Hilarion 19-26 października, 2014 i Dekret Światła

.

.

Kochani,

Wzywamy wszystkich pracowników Światła na całym świecie do utrzymywania wysoko wizji obecnie tworzonej nowej Ziemi.  Prosimy o zdyscyplinowanie siebie, abyście nie byli roztargnieni i nie dali się odwieść od waszego celu przez utworzone iluzje, którymi najeżony jest dzisiejszy świat.  Wszyscy macie możliwość dostrzeżenia tego co jest prawdziwe i rzeczywiste oraz do stwarzania tego czego pragniecie doświadczać i na tym powinniście się koncentrować.  Pokój staje się rzeczywistym, jeśli potraficie go doświadczać.  Od was wypływa w świat wokół was i ma potężny wpływ na wszystkich i wszystko.  Nowa epoka jest kreowana przez obstawanie przy waszych najwyższych ideach, które możecie sobie wyobrazić i utrzymać na nich swoją koncentrację.  Kluczem jest tu codzienna identyfikacja z waszym boskim Źródłem i działanie jako córka/syn Boskości.

Nie trzeba być magikiem, należy tylko wierzyć w swoją dobroć i uczciwość i to podtrzymywać.  Zostaw tych, którzy wybrali swoją własną drogę.  Poprzez własny przykład, ci wskazujący drogę, inspirują i podnoszą swoich braci.  Stało się teraz koniecznym podtrzymywanie wyższych zalet i jakości.  Inni wokół ciebie zobaczą, poczują lub odczują jak emanują one od ciebie.  Będą mieli wzór człowieka i przykład boskiego człowieka, który może ich zainspirować, i którego mogą naśladować w swoim życiu.  To jest czas abyś, pozwolił swojemu światłu świecić, pozwolił swojej dobroci i czystości serca świecić, pozwolił świecić swojej głębokiej miłości Stwórcy.  Codziennie afirmuj, że jesteś Światłem *  i nie słabnij w tej praktyce.  Jest koniecznym dodać pole ochronne wokół siebie jako tarczy lub kuli światła.

Spędzaj tak dużo czasu jak tylko możesz na działalności związanej ze światłem, tj. mantry, modlitwy, inwokacje i dekrety, aby ciągle zwiększać i utrzymywać swoje wyższe wibracje.  Spędzaj czas w naturze w celu łączenia się i uziemienia z Ziemią i pozwól kosmicznej energii płynąć przez ciebie w równowadze i harmonii. Utrzymuj swoją codzienną pracę tak prosto i nieskomplikowanie jak to tylko możliwe, bo to pomoże ci przypomnieć sobie powód bycia tu na Ziemi w obecnym czasie.  Codzienne obcowanie z Boskością jest istotne.  Przez to rozumiemy, że czas spędzony w samotności i spokoju jest bardzo ważny i pomaga w integracji wyższych energii i informacji, które się teraz pojawiają.  Rób wszystko co wiesz, co pomoże ci utrzymywać się w równowadze i stabilności, aby nie stracić swojej drogi.

Koncentruj się na tworzeniu uczucia i stanu radości, ponieważ ten stan jest wyższą wibracją, którą można łatwo stworzyć poprzez skoncentrowaną intencję.  Jest wiele doświadczeń, które każdy z was miał w przeszłości, i których stan można przywołać do chwili obecnej.  Każdego poranka i wieczora rób listę wszystkiego za co jesteś wdzięczny.  Rób to codziennie, ta praktyka przyniesie ci więcej niż możesz to sobie wyobrazić.  Jeśli doświadczasz wyzwań i utrudnień, musisz ćwiczyć siebie w zachowywaniu wdzięczności, aż stanie się ona twoją drugą naturą.  Kiedy ta energia magicznie przemieni się, wtedy obrócisz wszystko to, czego doświadczasz w wyższą i jaśniejszą energię.  Właściwie robisz to każdego dnia i tylko potrzebujesz świadomej uważności, aby nadać temu większą moc.

Jeszcze raz przypominamy ci o odpowiednim nawodnieniu, tj. picie przynajmniej 8 szklanek wody dziennie.  Rosnący napływ energii, może powodować uczucie zmęczenia i depresji.  Możesz wspomóc swój układ endokrynny poprzez suplementację takie jak zioła Maca, które w naturalny sposób regulują i wspomagają zdrowie, regulują metabolizm, poziom energii i pomagają gruczołom w produkcji witalnych hormonów do stwarzania poczucia zdrowia i spełnienia. Eliminując przetworzoną żywność i zastępując ją surowym, nieprzetworzonym pożywieniem, o ile to możliwe, jest pomocne, jak i również nauczenie się relaksacji i technik głębokiego oddychania.

Gimnastykuj się przynajmniej pół godziny dziennie, nawet jeśli musisz zrobić z przerwami np. 3 razy po 10 min dziennie.  Ruszając częściami swojego ciała jest niezbędne, aby napływające energie mogły przez ciebie przejść.  Jedna godzina snu przed północą, jest równa dwóm godzinom snu po północy i twój gruczoł dokrewny (nadnercze) odżywi się przez tę praktykę.  To są praktyczne drogi aby teraz wspomóc swoje ciało fizyczne.

Do następnego tygodnia…

JESTEM Hilarion

Przetłumaczyła Wiola

©2014 Marlene Swetlishoff/Tsu-tana (Soo-tam-ah) Keeper of the Symphonies of Grace  www.therainbowscribe.com   www.movingintoluminosity.com

 

———

* Dekret Światła

JESTEM światłem, emanującym światłem,

Promieniującym światłem, nasilającym się światłem.
Bóg pochłania moje ciemności,
Transmutuje je do światła.


W tym dniu JESTEM koncentracją
Centralnego Słońca
Płynie przeze mnie kryształowa rzeka,
Żyjąca fontanna światła,
To nie może być zakwalifikowane
Przez ludzkie myśli i uczucia.
JESTEM przyczółkiem boskości.
Ta ciemność, która mnie wykorzystywała jest pochłonięta
Przez potężną rzekę światła, którą JESTEM.


JESTEM, JESTEM, JESTEM światłem;
Żyję, żyję, żyję w świetle.
JESTEM najpełniejszym wymiarem światła;
JESTEM najczystszą intencją światła.
JESTEM światłem, światłem, światłem
Zalewającym świat wszędzie gdzie idę
,
Błogosławiąc, wzmacniając i przekazując
cel królestwa niebieskiego.

http://therainbowscribe.com/decreeseptember2010.htm

(tłum. Krystal)

13 komentarzy (+add yours?)

  1. atomx
    List 08, 2014 @ 20:10:37

    dekret światła po polsku brzmi tak :

    JAM JEST światłem , płonącym światłem ,
    promiennym światłem . potężnym światłem.
    Bóg spala ciemność we mnie ,
    przemieniając ją w światło.

    JAM JEST dziś ogniskiem Centralnego Słońca ,
    przepływa przeze mnie kryształowa rzeka ,
    Światła żywa fontanna ,
    której naznaczyć nigdy nie mogą
    Myśl ludzka ani uczucie.
    JAM JEST przybytkiem Boskości .
    Ciemność , która mnie wykorzystywała
    pochłonięta jest
    Potężną rzeką światła , którą JAM JEST.

    JAM JEST , JAM JEST , JAM JEST światłem;
    Żyję , żyję , żyję w świetle.
    JAM JEST światła pełnym wymiarem.
    JAM JEST światła najczystszym zamiarem.
    JAM JEST światłem , światłem , światłem
    zalewającym świat , dokądkolwiek idę,
    Błogosławiącym , potęgującym i głoszącym
    cel niebieskiego królestwa.

    Kuthumi

  2. marmur71
    List 04, 2014 @ 19:38:51

    Pozdrawiam świetliście .

  3. Ivo
    List 03, 2014 @ 15:56:09

    super przekaz, idealnie koresponduje z moimi działaniami 😉
    wielkie uściski dla każdego z Was ŚWIETLIŚCI 🙂
    wszystkiego co najlepsze 🙂 🙂

  4. salama
    List 03, 2014 @ 10:29:54

    To jest to co mi bylo potrzebne w poniedzialek rano -kocham poniedzialki hihi hihi pozdrawiam wszystkie krysztalki ♡♥♡

  5. poranek
    List 03, 2014 @ 09:51:48

  6. M
    List 03, 2014 @ 09:22:38

  7. Róża
    List 02, 2014 @ 21:46:27

    Dziękuję z ten przekaz od Hilariona .Uwielbiam Hilariona . Pozdrawiam.

  8. Omstan
    List 02, 2014 @ 20:49:45

    Mam dekret Światła w bardziej rozszerzonej formie.

  9. Wiola
    List 02, 2014 @ 19:22:11

    Fajnie, że się cieszycie mi też jest bardzo miło. Również mi brakowało Hilariona, stąd ten pomysł 🙂

  10. bonj0vi
    List 02, 2014 @ 18:40:22

    Dziekuje Ci Wiolu za tlumaczenie 😀

    Uwielbiam Hilariona 🙂 🙂 🙂

  11. JOANNA
    List 02, 2014 @ 17:56:50

    Dzięki Krystal za tłumaczenie Hilariona

    to tłumaczenie Wioli, dzięki Wiolu ❤ – kr

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
