Twoje oczy nie są obserwatorem twojej rzeczywistości, one są projektorem

.
.
Dzisiaj chcielibyśmy skupić waszą uwagę na holograficznej rzeczywistości, coś co wygląda tak bardzo prawdziwie i co pozornie fabrykuje wyzwania, które napotykacie i przeszkody, które musicie przezwyciężać.  Jednak nie można powiedzieć, że przeszkody te nie istnieją, raczej powiedzielibyśmy, że one istnieją w waszej umysłowej perspektywie.  Macie zawsze możliwość zmiany tego obrazu, kiedy tylko zechcecie.  Wszystko co musicie zrobić to zmienić swoją uwagę.
.
Chcielibyśmy zadedykować to przesłanie dla tych z was, którzy potrzebują zmienić swoją uwagę tak, aby obrazy, które się wam ukazują były bardziej zgodne z tym czego sobie życzycie.  Tak jak już wiele razy powiedzieliśmy, osoba postrzegająca jest odpowiedzialna za określenie, czy dane doświadczenie jest widziane jako pozytywne czy negatywne.  Jest wiele skrajności w waszej rzeczywistości i jesteście zdolni znaleźć zarówno pozytywny jak i negatywny aspekt w każdej okoliczności.
.
Oczywiście, łatwo jest zatracić się w waszym codziennym życiu wraz z walką i trudnościami, którym każdy z was bez wątpienia stawia czoła.  Ale chcemy wam przypomnieć, że nie jesteście ciałem, w którym chodzicie po Ziemi, ale nieograniczoną duszą, która szuka możliwości wyrażania siebie na każdy możliwy sposób.  Nie macie żadnych granic i ograniczeń oprócz tych, które sami na siebie nakładacie.  Widzimy, że wielu z was zniechęca się w poszukiwaniu tworzenia życia jakie pragniecie zamanifestować.  Kiedy jesteście uwikłani w to, w jaki sposób wasze marzenia mają się spełnić, wtedy nie możecie zobaczyć, że blok na drodze, którego tymczasowo doświadczacie, jest po prostu umieszczony po to, aby zapewnić zmianę tej drogi na bardziej bezpośrednią i odpowiednią dla osiągnięcia oczekiwanego celu.  Ta zablokowana droga nie jest końcem, jest po prostu objazdem do lepszej trasy.
 .
Bardzo często wielu tworzy swoje marzenia bazując raczej na tym co właściwie zdolni byliby stworzyć niż na tym czego rzeczywiście by sobie życzyli.  Zasadniczo wielu umieszcza się w pozycji decydując się na znacznie mniej, dlatego że nie mają odwagi, aby zapragnąć czegoś więcej.  Przypominamy wam, że gdy jeszcze czegoś nie ma, to nie znaczy że nie nadejdzie.  Nie wierzcie we wszystko to co widzicie przed sobą, gdyż jest to projektowane przez myśli i lęki, które utrzymujecie w waszych umysłach.  Dokarmiajcie swoje marzenia poprzez głodzenie swoich lęków.  One nie mogą pozostawać w tej samej przestrzeni, jako że wymagają przeciwnych wibracji do zamanifestowania.
.
Musicie bardzo mocno utrzymywać swoją uwagę w wierze, że posiadacie możliwość tworzenia wszystkiego tego czego pragniecie, wtedy lęki nie będą miały żadnej innej opcji, jak tylko odpaść.  W ten sposób rozbierzecie holograficzne obrazy strachu, gdyż nie mogą one pozostać na waszej drodze, jeśli utrzymacie koncentrację na upragnionym wyniku tak intensywnie, że inny wynik nie będzie możliwy, aby się zamanifestować.  Lęki i zmartwienia dotyczące jutra nie istnieją tu w waszej teraźniejszości.  Pamiętajcie, waszym zadaniem nie jest ustalenie w jaki sposób wasze marzenia powinny się spełnić.  Musicie się tylko skoncentrować na tym co pragniecie stworzyć.
 .
To przyjdzie, jeśli na to pozwolicie.  Musi, gdyż życie jest po prostu odbiciem wszystkiego tego, co projektujecie na tym holograficznym ekranie i w co obecnie wierzycie, że jest waszą rzeczywistością.  Jest to waszym wytworem.  Spójrzcie poza własne lęki i koncentrujcie swoją uwagę na tym co do siebie pragniecie przywołać.  Możecie zacząć teraz ścierać te obrazy z „ekranu” waszego życia, które generują w was strach i zacząć podsycać swoje marzenia wiarą, że jesteście w stanie stworzyć o wiele więcej.  Pamiętajcie kochani, to tylko sen, więc marzcie o czymś wielkim!
Mamy nadzieję, że  w pewien sposób pomogliśmy wam i nasza wiadomość dotrze do tych, którzy najbardziej tego potrzebują.
.
W miłości i świetle, jesteśmy waszymi Anielskimi Przewodnikami
.
1 grudnia 2014
 .
Przetłumaczyła Wiola, edycja Krystal
 .
Copyright © 2012-2014 by Taryn Crimi. All Rights Reserved.  http://www.Angelic-Guides.com

http://WWW.YOUTUBE.COM/ANGELICGUIDES

80 Komentarzy (+add yours?)

  1. Damian
    Gru 15, 2014 @ 23:31:49

    Krystal, a co byś powiedziała, na to aby stworzyć na stronie dział o nazwie „słownik terminów”? Ewentualnie stronę (artykuł) ciągle aktualizowaną o nowe treści? Taką wiesz z podstawowymi informacjami do każdego słowa i linkami do źródeł i większej ilości informacji.


    Damianie, napisz szczegółowo, jak Ty to widzisz, i czy może byś mógł w tym pomóc — kr

  2. karin
    Gru 15, 2014 @ 18:27:29

    Kochani. Zaglądam tu regularnie od roku, ale po raz pierwszy zdecydowałam się na komentarz, a właściwie to zapragnęłam po prostu podziękować. Najbardziej właśnie za Wasze komentarze. Dzięki nim całkiem niedawno „dotarłam” do wszystkiego, co przekazał Wam Dajamanti/Czakamrati. Z całego serca dziękuję Tobie Dajamanti i Czakamrati za miłość, mądrość, życzliwość, wsparcie i pomoc. Tyle bezcennych wskazówek otrzymaliśmy od Was wszyscy. To fantastyczne, że komuś z naszego podwórka (Polska :-)) udało się zajść taaak wysoko (hi, hi). Gratulacje. Ja też tego pragnę, dlatego biorę sobie to, czego się od was dowiedziałam do serca i zabieram się do pracy. Trzymajcie kciuki. Pozdrawiam was wszystkich bardzo ciepło, ściskam i całuję w ten piękny grudniowy dzień. Nie wiem tylko na razie, jak wstawiać buźki. Pa.

  3. darek
    Gru 14, 2014 @ 10:50:30

    Monika żółwik dla ciebie wszyscy jesteśmy braćmi i siostrami…

  4. kropka
    Gru 12, 2014 @ 12:11:09

    Witajcie 🙂
    Jestem ciekawa co sądzicie na temat Bliźniaczych Płomieni i tego jak można Waszym zdaniem rozpoznac ten drugi Plomyczek, mianowicie interesuje mnie czy ta druga osoba też powinna być w podobny sposób uduchomiona do nas? Czy może właśnie na odwrót, na zasadzie badania przeciwstawnych aspektów? Z jednej strony pewna osoba jest identyczna do mnie pod względem czegoś co bardzo trudno uchwycić słowami, czegoś na wzór jakby myślenia, ale tego bardziej podswiadomego, a z drugiej strony jest zupełnie inna i mam wrażenie, że uzupełnia mnie w jakiś sposob. Z reguły. mam tak, że nie przywiązuje się do ludzi, zwłaszcza tych poznanych w przypadkowych okolicznościach, a ta relacja jest dziwna. Tym razem nie tyle co się przywiązałam, a ciągnie mnie jakiś niewytlumaczalny magnetyzm i do tego przy każdym kontakcie odnoszę wrażenie jakby ta osoba była w mojej głowie, albo może ja w jej? Na początku tłumaczyłem to nadmiernym entuzjazmem i fascynacja. Nawet swego czasu starałam się zerwać kontakt tak samo jak i ta druga osoba, ale ponownie nawiązaliśmy rozmowę niecodziennym splotem wydarzeń, a teraz to już sama nie wiem jak do tej relacji podchodzić? 🙂

  5. krystal28
    Gru 12, 2014 @ 05:03:23

    hipnoza z Agnieszką

  6. Salama
    Gru 12, 2014 @ 00:23:08

    Musicie bardzo mocno utrzymywać swoją uwagę w wierze, że posiadacie możliwość tworzenia wszystkiego tego czego pragniecie ……….. musze sobie wydrukowac i na sciane powiesic 🙂 (we wszystkich pomieszczeniach )

  7. darek
    Gru 11, 2014 @ 23:01:10

    Nie wiem Krystal dlaczego ułożyłaś tak te wypowiedzi dotyczące moich odpowiedzi ?… dla Moniki ale to już twoja sprawa ..moja intencja była zupełnie inna , dla mnie to osoba żerująca na naiwności innych nie zgadzam się z kontekstem, że ja cokolwiek popieram z jej halucynacji ..i tyle

    ——
    ? kr

  8. Mirka
    Gru 10, 2014 @ 21:04:33

    Oczywiscie zdam relacje. Jestem zameldowana na przyszly tydzien.

    Uwazam, ze zawsze mozna sprobowac.
    Pomoc sobie, bliskim, znajomym i calej reszcie swiata!

    Pozdrawiam

    Mirka

  9. Krystyna11
    Gru 10, 2014 @ 18:59:50

    Monika,dziękuję za informację.W moim odczuciu jest godna uwagi.A tu link, który przybliża w skrócie ten temat:

    • Mirka
      Gru 10, 2014 @ 19:45:16

      Ja tez tak uwazam.
      Wlasnie teraz przed okolo godzinka, zdecydowalam sie na pierwszy krok i zapisalam sie na „Bars”, bez wzgledu, ze zostal tu wymieniony. Z mysla zestnelam sie pod koniec listopada tego roku.
      To bardzo dziwne, chcialam dzisiaj napisac do Krystal, co sadzi na ten temat.
      I prosze bardzo, odpowiedz przyszla jak na zamowienie.
      Ostatnio tak mam, jak sie zastawiam, albo mam jakies watpliwosci, to wystarczy wejsc na strone Trasformacji, a podpowiedz juz na mnie czeka.
      Oczywiscie, sama i tak decyduje co jest dla mnie odpowiednie i dobre.
      A czy dokonalam dobrego czy nie wyboru, to juz moja BAJKA.
      Uwazam, ze kazdy jest inny i indywidualny. Dla jednego jest to dobre, a dla innego co innego.

      Co do kursu „Barsa” bardzo sie ciesze i jestem ciekawa.

      I na tym polega nasze zycie i nasze doswiadczenia.

      Zycze milego wieczoru!

      Mirka

      • nell
        Gru 10, 2014 @ 20:55:19

        Mirka, gdybyś decydowała się na BARS, to proszę Cię napisz , czy w czyms Ci pomogło. 🙂 Moja znajoma też jest zainteresowana, ale waha się.

        • Monika
          Gru 11, 2014 @ 16:35:03

          Ja już jestem po Barsach i jeszcze innych klasach i działa i jestem pod wrażeniem , ale jeśli tak jak u „III” jest ironia to z pewnością nie zadziała . Jak dla mnie to najlepiej wydane pieniądze w tym roku . W przyszłym już są zapowiadane podwyzki. I jestem jak najbardziej za, niech szkolą się osoby które naprawde tego chcą . Chcą otworzyć nowe bramy do świadomosci i nie żałują na to pieniędzy, które też są energią i jak dobrze popytamy to one do nas przyjdą … bo jak może być jeszcze lepiej …. a jak ktoś jest niedowiarkiem, to nie ma dobrze nie ma żle , siedz tam gdzie siedzisz 😉

        • darek
          Gru 11, 2014 @ 18:00:18

          @ MONIKA a co ci zadziałało możesz podać coś konstruktywnego jestem ciekawy..

        • Monika
          Gru 11, 2014 @ 20:46:56

          Co mi zadziałało ? Wszystko idzie jak po maśle, pieniądze płyną . Zaraz po szkoleniu czułam taką wolną przestrzeń wokół siebie, chyba skrzydeł dostałam 🙂 Jestem przekonana,że prawo przyciągania to już powinno odejść do lamusa . AC to miara 5 wymiaru , jest dziecinnie prosty a jakże skuteczny. Wracajmy do świadomości , ona nas poprowadzi najlepszą z najlepszych dróg. Zachecam do poznania AC ( tylko kwestia czasu jak AC będzie bardzo popularny ), ja połknęłam bakcyla…bo jak może być jeszcze lepiej …?

          Ps. My już tak kiedyś żyliśmy czas to sobie przypomnieć 🙂

          http://www.4wymiar.pl/czlowiek-i-wszechswiat/400-dostep-do-swiadomosci-uniwersalnej.html?showall=&limitstart=

        • III
          Gru 11, 2014 @ 22:53:17

          A ja tam szczerze wątpię, czy stanie się to popularne, komentarze pod audycją ntv są podzielone. Ten śmierdzący programowaniem neurolingwistycznym tekst podpisany „Przekaz od Istot Wyższych” też jest niezły, wystarczy zmiksować kilka mądrych zdań a zjadacz channelingów z zakorkowanym trzecim okiem już to kupi ; )

    • darek
      Gru 11, 2014 @ 08:09:11

      …słono sobie liczy za to obdarzanie radością a ja myślałem,że radość jest za darmo…

      • Monika
        Gru 11, 2014 @ 17:21:39

        Jeżeli już wiesz , że to punkty widzenia kreują Twoją rzeczywistość , wykreuj sobie obfitość , a nie jej brak . Pieniądze lubią radość i dlaczego za nią nie zapłacić ….
        🙂

        • III
          Gru 11, 2014 @ 19:35:47

          Drogi III, pozwól sobie na więcej szacunku dla innych Czytelników, gdy się z nimi nie zgadzasz, dzięki — kr

          Monika, jesteś z sortu tych „uduchowionych” kobiet, które uważają pieniądze za energię na równi z innymi energiami płynącymi we wszechświecie, pomijając że Twoja obecność tutaj przypomina krypto-reklamę tego badziewia jakiego jest pełno na rynku rozmaitych seminariów, szkoleń, aktywacji, czy innych trocin, to świadomowościowo prawdopodobnie nie jesteś w stanie swoim umysłem zrozumieć, że pieniądze są modyfikacją narzuconą na tą rzeczywistość, innymi słowy zniewoleniem, paradoks polega na tym że wszyscy musimy tego używać przebywając tutaj, jednak złota pseudo-duchowość i do tego się przykleiła i przerobiła to na swoją modłę. Ja z „problemem” pieniędzy poradziłem sobie w taki sposób, że w pewnym momencie porzuciłem wszelkie poczucie braku z nimi związane i rzeczywistość zapewniła mi ich taką ilość, jaka niezbędna mi jest do rozwoju i swobodnego funkcjonowania.
          Pieniądze lubią radość Monisiu? A wiesz, że prawdziwa – ponadwymiarowa radość nie lubi pieniędzy? To co lubi ego, a to co lubi świadomość, niezanurzona w systemach to dwie różne rzeczy – popatrz na dzieci – czy zabawka będzie brzydka czy ładna – dla dziecka i jego świadomości odczuwania radości będzie to bez znaczenia, o ile nie pojawią się w pobliżu dorośli z ich kategoryzacją na coś co jest gorszego i lepszego, tzw. luksusowego sortu. Szczerze, rzygać mi się chce od takich komentarzy, a takich nienasyconych finansowo kobiet, w tym ezo-duchowym bajorze jest coraz więcej. Nawet jeśli te kursy działają jak magiczna różdżka, to matematycznie niemożliwe jest aby wszyscy przyciągnęli do siebie swoje postrzeganie bogactwa, bo wynika to z faktu konstrukcji systemu finansowego, opartego na cykliczności, po drugie za komfort jednych w określonym miejscu Ziemi płacą drudzy w innych rejonach planety, np. ta fajna sukienka którą sobie „przyciągniesz” do siebie nie zmaterializowała się z niebytu, a została uszyta przez przepracowaną szwaczkę w np. Kambodży. (Przykładowy link:
          http://www.kampaniespoleczne.pl/wydarzenia,4944,omdlenia_w_sklepach_h_m_zara_gap_i_levis )
          W każdym razie kilka pań z tego forum łyknęło już te kursy, więc nie powinno być źle Monisiu, biznes będzie się kręcił dopóki system finansowy się nie zawali pod swoim ciężarem, wówczas emanującymi złotymi aurami coachowie na pewno wymyślą inny biznesplan na rozwój ; )

        • Monika
          Gru 11, 2014 @ 21:40:39

          Masz interesujący punkt widzenia 🙂 Mi tylko pozostaje się cieszyć ,że po mnie on spływa 😉

        • xylotet
          Gru 11, 2014 @ 22:05:27

          @III ,,, czy jesteś kobietą czy mężczyzną nie ma znaczenia ,,,, napisałeś (aś)
          Piękny tekst ,,,, dla wielu na pewno nie jest piękny ,,,, bo Burzy im ich
          tzw. „DUCHOWY MATERIALIZM” ,,,, a tenże jest w dzisiejszych czasach
          chyba Największym Zagrożeniem Rodzaju Ludzkiego ,,,, „chyba” to raczej
          kokieteria ,,,, przepraszam ,,,,, JEST NAJWIĘKSZYM REALNYM ZAGROŻENIEM,,,
          ,,,, z poważaniem obojętnie kim jesteś ,,,,,, xylotet 😀

        • kropka
          Gru 12, 2014 @ 12:24:29

          Właściwie wszystko jest drogą poznania. Obfitość czy niedostatek, uduchomienie czy też materializm to wszystko przeciwstawne bieguny poznania. Poza które ciężko wyjść jeśli się ich nie zgłębi bo i jak tu wyjść poza dualizm jeśli nie widzi i niedoświadczyło się go w całości? 🙂

      • Dawid
        Gru 11, 2014 @ 21:33:53

        W październiku trafiłem na bars przez tz. „przypadek” od tego czasu można powiedzieć ze mój rozwój przyspieszył diametralnie. Po barsie zdałem sobie sprawę ze utknąłem w dualności, w moim umysle był podział na dobro-zło, ciemnych-
        jasnych, chociaż myślałem ze tak nie było. Do tego czasu medytowałem, otaczałem się, świetlistymi kokonami, było dobrze ale coś nie za dobrze a tak naprawdę odcinałem swoją świadomość. Robiłem to bo w moim umyśle było natłok myśli, okazało sie ze prowadziłem hotel dla bytów ponieważ miałem kontrakt z galaktyczna federacja, niestety nie aktualny o czym świadomie nie zdawałem sobie sprawy. Nie mam nic do galaktycznej federacji żeby nie było na szczęście dzięki Access consciousness hotel zamknięty. Dowiedziałem się tez ze nie jestem z tej planety, moja planeta uległa zniszczeniu 4 miliardy lat temu, nie było mnie tez praktycznie w ciele bo polowe czasu spędzałem w przestrzeni między wymiarowej cokolwiek to znaczy, ponieważ myślałem ze stracę możliwość powrotu do domu którego juz nie ma, myślałem tak ponieważ byłem za implantowany i ex plantowany, na szczęście da się to wszystko zniszczyć i od kreować. Miałem powtarzające się myśli niezbyt ciekawe zresztą, nie były moje tylko bytów z którymi miałem kontakt, można je też wysłać skądkolwiek przyszły. Ukrywałem przed samym sobą też to ze zdrawianie ciała przychodzi mi z łątwością i co jeszcze zobaczymy z czasem. Teraz uczęszczam na klasy access, gdzie spotkałem ludzi takich jak wy świadomych, do tej pory „spotykałem” ich tylko w internecie i na tym blogu, dzięki Krystal.
        A co do komentarza kolegi III mogę tylko dodać ze masz racje i bardzo interesujący punkt widzenia.

      • darek
        Gru 11, 2014 @ 21:40:08

        A ile już zarobiłaś dużo..zdradzisz trochę tajemnicy…

      • Oualander
        Gru 12, 2014 @ 00:08:11

        Darku wszelkie kursy, rytuały, przyzwyczajenia, utarte schematy społecznego myślenia i postępowania oraz szablonowość to więzienie i nuda dla umysłu.

        Im więcej dla nas będzie coś warte (w jakimkolwiek sensie) tym bardziej nasza podświadomość będzie próbowała nas oszukiwać mówiąc: ” widzisz, włożyłeś w to (lub kogoś) tyle wysiłku i kasy więc to musi działać (być właściwe)”. Niestety po jakimś czasie cały zapał gdzieś znika a biedny skołowany człowiek coraz bardziej rzuca się w wir poszukiwania tej jedynej właściwej drogi (osoby), budując w sobie przy okazji grube mury PRZYWIĄZANIA (do czegoś lub kogoś).

        – dlaczego mali chłopcy lubią bawić się w wojnę a dziewczynki lalkami (bo to właściwe według społecznych zasad, tak kreuję się nowego żołnierza i domową kurę – programowanie umysłu czas zacząć)
        – dlaczego jesteś postrzegany przez siebie i swoje otoczenie jako luzak? (bo takich przecież wszyscy lubią i podziwiają – przynajmniej tak uważa społeczeństwo)
        – dlaczego jesteś biedny? (bo tylko cwaniacy i złodzieje zarabiają fortuny a ty jesteś uczciwy – samobiczowanie? ciekawe skąd się to znalazło w twoim umyśle?).
        – dlaczego opłakujemy zmarłych? (bo według szablonu tak trzeba – smutek po stracie jest również nabytą formą społecznej etykiety)
        – dlaczego … dlaczego … dlatego że te wszystkie sztuczne zachowania i schematy myślowe są prawie całkowicie nabyte z zewnątrz, mechaniczne, nieprawdziwe, globalnie programowane, jak u jakiegoś robota.

        Pewnie ktoś mnie skrytykuję za to co powyżej napisałem? niemniej jednak uważam że współczesna cywilizacja jest przesycona autorytetami i niemal zupełnie pozbawiona indywidualizmu, (który traktuje się jako nieatrakcyjny i antyspołeczny) jedynie patrząc na małe spontaniczne dzieci wiem że każdy dorosły człowiek gdzieś tam głęboko również posiada taką wspaniałą ekspresję 🙂

        • Dajamanti Czattaparanti's Sek-Ki
          Gru 12, 2014 @ 03:56:25

          🙂 ❤

        • darek
          Gru 12, 2014 @ 08:19:02

          Zgadzam się z tobą ,ale czasami jak już widzę taki debilizm to wybucham ,ale ciągle jestem uspokajany i to tez widzę…Krystal pozdro

        • xylotet
          Gru 12, 2014 @ 21:06:11

          @Oualander ,,,,, właśnie Indywidualizm ,,,,, a nie Podpinanie się pod jakieś
          Pole Zbiorowe ,,,,,,, Obojętnie JAKIE ,,,, fajnie prawisz ,,,,, 🙂 😀 ❤

    • kropka
      Gru 12, 2014 @ 12:38:50

      Nie wiem czemu, ale ta Pani mnie nie przekonuje. Może dlatego, że ktoś kto ma otwarty dostęp do podświadomości kreuje się w każdym dowolnym aspekcie tak jak tylko tej osobie się podoba, a ta Pani wydaje mi się z jakich niwtlumaczalnych powodów nie tyle co ograniczona, bo to mogłoby brzydko zabrzmiec, ale mocno ukierunkowana co jakby nie było jest pewnym wytyczeniem siebie w oparciu o jakies granice. Mogę się też mylić, to tylko moje odczucia, ale tej Pani nie kupuję 😉

      • kropka
        Gru 12, 2014 @ 12:43:06

        Coś dziwnego się porobilo, mój wcześniejszy komentarz tyczy się filmiku, który wyrzuciła Krystyna.
        Z szacunkiem dla wszystkich ❤

  10. Gajdzioch
    Gru 10, 2014 @ 16:40:24

    Dziękuję Krystal 🙂

    ❤ kr

  11. łaknący intela
    Gru 10, 2014 @ 09:53:18

    Czekam niecierpliwie na nowe informacje od Kobry.

  12. Krystyna11
    Gru 09, 2014 @ 23:39:56

    Figa, ja również jestem pełna nadziei, że moje marzenie się spełni, bo czas je trochę nadwyrężył, albo ja? 🙂 Teraz trzeba zabrać się do działania – zasiać je, zwizualizować i wiedzieć, że już się spełniło, wyłączyć oczekiwania [ co jest dla mnie najtrudniejsze].Moim zdaniem skupienie się na sercu z miłością może być bardzo pożądane i pomocne.Im bardziej otwarte serce, tym lepiej!. Życzę wszystkim, którzy się na to otworzą pięknego uśmiechu z kompletem wspaniałych,zdrowych zębów!
    To może być wspaniała zabawa!

    Opiekowałam się małymi dziećmi i cały czas musieliśmy coś stwarzać, w trakcie zabawy.Żaden problem nie istnial dla tych dzieciaczków. Jak czegoś brakowało, to w naturalny sposób dzieci to ,,stwarzały,, na niby, Problem nie istniał,Może warto też wrócić do tego?

  13. Fred.
    Gru 09, 2014 @ 22:24:03

    Tworząc swoją rzeczywistość własnymi myślami, tworzę również świat, który do mnie przemawia. Jak się zapatrują na to Anioły? Czy jesteście moim własnym wytworem wyobraźni? Czy to ja sam sobie rozmawiam ze sobą? Monolog prowadzę ze sobą!…? A kto utrzymuje obraz wbrew woli, a kto go zmienia? Pytania zadaję sobie i odpowiedzi znam, ale i tak jest jakoś dziwnie. Stop-klatka musi puścić w pożądanym segmencie, przeciwne nie może istnieć jednocześnie w tym samym punkcie. Przekaz to krok świadomości w większe poznanie siebie.
    Co dalej wymyślę? I tak to doświadczę.
    A może by tak spotkać Anioła Przewodnika? To jest myśl!

  14. Krystyna11
    Gru 09, 2014 @ 16:03:03

    Zamiast słoneczek, buziek i serduszek przesyłam wszystkim to:

    Jeszcze do nich nie dotarłam.Niech nam ząbki tak rozkwitają. 😉

    0

  15. poranek
    Gru 09, 2014 @ 15:52:15

    Bonjovi może to Cię zaciekawi?

    Rak w 2015 roku Grace czyta z kart anielskich

    • bonjovi
      Gru 10, 2014 @ 14:45:00

      Dziekuje poranku 🙂

      praktycznie wszystko co wydarzylo sie w 2014 pokrywalo sie z moimi doswiadczeniami. co do watpliwosci i odpowiedzi na nie, wystarczy teraz zmienic swoje nastawienie do problemow a odpowiedz nadejdzie 😀

      Mam nadzieje ze 2015 bedzie dla mnie tak dobrym rokiem jak mowi o nim Pani Grace 😀

      Jeszcze raz dziekuje slicznie 😉 U made my day :*

  16. poranek
    Gru 09, 2014 @ 15:44:58

    Niech promyki Słońca prowadzą Was tam
    Gdzie otwarte do szczęścia są drzwi…

    „Wybierając pełne Miłosci,radosne myśli tworzę kochający,radosny świat”.

    Pozdrawiam cieplutko

  17. bonjovi
    Gru 09, 2014 @ 00:05:07

    Witam was przyjaciele! Zgłaszam sie do was w sumie z pytaniem. Czy są tutaj zodiakalne raki?

    pytanie mogłoby sie wydawać dziwne. Ale już tłumacze o co chodzi, same raki pewnie tez beda juz wiedziały. Mianowicie. zeszlej nocy nic nie spałem, nie mogłem, po ciezkiej nocy, zupelnie nad ranem stwierdzilem ze skoro musze wstac rano to zaparze sobie yerbe pomedytuje i bedzie spoko. O dziwo było. wytrzymałem dzien. no i stwierdziłem, że poloze sie spać dzisiaj o 20 zeby odespac wczoraj. spalem moze 1,5 h. obudzilem sie pelny energii. normalnie swiezynka, moglbym teraz zaczac biegac, skakac, wszystko. No ale do rzeczy. powiazalem ten fakt z pełnia, niby zodiaki ktore sa przypisane do zywiolu wody, sa bardzo wrazliwe na dzialanie pelni ksiezyca tj. raki, ryby i skorpiony. Co jest jeszcze wg mnie odbiciem dla tych energii to jest fakt iz ksiezyc w tych dniach jest w znaku raka! A to Ci niespodzianka! od dawna nie mialem tak energetycznej fazy. Chciałbym uslyszec wasze zdanie, opinie a z najwieksza checia wasze przezycia z pelnia. Dzieki 😀

    Miłosc dla was! ❤

    • darek
      Gru 09, 2014 @ 11:22:03

      Wielu ludzi tak ma i to nie jest wcale związane z żywiołem wody ,ja nie mogę spać już od dawna w każdą noc i rano wcale nie czuję się zmęczony nie na w tym nic dziwnego a dlaczego tak się dzieje?…lepiej po prostu to zaakceptować

    • Mirka
      Gru 09, 2014 @ 12:20:17

      Droga Krystal, ja rowniez z calego serca dziekuje za ten wspanialy przekaz!
      Ja o tym wiem, ale bardzo czesto o tym zapominam. Teraz znow mi to przypomialas. To sie zgadza, co sobie w przeszlosci zamarzylam, to predziej czy pozniej sie zrealizowalo. Podam jeden przyklad:
      Pewnego razu zamarzylam sobie, zeby w jednym miejscu pracowac, dokladnie tam a nie gdzie indziej. Potem jakos zapomnialam o tym. Po 8 latach moje marzenie sie urzeczywistwnilo, dokladnie tam gdzie chcialam pracowac, na tym stanowisku dostalam prace. A co dziwne, pracowala tam tez 8 lat, bo mi sie znudzilo i sie zwolnilam i pojechalam dalej doswiadczac.

      Co do moich ksiezycowych doswiadczen, to w niedziele, wrocily do mnie leki z przeszlosci, bardzo duzy niepokoj. Ale akurat jak na zamowienie, wspanialy przekaz mowiacy o nie dokarmianiu naszych lekow. SUPER!

      W sierpniu tego roku po 3 latach, stracilam prace, gdzie nie pozwolilam na to, zeby pracodawca sie na mnie wydzieral, a teraz w nastepnej, obecnej pracy, ktora niedlugo sie skonczy bo sama zdecydowalam, ze nie bede pracowac za czterech, tak jedna osoba musi pracowac za czterech! Nie jestem niewolnikiem, ani robotem. Szczerze mowiac, nie boje sie o przyszlosc, bo wiem z przeszlosci, jak sie balam, to tak mialam. A teraz jestem spokojna i przede wszystkim WOLNA! Mimo to jestem optymistka. Jedno do mnie dotarlo, ze to co wykonywalam, nie jest juz dla mnie. Narazie nie wiem co chce robic, ale wiem jedno, ze bedzie to cos innego jak dotychczas.
      Mysle, ze to przyslowiowa „zima”, czyli musze chwile poczekac, a „wiosna” juz niedlugo!

      Mile wszystkich pozdrawiam

      Mirka

      Super, Mirko, przygoda trwa. Dobrze pamiętać także, aby regularnie odwoływać/kasować kontrakty przedurodzeniowe na wszystkich poziomach. Ciemni się bardzo trzymają kontraktów tu i w astralu ❤ kr

      • nell
        Gru 09, 2014 @ 22:13:14

        Krystal, czy te kontrakty duszy zrywasz poprzez modlitwę? Bo ja tak robię, ale nie wiedziała, ze trzeba je co jakis czas powtarzać. Wiesz mozę, dlaczego trzeba?

        Nell, tych kontraktów jest wiele, na różnych poziomach, liniach czasowych. Są też one poukrywane w różnych miejscach. Przykłady to trudne związki z ludźmi, bieda, choroby, prześladowanie, dręczenie, okradanie z energii. Dlatego raz lub kilka razy nie wystarcza. Po świętach planuję zebrać trochę materiałów na ten temat. Na razie róbcie to swoimi słowami, stanowczo i autorytatywnie. To nie jest prośba, to jest żądanie. Archonci nie mogą ignorować świadomie zerwanych kontraktów, gdyż muszą przestrzegać prawo wolnej woli, gdy osoba jest świadoma oszustwa ❤ kr

        • Marcel
          Gru 10, 2014 @ 08:19:50

          Krystal
          A co z bliźniaczymi płomieniami to też w pewnym sensie kontrakt czy nie ?

          —-
          myślę, że nie – kr

        • Błękitna
          Gru 10, 2014 @ 12:19:44

          Wg mojej wiedzy, spotykamy w kolejnych wcieleniach ludzi, z ktorymi wiaza nas emocje, przysiegi i rozne niezalatwione czy niedokonczone sprawy. Nie zawsze kontrakty. Zerwanie kontraktow nie zawsze wystarczy. Emocje, zwlascza te negatywne wiaza bardzo silnie.
          Dopoki bedziemy je zywic, mozemy dane osoby wciaz spotykac. I to jest prawo energii a nie wplyw czy manipulacja nie wiadomo kogo. Jesli chemy sie od kogos uwolnic, uwolnijmy sie od niego przede wszystkim emocjonalnie.

        • Monika
          Gru 10, 2014 @ 16:35:45

          Myslę ,że już jest na świecie narzędzie do zrywania kontraktów i innych niepotrzebnych śmieci, jest to Dostęp do Świadomości Access Consciousness . Jest tam takie zdanie niszczące i odkreowujące . Zachęcam mocno do zgłebienia tematu bo okazuje się ,że nie ma dobrze nie ma żle , a jak może być jeszcze lepiej 🙂 i po zastosowaniu tych narzędzi cuda się dzieją . Pozdrawiam Monika http://pol.accessconsciousness.eu/

        • III
          Gru 10, 2014 @ 18:05:35

          Wymyśliłem nawet hasło reklamowe „jesteś niedorozwiniętą energetycznie istotą? Nie umiesz stanowczo manifestować swojej woli? Odciąć się od nieporządananych rzeczy/energii? Mamy dla ciebie access bar, po nim spotkają cię cuda na kiju. Kabzę wyślij nam pod numer konta nr. xyz” buhahaha ; )

        • nell
          Gru 10, 2014 @ 21:13:38

          Błękitna, oczywiście, że tak. Kontrakty duszy to tylko jeden z wielu czynników.

        • nell
          Gru 13, 2014 @ 14:40:54

          III, uśmiałam sie z Twojego hasła reklamowanego :-D. Po czym przyszła refleksja, że – niestety- one jest prawdziwe… 😦 My w praktyce jesteśmy isotami niedorozwiniętymi energetycznie… Tylko w teorii jesteśmy nieograniczonymi (w praktyce tylko wtedy, jeśli pozbędziemy się wszyskich ograniczających nas programów).

    • ariene777
      Gru 09, 2014 @ 19:23:51

      Księżyc, który jest w pełni, bardzo często przekazuje intensywną energię związaną szczególnie z emocjami, podświadomością, nastrojem itd.
      Wszelkie aspekty księżyca zawsze, najbardziej intensywnie, odczuwają te osoby które mają silnie zaznaczonego księżyca w swoim horoskopie urodzeniowym, czyli w większości przypadków właśnie raki 😉

      Pamiętajmy że w dzień ubiegłej pełni również był jeszcze bardzo odczuwalny czwartkowy aspekt trygonu słońca z uranem, który w samą penie silnie aspektował z samym księżycem, co również mogło dać dość intensywne pozytywne energie 🙂

      Ja osobiście nie jestem rakiem, ale tą pełnie również odczułam bardzo intensywnie 🙂

      Pozdrawiam najmocniej 🙂

      I zapraszam na mojego bloga 😉

      ARI

      • inka
        Gru 10, 2014 @ 08:40:15

        Witam. Od początku października podczas każdej pełni lub zaćmienia mam po nocy lekko opuchnięte usta. Nie wiem czy ma to związek z księżycem, czy tak jak powiedziała lekarka z alergią (nigdy wcześniej czegoś takiego nie doświadczałam). Może ktoś coś wie o podobnych objawach. Pozdrawiam

  18. poranek
    Gru 08, 2014 @ 20:55:54

    Dziękuję Krystyna11 za umieszczenie pięknego filmiku o regeneracji zębow- cudo.

    „Nowy tydzień,nowe szanse,nowi MY…Wspaniałego tygodnia nowego.

  19. Magda Ko
    Gru 07, 2014 @ 23:58:47

    Ja też dziękuję, czasem o tym zapominam, że lęki trzeba głodzić 🙂

    • M' Niosąca Błękitny Płomień
      Gru 09, 2014 @ 18:44:02

      A ja proponuję na lęki – podziękowanie za naukę danemu lękowi,uwolnienie z pamięci komórkowej przez błogosławieństwo tego lęku. (wtedy mam większą! pewność, że nie powróci, nieraz we wzmocnionej formie).
      Pozdrawiam serdecznie – M’ Niosąca Błękitny Płomień Miłości Amenti.

    • Margo
      Gru 09, 2014 @ 20:51:04

      wszystkie moje lęki wyczyściłam kodami uzdrawiania , super metoda – przynajmniej dla mnie

  20. nell
    Gru 07, 2014 @ 22:10:23

    Fajny przekaz. Dziekuję 🙂

  21. Krystyna11
    Gru 07, 2014 @ 22:03:19

    A ja skupię się m.innymi na tym:

    • aga
      Gru 08, 2014 @ 10:38:29

      :)mi od zeszlego roku rosna nowe trzecie zeby:)))najpierw cos poczulam potem zobaczyam:)nie wiem jak bede wygladac kiedy dolne mi powypadaja:)czuje kazdego dnia jak sa wysadzane coraz bardziej i czuje jak rosna, czuje takie delikatne uklucia:)smieszne to jest:)ale smieszniejsze to bedzie jak czas oczekiwania na wyjscie wszystkich bedzie czasem bezzebnym:))))ale to nie wazne – najwyzej bede milczec do czasu az sie wyrzna:)bede udawac milczacego czlowieka:) wszystkie najlepsze rzeczy dla mojej osoby zaczely sie kiedy wyeeliminowalam niskie emocje, zakotwiczylam bezwarunkowa milosc do wszystkich istot, zmienilam mysli i pokarm:)oplacalo sie bo to dopiero poczatek cudow:)pzdr i zycze owocnych nasionek:)

      • Bogdan
        Gru 08, 2014 @ 21:40:16

        No to opowiadam moje pozytywne doświadczenia:rano obejrzałem film na temat zębów 🙂 w pierwszym komentarzu, to jest to ! co czułem, że istnieje i bardzo miłe i proste w praktyce .Miło i szybko zacząłem praktyki w sprawie mieszkania, poszedłem do McDonalda i posmakowałem jedzenie(to jest koniec konsumpcji globalnej) w sklepie Biedronki, gdzie mieszkam (od wczoraj, bo wróciłem wczoraj z Włoszech )pracuje Patrycja:), spędziłem połowę dnia z dziećmi (jako tata :))i pod wieczór spotkałem się z moim przyjacielem i teraz to piszę:)&ect.

      • asia
        Gru 09, 2014 @ 09:16:49

        O, super Aga, bo ja tez zasialam zabki hihi. Pare dni dopiero temu. Mam pytanie w zwiazku z tym czy Ty wciaz wracasz myslami do tych nasionek zabkowych i rozmawiasz z nimi mowiac zeby rozsly wyobrazajc sobie , ze rosna jak na tym filmiku, ktory zalaczylas czy po zasianiu pozostawials nasionka by same rosly wierzac w ich wlasna intelingencje . Prosze napisz Ago 🙂 .
        Pozdrawiam serdecznie

        • aga
          Gru 11, 2014 @ 11:00:07

          :)ja ten filmik dopiero tutaj zobaczylam:)wczesniej nie mialam pojecia o tym filmie. gorna jedynka i 2 sa na wierzchu:)reszta wyraznie zarysowana w niedlugim czasie gotowa do wyjscia:)a stary zab madrosci na gorze jest tak samo wypychany jak zabki na dole:)z jednej strony jest to smieszne ale z drugiej naprawde sie zastanawiam jak wyjsc potem na ulice:)))czlowiek jest zaprogramowany na 3 zeby tylko sie o tym nie mowi z wiiiadomych przyczyn,Wszystko o d ponad 4 lat w moim zyciu dzieje sie do gory nogami:)pzdr

        • asia
          Gru 11, 2014 @ 18:55:28

          Super Aga hihi wiec zabkujesz . Napisze jak u mmnie maluszki zaczna sie rozpychac :). No wiesz dzieci jak dostaja nowe zabki to sa bardzo dumne , wiec dlaczego Ty bys nie miala byc jak one …

          Zalaczam wywiad z Omnec Onec ona terz miala trzecie zabkowanie. Jej zeby sa piekne i bielutkie jak snieg 🙂 Jesli ‚ nie chcialoby sie’ Ci przesluchac/obejrzec calego filmu to na 27.24-54 jest mowa o tym.
          Pozdrawiam

        • asia
          Gru 11, 2014 @ 18:59:20

          A tu link do filmu z Omnec Onec :

        • aga
          Gru 12, 2014 @ 13:19:18

          dziekuje:)nie wiem czy juz pisalam czy nie ale prosze o wybaczenie jesli sie powtarzam:)ot taka przypadlosc wieku starczego:)))))jak dziala mysl i jaka jest potega – najpierw pojawia sie mysl, potem ta mysl jest przekazywana go glownego komputera czyli mozgu a mozg te informacje wysyla do wszystkich organow…czyli mozna samego siebie uzdrowic

      • Błękitna
        Gru 09, 2014 @ 10:50:26

        Aga, jak to, na serio, wyrastaja Ci nowe zeby? Ale..wyrosl juz jakis???? Cos robilas w tej inetncji czy samo sie tak robi?

        • aga
          Gru 11, 2014 @ 11:02:37

          witam:)samo sie porobilo:)ja nawet nie wiedzialam ze czlowiek jest zaprogramowany na 3 zabki:)myslalam ze to juz koniec a to dopiero poczatek:)najsmieszniejsze jest to ze przed tym jak zauwazylam i poczulam rosniecie 3 zebow mialam sen ze bylam noworodkiem plynacym w chmurach a potem zaczely mi rosnac:)zastanawiam sie tez ile czasu beda wyrastaly i ktore to mleczaki czy stale czy moze te odwieczne:)pzdr

        • Błękitna
          Gru 12, 2014 @ 10:20:17

          Ago, ale czy jakis zabek Ci juz sie pokazal na powierzchni czy tylko czujesz, ze rosna ale wcziaz sa niewidoczne? 🙂

          Przepraszam, ze tak sie dopytuje, bo jednak jestem tak mocno zaprogramowana powszechnym przekonaniem, ze 3 zeby nei wyrastaja, ze potrzebuje konkretnych faktow i empirii, zeby zrodizla sie we mnei wiara, ze moze byc inaczej 🙂

    • Bratek
      Gru 08, 2014 @ 12:47:32

      Dziękuję za ten film. Sprawdzę działanie. Często myślałam o takiej możliwości.
      Pozdrawiam wszystkich i dziękuję Ci Krystal za wspaniałą pracę, jaką wykonujesz dla Światła.

      —-

      ❤ kr

    • figa
      Gru 09, 2014 @ 18:36:54

      Kochana Krysiu 11 , dziękuję za ten piękny filmik ! Będę to wizualizować , aż do skutku . po dzieciach straciłam kilka ząbków , reszta jest słaba . Może to brak wapnia ….. przestałam się już uśmiechać ….No cóż , nie tracę jednak nadziei , że kiedyś się to uda ….

      • Fred.
        Gru 09, 2014 @ 21:45:53

        Kochana Figo! Wymyśliłem kiedyś trzecie zęby i jakoś dzisiaj stają się rzeczywistością. Jeżeli stwierdzasz brak wapnia u swoich dzieci to jednocześnie podpierasz zaistniały stan rzeczy. Czy to niemądre? To zależy co chcesz zobaczyć. Zęby mogą „same” się zregenerować jeśli im nie przeszkadzamy. One nigdy nie potrzebowały niczego prócz wyobraźni patrzącego na nie. Swoją wyobraźnią kreujesz własną rzeczywistość.
        Kiedyś nikt nie słyszał o trzecim wyżęciu się zębów, więc czas zapomnieć o naukowych radach mających ratować czyjeś zęby. Każda chwila jest obrazem mijającym i niezmiennym do czasu zmiany jego wizerunku w pamięci, a to raczej jest poza Twoją obecną świadomością, ale mogę się mylić.
        Widząc zęby dzieci, martwisz się o ich zdrowie i utrzymujesz niskie wibracje. To sytuacja wciągająca w ponure gdybania, a można to zmienić. Oczami wyobraźni zobacz piękne zęby zdobiące roześmiane buźki i utrzymuj tą wizję, odrzucając wszystkie myśli torpedujące mogący zaistnieć cud. Cuda się nie zdarzają? Odrzuć i tę myśl, bo one wszystkie hamują możliwość zaistnienia cudu. Istnieje tylko to w co uwierzyliśmy, że istnieje. Czy teraz ma sens stwierdzenie, życie jest cudem?

        • Błękitna
          Gru 10, 2014 @ 12:04:48

          Fred, powiedziales: „Wymyśliłem kiedyś trzecie zęby i jakoś dzisiaj stają się rzeczywistością”.

          Wiec, jak to jest? Wyrosly Ci trzecie zeby? 🙂

      • nell
        Gru 09, 2014 @ 22:50:12

        Kochana Figa, mam nadzieję ze przeczytałaś mój post kierowany do Ciebie, w którym to przeprosiłam Cię za wywołanie w Tobie smutku moim postem? 😉

        • figa
          Gru 10, 2014 @ 18:28:57

          Tak , Nell , i dziękuję za niego , jest w tym sens , choć to trudne . Skoro zło jest osobowe ( dowodem są opętania ) to miłość i dobro tez są osobowe ( z aniołami sama miałam kontakt ) no to skoro aniołowie wielbią Go , to Bóg musi być po jasnej stronie mocy ……..czyżby to było w rzeczywistości bardziej skomplikowane ……? Czy potężny anioł dla wyższego dobra może zadać straszny cios ? czy każdą sytuację rozwiąże pokojowo …….. Nie wiem , czy w jakąkolwiek odpowiedź mogę uwierzyć ……. żyję tylko miłością i tylko Ona nadaje mojemu życiu sens………….

        • nell
          Gru 10, 2014 @ 19:11:08

          Ja nie sugerowałam nigdy, że jest po ciemnej 😉

  22. Krystyna11
    Gru 07, 2014 @ 21:57:40

    Wyobrażenia umysłu: – Śmiech buddy:

  23. Bogdan
    Gru 07, 2014 @ 19:52:50

    Dla mnie to jest praktyczne, zabieram się do roboty, dziękuję 🙂 ,opowiem jutro jak mi poszło.

  24. Błękitna
    Gru 07, 2014 @ 11:50:33

    Swietny przekaz, Dziekuje za zamieszczenie czegos pozytywnego i budujacego 🙂

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
