Czy miłość jest tylko myślą?

.

Artykuły Bradleya Lovesa są  popularne na blogu  https://jhaines6.wordpress.com/  . Niedawno też założył on swój własny blog:  https://bradleyloves.wordpress.com/ . Bradley publikuje z wielką pasją interesujące, wnikliwe artykuły w celu przebudzenia mas.  Oto jeden z nich z ciekawymi spostrzeżeniami…  kr

.

.

Dlaczego jesteśmy tu tak naprawdę?  Czy miłość jest tylko myślą, czy MIŁOŚĆ JEST AKTEM WSPÓŁCZUCIA?

Im bardziej „ignorujemy” siebie nawzajem tu na Ziemi, tym nasze zbiorowe życie wydaje się być coraz gorsze!

Wiem, że większość ludzi nie jest matematykami ale jeśli byłby dostępny wykres, aby pokazać nam, jak dużo gorsza nasza planeta i nasze zbiorowe organizacje się stają  krzywa wzrastałaby prosto w górę.

Mam „podejrzenie, że ten wzrost jest wprost proporcjonalny do tego, jak bardzo dbamy o siebie nawzajem na tym rzeczywistym i namacalnym poziomie fizycznym i pokazujemy, że troszczymy się o innych poprzez nasze miłosne AKTY współczucia –  FIZYCZNIE.

Jest moją opinią, że niezależnie od tego, jak próbuje się nam wmawiać, że coraz więcej ludzi się teraz budzi, coraz mniej osób aktywnie pomaga sobie nawzajem i coraz mniej ludzi interesuje się losem bliskich.  Zamiast tego uchylamy się i tylko dbamy o siebie i o to „jak przetrwać nadciągającą burzę!

Ma to niekorzystny wpływ na naszą kulturę i nasze społeczeństwo i ten wpływ jest odzwierciedlony w tym co widzimy na Ziemi.

Sytuacja się pogarsza, nie polepsza.

Mam to gdzieś, co mówią kanały!

Moim zdaniem „wysyłanie miłości na odległość, podczas gdy jest to godne podziwu, robi bardzo niewiele, aby rzeczywiście pomóc naszej planecie.  To może pomóc ukoić nasze sumienie o złych rzeczach, które w rzeczywistości dzieją się wokół nas, ale nie robi nic, aby zmienić rzeczy fizycznie.

Myślę, że większym młotkiem” – jeśli jest to nawet słowo do zaakceptowania do użycia w przypadkach, w których widzisz złe rzeczy dziejące się, a z którymi NIE jesteś w harmonii jest to, aby fizycznie powiedzieć: NIE ZGADZAM SIĘ Z TYM! lub USUWAM WSZYSTKIE ZGODY NA TEN AKT LUB NA TO ZACHOWANIE!

TO wtedy zostanie zapisane w pole morfogenezy jako głosowanie przeciwko złemu postępowaniu.
Wysyłanie miłości” w moim przekonaniu jest bardziej błogosławieństwem niż środkiem zaradczym.

Każda myśl, słowo i czyn idzie do pola morfogenetycznego planety i do linii ley*.

I takie jest moje stanowisko, że jeśli my jako grupa, bylibyśmy bardziej zaangażowani w dbanie o innych i fizyczne pomaganie sobie nawzajem w tym bardzo ważnym momencie naszej historii, to wtedy to co widzimy w hologramie byłoby już znacznie bardziej harmonijne!

Myślę, że jest bezpiecznie powiedzieć, że my wszyscy już wypróbowaliśmy ideę po prostu wysyłania miłości przez wiele ostatnich lat, w oparciu o to, co wszystkie kanały nam mówiły.  Cóż, jak to działa dla nas zbiorowoPo tej całej MIŁOŚCI, którą wysyłaliśmy kabałowi, czy pokazują w ogóle nam jakieś miłosierdzie?

Czy świat w ogóle jest lepszy?

Myślę, że prędkość z jaką świat by się zmienił, a tym samym polepszył wzrosłaby tysiąckrotnie, jeśli my jako kochający ludzie” po prostu zaczęlibyśmy fizycznie pomagać wszystkim tym osobom w naszym otoczeniu, które są w potrzebie!

Te fizyczne akty miłości by następnie przeszły do pola morfogenezy i spowodowałyby głęboką zmianę w naszej rzeczywistości.

Wraz z pojawieniem się telewizji, gier video, iPodów i telefonów komórkowych ignorujemy siebie nawzajem w zastraszającym tempieTo nie jest i nie był przypadek.

Jak już stwierdziłem wielokrotnie, myślę, że NEW AGE był i nadal jest kontrolowanym ruchem masonów i jest drugą stroną lucyferowej monety.

Nie sądzę, że wszelkie informacje, które otrzymaliśmy przez ten ruch są na tyle prawdziwe, aby mieć duży i trwały wpływ na to, co się dzieje.

Czego jestem zwolennikiem to: WspółczuciePRAWDZIWA ludzka interwencja na poziomie 3-ciego wymiaru, aby ci, którzy mogą pomóc w swoim otoczeniu, ci którzy mają środki, prawdziwie pomagali.

Myślę, że ogromny ruch w kierunku miłosnego wsparcia dla naszych braci i sióstr, gdziekolwiek oni są na Ziemi pomógłby skutecznie przesunąć rzeczywistość dużo wcześniej i bardziej niż tylko samo: WYSYŁANIE IM MIŁOŚCI!

Aha i przy okazji PRAWDZIWYM DOWODEM, że to jest to co pomogłoby najbardziej  jest fakt, że kabał uprawomocnił przepisy przeciwko pomaganiu ludziom.

To jest to, czego najbardziej się boją.  przerażeni energią miłości, która zostanie umieszczona w polu morfogenezy Ziemi, kiedy pomagacie karmić i ubierać biednych, opiekujecie się chorymi i dajecie dach nad głową potrzebującym.

Oni tylko ustanowiliby takie prawa przeciwko temu, JEŚLI jest to tak bardzo szkodliwe dla ich Nowego Porządku Świata!

Więc teraz, gdy wiesz co masz zamiar z tym zrobić?

 

* linie lay –  linie łączące miejsca prehistoryczne obdarzone właściwościami magicznymi. http://www.swietageometria.darmowefora.pl/?topic=331.0

https://bradleyloves.wordpress.com/2015/02/19/something-to-think-about/

Przetłumaczyła Krystal

32 komentarze (+add yours?)

  1. nell
    Lu 28, 2015 @ 21:51:15

    W powyśzym artykule jest napisane: „Jak już stwierdziłem wielokrotnie, myślę, że NEW AGE był i nadal jest kontrolowanym ruchem masonów i jest drugą stroną lucyferowej monety”.

    Z tę informację podawały i podają nadal wiele źródeł. Dla mnie New Age nigdy nie był wiarygodny.
    Podobno Towarzystwo teozoficzne też zostało przyjęte przez masonów, gdy prowadziła je Alice Bailey (jej mąż był wysokiego stopnia masonem).

  2. marmur71
    Lu 28, 2015 @ 15:59:47

    Miłość w otaczającym mnie świecie to tak wyświechtane i niewiele mające wspólnego z nią słowo że czasami traci to słowo swoją moc . Wydaje mi się zę część wypowiadanych słów wypada z moich ust jak z automatu z podświadomości która pewnie chce tu zaistnieć . Dla mnie osobiście miłość i nienawiść to to samo słowo(wywołujące te same emocje) . Po dłuższym przebywaniu z tą energią słowa jak i uczucia przynosi rozczarowanie i zamęt . Miłość nie jest słowem miłość jest stanem który tak często mieszam z oczekiwaniami na zmianę na lepsze . Wierzyłem w miłość przez ostatnie dwa lata i doszedłem do wniosku że nie ma czegoś takiego jak miłość . Nikt mnie nie kocha i ja nie kocham nikogo bezinteresownie . To moje chcenie popycha do iluzji w miłość . Miłość bezwarunkowa nie istnieje w tej gęstości bo oddając ją sytuacji lub innemu człowiekowi otwieram bramy do mojej energii dając się z niej doić .
    Bycie dobrym dla kogoś ? Co to znaczy ? Dlaczego miał bym być dla kogoś dobry , Bo co ? Bo tak powinienem , bo jestem istotą światła , bo niosę wiarę w leprze jutro , bo mam dawać przykład ? Miłości nie ma tak samo jak nie ma wolnej woli .
    Zamiast słowa miłość w moim wnętrzu istnieje słowo równowaga . Stany euforii szybko gasną zamieniając się w chaos i zwątpienie . Z miłości do kogoś oddam wszystko co mam albo wskoczę ratując kogoś do wody nie umiejąc pływać .
    Chcę czerpać ze Źródła energię na dobrotliwość współczucie zrozumienie tolerancje czułość itd . ale nie na miłość która jako jedno słowo niewiele znaczy w przekłamanym świecie i tak naprawdę słowo to istnieje tylko w tej gęstości aby przypominać mi moje braki i zmuszać do bycia dobrym a ja nie chcę i nie będę się do niczego zmuszał . Ja chcę a nie ja muszę . Miłość to jak karciany blef wielkie zapowiedzi mało do ugrania i jak w kartach może mnie ktoś zawsze sprawdzić . Pozdrawiam sercowo a moje słowa to tylko moje myśli . 😉

    Mikstura miłosna

    Daj trochę lubczyku
    płatki rumiankowe
    laskę wanilii
    orzechy laskowe

    Mlekiem kozim dopraw
    żeby było milej
    zamieszaj od serca
    i do kibla wylej

    Mikstury nie znają
    alchemicy zacni
    od wieków szukają
    miłosnej wibracji

    Wzniosłe słowa płyną
    do ucha wpadają
    miło chłepcą zmysły
    w troskach się spalają

    Gdzie szukać uczucia
    ono ciebie znajdzie
    w gorącej herbacie
    w kromki chleba pajdzie

    W uśmiechu codziennym
    kiedy nie do śmiechu
    w zawirowań prawdzie
    przyznaniu do grzechu

    Codzienność przytłacza
    łamie stare drzewa
    wielkiej szukasz wiary
    ale nie dojrzewa

    Eliksiru miłości
    receptury znam
    gdy nie ma szczerości
    ulatnia się nam

    Po latach rozumiem
    że nie piękna mowa
    weź przynieś ziemniaki
    zmyj garnki bez słowa 😉

    • nell
      Lu 28, 2015 @ 22:01:56

      Powiedźmy to sobie otwarcie i szczerze, miłość bezinteresowana na poziomie ego NIE ISTNIEJE! Bo ego jak sama nawza wskazuje jest egoistą. Zaś miłość bezinteresowna w nas tkwi – jej nie nalezy się uczyć, tylko wydobywać. W jaki sposób? Poprzez usuwanie toksycznych progrmów z podświadomości, wówczas miłość zaczyna samoistnie się pojawiać. Im więcej uzdrowimy tych progrmów, tym więcej jest w nas bezinteresownej miłości. Zas pełnia tej miłości występuje dopiero po zjednania się z WJ, czy jak to woli osiągnięciu stanu oświecenia.
      Widzę, to sama po sobie. Gdy uzdrawiam te programy, to coraz bardziej odczuwam miłość, współczucie, spokój, radość, wdzieczność itd. Nie ucząc się ich wcale. Ale jeszcze nie przerobiłam wszystkich programów- podświadomośc mi pokazuje kolejne do uzdrowienia.

      • marmur71
        Lu 28, 2015 @ 23:41:47

        Droga Nell skąd to przekonanie że Bóg jest miłością lub jakimkolwiek stanem . Czy Źródło to miłość , czy woda bez której nie możemy żyć ma smak . Źródło jest i tyle . My jesteśmy i tyle ja nie czuje w Źródle żadnego uczucia moje ego chce spokoju zrozumienia i błogości bo ciągle powtarza mi że mu tego brakuje . Źródło nie jest miłością Źródło jest czystą energią a w co ją zamieniamy wtedy to czujemy . Tylko gra polega na tym żeby ponazywać rozszczepione światło tęczy żeby zachwycić się jej wielorakością bo po połączeniu tych barw i tak wyjdzie jednobarwne Światło . 🙂
        https://www.google.pl/search?q=t%C4%99cza+jej+kolory&newwindow=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=uELyVOWEAsz0UrmZg6AH&ved=0CDIQsAQ&biw=1400&bih=939

        • nell
          Mar 01, 2015 @ 15:16:30

          Proponuje usunąć program braków i pustki. Jest to dość silny program toksyczny u nas wyszystkich. Ja się go pozybwam i jest coraz lepiej 🙂
          A co do miłości, to tego nie jestem Ci w stanie udowodnić, bo pewne rzeczy trzeba samemu doświadczać 😉

        • marmur71
          Mar 01, 2015 @ 23:23:55

          Co mam napisać o pustce i brakach ? Kodach ,kotach, miłości i wzniosłych ideach dających i uwalniających nas od „brzemienia ” bycia w tu ? Jesteśmy tu bo tego sami chcieliśmy , bo znudził nas mdły stan równowagi . Jako ofiary tego systemu zgodziliśmy się by nas zakodowano . Dobrowolnie przyjęliśmy taki stan i co ? Teraz za wszelką cenę chcemy żeby te kody zniknęły odeszły . Usuwam je do Źródła a w ich miejsce pojawiają się następne i następne . Tu tak jest , to miejsce to jeden wielki Kot 😉 . Pewnie że musimy wprowadzać równowagę do swego wnętrza tylko czy całe swoje życie będziemy spędzać na usuwaniu tych kotów 🙂 Żyjąc w hologramie sama jego natura jest iluzją . Oczywiście że nasza świadomość wyzwala nas w pewnym sensie od tego miejsca . Fakt że o tym wiemy jest już ogromnym orężem dla naszego odczuwania . Tak zgadzam się że jesteśmy suwerennymi istotami i nikt nie ma prawa w nas ingerować .W nasz byt (wyrażę się bardziej dosadnie) , nie ? 🙂 Jaki jestem groźny , Przepraszam ale sytuacja wyszła jaka wyszła . 😦 . Wiesz Gosia była na początku mojego przebudzenia przewodziła mojej osobie . Dodawała mi otuchy dzięki niej poznałem moich bliskich przyjaciół w duchu wzniesionym 🙂 . Czułem jej obecność dość wyraźnie Lecz nie była ona tak mocna jak dziś i nawet w tej chwili . Cieszę się że jest jej dobrze w miejscu w którym jest . 🙂 . Już nie beczę i tylko będzie brakowało mi jej bloga i mejli . Tak więc to jest właśnie owa pustka w tej gęstości i brak który trwa dość krótko bo nasza świadomość rozkodowuje te pułapki w mig ale jesteśmy i ludźmi z krwi i kości więc odczuwamy bul smutek żal . Taka jest nasze prawo w tu . Jak myślisz co stanie się kiedy uwolnisz się już od wszystkich kotów ? 🙂 Pewnie znudzona stanem nirwany poprosisz o jeden mały kocik żeby nuda nie zżarła . 😉

        • darek
          Mar 02, 2015 @ 11:16:47

          Emocje Cię ponoszą ,golnij kielicha zjedz golonkę z zasmażaną kapustą od razu ci się zrobi lepiej, naprawdę polecam

    • darek
      Lu 28, 2015 @ 22:19:54

      ….tylko Bóg jeszcze może bardziej wkur…człowieka..

    • Meg
      Mar 20, 2015 @ 20:18:46

      Dobre podsumowanie, idealnie pasujące do odczuć. Miło wiedzieć, ze nie samym jest się w iluzji, lecz to prawda.
      Wierszyk genialny.
      Choć oszołomienie i odjechanie stanów, bez oczekiwania ciągle więcej i więcej jest warte próbowania.
      Pozdrawiam
      Meg

  3. MajaWalia27
    Lu 27, 2015 @ 13:56:03

    Bardzo cenne przypomnienie, by działania i wysiłki starać się wdrażać w świecie nas otaczającym, wśród bliskich-:). Chciałam Wam Kochani powiedzieć,że wszystko w jakimś sensie wiąże się ze wszystkim. Gdybyśmy przetransformowali naszą świadomość i mieli tożsamość tej Chrystusowej energii to bezinteresowna miłość do wszsytkich ludzi, Istot byłaby dla nas czymś naturalnym. Uczymy się tego. To o czym chcę napisać to to,że ŹÓDŁO- BÓG – CENTRUM wszechswiata emituje energię czystej miłości, która transformuje WSZYTSKO, także ciemnność, gdy nauczymy się w coraz szerszym spektrum ‚pbierać’ cząstki tej energii i ją emitować- wypromieniowywać to będziemy REALNIE zmieniać ciemność na światło- współtworzyć z Bogiem naszą rzeczywitość- dlatego WARTO robić to o czym mówił Dajamantii – między innymi, i nie tylko On- BYĆ w stanie WYSOKICH wibraci-spokoju, szczęścia i przede wszystkim radość,miłośći do wszystkiego. Taki STAN Duszy ‚świeci’ poza ciałem-świeci w polu coraz szerszym i to DZIAŁA na przestrzeń nas otaczjącą, na ludzi,z jakimi się zetkniemy. Więc uważam,że można też spojrzeć na to tak- iż możemy poprzez łączność ze źródłem i pobierenie tych wysokich częstotliwości światła poprzez trnsmitowanie ich dalej-zmienić świat na zewnątrz nas. O tym pisze także Kobra- w ostatnich medytacjach- byśmy potrafili wyobrazić sobie światło w sobie- ten słup światła i wyprominiowywali je szeroko na zewnątrz nas. Nasze serce jest GENERATOREM.
    Tutaj, poniżej macie piękny wykłda na ten temat. Na temat jak możemy rozwijać samoświadomość. Tak jak pisał Dajamantii-moc jest w NAS.Moc miłość jest siłą transformującą nawet ciemność, bo ciemność albo się przemodeluje,albo przestaje istnieć w świetle.

    Oczywiście bardzo ważnym zadaniem dla nas ludzi jest nauczenie się bycia RAZEM. To chyba ciągle jest zadanie,ale sądzę,że i to nam się uda-:)

    • Elżbieta
      Lu 27, 2015 @ 23:23:15

      Tak Długo Jak Boga
      Postrzegać się Będzie Poza Swoim „Ciałem”
      Duchu Kochany, Nie połaczysz sie ze ŹRÓDŁEM W SERCU,
      Jest to jedyne Centralne ŹRÓDŁO,
      Do którego powracasz, a może przychodzisz
      Boś wyszedł z Centralnego I do Niego wchodzisz
      A więc tak długo,
      jak z Centralnym ŹRÓDŁEM SIE NIE POŁACZYSZ
      Będziesz tylko korzystał z Tej Energii
      Miłościa Nazwanej
      Odpuszczenie przez Ciebie
      Swojej ważności
      Jako Cząstki Stwórcy,
      Który powrócił Do Boga,
      Do ŹRÓDŁA,
      Aby w wyższych wibracjach juz Tworzyć
      Gdy przyjmiesz To co Stworzyłes,
      Na To Twoje połaczenie,
      I jak Myślisz, czy na tak
      Cudna Chwile, stworzył byś dla Siebie,
      Cos Co obniżyłoby Twoje wibracje?
      Zwrócenie się Do Serca
      I wejście w Nie,
      Gdy TY o TO Poprosisz
      Gdyś Czysty Już, wpuszczony Zostaniesz,
      Jeżeli Nie , rozświetlany wciaż będziesz,
      Aż Siebie Wielkiego Stwórcę we wszystkim czego Doświadczasz
      W Sobie odnajdziesz
      Była To Twoja Droga,
      Powrotna Droga,
      Kiedyś aby To ŻYWE ŻYCIE ,
      Mogło powstać, Pozostałeś na zewnatrz całego procesu stawania się,
      Gdy Bóg był już gotowy,
      Sam w Sobie I Sobą będąc,
      Tutaj na Ziemi,
      W Materialnej Formie, kształcie,
      Rozpocząłes do Niego powracać,
      Z kazdym „Nowym” Ciałem,
      ŻYCIE JEST JEDNO TO ZIEMSKIE,
      Boga, Który czeka na Swego Stwórcę,
      Aby Z Dwoje ZYŁO JUŻ JEDNO ŻYCIE,
      Bóg Stwórca,
      Którym Jesteś?
      Czy jeszcze nadal na zewnatrz szukasz,
      Bo boisz sie przyznać, do tego co stworzyłeś,
      Nie mogłes niczego innego stworzyć,
      W Tej sztucznie stworzonej przestrzeni,
      A więc gdy Siebie pokochasz całego,
      Miłośc rozbłyśnie z Całej Twej Istoty,
      Jest to odpowiedź również dla Tych
      Którzy na zewnątrz szukali
      I wciąż astral odwiedzali,
      Astral się kończy,
      Bo go rozpuszczasz , z kazdym Uzdrowieniem Swoim
      STAŃ SIĘ śWIADOMY,
      Kazdej myśli, która niekoniecznie jest Twoja,
      Stan sie ŚWIADOMY SWEGO RUCHU,
      Swego wypowiedzianego Słowa,
      Bez tego nie wejdziesz dalej,
      I nikt tego za Ciebie nie zrobi,
      SERCU ZAUFAJ,
      a wtedy poczujesz Siebie
      MOC DUCHA,
      Stwórcy, Który powrócił do Boga,
      Aby Się z Nim W Jedno Istnienie Połaczyć,
      I ZYĆ ŻYCIE, SIEBIE,
      I tworzyć dla Siebie,
      I być już ŚWIADOMY,
      A wtedy jedność powstanie
      pomiedzy wszystkimi na Ziemi,
      I wielkie wsparcie,
      W Procesie w Miłości
      tworzenia,
      DLA SIEBIE, Razem,
      http://www.jestemsoba8.blogspot.com

    • nell
      Lu 28, 2015 @ 22:17:12

      Uczenie się miłości ‚bezinteresownej’ do kolejny program, który z miłością bezinteresowną nie ma wiele wspólnego. Naprawdę nie trzeba sie jej uczyć, ona sama stopniowo się pojawia, gdy przepracowujemy swoją ciemną stronę (a nie ją wypieramy). Piszę to z własnego doświadczenia. Szerzej napisałam o tym w powyższym wpisie.
      Wiem co piszę, bo przez długie lata uczyłam się bezinteresownej miłości – bez skutku. Aż w pewnym momencie zmęczyłam się tym i ocknęłam – że nie tędy droga.
      Zaczęłam pracować ze swoją podświadomością i pojawiają sie stopniowo tego efekty. Ta energia stopniowo sama sie uwalnia, bo była i jest blokowana przez toksyczne programy podświadomości.

  4. Salama
    Lu 27, 2015 @ 13:45:39

    Witam Nell ostatnio wrzuciala linka z sesja Leszka i Kasi i tak sluchalam tych sesji dzien caly az poznym wieczoram natknelam sie na sesje z Rafalem 🙂 Usmiech Boga … Do jakich wnioskow doszli razem z Leszkiem na temat wody……… Kochani prosze was odluchajcie uwazam ze naprawde warto zaczac uzdrawiac nasza wode jestesmy nia w 70 % tak jak i nasza planeta wszyscy to wiemy uwaga- woda sie na nas obrazila musimy ja przeprosic

    • M' Niosąca Błękitny Płomień
      Lu 27, 2015 @ 20:39:20

      To nie ISTOTA Woda się obraziła na człowieka – to człowiek NISZCZY WODĘ- ZABIJA ISTOTĘ WODĘ- myślą, chemią, nawozami, smieciami wrzucamtni w Jej nurt

      • Elżbieta
        Lu 27, 2015 @ 23:59:04

        A teraz odpowiedz Sobie,
        Skoro Człowiek,
        To Ciało dla Ciebie Ludzkości,
        Ograniczone z Jakichś Powodów,
        Ma w Sobie te program destrukcyjne,
        To dlaczego Duchu Kochany,
        Ty Mocny TY Silny,
        Nie rozpuścisz Ich w Sobie,
        Tylko nażekasz I palcami wytykasz,
        Tak jak pisałam, Gdy Przyznasz
        tak Ja Duch,
        Przyniosłem te programy z Sobą,
        I Wpisałem w To Ciało
        Poprzez Moją Obecność w Nim Kiedyś,
        I odchodzac nie zabrałem,
        A zostawiłem,
        Bo powracałem aby Sobie jeszcze podoświadczać,
        A Teraz prosze Cie Duszo Kochana,
        Wybacz Mi, I wp€ść mnie do Serca,
        Aby w Twoich Wibracjach,
        Wypłynąć I Rozpuścic ten Zapis Cały,
        Który pozostawiłem w Twym Cudnym Ciele,
        W Wodzie w Której Miłościa Jesteś,
        A Ja jako Promień, łacząc się z Toba
        Rozpalam W Twym Sercu Ogien,
        Który Zwie się Miłością,
        I Oczyszczam Tę Cudna Bożą ŚWIADOMOŚĆI,
        Która jako Woda,
        Przyjmuje już Tylko Swoje Wibracje Serca,
        I Nie rozdzielam już wiecej,
        A ŁĄCZĘ Sie w Miłości poprzez Serce,
        Duch Dusza W Ciele Połaczona,
        I Ciałem Będąca.
        Dlaczego sie boisz,
        Prawda Cię wyzwoli,
        Nikt Cie karać nie Będzie,
        A Napewno Twój Bóg
        W Twoim Sercu,
        Czekający na Ciebie.

        • Evaa
          Lu 28, 2015 @ 16:02:26

          Dziękuję Elżbieto – ❤ – pozwalam sobie zacytować powtórnie :
          "tak Ja Duch,
          Przyniosłem te programy z Sobą,
          I Wpisałem w To Ciało
          Poprzez Moją Obecność w Nim Kiedyś,
          I odchodzac nie zabrałem,
          A zostawiłem,
          Bo powracałem aby Sobie jeszcze podoświadczać,
          A Teraz prosze Cie Duszo Kochana,
          Wybacz Mi, I wp€ść mnie do Serca,
          Aby w Twoich Wibracjach,
          Wypłynąć I Rozpuścic ten Zapis Cały,
          Który pozostawiłem w Twym Cudnym Ciele,
          W Wodzie w Której Miłościa Jesteś,
          A Ja jako Promień, łacząc się z Toba
          Rozpalam W Twym Sercu Ogien,
          Który Zwie się Miłością,
          I Oczyszczam Tę Cudna Bożą ŚWIADOMOŚĆI,
          Która jako Woda,
          Przyjmuje już Tylko Swoje Wibracje Serca,
          I Nie rozdzielam już wiecej,
          A ŁĄCZĘ Sie w Miłości poprzez Serce,
          Duch Dusza W Ciele Połaczona,
          I Ciałem Będąca."

    • NajKasia
      Lu 28, 2015 @ 09:20:19

      Polecam film „Woda wielka tajemnica”

    • nell
      Lu 28, 2015 @ 22:22:08

      Na temat uzdrawiania wody powstało wiele materiałów. Bardzo ważne jest uzdrawianie jej. Kiedyś oglądałam film naukowy „Pamieć wody” i z tego co pamietam, to naukowcy polecali przed wypiciem wody powiedzieć jej: „Kocham Cię, dziękuję” i woda się zmiania :-). Ja tak robię :-). To takie proste ;-). Polecam Wam ten spośób 🙂

  5. Kris
    Lu 27, 2015 @ 10:53:25

    Czytam wszystkie wpisy od ok.3 m-cy i dalej nie mogę rozszyfrować kogo lub co nazywacie kabałem lub kabałą. Proszę o wyjaśnienie czym lub kim jest to stworzenie.
    —-

    ciemne moce jeszcze rządzące na Ziemi – kr

  6. Bożena
    Lu 27, 2015 @ 10:01:57


    polecam bardzo ciekawy wywiad jeszcze z 2012r.

    • nell
      Lu 28, 2015 @ 22:24:51

      Bożenko, dzięki serdeczne za ten filmik :-). Jeszcze niedawno szukałam tej Pani na necie, ale nie mogłam jej znalęźć, gdyż źle wpisywałam jej imię i nazwisko. A tu proszę 🙂 – Wszechświat wysłał mi Posłańca w postaci Bożenki 🙂

    • nell
      Mar 01, 2015 @ 21:36:23

      Krystal, odsłuchiwałaś może nagranie Ashayane Deane (filmik powyżej)?
      Jesli tak, to co o tym myślisz?
      Bo z tego co ja oglądałam (niech mnie ktoś poprawi jeśli źle zrozumiałam Ashayane), że Metatron jest ciemną stroną, że ta cała ‚święta’
      geometria jest jego wydania i odbiega od tej prawdziwej dającej życie wieczne, a tym samym Wzniesienia (bo to przeciwieństwo).
      Jeśliby tak było, to czym były Impulsy Metatrona?

      —–

      Nell, jestem osobą kilku słów, która stara się nie mieć opinii. Nie zawsze wychodzi, ale jestem na dobrej drodze 😉 Tylko Twoja intuicja może ujawnić Ci Twoje prawdy – kr

  7. darek
    Lu 27, 2015 @ 05:34:16

    Sięgnij trochę do tyłu,tu już wszystko zostało powiedziane.

  8. Mr. Nie
    Lu 26, 2015 @ 21:27:38

    Mr. Nie, tak odpowiedziałam Planetariuszowi na jego post 21.2.2015: „ja jestem wdzięczna Putinowi, że wraz ze swoją drużyną, Chinami i kilkoma innymi krajami nie dopuszcza do rozpętania III wojny światowej przez psychopatów z zachodu. Skąd masz informacje, że Putin tyle nieszczęścia niesie, czy z polskiej telewizji? Jego doradzicielami są pozytywni Wysocy Nordycy, gdy zachodni kabał jest jeszcze kierowany przez Reptylianów/Chimerę. Co Ci to mówi?”

    Putin już kilka lat temu wyrzucił zachodniego kabała z Rosji. Cała operacja upadku komunistycznego Związku Radzieckiego była zaaranżowana przez kabała tak, aby przejąć pełną władzę nad Rosją i jej zasobami. Jednak grupa pewnych osób blisko rządu rosyjskiego, w tym także Putin, miała w sekretnym planie suwerenność Rosji. Udawali najpierw posłuszeństwo kabałowi, a potem w dogodnym momencie nagle zmienili swoją grę i wyrzucili iluminackich bankierów (którzy w szybkim tempie zaczęli odsyfonowywać walutę i zasoby z Rosji na zachód). Operacja się powiodła. Jednak kabałowi to się nie podobało, więc zaczęli preparować konflikt na Ukrainie podobnie jak wcześniej w innych krajach, aby rzucić Putina na kolana i przy okazji wywołać 3. wojnę światową. Rozgrywka jest w toku, choć już nie wygląda dobrze dla kabała.

    Na nieszczęście rząd polski jest kompletnie sprzedany iluminatom i robi tragiczne ruchy polityczne i odpowiednio sieje kłamliwą propagandę, dlatego tak wielu Polaków koncentruje się na nienawiści do Putina i Rosji. Jednak prawda wyjdzie na jaw prędzej, czy później. To takie wiadomości z różnych anglojęzycznych alternatywnych źródeł – kr


    Krystal – co sądzisz o tej informacji?

    http://innemedium.pl/wiadomosc/brytyjski-polityk-twierdzi-ze-wladimirowi-putinowi-doradzaja-obcy

    http://www.express.co.uk/news/world/559949/Vladimir-Putin-Simon-Parkes-alien-Ukraine-Russia-Labour-councillor

    Zakładając, że jest w niej ziarenko prawdy, to czy to może być przyczyną obecnego wściekłego ataku zachodu na Rosję?

    Czy Putin mógł urwać się ciemnym ze smyczy w którymś momencie, i dostać wsparcie od cywilizacji, czy też frakcji bardziej neutralnej lub pozytywnej i stąd taki atak na Rosję i próby jej zniszczenia lub zdestabilizowania??

    Jak bardzo zmieniłoby to układ sił na świecie i skomplikowało plany ciemnych – takie wsparcie dla Rosji?

    Masz jakieś dodatkowe informacje w tym temacie?
    Pozdrawiam

    PS.
    Jeżeli uznasz z jakiegoś powodu, że nie warto publikować mojego komentarza – zrozumiem, niemniej mam wrażenie, że jest to ciekawa i ważna informacja w świetle wydarzeń światowych…

    • darek
      Lu 27, 2015 @ 02:23:07

      Już CIĘ lubię.A tak od siebie,jesteśmy manipulowani,na około ,bez litości.Damy radę.

    • M' Niosąca Błękitny Płomień
      Lu 27, 2015 @ 20:42:35

      Tak – to kabał atakuje Putina. Ponieważ Putin nie pozwala na zniszczenie Słowian,

      • Elżbieta
        Lu 28, 2015 @ 16:38:01

        A może Putin pokazuje,
        Jaka Siła I Moca Są Słowianie,
        Praistoty Tej Ziemi,
        Z Niej Zrodzone I ze Słońca,
        Z Ziemi Wody
        I Słońca Eteru,
        Ogień dający ZYCIE
        A ta Moc I Siła,
        Jest w Kazdym Sercu,
        I teraz Jest Pora, Aby Ja Aktywować,
        Putin pokazuje Swoją Nieugietośc,
        I obserwując widzisz,
        że Nikt nie może go Złamać,
        Zmienić juz Tego Procesu,
        Który Jest w Swym Rozpoczęciu,
        Odnajdź się W Sobie,
        I Stań sie ŚWIADOMY
        Kim Tutaj na Ziemi Jesteś,
        a Wspierać Będziesz ten Proces
        Zgodnie z Soba, Całym Sobą,
        Bo Bedziesz.
        http://www.jestemsoba8.blogspot.com

  9. Lara
    Lu 26, 2015 @ 18:54:20

    Jak to cudnie, że są osoby którym po drodze jest z tym, co zostawili dla nas WingMakers, a szczególnie 5 wywiad z dr. Nerudą.
    Pauza kwantowa i sześciu cnót serca to moim zdaniem na chwilę obecną jedne z potężnych narzędzi do przebudzenia się oraz robienia z sobą ” porządku „, a tym samym porządku na Ziemi.
    Owszem, wiedza na temat tej całej zawieruchy jaka się dzieje na Ziemi jest ważna, ale jak mówi dr. Neruda, aby wyjść z iluzji potrzebne jest obudzić się i być gotowym na zmiany. Informacje i narzędzia przedstawione w 5 wywiadzie są doskonałym punktem startowym do dokonywania zmian. Widzę zmiany u siebie.
    Bardzo zachęcam wszystkich do zgłębienia materiałów pozostawionych przez WingMakers, ale przede wszystkim 5 wywiad z dr. Nerudą.
    pozdrawiam Lara

  10. V
    Lu 26, 2015 @ 13:57:21

    Stosuję tą niezgodę m.in. jak dopada mnie jakieś choróbsko. Niech pole wie jaka jest MOJA WOLA. Innym również polecałem tą metodę, lecz przeważnie wolą chorować…
    Do rozważenia czy wspomniane współczucie nie zastąpić współodczuwaniem wskazywanym wśród siedmiu cnót serca wg Wingmakers. Ciekawe iż nie ma wśród nich wysyłania miłości. To poniekąd uwiarygadnia tezę Bradleya.
    Warto znów wrócić do przekazu Nerudy http://wingmakers.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=363&Itemid=1
    oraz filmu http://www.cda.pl/video/10210326/V-jak-vendetta-online-2005-Lektor-PL-HD
    aby w końcu pozbyć się najgorszego narzędzia manipulacji kabały – lęku – i zrobić tu własny porządek na własnej planecie. Lecz do tego potrzebne jest osiągnięcie tzw. masy krytycznej i wybór TWOJEJ WOLI po której jesteś stronie.

    p.s. Krystal, robisz świetną robotę 🙂 Pozdrawiam.

  11. darek
    Lu 26, 2015 @ 13:29:57

    LAO TZU powiedział,ci którzy mówią nie wiedzą,ci którzy wiedzą nie mówią.To pierwszy wers z jego księgi mądrości TAO TE CHING(polecam).pozdrawiam

  12. NajKasia
    Lu 26, 2015 @ 10:52:22

    Moim zdaniem miłość jest naszym stanem bycia, jest wielowymiarowa.
    Jest myślą, jest słowem i w tym wymiarze, materialnym, jest uczynkiem.

    • darek
      Lu 26, 2015 @ 22:25:23

      Zgadzam się z Tobą.Mam takie odczucie,że jak ktoś będzie w prawdziwej miłości,to nawet nie będzie wiedział,że się w niej znajduje.pozdrawiam

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
