Powiedz „władcom” karmy, że jesteś suwerenny, cz. 1

.

Oto pierwsza część drugiego artykułu Camerona.  Drugą część, gdzie są instrukcje odwoływania kontraktów,  postaram się opublikować w niedzielę wieczorem – kr

 

.

Minęło trochę czasu odkąd opublikowałem pierwszy, długi artykuł.   Pracowałem przez wiele godzin na tym następnym artykułem po tym z sierpnia.  Ten kawałek wywołał wiele pozytywnych reakcji, ale także ogromny opór i pogardę od tych z ruchu Nowego Wieku, którzy są jeszcze mocno zainwestowani w iluzjach fałszywego światła.

Wiem, że wiele z tego, co objawiłem w tym artykule było trudne do zaakceptowania, ale jestem zobowiązany do prawdy, dokądkolwiek ona prowadzi.

Władcy Karmy

Demiurgiczne pasożyty fałszywego światła znane jako „władcy” karmy są chyba najgorszymi gwałcicielami wolnej woli, jakich napotkałem, zaraz po samym skorumpowanym demiurgu.  Są  podstawowymi strażnikami, którzy pozwalają lub blokują istotom dostęp do  systemu demiurga i opuszczenie go.  I jako tacy muszą być ujawnieni.

Ich wypaczenie naturalnych praw karmy jest tak ogromne, że nie będę w stanie zmieścić tego wszystkiego w tym jednym artykule.  Zacznę od tego, że są oni odpowiedzialni za zmuszanie istot bez końca do reinkarnacji, jawnie naruszając Prawo Uniwersalne.

W Wolnym Wszechświecie poza zniewalającym systemem demiurga, każda istota jest wolna i może decydować na jakiej planecie chce się wcielić.

Kiedy życie fizyczne istoty dobiega końca ( po setkach, a może po tysiącach lat) wraca ona do Nieskończonego Źródła na odpoczynek i następnie decyduje co chce robić, aby nadal się uczyć i rozwijać.  W tym procesie nigdzie nie ma istot kontrolujących, manipulujących takich jak „władcy” karmy.

 Aby pokazać moje lekceważenie dla tych istot, użyłem dla nich sarkastycznej nazwy: Łajdaki Karmy [w wolnym przekładzie z „Turds of Karma” – kr] i mam nadzieję, że będziesz myśleć o nich w ten sam sposób i nie dasz się nabrać na ich oszustwa w ogłupianiu obecnie i później po opuszczeniu fizycznej rzeczywistości.

Zacząłem nazywać ich tak po spotkaniu z nimi kilka miesięcy temu, kiedy usuwałem głębokie warstwy narzuconych umów, które starali się utrzymywać.  W pewnym momencie w procesie stanowczo powiedziałem im: „Jesteście największymi kawałkami g **, jakie kiedykolwiek widziałem.  NIC wam nie jestem winien. Wy jesteście winni każdej istocie, którą manipulowaliście.  Dług którego nigdy nie będziecie w stanie spłacić!  W tym momencie odeszli bardzo szybko.
Przyjrzyjmy się teraz ich sposobom manipulowania istotami.

Oszustwo przeglądu światła 

Podstawowym narzędziem, jakie łajdaki karmy używają do manipulowania istot do akceptowania niekończącej się reinkarnacji jest (fałszywy) przegląd światła.  Kiedy ciało umiera, dusza przenosi się do astralu i zaczyna zrzucać z siebie w większości poprzednio utrzymywaną identyfikację.  Jeśli proces ten odbywałby się bez zakłóceń, prawdziwe Światło tych istot wyłoniłoby się od wewnątrz, uwalniając warstwa po warstwie, ograniczające przekonania nabyte w tej inkarnacji.

Jednakże w sferze kontroli systemu demiurga, łajdaki karmy przechwytują te istoty w czasie kiedy ich światło zaczyna wyłaniać się z ich wnętrza i otaczają ich błyskotliwym pokazem zewnętrznego światła.  (Dlatego większość ludzi przeżywających śmierć kliniczną doświadcza tunelu światła).  To zewnętrzne, błyskotliwe światło odciąga uwagę istot od wewnętrznego światła, hipnotyzuje je poprzez ładowanie częstotliwości i aktywację programów religijnych, którymi byli indoktrynowani podczas swojego wcielenia.

Łajdaki karmy i inni członkowie kłamliwej hierarchii, tacy jak ‚aniołowie’ i ‚archaniołowie’ i inni ‚wzniesieni mistrzowie’ będą się ukazywać podczas tego procesu.  Gdy istoty są wypełnione poczuciem uniwersalnej miłości i więzi, mówi się im, że to uczucie przychodzi do nich od zewnętrznych „istot światła”, które są wokół nich.

Jednak to poczucie uniwersalnej jedności i miłości, które w rzeczywistości wyłania się z ich wnętrza,  jest odzwierciedlane z powrotem do nich przez łajdaków karmy i kłamliwą hierarchię.  Dusze nie mają czasu, aby zastanowić się na tym, co się dzieje, ponieważ są one szybko przenoszone do fazy „przeglądu”.  Są im pokazane małe filmy z ich życia, które koncentrują się na rozczarowaniach, niespełnionych pragnieniach, bolesnych doświadczeniach i krzywdzących działaniach, jakich osoby doświadczyły w trakcie życia.

Poprzez ten stronniczy i manipulowany „przegląd życia” czują się źle i to jest to, czego łajdaki karmy chcą.

Mówią tym istotom, że mimo, że nie udało im się tak wiele rzeczy w ich życiu, dostaną szansę, aby wrócić jeszcze raz i „naprawić sprawy” w nowym wcieleniu.  Istoty są wdzięczne za szansę odkupienia i akceptują umowy, zaprezentowane im przez łajdaków karmy na  ponowne wcielenie się.

Jeśli istota wychowała się w wierze chrześcijańskiej, napotka Jezusa i anioły, ale usłyszy, że jeszcze nie zasługuje, aby dostąpić królestwa niebieskiego.

Oczywiście strach przed wysłaniem do piekła jest tak silny w jej systemie wierzeń, że skacze z radości na wieść, że może się znowu wcielić i stać się ‚wartą‚  zaszczytu wstąpienia do królestwa bożego, które jest tak naprawdę królestwem demiurga.

Po zgodzie na reinkarnację, istota wędruje do poczekalni „królestwa niebieskiego” od środkowych do wyższych sfer astralnych.  Ta strefa jest ładnie udekorowana symulacjami przyrody, pięknymi widokami i są tam pracownicy: anielscy strażnicy, którzy pilnują aby istota inkarnowała ,kiedy nadejdzie odpowiedni czas.   Oczywiście ci „opiekunowie” są faktycznie pasożytniczymi pasterzami, opiekującymi się swoją trzodą i nie ma mozliwosci, aby istota ta mogła iść gdzie indziej.

Przeniesienie karmiczne
 .

Jeśli zawartość życia istot, nieuleczone rany, niespełnione pragnienia nie wystarczają, aby przekonać do reinkarnacji, mają zaprezentowane jeszcze bezczelniejsze oszustwa.  Mówi się im, że popełnili w poprzednich wcieleniach straszliwe zbrodnie i teraz muszą odpracować swoją złą karmę w niekorzystnych warunkach.

W rzeczywistości przedstawia się im nie ich życie, gdzie inne byty podpisały pakty z kłamliwymi istotami w celu uniknięcia energetycznej odpowiedzialności za swoje czyny.

Część złowrogiej energii tych kryminalistów jest rzutowana na istotę, którą się przekonuje, że kiedyś była okropnym przestępcą.

Te istoty podpisują więc zobowiązanie, aby pozbyć się tej „złej karmy”, nigdy nie zdając sobie sprawy, że to wszystko jest zaprojektowanym kłamstwem dla utrzymania ich w ujarzmieniu i zniewoleniu.  Ma to na celu zmuszenie istoty do zgodzenia się na reinkarnację i wzięcie na siebie odpowiedzialności za zbrodnie, których ona nie popełniła, zapewniając, że życie tej istoty w następnym wcieleniu będzie pełne trudności.

Takie przeniesienie karmy pozwala także istotom złym na uniknięcie odpowiedzialności za swoje czyny.  To przeniesienie jest również stosowane na szeroką skalę wobec ludności planety poprzez formy masowej kontroli umysłu i manipulacji medialnej.   Dużo by wyjaśniać, ale podstawowy mechanizm, jak to jest robione,  tkwi w podświadomych umowach przekazywanych przez media, znaki firmowe ( pieczęcie), kontrakty finansowe, prawo morskie [wszędzie stosowane w instytucjach prawnych – kr] i inne matriksowe instytucje.

 Wymuszone wstępne umowy z demiurgiem
 .

Jeszcze jednym ważnym aspektem umów z demiurgiem są oryginalne, wstępne umowy, które istoty są zmuszone podpisać, aby w ogóle wejść w ten system kontroli.  Wielu z nas przyszło tu z wolnego Wszechświata po to, aby rozwalić ten system demiurga od środka, ale kłamliwa hierarchia nałożyła wiele wymuszonych umów na te wolne dusze, aby ograniczyć ich efektywność.

Te wstępne umowy zawierają także klauzule, które zezwalają na tworzenie nam nieokreślonych trudności podczas inkarnacji na Ziemi, w tym są to: źli rodzice, choroby, fizyczna przemoc, seksualna przemoc, psychiczne ataki, eteryczne implanty, manipulacje snami, rekrutacja do tzw. korpusu pracowników (fałszywego) światła, problemy w związkach, problemy finansowe, fizyczne porwania, niedowartościowanie i wiele, wiele więcej.

Większość przychodzących tu istot Wolnego Wszechświata była dość pewna, że może przezwyciężyć te ograniczenia, więc się zapisały.

Tak naprawdę nie było wiele opcji, ale niektórzy z nas negocjowali zapalczywiej, niż inni i zostali obarczeni mniejszą ilością tych zgubnych umów, ale nikt nie przeszedł bez szwanku.  Niezależnie od tego, jak wiele mamy wymuszonych, wejściowych umów, ważne jest, aby usunąć wszystkie te umowy w celu uzyskania jasności i kontynuowania naszych wybranych zadań w uzdrawianiu i budzeniu innych, a także w demontowaniu konstrukcji demiurga od wewnątrz.

Cameron, 21 listopada 2013

Przetłumaczył syn Hani (dziękuję). Korekta i tłumaczenie pominiętych fragmentów – Krystal

http://www.ascensionhelp.com/blog/2013/11/21/tell-the-lords-of-karma-that-you-are-sovereign-no-longer-a-lightworker-part-2/

35 komentarzy (+add yours?)

  1. Małgorzata
    Kwi 25, 2015 @ 10:51:45

    W następnym wcieleniu chcę być Władcą Karmy albo jakimś innym”leniem”:P
    Nic nie robić a mieć….
    Do końca tego wcielenia będę sobie wyrzucała,że przyjęłam postać ułomnej maszyny-z „amebą oprogramowania archonckiego”na karku.Moja dusza to musi być naprawde jakaś sierota,skoro dała się w to wkręcić….
    jak ja mogłam tak się pomylić…niewolnik w Matrixie….niżej się chyba nie dało.
    To moja egzystencjalna porażka.

  2. nell
    Kwi 08, 2015 @ 17:43:27

    Jak umrzeć świadomie https://www.youtube.com/watch?v=ytGDMQ0vI_Q Audycja warta odsłuchania

  3. Kalina
    Lu 13, 2015 @ 00:03:52

    Jezeli ktos ma problem z istnieniem takich istota jak reptilianie i szaraki to sorry ale jest zbyt duzo faktow fizycznych nie tylko metafizycznych zeby okrelic to rozbujalym wyobrazniem albo mind problem . Moge podac wiele zrodel ale beda po angielsku 🙂
    Jezeli ktos watpi w istnienie tego typu istot jest powaznie mind control .
    Przez tyle lat ukrywali sowja obecnosc poprzez manipulacje trzecim okiem i nawet do tego stopnia , ze jak robia abduction to wymazuja pamiec i osoba , ktora jej ulega ma tylko fizyczne uszkodzenia na ciele ale nie wie skad . Ludzie w nocy nawet palce u nog mieli polamane albo budzili sie bez zebow albo nie mieli pizamy na sobie .

  4. Kalina
    Lu 12, 2015 @ 23:50:16

    Od wielu lat znam Cameron Day i sledze jego medytacje .
    Zgadzam sie z nim w wielu kwestich i wiem , ze to co mowi jest faktem nieuniknionym .
    Dziekuje , ze ktos tlumaczac jego udostepnil prawde na fora spoleczne w Polsce jest to jedno z najlepszych rzeczy , ktore znalazlam w tlumaczeniu :):). nareszcie trzeba znac prawde ., ze swiatem naszym fizycznym do 5D rzadza istoty wykreowane poprzez Anunaki i ich reptoidalne istoty ,ktore z kolei wykreowaly Archons technologicznej postaci Do ktorej tez naleza Zeta Raiticuli styl szarak jednego gatunku a jest ich mnostwo i , rozne eteryczne pasozyty i atakujace potwory zjadajace aure ludzka oslabiajac nasz fizyczny organizm w momencie nie uwagi albo oslabienia emocjonalno i fizycznego . Jakby wszyscy wiedzieli , ze sa konsumowani od tylnich lopatek i z gornej czesci aury to by zaczeli na to zwracac uwage i byli by bardziej odporni mentalnie i zastosowali by pewna protekcje swojej aury .
    Dusza nie jest doskonala forma poniewaz zostala tyle razy recyling , ze nie jest czysta forma . Spiryt to co innego niz dusza . Spiryt jest od zrodla spirytualnego .
    Kto kolwiek pracuje spirytualnie jak widze tutaj wyzej .Jest Ok ma swoja prace tutaj i nalezy do tych ludzi , ktorzy sa potrzebni . Ale jest jeden problem forsa i bycie w systemie matrix .
    Ja jak o robilam to za frico :):)

  5. ada
    Lu 08, 2015 @ 08:45:21

    O tunelach światła ,które sprytnie przymuszają do ciągłego odradzania się:
    Wywiad Alexa z jasnowidz Renatą Engel ok.1:11

    http://porozmawiajmy.tv/z-jasnowidzka-przy-kominku-renata-engel/

    Jak odbywa się to „przedstawienie”
    Hipnoza z Danielem – „sąd ostateczny ”

  6. Lej Stan
    Lu 03, 2015 @ 14:47:51

    i mnie Paulino nie spodobały sie Twoje ataki..

  7. darek
    Sty 31, 2015 @ 00:40:45

    Najszczęśliwszy jest ten,kto naprawdę zdaje sobie sprawę z własnej ślepoty ,to naprawdę wielka łaska

  8. Leszek
    Sty 30, 2015 @ 19:48:58

    Witam. Kochani zajmuję się hipnozą w głębszym rozumieniu i dzięki niej pracuję z umysłem i powiem tak NIC nie ma i Wszystko jest to co jest w danym umyśle. Prawda jest taka w jaką wierzymy. Dlatego każdy ma swoją prawdę. Pozdrawiam kreatorów iluzji.

    • tenod
      Sty 30, 2015 @ 22:54:33

      Mój problem polega na tym ze ja to wykreowałem , umarłem parę razy i wszystko znika a ja wracam z powrotem . Mój problem jest taki jak wyjść z tej iluzji , bo śmierć sama w sobie nie wyprowadza z iluzji .

      • Elżbieta
        Lu 01, 2015 @ 16:05:27

        Coś Ci podpowiem
        Zostaw Tę Iluzje , I To Stare Zycie
        Jesteś w Sercu,
        I z niego Się powiększaj, z Niego wypływaj,
        A Zmienisz Cała Tę Energetyczną Matrycę wokół Siebie,
        W ŻYWA BOŻĄ MATRYCĘ,
        W Której jako ZYCIE,
        Doświadczysz Prawdziwego ZYCIA NA zIEMI,
        Oj Dawno Go Nie było,
        Teraz wraz ze wsparciem Słoneczka Kochanego,
        Mamy ponownie Tę Moc I Siłę,
        Aby Planeta, rozpoczęła,
        ZYĆ SWOJE Prawdziwe
        ŻYWE ZYCIE,
        Uwierz w Siebie,
        A Podobne Istoty będace w Tych Ciałach,
        Stana przy Tobie,
        I Będą Wspierać Tę Cudna Przemiane,
        Przez Wibracje Swoje,
        I Tak układać Będziesz Tę Nowośc,
        Tę ŚWIEŻOŚĆ Cudną
        Przez Swoje wibracje
        Wprowadzone w Tę Wolna
        Energię ZYWĄ,
        http://www.jestemsoba8,blogspot.com

    • natea
      Sty 31, 2015 @ 10:27:51

      Wlasnie. Moje odczucia po przeczytaniu tej serii artykulow byly tez takie, ze skoro sami kreujemy swoja rzeczywistosc, ta, ktora opisuje Cameron zostala tez przez niego samego stworzona. Zapewne tez doswiadczaja ja niektorzy inni , Ci, ktorzy nazywaja siebie Wojownikami Swiatla. Zastanowcie sie przec chwile: jesli ktos czuje w sobie misje WALKI to w jego zyciu beda pojawialy sie sposobnosci do tej walki. Wielu takich wojownikow, w nocy wchodzi w astral i tam walczy z rozny,i istotami. I po czyms takim rzeczywoscie ejst sie baaaardzo zmeczonym i wydrenowanym z energii. Mozliwe tez, ze niektorzy zostali zmanipulowani by walczyc nie tam gdzie trzeba,

      Ja nie czuje w sobie misji walki i..takich doswiadczen nie mam.

      Samo slowo wojownim juz naznacza i samokreuje pewne doswiadczenia.

      Ale czy tu o walke chodzi.. ?

      • darek
        Sty 31, 2015 @ 19:39:07

        Witam.Staraj się czuć ze sobą dobrze,nie wierz nikomu poza Sobą, intuicja Ci podpowie co jest prawidłowe ,nigdzie nie jest powiedziane,że musisz walczyć..i cokolwiek osiągać

      • nell
        Lu 05, 2015 @ 18:06:08

        Ja tez jestem zdania, ze sami tworzymy swoją rzeczywistość. I nie jest żadną tajemnicą, ze astral niższy, średni, wyższy itd, to my wytworzyliśmy (zbiorowa świadomość). Niemniej jednak w takim sensie on istnieje. Fakt jest to iluzja. Nasza rzeczywistość tez nią jest. Niemniej jednak jakoś nie do końca umiemy się z niej wyzwolić, ciągle w niej tkwimy. Co gorsza, wciąż się w niej inkarnujemy, zamiast sie wyzwolić z tej iluzji.
        Jest wiele materiałów mówiących o tym wprost, ze to co po śmierci jest iluzją, zostało to tez przebadane przez niektórych. Wszystko się zgadza. Tylko, gdy my umieramy, to nasza dusza ma full różnych programów, o których nawet sobie sprawy nie zdaje. I ‚rzeczywistośc’, która napotyka ‚tam’ bierze za prawdę, tak jak za prawdę bierzemy tę rzeczywistość, która to tez jest stworzona poprzez zbiorowa świadomość, jak już wspomniałam.
        To co mówi Cameron jest prawdą w tym sensie, że zdemaskował on iluzję zbiorowo stworzoną, w która się wplątujemy. Ażeby się z niej wyplątać musimy dojśc do oświecenia i tym samym wyzbyć się tych wszystkich iluzji, bądź też musimy miec wiedzę, aby móc się z tego wyplątać, ominąc to i bezpośrednio połaczyć się ze Źródłem.

        • natea
          Lu 07, 2015 @ 11:41:36

          To, co mowi Cameron jest byc moze prawda dla niektorych. Byc moze on i inni doswiadczenie takiej rzeczywistosci w jakis sposob, swiadomie badz podswiadomie wykreowali w swoim zyciu. Absolutnie nie zgadzam sie z tym, zeby to, co opisuje Cameron bylo doswiadczeniem wszystkich ludzi na ziemi.

          Co wiecej zauwazam, ze niektorzy przypisuja zbyt wielka moc pewnym energiom.
          Nie lepiej wierzyc w moc Boska i moc Swiatla i na tym sie skupiac?

          Tak czy inaczej, jestesmy tylko ogniwem tego pasozytniczego lancucha. Sami robimy TO SAMO. Zabijamy zwierzeta i zywimy sie ich cialami. Hodujemy je w „koncentarcyjnych obozach” dla zwierzat. Traktujemy je z nie mniejszym okrucinestwem i trzymamy je w niewoli. Dla nich jestesmy…ciemnymi istotami 😦
          Doprowadzilismy juz do zanikniecia badz oslabienia wiekszosci gatunkow zwierzat.

          Jesli chcemy sie uwolnic od opresji innych..uwolnijmy najpierw zwierzeta ze swojej wlasnej opresji i niewoli. Przeciez kazdy wiem ze to, co czynimy innym, sami bedziemy tego doswiadczac… Przestanmy zjadac zwierzeta a juz to samo powiekszy ogolny poziom szczesliwosci zycia na ziemi.
          Zmiana swiata zaczyna sie od naszej indywidualnej zmiany siebie.

        • nell
          Lu 07, 2015 @ 21:10:36

          Tylko, kto by tego nie sprawdzał (nawet, gdy w to wcześniej nie wierzył i o tym nie słyszał), potwierdza ku zdziwieniu, że faktycznie tak jest.
          I pytanie: skoro nie dotyczy to wszystkich ludzi na Ziemi, to dlaczego wszyscy się tu reinkarnują? Bo tego tak bardzo chcą…? Jakaś grupa ludzi na pewno. Ale czy wszyscy? Nie sądzę.

        • natea
          Lu 08, 2015 @ 10:19:18

          Po pierwsze, skad wiesz, ze wszyscy sie reinkarnuja? 😉

          Po drugie…nie jest tak, ze kto by tego nei sprawdzal, potweirdza ze tak jest. Sa ludzie i to tocay, ktorzy nie tylko jasnowidza ale wedruja sobie po tamtych swiatach i temu zaprzeczaja, Sama osobiscie znam takiego.

          Po trzecie, ja sama sie o to pytalam i otrzymalam odpowiedz przeczaca.

          Po czwarte…to, w co wierzymy jako prawde, staje sie nasza rzeczywistoscia. Katolik wierzacy w pieklo i czysciec, po drugiej stronie takiej rzeczywistosci moze doswiadczyc )sam ja kreuja swoja wiara i przekonaniami). No a co jak sie uwierzy w to, co glosi ow Camerom??? Zastanawialas sie? Nie przyszlo Ci do glowy, ze takie teorie moga sluzyc wlasnie temu, zeby takiej rzeczywistosci zaczas doswiadczac i ze moze to byc nowa forma manipulacji? PO to by wlasnie zpalac w te pulapke tych ktorzy w to przyjma jaka prawde???

        • nell
          Lu 08, 2015 @ 21:07:50

          No to faktycznie mamy sprzeczne informacje. Bo ja też słyszałam od jasnowidzów, że to prawda, ku ich zdziwieniu. Tez osoby, które zajmuja się OOBE o tym wspominają.
          Co do reinkarnacji – tam nie ma czasu. A gdy tam są te dusze, to świdczy o tym, że nie trafiły do Źródła Stwórcy, tylko ‚zawisły’ w jakimś astralu. Kiedyś interesowałam się tez śmiercią kliniczną, i tam jakby potwierdzają się te informacje. Coś w tym jest.

          Oczywiscie to wszysytko jest iluzją, tylko taką, z której nieprosto się uwolnić.

    • krzysiek
      Lu 05, 2015 @ 14:04:01

      Nurtuje mnie pytanie na temat hipnozy i wchodzenia w inne przestrzenie poza swoim umysłem.
      Na ten czas wydaje mi się najbardziej prawdopodobne że musisz mieć pozwolenie (zaproszenie) wejścia w strefę innych istot i możesz tam robić tylko to, na co one się zgodzą.
      Twoje sesje wydaja mi się podróżą tylko w strefie umysłu osoby hipnotyzowanej. Innymi słowy nie masz realnego zaproszenia.

  9. Dawo
    Sty 30, 2015 @ 18:20:53

    Kiedys zastanawialem sie nad tym ze ci karmiacy sie innymi istotami odbijaja karme.. przerzucajac na kogos innego.. I widac to prawda. Aczkolwiek jak zawsze jestem obiektywny.

  10. Paulina Moskalik
    Sty 30, 2015 @ 12:30:31

    Jesli wiec choc przez ulamek sekundy zwatpisz w siebie lub w wartosc tego co robisz i zwatpisz choc przez chwile w swoja doskonalosc, Twoja energia zostaje przechwycona przez ciemne jednostki systemu matrixa, ktorych zadanie najwyrazniej polega na ustawicznemu ograbianiu Cie z Twojej energii poprzez odbieranie Ci godnosci i szacunku do siebie, oblekanie sie w Twoje zalety i przerzucanie na Ciebie swoich wlasnych wad i karmicznych obciazen!

  11. Paulina Moskalik
    Sty 30, 2015 @ 12:11:07

    Mowie o splacaniu prawdziwych dlugow karmicznych, a nie tych falszywych z systemu ziemskiego matrixa. Podstawowym narzedziem, jakiego Wladcy Karmy ziemskiego matrixa uzywaja do zniewalania dusz w systemie ziemskiego matrixa jest przeglad inkarnacji poddany zamianie polaryzacji. Wielokrotnie sama doswiadczylam sytuacji, w ktorych kontrolujaca wyzsza swiadomosc z zewnatrz usilowala pozamieniac “rolami” – niczym marionetkami w przedstawieniu – moja wibracje z wibracjami innych osob, bioracych udzial w “spektaklu” doswiadczeni.

    Zdarzalo sie nagminnie, ze bylam oskarzana o czyny, ktore popelniali inni ludzie i w efekcie pietnowana, jakby wszyscy byli poddani zbiorowej hipnozie albo transowi. Niejednokrotnie zdarzylo mi sie znalesc w sytuacji, w ktorej rozne osoby usilowaly zrzucic odpowiedzialnosc za popelnione przez siebie czyny na mnie, zarazem przyjmujac poze, jakoby one reprezentowaly moje szlachetne cechy charakteru. Oczernianie mojej osoby przez przedstawicieli czarnego establishmentu bylo w moim zyciu tak nagminne, ze az trudno w to uwierzyc!
    Kazda z osob chetnie oblekajacych sie w pozory szlachetnosci, gdy poddana zostala badaniom radiestezyjnym, okazywala sie wibrowac bardzo negatywnie.

    Mozna wiec przypuszczac, ze podstawowa strategia Wladcow Karmy polega na stworzeniu warunkow, w ktorych negatywnie wibrujace jednostki otrzymuja pozwolenie na bezkarne krzywdzenie innych w ramach podpisanych wczesniej kontraktow karmicznych, jednakze pod warunkiem, ze cala odpowiedzialnosc zostanie zrzucona na najbardziej pozytywnie osoby, ktore nastepnie zostaja potepione przez otoczenie i ulegaja energetycznemu rozladowaniu, gdzie ich energia swiatla zostaje przechwycona przez negatywne, toksyczne jednostki.

    • Lucjan Dziurgot
      Lu 08, 2015 @ 00:35:01

      Możesz takie badanie „jednostki” przeprowadzić na odległość. Mojej „jednostki” konkretnie, albo polecić mi kogoś w Krakowie lub Oslo i odpowiedzieć na fejsie?

  12. Renata
    Sty 29, 2015 @ 23:06:42

    Aczkolwiek Paulinko, w swoich filmach mówisz sporo o spłacaniu długów karmicznych. 🙂

    • Prawda
      Sty 30, 2015 @ 04:27:15

      Świadomość wyboru kasuje karmę ale Ciii bo to tajemnica czyli jak teraz wybierasz Stwórcę jako cel to karma nie działa i żadne umowy nie obowiązują

  13. remek
    Sty 29, 2015 @ 21:50:06

    1) Co to są demiurgowie?
    2) Albo idziesz za światłem albo za swym cieniem.
    3) Wojownicy Światła to nie kabaliści (Queb El).
    4) Karma to nie bank, że niby masz cudzą karmę/dług.
    Zawsze pracujesz dla wszechświata i dla siebie.
    5) Nikt nie uniknie kary za swe złe działania.
    6) Jedyne ważne umowy są pomiędzy duszami o ile są:
    – nie wymuszone,
    – pomagają w rozwoju dobra i miłości.

  14. Paulina Moskalik
    Sty 29, 2015 @ 20:11:14

    Udostepniam proste narzedzie do usuwania wszystkich niechcianych programow na matrycy zycia, kontraktow duszy i umow, ktorych juz nie akceptujemy oraz metode tworzenia pozytywnych mysloksztaltow, ktore stanowia programy kodujace filtry na Waszym biopolu. Jestem autorka tej metody, opartej na naturalnej zdolnosci duszy do tworzenia i niszczenia mysloksztaltow, nazywa sie ona: Coaching Binarny https://docs.google.com/document/d/1W4PpV47n1TYPG1i0twO_BnvKCa6IdpVMQIdM6TJizs8/edit?usp=sharing

    • M' Niosąca Błękitny Płomień
      Sty 29, 2015 @ 23:10:25

      Czyli stosując Twoją autorską metodę „usuwania niechcianych (co oznacza to określenie?) programów” zostaję połączona energetycznie z Tobą – i mam drugiego Pana? Czy jeśli zechcę to sama osobiście, nawet nieporadnie nie mogę zadekretować unieważnienia programów?? – czy takie rozwiązanie nie bedzie bardziej dotyczyło Istoty Integralno Suwerennej.

      • Paulina Moskalik
        Sty 30, 2015 @ 12:18:55

        Od kiedy to nazywam siebie czyjakolwiek pania albo kazde komukolwiek sie podlaczac energetycznie pode mnie? Przeciez masz napisane, ze sama masz programowac swoja rzeczywistosc, a nie podlaczac sie pode mnie lub kogolwiek. Pisze, jak byk, ze pomagam ludziom uruchomic indywidualny potencjal ich dusz, wiec naucz sie brac odpowiedzialnosc za Twoje wlasny wybory i programuj swoje zycie samodzielnie, bo masz do tego wszystkie narzedzia, jakich potrzebujesz: wolna wole, odpowiedzialnosc i rozum. Chociaz tego ostatniego Ci brak, skoro widzisz mnie w czarnych barwach.

  15. Paulina Moskalik
    Sty 29, 2015 @ 19:36:29

    Wreszcie ktos to opisal tak, jak czuje. Karma to cos, co mozna zlikwidowac w jednej chwili przypominajac sobie, kim jestesmy na najglebszym poziomie duszy. Przypominasz sobie, ze jestes doskonaly i… juz po karmie. Nie ma karmy. Jestes niczym krysztal, diament nieskonczenie doskonale odbijajace swiatlo tego, co w Tobie jest najlepsze. Wystarczy to sobie uswiadomic. Uswiadamiajmy sobie swoja doskonalosc!

    • M' Niosąca Błękitny Płomień
      Sty 29, 2015 @ 21:00:40

      Rozumiem, wspaniale wyłuszczyłaś doskonałość duszy.Tak, dusza jest doskonała.
      A po co przyobleka ciało fizyczne- czy mogłabyś mi wyjaśnić?.
      A czy wielokrotny morderca też jest doskonały?- nie musi zadośćuczynić krzywdom? A spytam przewrotnie – czy też będziesz tak mówiła, jeśli kogoś z Twoich znajomych dotknie taka tragedia i zabite zostanie dziecko? Też powinien pozostać uniewinniony ten morderca, bo ma doskonałą duszę?

      • jaznmowi
        Sty 30, 2015 @ 10:51:07

        „Pamiętaj, że maszyna ludzka nie jest prawdziwa. Jest ona odpowiednikiem skafandra ze sztuczną inteligencją oraz sygnalizacyjno-reagującym systemem sensorycznym. Astronauta – czyli my – jest nieskończonością. Nie może zostać zabity, ranny, ani zniszczony.” – Wingamkers, wywiad 5

    • natea
      Sty 30, 2015 @ 14:41:35

      Paulino, to ciekawe co mowisz 🙂 Ale powiedz mi, czy mowisz to z autopsji? Doswiadczylas tego?

    • III
      Sty 30, 2015 @ 22:00:32

      Paulina, nie motaj się – jeszcze pół roku temu w dyskusji z Tobą pouczałaś mnie o duchowych hierarchiach. W wolności nie ma hierarchii, o czum pisałem i zderzyłem się z Twoim duchowym ego, które dzisiaj cudownie się obudziło i widzi sprawę 180 stopni inaczej.

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
%d bloggers like this: