Simon Parkes -> marcowy biuletyn

.

.

Witam w marcowym wydaniu biuletynuNie było wydania lutego i za to przepraszam, ale okoliczności na to nie pozwoliły!

Spostrzegawczy czytelnicy zauważyli, że główna prasa pisała historie o mnie i o prezydencie Putinie, to wyszło w czasie mojego warsztatu w zeszłym tygodniu, gdzie dałem prezentację dla grupy przebudzonych ludzi, którzy uczestniczyli w The Vault” (skarbiec) w Newcastle w Wielkiej BrytaniiZadawano mi pytania na temat sytuacji na Ukrainie i częścią mojej odpowiedzi było wyjaśnienie, że rosyjskiemu prezydentowi doradza grupa poza ziemskich ras o wyglądzie ludzkim, i że oni są w sprzeczności z inną grupą obecnie doradzającą / prowadzącą przedstawienie w USA To wyraźnie nie zostało zbyt dobrze przyjęte przez elity rządzące, które uruchomiły programPutin zły – Rosja zła – Obama dobry – USA – dobre.

Co ciekawe to poparcie dla Putina spowodowało, że zarządzający w mojej partii politycznej chcieli wywrzeć na mnie presję, abym wycofał moje stanowisko, chociaż nigdy nie ingerowali w przeszłości w odniesieniu do moich informacji o kosmitachHistoria Putina była dla nich o krok za daleko!  Oczywiście nie wycofałem mojej historii.  W tym czasie zostałem zaatakowany przez płatnego trolla piszącego na stronach internetowych, którego znajomość języka angielskiego ograniczała się dojesteś kłamcą.  Zaoferowaliśmy mu, że umieścimy go na liście dystrybucyjnej biuletynu, ale do tej pory nie odpowiedział.  Nadal mamy problemy z cyberatakami i prosimy wszystkich o cierpliwość podczas oczekiwania na odpowiedzi na maile, gdy często maile są utracone.  W pozytywnym akcencie, miło było usłyszeć wzmiankę o mnie w najnowszym wywiadzie Kobry i również w galacticconnection.com.  Powiedziano mi również, że moje imię było wspomniane w Watykanie!

Międzynarodowy Fundusz Walutowy (MFW) ogłosił zastrzyk gotówki 50 mld. do banków europejskich i powiedzial, że będzie więcej.  To dlatego, że upadek jest nieuchronny, a elity robią wszystko, aby podtrzymać ten rozsypujący się domek z kart.  Może im się to udać!  To zależy od trzech mężczyzn, którzy są na ziemi, jeden jest we Frankfurcie, jeden w Bonn i jeden w LondynieJeśli uważają, że bezwartościowe zera na ekranie komputera mogą tego dokonać i zakapturzą zwykłych ludzi, utrzymają w dalszym ciągu ten kurs i nie będzie w tym roku katastrofy finansowejJeśli im się to nie uda, to oczekujcie katastrofy od września do listopada 2015.

Elita w USA zmusza petrodolar do niskich poziomów, które NIE mogą być utrzymane i będą musiały wzrosnąć z powrotem do 120 dolarów za baryłkę.  W ich rozpaczliwych wysiłkach zmierzających do zniszczenia Putina, wprowadzają swoich własnych ludzi i ludzi Zachodu w trudną sytuację – także tu w Wielkiej Brytanii.  W Szkocji prace związane z ropą są w redukcji.  Oczywiście potrzebujemy alternatywne źródła energii, ale wszelkie transfery muszą być przeprowadzane z rozwagą.  W obecnej formie jest to tylko jedna szalona jazda na karuzeli, z szalonymi ludźmi posiadającymi kontrolę.

Największym zagrożeniem w najbliższych 8 miesiącach to kolejna fałszywa flaga.  Bez względu na jej efekt, gdy zrealizowana, może znokautować główne sieci elektryczne prowadzące do wielu miast w USA – więcej o tym, gdy będę miał więcej informacji.  W odniesieniu do CERN i generatora cząsteczek (wehikułu czasu, jak publicznie stwierdziłem 2 lata temu), przechodzi on ogromną ekspansję w podwyższaniu jego mocy.  Zderzacz (Colider) liniowy w Japonii nigdy nie zostanie zbudowany na czas, a więc CERN jest jedyną nadzieją elity.

Obecnie Watykan wydaje szereg inicjatyw pokojowych, sprawdza grunt, że tak powiem, bo kto chce być po stronie przegranych?  I gdy to piszę, to daleko jeszcze od jasności, kto ma przewagę.  Więcej o tym później.

W ciągu ostatnich kilku tygodni spotkałem tak wielu wspaniałych, duchowych, przebudzonych ludzi podczas czytań Duszy poprzez Skype.  Daje mi to tyle nadziei, łącząc się z tak wieloma fantastycznymi osobami  Wszyscy zadedykowani w dostarczaniu lepszego, bardziej sprawiedliwego świata.  Jak my wszyscy zgadzamy, że to nie jest wina planety, ale zasady i wartości, rozporządzenia i ustawy mające na celu tłamszenie zwykłych, przyzwoitych, dobrych ludzi – to jest błędneTo naprawdę zdumiewające, jak garstka chciwych ludzi kontroluje prawie całą planetę i jej zasoby – to skandal!  Musi to zostać odwrócone, aby uzyskać równowagę.

Zakończę podziękowaniami Dziękuję wam wszystkim, bez względu na to, kim jesteście, dziękuję za utrzymywanie prawdy, utrzymywanie jasnego płomienia miłości i współczucia, za to że nie jesteście skorumpowani i idziecie prostą drogą.  Podążajcie do przodu.  Jest wielu nas i jesteśmy zjednoczeni w naszych wspólnych wartościach i wspólnych celach!

Wiele wytrzymałości, wiele nadziei, wiele miłości.

Simon

19 marca 2015, aktualizacja marcowego biuletynu:

Mam kilka bardzo ważnych tematów dla mojego następnego biuletynu, ale po prostu chcę was poinformować, że w alternatywnych mediach mówi się, że prezydent Putin rozważa nacjonalizację Centralnego Banku RosjiMogę potwierdzić, że jest już on znacjonalizowany, a tym samym rękawica została rzucona pod nogi rodziny Rothschildów.  Więcej o tym w biuletynie na początku następnego miesiąca.

http://us9.campaign-archive1.com/?u=4a8bbd95efd926ee0efeb4a3b&id=ea841e80c8&e=[UNIQID]

http://www.simonparkes.org

Przetłumaczyła Krystal

52 Komentarze (+add yours?)

  1. M' Niosąca Błękitny Płomień
    Mar 27, 2015 @ 19:21:43

    Blue. Jeśli chcesz, podaj e’maila, z opisem dolegliwości, to pomogę – lub naprowadzę na przyczynę choroby.

  2. promyk
    Mar 26, 2015 @ 18:39:44

    http://prawdaserca.pl/psychosomatyka/

    Blue zobacz to…pozdrawiam.

  3. tess33
    Mar 26, 2015 @ 11:18:04

    odpowiedz dla „BLUE” Ksiazka Louise L.Hay i Dr Mona Lisa Schulz pod tytulem” Mozesz uzdrowic swoje cialo laczac medycyne,afirmacje i intuicje”

  4. Margo
    Mar 26, 2015 @ 09:58:34

    Dla Blue – mam e-bok Thorwald Dethlefsen – „Przez chorobę do samopoznania” – jesli chcesz – to podaj maila – wyślę, pozdro Margo

    • Michal
      Mar 26, 2015 @ 19:51:17

      Krystal umieść link w komentarzach by zainteresowani mogli sobię ściągnąć tego ebooka.
      Jest ogólno dostępny, jeśli się wie jak zapytać google 🙂

      A podawanie emailów w komentarzach nie jest zbyt mądre, roboty zbierają dane, tworzą bazy danych, a następnie są sprzedawane choćby na takim allegro.
      Przez co dostajemy niechciany spam na skrzynkę.

      http://goo.gl/7xOc9D


      OK – kr

    • Margo
      Mar 26, 2015 @ 22:00:34

      na tego maila nie mogę wysłać, żle napisany , pozdro

  5. Cannou
    Mar 25, 2015 @ 19:09:16

    hej, mam taki kłopot, chodzi o to.. mam takie wrażenie, że nie którzy ludzie z którymi mam do czynienia na co dzień są jakby mili na siłę i jakby nie mówią tego co naprawdę myślą, albo może mówią ale nie mi, nie wiem skąd mi się to bierze zwykle po takich wrażeniach mam orzeźwiające ich potwierdzenie. I tak dumam jak to jest, może ma ktoś jakąś życiową koncepcję i zechciałby się nią podzielić?

    • xylotet
      Mar 26, 2015 @ 20:54:34

      @Cannou ,,,, bo widzisz przytłaczająca większość ludzi , okres między narodzinami
      a śmiercią ,,, potocznie zwany życiem ,,,, trawi cenny czas na tzw. Grach ,,, Mentalno-Myślowych ,,,, czyli jak sprawić aby Ego ,,,, przed zaśnięciem czuło
      się spełnione ,,, i usypiało na Pozycji tak jakby wygranej ,,, czyli dzień był Dobry
      ,,,, Ego obroniło się przed dyskomfortem ,,,, najczęściej poznawczym ,,,, dla większości ,,, Samo POMYŚLENIE o Sobie Samym JESTEM ,,,, już wystarcza i
      załatwia całą resztę ,,,,, może być to nawet bardzo przelotna myśl ,,,,

      Ps… między Myśleniem a Świadomością ,,, nie ma znaku Równości ,,, tylko kto
      to dostrzega ? ,,,, gracze na pewno nie 🙂

  6. Salama
    Mar 25, 2015 @ 14:29:19

  7. NajKasia
    Mar 25, 2015 @ 12:15:09

    Mówi się o różnych sposobach leczenia a czy zadaliście sobie kiedyś pytanie, skąd biorą się choroby? Dlaczego teraz? Dlaczego ja? Dlaczego na to?

    • darek
      Mar 25, 2015 @ 14:38:30

      TERAZ wiele spraw musi zostać oczyszczonych, Moja Mama tez choruje,na pytanie dlaczego nie ma odpowiedzi.

      • NajKasia
        Mar 25, 2015 @ 16:13:23

        Oj tak Darku, masz rację, trzeba wiele oczyszczać.
        Jest odpowiedz i nie raz tą wiedzę wklejałam. Ale…
        A tak wiele uczy, tak wiele wnosi do samoświadomości.

      • M' Niosąca Błękitny Płomień
        Mar 25, 2015 @ 20:13:51

        Choroba ciała jest chorobą Duszy. W ten sposób Dusza daje znać, że coś jest nie tak. Jeśli Istota L. nie zmienia swojego postępowania, to Dusza powoduje, ze ciało (Jej część fizyczna) zaczyna chorować.W zależności od tego jaka część choruje, to jest znak co trzeba uzdrowić.Ja np. miałam nowotwór na jajniku- ponieważ nie akceptowałam siebie, swojej kobiecości i swojego małżenstwa. Gdy to uzdrowiłam – choroba zniknęła (20 lat temu).Podałam ten przykład, aby pokazać jak narządy odpowiadają chorobami. I teraz już wiem, gdy Ktoś mówi mi o swojej chorobie – to wiem co trzeba uleczyć. Najważniejsze to zaakceptować chorobę (!!), bo walka znią nie przyniesie uzdrowienia. Nastepnym krokiem (b. trudnym) jest uświadomienie sobie – czego nie akceptuję w sobie, w rodzinie, dlaczego uważam, że nie zasługuję na coś dobrego, jestem gorsza niż inni, nikt mnie nie kocha.
        A w sumie choroba jest też krzykiem o miłość i akceptację u rodziny.
        Czy zastanawialiście się – dlaczego tyle osób uważa, że jest samotnych i niezrozumianych, chociaż mają rodziny?

        • Blue
          Mar 26, 2015 @ 02:41:30

          Wspaniała wypowiedź moja droga! Chciałbym tylko jeszcze się spytać i poprosić czy Ty lub ktokolwiek inny macie jakiś link do strony, pliku, tekstu itd. lub cokolwiek, co moglibyście tu zamieścić, gdzie byłby spis chorób ciała fizycznego i odpowiadających im ‚chorób’ duszy? Tych wzorców i zachowań jakie należy zmienić dla poszczególnych ‚chorób’. To by mnie, i wielu innym osobom z pewnością pomogło, bo to, co do tej pory sam znalazłem było bardzo ogólnikowe. Tzn. wymienionych kilka części ciała lub organów tudzież parę czy paręnaście niektórych tylko chorób i jakieś ogólnikowe porady co do odpowiadających im zmian w psychice/duszy. a trudno znaleźć jakieś bardziej kompletne i szczegółowe dane obejmujące szerzy zakres. Ja jak i wiele innych osób pracujących nad swym powrotem do dobrego zdrowia byłoby bardzo wdzięcznych.

        • indygo
          Mar 26, 2015 @ 07:27:44

          Witaj Blue.
          Od wielu lat zajmuję się problematyką zdrowia i choroby,mam własne doświadczenia i przemyślenia.
          Polecam zapoznanie się z Germańską Nową Medycynę

          Pozdrawiam

        • indygo
          Mar 26, 2015 @ 07:49:51

          Polecam wywiad z Brucem Liptonem na temat Nowej Medycyny Germańskiej
          Tamten link wskoczył”przez przypadek’ a tego nie mogę wkleić bo mysz się zepsuła.

          Pozdrawiam jeszcze raz indygo

        • NajKasia
          Mar 26, 2015 @ 14:44:24

          Indygo bardzo się cieszę, że znaz 5 Praw Natury, chociaż ja wklejałam linki już kilka razy to mam nadzieję, że w końcu więcej osób zainteresuje się tą wiedzę. ja ciągle jestem pod jej wrażeniem.

          Może każdy z nas inaczej rozumie czym jest dusza. Bo ja rozumiem, że Dusza to jest cząstka najbliższa Stwórcy, nie oceniająca, kochająca i akceptująca wszystko bezwarunkowo. I chyba my dążymy do miłości bezwarunkowej?
          Już jako dziecko miałam wiele pytań, skoro Bóg nas kocha, to dlaczego straszy nas piekłem? Co do niesłuszności tej teorii przekonałam się jako córka ( mam cudowną mamę, nieoceniającą, tolerancyjną i kochającą bezwarunkowo) a już na pewno przekonałam się jako matka. Dlatego kochani jakoś to do mnie nie przemawia. Myślę, że dusza nie doprowadza nas do takich cierpiących stanów, by nam coś pokazać czy nauczyć. Jak Dusza mogła by? Nie można jej o to posądzać.
          Szukałam o co tutaj chodzi.
          I M’ Niosąca Błękitny Płomień kochana także zaobserwowałaś, że istnieje zależność występowania tzw chorób a rodzajem przeżytego stresu, szoku, stanu emocjonalnego.
          nell też ma rację, te wyparte emocje i przerobienie ich powoduje, że nie reagujemy na taką samą sytuację w przyszłości szokiem emocjonalnym i wiele książek o uzdrawianiu jest o wypracowaniu takich traum i wprowadzeniu siebie w stan równowagi i spokoju. I dają odpowiedzi, dlaczego na pewne sytuacje życiowe jedni reagują traumą a inni nie.
          I od takich obserwacji i wniosków zaczęło się moje poszukiwanie, ponieważ ‚komfort’ bycia ‚bezrobotną’ dla systemu, awers do telenoweli, kupno laptopa, wnikliwość obserwacji i silna depresja, spowodowały iż zaczęła się równocześnie moja podróż po wiedzę, szukanie siebie i odpowiedzi na moje pytania.
          Zeszłam z tematu ale chciałam abyście nie odbierali moich wypowiedzi tak, że panoszę się i wymądrzam ale byśmy wspólnie dzielili się swoimi odkryciami i rozmawiali.
          Tak jest taka wiedza i taki spis.
          Każda tzw. choroba (za wykluczeniem zatruć, urazów i niedożywienia), jest sensownym procesem, aktywowanym programem biologicznym aby wspomóc organizm w poradzeniu sobie z określoną sytuacją. Wspomóc. Nie musimy
          walczyć z niczym w naszym ciele. Bóg nas stworzył idealnych a nie walczących.
          Największym nieporozumieniem, manipulacją i dogmatem jest nazywanie procesu zachodzącego w ciele chorobą. To jest jedna z największych manipulacji i kłamstw systemu kontroli mas. Wprowadzają w stan strachu na wszystkich poziomach
          życia, a potem, ciebie, myślisz, że ratują, dając pigułkę, szczepionkę, walkę z chorobą, szpital itd dla naszego złudnego bezpieczeństwa. Posługują się naszą mądrością i wiedzą przeciwko nam, my tą wiedzę odzyskujemy.
          Dlatego wiedza jest kluczem.
          Nowa germańska-5 Praw Natury to wiedza, nie terapia ani złota pigułka.
          Tutaj wy jesteście swoimi terapeutami.

          http://germanska.pl/
          http://5prawnatury.pl/wybrane-programy-natury/sbs-jajnikow/

        • Evaa
          Mar 26, 2015 @ 20:00:40

    • nell
      Mar 25, 2015 @ 18:32:56

      Choroby biorą się przede wszystkich z wypartych uczuć i emocji (tych sprawiajacych ból, których nie chcemy doświadczać), i wszystkie niefajne zdarzenia, sytuacji itd również mają tam swoje źródło.

  8. Kasia
    Mar 24, 2015 @ 23:12:35

    Całą moją poprzednią wypowiedź wyrwało mi dosłownie spod klawisza i znikł wpis zanim kliknęłam opublikuj. Właśnie w tym momencie, gdy odniosłam się z dużą rezerwą do poglądów Simona. Nie powtórzę jej. zaczęłam więc od zdania : wszystko jest Doskonałe…
    Wszystko jest Doskonałe takie jakie jest i z Putinem i Rotschildami, i z wojną, i bez wojny. Wystarczy dostrzec iluzję trzeciego wymiaru. Czytał ktoś Bhgawatgitę? Tam też trwała wojna, Kriszna uczył Ardżunę czym jest Prawda.
    Majowie i Wedyjscy Riszi mówili Ja i Ty to jedno. Putin i Rotschild to też jedno.
    To tylko forma, a forma integralnie łączy się z ego, a ego … no właśnie mówi nam to coś? Ego chce zawsze swego, czerpie z dualności, przyczynowości, pozycjonowania lepszy – gorszy, mój i nie mój. Nie rozumie Jedności, bo ulega złudzeniu osobowemu.
    Nienawiść to też forma miłości tylko uległa zniekształceniu, tak kochają, że aż nienawidzą, bo utknęli w dualizmie.
    Przekraczając kolejne „poziomy” świadomości doświadczamy częstotliwości, w których kontekst się zmienia.
    Więc mam pytanie do p. Simona: po co mieszać plan duchowy z gęstą materią, tego się nie pogodzi bez Wglądu, Łaski bez Miłości bezwarunkowej. Przekaz Simona wydaje mi się obcy i odległy od Prawdy. Takie zamotanie w światy astralne i iluzje, pseudo walka wzmacniająca demonizujące obszary nisko-wibracyjne. Stara wiedza: to, na co kierujesz uwagę wzmacniasz. Jeśli dołączysz emocje to tym bardziej zasilasz właśnie to, czemu się przeciwstawiasz.
    Przenieśmy uwagę na działania niosące dobro, pokój. Przestańmy zasilać tę prowokację uwagą ludzi na duchowej ścieżce. Co jeśli obie strony tak naprawdę stoją po tej samej stronie i sobie spokojnie żąglują istnieniami ludzkimi, kasą i mają gdzieś swoje narody?
    Skupmy się na zwykłych ludziach, nie na polityce. Wspierajmy rozwój świadomości w Rosji, na Ukrainie, w USA też nie są tacy święci, np. poprzez żywy kontakt z innymi ludźmi. To, co zmienimy na planie duchowym zamanifestuje się w materii.
    Takie ćwiczenie: Pokochaj swojego potencjalnego „wroga” z Twojego „podwórka” zobaczysz, co się stanie. Kim staniecie się dla siebie nawzajem.

    Polecam Wam Kochani książki dr Davida Hawkinsa, wydawnictwo Virgo: „Siła czy moc, ukryte determinanty ludzkiego zachowania”, „Przekraczanie poziomów świadomości”, „Przywracanie zdrowia” i „Oko w oko z Jaźnią, przed którą nic nie jest ukryte”, najlepiej w takiej kolejności.

    • darek
      Mar 25, 2015 @ 12:40:18

      Wszystko jest tak jak być powinno ,tylko nas zawsze korci ,żeby coś poprawić ,ulepszyć.To tak jak synek pomaga rąbać ojcu drewno swoim przytakiwaniem..pozdro

    • nell
      Mar 25, 2015 @ 18:37:41

      Kasia, gdy wzrosła mi świadomość, to też to dostrzegłam 😉

    • Teia
      Mar 26, 2015 @ 12:01:12

      To są najbardziej Świetliste Słowa, jakie tu padły, a jednak nikt się nie odniósł…
      wiele osób woli Science fiction.

  9. bonia
    Mar 24, 2015 @ 21:48:05

    Kochani, dzieje się! Centralny Bank Rosji znacjonalizowany! https://www.youtube.com/watch?v=ObYOlRY_tIA

    • Kasia
      Mar 24, 2015 @ 23:20:24

      Znacjonalizowany to znaczy upaństwowiony. Bank Centralny w Rosji jest jednostką państwową. Jak upaństwowić własność państwową? Bzdury. Nie motajcie ekonomii z duchowością, bo to ośmieszanie ignorancją osób pozostających na duchowej ścieżce.
      —-

      Kasiu, czy przeczytałaś najpierw artykuł na blogu na ten temat przed komentowaniem? Słowo ‚bzdury’ nie jest za bardzo przekonywujące na naszym blogu. kr

      • Marian
        Mar 25, 2015 @ 07:34:22

        Witaj Kasiu,To nie są bzdury jak piszesz to jest początek rozpadu i upadku waluty i bankowości opartej na ropie naftowej.Teraz rubel ma poparcie w metalach szlachetnych.Nie jest pustym pieniądzem jak Polski Złoty i inne waluty na świecie.
        Jesteś na dobrej drodze do poznania Prawdy nie zbaczaj z tego kierunku.
        Pozdrawiam cieplutko
        Marian

      • M' Niosąca Błękitny Płomień
        Mar 25, 2015 @ 10:54:48

        Kasiu! Mam do Ciebie pytanie, związane z „Duchowością” i „przekraczaniem” wymiarów Świadomością.
        Czy ZNASZ MOC WYPOWIADANIEGO SŁOWA?. Wiesz pewnie, że SŁOWO ma MOC STWÓRCZĄ?.
        Mówisz o Świadomości, pięknie o Jedności ze wszystkimi i używasz bardzo nisko wibracyjnego słowa – „bzdura”.
        Ten rosyjski bank, był przejęty właśnie przez Rotshilda i znacjonalizowanie banku przez prezydenta Putina – oznacza tylko i aż „powrót” banku do prawowitego właściciela.

  10. anaja
    Mar 24, 2015 @ 18:39:59

  11. Margo
    Mar 24, 2015 @ 14:16:31

  12. Teresa
    Mar 23, 2015 @ 22:06:03

    Witam
    Kochani, piszę w innej sprawie. Mój tata ma 83 lata i choruje na POCHP ( przewlekła obturacyjna choroba płuc). Stan jest bardzo ciężki, medycyna tego nie leczy, łagodzi tylko objawy. Napady duszności są coraz częstsze, leki nie pomagają.
    Dodatkowo moja mama już nie wytrzymuje tego obciążenia. Proszę, może ktoś wie jak można mu pomóc. Może ktoś miał podobne doświadczenia. Za każdą informację z całego serca dziękuję.

    Z Miłością
    Teresa

    • Józek
      Mar 24, 2015 @ 09:04:28

      Myślę, że powinnaś się zainteresować „Ukrytymi terapiami” Jerzego Zięby – jest również książka pod tym tytułem. Wykłady są także na You Tube.
      Józek

      • Teresa
        Mar 24, 2015 @ 17:57:01

        Dziękuję Józek, wprawdzie nie znam tych terapii, ale się tym zainteresuję
        Pozdrawiam

        • kwiatek
          Mar 24, 2015 @ 22:09:30

          Droga Teresko i „mika”.
          Od kilku lat należę do „Koła Przyjaciół Bruno Greninga”. Bruno Grening pozostawił
          wiedzę jak dokonują się uzdrowienia na drodze duchowej i jak przyjmować uzdrawiającą Bożą Energię. Według nauki Bruno Greninga nie ma chorób nieuleczalnych a warunkiem uzdrowienia jest wiara w dobro jak i wola człowieka, aby chcieć być zdrowym. Człowiek jest wszędzie otoczony przez uzdrawiające fale, które powinien tylko przyjąć. Ludzie zainteresowani i szukający pomocy mogą tutaj bezpłatnie uczyć się przyjmowania uzdrawiającej siły. Często dochodzi do zdumiewających uzdrowień, nawet z długoletnich chorób organicznych.Już za życia Bruno Grening zakładał Wspólnoty, dzisiaj istnieją one na wszystkich kontynentach tej Ziemi, w ok. 120 krajach. W Kole działa Medyczna Grupa Naukowa, skupiająca kilka tysięcy lekarzy i przedstawicieli zawodów medycznych. O ile jest to możliwe,relacje o uzdrowieniach sporządzane są na podstawie wyników badań przeprowadzonych przez niezależnych lekarzy i są one dokumentowane.
          Kochani, te parę słów spisałam z ulotki, którą zawsze mam przy sobie.
          Nie sposób tu opowiedzieć tego, co daje ta wiedza, zmienia się na lepsze całe życie. Podam Wam link do strony.

          http://www.bruno-groening.org/polska/

          Na Youtube warto też wpisać w wyszukiwarkę: Bruno Grening ( bruno groening),
          będą tam urywki z filmu „Fenomen Bruno Greninga”, wywiady, relacje…
          Serdecznie Pozdrawiam i zachęcam do poznania nauki Bruno Greninga, który sam często powtarzał „…nie bądźcie Państwo łatwowierni, przekonajcie się sami..” Pozdrawiam ❤ 🙂

    • mika
      Mar 24, 2015 @ 11:32:17

      Witaj,
      Nie znam skutecznego sposobu leczenia przypadku Twojego Taty, nie mam także dużego zaufania do medycyny oficjalnej. Mam natomiast dobre doświadczenia z energią Bruno Groeninga (uzdrawia wszystko, uczy, że uzdrawia Boża energia) i energią Braco. Grupy Groeninga są w różnych miejscach, możesz poszukać przez stronę internetową. PR mają może nie najlepszy, ale energia jest bardzo skuteczna i bezpieczna. Braco jest osobą współczesną, ma bazę w Zagrzebiu i jeździ po świecie, niestety nie przyjeżdża do Polski. Organizuje natomiast sesje tv przez internet – najbliższe przy końcu kwietnia (braco – tv.me). Energia nie zna ograniczeń, przy przekazie internetowym czuję bardzo silny przepływ. Ma także indywidualne sesje na skypie. Można też pójść na sesję w przestrzeni rzeczywistej ze zdjęciem osoby, dla której przeznacza się pomoc. Moje doświadczenia są z jednego obszaru. Trzeba mieć o tego przekonanie, choć to nie jest warunek działania.
      Pozdrawiam Cię serdecznie –
      Mika

      • Teresa
        Mar 24, 2015 @ 18:01:33

        Dziękuję Mika, o energii Braco nie słyszałam, natomiast o metodzie Bruno Groeninga swego czasu wiele czytałam. Dziękuję za przypomnienie
        Pozdrawiam

        • Jan
          Mar 24, 2015 @ 21:39:21

          Witaj Tereso
          Wspomniane tu było o metodzie Bruno Groeninga.
          Ja sam od około 8-miu lat należę do Koła Przyjaciół Bruno Groeninga.
          Dobrze by było abyś dowiedziała się gdzie jest najbliższe Ciebie takie Koło Przyjaciół.
          Można by było tam dotrzeć i poprosić aby cała grupa prosiła o zdrowie dla Twojego taty. Grupowa prośba ma moc.
          A póki co, to namów swojego tatę aby się nastawiał na odbiór energii.
          To nie wymaga żadnego wysiłku.
          Można się położyć na wznak, nogi lekko rozstawić, ręce też lekko odsunąć od tułowia, dłonie skierowane do góry.
          Następnie należy poprosić:
          „Proszę o podłączenie mnie do strumienia Boskiej energii uzdrawiającej”
          Potem trzeba poprosić Bruna:
          Np. „Drogi Bruno, bardzo proszę dla moich płuc”
          Ja, jak się tak nastawiam to czuję bardzo silną energię w dłoniach. Konkretniej – jakby tysiąc drobnych igiełek a do tego ucisk…
          Możesz sama też się tak nastawiać i prosić dla Twojego taty.
          Jednak jak się nastawiasz dla kogoś, to zawsze najpierw trzeba prosić dla siebie.
          Takie nastawienie się powinno trwać co najmniej pół godziny.
          Polecam też zapoznanie się ze stroną źródłową:
          http://www.bruno-groening.org/polska/default.htm
          Pozdrawiam i życzę zdrowia
          Janek

      • nell
        Mar 24, 2015 @ 19:48:34

        Z tego co wiem, to jest to również uzdrawianie kwantowe ;-), a co za tym idzie- skuteczne. 🙂

    • GeDo
      Mar 24, 2015 @ 12:45:41

      witaj Tereso !!! Oto kilka naturalnych sposobow przeciw dusznosciom : MIOD : jesli Tato nie jest uczulowny na miod ,to słoik miodu należy trzymać pod nosem i wdychać powietrze, które przenosi drobinki miodu do ukladu oddechowego. Po wykonaniu takiej łatwiej jest oddychać.

      CYTRYNA – sok z cytryny należy rozcieńczyć z wodą i pić podczas posiłków.

      IMBIR – ulatwia oddychanie, pic jak herbatke ( z korzenia lub przyprawy w proszku ) na 1 szklanke gotujacego sie w garneczku wrzatku ,wrzucic polowe lyzeczki imbiru, gotowac chwile ( przed spozyciem ostudzic tak, by byl bardziej cieply niz letni i pic 3x dziennie ; mozna oslodzic miodem ; smak jest dosyc ostry ( w razie koniecznosci – ilosc zmniejszyc do 1/3 lyzeczki ).

      MIOD +CYTRYNY+CZOSNEK : wzmacnia prganizm wycienczony dusznosciami ,dodaje si ,dodatkowo wplywa na poprawe oddychania :
      Wymieszać 1 kg miodu, sok z 10 cytryn, 10 głów świeżego czosnku zgniecionych na miazgę. Mieszanka wsypuje się do słoika i przechowuje przez okres 1 tygodnia. Pić po 4 łyżeczki 1 raz dziennie, powoli małymi łyczkami, zatrzymując na chwilę w ustach. Ta ilość jest wystarczająca na 2 miesiące. Ten przepis jest bardzo pomocny dla osób z bardzo osłabionym lub nawet wycieńczonym organizmem.

      ZIOLA 😦 spora ilosc ,ale w specjalistycznym sklepie prosze zapytac ,ktore zielarz najbardziej poleca ) :

      Grindelia (ziele)
      Aloes drzewiasty (świeże liście)
      Biedrzeniec mniejszy (korzeń)
      Czosnek pospolity
      Podbiał pospolity (liście)
      Bielun dziedzierzawa (liście)
      Pokrzyk wilcza jagoda (liście)
      Przęśl dwukłosowa (ziele)
      Oman wielki (korzeń)
      Stroiczka rozdęta (ziele)
      Dziewanna wielkokwiatowa (kwiaty)
      Eukaliptus gałkowy (liście)
      Lepiężnik różowy (liście)

      ODDYCHANIE :

      cwiczenia oddechowe z jogi –
      w miare mozliwosci ,jesli chory moze : wykonywac po kilka dwechow i wydechow 1) wdychamy powietrze za pomocą lewej komory nosowej (drugą trzymając palcem zamkniętą)
      2)potem bierzemy wdech prawą komorą nosową (druga jest zatkana) i wydychamy lewą

      INHALACJA :
      1)dobrze robią inhalacje z sody spożywczej. Wystarczy garnek z gorącą wodą z łyżką sody i ręcznik na głowę.
      2)sól jodowana do wrzacej wody ok.łyżeczki na 1 szklanke wody – glowa pod ręcznik i wdychac !

      mam nadzieje, ze pomoze !!!
      NAMASTE !!!
      GeDo

      • Teresa
        Mar 24, 2015 @ 18:44:46

        Dziękuję Ge Do.
        Chciałam Cie zapytać, czy może to być miód Manuka, bo właśnie go zamówiłam. Ale słyszałam, że trzeba go spożywać 2 razy po 1 łyżeczce. Poza tym zamówiłam do inhalacji solankę jodowo-bromową dr Zabłockiej, o której słyszałam że pomaga udrożnić oskrzela. Można ją stosować tak jak napisałeś, garnek z gorącą wodą i ręcznik na głowę. Dziękuję za bardzo pomocne rady.
        Pozdrawiam

        • GeDo
          Mar 25, 2015 @ 11:18:53

          Witaj Tereso !!!
          Oczywiscie ,ze tak : miod Manuka jest uwazany za najlepszy z miodow !!!
          Spozywac go nalezy wedlug scislych zalecen – czyli 2x dziennie po 1x lyzeczce – nalezy do silnych specyfikow .
          Solanka jodowo -bromowa Zablockiej : bardzo dobrze !!!
          Zycze WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE TERESO !!!
          Niech pomoze Twemu Tacie !!!
          A metoda Bruno Groeninga jest bardzo skuteczna – naprawde wystarczy tak niewiele : otworzyc sie mentalnie lub na glos wypowiedziec intencje przyjecia energii – na napelnienie uzdrawiajacym boskim swiatlem !!!
          Mozesz to rowniez robic dla Taty ,uprzednio proszac Jego Wyzsza Jazn o zgode ,
          poniewaz musimy uszanowac zlecenia Duszy ,bo przeciez indywidulane doswiadczenia moga stac w sprzecznosci z tym, czego my pragniemy dla bliskich sercu osob.
          Wiele DOBREGO Tereso – i sily dla Twojej Mamy !!!
          GeDo

    • Miracle
      Mar 24, 2015 @ 14:32:11

      Droga Tereso.

      Osobiście byłem świadkiem wielu uzdrowień, które można uznać za cudowne i dzięki temu też wiem, że do całkowitego uzdrowienia ciała i duszy potrzebna jest świadomość tego, że jedynym prawdziwym uzdrowicielem jest Bóg Stwórca. Świadomość tego faktu jest niezbędna, ponieważ niezwykle istotne jest w tym samookreślenie, co do sposobu uzdrowienia. Czyli chodzi tutaj o uzdrowienie duchowe nie mające nic wspólnego z naukami tego świata (medycyną przede wszystkim). Jeśli osoba chora nie posiada świadomości tego faktu, wówczas potrzebny jest ktoś z zewnątrz, aby pomóc tej osobie w pełni się otworzyć na możliwość Boskiego Uzdrowienia. Miałem trochę doświadczeń, jeśli chodzi o udzielanie pomocy tego typu. Odbywa się to z poziomu Miłości Bezwarunkowej (całkowicie bezinteresownej, czyli nie bierze się za to żadnych pieniędzy) i metoda Bruno Groeninga jest do tego bardzo zbliżona. Można tego dokonywać również zdalnie (np. przy pomocy telefonu). Jeśli byłabyś tym zainteresowana, to napisz na: jawa13@wp.pl

      W Miłości i Jedności

    • Elżbieta
      Mar 24, 2015 @ 15:53:49

      Teresa, ponieważ Jesteś Ich połaczeniem w Sobie, A wiec Jako Energia ŻEŃSKA I MĘSKA, Masz Ich wzorce I Jesteś Nimi, Zaufaj Miłosci, Którą w Sercu Jesteś Tego Ciała, Jako Energia, rozpocznij Kochac kazdą Cząsteczke Siebie, Podnosisz wtedy wibracje , I tutaj Jest pytanie , czy tylko w Sobie, Wszak Energia Jesteś z Tych Dwóch połaczoną, mama pokazuje Ci swoim zachowaniem , że stare wibracje muszą odejść z Tej Ziemi, Wibracje nie Energia, Gdy Kochac zaczniesz Siebie, Kochac Będziesz Ich w Sobie, Podnoszac wibracje Swoje podnosisz Ich wibracje, Z Serca, nie szukaj gdzie Indziej, Przytulaj, Mów że Kochasz, I czuj Tę Miłośc, którą wibrowac zaczynasz Sama, A kazda Iskra w Sercu obok Ciebie będzie rozpalona, Moje pytanie jest takie, tak wiele przesłań juz było dane, a Ludzkość wciąż pomocy na zewnątrz szuka, Mając W sobie Jedynego DOKTORA, Jaka Jest Miłośc, I Będąc Jedną Energia, na tak wielu poziomach, TY wzrastasz , wzrasta cała Twoja Rodzina, Bo Energią Jestes w Tak wielu Ciałach.
      http://www.jestemsoba8.blogspot.com

    • xxx
      Mar 25, 2015 @ 07:56:40

      janusz zięba propaguje skuteczne terapie

  13. Młody
    Mar 23, 2015 @ 10:42:50

    Bogowie Polscy – Ilustracje
    bogowiepolscy.net/galeria.html

    Drzewo życia
    bialczynski.files.wordpress.com/2009/07/mapa1.jpg

    Mitologiczny Słowiański Porządek Świata
    bialczynski.files.wordpress.com/2009/07/mapa4.jpg

    Wedy Słowiańsko-Aryjskie
    ag.108.pl/index.php/forum/3-forum/16-nasza-sowiaska-spucizna/257-wedy-sowiasko-aryjskie

    PRAWA RITA
    indianchinook.wordpress.com/2014/04/14/prawa-rita-telegonia

    Wizje Baji Słowiańskich: polskiej, rosyjsiej, białoruskiej …
    pokazywarka.pl/kosmosibaje

    Kalendarz Słowiański
    bialczynski.wordpress.com/2014/12/31/kalendarz-slowianski-na-20157524-rok-juz-w-slovianskim-sklepiku

    Na stronie ag.108.pl/index.php po prawej mamy czas słowiański.
    Tutaj allziz.blogspot.com Horoskop słowiański (język rosyjski) niżej po lewej stronie

    Tłumacz
    itranslate4.eu

    Polskie blogi i kanały

    michalxl600.blogspot.com

    treborok.wordpress.com

    youtube.com/user/michalxl600/videos

    youtube.com/channel/UCXY5qy1MdGDif53zV1oVjsw/videos

    youtube.com/user/treborok/videos

    youtube.com/user/pascalina88/videos

  14. Rafał
    Mar 23, 2015 @ 08:54:45

    Witaj Krystal. Na blogu Ronny Herman pojawił się nowy przekaz od AA Michała. Czy jest jakaś szansa na przetłumaczenie tego przekazu na polski? Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Rafał:)


    Drogi Rafale, jeśli Tessi podejmie się tego zadania, to opublikuję jak zwykle na blogu Michała ❤ – kr

  15. Mirka
    Mar 22, 2015 @ 21:59:53

    Witam serdecznie,

    Krystal, to jest ten artykul, ktory przetlumaczylam ostatnio z niemieckiego.

    Bardzo sie ciesze i jestem bardzo szczesliwa, ze „idziemy cala para naprzod”!

    Mirka
    —-

    ❤ kr

  16. Damian
    Mar 22, 2015 @ 21:43:23

    Krystal podasz link do źródła?

    —-

    Damianie, link jest podany na końcu tekstu: jak wejdziesz na stronę Simona, kliknij na „March Newsletter” w zakładce po prawej stronie – kr

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
