Wywiad z Kobrą, 26 sierpnia 2014, cz. 2

.

Fabryka reinkarnacji  –  Przebudzenie ludzkości po Wydarzeniu  –  Przyszłość kryształów –  Życie w szczelinach matrycy  – System finansowy w nowym systemie – Arka Noego  –  Telefony komórkowe – Porada dla ‚gwiezdnych nasion’Sny – Rezonans Schumanna

 

.

Rob –  Ktoś powiedział, że przeczytał, że tunel światła, który ludzie widzą po śmierci lub podczas śmierci klinicznej jest po prostu wyłapywaczem dusz w fabryce reinkarnacji archontów.  Czy jest możliwe, aby uciec od procesu reinkarnacji przez niepodążanie za rzekomo miłosnym światłem?

KOBRA – OK, nie zgodziłbym się z tą teorią.  Chciałbym powiedzieć, że światło jest światłem, a nie-światło nie jest światłem.  Jeśli podążasz za światłem, dostaniesz się do więcej światła.  To nie jest podstęp.  Ale tak, istnieją implantacyjne stacje na eterycznej płaszczyźnie po śmierci.  Tak, są różne sztuczki.  Ale jeśli kierujesz się swoimi wewnętrznymi wskazówkami, dokąd się udać, najprawdopodobniej od nich uciekniesz.  Ale widzisz, warstwa powierzchniowa na planecie, na płaszczyźnie eterycznej jest w polu skalarnym.  Jest bardzo trudno uciec z pola skalarnego.  Osoby, które umarły są w rzeczywistości uwięzione w tym skalarnym polu wokół Ziemi.  Zazwyczaj przechodzą do następnego wcielenia w obrębie tego pola.

Rob – I to jest w niższej płaszczyźnie astralnej, skąd nie można uciec.  Czy to prawda?

KOBRA –  Obecnie w niższych płaszczyznach astralnych jest to łatwiejsze niż było kiedyś.  Jest możliwe, aby uciec, ale trzeba przemienić swoje wewnętrzne przywiązania do powierzchni planety.

Rob –  Czy Ruch Oporu ciebie wybrał, czy wybrałeś sam to zadanie jakie teraz masz?

KOBRA –  Właściwie to zostałem poproszony przez Opór, aby założyć bloga.  To nie był mój pomysł.  Otrzymałem pewne sugestie i nie byłem zbyt szczęśliwy z tego powodu, ponieważ czułem, że jest jeszcze za wcześnie, ale oni powiedzieli, że teraz jest dobry na to czas.

Rob –  Czy jesteś osobiście zadowolony ze wsparcia załogi na powierzchni Ziemi?

KOBRA –  Chciałbym powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z niektórych osób.  Niektórzy bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli.  Ale też muszę powiedzieć, że wiele osób mnie zaskoczyło negatywnością, ponieważ jest o wiele mniejsza współpraca na Ziemi, niż się spodziewałem.  Jest to jeden z głównych powodów, dlaczego to tak długo trwa.  Kiedy widzę te wszystkie dramaty, po prostu nie mogę uwierzyć.

Rob –  Wiem.  Co byś więcej chciał od załogi naziemnej, co mogliśmy stworzyć czy zrobić?

KOBRA –  Chciałbym, aby ludzie rozpoczęli tę walkę wspólnie.  Jeśli chcemy wyzwolić tę planetę, musimy współpracować. I naprawdę mam to myśli.  Musimy mieć wspólną wizję i wspólny cel i rozpocząć współpracę w tej sprawie.

Rob –  Ludzkość została ogłupiona.  Czy zgodzisz się z tym, że kiedy ludzkość podniesie swoją duchową świadomość i wibrację, wtedy energie będą gotowe na Wydarzenie, i że na pewnym poziomie ludzie muszą zastosować się do duchowego przebudzenia, tak samo jak do dowiadywania się o tym, co naprawdę dzieje się na świecie?

KOBRA –  Chciałbym powiedzieć, że proces duchowego przebudzenia ludzkości jest możliwy tylko po Wydarzeniu.  Wydarzenie się stanie, gdy technologie grupy Chimery zostaną usunięte.  Siły Światła już nie czekają na przebudzenie ludzkości, czy ludzką współpracę, to oczywiście by wszystko ułatwiło, przejście byłoby znacznie łagodniejsze.  Ale obecnie stanie się to wtedy, gdy technologie zostaną usunięte, i wszystkie te czynniki będą zakończone.

Rob –  Więc nie sądzisz, że duchowe, wibracyjne podniesienie ludzi jest tak istotne dla tworzenia zmian na świecie?  Uważasz, że byłoby to zbyt wolne z poziomami, jakie mamy teraz?

KOBRA –  Jeśli tylko czekalibyśmy na ludzkość, trwałoby to dziesiątki lat, a nawet stulecia.  Tak więc, konieczna jest interwencja sił Światła z góry, aby ta zmiana się wydarzyła.  Oczywiście każdy człowiek jest ważny.  Każda utworzona grupa duchowa może to przejście ułatwić i przyśpieszyć.  Nie powiedziałbym, że ludzkość jest w stanie dokonać tego przejścia w taki sposób, by uczynić to dobrym planem, ponieważ poziom współpracy, nawet pomiędzy czołowymi osobami w ruchu wyzwolenia jest zbyt niski dla skoordynowanego działania.  Tak więc skoordynowane działania, jeśli to możliwe, będzie pochodzić z poza powierzchni planety, i dopiero wtedy widzę, że ludzie będą w stanie podążać za impulsem, za wizją, i gdy zobaczą jakieś konkretne rezultaty, konkretne dowody, to wtedy się przebudzą.  Ludzie nie mogą przebudzić się tylko na podstawie wewnętrznego doświadczenia.  Potrzebują konkretnych dowodów.  Te dowody zostaną im dostarczone.

Rob –  Czy chcesz powiedzieć, że nie istnieje indywidualne duchowe przebudzenie, które może uwolnić kogoś bez Wydarzenia?

KOBRA – Może, ale ja nie oczekuję, aby stało się to na masową skalę na tyle, aby wywołać Wydarzenie.  Chciałbym powiedzieć, że duchowe przebudzenie na masową skalę stanie się po Wydarzeniu, gdy ludzie będą mieli dowody i obecność Światła i kiedy kabał zostanie usunięty, wtedy rozwój duchowy stanie się bez tych przeszkód.  Mówię tu o skali globalnej.  Oczywiście, w skali indywidualnej, własne przebudzenie zależy tylko od ciebie.

Rob –  Jaka jest przyszłość kryształów w naszym życiu?

Kobra –  Kryształy są faktycznie najbardziej rozwiniętą materią na płaszczyźnie fizycznej i mogą odzwierciedlać wyższą świadomość i podczas okresu przejściowego.  Kryształy będą miały bardzo ważną rolę w przebudzeniu mas.

Rob –  Tak, zaawansowane technologie lecznicze będą wykorzystywać częstotliwości dźwięku, światła i koloru skierowane przez kryształy, które będą działać jako przetworniki rezonansowe.  Czy zgodzisz się z tym?

KOBRA – Tak, oczywiście.  Podobna technologia była wykorzystywana na Atlantydzie i podobne technologie używane są w wielu różnych cywilizacjach galaktyk.  Będzie to powoli wprowadzane, ale na znacznie wyższym poziomie, niż jest to teraz.

Rob –  Czy możesz powiedzieć nam, jaka jest główna różnica między Wydarzeniem i tym co Nowy Porządek Świata (NWO) planuje wprowadzić?

KOBRA – To są dwie całkowicie przeciwstawne rzeczy.  Wydarzenie jest wyzwoleniem ludzkości.  Jest usunięciem kabała.  Będzie wolnością dla ludzi.  Da moc ludziom.  Nowy Porządek Świata – każdy wie, co to oznacza.  Nie trzeba powtarzać.

Rob –  Benjamin Fulford i wielu ludzi mówi o zaaranżowanym spisku we wrześniu. Czy masz jakieś informacje na ten temat?  Czy to będzie udaremnione w tym czasie? Czy Ruch Oporu się tym zajmie?

KOBRA –  Widzisz, kabał ma plany na wiele fałszywych flag na różnych poziomach.  Nic z tego nie będzie działać tak, jak chcą.  Chciałbym powiedzieć, że obecnie żyjemy na maksymalnym poziomie kontroli jaki jest teraz. Jest to maksymalny etap Nowego Porządku Świata w historii tej planety.  Może być tylko lepiej.  Nie może być gorzej.

Rob –  W jaki sposób mamy zacząć rozwijanie rozeznania, kim naprawdę jesteśmy jako suwerenne osoby, odróżniające ciemne systemy kontroli?

KOBRA –  Jest wiele dramatu wokół tej suwerenności.  Tu nie chodzi o walkę z tym systemem.  Chodzi tu o życie w szczelinach matrycy.  Więc nie musisz walczyć z systemem.  Po prostu wyjdź z systemu i żyj w szczelinach – gdzie jesteś  niewidoczny, gdzie żyjesz w innej wibracyjnej częstotliwości niż system.

Rob –  W jaki sposób system kredytowy, czy system finansowy będzie działał w nowym systemie?  Powiedziałeś, że giełdy na zawsze zostaną zamknięte.  Czy nie będzie dużo oporu od ogółu społeczeństwa z tego powodu?  Czy to nie umieści ludzi w drastycznej sytuacji, opartej na strachu przed stratą pieniędzy?

KOBRA – Drastyczna sytuacja zaistnieje, gdy banki zostaną zamknięte w chwili Wydarzenia.  I oczywiście w tym okresie, gdy banki będą zamknięte, ogół społeczeństwa zostanie poinformowany o tej sytuacji za pośrednictwem mediów.  Będą bardzo szczęśliwi, gdy konta poboczne zostaną udostępnione dla ludzkości i gdy otrzymają więcej obfitości.  Więc nie będą narzekać.  Oczywiście niewielki procent będzie narzekać.  Istnieje pewien procent ludzi, którzy zawsze narzekają.

 Rob –  Więc to będzie oczywiste dla ludzi, że ich akcje i wszystko to, w co zainwestowali, nie będzie już przynosić dywidendów, ale otrzymają równowartość swoich pieniędzy.  Będą zadowoleni z tego nowego systemu w oparciu o te informacje.
KOBRA –  Dokładnie.

Rob – Czy historia Noego i potopu ma coś wspólnego z rzeczywistością lub zatonięciem Atlantydy, czy jest to zupełny mit?

KOBRA – Tak, to ma wiele wspólnego z rzeczywistością,  ponieważ były drastyczne powodzie na Bliskim Wschodzie 5.000 lat temu i także był globalny kataklizm, który zniszczył Atlantydę około 11.500 lat temu.

Rob –  Czy wyższe istoty wymiarowe skontaktowały się z nim w celu zbudowania arki?

Kobra –  Coś podobnego zdarzyło się, tak, ale nie tylko w jednym miejscu. To się działo jednocześnie w wielu miejscach na całym świecie.

Rob – Dobrze więc, may tylko jeden zapis.  Jednak było wiele podobnych gromadzeń różnych zwierząt na sposób Noego na całym świecie, prawda?

KOBRA – Tak

Rob – Powiedziałeś, że zakup domu będzie dobrą lokatą pieniędzy.  Ktoś kupił dom. Włożył pieniądze w złoto.  Ta osoba jest zaniepokojona, ponieważ niektórzy prognostycy mówią o przesunięciu bieguna w ciągu dwóch następnych lat, i że złoto pójdzie w dół.  Czy ta osoba zrobiła dobrą decyzję kupując dom?

KOBRA – Oczywiście, po pierwsze, trzeba słuchać samego siebie, moja rada to tylko sugestia.  I tak, z mojego punktu widzenia, nadal wierzę że to dobry wybór.

Rob – Czy jest większe ryzyko używania iPhone’ów niż innych telefonów komórkowych?

KOBRA – Powiedziałbym, że jest w zasadzie takie same.  Istnieje duże ryzyko z telefonami komórkowymi  z powodu promieniowania i szpiegowania.  Proponuję ich nie używać, jeśli nie jest to konieczne.  Albo używaj ich tylko wtedy, gdy ich potrzebujesz, ale nie więcej.

Rob  –  Jaka jest rola Lirian w procesie wyzwolenia? Czy wiesz coś o nich?

KOBRA  – Ta rasa bezpośrednio w tym nie uczestniczy, ale inspirują kreatywność u ludzi.

Rob  – Czy masz jakąś radę dla ‚gwiezdnych nasion’ w obecnym czasie.

KOBRA –  Tak, mam.  Chciałbym przypomnieć wszystkim ‚gwiezdnym nasionom’ , że pochodzą z wyższych wymiarów, z większej rzeczywistości i aby łączyli się z tą większą rzeczywistością, gdy to tylko możliwe, aby łączyli się z ich domem, aby łączyli się z gwiazdami i sprowadzali jak najwięcej tej rzeczywistości tutaj, ponieważ tutejsza rzeczywistość potrzebuje tej wyższej wibracji, i aby łączyli się z innymi ‚gwiezdnymi nasionami’ i innymi gwiezdnymi osobami w pozytywny sposób.

Rob – Powiedz nam, czym są sny.

Kobra  –  Sny są częścią codziennego cyklu.  Ponieważ część naszej egzystencji jest na płaszczyźnie fizycznej, sny łączą nas z planem astralnym.  Jest to sposób, aby przetworzyć część naszych emocji, które nie mogą być przetwarzane świadomie.  Sny mają symboliczny język, który do nas przemawia. Właściwie dusze starają się mówić do nas poprzez język symboliczny, ale niestety Archonci z ich technologią mają możliwość zakłócania naszych snów i wywierania wpływu to, o czym śnimy.  Więc musimy być bardzo świadomi skąd manifestacja snów pochodzi.  Czy z naszej wyższej jaźni?  Z przetwarzania naszej podświadomości?  Czy pochodzi z technologii Archontów?

Rob –  Czy możesz wypowiedzieć się na temat rezonansu Schumanna?

KOBRA  –  Wiele jest teorii na temat rezonansu Schumanna.  Rezonans Schumanna nie jest tylko jedną częstotliwością.  Jest serią częstotliwości które faktycznie opisują częstotliwości rezonansowe jonosfery.  To się nie zmienia.  Po prostu istnieją pewne stymulujące kluczowe częstotliwości, które pobudzają jonosferę.  Teoretycznie to zostało zaproponowane przez dr Schumanna w latach 50-tych, a zostało faktycznie zmierzone znacznie później.  I to nie jest związane bezpośrednio ze świadomością w sposób jak to ludzie rozumieją, ale jedna z jego głównych częstotliwości rezonuje z częstotliwością ludzkiego serca – to jest prawda.  Ale to ma też kosmiczne znaczenie, ponieważ istnieją inne galaktyczne częstotliwości rezonansowe i częstotliwości Schumanna są zsynchronizowane z galaktycznymi częstotliwościami na pewnym poziomie.

Rob –  OK, Kobra, bardzo dziękuję.  Wspaniały wywiad.  Przeszliśmy przez wiele pytań.  Do przyszłego miesiąca.  Dziękuję wszystkim, zwycięstwo Światła!

KOBRA – Tak, dziękuję wszystkim za wysłuchanie.  Zwycięstwo Światła!

 

Wywiad: Rob Potter

Transkrypt: DaNell Glade

Streszczenie przetłumaczyła Krystal

http://thepromiserevealed.com/cobra-interviews-page/

16 komentarzy (+add yours?)

  1. nell
    List 03, 2014 @ 00:04:30

    Zamieszczam tutaj link, który powinien być pod artykułem: „Jak opuścić system reinkarnacyjny?” – niestety nie działa tam dodawnie komantarzy – nie wiem dlaczego…?


    Jest to sesja, która porusza te zagadnienia związane ze Światłem (czy iść do Niego, czy nie) i też jest tam mowa m.in. że są fałszywe Światła.

  2. ariene777
    Paźdź 14, 2014 @ 14:58:13

    Dokładnie, nie należy ulegać systemowi, żyjąc w matrycy, podczas gdy można inaczej. Niektórzy lightworkers żyją w matrycy ponieważ w związku z tym mają jakiś cel do wykonania. Jednak jeśli nie jest to konieczne, nie warto ulegać systemowi, tylko podnieść się i żyć ponad prawem, pieniędzmi i systemem aby nie napędzać dalej tego niewolniczego koła i dać przykład innym którzy zaczną postępować podobnie.

    Z światłem wolności dla wszystkich ARI ❤

  3. Damian
    Paźdź 13, 2014 @ 22:57:12

    Dziękuję Krystal za odpowiedź w ostatnim poście. Mam w takim razie kilka pytań:
    1. Czy zapoznawałaś się z wywiadami z Dr. Nerudą? Wydają się być dosyć spójne z tym co przekazuje Kobra. Ciekawi mnie jaka jest Twoja i czytelników opinia w tej kwestii. Tutaj link: http://wingmakers.pl/content/view/240/530/ – chodzi mi szczególnie o wywiad nr 5.
    2. To źródło podaje, że zarówno Mistrzowie jak i Aniołowie, są elementem zaprogramowanego systemu, spełniają określoną rolę we wprowadzaniu nas w jeszcze większą iluzję. Jaka jest Twoja i czytelników opinia/doświadczenie w tym temacie?

    —-

    pozwól, abym zaznajomiła się w temacie ❤ — kr

  4. Shine On!
    Paźdź 04, 2014 @ 14:27:55

    Witaj Krystal!

    Czy dużo miałabyś roboty z dodaniem osobnego działu odnośnie Kodów Uzdrawiania? Szczególnie chodzi mi o to aby można było nasze ewentualne doświadczenia spisać w jednym miejscu. Dziękuję z góry 🙂

    Pozdrawiam!

    dobry pomysł, Shine On! daj mi na to chwilkę czasu – kr

  5. Elżbieta
    Paźdź 03, 2014 @ 23:07:01

    Często powracałam do Pytania ,
    Po co tu Jestem,
    Zawsze z Serca Słyszałam Bo Jesteś Miłościa,
    Co Posiadamy w Sercach, Co Tam Na Nas Czeka,
    I Teskni,
    Tak Tęskni,
    Każdy Twój Przodek, oddawał cząsteczke Siebie,
    Narodzonemu Dziecku,
    I Tak pokolenie po pokoleniu,
    zbierałeś „Siebie”
    z Siebie w Swym Sercu,
    Cały Twój Ród Jest w Tobie,
    Dusza Miłościa nazwana,
    Duch Energią, Ciała,
    Każda cząsteczka Twego Ciała,
    Czeka na połaczenie z Jej Miłościa,
    Dokona sie To wtedy,
    Gdy staniesz sie wreszcie
    świadoma, I pozwolisz Swoim Przodkiniom,
    na wciągnięcie Cię do Serca,
    Z Tamtąd Wirem wypłyniesz,
    Wydech nastąpi,
    Bo W Sercu z tego połączenia,
    Nowa ŚWIADOMOŚĆ się zrodzi,
    Podziekuj Swoim Przodkom,
    Których masz w Sobie,
    I którymi Wszystkimi Jesteś,
    Podziękuj zwłaszcza Tym Którzy byli okrutni,
    Bo oddając Siebie całego,
    „Tobie,” na zewnątrz,
    pozostała Energia w programy ubrana,
    bez Mocy tworzenia, I matczynej Miłości,
    do Serca Dziecka przekazanej w całości
    To co odczuwam teraz,
    to powrót , wyjście z najcięższych wibracji,
    które jako Jedność na Rody podzielona,
    Przyjęła pierwsze jej wiry , I one stworzyły podstawę,
    Rozpuszczając te wibracje w Miłości,
    Odzyskujemy Swoją Energie,
    Która wypełniona Zrodzoną ŚWIADOMOŚCIA ,
    Daje podstawę do nowych Stwarzań, Stwarzań w wyższych wibracjach,
    Które Zrodziliśmy Sami,
    Ze Wsparciem Istot, Istot ŚWIATŁA,
    Które są na Ziemi z Nami.
    I Umysł Stwórczy
    wygląda przez Oczy,
    radośnie sie śmieje,
    bo jest gotowy rozpocząć,
    swe nowe stworzenie,
    Każdy jest indywidualny,
    w Swojej Rodów Jedności,

    Elżbieta

  6. Daniel Plejady
    Paźdź 03, 2014 @ 12:16:08

    ”Chciałbym przypomnieć wszystkim ‚gwiezdnym nasionom’ , że pochodzą z wyższych wymiarów, z większej rzeczywistości i aby łączyli się z tą większą rzeczywistością, gdy to tylko możliwe, aby łączyli się z ich domem, aby łączyli się z gwiazdami i sprowadzali jak najwięcej tej rzeczywistości tutaj”

    Droga Krystal,czy mogłabyś powiedzieć coś więcej na ten temat? Jest to dla mnie do końca nie zrozumiałe.Pozdrawiam :))
    —-

    Drogi Danielu, myślę że Kobra apeluje do tych pracowników Światła, którzy czują że pochodzą z innych planet, aby rozprzestrzeniali swoje Światło tu na 3W Ziemi, poprzez kontaktowanie się ze swoimi cywilizacjami i aby duchowo przenosili stamtąd ‚większe rzeczywistości’ ( wyższe wibracje, z wyższych wymiarów) ❤ kr

    • nell
      Paźdź 05, 2014 @ 00:30:05

      Tylko jak tego dokonać?
      Wiem, że moja dusza pochodzi z wyższych wymiarów, a nie z Ziemi. Ale nie wiem, jak nawiązac kontakt ze swoją cywilizacją.

  7. Omstan
    Paźdź 03, 2014 @ 11:12:15

    Krystal
    mam do ciebie prośbę. Prześlij Robowi pytanie do Kobry, czy grozi nam w niedługim czasie MPR (przebiegunowanie). Coraz częściej od astronomów wychodzą informacje o bardzo zwiększonej aktywności słońca i wiążącymi się z tym wielkimi wyrzutami plazmy. Pętla takie plazmy może dotrzeć do Ziemi i wywołać poprzez uderzenie w jej bieguny efekt przebiegunowania, który byłby dla Ziemi katastrofalny, grożący unicestwieniem cywilizacji jaką znamy. Są tacy którzy to prorokują opisując tak, że w ten sposób zostaną zmiecione siły ciemności, wznoszący się będą zabrani na czas kataklizmu(chyba na statki floty galaktycznej) a odradzająca się po tym ludzkość będzie już zupełnie inna. Jestem ciekaw czy Wzniesienie odbędzie się w sposób ewolucyjny czy może rewolucyjny.

    —-

    Pamiętam, że Kobra gdzieś już odpowiedział na to pytanie. Nie będzie na większą skalę żadnych kataklizmów. Wiele przekazów o tym tez mówiło, że przejście będzie raczej łagodne i nie będzie drastycznej zmiany biegunów. Domyślam się, że świetlani kosmici na to by nie pozwolili – kr

  8. grabaszcz
    Paźdź 03, 2014 @ 09:57:36

    Panie Sławku i tak i nie. Zgodzę się z tym zafascynowaniem Ale 😀 to faza przez którą chyba każdy przechodzi, a gdy już jest po wszystkim to wraca sie na ścieżkę. Na dobrą sprawę wcale sie z tej scieżki nie schodzi 🙂 Jesteśmy ludźmi, mamy swoje fazy jak księżyc 😀 i to też jest w nas piękne 😛 Nasze życie to fazy i cykle. A odnośnie tekstu „tak żeście zawiedli” to gratuluję Panu zbawienia świata 🙂

  9. Mirka
    Paźdź 03, 2014 @ 00:21:33

    Droga Krystal, co za wspanialy przekaz, za ktory z calego serca dziekuje!

    Tylko nie rozumiem, o czyms mowa jest w ponijzszym fragmencie?

    „KOBRA – Jest wiele dramatu wokół tej suwerenności. Tu nie chodzi o walkę z tym systemem. Chodzi tu o życie w szczelinach matrycy. Więc nie musisz walczyć z systemem. Po prostu wyjdź z systemu i żyj w szczelinach – gdzie jesteś niewidoczny, gdzie żyjesz w innej wibracyjnej częstotliwości niż system”.

    Mile pozdrawiam

    Mirka

    ——

    Droga Mirko, w USA od kilku lat rozwija się ruch suwerennego człowieka, gdzie wiele osób próbuje się wydostać spod drakońskich praw sądownictwa, policji i innej ‚władzy’, używając z pewnym sukcesem pospolitego prawa (ang: common law). Obecnie jest używane prawo morskie (ang: maritime law). Na przykład, gdy ktoś wchodzi do budynku sądownictwa, opuszcza ląd i wchodzi na statek, który jest na morzu, wg prawa.
    Kobra sugeruje, aby żyć w ‚szczelinach’ czyli, jak to rozumiem, w tym świecie, jednak jednocześnie być nie z tego świata. Jeśli podwyższamy swoje wibracje, wtedy te niższe nie maja na nas negatywnego wpływu. Osoby prawdziwie i często medytujące, wypełnione miłością tworzą dla siebie niebo na Ziemi.
    ❤ – kr

  10. Slawek
    Paźdź 02, 2014 @ 23:30:04

    Co do gwiezdnych nasion. Kobra nie darmo o tym pisze. Tak pierwsza fala jest zafascynowana własnym wzniesieniem że zaponiała po co tu zeszła. Naleciałości zycia ziemskiego jednak procentują ,zindywidualizowane podejście ziemskie przesączyło się w ducha zapominając o jedności. A razem zdziała się cuda. Tak żeście zawiedli że niebo musi ruszać nastepną falę 18- 20 parolatków nie przesiakniętych jeszcze ziemską rzeczywistością. I możecie mi tu wytykac moje Ego a i tak do mnie nie dotrze , bo zrobicie to internetem ulobioną zabawką na odległość bo tak bezpieczniej. Te dzieci bija was o miliardy lat istnień.

    • art
      Paźdź 03, 2014 @ 08:18:29

      Sławku, sam sobie wytknąłeś swoje ego. Najcudowniejszą, a zarazem najbardziej rozpoznawalną zaletą człowieka oświeconego jest skromność, której życzę ci z całego serca.

    • M' Niosa ca Błękitny Płomień
      Paźdź 03, 2014 @ 09:11:08

      Sławku! Kryttykujesz innych- czyli osądzasz wszystkich jak leci. A Ty – co Ty (poza krytyką innych) robisz dla Matki Ziemi Gwiazdy Gai i Jej Dzieci? Co Ty robisz?

    • Ewa
      List 04, 2014 @ 20:26:38

      Sławku zgadzam się z Tobą częściowo. Nie daliśmy rady. Ale nie dlatego, że jesteśmy (Ty także) zafascynowani wzniesieniem. To jest tak jak na wadze: na jednej szali tona ciemnej energii, a na drugiej szali schodzące gwiezdne nasionka, każde ważące 1 gram. Jakim sposobem te kilkadziesiąt czy kilkaset gramów miało przeważyć tą tonę, dodatkowo wspieraną technicznymi, energetycznymi i licho wie jeszcze jakimi „wspomagaczami”? Wątpię czy bez pomocy z góry, która jak uważam, była ich obowiązkiem, byśmy dali sami radę. To, co dzieje się na Ziemi, wpływa nie tylko na nas, ale także na inne cywilizacje i oni także odniosą korzyści z naszej przemiany. Poza tym ziemska szkoła życia to niesamowita gratka dla duszyczek chcących się rozwijać, dlatego pchają się do nas „drzwiami i oknami”. No i racja, schodzą coraz bardziej rozwinięte istoty. Mam nadzieję z całego serca, że dokończą to, co my zaczęliśmy ( a przynajmniej próbowaliśmy zacząć).
      Pomyśl, a sam dojdziesz do tego, że Twoje pretensje są całkowicie bezsensowne.
      Powinniśmy się wspierać, bo wszyscy jedziemy na tym samym wózku 😉
      Może trochę nieskładnie piszę, ale chyba da się zrozumieć sens 😀

      A tak w temacie polecam gorąco wszystkim film „Gabriel” https://www.youtube.com/watch?v=cL-hX1026nU

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
%d bloggers like this: