Pełne zaćmienie Księżyca („krwawe” i perygeum), 28 września 2015

.

Po spędzeniu 5 godzin na dachu z niesamowitym widokiem na Dallas, byłem w stanie stworzyć ten złożony obraz przedstawiający przejście Księżyca z pełni Księżyca, do pełnego zaćmienia Księżyca i z powrotem do pełni.  Każde  ujęcie Księżyca zostało wykonane co jakiś czas, aby uchwycić całe przejście. Mam nadzieję, że wszystkim się to spodoba!   Mike Mezeul II na FB

https://www.facebook.com/LookingUpPhoto/photos/a.365900596797807.81801.365885116799355/880714271983101/?type=3&theater

.

 

43 komentarze (+add yours?)

  1. Owl53
    Paźdź 05, 2015 @ 01:07:29

    Posłuchajcie sobie ostatniego wywiadu przed śmiercią człowieka, który ponoć popełnił samobójstwo (a raczej został zamordowany) a dowiecie się jakie bestie nami rządzą i do czego są w stanie się posunąć. Udostępniajcie i pokazujcie znajomym. Nawet jeśli ktoś nie wierzy w duchowość i jest materialistą to może przynajmniej po obejrzeniu tego zmieni swoje myślenie o politykach, bogaczach z korporacji i dużych firm oraz hierarchach kościoła.

    A tutaj już coś na poprawę humoru – coś czego lubię sobie słuchać dla relaksu (no i obrazek też ładny 🙂 )

  2. kuba1902
    Paźdź 03, 2015 @ 18:56:00

  3. Krystyna11
    Paźdź 02, 2015 @ 23:57:13

    Skąd się biorą myśli? -Eckhart Tolle

  4. Małgorzata
    Paźdź 02, 2015 @ 16:45:05

    Ludzie i inne istoty. Franciszek jest Iluminacki i siedzi na jednej baryłce prochu z innymi złymi postaciam.
    Tak więc Franciszek pojechał do USA ponieważ iluminaci chcą stworzyc jedną globarną Religię (ażeby była jedna globalna „rodzina”) czyli chcą zrobić taki system jak w filmie igrzyska smierci. Czyli zbawiciel przyjdzie (iluminacki Jezus i œcisną wam, że to ten sam z iluminackij biblii…) Jeśli sami się nie zbawimy to nikt nam nie pomoże. A tak notabene TO chcą upozorować jak ufo nas zatakuje a tak po 3 lata po psełdo napadzie prawdziwe UFO nas ” napadnie” i swoje programy zacznie nam wpychać. Posłuchajcie sobie Pana Steven Swerdlow!!!!!


    jeśli zakładasz, ze tylko ciemnie siły mają coś do powiedzenia… kr

    • Omstan
      Paźdź 02, 2015 @ 20:02:19

      Gosiu,
      balon z którego uchodzi powietrze ani daleko, ani wysoko nie poleci. Wraz z podnoszeniem się świadomości ludzkości tracą moc czyli siłę ciemni. To, że mają oni plany nie świadczy jeszcze, że je zrealizują. Wzniesienie się materialnego wszechświata na wyższy poziom bytu jest elementem ewolucyjnego planu Boga i żadna ciemna siła nie jest w stanie tego zmienić. Oni cieszą się jedynie z tego, że sieją strach wśród ludzi, którzy opóźniają przez to swój rozwój i rozstanie z tym niskowibracyjnym planem.
      Głowa do góry. Przestań się bać a ruszysz szybko do przodu. Zmniejszysz też przez to dawkę energii zasilającej siły ciemności.

    • darek
      Paźdź 02, 2015 @ 23:57:22

      @KASIU,zgadzam się z Tobą,zachowajmy odczucie ,że wszystko będzie dobrze,bo będzie .Pozdrawiam serdecznie

  5. Omstan
    Paźdź 01, 2015 @ 20:53:58

    Wydaje mi się, że ten przekaz ma bardzo dużą wartość.

  6. Anaja
    Paźdź 01, 2015 @ 19:29:31

    Nie jest to nowy przekaz od Mateusza, ale to o czym pisze wydarza się właśnie teraz. Również opisuje stosunek duszy do sytuacji ich doświadczeń.
    http://2012allabout.blogspot.com/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=42

    • krystal28
      Paźdź 01, 2015 @ 21:07:19

      Droga Anajo,

      stwierdzenie Mateusza takie jak: „Nie widzimy w ogóle nic „podejrzanego w wyborze dnia przybycia papieża Franciszka do Stanów Zjednoczonych”, i absolutnie działa on z czystości serca.” powoduje, że mam wątpliwości, że przekaz jest z prawdziwego Światła. Wedlug Kobry, Simona i innych źródeł, Franciszek próbuje ratować instytucję katolicką, która się wali, innowacyjną retoryką. Zamiast słów, prosimy o otworzenie nieobliczalnych watykańskich skarbców dla głodującej ludzkości. Mateusza proszę o wyjaśnienie, czy JP II został otruty i sklonowany, czy nie. Gdyż jeden jego przekaz mówił, że tak a inny, że nie. Chciałabym też, aby Mateusz wyjaśnił siatkę archontów utrzymującą ludzkość w wiezieniu reinkarnacji i opowiedział o regularnych satanistycznych rytuałach w podziemiach Watykanu i na czym polega inicjacja każdego papieża.

      • Omstan
        Paźdź 02, 2015 @ 08:29:30

        Do tego mogę jeszcze dodać:
        Mateusza od roku już nie czytam, gdyż nabrałem przekonania, że jest to jakiś dziwny bełkot. Papież działa w w ramach dwupodziału władzy w ramach NWO: profanum czyli kontrola nad cywilami i armią to domena Illuminatów, a sacrum czyli światowa religia w rękach Watykanu. Aby być Arcykapłanem ziemi trzeba jednak najpierw zjednoczyć pod swym berłem wielkie religie, wytępić małe, tak aby wprowadzić nowy porządek: „jedna owczarnia i jeden pasterz”. Stąd umizgi papieży do innych religii jak islam, judaizm, a w ramach chrześcijaństwa przyjazne gesty do prawosławia i protestantów. Jeżeli chodzi o Watykan, to jest jeden proboszcz koło Rzymu, który od lat głośno twierdzi, że satanistyczne rytuały związane ze składaniem ofiar z ludzi odprawiane są przez kardynałów (nie wszystkich) w kaplicy Piotrowej tam gdzie papież odprawia zwykle uroczystą mszę. Dziwne, że nikt w Rzymie nie knebluje mu ust tak jak to się odbywa w Polsce.

        • nell
          Paźdź 02, 2015 @ 19:52:05

          Ja dodam jeszcze od siebie, że przekaz Mateusza już dawno był wzięty „pod lupę” i najogólniej rzecz ujmując – jest zmanipulowany.

  7. ch.ela
    Paźdź 01, 2015 @ 11:36:47

    dusza samobojcy wraca z powrotem na Ziemie aby dokonczyc to co miała przerobic miłego pieknego dnia dla wszystkich

  8. piotr
    Wrz 30, 2015 @ 18:52:37

    Kristal jak się z Toba skontaktować. Mam zdjęcie czegoś na niebie. Potrzebuję konsultacji. Pozdrawiam

    Piotrze, nie jestem ekspertem od UFO (?), może opublikuj to zdjęcie dla wszystkich w komentarzach, dzięki – kr

  9. Mary Jane
    Wrz 30, 2015 @ 13:33:14

    Cześć.Mam pytanie troszkę z innej beczki. Gdzie trafi dusza samobójcy?

    • darek
      Wrz 30, 2015 @ 17:50:41

      Do NIEBA.

    • anuradha57
      Wrz 30, 2015 @ 17:57:39

      Nic się nie martw, żadnych kar za to nie ma. Zostanie otoczona opieką po przeżyciach, które ją do tego skłoniły.
      Mam nadzieję, że Ciebie to nie dotyczy.:)

      • nell
        Paźdź 01, 2015 @ 20:34:16

        Ja wiem z pewnego źródła (od duszy), że kontynuuje cierpienie, które spowodowały u niej tę decyzję tyle, że tam „po drugiej” stronie” te cierpienie przybiera niebotyczny rozmiar. O rzekomej opiece Aniołów dusza nie wspomniała. Wspomniała jedynie o „piekłe”, które tam nie istnieje, ale te cierpienia można porównać do piekła.

    • krystal28
      Wrz 30, 2015 @ 18:29:53

      Droga Mary Jane, w tym przekazie jest kilka ciekawych myśli na temat samobójstwa. Na drodze duchowego rozwoju nie jest to korzystne rozwiązanie ❤

      https://krystal28.wordpress.com/2013/02/02/anielska-perspektywa-na-temat-smierci-i-samobojstwa/

      • Mary Jane
        Paźdź 01, 2015 @ 17:57:12

        Dziękuję Krystal.

        • nell
          Paźdź 02, 2015 @ 19:58:58

          Mary Jane, nie ma problemu, którego nie można rozwiązać tu na Ziemi – tak powiedziała mi ta dusza, która popełniła samobójstwo. Tam się go zabiera i przemiania się to „w piekło”. Jeśli chcesz wyślę intencję do Stwórcy o rozwiązanie problemu lub problemów, które Cię trapią? Czy mogę?
          Nie poddawaj się.

        • Jan
          Paźdź 02, 2015 @ 22:35:44

          Droga Mary Jane
          Pisałem już do Ciebie, ale chciałem dorzucić jeszcze słów parę.
          Tak jak pisze Cobra, w obecnym czasie odbywa się wyzwalanie astralu z pod władzy Archontów. Obecnie niższe poziomy tegoż astralu są jeszcze pod ich władzą.
          A samobójca trafia właśnie tam – do niższych poziomów astralu. Tak więc jest to bardzo nieodpowiedni czas na popełnianie samobójstwa.
          Popełniający teraz samobójstwo trafia właśnie pod władzę archontów. Osoby opuszczające ciało w sposób naturalny mogą się znaleźć w wyższych poziomach astralnych, które są już wyzwolone.
          Tak więc jeżeli masz taki fatalny pomysł, aby teraz na własne życzenie opuszczać ciało to szczerze bym Ci radził aby jeszcze trochę z tym zaczekać. A bardzo łatwo może się zdarzyć, że po „wydarzeniu” świat stanie się tak atrakcyjny, że wszelkie myśli samobójcze odpłyną w siną dal (znikną problemy finansowe, zdrowotne, będzie można mieć wszystko czego się zapragnie łącznie z możliwością wizyty u bliskich, którzy wcześniej opuścili ciało).
          To takie dobre rady starego wujcia Janka
          Pozdrawiam

    • Omstan
      Wrz 30, 2015 @ 20:42:53

      Najpierw na pewno do miejsca, gdzie zostanie oczyszczona i uzdrowiona. Jeżeli ktoś wierzy w koszmary religijne to nie wiem czy nie może trafić od razu do niższego astralu, inaczej piekła.Widziałem na You Tube film, relację jednej kobiety, którą w czasie tzw. śmierci klinicznej Jezus oprowadzał po światach umarłych i pokazał jej też piekło w którym smażył się (płonął) JPII. Gdy ona przerażona zapytała go dlaczego JPII znajduje się w tym miejscu i płonie żywym ogniem, Jezus odpowiedział jej, że posiadał dużo prawdziwej wiedzy ale nie ujawnił jej, co poczytano mu jako przestępstwo wobec ludzkości. Osobiście w bajki o ogniu, diabłach i siarce nie wierzę.
      Chodzi też o kontekst samobójstwa, inna jest bowiem sprawa gdy ktoś odbiera sobie życie z powodu choroby, gdy nie może znieść bólu, lub pomieszania zmysłów, gdy został doprowadzony do rozpaczy szykanami lub w inny sposób, a inna gdy odbierze sobie życie bo stracił pieniądze lub kogoś po pijaku zabił. Nie jestem biegły w tej materii, ale jakieś rozróżnienie w tym wypadku musi być. W moim przekonaniu idzie do oczyszczenia i uzdrowienia z traumy i dalej już jak każdy inny człowiek.

      • Princess Woona
        Paźdź 01, 2015 @ 14:12:04

        Rety to z tym JP2. a reszta to prawda. zalezy w co sie wierzy

      • Mary Jane
        Paźdź 01, 2015 @ 17:54:02

        Omstan dziękuję za obszerna wypowiedź. Tzn,że jeśli wierze w Boga ale grzeszyłam i złamię 5 przykazanie nie zabijaj. Bo zabiję siebie to będę płonąć? Chciałbym odejść w spokoju i tego spokoju otrzymać i najlepiej się reinkarnować ale chyba za dużo wymagam. 😦 Ty wierzysz w Boga? W niebo? W ogień piekielny? Wnioskuję,że nie…

        • Ara
          Paźdź 01, 2015 @ 21:25:20

          Mary Jane, niestety nie wiem, co dokładnie dzieje się z samobójcą po śmierci, ale zapytam skąd u Ciebie takie myśli? Dlaczego chcesz odejść i dopełnić swój cel w kolejnym życiu?

        • NajKasia
          Paźdź 02, 2015 @ 09:52:18

          Mary Jane, Jan wspomniał o „Wędrówka dusz” i książkach Monroe, również polecam je serdecznie a do tego jeszcze zakładkę Dajamanti, podnosi wibrację i uspokaja.
          Nie wiem co dręczy Twój umysł kochana, że masz takie myśli ale nie znam osoby, która nie pomyślała o samobójstwie chociaż raz w życiu. Zapamiętam ten cichy krzyk mojej Duszy, gdy zadała mi pytanie: „Dlaczego to sobie robisz!?”.
          Mary Jane jesteś cudem a życie to dar, nie pozwól go sobie odebrać przez niewiedzę i mylną interpretację umysłu rzeczywistości, w której jesteś.
          Pozdrawiam Was Kochani ❤

        • EM
          Paźdź 02, 2015 @ 18:44:28

          Witaj Mery,
          Powiem Ci tak, otrzymałaś wielką szansę inkarnując się w czasach przełomowych, ostatecznych, kiedy będzie upadać zło, ciemność, a ludzie otrzymają wolność i możliwość wejścia na wyższy szczebel ewolucji dzięki Wzniesieniu do 5 wymiaru. Porzucając to ciało odrzucisz tą szansę, stracisz możliwość przejścia do Nieba/Domu już za tego życia ( i wyjścia z koła reinkarnacji), a następnej takiej okazji na Ziemi już raczej nie otrzymasz, gdyż jest już mało czasu i jest bardzo wiele chętnych dusz na inkarnację tutaj. Otocz się pozytywnymi myślami i uczuciem miłości, aby ciemne istoty, które namawiają Ciebie na opuszczenie ciała to one opuściły Twoją aurę i wpływ na Ciebie. Poproś swoją Duszę i Przewodnika/opiekuna o pomoc.
          Pozdrawiam, Love&Light

        • Omstan
          Paźdź 03, 2015 @ 08:04:28

          Wierzę w Boga, Pierwsze Źródło wszystkiego co jest a nie w Boga Jehowę, którego kult szerzy KK. Mój Bóg jest miłującym mnie Ojcem, a nie mściwym nadzorcą karzącym swe dzieci za najmniejsze pomyłki. Ja jestem jednym z Ojcem i jego obecność niemal fizycznie odczuwam. Podobnie jest z niebem, które osiąga się z chwilą wyzwolenia z kręgu reinkarnacji. W tzw. piekło nie wierzę podobnie jak w diabły, ogień piekielny i inne bzdury, którymi KK straszy ludzi.

    • Iza
      Paźdź 01, 2015 @ 10:37:15

      Cześć Mary!

      Dużo ciekawych informacji przekazał Archanioł Michał w tekście „Demistyfikacja śmierci” i dziękuję Krystal za publikację blogu AA Michała, bo wspiera mnie on od lat:

      http://aamichal.blogspot.com/2015/08/demistyfikacja-smierci.html

      Poruszany był niedawno temat uchodźców, czy robienia zapasów. Odpowiedzi znalazłam tu:

      http://misjafaraon.com/sesja-238/

      Chciałabym też podzielić się z Wami uzdrawiającymi obrazami:

      http://www.universe-people.com/english/default_en.htm

      http://lightquest-intl.com/

      Pozdrawiam Wszystkich szczególnie moją Galaktyczną Rodzinę Światła.

    • anuradha57
      Paźdź 01, 2015 @ 17:06:53

      Mary Jane, jeszcze raz przemyślałam Twoje pytanie i moją odpowiedź. To jednak nie jest takie proste. Musi nastąpić oczyszczenie, zrozumienie skutków swojej decyzji przez taka duszę, co pociąga za sobą zadośćuczynienie tym, których taka śmierć skrzywdziła. Mówiąc o karze myślałam o piekle. Samobójca zawsze zostawia za sobą dużo cierpienia. Przepraszam, że tak niefrasobliwie podeszłam do tematu.

    • Jan
      Paźdź 01, 2015 @ 18:50:30

      Droga Mary Jane
      Jest taka książka „Wędrówka dusz”, są też inne opisujące nasze losy na Ziemi i w astralu. Przed zejściem duszy na Ziemię określane jest dla tej duszy co ma na Ziemi przerobić – jakie lekcje. Dusza informowana jest o tym co ją czeka i musi wyrazić zgodę na takie życie. Jeżeli ktoś popełni samobójstwo, to jego lekcja nie zostanie przerobiona i będzie musiał powtórzyć to życie aby tej lekcji dokończyć. Dojdą do tego reakcje karmiczne wynikające z cierpienia, jakie zadamy naszym bliskim naszym nagłym odejściem. To też będzie do odrobienia. Ponieważ dusz czekających na wcielenie jest więcej niż rodzących się ludzi na Ziemi, może być z tym problem – być może trzeba będzie długo na to powtórkowe życie czekać lub odbyć je w jakimś innym świecie, ale to nie zmniejszy w żaden sposób zakresu tej lekcji do przerobienia. W każdym razie taki czyn – samobójstwo – nie jest żadnym rozwiązaniem ziemskich problemów. Nic się na tym nie zyskuje, wręcz odwrotnie, opóźnia się nasz rozwój duchowy jako duszy w kolejnych wcieleniach. A jak wygląda ten astral w którym lądujemy po śmierci – najlepiej opisuje to w swoich książkach Robert Monroe – on tam był i to widział. No i jeszcze co można powiedzieć – najciemniej jest czasem przed świtem. Nigdy nie wiadomo co nas czeka w najbliższej przyszłości.
      Pozdrawiam
      Janek

      • Mary Jane
        Paźdź 07, 2015 @ 22:52:42

        Dziękuje Janie. Książka rzeczywiście ciekawa. Co do Archontów…orientujesz sie może ile to potrwa? Pozdrawiam Cię gorąco.

    • dzięcioł
      Paźdź 02, 2015 @ 13:09:03

      ponoć psychoterapia pomaga , ale dobra np. dla DDD/DDA ,

  10. anuradha57
    Wrz 29, 2015 @ 17:38:03

    DZIĘKI IZA! 🙂

  11. Iza
    Wrz 29, 2015 @ 12:18:15

    Witajcie!
    Ktoś podrzucił link do ciekawych artykułów ze strony http://www.wogrodzienowejziemi.pl. Jak przeczytałam to dotarło do mnie, czemu ten matrix tak „skacze”.

    http://www.wogrodzienowejziemi.pl/

    Można mówić zarządzenia nt. technologii na Ziemi.

    „Ja (imię i nazwisko)
    siła mojej boskiej świadomości zarządzam, ża wszystkie technologie jakie się znajdują na Ziemi, w Ziemi i wokół niej służą tylko i wyłącznie dla dobra całej ludzkości i środowiska naturalnego.
    Ja jestem to ja jestem
    Sureija Om Isthar Om.” albo

    „Ja (imię i nazwisko)
    siła mojej boskiej świadomości zarządzam, ża natychmiast na Ziemi mają się pojawić wszystkie wysokie technologie kosmiczne i mają służyć tylko i wyłącznie dla dobra całej ludzkości i środowiska naturalnego.
    Ja jestem to ja jestem
    Sureija Om Isthar Om.”

    Tego typu zarządzenia polecają nam Mistrzowie Wniobowstąpieni (w zakładce zarządzenia):

    http://wolnaplaneta.pl/terra/2015/09/01/30-08-2015-jak-przyjdzie-co-do-czego-mistrzowie-wniebowstapieni/

    http://wolnaplaneta.pl/terra/2015/09/27/22-09-2015-co-jest-twoim-krolestwem-mistrz-sananda/

    Inne:

    https://soulowicz.wordpress.com/2015/09/20/30-wrzesnia-ratunek-dla-europy-aron/

    07.05.2015 Prawda na światło światowej opinii publicznej. Mistrz EL MORYA & JJK

    ZARZĄDZENIE DLA TEGO ŚWIATA

    Zarządzenie Przebudzonych Ludzi, aby wraz z nim na światło światowej opinii publicznej wystawione zostały zamiary i czyny ciemnego Systemu Oriona.
    Prawda czyni nas wolnymi i na tą Prawdę jesteśmy dziś bezwarunkowo gotowi. Aby wraz z tym zdrowiała Ludzkość i aby Nowa Ziemia mogła przybrać swoją postać.

    ZARZĄDZENIE JAKO BÓG-TWÓRCA
    Treść Zarządzenia:

    JA (podaj tutaj swoje imię i nazwisko)
    JAKO BÓG-TWÓRCA I SIŁĄ MOJEJ BOSKIEJ ŚWIADOMOŚCI
    ZARZĄDZAM ŻE WSZYSTKIE CIEMNE UCZYNKI I INTENCJE
    KTÓRE AŻ DO DZIŚ POZOSTAJĄ UKRYTE PRZED
    OCZAMI LUDZKOŚCI DOCIERAJĄ NA ŚWIATŁO
    ŚWIATOWEJ OPINII PUBLICZNEJ.
    JA ZARZĄDZAM ŻE DZIEJE SIĘ TO TERAZ.

    JA ZGODNIE Z MOJĄ BOSKĄ WOLĄ ZARZĄDZAM
    ŻE UZDROWIENIE LUDZKICH SERC I UZDROWIENIE ZIEMI
    OTRZYMUJĄ NAJWYŻSZY PRIORYTET W TYM TWORZENIU
    I ŻE TERAZ NASTĘPUJE OSTATECZNY KONIEC CIEMNEJ GRY
    NA TEJ ZIEMI.

    JA SIŁĄ MOJEJ BOSKIEJ ŚWIADOMOŚCI ZARZĄDZAM
    ŻE WSZYSTKIE CIEMNE ENERGIE
    ZOSTAJĄ WYPĘDZONE Z TEGO ŚWIATA!
    TA ZIEMIA JEST MIEJSCEM ŚWIATŁA I ŚWIATEM MIŁOŚCI.
    /przerwa/

    JA JAKO SAMO-ŚWIADOMA I BOSKA ISTOTA KTÓRĄ JESTEM
    ZARZĄDZAM ŻE WSZYSTKIE CIEMNE MOCE
    ZOSTAJĄ POCIĄGNIĘTE DO ODPOWIEDZIALNOŚCI
    ZA OKRUCIEŃSTWA DOKONANE NA LUDZKOŚCI.
    WYBACZENIE JEST MOŻLIWE NA GRUNCIE ZROZUMIENIA
    I TEN KTO ROZUMIEJĄC SWOJE NIEGODZIWE CZYNY
    PRZYZNA SIĘ I PRZEMIENI SWOJĄ ISTOTĘ W ŚWIATŁO,
    TEMU MA BYĆ WYBACZONE.
    TEN KTO JEDNAK NADAL SŁUŻY CIEMNOŚCI
    TEN ZOSTANIE WYGONIONY Z TEGO ŚWIATA,
    WYGONIONY ZGODNIE Z MOIM ZARZĄDZENIEM
    I NA ROZKAZ BOGA.

    JA ZARZĄDZAM ŻE KAŻDEJ CIEMNEJ SILE
    NA WIECZNOŚĆ ZOSTANIE ZABRONIONY
    WSTĘP NA TĄ ZIEMIĘ
    KTÓRA TERAZ PODNOSI SIĘ DO ŚWIATŁA.
    przerwa/

    JA PROSZĘ WNIEBOWSTĄPIONYCH MISTRZÓW,
    ARCHANIOŁÓW I ANIOŁÓW ABY ODDZIAŁYWALI
    SWOIM UZDRAWIAJĄCYM ŚWIATŁEM
    NA TEN PROCES UZDRAWIANIA
    AŻ WSZYSTKO WYJDZIE NA ŚWIATŁO, AŻ CI ODPOWIEDZIALNI
    ZOSTANĄ POCIĄGNIĘCI DO ODPOWIEDZIALNOŚCI
    – AŻ ZOSTANIE WYBACZONE,
    AŻ LUDZKOŚĆ ZOSTANIE UWOLNIONA I UZDROWIONA ZIEMIA.

    JA POTWIERDZAM MOJE POLECENIE:
    SIŁĄ MOJEJ BOSKIEJ PREZENCJI NA ZIEMI
    KAŻDEJ CIEMNEJ SILE ZABRONIONY JEST
    DALSZY POBYT NA TEJ ZIEMI.
    /przerwa/

    DZIŚ TUTAJ I TERAZ JESTEM GOTÓW
    ABY WIDZIEĆ PRAWDĘ
    I JESTEM GOTÓW ABY W POKOJU PRZYJĄĆ
    UKRYTE CZYNY I INTENCJE CIEMNYCH SIŁ.

    JA JESTEM GOTÓW ZNISZCZYĆ TO ZŁO
    KTÓRE NIE CHCE USTĄPIĆ,
    JA JESTEM GOTÓW WYBACZYĆ TEMU ZŁU
    KTÓRE CHCE SIĘ PRZEMIENIĆ.
    JA JESTEM GOTÓW DO TEJ SŁUŻBY ŻYCIU
    /przerwa/

    MÓJ BOSKI DUCH KIERUJE MOIM ŚWIATŁEM,
    MOJA BOSKA ŚWIADOMOŚĆ OBJAWIA SIĘ NA TEJ ZIEMI.
    MOJA MIŁOŚĆ JEST WSZECHOBECNA.
    NINIEJSZYM OGŁOSZONE JEST ZARZĄDZENIE SŁUŻĄCE
    DO CAŁKOWITEGO UJAWNIENIA WSZYSTKICH CIEMNYCH INTENCJI,
    DO OBWIESZCZENIA CZYNÓW BY UJAWNIĆ PRZYCZYNY I SPRAWCÓW
    JAK I DO UZDROWIENIA LUDZKICH DUSZ I UZDROWIENIA ŚWIATA.

    ODTĄD WSZYSTKIE ISTOTY CIEMNOŚCI
    MUSZĄ PODĄŻAĆ ZGODNIE Z TYM.

    JA JESTEM STWÓRCĄ NOWEJ ZIEMI.
    JA JESTEM PRAWDĄ I ŻYCIEM.
    JA JESTEM TO JA JESTEM W BOGU.

    SUREIJA OM ISTHAR OM.

    /koniec Zarządzenia/

    za: http://www.WOLNAPLANETA.pl
    „ZARZĄDZAJCIE DLA SIEBIE SAMYCH – WSZYSTKO INNE STANIE SIĘ SAMO Z SIEBIE.”
    ST. GERMAIN

  12. Anaja
    Wrz 29, 2015 @ 11:04:34

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
