Wolność dla kolonii! Aktualizacja i filmy

.

Wolność dla Kolonii!  Aktywacja już wkrótce (sobota o 23.11 – kr).  Aby ludzie mieli więcej zrozumienia o sytuacji w naszym Układzie Słonecznym, wyjaśnię kilka rzeczy o różnych odłamowych cywilizacjach i ich programach kosmicznych.

W późnych czasach Atlantydy, jasne i ciemne siły były otwarcie obecne na powierzchni planety.  Gdy ta planeta była okupowana przez Chimerę i Archontów 26.000 lat temu, wszystkie inne zainteresowane grupy, z jakąkolwiek znaczącą władzą, zostały zmuszone do opuszczenia powierzchni Ziemi i dosłownie zmuszone do przejścia w podziemia.

Następnie Siły Światła zbudowały własną sieć podziemnych miast i ta sieć utrzymywała Światło dla Ziemi w ciągu ostatnich 26.000 lat.  W różnych współczesnych źródłach intela, sieć ta jest nazywana siecią Agarthy, Shamballa, podziemne królestwo Światła.

Ciemne siły również zbudowały własną sieć mieszkań podziemnych i zjednoczyły się z Drakonami i Reptylianami, którzy już mieszkali w pewnych miejscach pod ziemią.  Utrzymywali oni ciemność na tej planecie w ciągu ostatnich 26.000 lat.  Różne współczesne źródła nazywały ich siecią Szamballa, siecią Agarthy, królestwem Naga, Patala.  Więc jeśli ktoś mówi o sieci Agartha, należy wyraźnie rozróżnić, do jakich sieci to się odnosi.

Przez ostatnie 26.000 lat, wielu z najbardziej zaawansowanych członków różnych cywilizacji powierzchniowych oderwało się od swoich społeczeństw i dołączyło do podziemnej pozytywnej sieci Agartha.  Wśród nich byli:  paleolityczni szamani kultury graweckiej, kapłani egipscy, wyznawcy Bogini minojskiej, greccy uczniowie Pitagorasa (tworzący greckie społeczeństwa odłamowe HAV-musuv pod Doliną Śmierci w Kalifornii).  Rzymscy auguri, grupy Inków, Majów i  Hopi, niemieccy badacze w Ameryce Południowej z 17 wieku, grupa Marconiego / Fulcanelliego w 20 wieku.

Pozytywna siec Agarthy miała swój własny program kosmiczny z flotą latających dysków do podróży w całym Układzie Słonecznym i poza nim, kontaktując się z innymi pozytywnymi rasami pozaziemskimi.  Ich swoboda przemieszczania się przez Układ Słoneczny została poważnie ograniczona z powodu narzuconego przez Chimerę statusu kwarantanny w tym Układzie Słonecznym, a szczególnie na Ziemi.

Na początku 20. wieku, pozytywni Plejadianie z Aldebaranu postanowili asystować ludzkości w osiągnięciu lotów kosmicznych i w zjednoczeniu i w celu uwolnienia się od Chimery i spod kontroli kabała.  Przez kontakt telepatyczny poprzez Mariję Orsic słynnego Towarzystwa Vril, przekazali instrukcje jak zbudować funkcjonujący statek  kosmiczny.   Niestety Towarzystwo Vril zostało przejęte najpierw przez Jezuitów, poprzez ich agenta Rothschildów, Adolfa Schicklgrubera (Hitlera), a później bezpośrednio przez Chimerę, poprzez ich agenta Karla Haushofera.  Tu warto zauważyć, że oryginalne, pozytywne Towarzystwo Vril  było  finansowane przez rodzinę Esterhazy, która jest pozytywną rodziną Białej Szlachty Templar z Węgier, i która twierdzi, że pochodzi z systemu gwiezdnego Syriusza.  Chociaż oryginalny projekt sił Światła Towarzystwa Vril był krótkoterminowy, w dłuższej perspektywie dał wystarczającą wiedzę technologiczną dla ludzkości, dzięki czemu teraz będziemy w stanie pokonać Chimerę.

Chimera kontrolowała rozwój niemieckiego nazistowskiego tajnego programu kosmicznego, który rozwinął się w dwóch kierunkach.

Bardziej tajną część niemieckiego programu kosmicznego prowadził Hans Kammler.   Kammler współpracował z Zielonymi Ludźmi (podziemną, oderwaną cywilizacją Drakonów).  Pod kierownictwem Kammlera hitlerowcy zbudowali sieć podziemnych tuneli i baz w Grenlandii, Argentynie i na Antarktydzie.  Rozszerzyli swoje terytorium poprzez budowę kolonii na Księżycu, Marsie i na planetoidach. Napompowani nazistowskimi ideologiami supremacji, naiwnie wierzyli, że mogą  przeciwstawić się Ciemnej Flocie (międzygwiezdny kompleks Orion / Drakoni / Reptylianie).  W ciężkich walkach w połowie lat 1950-tych, wszystkie miejsca nazistowskich kolonii zostały całkowicie zmiecione z tego Układu Słonecznego przez floty Drakonów i Reptylianów.

Oficjalny nazistowski program kosmiczny został opracowany przez Wernhera von Brauna.  Później został on dołączony do operacji „Spinacz” (Operation Paperclip –  przesiedlenie około 2.000 nazistowskich naukowców po 2. Wojnie Światowej do USA – kr)  wraz z wieloma innymi naukowcami i wchłonięty do Kompleksu Militarno-Przemysłowego.  Opracowywali oni zarówno oficjalny program kosmiczny NASA, jak i  bardziej tajny program Słonecznego Strażnika (z bardziej wojskowej frakcji kabała) i korporacyjny program kosmiczny (z bardziej korporacyjnej frakcji kabała) wraz z głębokimi podziemnymi bazami wojskowymi.  Zarówno Słoneczny Strażnik jak i korporacyjne programy kosmiczne były ze sobą połączone, ale głęboko poszufladkowane (jedna osoba nie wie co robi druga – kr).   Zarządzała i sterowała tym Grzeszna Czwórka (Kissinger, Bush, Cheney, Rumsfeld).

W 2012 roku Siły Światła usunęły wszystkie te tajemne programy kosmiczne wraz ze wszystkimi głębokimi podziemnymi bazami wojskowymi, takimi jak Dulce, Area 51 i Pine Gap.  Większość z najwyższych szefów tych programów kosmicznych została zabrana do Galaktycznego Centralnego Słońca, gdyż popełnili oni ciężkie przestępstwa i nie chcieli przejść na stronę Światła.  Większość super-żołnierzy uczestniczących w tych programach to dobrzy ludzie, którzy szczerze wierzyli, że chronili Ziemię przed zagrożeniem ze strony Obcych.   Zdecydowana większość z nich dołączyła do floty pozytywnego Sojuszu w tym Układzie Słonecznym i obecnie pomagają w MOSS.

Teraz będą pomagać w ostatnich operacjach zmierzających do uwolnienia naszego Układu Słonecznego z ostatnich śladów ciemności, baz Chimery i stacji implantów.

Realizacja tych działań będzie mieć bardzo korzystny wpływ na sytuację geopolityczną.   Dlatego chciałbym poprosić was wszystkich, abyście wsparli te operacje poprzez medytację 30 maja, zapewniając, że ten cały proces odbędzie się spokojnie i harmonijnie jak to tylko możliwe:

https://krystal28.wordpress.com/2015/05/22/medytacja-na-rzecz-uwolnienia-kolonii-30-maja-2015-o-godz-23-11/

Filmiki  Youtube  dla tej aktywacji zostały przygotowane w 24 językach.

Angielski:

https://www.youtube.com/watch?v=L8WOTqeJcC8

Niemiecki:

https://www.youtube.com/watch?v=ggGEXLz0r10

Holenderski:

https://www.youtube.com/watch?v=z5t_Gf0J_T4

Duński:

https://www.youtube.com/watch?v=m1TFRPt9iwE

Szwedzki:

https://www.youtube.com/watch?v=S3wDF_gVvXY

Francuski:

https://www.youtube.com/watch?v=mzYZkmewhGc

Włoski:

https://www.youtube.com/watch?v=1oDPJgLRM9w

Hiszpański:

https://www.youtube.com/watch?v=j7zMYYxQzB8

Portugalski:

https://www.youtube.com/watch?v=AoW0IJ2oEpQ

Rumuński:

https://www.youtube.com/watch?v=5Q2l0EEk1Zk

Węgierski:

https://www.youtube.com/watch?v=TCvgSG6_Et0

Rosyjski:

https://www.youtube.com/watch?v=j7ZVuxEfnVs

Czeski:

https://www.youtube.com/watch?v=jWMdIgoDbqw

Polski:

https://www.youtube.com/watch?v=QzLPHUDyuWY

Chorwacki:

https://www.youtube.com/watch?v=UQ6Ros4ge-Q

Hebrajski:

https://www.youtube.com/watch?v=_iuc1rIaPU8

Farsi:

https://www.youtube.com/watch?v=qxyFBScEgcg

Japonski:

https://www.youtube.com/watch?v=1yIN2H9Mdms

Chiński (tradycyjny):

https://www.youtube.com/watch?v=eDxRag-abNU

Chiński (uproszczony):

https://www.youtube.com/watch?v=VMRN5WV3O6Y

Tłumaczenie na inne języki, zwłaszcza hinduski i arabski jest nadal potrzebne, więcej filmów może być wykonane.  Prosimy o przesyłanie tłumaczeń „Wolnosc dla Kolonii!” do parlagisas777@gmail.com .

Przełom w naszym Układzie Słonecznym jest już tutaj, Ziemia będzie następna!

Kobra, 28 maja 2015

Korekta – Krystal

Źródło: http://kochanezdrowie.blogspot.com/2015/05/cobra-uwolnij-kolonie-aktualizacja-i.html

http://2012portal.blogspot.com/2015/05/free-colonies-update-and-videos.html

30 komentarzy (+add yours?)

  1. Nikt
    Czer 03, 2015 @ 13:21:06

    Chciałbym się podzielić z wami informacją, może wam się przyda, może nie.
    Manipulanckie siły nie tylko wykorzystują negatywną energię ale i pozytywną do manipulowania ludźmi. Najpierw ludzie zalewani są negatywnymi zdarzeniami i energiami, potem manipulujące rasy oferują „rozwiązanie” „umęczonej ludzkości” z pozoru wyglądające na przepełnione „miłością” by nas bardziej podporządkować, gdyż świadomość ludzka się budzi. Oni się bardzo tego boją i chcą ten proces zahamować, bo nie będą mieć energetycznego jedzonka. Oddając się im we władanie oddajemy im swoją moc.
    Kierowanie uwagi na daty służy zawężeniu świadomości, gdyż wpadamy wtedy w pułapkę umysłu, który odnosi się zawsze do czasu, przyszłości i przeszłości. Zapętlamy się w oczekiawniach wobec przyszłości, czekamy aż nasze szczęście rozpocznie się kiedyś tam. Ludzie przestają wtedy trwać w TERAZ a zatem nie szukają w swoim wnętrzu, tylko gubią się w swoich myślach i w związku z tym, że tutaj na Ziemii jest nieciekawie (z powodu który podałem wyżej) to zdają się na łaskę istot o niezidentyfikowanych intencjach oferujących „balsam na cierpienia”. Trzeba bardzo uważać bo o to im właśnie chodzi…

    Ale znam rozwiązanie tego problemu, wypróbowałem na sobie. Rozwiązanie to jest bardzo proste, a nawet wręcz banalne – porzucenie wszelkich oczekiwań i całkowite, bezwględne oddanie się intuicji, pasji, inspiracji. Jak wyłączycie całkiem oczekiwania to intuicja nie będzie zagłuszana przez nasze „chcenia” pochodzące z umysłu. Proste i skuteczne, żadne cuda.
    To takie tam moje przemyślenia.
    Pozdrawiam.

    • darek
      Czer 04, 2015 @ 17:59:23

      Bóg się trochę z nas śmieje,a na końcu Wszyscy będziemy śmiać się razem ,pozdro

  2. Manifestajca
    Czer 02, 2015 @ 01:07:39

  3. darek
    Czer 01, 2015 @ 21:31:27

    Trochę pytanie z innej beczki,dlaczego żeście wyemigrowali, jak niby wszystko jest proste.

    • MajaWalia27
      Czer 02, 2015 @ 13:32:44

      Mogę odpowiedzieć jedynie za siebie. Ja wyjechałam z kraju, ponieważ mój mąż znalazł dobrą pracę w Londynie. Wyjeżdżając z Polski poświęciłam swoją pracę. Zostawiłam rodzinę, przyjaciół. Bardzo go kocham i nie wyobrażam sobie bez Niego życia. A On nie wyobrażał sobie powrotu do Polski. Dla mnie w jakimś sensie był to rodzaj poświęcenia, bo ja KOCHAM Polskę.Jednak rozwijając się duchowo dochodzę do wniosku,że cała nasza planeta jest naszą Ojczyzną Ducha.Żałuję,że tak wielu młodych ludzi ‚nie rezonuje’ z tym co się dzieje w naszym kraju.My pochodzilimy z Polski Wschodniej. Mój mąż skończył studia, pracował w cukrowni- dopuki nie została zlikwidowana z ‚przyczyn politycznych” jak kilka innych zakładów pracy. Nie mówię,że nie wrócimy. Obserwujemy to co się dzieje w Polsce. Ostatnie wyobry napawają nas nadzieją. To smutne,że tutaj jest tak wiele rzeczy ‚normalnych’, o których w naszym kraju można jedynie pomarzyć- w tym momencie. I nie chodzi mi już o rządy, ZUS, czy bardzo wysokie podatki- o totalny wyzysk jaki ‚serwuje’ nam nasz aparat państwowy,ale także o relacje na linii: pracodawca- pracownik. O to,że w naszym kraju ludzie nie są szanowani,że prawo nie chroni ludzi ciężko pracujących, Chodzi mi o umowy śmieciowe, o to,że człowiek pracując nie jest w stanie żyć GODNIE. Dopuki to się nie zmieni, doputy ludzie młodzi będą wyjeżdżać za granicę, tylko po to by żyć godnie i spokojnie. Na co zasługuje każda ludzka Istota.
      Ten komenatrz jest trudny. I na pewno nie jest ‚wysokowibracyjny’ jednak gdy rozmawiam z moimi przyjaciółmi w Polsce, to na tzw’ ścianie wschodniej’ żyje im się po prostu bardzo trudno.I bez pomocy rodziców wielu z nich nie zdołałoby się utrzymać.
      Pozdrawiam Cię Darku. Spróbuj zrozumieć,że są różne życiowe sytuacje. I gdyby ludzie zdołali się utrzymać w Polsce, to wielu z nich nigdy by nie szukało pracy poza jej granicami.

  4. TemplariuszGabriel
    Czer 01, 2015 @ 20:56:39

    Medytowałem w sobotę ok 25 min i zapadłem w sen w niedziele rano obudziłem się z silnym bólem głowy a na niebie była bardzo duża aktywność chemtrails dosłownie całe niebo w Łodzkim zasnuli mleczną powłoką – na pewno były duże działania przeciwstawne ze strony darkcabal

  5. anaja
    Czer 01, 2015 @ 20:08:09

    Zobaczcie jak podskoczyła świadomość ludzi i ziemi po sobotniej medytacji !!!!
    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2015/06/01062015-tsunami-miosci-oregon.html

  6. MajaWalia27
    Czer 01, 2015 @ 18:57:52

    Witajcie Kocahni!!! Ja także medytowałam 30 maja o 22.11 w Anglii,a dokładnie w Walii. I dołączyła sie także moja córka. Ja osobiście poczułam pewnien rodzaj bardzo silnej energii. I mam nieodparte wrażenie,że na ziemii tworzy sie w tych czasach bardzo ‚mocna’ energetycznie połączona w jednośc grupa ludzi. I to jest piekne. To jest dla mnie precedensem naszych przyszłych możliwości- jako kreatywnych, obudzonych ISTOT. Wydaje mi sie,że coś czego do tej pory nie dostrzegaliśmy, coś co jako rasie umknło naszej uwadze zaczyna MIEĆ ZNACZENIE. A chodzi mi dokładnie o ‚moc wspólnoty”.Moc ludzi połączonych w ‚jedonoś śwaidomą” zjednoczoną, skupioną w miłości na danym wspólnym celu….wykluczając troszke z tego nasze indywidualne ego( które moim zdaniem nie jest niczym złym, a wrecz przeciwnie- indywidulaizm kropli w oceanie kropel jest czymś pozytywnym i bardzo unikatowym). Chciłam tylko napisac,że byłoby WSPANIALE byśmy jak najcześciej masowo łączyli sie w medytacji….

    Z miłością.
    Z pieknej Walijskiej kariny…
    Maja.

  7. Maya
    Czer 01, 2015 @ 13:35:55

    Chcemy Ciebie! Kolonizacja Marsa ???????
    do czego to przypiąć?? Czyja to intencja??

    • Maya
      Czer 01, 2015 @ 13:37:10

      To w reakcji na film Uwolnienia Kolonii 30 maja 2015

    • krystal28
      Czer 01, 2015 @ 17:38:17

      Ten obrazek prawdopodobnie był opublikowany przez elity, które poszukiwały ludzi do budowy i zasiedlenia Marsa. Laura, (przebudzona) wnuczka prezydenta Eisenhowera w swoich wywiadach w detalach opisuje ten proces.

  8. Jan
    Czer 01, 2015 @ 12:06:46

    Jestem bardzo ciekawy czy dojdą do nas jakieś wieści od Cobry o tym jak się to wszystko odbyło i czy Chimery są już ostatecznie wyeliminowane.
    No i kiedy to zaowocuje jakimiś zauważalnymi zmianami na Ziemi. A tak nawiasem – droga Krystal, pisałaś kiedyś, że pomiędzy miejscem Twojego zamieszkania a Polską jest różnica czasu 9 godzin. Mam takie małe pytanie – 9 godzin ale w którą stronę? Jak np. w Polsce jest 12 w południe, to która jest u Ciebie? 9-ta wieczór czy 3-cia w nocy?
    Pozdrawiam
    Janek

    Janku, 3 rano (wcześniej), czas kalifornijski. Na pewno Kobra poda rezultaty globalnej medytacji ❤ kr

    • Roman
      Czer 02, 2015 @ 02:08:26

      Przyjacielu założyłeś, że to będzie wschód lub zachód, a ja biorąc pod uwagę to co ona dla nas robi skłaniałbym się by spojrzeć do góry 🙂

  9. Jagusia
    Maj 31, 2015 @ 01:02:04

    Kochani! Oto moja opowieść po medytacji: Mieszkam w Sydney, więc u nas czas medytacji zaczynał się o godz 7:11:11 rano. Obudziłam się… 7.10:) !!!! Z wdzięcznością zaczęłam głęboko oddychać. Połączyłam się ze Źródłem I od Niego zaczęłam iść myślowymi obrazami dalej.Połączyłam się ze wszystkimi teraz medytującymi Istotami na ziemii. Poczułam niezaprzeczalną MOC! Nie wymyślałam nic, raczej obserwowałam, co zobaczę. Nie medytuję w sposób tradycyjny, moje spokojne życie jest medytacją. Posłałam empatię dla tych uwięzionych I torturowanych istot na ziemi. Posłałam intencję do oprawców, aby jak najszybciej zrozumieli to, czego nie potrafią zrozumieć (chodzi o pokój na ziemi). Matka Ziemia uśmiechnęła się do mnie z wdzięcznością. Zobaczyłam jak na lotnisku w Los Angeles (często tam latam) na odprawie celnej byłam bez paszportu, a celnicy zniknęli, kolejki również. Zniknął tłum, ludzie radośnie wychodzili na zewnątrz lotniska do miasta)! Co za ulga! Co za radość. Myśl popłynęla do rządzących I manipulujących tym światem, wraz z intencją, aby zrozumieli to, czego im najtrudniej jest zrozumieć, że przeznaczeniem Człowieka jest być Wolnym!. Ujrzałam z oddali panoramę centrum Nowego Jorku, nagle wysokie wieżowce zamieniły się w chwasty, ale to były olbrzymie chwasty, troche podobne w kształcie do marchewki (z długimi korzeniami) – koloru czarnego, szarego, smutnego. Zaczęłam je z radością wyrywać, przy czym sprawdzałam, czy wyrwałam do końca, czy nic nie zostało w ziemi. Nagle zobaczyłam coś w rodzaju kombajnu – maszyna ta rozdrabniała na najmniejsze kawałeczki chwasty, mieliła je z łatwością, aby na koniec moja ukochana Gaja otworzyła w jakiś dziwny I nieskomplikowany sposób swoją wierzchnią warstwę I cały kompost pięknie I równomiernie wchłaniał się I znikał przysypany wierzchnią warstwą. Po Nowym Jorku „odwiedziłam” Londyn, Włochy, Południową Amerykę, Chiny I Australię, ale co dziwne, to dopiero teraz pomyślałam, że pominęłam Rosję I w sumie Europę. Hmmmm, taka prawda, po coś to się stało. Po medytacji, rozmawiałam z mężem, który również obudzil się o 7:10 I po prostu mi towarzyszył swoją obecnością ( bo nie zrzeszony haha) tylko mi po cichu sekunduje. Wiedział jednak o medytacji, bo mu przeczytałam wieczorem przed snem zasady I cel naszej pracy. Mocno wierzę, że nieświadomie może, ale też jego praca w tym była. A jak Wasze doświadczenia? Pozdrawiam serdecznie Ciebie kochana Krystal I wszystkich odwiedzających to cudowne miejsce.

    —-

    ❤ kr

    • canou
      Maj 31, 2015 @ 22:07:49

      Ja.. zaspałam ^^’ Od rana ze znajomymi sprzątaliśmy rzekę.. byłam tak zmęczona, że padłam przed 20. Pozdrawiam lokalnie z Polski 🙂 ❤

    • Bella
      Czer 01, 2015 @ 08:48:29

      Kocham Cię Jagusiu

      Moja medytacja nie była długa, ale każdą, która wizualizuję długo mam w sobie i podsycam. Pomyślałam o tych, którzy przeszkadzają w stworzeniu pięknego radosnego świata dla wszystkich i każdego z osobna umieściłam w piramidzie, w celu oczyszczenia, wpuszczając przez wierzchołek czyste światło. Piramidy kręciły się w galaktyce,jak wolne elektrony, a my ludzie, mega szczęśliwi i radośni, zwiedzaliśmy w statkach kosmicznych całą galaktykę,

  10. Jan
    Maj 30, 2015 @ 15:07:30

    Witam
    Zdaje się, że w pierwszym zdaniu przekradła się drobna pomyłka. Jest:
    „Aktywacja już wkrótce (sobota o 21.11 – kr).”
    Powinno być 23.11
    Upewniałem się wchodząc na stronę Cobry.
    Teraz jest godz. 15-ta a podają, że to za 8 godzin.
    Ale ogólnie to strasznie jestem ciekawy kiedy wreszcie coś się zmieni w naszej rzeczywistości.
    Jak nadejdzie w końcu to długo wyczekiwanie Wydarzenie, to obecny wybór prezydenta Polskie stanie się zupełnie nieistotny.
    Oby to się stało jak najszybciej!
    Serdecznie wszystkich pozdrawiam
    Janek

    poprawione ❤ kr

    • marian
      Maj 31, 2015 @ 08:53:49

      Janie a co ci tak przeszkadza wybrany polski Prezydent? Czy przypadkiem nie jest to nienawiść – jeżeli nie to bardzo przepraszam. Bo jak chyba wiesz to w Polsce społeczeństwo ma tak wyprane mózgi przez ludzi chimery, że głowa boli.

      • Jan
        Czer 01, 2015 @ 09:23:08

        Skąd Ci przyszło do głowy, że mnie może przeszkadzać Duda? Wcale mi nie przeszkadza. W pierwszej turze głosowałem na Kukiza z w drugiej na Dudę.
        Napisałem to tak ogólnie. Teraz z facebooka dochodzą wieści, że Komorowski póki jeszcze jest przy władzy, to stara się podpisywać wszystkie niekorzystne dla ludzi ustawy…

  11. Marzena
    Maj 30, 2015 @ 14:22:27

    Mam pytanie. Czy Ziemia też jest obecnie wyzwalana? Czy na razie wyzwolą tylko inne planety Układu Słonecznego? Kiedy i jak dowiemy się o efektach tego wyzwolenia? Pozdrawiam


    wg Kobry, sprawy posuną się szybciej na Ziemi po oczyszczeniu do końca innych miejsc w Układzie Słonecznym. Ciemni nie będą już mieli zakładników, aby szantażować pozytywne siły – kr

    • black butterflies
      Maj 30, 2015 @ 19:43:35

      najświeższe informacje tutaj (po angielsku, po polsku na blogu krystal):
      http://2012portal.blogspot.com
      A postęp na Ziemi będzie zapewne już po udanej dzisiejszej „operacji”, znacznie moim zdaniem też przyspieszy w przypadku krachu finansowego.

  12. janu
    Maj 30, 2015 @ 14:13:24

    Krystal, artykuł ma błąd, start medytacji to nie 21:11 ale 23:11 🙂

    poprawione, dzięki – kr

  13. anaja
    Maj 30, 2015 @ 11:52:00

    I jeszcze coś o nas i naszych małych przyjaciołach… ❤
    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2015/05/czy-swiat-zwierzat-ma-informacje.html

  14. anaja
    Maj 30, 2015 @ 11:48:02

    Witam wszystkich na tej stronce A przede wszystkim Ciebie Kristal.
    Wybacz że tyle wklejam linków. Jest to spowodowane tym że bardzo dużo w komentarzach jest różnego rodzaju obwiniania udowadniania, a ostatnio i politykowania, fujjj… Jednak nikt nie pomyśli pisząc komentarz że sam stwarza swój świat. Chcemy pięknego świata?, obfitującego i kochającego? myślmy tak i o tym piszmy jak by to się już stało i takim jakim chcieli byśmy go mieć. To wszystko ❤ ❤ ❤ Nie warto babrać się w błocie…Zobaczcie jak inni tworzą świat i tylko poprzez gesty które mówią co złego dzieje się na tym świecie a jednocześnie pokazują swoje piękno. Pozdrawiam ❤ ❤
    http://podaj.to/post/1281,4,ten-wystp-jest-po-prostu-poruszajco-pikny.html

  15. Tomasz
    Maj 30, 2015 @ 10:30:02

    Drogi Tomaszu, nic nie zaszkodzi, a wiele pomoże Tobie osobiście, jeśli trochę użyjesz wyobraźni na pozytywne zmiany, nawet jak w nic nie wierzysz ❤ kr
    —-

    Cóż mam wątpliwości czy wizja Krystal jest prawdziwa. Mam nieodparte wrażenie że ktoś karmi nas informacjami jak to przyjdą i nas WYZWOLĄ . A my mamy czekać i pomagać medytacjami a SIŁY ŚWIATŁA ZA NAS WSZYSTKO WYKONAJĄ. Siły ciemności usuną się bo przegrają. W obecnym świecie straszliwej manipulacji ludzką świadomością i umysłem jest to jedna z opcji jaka może zaistnieć w obecnym czasie i obecnej rzeczywistości. Nie musi to być jednak prawda. Doświadczając obecnej rzeczywistości wielotorowo sami mamy wgląd w to co jest słuszne i wskazane dla nas. Nie wiemy jednak czy mamy rację dlatego szukamy potwierdzenia gdzie indziej co skazuje nas na przekazy manipulantów. Wierzę jednak że każdy z nas poczuje swój wewnętrzny głos dający mu jasny przekaz kierunku drogi. Pozdrawiam wszystkich i życzę własnej ścieżki każdemu.

  16. Zoja
    Maj 30, 2015 @ 09:49:46

    UFO – Sekrety Trzeciej Rzeszy

    znalezione na http://davidicke.pl/forum/ufo-sekrety-trzeciej-rzeszy-t1581.html

  17. Zoja
    Maj 30, 2015 @ 09:39:03

    Krystal, ja znowu mam watpliwosci co do godziny 🙂 23:11 czy 21:11 ??

    —-
    23.11 — poprawiłam mój ‚chochlik’, wybacz – kr

  18. ludwik michal
    Maj 30, 2015 @ 08:25:56

    Wolność dla Kolonii! Aktywacja już wkrótce (sobota o 21.11 – kr). chyba tu jest błąd?


    tak, poprawiam ❤ kr

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
