Raport o Tajwańskiej Konferencji i Aktualizacja Sytuacji Układu Słonecznego

.

Kobra, 29 stycznia 2015

Konferencja Tajwańska była wielkim sukcesem. Ponieważ Tajwan jest jednym z głównych ośrodków pozytywnych sił Smoka,  mogła się tam rozwinąć bardzo silna społeczność  pracowników i wojowników Światła.  Konferencja ta odbyła się bardzo blisko miejsca, w którym rodziny Tajwańskiego Smoka ukryły złoto po ucieczce z Chin po II wojnie światowej.

Podczas konferencji podjęliśmy ważne kroki fizyczne i energetyczne w kierunku finansowego resetu i nowego, uczciwego i zrównoważonego systemu finansowego.

Podczas tego samego weekendu, WSZYSTKIE fizyczne bomby dziwadełko i toplet  grupy Chimera zostały usunięte. Teraz tylko pozostały plazmowe bomby dziwadełko i toplet.  Płaszczyzna plazmowa pozostaje głównym, mocnym obszarem grupy Chimera i to musi być usunięte, zanim dojdzie do Wydarzenia.  Zajmiemy się sytuacją plazmy szczegółowo w jednym z  postów  w najbliższej przyszłości.

W wyniku oczyszczenia z bomb fizycznych, nastąpiła wielka ulga wśród sił Światła i dużo intela, które było wcześniej klasyfikowane obecnie stało się bezpieczne dla uwolnienia.  To krótkie obwieszczenie Dawida Wilcocka pojawiło się zaledwie kilka godzin po oczyszczeniu fizycznych bomb i byłem zaskoczony, że objawił tak tak bardzo wcześnie, gdy operacje były nadal w toku:

https://kauilapele.wordpress.com/2015/01/26/david-wilcock-comments-on-ben-fulfords-1-27-15-everything-has-sped-up-dramatically/

[jest to bardzo optymistyczny komentarz Dawida pod ostatnim raportem Bena Fulforda z 27 stycznia 2015 – kr]

Flota statków macierzystych Galaktycznej Konfederacji jest usytuowana na obrzeżach układu słonecznego i flota ta jest barierą, przez którą żaden statek kosmiczny grupy Chimera nie może się wydostać.  Bezbożni czterej  [imiona są wymienione w poprzednim artykule Kobry – kr] potajemnie mieli nadzieję, że Chimera zapewni im drogę ucieczki poza układ Słoneczny w stronę Gwiazdy Barnarda tuż przed masowymi aresztowaniami tak, jak ta obietnica Chimery była dana przez wysokiego szczebla kabalistów.

Prawdą jest, że Chimera jeszcze kontroluje kilka fragmentów niegdyś potężnej, fizycznej drakońskiej i reptyliańskiej floty, rozproszonej i ukrywającej się na niewielkich planetoidach w głównym pasie asteroid oraz w pasie Kuipera.  Ta informacja była ściśle tajna aż do teraz, ponieważ Reptylianie grozili odwetem na stosunkowo niewielkiej liczby ludzkich zakładników, których nadal przytrzymują na tych asteroidach.  W ten weekend, siły Światła Ruchu Oporu, Dowództwa Ashtara, Floty Plejadan i Syriuszy rozpoczęły operację, aby całkowicie oczyścić cały układ słoneczny.

Do niedawna istniały też fragmenty floty Drakonów i Reptylian, ukrywające się w pasach asteroidów Gwiazdy Barnarda i gwiazdy o nazwie Wilk 359.  Te wszystkie fragmenty floty zostały już całkowicie usunięte.

Prawdą jest również to, że Chimera kontroluje system podziemnych twierdz, gdzie Long Island [koło Nowego Jorku – kr] jest ich jedynym głównym punktem dostępu na powierzchnię.  Te podziemne twierdze Chimery są całkowicie niezwiązane z DUMBs* (głębokie podziemne bazy wojskowe).  Wszystkie DUMBs zostały usunięte i już negatywne wojsko i kabał nie ma dostępu do warowni Chimery, więc są oni uziemieni na powierzchni.

Musicie zrozumieć, że osoby biorące udział w tajnym programie przestrzeni i  oderwanej cywilizacji nie mieli dostępu do lokalizacji Chimery wewnątrz naszego układu słonecznego i pod powierzchnią naszej planety i nie były w większości nawet świadome o ich istnieniu.

Ten intel był do tej pory klasyfikowany, gdyż Chimera nadal ma ludzkich zakładników w tych podziemnych miejscach i w niektórych miejscach w naszym układzie słonecznym (NIE na Księżycu i na Marsie) i uwalnianie tych zakładników musi być przeprowadzone z najwyższą ostrożnością.

Te lokalizacje są miejscami, skąd jest sterowana technologia skalarnej, plazmowej sieci.

Więcej Intela będzie udostępnione, gdy będzie to bezpieczne.

* DUMBs  https://www.youtube.com/watch?v=uEDAE_9v4h0

Przetłumaczyła Krystal

Źródło: http://2012portal.blogspot.com/2015/01/taiwan-conference-report-solar-system.html

8 komentarzy (+add yours?)

  1. Jan
    Lu 10, 2015 @ 00:32:54

    Droga Krystal
    Własnie przed chwilą zauważyłem, że jest nowa wiadomość od Cobry.
    Próbowałem coś z tego zrozumieć poprzez tłumacza Google a ta zrozumiałość jest tak na poziomie 50%.
    Tyle tylko, że z tego widać, że są to BARDZO WAŻNE WIADOMOŚCI.
    Myślę, że Twoi wierni czytelnicy byliby Ci bardzo wdzięczni gdybyś znalazła troszkę czasu na przetłumaczenie tego.
    Pozdrawiam serdecznie
    Janek

    Drogi Janie, też zauważyłam i tłumaczę. Tekst będzie gotowy prawdopodobnie jutro wieczorem ❤ kr

  2. poranek
    Lu 08, 2015 @ 13:10:50

    Naszą religią są inni ludzie,naszą praktyką jest nasze życie, a naszą modlitwą są wypowiadane przez nas słowa…
    Naszą świątynią jest Ziemia,kościołami lasy,a wodą swięconą są rzeki,jeziora i oceany…
    Naszą medytacją są nasze wzajemne relacje,nauczycielem jest zycie,wiedzą jest samopoznanie: a Miłość jest Zrodłem naszego istnienia.

    Pięknej niedzieli.

  3. poranek
    Lu 08, 2015 @ 13:04:32

    http://niezaleznatelewizja.pl/2015/02/ufo-oni-juz-tu-sa-6-02-2015/

    Polecam odsluchac oba programy a w szczególności panie; Ewa Wierzbicka i Madlen Namro i ich pomysł na wspólny program, a właściwie cykl programów, w których w konwencji luźnej rozmowy poruszane są ważne tematy. W inauguracyjnym odcinku przewodnim tematem jest śmierć, a właściwie sytuacja po śmierci i to co dzieje się z nami, z naszą duszą i świadomością. A oprócz tego, systeme reinkarnacji i karmy oraz technologie obcych po tamtej stronie wraz z zarządzaniem Archontów, EVP, mowa wsteczna i wiele innych wątków.

  4. anaja
    Lu 07, 2015 @ 18:22:24

    Wstawiam audio-bok Barbary Marciniak.i Plejadian. Mówi on jak nas okłamują i nami manipulują rząd i religia a także niektóre istoty z poza ziemi. Uczy nas jak odróżniać te manipulacje.lepiej posłuchać od 1 odcinka ❤ 🙂

  5. Dorota
    Lu 07, 2015 @ 09:07:15

    Stokrotne dzieki Krystal za przetlumaczenie Kobry, nastepne wspaniale wiesci.Z tego co sie orientuje ten ostatni material jest obszerniejszy i zawiera wiecej niesamowitych informacji. Na to wyglada , ze wszystkie znaki na „niebie” wskazuja, ze jestesmy w okresie kulminacyjnym, przed wydarzeniem. Wszyscy sa postawieni w stanie najwyzszej gotowosci. Jestesmy proszeni o wysrodkowanie, zrownowazenie, o wewnetrzny spokoj, a nie jest to latwe szczegolnie teraz,
    kiedy energie sa tak silne. Sama widze po sobie, ze mna nosi. Medytacja Hatorow, jak rowniez ochrona energetyczna z przekazu Kobry bardzo pomaga. Raz jescze dzekuje Krystal za wszystko! Trzymajmy sie!

    dzięki, Dorotko ❤ kr

  6. Salama
    Lu 07, 2015 @ 00:15:59

    Jest moim zamiarem doswiadczyc harmonijnego zycia jest moim zamiarem doswiadczyc zdrowia i energi ktora zprowadzi mnie ku tworczym przygoda, jest mo zamiarem abym byla dobrze zaopatrzona abym miala schroninie pozywienie i wszystkiego co potrzeba aby doswiadczac zycia w wielkiej obfitosci i abym ta obfitosc dzielila z innymi PLEJADJANIE Barbary Marcinkiewicz

  7. gs
    Lu 07, 2015 @ 00:01:39

    Oj ! Widzę ! Widzę!! tu się schowali…są w dołku! w cieniu … zobaczcie! ..na tym kamieniu …

  8. Elżbieta
    Lu 06, 2015 @ 21:42:06

    Nie Jestem Nauczycielem,
    Kiedyś Prubowałam,
    Gdy z Różnymi Mistrzami
    Kontakt Miałam,
    Bardzo po łapach dostałam,
    I Przestałam nauczac,
    Pisze to Co Jest „Moje”
    To czym Jestem.
    Wyrażam Siebie,
    Na tak wielu poziomach,
    Zależy obok kogo Jestem,
    A Więc Będac ZIEMIANKĄ,
    Potrafię rozmawiać ze Wszystkimi
    Którzy tutaj gościli,
    Kazdy pozostawił jakąś cząstkę wibracji we Mnie,
    Bo Swoim Ciałem przecież mnie nazywano,
    Gdym już Sama zostałam, Soba,
    Zaczęłam rozróżniac te wielkie Duchowe Wibracje,
    Co Moge jeszcze powiedzieć,
    Często sie słyszy,
    Że Ludzkość otrzymała zmanipulowane Ciała,
    Powiedziała bym inaczej,
    Ludzkość pozostawiła zmanipulowane Ciała,
    Do Formy zwierzęcej podobne,
    Dużo czasu zajęło,
    Aby Były takie jak Dzisiaj,
    Wraz ze Wzrostem Wibracji poprzez Serce,
    Tak poprzez Serce, Bo tam Jako Esencja
    Zawsze byłam,
    I w Sobie łaczyłam,
    Energię z Centralnego Słońca,
    Która mi Wsparciem Służyło,
    I Energię Ze ŹRÓDŁA MATKI ZIEMI,
    I TAK WEWNĘTRZNA ISTOTA
    w MYM SERCU
    I WYŻSZA ISTOTA W MYM SERCU,
    w Mojej NAJWYŻSZEJ Świadomości,
    Tutaj na Ziemi
    KTÓRA W HARMONI
    SWOJEJ JEDNOŚCI,
    Dych Promyczek Słoneczka,
    Wyższa Istota mnie samej,.
    Dusza, Wewnetrzna Istota,
    Matka Wszelkiego ZYCIA,
    Połaczona w Esencję,
    W Kształcie Kobiety,
    Mężczyzny Ziemskiego
    ŻYCIE, które chciało by
    ŻYĆ na Swej Ziemi,
    Powroty Duchów,
    Którym zostało wybaczone,
    Którzy tak głośno krzyczą,
    I upominaja aby być pokornym,
    Mieliście Sobie przypomnieć,
    Dlaczego tutaj wróciliście,
    Wszak we Mnie,
    Swoje wibracje pozostawiliście,
    A wy na dodatek,
    posługiwaliście się.,
    Tymi Którzy przez swoją Niewiedzę,
    Kierowani byli na Ziemię,
    w Celach Doświadczania „ŻYCIA”
    jEST JUŻ NA zIEMI,
    wYSTARCZAJĄCA iLOŚĆ
    świadomych iSTOT,
    wSPIERAJĄCYCH TO oCZYSZCZENIE,
    I dZIĘKI Im Za To,
    Stokrotne,
    Pamiętam Siebie
    To „Ciało”
    Zwierzęce,
    Doprowadzone do Małości Waszej,
    Wyssane z Energii,
    I nie nadające się do niczego,
    Jak teraz mogłabym Siebie zostawić,
    I Ze Swojej Macierzystej Planety odejść,?
    Kto jeszcze ma zamiar.
    Podważać Moc Serca,
    Wszak To Wibracja
    Ziemska Wibracja,
    Która łaczy I buduje Przestrzen,
    Wokół Ziemi,
    Właśnie Serce, żywe ŻYCIE,
    Które kocha Każdą ŻYWĄ ENERGIĘ,
    Na każdym poziomie,
    I Tak jak pisałam wielokrotnie,
    Byłam z Tą Ziemią,
    Od Chwili Zamysłu o Niej,
    I Niech tak zostanie,
    A Budowniczowie,
    Niech budują,
    Nie mam nic przeciw,
    Ja rozpoczynam Życie na Tej Planecie,
    Mam jeszcze prośbę,
    Może ofertę,
    Czy znajdzie sie Ktoś,
    Kto, wpuści mnie na kawałek Ziemi,
    Której nie muszę kupowac,
    Bo Jak mogę Planetę, w Kawałku kupić,
    od kogo, kto sprzeda mi kawałek Matki?
    Nie kupię ,
    a Więc Poważnie pytam,
    Czy jest Ktoś ,
    Kto wpuści mnie na Ziemię,
    Którą będę mogła zasadzić,
    Aby ZDROWA żywność na niej rosła?
    Czym Zapłacę,
    Uśmiechem,
    Wibracjami Serca, W których
    powiękrzać będe Tę Ziemska Przestrzeń,
    Owocami, które
    gdy wyrosna Zbiorę,
    I swoja praca,
    Taką Normalną zwyczajną,
    Nie potrzebuję luksusów,
    wystarczy Miejsce w którym będe mogła,
    Przespać się, coś ugotować,
    zrobić przetwory na Zimę,
    Ususzyć Zioła, grzyby, jagody,
    Dla Mnie I Dla mojego Psa,
    Wiernej Współtowarzyszki,
    ŻYWEJ Wrażliwej Energii,
    Jezeli Jestes zainteresowany moja Prośba,
    Dane znajdziesz na moim blogu,
    http://www.jestemsoba8.blogspot.com,
    Zostaję na tej Planecie,
    I Juz odchodzić nie będę,

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
