Ujawnienie

 .
Nadszedł czas, aby rozpocząć proces Ujawniania.  Dlatego udostępniam dwa, stosunkowo niedawne, oryginalne zdjęcia związane z procesem Ujawniania, pochodzące ze źródeł Smoka.  Zostałem poinstruowany przez siły Światła, aby jeszcze nie ujawniać, co dokładnie jest na tych dwóch zdjęciach, ponieważ ludzki umysł po tym zaczyna spekulować i intelektualizowaćJest o wiele ważniejsze dla ludzi, aby mieć bezpośrednie energiczne doświadczenie tych obrazów.
 .
.
 .
W przyszłości, gdy kiedykolwiek uwolnię jakieś autentyczne obrazy, powiem o nich wprost.
 
Przełom jest blisko!
 .
Kobra, 16 maja 2015

33 komentarze (+add yours?)

  1. marmur71
    Maj 22, 2015 @ 18:25:05

    Przepraszam Krystal za prywatę ale robię to w imię duchowego wzbogacania 😉
    Dołączę link z zaproszeniem dla tych co w Warszawce mieszkają i okolicach. Pozdrawiam serdecznie również 😉

    http://oceanswiadomosci.com/wydarzenia/spotkanie-z-dusza-w-warszawie/

    https://www.youtube.com/user/estepnicka

  2. poranek
    Maj 21, 2015 @ 19:08:03

    marmur71 -piękny utwor Perfectu dziekuje serdecznie.

    „Najpiekniejsze sa te momenty w których zapominasz o całym swiecie i po prostu cieszysz się chwilą.”

    • marmur71
      Maj 22, 2015 @ 18:14:24

      Pozdrawiam poranku 🙂 Proszę bardzo , miło mi kiedy ktoś się uśmiecha i cieszy chwilą. Bo my jesteśmy tą chwilą -wieczną 😉

  3. Manifestacja
    Maj 21, 2015 @ 19:05:06

    Mam do was pytanie nie na temat 🙂
    Która muzyka jest potężniejsza Soffiego czy Wingmakers ?

    • black butterflies
      Maj 22, 2015 @ 13:26:32

      ciężko prawić.
      1. Solfeggio to nie muzyka, to określone częstotliwości, które razem… nie są w stanie stworzyć muzyki jaką znasz na co dzień.
      2. muzyka Wingmakers. Żeby „działała”, przynajmniej w teorii, muszą być spełnione następujące warunki:
      -utwory muszą być zapisane bezstratnie, na stronie są to mp3 128 – kiepska jakość (odpada; słyszalne artefakty)
      -odtwarzanie na wysokiej klasy sprzęcie (dobre pasmo przenoszenia, 10Hz-20kHz tutaj to za mało, bo mówimy tutaj o dobroczynnym działaniu częstotliwości spoza zakresu)
      nawiasem mówiąc: część materiałów płatna, jeśli chodzi o muzykę to jest to nieco naciągane według mnie. Ale może to kwestia zasobności polskiego portfela.

  4. wallping
    Maj 21, 2015 @ 16:13:29

    Nowy pobór do wojska już w 2016 roku, pójdą nawet młodzi rezerwiści, więcej na: http://ulubione.blutu.pl/

  5. anaja
    Maj 21, 2015 @ 09:32:01

  6. poranek
    Maj 21, 2015 @ 08:47:14

    Pamiętasz mnie?
    Jestem z innej rasy
    Przyszedłem by Cię uwolnić
    Masz najlepszego mnie

    Jestem bólem, który czujesz
    Prawie mnie urzeczywistniasz
    Powaliłem Cię na kolana
    Czy mnie pamiętasz?

    Przeszedłem tysiące mil…

    I teraz jestem tu
    Pokaż mi świat
    Który będę mógł zrozumieć
    Jak zwykły człowiek
    Jesteś jedyną która może mnie przesiać z piasku

    Za kogo Ty się uważasz?
    Mówisz, że życie jest trudne
    Przybyłem z daleka
    Moje życie było w gwiazdach

    I teraz jestem tu
    Pokaż mi świat
    Który będę mógł zrozumieć
    Jak zwykły człowiek
    Jesteś jedyną która może mnie przesiać z piasku

    I teraz jestem tu
    Pokaż mi świat
    Który będę mógł zrozumieć
    Jestem tylko człowiekiem
    Jesteś jedyną która może mnie przesiać z piasku

    Jestem powietrzem, które wdychasz
    Jestem Twoją muzą
    Pozwól mi być wszystkim
    Czego chcesz ode mnie?

    I teraz jestem tu
    Pokaż mi świat
    Który będę mógł zrozumieć
    Jak zwykły człowiek
    Jesteś jedyną która może mnie przesiać z piasku

    xylotet-dokladnie tak jak piszesz.Pozdrawiam wszystkich.

    • xylotet
      Maj 21, 2015 @ 21:13:38

      @poranek 😀 ***** 😀 ,,,, „Pamiętasz mnie? 😀
      Jestem z innej rasy
      Przyszedłem by Cię uwolnić ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ” ,,,, 😀 ******************* ❤

  7. marmur71
    Maj 20, 2015 @ 22:57:27

    😉

    • xylotet
      Maj 21, 2015 @ 02:22:56

      @marmur71 ,,, 😀 ,,,,, trzeba było dodać jakiś komentarz ,,,,, do tych wszystkich
      prawie panienek ,,,,, hłe hłe hłe ,,,,,, 😀 ***************** no chyba że poranek cię
      wyręcza 😉

      • darek
        Maj 21, 2015 @ 09:14:43

        Komentarz jest taki ,ze mądry zrozumie w dwa słowa, a innemu i poematu mało..

      • marmur71
        Maj 21, 2015 @ 15:20:18

        Pozdrawiam Marku 🙂 tak jakoś wyszło że lubię fajne babeczki he he . A jak ładnie śpiewają to już całkiem się roztapiam . Taką zrobiłem małą prezentację muzyczną bo okazuje się że fajne i dobre słowa śpiewają też po polsku trzeba tylko chwilę się wsłuchać . Zaobserwowałem to od jakiegoś czasu . Ludziska zaczynają szukać prawdy o sobie widzę to na każdym kroku . A najczęściej śpiewają mi o tym fajne panienki 😉 Co tu komentować kiedy wszyscy znają polską mowę .
        Wklepuje te piosenki i wierszyki a przecież w moim życiu tak wiele się zmieniło . Ostatnie czas to doświadczania dość ciężkie tej rzeczywistości . Kiedy wydawało mi się że jestem mocno osadzony w „duchowości” nadciągnęły czarne chmury i padało mi na głowę przez dwa lata . Przemokłem do szpiku kości w zwątpieniu sięgnąłem nawet po syropy rozgrzewające po których na drugi dzień mocno głowa boli . Naprawdę straciłem nadzieję na zmiany , poddałem się już prawie . Kiedy poczułem największą niemoc przeklinając całą te przebudzenie wiesz co się stało ? Przestało padać i powiem więcej wyjrzało słońce . Pomyślałem sobie co teraz co mam teraz zrobić ? Postanowiłem zdjąć mokre łachy i pobiegać z gołą dupą w promieniach słonecznych . Cieszyć się i być wdzięczny za chwilę w której jestem .
        Wdzięczność za tu i w teraz . Pozdro 🙂

        Skrzypek

        Pewnego razu pewien jegomość
        znany w swym gronie z wirtuozerii
        sprawne miał palce i lekkie dłonie
        bo grał na skrzypcach i akordeonie

        Wychodząc z domu ciepło ubrany
        zawinął szalik miękko u dziany
        prezent od babci miłości druty
        pod pachą skrzypce zamszowe buty

        Spiesząc na próbę zbiegłszy po schodach
        w autobusowym znaleźć się tłumie
        chciał jak najprędzej nie dla wygody
        bo kto nie ćwiczy niewiele umie

        Czerwony bolid za rogiem widzi
        numer się zgadza tępa makówka
        pięć minut z domu wcześniej wychodzi
        się
        zdążył by ale z buta sznurówka….a

        Niezawiązana nitka pośpiechu
        jej serpentyny strzępy wibracji
        znalazły przerwę w krótkim oddechu
        przypominając o grawitacji

        Orzoł wyrżnięty leży na bruku
        zapiski nuty i plamka krwi
        pomrugał okiem pomarańczowym
        bus
        kierowca właśnie zamyka drzwi

        Cholerka jasna to się i stało
        szalik od babci cały zbłocony
        nuty podarte uf skrzypce całe
        chociaż futerał jest rozwalony

        Co robić było usiadł na ławce
        otwarte pudło zawias pęknięty
        struny są całe smyczek nietknięty
        na gryfie za to dwie rysy małe

        Nastroję wezmę z taką nadzieją
        że wszystko działa stłuczona ręka
        go zabolała lecz słuch wytęża
        bo w futerale coś znowu brzęka

        Rozgarnął włosy podnosząc głowę
        skrzypce wydobyły kilka dźwięków
        przecież nikt nie usłyszał muzyki tylko
        plumkanie a tyle dzięgów

        Bywa w tym życiu chociaż się starasz
        nic nie wychodzi słabe wyniki
        za sprawą jednej szarej sznurówki

        wpadają do kieszeni złotówki

        • xylotet
          Maj 21, 2015 @ 20:47:38

          @marmur71 …. no i piękny komentarz 🙂 ,,,, też mi często na głowę kapie i
          też ratuję się syropem ,,,, ale z umiarem ,,, bo rano nie mogę trzymać się trawy
          😦 taki świat ,,,,,, dlatego nie potępiam siebie i wybaczyłem sobie Radykalnie 😀
          ,,,,, panienki TAK 🙂 ,,,, są jak piękne surrealistyczne krajobrazy ,,,,, tylko nie
          wolno zapomnieć że za tymi czasem surrealistycznymi fasadami ,,, kryją się
          Autentyczne Duchowe Istoty ,,,, tak samo jak deszcze padające nam na głowę
          i te syropy na rozgrzewkę ,,,, 😦 ,,, to tylko Nasza surrealistyczna fasada 🙂 😀

          Ps. bez Zrozumienia i Ogarnięcia Własnej Kondycji ,,,, nie ma NIC dla bliźnich ,,,
          oprócz epatowania ich wytartymi intelektualnymi sloganami ,,,,, 😦 ,,,, 🙂

  8. poranek
    Maj 20, 2015 @ 13:41:04

    Nadal jesteś moim bratem
    Do końca czasu
    Ty i ja zgubiliśmy nasze drogi
    Różne zdania
    Do końca czasu

    Wysłuchaj mnie Bracie
    Nie mogę Cię zastąpić
    Nikt inny nie może mieć Twej twarzy
    Tak wielkie jest dzieło łaski
    Do końca czasu

    I tu jest mój problem:

    Hej, myślę, że źle mnie postrzegasz
    Przepraszam za wzbogacenie, które pozyskałem
    Nie miałem na myśli nic złego

    Więc powiedz mi, gdzie zostałeś urażony
    Jesteś mile widziany w moim mieście
    Ale jeśli będziesz chciał zmienić moją drogę
    Przywołam Cię do porządku

    Wciąż jesteś moim bratem
    Do końca czasu
    Nikt inny nie może zająć Twojego miejsca
    Różnica jest nie do pokonania
    Do końca czasu

    I tu jest mój problem:

    Hej, myślę, że źle mnie postrzegasz
    Przykro mi z powodu wzbogacenia jakie zabrałem do domu
    Wiem, że przekroczyłem linię

    Ale pokaż mi co osiągnąłeś
    Jesteś mile widziany w moim mieście
    Ale jeśli będziesz chciał zmienić moją drogę
    Przywołam Cię do porządku

    Do końca czasu

  9. poranek
    Maj 20, 2015 @ 13:22:45

    Skarbie, jest tam miejsce dla Ciebie i dla mnie
    Prędzej czy później spostrzeżemy
    Przez łzy, które wypłakaliśmy

    I skarbie, nasz czas się właśnie zaczął
    Jesteśmy inni, jesteśmy jednym
    Czego więcej nam potrzeba

    Jest tam cichy świat
    Błyszczący z dala
    Jest tam kropla życia
    Między gwiazdami
    Oto gdzie jesteśmy ludźmi

    Odłóż na bok ciemniejsze myśli
    Spocznij znów w mych ramionach dziś w nocy
    Wszystko jest w porządku

    I dołącz do mnie
    Wszystkie rzeczy, które zobaczymy
    Wkrótce zmienią się we wspomnienia
    Lepiej pozostań obudzona

    I jest tam cichy świat
    Błyszczący z dala
    Jest tam kropla życia
    Między gwiazdami

    • xylotet
      Maj 21, 2015 @ 03:06:51

      @poranek 🙂 ,,,, Właśnie! 🙂 „Wszystkie rzeczy, które zobaczymy
      Wkrótce zmienią się we wspomnienia” ,,,,,,,,,,, 😀

  10. Elżbieta
    Maj 18, 2015 @ 22:27:10

    Zdjęcie twarzy, jakże rozświetlonej przygotowanej do wyrażenia Przez Siebie Swojego piekna, Przez Boga I Boginie I ich Moc stwórcza w łonie odbudowaną, I w łonie Ogniem płonącą ,.pobudzającą Mózg fizyczny, który rozpoczyna odkrywanie swojej naturalnej wiedzy, gdy oczy w tej Najjaśniejszej Bogini Twarzy sie otworza , popatrzysz przez nie , TY Prawdziwy, Gdy usta dźwiek wydadzą , będzie Dźwiękiem ŻYWEGO ŚWIADOMEGO ŻYCIA, Gdy dźwięk powracać będzie , przez Naturalne Ziemskie wibracje wpuszczony będzie, I tylko ten Prawdziwie ze świadomego Życia wydany, Ujawnienie, już rozpoczęte, od kazdego indywidualnie, Symbol który rozpozna każdy pozostajacy już tylko w Swojej ŚWIADOMOŚCI, I tak Miłośc Boga wyrażana przez twarz Jego, Która promieniuje blaskiem ŻYWEGO ŻYCIA, Która niczym Kula w promieniach Słońca otoczona, I tak to co zbierane było, doczekało sie ujawnienia,

  11. Magda
    Maj 18, 2015 @ 19:23:09

    na blogu Kobry w komentarzach jakis polski czytelnik znalazl to drugie zdjecie na Deviantart http://atobgy.deviantart.com/art/descent-436284067

  12. Cannou
    Maj 18, 2015 @ 19:21:58

    hmm ..lotosie przypomnienia obudź Święte Ziarno …most

  13. black_butterflies
    Maj 18, 2015 @ 17:50:22

    http://www.cda.pl/video/218130c8/Kontrolowana-podmiana-szyldow-partyjnych-Nie-dajmy-sie-nabrac-po-raz-kolejny
    filmik nie do końca pozytywny, niemniej uważam, że powinien być przekazywany możliwie jak najdalej, w szczególności do osób =stojących jedną nogą za progiem=.

  14. Straznik
    Maj 18, 2015 @ 17:26:40

    1. Monstrum pożerające energie „…”
    2 zdjęcie hierarchia wymiarów a na dole strażnicy 🙂 + na ścianach wyryte twarze + portal + czarna energia.

  15. Poczytacz
    Maj 18, 2015 @ 13:01:52

    Napiszę to samo co na innym blogu, bo nie mam nic więcej do dodania.
    Nie, Moi Drodzy. Modaszew pisał w swojej książce o „utrzymujących wibrację planety śpiących mnichach”? Pisał. A gdzie była najsłynniejsza świątynia, do której nawet ludzi nie wpuszczano? W Katmandu. A gdzie były ostatnio dwa niszczące trzęsienia ziemi? W Katmandu. To zapewne jeden z nich. Szaty o tym świadczą. To oczywiście spekulacje, moje prywatne osobiste, ale… wziąwszy pod uwagę kształt sklepień, budulec, mogę mieć rację. Zapraszam do zapoznania się z książką, która jest w polskim przekładzie. Potem można pokusić się o znalezienie w gruzach świątyni, oczywiście za pomocą satelity googla.
    Zostawiam was z tymi obserwacjami, pozdrawiam.

  16. Ewa
    Maj 18, 2015 @ 00:14:31

    Witam,
    zapraszam do poczytania jeśli komuś nie chce się czytać wszystkich wywiadów, to jest podsumowanie historii Matrixa na podstawie informacji od Kobry (że tak powiem zgrabnie wszystko zebrane do kupy 🙂 )
    http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=de&u=http://transinformation.net/interview-untwine-cobra-vom-13-januar/&prev=search

  17. Monika
    Maj 17, 2015 @ 18:11:22

    Cześć! Być może mój komentarz będzie trochę nie na temat, ale od czasu do czasu wracam na blog Krystal żeby zaczerpnąć nowinek ze świata 🙂 Ostatnio jestem pena energii, ponieważ wiele moich problemów się rozwiązało i czuje się na prawdę wolna i chętna do pomocy, bo to sprawia mi dużą radość!

    Przyznam się, że nie czytam wszystkiego od deski do deski, za to zagłębiam się jeśli coś mnie na prawdę zainteresuje – dzisiaj padło na sisterhood of the rose (siostrzana grupa róży, tak chyba jest to przetłumaczone 🙂 ). Pisze, bo chciałabym zgromadzić ludzi, którzy mieliby ochotę spotykać się w duchu tejże grupy, a być może zorganizować większe spotkanie 21 czerwca, na przesilenie letnie! 🙂 Jestem z trójmiasta, więc jeśli znajdą się chętne osoby, to piszcie do mnie, może uda nam się coś zdziałać 🙂

    Pozdrawiam was
    Monika

    (kontakt: nekta-maggot@wp.pl)

  18. Piotr Kierus
    Maj 17, 2015 @ 16:54:46

    oj tam, oj tam.

  19. Marian
    Maj 17, 2015 @ 14:40:05

    Sorry miało być Agharty

  20. Marian
    Maj 17, 2015 @ 14:39:23

    Witajcie .drugie zdjęcie to brama wejściowa do Aghrty
    Pozdrawiam w Miłości I Świetle
    Marian

    • Elżbieta
      Maj 17, 2015 @ 20:06:54

      I czym Jest ta Agharta, Coś podpowiem, łono w Kobiecie Ziemskiej , Jej zawsze dziewicze czyste łono, Bogini Matki, które teraz zaczyna promieniowac swoimi naturalnymi częstotliwościami Ziemskimi, I Kobieta staje się ZIEMSKA BOGINIĄ Obok Świadomego Boga z Moca stwórcy w Sobie uaktywnionej, W Swojej fizycznej już głowie,
      http://www.jestemsoba8.blogspot.com

  21. nana
    Maj 17, 2015 @ 06:14:56

    swiatlo:)

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
