Fałszywa flaga w Paryżu i aktualizacja medytacji, 16 listopada 2015

.

 

.

Kochani, proszę, abyście udostępniali poniższy filmik i link do sobotniej medytacji o 21.12, tam gdzie tylko możecie od dzisiaj do soboty, wielkie dzięki ❤

Podziękowania dla Smaly7 za utworzenie tego pięknego filmiku.  Kobra też wstawił w późniejszym czasie mapę globu pokazującą węzeł sieci energetycznej w Paryżu (poniżej).  Aldabra przetłumaczyła dla nas przygotowanie do medytacji, zredagowane przez stronę Prepare For Change, Siostrzeństwo Róży,  wszystkie 3 dni w Jej ostatnim komentarzu, dzięki ❤ kr

.

Niedawne ataki fałszywej flagi w Paryżu zostały zaaranżowane przez rodziny czarnej szlachty stojącymi za jezuitami w wojnie okultystycznej w celu zakłócenia sieci energetycznej i zaszczepienia więcej strachu.  Powszechnie wiadomo, że Paryż jest ważnym wirem energetycznym dla energii Bogini, szczególnie dla Bogini Isis:
 .
http://isiopolis.com/2014/11/09/isis-the-french-connection/
 .
http://homepage.ntlworld.com/fusniak/talisman/articles/isisofparis.html
.
 .
Ale te manipulacje już nie działają i ludzie Paryża się nie boją:
 .

Po drugie, te ataki zostały dokonane w piątek 13-tego jako okultystyczne ostrzeżenie i groźbę dla pozytywnych templariuszy, którzy za kulisami wspierają Putina i Wschodni Sojusz.

Piątek, 13 października 1307 roku był dniem, kiedy większość templariuszy zostało aresztowanych w Paryżu i gdzie indziej we Francji:

http://www.esotericrosslyn.org/templar/fall.htm
 .

Po trzecie, te ataki zostały zaaranżowane w celu dalszej polaryzacji europejskiej ludności chrześcijańskiej do nienawiści religijnej wobec muzułmanów.  Gdy wszystkie inne próby, aby rozpocząć 3. Wojnę Światową zawiodły, ciemne siły mają nadzieję wywołać tę wojnę tworząc masę krytyczną nienawiści religijnej pomiędzy chrześcijanami i muzułmanami.  Jest to częścią starożytnego planu kabała, o którym już Nostradamus wspomniałWażne jest tu, aby mieć świadomość, że islam jest religią ogólnie spokojną, i że radykalny wojujący islam urodził się w 18-tym wieku jako wahabizm i był wspólnym tworem Brytyjczyków i Arabii Saudyjskiej:

http://www.conspiracyschool.com/wahhabis
 .
 .
W bardziej optymistycznym tonie, ponad 1 milion uchodźców już wróciło do Syrii od początku rosyjskich operacji wojskowych:
 .
http://sputniknews.com/middleeast/20151111/1029922126/russia-syria-refugees.html
 .

Niemcy są w trakcie zakazu rozdrabniania piskląt, strasznej praktyki o niewypowiedzianym okrucieństwie wobec zwierząt:

http://www.ewao.com/a/germany-becomes-the-first-nation-to-ban-chick-shredding/
 .

https://en.wikipedia.org/wiki/Chick_culling

I wreszcie wieś w Indiach znalazła unikalny sposób wspierania równości kobiet:

[Wieś sadzi drzewko, gdy urodzi się dziewczynka – kr]
 .
http://www.onegreenplanet.org/environment/village-in-india-plants-plants-trees-every-time-a-little-girl-is-born/
 .

  Aktualizacja medytacji

Czas globalnej medytacji na rzecz Wydarzenia zbliża się wielkimi krokami:

https://krystal28.wordpress.com/2015/11/12/medytacja-na-rzecz-wydarzenia-21-listopada-o-godz-21-12/

Jeśli czujesz, że proces planetarnego wyzwolenia trwa zbyt długo, tutaj jest okazja, aby ją przyspieszyćWydarzenie na Facebooku został stworzone dla tej medytacji:

https://www.facebook.com/events/1523593674628244/

Możesz również podpisać petycję dla wsparcia naszej medytacji:

http://www.thepetitionsite.com/896/743/541/the-event-meditation-planetary-liberation-victory-of-the-light/

Filmiki na Youtube zostały stworzone w wielu językach.

English:
https://www.youtube.com/watch?v=fVCttRkxgWg&index=1&list=PLVOwQLKLBlsNHf_JfKHwPhdS9AXwwsfKQ

German:

https://www.youtube.com/watch?v=dVYSGH0U35E&list=PLVOwQLKLBlsNHf_JfKHwPhdS9AXwwsfKQ&index=4

French:

https://www.youtube.com/watch?v=pLMwjI1WAEg&list=PLVOwQLKLBlsNHf_JfKHwPhdS9AXwwsfKQ&index=3
Italian:
https://www.youtube.com/watch?v=HdowESJfdS8&list=PLVOwQLKLBlsNHf_JfKHwPhdS9AXwwsfKQ&index=6
Portuguese:
https://www.youtube.com/watch?v=OlxO_yZu8wY&list=PLVOwQLKLBlsNHf_JfKHwPhdS9AXwwsfKQ&index=8
Czech:
https://www.youtube.com/watch?v=cF74uIN72I8&list=PLVOwQLKLBlsNHf_JfKHwPhdS9AXwwsfKQ&index=2
Hungarian:
https://www.youtube.com/watch?v=7W5koTmmNIE&list=PLVOwQLKLBlsNHf_JfKHwPhdS9AXwwsfKQ&index=5
Turkish:
https://www.youtube.com/watch?v=WUuqWv_T1k0&list=PLVOwQLKLBlsNHf_JfKHwPhdS9AXwwsfKQ&index=9

Chinese (Traditional):

https://www.youtube.com/watch?v=GIA-s2JfcWc&list=PLVOwQLKLBlsNHf_JfKHwPhdS9AXwwsfKQ&index=10
Japanese:

https://www.youtube.com/watch?v=f9PgmIbVhlk&list=PLVOwQLKLBlsNHf_JfKHwPhdS9AXwwsfKQ&index=7

Tłumaczenia na inne języki są potrzebne jak najszybciej. Prosimy o przesyłanie tłumaczeń do parlagisas777@gmail.com.  Filmiki zostaną stworzone na YouTube i zamieszczone tutaj. [polskie tłumaczenie zostało przesłane – kr]

Zwycięstwo Światła!

Przetłumaczyła Krystal
 .
http://2012portal.blogspot.com/2015/11/short-planetary-situation-report-and.html

87 komentarzy (+add yours?)

  1. Ascella
    List 23, 2015 @ 12:37:24

    Ok, to ja jeszcze dwa słowa o sobotniej medytacji – wiem od znajomych, że po niej od razu ruszyły oczyszczenia duchowe, które wcześniej były blokowane przez
    ciemne siły, a dodatkowo energia medytacji zmiotła podpięcia energetyczne od duchów. W medytacji widziałam, że cały astral został rozświetlony i wszelkie negatywne linkowania zostały wręcz zmienione, a tajne bronie – rozpuszczone. Nie wiem, czy taki fenomen miał zasięg globalny, ale ja coś takiego zaobserwowałam :).
    Po drugie, ta niesamowita cisza – wczoraj, jak kładłam się spać, czułam wielką wewnętrzną i zewnętrzną ciszę. Na dworzu – niesamowity bezruch, jakby uświęcone oczekiwanie na coś. Do momentu medytacji cały czas wiał u nas na Wybrzeżu paskudny wiatr, a teraz jest spokojnie i wreszcie można wyjść z domu bez obawy, że głowę urwie ;).
    Po trzecie, na pewno nie była to łatwa medytacja, miałam odczucie przedzierania się i forsowania, jakby ciemność się temu przeciwstawiała. Oczywiście energie szły mocno z serca, czakra mi się wyrównała dopiero teraz.
    Ze swojej strony dołączyłam w medytacji wizualizację tego, że pogoda na Ziemi wraca do normy, wracają pory roku, śnieźne zimy z trzaskającym mrozem etc. 🙂 Miejmy nadzieję, że tak się stanie.

  2. Beaxt
    List 22, 2015 @ 22:18:39

    Dzisiaj rozmawiałam ze studentem na temat roku 1989, planu Balcerowicza, pelnych półkach, braku pracy, pieniędzy i wolnością z ktora nie wiadomo co bylo robic.Podczas medytacji dostalam pytanie a co Ty będziesz robic po wydarzeniu?..
    Czy to pytanie na wyrost ? Sluchajcie, macie pomysly, wiedze w jaki sposob będziemy działać, jak każdy z nas wykorzysta te wolność?

  3. Jack
    List 22, 2015 @ 22:16:06

    Mam do Was jeszcze jedno pytanie odnośnie symboliki. Oko Horusa(lewe) i krzyż Ankh to piękne i pozytywne symbole, jednakże czy wiecie może czy na przestrzeni wieków zostały one wypaczone przez ciemne siły w jakimś stopniu tak jak np swastyka, oko Re czy wiele innych? Pytam dlatego bo rozważam kupno krzyża Ankh jako wisiorka i ewentualny tatuaż lewego oka Horusa. Dzięki z góry za odpowiedź.

    • Michael
      List 22, 2015 @ 23:39:58

      Energia medytacji płynęła przez Serce. Jeśli odczuwałeś(aś) dolegliwości – może usunęła z niego jakieś blokady?
      Co do krzyża Ankh: w nowym czasie stare symbole tracą znaczenie. Jeśli ten symbol Cię pociąga – noś go z radością. Będzie oddziaływać na Ciebie tak, jak będziesz o nim myśleć. Natomiast tatuaż zdecydowanie odradzam. Po pierwsze – wprowadza do organizmu szkodliwe substancje. Po drugie – tu sprawa jest o wiele poważniejsza: jakie energie zostaną Ci wprowadzone podczas zabiegu? Nakładają się tu różne źródła: energie zakładu, osoby przeprowadzającej zabieg oraz źródła (wzoru). Jedna z moich znajomych prze kilka lat cierpiała na zaburzenia psychiczne spowodowane przez obraz, który lekkomyślnie kazała sobie wytatuować na plecach…
      W Miłości i Świetle Wszechbytu – Michael

  4. kwiatek
    List 22, 2015 @ 21:06:06

    Kochani, ja też miałam lekki ból głowy właściwie przez cały dzień, a gdy był czas medytacji, dość mocno lecz na szczęście b. krótko bolało mnie serce. Po jakimś czasie przyszedł spokój. Noc miałam spokojną, a rano przywitał mnie piękny poranek, czułam radość i wiarę, że medytacja odniosła sukces.
    Teraz czekam na dobre wieści.

    • Jack
      List 22, 2015 @ 22:29:07

      Ja miałem dokładnie to samo, też mnie bolało serce na początku medytacji, przez jakies 2-3 minuty myślę. Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego akurat serce?

  5. krystal28
    List 22, 2015 @ 20:54:58

    Niewiarygodne jak dużą różnicę robi medytowanie z wielką grupą!

    Od tego czasu ta piękna piosenka nie wychodzi z moich myśli. Kochani, Raj jest w Nas na wyciągnięcie ręki!

    Bette Midler – Wiatr pod moimi skrzydłami
    […]
    Czy kiedykolwiek wiedziałeś, że jesteś moim bohaterem, [tu wstawiam Boskość ;]
    i wszystkim czym chciałabym być?
    Mogę latać wyżej niż orzeł,
    bo jesteś wiatrem pod moimi skrzydłami.
    [….]
    Och, wiatrem pod moimi skrzydłami.
    Ty, ty, ty, ty jesteś wiatrem pod moimi skrzydłami.
    Lecę, lecę, odlatuję. Pozwól mi lecieć tak wysoko.
    Och, ty, ty, ty, wiatr pod moimi skrzydłami.
    Och, ty, ty, ty, wiatr pod moimi skrzydłami.

    Latać, latać, latać wysoko na niebie,
    Prawie tak wysoko by dotknąć nieba,
    Dziękuję, dziękuję,
    dziękuję za ciebie, wietrze pod moimi skrzydłami.

  6. monika
    List 22, 2015 @ 18:40:21

    A ja czulam sie dobrze tylko moje dzieciatko po poludniu dostalo prawie 40 st. goraczki wiec tylko intencjami Was wspieralam. Dzis rano po goraczce nie bylo sladu. Zbieg okolicznosci ??? Hmm…

  7. asia
    List 22, 2015 @ 16:23:42

    Czy pamietasz jak sie narodziles/ narodzilas , ale nie z Matki lona lecz z lona Zrodla wyrszulas w Swiat przepiekna perlo by Zrodlo rodzic w miejscach , gdzie sie znajdziesz . Czy sobie to juz przypomniales ty bog z boga prawdziwego …
    Ogladnij filmik i wsluchaj sie w dzwieki Zrodla w formie tej muzyki …

    pa Zrodlaki ❤

  8. Marian
    List 22, 2015 @ 15:58:29

    Witam wszystkich poniżej jest wywiad z Simonem we wrześniu tego roku po polsku


    Przeniesione na stronę główną, dzięki Marianie ❤ kr

  9. mag
    List 22, 2015 @ 12:42:09

    Ja również odczuwałam dekoncentracje,dziwne objawy fizyczne i musze przyznac ze po raz pierwszy chcialy przedostać się niemiłe uczucia lęku? ciężko nawet nazwać.

  10. Krystyna11
    List 22, 2015 @ 12:38:09

    Ara – ja byłam w towarzystwie. Medytację robiłam dwukrotnie – w nocy i ok. 14,oo tej z intencją włączenia jej o 21,12 do grupy medytujących,bo miałam obawy, czy zdążę wrócić. Byłam myślami o tym co jakiś czas.Pomiędzy 19 a 20.50 byłam bardzo senna ,co nie zdarzało mi się nigdy, gdy tam byłam i w takich okolicznościach. I miałam bardzo rozmyte widzenie.Nadrabiałam mudrami i to mnie postawiło na nogi.O właściwym czasie byłam już w domu i już było ok cały czas.
    Miałam włączony komputer i był w uśpieniu. Jak później chciałam odpowiedzieć na otrzymanego maila to naciskałam klawisze , a wychodziły zupełnie inne litery. Musiałam komputer przeskanować, wyłączyć – potem już było dobrze.
    Podejrzewałam, że to miało związek właśnie z tą sytuacją.
    Pozdrawiam

  11. megi
    List 22, 2015 @ 08:31:14

    Do Ara.
    Tak, właściwie od rana dziwnie bolała mnie głowa, choć naprawdę rzadko mi się to zdarza. Taki rodzaj ucisku, uogólnionego bólu całej głowy. Miałam skojarzenia, że to efekt jakichś działań (fal?), ktore miały na celu przeszkodzenie ludziom w medytacji.
    A ak było u WAS?

  12. Ara
    List 22, 2015 @ 00:27:56

    Kochani, czy ktoś z Was na krótko przed medytacją zaczął się źle czuć, mieć objawy typu mocny ból głowy, trudna do opanowania senność, dekoncentracja itp.?

    • gs
      List 22, 2015 @ 10:55:32

      Witajcie Kochani ludzie, cześć Ara, … mimo, że zawsze jestem „fit” wczoraj wieczorem przed medytacją miałem „ciśnienie” aż byłem czerwony , i do tego w brzuchu rewolucja 🙂 choć „wiem co jem” …i wydawało się jakby „coś” kombinowało żeby mnie zaskoczyć tymi „niby dolegliwościami” a nawet mnie wystraszyć, zniechęcić… bo brzuch bolał dosyć ostro…ale NIEEEE , ale NIEEEE…:)

      Nie dałem się zwieść… mentalnie wysłałem do „autorów” tej próby odwrócenia mnie od medytacji…hasło : „KŁAMSTWO! ” … i mimo tego ,że w czasie medytacji jeszcze odczuwałem to.. zdecydowana postawa i intencja, rozpoznanie tego ,że jest to kłamstwo… odeszło.

      Tak więc wygrana po naszej stronie 🙂

      Dziś cudnie świeci słońce… jest przyjemnie cicho… i nadal utrzymuję się w stanie intencji nastąpienia wydarzenia… poczułem, że mogę przedłużyć , przenieść tą medytacje dalej : skupiam wszelką uwagę na wydarzeniu…przyłączcie się … wspomagajmy uwagą ten proces aż do skutku… przez cały czas… 🙂

      Pozdrawiam Was w Nowym czasie z energią wolności 🙂

    • Gugolandia
      List 22, 2015 @ 13:11:30

      Hej Ara, no mnie się trudno medytowało, z trudem się skupiałam, z trudem utrzymywałam obrazy, tak jakby były one od razu czyszczone, usuwane z mojej głowy, ale nie wiem, nie potrafię wyczuć na ile to było zakłócane przez ciemnych, a na ile automatycznie mój umysł dążył do medytacji pustki…
      Senna nie byłam, przeciwnie – pobudzona.

    • Ascella
      List 22, 2015 @ 16:17:52

      Tak, były przeszkadzajki różne, w tym senność i podszepty w stylu: „nie rób tej medytacji, idź spać, zmęczona jesteś, inni ją zrobią”. We wtorek napiszę obszerniejszą relację, bo ciekawe rzeczy się działy.

    • Jack
      List 22, 2015 @ 16:29:22

      Hej, wiesz co ja mialem tak, że jak zacząłem medytacje to zaczęło mnie boleć serce co było trochę dekoncentrujące i wzbudziło niepokój, ale dalej medytowałem i po jakimś czasie ból serca zniknął, zastąpiony spokojem, radościa i zadowoleniem. Swoją drogą czy ktoś ma pomysł dlaczego bolało mnie akurat serce? To było dziwne bo zaczęło boleć jakies 2 minuty po rozpoczęciu medytacji i trwało może z 3 minuty.

    • and777
      List 22, 2015 @ 17:46:25

      Ja poczułem jakby zagęszczone powietrze światłem było i to spływało na powierzchnie ziemi ale odczuwałem jakby to było sztuczne oddziaływanie z umysłów i dopiero za kilka godzin poczułem prawdziwe światło przenikające wszystko.
      Pozdrawiam
      and777

    • B.
      List 22, 2015 @ 19:11:13

      Podobnie miałem ja i osoby, które znam a szykowały się do medytacji. Od rana niesamowity niepokój, „ucisk” na klatkę piersiową.. rewolucje w brzuchu. Do tego wszystkich naokoło brały niesamowite nerwy. Ciekawie musiało się kotłować 😉 ..W sumie już napięcie dało się wyczuć w piątek. A wystarczyła godzina po medytacji i wszystko się uspokoiło. Dopiero wtedy mogłem coś „puścić” w eter… Troszkę naciągnąłem teorię, że czas nie istnieje.. i zapowiedziałem że to co robię należy do medytacji, która się odbyła. Takie obejście 😉 I do teraz jest pozytywnie.
      Jak człowiek jest w stanie sobie uświadomić że te zawirowania nie pochodzą od niego, tylko coś „w powietrzu” wisi, to łatwiej mu to przejść, ale obserwując innych (na ulicy, w sklepie, w rodzinie), nieświadomych tego co się z nimi dzieje, kurcze współczułem i starałem się ich mentalnie wyciszyć, bo rzucali się bez powodu i sami tak naprawdę nie wiedzieli co się dzieje a potem opadało ich kompletnie wyczerpanie.
      Pozdrowienia dla wszystkich 🙂

  13. Morka
    List 21, 2015 @ 15:47:49

    a co myslicie o teori mieszkania wewnatrz ziemi ? zapoznajac sie z argumentacja ktora mowi o tym ze ziemia jest wklesla ewidetnie mozna dosjc do wnisoku ze prawdopodobienstwo jest spore. Teoria zaklada celowa dezinformacje w postaci ogromnego glupiego kosmosu z przypadkowo ewplucja wykluczajac Boga jako stworce w niebiosach nad gwiazdami.

    • Wielebny
      List 21, 2015 @ 22:20:42

      Witaj Morka, mógłbyś rozwinąć temat? Mam podobne przeczucia… że to co nazywamy „planetą ziemią” nie do końca wygląda tak, jak nam się wydaje … a raczej żyjemy w dezinformacji i w fałszywym poglądzie na temat świata, wszechświata… Pozdrawiam!

    • Dawid56
      List 22, 2015 @ 14:07:39

      Słyszałem tę teorię.Jest jednak pewne ale- planety i Księżyc oraz astrologia.W tej koncepcji, o której słyszałem najważniejsze pytanie by brzmiało jak wielki jest promień tej wewnętrznej Ziemi.Jeśli np tyle ile odległość do najdalszych planet karłowatych czyli ok 67 j.a czyli 150 000 000 x67 to wtedy mogłoby to być prawdopodobne.Tylko jak wtedy wyjaśnić zaćmienia Księżyca – co przesłania Księżyc bo w przypadku zaćmienia Słońca Księżyc przysłania Słońce.

  14. Anaja
    List 21, 2015 @ 14:59:50

    Posłuchajcie i oceńcie jak bardzo nasze medytacje działają, jest to niesamowite. Możemy zrobić wszystko czego zapragniemy….

  15. Anaja
    List 21, 2015 @ 14:22:08

  16. Cahetel
    List 20, 2015 @ 23:09:07

    „Wydarzenie” jest trudno-przewidywalnym momentem.
    Jego zaistnienie zależne jest od wielu czynników, z nich najważniejszy jest poziom globalnej świadomości jednoczącej się ludzkości.
    „Wydarzenie” jest wynikiem spiętrzających się potencjałów każdego z nas. To „chwila” podczas której cała zastana rzeczywistość „zalewana” jest intensywnym światłem wysokoenergetycznej Świadomości Źródła. „Wydarzenie” może zaistnieć dziś, jutro, za miesiąc, za kilka lat… w każdej chwili.

    W tym wymiarze podczas kilku, kilkunastu minut wszyscy znajdziemy się w „bezczasie” , niebo rozbłyśnie tysiącem barw a Ziemia „zabrzmi” dźwiękiem którego niektórzy nie będą mogli znieść. Na tych kilka chwil, wszyscy niezależnie od poziomu świadomości i zrozumienia, dostaniemy „wgląd” we wszystkie nasze inkarnacje, od początku istnienia.
    Na ten czas „rozpuszczą” się zasłony zapomnienia, bariery wymiarów i wszyscy którzy do tej pory nie posiadali żadnej wiedzy na temat „duchowości” będą w szoku. To wszystko z czego kpili, wszystko co było dla nich swoistą fantazją niewielu – okaże się prawdą odczuwalną w pełnym wymiarze – fizycznym i niefizycznym.
    Po „Wydarzeniu” nic już nie będzie takie samo. Zmieni się całkowicie nasza wspólna świadomość i od tego momentu rozpocznie się prawdziwa, harmonijna budowa nowej rzeczywistości – Złotego Wieku pełnego wzajemnej empatii i poszanowania innych istnień – także tych z poza planety.

    Wydarzenie będzie jak deszcz zmywający brud, jak zapalenie światła w ciemnym pokoju, jak świeży haust czystego, rześkiego powietrza o poranku.
    Niech się Stanie !

    Pozdrawiam z Serca !

  17. kwiatek
    List 20, 2015 @ 22:52:21

    Kochana Krystal, gdy czytam w pierwszym zdaniu … link do… sobotniej medytacji- i gdy otwieram link, pojawia się dopisek -ze względu na zmianę czasu medytacja o 20.12.
    Tu w komentarzach ktoś już o to pytał, i odpowiedziałaś że jednak o 21.12, ale bardzo proszę jeszcze raz o potwierdzenie godziny i wykreślenie dopisku 20.12

    Mówiłam znajomym o medytacji, wstawiłam też na na F, i już dwa razy to zmieniałam.
    Przepraszam za kłopot, ale wdaje mi się, że nie tylko ja jestem trochę skołowana, jeśli chodzi o godzinę, a to bardzo ważne, najważniejsze w jutrzejszym Dniu.
    Serdecznie Pozdrawiam ❤


    Kwiatku, zawsze było o 21.12. W którym miejscu widzisz na moim blogu 20.12? Gdyż ja tego nie widzę. prawdopodobnie jest to jakiś chochlik w Twoim komputerze – kr

    • krystal28
      List 21, 2015 @ 19:12:38

      Drogi Kwiatku, widzę teraz, ze prawdopodobnie pomyliłaś powiadomienie o zmianie czasu dla medytacji niedzielnej, która odbywa się co tydzień o 20.00 na rzecz wyzwolenia planety z tą medytacją sobotnią 21.11.15 o 21.12. Wybacz, ze nie przyszła mi taka możliwość do głowy. Usunęłam to powiadomienie na wszelki wypadek ❤ kr

  18. Krystyna11
    List 20, 2015 @ 22:50:25

    Wszyscy jesteśmy Boskimi Kreatorami – Szamanka Kiesha Crowther
    Tak na czasie teraz :

  19. Krystyna11
    List 20, 2015 @ 22:45:43

    Magdalena Szpilka – A co ja mogę?
    Warto zastanowić się, jaki mamy wpływ na to, co czujemy i czym emanujemy pod wpływem informacji i sytuacji, z jakimi się spotykamy w życiu.

  20. Templariusz
    List 20, 2015 @ 21:48:32

    Hej Krystal . A co z listopadowym biuletynem Saimona Parkesa ?


    jak się pojawi to przetłumaczymy – kr

  21. Aldabra
    List 20, 2015 @ 20:06:42

    Przygotowanie do Medytacji

    Medytacja na rzecz Wydarzenia sobota 21 Listopada 2015
    godz. 21:12 PM Europa Centralna

    Będziemy wysyłać krótkie wskazówki od dziś do piątku, aby pomóc wszystkim skoordynować nasze działania – tak abyśmy mogli osiągnąć 144.000 osób biorących udział w tej ważnej Medytacji.

    W momencie gdy wizualizujemy wiązkę Światła wysyłaną z czakry Duchowej Gwiazdy (8 cali / 20 cm nad głową) do czakry Duchowej Gwiazdy wszystkich medytujących, włącznie z Ruchem Oporu.

    Tylko wtedy gdy zwizualizujemy tą pojedynczą i zbiorową wiązkę światła możemy oczekiwać, że nasza twórcza intencja rozszerzy się na siatkę planetarną Ziemi.
    ——–

    To są ostatnie z naszych trzech krótkich wskazówek dotyczących zintensyfikowania medytacji, aby miała ona maksymalne uderzenie.
    Już prawie tam jesteśmy – galaktyczne energie są mocne i w tę sobotę mamy szansę. aby przyspieszyć proces wyzwolenia Planety!
    Jutro jeden z ważnych cykli kończy się, a drugi cykl się zaczyna, jesteśmy na ostatniej prostej i razem możemy wreszcie wyzwolić się z ciemności i zamanifestować Złoty Wiek.

    dzień 3, piątek

    ——-

    dzień 2 czwartek

    ——-

    dzień 1 środa

  22. Cahetel
    List 20, 2015 @ 14:06:52

    Jeszcze o Wydarzeniu Dnia Dni….
    W książce Kena Careya „Trzecie milenium – życie w post-historycznym świecie” z roku 1991 a więc sprzed 23 lat , jest rozdział, w którym rzecz jest opisana i nosi tytuł „Moment kwantowego przebudzenia”:

    „Przez tysiąclecia w różnych tradycjach zarówno Wschodu, jak i Zachodu, byli tacy, którzy wiedzieli, że ziemia ma swój termin planowany gdzieś na drugą dekadę XXI wieku. Chociaż będzie wiele przebudzonych jednostek jeszcze przed pierwszym zjednoczonym dźwignięciem się przebudzonego planetarnego organizmu, ten ruch, jak pierwszy oddech, pojawi się w jednej zaledwie chwili. To wtedy Twórca Gwiazd będzie świadomie obudzony we wszystkich systemach ludzkiego obwodu biologicznego zdolnego podtrzymać uniwersalną świadomość.”
    „To ma być ważna okazja. Jest to wydarzenie kluczowe dla historii ludzkości. Przez wiele tysięcy lat przywiązywaliśmy wielką wagę do przygotowania was do tego jednego momentu. Bo chociaż zmiany będą radykalne, to nie muszą być traumatyczne. I choć przyniosą one zasadnicze zmiany w ludzkim rozumieniu natury rzeczywistości, nie musi to być postrzegane jako groźne. W gruncie rzeczy jest to pozytywne i radosne zdarzenie. Świadomość, która ostatecznie się wyłoni, będzie świadomością Odwiecznego, Stwórcy Życia, obudzonego i świadomego siebie po raz pierwszy wewnątrz materialnego wszechświata.”
    „Bez względu na to, czy ktoś akceptuje tę zmianę czy też próbuje się od niej odżegnywać, wydarzenie to mieć będzie w sobie większą siłę od czegokolwiek, co ziemia do tej pory widziała. W kilka chwil więcej energii zostanie uwolnione, aniżeli zwykle uwalnia się jej na powierzchni ziemi w ciągu kilku lat. Energia ta przybierze formę podwyższonego poziomu postrzegania i pogłębionych związków emocjonalnych, łącząc ponownie jednostkę z Bogiem….
    …Kiedy nowa rzeczywistość całkiem wypełni ludzką świadomość (w chwili, gdy świetliste pole Stwórcy zestroi się w sposób doskonały z Matką Ziemią), cała iluzja destrukcji rozwieje się…
    …Nastąpi wówczas wielka zmiana, jedna chwila kwantowego przebudzenia. W tej chwili najmniejsza pauza w czasie, mierzona w tych wymiarach – ta pauza, jaka pojawia się w atomie między każdą z ich miliardów oscylacji na sekundę – przedłużona zostanie w nieskończoność. Trwanie bez-czasu rozszerzy się. Przez to rozszerzenie popłynie wieczność. Niektórzy doświadczą tego momentu jako upływu minut lub godzin, inni będą mieć wrażenie, że zobaczyli całe swoje życie. Jeszcze inni doświadczą tego błysku bez-czasu jako serii wielu żywotów, a niektórzy w tym momencie poznają samego Naguala, wielką bezimienną Obecność, która istnieje przed i po wszystkich tych światach.”

    „W tej przestrzeni bezczasowego interwału ludzkie istoty otrzymają cały czas, jakiego będą potrzebować do zrealizowania, doświadczenia i przywołania pełnej świadomości ich nieśmiertelnych duchów i przypomnienia sobie początków ich indywidualności w pierwotnych polach istnienia. Wszyscy będą mieć dostatecznie dużo czasu, ażeby napełnić tożsamość ich formy i jej biologiczną projekcję świadomością tego, kim są, dlaczego się zindywidualizowali, dlaczego mają odrębną tożsamość, i dlaczego zdecydowali się związać z misją człowieka na planecie.”

    „Każdy będzie miał wybór: powrócić do biologicznej formy czy też pozostać w polach bezcielesnej świadomości. Ci, którzy wybiorą powrót do ludzkiej formy funkcjonować będą w pełni świadomi tego, kim są. Nigdy więcej nie będą już częściowo inkarnować; kontynuować będą przebywanie w biologicznym mieszkaniu z pełną pamięcią i świadomością własnej nieśmiertelnej natury, dzieląc swoje twórcze zdolności Twórcy Gwiazd, wiedząc, że są jego odzwierciedlonymi komórkami. Podświadoma tendencja do życia w lęku zostanie zastąpiona przez świadomą skłonność do życia w miłości.”

    „Na długo przed zbiorowym przebudzeniem utworzona zostanie wystarczająco liczna grupa ludzi o wyższych częstotliwościach świadomości, która umożliwi harmonijnym prądom właściwego im wzmocnionego promieniowania zastąpienie wpływu tych, którzy mogą zareagować strachem, tak w momencie zbiorowego przebudzenia jak i wcześniej.”
    „Przed finałową chwilą ostatecznego przebudzenia promieniowanie miłości stanowić będzie dominujący wibracyjny wpływ na zbiorową ludzką świadomość, nawet jeśli liczebna większość pozostaje skupiona na historycznej orientacji.”

    I przekaz z tamtej strony (w cytowanej książce):

    „Ty, który jesteś motywowany przez miłość, wywierasz na zbiorową świadomość ludzkości wpływ o wiele większy, aniżeli historyczne rozumowanie mogłoby przypuszczać. Indywidualnie masz wpływ na zbiorowe predyspozycje waszego gatunku daleko większy niż ci, którzy tylko wydeptują oklepane ścieżki egocentryzmu.
    Ty, który robisz, co w twojej mocy, żeby podejmować decyzje kierując się miłością, który sprzeciwiasz się byciu kontrolowanym przez podświadome machinacje strachu, który poświęcasz dużo czasu, jeśli to konieczne w trudnych sytuacjach, by działać powoli, świadomie, z miłością, naprawdę znajdujesz się pośród naszych. Twoja wiedza na temat tych spraw wkrótce będzie pełna.

    Jesteś tym, na którym możemy polegać podczas nadchodzącej zmiany.”

    Pozdrawiam wszystkich „świetlistych”.

  23. megi
    List 19, 2015 @ 23:50:28

    To jest link fb do zdjecia pokazujacego medytację dzieci z 5000 szkoł w Tajlandii na rzecz pokoju na świecie.

  24. megi
    List 19, 2015 @ 23:47:00

    W jaki sposób można instrukcje, które zamieszczasz Aldabro umiescić
    na fb?

  25. Ascella
    List 19, 2015 @ 22:11:18

    Witam wszystkich, ja chciałam tylko zapytać, o której dokładnie jest sobotnia medytacja na rzecz Wydarzenia? O 20.00 czy o 21.15? Bo już się pogubiłam.


    Ascello, o 21.12 ❤ kr

  26. Anaja
    List 19, 2015 @ 21:21:44

    Aldebro wklej proszę tą synchronie na FB w grupie wojownicy światła, jest to bardzo duża grupa i wspiera bardzo kobrę. Niech w końcu osiągniemy to krytyczną masę 144…….było by idealnie żeby ją przekroczyć!!
    ❤ ❤

  27. Princess Woona
    List 19, 2015 @ 21:16:23

    zycze powodzenia. chce zeby wam sie udalo

  28. Anaja
    List 19, 2015 @ 18:38:48

  29. nell
    List 18, 2015 @ 20:14:38

    Iza, ENKI nie służy Światłu. On jest manipulantem. To juz dawno zostało wyjaśnione.

    • Beaxt
      List 19, 2015 @ 20:49:27

      Droga Nell,
      wiedząc , że wszystko poddane było manipulacji tak jak Biblia, Koran i inne święte pisma i przekazy nasuwa się pytanie. Czy wiedza dotycząca Enkiego także nie została zmanipulowana???
      Czy ktoś kto miał na celu opiekować się Ziemią i Istotami żyjącymi na Niej chciał ją zniszczyć?? Skoro sam tutaj mieszkał, tak jak i jego brat, jego rodzina. On na tamte czasy był Iluminata tyle, że w pierwotnym znaczeniu tego słowa. Niósł światło, wiedzę. Każdy kto cokolwiek robi może popełniać błędy, bez nich nie byłoby postępu. Tylko ten co nic nie robi – nie myli się.
      Za każdym razem gdy w NOWYCH CZASACH ocenisz kogoś proszę sprawdź to najpierw w swoim sercu, a następnie zadaj sobie pytanie :Skąd to wiem???
      W moich „podróżach” nasłuchałam się wielu krzywdzących twierdzeń o innych Istotach dlatego nauczyłam się docierać do drugiej strony przekazu, a jeśli to nie jest możliwe zostawić tę prawdę tym co ją głoszą lecz jednocześnie wiem aby tego nie powtarzać bo jest to rozsiewanie plotek, a roznosicielem plotek chyba 🙂 nikt z nas nie chce być.
      Pozdrawiam Ciebie w Nowych Czasach:)

      • Iza
        List 23, 2015 @ 15:10:52

        Dziękuję Ci po stokroć za obronę EN – KI Według tego co on sam mówi jest teraz duchową Istotą – opiekunem Ziemi. W zamierzchłych czasach był bratem EN-LIL – wcielenie póżniejszego Jezusa.
        Nie odpowiadałam na komentarz Nell bo mnie po prostu zatkało. Dla mnie osobiście pracownik czy wojownik Światła to ktoś kto pragnie szczęścia, zdrowia, dobrobytu, wolności i sprawiedliwości dla wszystkich. Ciemni chcą tego dla wąskiej grupy ludzkości.
        A propos wysadzenia na Krymie słupów energetycznych? Czy wierzycie, że to Tatarzy krymscy? Co o tym sądzicie?

  30. krystal28
    List 18, 2015 @ 18:27:20

    Słońce przechodzi do radosnego, ekspansywnego Strzelca za 4 dni. Oto trochę słoneczka dla Was już teraz 🙂

  31. D.
    List 18, 2015 @ 12:33:14

    tutaj jest błąd:

    „Piątek, 13 października 1307 roku był dniem, kiedy większość templariuszy zostało aresztowanych w Paryżu i gdzie indziej we Francji”

    13 października 1307 roku = poniedziałek

    • Dawid56
      List 18, 2015 @ 18:55:09

      Sprawdziłem w efemerydach, 13 października 1307 był to na pewno piątek. Słońce było w 27 stopni 45 minut Wagi i dodatkowo ( co jest bardzo ważne) Uran Neptun i Merkury i Saturn tworzyły dość ścisłą koniunkcję w Skorpionie ( ok 12-14 stopnia). Trzeba jeszcze dodać że w Strzelcu znajdował się Jowisz.

  32. krystal28
    List 18, 2015 @ 01:02:23

    #OpParis: Anonimowi usunęli 5,500 kont na Twitterze należących do ISIS/ISIL

    link angielski

    https://www.rt.com/news/322427-anonymous-isis-twitter-accounts/

  33. Phil777
    List 18, 2015 @ 00:32:51

    Witam,

    dzięki wielkie Krystal za wszelkie informacje w języku polskim. Czytam od lat. Nie udzielałem się dotychczas.

    W każdym razie ponieważ mam pewne możliwości, chciałbym zaproponować stworzenie mp3, którą każdy może słuchać na zasadzie medytacji, lub na mp3-playerze podczas innych zajęć, a jednoczenie na zasadzie pola energii tworzonej przez to nagranie – wspierać sprawy świata w naszym zamierzonym kierunku.

    Moja technika bazuje na programowaniu ścieżki dźwiękowej, tak, że nie zawiera to mojej energii, a jedynie intencje.

    Dodatkowo mogę optymalizować ścieżkę dźwiękową, np. energią Wenus na większy szacunek, sprawy sercowe.

    W każdym razie jestem zdecydowany stworzyć taką mp3 – najlepiej w oparciu o Twoje i innych sugestie, jakie intencje nagrać.

    Dla przykładu tu mp3 optymalizowana na Szczęście i Pokój Na Świecie.
    https://app.box.com/s/ay7q0gffs7qgiyn77vo4i9p5q0upfxv7
    Ta mp3 zawiera energie Wenus określone na poczucie własnej wartości, poczucie szacunku.
    Może być słuchana podczas innych zajęć. Jeśli za mocna, słuchaj mniej.

    Mam nadzieję, że coś z tego będzie. Jestem w stanie sobie wyobrazić, że jeśli wiele, wiele osób słucha nagrania mp3 wytwarza pole energetycznie, które zwielokrotnione tworzy nową naszą rzeczywistość.

    Właściwie uważam, że dobrze by było aby taka mp3, zawierała afirmacje/intencje, które wspierają także życie codzienne każdego ze słuchających, także są to dwie pieczenie na jednym ogniu, a może jedna pieczeń, gdyż szczęśliwe życie każdej jednostki z osobna – ostatecznie to nasze wspólne dobro. Nawet sąsiada 🙂
    Tak mniej więcej 50/50.

    Pozdrawiam,
    Phil

    —-

    Drogi Philu, dzięki za pomysł, oczywiscie opublikuję Twoją pracę dla dobra wszystkich ❤ kr

    • gs
      List 18, 2015 @ 08:02:02

      Drogi Phil777, pamiętaj o fundamencie korzystnej energii :

      wszelkie pady, podkłady cokolwiek w utworze, żeby było zagrane instrumentem przestrojonym na ton A 432 Hz … (Wierze, że jesteś świadomy tego tematu)

      i teksty: ..każdy tekst, afirmacja, intencja … ma być w czasie teraźniejszym, słowa użyte mają wyrażać to co się chce , potrzebuje a najlepiej w formie podziękowania .

      i do Wszystkich ,

      kochani , możecie posłuchać muzykę przerobioną za pomocą programów komputerowych z A 440 Hz na A 432 Hz… jest zdecydowanie lepiej co większość ludzi czyje bardziej niż słyszy 🙂

      a następnie , proponuje i serdecznie zapraszam do porównania , posłuchania utworów zagranych od razu na nastrojonym instrumencie na ton A 432 Hz… i poczujcie co wam „mówi” ciało i jaki spokój odczuwa dusza… 🙂 po tym doświadczeniu każdy wie co zrobi 🙂

      oto link do przykładowej listy , wszystkie nagrania są w 432 Hz https://www.youtube.com/playlist?list=PL_8mRQMIIM-HcYn_t_WLuy2KKi35sY9LR

      działajmy, dzielmy się z innymi ludźmi tym co jest dobre … jestem zawsze na tak 🙂

      • Adrian
        List 18, 2015 @ 23:55:11

        Dodam tylko ze powinien być to czas teraźniejszy dokonany 😉 pozdrawiam 🙂

      • Phil777
        List 19, 2015 @ 12:48:48

        Nie zawsze jestem w stanie przekonwertować do 432Hz.

        Afirmacje wiem jak formułować. Dzięki za sugestie.

        Jeśli chodzi o afirmacje, to nie zamierzam ich pisać sam, tylko już wersję finalną poprawić. Moja „oferta” w zasadzie darmowa odnosiła się do społeczności zgromadzonej w ramach strony Krystal28 – która to społeczność wspólnie utworzy maksymalnie 10 afirmacji na rzecz Ziemi i maksymalnie 10 afirmacji na osobiste sprawy – i takie nagranie w oparciu o te wspólne „życzenia” – mogę stworzyć dla tej społeczności.

        Z mojej strony już zrobiłem taką mp3 w oparciu o moje własne wyobrażenie jak powinno być na Ziemi i jakie są najważniejsze kwestie w życiu osobistym jak zaufanie do siebie, szacunek, etc, i jest ona dostępna pod linkiem w poprzednim poście.

      • black butterflies
        List 22, 2015 @ 18:22:25

        zmiana w Audacity na a4=432Hz (prawie) nic nie da. Bo tworzone utwory są w tzw równym strojeniu (equal temperament). I programy domyślnie konwertujące również przyjmują że pracujemy w tej skali (nie da się tego zmienić). Zmieniając a4 zmieniamy całe spektrum dźwiękowe (wszystkie częstotliwości utworu). Tutaj należałoby zmienić strojenie na pitagorejskie. Teoretycznie jest to możliwe do zastosowania, jeśli chodzi o muzykę cyfrową, jednak nie zauważyłem żeby ktoś takiego czegoś dokonał. Prościej było by stroić instrumenty do skali pitagorejskiej (i dopiero rejestrować je cyfrowo). W równym strojeniu nuty mają równy odstęp od siebie, łatwo przeliczalny, natomiast do odstępu nut pitagorejskiego strojenia jest już wzór.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Pythagorean_tuning

        • gs
          List 24, 2015 @ 09:18:54

          … właśnie o tym napisałem.. 🙂 chodzi o to, że „przestrojenie” programem daje jakiś tam efekt… ( aczkolwiek puszczałem kilku osobom „ślepy ” test i za każdym razem wskazywały … która wersja im się bardziej podoba ( co lepiej odczuwa ich organiozm… ) ) natomiast najlepsza opcja jest nastrojenie instrumentu na stosowny strój , czyli ton A -432 Hz i używając tak nastrojonego instrumentu tworzyć utwory.
          ..tak właśnie zrobiłem.. nastroiłem instrument i podałem link 🙂 zresztą sami posłuchajcie, poczujcie jak to na was działa , mam wiele informacji, że działa niezwykle wyciszając , stąd moja chęć podzielenia sie z ludźmi… wytwarzajmy wiecej dobrych wibracji.. przecież tyle ludzi szuka metody wyciszenia… być może jest to jedna z metod… może to do niektórych trafi , oby , 🙂 ok , pozdrawiam wszystkich i ewentualnie zapraszam do posłuchania

          https://www.facebook.com/profile.php?id=100010688584058

          strona na fb powstała tylko po to żeby się dzielić…

          a powyżej kolejna lista … serdecznie pozdrawiam paaa 🙂

          dziękuję Krystal za Twoją pracę … pozdrawiam oczywiście 🙂

          ❤ kr

    • Amanda
      List 18, 2015 @ 14:32:54

      Bardzo relaksująca muzyka, czy jest mozliwość zamówienia u ciebie dłuższej wersji np. 1 godz. ? e-mail..; lotte8587@gmail.com

      • Phil777
        List 19, 2015 @ 13:00:56

        Wyłałem e-mail na Twój adres.

        Tą mp3 najlepiej słuchać na wysokiej jakości słuchawkach, tych nausznych, nie tych małych. Dodatkowo jeśli jest się w pozycji zrelaksowanej i oczy zamknięte, efekty mogą nastąpić szybciej.

  34. Anaja
    List 17, 2015 @ 20:20:13

    • MajaWalia27
      List 18, 2015 @ 18:00:45

      Dziękuję Anja. Niesamowitym jest też fakt,że o tym miejscu ‚mocy’ w górach w Rumunii mówi Kobra w swoim ostatnim wywiadzie-:) Mówi wyraźnie,że miejsce to zostało ‚przejęte’ i zagłuszone przez siły kabalistyczne,ale myślę,że w przyszłości ludzkość pozna CAŁĄ prawdę o tych sprawach. Co ciekawe w tym materiale jest mowa,że Jan Paweł II brał czynny udział w tych manipulacjach, co jest dla mnie smutnym faktem.
      Nawiązując do wątku Watykanu w ostatnim wywiadzie Kobra mówi,że ‚czczony’ przez masy papież Franciszek jest Archontem pochodzącym z Andromedy. Ja osobiście od początku nie mogłam się przekonać do tego człowieka….patrząc na Jego oczy, wyraz ust. Słuchając Jego słów maiłam nieodmienne wrażenie,że jest to mistrz manipulacji. Dosłownie geniusz umiejący sterować tłumami.Nie mam do niego zaufania, także dlatego,że to ‚szef’ Jezuitów, a Jezuici są prawą ręką wiadomo jakich sił.Swego czasu zainteresowałam się tym co pisze Kevin Annet laureat pokojowej nagrody nobla, który opisał eksterminację dzieci Indian z Kanaday. Nakręcił o tym także dokument, który został nagrodzony na wielu festiwalach filmowych i właśnie On zadał Kobrze pytanie :” Kim jest papież”….mi także ostatnio od kilku tygodni chodziło to samo pytanie po głowie, gdyż intuicja i serce podpowiadało, mi by nie ufać tej Istocie,ale wydaje się,że niektórzy dziennikarze- jak Ben Flufford dość pozytywnie piszą o Franciszku. Jednak są też Osoby takie jak Kobra, czy też Simon Parkers, które wyraźnie mówią,że jest On po ‚ciemnej stronie mocy” . A jakie jest Wasze zdanie?
      Poniżej wstawiam link do blogu Kevina Anneta. On demaskuje działania pedofilskiej mafii na świecie. I od lat walczy o to by zbrodniarze nie czuli się bezkarni.
      http://itccs-polski.blogspot.co.uk/


      Droga MajaWalio27, Fulford ma informacje od insiderów z organizacji takich jak rodziny smoków, NSA, CIA, FBI, iluminackich, itp i nie ma kontaktów z kosmitami, tak jak Simon i Kobra. Jego łagodne opinie nt satanistycznego Watykanu i rodzin królewskich tez mnie dziwią – kr

      • Aldabra
        List 18, 2015 @ 23:53:24

        Rumunia, Bucegi, tu jest sporo informacji – kawał dobrej roboty, są też opisane powiązania z innymi takimi miejscami, warto obejrzeć wszystkie pod-linki. 🙂 http://hiddenfromhumanity.com/bucegi-mountain-secrets/bucegi.html

        link angielski – kr

        • Elunia
          List 20, 2015 @ 09:38:19

          Witam wszystkich!
          Dzięki Aldabro za te informacje. To mogą być następne komory Wingmakers. Zobaczymy.
          Serdeczności dla Krystalka i podziękowania za Twą wielką pracę.
          ❤ ❤ ❤

          ❤ kr

      • Dawid56
        List 19, 2015 @ 19:13:14

        Franciszek to ostatni papież Kościoła Katolickiego wg przepowiedni Malachiasza.Zachowuje się też jak byłby ostatni.Chce aby rozwodnicy mogli przyjmować normalnie komunię świętą, chce udziału kobiet w kapłaństwie.nie wyklucza że zwierzęta maja duszę i nawet ochrzciłby kosmitów gdyby takowi przylecieli.Oznacza to że jest otwarty na zmiany.Moim zdaniem grozi mu po prostu zamach ( i to w najbliższym czasie) choćby też za to że „zabrał się” finanse Watykanu.Zauważcie że sam powiedział że jego pontyfikat potrwa najwyżej do 2016( najpóźniej do 2017) roku.
        Dalaj Lama jak już pisałem też jest podobno (wg innej przepowiedni) ostatnim Dalaj Lamą.

    • Aldabra
      List 22, 2015 @ 13:14:25

      Druga część na temat bazy w górach Bucegi Rumunia. https://www.youtube.com/watch?v=AbzfLk4lwa8 (PL)
      Dla zainteresowanych w podobnym czasie (~2002 roku) trwały również badania nad górą Bugarach Francja. Francuskie centrum badań naukowych, NASA oraz amerykańscy i izraelscy naukowcy prowadzili swoje działania badawcze. Ciekawe czy dowiemy się czy te dwie góry są jakoś powiązane ? 🙂

  35. ran
    List 17, 2015 @ 19:30:09

    Moje urodziny też przypadają 21.11 🙂 chociaż zastanawiam się czy kalendarz gregoriański jest wogóle wart analizy, bardziej by mi pasował kalendarz 13 x 28 dni.

  36. BaAsia
    List 17, 2015 @ 19:01:47

  37. Anaja
    List 17, 2015 @ 18:26:28

    • Oualander
      List 17, 2015 @ 22:06:17

      Cytat:

      „Pamiętaj zawsze, że miłość to wolność. Nie trzeba innego słowa do oddania jej istoty. Nie trzeba innego ujęcia do jej zrozumienia. Nie trzeba innego działania do jej wyrażenia. To koniec twoich poszukiwań prawdziwej formuły miłości”

      Dzięki serdeczne „Anaja” za link ❤ , książki N.D Walscha (Rozmowy z Bogiem) to jedne z najważniejszych pozycji w moim rozwoju duchowym, to właśnie one jako pierwsze rozbudziły we mnie chęć podążania w kierunku miłości (wolności).

      Pozdrawiam

      Piotr 🙂

  38. Dawid56
    List 17, 2015 @ 17:22:45

    „Niedawne ataki fałszywej flagi w Paryżu zostały zaaranżowane przez rodziny czarnej szlachty stojącymi za jezuitami w wojnie okultystycznej w celu zakłócenia sieci energetycznej i zaszczepienia więcej strachu.”

    Nie bardzo
    Trzeba pamiętać, o tym że tysiące uchodźców w wieku poborowym przybyło do Europy w jakimś konkretnym celu- ciekawe w jakim?.
    Sposób dokonania zbrodni na zakładnikach i sposób walki z Jazydami przez ISIS skazuje ich na eliminację- to już nie są ludzie- a jakieś istoty pozbawione duszy


    Terroryści pod przykrywką uchodźców, pracują dla jezuitów, czarnej szlachty, itp., zazwyczaj bezwiednie. Kazdy przypadek manipulowania umysłami jest inny. Elita nigdy nie wykonuje terrorystycznych ataków osobiście. Poprzez historię, ma na to wielu ochotników dla ideologii lub pieniędzy. – kr

    • Dawid56
      List 17, 2015 @ 21:27:11

      Ci terroryści raczej nie pracują dla Jezuitów.Ci „nowi” terroryści to „żywe bomby” – kamikadze , którzy zostali tak zmanipulowani , że wierzą że akt samobójczy jest bohaterstwem i zapewnia drogę prosto do nieba-do hurys


      Dawidzie, jakie masz dowody, ze terroryści nie pracują dla ciemnych elit/Jezuitów pośrednio? Role wszystkich zaangażowanych są poszufladkowane i umysły zmanipulowane. Jedna osoba zazwyczaj nie wie, co robi druga. Taka jest podstawowa struktura działania ciemnych, aby utrzymywać pełną kontrolę nad swoimi marionetkami. Kr

      • Dawid56
        List 17, 2015 @ 22:28:36

        Ci terroryści „pracują” na pewno dla ciemnych sił, czyli tych sił które chcą siać strach na tej planecie , tych sił które pragną zniszczenia ludzkości, ale niekoniecznie planety Ziemia. Jeśli chodzi o Jezuitów to nie byli oni bez winy przy nawracaniu i zdobywaniu Ameryki.Natomiast dzisiaj trudno powiedzieć po której są stronie.Nie widzę żadnej winy we Franciszku , który jest jezuitą i na pewno nie stoi po stronie sił Ciemności, tak jak po stronie sił Ciemności nie stał Jan Paweł II.Z drugiej strony Watykanowi jako instytucji znacznie bliżej do ciemnych sił, aniżeli sił światła.Prawdopodobnie Jan Paweł I został zamordowany.Watykan przez dwa Tysiąclecia zrobił bardzo ale to bardzo wiele złego, lecz i w nim były postacie wielkiego formatu jak np Jan XXIII.

        • Princess Woona
          List 18, 2015 @ 12:58:46

          nie widzisz nic zlego w papiezach? hahah zycze powodzenia w dalszym zyciu w matrixie. juz dawno opublikowano dowody na zlo naszego papieza i franciszka. ze z franciszka wilk w owczej skorze.

        • Aldabra
          List 18, 2015 @ 15:18:31

          Upppss. Postrzeganie papieży jako miłych, niewinnych, dobrotliwych staruszków jest nieadekwatne do faktu władzy jaką sprawują i sobie przypisują. Według nauki Kościoła Katolickiego władza papieża ma charakter wyjątkowy. Słowami konstytucji Pastor aeternus z 1870 roku można określić ją następująco: „najwyższa i pełna władza jurysdykcji nad Kościołem rzymskokatolickim zarówno w sprawach wiary i moralności, jak też w sprawach dyscypliny i rządzenia”, a także władza „prawdziwie biskupia, zwykła i bezpośrednia nad każdym bez wyjątku kościołem pozostającym w jedności z papiestwem i nad każdym bez wyjątku kapłanem i wiernym, niezależna od jakiejkolwiek władzy ludzkiej” Przyjęcie koncepcji serwowanej prze media, które robią z Franciszka zagubionego, niezorientowanego, bezbronnego i samego przeciw całej Kurii Rzymskiej jedynego sprawiedliwego celebrytę, jest niebezpieczne. Dawidzie spróbuj poczytać trochę więcej. Np ostatnią encyklikę papieża Franciszka i zobacz, kogo wybrał na osobę prezentującą ją w Watykanie – czerwiec 2015 – profesor Hans Joachim „John” Schellnhuber. Nawet dla katolickiego środowiska, to trudna do zaakceptowania postać, ateista, zwolennik depopulacji Ziemi. Całe przemówienia papieża w USA na Kapitolu odwołuje się do tej encykliki. Wiesz o tym? http://www.ultramontes.pl/hughes_bergoglio_o_klimacie.htm
          Co do Jezuitów, to proponuję trochę szersze spojrzenie niż tylko zakon religijny, który ma tą samą nazwę. / reguła zakonu – nacisk na bycie tam „gdzie decydują się losy świata” – a więc wśród elit społecznych kształtujących w danym momencie historycznym większościowe poglądy oraz mających silny wpływ na sprawowanie władzy świeckiej”/ Z innej bajki na przykład Watykańskie Papieskie obserwatorium astronomiczne z teleskopem o nazwie Lucyfer, nomen omen 🙂 jest jednym z najbardziej zaawansowanych teleskopów na świecie. Wznosi się na szczycie Mount Graham w południowo-wschodniej Arizonie, zawiera niezwykle potężne kamery podczerwieni. itp Teleskop zarządzany jest przez argentyńskiego jezuitę Jose Gabriela Funesa. Nie podano jego kosztów(?), ale podobne teleskopy szacuje się na USD $500 milionów. No to jak ? – pomagamy biednym i głodującym budując wodociągi, szpitale, szkoły czy też kosztownie gapimy się w niebo? A potem proponuję Ci wycieczkę po finansach Watykanu na YT. Chodzi tylko o to, aby mieć dużo szersze spojrzenie na ludzi i zdarzenia, które się teraz wokół nas dzieją, będzie łatwiej gdy maski pospadają z hukiem 🙂

        • Dawid56
          List 18, 2015 @ 18:43:34

          Zauważ że wymieniłem moim zdaniem najmniej kontrowersyjnych czyli Jana XXIII , Jana Pawła II i Franciszka mógłbym tez wymienić Dalaj Lamę też chyba ostatniego Dalaj Lamę.
          Jan Paweł II był pierwszym papieżem który odbył 104 pielgrzymki.Był swoistym ambasadorem nauk Chrystusa i głosił pokój na całym świecie- temu nikt nie zaprzeczy!. Ustanowił tez Światowy dzień Pokoju.Był inicjatorem ekumenicznego spotkania w Asyżu 27 października 1986 roku gdzie wszystkie przedstawiciele wszystkich wyznań modlili się o pokój. Spotkanie to odbyło się po wiosennym przelocie komety Halleya powiązanym z katastrofą w Czernobylu.
          Trzeba też dodać,że Jan Paweł II ostatnią z pielgrzymek zagranicznych odbył do Francji do sanktuarium w Lourdes.

        • MajaWalia27
          List 18, 2015 @ 22:16:36

          Ja także jakiś czas temu byłam Osobą ufającą kościołowi. I szczerze ceniłam Jana Pawła II. To był dla mnie dość trudny proces- otwarcie oczu na prawdę.Przede wszystkim Dawidzie zainteresuj się rolą ‚naszego’ papieża w tuszowaniu pedofilii wśród księży. Po drugie – zobacz co zostało umieszczone w filmie Anji- doszło do przełomowego odkrycia w górach Rumunii, które mogło pomóc ludziom zrozumieć tajemnicę naszej prawdziwej historii, oraz otworzyć nam oczy na prawdę o nas samych i kto czynnie przyczynił się do stłumienie tego wydarzenia- nasz Jan Paweł II. Po trzecie istnieje teoria, która mówi o tym,że papież przyczynił się do sfałszowania przekazu III tajemnicy fatimskiej, która została ‚zniekształcona’ na ich potrzeby ( Kobra mówił,że w Fatimie doszło do manifestacji statku kosmicznego). Następny trudny fakt- poczytaj dokładnie czym była operacja określana kryptonimem ‚spinacz’- niczym innym jak pomocą kościoła w przerzuceniu Nazistów do Argentyny i USA, i ukryciu ich.I następny fakt – ponoć to Watykan ukrył manuskrypty z morza martwego, które są źródłem bardzo cennych informacji dla ludzkości. I jeszcze jedna sprawa- Jan Paweł II uznał za osobę świętą Alojze Stepinac odpowiedzialny za ludobójstwo Serbów. I skazany za zbrodnie wobec tej narodowości na 16 lat więzienia.To są jak widzisz trudne wiadomości,ale budzenie się świadomości polega na szukaniu informacji,z pozycji obserwatora. Nie chcę zmieniać Twoich poglądów, gdyż wiem,że to nie ma sensu. Dla mnie samej proces ‚budzenia się’ był i jest nadal czasem wyzwaniem. Gdy przez pół życia wierzy się religii, i ufa jej namiestnikom trudno potem przyjąć,że prawda może być bardziej skomplikowana. Pamiętaj JEDNO- nauka Chrystusa jest czymś UNIWERSALNYM we wszechświecie, bo jest prawdą o miłości bezwarunkowej, która nie ocenia, która jest jednością z duchem, a także ze źródłem. To,że instytucje religijne ‚zmanipulowały” tę czystą PRAWDĘ będzie prawdopodobnie przyczyną ich dewaluacji w oczach ludzi. Gdyż jak to pięknie powiedział Chrystus:” PRAWDA nas wyzwoli” i tego się trzymajmy….

        • Dawid56
          List 18, 2015 @ 23:12:43

          Nie wiem czy Jan Paweł II tuszował pedofilię.Być może nie dostawał o niej informacji od podległych sobie biskupów, a listy skrzywdzonych do niego nie docierały.Zgadzam się z tym że III Tajemnica fatimska w interpretacji Josefa Ratzingera z czerwca 2000 roku, ma niewiele wspólnego z prawdziwą treścią III Tajemnicy Fatimskiej.Zgadzam się również z tym że w Fatimie było objawienie UFO.
          Kościół też dla mnie stanowi już autorytetu.Nawet w niektórych modlitwach zawarty jest czysty fałsz.
          W Ojcze Nasz „nie wódź nas na pokuszenie” dlaczego Bóg miałby nas kusić albo przeprowadzać testy , skoro jest niesłychanie dobry
          w modlitwie Chwała wysokości Bogu jest takie zdanie – a na Ziemi pokój ludziom dobrej woli – a dlaczego nie pokój ludziom i złej woli- im jest bardziej potrzebny
          po trzecie pełna treść pierwszego i drugiego przykazania jest powodem nieustannych wojen religijnych.Wiem tez o tym że Watykan przyczynił się do ucieczki zbrodniarzy nazistowskich do Argentyny.
          Niestety przesłanie Chrystusa zostało totalnie zmanipulowane choćby z tego tytułu że KK cały czas promuje Sąd Ostateczny i Drugie Przyjście Chrystusa zamiast Miłość między wszystkimi narodami niezależnie od koloru skóry i religii.

  39. Aldabra
    List 17, 2015 @ 14:00:46

    Medytacja – film z polskimi napisami – dziękuję Krystal ❤

  40. MajaWalia27
    List 17, 2015 @ 09:35:50

    Ku pokrzepieniu serc, dołożę także jedną cegiełkę.Kochani Finlandia od 1 stycznia wprowadza dochód gwarantowany! Zobaczcie:http://kochanezdrowie.blogspot.co.uk/2015/11/finlandia-wprowadza-dochod-gwarantowany.html

  41. Wiatr1000
    List 17, 2015 @ 09:07:07

    Ciekawe czemu 21 zamiast 22 listopada? 😀 Medytacja wtedy by była w czasie moich urodzin 😛 zresztą 22 mistrzowska 11 też no i suma obu też 33 😀

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
