędzia w celu maksymalnego opóźnienia naszej duchowej ewolucji. Jeżeli ktoś chociażby na chwilę doświadczył w swoim życiu „błogostanu” to niech sobie wyobrazi coś takiego „non stop”, nie ma wtedy pośpiechu, żadnych zmartwień, chorób, czy wojen (zwłaszcza tych wewnętrznych), to jest właśnie Teoria Maslowa w praktyce 🙂

  24. Rafcio
    Czer 04, 2016 @ 08:45:16

    Mimo silnych wibracji i energii, która do nas dociera, wydaje się jakby większość ludzi w ogóle tego nie odczuwała (czuję się zdezorientowany, a czas który zawsze mi się dłużył, teraz ? czuję jakby wszystko znikało [wstaje idę z psem, zjem , siąde pogadam ] Dziwna sytuacja i kompletna dezorientacja ale czuć w okolicy czakry serca ogromną zmianę i nasilenie energii coś wspaniałego) Mimo tego, pokazywanie takich informacji ludziom uśpionym, wcale nic nie wskóra, wyśmiewanie i niedowiarstwo pełną parą. Większość ludzi nie chce o tym słuchać, wolą poranną gazetę, wiadomości i zatracenie w świecie materialnym. Dziwne. Mimo dowodów dookoła nas, a przede wszystkim w sobie. Aż serce się kraja, że ktoś nie chce się nic dowiedzieć o sobie tylko wybiera ten świat materialny, ale może taka wola tej osoby.. (?) Mimo tego wierze, że wszystko będzie dobrze i się ułoży. Pozdrawiam Wszystkich, życzę Wam więcej uśmiechu na twarzy, skupienia w ciszy i spokoju.Buźka. Rafcio

    • Joanna Weinold
      Czer 05, 2016 @ 16:33:44

      czesc. Od pewnego czasu czuje sie inaczej. Mam uczucie, ze wiem wiecej a jednoczesnie proces ten czasami sie uwstecznia. Temu przebudzaniu, czy inaczej uswiadamianiu siebie i swiata towarzyszy brak zrozumienia ze strony bliskich, w ogole nie przyjmuja tego , odrzucaja . czuje sie z tym jak odludek;-). czasami odczuwam potrzebe podzielenia sie z kims kto mnie zrozumie. pozdrawiam

  25. planetariusz
    Czer 04, 2016 @ 00:52:16

    Coraz bardziej niecierpliwa atmosfera oczekiwania na ujawnienie,mam wrażenie,że to już tuż ,tuż ,ale jednak przesuwa się w czasie.Tak potężne siły światła, nie mogą sobie poradzić z garstką topniejącej ciemności.Bezsilność wobec śpiących i przyspieszenia procesu ujawnienia , który przyspieszyłby transformację do 5 wymiaru.Tak blisko a tak daleko,wydaje mi się, że to musi nastąpić w tym roku. rozumiem Kobre, że nie chce nas straszyć cyframi , ile procent osiągnie wzniesienie ale wygląda to nieciekawie liczba musi być strasznie mała. A co z resztą,co uśpionymi którzy żyją w iluzji i kompletnie do nich nie dociera to co może nie długo się zdarzyć na błękitnej planecie i nie można ich winić,skoro środki masowego przekazu nie służą siłą Światła.Róbmy coś czas ucieka a spóźnialscy nie wsiądą do do pociągu Wzniesienia.

    • Damian Cios
      Czer 04, 2016 @ 08:43:56

      planetariuszu zgadzam się z Tobą w 100% też uważam się za obudzonego z iluzji i niech wreszcie się skończą te wieki cierpienia zgotowane nam przez ciemego kabała i chimere pozdrawiam serdecznie.:))

    • Wiatr1000
      Czer 04, 2016 @ 11:43:11

      Oczywiście, że będzie mało teraz tych co przejdą w 5 wymiar. Z pewnością to właśnie Ci co się przebudzą będą mogli i jakaś garstka innych. Mógłby powiedzieć jakie są znaki symptomy u takiej osoby, że to jest właśnie ta osoba uśpiona na misji. By taka osoba szybciej się pogodziła lub lepiej siebie obserwowała. Ciekawe ile w naszym kraju jest takich osób.

  26. Wioletta Reniferek
    Czer 03, 2016 @ 22:16:34

    Brdzo chcialabym podziekowac za tlumaczenie tej konferencji……naprawde super sprawa .
    Duzo spokoju i serdecznosci zycze !!!!!!

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
%d blogerów lubi to: