11. Zaakceptuj, że wszystko do tej pory wydarzyło się z boską doskonałością

.

.

Dostosowywanie się do wersji siebie, która może przetransportować nas do Nowego Czasu – kontynuacja

.

.Powstrzymaj się od osądzania siebie, gdy momenty z twojej przeszłości przychodzą do ciebie w celu uwolnieniaWszystko co stworzyłaś/uaktywniłaś w przeszłości zostało zaprojektowane tak, aby pomóc ci nauczyć się wzrastać i stać się mądrą i umocnioną „Ja”, która istnieje w twoim obecnym momencie.

 

2 komentarze (+add yours?)

  1. adela
    List 27, 2013 @ 14:01:31

    Mooji – o negatywnym myśleniu

  2. Moneo
    List 26, 2013 @ 22:01:38

    Czasami się „wkurzam” jak coś do mnie wraca, ale po chwili już całkiem inaczej na to patrzę… z miłością i uśmiechem, że doświadczyłam i radość mam wielką, że jestem w tu i teraz :))

PRAWA AUTORSKIE Copyright (C) by Krystal Freeman 2010. Do wszystkich przeze mnie przetłumaczonych tekstów na tym blogu, chyba, że zaznaczono inaczej. Rozpowszechnianie moich tekstów jest dozwolone i mile widziane pod warunkiem podania linku do oryginalnego tekstu na moim blogu i bez zmian tekstu.
