Harald Kautz Vella na I Konferencji Projektu Ziemia, cz 1

.

dzięki, Aldabro za udostępnienie

.

Wielkie podziękowanie dla organizatorek Madlen Namro i Danuty Anny Sharma.

37 Komentarzy (+add yours?)

  1. Anaja
    List 26, 2015 @ 18:34:15

    Kto nie był w Dubaju i nie słyszał o tańczących fontannach, To na pewno was urzeknie i chwyci za serce jej piękno… Wiem że nie na temat ale warto dać umysłowi i sercu chwile odprężenia ….

  2. Anaja
    List 26, 2015 @ 17:56:05

    Najnowszy przekaz Kryona z 24 listopada 2015 r .Jest piękny i budujący ….<3 Warto posłuchać…..

  3. Ella
    List 26, 2015 @ 13:15:11

    Kochani ciekawy fil na temat nowego kierunku studow w Polsce , Nawigatorzy Jutra.
    Jezeli tez uwazacie te to ma sens to warto by bylo pomedytowac , zeby ich glos byl szerzej sluchany i dotarl do swiadomosci Szerszej grupy Polakow.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Ella

  4. eressi
    List 26, 2015 @ 02:12:27

    Asia ,sprawdziłam i dołączę się do Was o 8 codziennie i „podam dalej”.
    Mika,trzeba tylko ustalic jakąś godzine,kiedy wiekszość zainteresowanych nie będzie w pracy i zaprosić wszystkich chetnych i mozemy zaczynać. Jedyne o co chciałabym poprosić to pomoc w udostepnianiu wiadomości jak największej liczbie ludzi.😻

  5. Anaja
    List 25, 2015 @ 17:49:07

  6. mika
    List 25, 2015 @ 15:31:51

    Czy będzie kontynuacja wystąpienia HKV?

  7. Bratek
    List 25, 2015 @ 08:54:16

    Witam Kochani, myślę że można codziennie jak najczęściej wysyłać z siebie takie słowa/myśli: Światło, Miłość, Pokój, Spokój i Harmonia.
    Poproszę Was o wyjaśnienie co jest w napoju pepsi, a coca cola?
    Bardzo dziękuję i serdecznie wszystkich pozdrawiam.
    Krystal, Twój blog i Twoja praca są bezcenne.

    ❤ kr

  8. Piotr
    List 24, 2015 @ 22:20:43

    Kristal czy to o czym tu mowa na Tym blogu ma podparcie w jakims stopniu z Pismem Świętym?


    ? kr

    • Jan
      List 24, 2015 @ 23:07:40

      Drogi Piotrze
      Pewno nie zdajesz sobie sprawy z tego, że prawie wszystkie religie na naszym świecie są zmanipulowane przez Archontów. Katolicyzm również. Archonci to gadzia rasa, która opanowała Ziemię 26000 lat temu. Prawie wszystkie rządy na świecie są pod ich kontrolą za wyjątkiem Putina. Dlatego tak psy na nim wieszają.
      Robią wszystko aby ogół nic o nich nie wiedział.
      Poniżej wklejam mapkę, która obrazuje na czerwono obszary Ziemi, gdzie religie uległy tej manipulacji. Nasze „Pismo Święte” również jest mocno zmanipulowane a są informacje, że papież Franciszek sam jest wcielonym Archontem.
      To on ma ogłosić na Ziemi NWO, którego celem jest depopulacja świata (redukcja liczby ludności do może pół miliarda). W tym celu prowadzone jest szereg działań.
      Witaminy maja być zakazane a żywność z nich wyjałowiona. Skuteczne leki na raka zakazane. Samoloty z góry posypują nas trutkami (smugi chemitrails) itd, itp…
      Ale mamy coraz większą nadzieję, że te szatańskie plany się nie powiodą. Ludzie są coraz bardziej świadomi.

      (Chciałem wkleić, ale nie idzie…)
      Powiem więc tylko, że jedynie rejon Indii jest wolny od religijnej manipulacji.
      Pozdrawiam
      Janek

    • Jan
      List 24, 2015 @ 23:42:44

      Piotrze, proponuję Ci abyś się z tym zapoznał:
      https://krystal28.wordpress.com/2015/04/11/kim-sa-archonci/
      Pozdrawiam
      Janek

    • Iza
      List 26, 2015 @ 10:56:40

      TAK Piotrze.

  9. Morka
    List 24, 2015 @ 08:17:56

    Sluchac tych informacji i widziac jak ta technologia jest zaawansowana nachodzi mi pytanie czy ludzie tego typu co o tym opowiadaja rowniez nie sa zwiazani z dzialanosci na krzysc tej negastywnej strony. Jak wiadomo na czym sie skupiasz to rosnie. Wiec czy aby przypadkiem tacy naukowcy nie zaszczapiaja nam kolejnej ”rzetelnej” wiedzy o tym jak wielkimi jestesmy ofairami ? Czy waszym zdaniem informacje tego typu nie sa kolejna cegielka to tak zwanego transhumanimu poprzez nanonoty + wiara swiadomosci i skupienie uwagi ?

    • eressi
      List 24, 2015 @ 20:56:47

      myślę,że wiedzieć,a skupiać na tym uwagę,to co innego.czy morfeusz współpracował z ciemnymi,dlatego,że przekazał neo prawdę? czasami wygodniej jest nie wiedziedzieć i z całą pewnością to mniej boli,ale co by się zmieniło? zawsze chciałam zrobić globalną medytację w intencji diametralnej poprawy losu zwierząt.;)

      • mika
        List 25, 2015 @ 14:35:05

        Tak!! bardzo chciałabym, żeby los zwierząt zmienił się. Sama wysyłam im miłość, gdy czuję, że mogą tego potrzebować. Gdy robię medytację światła (wg Sathya Sai Baby), obejmuję światłem także królestwo zwierząt. Jeżeli ogłosisz globalną medytację na rzecz zwierząt, dołączę i powiadomię kilka osób.

        • Princess Woona
          List 26, 2015 @ 15:27:17

          nie zapomnij o roslinach i grzybach. bo grzyby to osobne krolestwo

        • canou
          List 26, 2015 @ 21:58:43

          @Princess Woona,
          „Chciałem nagrać wilka w leżącego w bagienku. Widziałem takie zachowanie kilka razy, ale nocą. To spore wyzwanie zwłaszcza w środku dnia. Wytropiłem rodzinę wilków, przy najbliższym wodopoju wysypałem wiaderko piasku z wilczej zagrody z zoo w Bydgoszczy. To był błąd, wilki się przestraszyły co widać na pierwszym ujęciu. Zapomniałem jak czuły i niezwykły jest wilczy nos. Przeniosły się do innej ostoi. Strasznie było mi głupio. Zebrałem wszystko, wysprzątałem, następnie wysypywałem tylko łyżkę pod kamerę. Sposób okazał się skuteczny. Co więcej okazało się , że silnym , zdrowym zwierzętom obecność wilków nie przeszkadza. Kąpał się jeleń , potem wilk , a po godzinie zrelaksowany łoś. Co innego gdy pojawili się myśliwi. Wtedy wszystko zgasło. Jeszcze jedno, ten samiec alfa ma widoczny ślad po wnyku na karku, A jeleń byk został zastrzelony dwieście metrów dalej. Nie był selekcyjny , ale za nieprawidłowy odstrzał grozi myśliwemu jedynie roczny zakaz polowania na jelenie byki.”

        • Princess Woona
          List 27, 2015 @ 12:01:40

          Canou a dziekuje za odpowiedz

    • asia
      List 25, 2015 @ 11:22:50

      Witaj Morka,

      wiesz, ze tez mialam takie odczucie, gdy wysluchalam tego wywiadu. Jakas nieprawda mimo mowienia ‚ prawdy’ .

      Waznym jest bysmy wysylali wszystkim Zwierzetom wiele Milosci i Swiatla i wyobrazili sobie , ze sa szczesliwe a ludzie sa Swiadomi swej roli w stosunlu do zwierzat i rozumieja , ze sa ich opiekunami, ktore powierzyl nam Stworca. Zwierzeta to nasi mlodsi Bracia i Siostry , o ktore dbamy z wielka miloscia . Ich zycie to ich suwerenna i wolna wola , oni decyduja o swym zyciu . Nikt inny !!!
      Zalozylam na fb grupe „ Wszystkie Zwierzeta sa Nasze „ . O 8 godzinie rano medytujemy ( https://www.facebook.com/groups/529271913893591/?fref=ts ) slac przez 5 do 15 minut milosc i swiatlo dla zwierzat i ludzi wyobrazajac sobie , ze zwierzeta sa szczesliw, kochane i dobrze traktowana a ich wolna wola jest szanowana poprzez juz swiadomych ludzi , ktorzy wiedza, ze Zwierzeta sa do kochania a nie do jedzenia . I Ty mozesz przylaczyc sie do medytacji lub w innej godzinie dnia wizualizowac szczesliwe zwierzeta zyjace na Gaji cieszace sie szacunkiem i opieka wszystkich istot zyjacych na ziemi.

      Z miloscia i respektem i wdziecznoscia do Zwierzat .

      One juz tak wiele dla nas zrobily a my nie podziekowalismy im za ich mleko, za ich przetwory mleczne, za ich towarzystwo , za ich … och tak bardzo wiele. Dziekuje Wam Najukochnsi Bracia i Siostry . Prosze wybaczcie nam okrucienstwa w stosunku do Was , poniewaz tak naprawde nie zdajawalismy sobie sprawy , nie zdawalam sobie sprawy z tego robilam ( jestem wegetrianak juz od b.dlugo )

      A teraz juz wszystkie istoty uswiadamiaja to sobie i Wy jestescie wolne i ludzie dbaja o Was a Zrodlo i caly Kosmos wspiera nas w tym.

      Namaste ❤

      P.S. ( fb zablokowala znow mnie jako administratora mej grupy, wiec nie bede mogla Cie dolaczyc , gdybys postanowil / postanowila zostac jej czlonkiem az do wyjasnienia z fb a to moze potrwac ; wiem z doswiadczenia ).

      P.S. 1 gdy nasze wnuki zapytaja nas kiedys: „ gdzie bylismy podczas holocaustu zwierzat ? „ juz nie bedziemy mogli powiedziec : „ mysmy tego nie wiedzieli „ …

      • eressi
        List 25, 2015 @ 21:21:04

        Asia,sprawdziłam,że medytujecie codziennie o 8 rano,bedę z Wami i ,,podam dalej,,
        ja nie mam fb,zrezygnowałam,nie mogłam znieść tego co tam najczęściej widziałam.też założyłam to głównie po to,żeby pomagać futrzakom,ale odzew był mierny.
        Mika,jeśli możesz dołącz do nas i też ,,podaj dalej,,:)
        i możemy wybrać datę i godzinę dogodną dla jak największej liczby osób i po raz kolejny przekonać się jaką mamy moc:)

      • Iza
        List 26, 2015 @ 11:12:54

        Dołączam się do Was, którzy troszczycie się też o zwierzęta. Mozna też mówić zarządzenia w imieniu swoim i Żródła:
        np. „Ja (imię i nazwisko) siłą mojej boskiej Świadomości, w imieniu Żródla zarządzam, że na Ziemi mają być natychmiast zaprzestane: zabijanie zwierząt, polowania na zwierzęta, wykonywanie eksperymentów na zwierzętach i inne okrucieństwa wobec wszystkich zwierząt.”

        • eressi
          List 26, 2015 @ 19:05:36

          💜

        • asia
          List 27, 2015 @ 15:19:49

          Dziekuje Izo . I tak sie stalo wedle zarzadzenia ❤ .

          Wiem, ze kazdy ma swoj wyprobowany, nalepszy sposob na medytacje, na tworzenie / kreowanie , dobrze jest jak go uzywa dla Najwyzszego Dobra . Pozdrawiam serdecznie 🙂 ❤

      • Weronika
        List 26, 2015 @ 18:45:53

        W 2013r dane mi było ujrzeć Nową Matkę Ziemię – piękną nasłonecznioną leśną krainę a na Niej naszych młodszych braci w błogostanie. Ja też odczuwałam ten błogostan. Człowiek myśli, że ich uszczęśliwia, tymczasem jest odwrotnie. To one nas uszczęśliwiają a za to otrzymują od nas koszmar.
        Przyłączam się do medytacji. Prześlijmy im naszą miłość.

      • asia
        Gru 01, 2015 @ 13:03:06

        Kochani, raz jeszcze chcialam wrocic do madytacj dla zwierzat . Chodzi o to by wysylac im wiele milosci i swiatla i wspierac ich w drodze, ktora wybrala ich dusza dla ich Najwyzszego Dobra. One same decyduja a my szanujemy Ich wolna wole wspierajac to co wybrala ich dusza inkarnujac jako zwierzeta. My tak jak rodzice to robia wspieraja i kochaja szanujac to co dzieci wybieraja na swej drodze a nasza milosc jest bezwarunkowa i bezinteresowna. To takie male sprostowanie, poniewaz tak naprawde to ja nie wiem jaki byl cel inkarnacji zwierzat w tym czasie na ziemi a jedynie co moge zrobic to wesprzec ich swa miloscia . Pozdrawiam bardzo serdecznie ❤ .

        • Iza
          Gru 02, 2015 @ 11:47:16

          Cześć Asia!
          Ja też za bardzo nie wiem, ale wiem, że można się modlić o zwierzęta, aby miały przyszłe lepsze wcielenia,np. w ciele ludzkim

  10. Marian
    List 24, 2015 @ 06:27:48

    Witam Kochani nasza sobotnia medytacja odniosła sukces osiągneliśmy masę krytyczną a nawet ją przekroczyliśmy droga do Wydarzenia stoi otworem
    Pozdrawiam Światłem i Miłością

    • Dorota
      List 25, 2015 @ 00:34:17

      🙂 🙂

    • ran
      List 25, 2015 @ 01:24:25

      co teraz należy czynić ?

      • gs
        List 25, 2015 @ 11:19:01

        ..najlepiej czynić dobro w każdej możliwej postaci … 🙂 pozytywnie wibrować, pomagać, wspierać , używać myśli i wyobraźni do korzystnych wizji wolnego świata, zdrowia , czystości, obfitości , równowagi i spokoju …

      • and777
        List 25, 2015 @ 13:28:47

        Następna medytacja

    • Kroolik
      List 25, 2015 @ 13:50:56

      Jejku! Wiedziałam!!! Miałam wizję – moja dusza ma bardzo silną moc! Udostępniłam info o medytacji z opisem, że wystarczy chociaż intencja skierowana ku – dla tych co nadal nie dowierzają i są sceptyczni, że nic ich to nie kosztuje i mają tylko do zyskania a nic do stracenia. Mimo sceptycyzmu na pewno każdy ma dość obecnych czasów i tego wszystkiego. Udało się ❤

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
