Protokół usuwania implantów

.

Zaprezentuję tutaj bardzo skuteczny protokół, który stworzyłem, aby wspierać każdego z Sił Światła w procesie usuwania implantów, który stworzyłem używając moją intuicję, racjonalny umysł, wiedzę i połączenie z moją duszą.

Jest istotne, by nadmienić, że wykonując ten protokół/wizualizację tylko raz, implanty nie zostaną usunięte, ale przez robienie tego regularnie, ogromnie wspomożemy operacje Sił Światła skierowane na usuwanie tych implantów permanentnie.  Jest również ważne by określić, że mówimy tutaj o eterycznych/plazmatycznych implantach, a nie tych fizycznych.  Jak Kobra wyjaśnił w jednym z jego pierwszych wpisów w czerwcu 2012, fizyczne implanty nie są już dłużej problemem:

Istniały również fizyczne implanty.  Fizyczne implanty były bardzo popularne na Atlantydzie, ale były one porzucone po upadku Atlantydy.  Była próba ponownego wprowadzenia fizycznych implantów po II Wojnie Światowej z fizycznymi bioczipami, które były umieszczone w sporej części istot ludzkich poprzez programy szczepień.  To jest główny powód, dla którego WHO uczyniło szczepienia obowiązkowymi.  Fizyczne bioczipy wzmacniały inne zaprogramowania, ale były pomyślnie całkowicie usunięte z ludzkiej populacji około dwa lata temu specjalną technologią, która może być obsługiwana z pewnej odległości.  Ta technologia została opracowana przez Ruch Oporu.  Dlatego strach związany z planami NWO odnośnie wszczepiania mikroczipów nie jest oparty na rzeczywistości, ponieważ populacja już została zaczipowana i te same bioczipy również zostały usunięte zanim ktokolwiek to zauważył.

Zanim zaprezentuję ten protokół, sugeruję wam również przeczytanie tego starego wpisu Kobry, gdzie wyjaśnia on czym implanty są i jak działają:

2012portal.blogspot.com/2013/10/planetary-situation-update-etheric-plane.html

Dodaję również nieco informacji o implantach, które Kobra wydał niedawno na Konferencji Przełomu w Neapolu, które nie są obecne w artykule powyżej.  Dla przykładu, wspomniał on o czterech implantach zlokalizowanych za szyją, podłączonych do kręgosłupa.

Implant za szyją: nie wszyscy mają ten implant, ale większa część ludzkiej populacji go posiada. Jest on odpowiedzialny za włączanie strachu, a zwłaszcza strachu przetrwania.

Dwa implanty na czole: cała ludzka populacja je posiada.  Te zaburzają procesy myślenia i podejmowania decyzji.

Implant na splocie słonecznym: cała ludzka populacja go posiada; jest zlokalizowany dwa lub trzy palce powyżej pępka.  Zakłóca on kundalini i energię seksualną.

Protokół/Wizualizacja

Wizualizuj jak trzymasz w twojej ręce 2  pałeczki [takie jak chińskie do jedzenia] złotego światła; następnie wizualizuj litą geometryczną strukturę, jak ta poniżej, dla przykładu:

Ta struktura jest elektro-magnetyczną komorą mającą na celu chronić implanty, więc teraz zainterweniujemy w jej punkty węzłowe (A, B, C itd.), poprzez rozsupływanie ich naszymi pałeczkami, niszcząc komorę i sprawiając, że się zapadnie.  Kiedy implant, który jest mikroskopijną czarną dziurą pozostanie bez ochrony, będziemy wizualizować białe, jasne Światło pochodzące ze Źródła uderzające implant aż do jego zniknięcia.

Pracuję z każdym implantem oddzielnie.  Kiedy pierwszy implant zaniknie, przechodzę do następnej struktury geometrycznej.  Sugeruję zaczynać od tego za szyją, następnie tych dwóch na czole i ostatecznie tego na splocie słonecznym.

Możesz wykonywać tę wizualizację razem z twoją bratnią duszą.  W tym wypadku wizualizuj siebie pracującego nad implantami twojej bratniej duszy i wizualizuj jak twoja bratnia dusza pracuje nad twoimi.  Kiedy będziesz pracował nad implantem na splocie słonecznym, wizualizuj jak się kochacie z twoją bratnią duszą, po tym jak komora się zapadnie.  Wizualizuj Światło pochodzące ze Źródła zstępujące na implant, podczas gdy ty zespalasz się ze swoją bratnią duszą.

Zwycięstwo Światła!

Twórca: Załoga Naziemna Freddiego

Przetłumaczył black butterflies, edycja Krystal

http://recreatingbalance1.blogspot.com/2015/05/implants-clearing-protocol.html

55 komentarzy (+add yours?)

  1. Wioletta Reniferek
    Lip 11, 2015 @ 22:40:36

    Powiedzcie czy dla kogos dla kogo matematyka to „czarna magia” jest mozliwe wizualizowanie tego obrazu?
    Czy jest inny sposob na usuniecie tych implantow? z tym obrazem sobie nie radze… 😦

    Witaj Wioletto, przypuszczam, ze prostsza, 3W figura także jest skuteczna, np sześcian. Życzę powodzenia w praktykach ❤ – kr

  2. anaja
    Lip 04, 2015 @ 17:28:07

  3. bonjovi
    Lip 02, 2015 @ 13:14:17

    Dajamanti! Odbiór, baza do Dajamantiego!! Czy mnie słyszysz?? Odbiór.

    mam do Ciebie pytanie, które chciałbym Ci zadać w wiadomości prywatnej i wiem, że od Ciebie uzyskałbym odpowiedz która by mnie usatysfakcjonowała. Sam też wiem ze moja intuicja by mi pomogła ale zawsze mam wrażenie ze to tylko jakies przeczucie ktore może być mylne. Też jest taka sprawa, że nie znam maila do Ciebie więc pisze tutaj z nadzieją ze to przeczytasz i sie odezwiesz 🙂

    • Dajamanti
      Lip 08, 2015 @ 17:15:44

      Ahhh odebralem 😀 pieciowymiarowa krótkofalowka odebrała z opóźnieniem 🙂 ❤

      • III
        Lip 08, 2015 @ 19:47:05

        Cześć Dajamanti, też chciałbym zadać pytanie w trybie osobistym. Jeśli się zgodzisz to zostaw maila do siebie, ewentualnie ja mogę zostawić swojego maila.

        • Dajamanti
          Lip 09, 2015 @ 00:15:30

          Oj Kochany… z mailem będzie problem, bo od kilku miesięcy z niego nie korzystam i raczej korzystać nie będę 😉 po prostu wpadam tutaj zbyt rzadko, żeby móc znów wgłębić się w stary nawyk: „odpisz dziś, odpisz jutro i odpisz koniecznie pojutrze”. Hi hi 😀

        • III
          Lip 09, 2015 @ 08:47:05

          Ok, rozumiem. Chciałem wybadać moje ulubione zagadnienie nt. złotych wibracji bez poruszania pewnych kwestii pośród czytających. Poskładam to indywidualnie. Pozdrawiam.

        • Dajamanti
          Lip 09, 2015 @ 22:54:11

          Ok. Więc Pozdrawiam Cię Kochany 🙂

      • bonj0vi
        Lip 09, 2015 @ 02:41:53

        Coz. Dzieki ze odpisales 🙂 mialem sprawe do Ciebie, myslalem ze moglbys mi pomoc w rozszyfrowaniu snu. Ale wszystko juz sie wydarzylo, co przypuszczalem ze sie stanie… No coz 😀 pozdrawiam was przyjaciele. 🙂

  4. Wiola
    Lip 02, 2015 @ 08:50:16

    Z pewnoscia wszyscy go znaja, ale czy ktos probowal tej prostej drogi zycia? Dodam, ze E. Tolle ma prawie 70 lat, a wyglada 35-40….. widac, ze zycie w ciaglym Teraz sluzy mu doskonale 🙂 …. esencja jego zycia w filmiku:

  5. Elżbieta
    Lip 02, 2015 @ 00:07:03

    Czakry, zapis Indywidualny zapis, wibracji, gotowych do transformacji, Wibracji, które powodują doświadczanie przez Ciebie wydarzeń, I tutaj indywidualna praca każdego, rozpoznanie warunków w których żyjesz I odpowiedź dlaczego? To jest zapisem, który nalezy rozpuścić, nie wyrzucić , usunąc, Każdy otrzymał cos dla Siebie, aby ta przestrzeń Ziemi była czysta, Kto jak nie TY , ma w Sobie tę moc I potęgę, do zmiany tych zapisów, w Sobie I w przestrzeni Ziemskie, Gdy rozpoznasz je w Sobie, I poczujesz, dlaczego je miałaś, z czym cie powiazały, będa rozpuszczone , poprzez Twoją naturalna wibrację, w Twoim Ciele , Ciałach energetycznych, które czyściutkie w Twoich wibracjach, połączą sie z Przestrzenia Ziemska, otulając Ciebie ŻYWE ŻYCIE, Kazdy jest indywidualny, I każdy podąża swoim rytmem, a więc może najwyższy czas przestać powielać , to co ktoś wskazał, najczęściej jest to dodatkowym obciążeniem , bez służenia Tobie, w Twoim indywidualnym odkrywaniu Siebie,
    http://www.jestemsoba8.blogspot.com.
    Nie ma gotowca, poczuj co może być wsparciem dla Ciebie, Warto przestać być „Małpą ” jedzącą każdy podany kit, przez ładnie wyglądajacych I tak bardzo przekonywujących, Każdy Jest Swoja wielka Indywidualnościa , nic wiecej.

  6. Marian
    Lip 01, 2015 @ 18:55:28


    Kochani to dla Was
    W Miłości Marian

    • Omstan
      Lip 02, 2015 @ 18:06:12

      Marianie, nie chodzi. Po kliknięciu na filmik pokazuje się plansza każąca się zalogować aby go obejrzeć. Pytanie tylko gdzie i po co?

    • Oualander
      Lip 02, 2015 @ 21:07:57

      Piękne, zawsze lubiłem Yazoo a zwłaszcza to nagranie, odemnie też coś pięknego zespołu Cirque du soleil

      • Marian
        Lip 02, 2015 @ 22:13:07

        Witaj Kochany Bracie Tym utworem zespołu Cirque du Soleil obudziłeś wspomnienia Tanczącego Wilka z plemienia Shoshoni.Ja nim byłem
        Pozdrawiam
        Marian

  7. Mariusz
    Lip 01, 2015 @ 18:34:06

    Czuje ktoś dzisiaj coś dziwnego? Ja od tygodnia mam takie przebłyski, że w pewnym momencie czuje takie ciepło w sercu, radość, ogromną miłość. Dzisiaj czuję to wyjątkowo mocno. Ma ktoś podobne odczucia?

    • Gede
      Lip 02, 2015 @ 09:18:04

      witaj Mariusz !!! Ja czulam wczoraj cieplo w sercu ,rozchodzilo sie dookola ,jakby Serce emitowalo energie : miala odczucie blogosci i harmonii ,wspaniale poczucie !!! 3 dni wczesniej czulam niesamowite zespolenie z wszystkimi ludzmi, az lzy mi poplynely – czulam uniesienie – i stan wyzszej wibracji ( tak bym to okreslila ) .Wspaniale wiedziec ,ze wielu z nas tak czuje i przezywa !!! Wszelkiego DOBRA zycze !!!
      Gede

    • nana
      Lip 02, 2015 @ 14:51:48

      ja mam taki stan od 2010 roku:)

  8. piotr
    Czer 30, 2015 @ 14:40:39

    nell ale jak usunac?

    • nell
      Czer 30, 2015 @ 18:28:02

      Niestety, autor nie podał metody 😦

    • Elżbieta
      Lip 01, 2015 @ 00:30:07

      Nie usuwaj, skupiajac sie na Sercu, powracasz do swoich naturalnych wibracji, Nie jest to lekkie, jeżeli ktoś starał sie pozostawać w Stanie Świadomości , wie o czym piszę, Wibracje Serca, które wypełniaja CIEBIE FIZYCZNOŚC, Rozpuszczą wszelkie powiazania, dodatkowo, upewnisz sie kim Jesteś, zauważać będziesz zmiany świadomości w Sobie, kolejno odpadać , odchodzić będa wszystkie zapisy, Tak wiele mówi sie o zmianie, coś dopowiem, TY Jesteś, zmiana wibracji, zmiana różnych stanów Świadomości, , To odchodzi, z pod tego TY Jesteś, I odkrywasz , jak prosta fizycznościa Jesteś, , odkrywasz , ile wyuczonych wklepanych „bzdur” miałes w Sobie fizyczności, I nikt, tego nie odetnie, nie rozupuści, nie wyrzuci, Powiększajac Siebie, Energie ,Ciało, różnie Cie nazwano, Czujesz , gdy Twoja Moc działa w Tobie od Serca, Twoja, a tego podmienić nie można , podrobić nie można, I Otwiera sie tylko na Ciebie, Jednośc, Która staje sie w Tobie Jawna, Twoje wewnętrzne ujawnienie, Czakry same znikną , gdy zajmiesz sie Sobą,
      http://www.jestemsoba8.blogspot.com

    • Zoja
      Lip 01, 2015 @ 06:12:40

      Cała prawda o czakrach człowieka.
      http://whitedevas.eu/?p=1147

      • M' Niosąca Błękitny Płomień
        Lip 01, 2015 @ 12:41:34

        A czy pomyślałaś, że jest to „cała prawda” o czakrach tego Pana?
        Jeśli wyrzucisz system energetyczny Twojego ciała (czakry są połączeniem energetycznym z Twoimi ciałami subtelnymi- energetycznymi)- to Kim- Czym się staniesz?

        • xylotet
          Lip 01, 2015 @ 21:47:45

          @M’ Niosąca Błękitny Płomień ,,,, 😀 ,,,, Masz RACJĘ !!!,,,,, a to do fanów tego linku 😉 ,,,,
          poparz w oczy Tego Pana 😉 ,,, ” czy te oczy mogą kłamać ? ” 😦 😉 ,,,, hłe hłe 🙂
          można mu zadać pytanie ? ,,, w tej swojej kwantowości ,,, na jakiej Interpretacji
          mechaniki kwantowej opiera pan swoje Działania ,,,,, na modelu standardowym,,,
          czy tzw. niestandardowym ? ,,,, to spora różnica ,,,, szczególnie w końcowych
          Już Filozoficznych ,,,, implikacjach tych wszystkich Dziwności 😉

          Ps1. ja na takie proste pytanie do dziś od niego nie otrzymałem odpowiedzi 😦

          Ps2 ,,,, 🙂 ,,,,@”M” ,,,, 😉 ,,,,,,z POWAŻANIEM 😀 i tak trzymaj 😀 ****************

        • canou
          Lip 02, 2015 @ 21:53:39

          @xylotet 🙂 „ja na takie proste pytanie do dziś od niego nie otrzymałem odpowiedzi 😦 ”
          może zabrakło daru 😉 ..Oj darowizny 😦

        • xylotet
          Lip 02, 2015 @ 22:26:31

          @canou ,,,, to już Oboje wiemy że o takie proste rzeczy pewnych ludzi nie należy
          pytać bez darowizny 😦 ,,,,, 😀 ❤

        • canou
          Lip 03, 2015 @ 12:56:07

          ❤ ❤ ❤

      • krystal28
        Lip 03, 2015 @ 17:02:28

        • xylotet
          Lip 03, 2015 @ 20:20:10

          @krystal28 ,,,, 😉 właśnie !!!! 😀 ,,,,, redukując je zapanuje CIEMNOŚĆ (na pewno nie Czarność 😉 ) ,,,,,,,, ❤

  9. Elżbieta
    Czer 30, 2015 @ 00:04:36

    Teresa, napisałaś, coś bardzo ważnego, ” Pomimo wielu prób, stosowania różnych technik, nie mam połączenia z moją wewnętrzną Boską Istotą. Gdybym miała, zapewne wszystko byłoby jasne.” Coś podpowiem, Jestes Nia I nie szukaj, Jestes jako fizycznośc Kobieta, I Twoja Moc poprzez Twoja uwagę aktywowana w Sercu, Jesteś, I nie ma innej Boskiej Istoty, Dusza, Esencja Ziemianina, Jest w Jadrze Ziemi, Gdy przestrzeń Ziemi będzie oczyszczona, z tych , którzy korzystali z Ziemskiego ŻYCIA, I z Ziemi, do własnych Celów, Rozwiniesz całe swoje spectrum umiejetności, poprzez Wibracje , które napływaja wraz ze wzrostem wibracji Ziemi, z Jej Serca z Jej Jadra, z Twojej Esencji, do Ciebie Twojego Serca, I rozprowadzane , nie po lini Prostej ale wraz z Oddechem od Serca, wypełniajac harmonijnie całe ŻYCIE , Którym Jestes, Umiejętności, jeżeli z nich jeszcze nie korzystałaś nie wiesz jakie sa , Będąc Świadoma Siebie, uaktywniasz w Sobie wpierw Ziemskie wibracje, połaczenie , które poczujesz przez Serce, wciąż wzrastajace, harmonia I ponowne przyjecie ich przez Ciebie, łagodne rozprowadzenie w Sobie Energii, I transformacja w nich tych , które przyjęłas do Siebie, I według tych przyjetych działałas jako ZYCIE, TO ŻYCIE, Którym Teraz Jestes, Dla Ciebie nie było innego.tak jak dla każdego ŻYCIA Ziemskiego,
    http://www.jestemsoba8.blogspot.com

  10. adam
    Czer 28, 2015 @ 08:49:23

    Witam.
    Często wchodzę na forum. Dużo rzeczy przerzucam. Wczoraj ściągnąłem książkę promowaną po lewej…
    Dziękuje Ci Krystal i wam wszystkim. W pewnym momencie się aż prawie rozpłakałem.
    Bo osobiście opadam z sił. Musiałem uciekać z Polski, grozi mi tam internacja w psychiatryku. Bo nie chciałem uczestniczyć w pogoni pieniądza. Tu gdzie jakimś cudem opadłem, spotkałem się nawet z psychiatrą. Jest Pan zdrowy.

    Bo można. Wbrew pozorom wygasić system pieniądza. Można zmienić wnętrze, zarówno psychicznie, jak i fizycznie. Zmieniając dietę.Ćwicząc.
    Przez ten proces szedłem sam. Szukając odpowiedzi wewnątrz. Walcząc o każde przemyślenie. Czasem leżąc całe dnie zastanawiając się czy będę musiał opuścić to piękne miejsce dane przez gaję tylko dlatego, że nie mogę dogadać się z kimkolwiek. Że niekoniecznie wiem jak naprawić zepsuty samochód. Jedną z ostatnich rzeczy. Ważną jednak. Bo pozwoliła uciec.

    Jeszcze wczoraj- nim otworzyłem ebooka znów walcząc z jakimiś wewnętrznymi duchami wykonywałem własne Asany, bo od dawna wierzę, że siła jest w ciele.
    Jeżeli dbamy o nie, nawiązujemy kontakt z tym boskim potencjałem.

    A w nim, co oczywiste przy „wzniesionych” tekstach, jak na stole. Rozpisane szczegóły wewnętrznego procesu.

    W Polsce kazano mi zawsze ściąć włosy….

    Dziękuje, bo blisko było, by poddać to wszystko. Zestaw zmiennych „życia” generuje tak wiele dziwnych rozwiązań, że poskładam to i będę szedł dalej, mimo iż dawno już zostawiłem za plecami stare „ja”.

    Mam do was prośbę.

    Na swej ścieżce spotkałem dziwne postacie. Korzystając z okazji, chciałem podpytać was o opinię o tej.

    Zostawiłem go w tym dziwnym miejscu. Ścieżkę miał na prawdę dziwną. Historie usłyszane pokazują zło, które nadal jest obecne w Polsce. On jednak wybrał drogę pracy. Odkupienia pewnych win.

    Przemawia przez niego jakiś duch. Może wy to zrozumiecie. Prosiłbym o opinie.

    We mnie też. Nie do końca na końcu tunelu jest ten spokojny uśmiech. Czasem pojawia się jednak coś, czego się boje. Że nie obejdzie się bez przemocy.
    Że walka trwa. Że tylu już jest uśpionych na wieki, że nie damy rady.
    Ale pojawia się też własna intepretacja tego i nie jest przyjemna. Wiem, że zostaję sam. Nawet mimo was wszystkich rozsianych gdzieś w tej wirtualnej rzeczywistości, nie łatwo będzie mi kiedykolwiek spojrzeć w oczy drugiej tak „pozytywnej” duszy, by się uśmiechnąć.
    Że ten kokon, nawet „nowej” rzeczywistości pozostanie nosić jeszcze bardzo długo.

    I nagle czytam
    „Rozumiemy wasz żal z powodu tego, że musicie na to wszystko patrzeć.
    Pomimo tego bądź silna i wiedz w głębi swojego serca, że to właśnie wy,
    łagodni i cisi, jesteście tymi, którzy odziedziczą Ziemię”

    Wiara to coś co pomaga. Dziękuje, że mogę z wami odbudować swoją.
    Witam.
    Często wchodzę na forum. Dużo rzeczy przerzucam. Wczoraj ściągnąłem książkę promowaną po lewej…
    Dziękuje Ci Krystal i wam wszystkim. W pewnym momencie się aż prawie rozpłakałem.
    Bo osobiście opadam z sił. Musiałem uciekać z Polski, grozi mi tam internacja w psychiatryku. Bo nie chciałem uczestniczyć w pogoni pieniądza. Tu gdzie jakimś cudem opadłem, spotkałem się nawet z psychiatrą. Jest Pan zdrowy.

    Bo można. Wbrew pozorom wygasić system pieniądza. Można zmienić wnętrze, zarówno psychicznie, jak i fizycznie. Zmieniając dietę.Ćwicząc.
    Przez ten proces szedłem sam. Szukając odpowiedzi wewnątrz. Walcząc o każde przemyślenie. Czasem leżąc całe dnie zastanawiając się czy będę musiał opuścić to piękne miejsce dane przez gaję tylko dlatego, że nie mogę dogadać się z kimkolwiek. Że niekoniecznie wiem jak naprawić zepsuty samochód. Jedną z ostatnich rzeczy. Ważną jednak. Bo pozwoliła uciec.

    Jeszcze wczoraj- nim otworzyłem ebooka znów walcząc z jakimiś wewnętrznymi duchami wykonywałem własne Asany, bo od dawna wierzę, że siła jest w ciele.
    Jeżeli dbamy o nie, nawiązujemy kontakt z tym boskim potencjałem.

    A w nim, co oczywiste przy „wzniesionych” tekstach, jak na stole. Rozpisane szczegóły wewnętrznego procesu.

    W Polsce kazano mi zawsze ściąć włosy….

    Dziękuje, bo blisko było, by poddać to wszystko. Zestaw zmiennych „życia” generuje tak wiele dziwnych rozwiązań, że poskładam to i będę szedł dalej, mimo iż dawno już zostawiłem za plecami stare „ja”.

    Mam do was prośbę.

    Na swej ścieżce spotkałem dziwne postacie. Korzystając z okazji, chciałem podpytać was o opinię o tej.

    Zostawiłem go w tym dziwnym miejscu. Ścieżkę miał na prawdę dziwną. Historie usłyszane pokazują zło, które nadal jest obecne w Polsce. On jednak wybrał drogę pracy. Odkupienia pewnych win.

    Przemawia przez niego jakiś duch. Może wy to zrozumiecie. Prosiłbym o opinie.

    We mnie też. Nie do końca na końcu tunelu jest ten spokojny uśmiech. Czasem pojawia się jednak coś, czego się boje. Że nie obejdzie się bez przemocy.
    Że walka trwa. Że tylu już jest uśpionych na wieki, że nie damy rady.
    Ale pojawia się też własna intepretacja tego i nie jest przyjemna. Wiem, że zostaję sam. Nawet mimo was wszystkich rozsianych gdzieś w tej wirtualnej rzeczywistości, nie łatwo będzie mi kiedykolwiek spojrzeć w oczy drugiej tak „pozytywnej” duszy, by się uśmiechnąć.
    Że ten kokon, nawet „nowej” rzeczywistości pozostanie nosić jeszcze bardzo długo.

    I nagle czytam
    „Rozumiemy wasz żal z powodu tego, że musicie na to wszystko patrzeć.
    Pomimo tego bądź silna i wiedz w głębi swojego serca, że to właśnie wy,
    łagodni i cisi, jesteście tymi, którzy odziedziczą Ziemię”

    Wiara to coś co pomaga. Dziękuje, że mogę z wami odbudować swoją.

    • Elżbieta
      Czer 28, 2015 @ 20:37:44

      Wielu przybyło na Ziemię , I zbudowało z Siebie wibracji Jej Przestrzeń, Energia Pramatki, Jedyna Matka Ziemia I jej Dusza, Esencja w Jadrze Ziemi Serce Matki, I co dalej, Kształt Energii, Meski I Żeński, Połaczenie poprzez wibracje Serca, Wiele zawirowań, spowodowanych różnymi ograniczeniami I naukami, Jedna wibracja otwierajaca połaczenie z Duszą Ziemska I Stanie sie Jedną Jednym, Ziemskim ZYCIEM, Gdy zatrzymasz sie , I zauważysz, że tego ŻYCIA, nie było jeszcze na Ziemi, , że Jestes jego cząstka , która poprzez odnalezienie Siebie, Staje sie Jedna Swoja Jednościa z Wibracja z Duszy Ziemskiej , która tę swoja fizyczna Jednośc będzie wypełniac, w Twoim rytmie I w Twojej wewnetrznej harmonii, poprzez pozostawienie wszystkiego co powoduje dyskomfort w Tobie, Zaufanie SERCU, Swojemu I Wtedy Matka otworzy Swoje, Jest to wewnetrzna „praca” wewnętrzne Jednym sie stawanie , aby Prawdziwy Ziemski Mężczyzna stanał obok Ziemskiej Kobiety, Przejawienia Bogini Matki, Ziemi, , z Pramoca Stwórcy, promieniujacej z Serca Matki wibracja która wypełni Serce Kobiety I Mężczyzny, wiele by pisać, Prawda Jest Jedna, I każdy Jest Tą Prawdą Indywidualnie, wzorce , które wiazały nas w Jednośc odchodzą poprzez Sobą sie Stanie,
      http://www.jestemsoba8.blogspot.com

    • darek
      Czer 28, 2015 @ 20:39:44

      Dbaj o ciało,wbrew pozorom poczujesz się lepiej także mentalnie,wiem to po sobie ,choć sam nie za bardzo o nie dbam,poza tym jesteś swój chłop.Pozdro

  11. Sylla
    Czer 27, 2015 @ 20:10:37

    Najlepiej zaufać własnemu wyższemu Ja- ono wie najlepiej. Zauważcie że rysunek powyżej (ten heksagram) jest w kształcie merkaby.

  12. Mariusz Gdąka
    Czer 27, 2015 @ 19:40:15

    Mam prośbę do Krystal.
    Czy mogłabyś zrobić taką zakładkę Kobra, gdzie będą najważniejsze artykuły Kobry tak jak jest na tej stronie
    http://prepareforchange.net/resistance-movement/cornerstone-cobra-articles/
    Kilka z tych artykułów na tej stronie już przetłumaczyłaś, ale najciekawszego nie znalazłem tutaj po polsku:
    http://2012portal.blogspot.ca/2012/04/resistance-movement-normal-0.html
    W tym artykule Kobra wyjaśnia genezę Ruchu Oporu. Są też inne ważne artykuły.
    Ja osobiście znam angielski na tyle by większość zrozumieć, jednak na pewno są osoby, która nie wiedzą czym jest Ruch Oporu, Wydarzenie itp.

    Mariuszu, w zakładce na tym blogu znajdziesz Kategorie, gdzie jest Kobra – 47 artykułów i Wydarzenie – 27. Trzymamy się języka polskiego, choć tez jest wiele linków w jęz. angielskim ❤ kr

  13. Anna
    Czer 27, 2015 @ 19:12:20

    Wizualizowałam.. i na pierwszym planie pojawił się heksagram czyli Gwiazda Dawida… czy też pieczęć Salomona.. syjonistyczny symbol…
    Nie wiem jak to interpretować, ale jest to jednocześnie rzut płaski Merkaby. Nie wiem jakie to pole, ale często mam tak, że pojawia się jedna informacja , a potem „przychodzi” druga zupełnie sprzeczna. Może pole, o którym tak dużo i pozytywnie pisze Drunvalo wcale nie jest takie dobre i pozytywne. Tak trudno mi zaufawać takim informacjom, zwłaszcza, ze Anastazja mówiła do W. Megre: ufaj tylko swojemu sercu, wtedy gdy nie czuje strachu wie…
    no i to „wizualizuj jak się kochacie z twoją bratnią duszą” to jest mocne „zagranie” , to podstawy życia, ciało, materia, Ziemia. To już nie zabawa…

    Anno, najlepiej nie ‚grać” w to, do czego nie masz zaufania. Dobrze pamiętać jednak, że mamy też implanty, które nas programują na niechęć do zmian i ulepszeń. W interesie archontów nie jest Twój rozwój duchowy i wyzwolenie z ograniczeń. Ja cały czas mam problem ze zwlekaniem praktykowania pewnych technik. Teraz jest mi łatwiej, gdy wiem, że to wpływ implantów – kr

  14. Sylla
    Czer 27, 2015 @ 08:20:44

    Witam Krystal;

    Przeczytałam ten artykuł Kobry ( link podany w tym artykule) o innych implantach. Co ciekawe. Dziś zapytałam się o implanty jakie posiadam z poziomu mojego serca. Wyświetlił mi sie postać z zaznaczonymi czakrami. Czyżby czakry były implantami ? Bo z tekstu kobry po angielsku właśnie to zrozumiałam.
    —-

    Syllo, Kobra nic nie wspomina w swoim artykule o czakramach jako implantach, ale o tych samych 4-rech, o których pisze Freddy w swojej technice. ❤ kr

    • nell
      Czer 28, 2015 @ 22:57:32

      Nie wiem, ile w tym prawdy, ale kilka razy spotkałam się z tym, że czakry też nam zostały dane przez siły ciemności (łatwo je blokowac itd). Są osoby, które, jak twierdzą, pozamykały czakry (co nie jest takie proste i bezpieczne) i podobno wiele umiejętności im sie poodblokowywało, nic się do nich nie „przykleja”, wibracje im wzrosły itd.

      • Teresa
        Czer 29, 2015 @ 11:22:52

        NelI, gorąco polecam stronę Marka Kotońskiego www. ecoego.pl. Znajdziesz tam tekst „Usunąłem czakry” i mnóstwo innych, bardzo cennych informacji.
        Pozdrawiam
        Teresa

      • piotr
        Czer 29, 2015 @ 14:00:48

        wiesz to znajdz osobe z odblokowanymi czakrami i jedna z zablokowanymi i sobie porownaj co lepsze. zablokowane czy odblokowane

        • Teresa
          Czer 29, 2015 @ 21:54:54

          Kochany Piotrze
          Moja odpowiedź dotyczy Twojego drugiego komentarza. Nasza prawda zmienia się z godziny na godzinę. To co dzisiaj uznasz za prawdę, jutro może byc nieaktualne. Rzeczywistśc jest wielopoziomowa i dynamiczna, nie sposób wszystkiego złożyć w jeden obraz jak puzle, nie da się. Zawsze coś nie będzie pasować do naszej wizji rzeczywistości, a umysł będzie wciąż analizował i rozkładal na czynniki pierwsze, wciąż głodny nowych informacji. I będziemy wciąż szukać i kręcić się w kółko . Może to implanty. W tekstach Wingmakers w wywiadzie dla Projektu Camelot, na pytanie 22, James odpowiada

          ” Anu zakodował w istocie ludzkiej pragnienie poszukiwania oświecenia i jednocześnie stworzył Kompleks Bóg-Duch-Dusza dla częściowego usatysfakcjonowania tego poszukiwania. Mówię częściowo, ponieważ dla większości ludzi poszukiwanie jest odstawieniem jednej ścieżki, po czym przejście do następnej i następnej i nastepnej. W czasie przemierzania przez życie, statystyczna osoba poszukuje na wielu ścieżkach religijnych, naukowych,okultystyczntch oraz duchowoych, a pomimo to jej poszukiwanie wciąz trwa.Dzieje się tak za sprawą programu wkodowanego w istoty ludzkie oraz jego wzmacniania przez HMS, który to stymuluje poszukiwanie Boga-Ducha-Duszy poza jednostką, mimo tego, że ustanowione nauczania mówią, że Królestwo niebieskie jest w nas. Jeśli byłbyś stwórcą ludzkości i chciałbyś utrzymywać w sekrecie rzecz, która odpowiedziałaby na wszystkie pytania dotyczace Jaźni, czyniąc wszystkie poszukiwania prawdy zdezaktualizowanymi, to gdzie ukryłbyś ten niesamowity sekret ? Jeśli byłbyś pomysłowy , to umieściłbys go tuż przed oczami każdej osoby, lecz także umieściłbyś w swojej kreacji nienasycone pragnienie poszukiwania prawdy w książkach, artykułach, u duchowych uczonych,świętych, proroków, mędrców, w technikach duchowych, u szamanów, czarodziei, w starożytnych tekstach, kościołach, synagogach, meczetach, ashramach, na stronach internrtowych i w setkach innych miejsc. Tak wygląda sposób na to jak ukryć przed wszystkimi odpowiedź na wszystko, i to jest dokładnie to co zrobił Anu.”
          Ten tekst bardzo ze mną rezonuje. Chyba to jest odpowiedź na pytanie dlaczego to tak długo trwa, dlaczego wciąż szukamy, jedną prawdę zastępujemy drugą prawdą i następną. A może by tak przyjąć wszystko takie jakie jest. Ktoś napisał, że teraz jest czas syntezy, musimy połączyć wszystko w jedność i objąć całość istnienia, uświadomić to sobie i pozwolić sobie to odczuwać.
          Jestem na tej ścieżce od wielu lat, na początku była pycha, że wiem więcej od innych, próbowałam innych pouczać jak żyć. Teraz jest pokora wobec życia. Jak mało wiem o sobie, jak słabo jeszcze siebie znam. Często zdaję sobie pytanie , Czy mogę zmienić siebie i swoją rzeczywistość w jednej chwili, jak pisał Dajamanti, czy muszę przechodzić swoją drogę, swoje góry i doliny. I kto o tym decyduje, moje ziemskie ja, moja Dusza, czy moje Wyższe Ja. Pomimo wielu prób, stosowania różnych technik, nie mam połączenia z moją wewnętrzną Boską Istotą. Gdybym miała, zapewne wszystko byłoby jasne. Zawsze zastanawia mnie, glaczego ludzie którzy piszą, że otrzymuja przekazy ze swojego Serca, podają sprzeczne informacje na temat otaczajacej nas rzeczywistości. Jeżeli to autentyczne przekazy, to oznacza, że jesteś tylko Ty i Wszystko Co Jest i Ty stworzyłeś swoją rzeczywistość. Nie ma jednej.
          Wybaczcie ten przydługi tekst, ale tak pisałam z serca co czuję, rozumiem że każdy ma swój punkt widzenia i nie musi się z tym zgadzać.

          Pozdrawiam wszystkich serdecznie ❤

        • nell
          Czer 29, 2015 @ 22:00:26

          Zablokowanymi czakrami znam – są to prawie wszyscy ludzie ;-), zaś z zamkniętymi (tj. usuniętymi) znam (ale nieosobiście) – tylko jedną ;-). Wydaje mi się, że te drugie rozwiązanie jest lepsze (ta osoba sobie zachwala i poleca usunąć te czakry). Ale ja jeszcze nie mam wyrobionego zdania na ten temat 😉

        • EM
          Czer 30, 2015 @ 11:44:51

          Kiedyś pytałem o to Dajamantiego. Odpowiedział, że czakry są nam potrzebne i nie należy ich usuwać.

        • manifestacja
          Lip 03, 2015 @ 20:55:34

          WingMakers to najbardziej wysoko wibracyjne i najprawdziwsze źródło informacji.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
