Raport z Medytacji na rzecz Wydarzenia

.

Nasza Medytacja na rzecz Wydarzenia odniosła ogromny sukces i byliśmy bardzo blisko osiągnięcia masy krytycznejŹródła Smoka poinformowały, że pozytywna linia czasowa została mocno ustabilizowana, a Ruch Oporu powiedział, że jedna ogromna warstwa bomb Dziwadełko i toplet została usuniętaOd czasu medytacji odbywają się intensywne negocjacje mające miejsce za kulisami na temat pełnego Ujawnienia i pełnej i bezwarunkowej kapitulacji wszystkich frakcji kabała, w tym Chimery.

Ze względu na sukces tej medytacji, siły Światła zwróciły się, aby zmienić naszą byłą Medytację na rzecz Wyzwolenia na  cotygodniową Medytację na rzecz Wydarzenia w każdą niedzielę o 19.00 czasu uniwersalnego.

To nie jest przypadek, że wiele pozytywnych wiadomości zostało wydane w ciągu zaledwie kilku dni po naszej medytacji.

Organizacja Islamskie Państwo w Syrii jest prawie zniszczone:

 .
 .

http://www.presstv.ir/Detail/2015/11/24/438974/Webster-Griffin-Tarpley-Iran-US-Russia-Putin-Daesh

Tureckie strącenie rosyjskiego samolotu wojskowego miało odwrotny skutek i teraz tureckie połączenia z państwem islamskim ujawnione:


Jezuici są bardzo świadomi, że plany rozpoczęcia 3. Wojny Światowej nie będą pomyślnie, i że projekt „Islamskie Państwo” jest skazany na niepowodzenieTo dlatego jezuiccy kabaliści związani z tym dystansują się od tej sytuacji, aby uratować własną skórę:

https://www.rt.com/usa/319115-kissinger-isis-syria-iran/

Siły Światła poinformowały, że używanie nazwy ISIS dla organizacji terrorystycznej w rzeczywistości wspiera energicznie, ponieważ jest to nazwa, którą wybrali okultystycznie, aby się wzmocnić. Jeśli używacie innych nazw (ISIL, Islamskie Państwo, Daesh) zamiast tego, osłabiacie ich pozycję:

 .
.
 .
Petycja została stworzona w celu rozprzestrzeniania o tym świadomości i możecie ją podpisać tutaj:

http://www.thepetitionsite.com/takeaction/767/932/805/?taf_id=12562735&cid=fb_na
.

W ciągu zaledwie kilku dni po naszej medytacji, miało miejsce kilka pozornie niepowiązanych zdarzeń, które przybliżą nas znacznie do rozpuszczenia Welonu oraz do Ujawnienia.Po pierwsze, Blue Origin z powodzeniem wystartował i wylądował – rakieta wielokrotnego użytkuPozwoli to znacznie obniżyć koszty podróży kosmicznych:

 .
 .
Po drugie, NASA znalazła pośrednie oznaczenie Tunelów Seta otaczających Ziemię:
 .
.
Po trzecie, kanadyjski zespół opracował projekt uruchomienia satelity ufundowanej przez ludzi, która będzie szukać pozaziemskich statków:
 .
 .
 .
 .
Ludzie, którzy przyczynią się do projektu, będą mieli dostęp do danych satelity.  Jest to pierwsza w historii satelita, która będzie publicznie uruchomiona, aktywnie poszukująca pozaziemskich obecności na orbicie Ziemi.  A co jeszcze ważniejsze, to będzie w rękach ludzi, a nie NASA. Wyobraźcie sobie możliwość robienia zdjęć satelity po tym jak NASA odetnie bieżące obrazy od ISS:
 .
 .
 .
Siły Światła proszą ludzi, którzy są gotowi i zdolni, aby wsparli ten satelitarny projekt  finansowo:

 .

.
Zwycięstwo Światła!

 .
Przetłumaczyła Krystal

46 komentarzy (+add yours?)

  1. Aldabra
    Gru 04, 2015 @ 21:43:49

    Dlaczego Daesh a nie IS lub ISIS. Dobre wytłumaczenie!
    „Po trzecie, sami terroryści nie lubią słowa „Daesh” i nie chcą, by go używać, co samo w sobie powinno nam wystarczyć. Słowo „daesh” to akronim powstały z arabskiego skrótu nazwy Państwo Islamskie w Iraku i Syrii. Terroryści go nie lubią, bo jest bardzo podobne do arabskiego słowa oznaczającego „siewców nieporządku”, co jest radykalnie sprzeczne z propagandą terrorystów przedstawiających się właśnie jako wprowadzających ład i porządek.
    Coraz liczniejsze kraje w ramach niedocenianej dotąd wojny propagandowej z islamskim fundamentalizmem oficjalnie przyjmuje zasadę nazywania ISIS/IS słowem Daesh. Tak uczyniła Francja, kilka miesięcy temu zasadę wprowadził rząd australijski, wczoraj zrobiło to Downing Street i tak ma wkrótce uczynić BBC.
    Warto tę zasadę podjąć, dlatego uczyniliśmy tak na rp.pl. A jeśli ktoś nie uważa, że należy odpierać propagandę fundamentalistów, to niech mu wystarczy potrzeba uporządkowania imiennego bałaganu.
    Bartosz Węglarczyk,redaktor naczelny rp.pl”
    http://www.rp.pl/Felietony/151209787-Dlaczego-Daesh-a-nie-IS.html

  2. Lara
    Gru 02, 2015 @ 20:39:59

    Ponieważ w wielu wypowiedziach poruszony jest temat WingMakers , więc chciałam kilka zdań napisać w tym temacie, ponieważ wiedza WingMakers jest mi szczególnie bliska.
    Strona WingMakers jest to jedna z najlepszych stron, na której zostały umieszczone materiały wyjścia z iluzji, matrixa.
    Szczególnie ważne informacje umieszczone są w 5 wywiadzie z dr Nerudą. Jeśli czyta się ten wywiad ze szczególną uwagą, to dowiadujemy się kto nas zaprogramował, dlaczego i w jaki sposób możemy uwalniać się z tej iluzji, jak rozłupywać stworzone mury świadomości i że dopóki będziemy podtrzymywać oddzielenie, dopóty będziemy dawać przyzwolenie na manipulacje sobą twz.” Elicie Władzy”. A im większe oddzielenie tym łatwiej utrzymywać ludzkość w zniewoleniu. WingMakers mówią( zresztą też o tym mówił Kobra), że nie przyjdzie zbawiciel, który nas z tej iluzji wyzwoli, sami musimy tego dokonać. Owszem są istoty nas wspierające, robiące bardzo dużo dla wyzwolenia Ziemi, ludzkości, ale jeśli my jako jednostki nie będziemy gotowi, nie znajdziemy się w 5 czy wyższym wymiarze, mimo sposobności jakie zaistnieją.
    WingMakers wskazują metody, które pomagają w uwalnianiu się z programów, odczepianiu się od nich.
    Wiedza, materiały WingMakers są zbieżne z m.in. z wypowiedziami Kobry czy Simona Parkesa.
    Mogłabym pisać dużo o WingMakers, ale to każdy indywidualnie musi poczuć (lub nie) rezonans z nimi.
    Co to znaczy, że strona została WingMakers została przejęta( rozumiem Ascella, że masz na myśli ciemne siły). Tak, starają się poprzez różne komentarze krytykować, ośmieszać, ale takie praktyki stosowane są na wszystkich WARTOŚCIOWYCH stronach, również było to u Krystal, na szczęście blokuje je.
    Jeśli bajam masz wątpliwości co do muzyki to poproś „dobrego muzyka ” o jej sprawdzenie.
    Jeśli ktoś chciałby pogadać, podzielić się uwagami na temat WingMakers to podaje maila: lara.strych@wp.pl
    Lara

    • bajam
      Gru 02, 2015 @ 21:49:33

      Dziękuje Lara, myśle ze pomoże to nie tylko mi.

    • Wiatr1000
      Gru 03, 2015 @ 10:15:44

      Ja chcę tylko zaznaczyć, ze przyjmujecie wersję, że ktoś nas na siłę zamknął w tym matrixie…

      A czemu odrzucacie, ze my sami się zgodziliśmy na ten experyment w celu rozwoju? Tylko, że teraz czas się jego kończy 🙂

  3. Anaja
    Gru 02, 2015 @ 17:01:40

  4. zir0o
    Gru 02, 2015 @ 16:29:43

    Mam pytanko takie, szukalem na blogu nutki wysokowibracyjnej ktora byla do sciagniecia ze strony kobry. Byl zamieszczony link pod artykulem ok. Pol roku temu nagranie trwalo z tego co pamietam nie wiecej niz 20min. Z gory dziekuje jesli ktos wrzuci link – moze i innym byc pomocny 🙂

  5. Iza
    Gru 02, 2015 @ 14:11:42

  6. Taki
    Gru 02, 2015 @ 13:01:27

    Chej Wzniesieniowcy 🙂

    Parę dni temu, szukając śladu obecności Dajamantiego w internecie natknąłem się na jego niegdysiejszy przekaz. Ów przekaz, tak mi się spodobał, że postanowiłem jego sensem podzielić się z paroma innymi, bliskimi mi osobami. Dzisiaj zdecydowałem przekazać go mojej mamie.Tą z kolei, zachwycił do tego stopnia, że postanowiła jeszcze dziś podzielić się nim ze swoimi uczniami na dzisiejszych zajęciach.
    Mama jest pedagogiem szkolnym w liceum i gdy ma tak zwane „zastępstwa” zazwyczaj porusza tematy związane tylko z samodoskonaleniem i rozwojem. 😀

    Oto link do wspomnianego przekazu:
    https://krystal28.wordpress.com/2012/04/29/wszystko-co-ukazuje-sie-zewnetrznie-jest-doskonala-kopia-waszej-obecnej-swiadomosci/

    Ps. Jest mi bardzo miło myśleć, że właśnie nauki Dajamantiego rozchodzą się gdzieś dalej po szkolnych ławkach.

    Dzięki Denio ❤

    • Brzask
      Gru 03, 2015 @ 09:23:51

      Dziekuje Taki i ‚ Denio ‚ ❤ . Nie czytam juz prawie zadnych przekazow a zwlaszcza o tym co sie dzieje na swiecie. Tak, tak bo to na czym sie skupiamy ( my bogowie) to tworzymy . Jestem skupiona na tworzeniu wlasnego poprzez bycie w tu i teraz .

      Mijam godziennie uchodzcow na ulicy, ktorzy mieszkaja w namiotach w ' moim' lesie slac im usmiechy i serduszka a oni mi odpowiadaj zyczliwoscia. Bawie sie z napotkanymi psami w lesie a wlasciciele ich zycza mi cudnego dnia . Blogoslawie drzewa piekne i dumne a duchy natury obdarzaja mnie swa czysta i delikatna energia ,czuje ich milosc . Piekarz zyczy mi smacznego sprzedajac przepyszna slodka buleczke. Mniaaam jest przepyszna 🙂 . Ide na herbate do kosciola by pogdac sobie z uchodzcami i ksiedzem. Szanujemy sie nawzajem , oni to, ze jestem wolna, suwerenna istota , ktorej jedyna religia jest podazanie za jej sercem a ja ich sposob zycia – jedni czuja sie chrzescijanami a inni islamitami . Nie pragniemy zminiac kogos , bo wiemy, ze kazdy idzie w swym wlasnym tempie …

      Za oknem wieje wiatr i pada deszcz , uwielbiam taka pogode . Trzeba konczyc to pisanie, bo gdy bede siedziala przed komputerem to nie poczuje wiatru i deszczu na twarzy a ja uwielbiam to uczucie.

      Pa Istotki 🙂 zycie jest piekne , gdy my je sobie tworzymy … i nie dajmy sie ' bombardowac' czyimis wiadomosciami, bo wtedy jest tworzone poprzez nas , gdy my analizujemy rozne wydarzenia na swiecie skupiajac sie na nich … a my nieswiadomi tego zastanawiamy sie czemu to zycie jest takie jakie jest …

      Raz jeszcze dziekuje z twoj przekaz Dajamanti ❤ .

      • Taki
        Gru 03, 2015 @ 23:21:46

        🙂 ❤

        • Brzask
          Gru 04, 2015 @ 14:20:15

          Link jest w języku angielskim – kr

          Mooji mowi w ten sam sposob ❤ tylko wtedy zmieni sie swiat, gdy ja odkryje i bede emanowac kim jestem. Wspanialy satsang wlasnie na ten temat. Swiat sie zmieni , gdy ja sie zmienie … wiec nie czekajmy na to by nas ktos wyzwolil , wyzwolmy sami siebie …

  7. bajam
    Gru 02, 2015 @ 09:01:36

    Dziękuje za odpowiedzi 😘 i linki, poczytam.

    Co do Wingmakers, podoba mi sie ich muzyka i dobrze na nią reaguje ale wiem o manipulacjach przez miedzy innymi muzykę i nie chciała bym, sie nadziać.

    Gdyby ktoś coś jednak wiedział o Ashayanie Dean i jej przekazach, była bym wdzięczna za komentaz ☺️.

    • ada
      Gru 02, 2015 @ 18:51:47

      Witaj Bajam
      Miałam okazje osobiście zapytać o Ashayanę jasnowidzkę Renatę Engel ,
      wywiad z nią zamieściła jakiś czas temu Krystal na blogu :
      http://porozmawiajmy.tv/z-jasnowidzka-przy-kominku-renata-engel/

      Dzielę się informacją , a każdy sam musi zdecydować , czy to z nim rezonuje ,
      czy nie.
      Renata Engel potwierdziła , że Ashayana pracuje dla pozytywnych sił i
      przekazuje prawdziwe informacje.
      Zapytałam czy techniki „tarczy macharycznej ” , „uwalniania skrystalizowanych
      myślokształtów z dna i pamięci komórkowej „, które można znaleźć w jej książkach są skuteczne i czy warto je wykonywać ,odpowiedziała , że jak najbardziej TAK.

      Niestety wychodzi na to , że obrazy ,muzyka Wingmakers są „zakodowane”.
      Negatywne grupy działają na ogół w ten sposób , że ok.80-90 % informacji ,które
      przekazują jest prawdziwa (inaczej każdy , by się zorientował dość szybko) , natomiast reszta jest już mniej lub bardziej przekłamana i po dłuższym czasie może nas to kosztować mocne zboczenie z kursu.

      Najważniejsza w tym momencie jest indywidualna praca nad integracją z naszym
      wyższym Ja , które jest naszym „statkiem matką”.
      Tylko nasze Wyższe Ja widzi „cały obraz ” sytuacji tu na Ziemi i dlatego , aby
      zawsze być we właściwym miejscu i czasie , na właściwej dla nas ścieżce
      musimy wypracować taką komunikację , aby zawsze dobrze odczytać wskazówki
      jakie nam przekazuje .
      Niestety prawidłowe odczytanie wskazówek może być mocno utrudnione kiedy odczuwamy np. lęk , strach , agresję , a więc trzeba wziąć to także pod uwagę
      i oczyszczać te programy.

      A więc przed każdą medytacją , pracą duchową warto wyrazić intencje , aby
      pokierowało nami nasze wyższe Ja .

      Informacje jakie przekazuje Ashayana nie są łatwe , ani przesłodzone ,
      dlatego w trakcie czytania może nam się uaktywnić np. program lęku…
      co przecież nie oznacza , że informacja jest nieprawdziwa ,ale być może
      nie jesteśmy na nią gotowi.

      • bajam
        Gru 02, 2015 @ 21:40:35

        Ada bardzo dziękuje za obszerną odpowiedz 😄.
        Sama kilka tygodni temu rozmawiałam z Panią Renatą Engel i było to na mojej liście pytań i niestety zapomniałam 😜. Jest ona dla mnie wielkim autorytetem, przy niej czuje bardz pozytywne wibracje 😄.

      • nell
        Gru 02, 2015 @ 22:10:43

        Też się z tym spotkałam, że Renata Engel potwierdza to co mówi Ashayane. Ale ja nie mam do tego przekonania, gdyż pracuję od kilku lat nad usuwaniem negatywnych programów podświadomości (w tym z pamięci komórkowej) i im więcej nad tym pracuję, tym bardziej odpycha mnie od Ashanaye – nie wiem, dlaczego…
        Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam jej przekazy, ale wynika z nich, ze cała świeta geometria jest zmanipulowana przez siły ciemności. Tylko zastanwia mnie jedna rzecz, bo my wszyscy jesteśmy ścisle powiązani z tą właśnie geometrią i nie ma tu znaczenia, czy nam się to podoba czy nie. I ci wszyscy, którzy pracują ze świętą geometrią (nieistotne w jaki sposób), to dochodzą dość wysoko.

    • nell
      Gru 02, 2015 @ 21:59:53

      Ja wiem, że Ahayana Dean twierdzi, że Wingmarkres nie służy Światłu, że jest zmainpulowany itd. To samo twierdzi o Drunvalo Melchizedeku. Osobiście nie mam przekonania do niej.

  8. bajam
    Gru 01, 2015 @ 23:00:57

    Kochani mam do was ważne dla mnie pytanie…jestem z wami od niedawna i mam problem z jedna rzeczą…kilka tygodni temu oglądałam ten długi wykład Ashayany Dean na YT, i bardzo wzbudziła moje zaufanie, kupiłam jej książki i kilka dni temu zaczęłam czytać, coś mnie jednak powstrzymuje, jak tylko zaczynam czytać od razu ściska mi sie w żołądku i robię sie mocno zniecierpliwiona, nie wiem skąd takie uczucia. Możecie mi powiedzieć co wy myślicie o jej przesłaniach?

    Sa jeszcze Wingmakers i w ich przypadku tez nie wiem co o nich myślec.
    Proszę pomóżcie

    • Ewa
      Gru 01, 2015 @ 23:18:33

      Bajam,
      u mnie też system alarmowy włącza się w ten sam sposób 🙂
      myślę, że warto mu zaufać
      pozdrawiam

    • Ascella
      Gru 01, 2015 @ 23:19:29

      Nie jestem fachowcem od tego typu spraw, ale może to oznaczać, że przekaz jest zanieczyszczony/obciążony lub że te informacje nie są dla Ciebie. Tej kobiety nie znam, jakoś moja Wyższa Jaźń mnie do niej nie skierowała, co może być pewną wskazówką.
      Ja podobne odczucia miałam czytając książki Łazariewa, które mocno oddziaływały na mnie energetycznie. Jego wykłady jeszcze da się oglądać, natomiast do książek trzeba mieć sporo samozaparcia i odwagi, żeby zanurzyć się w tym jego przekazie, który za wesoły nie jest. Ludzie bardzo różnie reagują na jego przesłania – jedni zasypiają, inni nic nie rozumieją, jeszcze inni mają wrażenie przedzierania się przez smołę, a dla jeszcze innych te książki są jak dobry kryminał ;). Jest w nich sporo prawdy, natomiast nie jest to cała prawda i nie jest podana w najlepszy możliwy sposób.
      Mam też inne odczucie – różne przeszkody w odbiorze jakichś informacji mogą oznaczać, że ktoś nie chce, żebyś je poznała. Ale tak naprawdę przyczyn może być bardzo wiele.
      Wybieraj te przekazy, z którymi rezonujesz. Obecnie pełno jest chaosu informacyjnego, przekłamań i przeinaczeń.
      Co do Wingmakers to może niech inni się wypowiedzą, o ile dobrze pamiętam, to ich strona została już dawno temu przejęta.

    • Wiatr1000
      Gru 02, 2015 @ 00:41:33

      Jedynie co wzbudza we mnie dobre uczucia to to z tego bloga 🙂

      http://grotaragnara.blogspot.com/2015/01/historia-zycia-wszechswiata-wszelkiej.html

      Czytałem Wingmaarkers i jakoś średnio do mnie dochodziło to. Tak samo Barbary Marciniak trochę średnio 😉

      • Ascella
        Gru 02, 2015 @ 13:54:50

        Ciekawy zbieg okoliczności, wczoraj też trafiłam na tego bloga, bo zawierał opis Felinian (lwich ludzi, ludzi kotów).
        Kiedyś gdzieś czytałam, że przekazy Barbary Marciniak to przekazy od „stonki astralnej” (chyba tak brzmiało to określenie, już nie pamiętam dokładnie). W każdym razie chodziło o to, że przekaz jest długi, mętny, niezrozumiały i niewiele tak naprawdę wnosi. Miałam jej książki, przebrnęłam chyba przez 2, nic mi z tego w głowie nie zostało i w końcu się ich pozbyłam.

        • Wiatr1000
          Gru 02, 2015 @ 20:14:53

          Tego bloga znam trochę a znalazłem go szukając historii o gwiezdnych cywilizacjach czy jakoś takie miałem hasło w googlu 😉 Czy są 100% autentyczne.. hmm… najbardziej podobały mi się na tym blogu relacje dusz po tamtej stronie 😀 UMIERAMY I CO DALEJ? – czyli co się z nami dzieje 🙂

          Koncepcja Boga w tym rozumieniu była dla mnie znana długo przed tym blogiem i przekazami. Sam wręcz doszedłem do podobnej interpretacji i koncepcji 🙂

      • M'
        Gru 02, 2015 @ 22:22:47

        Witajcie!.Kiedyś już pisałam na temat WingMakers – przez moich Przewodników byłam „szkolona” na Lirycusie,oraz na „Sześć Cnót Serca” (jeśli mogę bardzo polecam, ponieważ studiowanie ” Cnót” pomogło mi we „wzroście” Świadomości. O p.Nerudzie powiedzieli mi,że nie ma rzetelnych informacji. B.Marciniak czytałam jakąś książkę-lecz nie pamiętam tytułu, do mojej wiedzy nie wniosła niczego nowego. Pani Ashanyne Dean – przeczytałam jeden tom zmuszona wręcz przez Przewodników do przeczytania, nie lubię „krwistych kawałków”, które wg mnie niczego nie wniosły do historii powstania ludzkośći. Przy Łazariewie- burzyłam się na sposób opisywania odpowiedzialności tylko kobiety za wychowanie potomstwa. Po pewnym czasie ja, matka 3 dorosłych dzieci doszłam do wniosku, że Łazariew ma rację.
        A „grotęragnara cenię, za spokojne(bez epatowania krwistymi historiami) i wg mnie rzetelnymi opisami przeszłości.

        • nell
          Gru 04, 2015 @ 20:52:52

          A co Przewodnicy powiedzieli Ci o Ashayane Deane?

          Co do Łazariewa – nigdy nie czytałam, ale z innych książek wiem, że „najwiekszy wkład” w „zaśmiecaniu” naszej podświadomości ma matka.

    • Aleksandra
      Gru 02, 2015 @ 11:37:31

      Witaj, u mnie też działy się dziwne rzeczy po zakupieniu książek Ashayane Dean. Pierwszy raz zamówiłam przez internet za pobraniem, książka nigdy nie dotarła, drugi raz po nastu tygodniach zamówiłam w innej księgarni, stało się dokładnie to samo ! Zamówiłam w końcu z przedpłatą i książki dotarły (przeczytałam kilka rozdziałów) ale podczas przeprowadzki zaginęły. To bardzo dziwne i nie wiem co mam o tym myśleć.

      • bajam
        Gru 02, 2015 @ 18:06:14

        No to chyba faktycznie coś jest na rzeczy z tymi książkami, na razie sobie odpuszcze i zobaczymy 😄

    • Iza
      Gru 02, 2015 @ 13:45:25

      Ja uwielbiam czytać Przekaz Pierwszego Źródła. Nasączyć mysl o Bogu esencją swojej miłości do Boga Ojca/Boga Matki, tak jakbyśmy odczuwali miłość do ziemskiego Ojca :
      http://wingmakers.pl/content/view/189/508/

    • nell
      Gru 02, 2015 @ 22:15:19

      Proponuję zatem, zadać pytanie swojej WJ czy te informacje, zawarte w książce A. Dean służą Twojemy dobru (w zaufaniu, że otrzymasz odpowiedź) i obserwować co się dzieje. 😉

  9. Dawid56
    Gru 01, 2015 @ 21:31:51

    Dla mnie Wydarzenie jest po prostu pierwszym w pełni oficjalnym kontaktem z przedstawicielami obcej Cywilizacji ( Siłami Światła). Aby jednak ten kontakt nastąpił muszą siły światła przybrać humanoidalną postać.

  10. amen
    Gru 01, 2015 @ 13:08:56

    Czemu nie wspomina się o reaktorach plazmowych? http://keshe.pl/2015/11/07/schematy-budowy-reaktorow-wolnej-energii-zostaly-ujawnione/ Czyżby to nie była prawdziwa informacja?

  11. Salama
    Gru 01, 2015 @ 12:22:45

    https://www.youtube.com/watch?v=wqcTxyyuxmc Pani Dr Nella warto posluchac

    • Salama
      Gru 01, 2015 @ 19:28:28

      Byla w jakims komentarzu nie dawno tu na Twoim blogu Krystal

      Salamo. nie traktujmy czyichś opinii jako faktu – tak tworzą się niepotwierdzone plotki. Kobra dopiero wczoraj powiedzial, ze nie osiągnęliśmy w pełni masy krytycznej, wcześniej nic o tym nie mówił – kr

  12. Salama
    Gru 01, 2015 @ 12:21:39

    Bardzo blisko osiagniecia masy krytycznej hmmm a bylo inf. ze przekroczylismy ? A teraz z innej tzn beczki wczoraj w nocy przypomniala mi sie modlitwa z kosciaola : wierze w ciebie boze zywy ….. bog zywy czyli ty czytaj ja 🙂 no i zadowolona z odkrycia poszlam spac pozdrawiam 😉

    —-

    Salamo, skąd masz wiadomości, ze przekroczyliśmy masę krytyczną, proszę podaj link, jeśli możesz – kr

    • Wiatr1000
      Gru 01, 2015 @ 17:42:03

      Co do Boga to jest on Świadomością, która zapragnęła się dalej doskonalić i siebie poznawać, dlatego się Sama Siebie podzieliła by odrębne cząstki siebie doświadczały różnorodności i podziałów. My zamiast być Bogami w liczbie mnogiej jesteśmy JEDNYM BOGIEM w liczbie pojedyńczej 😉

      Tak jak Umysł tworzy myśli tak i wszystkie myśli tworząc ten jeden umysł. Wszystko jest Jednym Jedno jest Wszystkim.

    • B.
      Gru 01, 2015 @ 18:00:09

      Cześć Krystal.
      Rzeczywiście w którymś komentarzu pod artykułami u Ciebie była taka informacja podana i zatwierdzona, tak więc można było uznać że rzeczywiście tak się stało – https://krystal28.wordpress.com/2015/11/26/wywiad-roba-z-kobra-12-listopada-2015/#comment-39652
      Pozdrawiam!

      B. Nie widzę linku do tej informacji i potwierdzenia, widzę tylko opinię Janka. Jeśli masz konkretny link to proszę o udostępnienie, dzięki – kr

      • B.
        Gru 01, 2015 @ 23:31:54

        Przyjąłem opinię jako informację (ale nie jako niezaprzeczalny fakt.. obecnie trudno cokolwiek brać jako pewnik). W odpowiedzi do Salamy zawarłaś podsumowanie sprawy 😉
        Pozdrawiam 🙂

      • Jan
        Gru 02, 2015 @ 10:11:45

        Witam
        Na stronie Cobry (2012portal.blogspot.com), w krótkiej wiadomości z dnia 23 listopada przeczytałem: (po tłumaczu Google)
        „Nasz Wydarzenie Medytacja był ogromny sukces z wielką pozytywny wpływ na nasze przyszłe terminów. Szczegółowy raport ukaże się tu około tygodnia od sposobu jak zebrać wszystkie intel.”
        Ponieważ Cobra zwykle po takich medytacjach pisał, że ilość krytyczna nie została osiągnięta, a tym razem był pełen entuzjazmu, więc wydawało mi się, że tym razem ilość krytyczna została nareszcie osiągnięta. I dlatego to napisałem w komentarzu.
        Pozdrawiam
        Janek


        Janku, tłumacz online często mylnie tłumaczy, musimy mieć to na uwadze. Niemniej jednak ostatnia medytacja była sukcesem i krokiem do przodu. Jestem jak najbardziej pozytywna ❤ kr

    • xylotet
      Gru 01, 2015 @ 20:34:59

      @Salama ,,,, ” no i zadowolona z odkrycia poszlam spac pozdrawiam ” ,,,,,, więc witaj w Domu ,,,, Salamo 😀 ,,,,, z poważaniem xylotet 😀

      • Salama
        Gru 01, 2015 @ 23:46:15

        Namaste 🙂 Xylotet

      • asia
        Gru 02, 2015 @ 12:45:58

        Hallo X… 🙂 ,
        ja to nawet nie czytam przekazow Tego goscia , nigdy mnie do nich nie ciagnelo a wrecz przeciwnie odpychalo , wiec posluchalam swej intuicji .
        Pozdrawiam , wiec z Domu 🙂

      • xylotet
        Gru 02, 2015 @ 21:19:48

        @Salama ,,, @asia ,,, 😀 ,,,,, no to jesteśmy w Domu 😀 ❤

  13. Wiatr1000
    Gru 01, 2015 @ 09:57:39

    Czy ja rozumiem, że to na zdjęciu to Ziemska wersja przedstawicieli konstruktorów: Felinian: Lwich ludzi? Ciekawe dlaczego lubię Koty bardziej od Psów 😛

  14. Amanda
    Gru 01, 2015 @ 08:58:28

    minister finansów od Merkel „wygadał” się , o co , w tym wszystkim chodzi , jeśli chodzi o moje odczucia – to mam silne przeświadczenie , że nie uda im się , ludzie budzą się a internet pomaga w tym

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
