E-książka „Niebo z Hathorami” cz. 1 i 2

.
dzięki wielkie, Asiu, za udostępnienie 2-ch części razem tej książki – kr ❤
 .
.
Proszę bardzo, Niebo z Hathorami” w całości I i II część razem.  Przetłumaczyłam ją z wielką radością.  Energia Hathorów podczas pracy nad nią była bardzo wyczuwalna, kocham Tych Przyjaciół z „Niebios”, hihi.
 .
Hathorowie wraz z Boginią Sofią swą energią zawartą nie tylko w słowach , które przekazywali przez Ariel , ale i miedzy słowami ‚ obudzili we mnie energie tworzenia, magii i zachwytu z „wewnątrz „ . Tworzenia?  Stwarzania  dla najwyższego dobra siebie samej, mego środowiska i kosmosu. Wszystkie błogosławieństwa spłynęły na mnie, gdy uświadomiłam sobie, ze jestem tą, na którą czekałam.  Tak to My jesteśmy tymi, na których czekaliśmy, a wszystkie błogosławieństwa są z nami.  Mamy Moc i Władzę by tworzyć na wzór i podobieństwo boskie w harmonii z Boskością i Boskim Planem.
 .
„ Nieba Nosiciele „ – To Wy jesteście nimi.
Tymi, którzy swą twórczą moc
Mogą na powrót używać tak by Niebo dla całego świata
Mogło zamanifestować się w miejscu, gdzie przebywacie.
Wy jesteście Nimi.
Hathorowie

.

Oto spis treści drugiej części książki : Kody pomocne w odblokowaniu pamięci (kody są super , a zwłaszcza pierwsze kontakty z nimi , później to  je malowałam sobie złotą farbką, a teraz robię sobie koszulkę ze wszystkim na niej , a co kreatywność się budzi  haha) , Wasz język, Symbole, Kreowanie, Nosiciele Nieba, Cechy Kreatora, Kanalizowanie światła ,Kryształowy Pałac, Odwaga, Stworzenie Nowego Świata, Zaufanie, Transformacja w miłość do siebie, Wzniesiona świadomość, Boskie wartości, Słownik / Definicje.

.

Szczególne podziękowanie chciałam złożyć edytorce  części drugiej tej książki  Teresie Serafinowskiej –  autorce swych książek, astrolog i wróżce, która również ma swój blog ‚ „W ogrodzie Nowej Ziemi”.

.

Bardzo milą niespodzianką było to , gdy po wysłaniu  książki  dla Ariel ona  napisała mi zaraz, że dostała przekaz od Hathorów z wiadomością, że są bardzo zadowoleni w książki w jęz. polskim i ślą podziękowania.  Cudny taki kontakt ‚ telefoniczny’, hihi.

Przewspaniałej  przygody Kochani podczas czytania , a przygody jako to przygody raz upajające a innym razem rozbrajające czasem aż do łez.  Ja wszytko starałam się objąć co napotkałam.

Pozdrawiam serdecznie , dziękując Krystal za umieszczenie tej książki na swym blogu ❤

asia leszczynska

11 komentarzy (+add yours?)

  1. Klaudyna Jachna-Szmigielska
    List 29, 2015 @ 20:16:32

    Kochani, czy ma ktoś z Was informację czy będzie może przetłumaczona pierwsza książka w ogóle ? 🙂 Nie wiem czy jest jeszcze potrzebna, ale mimo to, pragnęłabym ją przeczytać, choć z tego co wiem, nie jest przetłumaczona właśnie, chyba, że coś się zmieniło 🙂 ??????

    • asia
      List 30, 2015 @ 13:58:22

      Witaj Klaudio, masz na mysli „ Healing met Hathors „ ? ( Uzdrowienie z Hathorami ) . Ja jej nie przetlumaczylam . Mam zamiar lecz dopiero za jakis czas . Ona jest na czasie w tym sensie, ze sa poruszane np. sprawy jak radzic sobie z agresja / zloscia swoja jak i innych. A to bardzo na czasie, poniewaz wielu ludzi teraz uswiadamia sobie jak bylo oszukiwanych a czesto rekcja na to jest ogroma zlosc do ‚ oprawcow’ . W ksiazce jest wyjasnione w jaki sposob radzic sobie z tym uczuciem by nie ranic siebie i innych. Lecz to jedynie jeden z tematow ksiazki.
      „ Uzdrowienie z Hathorami „ jest ksiazka , ktora pomaga w uzdrowieniu starych kwestii, traum z tych i poprzednich wcielen.
      Pozdrawiam serdecznie, asia

  2. nell
    List 16, 2015 @ 20:19:56

    A czy ktoś stosuje rady podane w książce Hathorów i chciałby się podzielić efektami? 😉

  3. Stroiciel
    List 09, 2015 @ 21:57:35

    To samo było opublikowane w 2014 roku.

    ==
    Nie, teraz jest też dodana 2-ga część, świeżo przetłumaczona przez Asię – kr

  4. anja
    List 04, 2015 @ 20:31:20

    kochani ,dla umilenia czytania polecam serdecznie link Grzesia https://www.youtube.com/watch?v=vc8VSsku4wE&list=PLZi237CIBEZmSJcUWorl7Y-dU_zBP3mJB ,ktory chce sie podzielic nowo odkrytym talentem ,relaksacyjna muzyka (432 Hz)naprawde polecam 🙂
    ania-anja

  5. Iza
    List 04, 2015 @ 13:42:25

  6. pepe_e_t
    List 03, 2015 @ 20:30:26

    a tu ciut więcej informacji od tych Państwa 😉 http://tomkenyon.com/polish-archives

  7. alleksa
    List 03, 2015 @ 20:26:43

    Jest ok, pobrałam: prawym klawiszem myszki i funkcją „Zapisz element docelowy jako”
    – link do bezpośredniego pobrania pliku.


    wystarczy teraz kliknąć na link ❤ kr

  8. pepe_e_t
    List 03, 2015 @ 20:26:34

    pobrałem, działa
    Pozdrawiam wszystkich

  9. konki
    List 03, 2015 @ 19:28:02

    Nie da się pobrać. Link prowadzi do konta google.

    próbujemy rozwiązać ten problem – kr

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
