Simon Parkes -> biuletyn czerwcowy

.

Ciekawy filmik dla tych, którzy go jeszcze nie widzieli — Danuta Anna Sharma,  opowiada o swoim spotkaniu z Simonem Parkesem, portalach do innych wymiarów, a także rasach Mantis i Reptylian.

.

.

Witajcie w czerwcowym wydaniu mojego biuletynu.  Jak obiecałem, to wydanie skupi się na mającym miejsce na całej planecie rozwoju duchowym.  Ci, którzy mieli konsultacje ze mną, wiedzą, że często odnoszę się do zwrotu nowego wieku – Wzniesienia.  Często używam tego określenia, tak jak jest ono rozumiane przez szerszą populację i jego znaczenie wydaje się oczywiste.  Będziesz oczywiście wiedział, że jest wręcz przeciwnie; ściągamy w nasze ciała 10 energetycznych nici DNA.  Niektóre osoby są bliżej na drodze niż inni.  Niektóre osoby niestety nigdy nie rozpoczną tej podróży, ale dla tych z nas, którzy ją rozpoczęli, ten czas jest źródłem wielkiej ekscytacji, wielkiej zmiany i nieustannie rosnącego wyzwania. W pewnym sensie jest to trudny czas dla nas wszystkich, ponieważ kiedy łączymy się z nićmi naszego DNA, widzimy coraz wyraźniej i rozumiemy coraz głębiej świat, w którym żyjemy i tych, których starają się nami  zawładnąć.

Przez ostatnie 3 lata widzieliśmy masywną eskalację operacji fałszywej flagi, ale jedynie ci z nas, którzy się łączą i przez to są przebudzeni, rozpoznają je jako operacje fałszywej flagi.  Dla innych są to autentyczne wydarzenia.   Jeden z największych aktorów w naszych czasach, Benjamin Netanyahu, przez niego, Mossad i frakcja syjonistyczna spenetrowali każdy rząd i instytucję na tej planecie.  Więc jakże wielką niespodzianką jest fakt, że administracja Obamy podnosi bariery w wysiłku, aby zablokować wpływy frakcji syjonistycznej, która chętnie kroczyłaby ku zniszczeniu, jeśli zaistniałaby inna możliwa droga.  Wiem, że wielu z was jest rozmieszczonych na całej planecie.  Niektórzy bardzo odosobnieni, część w małych społecznościach i grupach, ale wszyscy jesteśmy połączeni poprzez pragnienie rozwijania się i ostatecznie osiągnięcia prawdziwego Wzniesienia jako ludzie.  Wiele lat temu rodzaj ludzki miał w sobie 12 nici DNA.  Przez podstęp i matactwo oraz niemałą genetyczną modyfikację, ludzkie ciało, które posiadamy obecnie, zostało okradzione z 10-ciu nici DNA.  Od czasu 21-go grudnia 2012, rodzaj ludzki postawił najbardziej ogromny krok do przodu (o wiele bardziej gigantyczny niż jakiekolwiek fałszywe kroki postawione na Księżycu).  Każdy z was, kto jest na tej drodze do ‚Wzniesienia’ zmierzy się przez następne 2 i pół roku z najbardziej sprawdzającym czasem.  Będziecie świadkami jak karnawał/spektakl rozwinie się przed waszymi oczami, kiedy to desperackie elity będą robiły wszystko co w ich mocy by oszukiwać i ogłupiać tak wielu ludzi, jak to tylko możliwe.  Proszę zważcie na to, że ci ludzie nauczyli się wiele przez ostatnie 3 lata i powinniśmy się spodziewać subtelności w rozwoju operacji fałszywej flagi.

My, którzy zmieniamy się, powinniśmy oczekiwać przez nadchodzące 12 miesięcy naszych zwiększonych reakcji, kiedy nasze fizyczne ciała zaczną wysiłek zrównoważenia z naszymi energiami, kiedy te będą się zmieniać i rozwijać.  Powinieneś spodziewać się zwiększonych bólów głowy, odczuć mrowienia, poczucia, że każdy dzień jest krótszy od poprzedniego (mamy zawsze mniej czasu by zrobić to co zawsze robiliśmy, ponieważ czas nie jest linearny i koncepcja czasu jaki znamy obecnie się zmienia).  Wielu z nas zaczyna dostrzegać lub widzieć migawki z 4-go wymiaru.  Nie akceptuję idei, że przejdziemy prosto do 5-go wymiaru z pominięciem 4-go (ponieważ jest to miejsce, gdzie są wszyscy źli goście).  Jeśli akceptujemy, że jesteśmy tutaj by uczyć się, jak ktoś może uczyć się nie doświadczając tego całego wymiaru?  Kiedy to lato przejdzie w jesień, wiele głosów zostanie podniesionych, mówiących nam, zrób to lub zrób tamto.  Podążaj za tymi, lub tamtymi naukami.  Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że powiem, aby ufać jedynie sobie i pytać siebie kiedy usłyszycie takie oświadczenia.  Czy istnieje w tym ziarenko prawdy?

W odniesieniu do ekonomicznej sytuacji w Północnej Ameryce, powiedziano mi, że istnieją tam ruchy zmierzające do podniesienia stopy procentowej w celu podtrzymania upadającego zaufania. Inni światowi liderzy również byli zaangażowani w próbę wywołania nacisku na kluczowe domy finansowe w dążeniu, jeśli by się to udało, aby przeszkodzić w wyciągnięciu ze Stanów Zjednoczonych ogromnych ilości pieniędzy (chociaż tylko tych cyfrowych).  Reżim syjoński ma w tym kluczową rolę do odegrania wraz z liderami Anglii i Niemiec, którzy są bardzo blisko związani z tą organizacją.  W podsumowaniu, podczas gdy droga przed nami będzie kamienista i wyboista, te ruchy zmian nie mogą zostać zatrzymane, chociaż ci, którzy starają się utrzymać swoje pozycje (część z nich jest, szczerze mówiąc, szalona i jest w stanie zrobić wszystko), nie będą w stanie powstrzymać rozwoju, który zawsze był przewidziany.

Chciałem zarysować bardzo ważną różnicę pomiędzy byciem Żydem, a byciem Syjonistą.  W rzeczy samej, nawet w grupie syjonistycznej są ludzie z dobrymi intencjami.

Wiele siły, wiele nadziei, wiele miłości.

Simon, 1 czerwca 2015

Przetłumaczył black butterflies, edycja Krystal

http://us9.campaign-archive1.com/?u=4a8bbd95efd926ee0efeb4a3b&id=2883ed5428&e=4aabaece2d

57 Komentarzy (+add yours?)

  1. Krystyna11
    Czer 13, 2015 @ 19:52:36

    Pozdrawiam wszystkich w ten weekend, a przy okazji odrobina humoru:
    Dzieci wiedzą lepiej.Wypowiadają się na różne tematy.Można dla rozrywki posłuchać,ile dusza zapragnie!Widać, jak nasze przekonania, wzorce myślowe odzwierciedlają się przez te dzieciaczki.


    🙂

  2. Ktos
    Czer 11, 2015 @ 19:43:09

    Z strony Vismaya Maitreya
    Wszystkim, którzy modlili sie za Sława bardzo dziekuję.
    Jest już na chodzie, teraz trzeba go jeszcze bardziej zregenerować i odstresować, bardzo mocno przeżył to zdarzenie, podwójny wylew w mózgu w tym samym czasie …
    ale i widzę, że to doświadczenie wyniosło go natychmiast kilka poziomow świadomości do góry.
    Ja widać często takie przypadki są nam po coś potrzebne …. inaczej zabrało by mu z pewnością wiele lat aby zrozumiał pewne rzeczy, skorektował własne błędy …
    jednak ten pocałunek śmierci był najlepszym jego nauczycielem.

    Co o tym myślicie ? I jak myślicie po co potrzebny jest ból w rozwoju duchowym ?

  3. poranek
    Czer 11, 2015 @ 13:00:10

  4. Krystyna11
    Czer 10, 2015 @ 13:05:56

    Elżbieto,również cieszę się bardzo,że intuicyjnie znalazłam ten film.Sama obejrzałam go dwa razy, jednym ciągiem, aby lepiej zrozumieć i przyswoić sobie stare prawdy.Chyba go kiedyś widziałam już, lecz przypomnieć sobie nie zawadzi i oglądałam go jakby przez inny pryzmat. Cieszę się,że również Tobie się podobał. :-)Pozdrawiam serdecznie! Krystyna,

  5. Ziemianka aka Kroolik
    Czer 08, 2015 @ 23:28:49

    Kochani – te odczucia chronicznego zmęczenia to okres waszej transformacji. Ja to przeszłam w lutym – spałam po 12 h. Na tę okazję straciłam pracę 😉 więc mogłam sobie na to pozwolić, no i w pracy bym tego nie przetrwała. Musiałabym iść na lewe l4…
    Momenty euforii i błogości to również stany kiedy dostajemy energię złotego wieku – energia chrystusowa. U mnie to się łączy z ciepłem na czakrze serca i też czasem slotu słonecznego.
    Niestety jestem bardzo wrażliwa i empatyczna pomimo zabezpieczeń „ci źli” nadal się mną bawią, narzucają nie moje myśli, abym tylko czuła się sfrustrowana itd. Czyli codziennie walczę. Dużo sypiam, ale czuję że tak muszę.

    Widuję zanik tego wymiaru ale oprócz trzęsienia i lekkiego zanikania obrazu nic wielkiego.
    Bardzo świadomie poruszam się po astralu – czasem mam wrażenie 24h świadomości, jednak ciało odpoczywa.

    Jednak od jakiegoś czasu zastanawia mnie cykliczność wydarzeń i jak to się ma ten nadchodzący złoty wiek do kosmologii hinduistycznej i tych wszystkich jug. Mam gdzieś też filmik na youtubie (gdy znajdę to wkleję) w zasadzie to potwierdzający, gdyż mówi o innych mesjaszach przed Jezusem i ich 12 uczniów – takie coś się powtarzało cyklicznie. I czy tak nie będzie w koło Macieju Oo czy będziemy mieli spokój już na tej planecie 🙂

    • piotr
      Czer 09, 2015 @ 15:01:38

      Zazdroszcze Pani i chyle czola przed Mistrzynia(tez Pania). U mnie zmeczenie wystepuje po 7 godzinach ciezkiej pracy czyli mozna powiedziec norma. Nie przefazowuje sie ani nie widze zaniku wymiaru. Dlatego kazdemu kto widzi wiecej niz ja zazdroszcze (wiem brzydko robie) i zycze jak najlepiej w zyciu. Oby wasze zycia byly wypelnione miloscia blogoscia i zabawą 24/7 366 dni w roku.

    • Marcin Maj
      Czer 10, 2015 @ 12:12:45

      No właśnie ja też zazdroszczę. Sam bym chciał znikanie lub przenikania astrala tak mocno.

      Kiedyś wspomniałem o wydarzeniu. Skupiając się na samym akcie wchodzenia w każdej sekundzie odczuwając każdym elementem ciała moje poczucie czasu znikło i zaskoczony byłem gdy się znalazłem pod drzwiami swojego mieszkania 😀 A mieszkam na 4 piętrze a schody kręcą się w około w całym bloku na środku.

      Jadąc samochodem mówiąc Jam Jest Zmartwychwstanie i Życie w pewnym momencie oderwałem się jakby od ciała. Widziałem z za głowy :O Później nie udało mi się tego powtórzyć 😦

      Ostatnio mam blokadę na medytację.. Nie wiem czemu mam problem się odprężyć i zrelaksować. Czuję bardziej aktywność nocną. Mogę siedzieć do 3-4 rano a spać do 12 w dzień… Kładzenie się o 22 objawia się tylko kręceniem na boki. Medytacja brak skupienia, rozdrażnienie itd. Ale jak jest to jest nawet głęboka jak ostatnio z Szyszynką.

      • xylotet
        Czer 10, 2015 @ 20:08:31

        @Marcin Maj ,,,, jeszcze raz powtarzam ,,,, nie eksperymentuj za kierownicą !!!
        bo kiedyś zderzysz się czołowo z Dzieckiem ,,,, 😦

        Ps… skoro już tak sam sobie siedzisz w reaku który i tak Depresywnie Cię nastraja
        ,,,, fundnij sobie ,,, tak trzy doby 😉 ,,,, bez snu 😀 ,,,,, jako człowiek Wolny i Niezależny stać Cię na to ,,,, ja też kiedyś miałem okresy aktywności zawodowej
        od wiosny do jesieni ,,,, więc zimowałem bez Zakłóceń Egzystencjalnych ,,,, wtedy
        mogłem eksperymentować 😀 ,,,, będąc sam ,,,, jest się odpowiedzialnym tylko
        Za siebie i Wobec siebie ,,,, to można wykorzystać nawet na Bardzo Ekstrawaganckie sposoby ,,,,, obojętnie co się stanie ,,,, stanie się tylko Tobie 😉

  6. Krystyna11
    Czer 08, 2015 @ 23:14:05

    Trzy magiczne słowa – mogą wiele zmienić…., a nawet wszystko!

    Warto obejrzeć ten film do samego końca, gdzie już występują napisy końcowe, ponieważ zawiera wiele mądrych i inspirujących wypowiedzi.

    Pozdrawiam wszystkich! 🙂

    • Elżbieta
      Czer 09, 2015 @ 21:50:44

      Krystyna11, dziękuję bardzo za ten piękny film. Pozdrawiam serdecznie.

    • Marcin Maj
      Czer 10, 2015 @ 13:42:49

      Zastanawialiście się nad inną koncepcją??

      Czy nie tworzyliście w swoim umyśle cudnego świata z własnych myśli, a każda rzecz żyła po swojemu i tu akurat WY nadawaliście mowę itd.? Czyż nie MY jesteśmy MYŚLĄ w czyimś, że tak się wyrażę UMYŚLE? A każda rzecz czy materialna czy nie to po prostu MYŚL tego UMYSŁU? MYŚL jest szybsza niż światło. Samo światło jest MYŚLĄ, bo to myśl dała temu światłu taki efekt a nie inny. Za pomocą myśli jesteśmy na końcu wszechświata a nawet w środku czarnej dziury lub w słońcu.

      • Transformator2015
        Czer 10, 2015 @ 18:08:54

        Ja podzielam to co na ten temat wyjaśnia „Transerfing Rzeczywistości”:

        Nasz świat to teatr marzeń sennych, w którym Bóg występuje w charakterze widza, scenarzysty, reżysera i aktora jednocześnie. Będąc widzem, obserwuje On sztukę, która rozgrywa się na scenie świata. Będąc aktorem, przeżywa On i czuje wszystko to samo, co istota, której rola jest odgrywana. Bóg tworzy rzeczywistość i zarządza nią poprzez zamiar wszystkiego co istnieje. Wraz z duszą wszczepił On każdej żywej istocie część swego zamiaru i wysłał ją do marzenia sennego – życia. Każdej żywej istocie Bóg udostępnił wolność i władzę kształtowania jej rzeczywistości na miarę jej świadomości. Praktycznie żadna żywa istota nie wykorzystuje zamiaru w sposób świadomy i celowy. Będąc w stanie nieświadomego snu, niewyraźnie czegoś chcą, nie rozumiejąc, czego konkretnie. Uzyskany zamiar jest rozmyty, niejasny, bezwiedny. Człowiek w tym sensie nie awansował bardziej niż zwierzęta. Wahadłom udało się odebrać ludziom świadomość własnych zdolności, a nawet wypaczyć sens samego życia, zastąpiwszy służenie Bogu uwielbieniem. Prawdziwy sens życia, jak również samo służenie Bogu, polega na współtworzeniu – tworzeniu wraz z nim.

        • Marcin Maj
          Czer 10, 2015 @ 19:21:32

          Innymi słowy dla mnie to wszystko jest jak ruskie Matrioszki 😉 Przedstawiają obrazowo to jak jest. Z chwilą reinkarnacji opracowujemy plan wstąpienia do ciała. Więc i tu się pokazuje odgórne zamierzanie, plan. W pewien sposób wolna wola jest tylko iluzją, bo niezależnie jaką drogą pójdziemy, a która według nas daje nam wolną wolę prowadzi do jednego. Czy pójdziemy w lewo w prawo prosto w górę w dół zawsze wróci do jednego punktu.

          Bóg to umysł który sam siebie bada i przeżywa za pomocą swoich własnych myśli.

        • marta
          Czer 10, 2015 @ 23:30:46

          Bóg nie jest umysłem, a Świadomością, a to nie to samo.

  7. Marcin Maj
    Czer 08, 2015 @ 11:10:10

    Ostatnio skupiłem się w medytacja na Szyszynce i miałem takie doświadczenia z nią związane:
    *1 Śniło mi się coś podobnego do „Obcego”, które nas goniło. Nic w tym dziwnego gdyby nie to, że ja obracając się na bok obróciłem się i w śnie i na jawie. Byłem w obu światach naraz i byłem świadomy w obu światach. Leżąc na boku „poczułem” :O jak to „coś” mnie rozcina na pół. Widziałem leżąc na tym właśnie boku jak przez kołdrę przesuwa się cień głowy tego czegoś. To było uczucie takie jak by nożem w 2 miejscach przeciąć plastelinę a środkową część zabrać ze sobą. To coś jakby „zabrało” środek mojego ciała.
    *2 Znów wczoraj skupiając się na szyszynce; ale teraz znalazłem dokładniejsze jej położenie; odczułem coś jakby efekt skoku nadświetlnego. Taki efekt tylko maiłem przy dłuższej medytacji i rozluźnieniu. Tutaj miałem 2 razy w krótszym czasie niż kwadrans oraz mocny wstrząs całego ciała aż skoczyłem w łóżku do góry :O

    Po tym 2 razie miałem całą noc snów… Nad wyraz przyjemnych 😉 Z czego w jednym byłem w przestrzeni na wycieczce i gdy grupa się śmiała z kilku osób to podszedłem do tych osób jakby w celu ich ochrony. Wspominam o tym bo gdy podszedłem to jedna z dziewczyn się uwiesiła na mnie. Niby nic ale „czułem” ją, ciężar, ciepło wszystko oraz to, że nie odszedłem mimo, że średnio mi to odpowiadało. Jak się to skończyło ruszyłem swoją samotną drogą na zwiedzanie statku 😉

    Zmęczenie jest obecne, ale to co widzę i odczuwam to raczej dziwne skoki. raz jestem mega głodny i mogę cały dzień jeść a raz nie jestem głodny nawet cały dzień i nic nie jem ale skory do pracy. Do tego też zniecierpliwienie. Gdy jest koniec jednej roboty chce się znaleźć już w miejscu drugiej roboty i to zrobić. Gdy ojciec marnuje czas na zbyteczne rozmowy czuje właśnie zniecierpliwienie.

    Moja mama jak była mała to maiła wrażenie, że składa się z małych śrubek i części i sobie mało co krzywdy nie zrobiła dobierają się do tych rzeczy :/ a w młodości się zastanawiałem czy JA (to prawdziwe JA) patrzy naprawdę przez te oczy i czy ludzie też mają takie spektrum postrzegania świata i czy będąc w innym ciele też tak samo będę widział to swoje ciało i świat 😉

    • xylotet
      Czer 08, 2015 @ 21:06:18

      @Marcin Maj 🙂 ,,,,, znalazłeś się na Właściwej Drodze ,,,, 😀 ,,,,, baw się TYM ,,,
      konsumuj TO ,,,, tylko unikaj prób Racjonalizacji tego ,,,, to tak jak złapanie
      pięknego motyla i przybicie go szpilką w gablocie ,,,, 😦 ,,,, Motyl to jest Piękno
      jego Kształtu ,,, jego Kolorów ,,,, i GRACJA JEGO LOTU ,,,,, !!!!!! ,,, TO JEST CAŁY MOTYL ,,,,, 😀 ,,,,, to co w gablocie to tylko Martwy i Intelektualny jego SYMBOL ,,,,,,,,,,,,,,,, 😀

      • Marcin Maj
        Czer 10, 2015 @ 12:04:52

        Ale ja mam umysł racjonalny, sceptyczny. Dlatego Crystal zablokowała w pewnym momencie pisanie postów 😛 Nie mówię, że to w 100% z mojego powodu.

        O ile energie i wizualizacje energii itd. ja do świadomości przyjmuję bardzo tak ostrożnie podchodzę do sytuacji geopolitycznej na świecie i relacji tu na blogu 😛

        Moje podejście do życia to.. DYSTANS. Ja obserwuje, nie angażuje się. Więc z tym motylem się nie bój. Dlatego uwielbiam KOTY. Są niezależne! Nie dają się w kaszę dmuchać 😉

    • Transformator2015
      Czer 08, 2015 @ 23:18:29

      Marcinie wrzuć świadomie w Szyszynkę Energię Kundalini która pojawia się w momencie orgazmu a zobaczysz gdzie Cię „przeniesie”! 😉

      • Marcin Maj
        Czer 10, 2015 @ 11:59:36

        Orgazmu???? WOW Ja śpię sam i jestem sam 😀 Mi właśnie związki odstraszają bo są takie… 3W??? Zresztą jakoś nie kręci mnie aspekt fizycznych doznań…

        Czy wy też macie czasami tak, że was ten świat fizyczny i doznań
        fizycznych-cielesnych męczy?? Mnie czasami wkurza ta ograniczoność tego świata. Nic mnie tu nie zaskakuje. Nic mnie nie interesuje. Żadne gadżety, ani inne pierdoły. Ludzie mnie męczą swoim gadulstwem i swoimi wywodami o własnych problemach, które pochodzą w większości od nich samych. Ostatnio bardziej mnie mrówki zainteresowały jak spadź zbierały z liści niż ludzkie sprawy i wynalazki :/

        Od małego czułem się oderwany od tego świata. Ziemska rywalizacja dla mnie była mi obca i prymitywna. Dlatego nie podchodzą mi też te ziemskie związki. Całe latanie, zabiegania jest takie… prymitywne.. Bardziej mnie ciągnie na partnerstwo ale ciężko znaleźć kogoś kto ma podobne podejście. Ludzi nie da się zaspokoić. To studnia bez dna a na dole wielkie Ego.

        Widzisz ja nie latam i nie przywiązuje się. Daje wolność 2 osobie jak chce coś zrobić to niech zrobi. Odejść? Proszę bardzo. Ja nikogo przy sobie nie mam zamiaru trzymać, robić wszystko by ktoś był przy mnie bo JA będę smutny, bo JA będę samotny. Jestem samotny. Ale wolny od Ziemskich schematów.

        • Transformator2015
          Czer 10, 2015 @ 18:04:09

          Widzisz Marcinie zareagowałeś zgodnie z narzuconym systemem przekonań, który nie ma nic wspólnego z prawdziwą wolnością. Znacznej większości ludzkości udało się wmówić, że doznanie orgazmu jest wyłącznie fizycznym przeżyciem, za który należy się wstydzić i traktować jako grzeszny. A tak naprawdę jest to jedna z najcudowniejszych boskich energii – Kundalini, dzięki której możemy w łatwy sposób kreować naszą rzeczywistość. Wszystko zależy od poziomu świadomości i wyzwolenia się od ograniczeń. I naprawdę, aby odczuć tą piękną boską energię nie potrzeba angażować innych osób – samemu można ją zaprosić do „tańca radości”.

        • Marcin Maj
          Czer 10, 2015 @ 19:29:55

          Post pod Manifestacją miał być pod Transformator2015 😉

        • Obserwator
          Czer 11, 2015 @ 16:29:31

          Można powiedzieć, że w swojej wypowiedzi Marcinie (jesteś moim imiennikiem) dostrzegłeś świat 3W wprost genialnie. Mam bardzo podobne odczucia do Twoich. Czasem mnie to wszystko dookoła śmieszy (i to jak bardzo), czasem drażni (również w niewyobrażalny sposób). …

        • nana
          Czer 12, 2015 @ 08:23:17

          Marcinie drogi:)mam dokladnie to samo:)))pzdr

        • Monika
          Czer 12, 2015 @ 21:15:08

          Doskonale Cię rozumiem, Marcinie, a w związku z tym , co napisałeś, przypomniała mi się wypowiedź Sathya Sai Baby:
          „Temu, kto zaczyna osiągać coraz wyższe poziomy świadomości i rozwijać duchową siłę, jest coraz trudniej znaleźć w swoim otoczeniu ludzi, którzy byliby w stanie dzielić z nim głębię jego duchowego zrozumienia. „

        • nell
          Czer 13, 2015 @ 18:22:57

          Tak ma każda osoba, która podnosi świadomość. 😉 To naturalne. 😉

  8. Manifestajca
    Czer 08, 2015 @ 09:33:56

    O i mam drugie.

    Czy w filmie Jupiter jest jakieś duchowe przesłanie ?

    • Marcin Maj
      Czer 10, 2015 @ 19:28:40

      Jeśli mówisz o rozkoszy to lepiej użyć do tego innego słowa. Tak samo zamiast Bóg używam Życie. Niby to samo ale Życia nie wyobrażasz swoim ziemskim ograniczonym spojrzeniem i wyobrażeniem a Boga.. hmm.. każdy ma swoje wyobrażenia co historia pokazała dobitnie gdy tworzyły się różne odłamy różnych sekt i religii.

      Zamiast orgazm użyłbym BŁOGOŚĆ 😉 Niby nic ale zmiana słowa da mniej wypaczeń językowych. A każdy nawet TY łapie się na utartych schematach 😉 Dlatego by wyjść ze schematów tworzę swój własny świat wartości i słów i określeń, które mają dla mnie wartość niż POTOCZNOŚĆ 😉

      Orgazm jest potoczny i obojętnie w jakiej tonacji intencji go używał myśl jedna będzie do Ciebie przychodzić… SEKS 😀

      „Nie warto walczyć z Wiatrakami, lepiej zabrać im Wiatr który je napędza” 😉

      • Transformator2015
        Czer 10, 2015 @ 21:37:39

        Marcinie owszem możesz tworzyć własne słownictwo czy dopasowywać pod siebie znaczenia słów, ale ja posługuję się językiem powszechnie przyjętym i zrozumiałym, aby wszyscy zrozumieli w pełni co przekazuję. Jak bym pisał tak jak proponujesz, moja wypowiedź znaczyła by zupełnie coś innego i by była wypatrzeniem tego co chciałem przekazać potencjalnym odbiorcom.

        I owszem – orgazm jest ściśle związany ze seksem, chyba że ktoś ma jakieś zaburzenia. Podczas aktu seksualnego dwóch osób – gdy jednocześnie te osoby wyzwalają Energię Kundalini i mają tego pełnię świadomości mogą doświadczyć cudownego zjednoczenie ze Stwórcą. 🙂

        • xylotet
          Czer 10, 2015 @ 22:26:55

          @Transformator2015 ,,,, „…… mogą doświadczyć cudownego zjednoczenie ze Stwórcą. 🙂 ” ,,,, wiesz co ? ,,,, ujął bym to tak 🙂 ,,,, jak już doświadczą cudownego zjednoczenia ze Sobą Sami ,,,,, to wszelkie inne drogi stoją przed nimi
          otworem ,,,,, z każdą z nich będą się mogli zjednoczyć ,,,, jako Jedność ,,, 😀

          Ps. stwórca ma tyle czasu i cierpliwości ,,,, że chętnie na swoją kolej poczeka 😉

        • Monika
          Czer 12, 2015 @ 21:16:21

          Orgazm to moment, w którym energia Kundalini uwalnia się na poziomie drugiej czakry. I tę energię nazywamy seksualną. Jest to jednak tylko jedna z możliwości wyrazu energii Kundalini, która równie dobrze może się uaktywnić poprzez pozostałe czakry. Im „wyżej” tym wspanialsze doznania. Utożsamianie energii seksualnej z energią boską czy ze zjednoczeniem z Bogiem jest sporym nadużyciem. Ci, którzy choć raz przeżyli „orgazmy” na wyższych poziomach, wiedzą, jak bardzo ograniczona jest seksualna forma wyrazu energii Kundalini, mimo iż może być związana z przeżywaniem głębokiej rozkoszy.
          Krystal, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam 🙂 ❤ I Wszystkich Innych Forumowiczów 🙂 ❤

          🙂 kr

        • xylotet
          Czer 13, 2015 @ 20:57:56

          słowo orgazm jest wyjęte z realowego Kontekstu i Doznań ,,,, czyli zjednoczenia
          się na chwilę na głębokość pochwy(dla niektórych odbytu ,,, ust ,,, i chyba na tym koniec 😦 ) ,,,, potem następuje oddokowanie ,,,, a reszta
          to wspomnienie po tym 😦 ,,,,,, uzależnione od poetyckich ,,,, intelektualnych ,,,,,
          a czasem nawet filozoficznych uwarunkowań Doznającego 😉 ,,,,,, dlatego jest
          to doświadczenie ogólno-ludzko zrozumiałe ,,,,,, funkcjonuje pod nazwą sex

          ,,,, a ta typowo realowa wykładnia przenoszona jest czasem na Obszary Niefizyczne (najczęściej przez tych którzy takowych świadomie nie doświadczyli !!!)
          ,,,,, okrasza się to Pojęciami z filozofii wschodu (kundalini itp. ) ,,,, choć nawet Tam
          zostało to przez niektóre szkoły wypaczone ,,, np. tantryzm leworęczny 😦
          ,,,,, i tak powstaje Orgazm Jako Panaceum na Wszystko (Kundalini ,,,,Jedność ze Stwórcą itd. itp.) ,,,,
          Ps.
          tylko dlaczego ???? ,,,, w świecie jest tyle rozczarowania ,,,, niespełnionych
          oczekiwań itd. ,,,, ????? 😦 ,,,,, skoro Każdy Praktycznie może sobie WŁASNĄ
          RĘKĄ tą Jedność ze Stwórcą ,,,, Załatwić 😉 ????? ,,,,,,,,,,, dlaczego 😀 ???????

        • marmur71
          Czer 14, 2015 @ 20:34:23

          😉

          Darius & Finlay – Tropicali (Official Video) HD – kr

  9. Manifestajca
    Czer 08, 2015 @ 09:19:03

    Nietypowe pytanie.

    Ma ktoś może jakąś ciekawą informacje o Lucyferze ?

    • xylotet
      Czer 08, 2015 @ 20:38:20

      @Manifestacja ,,,,, Sama go o to Zapytaj !,,,, po co czytać kolejne banialuki ,,,,
      na takie tematy ,,,, tak naprawdę On i Jezus ,,, są między innymi po to , aby
      Odpowiadać na Zadane Pytania ,,,, nie przejmuj się i jeden i drugi mają Dostęp
      Pełny ,,,, nawet do najbardziej Zakutego Łba na tej Ziemi ,,, dla KAŻDEGO mają
      CZAS i COŚ do POWIEDZENIA ,,,, pytaniem jest ,, CZY TY JESTEŚ NA TO GOTOWA ?? ,,, czyli ,,, wykorzystać Twój Odwieczny Czas Antenowy ,,,, u Jednego z Nich ,,,,, bez Zapadania się w Totalną NIEPAMIĘĆ ,,,, po Takiej Audiencji 😉 ,,,,,

      Ps…. Polecam Ci najpierw poćwiczyć na Jezusie 😉 ,,,, jeśli Zapamiętasz Wszystko to jesteś Gotowa też i na Lucyfera ,,,,,, 🙂

  10. amaria
    Czer 07, 2015 @ 15:50:46

    A ja właśnie od kilku tygodni czuję często, wręcz codziennie, dziwne mrowienie w kończynach. Zazwyczaj albo lewa dłoń, albo prawa stopa. No i też to ciągłe zmęczenie i apatia, a w środku wręcz przeciwnie, energia aż kipi.

  11. Weronika
    Czer 07, 2015 @ 14:23:22

    Witam Wszystkich uczestników tej strony.
    Piszę pierwszy raz, lecz portal odwiedzam już jakiś czas.
    Chcę się podzielić radością, jaka spotkała mnie kilka dni temu. Otóż 5.06. zamyśliłam się o moim synu w nastroju miłości. Nagle dzwoni telefon. Odebrałam. To on dzwoni i mówi, że jest przejazdem w Karpaczu i popija kawkę w kawiarence. Bardzo się ucieszyłam z niezamierzonej rozmowy.
    Na drugi dzień rozmyślam o drugim synu również w nastroju miłości, jak zwykle, nie pamiętając wczorajszego incydentu i znów dzwoni telefon. To on dzwoni z Karpacza ze szczytu Snieżki z całą rodziną. Co za zbieg okoliczności?
    Obydwaj synowie nie kontaktowali się ze sobą już długi czas i nadal nie wiedzą o tym fakcie. A ja przeżywam radość.
    Pozdrawiam serdecznie, Weronika.

    ❤ kr

  12. teresa stephen
    Czer 06, 2015 @ 21:14:01

    Zmeczenie, niechcenie sie i jakas apatia albo „nieobecnosc” .A jednoczesnie jak u Magdaleny , rozdygotanie w srodku. Niekoniecznie lubie ! I

  13. anaja
    Czer 06, 2015 @ 16:25:20

    Bardzo ciekawe i może też wyjaśniać częściowo znikanie ludzi. Raz doświadczyłam czegoś podobnego, chociaż żadnego ufo wtedy nie widziałam. Byłam u weterynarza z moim naj najukochańszym przyjacielem, Kotkiem Salemem, który już odszedł. Ale wtedy pojechałam z teściem mojej córki do weterynarza i kiedy już wszystko załatwiliśmy to Salema wzioł Zbyszek i poszedł z moją córką do samochodu a ja zostałam żeby zapłacić za wizytę. Kiedy wyszłam przed budynek w którym znajdował się weterynarz, wtedy wszystko zniknęło, bloki parkingi no kompletnie wszystko.Za to zobaczyłam przepiękny krajobraz wzgórz i niesamowita roślinność, a nad głową przepiękne ptaki. Stałam oniemiała i nie wiedziałam co robić. Wtedy Zbyszek przycisnął na klakson i ten dźwięk chyba zciągnął mnie do tej rzeczywistości. Kiedy wsiadłam do samochodu to powiedzieli mi że jak wyszłam od weterynarza to moja postać zaczęła drżeć i znikać i wtedy Zbyszek wcisnął klakson i trzymał go na dźwięku długo wtedy odzyskałam swoją stabilna postać. Dla mnie to było niesamowite przeżycie, zresztą dla nich też ..
    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2015/06/przybysze-podrozujacy-w-czasie-pl.html

    • xylotet
      Czer 06, 2015 @ 18:22:40

      @anaja ,,,, ja Ci całkiem więżę bo to żaden Cud ani inne hokus pokus ,,,, po prostu na chwilę się Przefazowałaś ,,,,, skoro już Raz tego Doświadczyłaś ,,,, to Uważaj za Kierownicą !!!,,,, abyś nie zderzyła się Czołowo z Ciężarówką tak jak ja ,,,,, 😉

      • anaja
        Czer 06, 2015 @ 19:10:28

        To nie był jeden raz ale pierwszy raz. Na te następne byłam już przygotowana. W fizyce kwantowej jest coś takiego jak przesunięcie kwantowe, a jest poprzedzane takim bzyczeniem ciała. Z książki (Sekret Kwantowego Życia) nauczyłam się trochę panować nad swoim ciałem w chwili przesunięcia.I na ten czas nie jest źle Jeśli utożsamiasz się z swoją energoinforacyjną strukturą , a nie z ciałem, to nie ma się czego bać…
        .Autorem książki jest Dr.Frank J. Kinslow..
        Pozdrawiam..

        • xylotet
          Czer 06, 2015 @ 22:16:38

          @anaja ,,,, dlatego skup się przede wszystkim na własnym doświadczeniu ,,,
          bez klękania przed nim 😉 ,,, i na podobnych doświadczeniach ,,, bliźnich ,,,,
          nie są wcale takie rzadkie ,,,, fizyka kwantowa to dział teorii nawet w samej
          tzw. nauce ,,,,, więc polegaj na własnym „CZUJU” w tej materii ,,, żadna teoria
          nie uśmierzy Ci bólu w wyniku ,,,, nie chcianego randez vous ,,,, 😀

    • piotr
      Czer 06, 2015 @ 23:07:31

      zazdroszcze. tez bym sie chcial fazowac jak najdalej stad

    • Obserwator
      Czer 07, 2015 @ 00:15:27

      Zastanawiam się nad zdjęciem „z przyszłości” pod koniec filmu. Pewne budynki są jakby już znane i widziane wcześniej. Budynki wydają się być powklejane, elementy powtarzają się. Trochę to zdjęcie podejrzane, ale ogólnie filmik bardzo ciekawy…

  14. piotr
    Czer 06, 2015 @ 12:59:07

    Takie cos znalazlem „If you try to control anyone, in anyway, you give them your power. ” na tej stronie http://wakeup-world.com/2014/11/20/owning-your-personal-power-a-key-to-awakening/. z tego wynika ze skoro kabal nas kontroluje to oddaje nam swoja moc czy tak? tak samo z rodzicami ktorzy kontroluja dzieci. ale z doswiadczenia to chyba tak nie wyglada zeby dzieci byly potezniejsze od rodzicow a my od kabala.

    • black butterflies
      Czer 07, 2015 @ 09:31:45

      dodatkowo my możemy decydować, czy przystajemy na kontrolę czy nie. Świadomość może pełnić funkcję pewnej blokady.

    • Marcin Maj
      Czer 10, 2015 @ 19:36:35

      Piotrze to jest tak jak ze mną..

      Im dłużej siedzę w tych informacjach tym trudniej mi wrócić na poprzednie tory i schematy. Tam To patrzenie na świat odeszło. Teraz mam inne spojrzenie. To spojrzenie to wiedza i świadomość ale razem z tym idzie wielkie uczucie samotności w gąszczu oceanu utartych rzeczy.

      Mówię to bo powrót; a raczej nie możność powrotu; do poprzednich rzeczy jest tą BLOKADĄ. Już nie mogę myśleć tak jak myślałem np. te 5 lat wstecz 🙂 To zmieniło wszystko i każde to sprawia, że jesteś PONAD to 😉 Im więcej sobie uświadomisz tym Wyżej jesteś. To jest blokada przed tym co zwą kabała itd. 😉

  15. Elżbieta
    Czer 06, 2015 @ 12:36:07

    Co ode mnie.
    Często pojawiające sie pytanie,
    Jaką mam pewność, że przyjmując Energię napływającą na Ziemię , Przyjmuję Tę , która Jest ze Słońca I Jądra Ziemi?
    Gdy odzyskasz swój najwyższy potencjał wibracyjny pozostawiony w Sercu, Czujesz , czujesz Siebie, To kim Jesteś , przyciagasz do Siebie, już bez „iluzji” Jesteś, Całym Sobą , w Swoich wibracjach, Ziemianin – Fizyczność Ludzkość Serce -,harmonia wewnętrzna, I przyjmowanie jako Jednośc, tego co do Ciebie Napływa, Twojego, Twojej Energii,”Ziemskiej” pozostawionej w Słońcu I Jądrze Ziemi, czystej bez zapisów, Aby Ja przyjąć TY masz stać się Sobą, Wibracja swoja z Serca, Ciebie wypełniajacą,
    http://www.jestemsoba8.blogspot.com

    • xylotet
      Czer 06, 2015 @ 19:48:15

      @Elżbieta ,,, 😉 ,,,, „,,,,,,,,,,,,,,Słońcu I Jądrze Ziemi, czystej bez zapisów,,,,,,,,,, ”
      czemu uważasz że ta energia jest ,, ” Bez Zapisów ” ,,,, gdyby TAK było to Słońce
      wyglądało by jak wielka Porodówka ,,, a Ziemia jak Wielkie Przedszkole ,,, 🙂
      ,,,, a nie paląca gwiazda ,,, i kulka ,,, ją okrążająca ,,,, a inne planety jak klasy
      w podstawówce ,,,, albo sale w żłobkach 😉 ,,, ale nie jak kulki je okrążające ,,
      z perspektywy astralu ,,, nie wspominając już o mentalu ,,,, ten układ wygląda
      Inaczej ,,,, mianowicie możesz być w dziwnym miejscu ,,, dziwne dekoracje
      niekiedy piękne i niespotykane rzeczy ,,,,, ale to w REALU jest identyfikowane jako
      Niemożliwe gdyż jądro Ziemi istnieje jako gorące i rozpalone piekło ,,,, dlatego
      nawet doświadczenia astralne W TYM MIEJSCU ,,,, lokalizujesz jako Dziwne
      Światy ,,, bez Konkretnej Topologi ,,, choć właśnie byłaś w tzw. Wnętrzu Ziemi
      ,,, a wracają stamtąd
      odrzucasz to Doświadczenie na rzecz Wyuczonej Wiedzy ,,,,, i Sposobu Oglądania
      Świata ,,,, a za tym potrafi pójść Nawet Poezja 😉 😀 **********************

      • Elżbieta
        Czer 06, 2015 @ 20:51:36

        odpowiem Ci tak, piszę to co czuję , I wiem kim Jestem,” bez zapisów”, oznacza czyste Praźródło, z którego rozpoczęliśmy sie stawać, mówię o Ziemi, Roślinności, zwierzętach ,Ziemianach, Czyste bez obcych wibracji, a więc z naturalnym naszym Ziemskim Kodem DNA, jak kto woli Siebie odradzającego sie, wzrastającego nazywać, nie mówię o Astralu, , jeżeli przegladniesz moje teksty, zauwazysz lub nie, że cały czas rozwiązuję to co jako ZYCIE ZIEMSKIE wprowadziłam w Siebie poprzez oddech, a oddychałam Sobą przestrzenia Ziemi, Gdy już byłam na tyle ukształtowana, aby rozpocząć naturalne przyjmowanie swoich Ziemskich Energii z Jądra Ziemi I Jadra Słońca, z moim naturalnym „DNA” Moją Energie , Siebie do Siebie, Czy pojawił sie bład bardzo dawno temu, czy było to wprowadzenie we mnie przestrzeń Ziemi, w której już swój kształt miałam obcych wibracji, do których sie układałam I według których postepowałam nie wzrastając jako ZYWE ŻYCIE ZIEMSKIE, bedąc ZYCIEM WEDŁUG NIESWOICH ZAPISÓW W SOBIE, . tak więc piszę o Sobie, Jestem Odmienna, I Tworzę z Ziemią I Słońcem Teraz Ziemska Prawdziwą Istotę, w wibracjach , które przyjmuje wraz z napływajaca Moją Energie , a wiec Mna, Nic wiecej,Przywracanie ŻYWEJ PRZESTRZENI WOKÓŁ ZIEMI. Pisałam wielokrotnie , są na Ziemi, Istoty, które wspieraja swoimi wibracjami To co sie teraz dzieje, I one potrafia podnosić swoje wibracje I „Podobieństwo” do Zywego ZYCIA ZIEMSKIEGO , znika, Będa odchodzić do swoich przestrzeni w pełni Świadomości Swojej, może w pełni Świadomi, tak więc różnorodność świadomości I energi, jest wielka, Planeta Stworzona od Samego JEJ ŹRÓDŁA, ŻYWY OGIEŃ, jak sam zauważyłes, I jego cząstka Jestem w Sobie, tak sie ukształtowałam I Ziemska Jestem ZYWA I PRAWDZIWA, Jedna, Czy kabał jest słabszy od nas, Wystarczy zobaczyć co się dzieje , oni są już bez możliwości zatrzymania tego, Co przyjmuje do Siebie Ziemianin, w całego Siebie , nie tylko Serce, I tutaj kolejne wyjaśnienie, Stany , które odczuwamy szczęścia, I potem zanikaja, Już Jesteś tym Stanem I czekasz na przyjecie swojej nowej porcji Energii Ziemskiej, Poobserwuj siebie, poobserwuj odczucia przy spotkaniach z innymi „ludźmi” a bedziesz upewniał sie do swoich naturalnych umiejętności rozróżniania, Nie oceniaj , nie wiesz kim sa , Wiesz Kim TY Jesteś, a to wystarczy.
        Czy dzieci sa silniejsze od rodziców, I tutaj wiele odpowiedzi, zależy od Świadomości obojga Tego ZYCIA STWÓRCÓW, Przekazujesz temu ZYCIU swój potencjał, A więc gdy pozwolisz mu wzrastać w jego harmoni, bedziesz wzrastał obok niego, Będac opiekunem ZYWYM ZYCIEM dla ŚWIADOMEGO Żywego Życia z Ciebie i twojej Partnergii, zrodzonego.

        • xylotet
          Czer 06, 2015 @ 22:01:43

          @Elżbieta 🙂 … ” Jestem ZYWA I PRAWDZIWA,” ….. JASNE !!!! 😀 ,,,,,, gdyby
          było inaczej ,,, nigdy byś tak nie napisała ,,,, i na pewno jesteś KOBIETĄ ,,,
          BOGINIĄ TEŻ ,,,, 😀 ,,, sama tak piszesz ,,,, a ja Cię czytam ,,, więc Ci wierzę 🙂
          ,,,,, oprócz poezji ,, Parę z Siebie Spuścić Też Potrafisz ,,, 😉 ,,,, więc na pewno
          jesteś tym za co się uważasz 😀 ,,,,,, ja też niczego nie ukrywałem 😀

          Ps. a tak naprawdę miło było Cię poznać ,,,,,, Troszkę z Innej Strony 🙂 😀

  16. Młody
    Czer 06, 2015 @ 12:14:16

    Odnosnie zwiększonych reakcji. Jak ma interpretować stan w którym byłem na początku wiosny: przez kilka dni z rzędu bylem w dziwnym błogim uniesieniu, nie odczuwałem złych emocji, bylem bez trosk i problemow, byłem pełny bezwarunkowego szczęścia, chwilami wystarczyło że spojrzałem na drzewa za oknem i plakalem szczęściem.

    • Marcin Maj
      Czer 10, 2015 @ 19:46:54

      @Mlody zazdroszczę ci uniesienia 😉 Bo ja u siebie odczuwałem krótko i rzadko a odbierałem to bardziej jako infantylne zachowanie z mojej strony i utrata „kontroli”, panowania nad sobą :/ Jakość mam blokadę iść z „prądem” 😉

  17. Magdalena Kot
    Czer 06, 2015 @ 09:54:03

    Jestem ciekawa czy w ramach tych wszystkich przemian ktoś także czuje, wszechogarniające zmęczenie ciała. To przychodzi od czasu do czasu. Nie można wtedy robić nic. Pozostaje albo usiąść (i siedzieć długo) albo się położyć (tak samo), a w środku wszystko chodzi.

    • piotr
      Czer 06, 2015 @ 23:14:08

      ja tak mam w pracy

    • David
      Czer 06, 2015 @ 23:20:27

      Tak,zmęczenie.Śpię długo, i aż nie chce się wychodzić z łóżka… A jak już wstanę i zacznę coś robić, to czas jakby przyspiesza, albo siedzę i nic nie robię. I kilka razy zdarzyło mi się np nie jeść cały dzień, nie odczuwałem takiej potrzeby, nie odczuwałem jakiegoś głodu ,nic. Pozdrawiam 🙂

    • Marcin Maj
      Czer 10, 2015 @ 19:41:48

      Może nie tyle to, że nie mogło się robić a w środku się chciało co bym nazwał wkurzeniem się, rozdrażnieniem albo zniecierpliwieniem 😉

      Mi zjedzeniem miałem parę razy.. bardziej odczuwał brak nie tylko apetytu co smaku :O Jedzenie obojętnieje czy zjem to czy tam to nie wzbudza we mnie emocji. Smakuje owszem, jest dobre bo czuje kubkami smakowymi ale nie czuje EUFORII 😉 lub nie czuję zniecierpliwienia by znów to zjeść i kiedy zjem następną porcję itd.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
