Simon Parkes -> biuletyn listopadowy, 2015

.

.

Skutki paryskiej zbrodni były odczuwalne na całym świecie.  Służą one jako ostrzeżenie przed intencjami światowych psychopatów, nie tylko dla krewnych i przyjaciół zamordowanych.  Całkowicie akceptuję to, że ci, którzy popełnili tę zbrodnię mieli religijną/fundamentalną agendę.  Ale kto był w ich umysłach?  Kto nimi manipulował?   Ani przez chwilę nie wierzyłem, że byli oni świadomi ważnego planetarnego ustawienia, akurat w momencie, gdy rozpoczęli swą straszliwą zbrodnię.   Sytuacja w Paryżu była jedną wielkim ofiarnym poświeceniem zaplanowanym w celu uwolnienia traumatycznej energii, który w połączeniu z maksymalną mocą Zderzacza Hadronów mogłoby usunąć połączenie ludzkości ze Źródłem.  Wiem, że kiedy powiedziałem to wcześniej, niektórzy śmiali się mówiąc, że żadna siła nie może złamać naszego połączenia ze Stwórcą.   Ale czy naprawdę chcemy to wystawić na próbę?

Żadne ofiarne poświecenie nie jest dobrą sprawą.  Ofiara w Paryżu z magicznego punktu widzenia została skażona złymi intencjami.  Zbrodnia była tak wielka, że ​​samo Źródło we własnej osobie weszło w Zderzacz Hadronów i w wyniku tego powstała przepychanka z uwolnieniem niewiarygodnie dużej ilości energii.  Źródło zamanifestowało się w zderzających się rurach urządzenia.  Operatorzy urządzenia podkręcili moc w celu wydalenia tego, co było postrzegane przez nich jako obce ciało.  Źródło dopasowało się do tej wygenerowanej energii, aż w końcu została spowodowana wielka szkoda w całej instalacji*.  Amerykańskie służby bezpieczeństwa, które nie są częścią kabała szacują, że naprawa Zderzacza zajmie 10 la.  Moje własne  informacje szacują, że zajmie to więcej niż 5 lat.  Kabał może albo udawać, że nic się nie wydarzyło, albo zamkną czasowo urządzenie, twierdząc, że ​​osiągnęli to, co chcieli osiągnąć.  Wiemy że to będą kłamstwa, bo dlaczego Chińczycy właśnie teraz ogłosili, że ​​oni sami zbudują Zderzacz większy niż w CERN.

Gdy grupa „Łączenie Świadomości podjęła się globalnej medytacji, pokazaliśmy nasze połączenie z miłością i udowodniliśmy, że ludzkość może zwyciężyć zło i osobiście wierzę, że to pozwoliło Źródłu odegrać bardziej aktywną rolę w tym co jest teraz wojną – wojną o zbawienie ludzkości.

Moje myśli i myśli całego zespołu „Łączenie Świadomości” kierujemy do wszystkich osób, które ucierpiały z rąk kryminalnych, psychopatycznych grup morderców.  Wszyscy dobrzy ludzie muszą upewnić się, że takie osoby nigdy nie zdobędą kontroli nad ludzką rasą.

Wiele nadziei, więcej siły, wiele miłości

 

Przetłumaczyła Aldabra, edycja Krystal

*Uszkodzenie [słowo meltdown jest tu używane , co znaczy stopienie] potwierdzone w wywiadzie Milesa Johnstona z dnia 20.11.2015 z Karen MacDonald i Patty Brassard’em.  Przez prawie cały wywiad Patty nie może się powstrzymać od śmiechu z radości- kr.  Link angielski:  https://www.youtube.com/watch?v=ye0Zrqq3Gck

http://simonparkes.wix.com/home#!nov-newsletter/gu86w

16 Komentarzy (+add yours?)

  1. megi
    List 24, 2015 @ 10:28:44

    A więc, to co powiedział Simon to prawda. 13 piątek byl bardzo pechowym dniem dla wielkiego zderzacza hadronow i jego obsługi. Zobaczcie sami.http://yournewswire.com/whistleblower-reveals-cern-suffered-major-disaster-on-friday-13th/

    link angielski — kr

  2. Ewa
    List 23, 2015 @ 22:45:26

    Kobra nadaje: „Nasz Wydarzenie Medytacja był ogromny sukces z wielką pozytywny wpływ na nasze przyszłe terminów. Szczegółowy raport ukaże się tu około tygodnia od sposobu jak zebrać wszystkie intel.”
    hop siup tralala bum cyk cyk 😀 😀 😀

  3. Wiatr1000
    List 23, 2015 @ 18:42:27

    Ja z innej beczki… Może trochę was odłączę od tych wydarzeń 😉

    Mam takie zapytanie odnośnie tego co mnie dotyka.. Doświadczam wizji na jawie odnośnie związków a także snów. Widzę, że jestem w stałym związku z kimś. Pojawia się to na jawie w postaci obrazów, emocji itd. Tak samo sny. Dzieje się to od 2-3 miesięcy w różnych odstępach czasowych. O ile miejsca i osoby są inne to ten element jest wspólny. Czuję stałość, czuję, że jestem związany. Jest to coś zupełnie odmiennego niż teraz gdy jestem sam, zawsze byłem sam 😉

    Ciekawe co to może oznaczać…. Udało mi się też raz na krótko świadomie i spontanicznie wyjść z ciała, czyli oobe, a także wróciły do mnie sny po śnie z rozczłonkowania które wcześniej zamieściłem. Ogólnie potym śnie się dziwnie czuje.

    • Ascella
      List 24, 2015 @ 01:09:18

      Wiatr1000, prawdopodobnie jakiś proces się u Ciebie zaczął. Ale wiesz, że masz zaraz pod bokiem (albo raczej – za plecami :)) Istotę, którą możesz poprosić o wyjaśnienie tych doświadczeń, o wyklarowanie, dlaczego spotykają Cię akurat takie wizje? To Twoja Wyższa Jaźń. Podnieś wibracje (np. uskrzydlającą muzyką, medytacją) i wyślij mocny, szczery, świetlny impuls do niej z prośbą o podpowiedź. Potem bądź cierpliwy i czujny. Nie wiem, czy masz jakiś kod porozumiewania się z WJ, ale ja np. otrzymuję odpowiedzi w postaci tekstu. I tak, Wyższe Jaźnie też korzystają z internetu, bo wiele cennych informacji wpadło mi w oko na portalach :). Niejaki Omstan też kiedyś tu pisał, że otrzymuje wskazówki w tej samej formie – tekstu. A blog Krystal to w ogóle niesamowita kopalnia uniwersalnych informacji, gdzie możesz znaleźć ciekawe rzeczy.

      Jeśli odpowiedź nie nadejdzie, to ponawiaj prośby, a jeśli mimo to nie nadejdzie, to znaczy, że najpewniej jeszcze nie jesteś gotowy, by ją otrzymać. Mimo to radzę zachować spokój, na pewno sprawa prędzej czy później się wyjaśni.

      Informacje od WJ są wysokiej klasy i pięknie podane – często trzeba do nich dorosnąć.

      Ja osobiście uważam, że może przypominają Ci się poprzednie wcielenia i to, że byłeś z kimś w związku. W sumie ja przeżywam teraz coś podobnego, tylko bez wizji. Ale generalnie my tutaj możemy tylko gdybać, dlatego zwróć się do samego siebie, wsłuchaj się w siebie, a wiele się dowiesz.

      Co do wychodzenia z ciała to zdarza się, tak. Ja się śmieję, że to astral wyciąga za nogi, bo się stęsknił ;). Jak już raz wyszedłeś, to bądź pewien, że co jakiś czas będziesz przez przypadek wychodził, bo masz otwarte „wrota”. Wystarczy jakieś niedospanie, zarwana nocka, potem jakieś drzemki w ciągu dnia i już lecisz w kosmos ;).

      • Wiatr1000
        List 24, 2015 @ 11:27:33

        Ja z Opiekunką mam kontakt tylko raczej spontaniczno – różny 😀

        Te wizje są dziwne dla mnie.. Pierwszy raz w życiu. Coś jak deja vu gdy stwierdzamy: „to już się odbyło” ale to pojawia się jako błysk obrazów, uczuć. Ja akurat boję się przekraczać tej granicy. To co mi się ukazuje raczej przeraża niż cieszy. Ta pewność, stabilność a zarazem irracjonalność i nieprzewidywalność. Dla mnie relacje z ludźmi to jak chodzenie ślepca, lub bez latarni po ciemnej ulicy.

        Tam ten sen mi odblokował coś… Wróciła połowa mnie. Kiedyś uczucie wychodzenia z ciała było mi znane, jednak umieszczałem je do śnienia i fikcji niż do prawdziwego zjawiska. Śniłem dużo. Później przestałem.. A teraz po tym śnie coś się odblokował, że znów śnię 😀

    • Anaja
      List 24, 2015 @ 10:34:22

      Witaj Wietrze
      Wiem dokładnie co czujesz. Ja miałam podobne stany, nie dość że zgubiłam się między rzeczywistością a snem to jeszcze doznawałam przesunięć rzeczywistości to znaczy kiedy wychodziłam z jakiegoś budynku lub wchodziłam nap z pola w teren leśny to znajdowałam się w innej rzeczywistości której nigdy przed tym nie widziałam. Zaczęły dopadać mnie stany lękowe , bałam się że dzieje się ze mną coś niedobrego. Wpadła mi do głowy taka myśl a może to była podpowiedź od mojej wyższej świadomości, a mianowicie żeby sobie robić 3 razy dziennie po 5-10 minut sesje oddechowe i to poskutkowało teraz mam nad tym kontrolę.Przestałam się bać że może mnie licho wynieść gdzieś w nie odpowiedniej porze nieznane mi miejsce lub czas,bo nie wiem jak to zdefiniować
      Spróbuj codziennie pooddychać całkowicie świadomie jestem pewna że będziesz cieszyć się tym czego obecnie doświadczasz. Ja teraz to traktuję jako świetną zabawę a jednocześnie naukę a przy okazji nauczyłam się jak można ukierunkować swoją energię..
      Życzę sukcesu i trzymam palce wiem że Ci się uda..
      Pozdrawiam anaja….

    • Aldabra
      List 24, 2015 @ 12:55:28

      A może chodzi o Twoją bratnią duszę i wasze spotkanie, które do tej pory było blokowane przez programy Archontów ? Kobra wspomina o tym w ostatnim wywiadzie. Na forum padła propozycja, że potrzebny jest nam wolny transport gratis, żebyśmy się na tej Ziemi mogli nawzajem poodnajdywać 🙂 Może to widzisz ? Potencjał spotkania i umiejętność rozpoznania energii tej duszy? „LUISA pytanie do Kobry: Chciałam zapytać o koncepcję tych grup dusz przychodzących razem, bratnich dusz, bliźniaczych płomieni. …. Co to oznacza? Jaki jest cel grupy dusz i czy można go zepsuć? Co to znaczy być grupą dusz? Co to znaczy być bliźniaczym płomieniem i bratnią duszą? I dlaczego przychodzą one razem w tym czasie?
      KOBRA – Dusze nie zostały stworzone jako jednostki. Dusze zostały stworzone w grupach. Dusze rzeczywiście wydzieliły się z Centrum Galaktyki w tych grupach, a te grupy, które zostały utworzone razem są nazywane grupami dusz. Zazwyczaj te grupy dusz mają tendencję do wcielenia się razem w tym samym czasie i przestrzeni, a tym samym, powiedziałbym, również w tym samym kraju lub w tym samym regionie i spotykają się w ich ……, I w trakcie ich życia, spotykają się i rozpoznają się nawzajem. Dusze, które są znacznie bliżej siebie są nazywane bratnimi duszami. Każda indywidualna dusza zanim wejdzie w świat 3D dzieli się na dwie biegunowości, polaryzację męską i żeńską. I wtedy nazywane są bliźniaczymi duszami, lub niektórzy nazywają je bliźniaczym płomieniem.
      Jednym z programów Archontów jest zapobieganie i przeciwdziałanie spotkaniu się bliźniaczych dusz. To jest powodem, dlaczego nie zachodziły spotkania bliźniaczych dusz na powierzchni planety, lub gdy do tego doszło, to przeciwdziałano temu, w niektórych przypadkach dość drastycznie. Tak więc jest niezwykle mało spotkań bliźniaczych dusz teraz na powierzchni planety. To się jeszcze nie dzieje. Ale wiele bratnich dusz spotyka się i pracują razem dla planetarnego wyzwolenia. LUISA: … Powiedz w jaki sposób ludzie wiedzą, czy są z tej samej rodziny dusz? Jak można znaleźć swoją bratnią duszę lub bliźniaczy płomień? I jak można się dowiedzieć, kim oni są? …. Czy istnieje jeszcze jakaś misja, czy coś takiego? Czy jest jakiś cel w tym specjalnym czasie? Czy to jest coś specjalnego w tym szczególnym czasie? Czy wiesz coś o tym?
      KOBRA – OK . Tak więc, w zasadzie ludzie z tej samej rodziny dusz rozpoznają siebie nawzajem, ponieważ jest pewne rodzinne podobieństwo ich energii. Czują, że znają się nawzajem jeszcze sprzed, a w przypadku bliźniaczych dusz ta energia jest o wiele silniejsza. Ale dla bliźniaczych dusz, to się jeszcze nie stało, więc jest to pytanie, na które jeszcze nie ma odpowiedzi”

      • Wiatr1000
        List 25, 2015 @ 10:56:39

        Jesteś bliższa tego co czuje w tej chwili 😉 Tylko dla mnie, umysłu analitycznego i racjonalnego doznania tego typu są mi obce i lękliwe. Zdaję sobie sprawę z programów które ludzie posiadają z ich wymaganiami itd. i ja w tym zestawieniu wyglądam „blado”. Dochodzi też moja natura indywidualisty, niezależności i samotnika 😛 Przeraża mnie koncept tego wszystkiego a także to, że to co już mam ułożone, spójne i wiem co robić się zawali. Ja wiem co robić gdy sam jestem i mam dużą potrzebę być samemu 😉 A wspólne życie?… Przeraża mnie zniewolenie na wielu płaszczyznach..

        Mi Opiekunka zrobiła porządek z tym snem o rozczłonkowaniu. Czuję się inny i jakby odblokowało się coś we mnie Powrót snu jest dla mnie jakby moja połowa życia wróciła do mnie 🙂 Teraz czuję się pełny 🙂

        • Aldabra
          List 25, 2015 @ 22:30:19

          No dobra 🙂 Kobra kiedyś powiedział, że bliźniacze dusze dysponują RAZEM absolutnie fenomenalną energią zmieniającą Ziemię. Ich połączona energia stwórcza jest nie do zatrzymania. Stąd między innymi staranne działania Archontów, co by się akurat te dwie dusze nie spotkały, tylko to mogą zrobić manipulując. Więc może nic Ci się nie zawali, a wiele rzeczy wybuduje? Relacja bliźniaczych dusz jest ogromnym spełnieniem obydwu Dusz, każdej inaczej, w wolności. Mam pamięć takiej relacji i nie mogę się doczekać kiedy programy Archontów padną, gdy wyłączą im zasilanie iluzji i mistyfikacji. A poza tym – jedyną pewną rzeczą w życiu jest ….. zmiana! ❤ Głowa na wycieczkę, a serce niech bije!

  4. Oualander
    List 23, 2015 @ 17:56:31

    Mam już serdecznie dość tych dołujących artykułów pro i anty imigranckich, zasypujących całą sieć, więc
    pod spodem link dla wszystkich ludzi o otwartych umysłach potrzebujących odrobiny rozrywki i zabawy 🙂

    http://wolnemedia.net/wierzenia/straszna-twarz-wojujacego-ateizmu/

    Pozdrawiam 🙂

  5. Dawid56
    List 23, 2015 @ 17:23:43

    Rzeczywiście, oprócz tego że Jowisz dnia zamachów w Paryżu znajdował się na Słońcu zamachu w WTC 11.09.2011, to dodatkowo Ten Jowisz razem z Merkurym i Uranem utworzyły konfigurację zwaną Palcem Bożym ( sekstyl i dwa kwinkunksy). „Rozładowanie” tego Palca Bożego, będzie miało miejsce gdy Mars utworzy opozycję z Uranem czyli 11-13 grudnia.Wtedy potrzebna by była wielka medytacja dziękczynna za Pokój na Świecie( nie w intencji Pokoju).

    • Anaja
      List 23, 2015 @ 17:54:19

      Jestem zaaa!! Warto taką medytację zrobić, Właśnie teraz jest czas żeby medytować każdego dnia aż do skutku. Datę zanotowałam. Myślę że to świetna podpowiedź. Zresztą tu już utworzyła się świetna grupa medytująca z olbrzymim zapałem. Myślę że każdy z nas chce przekroczyć wreszcie ta metę..
      Życzę wytrwałości i wielkiej miłości w SERCACH…<3 ❤ ❤ ..Nam Wszystkim…

    • Dawid56
      List 23, 2015 @ 20:32:21

      Prostuję, chodziło oczywiście o 11.09.2001

  6. Anaja
    List 23, 2015 @ 16:51:25

  7. Jan
    List 23, 2015 @ 10:26:05

    Dzięki Ci Krystal za udostępnienie tej wiadomości.
    Z tym zderzaczem hadronów to super sprawa.
    Miejmy tylko nadzieję, że zanim zdążą to diabelstwo naprawić lub zbudować drugie takie w chinach, to nastąpi Wydarzenie.
    Odnośnie wywiadu z Simonem – nie była dla mnie całkiem jasna rola papieża Franciszka. Niby taki „dobry” ale jakby nie było sam jest z jezuitów, czyli „diabłów wcielonych”. No i teraz jest już jasność. To on ma ogłosić to szatańskie NWO. Tak więc bez wątpliwości wiemy już czyje interesy reprezentuje wraz z całym KK.
    Pozdrawiam
    Janek

    • MajaWalia27
      List 23, 2015 @ 17:27:18

      Janku w swoim ostatnim wywiadzie Kobra powiedział,że papież jest archontem z ciemnej strony Andromedy…więc jak widzisz wydaje się,że jest on na samym szczycie manipulacji i piramidy władzy….bynajmniej nie ‚świetlistej”. Zresztą jak sam napisałeś- przecież to ” szef” Jezuitów…skoro uczynili go papieżem to w swojej pysze są pewni dominacji nad światem. JEDNOCZMY się wspólnie w medytacjach na całej ziemi. To ISTOTY BOSKIE mają moc KREACJI. Co mi się podoba u Simona to OGROMNA wiara w nas ludzi, taka wiara jakiej nam czasem brakuje-:) Jesteśmy kroplami źródła, i widzicie Simon napisał,że ma odczucie,że nasz medytacja wspomogła w jakiś niewytłumaczalny sposób siłę manifestacji SAMEGO ŹRÓDŁA. JEST MOC jednym słowem, i dla mnie to coś niesamowitego.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
