Medytacja na rzecz uwolnienia kolonii – sobota, 30 maja o godz. 23.11

.

Kobra, 21 maja 2015

Nadszedł czas, aby ponownie podjąć działania!  Nadszedł czas, aby wziąć los naszego świata i Układu Słonecznego w nasze własne ręce!  Dlatego spotkamy się w małych i dużych grupach, pojedynczo i w parach, 30 maja tego roku.  Wielu z nas zbierze się, aby asystować w przełomie Wielowymiarowej Operacji Systemu Słonecznego (MOSS) popierając siły Światła, które właśnie teraz wyzwalają nasz Układ Słoneczny z ostatnich pozostałych ciemności.

W przeszłości wielu ludzi żyło jako zakładnicy w niewoli w wielu koloniach w całym Układzie Słonecznym, które należały do różnych tajnych programów kosmicznych.  Możecie przeczytać stosunkowo dokładne streszczenie tych programów tutaj:

http://exopolitics.org/multiple-moon-bases-us-military-space-shuttles-as-cover-programs/

W roku 2012, siły Światła oczyściły nasz Układ Słoneczny ze wszystkich tajnych programów kosmicznych i ich kolonii, które nie były bezpośrednio chronione przez grupę Chimery.

Niestety, stosunkowo mała liczba kolonii i stacji implantów w całym Układzie Słonecznym jest jeszcze chroniona przez bomby dziwadełko należące do Chimery.  I ludzie nadal żyją tam w niewoli i generalnie zakres rytualnych [satanistycznych – kr] nadużyć w tych koloniach przewyższa to czego ludzie doświadczyli tu na Ziemi.

Kolonie te są teraz w trakcie oczyszczania przez siły Światła w obecnej fazie Moss i ludzie, którzy tam byli przetrzymywani są obecnie wyzwalani i uzdrawiani.
http://exopolitics.org/corporate-bases-on-mars-and-nazi-infiltration-of-us-secret-space-program/

http://exopolitics.org/multiple-moon-bases-u-s-military-space-shuttles-as-cover-programs/

Bardzo istotna i delikatna część operacji wyzwolenia odbędzie się w sobotę, 30 maja.  Siły Światła poprosiły o wsparcie ludzkiej populacji na powierzchni Ziemi, aby operacje wyzwolenia postępowały łagodnie i spokojnie jak to tylko możliwe.

Nasza wizualizacja i medytacja wesprze siły Światła w osiągnięciu tego celu.  Możemy tego dokonać!  Rozprzestrzeniajmy tę wiadomość wirusowo!  Musimy dotrzeć do wielu ludzi, tak aby osiągnąć krytyczną masę osób medytujących.  Proszę publikujcie to na waszych stronach internetowych i blogach.  Jeśli znacie pewne alternatywne media, możecie to do nich przesłać.  Możecie też utworzyć grupy na Facebooku dla lokalnej grupy ludzi w waszej części świata.  Możecie stworzyć film o tym i umieścić go na YT.

Badania naukowe potwierdziły pozytywny efekt masowej medytacji na społeczeństwo, więc to co robimy naprawdę ma wpływ:

http://www.spiritscienceandmetaphysics.com/proof-that-group-meditation-can-change-the-world/
Nasza medytacja będzie 30-tego maja.   Jest to punkt maksymalnego napięcia dla Układu Słonecznego, jak można to zobaczyć w tym heliocentrycznym, astrologicznym wykresie:

Wszyscy będziemy robić tę aktywację w tym samym czasie o godz. 14:11 czasu PDT [Kalifornia – kr].  Odpowiada to godzinie 15:11 MDT w Denver, 16:11 CDT w Chicago, 17:11 EDT w Nowym Jorku, 22:11 BST w Londynie i 23:11 CEST w Europie Środkowej i w niedzielę, 31 maja o godzinie 5:11 CST w Taipei.
Możecie zobaczyć dokładny czas tej aktywacji dla wielu innych miejsc tutaj:

http://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=FREE+THE+COLONIES!&iso=20150530T141111&p1=137

Instrukcje:

  1. Zrelaksuj swój umysł i ciało, obserwując swój oddech przez kilka minut.
  2. Wizualizuj siły Światła, jak uwalniają wszystkie pozostałe kolonie tajnego programu kosmicznego w całym Układzie Słonecznym, jak uwalniają wszystkie czujące istoty obecnie tam przetrzymywane i usuwają wszystkie ciemne istoty ze wszystkich tych lokalizacji.  Wizualizuj jak ten proces odbywa się w całym Układzie Słonecznym spokojnie i łagodnie.  Wizualizuj jak Układ Słoneczny w końcu jest uwolniony od ciemności i niewoli, uwolniony od wszelkich złych i skorumpowanych istot.
  3. Wizualizuj jasną, nową przyszłość dla naszego Układu Słonecznego ze wszystkimi kosmicznymi rasami żyjącymi razem w pokoju i harmonii.  Wizualizuj ludzkość zapoznającą się z naszym rozległym Układem Słonecznym.  Ludzi podziwiających jego piękno, podróżujących z księżyca na księżyc i z planety na planetę na statkach Światła.

Czekałem na ten moment przez ponad 15 lat.  Już tyle czasu minęło od wyzwolenia planety X!   Z radością mogę wreszcie przekazać tę zakodowaną wiadomość dla kluczowych osób w tych  koloniach:

L4 / Światło jest WŁĄCZONE

Po tym jak wszystkie kolonie zostaną wyzwolone, siły Światła przekształcą budynki i infrastrukturę tych miejsc dla korzyści i przyjemności ludzi, którzy będą mogli odwiedzać te miejsca po Pierwszym Kontakcie.  Kolonie te będą więc przemienione z miejsc cierpienia na miejsca radości.  Za kulisami są już projekty sił Światła, aby do tego przygotować ludzkość:

http://www.cnet.com/news/spacex-posters-space-tourism-vintage-nasa/

http://www.examiner.com/article/spacex-to-create-mars-colony-antigravity-technology-makes-possible-a-decade

Przełom w naszym Układzie Słonecznym jest już tutaj.  Ziemia będzie następna!

Aktualizacje o aktywacji Uwolnienia Kolonii:

http://2012portal.blogspot.com/

Przetłumaczyła Krystal

Źródło: http://2012portal.blogspot.com/2015/05/make-this-viral-free-colonies_27.html#comment-form

50 komentarzy (+add yours?)

  1. NajKasia
    Maj 28, 2015 @ 17:33:29

    Tak dla przypomnienia

  2. Podróżnik
    Maj 28, 2015 @ 17:31:40

    Nell a oto moje odpowiedzi – choć przyznam szczerze okropnie mi się tego pisać nie chciało, bo widząc Twoje reakcje znów strasznie emocjonalnie do tego podejdziesz (o ile w ogóle to przeczytasz) i nawet nie wiedząc kiedy nasycisz tylko negatywne istoty astralne swymi negatywnymi emocjami, które niestety, ale (co łatwo zauważyć) łatwo biorą nad Tobą górę.
    Piszesz – cyt.: „Dowiedz się kto założył PO? I kim ten ktoś był?”.
    Ależ ja doskonale wiem KTO zakładał PO i kim są ci ludzie. Napisałem wyraźnie, że dla mnie PiS jest tym samym co PO i wszystkie te partie. Taki np.’ Xylotet’ zrozumiał bez najmniejszego problemu o co mi chodzi, czuję, że rozumiałbym się z nim chyba bez słów (telepatia – pokrewne dusze – podobne wibracje? 😉 ) podczas gdy Ty ciągle nie zauważasz, że chodzi mi o system, a partie praktycznie niczym się nie różnią, to tylko fałszywe wybory dane ludziom, aby ich utrzymać w iluzji i pułapce systemu i co jak widać po Twojej reakcji … całkiem dobrze się niestety pewnym grupom istot udaje.
    Piszesz też: „Pracowałam niegdyś w MOPS i powiem Ci tylko tyle, że ci ludzie, których tak tu szkalujesz, dostają od tej instytucji takie żebracze pieniądze, że my zawsze dziwiliśmy się jak oni funkcjonują! Do tego chciałabym dodać, że nie tylko patologia korzysta z pomocy, a różni ludzie w różnych, ciężkich sytuacjach życiowych.”
    I tutaj muszę odpowiedzieć zdecydowanie – NIKOGO NIE SZKALUJĘ! Piszę prawdę i wypraszam sobie takie insynuacje. Pisząc takie coś sama mnie oszkalowałaś i obrzuciłaś błotem. Wszystko co napisałem było napisane na podstawie PRAWDZIWYCH danych z mojej okolicy – takie przypadki się tu zdarzają – wiem, bo osoba z mojej bliskiej rodziny też pracuje w pomocy społecznej, a ludzie, których opisywałem są mi znani (zresztą nie tylko mi). Mam Ci tu może podać nazwę miejscowości i imiona oraz nazwiska tych osób, żebyś uwierzyła? To by już było grube przegięcie (w dodatku naruszenie prywatności tych ludzi). Poza tym nie interesuje mnie czy mi wierzysz czy nie. Nie zamierzam prowadzić żadnych ‘krucjat’. Ja wiem jak się sprawy mają w mojej okolicy i nie wmówisz mi, że ty wiesz lepiej. Jeśli jednak uważasz inaczej i sądzisz, że sama wiesz wszystko najlepiej (nawet lepiej ode mnie, który tu mieszkam) – Twoja wolna wola, masz do tego prawo, możesz w to wierzyć, ja nie będę zabraniał ani przeszkadzał. Dalej napisałaś, że nie każdy korzystający z pomocy społecznej taki jest. Tutaj się całkowicie z Tobą zgadzam. Dodać też muszę, że nigdzie nie twierdziłem, że wszyscy tacy są i należy ich wrzucać do jednego wora więc nie wiem skąd znów takie Twoje podejrzenia i ataki na mnie. Pisałem także, że wg mnie pomagać należy z WŁASNEJ NIEPRZYMUSZONEJ DOBREJ WOLI (to uczy prawdziwej dobroci i w dodatku mam pewność, że pomagam komuś naprawdę potrzebującemu, a nie, że ktoś zabierze moje pieniądze i odda jakiemuś ‘cwaniakowi’ udającemu biednego lub leniowi, podczas gdy prawdziwy biedak będzie harował i po zapomogę nie pójdzie bo mu wstyd – bo też tak najczęściej niestety jest) i nikt nie ma prawa zmuszać ludzi do łożenia w podatkach na innych, bo to zwykłe wykorzystywanie. Nie każdy chce oddawać część swych ciężko zarobionych pieniędzy (zwłaszcza gdy sam ich nie ma dużo) na ludzi którzy przykładowo mają za darmo rzeczy, na które on musi pracować (Internet, elektronika,) bądź mają je lepsze (również za darmo z m.in. jego pieniędzy) niż on sam tudzież ludzie żyjący biednie i skromnie, nieraz chorzy, ale nie wyzyskujący innych bezczelnie. Toż to jest paradoks. Zrozumiałbym jeszcze gdyby byli niedołężni, schorowani itd. Ale w tym przypadku to są akurat młodzi, zdrowi ludzie i żadnemu z nich nie chce się pracować – wolą zabawy i seks bez zabezpieczenia. Bo co tam? Inni potem za nich wezmą odpowiedzialność. Pytanie brzmi: jak długo będziemy ich niańczyć? I czy to jest aby na pewno dla nich dobre? Tym sposobem oni nigdy się nie usamodzielnią, nie nauczą odpowiedzialności, wiecznie będą liczyli na kogoś i nie rozwiną się. A płacić za to będą wszyscy. W dodatku, gdy tej pomocy kiedyś zabraknie wtedy mocno ucierpią – a im dłużej będą takimi ‘dorosłymi ssącymi pierś mamusi-państwa’ tym boleśniejsze będzie odstawienie od piersi (a winę tego będą częściowo ci, którzy tak im pomagali lub raczej ‘pomagali’). Tacy ludzie to tzw. ‘emocjonalne wampiry’ a to, że ktoś się źle czuje i jest mu przykro, czuje się przygnębiony itd. widząc ich tylko świadczy o tym, że został właśnie złapany w ich sieć i wyssany z energii. To się objawia tzw. ‘dołkiem psychicznym’ o którym pisałaś. Owszem są też tacy, którym naprawdę należy się współczucie – gdy np. patrzę na ludzi często kalekich, którzy z uśmiechem na twarzy idą przez życie i próbują, starają się jak mogą, chcą być tacy sami jak reszta, a nie przyjmują tylko roszczeniową postawę ‘dajcie mi, bo mnie się należy i macie mnie żałować’ to wtedy sam mam ochotę pomóc i pomagam (np. ludzie na wózkach grający w koszykówkę, których spotkałem jakiś czas temu na hali sportowej w swej miejscowości – świetni, pełni optymizmu ludzie, na widok których zrobiło mi się cieplej na sercu). Bo widzę, że ta osoba pragnie poprawy swego losu, pragnie zmian, podczas gdy te opisane wcześniej wolą marazm – im jest wygodnie w tej pseudo-niedoli, dla nich wygodne jest życie na koszt innych i chłeptanie krwi zdrowego organizmu jak wampir z wiecznym marudzeniem na pokaz ‘jak to źle’ ale fatycznie jest im lepiej niż wielu przeciętnym ludziom.
    Napisałaś wreszcie: „Byłabym Ci wdzięczna, gdybyś takie poglądy zachowywał dla siebie i nie dzielił się nimi z nami. Bo naprawdę nie świadczą o Tobie dobrze.”
    Odpowiem na to najgrzeczniej jak potrafię. Stań sobie przed lustrem i przeczytaj sobie to zdanie, które do mnie napisałaś na głos. Wyobraź sobie, że to Tobie ktoś tak powiedział. Jak się teraz czujesz? I jak to o TOBIE świadczy? Pozostawię to bez większego komentarza. Stwierdzę jedynie, że skoro jest to blog Krystal i jej to nie przeszkadza to chyba nie wypadałoby się szarogęsić i pisać w imieniu wszystkich bo jak widać ona doskonale rozumie zasadę wolnej woli i energii Chrystusowej – niech każdy czyni, myśli i mówi co chce byle nie krzywdził innych – niech traktuje innych tak, jak sam chciałby być traktowany. Ja tylko napisałem swe przemyślenia – jestem wolną istotą i mam do nich swe prawo. Innym one nie przeszkadzały, a Xylotetowi się wręcz podobały więc może to w Tobie tkwi jakiś problem? Bo wygląda to na to, że chcesz ograniczać moją wolność wypowiedzi, co z kolei może oznaczać, że chcesz stłumić jakąś część siebie samej i nie dopuścić jakiejś cząstki siebie do głosu siłowo ją uciszając. To się nazywa kontrola i praktykują to … istoty negatywne poprzez media, wojsko, rządy, religie, edukację i tym podobne ‘jedynie słuszne’ postawy.
    No i na koniec Twoje stwierdzenie: „Nie doczytałam Twego komentarza, bo nie dałam rady.”
    To chyba mówi więcej niż tysiąc słów. Krytykujesz mnie, zabraniasz mi pisać, obrażasz i oczerniasz posądzając o ‘szkalowanie’ a wszystko to na podstawie nie do końca przeczytanego wpisu i w dodatku z tego co zauważyłem po Twojej odpowiedzi nie do końca zrozumianego (zresztą jak mogłaś zrozumieć o co mi chodziło jeśli nawet nie zadałaś sobie trudu przeczytania tego co napisałem pod kątem całości mojej wypowiedzi?). Odpowiedz sobie sama na pytanie: czy to daje Ci prawo do oceniania mnie? Prawo do pisania co mi wolno, a czego nie i co mam robić? Czy tak postępuje osoba uduchowiona? Na tym zakończę.
    PS – jeszcze tylko krótko (w miarę mych możliwości – wiadomo jaki mam styl – chyba miałem zostać pisarzem 😉 ) odniosę się do postu ‘Elżbiety’.
    Otóż moja droga Elu (jeśli mi tak wolno pisać oczywiście) wiadomo, że nasze myśli mają wpływ na rzeczywistość bez dwóch zdań. Ale widzisz wciąż żyjemy w świecie 3D gdzie jednak najważniejsze są czyny (no chyba, że potrafisz już np. siłą myśli przenosić ciężkie przedmioty, lewitować itd. To wtedy nie) – dopiero na wyższych poziomach czyny i materia (Ciało) będą coraz mniej ważne a największy wpływ będą miały myśli i słowa a więc Duch i Umysł. Póki co musimy czymś te myśli poprzeć. Inaczej grozi nam wpadnięcie w marazm w postaci – ‘no to sobie teraz usiądę i będę myślał, że np. przed domem nie mam śmieci i one same znikną … a może to nawet nie są śmieci a sztabki złota?’. Tak sobie można siedzieć i czekać, ale jeśli do tych myśli nie dodamy czegoś od siebie i za przeproszeniem nie ruszymy swych czterech liter z kanapy i nie sprzątniemy tego, to będzie to tam tak leżało cały czas. W dodatku takie myślenie często nazywane jest w channelingach ‘życzeniowym’ i przypisywane istotom negatywnym, jako, że odpowiada za nie EGO (nie zwracam uwagi jak JEST, ale CHCĘ żeby było tak jak to MNIE się podoba). Można to zauważyć już chociażby w Biblii gdzie niejaki ‘bóg’ zwraca się ‘będę cię bronił i kochał jak swoje dziecko ALE masz być taki jak ja chcę’ itd. To nie jest BEZwarunkowe przyjęcie człowieka jakim jest, to urabianie go do tego czym by się go chciało. Dzisiejsi tzw. ‘okultyści’ (ci od Kabały) nazywają to ‘magią’ – a magia jest jednocześnie ‘biała’ i ‘czarna’ jak Yin-Yang i nigdy nie wiadomo jaki będzie z tego efekt. Będziesz jak pisał np. ‘Piotr’ pragnąć pieniędzy i możesz zamiast tak jak on dostać pracę otrzymać je w postaci spadku, bo umrze ktoś Tobie bliski z rodziny. Czy to jest ‘dobre’? Odpowiedz sobie na to sama. W każdym razie ja się wolę od takich praktyk trzymać z daleka. Na koniec podsumuję – owszem powinniśmy być dobrej, pozytywnej myśli i mieć wysokie, harmonijne wibracje pełne pozytywnych uczuć, ale nie znaczy to, że mamy zamykać oczy na pewne fakty (np. pochodzenie polityków, ich czyny, zamiary itd.). W końcu to, że jesteśmy pozytywni nie oznacza, że jednocześnie zamykamy oczy na to co np. robią Kabaliści i udajemy, że bomby ‘dziwadełko’ to takie fajne zabawki żeby nam było dobrze, a David Rockefeller chce naszego dobra i razem ze swymi neonazistami kocha wszystkie rasy. Obiektywizm trzeba zachować i nie dać sobie wmówić tego o co właśnie ludziom sterującym tym systemem za pomocą głównie mediów chodzi. Dobra kończę już, bo znów się rozpisałem 😉
    Serdecznie pozdrawiam.

    • xylotet
      Maj 28, 2015 @ 21:17:56

      @Podróżnik 🙂 ,,,, i znowu przeczytałem Cię do końca 😀 ,,, Ps. mi się spodobało
      też od siebie dodam 😉 ,,,, ale do tematu ,,,,, ładnie ,,,, składnie i inteligentnie
      sformułowane ,,, myśli ,,,,nawet Delikatna ironia 🙂 ,,,,, nic dodać nic ująć 😀
      …… ale przede wszystkim BRAK tej Naiwnej i Sentymentalnej formy MAGICZNEGO MYŚLENIA ,,,,, brak tych Form Emocji 😉 (typowa cecha czarnych) ,,,,,,,,, ok obiecałem Ps. 😀

      Ps…… dla tych co wierzą że jakaś gadająca głowa na jakimś ekranie a nawet
      papierze ,,,, chce ,,, lub zrobi ci dobrze ,,,, Nie Czekaj na To!!! ,,,, wyjdź Sobie
      na przeciw i Zrób Sobie Sam/a Dobrze ,,,, 😉 ,,,, bo najlepiej wiesz Jak 😀
      i Kiedy 🙂 ,,,,,, hłe hłe hłe ,,,,, 😀

      • nell
        Maj 29, 2015 @ 01:24:56

        Każdy jest dla każdego lustrem! Ja lubię się w nim „przeglądać”, nawet gdy nie podoba mi się w nim moje „odbicie”, bo wtedy wiem, co powinnam jeszcze uzdrowić. I skoro coś mnie dotknęło w Waszych komentarzach (piszę o Tobie i Podróźniku), to widocznie mam jakiś program do uzdrowienia i biorę to „na klatę” ;-). A Wy?

        P.S. Do Podróżnika : Nie jestem zwolenniczką żadnej partii.

    • piotr
      Maj 29, 2015 @ 10:26:08

      Piszesz o leniach i biedakach. I mowisz ze ciebie to denerwuje. Mnie jednak nie gdyz wiem ze kazdy wybral sobie taka role przed narodzeniem. to tak jakby cie denerwowaly zle charaktery w filmie czy serialu. to tylko aktorzy. pozdrawiam.

      • Podróżnik
        Maj 29, 2015 @ 17:31:11

        Nigdzie nie piszę, że mnie to denerwuje, wręcz przeciwnie – jestem opanowany i spokojny jak zawsze. Gorąca głowa to nie mój styl. Ja zwyczajnie analizuję stan rzeczy na zimno i stwierdzam fakty. A są one takie, że ktoś (politycy, administracja państwowa itd. – cały ten MATRIX zgotowany nam przez Kabała) bez mojej zgody rozdysponowuje nieswoje pieniądze (w tym również moje) na co ja i wiele innych osób nie wyraża zgody. Czyż nie należy mi się prawo upomnieć o swoje? Czy mamy dawać się rabować bez żadnego głosu sprzeciwu? Może ty wolisz być bierny, ale ja mówię ‚dosyć’. Chcecie rozdawać swe majątki, pieniądze i to co posiadacie? OK – nie przeszkadzam, nawet jeśli w ten sposób blokujecie rozwój tych leni, bo nigdy nie nauczą się odpowiedzialności za swoje czyny. Nie przeszkadza mi też to, że są jacy są – takie leniwe chytrusy, które dzięki temu, że potrafią się odpowiednio ‚zakręcić’ żyją lepiej niż niejedni prawdziwie biedni. Skoro tacy bezczelni chcą być i nie mają skrupułów ani wyrzutów sumienia, żadnych oporów przed żerowaniem na innych, nawet często ludziach w gorszej sytuacji od siebie – cóż trudno. Ja ich do niczego nie zmuszam – do zmiany też. Ale tak samo nikt nie ma prawa zabierać mnie i reszcie narodu, która na to nie wyraża zgody siłą w jakichś podatkach naszych pieniędzy i dawać im. My ich nie chcemy sponsorować. Oni ich los, który sami sobie zgotowali oraz ich udawane biadolenie nas nie obchodzą. Część z nas pomaga lub wolałaby pomagać sama z siebie tym, którzy naprawdę tego potrzebują i są w gorszej sytuacji od tych leni, a próbują coś robić przynajmniej. Część z kolei nie ma zamiaru dzielić się niczym i wszystko zatrzymać dla siebie, bo uważa, że to ich i basta. I mają do tego święte prawo. Obydwie grupy. A ci, którzy chcą dokarmiać ‚pijawki’ niech sięgną do swych kieszeni, nadstawią swą prawicę i dadzą chłeptać krew, a od reszty się od… no zostawią w spokoju 😉 a nie zmuszają do robienia czegoś czego nie chcemy. Proste i przejrzyste prawda? Tyle i tylko tyle. Również pozdrawiam.

      • xylotet
        Maj 29, 2015 @ 19:26:27

        @piotr ,,,, ” kazdy wybral sobie taka role przed narodzeniem”,,,,,,,, jasne! 😦
        ,,,, czyli najlepiej NIC nie robić ,,,,, Zaakceptować Stan Zastały ,,,, bo to tylko
        takie Role ,,,, 😉 ,,,, czyli Totalna Stagnacja ,,,, i na Tym właśnie Systemowi
        ZALEŻY ,,,, abyś pogodził się nawet z najnędzniejszą rolą i NIC nie robił ,,,,
        oprócz akceptowania jej ,,, i a na osłodę Myślał Magicznie 😦 tylko gzie w tym jest Rozwój ???? ,,,,, 😦

        Ps. nie ma Żadnych STAŁYCH i NIEZMIENNYCH RÓL ,,,, obojętnie kto i kiedy
        je zawarł ,,,,, nikt w POZA nie obstawia roli samobójcy!!! ,,,, a jak wielu je popełnia ???? ,,,,

        • piotr
          Maj 30, 2015 @ 12:03:00

          Ja was bardzo przepraszam ale moj stan wiedzy jest jaki jest. Oczywiscie moge go zmienic ale potrzebna mi jest do tego pomoc i fakty. Jeszcze raz bardzo przepraszam za moj swiatopoglad.

        • xylotet
          Maj 30, 2015 @ 17:19:25

          @piotr 🙂 ,,,, nie ma za co przepraszać ,,,, 😉 światopogląd jest Zdrowy jeśli
          jest Dynamiczny ,,, tak jak rzeczywistość która nas otacza ,,,, nikt do końca
          nie jest Wszechwiedzącym ,,,, dlatego nie trzeba przepraszać za świadomość
          tego że ,,,, Zmieniam się ,,, bo Rozwijam ,,,, wystarczy to wiedzieć 😀

  3. black butterflies
    Maj 28, 2015 @ 17:22:26

    A ja zwróciłbym uwagę na o wiele bardziej pozytywne persony stojące w tle. Pan Kowalski oraz pan Wilk. Nie mówię, że główni antysystemowi są źli, przeciwnie, jednak dodatkowo wymienieni przeze mnie kandydaci są opanowani i wiedzą na przykład, że unia europejska jest złem, czego nie wie pan Kukiz.
    A już na pewno pan Duda, który układał kampanię i obietnice wyborcze tak, żeby dotrzeć do jak największej publiki. Dodatkowo jego kampania była wyjątkowo „neutralna” – mówił, że jest źle ale nie wskazywał palcem i nie deklarował naprawy konkretnych spraw.
    Pamiętajcie, że obiecywać potrafi każdy.
    Teraz nieco z innej strony:
    w 1 turze była frekwencja na poziomie 49%, w 2 turze 55%. Czy jest to normalne, że tam gdzie było na kogo głosować, głosowało mniej osób? I tylko 49%?
    Czy jest normalnym, że zwycięzcy zostali ogłoszeni jeszcze przed upublicznieniem oficjalnych wyników wyborów, zarówno w 1 jak i w 2 turze?
    I dlaczego nikt nie pisał o otwarciu polskiego oddziału loży B’nai B’rith?

  4. Manifestajca
    Maj 28, 2015 @ 00:55:17

    Korwin to jedyny dobry kandydat

    • EM
      Maj 28, 2015 @ 15:46:38

      Korwin to też żyd. Jeśli chcemy być niezależni, niepodlegli to należy wybierać Polaka, który nie jest umoczony w żadnych ciemnych interesach zwłaszcza syjonistycznych. Taką osobą jest Kukiz i to on powinien zostać premierem nowego rządu.

  5. Elżbieta
    Maj 27, 2015 @ 10:37:16

    Panowie Pesymiści. Wasze myśli tworzą rzeczywistość w jakiej będzieci żyli. Jeżeli sądzicie, że wszyscy politycy są skorumpowani to tak będzie, ale dla Was. Ja wolę myśleć, że P. Duda okaże się politykiem godnym zaufania.

  6. Podróżnik
    Maj 26, 2015 @ 18:00:44

    Drogi ‘Zoja’. Po pierwsze dla mnie Ben Fulford już dawno stracił swą wiarygodność. Nawet na tym blogu pisano chyba dokładnie to samo. Zresztą pod jego oficjalnymi wpisami pojawia się już od pewnego czasu coraz więcej wpisów mających wątpliwości co do tego człowieka. Nie tak dawno temu on sam pisał o swej wizycie w jednej siedzib loży P2 – czym ci ludzie się zajmują chyba wiadomo (dla niewtajemniczonych – handel ludźmi i ludzkimi organami, seksualne wykorzystywanie i składanie w ofiarach swoim ‘bogom’ dzieci, przemyt oraz handel narkotykami i bronią … a to tylko wierzchołek góry lodowej działalności tych ludzi powiązanych ściśle z Watykanem). Zresztą spójrz na jego rysy twarzy i porównaj z brytyjską rodziną królewską (książę William) – myślisz, że to przypadek? Po drugie – moim zdaniem największe kłamstwo ostatnich czasów – udawanie, że wybór kogoś powiązanego z PiS-em to cios dla Khazarów i Kabalistów. PiS zawsze straszył ludzi żydo-masonerią (podobnie jak kościół) a tak naprawdę sam jest jego centrum (tak samo jak i kościół – najciemniej pod latarnią). Wystarczy spojrzeć na to w jaką rodzinę wżenił się Andrzej Duda aby dostać się na tzw. ‘position of power’? Jego żona – Agata – córka syjonisty co już widać po drugim członie jej nazwiska – Kornhauser. Poza tym chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego kto tak naprawdę będzie rządził zza kulis prezydentem? Skoro Jarosław Kaczyński nie miał oporów przed sterowaniem własnym bratem, gdy ten był prezydentem, to co dopiero teraz. PiS straszy UE i udaje teraz, że jest taki anty-UE, ale pytanie kto podpisał traktat w Lizbonie i wepchnął nas w ramiona UE choć można było wtedy jeszcze się wycofać? Odp. – Lech Kaczyński … po telefonie do swego brata oczywiście, który wydał mu … polecenie. Sami Kaczyńscy – kto był ich rodzicami? Rajmund K. – ojciec był żołnierzem AK, a matka brała udział w powstaniu warszawskim. Zwykle takich ludzi władze komunistyczne po wojnie szybko likwidowały, w najlepszym razie wywoziły gdzieś lub mocno psuły życie. A co się stało w tym przypadku? Nic z tych rzeczy. Wprost przeciwnie! Rodzice Kaczyńskich dostali od władz PRL-u świetnie usytuowane w Warszawie mieszkanie o jakim nawet zwykły członek partii mógłby tylko pomarzyć. Ich dzieci wystąpiły nawet w reżymowej TV, co była nie lada honorem. Następnie w okresie aresztowań, te dorosłe już dzieci szybko odzyskały wolność, podczas gdy po ich ‘rozmowach’ z władzą dużo innych osób wolność straciło. Jakieś wnioski? Kim są bracia? Albo raczej kim byli, bo jeden zginął w wypadku lotniczym. Bo jak nic mi tu pasuje termin – zdrajcy i agenci obcego wywiadu. To m.in. dlatego tak szybko dorwali się do teczek służb specjalnych po swym dojściu do władzy i wymazali jakiekolwiek twarde dowody świadczące przeciw nim. Wtedy nagle stali się chętni do lustracji i szukania agentów. Wcześniej strasznie im to było nie na rękę. Wnioski nasuwają się same. Teraz żeby było jasne – nie jestem obrońcą PO, ba wprost przeciwnie – dla mnie oni są tak samo przesiąknięci korupcją i aferami jak ci z PiSu. Do tego jedni i drudzy całują nogi hierarchów kościoła katolickiego i tańczą jak im tamci zagrają. Nie chcę prezydenta żadnych z tych opcji. Nie wspomnę o tych wszystkich obietnicach pana Dudy. Pomoc państwa dla ‘frankowiczów’ czy np. 500 złotych na każde dziecko. To jakieś żarty? Pomagać ludzie sobie powinni sami, bez przymusu, z dobrego serca, a nie siłą w podatkach zabierać ciężko pracującym i rozdawać cwaniakom i karierowiczom z korporacji, którzy nabrali kredytów licząc, że się uda i wyjdą na swoje, a tu kurs się zmienił i zonk. Niech się uczą odpowiedzialności za swe czyny. Podobnie z dziećmi. Dlaczego np. w mojej okolicy człowiek młodszy ode mnie, mający poniżej 30 lat, który nigdzie nie pracuje, podobnie jak jego żona mają już 5-te dziecko i ciągle dostają od jakichś MOPS-ów na nie pieniądze? Ta kobieta bezczelnie spaceruje sobie z dzieckiem w nowiuśkim, bardzo drogim wózku, bo państwo daje jej pieniądze za każdym razem na nowy dla każdego dziecka (jakby nie mogła używać tego samego) , a są w naszej miejscowości ludzie, którzy ciężko pracują i dla swego jedynego mogą kupić tylko stary szajs. Do tego oni mają za darmo remont mieszkania, dobry komputer i Internet, podczas gdy ja piszę z kilkuletniego, Internet trzeba sobie opłacać samemu a na założenie rodziny (dzieci) mnie nie stać. Gdzie tu jest sprawiedliwość? W dodatku ja nie piję, nie palę, a tam ludzie dostają pieniądze na dzieci, dzieci łażą często byle jakie, małe już przeklinają, ale gorzała musi być i nikt tego nie kontroluje. Mi nikt nie pomoże, bo mi się nie należy wg tych chorych przepisów, zresztą nie jestem tak bezczelny by wyzyskiwać wszystkich i żyć na koszt innych ludzi (sumienie by mi nie pozwoliło), ale oni już tak (po co pracować, niech inni nam dają, a my będziemy tylko robić nowe dzieci, chlać i bawić się na ich koszt). Problem w tym, że ja nie chcę ze swych podatków dawać im pieniędzy, a to państwo mnie do tego zmusza. Ja chętnie pomogę sam z siebie ludziom, którzy naprawdę tego potrzebują i się starają poprawić swój los, ale nie będę promował leniwych, rozpitych dzieciorobów żyjących na koszt innych. Bo co wtedy się stanie? Zaczniemy rozdawać takim ‘rodzinom’ pieniądze? To się zacznie patologia mnożyć jak króliki, potem będą oddawane dzieci do sierocińców lub porzucane, a oni będą dalej robić to, co potrafią najlepiej – pić i płodzić kolejne (podobne do siebie) i żądać na nie i siebie pieniędzy naszym kosztem. Ja mówię temu – dosyć! To jest ten sam styl co Kabał – tylko, że tamci żyją kosztem ludzi w wielkich luksusach, a ci zdecydowanie skromniej, ale też są pasożytami – jak pijawki na zdrowym organizmie wysysają krew i osłabiają. Wiecznie tak nie można bo to prowadzi do osłabienia. Na koniec podsumowanie – w większości channelingów przejawia się ten sam schemat, gdzie podaje się, że istoty negatywne wcielające się tu na Ziemi (czy gdziekolwiek indziej) w większości przypadków zajmują lub mocno dążą do tzw. ‘positions of power’ (pozycje/stanowiska władzy) w jasnych celach – kontroli, gdyż jest ona sensem i celem ich istnienia/działania. Więc wszyscy ci mroczni kabaliści kontrolują banki, religie, politykę, szkoły, wojsko, media itd. – wszystko to co ma wpływ na ludzi i mają tam swych ludzi. Z kolei oni sami są kontrolowani przez istoty z wyższych gęstości (Draco/Reptilianie z Oriona oraz Annunaki/Wysokie Białasy z Aldebarana) które poprzez nich ‘ustawiają’ sobie tę planetę tak, jak sobie tego życzą. Dlatego ja ogólnie z zasady nie ufam ŻADNYM politykom, ani osobom, które ciągnie do władzy. Wpierw dokładnie się im przyglądam i patrzę jakie są ich działania w stosunku do ich słów. Dlatego dla mnie tak Komorowski, jak i Duda to ten sam stary system – straszy się nimi i tworzy sztuczne podziały – na Polskę zachodnią i wschodnią – na PiS i PO podczas, gdy oni się od siebie praktycznie niczym nie różnią. Co najwyżej detalami. W dodatku bezczelnie straszą tym, czym sami są. Jak to trafnie zauważył już ‘Transformator2014’ to stara maksyma „dziel i rządź”. Tym zastraszają, skłócają a potem rządzą. A tymczasem zawsze któraś ze stron myśli, że wygrała, podczas gdy tak naprawdę cała ludzkość (może prócz tych nielicznych zdrajców trzymających z negatywnymi istotami) przegrywa i na tym traci. Bo czy wygrać może organizm wojnę z samym sobą? (a obecnie my niejako walczymy z samymi sobą – bo jesteśmy wszyscy jak jeden, wielki organizm) Żeby wygrać musimy wreszcie otworzyć szeroko oczy, przestać się dawać manipulować tym wichrzycielom i przegnać ich, gdzie pieprz rośnie, po czym rozwalić cały ten stary system i zbudować nową, złotą erę obfitości, pokoju i równości – bez podziałów, granic, wojen i dzielenia na tych co stali po stronie … itd. Erę współpracy wszystkich, a nie wyzysku jednych przez drugich, kontroli, manipulacji i żerowania jednych na drugich. To tyle ode mnie. Pozdrawiam.

    • nell
      Maj 26, 2015 @ 21:28:56

      Dowiedź się kto założył PO? I kim ten ktoś był?

      Pracowałam niegdyś w MOPS i powiem Ci tylko tyle, że ci ludzie, któych tak tu szkalujesz, dostają od tej instytucji takie żebracze pieniądze, że my zawsze dziwiliśmy się jak oni funkcjonują! Do tego chciałabym dodać, że nie tylko patologia korzysta z pomocy, a różni ludzie w różnych, cieżkich sytuacjach życiowych.
      Kiedy jeżdziałam na wywiady do tych ludzi, to wracałam pogrążona w depresji i nie mogłam sie pogodzić z faktem, że istota ludzka jest tak poniżana! Żadan człowiek na to nie zasługuje.Żaden!
      Byłam bym Ci wdzięczna, gdybyś takie poglądy zachowywał dla siebie i nie dzielił się nimi z nami. Bo naprawdę nie świadczą o Tobie dobrze.

      Nie doczytałam Twego komentarza, bo nie dałam rady.

      • xylotet
        Maj 26, 2015 @ 23:01:41

        @nell ,,,, 🙂 ,,,, „Nie doczytałam Twego komentarza, bo nie dałam rady.,,, ”
        ,,, a ja Tak 😉 ,,, i gość ma rację ,,,,, tak na prawdę światem żądzą służby
        specjalne a za nimi stoją w Cieniu Kreatorzy Pieniądza i to oni robią tan cały show
        dla pospólstwa ,,,, 😦 ,,,,,, w systemie który TU działa nie ma sensu zmieniać
        ludzi ,,, czyli Twarze w Systemie ,,, bo system każdego wcześniej czy później
        zintegruje i zagospodaruje (skorumpuje) ,,, pokaż mi ,,, partię ,,, polityka ,,, itd. który dzisiaj obarczył by winą system ,,, (i był w stanie go zdefiniować zrozumiale dla ogółu) ,,, a nie domagał się Zaledwie zmiany Twarzy 😦 ,,,, najczęściej kierując się partykularnym interesem ,,,,, dobra 😉 kończę 😀 ,,, bo nikt nie da rady
        do końca ,,,, sam kiedyś tutaj napisałem ,,,,” pisz krócej ale częściej ” ,,, 😉 🙂 😀

  7. anaja
    Maj 26, 2015 @ 14:07:39

  8. anaja
    Maj 26, 2015 @ 14:00:42

    A to tylko tak na marginesie na dzień Mamy..<3 ❤ ❤
    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2015/05/unikalne-poaczenie-niezwyky-eksperyment.html

  9. Zoja
    Maj 26, 2015 @ 06:01:27

    Benjamin Fulford 25.5.15:

    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2015/05/benjamin-fulford-aktualizacja-25-maja.html?view=classic
    http://hipknowsys.blogspot.com/2015/05/benjamin-fulford-may-25-2015-battle-for.html

    (…)
    Również w Europie nastąpił kolejny poważny cios dla kabały Khazarian. Polska właśnie wybrała na prezydenta osobę, który był częścią frakcji prawdopodobnie zabitych przez klikę Khazarian w katastrofie lotniczej w 2010 roku. Oto co ma do powiedzenia Wikipedia o tym wypadku:

    „Prezydent RP Lech Kaczyński i jego żona Maria, były prezydent RP na uchodźstwie Ryszard Kaczorowski, szef Sztabu Generalnego i inni wysokiej rangi polscy oficerowie, prezes Narodowego Banku Polskiego, wiceminister spraw zagranicznych Polski, polskiego rządu urzędnicy, 18 członków polskiego parlamentu, starsi członkowie duchowieństwa polskiego i krewni ofiar zbrodni katyńskiej. Byli w drodze z Warszawy, by wziąć udział w wydarzeniu 70. rocznicy masakry . ”

    http://en.wikipedia.org/wiki/2010_Polish_Air_Force_Tu-154_crash

    Ci ludzie zginęli w czasie, gdy polski rząd brał twardą postawę wobec euro i planował dewaluację złotego polskiego. Te zasady zmieniły się po katastrofie doprowadziły do ​​zmiany rządu. Nowo wybrany prezydent Polski Adnrzej Duda był adiutantem prawnym prezydenta, który zginął w tej katastrofie. Duda przypomina, jak dwa dni przed tym pamiętnym lotem „prezydent powiedział mu, że zmiana pokoleniowa się szykuje i że byłoby dobrze by Duda i jego rówieśnicy, wzięli na siebie odpowiedzialność za przyszłość kraju.”

    http://www.independent.co.uk/news/world/europe/polands-new-president-andrzej-duda-heralds-shift-to-the-right-10273812.html

    To wygląda jak nowa asertywna Polska będzie teraz dołączać do Grecji i Ukrainy w wirze nagłówków mediów, które zobaczymy w nadchodzących tygodniach i miesiącach.
    (…)

    • Elżbieta
      Maj 26, 2015 @ 12:15:19

      Zoja, dziękuję za ten świetny materiał.

    • piotr
      Maj 26, 2015 @ 12:18:28

      to dobrze czy zle ze wybrano dude?

      • Omstan
        Maj 26, 2015 @ 19:21:00

        Ani dobrze ani źle, trzeba po prostu przez to przejść. Nie jest to na pewno zmiana na miarę wodnikowych oczekiwań. Beton zaczyna się już jednak kruszyć i kiedyś wykluje się z tego prawdziwa zmiana której ludzie oczekują, czemu wyraźnie dali wyraz. Ale to jeszcze nie ten moment Piotruś.

  10. anaja
    Maj 25, 2015 @ 19:20:02

    Nie wiem co napisać,..wiec tylko wklejam linka sami skomentujcie
    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2015/05/chiny-udostepniaja-filmy-z-ksiezyca.html

  11. black butterflies
    Maj 23, 2015 @ 21:21:39

    i nieco z innej strony… ale jak dla mnie bardzo pozytywnie.

  12. tron33
    Maj 23, 2015 @ 18:06:31

    ja nie chce obietnic tylko realnych zmian takich jak tusk w kajdanch

    • xylotet
      Maj 23, 2015 @ 20:41:00

      @tron33 ,,,, „ja nie chce obietnic tylko realnych zmian takich jak Tusk w kajdanach” ,,,,, jeśli takich zmian Potrzebujesz ,,,, to SAM musisz go w Kajdanach
      Zakuć ,,, żadna inna opcja nie ukoi twego Bólu ,,,, tylko Ty SAM jesteś
      lekarstwem dla SIEBIE ,,,,, 😦 😉 🙂

      Ps. przepraszam ale tylko troszkę poprawiłem ci pisownię 🙂

  13. Manifestacja
    Maj 23, 2015 @ 12:19:34

    Co o tym myślicie ? http://www.vismaya-maitreya.pl/kryzys_ducha_czlowiek_choroba_i_karma_cz4.html
    Ten artykuł trochę kłóci się z artykułem „powiedz władcą Karmy dość”

    • xylotet
      Maj 23, 2015 @ 21:42:02

      @Manifestacja ,,,,, nie czytałem tego artykułu ,,, ale nawet bez czytania ,,,,
      ja czarny mogę Ci powiedzieć ,,,, nie ma Ogólnych Władców Karmy ,,,,,
      Każdy jest JEDYNYM WŁADCĄ TEGO Co nawet pod takie Pojęcia Podciągnie!!! ,,,
      bez względu na to czy chce się na SIŁĘ uwolnić od Odpowiedzialności za Siebie Samego ,,,, lub swoje własne uczynki ,,, to jest obojętne ,,,, 😦

    • Manifestajca
      Maj 26, 2015 @ 15:51:58

      Mam prośbe do Krystal. Zgubiłem adres swojego e meila i go pilnie potrzebuje. Gdy pisałem ten wpis u góry wpisywałem swój zaginiony e meil właśnie. Czy możesz mi go teraz napisać ?
      ——

      wykop@onet.pl
      wiktor.andrzejewski@onet.pl
      tomek.petla@onet.pl

  14. anaja
    Maj 23, 2015 @ 09:53:36

    Droga Anajo,
    nasz blog jest w języku polskim, a ten filmik jest w jęz. angielskim. Przesłuchałam ten fascynujący wywiad Alfreda Lambremonta Webrewa z Kapitanem Randy Cramerem i Simonem Parkesem w styczniu (dla mnie wszystkie wywiady z udziałem Simona Parkesa są fascynujące). Niestety nie tłumaczę filmików. Żołnierz w większości opisuje swoje doświadczenia na Marsie w walce z różnymi „obcymi” – kr
    —-

    Szkoda że nie po polsku. Droga Kristal możne by dało się coś z tym zrobić chociaż w skrócie…. ❤
    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2015/05/okragy-sto-pleiadianie-atmem-zniszczono.html

  15. Dorota
    Maj 23, 2015 @ 05:00:13

    Kochana Krystal, jestes niesamowita, ze tak szybko to przetlumaczylas. Tak sie ciesze, ze tak bardzo rezonujesz z Kobra. Zastanawiam sie, jak ci biedni ludzie tam sie znalezli, w jaki sposob zostali uprowadzeni. Zapewne rodziny ich sa swiecie przekonani , ze zgineli w jakies katastrofie badz w czyms podobnym. Mam tez przeczucie, ze sa tam ludzie ze swiata naukowego i nie tylko zapewne.Wierze, ze w tym dniu zwyciezymy, bo przeciez pragniemy ich wolnosci tak samo jak i naszej. To wszystko wydaje sie tak niesamowite. Czym blizej konca tym wiecej nieprawdopodobnych informacji, a czeka nas ich o wiele wiecej, szczegolnie po wydarzeniu.

    ❤ kr

    • Wiatr1000
      Maj 23, 2015 @ 11:46:43

      http://grotaragnara.blogspot.com/

      Przeczytaj tego bloga. Są tam przetłumaczone i ułożone w logiczną całość wydarzenia we wszechświecie.

      Polecam również i chyba najbardziej, kwestię reinkarnacji z sesji hipnotycznej.

    • piotr
      Maj 23, 2015 @ 12:15:49

      Porwano przypadkowych ludzi czy jakichs ze specjalnymi zdolnosciami? Pamietam film w ktorym facet przed wypadkiem na torze zostal przeteleportowany w przyszlosc po to zeby pobrac jego organy ale zapomnialem tytulu

  16. Zulu Gula
    Maj 23, 2015 @ 00:53:44

    Czekam na tę chwilę całe swoje świadome życie.

  17. dopoduszki
    Maj 22, 2015 @ 23:14:50

    A mnie obleciał jakiś strach jak zobaczyłem ten plakat i po którymś z filmów w linkach.

  18. Krystyna11
    Maj 22, 2015 @ 20:31:46

    Kelly Sweet: Now We Are Free- piękne!

  19. anaja
    Maj 22, 2015 @ 16:58:20

    A oto aktualizacja naszych wibracji Miłości. Jest radość patrzeć jak rośnie..
    http://kochanezdrowie.blogspot.com/2015/05/22052015tsunami-miosci-solar-powiew.html

  20. black butterflies
    Maj 22, 2015 @ 16:50:43

    Pamiętam, jak siły światła wspominały, że nie interweniują na Ziemi jedynie z powodu zakładników pojmanych w układzie słonecznym.
    Świetna robota.

    • Wiatr1000
      Maj 23, 2015 @ 11:55:22

      Z tego co czytałem to Plejadanie mają do nas słabość a Kasjopejanie są neutralni. A czemu mają do nas słabość? Bo są jakby takimi naszymi twórcami. Mogłem pomylić frakcje to poprawcie ale właśnie tak to wygląda. Według tych co nie interweniują mówią, że to nasz wybór czyli tak zwana nasza wola i nie mogą zakłucać Prawa.

      Według wcześniej zamieszczonego bloga to Gady przegrały 3 wojną galaktyczną. Dziwie się, że mamy wciąż z nimi problemy. Czyżby ich przebiegłość z niewoleniami była tak dobra, że przegrawszy i żyjąć w swoich układach planetarnych mieli wpływ na nas?

      Jesli to prawda z rasami a wolę bardiej w nie wierzyć (lub raczej akceptować to w świadomości) niż w dziadka z piorunami nazywanego Bogiem.

      My sami musimy coś zrobić ze sobą. Czy są obcy czy ich nie ma to bez znaczenia. Bo jesli mimo wiedzy, że są ci obcy wciąż nie może nic zrobić to jesteśmy słabi a nie wyjątkowi i wpsaniali. Takie myślenie prowadzi do próżności samozadowalanie siebie wyłącznie.

      • Transformator2014
        Maj 24, 2015 @ 01:05:36

        Problemem cały czas z nami (ludźmi pięknej planety Ziemia/Gaja/Terra) jest to że za bardzo jesteśmy podzieleni. A tak naprawdę w jedności siła – przede wszystkim na zmiany! Niestety siły nam nieprzychylne od wieków stosują metodę „dziel i rządź” i tak wokół tego wszystko się kręci. Dopiero podniesienie jest w stanie usunąć z nas tą przypadłość, dlatego nie zważając na to co się dzieje wokół nas – skupmy się na tym, aby ta przemiana przyszła jak najszybciej i objęła wszystkich którzy zgodzą się być jej uczestnikami.

        • Elżbieta
          Maj 24, 2015 @ 05:16:58

          Aby nastąpiła Jednośc, kazdy powinien powrócić do swoich naturalnych Ziemskich wibracji, bo jest Energią Ziemską, Tej Ziemi, tej Planety macierzystej, w tej Ziemskiej Galaktyce, To są Ziemskie wibracje Które posiada Energia nazwana Ludzką, kiedyś była bardzo zmrozona w otoczeniu niskich wibracji odmiennych wibracji, Teraz wraz z Ziemia w Słońcem podnosi sie w Sobie, odkrywa się roztapiajac cały zmrożony” lód wibracyjny”, który zatrzymywał Ja w przedziałach czy Ziemskich Energii, czy warto spekulowac na ten temat, kazdy rozpoznając To Swoje indywidualne drżenie, powoduje przywrócenie czystości „Ducha” Przestrzeni ziemskiej tak różnowibracyjnie ubranej, Jednośc na tej planecie I Jednośc wibracji w przestrzeni Ziemskiej, naturalna bezwarunkowo teraz przywracana wraz z częstotliwością drgań do której Ziemia powraca,
          http://www.jestemsoba8.blogspot.com

        • Oualander
          Maj 24, 2015 @ 18:53:51

          Dokładnie, to co powoduję wszelkie problemy na naszej wspaniałej planecie leży u podstaw ludzkiego egoizmu i nosi nazwę „Dziel i Rządź” . Jeżeli cała populacja byłaby ze sobą zgodna przynajmniej przez 1 dzień, następny odmieniłby wszystko, a ludzkość nigdy więcej nie powróciłaby do tego co mamy obecnie.

          Pozdrawiam 🙂

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
