Aktualizacja sytuacji planetarnej – 26 sierpnia 2015

.

Usuwanie grupy Chimera jest kontynuowane.  Większość operacji podksiężycowych zostało ukończone.  Uwaga jest teraz na usunięciu grupy Chimera i ich plazmowych, egzotycznych technologii z powierzchni planety.

Jedną z tych technologii są miniaturowe komory plazmowe, wprowadzane do większości telefonów komórkowych, osobistych komputerów i routerów Wi-Fi  przez ostatnie kilka lat.  Funkcją tych komór plazmowych jest wzmocnienie Zasłony i będą one niedługo usunięte.

Nieco bardziej niepokojąca jest obecność plazmowych bomb Dziwadełko, a nawet plazmowych bomb toplet, które zostały wprowadzone do implantów niektórych z najbardziej rozwiniętych i najpotężniejszych pracowników i wojowników Światła jako mechanizm kontroli, który ma ich utrzymywać jako zakładników, aby zapewnić, że nie uciekną z kwarantanny.  Tymi również Siły Światła zajmą się wkrótce.

Kabał próbuje rzucić Wschodni Sojusz na kolana poprzez atak Chin eksplozjami w Tianjin, które były zlecone przez Jezuitów i przeprowadzone przez frakcję rodziny Bushów.  Nie trzeba dodawać, że ich plany nie odniosą sukcesu.  Niebieskim Smokom udało się uspokoić niektórych Czerwonych i Żółtych (polityczne rodziny Smocze), którzy chcieli zainicjować odwet.  A to mogłoby doprowadzić do wojny światowej.  Tutaj wpływ DouMu jest odczuwalny.  Bogini chce pokoju i pokój będzie.

Jeśli chcecie zrozumieć więcej o Czerwonych i ich roli w nadchodzących wydarzeniach, tu jest dobre podsumowanie:

http://prepareforchange.net/2015/07/07/understanding-the-role-of-the-red-dragon-society-regarding-the-event-the-re-distribution-of-wealth-to-humanity/

Jezuici bardzo się starają zinfiltrować sojusz BRICS i przechwycić proces Resetu finansowego:

http://www.zengardner.com/china-rothschild-fix-new-world-currency/

Obecne korekty na giełdzie są oznakami nadchodzącego Resetu, chociaż jeszcze to potrwa.  Interesującym jest,  że instrukcje przygotowania do Wydarzenia dotarły już do mediów głównego nurtu:

http://www.express.co.uk/finance/city/600394/Gordon-Brown-Damian-McBride-buy-bottled-water-tinned-goods-over-China-black-monday-crisis

Być może Damian McBride powinien przeczytać ten dokument, który będzie niezbędny w czasie Wydarzenia:

http://communityleadersbrief.org/

Byłoby dobrze, gdyby ktoś mógł go o tym poinformować.

Gdy Reset nastąpi, będzie to »usterka w matrycy«:

http://www.zerohedge.com/news/2015-08-08/12-trillion-fat-finger-how-glitch-nearly-crashed-global-financials-system-true-story

Prawda o istnieniu Kabała będzie ujawniona dla ludzkości.  I też jak sztucznie utworzyli ubóstwo:

http://www.washingtonsblog.com/2015/08/crimes-against-humanity-01-poverty-murder-over-400-million-people-since-1995-more-than-all-wars-in-recorded-history.html

I jak kontrolują naukę:

http://yournewswire.com/nearly-all-scientific-papers-controlled-by-same-six-corporations/

Proces wyjawiania się przyspiesza.  Jedna z głównych rodzin Czarnej Szlachty, Thyssen została ujawniona:

http://www.whatdoesitmean.com/index1892.htm

http://www.ascensionwithearth.com/2015/07/prince-harry-royal-blood-royal-nazi.html  (tu są 2 zdjęcia księcia Harry’ego demaskujące rodzinę angielską.  Warte przetłumaczenia przez google – kr)

Proces Ujawnienia kosmitów również nabiera tempa.  Dyskusja o podróży nadświetlnej dotarła już  do mediów głównego nurtu:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3203772/Warp-speed-reality-100-years-Star-Trek-like-travel-galaxies-possible-claims-astrophysicist.html

http://sputniknews.com/science/20150821/1026016332.html

Informator, Corey Goode opublikował ciekawy i bardzo dokładny opis swojej wizyty na Plejadach:

http://sitsshow.blogspot.com/2015/08/summary-and-analysis-of-cosmic_19.html

I prawidłowo opisał Słońce jako plazmowy, hiperwymiarowy portal połączony z centrum Galaktyki:

http://exopolitics.org/sun-is-a-portal-for-hyperdimensional-space-travel-based-on-sacred-geometry/

Zakończymy tę aktualizację czymś pięknym:

http://www.wisdompills.com/2015/08/11/china-to-build-worlds-first-amethyst-crystal-hotel/

Przełom jest blisko!  Kobra

Przetłumaczyła Krystal

Źródło:  http://2012portal.blogspot.com/2015/08/planetary-situation-update.html#comment-form

22 Komentarze (+add yours?)

  1. leśne elfy
    Wrz 02, 2015 @ 17:24:43

    To super pięknie ale co z niebezpiecznymi religiami. jak powstrzymać muzuman?

  2. Anaja
    Wrz 02, 2015 @ 09:34:34

  3. Ewa
    Wrz 01, 2015 @ 00:29:12

    Jest nowy Kobra.
    Jakby tak ktoś szukał, nie mógł znaleźć a miał nieodpartą ochotę przetłumaczyć 😉
    pozdrowionka

  4. Bratek
    Sier 31, 2015 @ 12:25:59

    Witaj Moniko. Tak jak pisałam poproś w myślach Opiekunów Twoich dzieci , aby odprowadziły z ich ciał do Ziemi pasożyty. Dzieje się to natychmiast. Gdybyś miała uruchomione odczuwanie, to w swoim ciele czułabyś energię spływającą do Ziemi.
    Wiedz, że tak jest. Podziękuj Istotom Boskim za pomoc (Ziemia się do nich zalicza).
    O szczepieniach poczytaj na stronie kochanezdrowie.blogspot.com
    Pozdrawiam.

  5. Monika
    Sier 30, 2015 @ 10:53:28

    Wszystkim Wam bardzo dziękuję i skrupulatnie zapoznam się z Waszymi wpisami. Pozdrawiam cieplutko.

  6. Paulina M.
    Sier 29, 2015 @ 08:43:05

    „Nieco bardziej niepokojąca jest obecność plazmowych bomb Dziwadełko, a nawet plazmowych bomb toplet, które zostały wprowadzone do implantów niektórych z najbardziej rozwiniętych i najpotężniejszych pracowników i wojowników Światła jako mechanizm kontroli, który ma ich utrzymywać jako zakładników, aby zapewnić, że nie uciekną z kwarantanny.” To już wiem, dlaczego miałam zapaść 7 lat temu i dlaczego potrzebowałam medycyny magnetycznej, żeby pozbyć się czegoś, co powodowało skrajnie niskie ciśnienie krwi 23 letniej sportsmence (?!) A ja się tyle lat zastanawiałam, jak to możliwe, że została uszkodzona komora mojego serca i spowodowany uraz lewej półkuli mózgowej, skoro wiodłam tak zdrowy tryb życia. Już nie mam tego świństwa, naprawiłam się magnesami i wahadłami. Jakby ktoś z Was miał takie ataki, piszcie do mnie, powiem Wam, gdzie i czym się poskładać do kupy po takich uszkodzeniach ciała fizycznego: alchemyofdestiny@gmail.com. Myślą, że Świetlni Ludzie są zniszczalni, ha, ha!!!

  7. Bratek
    Sier 28, 2015 @ 21:39:32

    Można poprosić swoich Opiekunów Duchowych, żeby z naszego ciała (lub czyjegoś) odprowadziły do Ziemi grzyby, pleśnie, pasożyty, bakterie chorobotwórcze oraz wirusy. Od jakiegoś czasu Ziemia je przyjmuje. Oczywiście pamiętać o podziękowaniu. Kiedy to robię odczuwam, jak wszystko co akurat u mnie „gości” odpływa do Ziemi. Serdecznie pozdrawiam Wszystkich.

    • Monika
      Sier 30, 2015 @ 10:52:14

      Witaj Bratku a jak konkretnie to zrobić ? Nie siedzę w temacie, aż tak głęboko jak Wy wszyscy. Moje dzieci mają mnóstwo pasożytów i toksyn po szczepieniach. Możesz mi skrobnąć parę słów ? Wielkie dzięki. Pozdrawiam.

  8. Krystyna 11
    Sier 28, 2015 @ 14:28:06

    Moniko! Właśnie od wczoraj czuję się zainspirowana tematem z blogu Krystal na temat Medycyny Światła,bo pragnę rozwiązać swój problem. Myślę, że Medycyna Światła świetnie się nadaje do tego celu, aby ją wykorzystać w celu ochrony i uzdrowienia.Możesz się z tym zapoznać i sama oceń.

    https://21grudnia2012.wordpress.com/medycyna-swiatla/
    Pozdrawiam!

  9. Vivimi
    Sier 27, 2015 @ 23:27:33

    Niewiele Ci napisze jedynie tyle co wiem ze regularna detoksykacja z pewnoscia moze wspomoc .
    Uwazam ze osoby swiadome automatycznie generuja jakas samoobrone 😉 moze to nieco naiwne ale tak jakos czuje to 🙂
    Pozdrawiam
    Nie damy sie pozrec zywcem ! 😉

  10. Monika
    Sier 27, 2015 @ 14:29:45

    Witam wszystkich, mam pytanie związane z chemtrails. Przepraszam, że nie jest to związane z powyższym artykułem, ale nie mam kogo o to zapytać i nigdzie się nie doczytałam. Czy jakieś „dobre” siły czy też istoty oczyszczają naszą planetę z tych smug czy te trucizny zwyczajnie lecą nam na głowę i zatruwają ? I czy zwyczajny człowiek może się jakoś przed tym choć w części zabezpieczyć a potem z tego oczyszczać ? Bardzo dziękuję za odpowiedź jeśli ktoś zechciałby skrobnąć parę słów wyjaśnienia. Pozdrawiam cieplutko.

    • Anaja
      Sier 27, 2015 @ 19:18:33

      Witam Serdecznie
      Wczoraj byłam świadkiem pewnego zdarzenia. kiedy wracałam ze sklepu zauważyłam że niebo nad moja głową jest całe zrysowane, dosłownie była utworzona kratka, a niektóre pasy zaczęły się rozszerzać co czasami robi wrażenie rozlanego mleka na niebie. Stanęłam i patrzyłam w niebo myśląc kiedy to w końcu się skończy i niebo pozostanie czyste bez tego świństwa. I kiedy tak stałam i dumałam to zauważyłam że w samym środku tej kratki zaczyna robić się dziura, tak jak by ktoś wjechał w sam środek odkurzaczem, i zaczęło to znikać. Nie wiem czy to było spowodowane wiatrem który wtedy wiał. Ale kiedy wyszłam po około godzinie na balkon i popatrzyłam w niebo,było zupełnie czyste. Do tej pory nie wiem co mogło spowodować takie wyciągniecie tego chemitrajnu, A może ktoś nad nami czuwa ???

    • Princess Woona
      Sier 27, 2015 @ 20:52:55

      tak czyszcza tak zatruwaja nas niestety

    • Margo
      Sier 28, 2015 @ 09:05:25

      może ten filmik będzie ci pomocny

    • Aldabra
      Sier 28, 2015 @ 15:18:10

      jestem w trakcie tłumaczenia czewrcowej konferencji Bases ( jeszcze chwilę mi to zajmie 🙂 ) Będzie tam sporo informacji o chemtrails, Black Goo, chorobie Morgellonów itp serdeczności ❤

      —-

      ❤ kr

    • Ewa
      Sier 28, 2015 @ 21:35:46

      Witaj Moniko,
      jest urządzenie do walki z chemisyfami 😀
      i nie kosmici je stworzyli ale ludzie, nazywa się działo orgonowe;
      nie wiem czy działa ale jest ich w Polsce całkiem sporo (http://www.vismaya-maitreya.pl/swiat_energii_mapa_dzial_orgonowych_w_polsce.html), można nawet zrobić takie własnoręcznie (są w internecie opisy)
      pozdrawiam 🙂

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
