Syryjski Pentagram

.
Prawdziwym ukrytym powodem konfliktu syryjskiego jest walka o wir syryjskiej Bogini, który jest jednym z najważniejszych kluczowych punktów energetycznych w planetarnej sieci energetycznej.
.
Kto kontroluje ten punkt energii jest bardzo zbliżony do kontrolowania większości systemu siatki energetycznej, leyline na powierzchni planetarnej.  I kto kontroluje system tej energii ma bezpośredni dostęp do globalnej świadomości ludzkości.
 .

Dlatego też jezuici zaprojektowali stworzenie Daesh (Państwa Islamskiego).

Ten syryjski wir energii jest tak naprawdę pentagramem.  W rękach sił Światła, ten pentagram jest instrumentem dobra, który może przekształcić cały Bliski Wschód i może być ogromnym przekaźnikiem pozytywnej kobiecej energii.  W rękach ciemności, pentagram może spowodować wiele cierpienia, takiego jakiego ludzie w Syrii doświadczyli w ciągu ostatnich kilku lat.

Wszystkie pięć punktów Syrii pentagramu kluczowymi miastami w Syrii, który miały silny związek z energią Bogini w ich bogatej przeszłości.

Te pięć punktów to:

Aleppo, miasto o silnej obecności Bogini:

 .
https://fromshamwithlove.wordpress.com/2015/03/05/from-jerusalem-to-aleppo-with-love/
 .
Homs, miejsce urodzenia Julii Domna.  Julia Domna była rzymską cesarzową, która próbowała wnieść mądrość do rzymskiego sądu:
 .
http://www.societyforthestudyofwomenphilosophers.org/Julia_Domna.html
 .
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?677702-Julia-Domna
 .
Palmyra, miejsce urodzenia Zenobii, królowej, która doprowadziła do buntu przeciw uciskowi rzymskiego imperium:
 .
https://en.wikipedia.org/wiki/Zenobia
 .
 .
Raqqa, obszar, w którym zrodziła się kultura Halaf:
 .
https://en.wikipedia.org/wiki/Halaf_culture
 .

Manbidż, który był ośrodkiem kultu syryjskiej bogini płodności, Atargatis:

 .
https://en.wikipedia.org/wiki/Manbij
 .
Trzy z tych punktów, Aleppo, Homs i Palmyra, zostały już wyzwolone ze szponów Daesh,  Palmyra bardzo niedawno:
 .
http://sputniknews.com/middleeast/20160327/1037032429/syrian-army-liberates-palmyra.html
 .
Wyzwolenie Palmyry otworzyło drogę do wyzwolenia Raqqa, głównej twierdzy Daesh w Syrii:
 .
http://sputniknews.com/middleeast/20160320/1036611451/palmyra-raqqa-syria-daesh.html
 .

Gdy Raqqa zostanie uwolniona, to bardzo szybko doprowadzi do pełnego wyzwolenia syryjskiego pentagramu i znacznie poprawi sytuację na Bliskim Wschodzie.

Ci, którzy czują się kierowani, mogą pomóc we wspieraniu uzdrawiania pentagramu Syrii wizualizując ten kawałek starożytnej ceramiki z epoki Halaf obracającej się nad całym pentagramem Syrii, wzmacniając w ten sposób wir Bogini i usuwając całą ciemność z tego regionu:

 .
 .

 Ten kawałek ceramiki, wykonanej 7.000 lat temu, zawiera święte kody geometrii, które aktywują obecność Bogini i usuwają ciemność ze wszystkich czterech kierunków.

Zwycięstwo Światła!

P.S.  Wiele osób zadało pytanie co kryje się za Papierami Panamy.  Ten link wyjaśnia wszystko:

https://www.rt.com/news/338683-wikileaks-usaid-putin-attack/

[Rząd USA, Soros sfinansowali Papiery Panamy, aby zaatakować PutinaWikiLeaks]

 

Przetłumaczyła Krystal

http://2012portal.blogspot.com/2016/04/the-syria-pentagram.html

  

44 komentarzy (+add yours?)

  1. selena
    Kwi 15, 2016 @ 18:58:42

    Jeśli macie ochotę brać udział w Medytacjach Uzdrawiających Pentagram w Syrii, to odbywają się one w każdy czwartek, o godz. 21:00 czasu polskiego. ❤

    Instrukcje:

    1. Użyj twojej własnej techniki by wprowadzić ciebie
    do odprężonego stanu świadomości

    2. Ustanów twoją intencję by użyć tej medytacji
    jako narzędzie, by uzdrowić pentagram wiru Syryjskiej Bogini
    tak , aby mógł być ogromnym nadajnikiem
    pozytywnej kobiecej energii

    3. Wizualizuj sobie wiązkę światła
    emanowaną z twojej Gwiezdnej czakry Duszy
    (8 cali / 20 centymetrów powyżej twojej głowy)
    do Gwiezdnej czakry Duszy każdego rozmyślającego

    4. Wizualizuj sobie teraz kolektywną wiązkę światła
    rozszerzającą się do siatki energii Ziemi

    5. Wizualizuj sobie kawałek wyrobów garncarskich starożytnych Halafian
    obracający się ponad całym pentagramem Syrii,
    wzmacniając wir Bogini tam
    i usuwając całą ciemność z regionu
    we wszystkich czterech kierunkach.

    6. Wizualizuj sobie miasta Manbij i Ar-Raqqa wyzwolone

    7. Wizualizuj sobie cały pentagram wiru Bogini
    wyzwolony i przywrócony z powrotem
    do rąk sił Światła,
    tak , aby to był instrument dobra,
    który może przekształcić cały Bliski Wschód
    i być ogromnym nadajnikiem pozytywnej kobiecej energii
    dla całej planety.

  2. Manuela
    Kwi 12, 2016 @ 23:59:05

    • Bella
      Kwi 13, 2016 @ 05:23:57

      Osobiscie bardzo polecam Elen Elijach!!!Jestem uczestniczka Uniwersytetu ,ktory prowadzi Elen.Elen jest niezwykla,madra istotka pelna milosci.Dzieki niej moje zycie staje sie Niebem na Ziemi.Nie znam lepszego „nauczyciela duchowego” w Polsce a bylam u wielu „nauczycieli”gdyz mialam bardzo trudne,traumatyczne zycie wiec poszukiwalam.No i w koncu trafilam do Elen od ktorej otrzymalam calkowite zrozumienie i transformacje tego co bylo „trudne” w moim zyciu.Polecam !!!bo dzieje sie Magia ❤

    • Bella
      Kwi 13, 2016 @ 16:10:06

      Ja osobiscie polecam to czym dzieli sie z nami Elen Elijah.Jestem uczestniczka u niej na Uniwersytecie i moje zycie staje sie NIEBEM NA ZIEMI….a bylam w wielu traumach i nikt z roznych polskich znanych „nauczycieli duchowych”nie pomogl mi… /a pukalam do niejednych drzwi przez pare lat/ …tak efektywnie jak Elen,ktora ma piekne zrozumie zycia i pracuje z ludzmi od podstaw.Serdecznie i napewno nikt nie bedzie rozczarowany.To wspaniala Kobieta Nowej Ziemi ,pelna milosci,ktora oddala sie calkowicie na sluzbe Duchowi i przekazuje wiedze i wskazowki,do ktorych jeszcze nikt nie ma dostepu.

  3. Krystyna11
    Kwi 12, 2016 @ 23:28:36

    Mili, tak sobie studiuję znów ten Fioletowy Płomień i JAM JEST i stwierdzam, że jednak to mi leży najbardziej.Tak było już kiedyś i tak jest teraz. Po drodze były różne inne rzeczy, lecz najbezpieczniej jest mi z JAM JEST.
    Przerabiam sobie medytacje autorstwa Pani Antoniny K. Hoszowskiej i stwierdzam, że zawsze mi z nimi po drodze i dobrze się czuję po nich.Teraz jestem po medytacji ,,Rozświetlania czakr,, i bardzo ją polecam. Wiele tam jest pracy z Gają.

    Bardzo was zachęcam, spróbujcie i sami się przekonajcie:

    Medytacja Rozświetlania Czakr – Antonina K. Hoszowska

  4. Halfdan Svart
    Kwi 12, 2016 @ 14:30:57

    Halfdan, tłumaczenia z Kochanego Zdrowia są chaotyczne i często niezgodne z oryginalną treścią, gdyż właściciel bloga KZ koncentruje się ma ilości a nie na jakości. Choć doceniam jego motywację, to niechętnie widzę te linki na moim blogu właśnie z tego powodu – kr

    Aktualizacja od Bena 12 kwietnia 2016:

    💜💜💜 💜💜💜 💜💜💜

  5. Eve
    Kwi 12, 2016 @ 00:01:35

    Moze komus sie przydadza informacje na temat magnezu tzn jak kluczowym jest elementem w zachowaniu zdrowia i jak w tani i najskuteczniejszy sposob go dostarczac bez lykania tabletek. Trzeba wpisac w wyszukiwarke chlorek magnezu szesciowodny farmaceutyczny. Goraco polecam bo byc moze niedobory magnezu sa przyczyna Waszych schorzen lub chorob Waszych bliskich.

  6. K.
    Kwi 11, 2016 @ 23:29:50

    Wie ktoś może co z tą petycją co Putin miał rozgłosić?jakoś nic nie słychać..

  7. Solo
    Kwi 11, 2016 @ 19:33:34

    Kochani to jest arogancki atak na Kobrę.
    https://www.monitor-polski.pl/12441-2/

    Solo, to nie jest atak na Kobrę, gdyż Kobra nie czaneluje swoich informacji. Giles ma rację, wiele channelingów było i jest od sztucznej inteligencji/archontów, lecz nie WSZYSTKIE. Ten temat nie jest nowy i był już poruszany. Najlepiej nie wzniecać i nie poddawać się sztucznym aferom. Wyższe Ja każdego poszukującego powinno być przewodnikiem w rozeznawaniu jego prawdy – kr

  8. Obserwator
    Kwi 11, 2016 @ 16:54:35

    Dzień dobry. Kiedyś tutaj pisałem. Moim celem nie jest obniżanie wibracji czy inne tego typu rzeczy. Chciałem o coś zapytać. Wiem, że jest tutaj bardzo wielu mądrych ludzi. Czytam to wszystko co jest tu napisane i jestem po prostu wdzięczny autorce tej strony. Robi wielką robotę, genialną. Po prostu chciałbym prosić o pomoc. Jaka to jest choroba? Chodzi mi o schizofrenię. Moja dziewczyna na to zachorowała, lata temu. Utraciłem z Nią kontakt. Dawno… Nikt nie uwierzy (jeśli weźmiemy pod uwagę obecny świat 3W). Jest to piękna ,wrażliwa dziewczyna. Ma na imię Renata. Bardzo ją kocham pomimo, że kontakt z Nią straciłem już kilka lat temu.Wiem, że Ona żyje bo od czasu do czasu (bardzo rzadko) loguje się na jednym z portali randkowych. Czytam co to za choroba, próbuję coś zrozumieć. Jednak nadal: nie wiem co to jest, o co tu chodzi, dlaczego to wszystko bywa takie okropne? Co to tak naprawdę za choroba, co to ma być? Proszę o pomoc. To tylko tyle mogę napisać tutaj. Jeśli ktoś ma więcej informacji proszę odpisać…

    • Renata
      Kwi 11, 2016 @ 18:20:16

      Oglądnij coś o Mind Control . Czasem coś co wygląda na jakąś chorobę jest całkiem czym innym. Np. obejrzyj to https://www.youtube.com/watch?v=3UAkkfHX9jk
      Jest wiele osób , na których robi się eksperymenty. Poczytaj do czego służą wieże telefonii komórkowej oprócz tego do czego służą oficjalnie.

    • Bożena Baduchowska
      Kwi 11, 2016 @ 18:32:27

      Wielokrotnie spotkałam się z informacją, iż schizofrenia jest skutkiem nietolerancji pokarmowej glutenu. Od urodzenia była odżywiana produktami zbożowymi zawierającymi gluten (pszenica, żyto, owies, jęczmień). Te zboża dodawane są do wielu produktów nie tylko w czystej postaci, ale również jako dodatki (zasmażki, polepszacze itp). Szczególnie teraz, kiedy pszenica została zmodyfikowana, gluten stał się szczególnie złośliwy. Organizm musi sobie z nim radzić i „upycha gdzie może”. W organizmie nie oczyszczonym jest go coraz więcej, co atakuje najsłabsze organy, miedzy innymi mózg, układ nerwowy. Być może restrykcyjna dieta bezglutenowa złagodziłaby ten proces a może nawet wyeliminowała jej objawy. Trzeba próbować. Może dieta owocowo-warzywna?

    • deazehai
      Kwi 11, 2016 @ 22:51:28

      Obserwator – ja słyszałam dwie ciekawe teorie na temat przyczyn tej choroby. Łazariew mówi, że jest to swego rodzaju naruszenie boskich praw, że ta choroba ma przyczyny karmiczne. Pisze on tak:

      „Przed trzema dniami badałem młodego człowieka ze schizofrenią, ujrzałem przyczynę. Jego ojciec bezustannie osądzał siebie i innych, głupich,
      niemądrze postępujących, władze, sąsiadów i siebie samego. Nastąpił proces lgnięcia do mądrości oraz rozwój pychy, u matki to samo zjawisko, a u syna dziesiątki razy silniejsze. Przylgnięcie do mądrości i ziemskości przekracza u niego poziom śmiertelny, a to oznacza albo śmierć albo chorobę, która odbiera mądrość – jest to właśnie schizofrenia.”

      (fragment jest skopiowany z internetu, pochodzi bodajże z książki albo nagrania „Bumerang”).

      Druga wersja jest taka, że przyczyną są duchy, innymi słowy jest to rodzaj opętania/obciążenia duchowego. Podejrzewam, że trzeba tu rozpatrywać każdy przypadek osobno, badać, szukać, aż w końcu przyczyna powinna się wyklarować.

      • Wiatr1000
        Kwi 12, 2016 @ 12:11:59

        No i w pewien sposób to wyjaśnia… Bo mam ojca krytykującego, porównującego i obwiniającego, który mnie tarmosił, krzyczał i kontrolował oraz pilnował. Z jednej strony z drugiej, że mnie niby „chronił” stąd to pilnowanie.

        Mam straszne leki i napady lękowe. Jest jak ośmiornica lub jak czarna wdowa sieci zastawiająca. Unikam ludzi i ich zbliżeń. Raczej rozmawiać mogę lecz omijam wszelkie spotkania z ludźmi i głębsze zależności. Wciąż w głowie mam co on mi zrobi i jaki osąd wyda gdy coś zrobię

        Okropne to jest. Zdecydowałem się zrezygnować z rodziny, mimo, że on by chciał. Jest nieświadomy tego co on mi zrobił i nadal robi. Teraz i tak odżyłem lecz wciąż postawę uległą i bycia malutkim gdy krzyczy i osądza.

        • deazehai
          Kwi 12, 2016 @ 18:32:03

          Wiatr, musisz pracować nad sobą, mnie też ojciec nieźle pokrzywdził, ale jakoś dałam radę wydostać się z tych niskich energii i podpięć. Nie sama, dostałam pomoc, ale wyraziłam taką wolę. Ty też wyraź intencję, że chcesz uzdrowienia i uwolnienia i zobacz, co się będzie działo. Niekoniecznie psycholog jest najlepszym pomysłem, jeśli w grę wchodzą sprawy karmiczne. Trudno doradzać, co u Ciebie będzie najlepsze, jacy fachowcy byliby dla Ciebie najodpowiedniejsi, natomiast jak psycholog, to tylko na początek, dla rozpoznania emocji.
          Mi się psycholog żaden nigdy nie przydał, natomiast jasnowidz czy bioenergoterapeuta – już tak.

        • Wiatr1000
          Kwi 12, 2016 @ 19:44:19

          deazehai

          Ja się odbiłem ale to co zostało to jest. mówienie mu o czymkolwiek to jest gula w gardle i ciśnienie w żołądku.

          Mimo, że powiedziałem mu, że chce kogoś odwiedzić daleko lub, że chce zwierzaka to i tak podchodzę z rezerwą do jego zapewnień.

          Psycholog i psychiatra mało co pomoże. Jedynie wrzucą daną osobę pod etykietę. Karmiczny przypadek owszem może być. Nawet wybranie takiego scenariusza przed wcieleniem może być.

          Widać w poprzednim życiu musiało coś mnie spotkać i mam blokady. Albo jestem skądś gdzie jest łagodnie, bo naiwnym byłem dzieckiem i nadal jestem. A wszyscy wiedzą jakie tutaj na Ziemi jest życie. Czuję bardziej rozczarowaniem tym tutaj, tą sytuacją na planecie. Wierzyłem w dobre intencje itd. a tylko doświadczyłem olewanie.

          Zbyt wrażliwy widać jestem 😉

        • deazehai
          Kwi 12, 2016 @ 23:16:24

          Wiatr, ty nie masz ojcu czegokolwiek mówić, on Ci nie pomoże, on nawet nie zrozumie, co Ci zrobił. Skup się na sobie, a poprzez własną zmianę wpłyniesz na niego i całe swoje otoczenie. Jeśli Ty się zmienisz, zmienią się wszyscy, którzy mają z Tobą kontakt.
          Poproś Boga albo Wyższą Jaźń albo swoją Duszę o pokierowanie, nie ojca.
          Oczywiście każda wymówka, żeby nie pracować nad sobą jest dobra. Świat, który Cię otacza, jest niedoskonały i pierwszym krokiem do zmiany jest akceptacja tego faktu. Jak już zaakceptujesz z miłością i świat i siebie samego, swoją sytuację i los, to będzie pierwszy krok do zmian.
          To nie jest istotne, jak bardzo jesteś dziwny, pogubiony czy samotny. A mało dziwaków z innych planet udziela się na tym blogu? Chodzi o to, czy możesz coś zrobić, by było lepiej.

        • Sulek
          Kwi 13, 2016 @ 16:41:25

          Posłuchajcie proszę niż Porozmawiajmy TV Jak uzdrowić swoje drzewo genealogiczne Dorota Haładyn Bielun z lutego
          tam tez można znaleźć wytłumaczenie na problemy nurtujące (tzw schizofrenie ,leki..)
          pozdrawiam Was !!

      • Amanda
        Kwi 13, 2016 @ 09:22:33

        Czytałam, ze wielu ludzi jest leczonych na schozofrenię, a mają po prostu nie zdiagnozowaną boleriozę

    • Wiatr1000
      Kwi 11, 2016 @ 23:01:14

      Wiesz ja u siebie też widzę wiele objawów, różnych odchyłów… Bardziej mi pasuje osobowość schizoidalna.

      Mam bardzo wypaczone postrzegania i to w formie negatywnej.. Mój obraz również. Tak samo moje zachowanie gdy coś mnie dopadnie jest dziwne… Najczęściej się wycofuję lub jak ostatnio usuwam kontakt i wszystkie wiadomości gdzie byłem, a także usuwam numery gg czy z telefonu..

      Stronię od ludzi, boję się ich w sensie bliższego kontaktu, zaangażowania. Bezpieczniej się czuję w relacja powierzchownych gdy coś dla kogoś zrobię.

      Też mam myśli wypaczone odnośnie tego, czy ktoś przestał mnie lubić, olewa np specjalnie, nie chce ze mną gadać, czy może rzeczywiście odpowiadają bo muszą niż chcą itd.

      Jest trochę tego… Miałem atak paniki w czasie depresji przy ludziach bo byli za blisko mnie. Poczułem się zagrożony czy osaczony, że specjalnie pewnie mnie otaczają i potem głupio mi było. Wręcz mało co pamiętam z tego. W ogóle totalny amok.

      • mentor
        Kwi 12, 2016 @ 13:06:21

        wiesz co , z takimi problemami Twoimi jak i innych, to się chodzi do psychologa , ale dobrego . to żadne usprawiedliwienie jak wyżej z osądzającym ojcem ,bo taki syn własnego ojca powinien mieć swój rozum, a nie łykać wszystko co inni powiedzą .
        jeżeli nawet ktoś jest pod presją np. rodziny to gdy się usamodzielni powinien odzyskać „zmysły” … ale nie , brnie w tym dalej . psycholog , psychoterapia i praca nad sobą .

      • Amanda
        Kwi 13, 2016 @ 09:27:32

        Też miałam sporo lęków i blokad – wszystkie lęki /mam nadzieję/ przynajmniej te. które dostrzegłam w sobie – usunęłam dzięki pracy z kodami uzdrawiania w/g metody Alexandra Loyda – pracowałam ok 1,5 roku – ale warto było , polecam „Kody uzdrawiania” Alexander Loyd

      • MajaWalia27
        Kwi 13, 2016 @ 14:07:58

        Chciałam Ci napisać,że ja także doświadczyłam bardzo trudnych rzeczy ze strony ojca. Kilka lat pracy nad sobą pomogło mi wyjść z głębokiej depresji. Myślę,że też jestem bardzo wrażliwa. Kiedyś jakiś jasnowidz powiedział mi,że jestem ‚lightworker” i sama sobie wybrałam tak trudne doświadczenie by rozwinąć się duchowo. I także po to by z osoby nadwrażliwej stać się osobą bardzo silną i niezależną. To wbrew pozorom bardzo mi pomogło WYJŚĆ ze schematu:’ kat-ofiara”. Napiszę Ci – może Ci to coś pomoże,ułatwi. Ja na początku zbudowałam w SOBIE duże poczucie własnej wartości. Przy pomocy medytacji,afirmacji, pozytywnych myśli. Później najważniejszą rzeczą było po prostu kochanie samego siebie, całkowita akceptacja samego siebie i miłość. Jeśli możesz jedno co Ci poradzę to odizoluj się od takiej toksycznej relacji- po to by zbudować W SOBIE na nowo zupełnie inny świat, który masz- jestem tego pewna. Wiesz Kobra kiedyś powiedział,że ludzie, którzy wcielili się w tym czasie byli wytrenowani do tych trudnych warunków. Nie skupiaj się na zewnętrznym świecie. On jest iluzją. SKUP SIĘ NA ‚jam jest” lub ” jestem,który jestem” i buduj w sobie moc KREACJI. Zobaczysz,że BARDZO dużo się zadzieje. Nie oddawaj swojej mocy i UWAGI temu co negatywne. Nie ulegaj takiemu myśleniu. Wręcz odwrotnie koncentruj się na pozytywnym trwaniu w ‚TU i TERAZ”. I nie miej wyrzutów sumienia jak odsuniesz się lekko od taty. Powiem Ci na koniec jedną rzecz. Mój tato nie szanuje dobra, ale szanuje siłę, i gdy zobaczył,że jestem silną niezależną Osobą to jego stosunek do mnie bardzo się zmienił. Powodzenia. I Odwagi.

        Dziękuję Krystal za bardzo ciekawy artykuł Kobry. To co KOCHAM w Kobrze to to,że jego posty wibrują bardzo pozytywnie. I nawet gdy opisuje trudne rzeczy to zawsze jest w tym tyle optymizmu i WIARY w DOBRO. To jest dla mnie piękne, inspirujące. Zawsze czuję się ogromnie podniesiona na duchu gdy czytam Jego raporty.

        Manuela dziękuję Ci za wspaniały link – już sam głos tej Pani działa kojąco. Niesamowita jest!

        Pozdrowienia dla WSZYSTKICH kochanych Istot, które miały odwagę wcielić się w tych ciekawych czasach przełomu!

        ❤ kr

        • canou
          Kwi 13, 2016 @ 20:55:03

          „Mój tato nie szanuje dobra, ale szanuje siłę,
          i gdy zobaczył,że jestem silną niezależną Osobą to jego stosunek do mnie bardzo się zmienił.”
          No i tak to się tu kręci 😦

        • Wiatr1000
          Kwi 13, 2016 @ 22:21:48

          Wiesz…

          Ja się odbudowałem po liceum.. Tylko został pewien lęk we mnie, brak zaufania i ciągłe widzenie, że ojciec sobie żarty robi. Nauczyłem się też stawać przeciw niemu i odpyskować będąc już starym bykiem. Jednak pewne elementy pozostają w środku. Mam wiele różnych zawirowań i dziwnych zachowań gdy jest mi źle lub się czymś załamię albo stworze sobie fałszywy obraz.

          Jeśli ktoś uważa, że pójście do psychiatry/psychologa wszystko załatwi to mało co wie o takich rzeczach. To jest huśtawka jeśli chodzi o to co chce rodzic od nas. Raz jest kochający raz Cię potraktuje jak g**o .. Traci się wszystko..

          Ja byłem milczącym, skrytym i spokojnym. Jednak Ojciec DDA bardziej krzykiem i krytyką się kierował niż tłumaczeniem. A to z powodowało zamknięcie się. Teraz chciałem po prostu powiedzieć co chcę zrobić Oznajmić by wiedział ale miałem silny skręt w żołądku. Mimo, że odebrał to w porządku to i tak trzymam tą deklarację z dystansu.

          To żadna ostra krytyka i widzenie wad u niego. Miałem ostatnio rozmowę na czacie z osobą po której poczułem się odepchnięty i źle.. Potem narosły wątpliwości pojechania 250 km do pewnej osoby poznanej z neta.

          O dziwo mam dziwne relacje z tą osobą. Bardzo pozytywne, wręcz nakręcające się. Rozumienie siebie wręcz bardzo dobrze. Jedyna osoba do której ciągnę na takie spotkanie mimo, że znam wielu z neta i mało mnie interesują spotkania.

          Dziwne uczucie przytulenia, zespolenia, wniknięcia i zastygnięcia..

          Jeszcze multum deja vu odnośnie ścieżki i tego gdzie się znajduję a także to, że czuję, że to spotkanie jest czymś ważnym 😉

  9. Manuela
    Kwi 11, 2016 @ 00:11:50

    • Mirka
      Kwi 12, 2016 @ 01:19:54

      Bardzo dziekuje Manuela za wspanialy link…bardzo interesujaco mowi Weronika
      na rozne tematy…znalazlam odpowiedzi na moje pytania…bardzo ze mna resonuje!

      Polecam….

      Mirka

  10. Marian
    Kwi 09, 2016 @ 10:51:43

    Witajcie Kochani wyszukałem dość ciekawy blog mówiący o Transformacji Planety i Ludzi.http://2012allabout.blogspot.co.uk/?expref=next-blog
    Pozdrawiam Bardzo Słonecznie

  11. Krystyna11
    Kwi 08, 2016 @ 22:35:26

    Witajcie! Znalazłam piękną medytację z naszym JAM JEST , bardzo na czasie teraz, biorąc pod uwagę to, co teraz się dzieje ….. pt. Rzeka Światła. -Antonina K. Hoszowska.
    Bardzo oczyszczająca, lecz również budująca. Czuję się po niej Doskonale, może komuś też przypadnie do serca? Bardzo, bardzo zachęcam na ten czas wspaniałego relaksu i dobrze wykonanego zadania związanego z Transformacją.

  12. krystal28
    Kwi 08, 2016 @ 20:59:46

    Dziennikarze z 11 krajów odwiedzili Palmirę po wyzwoleniu. Amerykanie zignorowali zaproszenie. (link angielski ze zdjęciami)

    https://www.rt.com/news/338971-us-journalists-ignore-palmyra/

  13. JaMy
    Kwi 08, 2016 @ 10:50:33

    JaMy, pamiętaj,aby opisywać w skrócie swoje linki, dzięki
    15-15-15 czyli awaria matrixa – Jacek Sokal – 7.04.2016

    – kr
    ——

  14. Cahetel
    Kwi 07, 2016 @ 15:06:04

    dzięki, droga Cahetel – kr
    Od 8 rano 10 kwietnia w Europie i będzie trwało przez 3 godziny
    —–

    PILNE PRZESŁANIE DLA WSZYSTKICH STARSEEDS, bliźniaczych płomieni, 144k, uzdrowicieli, Starszych posiadaczy mądrości ….

    To jest wazna wiadomość o nadchodzącym wydarzeniu, które będzie miało globalne implikacje dotyczące masywnej zmiany paradygmatu. Jest kilka ważnych rzeczy o których trzeba wiedzieć. Chcielibyśmy zacząć od stwierdzenia, że tylko Ego może odrzucić lub potępić tę wiadomość, ale my wiemy że nie da się przed tym obronić. Ta wiadomość dotrze i będzie odbierana przez wszystkich, którzy mają ją otrzymać, a reszta będzie doświadczać tego co ma przyjść, niezależnie od tego.

    Nadchodzi potężna zmiana energetyczna, a my jesteśmy tutaj aby poinformować was że będzie miało to miejsce – 9 Kwietnia, 2016 od 23:00 PDT – Pacific Daylight Time (od 8 rano 10 kwietnia w Europie) i będzie trwało przez 3 godziny. Masywna, energetyczna informacja zostanie zdalnie przekazana i doprowadzona do wielu ludzi na ziemi.

    Ten komunikat mówi o miłości, pokoju, poddaniu się, przebaczeniu, uzdrowieniu i potężnych wibracjach, które zostaną wysłane bezpośrednio do wielu osób przez pole energetyczne. To oznacza, że ogromna ilość energii będzie przechodziła przez Was w tym czasie. Przeniknie każdego jako system amplifikacji (roszerzenia, wzbogacenia). Każda osoba nie wiedząc jak i dlaczego, będzie odbierała te energie przez siebie.
    Niema czego się obawiać, pomimo że niektórzy nie będą wiedzieli skąd to pochodzi. Jeżeli jesteś wystarczająco wrażliwy i będziesz wyczulony podczas tego wydarzenia, poczujesz błogość, miłość, pokój i chęć do świętowania.

    Powinniście być świadomi, że to będzie pierwsza fala tak wzmożonego napływu energii. Pewne punkty w tym procesie są bardo specyficzne i szczególne. Wszystkich którzy potrafią już asymilować ten wzmożony napływ energi prosimy o jej przesłanie dalej. To jest ważne. Wystarczy tylko twoje anonimowe , emocjonalne wsparcie. Przygotuj się do tego poprzez wprowadzenie się w trans, medytacje lub stan psychodeliczny, to ważne aby stało się to jak najbardziej skuteczne. Delikatne tło muzyczne (instrumentalne)jest pomocne w tym procesie. Gdy będziesz w tym stanie podnieś swoje wibracje, poprzez pozytywne emocje do najwyższego mozliwego poziomu.

    Przebaczenie, pokój, miłość, szczęście, śmiech, wszystkim tym emanuj z siebie. Śmiej sie, płacz, poczuj się wolną istotą. Te pozytywne emocje kieruj do wszystkich. „Rozdmuchaj” je i wyślij do wszystkich, których możesz sobie wyobrazić. Pozwól swojemu umysłowi aby przeskanował twarze osób do których jesteś zwrócony(a) nie ważne czy je znasz czy nie. Miej pewność, że wyślesz je do tych osób, które najbardziej tego potrzebują. Pamiętaj że to oznacza przebaczenie bez strachu czy osądzania. Powtórzmy… PRZEBACZENIE BEZ STRACHU I OSĄDZANIA.

    Dla każdego czytającego, który rozumie, rezonuje i pamięta że to jest czas który wybraliśmy – 9 Kwietnia, 2016 od 23:00 PDT.( 10 kwietnia od 8.00)

    Pozbądźcie się strachu, osądzania, przebaczcie każdemu, kochajcie każdego, pamiętajcie że jesteśmy jednością. To ważne. My nie osądzamy po której stronie staniesz, ale chcemy Cię uświadomić że to jest moment w czasie, w którym będziesz jednym z uzdrowicieli – kompletnie gotowy aby to robić, albo dopiero rozpoczynający naukę uleczania. To nie ma żadnego znaczenia dla nas. Nie osądzaj siebie. Jeżeli nie będziesz zdolny zostać częścią uzdrawiania, będziesz miał możliwość dołączenia do nas w jednej z następnych fal, tym się nie przejmuj, bądź pełen radości. Zostało Ci już odpuszczone i jesteś kochany.

    To dobry czas aby okazać miłość i przebaczenie dla wszystkich w swoim życiu, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś. Pamiętaj, tylko Twoje ego, może stawic Ci opór, przekonywać Cię, że to nie Ty jesteś tym który musi przepraszać i okazywać miłość.
    Nie ma znaczenia jak inni odpowiedzą, jak odbiorą tą wiadomość. Nie bój się konsekwencji. Idź i nieustannie wysyłaj przeprosiny, miłość, przebaczenie i wdzięczność. Prosta wiadomość która może być wysłana emailem, smsem, facebookiem lub po prostu powiedziana do każdego na twojej liście trudnych relacji.

    „Przepraszam. Proszę wybacz im. Kocham Cię. Dziękuję!”

    Wszyscy możemy wysłać to i po prostu zostawić w takim stanie.

    Spędź czas, szczerze wyobrażając sobie życie bez ograniczeń. Używaj pozytywnego słownictwa. Zamiast używać słów „żyjemy w gospodarce opartej na ekonomi” używaj „żyjemy w świecie bez pieniędzy” … „żyjemy w spokojnym i bezpiecznym świecie” lub „żyjemy w świecie bez wojen i przestępstw” itp. Znajdź swój, najlepszy sposób aby wyobrazić sobie ten świat w którym chciałbyś żyć. Wizualizuj to i połącz z tą energią. Wyobraź sobie życie bez ograniczeń, bez oporu, bez konfliktu, bez niedosytu, bez bólu. Wizualizuj i wypełnij swoje życie pokojem, miłością, obfitością, śmiechem. Chcesz żyć w domku nad morzem? Zobacz to i poczuj, połącz się z tym. Niektórzy będą niedowierzali temu co się dzieje. Nie ma potrzeby przekonywać ich. Ci którzy to zaakceptują , ten moment, ten czas i to wydarzenie, po prostu powinni się poddać i zaufać. To się właśnie dzieje a my jesteśmy gotowi.

    Ludzkość, przepraszamy. Proszę wybaczcie nam. Kochamy was. Dziękujemy.
    Matko ziemio, przepraszamy. Wybacz nam. Kochamy Cię. Dziękujemy.
    Do królestwa zwierząt, przepraszamy. Wybaczcie nam. Kochamy was. Dziękujemy.
    Do wszystkich czujących istot o których nie wspomnieliśmy, przepraszamy. Wybaczcie nam. Kochamy was. Dziękujemy.
    Do wszystkich życzliwych istot wszystkich zakątków wszechświata, przepraszamy. Wybaczcie nam. Kochamy was. Dziękujemy. Proszę dołączcie do nas Teraz. Jesteśmy gotowi i przyjmiemy Cię z pokojem i wdzięcznością.

    Bracia i siostry proszę rozsyłajcie tą wiadomość. To dobra wiadomość, prorokowana w wielu książkach.
    Nie ma znaczenia jaką religię wyznajesz. Wszyscy Jesteśmy Jednością. Wszystkie perspektywy są prawdą, są poprawne i są teraz. Miłość i jedność jest jedynym prawem. To jest dobra wiadomość, została przekazana przed nadejściem czasów ostatecznych. Czasy ostateczne są transformujące a nie destrukcyjne. Nie ma czego się bać. To jest ten moment na który wszyscy czekaliśmy. Czas przepowiedni nadszedł i wierzący czy nie wierzący ujrzą go. Zapewniamy was.

    Bracia i siostry, to jest czas aby podzielić się tą wiadomością, mówić, nagrywać i rozpowszechniać bez potrzeby podawania autora. Ta wiadomość jest wiadomością dla ludzkości. Miłość i jedność jest tutaj teraz. Wszystko inne jest szybko rozpadającą się iluzją. Poddaj się i pozwól prawdzie zmanifestować się na ziemi.

    Amen. Amon. Amin. A’ho. Niechaj tak będzie. I tak jest. Bądź wola Twoja na ziemi, jak to jest w niebie. Bądźcie błogosławieni. Namaste. Ho’oponopono. Ubuntu. Cześć i wdzięczność dla każdego i każdej z was.

    Źródło:
    http://starseedandjb.com/urgent-message-to-all-readers/

  15. B.
    Kwi 07, 2016 @ 12:43:28

    Cześć K.
    Tu jest sporo odnośnie panama papers. Link do strony po angielsku, ale mega dużo informacji. http://prepareforchange.net/2016/04/06/david-wilcock-update-the-panama-toilet-papers-and-the-ascension-mysteries-1/
    Nawiążę jeszcze do kilku komentarzy spod poprzednich newsów u Ciebie na blogu. Opisy tego jak kijem można dostać im bardziej się w górę idzie. U mnie ostatni tydzień jest jak wyjęty z podręcznika 😉 Im bardziej jestem w zgodzie ze swoim „środkiem” i samym sobą, im bardziej robię to co czuję w środku, to od razu zjawiają się ludzie próbujący wyrwać mnie z równowagi (bo słowo wytrącenie to zbyt słabe określenie co się dzieje). Nic fizycznego się nie dzieje, tylko sytuacje prowokujące do „rozsypania się” wewnętrznie. Dobrze jest sobie w takich momentach uświadomić że widocznie idę w dobrym kierunku jeżeli komuś to tak przeszkadza że się wyrywam z uścisku 😉 Ci co ściskają pewnie zdają sobie dobrze sprawę, że ich czas dobiega końca.. i są to już końcowe popierdziawki 😀
    Fajna jest świadomość, że nie jestem w tym sam. Cobra często przypomina aby cokolwiek by się nie działo, starać się zachować spokój.
    Pozdrawiam!

    • deazehai
      Kwi 07, 2016 @ 18:01:40

      B., mam tak samo z tymi prowokacjami, które pojawiają się nie wiadomo skąd i dlaczego. Diabełki nie próżnują. To znak, że idziesz dobrą drogą. Trzymaj się i nie daj się :).

    • Cyfus
      Kwi 08, 2016 @ 14:44:28

      Kochani, zwykle czytam Benjamina Fulforda w niemieckim tlumaczeniu, angielskiego niestety nie znam, ale widze po tytule, ze cos jest o Polsce w jego wypowiedzi z 04. kwietnia. Moze ktos bylby gotow przetlumaczyc na jezyk polski?
      Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie, a szczegolnie Krystal

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
