Simon Parkes -> biuletyn październikowy

.

Witam w opóźnionym październikowym biuletynie

Wydarzenia światowe dzieją się w takim tempie, jakiego nie widzieliśmy od bardzo wielu lat.  Większość mojego biuletynu będzie dotyczyła ​​Wielkiej Brytanii i Ameryki, ponieważ właśnie tam rozegra się w bardziej publiczny sposób przyszłość i decyzje.

Amerykańscy czytelnicy zapewne wiedzą, że papież odwiedził wzgórze Kapitolu i wygłosił monumentalną mowę (w Kongresie USA).  Każdy kto ma choć trochę rozumu zapytałby, dlaczego religijny człowiek, który nie mówi w imieniu Hindusów, Muzułmanów i Żydów, a faktycznie przemawia tylko w imieniu jednego odłamu chrześcijaństwa, dlaczego taki człowiek miałby być poproszony o przemowę na tematy ważne dla całego świata i nie robi tego w ONZ, ale w siedzibie rządu amerykańskiego?  Odpowiedź jest oczywista,  to była ich przemowa Nowego Porządku Świata (NWO).  Wystrzelili z pistoletu startowego i od tego nie ma już powrotu.  Co to znaczy?  Cóż, oznacza to, że negatywne elity obecnie debatują, którą fałszywą flagę uaktywnić jako prekursora do uruchomienia ich wersji Nowego Porządku Świata.

Zostałem ostrzeżony o dwóch możliwych, fałszywych flagach.  Pierwsza fałszywa flaga – najbardziej dramatyczna, to bomba jądrowa o niskiej sile rażenia umieszczona gdzieś w oceanie u wybrzeży Ameryki kontynentalnej, z zamiarem utworzenia fali powodziowej o wysokości 30,5 m, która miałaby uderzyć we wschodnie wybrzeże USA.   Pamiętajcie, że to nie jest przeznaczone, aby się stało, ale to jest to co mała grupa fanatyków bierze pod uwagę.   W każdym poprzednim przypadku fałszywe flagi zostały udaremnione i nie ma powodu, aby sądzić, że tym razem im się coś uda.  Druga dyskutowana przez nich możliwość to osławiona inwazja obcych.  To jest preferowana przez nich opcja (wiem, że wielu komentatorów oddaliło ten pomysł, ale tak naprawdę to jest teraz z powrotem na stole debat).  Ta opcja oferuje tanią możliwość uzyskania rezygnacji indywidualnych, suwerennych rządów na rzecz jednej światowej władzy.

Chciałbym przejść tu do detali:  Jeśli ta opcja zostanie wybrana, to możemy się spodziewać pierwszej generacji trójkątnego statku kosmicznego unoszącego się nad niewielkimi powierzchniami w Stanach Zjednoczonych i zaprogramowanych form życiowych (PLF), które będą używane do pozorowanych walk z wojskowymi najemnikami ubranymi w amerykańskie mundury.  Albo w innej opcji brane jest pod uwagę wyreżyserowane spotkanie zaprogramowanych form życia (PLF) z papieżem.  Taka ostatnia opcja nie powinna być lekceważona; ten papież, zgodnie z przepowiedniami ostatni papież,  jak pamiętacie już wcześniej zaoferował chrzczenie kosmitów.  Jestem pewien, że moi czytelnicy to pamiętają.  Ci z was, którzy widzieli moje prezentacje, wiedzą że pokazywałem fotografie brytyjskich dzieci w wieku szkolnym, które były przyuczane jak zaakceptować rozbity statek kosmiczny.  To wszystko jest częścią planu fałszywej flagi.

Teraz przejdźmy do Wielkiej Brytanii.  Największym zagrożeniem, przed którym stoi nasza planeta, możecie być zaskoczeni gdy się dowiecie, jest szczelinowanie hydrauliczne.  Postaram się to wyjaśnić.   Znamy siatkę linii ziemskich ley, ale znacznie mniej znamy system wód podziemnych.  System wód podziemnych działa dla tej planety podobnie jak dostawy krwi w naszym ciele.  Zakodowane informacje są przenoszone tymi wodami podziemnymi z jednej części planety do następnej. Szczelinowanie hydrauliczne jest wyłącznie przeznaczone do tego, aby wprowadzić substancje chemiczne do wody i zakłócić wewnętrzną komunikację planety.  Obecny rząd Wielkiej Brytanii jest zainteresowany tylko samochodami osobowymi, benzyną i szczelinowaniem.  W konsekwencji przekazał wszystkie dotacje, które zostały zaprojektowane w celu redukcji emisji i wspierania energii odnawialnej do bardziej chciwych projektów.

Czytelnicy stali się świadomi sytuacji w spółce Volkswagena i w ich spółkach zależnych (Skoda, Opel – Aldabra), ale bardzo niewielu ludziom podano pełną prawdę, która jest taka:  Do lata przyszłego roku nie będzie się już opłacało wydobywać ropę, nawet przy cenie 70 dolarów za baryłkę.   Wielonarodowe korporacje naftowe zmusiły więc niezbyt suwerenne rządy, aby przygotowywać się do przejścia na elektryczne samochody osobowe w ciągu najbliższych 8 lat. Szpiegostwo przemysłowe, które doprowadziło do ​​upadku Volkswagena jest częścią większych rozgrywek.  W rzeczywistości, nawet jeśli istnieją duże zapasy ropy naftowej, zapaść i ta sytuacja oznaczają ​​dla właścicieli i obligatariuszy, że nie jest to już realne źródło, gdy zauważą, że ich dywidendy stale spadają.

Te same korporacje, jeśli nie będą kontrolowane, po prostu przeniosą się do energii elektrycznej.  Oto jak to działa: Samochód elektryczny może podróżować z prędkością ponad 160 km/h, ale obecnie może pokonać na jednym ładowaniu tylko odległości  160 – 400 km.  Wyobraźcie sobie taką scenę; jedziecie do stacji „napełniania”, wjeżdżacie na rampę, wasz samochód jest podnoszony, akumulator jest usuwany od spodu pojazdu, nowy akumulator jest włożony i gotowe!  System utrzymuje nadal swoją kontrolę, tylko uległ zmianie rodzaj substancji zasilającej, a zatem elita utrzymuje dalej swój monopol.

Potrzebne jest, aby dokonała się kompletna zmiana w strukturze władzy, sposób w jaki ludzie są konsultowani i pełna otwartość, gdzie prawda bez strachu jest na porządku dziennym.

Wiadomość ode mnie do wszystkich tych, którzy maczają palce i wspierają ten skorumpowany, elitarny system:  Wiecie dobrze, że ten reżim zmierza ku upadkowi i proszę każdego z was, abyście przeszukali swoje sumienie, nie tylko dla siebie samych, ale też dla waszych rodzin i bliskich.  Kiedy nadejdzie czas, po której stronie płotu się znajdziecie?  Najbardziej możecie pomóc teraz!  To jest właściwy czas, aby zeskoczyć ze statku i złamać szeregi zanim zostaniecie zatopieni i wasza dusza będzie stracona na zawsze.  Ponieważ, gdy zegar wybije  dwunastą, nie będzie już odwrotu i to będzie koniec.

Mając to na uwadze, warto przypomnieć sobie, że istnieją dwie główne frakcje działające na samym szczycie drzewa elity.  Pierwsza frakcja, która jest negatywna, chce doprowadzić do nagłego załamania gospodarczego, bez dania czasu na reakcję.  Druga frakcja, która jest pozytywną grupą, chce aby nieuchronny krach ekonomiczny był zarządzany i rozegrał się w przeciągu tygodni, a nie dni.  Różnica polega na tym, że gdyby był nagły krach, to mogłoby doprowadzić do niedoborów i niepokojów społecznych, natomiast zarządzany krach/przekazanie byłoby o wiele bardziej prawdopodobne, z mniej destrukcyjnym wpływem na nasze codzienne życie.  To właśnie te dwie frakcje, które starają się teraz dominować.

Stało się dla mnie jasne, że mój osobisty mail jest zakłócany i nie odbieram wszystkich wiadomości, które są do mnie wysyłane.  Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, a ja dałem ci ten adres mailowy, proszę nie korzystaj teraz z niego, lecz wysyłaj wiadomości przez zwykły mail administratora.  Przykro mi, że to nastąpiło, ale zakłócenia w mojej komunikacji są takie, że już nie mogę zagwarantować trwających rozmów.

Jest mi bardzo miło poinformować, że po 10 miesiącach ciągłego wsparcia i pomocy Fran jest gotowa, aby przejść do swojego następnego etapu, który będzie częściowo obejmować zabranie się z powrotem za jej sesje uzdrawiania i pracę ze mną nad produkcją krótkich filmów dla ludzi, którzy właśnie się przebudzają.  Bardzo mnie to smuci, bo to oznacza, że ​​nie będzie już miała czasu, aby wypełniać swoją rolę w naszej administracji, a zatem nie będzie centralnym punktem między wolontariuszami i klientami, oraz nie będzie można się kontaktować z nią w celu rozwiązywania problemów administracyjnych.  Fran utworzy wkrótce internetową, własną stronę uzdrawiania (która zostanie włączona też do mojej strony internetowej) i będzie się zajmować własnymi klientami.  Patrzę na to jako na wspaniały rozwój bardzo specjalnej osoby, która będzie dzielić swoje zdolności lecznicze z tymi, którzy jej potrzebują i nie uważam tego za stratę.  Tak więc Fran i ja będziemy nadal pracować razem, ale rodzaj pracy Fran się zmieni.  Wiem, że wszyscy przyłączycie się do mnie w podziękowaniach dla Fran za jej niezwykłe oddanie w pracy / wysiłku / czasu / miłości, które pokazała w moim projekcie i czuję pewność, że razem ze mną, będziecie jej życzyć wszystkiego najlepszego na przyszłość.  Osobiście mogę zaświadczyć o uzdrawiających zdolnościach, które Fran posiada. Wolałbym sesję z nią, niż z lekarzem farmaceutycznym!

Niech Bóg ci błogosławi, Fran.

Dużo miłości, dużo siły, wiele nadziei

Simon

Przetłumaczyła Aldabra, edycja Krystal

http://us9.campaign-archive2.com/?u=4a8bbd95efd926ee0efeb4a3b&id=56b4b7dcea&e=4aabaece2d

18 komentarzy (+add yours?)

  1. nefrette777
    Paźdź 22, 2015 @ 23:04:17

    Dziękuję bardzo 🙂 Namaste 🙂

  2. Salama
    Paźdź 19, 2015 @ 21:15:07

    Dziekuje za odpowiedzi Oualander i Dawid56 Namaste

  3. Salama
    Paźdź 17, 2015 @ 23:47:47

    Kochani moja kumpela jest w ciazy ma juz 2 malych dzieci jest w 5 tygodniu dowiedziala sie ze maz ja zdradza chce sie z nim rozstac mysli o aborcji jedyne co ja powsrtzymuje to gniew bozy i kara prosi mnie o porade nie wiem co mam jej powiedziec ? nie chce wpynac na jej decyzje co zrobic co jej powiedziec ? pomozcie

    • Oualander
      Paźdź 18, 2015 @ 20:44:44

      Droga Salmo, wspieraj swoją przyjaciółkę jak tylko możesz (ludzie w ciężkim okresie swojego życia bardzo tego potrzebują) nie ma znaczenia czy to wpłynie na jakąś jej decyzję, ponieważ sam fakt że istniejesz i przy niej jesteś, już powoduję zmianę jej życia. Bądź jej bratnią duszą otulaj miłością, i empatią.

    • Dawid56
      Paźdź 18, 2015 @ 21:49:35

      Chyba to co najważniejsze to to aby jej w jakiś sposób powiedzieć, że to dziecko które ma się w przyszłości narodzić nie jest winne temu ,że mąż ją zdradza.Wydaje się ,że nie uda się uniknąć poważnej rozmowy z mężem.Trójka małych dzieci ich wychowanie, to szczególna odpowiedzialność..Kolejne najważniejsze pytanie to to czy są jakieś więzi między nimi , które mogą wpłynąć na trwałość tego związku..Mąż powinien się chyba też wytłumaczyć dlaczego ją zaczął zdradzać i kolejna najważniejsza rzecz czy to była pierwsza kobieta z którą ją zdradził czy kolejna.Można mu wybaczyć jeśli obieca poprawę i zerwie ze swoją przyjaciółką – a jeśli nie? To będzie wtedy trudna decyzja- może ma jeszcze żyjących rodziców czy rodzeństwo, na które mogłaby liczyć w tych trudnych chwilach( nawet finansowo?)

  4. ANAJA
    Paźdź 16, 2015 @ 19:16:54

    Posłuchajcie… Bo na temat i bardzo ciekawe …
    http://porozmawiajmy.tv/nwo-cern-i-wieza-basel-aleksander-berdowicz/

  5. Dawid56
    Paźdź 16, 2015 @ 18:49:30

    Muszę przyznać, że zaniepokoił mnie trochę ten październikowy biuletyn Parkesa .Wygląda na to że zostało niewiele czasu ( tygodnie?, miesiące? ale nie lata) do uruchomienia jakiegoś dużego ciągu wydarzeń( prawdę mówiąc on już jest uruchomiony)

    Jestem jak najbardziej optymistyczna. Informacje takie są po to, abyśmy wiedzieli, co się dzieje za kulisami – kr

    • black butterflies
      Paźdź 17, 2015 @ 20:04:50

      mam wrażenie, że czas gra na naszą korzyść, lepiej żeby wcześniej usunęli bomby dziwadełko

  6. Żaklina
    Paźdź 16, 2015 @ 16:53:15

    Ja też Dziękuję Wam prosto z serca ❤

  7. Iza
    Paźdź 16, 2015 @ 12:01:25

    Re-kolekcje 5D: Złóżcie Broń! Zarządzenie Boga-Twórcy Nowej Ziemi dla tego Świata. JJK

    Następujące Zarządzenie poprzez jego rozpowszechnienie
    dostanie Siłę i stanie się Rzeczywistością.
    Jahn J Kassl

    //Patrz również: wstęp do poniższego Zarządzenia – kliknij tutaj//

    Zarządzenie jako bóg-twórca
    Treść Zarządzenia:

    Złóżcie broń!

    Niniejszym – Ja który Jestem Bogiem-Twórcą Światów, Ja który Jestem Przebudzoną Świadomością, Ja który Jestem Człowiekiem pośród Ludzi którzy wybrali Życie zarządzam:

    Złóżcie broń!

    Ja rozkazuję
    aby zamilkły wszystkie bronie Świata!

    Ja rozkazuję
    wszystkim żołnierzom tego Świata aby złożyli broń!

    Ja rozkazuję
    aby wszystkie armie które prowadzą wojny zaczepne zostały zatrzymane w swoich ambicjach!

    Ja zarządzam
    że to Zarządzenie spełnia się teraz!

    Ja zarządzam
    że Ludzie stają się świadomi swojego człowieczeństwa jako odpowiedzialnej Świadomości która ma utrzymywać Życie a nie je niszczyć – niezależnie od tego czy jest ona żołnierzem czy cywilem, niewolnikiem czy władcą.

    Ja zarządzam
    że niebiańskie Moce torują Nowej Ziemi drogę i to w taki sposób że na tym Świecie zostają zakończone wszystkie wojny i nastaje planetarny Pokój.

    Ja zarządzam
    że napływa wszystko co jest potrzebne dla indywidualnego Szczęścia, dla Wolności pojedynczego Człowieka, dla Szczęścia wspólnot wszystkich Ludzi.

    Ja zarządzam
    że wszyscy szefowie rządów którzy stoją w opozycji do Szczęścia Jednostki zostają teraz odwołani ze swoich stanowisk.

    Ja zarządzam
    że ten Świat otrzymuje nowych liderów!
    Takich którzy dorośli do wymagań tego Czasu, którzy czują się zobowiązani dla postępu ludzkości i którzy przejmują odpowiedzialność za Dobro planety.

    Ja – który Jestem Bogiem-Twórcą pośród bogów zarządzam że to wydarza się teraz.

    Dziś kończą się Wojna i Śmierć, albowiem poprzez moją wszechmocną Boską Wolę zarządziłem (-łam) Pokój i Życie dla tego Świata.

    Ja Jestem Drogą, Prawdą i Życiem,

    Ja Jestem
    BOGIEM-TWÓRCĄ NOWEJ ZIEMI

    Źródło: lichtweltverlag.com
    Tłumaczenie: Team TERRA

    • zerrkos
      Paźdź 17, 2015 @ 09:20:47

      Ja też zarządzam złożenie broni. Rozkazuje. Koniec przelewu krwi, koniec zabijania, torturowania ludzi. Rozkazuję władcą świata, aby zaprzestali wszystkie działania wojenne. Rozkazuję, aby przestali niszczyć ludzi i Naszą Planetę.

      Mówią to ja jako wolna istota, która nie chce wojny i rozlewu krwi.
      Ach, poczułem się jak … wolna istota, a nie jak Bóg czy nie wiadomo kto.
      Skoro Boga nie słuchają to myślicie, że mnie posłuchają?

  8. Teresa
    Paźdź 16, 2015 @ 10:13:54

    Kochani, ja w innej sprawie. Czy ktoś z Was miał doświadczenie w uzdrawianiu chorób psychicznych, chodzi o schizofrernię. Jaką metodę możecie polecić. To dla mnie bardzo ważne.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Teresa

  9. Aldabra
    Paźdź 16, 2015 @ 08:13:11

    Simon zwrócił moją uwagę i przeczytałam wystąpienie papieża Franciszka na Kapitolu, jest w nim pełno odniesień do encykliki „Laudato si”, którą prezentował na Watykanie prof. Hans Joachim „John” Schellnhuber, ateista, słynący ze swoich radykalnych poglądów. Wrzućcie to nazwisko w googla, youtub’a. Wybór tejże osoby budzi wątpliwości co do motywacji i intencji u samych katolików. Lektura linków dała mi dużo do myślenia. Serdeczności Aldabra 😉
    http://www.ultramontes.pl/hughes_bergoglio_o_klimacie.htm

  10. kuba1902
    Paźdź 15, 2015 @ 22:10:55

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
