E-książka “Niebo z Hathorami”

.

Dziękuję Asya, za udostępnienie Twojego tłumaczenia tak ważnej książki.  Umieszczam jej link w zakładce dla łatwiejszego dostępu w przyszłości.  Twój post publikuję poniżej  ❤ – kr

——-

Witaj Krystal.

Wlasnie przetlumaczylam ksiazke „ Niebo z Hathorami „ ktorej tresc przekazali Hathorowie pisarce i duchowemu kanalowi Lii-Ariël Hermans . Czy zechciala bys umiescic ja na swym blogu by dotarla do tych, ktorzy na nia czekali ? Jesli sie zdecydujesz to mozesz ja sciagnac z bloga Mariusza Alin , do ktorgo podaje link ( ja nie mam zadnego bloga a Maruisz byl tak mily, ze zamiescil ja w pdf u siebie – dziekuje Mariusz 🙂 ) .

http://ariusz.pl/?page_id=2001

Tez mam ja na swym fb jako album oto podaje link :

https://www.facebook.com/asyasm.leszczynska?pnref=story

Ponizej zalaczylam tekst by podac w skrocie zwartosc ksiazki .

Witajcie Kochani,

Przetlumaczylam dla Was ksiazke, ktora podyktowali Hathorowie Belgijskej pisarce i duchowemu kanalowi Lii-Ariël Hermans .To jest jej druga ksiazka, ktora napisala we wspolpracy z Hathorami. Ja jak na razie przetlumaczylam jej ostatnia ksiazke “ Niebo z Hathorami” w ktorej to ucza Hathorowie jak radzic sobie z Nowa Energia Gai. Oto slowa Ariel zaczerpniete z tejze ksiazki : “Kochani czytelnicy, czy wybierzecie się z nami w podroż po Nowym Świecie? Ta książka oferuje nam ogrom przeróżnych metod naszych Braci i Sióstr, którzy po raz kolejny dzielą się swoją wiedzą i mądrością, zdobytą poprzez własne doświadczenie. Będzie to podroż do wnętrza, pełna przygód. Czy cieszycie się tak jak ja, na tę nową przygodę? Poprzez przeżycie nowych doświadczeń, które byly mi dane i którymi się z wami tutaj podzieleilam, mam nadzieję pomóc nam wszystkim, byśmy wspólnie razem nauczyli się żyć w Nowym Świecie.
Sam decydujesz o tym, jak głęboko pójdziesz w tą wewnętrzną podroż z Hathorami. Proszę, zrób to z miłością i radością.
Lia-Ariël “
A tutaj cytuje Hathorow by oddac w skrocie tresc tej ksiazki :

“Dawno temu umówiliśmy się, że przyjdziemy was wspierać, w tym ważnym procesie. Taka była nasza umowa.
Pod zwrotem “wasz proces”, mamy na myśli życie na Ziemi w czasie przejścia do Nowego Świata. Możemy wam serdecznie pogratulować tego przejścia, które rozpoczęło się 12 grudnia 2012 a które około 21 grudnia 2012 zbudowało potężne pole energetyczne. Wy którzy czytacie te informacje, egzystujecie obecnie w zupełnie nowym polu energetycznym. Ten potężny przypływ energii dotknął was wszystkich, ale tylko niewielka liczba ludzi osiągnęła świadomość wibracji piątego wymiaru. W rzeczywistości dla wielu z was, to przejście już zakończyło się. Natomiast Ci co pozostali, wkrótce będą mogli łagodnie przejść w te wyższe częstotliwości, choć wpływ tego procesu będzie z pewnością bardziej odczuwalny.
Tytuł tej książki “Niebo z Hathorami”, jest bardzo właściwy, zwłaszcza w tym czasie. Wasze niebo na Ziemi, może być teraz inaczej urządzone i wyposażone i wy możecie to zrobić, zupełnie samodzielnie. My dajemy wam wskazówki i służymy pomocą, ale to od was zależy czy chcecie ją przyjąć, czy też nie.
Chcemy jak zawsze podkreślić, iż tekst które przeczytacie, powinniście jak zwykle sprawdzać i badać w waszym sercu.
W radości i w spełnieniu Hathorowie “ .
W ksiazce jest mowa o aktualizacji i doskonalaniu swego fizycznego ciala, o budowie duchowego hologramu / matriksa , ktory funkcjonuje w wibracjach piatego wymiaru , o laczeniu swych hologramow z hogramami istot rezonujacych z nami , doladowywaniu tego duchowego matriksu i nowym kodowaniu czyli tworzeniu Nowego Swiata na Gai by stal sie on … tak wlasnie Niebem na Ziemi, poniewaz Niebo jest stanem naszego umyslu.
Do powstania tej ksiazki w jezyku Polskim przyczynil sie rowniez Wojtek Malinowski, ktory z lagodnoscia i miloscia edytowal cierpliwie ostanie 6 rodzialow jak rowniez Dajamanti , ktory nie tylko edytowal poczatkowa tresc ksiazki, ale tez wspieral mnie energetycznie i duchowo , gdy ja tlumaczylam ta ksiazke . Rowniez kilka razy kontaktujac sie z Hathorami , gdy zaistniala taka potrzeba.
Chlopcy serdeczne dzieki Wam za to .

Zycze Wam czytelnicy cudownej przygody, ktora ja juz dawno rozpoczelam stosujac podane wskazowki przez naszych Przyjaciol Hathorow . Z wielka wdziecznoscia dla Was Drodzy Przyjaciele.

Asya Leszczynska

14 komentarzy (+add yours?)

  1. Czyste Marzenie Boga
    Kwi 04, 2015 @ 19:23:54

    Wspaniały przewodnik

    http://www.antoniduma.com/

    Pozdrawiam Wszystkich w wigilię Zmartwychwstania .

    Powstańmy z martwych !

  2. Galaktyka
    Lu 24, 2015 @ 15:34:10

    W polskim tłumaczeniu na str. 28 tam, gdzie jest zieloną czcionką napisany program (modlitwa) brakuje 2 ostatnich linijek (w porównaniu z oryginałem w języku holenderskim):
    Verzamelpunt van energie op juiste plek (Mój punkt zbiorczy energii jest na właściwym miejscu?)
    Meridianen verbinden met axiotonale lijnen (Moje meridiany połączyły się z liniami axiotonalnymi?)
    Nie jestem pewna czy dobrze to przetłumaczyłam, bo nie znam holenderskiego, korzystałam z pomocy google translate. Czy ktoś może zna holenderski? 🙂

    • Galaktyka
      Lu 24, 2015 @ 17:33:26

      Przepraszam za zamieszanie – już doczytałam dalej, chodzi o takie intencje:
      – Mój punk zbiorczy energii znajduje się teraz w najbardziej korzystnym dla mnie miejscu w moim ciele.
      – Wszystkie blokady w systemie meridianów mojego ciała są zlikwidowane i meridiany są teraz na poziomie świadomym połączone z liniami axiotonalnymi kosmosu, przez co zostało urzeczywistnione połączenie ze Źródłem.
      Już wszystko jasne! 🙂

  3. Brygida Kamińska
    Lu 23, 2015 @ 08:34:06

    Dziękujemy za cudowną rzecz, która przyszła w odpowiednim czasie Już udostępnione u nas na blogu http://brygidaibartek.pl/niebo-z-hathorami-e-book/. Pozdrawiamy serdecznie

  4. Marek Wasielewski
    Lu 19, 2015 @ 16:56:36

    https://mega.nz/#!195AFSzY!cjxD_STohkbQqMtFvYteBGkYXsTsF5lB7UyW2uwbx9g
    Tu jest audiobook tego rozdziału w siedmu piętnastominutowych odcinkach.Bez limitu pobierania.
    A tu wstawiłem na chomika :
    http://chomikuj.pl/stroiciel/AUDIOBOOKI+MP3/Niebo+z+Hathorami+mp3
    Wersja mówiona może przydać się osobom słabowidzącym lub w słuchawkach na spacerze lub w drodze do pracy.

  5. Teresa
    Lu 18, 2015 @ 18:22:18

    Dziękuję kochana Asiu i tobie Krystal ❤
    Teresa

  6. MajaWalia27
    Lu 18, 2015 @ 13:10:27

    Bardzo piękne przesłanie. OGROMNIE za nie dziękuję-:) Nieczęsto się zdarza móc ‚poczuć’ tak piękną – pełną miłości i akceptacji energię ,że tak się wyrażę mało ‚ partriarchalną”;P…tutaj możemy doświadczyć zachęt pełnych delikatnych rad, nienatarczywych, otwierajacych nas na świat pełen łagodności. To odpoczynek dla Duszy, po czytaniu tylu informacji o walce i zmaganiach wewnętrznych. I to CUDOWNE zdanie byśmy traktowali siebie z miłością, jak traktuje się małe dziecko-:) To sobie chyba na ścianie powieszę w formie afirmacji;P.DZIĘKUJĘ Krystal!

  7. Omstan
    Lu 17, 2015 @ 20:50:01

    Dzięki Krystal Piękna rzecz. Czy będzie też część druga?

    to może wie Asya ❤ kr

    • asia
      Lu 20, 2015 @ 14:13:08

      Osmanie, autorka ksiazki wlasnie napisala mi, ze jest w koncowej fazie drugiej czesci ksiazki , wiec gdy bedzie gotowa zapewne ja przetlumacze .

  8. anaja
    Lu 17, 2015 @ 15:10:35

    Posłuchajcie co z nami robili księża …Szok… i dlaczego wybieramy te same rodziny.
    http://hipnozaswiadomoscwolnosc.pl/?p=1241

  9. darek
    Lu 17, 2015 @ 11:10:12

    Dla odprężenia posłuchajcie ENYA(utwory).

  10. salama444
    Lu 17, 2015 @ 10:45:46

    Juz nie wiem co robic sluchac pleyadian czytac heatorow czy zlota ksiege.:P Opis wyglada b.interesujaco.Czasami sie zastanawiam tyle wiedzy dookola a ludzie nie chca wiedziec a chyba nie ma nic bardziej fascujacego niz odkrywanie siebie i prawdy o tym swiecie .pozdrawiam

  11. asia
    Lu 16, 2015 @ 20:33:01

    Bardzo dziekuje Krystal ❤

    ❤ kr

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
