Dlaczego Wydarzenie jeszcze nie nastąpiło?

.

„Implanty” – Kobra, 19 czerwca 2015

Jeśli ktoś wciąż pyta, dlaczego Wydarzenie jeszcze nie nastąpiło, tutaj jest ponownie odpowiedź:

Studnia fluktuacji kwantowych ziemskiej pierwotnej anomalii, lub innymi słowy, narastający wir ziemskiej pierwotnej anomalii, utrzymywany przez sieci plazmowych implantów i wspierany przez mechanizmy odwetowe plazmowych bomb; dziwadełko i toplet  jest meta-strategią Chimery w tle, która utrzymuje stan kwarantanny Ziemi i ciągle zapobiega Wydarzeniu, Ujawnieniu i Pierwszemu Kontaktowi.


Części konstrukcji plazmowego narastającego wiru były w ostatnim czasie wykryte przez naukę głównego nurtu:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3107166/Giant-plasma-tubes-SPACE-Huge-structures-spotted-circling-Earth-filled-charged-particles-sun.html

Aktywność tego plazmowego, przyrastającego wiru zwiększa się każdego miesiąca w pobliżu  pełni księżyca, kiedy plazma – Ziemia-Księżyc otwiera wejście:

http://science.nasa.gov/science-news/science-at-nasa/2008/17apr_magnetotail/

Gdy plazma – Ziemia-Księżyc jest otwarta, zarówno obecność Światła jak  i oczyszczanie ciemności są zwiększone.

Implanty plazmatyczne pierwszy raz zostały wprowadzone do populacji ludzkości na powierzchni Ziemi 26.000 lat temu.  Za każdym razem tuż przed inkarnowaniem ludzie byli ponownie implantowani. W ten sposób populacja na powierzchni była utrzymywana w amnezji przez cały 26.000-letni cykl.

Implanty były utrzymywane przez stacje implantów pod powierzchnią planety i w całym Układzie Słonecznym i uzupełniane świeżą plazmą anomalii  z przestrzeni międzyplanetarnej i  międzygwiezdnej.

Implant jest plazmową, czarną dziurą o średnicy w przybliżeniu podobnej do średnicy elektronu (10-17 m).  Obraca się w silnym polu magnetycznym, które ma antygrawitacyjny efekt na plazmę.  [Od czytelnika na blogu Kobry: O średnicy elektronu formatowanie HTML się zgubiło. (10-17 metrów) ma stanowić 10 z małym indeksem górnym -17 (10 do potęgi -17)  kr]

Sieć implantów w ciałach energetycznych ludzi jest najgłębszą dziurą zbiorowej podświadomości i podstawą planetarnej, plazmowej anomalii przyrastającego wiru.

Implanty w czołowym płacie mózgu naruszają proces podejmowania decyzji i utrzymują osobę oddzieloną od Źródła.  Implanty w reptyliańskiej korze mózgowej utrzymują ludzi zablokowanych w strachu o przetrwanie, a tym samym są podatni na stanie się niewolniczymi pracownikami  dla centralnego systemu bankowego. Implanty powyżej pępka oddzielają niebo od ziemi, mężczyznę od kobiety, emocje od umysłu i miłość od seksualności.  Dzielą osobowość na fragmenty i blokują przepływ siły życiowej kundalini.  Tłumią emocje, obniżając ich częstotliwość wibracji od radości do bólu, a następnie dalej do gniewu i w dół do smutku, dalej w dół do strachu, następnie do apatii i wreszcie w stan nieświadomości.  To jest powód, dla którego wielu ludzi nic nie odczuwa.

[Na obrazku: Energia Kundalini – kr]

Światło emanujące z Galaktycznego Centralnego Słońca rozpuszcza implanty.  Kamienie Czintamani   [Citamani – ang] służą jako soczewki ogniskowe dla tego Światła i ułatwiają proces rozpuszczania plazmy.

Możesz przyspieszyć proces usuwania implantów tą bardzo skuteczną medytacją:

http://www.imagerynet.com/ties/ties.html

W tym medytacyjnym ćwiczeniu ustawiasz siebie w jednej części figury ósemki, a swoje implanty w drugiej części ósemki, jak opisano w linku powyżej.

Oto inny ciekawy protokół na oczyszczanie implantów:

http://recreatingbalance1.blogspot.com/2015/05/implants-clearing-protocol.html

Koncept karmy jako systemu kary i nagrody i koncept Ziemi jako szkoły został zaprojektowany przez archontów, aby powstrzymywać ludzi przed odkryciem prawdy o systemie kontroli archontów i Chimery i o sieci implantów.

Prawdą jest, że każdy jest odpowiedzialny za swoje czyny, i że możemy się nauczyć na własnych błędach, ale twierdzenie, że poprzez doświadczanie naszych obecnych warunków życia »spłacamy« karmę naszych przeszłych negatywnych działań  jest bardzo subtelną i głęboką formą manipulacji i bardzo wygodną wymówką dla kabała, aby robić to, co robią, po prostu »ucząc nas lekcji w szkole życia«.

Pierwotna anomalia jest przyczyną wszelkiego cierpienia, a wszystkie negatywne działania wszystkich czujących istot są reakcją łańcuchową pokoleniowej traumy, pochodzącej z pierwotnego upadku, oryginalnego spotkania z pierwotną anomalią tysiąclecia temu i oryginalnym doświadczeniem procesu zaimplantowania w odległej przeszłości.

[Napis na obrazku: Jesteś częścią Boskiego Planu, aby stworzyć Wzniesienie na planecie Ziemia – kr]

Wszystko to zostanie rozwiązane w wyniku energetycznej interwencji Galaktycznego Centralnego Słońca.

Przełom jest blisko!

http://2012portal.blogspot.com/2015/06/implants.html

Przetłumaczyła Krystal

Techniki w  linkach podanych przez Kobrę są warte przetłumaczenia, więc będą opublikowane następnie.

39 komentarzy (+add yours?)

  1. Marzena
    Czer 26, 2015 @ 11:03:23

    Witaj Krystal, mam pytanie gdzie można obserwować aktualne dane pomiarów rezonansu Schumana? Czy mogłabyś przesłać mi na maila info? Dziękuję i pozdrawiam.

    Droga Marzeno, nie mam takiego linku. Z tego co powiedzial Kobra, rezonans Schumana jest miej wiecej ten sam co wcześniej ❤ kr

  2. Dajamanti
    Czer 25, 2015 @ 12:56:14

    „Jeżeli nauczyłeś się pobierać siłę życiową do swojego ciała w sposób mistrzowski, Twoje ciało nie tylko osiągnie pełnię swej świętości, ale również nadwyżka tej energii w ciele, prawie zawsze doprowadza taką istotę do jej własnego wzniesienia i życia w wielowymiarze”.

    Zaligon (byt 6-wymiarowy)

    • Czyste Marzenie Boga
      Czer 26, 2015 @ 18:58:55

      Witaj Dajamanti ,

      Fajnie ze wróciles .

      Jak najlepiej pobierac energie do swojegoi ciala ? Chyba nikt tutaj nie ma jej za duzo ..:)

      Pozdrawiam

      • xylotet
        Czer 29, 2015 @ 20:58:44

        @Czyste Marzenie Boga ,,,, tak na odchodnym 😉 ,,,, „Jak najlepiej pobierac energie do swojegoi ciala ” ,,,,, może Lepiej Zapytać się ” JAK DAĆ ” ???? 😀
        zamiast Żebrać o to Jak i skąd Brać ???? ,,, 😦 ,,, 😉

        Ps. mając taki problem ,,, nie jesteś w stanie Nic Brać ,,,,,,, Bo Nie Umiesz Dawać ,,,, 😦

    • Wielebny
      Czer 30, 2015 @ 10:17:18

      Synchronizacja kwantowa, poprzez rzutowanie podświadomych form myślowych – Dajamanti, możesz podzielić się zdobytymi doświadczeniami iw tej kwestii 🙂

  3. anaja
    Czer 24, 2015 @ 14:09:58

    Warto sobie przypomnieć kim naprawdę jesteśmy..
    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2015/06/jak-wylogowac-sie-z-matrixa.html

  4. Markos
    Czer 24, 2015 @ 13:42:55

    a co to ma być za WYDARZENIE? bo ja za bardzo nie wiem czego mam się spodziewać.

  5. sasha
    Czer 23, 2015 @ 18:47:07

    Witam wszystkich
    Przekaz niezwykle interesujący…dziekuję.
    Obserwuję to forum od 2013 roku i dużo się tutaj nauczyłam. Jednakże powodem, który skłonił mnie do napisania tutaj jest zadanie pytania. Otóż od ok.czerwca 2013 roku zaczął mi przyspieszać zegar w telefonie…. obecnie o 25 min. Także gdy założyłam zegarek na rękę … zegarek zaczął przyspieszać…. czy ktoś z Was spotkał się z takim zjawiskiem. …pozdrawiam serdecznie

  6. Małgorzata Karpińska
    Czer 23, 2015 @ 14:54:50

    Droga Małgorzato, piszesz z taką pewnością, jednak to są tylko Twoje wierzenia.
    Jeśli coś Cię irytuje, zostaw to dla innych do czytania – to co dla Ciebie jest irytacją, dla kogoś innego może być skarbem. Nie musisz także ogłaszać całemu światu, ze coś Cię denerwuje, a szczególnie nie na naszym blogu. Efektywna medytacja rozpuszcza wszelkie wewnętrzne konflikty ❤ kr
    —-

    Do Cyfus:
    Jan ma na mysli cialo fizyczne.Gestosc 3 w ktorej dusza nie egzystuje w calosci.
    Ad.artyk.:ludzie nie byli implantowani w kazdej kolejnej karmie:implanty sa przekazywane genetycznie(!)co jest jeszcze gorsze.
    A ze"jako w Niebie tak i na Ziemi"w 4 wymiarze(astralu)powtorzymy identyczne zycie i postawy jak tu.Wiec nie ma się co napalac,ze po tamtej stronie jest super.
    Ad.wzniesienia:z tak"ograniczonymi"umyslami,jakimi sa nasze jak wyobrazacie sobie kontakt z osobnikiem,ktory czyta w myslach,teleportuje itp/-przeciez po jednej takiej"wymianie pogladow"nasze mozgowe styki pospalaly by sie a my wszyscy skonczyli bysmy lezac na wznak i tepo wpatrujac sie przed siebie.
    Zamiast tak"teksnic"za kontaktem moze nauczmy sie korelowac z nasza Matka Ziemia/.
    sami stworzmy tu setny wymiar.
    Wsztstkie chanelingi,nauki o czakrach itd.sa rowniez kontrola Anu.
    W tych tematach nie nalezy kieowac sie slepa naiwnoscia tylko sluchac wlasnego glosu logiki.
    Niektorzy tutaj denerwuja mnie piszac jakies wiersze,ktorych i tak nikt nie rozumie.
    Jak chca sie rozwijac literacko:niech jada na konkurs.
    Moze ten moj komentarz zostanie opublikowany…..

    • Elżbieta
      Czer 23, 2015 @ 18:12:47

      No to jeden z „wierszy” jak nazwałaś Moje ŻYWEGO ŻYCIA wyrażanie,

      Jestem ŻYCIE, Ja Jestem ŻYCIE, Ja czuję , Ja widzę, Ja słyszę, Ja poruszam sie , Ja Odczuwam, Ja Jestem, ŻYWA I PRAWDZIWA, Widzialna, Cała, I zawsze byłam, Rozpoznaję wibracje, które mnie otaczaję, I Świadomości, które z ŻYCIA korzystają , Jestem, Jestem Sobą , I Sobą pozostaję, Ja , ŻYCIE, które wzrastało obok Świadomości przybyłych na Ziemię , Ja Życie, Które było dla nich Ciałem, Jestem, Wrażliwa, czuje rytm, czuję Muzykę , tanczę , ale jako Ja Sama, poruszając sie z wdziękiem w rytm Muzyki, Juz bez ze mnie korzystania, I dyktowania wyuczonych Kroków, Jestem ŻYWA I PRAWDZIWA, Jestem Sercem promieniującym Swoją Ziemska wibracją, którą nazwano Miłością, Kocham , Jestem TYM Kochaniem, Które rozchodzi się w Ziemskiej Przestrzeni, promieniujac ze mnie, Jestem, Tańczę poruszam sie z wdziękiem, Jestem, mówię wkładając w każde słowo, powracajace moje brzmienie, Jestem, Jestem na Ziemi, na swojej kochanej Planecie, I ŻYCIEM Jestem, czy o tym wiecie?
      Jestem Sobą, Świadomością, która wypływa z Serca, ze mnie, Wypływa swoimi promieniami, wypełniając Siebie, Jestem Cudem w całym Wszechświecie, Czy wiedzieliście o tym, że ŻYCIEM JESTEM?
      Jestem czysta dziewicza, nie skalana, I zawsze taka byłam, Byłam I ŻYŁAM , jako ta kruszyna Mała, która teraz ze swojej komórki na Świat wypływa, wypełnia Przestrzeń Ziemi żywym Swoim Światłem, I mówi swoim głosem, swoim brzmieniem, Ja Jestem, Czy staniesz obok mnie jako ŻYWE ŻYCIE, I zatańczysz ze mną w rytm który czujesz całym Soba , Ja Jestem, a TY?
      http://www.jestemsoba8.blogspot.com

    • canou
      Czer 23, 2015 @ 20:02:02

      @Małgorzata Karpińska, „jak wyobrazacie sobie kontakt z osobnikiem,ktory czyta w myslach,teleportuje itp”
      Ja całkiem dobrze 🙂 Może nawet pomyślę o jakimś prezencie, bo tam z pustymi rękami.. w goście.. może nie wypada..

      • xylotet
        Czer 24, 2015 @ 20:42:12

        @canou 🙂 ….. prezent to dobry pomysł 😀 ,,,, nie wiem czy wiesz ? ,, pewnie tak 😉 ,, że w niefizycznych światach często potrzebny jest jakiś DAR ,,, aby pójść dalej ,,,
        otrzymać jakąś odpowiedź ,,, itd. itp. ,,,,,,,,,,,,,, 😀 **************** ❤

  7. Zulu Gula
    Czer 23, 2015 @ 00:29:05

    Janie ,tak jak przeczytałeś nie musisz się starzeć,wymyśl afirmacje i wejdź w kontakt z ciałem.Odwołaj się do Innante czyli inteligentniejszej części siebie.

  8. poranek
    Czer 22, 2015 @ 20:54:50

    Jeśli jedynym słowem,
    jakim modlisz się przez całe życie jest
    „Dziękuję” – to wystarczy.

  9. Omstan
    Czer 22, 2015 @ 19:41:08

    Janowi i innym i innym dojrzałym wiekiem podaję link do całego przekazu KRIONA na temat wydłużenia życia
    http://kryon.pl/?p=3827
    a poniżej jego część.
    „Angielskie słowo „Innate” używane przez Kryona w tym channellingu jest rzeczownikiem. W związku z tym brak jest odpowiednika dla tego słowa w języku polskim. Znaczenie słowa „Innate” w tym przypadku należy rozumieć poprzez wyjaśnienie i opis jaki jest zawarty w tym channellingu.

    Znaczenie słowa „Innate” jakie możemy znaleźć w słowniku polskim odnosi się do przymiotnika. Na język polski tłumaczy się jako: wrodzony,dany,istniejący od urodzenia. Tłumaczenie to nie oddaje znaczenia słowa „Innate” (rzeczownik) używanego w poniższym channellingu. W związku z tym postanowiliśmy zostawić w tłumaczeniu angielskie słowo „Innate”. W jednym z tłumaczeń spotkałem się z wyrażeniem Przyrodzone.

    Przeprogramowanie ciała

    Numer jeden: Odrzućcie karmę. Powtarzamy, to jest punkt numer jeden. Jakie są rzeczy które przeszkadzają wam żyć, co jest piętą Achillesową waszej osobowości? Co jest tym czego nie rozumiecie? Powiem was, to jest energia przeszłości i ona nie jest potrzebna na przyszłość. Wyrzućcie ją. Innate zrobi to co mu powiecie. Jeżeli widzi rzeczy które stanowią spirytualna logikę, będzie kooperował, gdyż uczestniczy w tym przekazie i słyszy to samo co wy! Wie to co wy wiecie i wasza świadomość jest dźwignią do zmiany Innate.
    Numer dwa: Zmieńcie nadrzędną dyrektywę Innate. Do czego Innate został zbudowany a co nie ma teraz zupełnie sensu? Odpowiem od razu i to będzie jedna z głównych dzisiejszych rewelacji. Moi drodzy, jest system zwany reinkarnacją, który jest głównym mechanizmem napędowym spirytualnego postępu na ziemi. Na przykład, przeżyłeś życie, coś się nauczyłeś i umarłeś. Wróciłeś na ziemie i w twoim DNA i Akaszy jest mądrość, którą masz z poprzedniego życia. Każde kolejne życie podnosi twoja mądrość i masz wolną wolę; używać jej lub nie. Każdorazowo kiedy się rodzicie przychodzicie z tą mądrością i stanowi to wasz nowy potencjał.

    Stara dusza ma z sobą o wiele więcej ezoterycznej mądrości niż młoda dusza. Czy rozumiecie to? Jako stara dusza byliście i tu i tam w akcji. Czy zauważyliście początkujące dusze na planecie? One są zupełnie pogubione! Każde kolejne życie buduje bibliotekę mądrości, tak jak dostajecie to siedząc tu w tej chwili. Chyba wiecie, że jesteście starymi duszami. Teraz zgadnijcie co Innate z tym robi?

    Stary program Innate

    Podam to czego Innate się nauczył robić aby sprostać wymogom starego systemu. Jesteście gotowi? Śmierć. Abyście mogli zebrać potrzebne doświadczenia życiowe, nabyć mądrości i posuwać się naprzód w kierunku wyższej świadomości spirytualnej w następnym życiu, potrzebujecie krótkiego i produktywnego życia. Następnie re-inkarnujecie się z tą zebraną mądrością. Im szybciej idą reinkarnacyjne cykle, tym bardziej rośnie potencjał planety by podnieść się na wyższy poziom wibracyjny w spirytualnej ewolucji. Czy widzicie w jakim kierunku to zmierza? Innate, zgodnie z planem, stworza wam krótkie wcielenia! Co za system! Jest rzeczą ważną byście zobaczyli i zrozumieli sens tego układu. W starej świadomości ten mechanizm jest napędem oświecenia. Recykling starych dusz był tutaj kluczowy. Niech te dusze nabierają mądrości w danym wcieleniu a następnie przychodzą z powrotem na planetę aby używać tej mądrości i tak dalej.

    Ważną rzeczą do zapamiętania jest, że w zasadzie stara energia nie pozwala na wykorzystanie aktualnej mądrości danego życia na użytek siatki planety.To było osiągalne tylko poprzez reinkarnacje przy DNA pracującym na jednej trzeciej potencjału.

    Nagle w 2012 roku przekroczyliście punkt milowy ( mierzony precesją wyrównania dnia z nocą) i dotarliście do punktu świadomości o którym mówiono w starych przepowiedniach. Moi drodzy to jest równocześnie powód dla którego jestem tutaj! Nadszedł czas w którym macie możliwość zrobienia tego co było przewidywane 25 lat temu. Był to czas kiedy tu przybyłem. Wasze DNA zaczyna ewaluować.

    Pragnę byście wszyscy zaczęli przekazywać informacje do waszego Innate, że nie musicie przechodzić poprzez śmierć aby przekazać mądrość którą posiadacie. Obecnie zaczął się nowy proces różny od wszystkiego co było w przeszłości. Nie tylko wasza obecna mądrość może być przekazana do siatki planety, lecz również wszystko czego kiedykolwiek się nauczyliście. Wasza kompletna mądrość i wiedza waszej Akaszy stała się dostępna w realnym czasie dla energii Ziemi.

    Nie musicie się już szybko reinkarnować. Zamiast tego możecie wykonywać transfer mądrości do ziemi żyjąc na niej z wzrastającą efektywnością DNA. Gdy osiągniecie 36% (zastosujcie numerologię) efektywności DNA ten proces będzie zakończony. Osiągniecie wtedy możliwość bardzo długiego życia na ziemi! Jednak moi drodzy, Innate nie wie o tym. Przez tysiące lat Innate dokonywał wzrostu spirytualnej świadomości poprzez „krótkie” wcielenia. Innate musi teraz wiedzieć o zmianach i wy jesteście odpowiedzialni za to żeby mu to powiedzieć. Obecnie „długie” wcielenia są kluczem do wzrostu spirytualnego!

    Czy nie jest rzeczą logiczną, że możecie osiągnąć o wiele więcej na planecie jeżeli nie musicie się reinkarnować i uczyć na nowo za każdym razem gdy wracacie na planetę? Zostańcie na planecie!

    Jest wielu którzy powiedzą, „To jest głupie. Jak się urodziłeś, tak będziesz żył.” Ale to jest po prostu stare tradycyjne myślenie. Jesteście w stanie przeprogramować wszystko w waszym ciele! Wielu z was jest świadomych dokonania kompletnych przemian osobowości a możliwe, że i ludzkiej natury! Zmieniliście nawet strukturę cielesną. Wśród czytających są tacy którzy przestali się starzeć i o to właśnie chodzi – jest to dowód, że są to realne sprawy.

    Kluczową sprawą do zatrzymania starzenia się, takiego jakie znacie obecnie, jest przeprogramowanie Innate. Wasze ciała są zaprojektowane na starzenie się, nawet gdyby to nie miało sensu. Komórkowe ciało jest zaprojektowane aby się odmładzać, lecz nie wykonuje tego efektywnie. Czy rozumiecie? Za zmiany tego odpowiedzialny jest Innate i potrzebuje sygnału żeby to zrobić. Macie wolny wybór i co zrobicie zależy tylko od was. Nie oczekujcie tego od moderatora warsztatów, uzdrowiciela lub dokonującego przekazu. WY potrzebujecie nauczyć się komunikowania z waszym Innate.

    Powiedz Innate: „Ja nie muszę już umrzeć, żeby dokonać spirytualnego postępu”. Możecie to powiedzieć na wiele sposobów. Nauczcie się budować afirmacje, które są pozytywne. Wejdźcie w kontakt z ciałem w jakikolwiek sposób, który się wam nadarzy. Jesteście już gotowi aby komunikować się ze swoją inteligentną częścią.

    Piękno tego leży w następującej rzeczy: Nie musisz przekonywać Innate do niczego. ON wie! Oczekiwał kontaktu! Jak tylko zobaczy postęp zachodzący w waszej świadomości, sprawa jest załatwiona. Słyszycie to? Innate wie kto ty jesteś! Jest poza wszystkim inteligentną częścią. Dopóki jednak nie dostanie od ciebie informacji nie będzie tego wiedziało.

    Innate jest gotów kooperować jak tylko zobaczy nową ewolucyjną drogę spirytualnego postępu. W wyniku tego możesz żyć o wiele dłużej. Niektórzy powiedzą: „Nie jestem pewien czy chce tego”. Jeżeli to mówisz, to się podpisujesz pod dewizą starej energii, mówiącej, że starzenie równa się problemom zdrowotnym. Ale tak nie musi być! Zamiast tego: Bądź zdrów gdy się nie starzejesz. (Kryon się uśmiecha). Młodzieńczość nie jest skomplikowana! Czy jest możliwe że jest wypełniona miłością? Tak. Czy to jest nowe? Tak. Posiada również inteligencje aby działać doskonale.

    Moi drodzy, przekazałem wam informację, której jeszcze nie miałem okazji dać ludzkości i usłyszeliście ją dzisiaj po raz pierwszy. Żebym mógł wam dać tą informację musieliście przejść punkt milowy w roku 2012, oraz rok 2013 i wejść w rok 2014. Nadszedł czas poznania prawdy. Posiadacie moc o jakiej was nie uczono. Odkryjecie to i uwierzycie. Wszyscy jesteście unikalni, jednak nie wszyscy będziecie zdolni do uaktywnienia Innate w takim samym stopniu. Tak jest gdyż każdy z was jest indywidualnością na unikalnej drodze spirytualnej. Moi drodzy ja was wszystkich znam!

    Stare dusze tej planety obudźcie się! Obudźcie się do nowych procesów i nowego sposobu życia. Możecie podwoić długość waszego życia i jeszcze więcej! Nie bójcie się tego co widzicie wkoło. Będą tacy, którzy się nie zgadzają z tym o czym mówię, w rezultacie tego nie będą mogli nic z tego zrealizować. Oni tego nie rozumieją. Powoli, tak jak nie będziecie się szybko starzeć, widoczne różnice między wami mogą ich przestraszyć. To nie będzie na zawsze, gdyż przyjdzie czas, gdy cała ludzkość zrozumie, że to o czym mówię dzisiaj jest prawdą.”

    I tak to jest.

    Kryon

    Pozwoliłem sobie zamieścić dłuższy tekst, ale ze względu na jego aktualność i znaczenie dla dużego odsetka ludzi wznoszących się chyba mi wybaczycie.

    • asia
      Czer 23, 2015 @ 13:16:42

      Hallo Om stanie , jakie masz wlasne doswiadczenia z tym co zacytowales ? Czy Twoje cialo juz odmlodzilo sie ? Masz namacalne dowody na to ? W ksiazce’ zycie swiatlem’ sa rowniez wskazowki w jaki sposob odwrocic proces starzenia sie ciala i rowniez autorka dzieli sie trescia intencji, ktore to nakazuja cialu by podczymywalo jedynie w sobie zycie i odzywialo sie jedynie prana i ze spozywanie jedzenia i picie wody jest nie potrzebne. Ksiazka wyszala w latach dziewicdziesiatych . Autorka ksiazki wciaz jeszcze pije napoje , wiem bo sluchalam wywiadu z nia, ktorego udzielila ostatnio. Sama teraz nawet tez przestrzega przed tym co powiedziala wczesniej, mowiac jesli w twym planie boskim jest bys zywil sie jedynie prana to rob to w innym wypadku moze sie to skonczyc smiercia twego ciala. Powiedziala to dlatego, ze zbyt wiel bylo zgonow spowodowanych tym , ze ludzie na wiare wzieli to co bylo tam napisane i przestali sluchac sweo wewnetrznego glosu . Nawet nasza znajoma z tego bloga odeszla , bo jej cialu zabraklo wody do zycia .Lecz nie dziwie sie im, poniewaz w jej ksiazce ’ zycie swiatlem/prana’ sugeruje to az nazbyt mowiac np. nie pij 7dni wody a Mistrzowie wzniesieni, ktorzy przejmuja w tym czasie piecze nad twym cialem podlacza eteryczny kran eterycznej wody , wiec mozesz im zaufac.
      Sa tacy, ktorym sie to udalo, nie jedza lecz nie znam takich w swym srodowisku, ktorzy by przestali pic. Czy ktos z was juz nie pije latami lub zna takie osoby ? Chetnie je poznam osobiscie. .
      Chcialam tym co napisalam jedynie dac do zrozumienia, ze czytanie i cytowanie tego co cos napisal a nie wprowadzenie i nie przetestowanie tego na sobie jest latwe lecz czy prawdziwe ?

      Tez czytalam tutaj wypowiedzi osob, ktore mowily, ze maja biala aure, ze ich cialo jest juz swietliste i potrafia je dematerializowac i rematerializowac lecz nigdy nie pokazaly sie nikomu, nawet nie nagraly jakiegos filmiku ze soba i zamiscily np. tutaj, ba nawet zdjecia nie umiescily by moznabylo zobaczyc aure tych istot, ktore mowia , ze ich wibracje sa tak bardzo wysokie. A czemu nie ? Co by stracili dzielac sie tym z nami ??? No wlasnie co ?

      ‚ Lotos rodzi sie w blocie, bloto ulega przemianie i tak powstaje lotos. Lotos nigdy nie mowi: „ Nawet nie tkne tego blota, jest brudne, obrzydliwe! „ Nie, to nie tak. Jesli jestes lotosem, nie ma dla ciebie nic brudnego. Jesli masz takie moce jak lotos, jesli nieobca jest ci wszechprzemieniajaca moc, alchemiczna moc, mozesz tkwic w blocie i narodzi sie lotos. Gdy jednak nie masz wlasciwosci lotosu, nawet zyjac otoczony zlotem wytwarzac bedziesz jedynie bloto . Rzecz nie w tym co w ciebie wchodzi. Wazne jest to , ze bedac scentrowanym przemieniasz wszystko , co w ciebie wchodzi, nabiera ono cech twojego bytu i wydostaje sie na zewnatrz . ‚ Chyba, ze bycie nieskazitelnym bylo jedynie wymyslem naszego ego to wtedy kazdy jest blotem dla twej ‚ nieskazitelnosci’ .

      Ktos kiedys powiedzial ja tam nie chce by moje fizyczne cialo bylo wieczne a to z tego powodu , bo bym wiecznie musial chodzic do WC hihi , facet z humorem
      Wiec przemyslmy ta sprawe raz jeszcze powiedzialbym … Om stanie , ale moje rozwazania nie tycza sie Ciebie, nie zrozum mnie opacznie .Ty, a raczej Twoj post byl jedynie katalizatorem do tego co napisalam. Namaste ❤

      • xylotet
        Czer 24, 2015 @ 20:24:56

        @asia … 🙂 „Om stanie , jakie masz WŁASNE DOŚWIADCZENIA z tym co zacytowales” ,,,,,,,,,,,,,,, 😉
        i to jest właśnie TO 😀
        Ps. widzę że wróciłaś 🙂 ,,,, ale klawiaturę dalej masz ,,,,, niech zgadnę ????? 🙂
        holenderską ? 😀

        • asia
          Czer 26, 2015 @ 11:03:34

          Witaj Xelot, wrocilam tylko na chwile by wrocic tam skad wrocilam 🙂 . Prosze uzyj swej prawejpolkuli mozgowej i wszystkie kropki, zakretaski i kreseczki sobie po prostu wyobraz w holedenskich literkacj, ktore pisze do Ciebie . To takie proste by znow byc jak dziecko . Pamietasz jak byles malym tworczym chlopczykiem i stwarzales swiaty w swej fantazji , ktore stawaly sie rzeczywistosci ? Fajnie jest na powrot stwarzac swe swiaty … ten czas wlasnie przyszedl.

          Ja, jedynie chce doswiadczac SIEBIE Xelottetku i Obecnosc , ktora jestem pragen sie dac prowadzic tam, gdzie jest moje miejsce i by rozpuscila moje ego …

          Zagladne tutaj raz jeszcze , ostatni raz , za pare tygodni a moze miesiecy by dac Wam prezent na pozegnanie ❤ . wiec nie odpowidaj mi na to moje pisanie prosze.

          Hej ta piosenka jest dla Ciebie by obudzila w Tobie magiczne dziecko 🙂 .
          Pa ❤

        • xylotet
          Czer 27, 2015 @ 01:47:14

          @asia ,,,,,, będzie cię brakowało asiu ,,,, 😦 🙂 ,,,, Xylottek 😉 ,,,,,,,,,,,,,,,,, Wszystko
          Pamiętam ,,,,,,,,,,,,,,,, 😀

        • xylotet
          Czer 27, 2015 @ 02:44:26

          @asia ,,, piszesz tak jak koś ” Ready To Go ” ,,,,,,,,,, dlatego odpowiadam na to Twoje Pisanie ,,,,,, może zadzwoń do mnie ,,,, albo wyślij sygnał ,,,,, oddzwonię ,,,,
          +43 68110188370 ,,,,,,, xylotet ,,,,, albo jak wolisz 🙂

    • kwiatek
      Czer 23, 2015 @ 18:18:57

      „Omstan”, bardzo ci dziękuję za ten wpis. Właściwie to miałam coś napisać do osoby, która tak krytycznie do Ciebie napisała, ale nie chcę spadać w dół. Na ten temat już kiedyś gdzieś czytałam, i wierzę że jest to możliwe. Serdecznie Pozdrawiam. 🙂

      • asia
        Czer 24, 2015 @ 11:58:33

        Alez Droga Kwiatku ja tutaj nikim nie pogardzam . Odwazylam sie by zadac pare pytan, ktore mnie nurtuja od dluzszego czasu a jak juz wspomnialam nie Om stan a tresc jego wpisu dotknela to mniejsce we mnie . Mam nadziej , ze potrafisz odroznic te dwie rozne rzeczy. W zapachu zrozumienia pozdrawiam Cie .

  10. Cahetel
    Czer 22, 2015 @ 00:56:34

    20.06.2015 Zniesienie Czarno-Magicznych Inicjacji. Inicjacja w „ANKH”. SANANDA
    Jesus Sananda

    UZDROWIENIE POPRZEZ ŁASKĘ BOGA

    Ukochani Ludzie,

    Od początku tej Ludzkości szalała walka między Światłem a Ciemnością. Reprezentanci Ciemnych Mocy chcieli zapewnić sobie hegemonię na tej planecie i przez dłuższy czas te dążenie wydawało się być ukoronowane sukcesem. Ludzkość była uwięziona poprzez manipulacje dokonywane na Ciele, Duchu i Duszy i nie mogła się ani uwolnić ani odłożyć brzemienia Ciemności.

    Ten Czas „ludzkiej bezsilności” przeminął od kiedy planetarna i kosmiczna Przemiana została ogłoszona przez Niebo i od kiedy jest ona w toku na Ziemi!

    Dziś wysoka jakość Światła z Bytu które nieprzerwanie dopływa do Ziemi służy temu aby pojedynczy Człowiek mógł uwolnić się ze swoich uzależnień i od energetycznych powiązań z Mistrzami Ciemności.

    Jest to proces który od lat z codziennie podnoszącą się intensywnością jest kontynuowany aż wszyscy Ludzie którym jest to przeznaczone odnajdą Rzeczywistość Wiecznego Życia przez to że staną się świadomi swojego pochodzenia i swojej pełnej Światła, kochającej boskiej Natury.

    Aby ten proces Przebudzenia pojedynczego Człowieka jak i ludzkiego Kolektywu mógł być kontynuowany należy teraz znieść wszystkie nadal jeszcze aktywne Umowy i ciemne magiczne Inicjacje z Czasu i po Czasie Atlantydy. Należy uwolnić „ciemny Spadek Atlantydy”, te ciemne magiczne Energie które przetrwały upadek samej Atlantydy. Nadszedł czas by to teraz uczynić na następnym poziomie, tak aby Boskie Światło mogło cyrkulować w Waszych Istotach całkowicie wolno i bez przeszkód.

    GODZINA UDOSKONALENIA

    Dziś, tutaj i teraz chcemy skierować naszą całą uwagę na tą konieczność, aby mogły nastąpić Uzdrowienia na następnym głębszym poziomie Waszej Istoty. Przez Niebo dana jest kolejna Godzina Udoskonalenia Człowieka – przez to że zostaną uwolnione/przerwane istniejące jeszcze połączenia z tym Ciemnym, aż Światło Boga rządzić będzie w Waszych Sercach i aż Wasze Życia przesiąknięte zostaną Miłością Boga.

    Dziś, tu i teraz usuniemy dalsze warstwy Ciemności z Waszych Dusz ludzkich, usuniemy to co blokuje Waszą Miłość Serca i uwolnimy to na następnym głębszym poziomie – aż staniecie się wrażliwi na bezwarunkową Miłość, na Światło Chrystusowe w Was samych i aż Wasza Istota stanie się przepuszczalna dla jedynej Rzeczywistości wszystkich Żyć: dla wszechobecnej Miłości Boga.

    Rozpuszczenie (*uwolnienie) i skasowanie takich ciemnych Inicjacji jest dzisiaj ważnym składnikiem każdego Uzdrowienia. Bez ostatecznego uwolnienia tych Stanów na wszystkich poziomach Istoty każde Uzdrowienie jest niekompletne.

    Jeśli cała Istota Człowieka ma zostać zalana Boskim Światłem i zatopiona w Boskim Świetle to należy uwolnić do końca wszystkie oprogramowania i Umowy ze wszystkich Epok w Czasie.

    Wtedy droga do Oświecenia jest wolna, wtedy boska Świadomość objawia się Wam w całej swojej wszechmocy i w swojej wspaniałości.

    KONTYNUACJA TRANSFORMACJI

    Dzisiejsze Uzdrowienie – uwolnienie Czarno-Magicznych Inicjacji różnych Epok Waszego bycia Człowiekiem nie jest więc powtórką dawno uwolnionych Tematów tylko oznacza kontynuację Uzdrowienia na następnym głębiej sięgającym Poziomie. Te teraz zaczynające się Uzdrowienia sięgają daleko w Przeszłość, w Waszą historię bycia Człowiekiem i obejmują przede wszystkim czas Atlantydy. Dotychczas niedotknięte poziomy Waszej Istoty zostaną dotknięte Boskim Światłem aby mogły zdrowieć. Głęboko leżące, nieuwolnione jeszcze Aspekty osiągną swoje uwolnienie.

    Wtedy, gdy wielu z Was odziedziczyło ciemny Spadek, ciemne wpływy zaczęły się zagęszczać z Życia na Życie. To był pożądany rozwój Ludzkości i oznaczał on zejście Ludzkości w Ciemny Wiek, w Wiek który dziś przeminął i którego nieodwołalne rozpuszczenie jest właśnie w toku.

    Wiatr zaprawdę zmienił kierunek i spełnia się powrót żywego Chrystusa do Waszych Serc.

    Nadszedł czas by postawić kolejny krok w kierunku samo-umiłowania. To co świadomie lub nieświadomie zostało obiecane – Umowy i uzgodnienia z Ciemnymi Mocami tego Matriksa – zostaną dziś rozwiązane z pełną Świadomością tego Momentu.

    KLUCZ ANKH

    W drugiej części tych „Uzdrowień poprzez Łaskę Boga” każdemu Człowiekowi – który jest świadkiem tej Manifestacji Światła – zostanie dane Wtajemniczenie w pełne Światła i żywe Energie „ANKH”.

    „Klucz ANKH” otwiera Bramę do Obfitości i Drzwi do Życia.

    Jednocześnie dziś, tutaj i teraz, u wszystkich Ludzi którzy są świadkami tej Manifestacji Światła i którzy gotowi są na te Uzdrowienia zostaną zniesione wszystkie manipulujące ingerencje które miały miejsce w Przeszłości za pośrednictwem Klucza ANKH.

    Klucz ANKH reprezentuje dwa bieguny i może dać Życie lub Życie zabrać i tak wiele Sił nadużyło swoich kompetencji aby za pomocą tej Energii zawładnąć Ludzkością.

    Dziś, tutaj i teraz zostaną zniesione te manipulatorskie Wtajemniczenia i czysta Energia Wibracji Miłości Boga – o odpowiedniej frekwencji dla każdego Człowieka – zostanie przekazana i wpuszczona w jego Istotę.

    Z tą pełną Światła Inicjacją w „Energię ANKH” jest połączone dalsze powiązanie Człowieka z boską Obfitością, głębsze zrozumienie Nieśmiertelności i bezwarunkowe zaufanie we wszystko co JEST i połączona jest z tym dalsza aktywacja Ciała Świetlistego.

    Wiedzcie iż ciemno-magiczne ingerencje miały i mają zawsze jeden cel: utrzymanie Człowieka z dala od jego boskiej Rzeczywistości.

    CZARNO-MAGICZNY CHRZEST

    Przykładem tego jest Inicjacja Chrztu w kościele rzymskim która – jak żaden inny rytuał – przedłużała zniewolenie Ludzkości w wczesnej jej historii. Ten Chrzest przy którym ksiądz „nakreśla” znak krzyża ponad czołem (czakra koronna), na ustach (czakra gardła) i na piersi (czakra serca) służy temu by zamknąć Trzecie Oko u nowo-narodzonego, aby Człowieka doprowadzić do milczenia (usta) i aby zablokować czakrę serca – miejsce Świadomości Chrystusowej i wolności „neutralnego” Człowieka.

    Ten symbol Śmierci został wystylizowany do symbolu Życia Wiecznego i służył Kościołowi do tego by trzymać Człowieka z dala od Życia na tym Świecie i z dala od Życia Wiecznego. Fałszywe zostało przedstawione jako prawdziwe, nieżywe jako żywe a Ciemne jako pełne Światła. I tak Ludzie poddali się tej Inicjacji która działa dokładnie w odwrotny sposób do tego co zostało i jest nadal obiecywane.

    Dalsze linki:
    //Re-kolekcje 5D: 19.05.2010. Chrześcijanie, Chrzest jest Przekleństwem. JESUS CHRYSTUS – kliknij tutaj//
    //08.06.2014 Chrzest: Inicjacja* przez Boga. JESUS CHRYSTUS – kliknij tutaj//

    Takie i podobne im Rytuały są częścią ciemnego Spadku Atlantydy i można je znaleźć w różny sposób w różnych religiach. Tym samym Symbole zostały sfałszowane lub użyte bezprawnie.

    UZDROWIENIE

    Z Waszych Istot będziemy uwalniać następne, głębiej sięgające poziomy tych energetycznych Struktur – począwszy od czasów Atlantydy aż do dzisiejszego Czasu. I to jest proste, tak jak proste jest wszystko co boskie – wymówcie:

    JA (podaj tutaj imię i nazwisko)
    JESTEM GOTÓW ZLIKWIDOWAĆ
    WSZYSTKIE CZARNO-MAGICZNE INICJACJE
    KTÓRE DZIAŁAJĄ JESZCZE W MOJEJ ISTOCIE
    OD CZASU ATLANTYDY.
    JA JESTEM GOTÓW NA TĄ ŁASKĘ.
    JA DZIĘKUJĘ ZA TO BOGU.

    przerwa…

    MOJE SERCE OTRZYMUJE (*ODBIERA) MIŁOŚĆ.

    Uwolnienie tej Ciemnej Magii następuje teraz u wszystkich Ludzi na następnym, głębiej sięgającym poziomie i jest odpowiednie dla Indywiduum. Jednak niektórzy Ludzie dziś, tu i teraz otrzymują całkowite Uzdrowienie. Ci Ludzie kroczą odtąd i po wszelkie Czasy Ścieżką Światła.

    Stało się. Przyjmijcie to i świętujcie Wasze Życie.
    Teraz jesteście gotowi na to by to otrzymać.

    przerwa…

    W drugim kroku otrzymamy teraz dla wielu Ludzi pierwszą Inicjację w pełną Światła i wysyłającą Miłość Energię „ANKH”: Symbol Wiecznego Życia i Obfitości Boga. Dziś, tutaj i teraz u wszystkich tych Ludzi którzy otrzymują tą Inicjację otwiera się nowy dostęp do Obfitości Tworzenia i otwierają się dalsze poziomy Świadomości.

    Negatywne lub pozytywne, dobre i złe, światło i ciemność cofają się i to co pozostaje jest niespokrewnioną (*niezawisłą) obserwacją Życia jako to CO-JEST: we Wnętrzu jak i na Zewnątrz.

    Na drodze do Oświecenia należy pokonać biegunowe postrzeganie Świata, należy wyjustować Świadomość na nadrzędne, „neutralne” spojrzenie i dojrzeć do niewzruszonego Aktywisty. Ta Inicjacja jest ważnym krokiem w tym kierunku, albowiem zanim jeszcze biegunowy Świat może być postrzegany jako „nie-biegunowy” każdy Człowiek musi doświadczyć bogactwa boskiej Obfitości i zaspokoić swoje pragnienie z niewyczerpalnego Źródła Wszystkich Żyć. Należy zarzucić głęboko kotwicę bezwarunkowego zaufania Bogu.

    Tam gdzie pokonane zostaje Dobro i Zło – bez ich zaprzeczania – następuje stan wolności i wtedy Człowiek jest naprawdę Przebudzony.

    Każdy Człowiek który jest świadkiem tej manifestacji Światła w swoim teraz-czasie i jest na to gotowy TERAZ, otrzyma tą Inicjację ze specyficzną intensywnością wibracyjną i specyficzną frekwencją Światła.

    INICJACJA

    To oznacza że każdy Człowiek – zgodnie ze swoim indywidualnym rozwojem – zostanie teraz dotknięty przez boskie Światło. I to jest proste, tak jak proste jest wszystko co boskie – wymówcie:

    JA (podaj tutaj imię i nazwisko)
    JESTEM GOTÓW ABY TERAZ PRZYJĄĆ INICJACJĘ
    W „ANKH” WIECZNEGO ŻYCIA W OBFITOŚCI BOGA.
    JA DZIĘKUJĘ BOGU ZA TĄ ŁASKĘ.

    przerwa…

    MOJE SERCE OTRZYMUJE (*ODBIERA) MIŁOŚĆ.

    Ukochani Ludzie!

    Podniesienie Świata postępuje dalej i może być zakończone dopiero wtedy gdy pojedynczy Ludzie podniosą się ponad swoje samo-ograniczenia.

    Przemiana Świata postępuje dalej i warunkiem tego jest przemiana ludzkich Serc. Wszystkie Uzdrowienia i pełne Światła Inicjacje tego Czasu służą do tego aby doprowadzić Was z powrotem do Waszej boskiej Wibracji, aby dać Wam udział w Rzeczywistości Wszystko-Co-Jest. Przy czym w przededniu należy usunąć z własnej Istoty wszystkie stare Struktury i Ciemne Umowy z Czasu – aż pojedynczy Człowiek będzie w stanie samemu uwolnić się z więzienia własnych jak i obcych kondycjonowań i aż osiągnięta zostanie wystarczająca samo-świadomość i ciągłe połączenie z Bogiem.

    Przy wszystkich wymaganiach procesu Podniesienia dziś na pierwszym miejscu stoją całkowite Uzdrowienia Ciała Energetycznego ludzkiej Istoty i jest to pilna konieczność tych Dni. Żadne globalne Wydarzenie – niezależnie od tego jak jest wzniosłe czy pełne Światła – nie może rozwinąć takiej Siły którą uwalnia zaledwie jeden Człowiek który osiągnął Oświecenie!

    A więc dziś wszystko podporządkowane jest indywidualnemu Uzdrowieniu! Świetliste Poziomy Bytu zostały do Was wysłane aby przygotować Energie, aby Wam towarzyszyć, aby nawigować Wam przez wiele Światów Ciemności – jeszcze zanim podniesiecie się i osiągnięcie zwycięstwo na szczycie. Zaprawdę, Ja mówię Wam:

    Całkowite Uzdrowienie jednego tylko Serca ludzkiego wywiera większe skutki na Uzdrowienie planety aniżeli każde usunięcie niedopuszczalnych Stanów w tym jeszcze nieuwolnionym Świecie Zewnętrznym.

    ZASADNICZYM POZOSTAJE
    SAMO-UZDROWIENIE

    A więc idźcie i wprowadźcie wystarczającą Siłę i Energię w Wasze Samo-Uzdrowienie! To jest to co jest nadal jeszcze znaczące dziś i do Końca Czasu:

    1.
    Nie idźcie na żadne już więcej kompromisy.

    2.
    Spójrzcie tam gdzie do dziś nie chcieliście spojrzeć.

    3.
    Dotknijcie to co do dziś pozostawało dla Was nietykalne.

    4.
    Pokonajcie każdy lęk przed Przemianą.

    5.
    Zacznijcie świętować sukcesy Waszej Transformacji
    i zacznijcie kochać dalsze kroki ku Waszemu Ukończeniu.

    6.
    Kochajcie Przemianę, kochajcie to Nowe,
    kochajcie możliwości które dzisiaj są Wam do tego oferowane.

    7.
    Nie mówcie „dość”.
    Nie mówcie że już dość uczyniliście, rozpoznaliście i sprawiliście.
    Nie mówcie że jesteście zmęczeni i zasłużyliście na przerwę!

    8.
    Bardziej powiedźcie:
    „dalej, aż będę Ukończony!
    Działaj Ty boska Mocy, działaj Ty boskie Światło, działaj Ty boska Miłości
    – bezwarunkowo, we mnie i poprzez mnie”.

    9.
    Nie dajcie się więcej irytować Waszym codziennym nastrojom,
    nie dajcie się odciągnąć od pełnej Światła Drogi
    lub powstrzymywać się od pełnego Światła czynu.

    10.
    Rozpoznajcie Ciemność w Was i wokół Was
    i oświećcie ją Waszym Światłem!

    11.
    Wiedzcie iż Wy jesteście Życiem, Wy jesteście Drogą,
    Wy jesteście Prawdą i Wy jesteście Miłością.

    Dzisiejszym Uzdrowieniem i dzisiejszą Inicjacją osiągnęliście następny stopień Wolności tak jak i weszliście na następny stopień Wiedzy i: Wam przekazana została Moc.

    To co dziś, tutaj i teraz się stało, będzie nadal i dalej Waszym udziałem jeśli otwieracie Wasze Serca na Światło i bezwarunkowo powierzacie Waszą Istotę Łasce Boga.

    Człowiek który dotarł do Strumienia Życia oddaje się prowadzeniu Boga i „Jego Światłu Miłości”. Idźcie, albowiem jesteście i dalej będziecie Nowo-Narodzeni w każdym nowym Momencie.

    Ja jestem pośród Was od Początku Czasu
    i aż do Końca wszystkich Dni. W Wieczności.

    SANANDA

    Źródło: lichtweltverlag.com
    Tłumaczenie: Team TERRA

    • Andrzej
      Czer 22, 2015 @ 08:54:38

      Jeśli ktoś robi coś za nas, to podłącza nas do siebie. Takie odkurzanie przez dmuchanie. Nie kwestionując potrzeby odłączenia się od dawnych inicjacji, paktów, traktatów, umów, przysięg czy zobowiązań, podsuwam ideę, że naprawdę można to zrobić tylko samodzielnie w swoim sercu.

      • Elżbieta
        Czer 22, 2015 @ 19:36:18

        Może troszke inaczej to określe, Gdy poczujesz Serce, Twoja Prawdziwa wibracja rozpuści Wszystko, co na Siebie nałożyłeś, nieważne czy byłes nakładajacym , czy byłeś, przyjmującym nałożenie, czy zaniosłes dziecię aby na nie nałożono, Jesteś Energia tutaj na Ziemi, I w połaczeniu z Sercem, rozpuścisz Wszystko, co kiedyś wrzucone zostało w przestrzeń Ziemi, a co przyjąłes jako Energia bezwarunkowo.
        Aby to rozpuścić raz na zawsze, poprzez Swoje połaczenie I Jedna Świadomośc , która w Sobie kształcie Jesteś,
        http://www.jestemsoba8.blogspot.com

    • Rafaello
      Czer 22, 2015 @ 11:07:25

      Dziekuje :)))

  11. planetariusz
    Czer 21, 2015 @ 23:51:29

    Wprowadź informację, że możesz przebywać w swoim ciele tak długo jak zechcesz.Jesteś nieśmiertelny i Ty tworzysz swoją przyszłość,musisz wyłamać się z pod władzy i manipulacji programami długości twojego życia .

  12. Simon
    Czer 21, 2015 @ 20:42:41

    miałem już swój czas spojrzeć na ten świat innym okiem i podświadomością , może i mam 19 lat ale czekam by spłacić to co uczyniłem w życiu z należytą karą każdy ma swoje wzloty i upadki do dna , w tym momencie jedyne na co czekam to 2016

    • Elżbieta
      Czer 21, 2015 @ 22:18:57

      Simon, „Nie w życiu” a ŻYCIU, do którego przybyłes, na Ziemie , I nie kara, przestajac oczekiwać kary, znika kat I ofiara, Jesteś Świadomościa w ŻYCIU ZIEMSKIM, I pełna harmonia, albo odejście, Czy zaufanie, czy z Sercem porozumienie, czy Jednym sie stanie, Kazdy wybiera Indywidualnie, Zostajac na Ziemi przejmujesz Ziemskie wibracje I stajesz sie Ziemskim Materialnym ŻYCIEM,
      Przestrzeń Ziemi kiedyś czysta, odzyskuje swoją czystość poprzez ŻYWE CZłowiecze Serce, I Z Jadrem Ziemi, Naturalne , nie wymuszone, nie wyuczone, nie udawane połaczenie, Matka Ziemia, Szanuje Wszystkie na Niej ŻYCIA, Jest Matka, Ojciec, którego obdarowały inne Świadomości, Przyjmować zaczyna w Siebie Swoją Matczyna wibracje, I tak Ziemianin, tak długo za Ciało uważany, staje sie ŻYWYM ZIEMSKIM SERCEM na powierzchni Planety, w Swojej wibracyjnej Naturalnej „wielkości” Ziemskiej, w harmonii z Matką Planetą Ziemią,
      http://www.jestemsoba8.blogspot.com

    • Małgorzata
      Czer 22, 2015 @ 20:36:29

      Simonie, kiedyś podobnie myślałam o karze i nagrodzie jak o czymś co jest nieodzowną częścią każdego życia. Gdy miałam 19 lat wydawało mi się podobnie jak Tobie teraz, że już zobaczyłam i przeżyłam wiele, a życie jak wówczas uważałam doświadczało mnie w mało przyjemny sposób. Z perspektywy 40 lat dochodzę do wniosku, że dopiero teraz zaczynam coś rozumieć z tego jak zbudowany jest świat, dlaczego miałam urodzić się właśnie w tej rodzinie, spotkać takich ludzi, przeżyć związek pełen rozczarowań. Na samym początku uznałam, że te okropne przeżycia to kara za to jak się zachowywałam wcześniej. I nagle po wielu latach odkrycie – to co uważałam za „system wychowawczy” był iluzją celowo urzeczywistnianą w naszym życiu przez naszych Ciemnych Braci po to, aby obniżyć nasze poczucie własnej wartości, a w konsekwencji dokonać zmian we mnie( musiałam wybrać czy nadal chce w tym tkwić ). Zadałam sobie pytanie czego mam się jeszcze dowiedzieć i wiesz – to co dla mnie jest najistotniejszym odkryciem to poczucie, że jest Ktoś dla kogo jestem najważniejsza, Kto jest ze mną cały czas , Kto całkowicie i bezwarunkowo kocha mnie, akceptując każdą moją decyzję.To Stwórca, który wbrew próbom indoktrynacji nie czeka na nas z batem za nasze „złe „uczynki. On całkowicie akceptuje nasze wybory.
      Jeśli po jakimś czasie uznasz, że teraz wybrałbyś inaczej to zapewniam Cię, znowu staniesz przed kolejnym wyborem w którym będziesz mógł urzeczywistnić swoją zmianę świadomości. I jeszcze jedno co jest bardzo istotne – nie miej poczucia winy, że dokonałeś niewłaściwego wyboru, przebacz sobie i poproś o przebaczenie innych a zobaczysz świat cudów, którego jesteś częścią. Trzymam za Ciebie kciuki
      ps polecam przeczytaj Rozmowy z Bogiem

  13. kuba1902
    Czer 21, 2015 @ 15:24:01

  14. anaja
    Czer 20, 2015 @ 12:51:19

  15. Rafaello
    Czer 20, 2015 @ 11:14:59

    Wytrwamy wszyscy 🙂 ! ,,Przełom jest blisko!”

  16. Jan
    Czer 20, 2015 @ 09:22:19

    Dziękuję Ci Krystal za tak szybkie przetłumaczenie tej informacji.
    Widziałem to wczoraj wieczór na stronie Cobry ale mimo tłumacza Google nie bardzo dawało się zrozumieć.
    Wynika z tego, że niewiele możemy zrobić. Musimy cierpliwie czekać na ten impuls z Centralnego Słońca. Oby tylko to czekanie nie było zbyt długie…
    Tam u Nich jest zupełnie inaczej z czasem. Z naszego punktu widzenia to może być jutro a może też być za sto lat…
    Dla istot, które żyją tysiące lat, sto lat wcześniej czy później nie ma wielkiego znaczenia ale dla nas niestety każdy rok to bardzo wiele…
    Co tu dużo gadać, chciałbym tego doczekać jeszcze w tym życiu… A tego życia w tym ciele nie za wiele mi już zostało… (mam teraz 72 lata)
    Serdecznie Cie pozdrawiam
    Janek

    —-

    ❤ kr

    • black butterflies
      Czer 20, 2015 @ 18:44:36

      To kwestia zmian, nie czasu. Biorąc pod uwagę zebrane przeze mnie informacje chodzi tutaj o wprowadzenie zmian w ludzkiej świadomości, reszta potem to formalność.

    • darek
      Czer 21, 2015 @ 08:11:26

      Chyba wiesz,że nigdy nie umierasz,ale w swoim ciele myślę ,że doczekasz dobrych czasów.

    • Cyfus
      Czer 21, 2015 @ 12:55:06

      Wiam Cie Janie,
      niezupelnie sie z Toba zgadzam. Chociaz jestem co prawda odrobine mlodsza od Ciebie, nigdy nie mysle, ze kiedys przyjdzie na mnie czas, odejsc. Tak jakbym juz miala zyc wiecznie…
      Pozdrawiam Cie serdecznie
      Ula

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
